تجاوز جوان سوری به یک پونی

یک سوری در باغ وحش کودکان برلین به یک پونی تجاوز کرد.
 
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «بیلد» یک سوری در باغ وحش کودکان در برلین به یابو تجاوز کرد.
 
مطابق با اطلاعات نشریه نامبرده مرد جوان 23 ساله به یابو نزدیک شد و به او تجاوز کرد. کارمند باغ وحش متوجه این رابطه جنسی بین مرد جوان و یابو شد. کارمند باغ وحش چند عکس از او گرفت.  مردجوان وقتی متوجه  شد کارمند باغ وحش دارد از او عکس می گیرد فرار کرد.
 
هویت مرد سوری مشخص شد. او را متهم به آزار و اذیت حیوانات و نقض نظم عمومی کردند.
 
در ماه اوت 4 پناهنده از اریتره با قول نشان دادن جای بطری ها، به زن 56 ساله آلمانی تجاوز کردند.  آنها متهم به تجاوز به پیرزن 89 ساله ای شدند که چند روز قبل از آن رخ داد.
 
تابستان 2016 مرد 40 ساله از اریتره به بازنشسته 79 ساله آلمانی در قبرستان تجاوز کرد که سر خاک خواهرش رفته بود.
+170
رأی دهید
-20

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    عرب در حالی که به شتر و خر تجاوز میکند اگر گیرشان به اید این حیوان زیبا سهل است به سگ و گربه ها هم تجاوز خواهند کرد.
    34
    322
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان

    دهن که باز کنی و چیزی بگی میگن این اسلام واقعی نیست. اینها همه از برکات اسلام هستش و بس. لطفا منصفانه قضاوت کنید.
    56
    340
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان

    [::mina minavand - هانور، آلمان::]. کجای اسلام گفته برید حیوانات را . تا انجایی که میدونم اینکار شلاق و در صورت تکرار مجازاتت سنگینتری داره در اسلام. گور بابای اسلام ولی اراجیف نباشید ملت که خر نیستند.
    126
    40
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان

    [::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. [::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. این اتفاقات همه جا هست ربطی به عرب عجم نداره برو روستاهای ایران ببین اونجا چه خبره.
    102
    45
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    حامد اندونزی - اندونزی، اندونزی

    اخه احمق ،اسلام گفته ک. خر بزارین؟
    90
    39
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - بازل، سوییس

    بفرستید حججی‌ها را تا واسه اینا شهید بشن.نکبتا
    15
    122
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    من یه سگ سفید ناز تیتیش مامانی دارم. پس بگو جریان اینه. با هاش که میرم سگ گردی، در و همسایه ها همش چپ چپ میزنن. چند لاین بالاتر از خونمم یه یارو طویله داره تا منو میبینه، سریع گاو، الاغ و خراش رو میکنه تو آغل. ولی خداییش یه ببیی داره، خیلی نازه.
    109
    19
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    شاید کلاس تدریس قرآن تاسیس میکرده!
    18
    110
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    baba bekheyal - اسپارت، ایران

    اسلام کی‌ گفته به پونی حیوانات تجاوز کن!
    94
    32
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان

    بعضی ها پریود شدنشان را هم به دین ربط میدن .
    97
    32
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    تجاوز به حیوانات پدیده جدیدی در کشور های اسلامی نیست. رساله خمینی در مورد فلان کار کردن به شتر ارتباط مستقیم به این پدیده رایج است. به نظر من درک اینکه زنان را در افغانستان و عربستان داخل گونی می‌کنند، با توجه خشونت جنسی غیر قابل تصور در میان یک مشت شهوتران ارتجاعی فایل فهم است.
    9
    95
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    حالا از لقاح جنسی پونی و سوری چی در میاد، احتمالا پوسی
    10
    99
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند

    مسئله 351رساله آیت الله خمینی. اگر حیوانى را وطى کند یعنى با او نزدیکى نماید و منى از او بیرون آید غسل تنها، کافى است. و اگر منى بیرون نیاید، چنانچه پیش از وطى وضو داشته باز هم غسل تنها کافى است، و اگر وضو نداشته، احتیاط واجب آن است که غسل کند، وضو هم بگیرد. مسئله 2631 رساله آیت الله خمینی. خوردن گوشت اسب و قاطر و الاغ مکروه است، و اگر کسى با آنها وطى کند، یعنى نزدیکى نماید، حرام مى‏شود، و باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جاى دیگر بفروشند. مسئله 2632 رساله آیت الله خمینی. اگر با گاو و گوسفند و شتر نزدیکى کنند بول و سرگین آنها نجس مى‏شود و آشامیدن شیر آنها هم حرام است و باید بدون آن که تاخیر بیفتد آن حیوان را بکشند و بسوزانند و کسى که با آن وطى کرده، پول آن را به صاحبش بدهد، بلکه اگر به بهیمه دیگرى هم نزدیکى کند، شیر آن حرام مى‏شود.
    4
    115
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا

    [::mina minavand - هانور، آلمان::]. اگر اسلام واقعیی‌ این هست و اگر اسلام این را گفته چرا همه یک میلیارد مسلمان تجاوز نمیکنن ؟در کشورهای اروپایی و آمریکایی‌ میلیونها مسلمان زندگی‌ می‌کنن چرا فقط یک سری این کار را می‌کنن ؟شما الان چی‌ رو با این سوادت داری ثابت کنی‌؟ از نظر شما کسایی‌ که بیمذهب هستند تجاوز نمیکنند ؟ پیر شدی احترامت به جاست ولی‌ تجاوز و این مسائل رابطه مستقیم با فرهنگ و خانواده و مسائل اجتمایی‌ دارد.
    88
    36
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    [::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. میگن تو دیار شما کفتارا هم که در امون نیستند!
    80
    6
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا

    از مقامات باغ وحش المان تقاًًضا دارم که اجازه بدهند یک یابوی نر به این عرب سوری تجاوز کند تا طعم تلخ تجاوز را درک کند.
    9
    89
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

    این هم یکی از دلایلی که بلوک شرق مهاجر و پناهنده تیره پوست نمی خواد. خب می ترسن و ترس هم داره. البته بیشترپناهنده ها اینطور وحشی نیستن اما خب همون تعداد کم هم از نظر روانی نگرانی ایجاد می کنه. اما واقعا وحشتناکه که به یه پیرزن به این سن رحم نکردن.
    10
    57
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Botol - آلمان، آلمان

    در دین مبین اسلام به این میگن عشق ورزیدن و دوست داشتن حیوانات
    12
    68
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    [::mina minavand - هانور، آلمان::]. دوست عزیز ما ۱،۲ میلیارد مسلمان هستیم .هیچ کدام هم خودمان را قبول نداریم. همه هم می‌‌گویند این که اسلام نیستد. اسلام واقعی ما هستم. ۱۵۰۰ سال است که سر هم را با چاقو میوه خوری می‌‌بریم.که ثابت کنیم اسلام واقعی کیست. نه‌ به خدا اسلام اینجوری نیست. این‌ها الکی‌ می‌‌گویند. ما ماندهایم که اسلام واقعی کجاست؟ ایران، عربستان عراق. سوریه ؟ فکر کردیم عینک ما ضعیف است . جالبترین آخوند خود ما است. از این ۱،۲ که ۱ میلیارد سنی هستند. این‌ها که اصلا آدم نیستند. از ۲۰۰ میلیون شیعه .۱۲۰ میلیون که کافر . اصلا آخوند را قبول ندارند. از ۸۰ میلیون ایرانی‌ هم ۷۹ میلیون ۶۰۰ هزار نفر که پاسور بازی می‌‌کنند. موزیک گوش می‌‌دهند. بد حجاب هستند. می‌‌مانند ۴۰۰ هزار آخوند. بسیجی‌ .پاسدار . ماتحت آسمان سوراخ شده و ۴۰۰ هزار مسلمان واقعی افتاده پاهین.
    9
    56
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. والا در روستاى همه چیز نورمال پیش میرفت. شما با طوسى هم روستا نبودى؟!
    9
    49
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    ab shangooli - لندن، انگلستان

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. سگ اصحاب کهف با بدان گشت و آدم شد. اخلاق و جوانمردی رو از اون سگ یاد بگیر ضمناً اون همسایت از خودت احساس خطر کرده نه از سگ ‌ات
    6
    47
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. به شما دو تا غسل واجب شد، یکى جنابت و یکى هم نجابت! نا نجیب نباشید!
    7
    50
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::baba bekheyal - اسپارت، ایران::]. واضح نگفته، ولى در لفافه گفته: اهدناصراة المستقیم!
    8
    28
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    rouzbeh_ma - لندن، انگلستان

    یعنی باید ر..د به مغز اونی که اینها رو راه داده به اون کشور. مهاجر خوبه بیاد تو یه کشور ولی از نوع دست چین شده و نخبه و کاربلد نه وحشی هایی که تا دیروز زیر تیغ اخوند و ملاو مفتی بودن و منظره هر روزشون شلاق و سنگسار و شن و ماسه بوده ولی الان در کشوری زندگی می کنند که حتی در آرزوهاشون هم نمی گنجید.
    4
    30
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند

    [::sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا::]. بی سواد عزیز وقتی یک دینی میاد و توضیح میده اگه با قاطر خوابیدن چکار کنین , یعنی این رفتار قسمتی از این دینه که میاد درباره اش توضیح میده ! و وقتی این دستورات حتی به سوزاندن اون چهار پا دستور میده , و هیچ مجازاتی رو برای متجاوز قرار نمیده , باز هم جالبه ! اگه اسلام میگفت , آی مسلمونا با شتر نخوابین کار بدیه , ما هم میگفتیم به به چه دینی , ولی وقتی میگه اگه با شتر خوابیدین غسل کنین و حیوان بدبخت رو یا بسوزونین یا در ۴۰ فرسخی که کسی خبر نداره بفروشین , متوجه میشیم که این دین چطور بی سودانی مثل شما تولید میکنه ! حیوان آزاری انجام شده , حیوون بدبختو هم بسوزونن یا با یک ساختار کلاه بردارانه بفروشن !
    10
    76
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا

    [::PAARISA - آمستردام، هلند::]. ببین من با پیرها بحث نمیکنم چیزی برا از دست دادن ندران فقط چرتو پرت میگن، سن که میره به پنجاه فشار میره به چندجا هاهاها تو پیر سواد داری من ندارم مدرک سیکلتو به رخم میکشی آفرین به تو، تو اگر تاحالا درک نکردی مجازات تجاوز در اسلام چیه دیگه این را درک نمیکنی‌ چون خیلی دیر شده برگردی مدرسه درس بخوانی ولی‌ به طور خلاصه این مسائل ربطی‌ به دین نداره تو میتونی‌ مسیحی‌ باشی‌ میتونی‌ هر دینی داشته باشی‌ میتونی‌ بی‌ دین باشی‌ بین ولش کن همانطور که گفتم دیگه دیر شده این چیزها رو بفهمی پیرزن برو کمک دولتی ات رابگیر که اگر نگیری باید کفه خیابان لیس بزنی‌ تو این سن تو رو چه به کامنت گذاشتن من هی‌ میگم این اگر دستورات دینی هست چرا همه انجام نمیدن باز میاد کامنت میذاره بدونه اینکه سواله منو بفهمه! کامنتهای من سنگینه برای تو زیاد فشار نیار سکته مغزی میکنی‌ میگم سن یک رقمه راست میگن راستی سن عقلیت چنده
    63
    9
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    یعنى شما واقعا فکر میکردید امام خمینى محصول دو انسانه؟!
    8
    61
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    حالا تازه معلوم میشه که چرا همه انبیا شغل اولشون چوپونی بوده
    7
    39
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. بزرگوار شما راحت باشید، شما که حرمت سن خودتان را نگه نمیدارید بخدا حتی روم نمیشه بخاطر سنتان جواب تان را بدم.
    28
    12
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    [::sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا::]. کلا قیاس شما مغلطه بود. رفتارهای ضد اجتماعی در هر جامعه ای وجود داره و طبیعتا در جوامعی که دین زده هستند و قوانین مدنی محلی از اعراب ندارند بیشتر و من با این موافقم ولی ربط دادن همه چیز به دین دیگر نه نقد است نه انتقاد بلکه حماقت محضه. و در واقع بهانه وفرار به جلویی است برای توجیه آن رفتار برای انداختن تمام گناه به گردن یک پدیده که قطعا ربطی به آن رفتار ندارد که این اتفاقا سدی است در برابر سعی در منع دین از دخالت رفتارهای اجتماعی و تعاملات بین انسانها و جایگزین کردن قوانین مدنی. دفاع از دین نیست ولی باور کنید شوری خیار شور ربطی به شیوه پرواز بوئینگ 747 ندارد. هیچ ارتباطی مگر اینکه با مغلطه ارتباطی برای این دو پدیده مجزا ساخت.
    24
    8
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا::]. حالا خوبه نخواستید که بحث کنید و اینقدر چرند به هم بافتید! کسى نگفت که این دستور دین هست که دیندار باید تجاوز کند. اگر شما مشکل درک مطلب دارید، به توهین و تحقیر متوسل نشوید.
    5
    22
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. دوست ما در بالاى صفحه مینویسد که " این از برکات اسلام است و بس" و شما ضمن کنایه زدن به اسلام، به ایشان معترض میشوید که این دستور اسلام نیست. کسى مدعى نشده که این جنایات که در کشور هاى اسلامى ارتکاب میشود دستور دین هست، اما از آنجایى که من و شما و سایرین اجازه داده ایم که از نام این دین سو استفاده شود و به اینجا برسیم، وظیفه فعلى ما نه تطهیر این دین، بلکه ریشه کن کردن آن است.
    5
    23
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    اصولا محیط زندگی انسانها بر شخصیت انسانها تاثیر میگزارد. یک نمونه جالب شدت همجنسگرایی در زندان های کل دنیا است. یعنی اکثر کسانی که در حالت عادی هرگز به سراغ هم جنس خویش نمیروند تحت تاثیر محیط محدود و تک بعدی زندان این گرایشات را تقویت میکنند. داستان سرکوب جنسی در ادیان سامی و خصوصا در اسلام داستان خودش را دارد. سرکوب غرایز جنسی و عدم رشد شخصیتی در رابطه با جنس مخالف . عقد ها و حقارت ها و غیره خطر آلودگی فکر را چند برابر میکنه.بچه بازی در تمام دنیا است اما فقط در کشور اسلامی پاکستان و در خوابگاه بی سقف ترمینال اتوبوس میتوان تجاوز و خرید جسم پسر بچه ها توسط صد هها راننده کامیون واتوبوس را دید. این کثافت کارها در افغانستان و پاکستان کاملا رسمیت پیدا کرده.
    1
    21
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. ببین پیرمرد این پیرزن گفت( بی سواد عزیز وقتی یک دینی میاد و توضیح میده اگه با قاطر خوابیدن چکار کنین , یعنی این رفتار قسمتی از این دینه) شما چی گقتی( کسى نگفت که این دستور دین هست که دیندار باید تجاوز کند. اگر شما مشکل درک مطلب دارید، به توهین و تحقیر متوسل نشوید.) اولا کسی که نفهمید تو هستی که ادای باسوادها را درمیاری وقتی میگه قسمتی از دین هست بر مسلمانان واجب هست این را انجام بدهند و اسلام جلوی این جریان را نگرفته من نمیفهمم منظور تو از اینکه درفشانی کردید و فرمودید کسی نگفت این دستور دین هست یعنی چی ؟وقتی قسمتی از دین هست باید اجرا شود من الان میفهمم با شما باهوشها چهطور خمینی بدون مشکل به قدرت رسید این اتفاقها در هر جا امکان دارد بیافتد زبط دادنش به اینکه در دین اسلام هست یا رفتار قسمتس از دین هست نشان دهنده.....بودن کامنت گزار است در چین وکوبا که کشورهای کمونیستی هستند تجاوز به حیوانات بیداد میکنه مشکل تجاوز و این گونه مسایل یک مشکل فرهنگی هست و هیچ ارتباطی به مذهب نداره
    24
    11
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    [::PAARISA - آمستردام، هلند::]. کلا قیاس شما مغلطه بود. رفتارهای ضد اجتماعی در هر جامعه ای وجود داره و طبیعتا در جوامعی که دین زده هستند و قوانین مدنی محلی از اعراب ندارند بیشتر و من با این موافقم ولی ربط دادن همه چیز به دین دیگر نه نقد است نه انتقاد بلکه حماقت محضه. و در واقع بهانه وفرار به جلویی است برای توجیه آن رفتار برای انداختن تمام گناه به گردن یک پدیده که قطعا ربطی به آن رفتار ندارد که این اتفاقا سدی است در برابر سعی در منع دین از دخالت رفتارهای اجتماعی و تعاملات بین انسانها و جایگزین کردن قوانین مدنی. دفاع از دین نیست ولی باور کنید شوری خیار شور ربطی به شیوه پرواز بوئینگ 747 ندارد. هیچ ارتباطی مگر اینکه با مغلطه ارتباطی برای این دو پدیده مجزا ساخت. ضمن عذرخواهی از sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا. چون مخاطبم شخص دیگری بود.
    12
    5
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - آخن، آلمان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. حاجی شماخیلی نابغه تشریف دارید و مسائل را چنان عمیق و تیز بینانه تجزیه و تحلیل میکنید که انسانهایی در سطح من توان درک شما را نداریم . شاد باشید. بخودتان زحمت ندهید همانطور که من به خودم زحمت مجادله با شما را نخواهم داد بهر حال بار علمی و سطح سواد و درک مسائل شعور اخلاقی واجتماعی من و امثال من و شما و امثال شما متفاوته و طبیعتا نه من شما را میتوانم قانع کنم و نه شما میتوانید. خوش باشید.
    16
    9
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا::]. جوان با سواد محترم، شما برنده، دستور دین نیست؟ بسیار خوب. مشکل فرهنگیست؟ بسیار عالى. رواج بسیار دارد؟ شما را هم به وسوسه انداخته؟ راحت باشید ما معترض نخواهیم شد!
    8
    18
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::]. محترم، بنده مدعى با سواد بودن نیستم که یکى در میان طعنه و کنایه نثارم میکنید. از نظر شما مهم تر این هست که تجاوز به حیوان به دین ربط داده نشود، بسیار خوب نظر شما محترم. حالا اینقدر این نظر و عقیده را محکم بچسبید و در اثبات حقانیتش پافشارى کنید و همزمان دعا کنید تا دست آخوند از حکومت کشور ما کوتاه شود. ببینیم به نتیجه دلخواه میرسید یا نه! من و چند تن از کاربران دیگر تا جایى که بتوانیم به اسلام خواهیم تاخت، زیرا اسلامى که شما سنگش را به سینه میزنید روزگار میهن ما را به تباهى کشانده.
    3
    18
    ‌سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. رقیق چرا ما همیشه سعی میکنیم دیگان را مسؤل اشتباهات خودمون بکنیم!،من نمیدونم افتضاح اسلامی سال ۵۷ برای شما تکرار تاریخ نبود؟!،همانطور که یک گله سال ۵۷ به هوای پول نفت و اتوبوس و برق مجانی خمینی و اخوندو سوار خودشون کردند ۱۶۰۰سال پیش هم یک تعداد بی سر و پای جوگیر مثل سال ۵۷ گول شعار برابری و برادری و عدالت اعراب را خوردند و همین ملت بودند باعث پیروزی سپاه قادصیه علیه لشکر ایران شدند و مملکت را به فنا دادند،ولی حالا من و شما بجای اقرار به اشتباهات خودمون میگیم اسلام خودش اومد اوار شد سر ما درست مثل خمینی که ملت سرخورده بجای اینکه بگن خودم کردم که لعنت بر خودم باد...میگن امریکای و انگلیس و...بودند که خمینی را اوردند،اگر شما هم به این باورید،در یوتوب تظاهرازهای سال ۵۷ را نگاه کنید تا ببینید کی مقصر است در سوار شدن اخوند ها بر ملت ایران!.
    0
    10
    ‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::kawir - فرانکفورت، آلمان::]. در این مورد با شما موافقم. حماقت و طمع ملت ما چیزی نیست که بشود کتمان کرد.
    0
    10
    ‌چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Pezhman - وین، اتریش
    میگن امام ها میتوانند با حیوانات حرف بزنند. خب خامنه ای مدعی امامت است. بفرستنش پیش این خره تا ازش بپرسه؛ از سکس باهمشهری بشار اسد خوشش اومده و راضیه. یا میخواد شکایت کنه؟.البته اگر ضحاک علی وقت نداشت میتونه معروف ترین قاری قرآنش را بفرسته که با یک تیر دو نشون زده باشه.
    0
    2
    جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    یا30ن - پارسایان، ایران
    این مسائل ربطی به دین و دیانت ندارها!وجود مریض این اشخاص حالا یا از ذات دارن یا گرفتن رو تشخیصی برا اهل فن.اما اینایی که میگین مسلمانان اینکار رو می کنن برن کشور سوئیس رو نیگا کنن آمار اسب های کرده شده رو در بیارن!آره منم از زبون روستایی ها چنین حرفایی رو شنیدم تا جاییکه متخصص شدن و میگن حتی در صورت داشتن سنگ مثانه با یه بار رابطه جنسی با الاغ ماده برطرف خواهد خواهد گردید!پناه بر خدا!و این سوری نمی دونم اونجا چجوری دکترای روانکاو پذیرش و می کنن که در جامعه و بین خودشون زندگی کنن.ولی همیشه گفتم پناهندگان مثه فنر جمع شده هستن حالا هرچه بیشتر فشار بهشون اومده باشه در صورت آزادی یکباره با ناهنجاری غیر قابل پیش‌بینی مواجه خواهیم گشت!بازم میگم این اعمال در همه وجود داره فقط خوده شخصه که می تونه جهت صحیح یا غلط رو بهش نشون بده.وگرنه چن وق پیش یه مرد با عرض پوزش از آمریکایی‌ها به کروکودیل تجاوز کرده بود!من باشم خبرش رو اینجور میذارم نام نشان جرم یا عمل وقیحانه.تا ملت یا کشوری زیر سوال نره.هرچه باشه همه از اصل پاکن!
    1
    3
    جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    زن 79 ساله بجای تشکر شکایت کرد؟؟!
    0
    2
    جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.