بازسازی صحنه جرم قتل کودک ۶ ساله افغان در مشهد - تصاویر

با صدور دستور از سوی قاضی احمدی نژاد (بازپرس ویژه قتل عمد مشهد) صبح امروز (۱۸ فروردین) صحنه جنایت هولناک قتل ندا کودک ۶ ساله با حضور متهم بازسازی شد. «ع-الف» مرد ۴۱ ساله «ندا» دختر ۶ ساله افغان که به قصد خرید نان از منزل خارج شده بود را ربوده و به لانه شیطانی خود کشید و پس از آزار و اذیت، او را به قتل رساند. این جنایت وحشتناک هفتم فروردین در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد رخ داد و متهم به قتل در کمتر از ۴۸ ساعت با تیزهوشی مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی در حالی به چنگ قانون افتاد که سرهنگ رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) نیز با تشکیل گروه ویژه پیگیری این جنایت، فرماندهی عملیات را به عهده گرفته بود.
+36
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    oghabe - بازل، سوییس

    این یارو را که تکلیفش معلومه کاری باهاش ندارم که خودش گرفتار شده، ولی آخه یه دختر بچه 6 ساله را چطوری والدین تنبل و بی انصاف وبی خردی که میبینن هرروزدر مملکت امام زمان چه اتفاقاتی روی میده میفرستن بره نون بخره یا خرید کنه؟ خانواده باید جوابگو باشه.ایران ازاین لحاظ امن نیست.
    10
    102
    شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    حیون مریض سادیسمی
    1
    12
    یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    omidnaomid - بروکسل، بلژیک
    دوست گرامی، در این که این آقا مریض و ۰۰۰۰ روانی هستش شکی نیست ، ولی باید بدونیم اینا همش نتیجه عن غلاب اسلامی و جامعه مریض ومعلول هستش، که هوای تازه (فرهنگی، اجتماعی۰۰۰۰۰)وارد نیمشه و حالا حالا همین طوری خواهد موند۰مطمئن باش بآعدام و کشتن درست نخواهد شد۰تسکین می ده ولی درمون نمی کنه۰و باز هم خواهید دید و بازهم می شنویم از اتفاقات۰متاسفم واسه همه ملت
    0
    14
    یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.