مهندس وزارت نفت دختر ۷ ساله خود را به خاطر اینکه پاک به بهشت برود , خفه کرد

دادستانی شهرستان جم ایران دوشنبه 15 ژوئیه اعلام کرد که یک مهندس رسمی وزارت نفت این کشور دختر هفت ساله خود را در آغوشش خفه کرده و به قتل رساند.
 
وقتی از این مهندس که نخبه هم هست پرسیدند چرا اینکار را کردی، گفته است: «رفتیم بیرون و براش مرغ مینا خریدم، در بغلم خفه‌ا‌ش کردم، می‌خواستم دخترم گناه نکند و آزاد و معصوم به بهشت برود».
 
به گزارش سایت پیک، دادستان شهرستان جم در مورد پرونده قتل این دختر هفت ساله توسط پدرش گفت: «قاتل فردی سالم، تحصیل کرده از خانواده‌ای معروف و مشهور در گچساران است که اکثر اعضای خانواده وی تحصیلکرده اند».
این فرد فارغ التحصیل رشته مهندسی است که با 15 سال سابقه کار رسمی یکی از پتروشیمی‌های عسلویه است و برخلاف برخی شایعات اولیه مبنی بر معتاد بودن وی به شیشه، نه معتاد به مواد مخدر بوده و نه مشروبات الکلی مصرف کرده است.
 
به گفته این پدر، وی با هدف اعزام دخترش به بهشت اقدام به چنین کاری کرده است.
+89
رأی دهید
-42

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۰
    parvin-artemis65 - مادرید، اسپانیا

    من کاملا با مجازات اعدام مخالف بودم ولی در چنین مواردی لازم....... صد در صد
    23
    177
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Revolver_Ocelot - رشت، ایران

    خاک عالم بر سرت ...
    5
    181
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Herzl - امستردام، هلند

    اگر دستم بیفتی می فرستمت جهنم این مهندسیت تو کمرت بخوره از این مهندس دکتورها پا مبری هست.
    5
    161
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    parvin-artemis65 - مادرید، اسپانیا

    شکوه این عنقلاب مجاهدی۰کمونیستی۰ اسلامی یکی دوتا نیست افتخارکنیدفراریهای البانی نشسته و دیگرکشورها
    21
    113
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران

    مگه میشه همچین چیزی ؟!!!! پس چرا عکس اون طرف رو نزاشتن ؟ !!!
    8
    77
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    samisan - توکیو، ژاپن

    خاک عالم رو بقول قدیمی ها سیاه و سفید رو جمع کنن بریزرو سرت احمق
    4
    97
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    samisan - توکیو، ژاپن

    این اخوندها و کلا تعلیم دهندگان دینی از هر دین بزرگترین تاجران تاریخند انها کالایی را که میفروشن که هیچکس ان را ندیده و زمان تحویلش هم نیز درون قبر و بعد از مرگ شماست و مالیات هم نمیدهند این رو میگن تجارت پر سود
    7
    78
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی

    بفرما اینم گوسفندی که اقای نورد توی سریال بهشون سخنرانی میکنه. حالا نابغه کجا بوده ؟ حتما تو حوزه قم و یا درس قران پیش ....وای برما که این ....فند نابغه کشورشه.
    8
    86
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی

    اینم از پرده اخر. شب و روزگار خوش !!
    8
    90
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    اگر محمد را هم در بدو تولد روانه بهشت کرده بودند، امروز دیوانه کمتر میداشتیم.
    12
    126
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Attila14 - استکهلم، سوئد

    کسی که دختر ۷ ساله داره به احتمال قوی فوقش ۳۰ تا ۳۲ سالشه!. یعنی دوروبر ۵۷ بدنیا اومده و کاملا بزرگ و تربیت شده نظام مقدس آخونداس!. یعنی اگه برم سر یه چهارراه بایستم تو ایران به خیل مردمی که رد میشن با چه دیدی باید نگاه کنم به [هموطنام]!. راجع به احساسم به داعش شیعه و اخوندا نمینویسم چون سانسور حتمیه
    8
    79
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران

    یکی دیگراز صدهزارمشکل عقلی و شعوری ما ملت اینست که یقین داریم هرکس که تحصیل کرده باشد؛آدم با شعور و فهمیده و عاقلی هست.از کلاس اول ابتدائی تا عالی ترین دکترای دانشگاه,در کدام مقطع تحصیلی درک و فهم و شعور,تدریس میشود؟در کدام مقطع آموزشی, رفتار عاقلانه با دیگران در اجتماع آموزش داده میشود؟بخداوندی خدا در اداره ای که30سال کارکردم, خدمتگذاران و آبدارچیهائی را دیدم که درک و فهمشان از مدیر کل آن سازمان و اکثر روسا,بیشتر بود.این میکروب ویروس(واقعا حیف است او را حیوان خطاب کنی)یا واقعا معتاد به هر زهرماری بوده,یا از نظر شعورانسانی و حیوانی,کاملا تعطیل.اعدام نه حبس ابد بدونه هیچ بخشش,شاید جندسال دیگربه معجزه خداوندی شعور را رشد کند و تا پایان عمر نحس و کثافتش زجر بکشد
    8
    69
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران

    عوارض اقتصادی نظام اسلامی اگر مثلا ۲۰ سال پس از سرنگونی نظام جبران شود عواقب فرهنگی خیلی بیشتر از ۲۰ سال گریبان ملت را رها نخواهد کرد.این مهندس بیمار زاییده و کاشته انقلاب است.
    5
    62
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان

    شخم پهلوانی تنها ره رهایی
    18
    50
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    آنتی خرافات - دوسلدورف، آلمان

    فعلن روزهای خوش مان است روزی خواهد رسید که بدون دفترچه ورود به بهشت حق خرید خواربارو و خریدوفروش را نخواهیم داشت .... دین ضدبشریت است
    10
    53
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    salomeh_f - ساکرامنتو، ایالات متحده امریکا

    ای حیوان بی‌شرف چطوری تونستی آخه احمق عوضی. خاک تو سر تو و این دین آشغال مسخره ات کنن. امیدوارم هر چه زودتر بری به جهنم
    3
    66
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    salomeh_f - ساکرامنتو، ایالات متحده امریکا

    ای حیوان بی‌شرف چطوری تونستی آخه احمق عوضی. خاک تو سر تو و این .... آشغال مسخره اعت کنن. امیدوارم هر چه زودتر بری به جهنم
    6
    54
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی
    احتمالا چیزی زده بوده که جنسش خوب نبوده و گرنه امکان ندارد پدری بچه خودش بادست خودش بکشه آخه رازبقا ببینی هیچ حیوانی اینکار نمی کنه و تا حد مرگ از حیات بچه شون دفاع می کنند . وقتی اعراب آن زمان دختران خودشان را می کشتند در سوره اسرا آیه نازل شد که بچه های خود را نکشید در رزق و روزی و و دیگر حقایق ها ما با آنهاییم . متآسفانه اینا هیچ بویی از دین و قرآن خودشون هم نبرده اند . جز دروغ و شرارت چیزی دیگری برای ما بعد از انقلاب به ارمغان نیاوردند . ان شاءالله یزودی شاهد نابودیشان خواهیم بود
    18
    20
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. خیر دوست عزیز. جایش در بهشت نیست.مقصر خسرو پرویز ساسانی بود. اگر خسرو پرویز ساسانی به جای نامه رسول خود رسول را پاره می‌‌کرد.امروز نیمی از مردم جهان آسوده زندگی می‌‌کردند
    5
    56
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    [::parvin-artemis65 - مادرید، اسپانیا::]. پس چرا نوشته کردی، من کاملا؟!
    45
    5
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    akhoond shepeshoo - ورونا، ایتالیا

    ذوب شدگان در دین از نظر روحی و روانی بیمار هستند و عملا راه تعقل را به روی خودشان بسته اند. تمام ترسشان از مردن نه به خاطر از دست دادن این دنیا بلکه بخاطر عذاب آن دنیاست. ببینید این دین فروشان با ذهن انسانها چه می کنند.
    6
    40
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    metalrain - استکهلم، سوئد

    خوب چرا اصلا بچه درست کردی که بکشیش به بهشت بره؟!
    2
    54
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    مخالفان اعدام لطفا خفه نمیرید. نظر بدید. به نظر من قبل از اعدام قاتلین و جنایتکاران باید مخالفان اعدام به حق رو بولابولا کرد.
    19
    9
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    اینها تحصیل کرده های حکومت جهل و جهالت هستند. کدام نحصیل که این بیمار روانی انرا انجام داده. این ذاتا یک عقب مانده است.این بیمار روانی فاقد احساس و شعور و عاطفه است.اینها تحصیلکرده های سهمیه دار بنیاد شهید و سایر نهاد های رشذ داده شذه در باغ بهشت هستند. مهندس تحصیلکرده نفت. واقعا شنیدن این کلمه چندش اور است. مردک ابله عقب مانده
    8
    27
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. محترم، بگذارید همانجا در بهشت بماند. اگر احمق ها و روح الله و اشرار و ارازل در بهشت هستند، من و شما و سایر انسان های واقف و مهربان جای دیگری برویم بهتر است.
    4
    23
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    چون این مرد از روی ایمان و اعتقاد به اسلام این جنایت را مرتکب شده بلاشک جایش در بهشت موعود هست و نباید بگذاریم روی زمین که تبعیدگاه آدم و حواست زجر بکشد. هرچه زودتر باید پاداشش را بگیرد.
    4
    24
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    soroshkhani - توکیو، ژاپن
    دیشب یه فیلم از مدلینگ تو شهر کابل افغانستان دیدم. یکی از دوستای فیسبوکیم تو پیجش گذاشته بود و نوشته بود حتی تو کابل ازاد هستن مدلینگ برگزار کنن. وقتی این پست رو خوندم نمیدونم چرا ذهنم سریع رفت به طرف اون پست دیشب و مقایسه ی ذهنی بین مردم افغانستان و خودمون. اما به چیزی که رسیدم اینه: ما خیلی عقب موندیم و داریم با سرعت صد تا دنده عقب میریم. کشورهای همسایه با وجودی که اسلامیستها و تروریستای اسلامی رو سرشون بمب میریزن هیچوقت مثل ما جلوی ظلم و اجبار و تحجر سر فرود نیاوردن. کشورهای همسایه با وجود بمب و کشتار و ناامنی هیچوقت انسانیت و فرهنگ انسانی خودشون رو نفروختن. برا همینه تو کابل شاهد مدلینگ هستیم ولی تو تهران شاهد باطوم تو سر یک دختر هستیم. ما ارزشهای انسانی رو فروختیم. حاظر شدیم انسانیتو بفروشیم. اما مردم پاکستان و افغانستان و عراق حاظر نشدن و تروریستهای اسلامی برا تنبیه مردم با بمب و تسلیحاتی که عموما از ایران بهشون میرسه مردمشون رو قتل عام میکنن
    3
    22
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    خاک بر سر مذهبی که تحصیل کرده هایش کثافاتی مثل شریعتی و سروش و چمران و بازرگان و مهاجرانی و رائفی پور و این ابله میشوند. این مذهب که در ماه امام می بیند و در چاه عقب ناجی میگردد ابله پرور هست. هر کس هر چقدر بیشتر و عمیق تر مسلمان بشود ابله تر و عقب افتاده تر میگردد. اخر بگو که ابله این بهشتی که شیادان مذهبی برای خر کردن امت ساخته اند در کجای اسمان قرار دارد که تاکنون مشاهده نشده است؟.
    6
    35
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    Roma55 - لانسینگ، انگلستان

    آقای مهندس بیشعور میدانی اگر بهشتی باشد چه کسانی هوری خواهند بود ؟
    2
    27
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    gholi.irani11 - ایرانتهران، ایران
    اولا کسانیکه به این قاتل امتیاز دادند از داعشی های ایرانند.خود قاتل . دوما" امکان داره از بسیجی های سهمیه باشد بشدت مذهبی چپوندنش دانشگاه یک مدرک الکی هم گرفته . پدر اگر پدر باشه منطق این پدر به اندازه یک چُس فیل (پاپ کرن) ارزش نداره. جنایت علنی دختر بچه معصوم را آنقدر فشار داده تا بی جان شده لعنتی قاتل.
    5
    21
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    parvin-artemis65 - مادرید، اسپانیا

    [::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. خوب دقت کن قبل از عنقلاب با شکوه تو در ۵۰ سال پهلوی یک قاتل سریالی بود۰۰۰اصغر قاتل۰۰۰ و قتل یک امر غیر عادی بود و اگر اتفاق می افتاد ماهها ذهن افراد را ازار میداد خودت ببین بعد از امدن خمینی کثیف با حمایت صد در صد توده یی مجاهد و اسلامی چند قاتل سریالی و هزاران قتل اکثرا کشتن دختر خواهر همسر مادر اتفاق افتاد اینجاست که با اینکه این قربانی بینوا نسبتی با من ندارد چون مرگ یکی از اعضای فامیل قلبم را تحت فشار قرار داد در ضمن وقتی رهبر دینت در سن ۵۳ عایشه ی ۶ یا ۷ ساله را مورد تجاوز جنسی قرار داد چنین افکار بیمار گونه مثل این پدرسوسمار تثبیت شد
    14
    42
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    بردبار - بندر ماه شهر، ایران
    بعضیا توی این سایت فقط جفندیات سرهم میکنن که بقیه بگن طرف چیزی بارشِ. مردَک من هم دهه پنجاهی هستم و از هرچی دین و اخونده متنفرم . بیشتر از دین از ادم های خرافاتی و نادان که این عَنقلاب رو بوجود آوردن بیزارم ، خودتو جمع و جور کن با اون تفکرات صد من یه غازت[::Attila14 - استکهلم، سوئد::].
    6
    17
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    parvin-artemis65 - مادرید، اسپانیا
    [::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. شما باید حقیقت را بپذیرید درکشور ما میهن پرستان صادق بودندولی خیانتکاران وحشتناکی هم داشتیم فقط دو مورد را نام میبرم پیروزی عرعرهای وحشی قاتل و دزد و بچه باز در ۱۴۰۰ سال پیش و نوادگان کثافت انها 1357.
    14
    32
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    shirzan - برلین، آلمان

    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. بنده مخالف صد در صد اعدام هستم همچین جانوری چرا راحت باید در عرض چند دقیقه بمیره باید سالهای سال زنده باشه و گوشه زندان بپوسه که هر روز زجر بکشه نه اینکه راحت بمیره
    2
    30
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    [::parvin-artemis65 - مادرید، اسپانیا::]. اینا همش نقشه ابوبکر بود تا بتونه به خلافت برسه. دخترش رو بزک کرد تا تو دل برو تر بشه و کسی نتونه سن واقعیش رو حدس بزنه. هیچ ربطی به پیامبر اکرم ص نداره. شما این شکایتت رو باید ببری پیش عمریها. خودم تو یوتیوب از این قبیل زیاد دیدم. دختر بچه‌ها خودشون رو آرایش میکنن، میشن مثل عروسک، یعنی مردا که نیگاشون میکنن، بی استثنا میرن تو افکار غریزه ای. برو کامنتهایی رو که براشون گذاشتند نیگا کن. از قدیم گفتن: کرم از خود درخته. برای همینه که خداوند حجاب رو الزامی کرده.
    34
    10
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Zir o Roo - اوترخت، هلند
    [::parvin-artemis65 - مادرید، اسپانیا::]. خیلی جالبه که اینجا علاوه بر سیاستمدار قاضی دادگاه هم داریم.نوشتید ((من کاملا با مجازات اعدام مخالف بودم ولی در چنین مواردی لازم..... صد در صد))یعنی خودتونو جای قاضی هم گذاشتید محکمه برپا کردین و حکم دادین. وای بحال کساییکه راهشون به دادگاه شما بیفته.در ضمن منظور من فقط نقدکامنت شما بود نه تحلیل این مطلب که جای بحث نداره. شانس بیارم منو بطور مجازی محکوم ب اعدام نکنید.
    25
    7
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. چطوری دانشمندی در حد چمران و سیاستمداری در حد بازرگان رو در رده رائفی پور لیسانس حسابداری دانشگاه ازاد مشهد و مهاجرانی اوبنه ای دوجنسه و سروش بچه آخوند مقایسه کردی! با شریعتی کاری ندارم چون برام قابل توجه نیست. برام عجیبه اینطور مقایسه ها و همتراز کردنها.
    32
    4
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::amirgheryou - تهران، ایران::] دقت کُن رفیق خوب: بد نیست قبل از حَر چیز خودتو از خودشیفتگی و خود بینی تصویه بکن, بعد برو بالای منبر و برای مخالفین ایده ات فتوی صادرکُن! من که به شخصه از مواضع تَرقه ای تو, چیزی سر در نیاوردم. حرف از بی دینی میزنی, خدا رو میاری وسط. بانگ ازادی خلق حا رو سَر میدی, به کُردحا توحین میکنی. ادعای ۲۲ سال فعالیت سیاسی رو داری, این سیاست مریضت ما رو کشته. ادعای ستون نویسی روزنامه رو میکنی ,که من واقعا دلم به حال اون ورق روزنامه میسوزه. اخه اَزیز تا کی؟ مگه داشتن یک موضع اصولی خیلی حَزینه داره؟ فقط با این جمله { نه به اعدام } شما رو پای چوبه دار تنها میگذارم, و حیچ توضیح بیشتری حَم نمیدم. شبت بخیر
    7
    26
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    amir-amir - تورنتو، کانادا
    . [::hassan5 - تهران، ایران::]. من با سخنان شما موافق هستم٬ رژیم اسلامى به جاى آبادانى کشور و پرهیز از تنش و مخاصمه مدت ٤٠ سال است که تمام هم و غمش را صرف تربیت غلط کودکان بر اساس افکار منحط اسلامى کرده. در نتیجه سبب مى شود عده اى همانند این نیمچه مهندس و یا ذوب شدگان در ولایت ببار آیند که کورکورانه دستورات رژیم را اجرا مى کنند. بنابراین خنثى کردن اقدامات جمهورى اسلامى یک همت بالا مى خواهد که خوشبختانه اکثریت مردم ایران به این مسئله واقف هستند و سعى و تلاش در ضدیت با جمهورى اسلامى را در غالب مبارزات مدنى پیشه کرده‌اند. اگر چه عده زیادى این را کافى نمى دانند وانتظار دارند که مردم یک شبه به خیابان بریزند و کار رژیم را یکسره کنند که فکرى کودکانه و به دور از واقعیت است و به همین دلیل هم مردم را گوسفند مى نامند. البته کنار گود نشستن و درخواست هاى این چنین انرژى چندانى نمى طلبد ولى حداقل این زحمت را به خود نمى دهند که موقعیت مردم را به درستى درک کنند اینکه چه اقدامى امکان دارد ودر ضمن عمل یک یک عده را نیز به پاى همه ننویسند .
    2
    5
    دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیزجان تمام این ها اسلام زده هستند و به جز رشته ی تحصیلی من تفاوتی در افکارشان نمی بینم
    5
    15
    ‌سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Attila14 - استکهلم، سوئد
    [::بردبار - بندر ماه شهر، ایران::]. اینکه خیلیا خودشون عقل دارن و میفهمن کی چی بارشه هر عاقلی میفهمه!. [نفهمیدی تفهیم کنم ساده تر بفهمی مستر فحاش منطق]!. سوالم اینه که اگه تو مجلسی جفتمون نشستیم و یارو از حسین حسین گفتن قورباغه ها تعریف کرد و من یه فحش رکیکی زمزمه کنم پیشت به پدر حسین٫ موقعی که همه گریه میکنن٫ تو عکس العملت چیه؟
    5
    4
    ‌سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    [::amir-amir - تورنتو، کانادا::]. مبارزه با رژیم متحجر اگر بدرستی صورت نگیره در رژیم بعدی هم کلاه ملت پس معرکه خواهد بود.فرهنگ توده ها باین راحتی بالا نمیره.در تمام دنیا مسایلی مثل دین حقوق بشر اعدام برای افراد کلاس پایین هم حل شده ولی شما ببین چقدر زیاد در این سایت از این بحث ها میشود.برای بدست اوردن محیطی مناسب علاوه بر داشتن نظامی خوب داشتن ملتی فهمیده هم واجب است.
    1
    6
    ‌سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    مسافران - آنکارا، ترکیه
    با درود. یکی دو نفر از کاربران به نکتهُ جالبی اشاره کردند که مغفول ماند. خط مشی فکری برخی بسیار مبهم و پر از تناقض است. اینکه این مورد را استثنأ قائل شوند و برخلاف ادعای اولیه شان حکم اعدام سر دهند و یا قاتلین بنیتا و آتنا و نرگس و محمدامین را هم به همین منوال حکم بر اعدام بدهند، بعد آدم در می ماند که کدام حرفشان را قبول کند.البته برخی ذاتأ فراموشکارند و یادشان نیست دیروز چه نوش جان کرده اند،چه برسد به اینکه یادشان بیاید دیروز چه موضع یا مواضع فکری ای داشته اند.
    11
    7
    ‌سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
    میگن معتاد نبوده اتفاقا اعتیاد به چرندیات وخوزبلات مذهبی از هر مواد مخدری خطرناکتر است نمونه بارزش داعش
    1
    16
    ‌سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. با افکار دوزاری چپیت خوش باش. مدل داخلی امثال تو خاتمی و روحانی و هاشمی و غیره هستن که خیلی بدتر و غیرقابل تحملتر از راستیها هستن. من دذر ستون هیچ روزنامه ای مطلب نطاشتم. من همیشه در هسته مباحث سیاسی و اجتماعی وارد شدم و همیشه هم موفق بودم. هیچوقت هم اشتباه فاحش نداشتم. اگر هم اشتباهی کردم راهت مسیرمو اصلاح کردم.
    10
    0
    ‌سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اوکی. اما بازرگان اولین رییس جمهور ایران بوده و انسان باسوالی بود و مدتی در جوامع بین المللی پست و مقام داشته. چمران هم به خاطر عقایدش (غلط یا درست) راهشو رفت. شریعتی هم به افکار خودش ایمان داشت. تا اینجا این 3نفر در سطوح فکری خوبی بودن اما راهشون کمو بیش از نظر ما غلط بود. اما رائفی واقعا در حد یه کارتن خواب هم حالیش نیست. مهاجرانی رسما یک گی و همجنس باز حکومتیه و سروش هم یه ریاکاره کودنه. اون 3تای اول رو باید در یک گروه بررسی و نقد کنی و این 3تای دوم اصلا در حد نقد نیستن و آوردن اسمشون دادن وجه زیادیه.
    15
    0
    ‌سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::amirgheryou - تهران، ایران::] اون بحث سیاسی و اجتماعی رو که شما مدعی موفقیت در اون حَستی, باید توی رودخونه گنک انداخت. اینجایه که میگم خودشیفته و خودباور حستی. برای صدق گفتارم نگاحی به کامنت حای متزلزل و بیمار گونه خود بنداز, و واقعا حیف از اون اینترنتی که استفاده میکنی. منطق و منشِ روحانی و خاتمی و غیره رو در راستای افکارِ افراد فُرصت طلب و هوچی گر باید جستجو کرد. افرادی چون تو که ته مانده حای دین و رسوب ان بر افکارت نقش بسته. امروز از بی دینی حرف میزنی, فردا خدا رو به کمک می طلبی . در دیگر مسایل حَم بر حمین منوال. مگه مجبوری دروغ بگی؟مگه دین دار بودن جُرمه؟ اخه کدوم عقل سلیم میتونه قبول کنه, کسی که خودش رو مدعی موفق در هسته بحث سیاسی و اجتماعی بدونه ,بعد به مخالفین اعدام اینگونه چِرت بگه؟ حالا هسته سیاسی پیشکش! شک دارم که فرق هسته خرما با هسته البالو رو بدونی. لابد اون سیاست ۲۲ ساله شما فقط در کلاس حای اکابرِ اخوندی موفق قلمداد شده. تندرست باشی
    2
    12
    ‌سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. تو دیپلم قطعا گرفتی. اما لیسانستو حتما بگیر. از دنیای کودکانه جوانان امروزی هم کم کم بیا بیرون بعد اگه حرفی برای گفتن داشتی بفرمایید. یادته خمینی میگفت من دولت تعیین میکنم؟ منم در عرصه سیاست از این کارا میکنم. ولی نه در بدنه حکومت بلکه در بدنه اجتماع. ته تهش تو طرفدار مخفی حکومتی. نشونه همه طرفدار مخفیها دشمنی با منه. چون من میزنم تو هسته. و چون کرمها در هسته لونه میکنن دادشون در میاد. بی خدایی و بی دینی و مخالفتت با جمهوری اسلامی برام اندازه اصال طلبهایی مثل خاتمی و روحانی و امثالشون خنده داره. پسر خوب من در سایتهایی که اعضای میلیونی داشتن و مرجع مبارزات سیاسی 15 سال اخیر بودن خط فکری میدادم. الانم صرفا جهت سرگرمی مثل گاهی شطرنج بازی کردن میام در سایت باشرفی مثل ایرانیان یوکی مطلب میخونم و نظر میدم. اینکه تو و همه فکر کنن من خودشفته و آشفته و متوهم هستم برام هیچگونه ناراحتی نمیاره. چون همفکران مورد نظر خود رو کم و بیش در این سایت دارم و اونا نظر منو ببینن و من نظر اونهارو ببینم برام کافیه. سعی کن برای اثبات خودت به درودیوار نزنی و فرافکنی نکنی.
    9
    1
    ‌سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. تو اگر کمی تجربه در حوزه فعالیتهای رسانه ای و اجتماعی داشتی متوجه میشدی ادبیات به قول تو خودشیفتگانه من یکی از تکنیکهای غریضی اظهار نظره. مطمئنم بعضی از دوستان بخصوص باتجربه ها این نوع ادبیات رو کاملا میشناسن. پس خیلی بی تجربه ای. همه انسانها باید نسبت به عقایدی از خودشون که تحقیق و مطالعه کردن و به یقین رسیدن خودباورانه حرف بزنن. این موضوع اصلا حقی از کسی ضایع نمیکنه. بلکه باعث میشه شنونده یا بیننده از نظر تو به عنوان یک رای برای یک موضوع یا تصمیم استفاده کنه. اما وقتی به افکار خودت کاملا باور نداشته باشی کسی در نظراتش به عنوان معیار سنجش استفاده نمیکنه. چند نظر قاطع میتونه دیگران رو برای نوع نگاهش در اون موضوع کمک کنه. افتاد دیگه؟ .
    9
    0
    ‌سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::shirzan - برلین، آلمان::]. اگه اعدام راحتتر از زندان بود جرمهای پایین رو اعدام میکردن و جرمهای بالا رو زندان. نظر من برای اعدام قاتلین به عمد و جنایتکاران اصلا جهت تنبیه نیست. بلکه به دلیل احقاق حق مقتوله. جان در برابر جان. این موضوع یکی از اصول زندگی بشره چون انسان در ظاهر فقط یکبار امکان زندگی داره. پس وقتی کسی به ظلم عمر یکباره یکی رو ازش بگیره باید عمر یکبارش گرفته بشه. انسانهای زیادی هستن که از بعضیا چنان تنفری دارن که حاضرن حبس ابد بشن اما فرد منفورشون رو بکشن. اما همونها وقتی پای جونشون وسط میاد خیلی پس میکشن. در همین ایران خیلی مواقع اگر قاتل رو اعدام نکنی، خانواده مقتول هر جور شده سعی میکنن خودشون دست به کار بشم و قتلهای زنجیره ای به راه میوفته.
    15
    0
    ‌سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیز جانم. دارم می بینم که هنوز ته مانده های تعصب اسلامی را در خودت داری. من ان ها را با مشکلات باورهای مذهبی مقایسه کردم و نه قابلیت های تحصیلی یا مدیریتی. ممکن است کسی پزشک قلب بسیار قابلی باشد ولی هر چهارشنبه عریضه هم در چاه جمکران بیندازد. شعور با سواد متفاوت هست و تمام این ها بیشعور بوده اند. اینکه بازرگان مدیر خوبی باشد جای خودش ولی وقتی اسلام و ایت الله پرست میشود تمام قابلیت هایش بی رنگ میشوند
    3
    25
    ‌سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::amirgheryou - تهران، ایران::] ببین: بحث با ادمای با اعتماد به نفس توخالی, و خودشیفته و خود دوست چون شما اتلاف وقته. کوتاه فقط به چند مورد از عقب افتادگی فکری تو اشاره میکنم! در رابطه با اعدام میگی: جان در برابر جان و اونو اصول زندگی بشر میدونی. اخه ....: این اصول زندگی بشر نیست, بلکه فرضیه دین و اخلاق واپسگرایانه ای است , که تو تا بنا گوش با ان اغشته حستی. در برابر حَم جنسگرایان حَم مغزت با ریتم اخوندا شارژ میشه ,که دقیقا از یک ..... تغذیه میشید. در مورد پوشش حجاب خانم حا حَم خط و مش مشترک با ارشادیون داری, زن ستیز و مرد سالاری. حالا فشفشه حَوا میکنی و میگی برای چند میلیون خط فکری داده ای, و مُرشدِ اونا بودی. خُب ادمای .... حَمیشه خود باورن. باید برای خودشون کلاس بگزارن. در پایان تمام این اَراجیفت منو یادِ Tom 28 دروغگو و زن ستیز میندازه. من خودمو از اینکه با تو وارد این بحث شدم نمی بخشم. چون تو مثل ِ یک لکه میمونی و چیزی برای از دست دادن نداری! پس رسما از شما عُذز میخام و جوابی دیگه از من نخاحی گرفت.
    4
    22
    ‌چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    ادوینو - گوالف، کانادا
    به این میگن یک مسلمانه واقعی مدرک دارم الکی حرف نمیزنم سال ۶۷ ۱۳هجری دخترایه مجاهد خلق را که باکره بودن وبرایه اینکه بعد از اعدام به بهشت نروند بهشون تجاوز کردن وبعد اعدام خوب از این گاومیش چه انتظار داریدکه اون روباها فتواشو دادن.
    2
    2
    ‌چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. اولا غربتی ترانزیت شده به خارج همه اون جاخالیها خودتی ..... چون کشش مغز تو مناسب بحث با من نیست. نمیدونم چرا ... مثل تو توهم برشون میداره که نظرات دوزاریشون خیلی جذابه. میشه بگی بر چه اساس و معیاری فهمیدی من اشتباه میکنم که جان در برابر جان در بشریت تعریف نشده و مخصوص اسلامه؟ توآفریننده بشریتی ...؟ ببین طرفدار مخفی جمهوری اسلامی نمیدونم مال کجایی اما برو با همکیشان و همولایتیهای خودت بحث کن چون حرفات از نظر من خیلی مزخرفه. لطف کن به من کامنت نده چون مجبور میشم همه جا رنگیت کنم. میتونی به خودت حق بدی و به نظرات من جواب بدی اما در اون صورت تو هر بحثی ببینمت ...... خود دانی.
    13
    0
    ‌چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. به نظر من که به هر دلیل در کنار هم قرار دادن نام بازرگان و چمران و حتی شریعتی با سبک مغزهای بی ارزشی مثل رائفی پور و مهاجرانی و سروش نامردیه. بحث سواد نیست. بحث اینه که طرف در چه سطحی بوده و برای حتی اشتباهاتش چه افکار و ایدئولوژی داشته. امثال رائفی پور که از در بحث نمیگنجن. امثال مهاجرانی که بوی چاه ..... میدن و امثال سروش هم دارو دسته اصال طلبهای سواستفاده گر هستن. پس هیچ فکری در پشت شخصیتشون نیست که دربارشون بحث بشه. ولی 3تای دیگه آدمهایی بودن که مراتبی از شخصیت داشتن. اینکه بازرگان با خمینی اوکی بود دلیلش خیلی چیزا میتونه باشه. بازرگان و مجموعه نهضت آزادیها در زمان خودشون فکر میکردند ایران جمهوری باشه بهتره همونطور که من هنوزم غکر میکنم همه دنیا باید از حاکمیت فردی خارج بشه. فطعا پشت خمینی هم پر بود که بازرگان مجبور بود باهاش همکاری کنه. چمران بیشتر وقتش به دفاع از ایران و البته لبنان گذشت. آخرشم همینا کشتنش چون عملا جز خمینی با هیچکدوم اینا موافق نبود. شریعتی هم یه استاد نظریات دینی بود .
    15
    0
    ‌پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیزجان. در دنیا هیچکس مثل دیگری نیست. مگر شما حتی شبیه برادرت هستی؟ این ها را که بر شمردم تماما شیعه اثنی عشری و فکر و ذهن و مهارشان بسته شده به فقه شیعه و اخوند هست. البته یکی کمتر و یکی بیشتر. در قرن بیستم هر کس مخش به یک مثلا مقدس مذهبی بند باشد بجای درایت و عقل ، معتکف به ان فرد میشود. این فقط مربوط به ایران نیست. بدترین رئیس جمهور امریکا کارتر بود چون مذهبی تشریف داشتند. دیدگاه بازرگان هم غلط بود
    0
    9
    جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. من اصلا از دیدگاه بازرگان یا چمران یا شریعتی دفاع نمیکنم. من میگم اون انگلها در مقایسه کنار اینا قرار نده. خوب موجود خنده داری مثل رائفی پور و یا موجود بوگندویی مثل مهاجرانی یا موجود مزخرف اصال طلبی مثل سروش اصلا نباید نامشون در بحث ما بگنجه. در کل شاید نظر من براتون ملموس نباشه. چون یه درک شخصی هست.
    9
    0
    جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیز جان اگر شریعتی و امثال بازرگان نبودند که از دلش رائفی پور بیرون نمیزد
    0
    6
    جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. مخالفم. شما بدون دلیل اینارو بهم ربط میدین. رائفی پور سر کلاس سعید طوسی رشد کرده نه شریعتی. من که اصلا مثل شریعتی به جامعه دینی عقیده ندارم و دشمن تبلیغات همه ادیان هستم. اما دلیل نمیشه شریعتی رو مبدا رائفی پور بدونم.
    6
    1
    جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. شریعتی که سوسک اسلام را رنگ کرد و با لفاظی و دروغ هایش بجای فولکس واگن به مردمان ساده لوح انداخت باعث 80 درصد از بدبختی های امروز مردم ایران هست. چگونه میشود قاتل بیش از 20000 انسان بیگناه از جمله همسرش فاطمه الگو ی یک عده ادم کم عقل بشود، فقط و فقط دروغ ها و سفسطه های شریعتی
    0
    9
    جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. ای بابا ملت ما در اون زمان انقدر بی سواد بودن (الانم هستن) که هر سوسکی رو میشد براشون رنگ کرد.
    5
    2
    شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیزم پس شریعتی معلم امثال رائفی پور هست. با این تفاوت که شریعتی یعنی حقه باز کرواتی خزعبلات و دروغ هایش را در زرورق می پیچید ولی بعلت زمان مناسب تر رائفی پور وقیح تر هست
    0
    6
    یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. 1000تا توجیه دیگه هم بیاری من میگم درست نیست شریعتی رو با رائفی پور که واقعا موجودی خنده داره مقایسه کنی. با اینکه افکار شریعتی هیچ ارزشی برام نداره.
    3
    1
    یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. میدانی علتش چیست؟ زیرا ترک ها و یهودی ها روی عقاید خودشان بسیار متعصب و غیر قابل انعطاف هستند. نه همه ولی اکثرا قبول حقیقت را شکست می پندارند. به هر حال هم ترک ها و هم یهودی ها علیرغم این خصیصه صفات بسیار خوب هم فراوان دارند و بهمین دلیل هر دو را خیلی دوست دارم و بهترین دوستانم یا ترکند و یا یهودی! موفق و موید باشید
    0
    5
    دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. اما من اصلا قصد به کرسی نشوندن حرفم رو ندارم. چون واقعا چه ارزشی داره آدم به چیزی خودش اعتقاد نداشته باشه بخواد به دیگران ثابت کنه. در این مورد که میگی تورکها و یهودیا به عقیدشون پافشاری میکنن توجه نکردم. خودم به شخصف فکر میکنم تورکها برعکس هارتو پورت و تعصباتشون خیلی منعطف و راه بیا هستن. چون خیلی دلسوز هستن. و این به همه اخلاق هاشون غالب شده. البته همه جا همه جور آدم پیدا میشه.
    3
    0
    دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.