عمرا اینو دیگه هرگز در صدا و سیما پخش کنن

+277
رأی دهید
-13

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    شیخ زاید از بزرگترین و وارسته ترین سران حکومتی جهان در قرن اخیر است. درست نقطه مقابل خمینی که از پلیدترین، جنایتکارترین و شیادترین حاکمین به قدرت رسیده توسط حماقت مردم در قرن گذشته بود. شیخ زاید خاک و شن را طلا کرد. در خانواده ایی متعصب بدنیا آمد و خودش در جوانی بسیار متعصب بود. با رسیدن بر راس هرم قبیله ایی، شیخ راشد را که از تجار بزرگ و ثروتمند بود به مذاکره خواند. با هم ترتیب نشست قبایل را دادند. بعد از مذاکراتی بسیار بنیان و اساس امارات متحده عربی را پایه گذاشته و همه قبایل عرب را متحد کردند. شرکتهای عظیم اروپایی و امریکایی را با قراردادهای بسیار بزرگ به امارات آورد و شخصا تا جایی که میتوانست بر کار آنها نظارت میکرد و نمیگذاشت سو استفاده کنند. مردی افتاده و امیری بیمانند بود. به شاه ایران ارادت و دوستی بسیاری داشت. متواضع بود و خدا فروش نبود. دین را برای خودش داشت و از آن با دیگران حرف نمیزد. بنده همواره تدبیر و بینش این مرد بزرگ را ستوده ام. تمام کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، همواره با خیر و احترام از ایشان یاد میکنند.
    123
    218
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    تو روحت با انقلاب ننگینت خمینی پلید ، انقلابی که ایران و ایرانی را تحقیر کرد .
    74
    210
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    ایکیوسان - زوریخ، سوییس

    امیدوارم مزدوران رژیم ببینند که چه بر سر ایران آمد.هر چند ازاین حرا.........زاده و بچه صیغه ایها به دور است این را درک کنند.
    16
    193
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    زنبور - کپنهاک، دانمارک

    شیاد بزرگ قرن ، چه بچها که یتم شدن چه مادرانی که بی شوهر و بی فرزند شدن چه شهر ها که ویرانه شدن چه مردمی که بیخانمان و آواره شدن چه بیگنا ها که ستم دیدن چه حق ها که یایما ل شد . و متاسفانه هنوز ادامه دارد، ولی زمستون تموم میشه و رو سیاهی به ذغال خواهد ماند، پاینده ایران و ایرانی
    16
    174
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حکایتی - تهران ، ایران

    تو اون روحت .نزدیک هست که گور کثیفت تبدیل به توالت بشه هندی زاده بی همه چیز.
    17
    193
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران

    تمام حکومتهای ایدئولوگ بر شعار و حماقت مردم(زودباور) استوار است
    7
    61
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    شیخ زاید بن سلطان آل نهیان خداوند رحمتش کنه نه فقط برای شهروندان کشور خودش بلکه برای هر فرد خارجی که در این سرزمین کار میکنن موجب رفاه و اسایش اونها شد ، و امروز با رهبری خلیفه بن زاید فرزند ایشون و همینطور فرزند دومش محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی ، امارات مسیر پیشرفت ترقی و توسعه رو به شدت طی میکنه و هرکسی که در این سرزمین زندگی میکنه مخلصانه به کار و خدمت مشغوله چون یقین داره حقوقش ضایع نمیشه .این یک نمونه وارسته انسان خدمت گزار هست و اتفاقاً یک مسلمان و یک عرب هست ( دین و ملیتی که بیشتر ایرانیان از اون نفرت دارن) در مقابل هم یک جلاد و مزدور که باعث سرافکندگی ایرانیان شده ، خمینی هندی یک جلاد خونخوار که جز تخریب و کشتن کار دیگه ای از اون بر نیومد و امروز خلف و جانشین اون خامنه ای به همون شدت به سرکوب و قتل مخالفین دست میزنهو راه اون رو ادامه میده و ناگفته نماند مردم سرزمین ما سزاوار اینگونه رهبرانی هستند چون شکر گذار نعمتهای خداوند نبودند
    24
    69
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Kutolson - تهران، ایران

    هر چه مى کشیم از دست امثال بازرگان،بازرگان، قطب زاده، یزدى، سنجابى و حزب نهضت آزادى و ملى مذهب است، اینها در حاکى به درستى مى دانستند خمینى چیست، براى منافع شخصى و حزبى خود خمینى را رنگ کردند و به دنیا و جامعه تحمیل کردنند، بختیار را که هزاران بار به دیکتاتورى و دروغگوى خمینى هشدار داد، پشت کردند و او را ترد! بعد از اینکه خمینى همه چیز را به دست گرفت و این نادانها را کنار زد، باز شروع کردند به دفاع از مردم و آزادى، امثال همین ها چه در داخل و چه خارج باز به عوامل رژیم تبدیل شده اند با دفاع از اصلاح نظام آخوندى، علیه اشخاصى چون رضا پهلوى که تنها امید آزادى ایران است تبلیغات منفى مى کنند!
    11
    62
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    آفرین داره به این شیخ امارات که یک بیابون بی آب و علف و یک عده قبیله با فرهنگ تندرو و پایین رو تبدیل به این شهر فوق پیشرفته و مرفه و زیبا در دنیا کرد که اروپاییها آرزوش رو دارند. و افسوس که عده زیادی از مردم نفهم ایران دنباله روی این کفتار پیر هندی اینجور بهترین کشور خاورمیانه رو ویران کردن. بزرگترین اشتباه تاریخی شاه این بود این ملعون خرفت رو سر به نیست نکرد.در تمام دنیا اینجور مواقع دست بکار میشن و اینجور غده سرطانی رو از بین میبرند.
    10
    58
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    دوستان، به ضرس قاطع عرض میکنم: بنده از اینکه توانسته ام عده ایی لواشک خور را شدیدن مشغول بازی مثبت و منفی کرده و اوقاتشان را جلا ببخشم، واقعا خرسند و خوشحالم. اما چهار تایی آدم جدی هم هستند که دغدغه دیگری بجز لواشک خورها دارند. لواشک خورها در اشعار شاملو و در کل تاریخ و فرهنگ ایران همواره نقش بسیار فراگیری داشته اند. القصه: لواشکتان را بخورید، مثبت و منفی را باد کنید، اما قرته و ضرته ننویسید و گُنده های مُسهلی در ندهید که گوشهای دراز کشیده خواهد شد. آفرین بر شما و محصولات پالیز! با خنده و مهر.
    34
    17
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۹
    ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

    روسیه زمان جنگ جهانی دوم نتونست ایران از چنگ انگلیس دراورد حالا بوسیله اخوند خائن موفق شد
    6
    55
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    خوب خمینی آب و برق را فقط برای آخوند ها و جنایتکاران رژیم پلید و کثیف خودش مجانی کرد چون انقدر چاپیدن و دزدی کردند و اموال مردم را خوردند و پول آب و برق و هزینه های دیگشون از جیب ملت بدبخت میره همه چی براشون مجانی .به گور پدر و مادر و جد و ابادت خمینی هندی زاده دجال ملعون تف و لعنت به خودت و گور نجست و ال و خاندانت
    7
    53
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - لوبومو، کنگو

    عرب هر صفت بدی داشته باشد هرگز حرص و از ایرانی را نداشته و ندارد . تاریخ این را ثابت کرده. وقتی وضعیت اقتصادی کشوری عربی خوب باشد حاکم هرچقدر هم دزد باشد به ملت خودش میرسد. ولی ایران بجز دوره کوتاه مدت 20 ساله سلطنت کوروش ( بر فرض قبول ان چیزی که در اینترنت هی باز نشر میشه ) و دوره 20 ساله سلطنت کریمخان زند هرگز و تحت هیچ شرایطی شاهان هیچ خدمتی به ملت نکردند یعنی از این 2500 سال در بهترین حالت کمتر از 100 سال مردم ارامش نسبی از دست شاهان داشتند یعنی کمتر %4 . خسروپرویز 12 هزارتا زن و 3 هزارتا رقاصه و 6 هزارتا کنیز داشت. انوشیروان تحصیل برای مردم عادی را مطلقا ممنوع کرد انهم در دوره ای که مصر و یونان و روم و چین و هند جنبش علمی راه افتاده بود. یعنی حریص تر و خودخواه تر و مصلحت شخصی جوتر از ایرانی جماعت وجود نداره ولی ادعایمان ک. اسپینوساروس را پاره کرده. به اخلاقیات خودمان در زندگی شخصی نگاه کنیم متوجه میشویم.زیر اب زن ترین جماعت، در زندگی زناشویی خیانتکارترین ( دو طرف ) دروغگوترین و . و در عین حال پرادعاترین جامعه ساکن اروپا هستیم.
    13
    43
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. دقیقا. اتفاقا یک مقدار از تحصیلاتش در نوجوانی در ایران بوده و فارسی هم بلد است. هنوز که هنوزه در مقابل فشار سیاسی ابوظبی علیه ایرانیان مقاومت می‌کند، خودش هم اقرار دارد که ایرانیان در رشد دبی نقش اساسی داشته اند و نمکدان را نمیشکاند . دبی کمترین سهم نفت را نسبت به ابوظبی دارد ، اما مرکز اقتصاد و توریسم کل امارت است .
    8
    34
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - لوبومو، کنگو
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. اینی که میگی محمد بن راشد هستش اینی که تو عکسه شیخ زاید هستش اخوی. ضمن اینکه بحث نمک و نمکدان نیست . این محمد بن راشد سیاستمدار و بیزنس من به تمام معنی و همینطور یک روشنفکر لیبرالیسته . چند سال پیش بعد از کشف چند شبکه جاسوسی ایرانی خودش گفته بود کل دارایی های ایرانی ها در دبی کمتر از 4% پول در گردش سالیانه دبی هستش و به عبارتی با زبان بی زبانی گفت که وجود و عدم وجود شما توفیری به حال ما تداره پس به بیزنستون برسید و فضولی اضافه نکنید که اتفاقا این تهدید خوب جواب داد . این داستان تحصیلاتش در ایران از کجا اوردی داداش؟؟
    6
    17
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]حق با شماست ، قیافه و فرم صورت این دو شیخ به هم نزدیکه ، لذا من خطا کردم. اما اینکه ایران در اقتصاد دبی نقشی نداشته جفنگ گویی است . من خودم در دبی دو سال زنده گی کردم، هم در دبی و هم در شارجه اکثر خانواده های تجار و قدیمی ایرانی تبار هستند ، تا حد روسای پلیس و سازمان امنیت آنجا ایرانی تبار بودند، از لارستان ، سیستان و بلوچستان ، ومهم‌ترین هتل دبی در دهه ۸۰ یعنی حیات ریجنسی مال یک ایرانی تبار بود ، با همان رستوران گردان، البته بحث ۴۰ سال پیش است و اکنون اون هتل ها عددی نیستند در آن زمان حتی هیلتون و شرایتون در حد حیاط ریجنسی نبودند. بازار طلا فروشان ، صرافی ها و فرش فروشان دست ایرانی ها بود ، اما محمد بن ارشد ، پدرش او را در نوجوانی به شیراز فرستاد تا در یک مدرسه نظامی تعلیم ببیند و با فارسی در همان دوران آشنا شد ، من سه سال پیش بعد از چند دهه به دبی رفتم و دنیای جدیدی بود ، و بخاطر شرایط سیاسی خیلی از همان ایرانی تجارها دیگر به هویت ایرانی خودشان تاکید نمیکنند ،
    6
    15
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. واقعاً زیبا ، صفات ایرانی ها رو بیان کردی ولی خوب کو گوش شنوا ،
    7
    18
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    ادامه ، از شرکت های ساختمانی ، کلینیک ها ، نمایندگی اتومبیل ها اکثرا دست ایرانی ها بود ، معمار پاساژ قدیمی شارجه ایرانی بود ، صاحب کلینیک شارجه که به اسم کلینیک شیراز افتتاح شد ایرانی الاصل بود و کادر پزشکی همه از ایران ، نماینده گی فروش و تعمیرات بنز ایرانی بود ، اتفاقا ما جوانان ایرانی که پوست روشن داشتیم مورد توجه دخترهای بومی ایرانی الاصل بودیم. یادم است یکبار ماشین بنز مشکی ترمز کرد و ۲ دختر با لباس سنتی مشکی و حجاب و با فارسی شکسته و لهجه دار سر صحبت را به بهانه کاست های ایرانی باز کردند، و بقیه داستان بماند ، بنابراین پایه های رشد اقتصادی دبی در نیم قرن گذشته به کمک ایرانیان بود ، ‌تو دهه ۶۰ ۷۰ اصلا اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نمیدانستند دبی چی است، فقط در درجه اول انگلستان نفوذ اقتصادی سیاسی داشت، متاسفانه ج. اسلامی کشور را به جایی کشانده اند که حتی امارت هم با تحقیر در مورد ایران صحبت میکنه ،
    7
    12
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - لوبومو، کنگو
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. اینکه بگوییم نقش داشتند و دارند فرق داره تا بگوییم عامل و دلیل این پیشرفت بودند ( اینطوری گفتن به معنی است که اگر ایرانی ها نبودند امارات مطلقا به این جایی که الان هست نمیرسد که طبیعتا برای عقل سلیم قابل قبول نیست ) و من هم کاملا موافقم نقش داشتند ولی هندیها هم نقش داشتند پاکستانی ها هم همینطور فیلیپینی ها و . سرمایه های ایرانی های در امارات ( ایرانی های عادی نه سفره خواران نظام اخوندی ) در درجه اول از تلاش و همت انها در امارات بدست امد نه اینکه خود سرمایه ای داشتند که الحق و الانصاف این نشان از هوش و ذکاوت دو طرف دارد که یک طرف با ایجاد فضای تجاری مناسب و برابر برای همه و تقریبا رقابتی و طرف مقابل با استفاده بهینه از فضای ایجاد شده سود بردند. ولی پوینت بالاتر را حاکمان و سیستم امارات میبرد که ظرف این مدت کوتاه از یک بیابان شهری جهانی ساخت. اما تحصیلات این محمد بن راشد در ابتدا مدرسه الاحمدیه سپس مدرسه الشعب سپس دبیرستان دولتی دبی سپس دانشکده نظامی امارات سپس دانشگاه کامبریج و در نهایت فارغ التحصیل اکادمی سلطنتی نظامی ساندهرست در سال 1971 بود.
    4
    10
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    بنظر میرسد مقایسه کردن بطور کلی به بیراهه میبرد و غلط است. اینطور نیست؟ از اینکه پیشرفت دبی یا هر جایی دیگر را به ایرانیها نسبت بدهیم کاملا به بیراهه رفته ایم. ثانیا جمهوری اسلامی موجب خفت و خواری مردم ایران شد. بطوری که بسیاری از ما سالهای سال خجالت کشیده و چه بسا هنوز با صدایی آرام و چشمی دو دو زن میگوئیم که ایرانی هستیم. بچه های ایرانی الاصل موفق و بینهایت هوشمندی در دنیا وجود دارد که بهیچوجه سر در گروی ملیت ندارند و اصلا ایرانی بودن برایشان مفهومی ندارد. دیشب رپرتاژی میدیدم از چهار مهندس موفق فرانسوی در میامی امریکا. دو نفرشان فامیلی کاملا ایرانی داشتند. اینها دلیل هیچی نیست. دیاسپورای بدبختی شدیم. غیر قابل اعتماد، زخم خورده، بدبین و خوب ریشه همه این رفتارها و کنشها در معمای فرهنگی و رفتاری پیچیده خودمان است. در حال حاضر نکبت ترین ملت دنیا هستیم. بهمین جهت هم غولهای ایرانی الاصل و ثروتمند کشورهای خلیج نیز دلی در گروی ایرانی بودن و بیان آن ندارند. امثال بهبهانی در کویت، دشتیها، بلوشیها، عوضیها، شیرازیها، خنجی ها و این جماعت، ترجیح میدهند حرفی از اصل خود نزنند.
    10
    10
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند: از کامنتهای شما آموختم. ممنون از شما. با مهر.
    8
    10
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - لوبومو، کنگو
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. متشکرم اخویز مشکل ما اینست که سعی میکنیم همه خوبیها جریانهای مثبت و کلا هر چیز مثبت را به هر نحو شده به خودمان ربط دهیم به نحوی که تمام دنیا را مدیون خود ساخته و برعکسش هر چیزی که بار منفی داشته باشد را حتی اگر از خودمان باشد به گردن دیگران انداخته و دیگران را بدهکار خودمان کنیم. و این شده بلای جان فرهنگ و اخلاقیاتمان و وحدت ملی و شده عامل تفرقه و زده شدن از همدیگر. ملت بدبخت بیچاره فلک زده ای هستیم از هر لحاظ که میبینم چیزی برای گفتن نداریم بله اخوند و نظام دینی از عوامل رسیدن ما به این انحطاط فرهنگی بوده و هست ولی ایا منطقی است همه چیز را به اخوند و دین و سیاست ارتباط داد؟ خودمان هم مشکل داریم. این توهین نیست نقد به خود و اخلاقیات خودمان است
    4
    11
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    گرامی همه حرف ها یک طرف اما زیاد گول پیشرفت امارات را نخور . این شیخ نشین ها کثیف ترین نوع استثمار در قرن بیستم. را دارند . کارگران بر اساس ملیت حقوق ‌می‌گیرند ، یعنی پرستار هندی / ایرانی / اروپایی/ امریکایی حقوقشان بر اساس ملیتشان متفاوت است ، پیشرفته ترین کشور ، مردمش حق اعتراض ندارند . کارگر حق اتحادیه داشتن ، اعتصاب ندارد ، کارفرما هر کارگری را می‌تواند براحتی اخراج کند ، سواستفاده جنسی / فیزیکی / روانی کاملا رایج است . کودکان خارجی ها که در آنجا بدنیا می آیند حق شهروندی ندارند ، پیشرفته ترین کشور حتی. در حد یک بیمارستان و یا درمانگاه نمیتواند از پرسنل عرب بومی خود کفا باشد . اگه دو تا بمب بترکه و خارجی ها کشور را ترک کنند کل کشور ۲۴ ساعته میخوابه . اینکه چه بلایی سر تجارت و بانک ها بیاد جای خود دارد . در ضمن بسیاری از پروژه های بزرگ دبی از جمله نخل از لحاظ اقتصادی فاجعه بوده و فقط جنبه تبلیغاتی دارد . متروی تمام اتوماتیک بدون راننده با هزینه میلیارد ی و در کشوری که یک مترو را با راننده ۲ درهمی هندی میشه اداره کرد . از لحاظ سود جوک حساب میشه
    3
    10
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    ادامه ، دوستانی که در دبی کار کرده اند بهتر میفهمند که زیر پوست این شهر چه میگذرد . من شخصا شاهد بودم که چگونه به دختران فلیپینی تجاوز می‌شد اما در کشور پیشرفته شما حق اعتراض نداشتند . سوال ؛ چند تا کتاب فروشی در بزرگ‌ترین مال های دنیا در دبی وجود دارد . میلیارد پول دادند تا از اسم موزه لو‌ور استفاده کنند اما چند تا شاعر و نقاش و نمایشنامه نویس اماراتی سراغ دارید . دانشجویان ارسالی به خارج و با بورسیه انچنانی حتی از آقازاده های کشورمان هم بیسوادتر هستند ،
    1
    5
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Madiranian - کوالالامپور، مالزی
    با توجه به اینکه من شخصا این دو چهره رو نمی شناسم ولی یک نکته رو بگم این دو در دو دنیای سیاسی و اجتماعی متفاوت در زمان متفاوت و با شیوه های مختلف سر کار آمدن و کشورشان هم خیلی باهم فرق داشته پس نمی شود این دو رو باهم مقایسه کنیم اما باید از ذات واقعی هر دو هم که برای چه هدفی سر کار آمدن هم پرده برداشت. ایران به علت jeopolitik مهم همیشه مرکز تنش های سیاسی اجتماعی اقتصادی بوده و هست.
    2
    5
    یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد: کاملا. اشاره شما به نوع رفتار و ارتباطات کاری و استعمار در کشورهای خلیج کاملا بجاست. نمونه های فجیع و فراوانی وجود دارد. خصوصا که همین چند وقت پیش رئیس جمهور فیلیپین ارسال نیروهلی کار را به کویت کاملا ممنوع کرد. صحبت از ماست. وگرنه در مورد مطالبی که مورد اشاره شماست کاملا محق هستید. عربها هیچ رفتار خوب و برابری با نیروهای کار و با مردم ملتهایی که در کشورشان به کار مشغولند هرگز نداشته و ندارند. اشارات شما کاملا درست و مستند است. با مهر.
    3
    6
    یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    خب مگر اینها را برای امثال تمساح یزدی، جنتی،خامنه ای، علم اهدا و کره هاشون مجانی نیست؟مگر مملکت را به جایی نرساند که حتی یک خیار مثل احمقی نجات ۸ سال اونو اداره یا بهتر بگم تاراج کرد و میکند!، این حرفها نه برای ملت بلکه برای هم پالکیهای خودش ،برای حسن خرص الله و هنیه گدا و سرخ پوستان امریکای جنونبی بود نه برای ملت ایران!
    1
    3
    یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
    من تازه فهمیدم هرچی دروغ است دوست خداست
    0
    5
    ‌چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    nazdaneh.nl - آمستردام، هلند
    خمینی امیدوارم مقبرت تو فاضل آب فرو بره .
    0
    3
    جمعه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.