رقصی هنرمندانه یا رقصی زنانه ؟؟

+43
رأی دهید
-70

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا

    نمیدونم چرا؟ ولى اکثر مردهاى ایران اونورى هستند و گرایش هاى زنانه دارند، البته بخشى برمیگرده به روش غلط تربیت خانواده.
    33
    65
    ‌سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    در اصل کلی از دوستان ما باید در اینگونه پستها کامنت گذاشته و اظهار فضل بفرمایند. لعنت بر کسی که حرفی داشته باشد! اما اظهارات فاضلانه آب حوضی و دخالتهای حشره وار در کامنتهای جدی دیگران و پستهای جدیتر فقط و فقط موجب شادی روح فضلا و علما میشود. این گوی و این میدان! در اینجا تا جان دارید کامنت بدهید و تخصص هوا کنید. درود بر ذات شریف شما.
    36
    16
    ‌سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    freedom of the press - تهران، ایران

    رقص به سبک خاله ممد خردادیان
    23
    49
    ‌سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان

    کپی رکس زنان عربی است ، رکس مردانه جداست ماننده رکس باستانی و مدرن آذربایجان ده ها رقم شیوه خودش را دارد ولی در ایران رکس زنان فقط وجود دارد که همان کپی شکسته عربی هست ولی رکس مردانه وجود ندارد اما فقط برای دو جنسه ها تقلید رکس زنانه عیب نیست ! برای نمونه وقتی یک ایرانی در جشن آذربایجان می رکسد آنها خیلی تعجب می کنند و می گویند " این مردها چرا ادا و اطفال رکس زن عربی را در می آورند " !
    64
    14
    ‌سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    azarbayjan-janim - تبریز، ایران
    ایرانیان چیزی بنام رقص ندارند تنها چیزی که مشاهده میکنید عشوه به طرق مختلف هستش برای همین در هیچ مسابقه نمیتونند پذیزش و یا شرکت داده شده بشن
    16
    30
    ‌سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    چلچله - پاریس، فرانسه

    مجلس مردونه ست ، از زنها بیشتر عشوه داره :) :)
    4
    29
    ‌سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    Javan - لندن، انگلستان
    بابا جان_لندن. عربی زنانه، بابات و خودت میرقصید...
    13
    20
    ‌سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک

    ول کن آقا...رقص مردونه، زنونه، گی گونه،هرچی....ذهنا رو درگیر همین خزعبلات کردیم که اینجای کاریم که کشورمونو جلو چشامون خوردنو،بردنو هنوزم دارن میبرن،هیچی نمی‌گویم....ول کن برادر!!! عجبا!.
    4
    26
    ‌سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    SydneyWater - سیدنی، استرالیا
    نه هنرمندانه، نه زنانه ، رقصی چندش آور که نتیجه عدم فضای آزاد و باز اجتماعی و خفقان دینی است!!!
    10
    26
    ‌سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    malek khorshid - روتردام، هلند
    تهوع اوره. خدایی چی بود این رقص. این ادا ها رو گی ها هم انجام نمیدهند.چی بگم والا. کشور رو نابود کردن و چاپیدن و دزدیدن و بردن، این جوجو ها فر میدند. همینه دیگه مرد نداریم که تو کشور. یه مشت قرتی که برن دماغ و گونه و لب و . عمل کنند یا پروتز بکنن. متاسفم برای کشورم.
    4
    13
    ‌سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان
    [::Javan - لندن، انگلستان::]. ناراحت نشو رفیق ، من قصد توهین ندارم نظرم را می نویسم و در مورد رقص پدر من ، پدر من رکس آذربایجانی سنتی بلد هست ولی من همان مدل کپی زنان عربی مثل همه ایرانی ها یاد داشتم که کنار گذاشتم ولی نسل جدید ترکهای آذربایجان اکثرا رکس مخصوص خود آذربایجان را در عروسی ها و برنامه های شاد دیگر انجام می دهند که قابل تقدیر هست ولی از لحاظ رکس مردانه و زنانه باستانی و مدرن ترکهای آذربایجان از ترکیه و ایران فرسخ ها فاصله دارند و کلا ترکیه و ایران رکس بخصوصی برای مرد و زن ندارند همه کپی از رکس شکسته زنان عربی هست !
    7
    6
    ‌سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران
    azarbayjan-janim - تبریز: حضرت والا بنظر میاد که خودتونو ایرانی نمیدونین و تصور میکنین در آذربایجان جنوبی که ساخته و پرداخته بیسوادهای تاریخی و سیاسی و خیالپردازهاست زندگی میکنین. البته همونطوری که احتمالا میدونین این آذربایجان شمالیه که متعلق به ایرانه که انگلیس از ایران جدا کرد و به روسیه داد ولی بزودی به آغوش ایران برمیگرده. اما در مورد موسیقی و رقص حداقل به مراجع آذری مراجعه کنین تا ببینین که اساتید بزرگ و واقع بین آذری در مورد موسیقی و رقص ایرانی و اینکه چطور موسیقی آذری را متحول و پیشرفته کرد نظر دادن که حتی در ظاهر و برای چشم و گوش غیر حرفه ای هم آشنا و زیباست . فرق و تاسف اینکه عده ای افراد لوس هرزه و بیسواد هنری (مثل این مردک در فیلم) به شکل زننده ای با حرکات مخصوص فاحشه ها خرابش کردن. محض اطلاع عرض کنم که بنده آذری متولد و بزرگ شده شهر زیبای تبریز محله کوچه صدر خیابان ارتش هستم که اصیلترین و آذریترین آذربایجانیهای ایران عزیز فرزندانش هستند و ژستهای غلط پان ترکیست را اثبات بیسوادی تاریخی سیاسی و کل آذربایجان را قلب وطن پرستی و مغز متفکر اقتصاد ایران عزیز میدونن
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    والا من خودم آذری هستم و حیرت میکنم از حرفای بعضیا. رقص آذری و عثمانی و ترکی نداریم. رقص کردی بسیار قدیمی تر هستش و رقص یونانی ها بسیار بسیار قدیمی تر هستش.عثمانی ها رقص کردی و یونانی رو قاطی کردن اسم خودشون رو گذاشتند و رقص آذری ما هم برگرفته از رقص گرجی ها و قفقازی هاست و البته رقص ارمنی ها و گرجی ها که در قفقاز و قسمتی از ایران بودند بسیار قدیمی هستش. من رقص یونانی ها و گرجی و ارمنی و کردی رو دیدم و قدمت آنها هم مشخصه و متاسفانه بیشتر رقصها بخصوص در اون مناطق کپی کار از آنهاست و چون آنها مردمانی افتاده تر هستند و البته انقدر قدرت و ریشه دار هستند که زیاد اهمیت نمیدن که بقیه کپی کنند رقص آنها را. مثل قهوه که زادگاهش در شمال آفریقا و کشورهایی که الان عربی هستند میباشد ولی عثمانی ها رفتند آنجا یادگرفتند و آوردند تو اون منطقه و اسم خودشون رو گذاشتند روش درحالی اساسا چنین چیزی اصلا نداریم. بقیه کارهای عثمانی ها هم کپی برداری و دزدی داشته های دیگران هستش.اگر شک دارید برید وقت بزارید و ببینید رقص های ریشه دار و قدیمی کشورها و ساکنان قدیمی اطراف ایران رو تا بفهمید چقدر اشتباه میکنید.
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    اگر شک دارید برید وقت بزارید و ببینید رقص های ریشه دار و قدیمی کشورها و ساکنان قدیمی اطراف ایران رو تا بفهمید چقدر اشتباه میکنید. ایرانی ها رقص خاص خودشون رو دارند چون ایران مجموعه ای از فرهنگهاست و از هر قومی یه قسمت رو گرفته و یه چیزی شده مثل همین که می بینیم و به نظر من رقص نرمالی هستش که مردم باهاش شادیشون رو نشون میدن و خوب تو هر منطقه تفاوتهایی می بینیم و به نظرم همشون قشنگ هستند. در جنوب بندری در شمال رقص شمالی در غرب کردی و لری و آذری در شرق خراسانی و در مرکز مجموعه هماهنگ از همه آنها. هدف اینه که شادی رو نشون بده . کسانی که دم از رقص عربی میزنند هیچی از رقص عربی نمیدونند. رقص عربی هم بیشتر از شمال آفریقا و قبایل آفریقایی آمده و جالبه شما ترکیه برید یا رقص عوام و نسل جدید آنها رو نگاه کنید می بینید کاملا عربی هستش و لرزوندن بدن خیلی تابلو هستش که مال کجاست. در هرصورت رقص ما یعنی آذری زیباست ولی میکسی از رقص جنوب روسیه و ارمنی و گرجی و قفقازی و کردی هستش چون قدمت رقص آنها خیلی بیشتر از آذری هستش.عثمانی هم که اصلا رقص ندارن همش یونانی هستش.
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    azarbayjan-janim - تبریز، ایران
    tom28 - تهران، ایران. بدونیا اومدن در هر شهر یا کشوری شما رو اهل اونجا نمی کنه . درست فرمودید من خوذم رو ایرانی نمی ذونم چون ایرانی نیستم من بچه آرزبایجان ... شهر تبریزم هستم . حالا میخواید بگید من بیسوادم یا پانترکم اونظر فکری شماست . بحثی باهاتون ندارم چون بی فایده است . چون شما در مرحله بسیار حادی از مانقوردی هستید و با شما بحث کردن آب در هاون کوبیدنه /شما نمیتونید به این آقا هرزه بگید چون چیزی غیر از اینکه میبینید و بسیار از کسانی که اونجا هستند بهتر از اون ندارند که ارایه کنند اوج رقصیدن ایرانیها باباکرمه وسلام.
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    azarbayjan-janim - تبریز، ایران
    paksan - ایران، ایران. شما دیگه از مرحله خیلی پرتین / یک رقص ریشه دار ایرانی میتونید برام بگید شناخته شده باشه در دنیا بغیر از کردی / همه کپی کارن فقط شما ها اصلید نه..
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش
    باباجان، مناطق جنوب روسیه همان رقص قزاقهای روسی با حمایل ضربدری قطار فشنگ را زمان اشغال این مناطق توسط روسیه یاد گرفتند و این رقص قزاقهای روسپیه است که بابات موقع چای آوردن برای قزاقها یادگرفته و تقلید میکند. البته مناطق گرجستان و چچن و باکو و آران تغییراتی در آن داده اند. ولی ریشه رقص، همان رقص قزاقها است. ضمناً رقص ایرانی بابا کرم که تو بجای اسمت ازش استفاده میکنی در خون تمام ایرانیان است و اگر در مجلسی رقص باباکرم نواخته و اجرا شود همه ایرانیان برای دادن قرکمر روی استیج میآیند.و قرکمرشان را به کوری چشم دشمنان ایران خالی میکنند.درضمن، اون رقص عصا غورت دادهای قزاق هم بدرد خالی کردن قرکمر نمیخورد.
    1
    2
    ‌چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    باباجان - لندن، انگلستان
    [::paksan - ایران، ایران::]. [::tom28 - تهران، ایران::]. با داخل قسم التماسی شم که می گویی " من خودم آذری خیلی اصل هستم " :)))) اصلا من هم فارس خیلی فارس از استان فارس فارسستان هستم !! :)))) پان ترک بودن ترک و پان فارس بودن فارس عجبی نیست ولی پان فارس بودن یک تک مثال " ترک خ ر " هست بخاطر خودشیرینی اصالت خود را می فروشد ! از انهایی که ادعا می کنند آذری اصل کوچه پس کوچه های تبریز هستند خواهش می کنم برای اثبات آذری بودن خود یک جمله آذری بسازند ؟؟؟ :)))) دوما آن یکی می گوید رکس آذربایجانی از فارسستان هست پس فارسستان چرا از رکس عربی کوپی می کند ؟ رکس شما فارسها چوپ بازی با لباس پاکستانی هست !
    2
    0
    ‌چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش
    باباجان برو دکتر روانشناس شاید نجات پیدا کنی. تعصب کور سراسروجودت را مریض کرده.
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.