هجوم مورچه‌ها به نوزادان رهاشده در کنار سطل زباله بیمارستان در بندرعباس

 میزان نوشت: صدای گریه از محوطه بیمارستان شنیده می‌شد، نوزاد‌های دوقلو در یک پتو پیچیده شده و مورچه‌ها به صورت آنها هجوم برده بودند.
 
خواهر و برادر دو قلوی تازه به دنیا آمده حال خوبی نداشتند و ساعت‌ها بود که شیر نخورده بودند. خبری از مادرشان نبود، هر چه بود خبر از بی قراری نوزادان بود. صورت‌هایشان زرد شده بود و لب‌هایشان سیاه، انگار ساعت‌های زیادی بود که در کنار سطل زباله ر‌ها شده بودند. دو نوزادی که خواهر و برادر بودند و تازه یک هفته از زمان تولدشان به این دنیا می‌گذشت.
 
نجمه بهاری مددکاراجتماعی موسسه خیریه مهرآفرین در شهر بندرعباس درمورد ر‌ها شدن دو نوزاد (خواهر و برادر) در محوطه بیمارستان، می‌گوید: چندی پیش برای پیگیری کار‌های روزمره و جهت پذیرش مددجو (مادر معتاد) به بیمارستانی در بندرعباس مراجعه کردم. در محوطه بیمارستان صدایی نگاه مرا به خود جلب کرد و وقتی دقت کردم متوجه شدم که صدا از کنار سطل زباله‌ای در محوطه بیمارستان می‌آید.
 
بهاری می‌افزاید: واقعا تاسف بار بود، دو نوزاد متولد شده (دختر و پسر) با معصومیت تمام، لای پتو در کارتن گوشه‌ای از پارکینگ عمومی و در کنار سطل زباله ر‌ها شده بودند. با همکاری پرستاران بیمارستان، نوزادان به سرعت به بخش منتقل شدند و اقدامات درمانی برای احیای دو نوزاد آغاز شد. در ادامه مشخص شد که نوزادن متولدشده دو قلو هستند و از بیمارستان دیگری به این بیمارستان منتقل شده و حدود ۷ الی ۸ ساعت در کنار سطل زباله ر‌ها شده بودند.
 
وی با بیان اینکه “متاسفانه مورچه‌های اطرف زباله به مژه‌ها و ابرو‌های دو نوزاد صدمه زده بودند” می‌گوید: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولان بیمارستان، محل تولد دو قلو‌ها مشخص شد که پدر و مادر نوزاد از قشر ضعیف نبودند و بنا به دلایل دیگری نوزادان خود را رها کرده بودند.
 
این مددکار اجتماعی می‌گوید: با تلاش صورت گرفته و همکاری دادستانی و سازمان بهزیستی، دو نوزاد به شیرخوارگاه منتقل شدند.
+78
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۹
    Sepas - تهران، ایران

    ای به گنده آن پدر مادر که این فرزندان نیک را اینگونه رفتار می‌کنن
    4
    64
    شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    پدر ومادر از قشر ضعیف نبودند، وبه دلایل دیگر.. ؟ آیا بحران فرهنگی پیکر جامعه ی ایران را دارد از هم می درد؟! چیزی همانند همان مورچه ها ی آدمخوار که این نوزادن را می خواستند بخورند، به جان ایران افتاده و دارد تار و پود همه ی مردم بر باد می دهد، چیزی مانند بحران هویت،.. این بود همان معنویاتی که می خواست ناجی مردم ایران باشد ولی در کوزه افتاد؟!!
    2
    64
    شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    hasti90 - لندن، انگلستان

    خدا لعنت کنه شما پدر مادرهایی را که به فکر شهوترانی و لذت خود هستید و اینطوری تولید مثل میکنید، این بچه ها گناه دارن😢
    0
    81
    شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    leila leila - گوتنبرگ، سوئد

    وای خدای من واقعا چی به سر إنسان اومده . قشر ضعیف بودن هم دلیل نمیشه که یک چنین بلایی سر دو تا موجود بی گناه بیاری ، پدر و مادر این نوزادها حـ... به معنای واقعی هستن . اعصابم ریخت بهم
    4
    68
    یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    هیچگونه اطلاع موثقی در این مورد هنوز در دسترس نیست. چرا به والدین توهین میکنید؟ شاید نوزادان در عملیاتی به دست خلافکاران خودرو ربا در محل انداخته شدند. تا دچار گشنگی و تشنگی نشوند.
    21
    0
    یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.