ضارب ایرانی‌تبار کشتار مونیخ؛ "گرگی تنها و تروریست".

+34
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    این مطلبی است که این آلمانی های بیشعور نمیفهمند.در ایران ما طبقه بندی داریم مثلا مثل من هیچ تو عمرم جوادیه تهران یا مناطق شبیه آنرا نرفتم.بعد میآیم اتریش تو مدرسه مینشینم کنار یک چچن یا پشتون که از ده سالگی دعوا میکرده و حتی این چچن حیوان همه را کتک میزدحتی میگفت آدم کشته.دقیقا چنین چیزی برای منهم اتفاق افتاد.خوب حیوان سیاستمدار آلمانی چرا اینها را اینجا میاوری.خانواده من برای امنیت اروپا اینجا آمدند. مرکل کثافت هرزه فکری من مثل همه ایرانیان از طبقه فرهنگی ایران با پول خودم امدم .خوب معلوم است که نمیتوانم این محیط را تحمل کنم.البته ایرانیها هم اروپا آمده اند که از خانواده های مسئله دار هستند یا خانواده نداشتن که اینها آنرا نمیفهمند
    71
    60
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران

    آخه مسخره خودت کله سیاه خاورمیانه ایی رفتی با پناهندگی اقامت آلمان رو گرفتی فکر کردی ژن ات آلمانی شده شده ؟. آبرومون رو برد با اینکارش عوضی.
    20
    50
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    علی سنبلی متاسفانه قربانی فشارهای فرهنگی اجتماعی شد و چنین فاجعه ایی را آفرید. شما ملت کبک بازی را دوست دارید و از روبرو شدن با آنچه که هست هراس دارید. علی سنبلی ، مثل خیلی از نوجوانان و جوانان دیگر ایرانی تبار، اصلا دوست نداشت او را ایرانی بدانند. بخوبی دیدیم که حتی در روی پشت بام و قبل از دستگیری مرتب داد میزد. "من المانی هستم. خارجی شمائید!" دقیقا به همین دلیل نیز تصمیم گرفت تا فشاری را که سالها به عنوان خارجی بر دوشش بود با چنین عکس العمل وحشتناکی تخلیه کند. شما یخزده های تاریخی در موزه های تاریخ ایران خمیازه میکشید. این بچه ها که در خارج بدنیا آمده اند، بهیچوجه از ایرانی بودن یا ایرانی دیده شدن خودشان رضایت ندارند. اینها جق تاریخی نمیزنند. زنده اند. در قبرستان تاریخ چرت نمیزنند. دوستانشان سنگسار و اعدام و شتر محجبه در ایران را نشانشان میدهند و اینها احساس خفت پیدا میکنند. من حداقل چهار بچه از پدر و مادر ایرانی سراغ دارم که از دست پدر و مادر و فشار احمقانه فرهنگی خانواده فرار کردند. به بچه هایتان یاد بدهید که فقط شهروند جهان هستند و زمین متعلق به همه انسانهاست. خود دانید
    28
    63
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    گرگ تنها کجا بود این حیوون خرمگس تنها بوده که رفته توی شمال غرب اروپا حس مالکیت و فاشیسم پیدا کرده. بیچاره آلمانیها که نمیدونن افکار و رفتار همچین جونورهایی رو چطوری درک کنن. خرمگس اگر میخواستی خارجیهای مزاحم رو بکشی اول باید 1تیر تو سر خودت خالی میکردی.
    28
    40
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    اونوقت بیایید بگید اسلام مارو خراب کرده. نه عزیز من این ملت سمت هرچی میرن گندشو در میارن. جدیدا هم جنایت شده زیاده روی ملت. چون همه مدعی هستن. همه فکر میکنن بهترینن قویترینن باهوشترینن خوشتیپترینن. خانواده هاشون اینها رو با ذهنیت پوچ تو بهترینی بزرگ میکنن و این بچه نمیتونه هیچی رو تحمل کنه و فکر میکنه حقش بوده شاه باشه عده ای حقشو خوردن. نمیدونه ننه باباش 2زار زندگی رو فروختن با وضع فلک زده ای رفتن پناهنده آلمان شدن. فکر میکنه شاه ایران بوده حالا چون توی ایران نیست باید شاه آلمان بشه. از اون بالا دستیش مثل عارف که تو سر بچش کرده تو ژن خوبی تا این خانواده فلک زده که پاشون رسیده آلمان حس تاپ خارجی بودن رو کردن تو کله بچه. دریغ از اینکه نمیدون هیچ موجودی در این دنیا گوهی حساب نمیشه. انیشتین هم باشی اندازه نوک سوزن در اقیانوس اطلاعات علمی محصور در همین عالم داری.
    27
    25
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    بنده به اشتباه از جمله دستگیری توسط پلیس بجای پیش از رسیدن پلیس استفاده کرده ام که تصحیح میکنم. علی سنبلی نوجوان پیش از رسیدن پلیس خودکشی کرد. روایت غمگینی است.
    20
    20
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    [::iran2015 - وین، اتریش:: در اینکه شازده قیتون علیشاه از طبقه فرهنگی ایران آمده اما آلمانها را "بیشعور" خطاب میکند و به صدر اعظم مرکل لقب کثافت و هرزه فکری میدهد، خود بخود دلیلی بر فرهنگ والای ایران است! نیست؟! آخه تو مثلا خودت را طبقه فرهنگی میدانی و چنین گنده خوریهایی به اسم فرهنگ در میدهی که چه بگویی؟! وقتی عرض میکنم که عمله و املهایی مثل تو به فرهنگ ایران گند زده اند بدت میاید. تو در عمرت جوادیه نرفتی ولی پشمک هوا کردن و فحاشی به دیگران را بلدی. من در درخونقاه و نظام اباد بزرگ شدم اما هنوز چهار بار یک حرف را مزه میکنم تا به زبان یا به قلم بیاورم. دنیا و تکنولوژی به آلمانیهای بیشعور بدهکار است. مرکل از بزرگترین سیاستمداران دنیاست. متوجه هستی ؟! وقتی حواله ات را به پشمک حاج عبدالله میدهم بخاطر همین حرفهای بیقواره و چرکی است که به اسم کامنت با سر و ته در اینجا مینویسی. برو به قوچعلی اقتدا کن چهره فرهنگی. ملت مزخرف سرا.
    49
    76
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    کامنت شازده قیتون علیشاه چهره والای فرهنگی ایران که به خودش هم میگوید "ما"! را در اینجا حتما بخوانید و مستفیض شوید. شازده معتقد است که آلمانیها بیشعورند، چون نمیدانند که ما در ایران طبقه بندی اجتماعی داریم!!! در گجای دنیا ما طبقه بندی اجتماعی نداریم شازده جان؟! لطفا بفرمائید کجا تا مستفیض شویم!! تازه شازده از خانواده و طبقه والای فرهنگی است!! خودتان ملاحظه بفرمائید. همچنین ..هایی در این سایت رژه میروند و به ملت مرتبا تهمت میزنند. ملاحظه میفرمائید؟! آیا بنده حق ندارم که به نمایندگی از طرف پشمک حاج عبدالله و سس مهرام به این شازده فرهنگی و درایت اعلایش تبریک بگویم؟! نام شازده همواره در کنار پشمک حاج عبدالله بر پیشانی تاریخ خواهد درخشید. برو خودتو عوض کن بابا
    32
    44
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]خرمگس تو هستی و این انگلهای ترک و چچن و کوزوو که میآیند جامعه اروپا را به گند میکشند.اگر شما اینقدر به ترکیه افتخار میکنید چرا مثل خرمگس همه جا هستید .تو اروپا چه میخواهید.ما از دست رهبر ترک ایران و دین عربی و توحش شما اینجا آمدیم چی میخواهید اینجا هم ولمان نمیکنید.! .
    26
    30
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش

    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] نکن تو دختر خاله ..مرکل هستی؟؟ کسانی مثل تو که میآیند و انگل وار از پول سوسیال میخورند و کار نمیدن معلوم است که باید کف پای هرزه مرکل را لیس بزنند.من افتخار میکنم که فرهنگ ایرانی دارم .جامعه ایرانی خارج بخاطر امثال من است که کار میکنیم و زحمت میکشیم که سرش را بالا نگه میدارد و خودش را از ترک و عرب جدا میکند نه چهار تا سوسیال خور مثل تو که تا صحبت سوسیال میشود گاز میگیری.اینکه نوشته از طبقه پایین اجتماع هستی که عیان بود و نیازی نبود عنوان کنی طرز فکر بیمارت و توهین به فرهنگ جامعه فرهنگی ایران را همه میدانند.مرکل هم یکی مثل تو مثانه ای مثل خمینی یک هرزه سیاسی که یک جامعه را به ناامنی سوق داد،خودش تو ماشین ضد گلوله مینشیند و مردم بدبخت میروندزیر کامیون بخاطر اینکه یک مشت بیمار روانی مثل تو افکار خاصی دارند.
    50
    24
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    مطلبی که من نوشتم را فقط ایرانیها از طبقه فرهنگی میفهمد.شما به هرکس میتوانی دروغ بگویی بجز به خودت !!! اگر خارج از کشوری ببین کارت چی است ؟ببین دوستان کی هستند؟ ببین در جامعه حل شدی یا نه ؟شغلت چیست؟ معلومه وقتی با یک مشت عمله و سوسیال بگیر هم کلامی من را نمیفهمی. معلوم است وقتی برگه حقوقی ات را میبینی 1600 یورو ازت مالیات کم میکنند مغزت داغون میشود که چرا پول بچه هایم را به ناحق به یک مشت انگل میدهند.معلوم است که از* تو خوبی بابا از بلژیک *حالت تهوع بهت دست میدهد که پولت را میخورد و از بیکاری 24 ساعت اینجا و آنجا به خودت و فرهنگ و نیاکانت فحش میدهد ! معلوم است که از این یارو نوکر اردوغان که در اروپا فقط بچه درست میکنند و پول بچه هایت را انگل وار میخورند بیزاری.
    38
    28
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::asal30 - بندرعباس، ایران::] پدر جان.قضاوت الکی نکن.اینجا به بچه های ایرانی سخت میگذرد.چون ترکها و چچن ها و آلبانی ها و عربها با هم هستند و در مدرسه گروه تشکیل‌ میدهند خصوصا ترکها و بچه های تنها را آزار میدهند.هیچکس هم حامی تو نیست.تو ایران کسی از جوادیه نمایید شمیران مدرسه برود اینجا بالا و پایین ندارد. فقط آنها که وضعشان خوب است مدرسه خصوصی میروند.خود من چند سال شب روز تمرین میکردم و کلاسها رزمی میرفتم که از عهده چند تا ترک بر بیام که همه را آزار میدادند تازه آخر میدیدی طرف چاقو دارد.خوب ایرانی چون خانواده دارد و پدر و مادر همه زندگی اش را گذاشته تو بیایی اروپا باعث افتخارش شوی .ترک و چچن و پاکستانی چیزی ندارد از دست بدهد.یکبار هم که من یکی از اینها را یک کم چلوندم کم مانده بود از مدرسه بیرونم کنند .میتوانی مثل خوک همه شان را نفله کنی ولی هزار تا فکر نمیگذارد.خوب اینها همش میشود عقده سر دلت میماند و یکی نمیتواند تحمل کند میزند چند نفر را نفله میکند.البته گفتم اگر از خانواده درستی باشی اینها را میفهمی.
    34
    25
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

    من از نوشته هات متوجه شباهت روحیه ات بادیود علی شدم وبه این مسئله اشاره کرده بودم.متاسفانه سیستم آموزشی واجتماعی آلمان راسیست یا به قول خودشون منشن فرآختن پروره.فرق نمی کنه ایرانی باشی ترک روس یا آلمانی.این ضعف آموزشی آلمانه.ضمنا با نظر تو خوبی بابا موافق نیستم.بچه های زیاد حتی نیمه ایرانی رو دید م مثل زندی ونوری ویاسمین طباطبائی وناتالی امیری که به اصالت ایرانیشون مفتخر بوده وهستن.
    7
    31
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Samad-agha - استکهلم ، سوئد

    مهمون از مهمون خوشش نمیاد صاحبخونه از هر دوش
    1
    24
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    raha.com - آمستردام ، هلند
    ایران ۲۰۱۵ .شما که بد تر از این آلمانی‌‌های به قول خودت بی‌ شور فکر میکنی‌ . مگه جاهای که نرفتی به قول خودت تک به تک آدماش بد بودن؟. اینجوری که فکر میکنی‌ خودت پس به اینا هم حق بده که راجع همه مردم ایران بد فکر کنن
    8
    19
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    لشگر ششم ورماخت - دوسلدورف، آلمان
    علی سنبلی بیشتر یک هشدار بود برای آلمانی های احمق که در آینده فاجعه های این چنینی و حتی بدتر از این هم نه تنها در آلمان بلکه سایر نقاط اروپا هم تکرار خواهد شد .
    9
    9
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. آخه تو تا حالا تهران رو دیدی که میگی جنوب شهرش نرفتم؟! تو از اون ..هایی هستی که مستقیم از دهاتتون ترانزیت شدی به فرنگ و خدا میدونه اونجا چیکار میکنی. صدبار بهت گفتم اسم ملت تورک از هرجای دنیا رو تو دهن میاری اول با آب و صابون خوب دهنتو بشور. تو در دنیای واقعی یه بدبخت سرخورد عقب مونده به حساب میای و به خودت جسارت نده درباره نیمی از ملت ایران یعنی ملت بزرگ و کهن تورک زرزر کنی. میشه لطفا درباره کامنتهای من نظر ندی؟.. بدو برو در خونه خودتو بازی کن ...
    24
    22
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    از حرف زدن این عقب مونده معلومه اصلا تهران هم نیومده. خارج هم شده طویله هر الاغی راشو میگیره میره اونجا. چون امسال تو بیان تهران انقدر ضایع میشن 2روزه فرار میکنی. نمیدونم چرا رودرو همچین حیواناتی به پستم نمیخوره سرتاپاشو قهوه ای کنم.
    17
    17
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    ایرانی ها یک نوع نژاپرستی عجیبی دارند که در دنیا منحصره ایرانیها خودشان را بالاتر از عربها و ترکها و هندی ها و آفریقایی ها و افغانها و چینی ها می دانند و آنها را مورد تمسخر قرار می دهند اما خودشان را پایین تر از اروپاییها و موطلایی ها می دانند بخاطر همین هم هست که وقتی یک اروپایی به عنوان توریست به ایران می آید مردم دورش را می گیرند به او محبت می کنند و او رابرای ناهار دعوت می کنند که اصلا خود این توریستها هم حیرت می کنند که چه خبره ولی اگر یک توریست آمریکایی سیاهپوست یا آسیایی بیاید اصلا او را تحویل نمی گیرند به هر حال همه چی ما منحصره نژاد پرستی ما هم منحصره
    12
    28
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    بچه مغول معلوم کی از طویله آمده !این مسئله ای محرز است یک دنیا میداند و اصلا جای بحث ندارد .شماها بخاطر جک ها فریادها زدید.در مورد روبرو شدن و رجز خوانی های مسخره ات هم بخدا قسم میخورم تو از سایه خودت هم میترسی...
    18
    20
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::amirgheryou - تهران، ایران::] من اسم بچه مغولها و انگل های ترک را میگویم مینویسم و بعدش دستم را میشویم حق با تو است هر وقت اسمتان را گفتم بعدش میروم دهنم را میشویم چون آدم اسم ...را هم بیاور بهتر است اسم شماها است.
    22
    17
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::raha.com - آمستردام ، هلند::] رها محترم! مثل اینکه چشمهایت را میبینی تو خیابان راه میری.تو آمستردام جرات میکنی ساعت 11 شب تنها دوتا خیابان را تنها بروی؟ نمی دانم چند سالت است ولی 10 سال پیش اینطور نبود.خانواده من تمام زندگیش را نفروخته بیاید اینجا کار کند و زحمت بکشد که امنیت و ازادی داشته باشد.یک سنت هم از دولت نگرفتیم فقط آمدیم اینجا که پاسدار عوضی جلو ما را نگیرد و توهم هیچ حقی نداشته باشی.با اتریشی ها اصلا مشکل نداشتم. حتی پلیس اتریش دهها بار من را جریمه کرده ولی یکبار به من یک کلمه بد نگفته.بعد میبینی چچنی میآید میگوید کسی به پیامبر من توهین کند میکشمش. از پول من نشخوار میکند از محمد بچه باز حمایت ؟!؟؟ من تابحال یک اتریشی ندیدم که بدون دلیل به یک خارجی بد بگوید.این حیوانات پول میگیرند عرق میخورند و مزاحم زنها اینها میشوند.
    21
    19
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Afshin51 - کلن، آلمان
    با شناختی که از خانواده ایشان یافته ام پدر اقای علی سنبلی مرد محترمی بود که تاکسی میراند اما خودش را خیلی بالاتر از حتی ایرانیهای دیگری که همکار ایشان بودند می دانست و با نوعی توهم خود بزرگ بینی به همکاران ایرانی ،ترک و افغان خود نگاه میکرد و همین رفتار مسلماً در منزل هم ترویج ‌ واموزش داده میشده و علی فرزند ایشان که دچار نقص عضو و متاسفانه مورد تمسخر همسالان خود بوده با عقده های موجود و اموزش غلط خانواده به سمت قتل و کشتاری چنین شنیع پله پله جلو رفته و نهایتاً درامایی را افریده که خودرا نیز قربانی آن نموده.
    5
    14
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    raha.com - آمستردام ، هلند
    ایران ۲۰۱۵ .من بحثم سر قضاوت شماس که از رو شنیده‌ها و گفتار دیگران انجام میدی. معلومه اصلا هوشمندانه و از رو تجربه و پختگی حرف نمیزنی. آدم زمانی‌ می‌تونه به قطعیت راجع جای یا کسائی قضاوت کنه که خودش یا تحقیق درست کرده باشه یا واقعا تک به تک برخورد داشته .درضمن من ۳۴ سالمه و بارها بود شب تنها بیرون بودم مشکلی‌ نبوده. هرچند هیچ جای دنیا ۱۰۰% امن نیست .حتا خونه خود آدم
    3
    20
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::raha.com - آمستردام ، هلند::] با اینکه محترمانه برایتون نوشتم پیداست فرق بشین و بتمرگ را نمی فهمید و فکر میکنم مدت بسیار اندکی در آمستردام هستید.متاسفم که با شما هم صحبت شدم.
    23
    8
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. کاملا درست گفتی.
    4
    13
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. رفیق مشکل ایرانی مسلک اینه که خودش و بهتر از دیگران فکر میکنه و نمی دونه که اگر جرات تو اینه نگاه کردن داست،تو صورت خودش اول تف میانداخت،این روانی از اتریش هم فکر کرده که از تک و تخم خاقان چینه و نمیدونه که همپالکیهاش اینجا توپرک های برلین برای ۵ یورو خودفروشی میکنند،ا...خیلی عجیبه ما ایرانی مسلک به المانیها میگیم احمق و نژاد پرست!!!!مرکل هر زمان باز کردن مرزها به روی پناهندگان خصوصا سوری گفت: به بچه هامون بگیم که پناهندگان سوری و عراق به دامان ما پناه اوردند در حالی که مکه به انها خیلی نزدیکتر بود،این نشان دهنده فرهنگ و درایت المانی است که قرنها از موجودات دیگری مثل این در اتریش جلوتر فکر میکنه و سال نوری از این قبیل پشتره!.
    3
    21
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    آرام مونیخ - مونیخ، آلمان
    جناب افشین از کلن،من سالهاست ساکن مونیخ هستم و پدر علی رو میشناسم،همانطورکه شما اشاره کردی پدر علی شخص محترمی ولی هیچوقت من این حس رو نداشتم که او خودش رو از بقیه بالاتر ببینه اتفاقا دقیقا برعکس خیلی آدم خاکی و مردم داری و تو کارش هم بعنوان صاحب شرکت تاکس آدم موفقی بود که البته و صد البته این آخری باعث حسادت بعضی از همکارهای هموطن که چشم دیدن موفقیت بقیه رو ندارن
    0
    7
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران

    [::iran2015 - وین، اتریش::]. ببین عمو جان. تو اصلا فرض کن آلمانی هستی. خوب؟ حالا توی مدرسه یا هرجا دولت آلمان تصمیم گرفته از چچن و عرب و اینا مهاجر بیاره. چرا آلمانهای دیگه اعتراض نمیکنند ولی تو اعتراض میکنی؟ اصلا اینی که میگی از طبقه بالای ایران اومدی توی هر دمکراسی بری بهت میخندند. چون دمکراسی طبقه بردار نیست. همین سیاههایی که میبینی مثل مایکل جردن یا ویل اسمیت یا اوباما دهها سال پیش اجدادشون از کشورهای افریقایی کثیف و پر از مگس اومدن و اینرو همه میدونن. بابا بس کن این اسناب بازی رو این بابا سنبل علی آبرومون رو برد تو هم داری بیشتر آبرو میبری...
    2
    25
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::آرام مونیخ - مونیخ، آلمان::]. حالا سنبل خان شد علی کوچولو اون مرد کوچک...اینم باباشه چه خالیه جاش...رفته به جبهه خدا بهمراش...(راننده تاکسیست خدا بهمراش)...
    2
    2
    جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::آذری باهوش - میانه، ایران::] تو که ابرو نداری بچه مغول! که کسی بخواهد ببرد خوب معلوم است که تو با چچن مشکل نداری چون عین خودت یک اسلامی ...است.منهم نگفتم از طبقه بالا گفتم از طبقه فرهنگی که البته تو حالیت نمیشود.
    14
    2
    جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::kawir - فرانکفورت، آلمان::] من نمیدانم تو و .....در آلمان چکار میکنید؟ .... برلین به یاری امام حسین که مثل شماها بود به تو....خوش بگذرد.تو به آلمانیها نژاد پرست میگویی چون پول سوسیال آن بیچاره ها را میگیری و میخوری ،اینکه از تو و امثال بدشان میاید.ما کار میکنیم و پول .....مثل تو را میدهیم اینکه ناراحتی امثال شما بیایید .
    16
    2
    جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    از کامنتهایی که دوستان نوشتند تشکر میکنم. حتی لز شازده و کامنتهای پشمکی-فرهنگی اش. با دوستمان میرزاده عشقی سابق بر این در مورد استثناها نوشته بودیم. استثناها در همه موارد وجود دارند و ما نیز راجب به آنها گفتگو نمیکنیم. ودستمان آلونا کامنت با درایتی نوشت که قسمتی دیگر ازتراژدی فرهنگی ماست و غلط نیست. raha از آمستردام نیز کامنت ساده و معلومی نوشت که به باز به خشم و خرناس شازده دچار شد. چه کنیم؟ صفات شازدگی نشان از فرهنگ‌والای ایشان دارد. Kawir از فرانکفورت هم باز با دل پر درد و حال و زبان بنده از چیزهایی حرف زد که دوست نداریم ببینیم و بطور لجوجانه ایی از دیدن آنها امتناع میکنیم. متاسفانه و جدن متاسفانه، ما در این سایت کامنتهای ایدئولوژیکی و جهتدار زیاد میخوانیم و میبینیم. این فاجعه بزرگی است. امیدوارم بتوانیم آزادگی پیشه کنیم و از اسارت ایدئولوژیک رها شویم تا بلکه انصاف در زندگی و در نگاهمان، جایگزین تهمت، افترا و جزمیگری شود. چنین باد. به همه شما تعظیم میکنم.
    2
    10
    جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::iran2015 - وین، اتریش: شازده قیتونی، ....والای فرهنگی ات یادشان رفت بتو یاد بدهند که به شما هیچ ربطی ندارد که چه کس در آلمان یا در جای دیگر از این زمین چه میکند. ....والا نشانت فراموش کردند بتو بگویند رمالی نکن و آنچه را که نمیدانی ننویس یا بر زبان نیاور چون معنی اینکار یعنی تهمت و افترا. اینطور نیست قیتون علیشاه فرهنگی؟! دری وری و بیهوده نویسی از همه هیکل فرهنگی و کلمات پشمکیت میبارد. از انگلستان قبلا دوستی نوشت و نفهمیدی : هر کس سوسیال میگیرد دمش گرم و بتو چه؟! من فرهنگ‌تو را ندارم که از خودم چیزی بنویسم و ابراز افاده کنم. اما ایمیل بزن تا شغلها و درآمدهایمان را با هم و با مدرک مبادله کنیم. تو که در اتریش ۱۶۰۰ یورو مالیات سالانه میدهی خیلی کنتر از من پول داری و درمیاوری. اینها را با شرمندگی گفتم چرا که تو ادم خفیف و ....هستی. به جمله همیشگی بسنده میکنم: برو خودتو عوض کن . زندگی فرصت کوتاهیست .....بیسواد و پر ادعا. آفرین.
    3
    15
    جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Dionysos - پارسی، فرانسه
    با احترام خدمت همه کاربرانی که بسیار سنجیده پاسخ بیهوده گویی ها و سخنان نژاد پرستانه کاربر ایران ۲۰۱۵ را دادند. چنین ادبیات زمخت و انسان ستیزی در خانواده ای بافرهنگ تا به حال دیده نشده و فقط عدم درک و تنگ نظری و حس حقارت مدعی فرهنگ والا را ثابت می کند. کسی که ادعای فرهنگ می کند و از کلمات هرزه و پرخاشهای جاهلانه برای سرکوب دیگران استفاده می کند، نه تنها الفبای فرهنگ را نمی داند بلکه از تعادل روحی و روانی هم برخوردار نیست. این افکار نژادپرستانه دقیقا افکار علی سنبلی و همه کسانی ست که با نفرت از دیگران در خانواده هایی رشد می کنند که خودشان را با جامعه آلمان وفق نداده اند . خوب چه فرقی بین اون چچنی که دیگران را و تهدید کرده و کتک می زند و ایرانیهایی مثل علی سنبلی که اگر بتوانند دست به اسلحه هم می برند. من با خوبی بابا موافقم. باید خود را عوض کرد .
    3
    11
    جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.