با فشار شورای نگهبان بالاخره عضو زرتشتی شورای شهر یزد بخاطر دینش معلق شد

سپنتا نیکنام، عضو زرتشتی شورای شهر یزد  رئیس شورای شهر یزد حکم تعلیق «سپنتا نیکنام» عضو زرتشتی شورای شهر یزد را تایید و اعلام کرد که این حکم از سوی فرمانداری یزد صادر شده است.
 
به گزارش خبرگزاری های داخلی ایران، در پی انتشار اخباری مبنی بر تعلیق عضو زرتشتی شورای شهر یزد، رئیس شورای شهر این موضوع را تایید کرد اما گفت که شورای شهر در پی حل موضوع است.
 
به نوشته خبرگزاری ایسنا، ابلاغ حکم تعلیق عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد در پی رای دیوان عدالت اداری مبنی بر تعلیق موقت وی از عضویت در شورای شهر یزد، انجام شده است.
 
تعلیق عضو زرتشتی شورای شهر یزد پس از آن صورت گرفت که شورای نگهبان عضویت اعضای غیرمسلمان در مناطقی که اکثریت با شهروندان مسلمان است را ممنوع اعلام کرد.
 
احمد جنتی در جریان انتخابات شوراهای شهر و روستا در نامه ای به هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا، از این هیات خواست که در مناطقی که اکثریت مسلمان دارد، افراد غیر مسلمان رد صلاحیت شوند چون «صلاحیت نامزدی ندارند.» استدلال او بر اساس فتوایی از آیت الله خمینی عنوان شد.
 
با این حال، هیات نظارت بر انتخابات شوراها که از نمایندگان مجلس تشکیل شده بود، صلاحیت نامزد زرتشتی شورای شهر یزد را رد نکرد و آقای نیکنام به عضویت شورای شهر درآمد.
 
حال گفته می شود که این عضو شورای شهر یزد با رای دیوان عدالت اداری و با حکم فرماندار یزد از سمت خود معلق شده است.
 
حکومت جمهوری اسلامی ایران از سوی نهادهای بین المللی مدافع حقوق بشر و نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد متهم نقض حقوق پیروان اقلیت های مذهبی است.
 
در سالهای گذشته مقام های جمهوری اسلامی ایران با رد این اتهام مدعی بودند که اقلیت های دینی در ایران آزادند و در مجلس براساس قانون اساسی نماینده دارند. اما اینک یک عضو شورای شهر به خاطر مذهبش معلق شده است.
+20
رأی دهید
-62

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    دین در هر حال انسان را معلق میکند و یکی از عوامل تاریخی معلق شدن است. اگر دیندار هستید معلق شدن ذات و طبیعت آن است. همین است دیگر. راستی حالا چرا دین دارید؟! ترس پدر جان! ترس. همین.
    18
    31
    دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

    ما با مولانا تا آنسوی اقیانوس‌ها رفته ایم! ما با سعدی ، آسیا را در نوردیده ایم.زبانِ ما زبانِ اعتدال است و نه تهدید. " ای‌ زکی ، ای‌ زکی " !
    7
    34
    دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
    شورای نگهبان طبق کدوم اساس ،یک انسان ، یک نفس رو از داشتن ازادی های حقوقی و حقیقی و اجتماعی محروم کرده؟ کجای اسلام به این دغل بازان اجازه نقض حقوق شهروندی رو دادن؟ اسلام همه ادیان و فرقه ها رو در قبال دریافت جزیه ازاد گذاشته تا تمام مراسم مذهبیشون رو انجام بدن و همینطور در پیشرفت جامعه همگام با اکثریت مسلمانان ان جامعه اشتراک داشته باشند. لازم به ذکر هست که جزیه مالیاتی است که در قبال پرداخت ان به حکومت ، دولت وظیفه داره تمام حقوق فردی و مدنی اون شخص رو اعم از ازادی بیان و ازادی مذهبی و مشارکت در پیشرفت جامعه و ... را تأمین کنه. در مورد جزیه هم باید گفت همانطور که مسلمانان زکات میدهند و حکومت اسلامی وظیفه تامین نیاز شهروندان رو بر عهده میگیرد غیر مسلمانها نیز با پرداخت جزیه خود رابیمه میکنند و حکومت اسلامی باید یکسان و یک چشم نیاز غیر مسلمانان و مسلمانان را پرداخت کنند
    16
    21
    دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    Hatef - پاریس، فرانسه

    دو صاحبخانه اصلی این کشور، زرتشتیان و بهائیان، در خانه خود مهجور و غریب ماندەاند! البته در سرزمین اشغال شدە اگر غیر از این بود جای تعجب داشت.
    5
    48
    دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    اونوقت یه سری أمل مونگول حسین باز، میان میگن "چرا به عقائد ما احترام نمیذارین!". بابا خودتون و اون .....شارلاتانتون از اول سنگ بنای عدم احترام به عقاید رو گذاشتین. پس وقتی دارین تو سر و سینه میزنین، دوئل زنجیر و قمه اجرا میکنین، روزی ١٧ مرتبه ...... رو هوا میکنین و اونوقت بهتون میخندن، عصبانی نشین، برین یقه ...خودتون رو بگیرین.
    0
    12
    دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    کم مونده فرم و نوع مدفوع مردم رو هم تا شوراى نگهبان نظر نده و صلاحیت ، خارج کردنشو تائید نکنه ، کسى حق ...یدن نداشته باشه!. خاکبرسرتون با این مملکت داریتون !
    2
    43
    دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    کیانپور - ونکوور، کانادا
    بسیار تاسف انگیز. زرتشتیان انسانهای شریفی هستند. شورای نگهبان مجمعی غیر قانون است. Hatef - پاریس، فرانسه. در ایران همواره پیروان مذاهب مختلف در کنار یکدیگر زیسته اند. ما باید تلاش کنیم تا دوباره ایران شرزمین ایرانیان با هر مذهب و قومیت شود. به امید خدا
    0
    8
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
    این میرسونه که دموکراسی یعنی کشک
    1
    6
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    mok432 - تهران، ایران
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. دوست عزیز ،در اسلام اگر مسلمان نباشی پس کافر هست، این تاریخ اسلام است،، در کتاب طبری اشاره شده به ۷۰۰ یهودی از بچه تا زن و مرد همه گردن زده شدند با دستور محمد (ص) و سپس اجساد آنها را به چاه مدینه انداختند . واقعیت تلخ میباشد ولی‌ این حرکت ضد انسانی انجام شده است.آخوند یا مفتی هم کارش همین هست دروغ ،دزدی و خونریزی است. با سپاس
    1
    11
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. از کجا فهمیدی که ما نیاز به این داریم که در مورد اینکه اسلام و حکومت اسلامی چی هست و چی نیست، توضیح بدهی؟، در مورد دموکراسی و ازادی احزاب سیاسی در جامعه نظری داری؟!
    1
    6
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    karkas - اصفهان، ایران
    [::Hatef - پاریس، فرانسه::]. از کى شما بهائیان صاحب خانه شدید! خانه شما انگلیس هست، از این خیال هاى باطل نکنید، که ایران پرستان ،،،
    10
    3
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    karkas - اصفهان، ایران
    [::Hatef - پاریس، فرانسه::]. صاحب خانه کجا بود شما موردانه هم نیستید، نکبت
    11
    2
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::] مزدور عمر پرست وهابی ! چرا مبهلات از خودت در میکنی.ماله کشی اسلام عزیز میکنی.شرف داشته باشید و آنچه در قرآن آمده را و حقیقت دین اسلام را بردم بگویید،شماها ادمکش و بچه کش و قاتل هستید و دینتان بر ترور و آدمکشی بنا شده،اسلام حق حیات را برای غیر مسلمان قائل نشده چرا جفنگ میگویی.
    10
    4
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] بلژیکی که اصرار داری ساکن بلژیک نیستی ! طبق معمول کمین نشستی اولین نفر کامنت از خود در کنی! اینجا چقدر وقیحانه به دین یک هم میهن زرتشتی که هیچ هیزم تری به تو پان ترک بد طینت کرده حمله میکنی.مسیحی و یهودی و بهایی ،زرتشتی دین خود را دارد و طبق اصول خود با خدای خودش سخن میگوید.اسلام با قتل و تجاوز و شکنجه و زور وارد این مملکت شده و بنام الله هر کثافتکاری میکند،خیلی بدبخت هستی.مایه ننگ یک ملت هستی.برای اینکه دو نفر بگویند این قطب جدیده سایت است به هر کثافت فکری دست میزنی،.
    9
    4
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::Hatef - پاریس، فرانسه::] دوست محترم بهایی ! هیچ دینی صاحب ایران نیست.ایران ما خانه مردم ایران با هر دینی یا بی دین است ،دین مسئله شخصی است و حق ندارد در امور اجتماعی دخالت کند،اینکه یک نفر فقط به خاطر دینش از اموری محروم شود خلاف منشور ایران است که البته در بیست و یکم سازمان ملل این اصل ایرانی را در کارنامه خودش وارد کرده .
    8
    9
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    آیا واقعا یک ایرانی شرافتمند میتواند به جفنگیات این ماله کش اسلامی این عمر پرست وهابی [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی:] مثبت بدهد.حماقت ما سر جای خودش .بیسواد و عدم مطالعه و مشکلات روحی روانی هم میتواند دلیل حماقت باشد.تا وقتی خر است خرسوار هم هست
    9
    6
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    Hatef - پاریس، فرانسه
    [::karkas - اصفهان، ایران::]. نمیخواستم جوابت را بنویسم ، ولى بحکم انسانیت و براى تنویر ذهن اشخاصى مثل شما لازم دیدم چندجمله اى بنویسم. اولا؛ چگونه اینچنین سریع به قاضى رفته و حکم بهائى بودن مرا صادر نمودید؟ بر اساس چه مدرکى میگوئىد که من بهائى هستم! دوما؛ باور کنید کمى مطالعه اصلا ضررى براى شما ندارد ، چون اگر اینرا میداشتید زحمت مرا کم میکردید که این چند سطر را ننویسم. امروزه در میان ادیان و مذاهب چشمگیر دنیا ، تنها دو مورد است که خاستگاهشان ایران است ( این مخصوصا براى شما که ادعاى ایرانپرستى دارید، بد نیست که بدانید) که البته زرتشتیان و بهائیان هستند و به همین دلیل آنها را صاحبخانه نامیدم. امیدوارم مثمر ثمر بوده باشم.
    3
    4
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::iran2015 - وین، اتریش:: حمله قیتون علیشاه؟!! کدام حمله؟! کابوسهای پشمکی شما شازده را به حاج عبدالله و سیرابی سبلان تبریک میگوئیم. ..
    6
    15
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::iran2015 - وین، اتریش: به مردم تهمت بهایی بودن نزن ! بتو ربطی ندارد چه کس کیست و در کجا زندگی میکند . سرت را بنداز پائین و اگر مطلبی بجز سیرابی و پشمک داری بنویس و برو. روزی چهارصد و بیست و پنج بار هم در جلوی آینه بزن توی گوشت و بخودت بگو: بمن ربطی ندارد که مردم چه میکنند. همین...
    5
    18
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] بدبخت پان ترک پشمک مسلمان ! در نظر تو بهایی بودن بد است و تهمت محسوب میشود .برای من بهایی ها مردمان بسیار خوب و خیر و آرامی هستند.دینشان را قبول ندارم ولی اکثریت مردمی بسیار بی آزار و مهربانی هستند .من دین ندارم ولی با دینهایی که وحشی و قایل نیستند هیچ مشکلی ندارم پس برو بالای قبر چنگیز و تیمور دهل بزن و شعر دیگه نمیروم ولایت را بخوان و توی استپ های روسیه بستنی مش قاسم عرضه کن.
    11
    4
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::Hatef - پاریس، فرانسه::] دوست محترم غیر بهایی !! بهایی بودن که بد نیست .خوبی و بدی هر چیز به ذات خودش است نه تعلق به این و آن!!! خمینی دجال و سلمان فارسی صد پدر اشتراکی هم ایرانی بودند.خائن ترین و بی خانواده ترین افراد که دیروز و امروز نوکری بیگانه میکنند هم در ایران متولد شدند.پس یکبار دیگر مینویسم به شما غیر بهایی برنخورد. دین مسئله ای شخصی است و هر چقدر هم خوب باشد باید در نزد شخص بماند و حکومت نکند.ایران متعلق به ایرانیان و نسل های آینده است و به هیچ دینی تعلق ندارد .
    9
    6
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::Hatef - پاریس، فرانسه::] فراموش کردم بگویم من شما را با کاربری دیگر که بهایی است و من دوستش دارم عوضی گرفتم و دوست بهایی خطاب کردم که من بهایی بودن را توهین نمیدانم ولی بابت اشتباه نامی پوزش میخواهم،در ضمن نوشته بودید مطالعه ؟!! دوست محترم من مسلما خیلی بدیها دارم و با بدیهایم بسیار پیش آمده که عزیزانم و غریبه ها را ناراحت کردم.چون انسان هستم و خدا نیستم و بارها خطاهای احمقانه کرده و متحمل ضررها شده ام و سخت پشیمانم ولی در مورد مطالعه خدمتتان عرض کنم حد اقل 50 کتاب در موافقت و مخالفت بهائیت خوانده ام به حق از 90% بهایی ها بیشتر از خودشان در باره دینشان میدانم.من خدا شکر وقت برای مطالعه داشتم و خیلی استفاده کرده ام و واقعا زیاد مطالعه کردم از این مورد پشیمان نیستم.پیروز باشید و شاد .
    10
    3
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Dionysos - پارسی، فرانسه
    Iran 2015, از افتخارات جنابعالی چلوندن ترکها تو مدرسه بوده، نزدیک بود اخراجت کنند طبق گفته های خودت. حالا دیگه بیشتر از ۱۸ سال سن داری و مسوولیت چلوندن مردم و تهمت و افترا زدن و سخنان نژاد پرستانه دیگه به عهده والدینت نیست، می تونی به خاطر نفرت پراکنی و نژادپرستی عواقب سختی رو تحمل کنی. چیه فکر می کنی کامنتهای تو ارزش ستاره داشتن داره؟ حالا قطب چی چی هستی؟ بی سوادی و عدم تعادل روحی در کامنتهات موج می زنه. تو کی هستی که می یای اینجا برای مردم نرخ تعیین می کنی؟ هر کی دوست داره مثبت می ده هر کی دوست نداره نمی ده. تو چیکاره ای؟ برو با یک روانشناس مشورت کن تا ذهنت به آرامش برسه. اینطوری ادامه بدی ضررش به خودت می رسه. شعبان بی مخ جلوی تو لنگ می ندازه. تو که تا دیروز آلمان بودی چرا نوشتی اتریش؟
    3
    8
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    Hatef - پاریس، فرانسه
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. دوست عزیز، از سبک نوشتن شما میتوان فهمید که اهل مطالعه هستید، چون حداقل نزاکت را رعایت میکنید و این تنها یکى از مزایاى این کار ستوده است، اما لازم بذکر است که دقت در مطالعه نیز شرط است، چون اساسا روى صحبت بنده با شما نبود! بهر روى خوشحال شدم از مکاتبت با شما. موفق باشید.
    6
    4
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::iran2015 - وین، اتریش: پشمک سرای فرهنگی به سلامت. مواظب قند خون باشید. کلوچه نادری را نیز دعا کنید. برو خودتو عوض کن . اینهمه ترک و کرد و عری میکنی و نفرت و جدایی هوا میدهی که چه؟! شازده مگر اینهمه بیمار میشود قیتون علی جان؟! برو فرهنگی مقلد و ناخوش.
    3
    7
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::iran2015 - وین، اتریش: شازده پاسخ ساده Hatef را خواندی؟ خواندی قیتون جان؟ ایشان نوشته اند: دقت کن (یعنی عقل و شعورت را بکار بگیر و از چشمهای بادامی و گوشهای آینه خاوری ات استفاده کن) و ببین که روی صحبت ایشان با شما نبوده. درود بر شازده جفنگ دوست. استفاده کن. کتاب بخوان!!
    2
    7
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::Dinasoysos - پارسی، فرانسه::] شما شباهت زیادی با آیت الله جنتی دارید و هر دو متعلق به دوران ماقبل تاریخ هستید و ما ایرانیها حرفهایی شما را نمی فهمیم ولی یک چیز را میدانم اینقدر بی‌مایه هستی که هر وقت این بلژیکی پان ترک میآید تو هم می آیی برای غرغره کردن😂.چقدر کدم میتواند بی ریشه باشد که همیشه تو کیسه دیگران قائم شود.
    1
    1
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::Hatef - پاریس، فرانسه::] این بار من خیلی خرابکاری کردم و دلیل آن هم بی دقتی و عدم دقت به کامتان دیگران بود .برای اینکه باز خرابکاری نکنم .فکرکنم بهتر است تا شما هستید چیزی ننویسم😁😁😁.
    1
    1
    ‌سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Dionysos - پارسی، فرانسه
    Iran2015, {ما ایرانیها حرف شما را نمی فهمیم} تو از طرف خودت حرف بزن. بقیه ایرانیها نظر خودشان را دارند. هنوز الفبای حرف زدن رو نمی دونی. فکر می کنی اگه مدام تکرار کنی ما ایرانی ایرانی، از همه ایرانی تری. اینجا مدرسه نیست که تو بخوای ترکها و افغانها و چچنها را بچلونی و به قول خودت نفله کنی. اینجا همه فارسی حرف می زنند و اکثریت آنها ایرانی هستند با اعتقادات مذهبی یا غیر مذهبی. من از کاربران فدیمی تاریخی این سایت هستم و با نحوه نوشتاری جنابعالی هم اشنا هستم، تو قبلا با اسم فریدون از آلمان می نوشتی و همینطور ساز جدایی می زدی و همه رو به جز خودت پان ترک و ترک و افغان و مغول خطاب می کردی. من هم از خوانندگان این سایت هستم و مطالب و کامنتها را می خوانم. تو خوبی بابا از معدود ایرانیهایی هست که واقعا جلوتر از زمان فکر می کنه، من مطالبش رو همیشه می خوانم و متاسفانه شاهد هستم که تو همیشه به این کاربر اهانت می کنی و عقده جلب توجه و زور گویی و چلوندن در تو باعث شده که حرفهای زمختی بزنی علاوه بر تهمتها و افتراهایی که به این کاربر نسبت می دهی. من به عنوان یک انسان از کاری که می کنی خوشحال نیستم.
    1
    2
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Dionysos - پارسی، فرانسه
    جناب فریدون سابق از آلمان برای بار صدم خطاب به تو تقاضا می کنم دست از تهمت زدن و نفرت پراکنی بردار. به تو ربطی نداره هر کسی چه چیزی می نویسه و چه عقیده ای داره. من در کیسه کسی قایم نشدم وگرنه با تو با صراحت اینجا حرف نمی زدم. و دلیلی هم نمی بینم که برای خوشایند دیگران بنویسم. این هم به تو ربطی نداره. به قول خودت در فکر نفله کردن ترکها و غیر ایرانیها هستی. این افکار خیلی خطرناک هست. علی سنبلی هم خواست غیر ایرانیهای ترک و غیره رو نفله کنه. خودش هم نفله شد. تو به جای غرغره کردن پان ترک و افغان و مغول در این سایت وقتت رو با مشاوره و تراپی با یک روانشناس صرف کن. چند ساله که همین کامنتها ی پر از نفرت رو از تو می بینم . زندگی برای خودت خسته کننده نشده . هر روز صبح با نفرت از خواب پا می شی و به همه اهانت می کنی. تا حالا چند ایرانی فهیم و معتدل حرفهای نژادپرستانه تو رو تایید کردند؟ هر کسی که به ترک و افغان و مغول فحش داد که ایرانی نشد. به فکر سلامت روحیت باش تا نفله کردن دشمنان خیالی و حتما با یک روانشناس صحبت کن. شاید بتونی مشکلات روحیت رو درمان کنی.
    1
    2
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::iran2015 - وین، اتریش: شازده سرای فرهنگی: با خواندن دو خط از کامنتهای فکر شده و ادبیات منظم موجود در نوشتار Dionysos میتوان بخوبی درک کرد که کلام ایشان در این سایت، منتی بزرگ بر سر محقرین نابالغی همچون شماست. بنده به جفنگیاتی برازنده و در خور شان با برخی از آدمها روی میاورم، همانطور که تو را پشمک باف میدانم، اما بخوبی میتوان دید که Dionysos بسیار با ادبتر و پخته تر از آن است که در این مقوله وارد شود. وانگهی در زمانی که ما اینهمه پشمک سرا و باقالی فروش در این سایت نداشتیم، ایشان و چند کاربر دیگر با وسعت نگاه ما را به چشم اندازهای وسیع و بزرگی دعوت میکردند. سکوت امروز ایشان را ارج میگذارم و از تو و امثال تو که گاریچیهای فرهنگی بد قواره ایی بیشتر نیستید باز میخواهم که در خودتان تجدید نظر کنید. شازده، بنده بهیچوجه شما را جدی نگرفته و نمیگیرم. اما به رسم احترام به Dio چنین کامنتی را به شما نوشتم که قطعا آخرین کامنت جدی من به شماست. در کل بنده به پشمک سرایی پاسخی پشمکی میدهم. برو خودتو عوض کن.
    1
    4
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::Dionysos - پارسی، فرانسه: دوست ارجمند و محترم. البته مطلب میتواند بسیار ساده باشد. ایشان با نوشتن چنین خگتفرت نامه هایی به یکنوع هیجان انرژیک دچار میشوند که میتواند پاسخگوی روبرویی با بخشی از مشکلات روزانه شان باشد. عنایت دارید. مطلب عمیقا روانی است.سرخوردگی و بغض های روزانه که دلایل مختلفی دارند (مشکلات خانوادگی، ازدواجها و طلاقهای احساساتی، استرسهای کاری ووو) موجب میشوند تا برای یافتن دوز یا مقداری از انرژی ، انسانها به سمت ناهنجاریهای اجتماعی ناخوشایندی روی آورده و برای خود نوعی excitation روزانه فراهم کرده و التیامی موقت بیابند. در مورد ایشان چنین مطلبی میتواند صادق باشد.
    1
    3
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Dionysos - پارسی، فرانسه
    تو خوبی بابا، دوست عزیز بدون هیچ مبالغه ای من خواننده همیشگی مطالب شما هستم. وسعت نگاه شما را دوست دارم و همینطور جهان وطنی شما. از کامنتهای حقیر و کوته نظریهای که برخی به شما می فرستند واقعا متاسف می شوم. واقعا از بی سوادی و نژادپرستی برخی کاربرها متعجب می شوم. اینها فقط دنبال یک ریشه ای هستند که خودشان هم نمی دانند واقعا چیست. مگر انسان بودن و زیستن نیازی به این همه ریشه یابی دارد؟ ایرانی یا غیر ایرانی چه اهمیتی دارد؟ من با تمام علاقه ای که به تاریخ دارم و بخشی از تحصیلاتم بوده، همیشه با موضوع مورد مطالعه یا تحقیقم فاصله گرفتم. نگذاشتم تحت تاثیر احساسات وطنی ایرانی قرار بگیرم. چقدر خوب است که مثل شما جهان وطن زندگی کرد و بسیار بلند دید. من کاملا موافقم و نظر شما را تایید می کنم. بسیاری از کاربرها به شیوه این کاربر خشمگین اکسیتاسیون برای خود فراهم می کنند. در مورد این فرد به نظرم وضعیت روحی اش مناسب نیست. سالهاست که همین حرفهای نژادی را تکرار می کند و با فکر نفله کردن این و آن ترک و مغول روز را به شب می رساند. شاید خودش هم قربانی نژادپرستی بوده.
    1
    4
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Dionysos - پارسی، فرانسه
    تو خوبی بابا، دوست عزیز کسانی که قربانی نژادپرستی بودند اگر به فکر درمان روحی خود نباشند، خودشان هم ممکن است به همین روش دنبال قربانی باشند مثل علی سنبلی. مشکل اینجاست که این فرد محیطی که برای تبادل نظر هست را با حمله و تهمت زنی و بیهوده گویی مسموم و فاسد می کند. مشکل اینجاست، در مورد اینکه چقدر دروغ در باره خودش و خانواده فرهنگی اش می نویسد یا اینکه قبلا با اسم فریدون می نوشت برای من اهمیتی ندارد. مشکل نحوه برخورد این فرد با شما و سایر کاربرانی ست که نظرشان را محترمانه می نویسند. روز خوبی برای شما آرزو می کنم
    1
    3
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::Dionysos - پارسی، فرانسه گرانقدر، به کسانی که به کامنتهای بنده بد میگویند حق بدهیم! بنده به برنامه های هزاران ساله، کهنه و تکراری مغز حمله میکنم و این امر میترساند. تمام سلولهای مغز را میلرزاند. شما میائید و میگوئید: آقا! تکه پارچه سه رنگی به اسم پرچم یعنی ترس! آقا! دنبال کسی رفتن، تقلید کردن، دینداری و خدا یعنی ترس! درماندگی! دنبال کسی نروید. خدای خودتان شوید! حق بدهید که این جملات وحشتزده میکند و عکس العملی بجز حمله و توهین و فحاشی نمیتوان انتظار داشت. بهر جهت هر کس نهایتا برای خودش انتخاب میکند. ما میگوئیم و میگذریم. با همه قد به شما تعظیم میکنم. با کمال دوستی و شفقت.
    1
    2
    ‌چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::Dionysos - پارسی، فرانسه::]. [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] شما دوتا بدبخت بچه مغول اگر یک شخص نیستی برای همدیگر نوشابه باز کنید .دایناسور به بلژیکی میگوید دانشمند بزرگی که از زمان خودش جلوتر است 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂و این بابا پشمک بلژیکی که ساکن بلژیک نیست😂😂😂😂😂😂😂خودش باورش شده .. است میگوید بله من به باورهای چند هزار ساله حمله میکنم 😅😆زرشک😂😂😂😂😂😂.
    0
    0
    شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.