ماجرای تکان دهنده زنی که به خاطر هوس نقشه قتل شوهرش را کشید

زن جوان رنگ پریده و آشفته روی صندلی اتاق مشاوره پلیس اصفهان کز کرده و به کفپوش رنگ و رو رفته خیره شده بود. دلش برای پسرش پر می‌زد اما روی دیدن او را نداشت. نگاهی به اطراف کرد و در حالی که صدایش می‌لرزید، گفت: «خیلی اشتباه کردم به خاطر یک هوس زودگذر زندگی خودم، شوهرم و پسر کوچکم را تباه کردم.»  آهی کشید و ادامه داد: «تازه دیپلم گرفته بودم که پسرخاله‌ام «اصغر» به خواستگاری‌ام آمد. جوان سربه زیر و آرامی بود و پدر و مادرم دوستش داشتند. من احساس خاصی به او نداشتم بدون هیچ علاقه‌ای مرا سر سفره عقد با پسرخاله‌ام نشاندند. او مرا دوست داشت و هر کاری می‌کرد که زندگی آرامی داشته باشیم. دو سال بعد از ازدواج‌مان، پسرم به دنیا آمد اما حضور او فقط مسئولیت‌های من و «اصغر» را بیشتر کرد، با وجودی که سعی می‌کردم تمام وظایف مادری و همسری‌ام را بدرستی انجام دهم اما همچنان زندگی‌ام گرمی عشق نداشت.

پسرم یک‌ساله شده بود که «اصغر» را مجبور کردم برایم گوشی هوشمند بخرد. او با اینکه بشدت تحت فشار مالی بود مثل همیشه برای راضی کردن من، یک گوشی مدل بالا برایم خرید.من که بواسطه شغل «اصغر» بیشتر ساعت‌ها با پسرم تنها بودم، در چندین گروه مجازی عضو شدم تا سرگرم شوم. چند هفته‌ای گذشته بود که پیام ناشناسی برایم آمد. پس از کلی تعریف و تمجید از عکس پروفایلم و چرب زبانی‌های بسیار خودش را «مجید» معرفی کرد. همین چند کلمه مکالمه مجازی باب آشنایی من و مجید شد.

 از آن روز به بعد به محض اینکه «اصغر» از خانه بیرون می‌رفت، مکالمات من و «مجید» شروع می‌شد. کم کم تماس تلفنی و چند باری ملاقات در رستوران و کافی شاپ...

بشدت وابسته‌اش شده بودم و او هم مدام به من ابراز عشق می‌کرد. رابطه‌مان ادامه داشت تا اینکه یک روز «مجید» از من درخواست ازدواج کرد.به خاطر علاقه‌ای که به او داشتم پیشنهادش را بدون هیچ تأملی قبول کردم اما من شوهر داشتم و او مانع خوشبختی ما بود. باید اول از دست او خلاص می‌شدم.

یک هفته‌ای به هر راهی فکر کردیم اما «اصغر» مرد آرام و بی‌حاشیه‌ای بود که نه راضی به جدایی می‌شد و نه من بهانه‌ای برای طلاق داشتم. تنها یک راهکار داشت و آن هم قتل بود.قرار شد مقدمات کار را فراهم کنم اما صبح روزی که قرار بود نقشه قتل را اجرا کنیم، عذاب وجدان گرفتم. پشیمان شده بودم اما از طرفی عشق مجید مرا وسوسه می‌کرد شوهرم را بکشم. قرار شد به بهانه‌ای در زمان قتل من خانه نباشم. شب قبل چند قرص خواب آور خوردم و مسموم شدم اصغر مرا به بیمارستان برد. اما نقشه‌مان درست پیش نرفت و دکتر خیلی زود ترخیصم کرد. «مجید» که از بازگشت من به خانه خبر نداشت طبق نقشه ساعت 12 وارد خانه شد. من که هنوز از اثر قرص‌ها بی‌حال بودم با صدای فریاد «اصغر» بیدار شدم. «مجید» چاقو را بلند کرد و چندین بار به سینه و شکم «اصغر» ضربه زد و متواری شد.

من از دیدن این صحنه بشدت ترسیده بودم. با اورژانس و پلیس تماس گرفتم اما در کمال ناباوری، «اصغر» با آن همه زخم و جراحت زنده ماند.تحقیقات پلیس آغاز شد و با توجه به اینکه ضارب بدون شکستن در وارد شده بود، احتمال همدستی یک آشنا مطرح شد و من به‌عنوان نخستین مظنون احضار شدم.

در جریان بازجویی‌ها خیلی تلاش کردم خودم را به بی‌اطلاعی بزنم اما نتوانستم و مجبور به اعتراف شدم. با اطلاعاتی که من به پلیس دادم، رد «مجید» را هم زدند و او نیز دو روز بعد دستگیر شد...
من با این اشتباه علاوه بر خودم، زندگی پسرم، «اصغر» و «مجید» را هم تباه کردم. هنوز «اصغر» را ندیده‌ام و نمی‌دانم باید به او چه بگویم. دلم برای پسرم تنگ شده ولی شک ندارم اگر او هم بداند که چه بلایی سر زندگی‌مان آوردم هرگز اسمم را هم نمی‌آورد.
+30
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان

    در این مواقع و با شنیدن چنین اخباری شرایط اسفبار فرهنگی‌و اخلاقی و اجتماعی ایران مرا دچار تنفر و انزجار می کند ، در مورد این زن از شقاوت و بی اخلاقی و نادانی او که بگذریم فرهنگ غلط حاکم بر جامعه مانند اجبار در ازدواج یا نداشتن اختیار طلاق و نادیده گرفتن تبعات تلخ آن که نشأت از قوانین ناقص اسلامی اجتماعی ما گرفته نقش اصلی را در چنین حوادثی ایفا می کند .
    1
    80
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    hamishehrastgoo - پاریس، فرانسه

    باید اصلاحاتی در قانون ایجاد بشه. زن هم باید حق طلاق داشته باشه. زنی که راضی به ازدواج با مردی نباشه و آن مرد به او تحمیل شده باشه تجاوزی بیش نیست و منطقی است که آن ازدواج در اسلام حرام باید باشد.
    4
    52
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    واقعا اون مردهایی که مثل این مجید این داستان پیش خودشون چی فکر میکنن ؟؟
    1
    42
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    مطمئنم مجید نیومده خونشون و خودش با دادن قرص خواب چاقو زده و حالا اون معشوقشو درگیر کرده. واقعا فقر مالی و فرهنگی فقط میتونه زندگی رو به این وضع بکشونه. از طرفی تنوع طلبی در جوامع بین زنها و مردها به شدت زیاد شده. من واژه سکس گروپ رو از زنها و مردهایی شنیدم که باورم نمیشد مغزشون به اونجا بکشه. به خدا حیوون هم علاقه ای به سکس گروهی نداره. لامصبا یه ذره از روح روانتون مراقبت کنید
    6
    35
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    زنیکه روانی . بدبخت. خاک بر سر عقب مانده تازه توقع دارد ان مرد با شرف مجدد نام این عفریته عقب مانده فاحشه را بزبان بیاورد. راستی بد نیست بگویم شبیه اینگونه زنان روانی و عقب مانده را میتوانید در برنامه های اقای دکتر هلاکوئی ببینید.واقعا اینها معجون های عجیبی هستند. در برنامه تلویزیونی چهره دکتر را خوب دقت کنید و دکتر از ابتدا میفهمد که این مراجعه کنندگان یک مشت دیوانه بدبخت عقب مانده دروغگو هستند. لطفا به چهره دکتر دقت کنید
    22
    19
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    Amirgharyou تهران .جناب اقای امیر خان. فقر مالی را قبول دارم که مسبب همه این بدبختی هاست . اما در اینجا ان مرد با شرف و با غیرت و خانواده دوست با تمام مشکلات مالی برای این عفریته موبایل هئوشمند خرید که این جانور سرگرم باشد. اخر هیچ کسی نیست که باین بی پدر مادر بگوید بجای سرگرمی با موبایل لااقل یک هنری را یاد بگیر . لااقل ارایشگری یا خیاطی یا هر کاری که شما زنهائی که در خانه پدری هیچ غلطی نتوانستید بکنید و چیزی را بیاموزید لاقل در خانه این مرد بدبخت یاد بگیر. این جانور عقب مانده نه تنها چیزی را نمیتواند بیاموزد تنها مطلبی را که استعداد فراگیری دارد . دروغ. دزدی . جیب بری. و خیانت بشوهر و کودک و همچنین قتل. عقب مانده بیچاره .
    22
    22
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::] دوست اَ زیز؛ میتونم از شما بپرسم. _ چرا حَم چنین فاجعه حایی در کشور المان و نروژ نیست؟ _ چرا در کشور مرد سالار و دین زده خودمون; خانم حا حق انتخاب ندارند؟ _حال اگر این خانم حق انتخاب داشت; ایا حم چنین اتفاقی می افتاد؟ - در نَحایت اگر این خانم حق طلاق داشت; ایا این موضوع براحتی حل و فَسل نمی شد؟ -اَ سلا بازی کردن با سخنان بی معنی و دهن پر کن; چون غیرت ; فاحشگی; و شرف راه به چه جایی میبریم؟ پس باید قبول کنیم تا جامعه بیماره ; تغییری در سرنوشتمان ایجاد نخواحد شد. _ حال اگر فرضیه فاحشگی و بی غیرتی و بی شرفی در کاره; چرا شاملِ مردا نمیشه ؟ اَ سلا چرا در حَر حالت کاسه و کوزه حا باید بر سر خانم حا شکسته بشه؟ شنگول باشی
    3
    26
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. در خانواده های فقیر و سطح پایین چون امکانات و حتی فرهنگ ایجاد خوشی و سرگرمی رو ندارن پیدا کردن دوس پسر دوس دختر برای زوجها (زن و مرد) سرگرمی حساب میشه. مردی که زحمت میکشه چندان نمیتونه تنوعات سکسی و عاطفی در خانواده ایجاد کنه. از طرفی سکس در خانواده هی ضعیف تنها سرگرمیه. اساسا اینترنت و ارتباطات اینترنتی نوشتاری و صوتی و تصویری شرایط پایبند نگه داشتن زوجها رو سخت کرده. طرف میاد تو اینستا میگه من خیار 30سانتی دارم علاقمندان پیام خصوصی بدن. بدبخت شوهره مثل خر کار میکنه و خیار 15 سانتیش هم دیگه مچاله شده. خوب کافیه خانومه علایق جنسیش از متوسط بالاتر باشه. خیار مفت 30سانتی رو میطلبه. و برعکس قضیه. چیزی به نام تعهد و غیرت کمرنگ شده.
    22
    5
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    gholi.irani11 - ایران، ایران
    خود فاسدش میگوید شوهر خوب سربزیر و تحت امر .آخه زن فاسد مردی که با تمام بیرمی مرتکب قتل میشود ( شانس آورده مقتول زنده مانده ) انتظار داری برای توی فاسد دلسوزی کند و در عین تنگ دستی گوشی گران قیمت برات بخره واقعا" فاسدی و کسانیکه امتیاز بنفع تو دادند از تو خراب ترند
    15
    14
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان
    حرفی برای گفتن ندارم،فقط دلم برای اصغر سوخت
    1
    18
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. [::gholi.irani11 - ایران، ایران::] دوستان اَزیز : بنده قَسدِ توجیح اینگونه خانم حارو ندارم. و لی چرا ما این مسایل رو سطحی ارزیابی میکنیم؟ اخه مگه اینگونه ازدواج ها بدون علاقه و بنا به خاست میل پدر و مادر و کدخدا انجام نمیشه؟ مگه ازدواج ها با خاهر و برادر بدون عشق{ فامیل نزدیک} صورت نمی گیره؟ اخه تصور بکنید ما مردحا میتوانیم بدون عشق و علاقه; با یک زن شریک زندگی بشویم! و حتی زن بحترین امکانات رو برایمون فراحم بکنه ؟ تازه در جامعه مرد سالار خودمون ارضاء جنسی برای مردان راحت تره. دوستان: مشکل اینجایه ; که قانون و جامعه و محیط و شعور و درک حَمه بیمارند! قطعا اگر یک دختر و یک پسر با اشنایی کامل ; و با انتخاب خود با حقوق مساوی شریک حَم بشوند; و با داشتن حق مساوی از حَم جدا بشن اینگونه فاجعه حا رُخ نمیدهند. پس این کامنت حا که این خانم فاسده; یا گول خیار چندسانتی رو خورده, از اون حرفایه. قُربونتون
    2
    18
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

    Amirgharyou تهران. هانی . اسلو نروژ. دقت کنید دوستان اظهار نظر در رابطه با جنسیت کار بسیار مشکلی است و بهیچ وجه نمیشود گفت که تمام زنان ایران. بیک شکل و فرم زندگی میکنند.ولی میتوان گفت تا زمانی که یک زن ایرانی برای رفتن بخانه شوهر خود را میفروشد یعنی مهریه مطالبه میکند و حتی مادر ان دختر بخاطر 2 لیتر شیری را که باین کودک داده وجهی بنام شیر بها مطالبه میکنند.پس این شخص بعنوان یک انسان وارد زندگی مشترک نشده .این دختر یک کالا است که مورد معامله قرار گرفته.وبهمین دلیل شما نمیتوانید زنان ایرانی را با زنان اروپائی مقایسه کنید.و اما چرا حق طلاق ندارند.باید گفت بهمین دلیل مهریه ان خانم حقی ندارد که درخواست طلاق کند چون از ابتدا خودش را فروخته ولذا هر زمان زنان ایرانی قادر بودند مانند زنان اروپائی وارد زندگی مشترک شوند و مهریه مطالبه نکنند انگاه خق دارند از حق طلاق استفاده کنند. شما یک لحظه باین اجرای مهریه نگاه کنید بسیاری از زنان قبل از عقد نکاح با هزاران لوندی مغز جوان ساده را بکار میگیرند و ان فرد را با 2 هزار سکه بدهکار میکنند.اما همین زن که حق دارد ان مهریه را باجرا بگذارد پس از یک مدت
    21
    0
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    ان مهربه را باجرا میگذارد و در حال حاضر بسیاری از جوانان بدلیل عدم پرداخت مهریه در زندان هستند و این دختر خانم یادش رفته که تا 6 ماه قبل خود را لیلی این پسره نادان قلمداد میکرد.دروغ کلک حقه بازی در سیستم تفکر اجتماعی ما مردم ایران بیداد میکند.شما یک لحظه فکر کنید جوانی که بهر علت عاشق دل خسته این دختر حقه با زو عاشق پول ومال شده و با هزار امید این دختره را بزنی انتخاب کرده حالا باید در زندان بماند . ایا چنین جنایتی در اروپا یا امریکا می بینید. اینگونه حقه بازیها فقط در زندگی مشترک ما ایرانی هاست.پس برای اینکه بحث را جمع کنیم و بیک نتیجه مطلوب برسیم باید بگویم اظهار نظر در رابطه با جنسیت مرد یا زن یک اشتباه بزرگ است زیرا انسانها دارای خط مشی متفاوت بوده و هیچ فردی مانند فرد دیگر زندگی نمیکند. فقط میتوان در رابطه با این پست اظهار نظر کرد. واگر خوب دقت کنید و منصفانه قضاوت کنید این خانم مانند همه زنانی که دست بجنایت میزنند دروغ های بسیار هم میگویند. تنها یک زن صاحب تفکر و منش بالا قادر است حقیقت را بگوید و از دروغ نفرت دارد. یک زن خیانتکار و یا جنایتکار تمام حرفهای ان دروغ و کذب محض است
    18
    1
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    یک فرد که زندگی مشترکی با جوان دیگری را دارد و پس ازارتباط غیر مشروع با پسر دیگر اقدام بکشتن ان میکند.پر واضع است که این شخص دارای قدرت فکری مناسبی نیست و در خانواده هم از تربیت اجتماعی بالای بر خوردار نبوده و شاید رفتار و کردار این دختر در خانواده انقدر بی پایه بوده که انها قادر نبوده بیک حرفه یا شغلی دست پیدا کند و مویایل اولین خط ارتباط غیر مشروع این گونه جانیان پست فطرت است که پدر و مادر ش هم قادر نبودند این را بیک طریق مقتضی تربیت کنند و برای نجات خودشان بهترین راه این است که این جانور خیانتکار را بخیک یک جوان زحمت کش دیگری ببندند. و اما اینکه میفرمائید چرا در اروپا یا سوند یا نروژ و هر جای دیگر چیزی بنام غیرت یا تعصب نیست.باید بگویم در اشتباه محض زندگی میکنید(اقای هانی) شما یا بفرهنگ و ارتباط خانوادگی مردم در نروژ زیاد اگاهی صندارید که این چنین اظهار نظر میکنید. مردم دنیا و مخصوا اروپائیان از سیستم خانوادگی بسیار بالا و محترمی برخوردار هستند که من و شما ایرانی باید لاقل 50 سال در نزد خانواده های محترم اروپائی کار اموزی کنیم. احترامی که خانواده در اروپا دارد ما هنوز الفبای انرا هم
    18
    1
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    نمیدانیم و تعصبات مذهبی هم ما را بانحراف تفکر صحیح اجتماعی کشانده و تا زمانی که سر دمداران کشور اروپای متمدن را کانون فساد میدانند و جوانان مترقی اروپا را جوانانی فاسد بمردم ایران معرفی میکنند .لذا تفکر شما هم باید در این سطح باشد.ایا هیچگاه از سردمداران کشورتان پرسیده اید اگر جوانان اروپائی در انحراف اخلاقی و یا فساد و تباهی هستند پس این همه اختراعات و این همه کارخانجات مدرن را چه کس یا چه کسانی اداره میکنند. ایا برای اداره ان از سامرا و نجف و کاظمین نیروی متخصص میاورند. ایا متفکران فیضیه قم گردانندگان چرخهای مترقی مردم اروپا هستند؟؟ پس تا زمانی که تفکر من و شمای ایرانی بر محور مهریه و شیر بها و همچنین فساد و تباهی جوانمان اروپایی دور میزند پس بهتر است مقداری اطلاعات اجتماعی ما را در مورد مردم کشور های مترقی بیشتر کنیم و انگاه وارد بحث اجتماعی شویم. باز تکرار میکنم اظهار نظر در رابطه با جنسیت مرد یا زن یک تفکر بسیار غلطی است وفقط باید در رابطه با پست ارسالی اظهار نظر کرد و برای شناخت بیشتر و بهتر مجرمین صلاح در ان است که از سایت اقای دکتر هلاکوئی بازدی کنیم تا با شنیدن ارتعاشات صدای
    17
    1
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    رقص پرواز - پراگ، چک
    متاسفانه اوج تجزیه تحلیل عده ای مربوط میشود به صیفی جات و شیر و لبنیات! کاش آگاه بودند قوانینی که در طی هزاران سال توسط مردان نوشته شده و جایگاه مردان را همین قوانین بدوی مستحکم نموده، نه تنها زنان را سالیان سال قربانی کرده بلکه اثرات مخربش دامن مردان را هم گرفته است. امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی و آگاهی، قوانینی چون حق طلاق، مهریه، تمکین، نفقه و صدها مورد دیگر که مردان وضع کردند منسوخ گشته به طوری که زنان سعی میکنند این حد و مرزها را بشکافند و جایگاه و اختیاراتی که روزی ویژه مردان بود تسخیر کنند، جایگاه هایی که در پاره ای موارد با اصول اخلاقی و ذهنی ما تطبیق دارد و در پاره ای دیگر مغایر با اصول ماست. بدون شک اگر قانون درستی در جامعه حکمفرما نباشد و همچنان بر اصول بدوی استوار باشد و قانون جوابی برای رهایی و آزاد زیستن فرد نداشته باشد خشونت گریزناپذیر خواهد بود. همانطور که تاکنون صرفا بر اساس همین قوانین ازدواج و طلاق در کنار قتل و کشتارهای وحشیانه که صورت میگیرد چه زنهایی بی صدا در کنج خانه ها مورد خشونت قرار میگیرند و چه مردهایی در کنج زندان ها قربانی مهریه و مسائل مالی میشوند!
    0
    14
    یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::] ۱- لُتفَن توجه کنید دوست خوب: حمانطور که در پُست قبلی خودم اشاره کردم; گفتم که جامعه بیماره, چون قانون ایراد داره. پس حَمه ما در حد و توان خود باید این قانون ارتجاعی رو نَقز بکنیم. یعنی دختر حق انتخاب داشته باشه, نصف مرد ارزیابی نشه, زن ناقص الاعقل قلمداد نشه, و دارای حقوق یکسان با مرد باشه و و و. حالا سُحبت از نکته خوبی چون مَحریه کردید. ببینیم اَسلا کی روی این کالا قیمت( مَحریه) گذاری میکنه؟ حَمه میدونیم که دُختر کاره ای نیست. پس پدر مادر و فک و فامیل و ریش سفید محل تصمیم گیرنده حستند! و دختر در حَمون بد ترین شرایط حَم فقط باید بگه {با اجازه بزرگترا بَعله}.
    0
    11
    دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲- اینجایه که دُختر رو به خانه بخت میفرستن; که در واقع ابتدای بدبختیه. حالا این قیمت (مَحریه) میتونه کالای غیر منقول باشه, یا طلا, یا یک جلد قران(سیه روزی از محتوی حمین کتابه). اَسلا مَحسولِ این ازدواج ناخواسته چیه؟ عشقِ یکطرفه, بیکاری مرد, اعتیاد, تولید مسلِ کودکان قد و نیم قد, کتک کاری زن, و ترک ِ زن ,یا چند زنی شوحر, وغیره.در نهایت زن بدنبال طلاق میگرده, قانون میگه نه! برو سر زندگی و سازش بکنید . اخه کدوم زندگی؟ یا باید دلیل معتبر بیاری! اخه چه دلیلی بالاتر از کتک زدن زن, چند زنی و اعتیاد و غیره!
    0
    12
    دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۳- دوست خوب: در بسیاری از موارد زن میگه, اقا جون طلاقم بده مَحریه ام به تو حلال سرم ازاد! ولی مرد میگه نه. اینجایه که قتل و رابطه عشقی جدید و غیره پیش میاد. در ضمن بنده نگفتم, که چرا اروپایی حا غیرت و شرف و تعصب ندارن ( که بحتره ندارن). منظور من این بود ,که چرا این واژه حای دهن پر کن و بی معنا چون شرف و ناموس و فاحشه سُس و نمک زندگی ما مردا شده ؟ که شما خودتون ان مرد را با غیرت و زن رو فاحشه قلمداد میکنی. ایا در بد ترین حالت ما مردا, یک مرد سر کش رو فاحشه قلمداد میکنیم؟ من این کلمات بی معنی رو اَسلا قبول ندارم, و سر منشاء تمام بدبختی حا از حَمین افکار مرد سالارانه حَستش. که میگیم چون یک مرد غیرت داشته باشیم, و چون یک مرد از ناموس خودمون دفاع کنیم , یا باید تعصب مردانگی داشته باشیم و غیره . گفتنی حا زیادن. از نوشتن با شما خوشحالم. اگر وقت ایجاب کنه با شما میمانم در غیر آن بدرود.
    0
    13
    دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    shayan2 - تهران، ایران
    عجب جامعه ای شده یک سری منتظر شوهرند یک سری شوهر کردند دنبال تنوع اند بقول دوستی بجای خونه نشستند و هرزه بازی برو حرفه ای یاد بگیر وضعیت زندگیتو بهتر کن
    11
    3
    دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::] این نکته رو حَم اشاره کنم; خیلی تاکید دارید که اظهار نظر در باره جنسیت یک زن یا یک مرد اشتباهه! بله: با شما تاحدودی موافقم , ان حَم فقط در یک جامعه ازاد و دموکراتیک. که زن و مرد دارای حقوق برابری حَستن !چون قانون در قبال جنس مرد و زن یکسان عمل میشه. ولی حرف ما از ایران دین زده است! ایا گرفتاریحای مردان و زنان در کشور ما یکسان و در یک مقیاسن؟ قانون مساویه؟ در یک جُمله جامعه نا اگاه ما , به برکت دین بیسواد و مردسالاره. که مرد سالاری در کامنت حای خودمون در این سایت بدون چشم مسلح حَم دیده میشه.که نمونه حای اندکی از مرد سالاری رو در بالا اشاره کردم.
    0
    15
    دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    هانی. نروژ. دوست عزیز بحث باید چهارچوب داشته باشد . در یک بحث اجتماعی نمیشود از این شاخ بان شاخ پرید. بحث در دنیای مجازی با بحث قهوه. خانه ای فرق دارد. من میگویم از جنسیت صحبت نکنیم چون بحث ان بسیارعمیق و مفصل است .اقای عزیز. شما میگوئید قانون در ایران بیمار است و میگوئید زن در ایران مورد فشار است ووو هزاران مطلب دیگر. اما من میگویم بحث را بر اساس یک منطق وان هم منطق همین پست اظهار نظر کنیم . نه اینکه از این شاخ بان شاخ بپریم. اقای عزیز شما میگوئید من از کلمات دهان پر کن ناموس و غیرت استفاده میکنم و این از نظر شما معنی ندارد. لذا اصلا بحث کردن با شما بیخودی است چرا برای اینکه شما اصل ناموس و غیرت را در همان کشور نروژ که جریان دارد نمی بینید.در کشور ما ناموس یا غیرت اصلا معنی نمیدهد اما در اروپا معنای اصولی دارد. این حرفها را میزنم که در یک چهارچوب با هم بحث کنیم نه اینکه اسمان و ریسمان ببافیم. غیرت عبارت از انچزی است که یک مادر نروژی 600 کیلومتر با اتومبیل طی طریق میکند تا دختر جوان خود را برای ایام تعطیلات شخصا بمنزل برساند . در حالیکه با قطار ظرف سه ساعت ان دختر میتواند شخصا
    4
    0
    دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    خود را بمنزل برساند. این اصلا معنی ناموس پرستی و غیرت است که در ایران ما از نظر شما معنی ندارد. غیرت و ناموس ان چیزی است که یک پسر یا دختر اروپائی هیچگاه در جلوی پدر و مادر خود بسیاری از کار های هرز را که در ایران برای مردم معمولی است انجام نمیدهد. اقای عزیز من برای شما نوشتم که تفکر ما و یا اموزش اجتماعی ما بسیار ضعیف است و بطوریکه از کلمات شما می فهمم شما خیال میکنید زندگی در اروپا فقط سکس است یا مشروب خوردن. لذا شما با این فرهنگ با من وارد بحث شده اید.لذا بهتر است من بگویم وقت همدیگر را ضایع نکنیم و هر کدام از ما برای اگاهی بیشتر قدری مطالعه کنیم.اقای عزیز. من بشما نوشتم تا زمانی که یک زن مهریه مطالبه میکند این شخص نمیتواند مثل یک انسان ازاده اظهار نظر کند چون توسط خود و خانواده بنام عقد نکاح فروخته شده.انسانی که فروخته شده ومبلغ ان در پشت قباله ازدواح ثبت شده این یک کالایی است که خریداری گردیده .اما شما میگوئید ایشان اگر حق طلاق داشت.برادر عزیز. ایشان یک برده است ایشان یک کالا ست برده یا کالا حق اظهار نظر ندارد. متوجه خرفهای من هستید یا نه. ما فعلا از این خانم جنایتکار
    5
    0
    دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۰
    واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
    صخبت میکنیم. این زن بیسواد مزاحم خانواده خود که در تمام ایام زندگی با پدر و مادر خود چیزی را نیاموخته و خانواده او بدلیل دهن کجی های این دختر در فراگیری سعی کردند انرا به خیک یک مرد ببندند و خودشان از دست این دختره جنایتکار خلاص شوند. اصلا فرزندی که در خانواده پدری چیزی را نمی اموزد یا یاد نمیگیرد این فرد قابل احترام نیست چون تمام ایام عمر خود را ببطالت گذرانده و تمام هم و غم ان پدر و مادر این است که از دست ان خلاص شوند و انرا بیک نفر شوهر بدهند. فردی که در منزل پدری چیزی را یاد نمیگیرد قابل اعتماد و احترام نیست. مانند همین خانم که با تفکر خاص خود برای هرزه بودن و لش بودن بمخض دریافت موبایل ارتباط و رختخواب مورد نظر این زنیکه فاحشه است. ضمنا شما گفتید فاحشه یعنی چه؟؟ فاحشه عبارت از انجام دادن کارهای جلف و سبک توسط یک فرد اعم از زن یا مرد. اینگونه رفتار های هجو و هرز را شما در خانواده های اروپائی نمی بینید. نمیدانم تا چه اندازه با خانواده های اصیل نروژی در ارتباط هستید. اما بعید میدانم که یک خانواده اصیل بیک خارجی باین سادگی ها راه ارتباطی بدهد ..تنها داشتن مقام اجتماعی
    6
    0
    دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    [::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::] قبل از هر چی مجبورم از تمام الفبا در نوشتهام استفاده کنم. مثلا از هر چهار ز ظ ض ذ و غیره . دوست اَزیز: اولا من معتقد نیستم که بحث با شما بیخودیه! و سعی میکنم از دیسپلین گفتگو خارج نشم. دوست ندارم حاشیه برم فقط جوابم رو به چند تا از نوشته های شما میدم.۱- شما میگین غیرت ان چیزی هست ;که مثلا یک مادر نروژی دختر خود را حتی با بودن قطار ۶۰۰ کیلومتر برای تعطیلات به منزل میرسانه. جواب من: این عمل مادر رو میشه در بهترین حالت غریزه مادری قلمداد کرد؛ دیگر هیچ. پس اگر یگ گربه و قتی بچه هاش در معرض اتش سوزی یا خطر قرار بگیرن; و گربه مادر خودش رو به اتش میزنه یا دفاع میکنه تا بچه هاش رو نجات بده باید گفت این گربه خیلی با غیرته؟
    0
    2
    ‌سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۲)- تعریف ناموس پرستی و غیرت از نظر شما: غیرت و ناموس ان چیزی است که یک پسر یا دختر اروپائی هیچگاه در جلوی پدر و مادر خود بسیاری از کار های هرز را که در ایران برای مردم معمولی است انجام نمیدهد. جواب من: اولا پرستش یک مفهوم تو خالیه; چه برسه به شکل پوچ تر ان که ناموس پرستی و غیرته. دوست خوب : مشکلات جامعه ما از همین واژ ه های بی معنا یی چون ناموس و غیرت و شرفه. این چرندیات فقط توی جوامع اسلامی وسنتی و خاورمیانه خریدار داره. حالا شما این واژ های میکروبی رو میخاهی به اروپا یی ها وصل بکنی؟ نمونه: اقا چرا رفیقت رو کشتی؟ به غیرتم برخورد چون به ناموسم فحش داد. یا چون به ناموسم نظر داشت.
    0
    2
    ‌سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۳) بله: اسلام به من این حق رو داده که از خاهر و مادر و زنم ( بقول شما ناموس و غیرت) دفاع کنم. چون اونها نصف من هستند! ولی من که زن را در وزن خود میبینم و به اسلام و سنت پوچ اعتقاد ندارم; پس باید چون شما ناموس پرست و با غیرت باشم؟ ۳- نوشته اید خیال میکنم زندگی در اروپا فقط سکس است یا مشروب خوردن. نه ؛ اصلا معتقد نیستم که زندگی در اروپا سکس یا مشروبه. ولی تنگ نظر و ناموس پرست و با غیرت هم نیستم؛ و با خانواده خودم هم مشکلی ندارم; و با دختران خود که یکی ۱۱ سالشه از سکس و روابط جنسی هم صحبت میکنم.
    0
    4
    ‌سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    ۴- نوشته اید: فردی که در منزل پدری چیزی را یاد نمیگیرد قابل اعتماد و احترام نیست. جواب من : اگه پدر شارلاتان و ملا و معتاد بیسواد و سنت گراو ناموس پرست بود . تکلیف چیه؟ دوست ندارم به بقیه نوشته های شما جواب بدم. پس شما در همان فاز معتقد به ناموس پرستی و غیرت و فاحشگی( البته مردا فاحشه نیستن) خود باشید. چون من یک به بی غیرت و بی ناموس و بی شرف۴ ۲ عیار م! و خوشحالم از اینکه سنتی فکر نمیکنم . موفق باشی
    0
    4
    ‌سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.