حضور میرحسین موسوی در خانه خواهرش و انتشار تصویری جدید از او
+31
رأی دهید
-145
کانال تلگرامی وبسایت کلمه، نزدیک به میرحسین موسوی، عکس و فیلم جدیدی از میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را منتشر کرد.براساس گزارشها، نیروهای امنیتی اخیرا میرحسین موسوی و زهرا رهنورد را به منزل خواهر آقای موسوی که فرزندش در اعتراضات سال ۸۸ کشته شده بود، بردهاند.
در جریان سرکوب خشونتبار اعتراضهای مردمی در روز عاشورا سیدعلی حبیبی موسوی، خواهرزاده میرحسین موسوی، به ضرب گلوله به قتل رسید و مقامات جمهوری اسلامی هنوز گزارشی را درباره پیگیری قتل او ارائه نکردهاند.
در همین حال روز شنبه عکس و فیلمی از حضور میرحسین موسوی در خانه خواهر خود و مادر علی موسوی منتشر شده است.
از ماههای پایانی سال گذشته گزارشهایی درباره برداشته شدن برخی از محدودیتهای میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد، منتشر شده است.
دیدار اقوام مهدی کروبی با او در نوروز، «بازکردن پنجرههای» جوشداده شده منزل میرحسین موسوی و زهرا رهنورد و اجازه خروج به آنان برای دیدار با فرزندان و برادر آقای موسوی از جمله این اتفاقات است.فیلمی تازه از میرحسین #موسوی و برخی نزدیکان در حصر
— سهند ایرانمهر (@sahandiranmehr) 2 March 2019
برگرفته از امتداد pic.twitter.com/RS3QPAuTXr
زهرا رهنورد در اردیبهشت ماه خبر داده بود که به تازگی به صورت شفاهی به او پیشنهاد «حق تردد محدود» با اطلاع مأموران اعلام شده و او این پیشنهاد را رد کرده است.
۶۰

فیل دانا - آینه جهان نما - لندن، انگلستان
این اتفاق مصداق این ضرب المثل است که میگه تو آش هر چی بریزی تو قاشق خودت میاد . جنایاتی که در دوران نخست وزیری این آقا اتفاق افتاد و چه خانواده هایی عزادار عزیزانشون شدن.
25
199
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
۶۶

mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان
حکومت آخوندی اینکارها را برای نزدیگ شدن به آمریکا و خواسته هایش بنمایش گذاشته ،آخوند و انسایت مثل آب و آتش هستند
15
148
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
۳۹

scandal - برلین، آلمان
نظر ایندو در مورد حجاب چیست!؟ نظر ایندو در مورد آزادی مطبوعات چیست؟! نظر ایندو در مورد اسلام ایرانی سیاسی چیست؟! نظر ایندو در مورد هندی زاده چیست!؟ و صدها پرسش دیگر!
16
159
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
۶۴

Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
چرا این بزغاله ها اذان تمام نشده شروع به نماز کردند؟ معلوم میشه فقط برای نمایش بوده وگرنه زمانی که به ما نماز یاد میدادند بعد از اذان شروع میکردیم.
18
101
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
۸۲

گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
جنبش سبز و موسوی کار خود دستگاه و کارگردان اصلی اش هم حجاریان بود تا مخالفین را قلع و قمع کنند. حالا هم این بابا را دارند از آب نمک خارج میکنند. عکس نمایشی نماز خواندش مصداق این جمله هست که "گربه شد عابد و مسلمانا"
18
96
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
۴۱

amirpalang - لندن، انگلستان
هی این خیاروشورو از تو دبه میارن بیرون نشون ملت میدن دوباره میندازن تو دبه
13
91
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
۸۲

گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
هر وقت یاد گرفتید که آخوند و شبه آخوند یکیست و در اسلام حتی یک مورد موضوع اساسی وجود ندارد تا به درد انسان امروز بخورد شروع دیگریست تا کشور خودتان را دوباره بسازید. فرقی بین خمینی و بنی صدر و موسوی و خاتمی و روحانی و مجاهد و رفستجانی و خامنه ای و ال احمد و مطهری و شریعتی و سروش وجود ندارد و همه به نوعی تابع مکتب و فرهنگ قرون وسطائی عربستانی ها در 1400 سال قبل بوده و به کم و بیش ویروس اسلام عقب افتاده را در تن خودشان دارند
11
89
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
۳۸

ارشک110 - مشد، ایران
باز گشت به دوران طلایی امام چه حالی داره مهنس؟خوبه ؟حتما به یاد دوران طلایی امام به خصوص اعدام های فله ای دهه 60 افتادی ؟مکافات خانه در همین جاست نوبت اینها هم بالاخره میره سه
11
81
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
این مرد باشرف و بزرگ چقدر پیر شده. تنها رجل واقعی سیاسی زنده ایران. مردی از نهضت آزادی. یکی از معدود انسانهای شریف ایران. هرکسی به این مرد انگ میزنه یا نادونه یا مغرض. حیف این بزرگمرد که در ایران نابود شد. ملت ایران لیاقت انسانهایی مثل این رو ندارن. ملت ایران از جمله اونایی که اینجا بدون مدرک و سند تهمت و توهین میکنن لیاقتشون صدالبته کسانی هستند که الان راس کارن. من فعالیتم در جنبش سبز فقط به خاطر شخص خود میرحسین بود. دوران نخست وزیریش نوجوون بودم. همون زمان هم لابیهای کثیف حکومتی آزارش میدادن. اگه بخوام 3تا رجل سیاسی بعد انقلاب نام ببرم یکی دکتر بازرگان یکی رجایی یکی هم میرحسین هست. امیدوارم سلامت بمونه و در ایران آینده به ولیعهد یا هرکس دیگه که امور رو به دست میگیرن کمک کنه.
98
30
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
[::amirpalang - لندن، انگلستان::]. من میرحسین رو خیلی دوس دارم. طوری که وقتی اسیرش کردن اشکم درومد. اما تشبیه تو هم جالب بود. این حکومت در نفسهای آخرش ممکنه از میرحسین بخواد استفاده کنه. اما این مرد انقدر باشرف هست کسی نتونه توسطش مقاصدشو پیش ببره. دلیل اینکه همه کار کردن میرحسین رییس جمهور نشه این بود که عملا یه انقلابی پدید میومد. هرچی بوده گذشته و ظلم و ظالم پیروز شده. این بنده خدا هم دیگه چیزی ازش نمونده.
54
14
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
۳۹

scandal - برلین، آلمان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. تا اکنون من نمی دانستم که شما اینقدر بی تجربه و رومانتیک تشریف دارید!؟ سخن از پاسخ و پرسش هست که مردم ایران "باید" بدانند که ایندو چگونه فکر و راه حلی دارند نه کم و نه بیشتر! پس سخن از انگ و غرض نیست بلکه یک واقعیت است که آیا او برای حذف اسرائیل شعار میدهد و یا اینکه میخواهد این کشور را نابود کند!؟ آیا ایندو نباید به "شفاف سازی" همه پرسشهای ما بپردازند و آنهم بدون غرض و انگ از پاسخ کننده!؟
4
28
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
۸۲

گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. تمام کسانیکه ویروس اسلام در تنشان هست شبیه یکدیگر هستند. یکی میشود طالبان. دیگری داعش. یکی خمینی. یکی موسوی.یکی مجاهد . همه عقب افتاده و شبیه یکدیگر. از مالیخولیای اسلام قرون وسطائی خودتان را نجات بدهید تا واقعیت های دنیای امروز را ادراک کنید. در قبری که سرش نوحه میخوانید مرده وجود ندارد. از پیغمبر راهزن و غزوه کار نمیتوان راستی و درستی آموخت
6
45
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
۸۲

گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
اگر مغز کسی عقب افتاده نباشد که روزی 17 بار بطرف یک سنگ در عربستان دولا و راست نمیشود و اراجیفی را که برای شستشوی مغزی ساخته اند تکرار نمی کند
9
50
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
[::scandal - برلین، آلمان::]. من سوال شما رو جواب میدم. میرحسین و همسرش عقاید رو فردی میدونن و فقط به قانون صحیح و دموکراسی فکر میکنن. میرحسین بر حسب سن و خانواده و افکار یک انسان متدین هست. اما شک ندارم با حجاب آزاد و متعارف موافقه. میرحسین انسان خوبیه. این آدم قبل از انقلاب در دانشگاه ملی (شهید بهشتی فعلی) استاد معماری بوده. تو فکر کن یه استاد معماری شهید بهشتی در زمان شاه آدم لارج و دموکراتی نباشه. واقعا اگر کوچیکترین سند و تحلیل و تحقیقی از جرم و جنایت میرحسین و حتی همسوییش با رژیم داشتم ذره ای بهش تعلق خاطر نداشتم. دوران جنبش سبز من در بعضی از سایتها مقاله و مطلب مینوشتم. خیلی وقتا بیانیه هاشو با نظرات و مطالب خودم همسو میدیدم. این برام جالب بود یه آدم که درون این سیستم کار کرده هنوز انقدر آزادی و دموکراسی رو بلد باشه. برعکس اون خاتمی روباه که تعبیرش از آزادی چرت و پرت بود. میرحسین نه پاسدار بوده نه آخوند. اون در خط فکری نهضت آزادیها و تا حدود کمی گرایش توده ای داشته. درستکاری و انسانیتش و پایداریش برام ارزشمنده. من هیچوقت جرات همچین آدمی رو در راه آزادی نداشتم.
43
11
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
[::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. شما چیز سختی رو از یه انسان میخوای. انسانها بخصوص قدیمیها با مذهب بزرگ شدن. در ضمن گاهی گرفتن عقاید از اونها خطرناکه چون ممکنه تهی بشن و این تهی شدن برای اکثر آدما پوچی میاره. من با همه ادیان و مکاتب بصورت استفاده در عام و ترویج مخالفم. اسلام یا هر نام دیگه ای. اما علایق فردی ادما میتونه به هر چیز موجود یا ساختگی خودشون باشه. اصلا به نظر من هر ادم یه دین برای خودش بساز و باهاش حال کنه و متکی به دین ساختگی دیگری نباشه. اما شما فکر کن چند درصد جوامع میتونن بدون پایبندی به اصول گروهی باهم در ارتباط باشن. ایران هند چین ووو پس خیلی سعی نکنید مردم رو تهی از علایق و عقاید فکری مرسوم کنیم. چون چیزی برای جایگزینیش نداریم. فقط باید ملتها حتی بی سوادترینشون دموکراسی رو بفهمن. خیلی ادعا دارن میدونن دموکراسی چیه اما نمیدونن. دموکراسی خیلی سخته.
34
8
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
۳۹

scandal - برلین، آلمان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. ببین عزیز جان، بقول دوستمان: هر چه عشقته! از ما گفتن و از شما نشنیدن! و بقول دوستمان "گفتگوگر" اگر پیامبران و امامان صدر اسلام الان زنده بودند، چه پاسخی در مورد دگراندیشان، همجنسگرایان، حجاب، ازدواج زیر ۱۸ سال و کشور اسرائیل داشتند!؟ پس به گفته گفتگوگر: همه از سر و ته یک پیاز هستند! بدرود گرامی
3
30
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
۸۲

گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
مشکل اکثریت شما اینست که در حکومت اسلامی می خواهید دموکراسی برپا کنید. وقتی گفتید که حکومتی اسلامی هست پس دیگر دموکراسی و آزادی عقاید نمی تواند وجود داشته باشد چون فاشیزم مذهبی را حاکم کرده اید. اول یک حکومت آزاد بصورت دموکراسی بنا کنید و بعد در آن حکومت دموکراسی، اسلام هم میتواند یکی از عقاید باشد (نه برعکس). جناب موسوی اگر معتقد به آزادی عقاید هست باید با اساس این حکومت مخالف باشد و نه اینکه دوران منحوس خمینی را که بر اساس دیکتاتوری تشیع هست را ایده ال بشناسد
5
34
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
حالم از اینکه عده ای اینجا با غرضهای شخصی منفی میدن بهم میخوره. آدمهای پوچ و عقده ای. میدونم خیلی جاها حالشونو گرفتم و تنها کاری که ازشون بر میاد رفع عقده با منفی دادنه. ارزش آدمهایی که بحث میکنن و نظر مخالف میدن خیلی بیشتر از کسانی هست که رو غرضهای شخصی منفی میدن. آدما به حکومتی و غیر حکومتی و بی سواد و باسواد و غیره و غیره تقسیم نمیشن بلکه به علاقمندان به شعور و مخالفان شعور تقسیم میشن. در همه زمینه ها.
37
15
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
۸۲

گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. عزیزجانم. من برای نسل جدید می نویسم. مغز کسانیکه در ماه عکس امام دیدند و در ایران بیش از 12000 امزاده ساخته اند درمان شدنی نیست. به قول برتراندراسل زندگی را جوانان هر عصر میسازند و پیر و پاتال ها همراه با مغزهای متحجر و عقب افتاده ی خودشان رفتنی هستند
3
23
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
۵۷

شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
موسوی و کروبی هم مزدور هستند همانند سروش که عمیقا چاکر و نوکر استبداد اسلامیست .چه جنایتها و کشتارها که در دوره ی ریاست این انگل انجام شد و زی زی رختشور لجن چه جوانانی را از دانشگاه اخراج کرد به خاطر حجاب و مسائل دینی .اینها همه بازی حکومته اینها را در آب نمک خوابانده برای زمانی احساس خطر میکنند
13
21
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
۵۷

شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. اشکت موقعی که این کثافت در راس حکومت بود و کلی زندانی و اعدامی داشتیم در نیامد .اشکت برای فعالان محیط زیست که در هواپیما سقوطشان دادند در نیامد اشکت برای مردم گرسنه که در سطل های اشغال بدنبال غذا میگردند در نیامد برای اینهمه زندانی و اعدامی و بچه های شین آباد و سیستان و بلوچستان و زلزله زدگان آواره کرمانشاه
13
25
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
۴۱

amirpalang - لندن، انگلستان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. حرف شما کاملا قابل درکه برای من که خودم برای این آقا به خیابان رفتم. اما این قهرمان پروری اشتباه بود. برای من شعار الله اکبر یا یا حسین میرحسین نقابی است برچهره که باید برداشت. این من نیستم. من اعتقادی به اینها ندارم. چرا باید نقاب بزنم!
1
17
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
[::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. شما میتونی با اساس حکومت مخالفت کنی و در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنی؟ من حتی در سال 88 هم رای ندادم. با اینکه از اولین کسانی بودم (از اسفند87) بعد از مقاله ای درباره میرحسین موسوی که اصلا بحث اومدنش نبود و جنبش سبزی نبود درباره ایشون مطلب مینوشتم و تبلیغ میکرد. سال 76 هم میرحسین میخواست انتخابات شرکت کنه خامنه ای گفته بود حق نداری شرکت کنی که خاتمی روبه اومد. سال 84 هم به خاطر هاشمی نیومد. سال 88 اصلاحطلبها با کروبی بودن اما دیدن مردم به سمت میرحسین گرایش دارن اومدن سمت میرحسین. این بنده خدا مستقل اومد. شما خبر نداری چند درصد ایرانیها هنوز دیندار هستن؟ بالای 50 درصد. البته دیندار دزد و کلاهبردار. شما با اسلام مشکل داری من با همه ادیان و مکاتب ریز و درشت. به هرحال میرحسین دیگه تموم شده. قیافشو که میبینی چیزی ازش نمونده. امیدوارم ولیعهد که انسان آزاده ای هست به کمک خدا بیاد راس امور. کس دیگه ای نیست من آرزوشو کنم.
16
19
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
۴۶

setayeshz565 - وین، اتریش
[::amirgheryou - تهران، ایران::] راستش رو بخواهی من هم از تو و همه کامنتهایی که می زاری حالم به هم میخوره،یکی از گستاخ ترین و چندش آور ترین موجوداتی هستی که به عمرم دیده ام،البته که خدارو شکر ندیدم،از روی کامنتهات متوجه شدم.
18
19
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
۸۲

گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. نه عزیزم. من با تمام ادیان اشکال دارم هرچند مزخرفترینش که علنا درس جهاد و جنایت میدهد اسلام هست و پیغمبرش هم دروغگوترین و خلافکارترین ادم روی زمین بوده است. مشکل مردم من بودائیسم و یهودیت و مسیحیت نیست بلکه اسلام هست و من هم فقط به همین می پردازم. شما فرمودید 50 درصد مردم ما مسلمان هستند و من تعدادش را بالاتر می بینم و این ویروس هنوز در تن 95 درصد از مردم ایران حتی بصورت ضعیف وجود دارد. اما حدودا 15 سال قبل که من به اسم "فاش" اینجا روشنگری میکردم اگر می گفتم که بالای چشم امام حسین ابرو هست بیش از 100 نفر من را به باد ناسزا می گرفتند. اما مایوس نشدم چون میدانستم نسل جدید بسیار کنجکاو و منطقی و پیروزی نهائی با کسانی هست که مثل من فکر میکنند. حالا هم انتظار ندارم که یک شبه تغییرات فرهنگی رخ بدهد. آرام و به تدریج بالاخره مردم این دین زشت و اهریمنی را برای همیشه از ایران به دور خواهند افکند. این جبر زمان هست. چه من باشم و یا نباشم
2
22
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
[::setayeshz565 - وین، اتریش::]. راسته میگن اونی که باید حرف رو برداره خودشو لو میده. دقیقا تو یکی از همونایی هستی که داغ تو دلت گذاشتم و عقده ای شدی. تقصیر خودته قطعا افکار پلیدی داشتی که جوابتو اونطوری دادم که به این روز افتادی. خود شکن آینه شکستن خطاس. بعید هم نیست از علاقمندان مخفی حکومتی چون عمده دشمنای من از قشر طرفدار مخفیهای جمهوری اسلامی هستن.
24
12
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
[::setayeshz565 - وین، اتریش::]. تو هم از اون دسته زنهایی هستی که آبروی زنها رو میبرن و در همه ابعاد زندگی طلبکارن. از شوهر طلبکار از پدر و مادر طلبکار از فرزند طلبکار از مردم جامعه طلبکار در رانندگی طلبکار در صف خرید طلبکار در برخورد با فقرا و افراد ناتوان طلبکار. فقط خودشون. باعث میشی خانوم های خوب جوامع از رفتار شماها صدمه بخورن .
22
13
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
[::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. الان بحث میرحسین بود. من نمیتونم تمام اشکهای زندگیم رو در این بحث توضیح بدم. من به شرافت میرحسین اعتقاد دارم و برام انسان بزرگیه. اشکم هم برای این دراومد که ایشون و اون خانواده هایی که تظاهراتها کشته دادن در اصل بیشترین زیان رو دیدن. الباقی فقط رفتیم شعار دادیم و فرار و گریز کردیم. ممکن بود ماهم جزو اون زیاندیده ها باشیم. اما به چه قیمتی؟ قیمت ملتی که هنوز نمیدونن چندچندن. ایرانیها هنوز از سطحی که حکومت بهتری رو بطلبه گذر نکردن. هنوز دنبال قاتل بروسلی هستن. اما میرحسین قاتل بروسلی نبوده. اگر سند و و مدرک و حتی نقل قول ثبت شده ای دارید بفرمایید. در دشمنی و مخالفت جناح حکومتی و قدرت مثل جناح خامنه ای و اساسا جناح غالب فعلی با میرحسین در اون زمان سند و مدرک زیاده. یکی از استعفاهای میرحسین هم اعدامهای بی حساب بود.
20
12
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
[::amirpalang - لندن، انگلستان::]. بنده خدا چه قهرمان پروری شد. حتی خودش رو رهبر جنبش سبر ندونست. الان ما از ولیعهد حمایت کنیم میشه قهرمان پروری؟ خوب بهش اعتماد میکنیم چون کس دیگه ای نیست که بشه یه مملکت رو بسپری. ولیعهد هم طبق شعور و فهم خوبش رفته سراغ افراد باسابقه خوب و تحصیلات و موقعیتهای شغلی رده بالا. اگر آدم پایدار و پایبندی مثل میرحسین کاندید نشده بود جنبش مردمی در 88 نداشتیم. و بستر این امیدها برای رفتن این حکومت به وجود نمیومد. سال 88 سال متارکه ملت از حکومت بود و حکومت داره دست و پا میزنه این متارکه به طلاق نکشه که میکشه. ضربه ای که حکومت سال 88 خورد مثل یه شمشیر سمی بود که آروم آروم این حکومت رو به مرگ میرسونه. میرحسین خانوادشو از دست داد. خواهرزادش کشته شد. و خودش سالهاست زندانیه. ما م داریم زندگیمونو میکنی. خاتمی روبه هم داره پاچه خاریشو میکنه و روحانی شغال هم داری ملت رو جرواجر میکنه.
17
13
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
۵۴

آزاذه - تهران، ایران
اسلام دین دروغ و ریا و تزویر و فریبکاری! حالا نماز خواندن جلوی همه که چی را ثابت کنند؟ به غیر از نمایش دادن چی میتونه باشه؟
7
17
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰
۵۴

آزاذه - تهران، ایران
[::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. دقیقا, اگر مقابل علی گدا بود همون اول کارش را میساختند . این که زنده است یعنی دستش با حکومت تو یک پیاله است
4
14
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۸
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
[::آزاذه - تهران، ایران::]. قربون تحلیل و تفکرتون. واقعا مغرضید. طرف زندگیش نابود شده بعد میگید نکشتنش. اتفاقا کشتن همچین آدمی برای نظام خیلی بیشتر مخارج داره تا اینکه این بلا رو سرش بیارن. باشید تا صبح دولتتون بدمه. من یکی که سالهاست فعالیت سیاسی نمیکنم چون ملت ایران لیاقت فدا شدن ندارن. یکی مثل این میرحسین هم واقعا بی خود و بی جا فدای مردمی بی لیاقت شد. اکثر مردم ایران حقشون عده ای آخوند و پاسدار شیطان صفت بی رحم دروغگو هستن. لیاقتشون 4تا دردودهاتی عمله به حکومت رسیده هست.
12
2
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵
۵۴

آزاذه - تهران، ایران
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. شما مغرضید! واقعا صد در صد خبر داری پشت سر چکار میکردن؟ ایرانی ها هزار بار هم از یک سوراخ گزیده بشوند باز عبرت نمیگیرند چون زود باورندو سزاوار گول خوردن و سواری دادن هستند.
1
9
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
۴۱

amirpalang - لندن، انگلستان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. شما از کجا میدونی آدمی که داری باهاش صحبت میکنی کسی رو برای این مملکت نداده؟ یا خودش قربانی نشده؟ همه ما بنوعی قربانی هستیم. ایشون سر دعوای قدرت در ایران تلفات داد که خوب اتفاق عجیبی هم نیست. این آقا جنبش رو منحرف و انرژی ملتی که آماده ساقط کردن دیکتاتور بودند با شعار تظاهرات سکوت و امثالهم به هدر داد. تظاهرات مسالمت آمیز زمانی یک ارزش هست که شما یک دموکراسی دارید!
1
11
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
[::amirpalang - لندن، انگلستان::]. بیشتر از اون در توان جنبش سبز و تظاهراتها نبود. این بنده خدا جنگ قدرت نکرد. خیلی سال بود کنار رفته بود. اتفاقا صرفا برای مردم اومد. داشت زندگیشو میکرد که به فنا رفت. میتونست مثل خاتمی ملیجک و ترسو باشه. انقدر ایراد نگیرید. چون زندگیشو برای مردم باخت. مردمی که هنوز نمیدونن چندچندن.
4
1
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
[::آزاذه - تهران، ایران::]. گول چی. میرحسین به خواست مردم اومد توی انتخابات. نظام هم میدونست اگه این رییس جمهور بشه حداقل سپاه رو مجبور میکنه برگردن به پادگانها. جلوی هرجومرج و اختلاسها رو اکیدا میگرفت. و قدرت خامنه ای رو کم میکرد. والا اونقدر مایه نمیزاشتن که نزارن رییس جمهور بشه. میرحسین میتونست دوران گذر از جمهوری اسلامی باشه. من مغرض نیستم. برحسیت تجربم و تحقیق و تحلیل حرف میزنم. نه از روی سیاه و سفید دیدن همه چی.
7
1
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
۴۳

paksan - ایران، ایران
شک نکنید موسوی خامنه ای رو سرنگون خواهد کرد. قدرت کلام موسوی بسیار بیشتر از تمام سیاسیون حالا حاضر هستش و تنها کسی که میتونه با او رقابت کنه به نظر شاهزاده پهلوی هستش که اگر شاهزاده جوان زرنگ باشه به نظرم باید به دفاع از حقوق ضایع شده موسوی و تقلب سال 88 موضع بگیره و حتی اگر مواضع پهلوی زیاد باب طبعشون هم نیست بازم این موضع گیری شفاف و حمایت از موسوی و کروبی در بند و کسانی که روزگاری در سرنگونی شاه نقش داشتند بازهم این نشانه بزرگی و منش والای یک شاهزاده داره و از طرفی باعث ایجاد شکاف بیشتر در حکومت خواهد شد که ترس از موسوی تمام وجودشون رو گرفته و موسوی هم هر عکس العملی نشون بده بازم به نفع شاهزاده پهلوی هستش چون حتی برجسته شدن دوباره نقش موسوی که در داخل ایران هستش و روشن شده آتش زیر خاکستر سبزها باز هم به نفع مردم و بخصوص جنبش اعتراضی مورد حمایت شاهزاده پهلوی هستش و یادمون نره که خمینی قبل از سرنگونی شاه حتی با کمونیست های بیخدا و مجاهدین خلق شریک و هم کاسه بود پس شاهزاده پهلوی هم باید این جسارت و هوش رو از خودش نشون بده و از همه گروههای زندانی حمایت کنه
5
1
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
۵۴

آزاذه - تهران، ایران
[::amirpalang - لندن، انگلستان::]. موافقم
1
7
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
۵۴

آزاذه - تهران، ایران
[::paksan - ایران، ایران::]. شاهزاده کسی است که اصول خودش را دارد و بیشتر روی کسانی متمرکز است که نه تنها تحصیلات بالایی دارند بلکه سالهای متمادی درکشور های پیشرفته سابقه کاری دارند. روش فکری و عملی این اشخاص بسیار پیشرفته تر و کاربردی تر از تحصیل کرده هایی است که سالهای سال در داخل ایران منزوی و بدور از ارتباط با جامعه متمدن جهانی بوده اند.
1
6
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
۵۴

آزاذه - تهران، ایران
[::paksan - ایران، ایران::]. شما چرا میخوایید هنوز در این چاه چهل ساله ای که برای خودتون کندید بمانید؟ به فرض اگر موسوی هم پیروز بشه چکار میتونه برای مردم بکنه؟ ایشون سالهاست از جامعه منزوی شده دانش و آگاهی بروز را نداره. و مطمئنا ملاها پشت این شخص خودشو نو قایم میکنند تا با فریبکاری بیشتر مردم را مشغول کنند و آنها را بیشتر بدوشند. آگاهی های فردی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی ودانش و انواع علوم و فناوری ها در ایران در مقایسه با کشور های پیشرفته مثل یک انباری کوچک درب و داغون در یک قصر بسیار بزرگ و مدرن و مجلل است. شمایی که در این انباری درب و داغون نشسته ای نمی تونی به تنهایی کاری کنی و احتیاج داری که یک نفر از بیرون آگاهی و قدرت لازم را داشته باشد و هدایتت کنه. موسوی مردم را به یک دوره منجلاب چهل ساله دیگر میتونه ببرد ولی شاهزاده میتونه ایران را احیا کنه و ارزش و زندگی را به ما برگردونه. اصلا اسم این دو نفر را در کنار هم نمیتونی بیاری.
1
6
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵
۵۷

شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
بسلامتی از آب نمک در میارنش که آمده باشه وقتی مردم دوباره شروع به تظاهرات و وقتی دیدند اوضاع خرابه موسوی مثل شزم بیاد وسط البته ناگفته نماند که موسوی و خامنه ای فامیل هم هستند پدرهای پفیوزشون پسر عمه و پسر دایی هستند
1
7
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
۴۱

amirpalang - لندن، انگلستان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. ایشون روز 25 خرداد ماه 88 میتونست از مردم بخواد ساختمان های دولتی رو تسخیر کنن و تا سقوط دولت ازشون خارج نشن. بهمین راحتی. اما فقط دوست داشت بیانیه صادر کنه و ژست دموکراتیک بگیره. اونم در نظامی که حتی با انتخاب ایشون هم دموکراتیک نمیشد.
1
8
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
با شخصیتی که از ولیعهد برداشت کردم اگر یهو مثل پدرش مغرور نشه و اوضاع رو خراب نکنه انسان شریفیه و قطعا از میرحسین دلجویی میکنه. اگر الان چیزی نمیگه برای اینه که به میرحسین انگ وابستگی به خارج نزنن. به هرحال میرحسین مثل یه شمعی بود که عده ای از روی اعتماد بهش و عده ای از روی اجبار دورش جمع شدن و نوری ایجاد کردن. این شمع با این اوضاعش توانی برای آینده نداره. قطعا ما به آدم قابل اعتمادی مثل ولیعهد نیاز داریم. اگر میرحسین تونست جنبش سال 88 رو ایجاد کنه یکی به خاطر سلامت شخصیتی و قابل اعتماد بودنشه یکی به خاطر جسور بودن و به خاطر ملت از خود گذشتنش.
7
0
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
۵۴

آزاذه - تهران، ایران
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. هموطن شما اول به فکر حقوق از دست رفته خودت به عنوان یک شهروند ایرانی باش. دلت برای خودت بسوزه.
0
4
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
[::amirpalang - لندن، انگلستان::]. من همه تظاهراتها بودم. اولین نفری هم بودم که ساعت 2 نیمه شب انتخابات وقتی اعلام کردن میرحسین تا حالا 2میلیون رای و مموتی 6میلیون توی سایتهای مختلف مطلب گذاشتم که ملت کار تمومه و تقلب کردن و فردا بریزید تو خیابون. صبحش هم زن هاشمی گفت تقلب شده مردم بریزید بیرون. من خودم یکی دوبار روز و ساعت و محل تظاهرات رو تو سایتها هماهنگ کردم. عمرا نمیشد به ساختمانهای دولتی رفت. یه بار یادم نیست کدوم روز مردم خواستن برن سمت بیت رهبری. حدود میدون انقلاب بودیم. خبر اومد کنسل کنید چون گفته بودن از یه چهارراه پایینتر از انقلاب برید همه رو میکشیم. روز 25 خرداد یه پایگاه بسیج تو میدون آزادی رو مردم خواستن بگیرن یه بسیجی اوشگول دهها نفر رو گشت. تازه نارنجک هم پرت نکرد تو جمعیت. کلی نارنجک بسته بود.
2
0
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۱
۴۱

amirpalang - لندن، انگلستان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. به روزی که گفتم دقت کنم عزیزم. من هم بودم برای همین گفتم 25 خرداد. اون روز نظام هیچ غلطی نمیتونست بکنه. رهبر جنبش باید بخاطر حقوق مردم فرصت رو بقاپه نه اینکه دست بذاره رو دست سایت کلمه راه بندازه واسه بیانیه دادن. باید امروز رو ایشون میدید که ندید. ما که به خیابون میرفتیم بخاطر این بود که امروز رو میدیدیم عزیز. شما رو نمیدونم برای چی به خیابون میرفتید.
0
3
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
۴۵

amirgheryou - تهران، ایران
[::amirpalang - لندن، انگلستان::]. باور کن به این سادگیها نیست.
3
0
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
۴۱

amirpalang - لندن، انگلستان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. بله کار رو درست انجام دادن سختی داره
0
3
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
۵۴

آزاذه - تهران، ایران
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. باید اول حق و حقوق خودتو بچسپی. اصل و هدف این است که دموکراسی برقرار بشود. این انقلاب و این همه جوان های بیگناه که کشته شدند همگی بخاطر احساساتی شدن بخاطر اسلام و حرف دو تا آخوند بیسواد کلاش بود که از احساسات و باورهای پاک مردم سواستفاده کردند. هیچ چیز را مقدم بر حق و حقوق فردی و اجتماعی خودت ندان. اگر همه مردم اینطور فکر کنند حکومتها از مردم حساب میبرند و جرات نمی کنند به مردمشون ظلم کنند.
0
3
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵