پاسخ دندان شکن تاریخ شناس به یکی از اسلامیست های صدا و سیما راجع به تاریخ ایران باستان
+692
رأی دهید
-35
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
لعنت و نفرین الهی به تازی زاده های مادر صیغه ای دشمن ایران و ایرانی
49
363
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
۴۸
Omidy - لندن، انگلستان
این آقا 100 سال دیگه هم دلیل بیاره طرف مقابلش نه میفهمه و نه میخواد بفهمه. اون نون دونیش تو همین اسلام هست و بس.
40
414
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
۴۸
mehrdad cross - بروکسل، بلژیک
آفرین به این مرد.زنده و پایدار ایران و ایرانی
30
388
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
۴۶
bineshaan - لندن، انگلستان
پس شما شیعیان چطور چندین هزار صفحه از درگیری چند روزه ۲ فامیل در صحرای کربلا در۱۴۰۰ سال قبل نقل میکنید. حتی ازثانیه به ثانیه حرکات دم و سر اسب تک تک افراد درگیر در اون جنگ صدها جمله نقل میکنید. در صورتیکه کتاب معتبرتاریخ طبری که شما هم ازش نقل میکنید نوشته که حسین قبل از جنگ به داخل خیمه میره و با آب حمام میکنه و موهای بدنش رو میزنه. این قسمت معتبر رو شما نمیبنید و نمیخوانید ولی حرکت دست چپ اسب یار ردیف ششم حسین رو در میانه ظهر روز دوم جنگ جایی نوشته شده و شما خوانده اید و حالا برای مردم چرتی و خرافاتی و بی مطالعه نقل میکنید.
44
343
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
افرین به این تاریخ شناس و تاریخ پژوه که اثبات کرد صرف داشتن ادعا در مورد مسائل تاریخی و یا مذهبی کافی نیست بلکه وجود تحقیق و تفحص و بررسی احوال گذشتگان میتواند در اثبات گفته ها دخیل باشد اون اقای پشمک الاسلام هم که اونجا نشسته و قصد داره بنام اسلام تاریخ کهن ایران باستان رو نادیده بگیره و جوری مخاطب رو قانع کنه که نظر اسلام اینه که ایران باستان هیج هویتی نداشته کاملاً در اشتباهه بنده معتقدم که روافض تشیع نمیتوانند ادعای اسلام بکنن بلکه با اندکی بررسی خواهیم دریافت که سیر تکامل دین تشیع از ابتدا تا انتها هیچ نقطه اشتراکی با اسلام ندارد همه مورخین و مصنفین اسلامی (اهل سنت) بر هویت تاریخی ایران باستان و روم و چین و هند و مصر و یونان اشاره کرده اند و در منابع مختلف از علوم گذشتگان استفاده کردن و هرجا که علوم گذشتگان نیز دارای کجی و اشتباهی بوده رانیز تصحیح کردن و اساساً اسلام هیچ تضادی با تمدن بشری ندارد بلکه سیر تکامل هویت انسانی و تاریخی را به اتمام رسانده و در کل هویت برتر را رقم زده
83
218
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
۳۴
arian1 - ابادان، ایران
قهرمانان و اسطوره های مسلمانان و اسلام هم برای مثال، امام علی است ..، که گردن ۷۰۰ انسان را در یک روز بدستور پیغمبر خونخوار اسلام قطع می کند چون نمی خواستند مسلمان شوند. و یا امام حسین شیعیان است، که بخاطر گرفتن خلافتی که حق او نبود خانواده و اشنایانش را به جنگ پسر عمویش میبرد، و بعد از اینکه کشته میشود به او لقب اسطوره میدهند. در زمان کنونی هم داعش و بوکوحرام و تروریستهای ادمکش اسلامی اسطوره های مسلمانان هستند.
43
221
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
۵۳
uk.ali - لیورپول، انگلستان
طرف آمد با ادعای معرفت خالی، خوابش با مخلوطی از عقده را با زور به سایرین ، خود سوال و خود جواب داده و تعریف کرد و رفت ! کوروش هم مثل خودت بوده !
471
43
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
۵۸
oghabe - بازل، سوییس
پالونچی پانترک تو هنوز از رو نرفتی.
51
240
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
۵۹
chupan - یونشاپینگ، سوئد
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. انگاری قوم فارس خصوصا بچه تهرونا زیاد .... ؟
31
110
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
۳۹
winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. بینم مشتی، مشکل تو دقیقا چیه؟ حرف حسابت چیه؟ شما ترکی؟ خوب چرا میای تو ایرانینیوکی؟ چرا نمیری تو ترکیش یوکی؟ میای اینجا فارسی حرف میزنی به کشور خودت هم بد و بیراه میگی. پدیده جدیدی هستی ها! طرف هم حرف بدی نزد، گفت ایران سرزمین اقوام گوناگون با زبانها و لهجههای گوناگون بوده و هست، و همه ما، چه فارس، چه لر، چه کرد و غیره به همدیگه احترام میذاریم و اساطیر هر منطقه رو اساطیر همه مون میدونیم. زرتشت هم از آذربایجان بود. علت ناراحتی تو چیه؟
37
150
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
۳۸
rouzbeh_ma - لندن، انگلستان
من از وقتی تحقیق روی شکیات خودم رو شروع کردم در چند سال پیش تا کنون یک چیز رو خیلی واضح متوجه شدم. اینکه بنیان دین مخصوصا اسلام و باز مخصوصا دیدگاه های افراطی اون چون مذهب شیعه به قدری ضعیف و پی در لجن زار دارد که با یک مناظره بی طرفانه براحتی می شود حتی عوام نافهم را هم قانع کرد. این کارشناس محترم دلی پر دارد اما نمی تواند حرف ها را در رسانه ای فاشیستی و تمامیت خواهد بزند.
28
88
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
۴۲
آنتی خرافه - کلن، آلمان
ینی آفتابه رو گرفت بر کل نظام جیب بری عسلامی و عسلام خام ممدی
28
112
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
این آقا همانند طوطی از حافظه خوبی برخوردار و یه چیزایی رو که از بر کرده؛ میگه. ولی خودش هم نمیفهمه که داره چی میگه. یعنی همون لبزنی خودمون. تو دقیقه ۲٬۳۶ سوتی داد که نژادپرسته. ولی شیعیان از هر قوم و قبیلهای که باشند یار و یاور همدیگر هستند؛ حالا طرف آفریقایی هم که باشه.
208
32
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
۶۱
گذشته میرزا - ایران، ایران
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. نژادپرست هر چقدر میخای عقده گشایی کن . ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تو است..عرض خود میبری و زحمت ما میداری
38
121
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
افرادی مثل سلطنتطلب خوداشون رو گول میزنن که مسلمونن. عمر پرست نمیتونه مسلمون باشه. فرقهای که خلیفههاش رو پیامبر ص لعن کرده؛ چطور میتونه ادعای مسلمون بودن بکنه؟! مدرکش رو هم تو قرآن داریم.
184
37
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
۶۸
amir-amir - تورنتو، کانادا
زنده و پایدار باشید خیلى مستند و عالى بخشى از تاریخ ایران باستان را بیان کردید اگر چه کوردلان اسلامى از روى کین هرگز از دشمنى با ایران باستان و تاریخ باشکوهش دست بر نخواهند داشت.
31
94
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
۷۰
senator x - تهران، ایران
اگر جد ایشان,عمر,6ماه کتابخانه های ایران را بعداز هجوم وحشیانه نمیسوزاند,و با حفظ آن,الان این موجود 6 ماه حمام نرفته,با اراجیف مزدورانه خود سعی برمخفی نگاهداشتن حقایق تاریخی و افتخارات ایران باستان را که دنیا و حتی دشمنان ما برآن صحه گذاشتند,آنرانداشت.بهمه اعضاءاین سایت اصرار دارم که حتما کتاب( دوقرن سکوت) را مطالعه کنند
30
89
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
۴۲
paksan - ایران، ایران
سلیمی نمینی باقی نموند. یعنی تبدیلش کرد به کود .. عالی بود و حقیقت همینه صددرصد باهاش موافقم هرچند آذری هستم ولی باید بدونیم آذری بودن ما بخشی از ایرانی بودنش ماست و من هیچ موقع خودم رو زیر پرچم عثمانی و ترک ها نمی برم .
29
89
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. هر کی جای تو بود می رفت تو افق محو می شد و دیگه پیداش نمی شد ترک فاشیست ضد ایرانی ولی رو که رو نیست! تو خودت هم بکُشی ترک ها با یک مشت دروغ و تحریف تاریخ دارای تاریخ و فرهنگ کهن نمی شوند فرهنگ شما فرزندان مغول که فقط قتل و غارت و دزدی به اسم دین بوده همه در تاریخ ثبت شده و هنوز هم به کارتون ادامه می دهید! بی لیاقت ها اینقدر به کورش کبیر حسادت بکنید تا سقط بشوید! اینقدر ترک ترک می کنی لااقل یک اسم ترکی رو خودت می گذاشتی نه اسم عربی😀
46
113
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
۶۰
paydar22 - لاهه، هلند
.. اگر اسلام حمله نکرده بود و کتابهای و کتابخانهارو توسط اربابهای تر از خودت به اتش نکشیده بودند می دیدید ایران چقدر کتابهای تاریخی داشتیم همین الان سکهای تازی زیر خاکی که شماها به انان میفرشید به عنوان تاریخ خود عرضه میکنند
23
52
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
۵۳
uk.ali - لیورپول، انگلستان
این معرفت کوروش پرستان 2017 می باشد خودش 2500 سال پیش چی بوده!
155
35
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
۴۹
sarbaz007 - المان، آلمان
زنده باشی به این میگن جواب دندون شکن
25
80
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
۵۳
uk.ali - لیورپول، انگلستان
من بدون تعصب ، دشمنی یا لج بازی با کسی ندارم ، اگر اهل واقعیت و منطق هستید به سوال من جواب بدهید، کوروش که در اصل سیروس را هرودوت برای شما معرفی کرده یا نه ؟ هردوت نوشته سیروس مادرش یهودی بود و پدر نامعلوم، و حالا شما می گویید پدرش فارس، مادرش کرد و عمه اش لر بود ؟ نوشته های کوروش در مورد ماد " من سرور ، پادشاه را دستگیر کردم، اول گوش بعد زبان و دماغ و در آخر سرش را بریدم " ! بعد از 1400 مسلمان بودن حالا متوجه می شوید که برگردیم به آتش پرستی؟ بلاخره چرا هیچ نویسنده ایرانی تا زمان پهلوی هیچ چیزی هیچ جا نگفته؟ فارابی، ابوریحان بیرونی، داخلی و فردسی ها که مجبور بود از رستم افسانه ای غیر حقیقت درست کند چرا کوروش را نمی شناخت؟ قبر مادر سلیمان چطور قبر کوروش می شود ؟ الحمدالله مسلمانیم به دروغ اعتقاد نداریم !
120
35
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
۷۰
senator x - تهران، ایران
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک:مذهب شما گفته,یکساعت تفکر بهتراز70سال عبادت است که من باین نکته بسیار احترام میگذارم,ولی خدا وکیلی شما در زندگیت یکبار اینکار را کردی؟.
26
63
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. ترک فاشیست تو نمی خواد خودش را در مورد پدر و مادر کوروش ناراحت بکنی تاریخ نویسان در مورد شخصیت و نبوغ و انسانیتش به اندازه کافی گفته اند و همین استاد تاریخ هم به آن اشاره کرد تو بگو پدر و مادر ....و اجداد .... ترکها کیها بودند؟
24
64
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
۳۹
پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. در ضمن ترک فاشیست تا کنون هر سوالی ازت کردم جواب ندادی و از زیر سوال ها در رفتی ولی یک چیز دیگر می گویم به معلوماتت اضافه بشود! از نظر تاریخی همه کشورها یک پدر معنوی دارند (می توانی در اینترنت بگردی پیدا کنی) پدر معنوی ایرانیان کورش کبیر است و پدر معنوی شما ترک ها آتاتورک است با یک حساب ساده سرانگشتی خودت ببین فرق معامله چند هزار سال است ترک حسود 😎
26
53
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. بهتر است که تو فقط به همان ترکی بنویسی، نه اینکه به ما درس تاریخ بدهی و نقش آموزگار بازی کنی، ودر یک بازی با کلمات، و بیماری بلوف ضد فارس، بخواهی به ما بقبولانی که تا چه اندازه از ایرانیان متنفری، از ترک بودن خود جز ترسیم حقارت چیز دیگری یاد نداری؟!
21
54
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹
۱۰۷
Nakamichi - لندن، انگلستان
حتی نمیشه تصور کرد شدت سوزش ....افراد بی هویتی مثل ali.ukوقتی این ویدیو رو میبینند :)
21
49
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۹
۳۷
shana - خوزستان، ایران
uk.ali - لیورپول، انگلستان کوروش بزرگ پسر کمبوجیه. و نسل به نسل پادشاه زاده بود .می شه بگی پدر خودت کدوم بود؟.
11
56
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا
اى جان. . درود بر این مرد بزرگ ایرانى فرزند کورش کبیر.
12
40
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
۵۳
uk.ali - لیورپول، انگلستان
مسئله کوروش به کنار این طرف که دهانش را باز کرد عقده ای بودنش آشکار شد چرا همان اول می گوید ما مثل پان ترک ها و پان عربها نیستیم! این حرف پان فارس بودن خودش را ثابت می کند و همچنین برای برحق شناختن خودش به تخریب دیگران می پردازد تا کم و کسری خود را جبران کند ،اگر موضوع در مورد تعریف کوروش هست چه ربطی به تخریب همسایه ها و هموطنان ترک عرب دارد! دوما طرف مقابل و مخالف او ترک یا عرب نیست او هم 4ارس هست و ما خیلی فارسی زبان مسلمان در ایران داریم که گوششان بدهکار آن جور افراد که هدف اختلاف قومی و برتری نژادی دارند نیست ،حالا بماند دیگران ! اصلا بگویم کوروش خدا بود پیغمبر بود و صاحب زمان و آخرت هست ولی حق تخریب دیگران را ندارد!
52
16
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
۳۹
winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. قارداش جان، صرف نظر از اینکه کورش واقعا کی بوده، در جهان به عنوان اولین پادشاهی یاد شده که به فرهنگ و اقوام و سنتهای گوناگون توجه میکرده و احترام میذاشته و توجهی هم به مسائلی داشته که امروز به اسم حقوق بشر شناخته شده. از نظر ما ایرانی ها، کسی بوده که اقوام گوناگون رو در ایران متحد کرده و اولین پادشاهی بزرگ رو در ایران پایه گذاری کرده، و برای این سرزمین افتخاراتی رو به جا گذشته. حالا پدرش ترک بوده، مادرش یهودی بوده، چه میدونم پدر بزرگش سیستانی بوده، برای شخص من اهمیتی نداره. همونطور که ترک بودن و نبودن شما برای من اهمیتی نداره، و به عنوان هموطن هر جا بتونم به یک ایرانی کمک میکنم و ایرانیها رو دوستشون دارم. فقط از آخوندها و بسیجی و مزدور و ایرانیهای بد خوشم نمیاد.
12
41
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
۳۹
winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. حالا شما نگاه کن به عنوان یک ایرانی، استفاده میکنی از 3 دریا (دریای خزر و خلیج فارس و دریای عمان)، هم کویر لوت رو داری هم جنگلهای گیلان و مازندران، هم نفت جنوب هم پرتغال کرمان. آدم عاقل اینهارو میذاره میچسبه به چند تا کوه و کمر آذربایجان که جدا بشه از ایران؟ تا بحال شده یک آذری بره مثلا جزیره کیش، بهش بگن راهت نمیدیم چون آذری هستی؟ اگه منظورت این هست که آذریها باید حق تدریس زبان خودشون رو داشته باشند، من یکی که طرفداری میکنم. نه فقط آذری ها، بنده معتقد هستم همه اقوام ایرانی باید ادبیات و فرهنگ خودشون رو حفظ کنند. پس درد شما چیه دقیقا؟
9
37
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
۳۹
winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. من پانترک شنیدم، ولی تا به حل پان فارس نشنیده بودم. این بابا داشت میگفت که ما ایرانیها از اساطیرمون برای نشان دادن برتری خودمون نسبت به سایر ملل استفاده نمیکنیم، بر عکس ترکها و عربها. کاملا هم درست میگه. یا شما خنگ تشریف داری، یا فارسی رو خوب متوجه نمیشی، یا مثل "بعضی ها" خودت رو به اون راه زدی.
10
29
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
۳۸
rouzbeh_ma - لندن، انگلستان
در این مورد یک چیز جالب هست. اینکه سی ساله همه امکانات و پول و رسانه و آموزش پرورش و دانشگاه و همه همه دست اینهاست ولی باز هم در برابر تنها یک شخصیت ایران باستان اینطور زجه می زنند و هیچ چیز برای ارائه ندارند. اسلام براستی چه چیزی جز حماقت و خشونت برای ارائه دارد؟
9
19
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. ما رکورد زدیم! خدایی تا حالا ٤٠٦ تا منفی ندیده بودم! حتی با ساعتی ٧٠٠٠تومن هم اینقدر منفی به کسی نداده بودن. ....
12
22
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
۵۳
uk.ali - لیورپول، انگلستان
[::winnie1987 - بیرمنگهام، انگلستان::]. راست می گویی شما پان ترک شنیدی ولی ندیدی اما پان فارس نشنیدی ولی خیلی هم دیدی و خودت هم ناخودآگاه پان فارس هستی ! اصلا می دانی پان یعنی چه ؟ فحش ناموسی نیست ! خیلی ساده در ایران قوم فارس زبان خودش را با پول بیت آلمان تدریس کرده و به دیگران تحمیل می کند به کنار تازه اجازه نمی هند که دیگران حتی بزبان خودشان با بودجه خود زبان مادری یاد بگیرند و نهایت تجاوز به حقوق غیر فارس تا انجاست که طرف در اردبیل دعوت به عروسی که روی کارت ترکی نوشته بود شش ماه زندان رفت ! حالا تو بگو کدام غیر فارس چه ترک و عرب در ایران پان حساب می کنی که حتی حقوق ابتدایی تحصیل به زبان مادری را ندارد ما می خواهیم اگر ایرانی هستیم باید حقوق ما کاملا مساوی قوم فارس باشد حالا شدیم پانترک و تجزیه طلب؟ نوکر کشور همسایه ، مستعجر ، پناهنده و متجاوز مغول در ایران اگر در ایران عکس همان قضیه ترک جای فارس بود شما نظرتان چی بود؟ چرا ما در زمان جنگ برادر هموطن ترک شما بودیم ولی حالا با طلب حقوق مساوی شدیم بیگانه!
29
13
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
۵۳
uk.ali - لیورپول، انگلستان
در زمان جنگ ما ترکها همه می رفتیم جنگ و هر شش ماه برم گشتیم خانه و در زمان صلح هم می رویم به فارسستان برای کار و هر شش ماه برمی گردیم خانه ! آیا این رسم هموطنی و راه دموکراسی هست؟ آیا در زمان جنگ چهار تا فارس با یک ترک به جبهه می رفتند که حالا چهار برابر کارخانجات در مناطق فارس نشین هست ؟ می گویند اصفهان بیشترین شهید را داده آیا اسمی از قوم بزرگ قشقایی را هم بردید که غریبانه با در جبهه بودند؟ حالا سه میلیون قشقایی بخاطر ترک بودن یک استان نداد و آنها را مابین استان های اصفهان، شیراز ، بویراحمد احمد ، هرمزگان و بختیاری تقسیم کردند آیا ترک در ایران در استعمار نیست ؟ چطور یک میلیون بختیاری یک استان دارد ولی سه میلیون قشقایی نه ؟ من با خلق فارس کار دشمنی ندارم سیستم حاکم فارسگراست ! آیا در بازی های فوتبال که تیم محبوب آذربایجان در مناطق فارس میزبان هست در مقابل دوربین ها ترک خر صدا کردن درست هست تازه در تلویزیون با پول بیت المال نشان هم می دهند و این ناسیونالیسم و پان فارس بی ترمز باعث رشد ناسیونالیسم در آذربایجان می شود که مثل خود آنها برخود می کند و مرگ بر x یا خلیج x می گوید
34
12
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
۵۳
uk.ali - لیورپول، انگلستان
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. [::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. منفی مثبت مهم نیست ، یارو ورزشکار چینی می گوید " نبین که می گوید ، ببین چه می گوید " من قصد توهین به هیچ قومی ندارم ولی سخت مخالف توهین کننده گان بی منطق هستم که در نهایت جهالت به ملتی توهین می کنند !
30
11
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
۵۶
دل شیر - تهران، ایران
لذتی که در این مصاحبه وجود داشت، آموزش تاریخ به کل ایرانیان بود که بدانید شما از قوم کوروشی هستید که حقوق بشر را در 2500 سال پیش مطرح نموده است. عظمت این امر آنقدر زیاد است که نمی توانی ایرانی باشی و به کوروش بزرگ، شاه شاهان افتخار نکنی. و تلاش مذبوحانه عده ای سخفیف برای کمرنگ کردن کوروش بزرگ، راه بجایی ندارد. درود بر ایران و ایرانیان وطن پرست.
11
20
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
۳۹
winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. شما اگر حاکمیت حال حاضر رو میگی که این حکومت ضد ایران و ایرانی هست. بلایی نیست که این آخوندها به سر ما ایرانیها چه ترک و لر و کرد و فارس نیاورده باشه. من هم گفتم، به عنوان یک ایرانی از حقوق یکسان برای همه ایرانیها، چه بهائی، چه سنی، چه شیعه، چه آذری و غیره حمایت میکنم. کسانی هم که به هموطن آذری توهین میکنند، یک عده بی فرهنگ بیش نیستند، تربیت آخوندی 38 سال گذشته رو شما نادیده نگیر.
10
23
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۵
۶۱
گذشته میرزا - ایران، ایران
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. ایراد کار تو اینه که فکر میکنی تو این سیستم خراب شده فقط فارس ها کیف میکنن و بقیه بدبخت و مانده یه آموزش زبان مادری در مدارس! این نکبت و بدبختی زندگی مردم رو از ترک ،کرد،لر ،فارس ،عرب و بلوچ تغییر داده مردم توی دخل و خرجشون موندن جنابعالی تو فکر نش ایوانی! تو بیاد این مشکلات رو تماما حل کن بهت قول میدم همه این اوام حاضر میشن از فرداش ترکی حرف بزنن اصلا به زبان مادری خودشون هم تکلم نمیکنن...اصل رو به چسب نه فرع میتونی این اوضاع رو تغییر بده مطمن باشد مسئله آموزش زبان مادری هم حل میشه. یکی می مرد ز درد بی نوایی. یکی می گفت آقا زردک میخواهی!!!
11
24
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۷
۶۲
شاه و شیخ - قم، ایران
"سخت از فهماندن چیزی به کسی که پول میگیرد تا نفهمد" این بابا نونش تو پولش و پولش هم تو دینش هست..!! پس چرا با "فهمیدن" نون خودش را آجر کند..!! ما که نمیدانیم ولی میتوانیم حدس بزنیم که وی همچون اون آخوند بی عمامه اللهه قمشهای چقدر گرفته تا آمده به استادیو در صورتی که آن تاریخ شناس محترم بی هیچ چشم داشتی قدم رنجه فرموده است.
15
15
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
۵۳
uk.ali - لیورپول، انگلستان
[::oghabe - سنت گا لن، سوییس::]. منظورت از پالونچی چیست؟ البته این کلمه ترکی هست با تلفظ ( پالانچی ) یعنی شغل دوزنده پالان و یا چایچی شغل چای فروشی، شغل خیلی ربطی به اطلاعات ندارد و فکر می کنم منظور تو یالنچی بود که در ترکی دروغ باف می باشد بلاخره اگر منظورت پالانچی هست که خدمت شما عرض کنم که ببخشید سفارشات اخیر شما برای ..... هنوز آماده نیست و البته عجله داشته باشی ..... موضوع پان گفتن شما هم آن بالا توضیح داده ام که پان کیست و چیست و ظاهرا شما از آن دسته از دوستان کم سواد هستی که پان را بجای فحش بکار می بری و چون مطمئن هستی که کاربران محترم ایرانیان یوکه تایید نمی کنند حالا آن شکی خشم بی جا را بر ما روا می آری بهتر هست مثل ....
38
7
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
۵۵
toghrol59 - گنت، بلژیک
از کامنتهای دوستان به این نتیجه رسیدم که،علی خامهای و چهل دزدش اصلا نباید نگران اپو زشن باشند.
8
6
یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۱
۳۴
یه ایرونی - تهران، ایران
[::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. تو فقط یه مزدوری که یا دانسته از این راه پول در میاری یا ندونسته بازیچه ات کردند و داری به نیاکانت از ستارخان و باقرخان تا تمام آذریهایی که جونشون رو در تاریخ برای ایران فدا کردند خیانت میکنی! پارسی زبان رسمی مملکتمونه.نکنه باید بخاطر حرف دوتا پانترک و پانمغول زبان رسمیمون رو هم از بین ببریم؟! اون زمانهایی هم که پادشاهان ترک در این سرزمین حکومت میکردند زبان رسمی پرشیا پارسی بوده.بهتره بری تاریخ بخونی!خجالت بکش و توبه کن به درگاه ایرانیان.
9
14
یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
۵۳
uk.ali - لیورپول، انگلستان
[::یه ایرونی - تهران، ایران: می دانی منطق، حق و حقوق مساوی چند تا نقطه دارد؟ فقط محض اطلاع شما از خبرهای جدید بگویم تا بدانی برای مردم ترک ایران حقوق مساوی لازم هست نه چرندیات ستار ، باقر ، نقی و تقی در زباله دانی تاریخ هستند . برای بودجه 96 رژیم فارسگرای ایران با افزودن در مالیات زیاد برای استانهای ترک نشین ماننده استان زنجان 20 درصد ، آذربایجان شرقی 14 درصد ، اذربایجان غربی 7 درصد ، تهران 6 و نیم درصد ، استان فارس 6 درصد و استان اصفهان که نصف کارخانه های کشور بعد از تهران انجاست 2 درصد، حالا می فهمی فرق بین استبداد و استعمار را یا الکی آمدی شعار بدهی و خودشیرینی کنی برای دوستانت ! تو برو مطالعه کن بعد می فهمی آذربایجان اشغال شده و این رسم هموطن بودن نیست . معنی بی ربط خجالت بکش را هم دوباره بر برسی کن مگر من به عمه شما خدا نکردهفحش گفتم که خجالت بکشم، دفاع از حقوق جای خجالت دارد پس چرا تو از انکار حقوق ترک خجالت نمی کشی ؟
16
9
یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
۵۳
uk.ali - لیورپول، انگلستان
[::یه ایرونی - تهران، ایران::]. از طر نوشتن تو معلوم هست از ترکهای دهات اطرف قره داغ تازه به تهران رسیدی و خود بدرستی فارسی یاد نگرفتی و پدر و مادر هم اصلا فارسی یاد ندارند، بدبخت وطن دوستی اصالت فروشی نیست!
12
7
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴