فیلم کوبیدن مشت به سینه یک وکیل بازداشتی که دچار حمله قلبی شده توسط نیروی انتظامی

خبرگزاری هرانا - روز جاری، حسین مهر اندیش، وکیل دادگستری در پی شکایت قاضی شعبه ۲۹ در زمان وکالت در مجتمع قضائی شهید مدنی تهران بازداشت شد. وی که پس از تنش و بازداشت به عارضه قلبی دچار شده بود در معیت ماموران انتظامی به مرکز درمانی منتقل شد. حداقل یکی از ماموران همراه بدون هیچ دلیل مشخصی به سینه این وکیل دادگستری ضربه می زند. ضربه ای که در آن شرایط می تواند عواقب مرگباری برای فرد دچار عارضه قلبی به همراه داشته باشد. حسین مهر اندیش اکنون در زندان رجایی شهر کرج به سر می برد.
 
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز جاری حسین مهراندیش، وکیل پایه دادگستری که در مجتمع قضایی شهید مدنی تهران در حال انجام دفاع از موکل خود بود به دستور قاضی شعبه ۲۹ و تحت عنوان توهین به قاضی بازداشت شد.
 
بازداشت پرتنش نامبرده منجر به بروز عارضه قلبی به شکل درد در ناحیه قفسه سینه شد به همین دلیل ماموران نیروی انتظامی وی را به مرکز درمانی منتقل کردند.
در ویدیویی که در اختیار هرانا قرار گرفته و لحظات پیش از حضور پزشک بر سر بیمار را نشان می دهد، یکی از ماموران نیروی انتظامی به دلایل نامعلومی با آقای مهراندیش که در حالت بی حالی قرار دارد بدرفتاری می کند و پس از دستبند زدن او به تخت به ناحیه سینه او ضربه میزند. ضربه ای که برای فرد مبتلا به عارضه قلبی می تواند کشنده باشد.
 
در این ویدیو خانم نقویان همسر آقای مهراندیش که ایشان نیز به حرفه وکالت اشتغال دارد به ماموری که ضربه می زند معترض می شود.
 
شاهدین در صحنه به هرانا گفتند یکی از افسران ارشد حاضر که گفته میشود سمت ریاست کلانتری را نیز بر عهده دارد به خانم نقویان لگد زده است.
 
آقای مهراندیش پس از ترخیص از مرکز درمانی با قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.
 
لازم به یادآوری است خشونت رفتاری در نیروهای انتظامی و نظامی ایران مسبوق به سابقه است و حتی موارد زیادی از مرگ در بازداشتگاه ها یا فوت فرد در زمانی که تحت بازداشت بوده در سالهای اخیر گزارش شده است با اینحال در کمتر موردی فرد خاطی توبیخ یا مجازات شده.
+89
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    beerslover - بارسلون، اسپانیا

    پلیس‌های کشورهای جهان سومی‌ ، ایران هم قربونش برم پرچم دار نااا عدالتی و بی‌ فرهنگ بودن کشورهای جهان سوم است
    21
    100
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۸
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    درود بر این مٱمور رشید انتظامی. کاملاً صحیح و به موقع عمل کرده. سر کلاس این رو هم یادمون دادند، اگر طرف دچار عارضه قلبی شد، با مشت محکم بکوبید رو دنده بین 3 و 8تش. اگر هم قدرت زدن رو حالا بخاطر کم وزنی یا هر دلیل دیگه ای ندارید. با لگد نهایتا دیگه جفتک برین رو سینه یارو، ولی همون دنده ها.
    135
    34
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    چرا ناراحت و عصبى میشید؟ وقتى میروید و بین بد و بد تر یکى را انتخاب میکنید و آخوند رو در راس مینشونید، بیشتر از این انتظار دارید؟
    29
    83
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tom28 - تهران، ایران

    در کشوریکه اراذل و اوباش بشن افسر پلیس و قضاتش را به گفته رییس قوه قضاییه بشه با پول و زن فاسد کرد و وکلای دادگستری بشن دلال و کارچاق کن قاضیهای فاسد و..... بیشتر از این نمیشه انتظار داشت. فساد گسترده و سیستماتیک این کشور را به سمت بزرگترین و بدترین سقوط تاریخ میبره
    20
    56
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    واقعا که تاسف اوره !! مملکت افتاده زیر دست یه مشت در دهاتی عقده ای سادیسمی که کمبودها و عقده هاشون رو سر مردم بیچاره خالی میکنند
    16
    54
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    باور دارم نسل ایرانیان پس از شورش ۵۷ عوض شده است و تنها اقلیتی بسیار محدود هستند که اجازه ندادند تبعات و نوع تربیت و منش این نظام بر آنها تأثیر بگذارد و یا جیره خور این نظام و همرنگ این جامعه پریش و از انسانیت بدور افتاده نشدند که همه چیز را در منفعت و نان‌ به نرخ روز خوردن می‌بینند. مأموران انتظامی که در پایا پأیی با این نظام سنگ تمام گذ اشته شده اند نوکر نظام نه خدمتگذار ملت. عجیب نیست، ، اگر دوران حکومت پهلوی‌هایِ ایران ساز و پیشرفته را پس از حمله اعراب به ایران ندیده بگیریم، شاهدیم تمامِ مدت حکومت‌هایِ مذهبی‌ و خرافاتی بر ایران حاکم بوده است. ملت ایران حالت ارتجأیی پیدا کرد و هر چقدر در دوران پهلوی‌ها ، عریض و طویل شد، به محض دیدن خمینی آب از لب و لوچه آ‌ش سرازیر شده ، رشنفکر نما , قشری, چپ, توده و ملی‌ مذهبی‌ , زیر عبا خمینی رفته و از آنجا بر علیه هر چه پیشرفت , ملیت و میهن پرستی‌ ، سنگر گرفتند. هنوز که هنوز هم هست مابین عبا خمینی و خامنه ایی در تردد بوده و به محض صحبت از ملیت و یا حکومت متمدن , ملی‌ و مترقی پادشاهان پهلوی میشود ,چهار ستون بدنشان از لرزه گذشته به رعشه می‌افتد .
    9
    20
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. بگو که منظورت سر کلاس های استاد طوسی بود . ...هر چی آدم وقیح و احمق و بی شرفه
    16
    52
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. ایشالا سکته که زدید، خودم میام به کمکتون!
    9
    47
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    شاه و شیخ - قم، ایران

    نیروی انتظامی که چه عرض کنم نیروی داعشی!!
    4
    30
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] آدم باید خیلی نادان باشد که در مورد افرادی که نمی شناسد نظر بدهد،تو از کجا میدانی این آقا وکیل به کی رای داده .شاید مثل من اصلا تا حالا رای نداده. شما شاه اللهی ها به حزب اللهی ها بخدا سور زدید.ادم اینقدر بی چشم رو ؟خیلی از مردم ارباب مرده ات را نمی خواهند پدر جان ! این را در آن کله فرو کن .شازده ات هم که یک ذره ارزش داشت با دم تکان دادن برای سعودی گور خودش را کند.
    21
    12
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    حکومت عدل علی عرب است و مملکت امام زمان عرب ،مسولان و منتسبان افتابه چیها هم از بیخ عربند، چه انتظار ها که ملت از انها نداره!
    4
    9
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. چه ایشان رای داد و چه رای نداد, دود آتشی که رای دهنده ها به پا کردند به چشم همه ایرانیان میرود. برای شما هم متاسفم که هنوز نور حقیقت را هنوز در موهومات جستجو میکنید.
    9
    7
    ‌سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. چون از خدمات پهلوی سپاسگذاری میکنم باید وصله شاه اللهی به من بچسبانید. اگر قدر دان بودن من از خدمات رضا شاه معنی شاه اللهی بودن بدهد پس من به آن انگی که چسباندید افتخار میکنم. اگر حمل بر بی ادبی نشود, میتوانم مرام شما را سوال کنم؟ مسعود اللهی هستید یا استالین اللهی یا مصدق اللهی یا گیج اللهی؟
    11
    5
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Alish_uk - بیرمنگهام، انگلستان
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]امیدوارم این برخورد با خودت و عزیزانت بشه. در ضمن بلد نیستی یه چیزی رو بلغور نکن. CPR اولا مال ایست قلبی هست نه حمله قلبی،طرف داره حرف میزنه بعد میگی کار اون خودفروخته خوب بوده؟ ثانیا اصلا هیچ ربطی به دنده شماره سه یا هشت نداره مزدور، بعد هم تو جمع رافضی های مزدور سفره ابولفضل انداز احتمالا لگد میزنن، انسانهای متمدن روی جناغ سینه میزنن. قبل از اینکه این نظرات 3 من یه غازت رو اینجا بزاری یه کم حداقل تو گوگل بگرد که خزعبلات نگی. بامید پروردگار چیزی به آزادی و گوربگور شدن عاقات نمونده. واقعا انسان باید به ..... برسه که بعد از دیدن این ویدیو کامنتی که تو گذاشتی رو بزاره.حیف زمینی که تو روش راه میری
    9
    14
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    بازداشت پر تنش مورد اشاره در متن خبر یعنی مقاومت نامبرده در برابر حکم قانونی بازداشت . در ابتدای فیلم هم ماشالله داره زیر یک خم مامورا رو میگیره . هر کجای دنیا اگر بود ، بعد از این توهین های خانم بلافاصله پلیس با شوکر باهاش مقابله میکرد . ماموران ساده دل بی خبر از نقش بازی کردن آقا او را به بیمارستان آوردند غافل از اینکه او قبل از رفتن به زندان نیاز به یک کلیپ برای تحریک احساسات داشته
    9
    12
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. دوست عزیزم سلام . بوی سوزشتان را شنیدم . به شاهزاده تان هم سلام برسانید . بفرمایید که مردم ایران برای شما و خاندان پهلوی ارزش و احترام زیادی قائلند ( خودش دیگه بقیشو میگیره، قضیه رو دیگه جلوی روش باز نکن، بچه روحیش لطیفه سکته میکنه یهویی)
    6
    7
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] مشکل شما آقا این است که دایره فکری شما محدود به الله است،همه شماها ارباب لازم دارید که این رابطه با سن شما دارد که قانون روستایتان را به شهر و کشور و بعدش به آمریکا بردید!! ارباب من! شاه خمینی استالین رجوی عمر و علی و عثمان و محمد و اردوغان و عرعر سعودی و بقیه جنایتکاران!!! شما هر چه تلاش کنید از دو مسئله آسایش ندارید!؟ پرستش استخوانهای مرده از قوم مغول و معصومیت دادن به بزرگ قبیله قوم تازی !حتی اگر به نوکران اردوغان و عرعرستان بتازید .این فرهنگ مختلط شیعی استکهلم شما دارید حتی اگر پیغمبرش را رضا شاه کنید.من با رضا شاه مخالف نیستم من مخالف فرهنگ منحط عرب مغولی شما هستم که البته شما از درک آن عاجزید
    1
    2
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. من هنوز تو طرز تفکر این ابله لایعقل مفلوک موندم . فکر کن میگه وقتی طرف قلبش درد میکنه باید با مشت ! محکم بزنی به قلبش تا درست شه !!! واقعا به نظریه بودایی ها اعتقاد پیدا میکنم که میگن بعضی از آدم ها قبلا حیوان بودن که تو این زندگی تبدیل به آدم شدن . یعنی صد شرف به انگل که صد شرف داره به وجود بعضی ها تو جامعه
    6
    8
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. جوجه را آخر پاییز میشمارند. ما صبر ایوب داریم.
    5
    4
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    nezam 2015 - وین، اتریش. رهبر شما خلیفه علی‌ گدا و نظامش است. چون چهل سال است این نظام را تحمل کرده و دوباره به آن‌ رأی دادی. هر چند اکنون مانند ۵۷ به هر که میرسی‌ می‌گوید من که نبودم و رأی دادنت را حاشا خواهی کرد اما پیش خودت که میدانی چه کاره هستی‌. یک تار گندیده حکومتِ سر فراز پهلوی به کلِ این نظام متفرعن می‌ارزد. علاوه بر اینکه شاهزاده ایرانی ما یا پرنس رضا، عمرش را به سلامت گذرانده نه به جنایت و خیانت و فساد و در عشقِ ایران اما این نکات از درک امثال شما‌ها خارج است چون کسی‌ که به این نظام باور دارد خود معرف خود است و زیاده لازم نیست . با انتقاد آبکی‌ به این نظام هم چهره هزار رنگِ خود را نپوشانید چون نظام چهل سال به امریکا و اسرأییل مرگ و بد می‌گوید اما همواره پشت صحنه پوشک کارتر را هم عوض می‌کند.
    5
    1
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. اشتباه گرفتید آقا. اگر با افکارمن آشنا نیستید، به بایگانى کامنت ها رجوع کنید. مشکل بعضى از ما ایرانیان اینست که اول زود جوگیر میشویم و دیگر اینکه همه فکر میکنیم که عقل کل هستیم و کلید هر مشکلى فقط پیش ماست. شما که براى رضا شاه کبیر احترام قائل هستید، بجاى موعظه براى من سعى کنید از وقایع تاریخى و خدمات پهلوى براى جوانتر ها بنویسید تا بلکه تلاش موثرى در راه روشنگرى کرده باشید.
    3
    0
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    ا[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] تعجبم که شما چرا مطلب را نمیگیرید.من نگفتم برای رضا شاه احترام قائلم گفتم مخالف نیستم.رضا شاه خدمات و اشتباهاتی کرد که من کفه ترازوی خدمات را بیشتر میبینم چون من این افراد را معصوم نمیدن که هر کاری را کلاه سعی سرش بگذارم و برعکس محمد رضا شاه با سرکوب ملی گراها و تقویت مذهبی ها خیانت بسیار بزرگی به ایران کرد.شما ایران و مردمش را با استاندار شاه و پهلوی میسنجید ولی من ایران و فرهنگ و تاریخش را ملاک میدانم و شاه را نوکر ایران تصور میکنم که آنهم از عهده بر نیامد.قیاس شاه با خامنه ای بنظرم مسخره است چون خمینی و خامنه ای و حزب الله دشمن آب و خاک و فرهنگ میهن هستند و علنا با همه چیز ما مخالفت میکنند اینها کفتارهایی هستند که باید نابود شوند ولی شماها با افکار عقب افتاده تان به اینها کمک میکنید تا مردمی که به منابع دسترسی ندارد فکر کنند خوب فرهنگ ایرانی هم مثل فرهنگ خامنه ای است فرهنگ ایرانی همان فرهنگ شاه اللهی است،این است که هر از جندی به فرهنگ مغولی عربی اربابی شما میتازم تا این تفاوت ذکر شود
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::] حاجی خانم برو قرصهایت را بخور و با عروسکها یت که از پیری ریششان در آمده شهبانو بازی کن .برو با تفکر اسلامی کپک زده کامنت بازی کنید که یک روح هستید در دو جسم پهلوی و ولایت فقیه ،برو خدا شفا بدهد.
    1
    3
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. من البته به نظر حضرتعالی احترام میذارم اما تفاوت است مابین صبر ایوب و مغز معیوب .
    2
    5
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    nezam 2015 - وین، اتریش. من با کسی‌ دشمنی شخصی‌ ندارم ، با تفکراتِ جاهلانه مشکل دارم. وقتی‌ فردی در اثر بیماری به این تفکرات دچار می شود البته به قدر توان و انرژی خود به او کمک می‌کنم. حالا چرا آتش گرفته ایی، به تو هم که کامنت دادم، اما به هر کس به اندازه فراخور حالش. ضمناً امثال تو که به جنتی و نظام پیر خرفت ها ماقبلِ تاریخ و به دور از تمدن باور دارید ایراد به سنِ شهبانو نگیرید ، که میلیونها جوانِ زپرتی و امثال تو میانسال را در جیبش گذاشته راه می برد. علاوه بر اینکه به خاطر بوی کهنگی , نم و کپک افکارتان، افراد کپک زده شده و ایران را کپک فراگرفته است .
    5
    2
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::باور عمیق - قم، ایران::]. صد البته من هم عرایض شما را تایید میکنم. همانطور که نوشتید بین من و شما تفاوت هست و من صبورانه منتظر هستم!
    3
    2
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. محترم، شما هم یکى از همان هایى هستید که چهل سال است همان مهملات را تکرار میکنید و همزمان دیگران را متهم به نگرفتن مطلب میکنید. حرف ساده من و بانو شیرزن ایرانى این هست: اگر چهل سال یا بیشتر است که خود را خفه کرده اید که به دیگران ثابت کنید حق با شماست و درست میگویید، ولى نتیجه کردار شما همین هست که ایران گرفتار آن است، پس دیگران را مقصر قلمداد نکنید. به احتمال قریب به یقین، ایراد از خود شماست. حرف ما این است که اگر مردم در دوران پهلوى آسایش بیشترى داشتند، پس ما شِکَر خوردیم که به اشتباه عنقلاب کردیم
    2
    3
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] برایتون شفای عاجل آرزومندم متاسف که فکر میکنم اینگونه بیماریها شفا بخش است.
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. برادر، جمله آخر خود را یکبار مرور کنید. اگر معنى داد، من شفا پیدا کرده ام!
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. معنی هم بده حضرتعالی شفا پذیر نیستی :) :) :) . خیلی مخلصیم . پرنس جون چطوره؟
    1
    0
    ‌پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [: :Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] من کیبورد فارسی ندارم اینکه گاهی بعضی اوقات حرفی جا می افتد که حمل بر بی معنی بودن جمله میشود.این قضیه هم برادر شاه اللهی از بدجنسی های الله در وجود شماست.
    0
    3
    ‌پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.