قاتل دختر شش ساله افغان در مشهد اعدام شد

در کانال تلگرام کنسولگری افغانستان در مشهد آمده است که این اعدام صبح امروز (یکشنبه ۳۱ تیر) در انتهای بولوار حر مشهد در شهرک شهید رجایی انجام شد
 
قاتل یک دختر شش ساله افغان که حدود سه ماه‌ پیش بازداشت شده بود امروز (یکشنبه) در ملا عام اعدام شد.
در کانال تلگرام کنسولگری افغانستان در مشهد آمده است که این اداره پیگیر این پرونده بود و اعدام صبح امروز (یکشنبه ۳۱ تیر) در انتهای بولوار حر مشهد در شهرک شهید رجایی انجام شده است.
 
همزمان میزان، خبرگزاری قوه قضائیه ایران، نام فرد اعدام شده‌ را علی‌اصغر اشرفی‌زاده اعلام کرده است.
 
این خبرگزاری نوشته است که یک نفر دیگر نیز به جرم قتل یک کودک دیگر همزمان با قاتل ندا اعدام شده است.
 
بنا به گزارش‌ها ندا علیزاده شش ساله، کودک مهاجر افغان در مشهد در هفتم فروردین سال جاری برای خرید نان به یک نانوایی نزدیک خانه‌اش رفت اما برنگشت. جسد او بعدا پیدا شد.
 
مقام‌های قضایی مشهد حدود سه ماه پیش پس از بازداشت مردی ۴۱ ساله به اتهام قتل گفت انگیزه این فرد با توجه به اقرار صریح او، اذیت و آزار این کودک بوده است.
 
خانواده ندا بیش از چهار سال است که از هرات افغانستان به مشهد ایران مهاجرت کرده‌اند.
 
خبر قتل ندا در مشهد، احساسات شدیدی را در محل زندگی ندا و همچنین در صفحه‌های اجتماعی برانگیخت.
+97
رأی دهید
-21

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    کجای ما دیگه اسلامی نبوده یا نیست که باید اسلامی بشه؟ چرا این حجم عظیم تجاوز و کودک آزاری در جوامع مسلمان دیده می شه؟ جوابش در فرهنگ حجاب و بردگی زن و سختی ایجاد رابطه بین زن و مرد هست، دلیلش هزاران محدودیت و عقده ها ی روانی و جسمی فروخورده است که دین و قوانین اسلامی در طی قرن ها بر جامعه تحمیل کرده!
    10
    112
    یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند

    خوب کردند باید زودتر اعدام میشد
    3
    69
    یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Taftan - مونیخ، آلمان
    [::دژمن الله - روسیه، روسیه::]. کاش شما یک امار کوچک تجاوز بو کودکانرا در ممالک غربی و لاییک برای مثال همین المان میدیدید، این مشکل دین نیست بلکه این یک مسئله اجتماعی است، و شا اخوندهای سقت پرست را برای حمه به مذهب یک میلیارد مسلمان معیار قرار ندهید!'
    22
    10
    یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    [::دژمن الله - روسیه، روسیه::]. من هیچ علاقه ای به دفاع از اسلام و جوامع اسلامی ندارم.اما با یاو گوئی ونسبت دادن گودرز به شقایق مشکل دارم.حضرتعالی اگر به مورد ناتاشا کمپوش در اتریش و مورد josef fritzelکه سالها در زیرزمینش دخترش رو زندانی کرده وبهش تجاوز میکرد وچند تا بچه ازش داشت و مورد marc dutroux بلژیکی مراجعه کنید متوجه می شید کودک آزاری فقط خاص جوامع اسلامی نیست.
    19
    13
    یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. ببین پروفسور ، جرایم / , سوانح در تمام دنیا وجود دارد ، اما میزان و شدت آن با تناسب به جمعیت متفاوت است، یک مثال ساده در سال ۲۰۱۸ تعداد ۲۵۴ نفر در سوعد ده میلیونی به علت حادثه ترافیکی فوت کردند ، از این تعداد حدود ۶۰ نفر عابر پیاده و یا دوچرخه سوار بودند ، بقیه با خودرو ، خب اگه با مقیاس جمعیت ۸۰ میلیونی ایران بسنجیم درایران باید تعداد تلفات حدود ۲۰۰۰ می‌شد اما وقتی که تعداد تلفات در ایران دهها هزار نفره پس نتیجه میگیریم که ایران برای راننده گی خطر ناک تر از سوعد است ، حالا علت چیه ؟ ۱ فرهنگ بد راننده گی ، استفاده بی حد مواد مخدر و کیفیت پایین ماشین ها ، جاده های خطرناک ، امکانات امدادی ضعیفتر ، و از این قبیل ، داستان تجاوز و قتل کودکان هم همینه ، ،درسته در سوعد هم اتفاق می افته ، اما وقتی میبینم تعداد قربانیان سر به فلک میکشد ، باید علت را جستجو کرد ، بسیاری از دوستان علت اصلی را میدانند ، پس لطفا خودت را به نفهمی نزن
    2
    12
    دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. باز چرند گفتی.بذار بحث مسیر خودش رو طی کنه.بحث ارتباط جرم وبزهکاری جنسیه .نه آمار تصادف در سوئدی که اغلب خاکش خالی از سکنه است و سه تا شهر داره که میشه بهشون شهر گفت ونمیشه که با تهران ونیویورک قیاسش کرد.با اینهمه بحث چیز دیگه ایه.گودرز وشقایق وحموم زنونه که نیست.
    11
    1
    دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    همانطور که taftan گفت کودک آزاری همه جای دنیا هست.
    10
    1
    دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    آمریکا یکی از بالاترین آمار بزهکاران جنسی ومجرمان جنون رفتاری واسلحه کشی خیابانی وقاتلان سریالی رو داره.مسلمان هم نیستن.ربطی نداره.چند وقت پیش تلویزیون گزارشی از کشیشی رو نشون می داد که از حقوق بچه هائی که در تایلند وفیلیپین که در ارضای دریافت پول خدمات جنسی به نا مردان غربی وژاپنی می دادن حمایت می کرد واز این نا مردان به اینترپول شکایت می کرد.از همه کشورهای غربی نامرد وجود داشت.اما آلمان با فاصله زیاد نامرد کودک آزار داشت.چرا؟
    11
    0
    دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.