ویدیوی حمله وحشتناک شیر به راهنمای گردشگران در باغ وحش

العربیه: شیر حیوان ملقب به «پادشاه جنگل» هنگامی که گرسنه شود به هیچ کس رحم نمی‌کند، روز شنیه یکی از گردشگران باغ وحشی در آفریقای جنوبی حادثه حمله شیر به راهنمای یک تور گردشگری حیات وحش در آفریقای جنوبی را تصویری برداری کرد و به رسانه‌های معروف جهان فرستاد.
 
به گزارش روزنامه گاردین، مایک هاگ، 72 ساله راهنمای یک باغ‌ وحش در یک اشتباه کوچک هدف حمله شیر گرسنه قرار گرفت مایک به همراه نگهبان باغ وحش شهر «تابازیمبی» آفریقای جنوبی در ساعت غذا دادن به شیر وارد محوطه نگهداری شیر شد اما شیر که گرسنه بود، به سمت او حمله کرد. مایک که فرصت فرار را نداشت، در برابر دیدگان وحشتزده گردشگران روی زمین افتاد و شیر گرسنه با گرفتن بازویش او را به داخل جنگل کشاند. این لحظات پردلهره که توسط یکی از حاضران ضبط شده است.
 
در این هنگام مایک فریاد می‌زد لطفا کسی نجاتم دهد... کسی با اسلحه بدادم برسد . در این هنگام یک نگهبان مسلح رسید و با شلیک 2 گلوله  شیر  را از پای درآورد و آقای «مایک هاگ» را نجات داد. مایک سپس به بیمارستان انتقال یافت.
مایک هاگ قبل و بعد از حمله شیر  براساس گزارش گاردین که صحنه را با عکس و تصویر ویدیویی نقل کرده است، حال این «مایک هاگ» که گردن او بر اثر فشار دندانهای شیر دچار کفتگی و زخمی شده است ، بهبود یافت.
+74
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    پشم علی بی نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک

    به درک که مورد حمله شیر قرار گرفت، وقتی بر خلاف میل خود آقای شیر میگیرند به زور میکننش تو قفس و برای بیزنس و پول خودشون آزادیش رو صلب میکنند باید توقع چنین عکس العملی رو داشته باشن، حیف از این حیوان زیبا و کمیابی که بر اثر جهالت و توحش خودخواهی انسان رو به انقراظه کشته بشه، در ضمن اون خانمی که داره اونجا آبغوره میریزه با فروختن این کلیپ به چند رسانه به احتمال قوی چند مایون دلاری به جیب زده، همه از .. این حیوان بینوا پول درمیارن و وقتی کسی رو نفله کنه میگن وای عجب حیوان وحشی
    13
    91
    ‌پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران

    آدم احمق هر چی سرش بیاد حقشه. باعث کشته شدن یک شیر با ارزش شد. آخه آدمی که بعد از ۷۲ سال نمیفهمه که این حماقتش باعث از بین رفتن خودش و یک حیوان میشه باید بمیره.
    5
    107
    ‌پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    خیلی وحشتناک بود خدا نصیب سیدعلی گدا کنه
    12
    107
    ‌پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند

    بخاطر حماقت این یه حیوون تلف شد. حماقت آدمی زاد واقعا بی انتهاست. درسی از حماقت این یارو گرفتم اینه که دیگه از کسانی که به ملیت ها بخصوص ما عربها توهین می‌کنند و منکر حقوق ملیتها می‌شوند ناراحت نمیشم چون ظاهرا بعضی صفات عام هستش. آنها توهین کنند و حقوق ما را انکار کنند ما به موقش پای صندوق رفراندم استقلال یا هر جای دیگه در عمل از شرمندگی آنها در می‌آییم.(گرچه در حال حاضر حداقل با استقلال مخالفم ولی با استمرار این رویه ظاهرا چاره ای نیست، نظر آدمها بنا به شرایط پتانسیل تغییر داره)
    19
    49
    ‌پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۶
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    اون نگهبان مسلح به قبر باباش خندید که شیر رو از پای درآورد. یک سری نا حلال زاده مادر به خطا حیوانات خداوند را اسیر و از پای در میاورند. امیدوارم یک به یکتون با بدترین دردها سقط شین؛ کثافتهای وحشی.
    52
    48
    ‌پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. اره موافقم باهات یکی از همون نا حلال زاده ها سید علی شیره ای ما فنگیه ;) :) :) ایشالا سقط بشه سید علی مثل اون هندی زاده خمینی کفتار که نفله شد ملت ایران را در بند و غل و زنجیر کرده و جوانها و مخالفان را در بند
    7
    58
    ‌پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    boysboys - مونیخ، آلمان

    حیف از شیره،این پیرمرد خرفت برای چی رفت تو حصار شیر مثلا؟. کاش شیره این زنیکه مادینه که زرزر میکنه رو میخورد.
    3
    41
    ‌پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::] چه غلطا. مدافع آخوند و این حرفها.
    16
    39
    ‌پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    قانون و شفا - وایاکیل، اکوادور
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. آخه شیر که اشغال نمی خوره :)
    2
    5
    جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. تو اول برو فرق قوم رو با ملت یاد بگیر بعد بیا اینجا حرف مفت بزن! تجزیه طلب ها رو باید ریخت توی خلیج همیشه پارس!
    3
    19
    جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    [::دژمن الله - روسیه، روسیه::]. فرقشون چیه آقای محترم ‌‌؟
    10
    2
    جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::قانون و شفا - وایاکیل، اکوادور::]. اینم یه حرفیه ;)
    0
    1
    جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. فرقش اینه که ملت در گذشته در اصل خود به معنی مذهب و کیش و آیین بوده و افرادی رو که به دینی خاص تعلق داشتند می گفتند این از ملت فلان است مثلا این مرد از ملت گبران است یعنی دارای دین گبری (زرتشتی) است اما امروزه ملت دارای یک تعریف حقوقی مشخص و مصطلح است که به جمعیتی از مردم می گن که در یک بستر فرهنگی-اجتماعی مشترک و در سرزمینی با مرزهای معین همگی تحت یک واحد مستقل مشترک جغرافیایی -سیاسی -تاریخی به نام حکومت زندگی می کنند. حال فرقی نمی کند این ملت همه از یک قوم باشند یا مردمی متشکل از اقوام متعدد که ممکن است دارای ریشه های مشترک زبانی باشند یا نباشند. یعنی شرط اصلی "ملت" محسوب شدن داشتن یک واحد جغرافیایی-سیاسی مشترک در طول تاریخ به نام "حکومت" است. اما قوم در اصل خود به مجموعه ای از افرادی می گفتند که همگی خویشاوند بودند و تیره های متعدد آن ها به یک تنه و ریشه برسد که امروزه دایره ی معنایی قوم وسیع تر شده و در مفهوم تقریبا قبیله بکار می رود قبیله ای که دیگر ویژگی های عهد کهن را ندارد. این واحدها را نمی توان ملت نامید
    2
    11
    جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه
    کرد ملت نیست بلکه قوم است و ما اقوام کرد داریم، هیچگاه در تاریخ کردها کشور نداشتند بلکه جزوی از ملت ایران بودند لر هم همینطور قوم است و ما اقوام متعدد لر داریم، ترکمن قوم است، عرب قوم است ما در جنوب اقوام و تیره های عرب داریم که اکثرا از 200 سال پیش به این سو وارد جنوب غرب ایران شدند، ترک هم همینطور اقوام ترک داشتیم منتها اقوام ترک امروزه تنها زبان خود را باقی گذاشتند و در بین مردم ایران حل شدند به این خاطر خصوصیات ژنتیک و چهره ی آذربایجانی ها و زنجانی ها هیچ شباهتی به اقوام زردپوست چشم تنگ و کوسه ی تاتار و مغول و ترکمن ندارد. بلکه دارای پوست سفید یا گندمگون و پیشانی بلند و صورت های پر مو و ریش هستند. عرب های ایران هم ایرانی هستند هیچ فرقی نمی کند، این و جکومت دینی و اصلا دین است که باید به مستراح ریخته شود و حکومت عدالت را برای تمام ملت برقرار کند. اگر این دین پلشت و دعوای شیعه سنی و حق و باطل نبود و تنها انسان و انسانیت و آزادی انتخاب و پوشش دارای ارزش بود آن وقت درآمد ایران چندین برابر ترکیه و رفاه و امکانات غربی در ایران صدها برابر دوبی بود. کفار سرمایه گذاری می کردند!!!
    2
    11
    جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    [دژمن الله] تعریف شما اؤ ملت برای کشوری چون سوئیس و یا بلژیک و هلند و . درسته اما برای کشوری چون ایران که به ملیتها( شما بخوانید قومیتها) بخاطر تفاوت زبانی و مذهبی از جانب نظام سلطه ظلم میشود و بخاطر همان تفاوت انها را حتی از اب که حق حیات است محروم میکند و قومیت حاکم بخاطر همان تفاوت به انها به دیده تحقیر و توهین میکند و به القابی چون الاغ و حشره و سوسمار خور و . از انها یاد میکند دیگر معنای ملت به ان تعبیر شما محلی از اعراب ندارد. بله اگر ایران شرایط حاکم بر ایران عدالت سوییس بود اگر برادرم جدایی طلب بود میزدم دهنش یا حتی اگر همین نظام و ظلم بود ولی فرهنگ تحقیر دیگر ملیتها در میان عشیره مسلط جایی نداشت در انصورت میگفتم مشکل نظام است و با تعویضش مشکل برطرف میشود ولی وقتی یک قوم مالک همه چیز مملکت شود و حتی نام شهرها و روستاها و دهاتها و رودها و . ی مناطق غیر فارس را به فارسی تغییر دهد و سعی ر از بین بردن ملیتها و زبانها و یکسان سازی فرهتگی کشور 72 ملت ایران شود و فارس ها به این رفتار نه دید انتقادی بلکه تایید و افتخار هم میکنند. استقلال طلبی نتیجه و واکنش است نه کنش صرف.
    7
    2
    جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. خیر این تعریف کاملا درسته و ربطی به اون چه که خیال می کنید نداره! اولا جوک های قومیتی دلیل نمی شه یک هو از خواب پاشید و خودتون رو ملت فرض کنید! ثانیا این جوک ها در تمام دنیا وجود داره هم در بریتانیا که مردم جنوب انگلستان، اسکاتلندی ها رو مسخره می کنند هم در آمریکا که لهجه ی بریتانیایی ها رو مسخره می کنند هم در آلمان که مردم یک ایالت برای مردم ایالت دیگه جوک درست می کنند! بی عدالتی حکومت هم نه فقط برای اقوام مختلف بلکه شامل همه ی مردم شده! اتفاقا بر خلاف زمان شاه که خودش و پسرش فارس و ایرانی خالص بودند این حکومت کثیف اسلامی توش یک ایرانی پیدا نمی شه! اون رفسنجانی کوسه که مغول بود، این خامنه ای که ترکه، لاریجانی ها و شاهرودی هم که عرب عراقی اند! حالا تو می خوای علم تجزیه طلبی هوا کنی کور خوندی!
    0
    6
    شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه
    راستی یادم رفت اون خمینی گور به گور شده که اصلا اصل این نظام بود هم هندی زاده بود پس لطفا ....د
    0
    6
    شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    با کسی که با وجود دیدن اب و نوشیدن ان وجود هیدروژن و اکسیژن را منکر میشود تشریح طریقه ترکیب این دو عنصر و بوجود امدن اب واقعا سخت است.
    3
    0
    شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.