ویدیوی توهین و فحاشی استاد دانشگاه آزاد زاهدان

+148
رأی دهید
-30

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    Farshad.paris - پاریس، فرانسه

    دمش گرم خوب حرفی زده بود ،حرف حق
    281
    91
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    abulolo al majoosi - برنو، چک
    100 درصد درست میگه ،از فیلتر مدارس علوم دینى سنى فقط یک مشت تروریست عبور مى کنه. البته همین حرف در مورد همتایان شیعه شان هم صدق مى کند.
    163
    171
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    کارش واقعا زشت بوده ولی متاسفانه بلوچ در اسلام از خود عربا هم عقب مونده ترند . اسلام عقب مونده تو خونشونه به همین خاطر فرهنگشون به پاکستان نزدیکتره تا ایران و این چیزها سبب شده زندگی در شهرهای استان بلوچستان برای شیعه ها سخت باشه . و متاسفانه حکومت هم بهشون رسیدگی نمیکنه و این بیشتر اینها را عقده ای کرده و اقلیت بودن و عدم رسیدگی به انها سبب شده مسلمانان افراطی بار بیایند در حدی که ادم کشی برایشان مثل اب خوردن راحته . در زمینه حقوق زن هم که زن برایشان از بز هم کم ارزشتره و چند زنی کامل رایجه
    147
    144
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    یک کامنت جالب خوندم که یک بلوچ نوشته بود بلوچ را تکه تکه بکن و بر زخمش نمک و فلفل بریز به خدای واحد برایش از توهین به مقدساتش کمتر است . جالبه شیعه ها را مجوس حساب میکنند.
    129
    111
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    اگر دولا راست شدن اینها از نظر تو آدم نادان ایراد دارد در نماز جمعه شیعیان هم از همون آدمهائی که بهشون حرفهای رکیک زدی هم دولا راست میشوند تو آدم احمق از کدام خیابان مدرک خودت را خریدی امیدوارم کسی از میان همین آدمهائی که بهشون توهین کردی مردانگی کند و دودمانت را به باد بدهد و به سرنوشت بقیه انگل ها دچار شوی
    43
    175
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان

    فاشیست ها همه مثل هم هستند، چه در ایران و چه در آلمان و چه در ....
    43
    167
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    زنبور - کپنهاک، دانمارک

    پوزه بند این موجود پست نباید باز باشه
    26
    137
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران

    اگر با اعتقادات رادیکال مذهبی مخالف هستی، نباید بعنوان یک استاد دانشگاه با روشهای ناجوانمردانه راه را بر گسترش علم و دانش سد کنی؛ در تاریکی چراغی بیفروز نه اینکه بر تنها شمع محفلشان فوت کنی؛ به همین سادگی میتوان نتیجه گرفت یا یک نژادپرست کوردلی یا یک روشنفکر نمای تهی مغز؛ الفاظ زشت و رکیکت هم نشأت گرفته از مکتب طوسیسم است!
    31
    170
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    متاسفانه از یک مثلاً استاد دانشگاه بعید بود یک چنین طرز برخوردى! ولى من حدوداً سه سال در ایران با بلوچها و زابلیها در ارتباط با تحقیقات کِشاورزى کار کرده ام ! بلوچها عموماً داراى افکارى بسته و بسیار معتقد به سُنت هستند که بیشتر هم نشئت گرفته و متاثر از تبلیغات وهابیون و مدارس علوم دینى در پاکستان هست ! اکثراً هم یک خوى نا آرام و پرخاشجو دارند بر خلاف زابلیها که اکثراً مردمانى خونگرم و آرومى هستند! هر دو گروه هم همیشه در یک رقابت مسخره با هم و بر سر مسائل پیش پا افتاده هستند ! البته بیشتر بلوچها ! بهر حال هموطنمون هستند و بقولى مال بد بیخ ریش صاحبش !!
    104
    100
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران

    یکی از وحشتناکترین مشکلات فرهنگی ما اینکه هر کسی تحصیلات دانشگاهی داره فکر میکنه همه چیز را میدونه و هر چی دلش خواست میتونه بگه و انجام بده مردم هم باید قبول کنن. متاسفانه مردم هم میگن : بابا طرف دکتره میفهمه میدونه حالیشه. دقیقا به همین دلیله که دکترها و مهندسها و استادهای دانشگاه در ایران خدایی میکنن و هر غلطی دلشون میخواد میکنن و هیچکس هم نیست جلوشونو بگیره. از رشوه گیری زیر میزی تا رفتار تهوع آور این مرتیکه بیشعور. مثل تصادفات رانندگی که همه میشن کارشناس تصادفات. مملکت بیصاحب غرق در هرج و مرج و بیشعوری و بی ادبی و فساد و بی قانونی. داشتن شعور و فهم و رفتار درست اصلا ربطی به سواد و تحصیلات و ثروت و حتی خانواده نداره بلکه فقط به عمق درک و انسانیت شخص مربوطه. من چند دایی و خاله دارم همگی دکترا دارن اما سه تاشون فوق العاده بیشعورن ولی یکیشون کاملا برعکس تا جایی که همه دوستان و فامیل میگن غیر ممکنه اینها برادر و خواهر باشن. جالب اینجاست اونیکه خوبه میگه شاطر نانوایی تافتونی سر خیابانشون فوق العاده آدم با شعور و فهمیده و درستیه و باید از اون یاد بگیره چه جوری رفتار بکنه.
    8
    86
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    گنجور - خرونینگن، هلند

    مردک خودش نژادپرستانه حرف میزند و بعد میگوید اینها باید به جای دولا راست شدن به فکر "مسایل انسانی" باشند! تو خودت اول انسان باش نمیخواهد دیگران را به انسان شدن ترغیب کنی. ممکن است آنها نهایتا مولوی بشوند ولی بچه تو هم یک نژادپرست مانند تو خواهد شد احتمالا.
    16
    128
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    freydun2500 - نامکاری، آلمان

    حیوانات اسلامی که امروز به عنوان علی پرست و عمر پرست به جان هم افتاده اند و به روشهای مختلف همدیگر را ضایع میکنند و دنیا را به گند گشتند همه را باید در یک قفس انداخت و مثل دوره رومی ها نگاهشان کرد تا همدیگر را بقدری بدرند که هر دو نابود شوند.همین سیستانی که امروز مرکز توحش این حیوانات مختلف اسلامی است زمانی سرزمین رستم و زال بوده است.
    9
    52
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    freydun2500 - نامکاری، آلمان

    الان یک مطلبی خواندم و کنترل کردم درست بود. در سوره الذاریات آیه سوم اقای *الله* به کشتی قسم خورده 😅😄😃😂.حالا تصور کنسرت یک موضوعی خالی ببندی!؟ یکی ازت بپرسه: جان من راست میگویی ؟؟ به بوئینگ 747 قسم.به سوخو ی 27 روسی قسم !😅😄😃😁 به روح تایتانیک قسم 😅😄😃😂😁😀 این الله خیلی اسکول است 😅😄😃😂
    17
    49
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران

    همیشه عقل و شعور و شرافت هموطنانت، در برخورد با دیگر هموطنانشان فارغ از هر قوم و عقیده و جنس و طبقه را میبیی؛ باشعورترینشان در آخر به این نتیجه رسیده که مردم شریف بلوچ مال!!! بدی هستند که بیخ ریش این صاحبان!!! شده! اگر بگم شوک شدم از این همه نابخردی کم نگفتم، خدا به مام میهن صبر بده که همه فرزندانش مردگانی متحرکند، افسوس!
    30
    111
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Imod.barbekan - منامه، بحرین

    از زابلی تبعیدی ،بی هویت و افغانی الاصل انتظاری بیش نیست
    45
    78
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    [::Iranemaa - قم، ایران::] دوست ارجمند : بنده به علت ماموریت های متعدد در تمام نقاط کشور و بویژه سیستان و بلوچستان بدرستی از وضعیت این مردم اگاهی دارم با این مردم زندگی کرده ام. این فقر و محرو میت در گذشته هم وجود داشت ولی تنفر و انزجار ی در بین زابلی و بلوچ در کار نبود. ولی متاسفانه حالا در کنار محرومیت این تنفر هم اضافه شده , چون روسا و مدیران اکثرا غیر بومی و شیعه هستند. باید حقوق همه مردم رعایت شود و اصلا این بحث ربطی به چند زنی و غیره ندارد. مگر در جاهای دیگر ایران چند زنی و جود ندارد؟ حقوق زنان رعایت میشود؟ مگر صیغه بهتر از چند زنی است؟. در تمام دنیا مردم همجوار تبادل فرهنگی و معاشرتی دارند. ببینیم استاد دانشگاه چه می گوید؟پس از لحاظ دینی سنی ها این همه امام زاده و مرده پرستی و عاشورا و قمه و زنجیر و جار و جنجال ندارند ولی دلیلی نمی شود که از شیعه ها بهترند. خلاصه کلام دین و مذهب افتی است برای جامعه مدرن و انسانیت. حال چه شیعه چه سنی و غیره. سعی کنیم همه مسایل را با حسن نیت پی گیری کنیم . و خودتان را از ان ته رسوب شیعه دوستی پاک نمایید.موفق باشید
    7
    86
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان

    [::Iranemaa - قم، ایران::]. بلوچستان بودید؟،با بلوچها از نزدیک تماس داشتید، منظورم نه این است که در مغازه ای در بلوچستان با یکج صاحب معازه حال احوال کردن و چیزی خریدن؟،اگر نه من ببهتون میگم، من بخاطر مسائل کاری بیش از سه سالک با این قوم از نزدیک در تماس بودم، کاسا'اون چی<زی که از این قوم دیدم انطور که بود میتونستم منعکجس کنم، ولی این اکان نیست، از صمیمیت، راستی و درستی و خوبی این قوم بگم، دت بین مسلمانها این قوم تنها کسانی هستند که به معنی واقعی کلمه میگن موسی به دینش و عیسی به دینش ، کاری به باورهای مذهبی هیچکس ندارند، بهشون نامردی نکن، ازشون بدی نمیبینی، من منظورم بلوچها هستند نه کاسفر بلوچهای بیریشه مثل زابلیها، برید در بین اینها چند صباحی زندگی کنید، تا ببینید به معنا واقعی کلمه: بهاری خوشتر از ایران من نیست!
    8
    84
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Persiangulfforever - ویکفیلد، انگلستان

    یک مثل معروف در مورد این استاد بزرگ وفق میکنه (استاد چس داد).
    7
    69
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان

    این اسم خودشو ادم میگذاره؟،خب تو مملکت علی عرب، مهدی خیالی بیصاحب و سعید طوسی و احمقی نجات که همه فوق دکترا و پروفسوری حماقت دارند، هیچ تعجبی نیست که این عقده ای بی پدر و مادر در مورد این قوم خوب و پاک این چرندیات را بیرون بده، وقتی هم امثال این اشغال بعد از خشونت و وحشت پراکنی و توهین و لجن پراکنی که به عنوان یکی از مراحل کاری است که بخاطر ان به بلوچستان فرستادنش، تو چنگ مبارزان بلوچ میافته، اونجا حرفها و عملش دیدنی است. ملکتی کجه تمام مسولین درجه اول و دوم وسومش دزد، دروغگو ،تخم صیغه و عراسقی و هندی و پاکستانی ،لبنانی، خلاصه کلام اجنبی سقط پرست هستند ، از اینم اشغالهایی کیلویی که لجنستان اخوندی به اسم دکتر داده بیرون چه انتظاری دارید؟
    6
    83
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شیرمردان - سیدنی، استرالیا

    اقای دکتر مامان شما یا مادر بزرگ شما هم یکی از این ک... بوده و به شما گفتند که اینکاره بودند و دلا و راست شدن کار ...هاست.😕
    8
    61
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    رقص پرواز - پراگ، چک

    [::behran - کردستان، ایران::]. کامنتهای روشن فکران مجازی را بخوان و لذت ببر که مخالف افکار رادیکالی هستند ولی خودشان یک پا تروریست مجازی هستند. حیران میشوی از این همه حماقت و جهالت، و عقل و شعور! استاد ادبیاتشون اینه وای به حال روشن فکران مجازیشون. همشون تربیت یافته اسلام ناب محمدی هستند که اگر قدرت به دستشان برسد تمام اقوام و اقلیت ها را بدتر از خلخالی و خمینی سینه قبرستان میفرستند. بخوان و فقط ببین که ضد دین هستن ولی هنوز افکار پوسیده شان و سلول های مغزی شان با دین نشخوار میکند! آینده میهن با خواندن این نظرات مشخصه دوست عزیز!
    31
    96
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::Iranemaa - قم، ایران::] حرف شما درست بلوچ ها انسانهایی هستند ابتدایی, خرافاتی, دیندار, عقب افتاده , و چند زن بگیر! با شما کاملا هم عقیده هستم. ولی دوست خوش خیال: استاد دانشگاه چرا نبوغ خود را در حد یک جامعه و مردم عقب افتاده پایین می اورد؟ و وظیفه اش چیست ؟ شما چرا بحث استاد را نفی و به نقد نمی کشید؟ مگر ما نمیگوییم مردم بدبخت و بیسواد! پس لزومی نیست شما و استاد دانشگاه با این مردم نفهم و بیمار کشتی کج بگیرید! شما که در این باب رساله مینویسید , چه راهبردی دارید؟ من میگم شیعه ها مجوس نیستند , من بر خلاف شما بی دین هستم از دینداران سنی و شیعه و افراد نا ارام و فرار کرد ه ام. از کی تا حالا کامنت یک بلوچ نفهم معتبر شده که شما او را مستند قرار می دهید؟ دوست عاقل:حرف استاد معتبر است نه یک شخص بیسواد. دنبال علت باید گشت ریشه تنفر را باید بر رسی کرد , و با سمپاشی و شانتاژ مشکل فلاکت حل نمی شود.گر چه شما این و ظیفه را خوب انجام میدهید. بنده سعی میکنم در حد و اندازه شما بنویسم تا بفهمید, و امیدوارم زاویه کج ومعوج خود در باب دین بویژه شیعه گری ترمیم کنید.
    4
    64
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    کشورمان بدلیل تنوع قومى ، نژادى که داره به طبع ، روابط بین بعضى از اقوام ، هم همیشه دچار نقصانها و بعضاً عدم تفاهم بوده ! ( مثال ؛ آذریها و لُرها یا اصفهانیها و فارسها ) و این خاص تنها ایران نیست و در همه کشورهایى که تنوع قومیتى - نژادى دارند ، برترى طلبى و عدم تفاهم و نفى یکدیگر بسیار طبیعى و البته باعث تاسف بوده و هست ! بعقیده من ، جمله مال بد بیخ ریش صاحبش قبل از اینکه اینطور باعث سوء تفاهم و عمیق بهش توجه بشه و بقول بعضى باعث شوک و نتیجه بى خردى ، عنوان کننده اش که این حقیر سراپا تقصیرباشه ، بیشتر مزاح بود ! چه بسا همانطور که بر هیچکس پوشیده نیست هیچ برترى نژادى و خونى و ژنى در بین قومیتها وجود نداره !! متاسفانه بعضى از دوستان نگاهشون به مسائل خیلى خشک و زیاد از حد رسمى و در یک چهار چوب و قائده خاصى قرار داره که مزاح و شوخى مطلقاً راهى بهش نداره !!
    40
    23
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::Iranemaa - قم، ایران::] یاد اوری تان کنم شما مگر اسلام را به خوب و بد تقسیم نمی کردید؟ چه بخواهید و چه رد کنید تار و پود شما با زیر و بم اسلام و شیعه گری گره خورده, و با موضع بیمار گونه به جایی نمیرسید. بهتر است به همین روش کامنت های ابتدایی چون خمینی دجال است ادامه دهید. هر وقت با خودتان رُک و اکنده از هرج و مرج شدید به مرحله تکامل نگاه و درک درست خواهید رسید. معتقدم حسن نیت ومرام شما درست در همسویی با همین استاد دین زده میباشد. امید وارم فسیل های اسلام و علمداری و دلسوزی از تشیع را برای همیشه از نگاه خود خانه تکانی کنید, و به چرندیات هدفدار قومی و ملی دست نزنید . چون از این تنور به غیر از دود چیز دیگری بر نخواهد خاست. خوش خواب باشید
    5
    56
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. دوست عزیز برای من علی و عمر ابوبکر امامان شیعه هیچ فرقی ندارند حتی معاویه که شیعیان ازش متنفرند از نظر من از علی قاتل 700 نفر در یک روز و کسی که زن را ناقص العقل میداند بهتر است و همینطور صیغه که عمل زشتی است ولی هنوز در بین بسیاری از شیعیان عمل انچنان رایجی نیست و خیلی جاها پنهانی صورت میگیرد و غیر از ایران هم هیچ جا رواج ندارد یا خیلی به ندرت ولی چند همسری اینها خیلی چیز خیلی عادی است و متاسفانه اگر یک سنی چند تا شیعه بیگناه از طریق عملیات تروریستی راد بکشد این افراد خوشحال میشوند اینها عشق عربستان هستند ،من در خارج از کشور از اینها چیزهایی دیدم و شنیدم که اصلا اینها از نظر من ایرانی محسوب نمیشوند . برای اینها امت اسلامی مهم است تا ملیت و امت اسلامی یعنی سنی ها ..
    54
    9
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا

    با این کارها ایران از هم پاشیده نخواهد شد .این استاد دانشگاه فردی است که باعث تشنج در ایران میشود و عقده‌ای میباشد.که هیچ احترامی به عقاید مردم قائل نیست.بلوچ‌ها هم پاره‌ای از ایران هستند و بسیار قوم محترمی میباشند ، ولی همه ما ایرانی هستیم ، و این آخوند و مجتهد شیعه و مفتی‌های سنی هستند که مسائل سیاسی را با فرهنگ عقاید مردم از آن سو استفاده میکنند. تنها راه پیشرفت مملکت ایران ۱- اقتصاد قوی ۲- بیرون کردن اسلام از ایران با دادن اطلاعات بیشتر به مردم و آزادی اینترنت در ایران مردم متوجه خواهند شد که ۱۴۰۰ سال عقب نگه داشته شده ا‌ند.
    2
    41
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Kamok - تورنتو، کانادا

    درود بر کسایی که از روی فهم شعور حرف میزنند..یه سوال از اونایی دارم که با اقوام باغیرت بلوچ و کورد و اذری و گیلک و لرو بختیاری....مشکل دارن ...تمام مرز ایران زمانی که حکومت مرکزی در کار نبوده دست این دلاور مردان بوده..خیلی منو ببخشید اخه تویی که توهین میکنی،اگه این ملیتها نبودن که باید دنبال پدر و پدر بزرگت جایی دیگه میگشتی ...توصیه میکنم کتاب مهاجمان سرحد اثر ژنرال دایر بخونی که بفهمی به چه کسایی توهین میکنی...کاش بقیه فیلم رو هم پخش میکردید که این صیغه زاده چطور مثل سگ داره التماس میکنه و به چیز خوردن افتاده....
    3
    50
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    نتیجه مستقیم چهل سال ترویج فرهنگ آخوندی. وای به حال نسل های بعدی ما.
    6
    43
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::Iranemaa - قم، ایران::] سعی کنید هیچوقت در توجیه نا بخردی خویش موضوعات و مسایل را بی ربط در راستای کوته فکری خود نشخوار نکنید. بهتر است دوستان داوری کنند! و شما با این چرک نوشته خود چه می خواهید بگویید؟ بله! این استاد بی پایه حق دارد چون بلوچ ها چند زن بگیرند و شیعه ها را مجوس می دانند و غیره. پس باید فحش بخورند . مگر هر کس بینوا و بدبخت و بیسواد وستمدیده است باید مورد فحاشی و توهین قرار بگیرد؟ پس من شما را باید سرزنش و مورد فحاشی قرار بدهم که چرا شما کُوته فکر, بازده دید و شعورتان در حد ابتدایی است ؟ ولی واقعا این همه توهین و فحاشی ان هم از زبان یک استاد لات شما را به فکر نینداخت , ولی برایتان فرعیات مهم بود؟ بنده اساس و نگاه خود را بدور از دین و مذهب و قومیت ترسیم می کنم , و اکنون سعی می کنم در قد و قواره اتان بنویسم ولی در هر صو رت معتقد هستم که سُنباده و براق کننده شعور و درک برایتان ضروریست. خوش به احوالتان از اینکه راحتید.
    4
    55
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    عمو سعید - لیورپول، انگلستان

    با خواندن کامنت ها که اکثرا هم از خارج از کشور هستند آدم به این نتیجه می رسد که فاشیست تر از ما ایرانیها خود مرحوم هیتلر بود که از دنیا رفت وگرنه اگر الان زنده بود به وجود ما ایرانیهای فاشیست افتخار می کرد.
    3
    39
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    [::kawir - فرانکفورت، آلمان::]. من با بلوچ های زیادی رفیق بودم و نمیگم ادمهای بدی هستند ولی چون تعصب مذهبی زیادی دارند ،شیعه را مسلمون نمیدانند و اگر حتی یک دختر مسلمان سنی پاکستانی با یک پسر شیعه دوست بشه خیلی ناراحت میشن و متاسفانه ایران را به عنوان یک کشور شیعه تخریب میکنند برای مسلمانان سنی غیرایرانی و کلا اسلام و اهل سنت برایشان از ایران و ملیت مهمتره و جالبه همین بحث صیغه را که شما گفتید را به عنوان یک نقطه ضعف شیعه ها همیشه برای بقیه تعریف میکنند ولی رودرروی ادم خودشان را جوری دیگه نشون میدن . البته من دوست ندارم یه سری مسائل دیگر را اینجا بگم ولی تمام چیزهایی که میگم تجربه خودم است.
    55
    10
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. شما خوب میدانید که من واقعیتها را میگم پس ناراحت نشو .دوما من گفتم که کار این استاد زشت بوده ولی ایا فکر کردی چرا این استاد احمق به اون مرحله رسیده که این حرفها را زده؟ قطعا اون تعصب و عقب ماندگی و چیزهایی را دیده که اینقدر عصبانی و بی شخصیت شده من از خارجی های زیادی که با بلوچ ها رفیقند چیزهایی میشنوم که به عنوان ایرانی خیلی ناراحت میشوم که این اقایان واقعا ایرانیند که مردم ایران و نه فقط حکومت را تخریب میکنند و فرهنگ ایران قبل از اسلام را ضایع میکنند دقیقا عین عربا و در نهایت اینکه دوست عزیز من از علی عرب قاتل بیشتر از عثمان و ابوبکر بدم میاید از مهدی مدفون در چاه جمکران و رضای عرب و باورم اینه که شیعه اصلا مسلمان نیست و قبلا هم این مساله را گفته بودم ولی حس میکنم شما احتمالا گاهی شاید دروغ پردازی میکنید که فکر میکنید من هم دروغ میگویم .من از دروغ متنفرم دوست محترم من مسلمان نیستم .نکته اخر این است که تا زمانی اسلام واقعی تو وجود بلوچها است امیدی به تغییر نیست به هر حال خوشحالم که حداقل شما متفاوتید . موفق باشید.
    53
    9
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    رقص پرواز - پراگ، چک

    [::Iranemaa - قم، ایران::]. این واضح است که همزیستی اندیشه و دین در کنار هم معنایی ندارد و بهتر است به جای بالا بردن بیرق هیجانات دینی و مذهبی بیرق ادب را برافراشته کنیم. تکلیف این استاد بی ادب که مشخص هست ولی شما چکاره مملکت هستید که بنویسید" از نظر من اینها ایرانی محسوب نمیشوند"؟!!! بی دین علمدار تشیع ندیده بودیم که به لطف شما دیدیم! حکایتی است در این باب امیدوارم بهتان برنخورد: روزی سگی داشت در چمن علف می خورد. سگ دیگری از کنار چمن گذشت. چون این منظره را دید تعجب کرد و ایستاد. آخر هرگز ندیده بود که سگ علف بخورد! ایستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می خوری؟ سگی که علف می خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می خوری دیگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز یک چیزی؛ حالا که علف می خوری دیگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش! به کوری چشم دشمنان ایران درود بر تمام اقوام و اقلیت ها! درود بر تمام ایرانیان آزاد اندیش که دین و مذهب را کنار زدند و به خرد و اندیشه روی آوردند!
    9
    54
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    [::Iranemaa - قم، ایران::] دوست گرامی! بحث توهین و فحاشی به هموطنان بلوچ هست , ان هم از طرف استاد ادبیات. شما چرا در مقابله با این مقوله نظر نمیدهید و بحث را به کُنج میبرید ؟ این حق و گرایش هر قوم وملتی است که با همدین و هم مسلک های خود اظهار همسویی بکند. مگر شیعیان لبنان و پاکستان و غیره طرفدار ایران نیستند؟مگر همین حالا شما به نوعی از تشیع دفاع نمی کنید؟مگر ترک های اسیای دور و نزدیک قبله خود را ترکیه نمی دانند؟ همین حالا هستند کسانی, که از برزیل قصد مسافرت به اروپا را داشته باشند , میگویند میرویم پرتغال! لطفا دست از تبلیغات سوء و منفی بر دارید و دور دین را کا هگل کرده وحکم شورای نگهبان را بازی نکنید که چه کسی ایرانی هست یا نیست . مگر ما کسی را مثل بلوچ اسلو را در اینجا نداریم؟ ایا او علمدار دین هست؟موفق باشید
    4
    48
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::Iranemaa - قم، ایران::] من در باب جهالت سنی و شیعه دین و مذهب روبرویتان میگویم که بله! از این گند اب مذهب فقط بوی تعفن انزجار فلاکت توهم چیز دیگری به مشام نمی رسد, و ان بلوچی که سنگ سنی و عربستان را به سینه میزند شعور و درک مذهبی اش در حد شماست! و قرار نیست که همه مردم مثل هم فکر کنند. و لی این امر حکم میکند هیچکس و حتی یک استاد به کسی نباید فحاشی و توهین کند. توصیه می کنم سطح درک و اگاهی خود را بروز وفق دهی. اخه این سخنان یکبار مصرف چیه که او گفت شیعه اینه ود یگری گفت سنی فلانه. در یک کلام :درد جامعه قحطی عقلانیت است و نگاه درست . که متاسفانه خدا بجایش بر این کرسی نشته و کسانی چون شما هم امین میگویید.
    3
    51
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::رقص پرواز - پراگ، چک::] رفیق: در کشاکش , طوفان شن , و بوران بحث امروز . این مثل سگ قاسم خان کلی چسبید و خندیدم . امیدوارم همیشه خندان باشی.
    3
    49
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    :pirzan e irani - استکهلم، سوئد. من دیگر قصد جواب دادن نداشتم و این بلوچ از نروژ ارزش جواب دادن ندارد ولی به احترام شما لازمه توضیح بدم.دوست عزیز من ادم بی دینی هستم و هیچ طرفداری از شیعه نمیکنم من از پدر و مادری شیعه هستم پس از مطالعات زیاد متوجه شدم مسلمانان واقعی سنی ها هستند نه شیعه و این باعث خوشحالی منه و شاید من اگر از یک خانواده سنی بودم یا احتمالا ایتییست میشدم و یا یک سنی افراطی تروریست .من در خارج از کشور چیزهایی از این قوم دیدم که واقعا متاسف میشم . این افراد یک مسلمان سنی میبینن چون سنی مذهب است از ایران وایرانی ،صیغه ، پسران شیعه بی غیرت و اینکه دختران سنی پاک هستند دوست پسر نمیگیرند ولی دختران شیعه اهل دوستی و...فقط تا میتونن ایران را خراب میکنند ،اگر بین ایران و عربستان جنگی صورت بگیرد ما بلوچها از بلوچستان به شیعیان حمله میکنیم. شما اگرجای من بودید ناراحت نمی شدید؟ یکی از دوستان که یک مدت ایرانشهر بوده تعریف میکرد زنهای بلوچ برای زنش تعریف میکردند از عدم احترام شوهرانشان حتی در مسایل زناشویی .کدوم تورک که به ترکیه علاقه داره از ایرانی بد میگه؟
    52
    8
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    [::Iranemaa - قم، ایران::] دوست ارجمند: بنده بابسیاری از بلوچ های تحصیلکرده و پیشرفته چه در گذشته و چه در حال در تماسم. بسیار انسان های لارجی هستند. من منکر سخنان شما نیستم ولی مغناطیس این حرف ها نشوید و در هر خوشه ای میوه پوسیده دیده میشود. با این سوال موضوع را به خاتمه میرسانم و پرسشم این است چرا همین بلوچ ها در زمان گذشته اینطوری نبودند؟ سالم باشید
    1
    35
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    رقص پرواز - پراگ، چک

    [::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. شاد و پیروز باشی دوست خوبم! خوشا به سعادت بلوچستان ایران، که کاربر فهیمی چون شما از آن خطه از ایران عزیز در این سایت حضور دارد!
    7
    41
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    ارزش اینکه حتی اسمت را هم ببرم و خطابت کنم نداری . مشخصه که اهل دروغ و بی فرهنگ هستی و تحمل شنیدن واقعیت ها را نداری و تو حتی از من بهتر واقعیت ها را میدانی و دیگر اینکه این استاد احمق کارش زشت بوده ولی فرهنگ بلوچ این شخص را پاک بی شخصیت کرده و در نهایت اینکه اگه فکر میکنی شیعه و سنی مهم نیست یک نگاهی به تفاوت بلوچستان و همسایه کناریش کرمان بکن و در لباس پوشیدن و بهداشت. خشونت ،تحصیلات زنان ازادی زنان شادابی مردم بکن و یا یک نگاه به خاورمیانه بکن ،یمن سوریه عراق و همینطور اختلافات ایران و عربستان . یک کم فکر کن .از کامنتهات مشخصه که خیلی عصبانی هستی که الکی از خندیدن حرف میزنی😄 اگر جای تو بودم واقعیات را میپذرفتم و میگفتم که حرفهای شما درست ولی من بلوچ اسلو عوض شدم ادم شدم مثل اون بلوچا عقب مونده نیستم. موفق و شاد باشی من بخدا که خیلی بهش اعتقاد دارم فقط واقعیت ها را گفتم و خوشحالم که از پدرو مادم سنی بلوچ نیستند که مادرم برای پدرم بی ارزش باشه . زنان بلوچ بیچاره حتی حق رفتن به قبرستان را هم حتی ندارند و حتی حق رفتن به مسجد را هم ندارند. مواظب خودت باش . شاد باش 😆
    41
    5
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    yaghi003 - خاش، عمان
    ادم ها بی دین نماز نمی خونه نمیدونه دین چیه قرآن مسخره میکنه به ریش مسلمانان میخنده اول خدا هدایتت کنه اگر هدایت نشدی عذاب خدا گریبانت بشه بی دین کمونیسم.تو خارج از کشور خودت میدونی خارجی اندازه افغان های مهاجر در ایران برات احترام نمیزارن بدبخت تو داری تن خاکیتو غذا میدی روحتو چیزی نداری بهش بدی تا سیر شه هزاران احمق مثل تو بی احترامی کردن به قران کریم در ترکیه سرباز امریکا و اسرائلی و ترکی بودن چنان عذابی بر انان نازل شده با گذشت ۱۶تا۱۷ سال هنوز جنازه شان پیدا نشده در گوگل سرچ کن زلزله ترکیه در ده ۷۰رخ داد بعد بخند به دین و مومن خدا و اون سربازها به قران بی احترامی کردن برید تحقیق کنید بعد قسم پروردگار را توهین کنید بی دین کمونیسم
    14
    7
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Imod.barbekan - منامه، بحرین

    [::Iranemaa - قم، ایران::]. از کامنتت میشه فهمید تو از امثال آیت الله خراسانی هستید در ماه محرم در عزادری ها از خود بیخود میشد لباس تنش پاره میکرد و برای امامشون مرثیه سرایی میکرد و به مسلمانان فحش ناسزا میداد،جنون دشمنی با مسلمانان و جنون تعزیه وماتم- دو اصل شیعی هست،
    6
    30
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Imod.barbekan - منامه، بحرین
    [::Iranemaa - قم، ایران::]. ‎ ایجاد کنندگان دین شیعه مجوسان و یهودیان بودند که از صدها سال قبل عربها را بی فرهنگ وپائین تر از خود می دانستند واکنون پذیرش اسلام برای آنان به منزلهی شکست وتحقیر بود. ایرانیان مسلمان نشده، عمر را عامل زوال پادشاهی ساسانی میدانستند وچون کوته فکر بودند میپنداشتند که با ورود اسلام عربها بر آنها مسلط شده اند بنا بر این کینه و بغض با حضرت عمر بن خطاب (رضی الله عنه) را همواره در دل داشتند .تا اینکه این کینه در نزد سران رافضی به جنونی بیدرمان تبدیل شده.
    6
    25
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    اولا من طبق رزومه ای که دارم بلوچها از سیستانیها قابل اعتمادتر و بامعرفتتر هستن. سیستانیها خلق و خوی پاکستانی دارن یعنی تند خو هستن. خودشونو از بلوچها برتر میدونن. در مورد اینکه میگه یه سوالای خفنی بهشون بدم که بیچاره بشن واقعا یاد اکثر استادهای ایران افتادم که خیلی حق خوری میکنن و سلیقه ای نمره میدن و سوال میدن. وضع فرهنگی اکثریت مردم ایران خرابه و فرقی با حکومت نداره. این طرف مشکلی با دین اینها نداره و یه عقده شخصی و قومیتی داره. با چه جسارتی همچین توهینهایی رو لایو کرده!
    5
    34
    یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::Iranemaa - قم، ایران::] من اتفاقا دوست دارم تا اخر خط با شما بیام و توجیح تان کنم که با این خط واحدی که راننده اش این استاد است سوار مشو. بقول دوست خوب پیرزن استکهلم : مغناطیس بلوچ های دگُم و بد نشو. دوست من: بارها گفته ام من از اون انسان هایی که تو بایشون کلنجار میروی بیزارم , من بکلی عوض شد ه ام وان بلوچ دیندار که برای خانمش ارزشی قایل نمی شود نیستم. شما هم خودت رو عوض نکن چون عقل شما دست خداست و اوست که شما رو میرقصاند. یاد اوری کنم بلوچ ها بخاطر فقر اصلا لباسی ندارند که بپوشند تا شما انها رو با کرمانی ها مقایسه کنید. تغییرات بین ایران و دگر کشورها ربطی به بودن شیعه ندارد, برو یک کمی تاریخ بخوان تا ملتفت بشوی همه چیز قبل از اسلام است . تا با خدا راز و نیاز داری پس قبول کن دوستانت هم همون بلوچ هایی هستند که خانم های خودشون رو نمیگذارند بروند مسجد.( همون فاطی کماندو هایی که میرند مسجد چه شده اند؟) اوقات فراغت بعد از راز و نیاز با خدا سری به کتابخونه بزن. 
    3
    33
    دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::رقص پرواز - پراگ، چک::] دوست نیک: بسیار خوشحالم که با شما تبادل نظر دارم و لازم است بهترین درودها را با DHL Express برایتان ارسال کنم. با سر تعظیم
    3
    25
    دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    :pirzan e irani - استکهلم، سوئد دوست عزیز تتفر از شیعیان و بدگویی از ایران 100 درصد باید نتیجه حکومت اخوندی باشد که اینها را عقده ای کرده ولی موارد مثل چند همسری و بی احترامی به همسر حتی خشونت در میان خودشان نسبت به همدیگر قطعا قبل از حکومت اخوندی هم بوده به نظر شما اگر انقلاب نشده بود اینها به تحصیلات زن اهمیت میدادند؟ کلام اخر اینکه این افراد در دوستی خیلی بامعرفت نشون میدن و از حکومت اخوندی هم خیلی میترسن و اصلا وارد بحث های سیاسی و مذهبی نمیشن ولی شما اگر با خارجیان مسلمان اهل سنت که با اینها رفیقند صحبت کنی متوجه میشی که چقدر از ایران .شیعه ، متنفرند .تازه دوستان بلوچ من همه دانشجو و تا حدی تحصیل کرده حساب میشوند حالا وای به حال بیسوادهایشان. تو یوتیوب یه ویدیو دیدم که طرف نوشته بود که صمصام باید گردن زده بشود یعنی دقیقا عین عربستان و پیامبر اسلام و علی . ،تو ایران مردم در موارد خاص از اعدام صحبت میکنند که قتل فجیعی که مثلا همراه با تجاوز صورت گرفته باشد ولی اینها قتل و خشونت تو خونشونه که هم حکومت اخوندی و هم اصل اسلام و هم منطقه کویری در بوجود امدن این شخصیت تاثیر داشته.
    27
    7
    دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    [::Iranemaa - قم، ایران::]ببینید : چهر های افراطی و پان پانیست در همه جا زیادند, ودلیلی ندارد که شماکلیت جمع ببندید, و هی بگویید اینها یا فرهنگ بلوچ. یک استادی توهین و افترا گفته و بس. شما مدعی هستید که فرهنگ بلوچ او را واداربه اینکار کرده! کلی جوان رو از دانشگاه بیندازه بیرون که چی؟ با فرضییه شما اصلا موافق نیستم , و این حاشیه هایی که مینویسید لزوم بر افترا نمی شود. از بنده دلگیر نشوید ولی سطح این بحث ها با شما بسیار پیش پا افتاده است. مثلا کسی در یوتیوب نوشته فلانی اعدام گردد, یا عربستا ن چنان است . وقت کم است و بی حوصلگی زیاد.
    1
    21
    دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::Iranemaa - قم، ایران::] . همانطور که گفتم دوست دارم شما رو از اتوبوس این استاد چلغوز پایین بکشم , و شما را سرفراز و پیش اهنگی ببینم که با خدای خود تصفیه حساب کرده باشید. شما سرمست از این هستید که در خانواده ای شیعی بدنیا امد ه اید( البته اگر هم نمی گفتید کاربری شماشهر قم واتیکان تابلو یه) ولی من سر مست از این هستم که از همان ابتدا به دو تایشون پشت کردم و دیگر ادیان را هم به بازی نگرفتم. تا مهر خداپرستی و اسلامیت در بساط خود اندوخته ای در این گرداب دقیقا فسیل خواهی شد. این توصیه دوستانه را از من بگیر! تمام کتب وتسبیح و مهر و جا نماز رو یادگاری به معصومه قم اهدا کن . منتظر اخبار جدید شما هستیم که در جاده ایرانشهر چه گذشت , و مردها چرا زنهایشون رو اجازه نمیدهند بروند قبرستونی تا مُرده ها ی خود رو زنده کنند. یا چرا نمی توانند بروند مسجد تا فاطی کُماندو بشوند. بهر حال شب دراز است و قلندر بیدار. در ضمن یو تیوب یادت نره.
    3
    24
    دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Imod.barbekan - منامه، بحرین
    [::Iranemaa - قم، ایران::]. ‎امروز حتی کودکان خردسال بلوچ که از کودکستانها و دبستانها باز می گردند با سینه ای پر از خشم و نفرت به متجاوزان و اشغالگران باز می گردند و این انقلابی است که هیچ قدرتی نمی تواند این انقلاب را خاموش گرداند و اگر این نسل کاملا اعدام گردند همان کودکان آرمانهای آزادی خواهانه عبدالمالک را جامه عمل خواهند پوشاند و سلطه زابلیهای تبعیدی و قجرهای متجاوز و اشغالگر را از بلوچستان پایان خواهند داد.
    4
    5
    دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    [::pirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. من اصلا از اول قصد توضیح اضافی نداشتم فقط دوتا کامنت کلی گذاشتم و اولش هم گفتم کار این استاد زشته ولی چون این پسره بلوچ بی ادبی کرد ناچار شدم توضیح بدم و حتی دیگر قصد نداشتم برای ایشان توضیح بدم و بی ادبی هایش را ولی به خاطر شما توضیح دادم و کامنت اخری را هم بخاطر شما که سوال کردید گذاشتم . ولی گاهی ادمهایی که دورو هستند باید ضایع بشوند و این اصلا جمع بستن نیست به نظر من اکثر اینها اینجوری هستند چون همه اینها پیروان سرسخت محمدن و نظام هم اینها را عقده ای کرده ،مگر تعداد خیلی کمی که استثنا باشند .آخه ادمی که زنش را با گفتن سه بار کلمه طلاق به سادگی اب خوردن طلاق میده و سرنوشت اون زن بیچاره را خراب میکند و اون زن در فرهنک اینها دگه معولا ازدواج هم نمیتونه داشته باشه ایا میتونه از انسانیت حرف بزنه و ادعای فرهنگ کند؟ این اخرین کامنت من بود . موفق باشی
    21
    2
    دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

    [::Iranemaa - قم، ایران::] گویند شخصی پیاده مسیری طولانی را می پیمود و با خود مواد خوراکی همراه داشت. در بین راه گرسنه شد و کلی از غذاهای خودش رو خورد وسیر شد. و استراحتی کرد. وقتی که قصد ادامه مسیر را داشت گفت من لزومی برای این غذاها ندارم و روی غذاهای اضافی شاشید( با پوزش) و جلوتر چیزی شکار میکنم.ولی نتوانست شکاری بدست بیاره و گرسنه شد. امد به همانجای قبلی گفت من فکر کنم روی همه غذاها نشاشیدم , و این گوشه تمیز است.کمی خورد و به همین صورت در ظرف چند روز تمام غذا ها و خورد. حالا من تاکید میکنم روی این غذاها علی زُلفی و محمد چوپان ادرار کرد ه اند همه اش خراب است و نخورید پرت کنید دور. و لی شما میگید من خوشحالم که از این گوشه میخورم! چون اینجایش تمیز است (شیعه). به جای این همه قوقولی کردن بی نتیجه بنشین جلو تلویزیون از برنامه تلویزیونی خود , خندوانه و اقای خان لذت ببر!
    2
    22
    ‌سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.