محمد نوریزاد : وحشی ها در ایران چه می کنند؟

محمد نوری زاد - چرا نیروهای حشدالشعبی عراق وارد خوزستان شدند؟یک: مجلس شورای اسلامی، دستمالی است که هم باید بر قپه های روی دوش سرداران سپاه برق بیندازد و هم غبار از عمامه ی آسدعلی بروبد، وگرنه نماینده اگر نماینده بود، بر می خروشید که: ورود نظامیان دیگر کشورها، به داخل کشور، آنهم در شرایط خاص و خاص و خاص، باید با اجازه ی رسمیِ نمایندگان مجلس باشد!
 
دو: وحشی های عراقی و لبنانی که از دکمه های لباس شان، تا عروسک بچه هایشان، تا النگوهای همسرانشان، تا گنبدها و گلدسته ها و ضریح مطلای عتبات عالیاتشان، تا نیروگاه و استادیوم ورزشی و بیمارستان و خیابان هایشان، تا حقوق ماهیانه ی آمیخته به اضافه کارشان، و تا اتومبیل های شیک زیر پایشان از پول های دزدیده شده ی مردم ایران است، برای چه به ایران آمده اند؟ و برای چه در خوزستان پرسه می زنند؟ برای کمک به سیل زدگان؟
 
سه: این وحشی ها قرار است در مناطق سیل زده چه بکنند؟ غذا بپزند؟ غذا پخش کنند؟ بیل بزنند؟ پشت لودر و گریدر و بولدوزر و بیل مکانیکی بنشینند؟ مهندس اند؟ پزشک اند؟ با اطمینان می گویم: هیچکدام. اینان به ایران آمده اند تا بازوی سپاه باشند برای دریدنِ شکمِ مردم در روزهای خشم. خود آسدعلی چندی پیش، سال 98 را سالی حساس بر شمرده بود.
 
چهار: تحریمهای آمریکا و اروپا و سایر کشورها علیه جمهوری اسلامی و بویژه علیه سپاه و سرداران آدمکش و دزدش، در سال 98 به اوج خود خواهد رسید و بیخ گلوی مفتخواران و ایرانروبان و البته مردم ایران را بیشتر و بیشتر خواهد فشرد. خشم مردم ایران بویژه مردم خوزستان در مشت است. آمیخته به نفرتی غلیظ. نفرتی که طعمش را سرداران ایرانخوار در همین روزهای سیلزدگی با تمام وجود چشیده اند. سیل، شاید تمثیلی از خروش مردم ایران باشد. که اگر بیاید، اگر بیاید، نه عبا می شناسد نه عمامه و نه قپه های درشتِ روی دوش.
 
پنج: سردار حسین همدانی، برای خواباندن اعتراض های پی در پی مردم در سال 88، بنا به گفته ی خودش، بنا به گفته ی خودش، بنا به گفته ی خودش، نه مگر قمه کش ها و چاقوکش ها را سازماندهی کرد و بجان مردمِ از هر کجا بی خبر انداخت؟ وحشی های عراقی و لبنانی و افغانستانی، دقیقاً همان قمه کش ها و چاقوکش های سردار همدانی اند. در این گردونه، سردار همدانی که به دیار باقی شتافت، نقشش را به سردار آدمکشی چون سلیمانی سپرد. مهم: روفتنِ اعتراضِ مردمِ به تنگ آمده است. به هر شیوه. وگرنه آیا مردم ایران آنقدر خاک بر سر شده اند که جماعتی چون حشدالشعبی عراق و گرسنه های لبنانی به مددشان بیایند و بین شان غذا پخش کنند و احتمالاً بیلی بزنند و کیسه ی خاکی بدوش ببرند؟
 
شش: من بچشم خود دیده ام که مردم خوزستان بشدت از سپاه و از مسئولان نظام متنفرند و سر به تن هیچکدامشان نمی خواهند. این نفرت، در میان هموطنان عربِ خوزستانی مان که بر سرِ چاههای نفت نشسته اند و در این چهل سال، جز تبعیض و بی پناهی و سرکوب و فقر، از این نظام دژخیم چیزی ندیده و نچشیده اند، دم به دم فزونی می گیرد. در همین روزهای سیلزدگی، خروش مردم سیلزده و اعتراض های بحق شان، که چرا راه آب کرخه را به روی بستر همیشگی اش - هورالعظیم - بسته اید، یکی دو نفر از مردم معترض با شلیک برادران از پای در آمده و کشته شدند. برادران در هورالعظیم، تأسیسات نفتی دایر کرده اند. آب کرخه همیشه در هورالعظیم آرام می گرفت. این بار اما راهش را به کشت و کار و زندگی مردم بی نوای عرب خوزستان برگرداندند تا خللی بر سرمایه گذاری های خودشان داخل نشود.
هفت:این نفرت غلیظ را که در کمین فوران است، با بسیجیان و سپاهیانِ خودِ خوزستان یا سایر استانها نمی شود فرو نشاند. چرا؟ چون بسیجی و سپاهی، همین که نگاه به ریخت معترضان بیندازند، خودشان را و پدر و مادر و خواهر خودشان را در میان آنان می بینند. برای چه اینان را بزنند و بکشند؟ اینجاست که قمه کش ها و چاقوکش های عراقی و لبنانی و افغانستانی، که هیچ احساسی به مردم ایران الا به پولشان ندارند، و جز به دهان سلیمانیِ آدمکش بجایی دیگر نمی نگرند، دست به چاقوها و قمه های مدرن خود می برند. نه تنها مردم، بل کیسه های گونی هم می دانند که سیل و کمک رسانی بهانه است. حضرت آقا نگران سیل خشم مردم است که ای بسا از خوزستان پای بگیرد.
 
هشت: بند آوردن سیل خشم مردم ایران، راهش، گسیلِ قمه کش های عراقی و لبنانی و افغانستانی به داخل کشور نیست. با قمه و کلت کمر و شوکر و نارنجک اشک آور و زندان و اعدام و رگبار مسلسل اگر جماعتی می توانستند بر سرِ کار بمانند، اکنون، حضرت سیدعلی بر سریرِ خون نمی نشست تا دست به پولهای بی زبان مردم ببرد و به دختران تن فروش ایرانی که ناگزیر به عیاشی عرب های عراقی و دیگر کشورها تن می سپرند بگوید: تقبل الله!
 
نه: بند آوردنِ سیل خشم مردم خوزستان، یکی - و تنها یکی - از راه هایش به این است که: سید علی خامنه ای و سرداران همینجوری اما ایرانخوارش، در برابر خشم کف به لبِ مردم ایران و بویژه عرب های خوزستان، دو زانو و با ادب بنشینند و بگویند: ما غلط کردیم که در این چهل سال، نفت را از زیر پای شما بیرون کشیدیم و فروختیم و پولش را خرج مالیخولیایی به اسمِ شیعه گستری و خرج خزعبلی به اسم "رهبر مسلمین جهان"ی خودمان کردیم. ما غلط کردیم که نداری و حق شما را ندیدیم اما پول نفت زیر پای شما را بردیم و ریختیم به حوزه ها و بیوت مراجع پوک مغزی که از مردم ایران تنها موی بیرون زده ی دختران و بانوانشان را می بینند. ما غلط کردیم که بیکاری و بیماری و تن فروشی و اعتیاد و بداخلاقی و کینه توزی را به خانه های شما آوردیم. ما غلط کردیم که لقمه را از گلوی عرب های خودمان بیرون کشاندیم و به گلوی عرب های سوریه و لبنان و عراق و یمن فرو تپاندیم. ما غلط کردیم که گفتیم: اگر قرار باشد یا خوزستان از دست ما برود یا سوریه، شده خوزستان را از دست بدهیم، دست از سوریه نمی کشیم!
 
ده: این که سیدعلی خامنه ای و سرداران آدمکش و دزدش دو زانو در برابر مردم بنشینند و صورت بخاک بمالند و پوزشخواهی کنند، تنها یکی از راه های مواجهه با آتشفشانی است که صدای غرشش، کم کم به گوش می رسد. صدای غرش این آتشفشان و بیرون زدن گدازه هایش که بالا بگیرد، حشدالشعبی های عراق و حزب اللهی های لبنان و فاطمیون افغانستان و مزد بگیرانِ آدمکشی چون سلیمانی و خود سید علی خامنه ای و سرداران ایرانفروشش، در به در بدنبال سوراخی خواهند گشت که آن سوراخ، از نشستن مواد مذاب آتشفشان بر تنِ نرمشان، محافظت کند!
+95
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    Zaall - اصفهان، ایران

    درود بر نیروهای مسلح ایران
    57
    3
    ‌پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    اینها هنوز خشم ایرانی را ندیدند بزار روز موعود بیاد خواهیم فهماند خشم چیست
    2
    45
    ‌پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد

    تو کی هستی جدًی ,که توخوده مملکت انتقاد علنی می کنی ولی راست راست را میری ,اونم از کیا ??? خیلی جالبه
    33
    9
    ‌پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    soroshkhani - توکیو، ژاپن
    این ادبیات بر علیه چندتا کشور؟ واقعا باورم نمیشه. الان یه بیسواد اینطور حرف نمیزنه. خودمون چی؟ ما که از افغانستان تا لبنانو به گند کشیدیم چه صفتی برازدنمونه؟ به ما چی باید بگن؟. چرا ما نمیخواییم بفهمیم و یا نمیخواییم چشمامونو باز کنیم سپاه و ایرانیا رفتن این کشورا رو خراب کردن؟ . قیاس اقلیت با اکثریت خیلی بده مستر نوریزاد. همین حرفو تو عراق ترجمه میکنن و مردمشون میخونن. همون مردمی که هر روز بر علیه حشد شعبی و حضور ایران تظاهرات میکنن. برین ببینین عراق چه خبره. ما هم تو کشورشون دخالت میکنیم هم به یه عده شون که به صد هزار نفر نمیرسه اسلحه میدیم و هم بهشون میگیم وحشی. اما وحشی واقعی اینجا کیه؟ اون ۹۸ درصد عراقی که یا اهل سنت هستن یا شیعه هایی که پیرو مقتدی صدر و ایت الله سیستانی یا ماها که کشورشونو به گند کشیدیم؟ برین ببینین تو بصره مردم چقدر تظاهرات کردن و اصلا برا چی تظاهرات کردن؟ تو صدا سیما گفتن مردم برا برق ارزون مثل ایران تظاهرات کردن. اما برین ببینین خود اون مردم بصره که اکثرشون شیعه هستن برا چی تظاهرات کردن؟.
    16
    5
    ‌پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    soroshkhani - توکیو، ژاپن
    وحشی واقعی منطقه خودمونیم. از طالبان حمایت میکنیم. از حشد شعبی که به صد هزار نفر نمیرسن حمایت میکنیم بهشون اسحله پول و خلاصه همه چی میدیم. از بشار اسد که کمترین حمایت مردم رو تو سوریه داره حمایت میکنیم. از حماس که یه گروه تروریستیه و حتی خود فلسطینیا قبولش ندارن حمایت میکنیم. و در اخر به جا اینکه اونا بهمون بگن وحشیای ایرانی تو کشورمون چیکار میکنن اشخصای مثل این نوری زاد میاد میگه اونا وحشی ان. عجب مملکتی شده. به به. مردمم که یه عده لمپین. بدونه تفکر. دهن بین. مقلد. ما از قدیم معروف به بیسواد سیاسی بودیم و هنوزم همونیم. هنوز که هنوزه نمیدونیم این ماییم تو کشورای منطقه دخالت میکنیم نه اونا. هنوز که هنوزه معنی حرفای اون سردار تروریست سپاه سعید قاسمی رو نفهمیدیم. اون تروریست سپاهی سعید قاسمی معنی حرفاش این بود القاعده و داعش و شیشانی ها و باقی تروریستای مسلمون رو سپاه و {ایران} ایجاد کردن. نه اسرائیل نه امریکا نه عربستان هیچکدومشون نقش نداشتن. وحشی واقعی نه تو منطقه بلکه رو کره ی زمین ماییم. تو کامنت بعدی ابعاد تروریست پروری سپاهو میگم
    12
    7
    ‌پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    soroshkhani - توکیو، ژاپن
    اول از همه بگم من تو این متنهام عمدا از لفظ {ایران و ایرانی و ایرانیای وحشی} استفاده میکنم تا بدونیم که ما خودمون مقصر همه چی هستیم. تا بدونیم امریکا الکی نمیاد بگه ایران محور شرارت و تروریسم بین المللیه. حتما ما یه گندی زدیم و حتما یه کارایی کردیم که امریکا میاد بهمون میگه محور تروریسم و شرارت بین المللی. فعالیتهای تروریستی سپاه مثل پازله. تو هر منطقه ایی از دنیا حضور داره. تو فیلیپین و اندونزی و تایلند تا امریکای جنوبی و مناطق بالکان و شرق مدیترانه و افریقا. میدونین ترامپ چرا میخواد دیوار بچینه تو مرز مکزیک؟ مهمترین دلیلش حضور سپاه و تروریستای {وحشی ایرانی} تو امریکای جنوبی هستش. مرزی وسیع با مکزیک و رفت و امد تقریبا ازاد. هر تروریست وحشی که تو امریکا بوده از این مرز رد شده. کشورایی مثل ونزوئلا که به قول سپاه حیات خلوت وحشی های ایرانی تو امریکا شده حتی پاسپورت ایرانیا رو مهر نمیزنه. یعنی اینقدر اونجا درهم برهمه که هرکی از مادرش قهر میکنه راهی ونزوئلا میشه و بعدم غیر قانونی میره امریکا. برا چی میره امریکا؟ برا فعالیتای تروریستی.
    11
    5
    ‌پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    soroshkhani - توکیو، ژاپن
    بمبگذاریها و اسلام اسلام کردن تو شرق اسیا رو بارها خوندین. سالهاست و به طور واضح بگم دقیقا بعد انقلاب اسلامی این منطقه شاهد تروریسم بوده. قبل اون نبود. اما بعد انقلاب اسلامی فعالیتهای اسلامی تو اون مناطق تبدیل به بمبگذاری و کشتار شد. سپاه به چی معروفه؟ سپاه به بنادر غیر قانونی و قاچاق مواد مخدر معروفه. حالا بیشترین ایرانیایی که برا قاچاق مواد مخدر تو صف اعدام واستادن کجان؟ اسیای شرقی. اسیای شرقی که خودش یه زمانی مثلث طلایی هروئین و مواد مخدر بود و هنوزم هست شده حیاط خلوت سپاه. تو کامنت قبلی حیاط رو اشتباهی به صورت حیات نوشتم. اینجا اصلاح میکنم. کسی نیاد بگه بیسواد. بعدم از برادرای افغان معذرت میخوام که اسمشونو بد در کردیم. در ادامه میگم زمینای کشت مواد مخدر دست چه کسایی هستش. حالا سپاه برا چی مواد میفرسته؟ برا تامین پول. برا تامین پول و هزینه ی همین تروریستهایی که تو اسیای شرقی میکنه. بمب و اسلحه رو باید خرید نیاز به پوله. مواد مخدر یکی از بهترین راهای تامین پوله. برا همینه تو ماجرای ایران کنترا برا تامین پول مواد مخدر خرید فروش میکردن.
    9
    5
    ‌پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    soroshkhani - توکیو، ژاپن
    حالا این مواد مخدر از کجا میاد؟ از افغانستان میاد. این مواد مخدر تو افغانستان به دست کی کشت میشه و تبدیل به مواد میشه؟ به دست طالبان. حالا طالبان جیره خوار کیه؟ ژنرال پترائوس مینویسه قاسم سلیمانی بهش گفته سیاست خارجی کشورای منطقه مثل افغانستان عراق سوریه و فلسطین رو ایران تعیین میکنه. و اینکه بارها و بارها شاهد بودیم رهبرای طالبان اومدن ایران به طوری که تهران قندرهار شده یه اتوبان برا سردارای سپاه و طالبان. اینجا نقل قول یکی از ژنرالای امریکایی رو میزارم. این ژنرال که اسمشو یادم رفته میگفت تو پاکستان یکی از رهبرای بلند پایه ی طالبانو زدیم و پاسپورتشو دیدیم روش مهر ورود به ایران داشت. اگه یادتون باشه خودمون سال پیش گفتیم یه بده بستانی با طالبان داشتیم که اونم برا صلح بوده. حالا این چه صلحیه که با بده بستان و تو خفا بوده و هست؟ این بده بستان اسمش مواد مخدره. طالبان پول اسلحه از ایرانیای وحشی میگیره و حتی میان ایران و اموزش میبینن و به هزینه هاشو با مواد مخدر به سپاه میدن. سپاه هیچوقت دلار نمیخواد. چون حمل و نقلش سخته و احتمال گم شدن کش رفتش خیلی بالاست و باید مواد مخدر باشه
    8
    5
    ‌پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    soroshkhani - توکیو، ژاپن
    اینجاست که میگم ما رفتیم تو افغانستان مزارع کشت مواد ایجاد کردیم. سپاه رفته مواد کشت میکنه. وگرنه چرا تو افغانستان مناطقی که تحت کنترل طالبان نیستن و حتی اونقدر دور افتاده هستن که دولتشون سرباز نمیفرسته مواد مخدر کشت نمیشه؟ دلیلش سادس. چون طالبان و نفوذ سپاه اونجاها نیست. به فلسطین برسیم. فلسطین همش هفت هشت میلیون نفره. یک و نیم میلیونشون تو اسرائیلن و کلا اسرائیلی حساب میشن و تو پارلمان نماینده دارن. یک میلیونش غزه هست. چهار و نیم میلیونش تو کرانه باختری. نقشه فلسطینو ببینین دو منطقه جدا از هم هستن. غزه که کنار دریای مدیترانس. و کرانه ی باختری که بین اسرائیل و اردن قرار داره. قبلا این دو منطقه تحت اداره ی یه دولت بودن و اسرائیل تو هردو منطقه نیروی نظامی داشت. اون موقع فتح و حماس هردوشون با اسرائیل میجنگیدن اما وقتی اسرائیل بیرون رفت فتح صلح کرد ولی حماس گفت صلح نمیکنیم و باید یهودیا رو تو دریا برزیم. وقتی اسرائیل نیروهاشو بیرون برد وحشیای ایرانی وارد شدن و به حماس اموزش دادن پول دادن اسلحه دادن تا واقعا ارزوی دیرینه ی ایرانیای وحشی رو به واقعیت تبدیل کنن
    10
    5
    ‌پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    soroshkhani - توکیو، ژاپن
    با این پول و اسلحه فتح و حماس یک سالی باهم جنگیدن و فتح تونست حماس تروریست رو بیرون کنه از کرانه باختری اما تو غزه چون به ساحل راه داشت سپاه خیلی راحت تونست کلی اسلحه و نیروی سپاه وارد کنه و اونجا حماس پیروز شد و تا الان که الانه با زور و اسلحه ی سپاه تونسته غزه رو تو کنترل خودش بگیره. بارها مردم فلسطین و مردم غزه بر علیه حماس شورش کردن و تظاهرات کردن. اما ایرانیا اسلحه بیشتری فرستادن و مردم فلسطین رو قتل عام کردن. یکی از بدترین قتل عام فلسطینیا به وسیله ایرانیای وحشی و حماس چند یکی دو ماه پیش بود که شدت خیلی بیشتریم داشت. اگه حماس یه گروه مردمی فلسطینی بود پس چرا مردم فلسطین بر علیه حماس تظاهرات میکنن؟ اگه حماس یه گروه مردمیه چرا فلسطینیا از ایرانیا بدشون میاد؟ چرا فلسطینیا تو کشورای عربی چرا معروفن به ایرانی ستیزی؟ دلیلش سادس. ما رفتیم اونجا رو با اسحله و پول اشغال کردیم. ما رفتیم فلسطینیا رو میکشیم. وحشی واقعی ماییم. ما رفتیم یه گروه تروریستی رو براشون اوردیم و ما گفتیم اگه فلسطینیا شورش کردن بهتون اسلحه میدیم بکشینشون. چرا تو کرانه باختری شورش نمیشه؟
    5
    3
    ‌پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    soroshkhani - توکیو، ژاپن
    تو کرانه باختری شورش نمیشه چون اونجا حماس نیست. چون تو کرانه باختری مردم انتخابات برگزار میکنن و فتح رو هر پنج شش سال یکبار انتخاب میکنن. چون تو کرانه باختری میدونن ترویست واقعی و حشیای واقعی کیا هستن. اسرائیل چند ماه دیگه میخواد وارد غزه بشه و فلسطینیا رو ازاد کنه از دست وحشیای ایرانی و حماس. چون این خواست خود مردم غزه هست. مردم غزه دیدن اگه اگه اسرائیل نباشه وحشیایی هستن که میان و با گلوله میکشنشون. و هیچوقت ما چشمامونو باز نکردیم که بدونیم ما و سپاه برا فلسطینیا هیچوقت کمک نکرده و نمیکنه. ما و سپاه داریم از یه گروه تروریستی به اسم حماس حمایت میکنیم. پولی که میدیم میره به جیب حماس. وقتی تو فلسطینی بهمون میگن ایرانیای وحشی حق دارن چون ما بدترین جنایتا رو بر علیه شون میکنیم. ما به حماس پول و اسلحه میدیم تا مردم فلسطینو بکشن. و یه عده احمق لمپین داخل کشور هیچوقت نمیخوان این حقایقو قبول کنن. ما هیچوقت دستمونو تو عسل نکردیم و هیچوقت این دست عسلی رو تو حلقوم فلسطین نکردیم. ما به حماس پول و اسلحه دادیم که فعالیتای ترویستی میکنه. این اسمش عسل و تو حلقوم کردن نیست
    8
    3
    ‌پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    soroshkhani - توکیو، ژاپن
    شاید وحشیگری ما اونقدر زیاده که اسم این فعالیتای تروریستی رو کمک به فلسطین گذاشتیم. اونقدر وحشیگری و بیسوادیمون زیاده که تمام فلسطینو تو حماس میبینیم و اکثریت مردمم این حقیقتو قبول دارن. حالا برو فلسطین بگو شما حماس هستین. حماس برا فلسطینیا فحشه. همونطور که طالبان برا افغانستان و حشد شعبی برا عراقیا فحشه. اما ما برا این کشورا و این مردم دیکتاتوری میخواییم. براشون جنایت و ظلم و وحشت فرستادیم. و یه ادمی مثل نوریزاد میاد به اونا میگه وحشی. وحشی واقعی کیه؟. وقتشو ندارم بیشتر بنویسم وگرنه از فعالیتای تروریستی وحشیای سپاه تو قره باغ میگفتم که چطور این وحشیای ایرانی رفتن و ارمنیا رو میکشتن
    9
    3
    ‌پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد
    [::soroshkhani - توکیو، ژاپن::]. دوست عزیز با تمامی احترامات میخوام بگم که بنده تقریباً ۲ تا از کامنتهاتو خوندم و در چیزهای با شما موافقم ,ولی دوست گرامی این ایران و ایرانی نبود که طالبان وحشد شعبی وووو را بوجود آورد, بلکه اسلامگرایانه عرب بودن وهستن که ملکت ما هم دستشونه متاسفانه, دوست گرامی شما خیلی به تاکید از {ایران و ایرانی و ایرانیای وحشی} کردی با چه افکاری ینو بیان کردی, ایرانی همیشه ازاد اندیش و صلح طلب بوده , امیدوارم منظورتان چیز دیگری باشه
    0
    14
    جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - لوبومو، کنگو
    محمد نوریزاد : وحشی ها در ایران چه می کنند؟. ..... واقعی تو هستی که فیلم بازی میکنی. چرا وقتی این چهارپایان ج ا زن و بچه مردم را در سوریه و عراق قتل عام میکردند نگفتی این وحشی ها در کشورهای دیگر چکار میکنند.
    4
    6
    جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - لوبومو، کنگو
    [::پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد::]. چرا فکر میکنید ما فرشته ایم و بقیه شیاطین. چرا استانه تحمل اینقدر باید پایین باشه که نه حرف حق را قبول کنیم و نه خود انتقادی ونسبت به هرنقد و انتقادی جبهه بگیریم.تا یه ادم سرش به تنش بیارزه بورکینافاسویی هم باشه هزارتا سفسطه میچینیم که ایرانیه و وقتی بر عکس باشه ایرانی بودنش را نفی میکنیم. در تعمیم دادن خوب و بد مخالفم از چنان ملت متوهمی شدیم که همه را بد و فقط و فقط و فقط خودمان را خوب و دانشمند میدونیم در حالیکه هیچ مدرک مستدل و ملموسی برای این ادعاهای مزخرف و بیمارگونه نداریم.
    4
    3
    جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - لوبومو، کنگو
    ملتی هستیم که خودمان بزرگترین دشمن خودمان و همدیگر و همسایگان و کل دنیا هستیم و تا زمانیکه توهم بهتر و سرتر بودن و بیماری خودبرتر بینی را کنار نذاریم همینی که هستیم خواهیم بود فرقی نداره خامنه ای حکومت کنه یا هیتلر یا هیروهیتو یا کوروش و حمورابی.
    5
    4
    جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Bozorgmehr - سیاتل، ایالات متحده امریکا
    آقای نوری زاد، دلیری و آزادگی و صراحت کلام  شما در سالهایی که از  مجیزگویی ملایان برائت جسته اید قابل ستایش است. ولی بهتر آن بود که می پرسیدید که چرا ملت ایران در رفراندوم فروردین ۱۳۵۸ رای به حکومت وحشی های بیگانه پرست داد و مدیران متمدن و ایراندوست  رژیم پهلوی را اعدام یا  فراری داد. حکومت ایران بعد از انقلاب سال ۱۳۵۷  بیگانه پرست ترین حکومت در تاریخ ایران بوده که حاضر شده  رفاه و آسایش ملت ایران را سلب و آن را به پای میلیونها تروریست نکبتی در خاورمیانه، آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین بریزد.
    0
    10
    شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    soroshkhani - توکیو، ژاپن
    [::پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد::]. ببینین این حرفا رو بندازین دور. تو امریکا نمیگه عه اسلام چون از عربستانه پس سپاه خوبه و بسیج خوبه. امریکا میاد هممونو تحریم میکنه. چون این حرفایی که شما میزنی اونقدر خنده داره که تنها به درد سیرک میخوره.
    0
    0
    ‌سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    soroshkhani - توکیو، ژاپن
    [::پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد::]. یادم رفت اینو بگم. ببینین ما از اخبار دوریم. ما تنها چیزی که برامون خوبه رو میشنویم و میخواییم بشنویم. ما با این رفتارمون هیچوقت اصلاح نمیشیم. جالبه سالهایی که ایران بودم تو دانشگاه میگفتن چرا ماهایی که این همه به حماس کمک میکنیم ولی فلسطینیا ازمون بدشون میاد؟. اونجا بودش که یه استادمون فرق حماس و فلسطین رو تشریح کرد. هنوز وایت برد جلو چشمامه چطور استاد فرق حماس و فلسطین و کلا بک گراند فلسطین و احزاب فتح و حماس و شاخه های نظامی شو به صورت شماتیک میکشید. حماس یه گروه تروریستیه. یه گروهی که حتی خود فلسطینیا قبولش ندارن و اینکه حماس افکارش شبیه داعشه. تو سوریه دیدین حماس از اسلامگراهای تروریستی دفاع میکرد و کمک میکرد . فلسطینیا از ما وحشیای ایرانی بدشون میاد چون ما به حماس اسلحه و پول و اموزش میدیم تا حماس با زور اسحله حکومت اسلامی داعشی دیکتاتوریشو حفظ کنه. حق دارن. ازمون بدشون بیاد.
    0
    0
    ‌سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.