آفرین به غیرتت .. گوش شنوا کو؟ داغون شده اون مملکت. امیر جعفری فکر می کنی ما واسه چی ول کردیم اومدیم؟ اونقدر زجر کشیدیم که دیگه دل کندیم از اونجا .غارتی که خامنه ای و همدستانش از ایران کردند و بلایی که جمهوری اسلامی سر مردم ایران آورد مغول با ایران نکرد.
47
195
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۶
انسان دوست - زوریخ، سوییس
شیر مادرت حلالت
34
193
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
دروغ نگفت. ما "نمی بینیم" نه یاد گرفته ایم که "ببینیم" نه میدانیم "دیدن" چیست و نه بلدیم "ببینیم". به دوستی فرانسوی گفتم: "دیدن" یعنی "اقدام" دیدن یعنی عمل کردن. اگر دیدی و فلسفه بافتی یا توجیه کردی، یعنی ندیده ایی! دیدن کار بسیار بسیار دشواری است.
25
57
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان
صدای مردم درد کشیده . صدای هنرمندان درد آشنا . صدای ستم دیدگان که هنوز هم ستم و تبعیض را می بینند و با تمام وجود لمس میکنند و تمام بغض های در گلو خفه شده به بیرون ریخته شده و با صدای بلند فریاد میزنند از این همه بی عدالتی . اما افسوس که گوشهای شنوائی وجود ندارد. و همه کسانیکه در این فاجعه مسئول هستند بفکر بستن بار و بنه خود و فرار از کشور میباشند. باین امید با پولهائی که غارت کرده اند در گوشه ای از این دنیا به زندگی کثیف و ننگین خود ادامه دهند غافل از اینکه مردم هشیار و آگاه و جوانان وطن دوست و فداکار هر کجا که بروند خواب خوش را از آنان و خانواده هایشان خواهند گرفت . بامید پیروزی و غلبه بر ظلمت و استبداد.
34
148
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
sorosh azadi - تهران، ایران
آقای جعفری مگر خود شما نیستید که با دو انگشت دست به نشانه پیروزی (V) در کنار سردار رویانیان، بابک زنجانی و محمدرضا هدایتی عکس یادگاری انداختی و به ریش مردمی زخم دیده خندیدی؟ مگر شما نبودید نزدیکی انتخابات با همین ژست پپولیستی در کنار خاینین دیگر مانند باران کوثری در سخنرانی آقای روحانی در استادیوم آزادی عکس یادگاری گرفتید ؟ بعضی وقتها در تعجبم که این مردم زود باور چطور با یه کشمش گرمیش میکنه با یه غوره سردیش. این آقای مزدور، با چنین مصاحبه احساسات برانگیزی یک شبه میشه قهرمان! اشکال در ماست دوست عزیز و الا شما که هیچ دجال زمانه هم نمی تواند یک جامعه آگاه را گول بزند. ما ایراد داریم که شما الان شدی دایه عزیزتر از مادر. ما ایراد داریم که هر کس و ناکسی به خودش اجازه میده که با شعور، احساسات، جان و مال ما بازی کنه. ما ایراد داریم دوست عزیز شما کارتون را خوب بلدید که شدید همدست دزد وشریک قافله. ما ایراد داریم که امثال کروبی و موسوی که از ذوب شدگان ابدی و ازلی انقلاب هستند می شوند رهبران جنبش مردمی! شما همگی کارتان را خوب بلدید و آن چیزی نیست جز به بیراهه کشیدن ما مردم ستمدیده و نا آگاه.
40
182
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران
حرف دل۷۵میلیون ایرانی رو زد،مسئولین (زرشک)یک مشت اوباش بی سواد در پیتی بی همه چیز بی اصل و نسب شدن حاکم و هر غلطی دوست دران میکنن ،و هر کی مخالف اعمالشون و گفتارشون عمل کنه زود میگن از عوامل دشمن هست و باید زندانی و اعدام بشه ،آی تو روح ۷۰ پشت و آبا اجداد هر چی آخوندو طرفدار آخوند کثیفه .و همین مزدوران اوباشی که برای کاربران این سایت خط و نشون میکشن وجود اینکه تنهایی با همین کاربران مقابله کنن رو دارن؟؟ ۱۰۰% ندارن.اینها یک مشت ترسو بدبخت بیچاره هستن که آخرهای عمرشون هست.
31
54
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۱
هرمز١ - تهران، ایران
شیر مادرت حلالت ای جوانمرد
43
94
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
درود به شرفت ای مرد. از مولانا عبدالحمید بهتر حرف زدی افرین به تو
42
28
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۵
گربه_سگ - لوزان، سوییس
سر این بیچاره هم میره زیر آب....ولی دمت گرم حرف دل خیلی ها رو زدی.
34
22
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۱
payamtech - پاریس، فرانسه
ببین تلویزیون ما چیه که ی نفر از مشکلاته مملکت صحبت بکنه انگار رفته کربلا ببین این آخوندا مارو چقد لای پرس گذاشتن که شدیم اینه گوشت کوبیده فقط دنباله ی سیخیم که بره . و اضافه با اینا تمامه این کشوری های به اصتلاح متمدن که ما ۴۰ ساله دلمونو خوش کردیم بهشون به جای کمک به مردم یا لاقل هیچ , اومدن با تحریماشون کمره مردمو شکوندن و رپورتاجاشون مردمه ایرانو بیشتر تحقیر کردن اینو باره اون سری میگم که دل باستان به امریکا و منسیور ترومپ بزرگ , فقط دلمون باید به خودمون باید قرص باشه و همین آدم هایی مسه همین امیر جعفری میتونن بدونه خون ریزی سرنوشته این مردمو آواز کنان
12
29
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
[::sorosh azadi - تهران، ایران::]. یکی از بهترین کامنتهایی که تا به حال تو این سایت خوندم. واقعا ما ایراد داریم که از کاه کوه میسازیم و از خمینی بت
15
83
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::sorosh azadi - تهران، ایران::]. دوست عزیز، ایشون راجع به رابطه اش با بابک زنجانی توضیح داد. اون موقع هم کُری خونی پرسپولیس و استقلال بوده و ناصر ملک مطیعی هم بوده.
54
13
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا
[::نازک بین - شفیلد، انگلستان::]. درود دوست عزیز، در تایید حرفتان (گولخور و سادگی اکثریت مردم) اشاره میکنم که مثلا بیشتر کاربران عزیز،اهمیت خبر را با حیجان انگیز بودن خبر تمیز نمیدهند و حتی گاهی به محتوای اخلاقی خبر رای میدهند! مثلا همین الان اظهارات یک هنر پیشه، به اهمیت بیش از 240 رسیده، اما خبر مصادره دارایی ها و زندانی شدن 2 شهروند ایرانی امریکایی که کیش زرتشتی دارند.. بی اهمیت! ماند با درجه منفی!. پیروز باشی.
11
30
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
رژیم شیعه داعشی لشکر کشی خبریش را برای خالی کردن دیگ سر رفته صبر مردم بسیج کرده است.تا با هر شکل ممکن مردم را از قیام سرنگونی رژیم منحرف کند.
12
26
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
sorosh azadi - تهران، ایران
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. دوست گرامی، ممنون از نظری که دادید. فرض بر اینکه رابطه ایشان با آقای زنجانی توجیه داشته باشد (البته من بر این باور نیستم)، مشارکت ایشان در گرم کردن تنور انتخابات کزایی چطور توجیه می شود؟ من ایشان را به اندازه یک بازیگر معمولی جدی می گیرم. اگر دقت کرده باشید در کامنتم روی سخنم با خود ما مردم بود که چطور با یک مصاحبه از این بازیگر جز یک شبه رهبر ملی می سازیم (رجوع شود به کامنتهای یوتوب) و به همین سادگی هم نزدیک انتخابات هیجان زده فریب این شیادان را می خوریم. اگر قرار بود این آقا ضد امنیت نظام و مصلحت حرفی بزند مطمین باشید روی اون صندلی نمی گذاشتن بشیند چه برسه این حرفها را به زبان بیاورد. خیلی سخته باور کنیم همین هرج و مرج اخیر دست خود نظام بوده. شما دور هستید، من به شخصه شاهدم که چطور سطح توقعات ما مردمی که داریم در این مملکت زندگی می کنیم به لطف همین رند بازی های حکومت داره پایین میاد. یادتون هست یک روز این حکومتیان میترسیدن با یک آهنگ نون و پنیر سبزی داریوش و ابی خون غیرت مردم به جوش بیاد و بساط انقلاب نوپارا یک شبه جمع کنند؟.
13
68
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
sorosh azadi - تهران، ایران
ادامه. حالا متاسفانه غیرتمان به جایی رسیده که صدها فیلم مستند از جنایت این رژیم هم پخش بشه کک هیچکداممان را نمی گزد! مگر یادتان نیست پرونده فاضل خداداد با شبحه 120 میلیارد اختلاص (در زمان دستگیری 3 میلیارد تومان معوقه بانکی داشت) چگونه یک جامعه را به التهاب کشاند تا خود حکومت مجبور شد برادر کارگزار امین خود یعنی رفیق دوست را هم به حبس محکوم کند. حالا نگاه کنید خبر میلیارد میلیارد دزدی هر روز به گوشمان می رسد و تنها تحرک اجتماعی ما ساختن جک از این مصیبتهاست.ملتی که به جای جدی گرفتن بدبختیهاش و یافتن راه حل، از مصیبتهاش جک می سازه و در زمانی که باید خون گریه کند می خندد، برای باقی تاریخ حیاتش محکوم به گریه است. کل این بازیها برای فرو نشاندن خشم انباشته مردم است و دوباره همان آش و همان کاسه. بنگرید که چگونه با خالی کردن خشم عمومی در همین جریانات اخیر گرانی سرسام آور گردن هممان را می گیرد. افزایش حامل های سوخت، دلار، نان، ارزاق عمومی، مسکن و . ما می مانیم و اراده سرکوب شده. نهایت مطالباتمان می شود شل کردن روسری اون هم به نام آزادی یواشکی در روزهای چهارشنبه به کارگردانی معصومه قمی کلا!
15
64
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
لطف کنید به مغزتان خدمت کرده و کامنت sorosh azadi را یکبار دیگر بخوانید. ایشان از خود تهران و ایران مینویسد و آنچه نوشته اند از بزرگترین نواقص و تراژدی مغزی ماست. کلمه عمیق و نافذ همواره جای خودش را باز میکند. از سروش و نگاه بلندش متشکرم.
22
59
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۲
rahjoo - فریدونکنار، ایران
متاسفانه امیرجعفری ازون قماشیه که به جهت باد رنگ عوض میکنه!شاید بظاهر حرفای خوبی بزنه و ولی ذاتش خرابه! کسیکه از دلقک بازی شد آرتیست مثلا فیلما و سریالهای جدی و خودشو گم کرد.مشخصه که کمبود داره و برا دیده شدن به هر ترفندی دست میزنه.زیاد نباید این آدمارو پروبال داد حداکثر میشن مموتی نژاد و یه اژدهای دیگه
17
20
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا
[::sorosh azadi - تهران، ایران::]. دوست گرامیم، کامنت فوق در واکنش و تایید شما بود اشتباهی دوست دیگرمان را نام برده ام(کلیک اشتباهی)، خودتان بازخورد دیدگاهتان را مشاهده میکنید، همواره پیروز باشید.
16
35
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::sorosh azadi - تهران، ایران: درود بر سروش نازنین و نگاههای سروشی. کاملا دوست عزیز. کاملا. جاندارترین کامنتها را در این صفحه از شما خواندم. ما پوست کلفت، پر ادعا، گنده باف و همه چیز دان لوده شده ایم. در همین سایت هم بجز تعدادی مشخص و معدود، بقیه برای بازی و سرگرمی کامنت میدهند. اولاد حسن ابن علی کار خودشان را کردند و ما را به باتلاق جهالت و رخوت کشیدند. بنده سالهای سال از این لجنزار فرهنگی دینی گفته و نوشته ام. ما کلا بی حس و تکرار دوست شده ایم. مرده های بظاهر زنده هستیم. کاملا در بیراهه هستیم. کامنتهای شما بینهایت روشن و گیراست. عدم جدیت ما تراژدی وحشتناکی است. اگر میتوانید خارج شوید. آن مملکت سیاهه خاک اولاد حسن ابن علی و مریدانشان است. بنده بارها عرض کرده ام. یک مملکت یعنی آدمهاش. آدمهای مملکت ما را هم که شما وصف کردید. امیدی به تحول اساسی در ایران نیست. ملت باورمتد، خرافاتی، بیحس، پوست کلفت و خود پرست است. زندگی هم فرصت کوتاهی است. بسیار کوتاه. از ایران بروید. با چنین نگاه و درایتی، در آن سرزمین کاری بجز گریه کردن نمیماند. با احترام.
16
48
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۶
behran - کردستان، ایران
امیر جعفری ثانیه های آخر این گفتگو و در حالیکه داشت میرفت با خنده به مجری گفت: نذاشتی حرفامو بزنم، میخواستم بگم مسئولین مشکل براشون پیش اومده. اشاره به جمله ای که اینروزا معروف شده همان *مشکل برات پیش آمده* ;)
24
14
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
sorosh azadi - تهران، ایران
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. دوست گرامی ممنون از حسن توجه و لطفتان، کما اینکه در برخی نکات که مطرح کردید کمی جای گفتگوست که از حوصله این صفحه خارج است. خوشحالم که شما هم از ضمیر ما برای وصف گرفتاری فرهنگی مردم کشور عزیزمان استفاده کردید. "ما" یعنی همه ما مسیول این بد بختی هستیم، چه آنهایی که درد غربت می کشند و چه آنها که ماندند و درد ذلت کشیدند. بله چه آن استاد دانشگاه، کارآفرین، مهندس، دکتر و متخصصی که تا ناقوسهای مرگ انقلاب ایدیولوژیک را شنید کوله بار خود را بست و رفت و چه آنهایی که ماندند و با سکوت خود به قهقرا رفتن کشور شکوفایشان را به نظاره نشستند مسیولند. من به شخصه با توجه به اینکه به هزینه خود درد سختی و بی پولی مهاجرت را کشیدم (نه با کمک حکومتی و نه با حقوق سوسیال) بنا به نصیحت پدر که می فرمودند "چو بیشه تهی ماند نره شیر-شغال اندر آن بیشه آید دلیر" پس از تکمیل تحصیلات و کسب اندکی تجربه کاری به ایران بازگشتم تا بلکه اندکی ادای دین کرده باشم به مردمم، به خاکم، به خانه ابدی تنم. سخت مردمم را دوست دارم ...
12
52
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
sorosh azadi - تهران، ایران
ادامه. بارها به این حقیقت اندیشیدم که اگر چنین فقر فرهنگی بر تمامی جامعه سایه افکنده، من هم مسیول این بد بختی هستم. اگر کودکی به جای بازی با هم سن های خود، کسب دانش و آگاهی در آجرپزخانه کار می کند من مسیول این بدبختی هستم نه او که کودکی بیش نیست. اگر جوانی امروز هنوز در پی آزادی یواشکی به دنبال خانم معصومه قمی هست من ایراد داشتم چون اون زمان که آزادی من را گرفتند سکوت کردم، ناایستادم تا حق آزادیم را بگیرم تا این جوان امروز از آزادی آزاد لذت ببرد نه مخفیانه که پارادوکسی بس سخیف است. همیشه خودم را تسکین دادم که اگر من اینجا تدریس نکنم و از این مملکت بروم، صندلی خالی معلمی من را با کس دیگر پر می کنند و من مسیول همین نبودنم هم هستم. اگر هر کدام از ما کمی و تنها کمی دورتر از افق های مصلحت اندیشی و خودخواهی بیاندیشیم، به تمامی پاکی ها سوگند که مردمی سرفراز خواهیم بود. متاسفانه ما مرگ را برای همسایه دیدیم و خواستیم، فارغ از اینکه نفهمیدیم تا چه حد با این تفکر اجازه دادیم تا مرگ و بدبختی تا این حد به ما نزدیک شود. همان پیروان حسن ابن علی (مردم عادی) هم قربانی هستند، یکی مثل من و شما.
12
52
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۱
payamtech - پاریس، فرانسه
[::sorosh azadi - تهران، ایران::]. اولان کسی ایشونو قهرمان نکرده , بعدشم من نمیدونم چرا تا یکی هم میاد ۲تا حرفه حسابی میزنه سری میخ میندازم جلو پاش حالا باریکلا به تو که حکایت نمی آقارو خوب بلادی اسن گیریم ایشون با ۱۲ تا امام رفته سلفی گرفته حتا ی سرم ۱۳ بدر باز که چی ؟ پس اجازه نداره حالا از همونا که رفته ۱۳ بدر انتقاد کنه یا اگه میکنه برای خر کردن منو تو؟ ی سری از این ایرونی ها خودشونم نمیدونن دیگه چی میخوان فقط شدیم خبره ی آمار دادن همین فلانیو که میبینی ۱۰ ساله پیش با احمدی بود اون یکی آسان زنش دختره فلانی که چی؟ غیره اینه که داره ۲کلوم حرفه حساب میزنه ؟ اگه اینا هم که میتونن نزنن یا بخواهیم از میدون با این امارا دورشون کنیم که زرشکه یا بشینیم آمار های جنبالیو ۴۰سال آینده گوش کنیم ؟ آقای آگاه ؛) مردم خار نشوید !خر چی اخه یارو مگه چیکاراست که بخواهیم خره این یکی بشیم هممون اینه این توهمی ها شدیم فقط ببینیم کی حزبولاهیه کی قرتی کی کرده کی ترکه کی فلان کی پلانه دلمونم خوشه که چقد روشن فکرو آگاهیم
40
10
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
sorosh azadi - تهران، ایران
با پوزش مجال نشد رفرنس شعر بالا را بنویسم و یک اشتباه تایپی هم داشت که به قرار زیر اصلاح می شود: «چو بیشه تهی ماند از نره شیر- شغال اندر آن بیشه آید دلیر». رفرنس قابل استنادی در مورد شاعر پیدا نکردم جز نگارش دیگر که در زیر آمده:. «چو بیشه تهی ماند از نره شیر -شغالان درآیند آنجا دلیر». گرچه این بیت با هر دو نگارش یک مفهوم را می رساند. سربلند باشید.
11
33
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۲
شاه و شیخ - قم، ایران
[::sorosh azadi - تهران، ایران::]. قرار نیست همه مثل شما آگاه باشند و دانشمند و انقلابی. از 30 میلیونی که به روحانی رای دادند و در کنار روحانی ایستادند 90 درصد آنان ار سر ناچاری بر این باور بوده و هستند که بلکه جامعه بتواند یک مسیر کم هزینه ولو دراز مدت به سمت آزادی و دموکراسی را طی کند ولی امروز اکثریت آن رای دهندگان از روحانی هم مایوس شده اند و این بدان معنی نیست که دولت و حکومت را به چالش نکشند. اتفاقا همین هایی که با امید دل به عوامفریبانی چون روحانی و احمدی نژاد بسته بودند حق اعتراض که چه عرض کنم حق فحش و ناسزا دادن را هم دارند نه افرادی مثل من و شما که شناسنامه امان خالی از مهر انتخاباته..!!
37
13
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
sorosh azadi - تهران، ایران
[::payamtech - پاریس، فرانسه::]. دوست گرامی،اگر به کامت من بیشتر دقت کرده باشید متوجه می شوید که شما را ارجاع دادم به کامنتهای یوتوب. بنده به نوبه خود می دانم که از خودم و زندگیم و جامعه و الیتهای جامعه ام چه انتظاری دارم برای همین عقیده ام را در این زمینه بیان کردم. برای اطلاع شما بگویم که همین علم آمار است که زمینه ساز بسیاری از تصمیمات مدیریتی و اجتماعی در جوامع پیشرفته است. ایراد دیگر ما این هست که نه تاریخ می خوانیم و نه حافظه تاریخی داریم. مگر روحانیت شیعه تازه سر از خاک بیرون آورده؟ مگر امثال آقای خمینی با آن درجه ی خیانت و بی وطنی در طول تاریخ معاصر نداشتیم که ندانیم این آقا هم از همان قماش است؟ می بینید همین آمار و تاریخی که شما به سخره می گیرید تا چه حد می توانست جلوی این اشتباه تاریخی را بگیرد. واقعا فکر می کنید الان ما مشکلمان حرف حساب شنیدن است؟ حق دارید، اینجا نیستید که ببینید مشکل از حرف گذشته درد ها تا مغز استخوان ریشه دوانده اند، نیازی به شنیدن دیگر نیست. راستی حرفهای آقای خمینی هم در بهشت زهرا کم حرف حساب نبود، نتیجه اش شد این. ما عمل می خواهیم نه حرف دوست گرامی.
10
34
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
sorosh azadi - تهران، ایران
[::شاه و شیخ - قم، ایران::]. ممنونم از اینکه کامنتم را به نقد کشیدید. خط فکری و جهت دید شما تا حدود زیادی برای خوانندگان این سایت آشناست، مخالفت شما با کامنتهای بنده اعتبار به سخن می بخشد (العاقل یکفی بالإشارة ).خوشحالم که خود شما هم اذعان دارید که روحانی و احمدی نژاد هر دو سر یک کرباسند و برای عوام فریبی و پوپولیسم در بازی سیاسی وارد شدند. بعید می دانم که شما رای نداده باشید تا به امروز، به هر حال راهی جز باور ادعایتان نداریم. بنده به عنوان یک ایرانی حق بیان نظر در مورد شرایط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی و . کشورم را دارم و نیازی نمی بینم برای داشتن این حق مسلم در سیرک انتخابات شرکت کنم و با آمار شما جز آن 90% بشوم که حق اعتراض دارند. به گمانم شما همانند نام کاربریتان که خود انتخاب کردید هنوز ما بین باوز به شیخ و شاه در رفت و آمد هستید. به شما حق می دهم که در این تردید فکری به حبل اللهی مانند آقای روحانی یا میر حسین و کروبی متوصل شوید. من نه انقلابی هستم و نه ادعای روشنفکری کردم. اگر این حکومت اصلاح پذیر بود که بعد از 39 سال به این فلاکت نمی رسیدیم. اندکی اندیشه...
10
39
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
بنده جدن نفهمیدم به آقای sorosh و کامنتهایش چه ایرادی داشتید؟! فقط برسم هویت اظهار فضل.. بود. نه؟ کلام ایشان بر جان مینشیند چون روشن و غیر تکراری است. از چیزهایی که نوشته اند کدامشان برای شما غیر قابل هضم و ثقیل است؟ وانگهی شما چه اندیشه و چه نوع تفکری دارید که سالهاست از ایران بدور هستید، در جامعه ایران زندگی نمیکنید و در برابر حرف و صدای اصولی کسی که در ایران است و ازایران مینویسد کمی تامل و درنگ نمیکنید؟! این آقا در کل از دردی حرف زد که رفتارهای شما باعث و بانی آن دردهست. مگر غیر از این است؟! بقول فرانسویها، در شرابتان کمی آب بریزید و آرامتر و معتدلتر به صدای کسانی که در کنار آتش نشسته اند گوش بدهید. اینهمه اظهار من دانم و خود دانم و کس هیچ نداند ما را به قعر ظلمات برد. افتادگی و تامل پیشه کنید. سمبل فراماسونها گاو است.چرا که سکوتش را میستایند.
8
31
یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۸
Azadi199 - پاریس، فرانسه
[::sorosh azadi - تهران، ایران::]. [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. دوستان خوب، در کل، کامنت شما درست هست، اگر غیر از این بود که ما 39 سال اسیر این حکومت ضد بشری نمیشدیم که ما رو به این مرحله سوق داده و بد تر از این هم خواهد شد، ولی این نوع انتقاد آزاد ، آنهم روی تلویزیون نظام خوشایند هست ! توجه داشته باشید که این آقا فقط یک هنر پیشه هست ، نه سیاست مدار هست و نه ادعای روشن فکری داره،از هر کسی در حد خودش توقع داشته باشیم. در سیاهی دیکتاتوری نظام پر برکت اسلامی، همین قدر انتقاد هم جای شکر داره. یادمون نره الهام چرخنده هم داریم و یا پرویز پرستوئی که آرزوش این بود که مثل پاسدار قاسم سلیمانی باشه ! من هیچ عیبی تو این کامنتش ندیدم، هر وقت جای دیگه سوتی داد، اونوقت میتونیم ازش انتقاد کنیم. با درود.
0
20
یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۱
payamtech - پاریس، فرانسه
[::sorosh azadi - تهران، ایران::]. آقای سروش خان شما داری میگی خمینی این آقا که ی هنرپیشه که زیادم همچین رو بورس نیست داره ۲کلوم حرفه حساب میزنه مگه میخاد ریس جمهور شه ؟ من اون موقه حرفه شمارو قبول دارم که مسالان کسی مث رفسنجانی قبله مرگش یهو شروع میکرد زده اینا صحبت میکرد نه یکی مث این آقا بدش بنازاره من هر انتقادی چه از خودی چه از غیر خودی یه قدم بیشتر هستش والی مشکل اینه که ی سری از ایرونی دینو با این رژیم یکی کردن آدم میتونه شیعه باشه نماز خون باشه و حتا تو این رژیم هم کار کرده باشه و آدم درستیام باشه که هیچ کدومش من نیستم والی این نیست که بخام کله این بادباختیارو از مذهب بدونم وقتی خوده مردم عامل اون قضیه هستن . ببخشید در مورد اون سری از ایرونی هایی که تو این رژیم پست مهمی هم داشتن و بدش زدن بیرون و الان شدن کارشناس در صدای امریکا و بیبی چی فکر میکنین خیلی دوست دارم بدونم ؟
20
6
یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۱
payamtech - پاریس، فرانسه
[::sorosh azadi - تهران، ایران::]. والی در کل مطالبی که نوشتین موافق هستم فقط فکر میکنم بازی وقتا یکم باید کمتر پشته پاردرو نگاه کنیم و مطلبو همونطوری خام بگیریم وقتی حساب شده هستش چون اگه بخواهیم بریم پشته پرده خیلی از ایرونی ها میبینیم که حتا خیلی از اونا که آسان فکرشم نمیکردیم با اینو اون بده بستون داران باره منافع خودشون و این مختص ایرانیا فقط نیست همه جای دنیا همینجوری شده که ازت انتقاد میکنم والی بادام نمیاد شریک هم باهات بشم .
13
6
یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۲
شاه و شیخ - قم، ایران
[::sorosh azadi - تهران، ایران::]. از اینکه نوشته بودید بنده با "کامنتهای شما مخالفت دارم" !!! اولا بنده برای اولین بار است که نام کاربری شما به چشمانم خورده پس بنابراین اولین بار هم هست که مخالف نظرات شما بودم و سوما با تایید دو سه نفر به کامنت تتان بد جوری برای خودتان نوشابه باز نمودید. چهارما اگر خط فکری بنده برای شما آنقدر روشن شده بود هرگز از نام کاربری بنده این استنباط را نمی کردید که "بین شاه و شیخ در رفت و آمدم" پس برای تنویر افکار آکیو مآب حضرتعالی لازم میدانم در سطح کلاس اولی ها بنویسم که نام کاربری اینجانب نشان از مخالفت با این دو پدیده شوم دارد که هر دو را دو روی یک سکه میپنداشته و میپندارم . پنجما نه بنده مقیدم که برای اثبات سفید بودن شناسنامه ام تصویرش را رسانه ای کنم و نه برایم اهمیتی دارد که شما باور کنید یا نه.
27
0
یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۲
شاه و شیخ - قم، ایران
ششما, اینبار برای تفهیم بیشتر, بناچار خیلی ساده تر مینویسم که هنرمندان با وجدان و آگاهی همچون جعفر پناهی, لازم نمیبینند که بقیه هنرمندان مثل آنان بیاندیشند ولی همینفدر که بتوانند دیگران را از خواب غفلت بیدار کنند خود امتیازی است. و امروز وقتی امیر جعفری را با دیگر پاچه خواران خوابی همچون امین حیاتی, مهران مدیری شریفی نیا و و و مقایسه میکنیم میبینیم حداقل وجدان این یکی بیدار شده و از آنجاییکه که من و شما در رسانه های دولتی و خصوصی راهی نداریم پس چه بهتر, اینهایی که راه و جایی دارند را تشویق کنیم تا آنجایی که برایشان مقدور است با کندن یک مویی از این خرس وحشی حکومت, دیگر هنرمندان را نیز به وجد آورده تا با مردم همصدا شوند. فراموش نکنید که هر چند این حکومت اصلاح ناپذیر است ولی به این معنی نیست که به انقلابات چریکی و جنگ های پارتیزانی متوصل شویم که در این صورت سرنوشتی جز سوریه و عراق و افغانستان نصیبمان نخواهد شد.
26
0
یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
sorosh azadi - تهران، ایران
[::payamtech - پاریس، فرانسه::]. با درود به شما. باز هم تاکید می کنم مشکل از نظرات ایشان نیست. مشکل این هست که این آقا در برابر همین مشکلات مسیول هستند. زمانی که ایشان برای سیرک انتخاباتی تبلیغ می کردند و سر انجام کاندیدای مورد تایید و محبوبشان رای آورده و بر سر کار هست و مسیول مستقیم همین بدبختی. ایشان خواسته یا نا خواسته در این فلاکتی که رژیم بر سر مردم و کشورمان آورده سهیم هستند. این رفتار مزورانه را در نطق های آقای روحانی هم می توان دید. چنان می گویند که "بگذارید مردم نشاط داشته باشند، چطور هرچه گریه کنند، حلال است؛ اما یک ذره بخندند حرام است" و "اعتراض حق مردم است"، بعضی وقتها فکر می کنم واقعا شاید ما رییس جمهور کنونی، نماینده ولی فقیه سابق در شورای امنیت، یا دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی هستیم و ایشان اپوزوسیون هستند و در برابر دیکتاتوری ما سخنرانی می کنند! دوست گرامی گوش ما از این حرفها پر است و خسته از این دو دوزه بازی ها. به شرفم قسم فردا اگر دوباره سیرک انتخابات شود همین آقا دوباره صف اول تحریک و تهییج مردم برای رای دادن ایستاده.
5
28
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
sorosh azadi - تهران، ایران
ادامه. درمورد کارشناسانی که در رسانه ها دعوت می شوند نظر خاصی ندارم. تقریبا قریب به اتفاق آنان در به بیراهه کشیدن افکار عمومی در داخل و منحرف کردن مسیر درست جنبش های مردمی نقش مهمی ایفا کردند از جمله: آقایان سازگارا، گنجی،نوری زاد، باطبی، مهدی خزعلی، علیزاده (بی بی سی)، بهنود، فرخ نگهدار، خانم قمی، نسرین ستوده و غیره. در این میان به تعداد کمی هم کنشکر سیاسی بود که به نظرم خالصانه و کارشناسانه نظر دادند ولی افسوس که سالهاست دیگر این رسانه ها سراغی ازشان نمی گیرند. مانند: آقای دکتر سیامک شجاعی (در یوتوب تحلیل های چند سال پیششان هست) که در مورد تورم و وضعیت معیشتی آنده پیش بینی کرده بودند که با نگاه به شرایط موجود بسیار ی از تحلیل هایشان درست از آب در آمد. فرد دیگر آقای حسن داعی که ت حدودی با تحلیلهاشان موافقم اما نه در تمامی موارد. نکته آخر اینکه این رسانه ها هیچ وقت کارشان روشنگری نبوده و نیست. بیشتر هدفشان جذب مخاطب برای یود بری از تبلیغات و یا اشاعه سیاستها کلی کشور مطبوع در افکار عمومی جامعه هدف است.
5
32
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.