مستند جدید "شهبانو " از تلویزیون من و تو - ویدیو

شهبانو نام مستند جدیدی است از تلویزیون من و تو. مستندی متفاوت با نگاهی‌ به زندگی‌ فرح پهلوی از دوران کودکی تا به امروز. این مستند، که با استفاده از ده‌ها فیلم و عکسهای نایاب و کمتر دیده شده و به روایت خود شهبانو تهیه شده است، نه تنها بیننده را با شخصیت، خصوصیات و خاطرات زندگی‌ فرح پهلوی آشنا می‌کند، بلکه نگاهی‌ هم به تحولات اجتماعی، فرهنگی‌ و سیاسی تاریخ معاصر ایران در طول بیش از ۷۰ سال اخیر دارد.
 
+871
رأی دهید
-115

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    Yusof - کلن، آلمان

    دورود بر تو بانوی نمونه .
    1906
    2227
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند

    ای لعنت به تو ای چیره زن هفهفوی بیمقدار! ای اُف و لعنت به هرچی نادان مافنگی همایونی کنن!ای شرم بر شما باد!چرا نمیمیری؟چرا نمیگی علیرضا و لیلا چطوری کشته شدند؟چرا نمیگی اونها رو به خاطر اون یکی پسرت کشتی؟چرا؟ها؟ای عجوزه زاقارت!بمیری که ملتی راحت بشن!
    2356
    2396
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Vejdan bidar - امستردام ، هلند

    آرزو داریم همیشه در سلامات باشی‌ ، مادر ایران زمین ، ما خدمات شما و انسانیت شما رو هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد ، دیر فهمیدیم اما بالاخره فهمیدیم فرق خوب و بد رو ، روح شاهنشاه آریامهر همیشه شاد باشد.
    1704
    1655
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Pastafarian - تهران، ایران

    لولیتا بدو قرص هاتو ۲ برابر بخور , فیلم شروع شد
    1310
    1263
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Vejdan bidar - امستردام ، هلند

    روحت شاد شاهنشاه . لعنت بر تو ایی خمینی ، مرگ بر تو خامنه‌ای چلاق بافوری. لعنت بر هر چی‌ آخونده بو گندو است.
    1229
    1828
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    دانیال شیرازی - شیراز، ایران

    دیشب شبکه من و تو گل کاشت.خیلی جالب و مفید بود
    889
    1383
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mabahamim - منچستر، انگلستان

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. زامبی تو و امثال تو تاعکس شاه یافرح میبینید.. بالا پایین میپرید انقدر بسوزه که بکفی بمیرید ملت از دست یک مشت بیسواد شوت مغز راحت بشن بترکی هرچه فاتحه به روح شاه لعنت به روح خمینی دجال و رهبره متعفنت که بوی مردار میده که واقعا ایران به گند کشیدو دور نیست قبر این دجال مجللترین توالت جهان خواهدشد و نزدیک فندق..
    865
    1043
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. ..بله پول کثیف مفت خوری بابا جان ملا می‌رسد...باید این چرندیات را بنویسی‌.که در خارج به گدایی نیفتی.!!!! فاضلاب را در ایران به وجود آوردید با ده هزار کشته فقط در یک تابستان،،،،،پول متعلق به ملت را به آشغالهای اسلامی از اسد تا یمن می‌دهید.با ۳۰ میلیون ملت زیر خط فقر در داخل...عجب رویی سنگ پای قزوین.
    753
    716
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    . [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. لعنت به اجداد عربت از آر آر ستان..که با یک ....مشت قاتل. دزد پدوفیل،،آتش،حماقت و جنایت را در میهن ما افروختید..طلبکار هم هستید!!!!!!
    691
    664
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    گذشته میرزا - ایران، ایران

    [::Pastafarian - تهران، ایران::]. بهترین کار جواب ندادن به این آدمهای مریض است الان توی تلگرام و واتساپ و رسانه های اجتماعی از این خاندان با بزرگی یاد میشه حالا دو تا مثل این آدم بیکار بیان اراجیف بنویسند و عقده هاشونو خالی کنن از ارزش طلا نمیکاهد
    661
    614
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    مخالفان مادر مهربان ایران زمین به کامنتم هجوم برند و منفی بدهند. اصلا" اهمیتی برایم نداران ساندیس خوران بسیجی رژیم اخوندی یا نیروهای ارتش شکست خورده مجاهدین خلق , یاکمونیستهای که خودشان حالا هم نفهمیدن طرفدار خمینی دجال بوده اند تا مارکس و لینین و استالین و ملی مذهبی های که هم به نفع خمینی جاسوسی میکردن و هم برای ادامه حکومت جمهوری اسلامی گروه سبز و اصطلاح طلب را ساختند.
    320
    494
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    شما چلغوز‌های رژیم ... شهرنو---- در تهران را بستید تن فروشان را اعدام کردید تا تمام ایران شهرنو شود!!!!!!!!!!! با صیغه فحشای قبول شده ی دین ننگینتان....فقر را میلیونی کردید...تا حساب بانکی‌ ملایان ده هزار پدر عرستان میلیارد دلاری پر شود--- تا جیره یی به شما نوکران هم برسد از بی‌ رگی اکثریتی در سایت استفاده کنید حتی به ظاهر ضد اسلام!!!!! تا برای ملایان کردیت بخرید ....خودتانید نه ما!
    342
    595
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    شاهنشاه روحت شاد - تهران، ایران

    درود بر شهبانوى ایران ❤ آقایان اراذل و اوباش مزدوربشتابید براى منفى دادن مثل سگ میترسید
    413
    586
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    فارسان - مرکزی، ایران

    بسیار مستند زیبا و گویایی بود و مفید برای شیر فهم شدن انقلابیون دوزاری 57 که بوش 38 ساله همه جارو برداشته و هم چنین بیشتر اینها در به در این کشور اون کشور هستن و عده ای از آنان دچار بیماری روحی روانی! و بقیه نیستن که از عطر دل انگیز انقلابی بازیشون استشمام کنند!!!!؟؟؟
    518
    731
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mabahamim - منچستر، انگلستان

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. تا شب این کمبود پشت کامپیوترش میشینه فقط مثبت به خودش میده و منفی به دیگران خیلی شوتی میدونی چرا مغزفندقی چون اگر تعدادافراد که بتو مثبت میدن به بقیه واقعی باشه منفی ومثبت خبراصلی هم که بالا زده تغییر اساسی میکنه شوتی چون منفی ومثبت بالافقط یه ای دی رو قبول میکنه ولی برای پستها هر ۵تا ۱۰دقیقه یک بار میتونی بزنی یعنی از وقتی پست میزاری پشت کامپیوتر میشینی تا شب که میخوابی به خودت مثبت میدی خدایش همتون کمبود دارید خیلی هم دارید تو دیگه اخره شوت مغزهایی انقدرم عقده ایی و مفلوک :) :) :) :) :) :) :)
    449
    631
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    lolitaa- دلفت - هلند : ای لولیتای تهی مغز و خل .دیوانه کدام مادری حاضر میشود بچه هایش را بکشد بخاطر مقام .! مگر مثل تو از مغز سالم بی بهره باشد.
    400
    702
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shaboruz - پاریس، فرانسه

    بانویی قوی و مستندی زیبا مرسی
    319
    561
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    زنده باد شهبانوی مهربان و عالیقدر ایران . مردم ایران عاشق شاه و شهبانوی عزیز و شاهزاده رضا پهلوی هستند . این مستند بسیار زیباست . درک سلسله پهلوی و قدر شناسی از خاندان پهلوی هوش ٬ لیاقت و وطنپرستی و دانایی می خواهد. خائنین به ایران کور دل هستند و دست نشانده روسها و آخوند هاو همان ها هستند که از نحوه نوشتاری و کامنت گذاری هم بی فرهنگی پستی نادانی و جهل خود را نشان می دهند و در این وبسایت هم هستند ولی ما هم هستیم به کوری چشم آنها و همه این سالها چه در داخل چه در خارج ایران مبارزه کرده ایم و نگذاشته ایم مردم را فریب دهند. مردم ایران آگاه هستند و خود می دانند این رژیم آخوندی روسی محکوم به فنا و نابودی است. دلیل این همه ادبیات عامیانه و توهینی مفت خور های رژیم آخوندی و عصبانیتشان همین است چون می دانند مردم ایران قدر سلسله پهلوی را حالا دیگر به خوبی می دانند و این نوکران رژیم می دانند نابودی شان نزدیک است برای همین حتی از اسم وسایه وحتی یاد شاه هم وحشت دارند. اگر واقعأ نمی ترسند یک رفراندوم آزاد تحت نظارت سازمان ملل برگزار کنند . آنوقت خواهند دید محبوبیت سلسله پهلوی را.
    363
    587
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    پروردگار - تهران، ایران

    آهای بسیجی که نشستی از شب تا صبح منفی دادی وقت کردی برو مستراح مسجد سه تا آفتابه آب بریز روی اونجایی که بدجوری داره می سوزه
    205
    470
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    [::mabahamim - منچستر، انگلستان::]. معلومه خیلی واردی و تمام این راهها را امتحان کردی که دقیقا میدونی چه جوری و چه وقت میشه مثبت و منفی ها را دستکاری کرد خودت را لو دادی اونوقت به دیگران میگی مغز فندقی خخخ نه مغز تخمه آفتابگردون این یعنی اینکه دقیقا همه بدانند که این مثبت و منفی ها خیلی راحت دستکاری میشه و همین اراذل اویاش شاه دوست این کار را در این سایت شروع کردند و به هر کی کوچکترین انتقادی کرد صد تا صد تا منفی دادند و سالیان سال کارشون همینه حالا که همین کار را با خودتون میکنند صداتون در اومده؟ خخخ منم قبلا بارها به این مسئله اشاره کردم بحث اصلا سر شاه و غیره نیست چون این بحث خیلی تکراری و بی مزه شده بحث سر سوء استفاده تعدادی آدم بی فرهنگ و متملق و دستمال به دسته که همیشه هر جا میروند آنجا را به گند میکشند بحث سر این است که شماها وقتی به دیگران منفی بدهید و به خودتون مثبت خیلی خوبه ولی اگر همون کار را با خودتون بکنند خیلی بده! خودت را به خواب نزن زرنگ دیگه همه فهمیدند که چرا اشخاصی مثل لولیتا این کار را میکنند چون چیزی که عوض داره گله نداره :)
    681
    721
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    ایشون هم در سقوط پهلوی نقش به سزایی را ایفا کردند این خانم دانشجوی پاریسی علاقمند به هنر بود و می خواست آن نوع هنر را در ایران هم بیاورد شاید قصد خوبی هم داشت اما کارهایی که کرد مثل جشن هنر شیراز خشم و نفرت مردم را برانگیخت در این جشن هنر شیراز چنان نمایش های نازل و پستی اجرا می شد که صدای همه را در آورد یکی از این نمایش ها نمایشی به نام ( خوک بچه آتش ) بود که در خیابان و پشت ویترین یک مغازه و جلوی چشمان کودکان انجام می شد این نمایش صحنه های تجاوز داشت و بازیگران لخت و علنی صحنه های تجاوز را اجرا می کردند آنتونی پارسونز سفیر انگلستان در خاطراتش می نویسد من به دیدن شاه رفتم و گفتم اگر چنین نمایشی در خیابانهای انگلستان اجرا می شد مردم همانجا حمله می کردند و بازیگران را می کشتند به هر حال اعتراضات به نمایشهایی که در این جشنها اجرا می شد به قدری زیاد شد که در سال 56 شاه مجبور شد این جشنها متوقف کند این خانم هم همانند شاه کاملا ناآگاه به فرهنگ مردم بود و نمی فهمید که مردم ایران با پاریس فرق دارند و خانواده سلطنتی باید حافظ این فرهنگ باشند
    293
    343
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. نام کاربرى " مالیخولیتا " به شما برازنده تر است.
    313
    577
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان

    این بدبخت ها بخاطر این ....درون اتیشه که ۳۸ ساله دارن فیلم و سریال میسازن و در مدرسه ها تدریس میکنند که پهلوی ها رو از چشم بیاندازن ولی تمامی برنامه ها و سناریوهای دروغینشون بر عکس جواب داد و خودشون رو از چشم این ملت انداخت
    315
    438
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. سفیر انگلستان اون حرف رو زد یا باز هم براى اثبات مهملات مغز مغرض و مریضتان به ویکیپدیا رجوع کردید؟
    313
    164
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران
    بدبخت ملتی که چیزمالانش بیشتر از چیزدارانش باشد!
    202
    203
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. دقیقا این عین عبارت آنتونی پارسونز در کتاب سقوط است اگر کمی علاقمند به مطالعه باشید که البته نیستید با یک سرچ ساده نه فقط در ویکی پیدا بلکه حداقل در صد وب سایت به این جمله پارسونز اشاره شده
    158
    231
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. پروین خانم گرامی. متاسفانه مدتی است که تعداد ساندیس خوران بی شرم در این سایت زیاد شده. وقتشه که با یاری عزیزانی مانند شما خانه تکانی بشه و این مزدوران را افشا کرده به ذباله دان بندازیم.
    190
    371
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. فرمایشات شما تا حدی درسته. من خودم در کودکی در شیراز بودم و این خبر مثل بمب صدا کرد. نیت فرح عالی بود و بعنوان یک آدم دمکرات و تحصیلکرده پاریس دست هنرمندان را باز گذاشته بود ولی متاسفانه سوءاستفاده شد . چه بسا توطعه بود که با نمایش تجاوز در خیابان مردم را تحریک کنند.شاه دشمن زیاد داشت.همین عربستان از اوایل دهه ۷۰ خواهان نابودی شاه بود. در عین حال این جشنواره ها واقعا باشکوه بودند. بهترین اساتید سه تار را از هند میآوردند و یا از تمام دنیا.
    203
    314
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mabahamim - منچستر، انگلستان

    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. اولا شوتی اگر کسی راه دزدی افشاء کنه یعنی خودش دزد!!! معلوم بیسودان رزیم دیگه قم و دانمارک و استرالیا نمیزنند !!!امثال توی.. که مشخص تو ولایت شما تازه برق وصل شده زدی امریکا !!! واقعا متاسفم ز اینکه تو تازه وارد شوتی بیرون باغی نظرمیدی !!!با اون اسم مزخرفت معلوم ته .. ها هستی بازم اخوندها وقتی افشاگر دزدیهاشونو میگیرن بهش نمیگن از کجا فهمیدی پس تو هم دزدی!!! تو دیگه اخرشی من ۴ سال اینجا اکانت دارم طبیعی بدونم شوتی.مثل تو کودن نیستم تازه به دوران رسیده ضمنااگر مثل دلفین مثبت هام رفت بالای ۲۰۰/۳۰۰ میتونی بشینی قصه تعریف کنی ما که طرفدار شاه هستیم امثال شماها دزد و دقلکار نیستیم لااقل با این تفکراتت بزن رومانی یا یونان یا کشورهای عربی هستی ابروی کسانی که در امریکا زنگی میکنن میبری زامبی پاچه خوار علی شله لعنت به روح خمینی کثیف خامنه ایی گنداب و طرفداراش
    508
    450
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند

    اوه ه ه ه ه چه خبره اینجا ! جمع جمیع عبدالله چمن گلی ها جمعه !
    345
    434
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. سایت داریم تا سایت. تا وقتى براى اثبات ادعا هایتان به ویکیپدیا استناد میکنید، میزان غرض ورزیتان را بیشتر محک میزنید.
    554
    413
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند

    [::mabahamim - منچستر، انگلستان::]. قارداشعلی ! برو جواب منو به اون (ضایع بین آلمانی از دروازه غار هامبورگ) در مطلب (البوم نایاب از ازدواج فاطمه سلطان با غضنفرعلی همایونی!) بخون بعد بیا اینجا تفت بده ! دفعه بعد نابودت میکنم ! برو فعلا ظرفهای رستوران رو بشور تا نیومدن با تیپا و اردنگی وادار به کارت کنن!هاهاهاهاها.
    563
    592
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند

    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. آقا ما خیلی مخلصیم! سفر خوش گذشت؟ :) بودید چند وقتی من یکه و تنها در مقابل بیشمار مفلوکین و خاکساران همایونی بودم! :( زورم نمی رسید دیگه داشتم قطع امید میکردم ! :(
    575
    603
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. هم میهن گرامی‌..بدیهی‌ است که هر نقصی‌ در حکومت سابق بود با این عنقلاب کثافت..تحفه ی ....مغزهای بیمار.. یک میلیون برابر شده----فحشا..سرقت.جنایت از همه نوع..کشتن افراد خانواده برای تامین مخارج اعتیاد....ورود مواد مخدر از طریق سپاه....اعدام شکنجه....برباد رفتن آبروی ایرانیان راستین در جهان....خوب نتیجه؟؟؟ یک مشت افراد شرور..از سوی ملایان هزار پدر مامور هستند که به هر طریق....مغزهای واردین را شستشو دهند تا حکومت کثیف برقرار و پول توجیبی کثیفتر از فضولات به جیبشان روان...درد همین است.
    235
    434
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Pastafarian - تهران، ایران

    همیشه اگر میخواهید نظرات یک بیسواد مطلق رو بخونید , افاضات آلونا از مسکو رو از دست ندهید ! البته ایشون ویکی پدیا هم دارن که ازش کپی پیست کنن , ولی چون توانایی استدلال و ارتباط پیدا کردن بین مسائل رو ندارن متاسفانه چرند با استناد به چرند میشه کامنت ایشون !
    148
    307
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. درد این است کلیه ی کشورهای جهان و سیاست مداران حاکم آن در هر کجا نواقصی از هر نوع دارند از جمله همان سوئد شما..اسپانیا در مورد من!!! ولی‌ مزدوران مرد..شده اند.......مهاتما گاندی.......مزدوران زن شده اند .. مادر ترزا------البته از گود اختر کور از پشت کوه‌ها پایشان به اروپا رسیده با هزاران حقه بازی......نتیجه باید مالشگر رژیم و اسلامش باشند...همزمان آگراندیسمان نقائص قبل از عنقلاب....تا آن اقدام کثیف،و پولی‌ که به جیبشان میرود را توجیه کنند....البته !!!خودشانند.
    212
    381
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران

    چرا وقتی‌ گزارشی از ۳ "شین" افتخار آمیز شما آفتابه بدستان همایونی یعنی‌ "شاه و شعبان و شیخ" کاشانی پست میشود مثل موش خودتان را توی ۷ تا سوراخ قایم می‌کنید اما ۴ تا عکس درباری و مینی ژوپ و کاباره و دیسکو پست میشه مثل مور و ملخ آوار این سایت آوار میشوید..؟؟ این زنکه نتونست در حق بچه‌های خودش مادری کند، آنها را انسان بار بیاورد و خانواده خود را جمع و جور کند تا از جو و فضای خود برتر بینی‌‌های خانواده دق مرگ نشوند، چطور میتوانست در حق یک ملت مادری کند و بانوی اول یک مملکت باشد..؟؟!!!!!
    315
    342
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند

    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. به به ! سلام ننه نُقلی جان !سلام به روی نشُسته ات !عمقزی گلابتون اومده بود تو سوراخ موش پیشتون داشتید سبزی این و اونو پاک میکردید تا الان؟خخخخ! همچین زده بودم نابودت کرده بودم که گفتم یک سوراخ موش اجاره کردی رفتی خزیدی توش داری با فاطمه سلطون و علویه باجی غیبت اینو اونو میکنین!از اینورا ؟راه گم کردین؟؟می بینم کلمات جدید یاد گرفتی!خخخ!گود اختر کور؟؟نکنه همون پشت کوهیه که ازش زدی بیرون و از دارو درخت خودتو با قایق و قاطی مردان حبشی وتونسی و لیبیایی و جزایری خودتو به اسپانیا و بعدش سوئد رسوندی پیش اقوامت بعد با لگد انداختنت بیرون چون اثر انگشتت از اسپانیا در اومده بود؟خخخ!
    522
    551
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    saeed scotland - لاس وگاس، ایالات متحده امریکا

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. خدا شفاء بده بهت ازاین به بعد سعی کن چیزی هم میزنی اصل باشه اینقدر جنس تقلبی زدی مغزت پوکیده
    282
    241
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    [::mabahamim - منچستر، انگلستان::]. .. اسم قشنگ همایونی، تازه به دورانی از خودته که به قول خودت چهار سال اینجایی و کاربران را از هم تشخیص نمی دی 🙂 اون زمان که تو به سیب زمینی میگفتی تیپ تمینی ما تو این سایت به پاچه خواران تازه به دوران رسیده و همایونی مثل خودت که تازه فکر میکنند قدیمی هم هستند کامنت گذاشتن و نوشتن یاد میدادیم الان هم برو بگرد کامنتهای قدیمی منو پیدا بکن بخوان تا کمی از این سردرگمی و گیج و منگی خارج بشی و بفهمی با چه زلزله چند ریشتری طرف هستی قبل از اینکه اون روم بالا بیاد 😀 از نقطه چین های تو جملاتت نمایان است که بدجوری لکنت زبان داری توصیه میکنم برای شروع یک آب نبات چوبی فعلا بذاری دهنت مک بزنی به یاد دوران کودکی که پسونک مک میزدی شاید کمی مودبانه نوشتن را یاد گرفتی و به اعصابت مسلط شدی کوچولو 😛
    316
    344
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. ممنون از لطف شما و آفرین به شما که چشم و گوش خیلی ها را اینجا باز کردید و همه فهمیدند که این مثبت و منفی ها خیلی راحت دستکاری میشود و دغلبازی این اراذل اوباش شاه دوست را که سالیان سال مشغولش هستند را بر ملا کردید ما که در گذشته هر چه گفتیم کسی اهمیت نداد و همه چسبیدند به حرفهای خاله زنک بازی اسم کاربری و اینطور چیزها از نظر من این بحث تکراری در مورد شاه اصلا مهم نیست واقعیت سوءاستفاده این اراذل اوباش از این مثبت و منفی ها به نفع خودشون مهم است و به نظر من کار با ارزشی انجام میدهید بگذارید این جماعت دروغگو و دغلباز که همیشه با دستکاری کردن مثبت و منفی ها وانمود میکنند خیلی هستند و خیلی مثبت میگیرند رو سیاه بشوند. مردم ما باید با حقیقت اخت بگیرند هر چند تلخ باشد! من هم برای مدت کوتاهی که هستم در کنارتان کمی تلنگلی به مغز منجمد شده و عتیقه شون میزنم و در خدمتتون هستم شاید از این خواب خرگوشی بیدار بشوند! شاه چه خوب چه بد این اراذل اوباش پیر و پاتال طرفدارش حق ندارند مثبت و منفی ها را به نفع خودشون دستکاری کنند این را هم من بارها قبلا اینجا گفتم
    325
    352
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    مثلا یک ابله ای مثل اون "ما با همیم" ادعای زرنگیش هم میشود و میگوید مثبت و منفی ها را به ضرر شاه دوستان دستکاری میکنند ولی آنطرف قضیه را نمی بیند که چطور وقتی مثلا خودش صد تا منفی میگیرد در کنارش در عرض چند دقیقه دویست سیصد تا مثبت میگیرد؟ طفلک عقلش تا اون حد دیگه قد نمیده 😁 این هم از استدلال کردن این پاچه خوران همایونی طبق معمول همه چیز را یک طرفه و سیاه و سفید می بینند!
    317
    345
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. آفرین سخنرانی بسیار زیبایی بود تکبیر 🙋 البته از این قشنگترش را فعالان سیاسی و اجتماعی در خود ایران هم میگویند و خیلی هاشون در زندان هستند و شکنجه هم میشوند! راه حل هم دارید یا همین از صبح تا شب مرگ بر این و ننگ بر اون بگوییم حل است؟
    308
    338
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. عزیز من در سیستم های دیکتاتوری حالا از هر نوعش برای گول زدن مردم شما باید فقط به خوبیهایش و نقاط مثبتش نگاه کنید اگر این طرفداران سینه چاک شاه کمی با منطق به مسائل و نقاط ضعف رژیم شاه نگاه کنند متوجه میشوند که سیستم همان سیستم کنونی بوده و تغییری نکرده جز اینکه تاج رفت و عمامه آمده ولی برای دلخوشی خودشون و گول زدن مردم مرتب باید فقط روی نقاط مثبت تاکید کنند و نقاط ضعف بخصوص که باعث انقلاب شد را ماله کشی کنند مثل همین رژیم! هر کسی بهرحال دلش یک جوری خوش است اینها هم یک تصویر رویایی از آن دوران ساخته اند و دلشون الکی خوش است ولی چه دردی از مردم در حال حاضر و در آینده دوا میکند خودشون هم نمی دانند جز همین مثبت دادن ها به اینطور خبرها که برای لحظه ای خوش هستند ;)
    314
    343
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    [::saeed scotland - لندن، انگلستان::]. شما که اینقدر جنس شناس خوبی هستید ساقی خودت را معرفی کن یا از همونی که خودت میزنی بهش بده تا مشکل حل بشه 😜
    310
    338
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. شما هی‌ خودت رو به در و دیوار بکوب که بگی‌ پهلوی بد بود، اما بسوز و ببین که شعار ملت ایران امروز این است: . زنده و جاوید باد سلطنت پهلوی.
    261
    223
    دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. شما ادعا میکنید که سیستم فعلی همانند نظام گذشته است و تغییر نکرده است. آیا فقر و فحشا و اعتیاد و جنایت و دزدی در حکومت کثیف کنونی با زمان شاه قابل قیاس است. در سال ۵۷ در کل ایران حدود ۳۰۰۰ زندانی سیاسی داشتیم. کل چریک های کشته شده در دوران شاه حدود ۴۰۰ نفر بود که اکثرا در عملیات کشته شدند. مقایسه کن با ج. اسلامی که دهها هزار نفر را اعدام کرده است. ایران امن ترین کشور برای اقلیت های مذهبی در کل خاور میانه بود. پاسپورت معتبر. واحد پولی معتبر. سیستم آموزشی نسبتا خوب . بورس دانشجویی. امیدوارم متمدنانه بحث کنی نه مثل اون ملیجک روانپرش از هلند.
    230
    222
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۰
    amirrashti - رشت، ایران
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. سبک جان چ اصراری داری از دسته اول باشی، یعنی جدا نداری ;)
    109
    109
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    saeed scotland - لاس وگاس، ایالات متحده امریکا

    . [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. تو نوشتی که در گذشته هر چه گفتیم کسی اهمیت نداد مطمأ باش بعد از این هم کسی به تو و همفکران پاچه خوارت اهمیت نمیده همین که اسمت میاد منفی رو میگیری چون وقت همه دوستان « بجز دلفت هلند و فدآی آقا » مهمتر ازاینه که بخواند.... توووووروو بخوانند
    220
    123
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    رضا پالونی - چرات آلاشت قاهره، مصر
    ما یک سوال مطرح در البوم نایاب عکسهای ان بزرگ مقامان فروهری کردیم ولی انگار دوستان شاه اللهی ارواحشان فداه تمایلی به جواب ندارند و به سبک رژیم فعلی سعی در لاپوشانی مسئله دارند ما پرسیدیم که چرا باید دو نفر از خاندان جلیلهُ پهلوی دامه افاضاته خودکشی کنند در حالیکه می دانیم که لیلا پهلوی از مادرش متنفر بود و برای همین به امریکا نمی رفت و تنهایی درلندن می زیست و علیرضا پهلوی که گفتند به خاطر دوری از مردم کشور خودکشی کرده در حالیکه در امریکا نعمت وفور برایش بود و چیزی کم نداشت خانواده اش هم کنارش بودند و نمی شود دلیلی مثل تنهایی لیلا را برایش اورد خواهش میکنم یکنفر از کسانی که سینه چاک ان مقام همام است و با انها پالوده میخورد به من جواب بدهد ممنونم الف. د از قاهره
    208
    216
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. به خدا خیلی ترحم برانگیزی! یه وقتهایی دلم برات میسوزه چون طوری با سوز وگداز نوشتی:( از جمله همان سوئد شما..اسپانیا در مورد من!!!)! واقعا دلم سوخت چرا که با چه ترفندهایی در بین مردان حبشی و الجزایری و مصری تونستی با دو تا بچه در بغل و دیپلم های فراوانی که داشتی (تماما نقل از کامنتهای خودت )بری به سوئد اما بعد از مدتی با تیپا برت گردوندن به همانجایی که ازش با قایق اومده بودی یعنی:اسپانیا !
    293
    301
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. کوروش جان شما یادمه اولها خیلی نایسniceبودی و با عباراتی چون عزیزم و اینها برخورد میکردی ولی یک کم که به مبانی فکریت فشار اوردم حرفهات رفت رو مُد (قابل بحث نیستی) و(بی سواد) و(برو قرص بخور)و از این حرفها فکر می کنم دیگه نیازی به بحث نباشه چون کاملا زدی به جاده خاکی یادت باشه که اون اولین کامنتت به من این بود که(من اصلا سلطنت طلب نیستم) ! ولی پشت بندش همینطور ازت کامنت در وصف جمالات و کمالات آن مقامان همایونی در میرفت !هروقت از جاده خاکی برگشتی روی ریل به اعصابت مسلط باش و کمی آب خنک نوش جان کن بعد بیا به مباحثه وگرنه فکر میکنم یه ذره دیگه پیش بریم کارت به ناسزاگویی میگشه کما اینکه میبینم چند جایی هم کامنتت زیر تیغ سانسور رفته ! روز خوبی داشته باشی!.
    290
    298
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. اقا حرف شما صددرصد درسته ! جالب اینه که من اومدم به شما مثبت بدم یهو چهل تا منفی خوردی !به منهم که لطف دارند و صد تا صدتا میزنند! دست گلشون درد نکنه !خخخخخ!البته از این دوستان(که من واقعا جدا از مباحث سیاسی-اجتماعی دوستشون دارم)که سر بر آستان آن مقام ربع پهلوی سائیده اند توقعی بیشتر از این نمی رود که بیایند راست و حسینی با هر مقوله ای برخورد کنند و این خشونت شان در برخورد با ما در حد خشونتهاییه که ژنرال فرانکو و پل پت(به قول پروین باجی!) و پینوشه به خرج میدادند!
    249
    258
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    فرامرز تهرانی - تهران، ایران

    دوستان این پاچه خور همایونی و لوله آفتابه از هلند یک نفر هستند. آنقدر این مهره ش کوچک هست که جرأت نمیکنه که با یک اسم وارد بشود یک سآیبری هست که فقط قصدش پارازیت انداختن هست اصلا جوابش را ندهید. جاوید شاه و درود بر خاندان پهلوی
    230
    139
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. من مشکلی با کسی ندارم. من حتی دوست صمیمی توده ای دارم که علیرغم تضاد سیاسی به یکدیکر احترام داریم. به شما هم شانس داده شد که متمدنانه بحث کنی. اما وقتی به کاربران توهین میکنی و یا به شهبانو فرح که برای خیلی ها به هزار دلیل عزیز است توهین نامناسب میکنی .لذا توقع عکس العمل ملایم نداشته باش. بارها تکرار کردم هیچ رهبر سیاسی از شاه و گاندی وماندلا و.. مقدس نیست و به هر کسی و یا هر سیستم حکومتی میتوان انتقاد کرد. من انتقادات مشخص به رژیم پهلوی دارم در عین حال بخاطر خدمات رژیم قبل و نکات مثبت فراوان از بسیاری از خدمات وارزش های آن دوران جانبداری میکنم. شاید هم اشتباه برداشت میکنم لذا به حرف مخالفان و نه فحاشی گوش میدهم.
    212
    141
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    پاچه خواران رژیم و دین ننگینش-----دور دور شماست با هزار دروغ از خارج پناهندگی گرفتید--- از کوره دهات ---و چون هیچ کاری جز مزدوری بلد نیستید مرتب بمال بمال رژیم تا پول خون ملت در بند ایران را کوفت کنید.....خیلی‌‌ها خنگ و فریب شما جاسوسان رژیم را میخورند نه همه!!! عمامه‌ و کلاهتان را بالاتر بگذارید که مشهد شده روسپی خانه ی سوسمارهای عرب خارج........سنگ پاها
    302
    208
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::فرامرز تهرانی - تهران، ایران::]. آخه آ...! اومدی حرف بزنی راه رفتی !اول نمی خواستم جوابتو بدم ولی دیدم واسه اینکه دفعه بعد با دمپایی لاانگشتی یهو وسط کلام بزرگان نپری و مثل قاشق نشُسته خودتو داخل مباحثی که توی مخیله ات نمیگنجه نندازی, بهتره واسه ات روشن کنم که بدونی که از مغز تُهی هستی !وقتی فرق آدمها و کاربرها رو نمیدونی بهتره صُم و بُکم یه گوشه بشینی و اون نون و ماستت رو بخوری! برو اسمتو از "فرامرز"عوض کن بذار "یاردانقلی" ! این اسمها با تراوشات مغزیت بیشتر جور میاد!روز و شب بی ستاره ات ناخوش باد!
    274
    284
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. سبکی این "شعار امروز ملت ایران" را خودت با گوش خودت شنیدی ویدئویی مدرکی چیزی هم ازش داری یا اینها را شبها تو خواب میبینی فرداش میایی تعریف میکنی؟ تو این امریکاش تا اونجا که ما خبر داریم شما طرفدارانش چهارتا آدم نمیتونید جمع کنید و از این شعارها بدید چه برسه تو ایران! بخواب سبکی بخواب تا لحافت یخ نکرده بخواب بلکه در خواب ببینی پنبه دانه گهی لپ لپ خوری گه دانه دانه 😁
    266
    275
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::فرامرز تهرانی - تهران، ایران::]. ایشان سابقا با اسم کاربرى "قولو" اظهار فضل میکرد و گاهى یکى به نعل میزد و یکى به میخ. مثلا سعى میکرد که با موجه جلوه دادن افکارش در فرصت مناسب به خیال خودش خاندان پهلوى را بکوبد، خدماتش را لوث کند و از چشم خوانندگان این نظرات بیندازد. بعد ها که بقدر کافى آبروى خودش را برد چند اسم کاربرى دیگر به راه انداخت، از جمله براى مثلا بدنام کردن من اسم "sabokbilam" را ساخته و هر از گاهى چرندى با همین اسم اینجا و آنجا مینویسد که به خیال خود ملت را گمراه کند. غافل از اینکه استاد این ها یعنى کاربر "باور عمیق" را ما به خود آوردیم و عنقریب دست از افکار اشتباه خود کشیده، چه رسد به این جوجه سایبرى هاى تازه کار!
    223
    67
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. اگر معنی سیستم را بفهمی بله سیستم همان سیستم است یعنی یک نفر در راس قدرت که جوابگوی هیچکس نیست و همه باید اوامرش را بدون چون و چرا اجرا کنند. در مورد ارقام و اعداد بحث شرایط است مثلا هشت سال جنگ و تحریمها از طرف قدرتهای بزرگ و غیره هم دخیل بوده! آقا دارو اجازه نمیدند وارد کشور بشود. نفس کار مهم است اگر شما آدم آزادیخواهی باشی و با شکنجه و اعدام مخالف باشی دیگه برات فرق نمیکنه کم و زیادش نفس کار یکی است! مثلا نفس کار یک جنگ خرابی و و ویرانی کشت و کشتار است و نمیتوانی بگویی مثلا چون جنگ جهانی اول نسبت به جنگ جهانی دوم کمتر کشته داده پس جنگ جهانی اول بهتر بوده! چه بسا شرایط جنگی بخاطر تسحیلات و جنگی فرق داشته! شاه هم زمان حکومتش هیچ امتحانی پس نداد نه جنگی رخ داد و نه اتفاق خاصی افتاد چند باری هم که کشور در شرایط بحرانی قرار گرفت مثل سال ۳۲ و ۵۷ جای حل بحران و در کنار ملت بودن فقط فلنگ را بست و مملکت را دست اراذل اوباش سپرد و مملکت هم فقط هرج و مرج شد اینطوری منم میتوانم حکومت کنم که واسه دستور دادن و چریدن و عشق و حال باشم و در شرایط بحرانی دربرم
    266
    275
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. شما اول باید معنی سیستم را بفهمید تا بعد مقایسه کنید! ماشین را با ماشین مقایسه میکنند دوچرخه را با دوچرخه! وقتی میگویند سیستم کمونیستی دیگر فرق نمیکند شوروی یا چین یا کوبا سیستم یکی است هرچند در عمل تفاوتهایی دارند. سیستم مملکت ما هم همیشه یک سیستم استبدادی و دیکتاتوری بوده البته از نوع سلطنتی همانطور که در انگلیس و سوئد و فرانسه و بلژیک و هلند و دانمارک و بقیه کشورهای اروپایی تا قرن هجده و نوزده وجود داشت ولی بعد تبدیل به پادشاهی مشروطه شد و پادشاه و ملکه خلع قدرت شدند و اجازه تصمیگیری برای مملکت را دست مجلس و پارلمان منتخب مردم دادند و به مرور تبدیل به دموکراسی و تصمیم و خواست مستقیم مردم شد همان چیزی که در ایران بعد از انقلاب مشروطه اتفاق افتاد ولی متاسفانه بخاطر نفت و شرایط حساس و سوق الجیشی خاورمیانه قدرتهای بزرگ اجازه ندادند و از دیکتاتورها حمایت کردند و در ایران هم با کودتا نخست وزیر منتخب مردم که بسیار هم محبوب بود و روی مجله نیویورک تایمز به عنوان مرد سال هم انتخاب شد را با همکاری و خیانت شاه مملکت ساقط کردند و روند دموکراسی قطع شد.
    211
    220
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    بعد از کودتا شاه دیگر شاه مردم نبود شاه امریکایی ها و انگلیسی ها بود و به هیچکس اجازه فعالیت و محبوب شدن نداد. همه احزاب را تار و مار کرد و مجلس نمایشی و همه جراید و روزنامه ها را بست! مهم فرهنگ سازی بود و نتیجه کار، شاه نه فرهنگ سازی کرد و نتیجه هم که معلوم است. تعداد چه اهمیتی دارد وقتی نفس کار غلط است؟ شما چرا شرایط بعد از انقلاب هشت سال جنگ مجاهدین خلق و خیانتهایشان در دوران جنگ، بیش از سی سال تحریم گروهک های افراطی مثل جنداله شرایط منطقه و خاورمیانه حمله امریکا به عراق به افغانستان ووو را در نظر نمیگیرید؟ در سی چهل سال گذشته خیلی اتفاقات افتاده و قدرتهای غربی بخصوص امریکا برای نابودی ایران بارها نقشه کشیدند. زمان شاه نفت را میبردند و امریکا هم هوای شاه را داشت و بهش سلاح میداد و هر وقت هم میخواست برکنارش میکرد مثل پدرش! از رضا شاه قلدرتر؟ مثل موش دمش را گرفتند و شاه مملکت را از کشور خودش تبعید کردند! میفهمی این یعنی چی برای یک ملت؟ بلایی که امریکایی ها سر صدام حسین آوردند. آقا دارو را سالیان سال تحریم کردند که مردم ما از بی دارویی بمیرند میفهمی این یعنی چی؟
    198
    207
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    شما دلتان به همین چهار تا کاباره و مشروب آزاد و چند تا فیلم زمان شاه خوش است که یک رقص و آوزی توش است اتفاقا ما را با همین چیزها سرگرم کردند تا اشخاصی مثل شما توجه ای به شکنجه ها و اعدامها نکند. آقا داریوش اقبالی شعر خواند گرفتند انداختنش زندان میفهمی یعنی چی؟ احمد شاملو شعر گفت گرفتند انداختنش زندان میفهمی وضع چقدر خراب بوده؟ هر جا خاندان سلطنتی میرفت همیشه یک گروه پیشاهنگ و تشریفات برایش آماده کرده بودند که مردم فکر کنند خیلی محبوب هستند. چطور بعد از این همه سال هنوز نفهمیدید چه وضعیتی بوده؟ آقا مردم که مریض نبودند انقلاب کنند جونشون به لبشون رسیده بوده حالا اگر بخاطر خیلی شرایط و اتفاقات بدتر شده دلیل خوب بودن شاه نیست! شاه هیچوقت در شرایط سخت امتحانی پس نداد که بشود مقایسه کرد چند باری هم که مثل مثلا سال ۳۲ و سال ۵۷ می بایستی میماند و تصمیم عاقلانه میگرفت و کشور را به سر و سامان میرساند فقط فکر خودش بود و فرار کرد ما که چیز خاصی ازش ندیدیم اگر شما شاه را در شرایط سخت به عنوان یک رهبر دیدید برای ما هم تعریف کنید.
    204
    213
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    سالهای چهل و پنجاه خورشیدی قیمت نفت بالا رفت و کمی وضعیت اقتصادی بهتر شد بخاطر پول نفت ولی شماها چرا فکر میکنید ایران فقط تهران بوده؟ حتی اصفهان و شیراز و تبریز و مشهد که بعد از تهران بزرگترین شهرهای کشور بودند برو بپرس ببین وضعیت چطور بوده چه برسد به شهرهای کوچک و دهات که حتی یک آب آشامیدنی و یک بهداشت ساده هم نداشتند ولی شماها فقط چهار تا تصویر از تهران آن هم همه تبلیغاتی از زمان شاه میبینید و فکر میکنید همه ایران اینگونه بوده نه عزیز من ایران همه جاش پر از بدبختی بود حتی خود تهران هم فقط شمال تهران و بخش پولدارنشینش خوب بود جنوبش فقر و بدبختی بیداد میکرد. فراموش نکن علت خیلی از بدبختی ها ما ایرانی ها خود ما هستیم چون غیر از سیستم دیکتاتوری چیزی نمیشناسیم و همه کارهایمان را دوست داریم با زور و قلدری پیش ببریم (مثل همینجا که یک عده با مثبت و منفی دروغی میخواهند بگویند شاه خیلی طرفدار دارد، چه ارزشی دارد؟) و تا زمانی که فرهنگ درست را یاد نگیریم وضعیتمون بهتر نمیشود ما خودمون باید به اون درجه از درک و فهم و فرهنگ برسیم دیکتاتوری و طرفداری از دیکتاتوری خودش بی فرهنگی است!
    204
    213
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    من فقط یک چیز را میدانم که این مقایسه بد و بدتر ما را به جایی نمیرساند ما باید برای خواسته هایمان ارزش قائل باشیم و اگر نفس کاری خطاست فرق نمیکند توسط چه کسی انجام شده یا میشود باز هم خطاست! مقایسه چماق دیکتاتور که کدام کلفتتر بود یا کدام نرمتر و کدام بیشتر میزده و کدام کمتر اشتباه است دیکتاتور و یک نفر در راس قدرت نشستن و جوابگوی هیچکس نبودن سیستم اشتباهی است حالا چه بخواهد تاج روی سرش باشد چه عمامه چه قپه روی شونش یا کت و شلوار تنش، دیکتاتور دیکتاتور است و سیستم دیکتاتوری همیشه یک نفر در راس قدرت است و این سیستم مربوط به عصر کنونی دیگر نیست و برای رسیدن به آن چیزی که آرزویش را داریم یعنی کشوری مردمی و سیستمی مردم سالار باید در کنار مردم و ملت ایستاد نه در کنار دیکتاتورها! من هم همیشه کنار مردمم هستم مردمی که چه در رژیم شاه چه این رژیم شکنجه شدند اعدام شدند تهدید شدند تبعید شدند و با ترس زندگی میکنند. با حلوا حلوا کردن دیکتاتورها هم بجایی نمیرسیم چون هر که در راس قدرت باشد فاسد میشود من کنار ملت و مردمم همیشه هستم نه کنار دیکتاتورها! پاینده ایرانم
    187
    196
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::saeed scotland - لندن، انگلستان::]. برای من همینکه چهار تا آدم هم آگاه بشوند کافی است من برای چهار تا آدم که سواد خواندن دارند و "مطمئنم" دوست دارند حقایق را بدانند می نویسیم شما اصلا نمی خواهد زحمت خواندن به خودت بدی خسته میشی مصرفت هم میره بالا 😀 همون منفی را به ما بده و برو زورتر برس به همون جنس خوبت و ساقیت تا دیر نشده و آب دماغت راه نیوفتاده 😉
    183
    192
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. ایرادی ندارد بگذارید اینقدر منفی بدهند تا منفی دونشون عود کند هر چه بیشتر این کار را میکنند برای دیگر کاربران بهتر مشخص میشود که جریان از چه قرار است و چرا ما اینجا هستیم هر چند که همیشه دوست دارند مسئله را برعکس جلوه دهند! برای با فرهنگ شدن و فهم مسائل باید از همین مسائل کوچک و ساده شروع کرد تا رسید به مسائل مهمتر! لطفا به این پروین خانم هم اینقدر گیر ندهید از دوستان قدیمی ما هستند ممنون
    194
    203
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. لوله ی فیضیه---- باز مثل بابا جان ملایت در اوین و دیگر زندانها داستان سر هم کردی..در مورد اقامت من در کشور‌های اروپایی نه وطنت عربستان!!!!حسادت تو را کشت....از تریاک که به اروپا قاچاق میکنی‌ کمی‌ بخور تا از این رنج راحت شوی....یکی‌ از ننگینترین‌ها در تاریخ به وجود آمدن این سایت!!!!تنها چاره همین است گدای خیابانها ی هلند....وقتی‌ پول مزدوری دیر می‌رسد!!!!
    283
    188
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    [::فرامرز تهرانی - تهران، ایران::]. ای باهوش خوب مچ ما رو گرفتی با اون هوش سرشارت بده برات یک اسفند مامان جون دود کنه چشم نخوری پاچه خوار همایونی 😛 اگه خودت الان با این آی دی جدید که هیچوقت تا حالا باهاش کامنت نگذاشتی اومدی شعار چاپید شاه سر بدی دلیل نمیشه همه را مثل خودت پاچه خوار و آفتابه به دست با چند آی دی ببینی چون ما شعار نمیدهیم بلکه شعار دهندگان و کاسه لیسان همایونی را به راه راست هدایت میکنیم ;)
    223
    252
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    گذشته میرزا - ایران، ایران

    [::فرامرز تهرانی - تهران، ایران::]. دوست عزیز این آدمها همینو میخوان که کلکل کنند بعضی از دوستان مثل اینکه وقت زیاد دارند اراجیف اینها رو بخونن و جواب بدن بهترین کار اینه که جوابشونو ندیم
    147
    71
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    stockholm - استکهلم، سوئد

    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. واقعا اینهمه کج فهمی و شعور پائین شما حیرت برانگیزه. اخه این مزخرفاتت در مورد کشتن دوتا فرزند بنا بد دلیلی که گفتی حتی مرغ پخته رو هم به ریسه میندازه. هذیان گفتن هم حدی داره . من فکر میکنم یک انسان (منظورم انسان با شرافت انسانی)صرفنظر از اعتقادات سیاسی و اختلاف نظرهای اجتماعی و فرهنگی باید یک حد و مرز اخلاقی رو رعایت بکنه و هر دروغ و شایعه بیموردی رواز روی غرض ورزی اشاعه نده. من فکر نمیکنم حتی تیپهائی مثل فدای غاغا و اینا که منافعشون درپایداری این رژیم هست بیان یک چنین چیز مزخرفی بگن که شما مدعیش هستید . فقط ارزو میکنم که هیچ پدر مادری داغ فرزندش رو نبینه حتی اگر دشمن خونی من باشه . فرزندان هیج گناهی ندارند ووقتی شما خانم محترم اینقدر با شقاقت و بیرحمی در مورد مرگ دو جوان اظهارنظر میکنید وبالاتر از همه مادر داغدیده شون رو عامل و قاتل این دو جوان بی گناه میدونید برای من با اون شکنجه گران زندانها با اون خلخال قاتل و دیگر روانپریشهای عصر حاضرهیچ فرقی ندارید . ارزو میکنم که درایت لازم در شما بوجود بیاد و بتونید کمک حرفه ای در زمینه روانپزشکی بگیرید
    97
    75
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. گرامی‌، بارها این عبارت زیبای شاملوی بزرگ را نوشته‌ باز هم می‌نویسم: "سخت است فهماندن چیزی به کسی که پول می‌گیرد تا نفهمد" . اگر ما که هر روز و شب زیر نعلین شیخ له‌ می‌شویم یادی از شاه و گذشته کنیم حق داریم چون به عمرمان جز شاه و شیخ چیز دیگری سیستم دیگری ندیدیم ولی‌ این کور دلانی که در مهد تمدن و دموکراسی و آزادی زندگی‌ می‌کنند و با چشم خود میبینند که هیچ کس به خاطر عقایدش زندانی، شکنجه و یا اعدام نمیشود چگونه با دیکتاتوری که امتحانش را پس داده ولو این که به قول خودش ۳۰۰۰ زندانی سیاسی و به قول این بیخردان فقط 400 نفر اعدامی داشته باز هم‌ به چنین موجود متوهم خود خواه و بز دل و سگ زنجیری فکر می‌کنند..!!؟؟ چرا به همان سیستم هایی که حاضر نیستند ازش دل بکنند فکر نمیکنند .!!؟؟
    149
    158
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    به خود این گزارش تا این لحظه کلاً ۴۰۰ تا مثبت خورده ولی‌ این بیچاره‌ها به خودشان ۸۰۰ تا مثبت داده و همچنان میدهند بی‌ آنکه بفهمند "فرضیه نسبیت" را ..!!؟؟. بام؟. شیب؟
    147
    155
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::stockholm - استکهلم، سوئد::]. از اینکه سوال کردی ممنونم ! چون ظاهرا بقیه یا خودشونو به نفهمی زدند یا دور از جون شما سفیه المغز تشریف داشتند و یا سعی کردند از سوال من دوری کنند یعنی که (ندیدیم)! اما جواب شما :ابتدا باید عرض کنم که (به دور از هر جور سوءتفاهم),شما باید از طبقه کارگر بوده باشید! به این دلیل که در موزانه های قدرت همیشه حضور نداشته اید که بدانید صرف داشتن قدرت چه در لایه های میانی اجتماع و چه در لایه های بالایی آن باعث بروز تنش (در جهت توازن قدرت یا عدم توازن قدرت)می شود یعنی هرچه در سطوح بالاتری باشید میزان قدرت مهره های شما در صحنه مهمتر می شود و گاهی مهره ها باید ارتقا یابند گاهی هم از دور خارج شوند در این کشاکش شطرنج وار این شمایید که تعیین میکنید چه مهره ای و در چه مکانی و با چه خصوصیاتی نقش خود را ایفا نماید
    228
    237
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::stockholm - استکهلم، سوئد::]. در واقع با فرض دانستن شما از کلمه (قدرت) و کمی از بحث شطرنج ,اینطوری می شود نوشت که : گاهی شما مهره ای را در این نبرد قدرت نیاز دارید گاهی هم نه ! در طول تاریخ هم اگر نگاهی کرده بودید و اگر تاریخ را کمی بیشتر خوانده بودید میدیدید که حتی نادر شاه افشار(وحتی شاهان قبل از ان) شروع به قلع و قمع اطرافیان و نزدیکان خود کرد!گاهی فردی میخواهد جای شما را بگیرد و به سطح بالاتری برسد گاهی شما باید پیش بینی کنید و گاهی دست به مهره های دیگری ببرید و گاهی هم باید از نزدیکان خود چشم پوشی کنید! این ساده ترین چیزی بود که می تونستم بنویسم و توضیح بدهم!اگه هنوز هم کمی غامض بود,این دیگر تقصیر من نیست !یک اشاره ای فقط به مرگ فرزند (سبزوار یا محسن رضایی) یعنی احمد رضایی برایتان شاید کافی باشد تا رمز گشایی برایتان ساده باشد!معما چو حل گشت آسان شود!.
    208
    217
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::stockholm - استکهلم، سوئد::]. در نهایت باید بنویسم که (لطفا فرافکنی نکنید)! یعنی چیزی را که به حالات شما نزدیکتر است به بنده نسبت ندهید!آب و هوای اینجا که خوب است ولی اگر کلاهم هم به سوئد بیفتد برای برداشتنش نخواهم امد!.
    199
    208
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. در مورد دولتمردان و رهبران یک کشور همواره باید یک قضاوت تاریخی کرد. مثلا کلینتون /تاچر / کاسترو/ استالین /رضا شاه و فرزندش و حتی مموتی چه جامعه ای از لحاظ سیاسی اقتصادی اجتمایی تحویل گرفتند و چی نفر بعدی تحویل گرفت. به عبارت دیگر کارنامه سیاسی /اقتصادی چی میباشد. یک مثال بی طرفانه میزنم که رگ کسی کلفت نشود. کشور باستانی و عظیم چین بمانند ایران قربانی تهاجم مغول ها و استعمار انگلیس شد . در جنگ دوم ایران قربانی روسیه و انگلیس شد . چین هم قربانی ژاپن شد. بعدها چین دیکتاتوری پرولتاریا و سیستم تک حزبی را تجربه کرد و ایران هم به نوعی دیگر حزب رستاخیز و قدرت فردی شاه را تجربه کرد. در چین به خلق تبت ظلم شد و در ایران بقول عده ای به مثلا خلق کردو بلوچ. ظلم شد. 
    80
    60
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. استاد تاریخ! مرثیه هاى ایران بر باد ده سال ٥٧ رو اینجا تکرار میکنید؟ یک سوال ساده بپرسم، رضا شاه کبیرى که حتى ارباب شما منکر خدماتش نیست را دول خارجى مثل موش از ایران راندند؟ شما یا پدر شما که امروز یقه میدرید و عربده ایراندوستى سر میدهید کجا بودید که مقابل اجنبى بایستید و از پادشاه ایرانساز حمایت کنید؟ مفت خوردن و چرند نوشتن و کپى و پیست خیلى ساده است ، نه؟ امروز میپرسید که چرا محمد رضا شاه کشور را در زمان بحران ترک کرد، مگر خود شما با عربده "مرگ بر شاه" بحران درست نکرده بودید؟ آنروز میخواستید که شاه برود، ولى امروز که خیط کردید و زپرتتان قمصور شده، میپرسید چرا رفت؟
    70
    57
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    ادامه. در دهه ۶۰ میلادی ۹۰ درصد مردم دیکتاتور زده چین از فقر می نالیدند. و از لحاظ گرسنگیشرایط مردم شان از ایران زمان شاه هم بدتر بود. اما همین کشور که تجربه انقلاب کثیف و ارتجایی بهمن را نداشت اکنون دومین قول اقتصادی دنیا است. در طی ۳۰ سال کذشته حدود ۵۰۰ میلیون نفر از طبقه فقیر به طبقه متوسط تبدیل شدند. که در تاریخ بشریت بی نظیر بوده است. بمانند پروژه شاه سالیانه صد ها هزار دانشجو به دنیا میفرستند. وهمین مردم که ۱۰۰ سال پیش اکثرا تریاکی بودند اکنون دارند فرهنگ بحث و دمکراسی را یاد میگیرند. رویای تمدن بزرگ هر چند از کانال دیکتاتوری سوسیالیستی دارد به واقعیت میرسد و من مطمعن هستم که در ۵۰ سال آینده نه از لحاظ صنعت و تکنیک بلکه حتی رشد دمکراسی و درک آزادی حرف اول را در منطقه خواهد زد. رضا شاه ایران را بعنوان یک کشورپیشرفته و با فرهنگ از قاجاریان تحویل نگرفت. ۹۵ درصد بیسواد .بقیه سواد مکتبی. مجازات سنگسار در روستاها. کشتار بهاییان. ظلم به زرتشتیان . تجاوز خان ها به دختران روستایی. زنانی که حق رای نداشتند ومردانی که اسم فامیل نداشتند .
    43
    51
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. میفهمید این یعنى چى؟! عمرى ناشیانه به کاهدان زدید و احساساتى شدید و آخوند را به قدرت رساندید، امروز هم که اکثریت متوجه اشتباهشان شده اند و میپذیرند که فریب خوردند و عنقلابى رخ داد، شما هنوز از خر شیطان پیاده نشده، صغرى کبرى ببافید تا مثلا خود را حماقت دراز مدت تبرئه کنید. اگر لجبازى کودکانه شما دلیلش کله شقى بیشرمانه و کتمان واقعیت ها نیست، پس شما هم از جیره بگیران حکومتى هستید که نگران محبوبیت شاهزاده است و بس.
    72
    50
    ‌سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. مدارک و شواهد شما واقعا مو لاى درزشان نمیرود و جوانان بیخبر از حقایق را متقائد خواهد کرد که شاه خیانت میکرد! نوشتید که نخست وزیر منتخب و محبوب یعنى مصدق را نیویورک تایمز بعنوان مرد سال انتخاب کرد. فراموش کردید که اشاره کنید، همان نشریه، خمینى گجستک را هم بعداز عنقلاب مرد سال انتخاب کرد و عکسش را روى جلد چاپ کرد! چطور شد؟! یک بام و دو هوا اینجا هم براى شما خیطى بالا آورد؟ خجالت بکشید، این ملت خریدار چرند نوشتن هاى شما دیگر نیست، اینها حقایق را از روى کلیپ هاى موجود در اینترنت تشخیص میدهند. حالا شما هى آب در هاون بکوبید.
    71
    57
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    ادامه، ومردانی که اسم فامیل نداشتند و حتی اسم کوچکشان را هم نمیتوانستند بنویسند. دانشگاه نداشتیم. آب و برق نبود . واکسن نبود. مردم سالک و آبله و جزام داشتند. اما همان روشنفکرانی مانند ارانی وقتی از آلمان بر میگشتند میگفتند که چرا ایران مثل اروپا نیست. پس انقلاب کنیم و یا مثل پیشه وری آذربایجان را جدا و سوسیالیستی کنیم و یا مثل کوبا بریم تو جنگل سیاهکل و ۴ تا پاسبان دهاتی با سواد ۶ کلاسی به نام خلق بکشیم. و اکه کشته شدیم تقصیر شاه است، مشکل فقر و ظلم و ستم داستان و تاریخ صدها ساله در ایران داشته بود ، فکر میکنی مردم در ناز و نعمت و شکوه و عظمت زندکی میکردند و یک درجه دار قزاق اومد و همه را إز مردم یکشبه کرفت، خیر عزیز، برو تاریخ را بیشتر بخوان، این شاه نبود که ایران را فقیر کرد بلکه کشوری بمراتب فقیرتر تحویل کرفتند و سعی در مدرنیزه کردنش داشتند، سیستان و بلوچستان ١٠٠٠ ساله که در فقر بوده، فکر کردی که رضا شاه اومده و فقیرشان کرده، تو همان قسمت هایی که روسیه تزاری از قاجاریان أخذ کرد هنوز بعد اذ ٢ قرن و تازه زیر سلطه اتحاد جماهیر شوروی فقر ریشه کن نشده است
    54
    61
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    خرده میگیرید که چرا مردم در زمان شاه تعصب مذهبی داشتند پس لعنت بر شاه. اما حتی در تاجیکستان و ازبکستان و چچنین و با کمال نا باوری حتی در جمهوری آذربایجان با پدیده فناتیسم اسلامی روبرو هستیم. پس نمیشه همه کاسه کوزه ها را فقط سر شاه شکست. کلام آخر: تجربه چین نشان میدهد که حتی یک کشور غیر دمکراتیک می تواند پیشرفته شود. ٢. تجربه کره جنوبی و برزیل نشان میدهد که کشوارهای بورژوازی کمپرادور بمانند پروژه زمان شاه میتوانستند صنعتی بشوند. ۳. تجربه اسپانیا در زمان فرانکو و یونان و شیلی در این است که یک کشور غیر دمکراتیک میتواندپروسه مسالمت آمیز دمکراسی را بدون انقلاب طی کند. ۴. تجربه ایران عراق لیبی نشان میدهد که دمکراسی از طریق انقلاب و خشونت بدست نمی آید. من معتقدم که اگه آخوند ها کشور را ویران نکرده بودند. بعد از فوت طبیعی شاه بعلت بیماری و در طی یک پروسه نیم قرنی، ایرانی پیشرفته و صنعتی و مملو از توریسم داشتیم.
    53
    59
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان
    فرح پهلوی زن بسیار با سواد و با فرهنگی‌ بود. در سخت‌ترین شرایط ملکه ایران بود، و تا اون جا که توان داشت سعی‌ کرد به ایران کمک کنه. آقایان ماموران سایبری سپاه در این سایت، متوجه باشید که بهترین نسل ایران که در جنگ و جبهه شهید شدند همان کسانی‌ بودند که در حکومت پهلوی تحصیل کردند و از تربیت مدارس شاه و فرح بهره گرفتند. یک نگاه در یوتیوب بندازید "بسیجی‌ دیروز و امروز" و خجالت بکشید. اون زمان بسیجی‌ میرفت در جنگ و ایثار میکرد، امروزه بسیجی‌ میاد هتاکی و فحاشی و آرزوی مرگ دیگران رو کردن سر میده. ۳۸ سال تربیت مدارس اسلامی این بود؟ شاه که ادعایی نداشت، ولی‌ جوانها خیلی‌ پاک تر از امروز بودند، به گفته خود ملاهای ایران. مساجد پر بود، نه‌‌ به خاطر ساندیس، بلکه مردم اعتقاد داشتند. زمان رفتن شماها هم بالاخره میرسه، ولی‌ انصافا کثافت زدین به ملت و کشور و مذهب و زندگی‌.
    60
    47
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. اولا همان شاملو که مثالش را میزنید جزو اولین کسانی است که مخالف جمهوری اسلامی شد و بعدها بیشترازهمه درک کرد که روشنفکر ضد رژیم شاه در ایجاد و ثبات رژیم اهریمنی نقش خطرناکی ایفا کرد. همان شاملو وقتی فهمید که روزبه در قتل سیاسی نقش داشته از او فاصله گرفت. ۹۰۰ افسر حزب توده در سازمان مخفی حزب بودند.تو همین اروپا اگه چنین کاری کرده بودن خشتکشان را ۲ تا میکردند. تو زمان جنگ طبق قوانین جنگی حتی بی محاکمه میتوان جاسوس را اعدام کرد. از ۹۰۰ جاسوس حزبی کمتر از۳۰ نفر اعدام شدند که آنها هم راضی به بخشش نبودند. تو این وسط متاسفانه کسانی مانند مرتضی کیوان اعدام شدند . که واقعا اشتباه بود. و شاملو او را دوست داشت
    77
    56
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. ادامه. اکثر کسانی که در رژیم شاه اعدام .کشته و یا زندانی شدند جوانان پاک و شریفی بودند.اما قربانی سیاست و آرمانگرایی شدند.بسیاری آنقدر درضدیت با شاه زیادهروی کردند که حتی قتل تروریستی را انقلابی ارزیابی میکردند. از همان حماسه سیاهکل شروع کنیم. آیا قتل تروریستی یک پاسبان ۲۰ ساه با تحصیلات ۶ کلاسه انقلابیه.؟ یا فلان پاسبان تو بانک یک کشور.اگه با بورژوازی مشکل داری باید پاسبان بکشی ?. قتل کارخانه دار توسط فداییان خلق چه طور؟ حالا شاه بد و سیتم سرمایه داری غلط أیا باید هر کسی را خواستیم بکشیم.میدونستی همان سرمایه دار یک دختر داشته.?همان مهدی رضایی ۲۲ ساله یک گروهبان بیگناه را کشت و تو دفتر مجله بانوان بخاطر چاپ عکس زن مینی ژوب پوش بمب گذاشت و عده ای زخمی شدند.و وقتی این ترورست اعدام شدتبدیل به اسطوره شد. راستی نظرشما درکشتار کاریکاتوریست های چارلی ابدو چیه. .?چرا صدات در نیامد.قاتل کسروی و جنایتکاران فداییان اسلام چطور؟ شاه جبار و بیرحم بود ، که قاتل کسروی را مجازات کرد، وحید افراخته چطور .همان قاتل آمریکاییها و مهندسین الکترونیک ؟
    77
    56
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    saeed scotland - لاس وگاس، ایالات متحده امریکا

    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. توکه تو قم ساکن هستی دیگه این ایالات متحده آمریکا چیه
    100
    47
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    اوه اوه چه کرده این ارتش سایبری همایونی حرفهای ما مثل اینکه خیلی دردناک بوده منفی بارون شدیم لولیتا که کلا لوله و فیتیله پیچ شد بالای هزار تا منفی؟؟؟ نور بباره به اون قبرش که یک همچین موجودات علافی طرفدارش هستند تبریک میگم رکورد زدید ماشالا چشم نخورید ایشالا کجا بودید تا حالا؟ کجا بودید وقتی اون بنده خدا با چشم گریان میرفت؟ سوراخ موش؟ ها یادم نبود اونوقت هنوز مثبت و منفی ها اختراع نشده بود که اینطوری دلاور بشید! خاک عالم تو سرتون که آدم بشو نیستید و همه چیزتون دروغ و نمایشیه
    127
    130
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    همون اولش گفتم برایم این بحث مسخره شاه اصلا مهم نیست دقیقا تو یک همچین صفحاتی میشه چهره واقعی شما اراذل اوباش را اینجا نشون همگان داد تا همه بدانند اینجا چه خبره و این مثبت و منفی ها توسط کدام سبک عقلهایی داده میشه! شما دربدرهای شاه دوست و شعبون بی مخ ها هیچوقت آدم بشو نیستید و حتی در محیط مجازی هم دستبردار نیستید و با زور و قلدری و توهین و وصله چسبوندن میخواید شاه و خاندان پهلوی را به خورد ملت بدید واسه همین دروغها و گندکاری هاتونه که روز به روز از طرفداراتون کم میشه تا جایی که فقط چند نفری اینجا مثل اون سبک عقل با چند تا آی دی فعالیت میکنند منفی بده دربدر کاری دیگه ندارید شما جز هوچی گری و خیانت کردن به عموم
    128
    130
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::saeed scotland - لندن، انگلستان::]. اِ تو هم تو قمی؟ شیطون رفتی از بالا پشت بوم داری منو می بینی؟ برو بچه برو پایین تو خونه مردمو دید نزن من گفتم کامنتهات چه زود زود میرسه خخخخ
    127
    129
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::Sabokbalam - کالیفرنیا، ایالات متحده امریکا::]. وقتی بهت میگم سبکی نگو چرا چون سبک حرف میزنی سبک هم فکر میکنی! شخص سال نیویورک تایمز به معنی این است که کسی نقش آفرین و دلاور و باعث تحولات عظیمی بوده و اگر خمینی هم انتخاب کرده به همین معنی بوده ولی چرا هیچوقت یکی مثل محمد رضا پهلوی انتخاب نشده چون یک شخصیت بزدل و ترسو داشت که از سایه خودش هم وحشت داشت و عروسک دست امریکایی ها بود فهمیدی سبکی؟
    126
    128
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::Sabokbalam - کالیفرنیا، ایالات متحده امریکا::]. سبکی مطمئن باش اگر پادشاهی یا رهبری بین ملت و مردمش محبوبیت داشته باشد اون ملت برایش جانفشانی هم میکند همانطور که در هشت سال جنگ دیدیم این خودش نشون میده وقتی انگلیس ها رضا شاه را از کشور مثل موش انداختند بیرون و تبعیدش کردند و مردم جای جانفشانی جشن گرفتند به این معنی بود که هیچ محبوبیتی بین مردمش نداشت چون با اینکه خدماتی کرد ولی همه آزادیخواهان هم سرکوب کرد و با زور و قلدری حکومت میکرد همونطور که پسرش هیچ محبوبیتی نداشت و وقتی رفت همه جشن گرفتند پس حرفهایی نزن که خودت خیت بشی سبکی
    128
    130
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. فکر نکنم مقایسه کشوری مثل چین که یک کشور کمونیستی بود و نه مذهب زده و رهبری مثل مائو داشت را بشود با شرایط ایران مقایسه کرد! چین بخاطر ازدیاد جمعیت مشکل فقر داشت و قوانین تک فرزندی و استفاده از نیروی عظیم انسانی و تلاش خودشون باعث پیشرفتشون شد. بعد از جنگ جهانی دوم و آمدن ابرقدرتی مثل امریکا به میدان و ترکیدن بمب اتم در بغل گوششان در ژاپن چینی ها روسها و خیلی از کشورهای دیگر فهمیدند که دو راه بیشتر ندارند یا زیر سلطه ابرقدرت جدید بروند یا کشورشان را قدرتمند کنند تا توان ایستادگی داشته باشند. چین و روسیه راه دوم را انتخاب کردند و با تلاش و کوشش مردمش تبدیل به دو قطب قدرتمند در شرق شدند ولی ایران چی؟ آویزان امریکا و کشورهای غربی شد و یک دوچرخه هم نمی توانست بسازد و همه چیز وارداتی یا مونتاژ شده بود! آخه این دیگه افتخار دارد؟ کشور ما با فروش نفت چرخه اقتصادش در حال گردش بود و نفت فروشی میکردیم و کالا وارد میکردیم چیزی از خود تولید نمیکردیم و هر وقت هم امریکا کمک هایش را قطع میکرد بدبخت بودیم
    126
    129
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. بعلاوه ما ملتی کلا تنبل و تن پرور هستیم ولی ادعا زیاد میکنیم و چون در گذشته تاریخ درخشانی داشتیم و بیش از صد سال هم دکان نفت فروشی باز کردیم عادت کردیم که نفت بفروشیم کالا وارد کنیم و پز گذشته ها را بدهیم. با حرفهای گنده گنده شاه در مورد دروازه های تمدن بزرگ در حالی که حتی همون زمان سیب زمینی و پیاز را از اروپا و اسرائیل وارد میکردند شاه فقط خودش را مسخره کرده بود و همه رهبران دنیا بهش میخندیدند که چگونه کشوری که بدون کمک امریکا دو روزه به خاک سیاه می نشیند چنین حرفهای گنده ای میزند چون شاه را توهم گرفته بود همونطور که خیلی از سینه چاکانش را اینجا توهم تمدن بزرگ گرفته! در مورد شرایط ایران در اون زمان و چگونگی تحولات و بازیچه شدن شاه توسط امریکایی ها در جنگ سرد و تاثیر آن روی سیاست کشور خودمون که شاه بسیار تصمیمات اشتباهی گرفت حرف برای گفتن بسیار است ولی سخن کوتاه کنم چون وقت زیادی ندارم و کلا بحث من در مورد این مثبت و منفی ها بود که در اینجا این اشخاص با این کارشان فقط خیانت میکنند و حق ندارند مثبت و منفی ها را دستکاری کنند!
    128
    130
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. عجب رویى دارى شما! در چین و روسیه مردم تلاش کردند و پیشرفت حاصل شد، اما در ایران شما باید مفت میخوردى و میخوابیدى و انتقاد میکردى و فقط پادشاه مسئول بود که کشور تو را مبدل به اروپا کند؟!.
    60
    39
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. شاید شما و اقوامتان و عده اى مفتخور وهمفکر با شما تنبل و تن پرور باشند و از روى زیاده خواهى و شکم سیرى .. عنقلاب به راه بیندازند، اما اکثر ایرانیان اینگونه که فتوى میدهید نیستند. بسیارى شبانه روز زندگى را به خود و خانواده هایشان زهر کردند تا همراه با پهلوى، ده کوره هاى به ارث رسیده از قاجار را آباد کنند اما افسوس که انسانهاى آزاده و منطقى و نجیب و دلسوز را یاراى مقابله با جفتک الاغ نیست.
    76
    45
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. آقای محترم، سال 57 شاه طرفدار چندانی نداشت، و اکثرا از رفتنش خوشحال بودن. منتهی حکومت جدید ایران بلایی‌ به سر مردم آورد که هر روز یاد شاه میکنند و از شادی موقع رفتنش پشیمانی. شاه با تمام معایبش 100 هزار بار بهتر از حکومت ولایت فقیه بود. اگه قرار بود شاه بره یه مشت بوگندوی پشمالو بیان دست روی مردم بلند کنن، بیان در اینترنت فحاشی و هتاکی کنن، دزدی و غارت‌های تاریخی‌ کنن، اسم ایران رو لجن مالی‌ کنن، ملت رو آواره کنن، کشور تاریخی‌ ما رو دست مایه خنده و تحقیر ملل دیگه کنن؛ همون بهتر که شاه میموند و هیچ وقت انقلابی نمی‌شد. زمان شاه من هنوز دنیا نیومده بودم، من بزرگ شده همین جمهوری اسلامی هستم، فقر، گرانی و بی‌ عدالتی و اهمال و دزدی مسئولین رو به چشم دیده ام. من نه سلطنت طلب هستم نه مشروطه خواه. ولی‌ حکومت اسلامی کاری کرده که هر روز میگیم خدا شاه رو بیامرزه.
    58
    39
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    شیخ و شآه - قُم، ایران
    اقا کوروسش شما یه چیزو واسه من بگو اگه جواب درست وفکر شده دادی من دیگه چیزی نمینویسم :شما تو این رژیم بزرگ شدی و تعلیم دیدی یا رژیم قبلی
    118
    120
    ‌چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::Sabokbalam - کالیفرنیا، ایالات متحده امریکا::]. سبکی باز از اون حرفها زدی که واسه خودت تف سر بالا شد! فرض کنیم از حرف من که گفتم ما ملتی تنبل و تن پرور هستیم تو برداشت شخصی کنی و نه جمعی (هر چند اکثر ایرانی ها خودشون میدونند که فرهنگ ما ایرانی ها همه عاشق دکتر و مهندس شدن و پشت میز نشستن و طبق همه آمارهای دولت و جامعه شناسان ساعت مفید کاری ما ایرانی ها بسیار اندک است نسبت به ملل دیگر) من و اطرافیانم همه تنبل و تن پرور خب پدر بیامرز زمانی که رضا شاه را مثل موش به خارج کشور و افریقا تبعید کردند تو و پدر و پدر بزرگ تو و فامیل و اطرافیان تو چه گلی به سر کردند؟ مبارزه کردید یا مثل الان تو سوراخ موش قایم شدید؟ چرا از دیگران مایه میگذاری شما که نسل اندر نسل عاشقان سینه چاکش هستید چه گلی به سر گرفتید؟ زمان انقلاب سال ۵۷ تو و خاندان مبارز چه گلی به سر زدید؟ غیر از اینکه جزو اولین نفرها دنبال سوراخ موش گشتید و همایونی وار فلنگ را بستید؟ الان مثلا خودت از زمانی که ما اینجا با صد تا آی دی می شناسیمت و دستمال به دست مبارزی غیر از اینکه تو یک سوراخ موش قایم شدی و از راه دور میگی لنگش کن؟
    123
    125
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::Sabokbalam - کالیفرنیا، ایالات متحده امریکا::]. خب بنده خدا تو که به عنوان یک پاچه خوار همایونی نمونه تو این سایت اینقدر سخت کوش و سخت کاری کسی کاری از تو دیده جز این همه سال شعار دادن و اراجیف گفتن وصله به این و آن چسبوندن و توهین کردن و دلخوش به همین مثبت و منفی دادن ها؟ حالا تو که خودت شخصیت بیکار و بیعار این سایت هستی و همه اطلاع داریم که صبحانه و ناهار و شام را پشت کامپیوترت صرف میکنی و کار و زندگی کلا نداری جز همین کار (بالاغرتا خیلی هم سخت کوش و سخت کاری!) من پا را کمی فراتر میگذارم چون خودت اصلا عددی نیستی که در موردت صحبت کرد، اسم چهار تا مبارز همایونی را در این حدود چهل سال را ببر که کاری کردند یا حتی جرات انجام کاری را داشتند؟؟؟ مشغول الذمه همه کاربران هستی اگر اسم چهار تا مبارز همایونی را جلوی تمام کاربران نبری سبکی!!!
    122
    124
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::شیخ و شآه - قم، ایران::]. نه عزیز. من در زمان شاه دانشجو بودم .در زمان شیخ هم در رابطه با انقلاب فرهنگی پاکسازی شدم. شما شاید کمتراز جنایات این ملایان را به چشم دیده ای تا نسل ما. این بیشرفان حتی به نوجوان ۱۳-۱۴ ساله رحم نکردند.
    51
    48
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::winnie1987 - بیرمنگهام، انگلستان::]. خانم محترم، من هم سنم به انقلاب نمیرسه و تو همین جمهوری اسلامی بزرگ شدم نمیدانم چرا فکر میکنی من از جمهوری اسلامی دفاع میکنم تمام صحبت من اگر کامنتها کم رنگ مرا مشاهده کرده باشی این است که ما باید بفهمیم که سیستم دیکتاتوری امتحان خود را نه فقط در ایران بلکه همه دنیا پس داده و اینکه کسی بالا بشیند و رهبری کند و جوابگوی هیچکس هم نباشد سیستم اشتباهی است و باید به دنبال سیستم مردمی باشیم و تا تفکرات استبدادی و دیکتاتوری را از ذهن خود خارج نکنیم و نفهمیم که نباید به دنبال سیستم بد و بدتر باشیم هیچوقت به آن چیزی که می خواهیم نمیرسیم. ما ایرانی ها باید احساسات را کنار بگذاریم و اگر واقعا وطنمان را دوست داریم فکر اساسی کنیم. من نمیدانم چرا اکثریت اینجا فکر میکنند اگر کسی از دیکتاتوری شکنجه اعدام خفقان چاپلوسی و تملق ووو انتقاد کرد باید حتما بسیجی و ساندیس خور و این مزخرفات باشد یعنی دنیای اکثریت اینقدر سیاه و سفید است؟ تعجب میکنم که هیچکس در مورد این بی فرهنگی که این اراذل اوباش با مثبت و منفی دادنها راه انداختند چیزی نمیگوید؟ اکثریت کجا هستند؟
    128
    130
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::فرامرز تهرانی - تهران، ایران::]. از این آی دی های یک بار مصرف سبکبال بودی؟ حالت خوبه؟ یک خبری از خودت بده نگرانتم
    127
    129
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::saeed scotland - لندن، انگلستان::]. تو هم حالا که فهمیدی من در قم ساکن هستم کی به امید خدا میای دستبوسی؟ 😎
    127
    129
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. ....قولو، تو ....بشو نیستی‌. ;)
    46
    34
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. خوب پس بحث سر چی‌ هست؟ فکر نمیکنم کسی‌ اینجا دلش بخواد حکومت دیکتاتوری سر کار باشه. جایی‌ که امثال لولیتا و افراد مزدور سایبری و یه مشت کمونیست و مجاهد خلق میان و جولان میدن، شما هم میپری وسط بحث راه میندازی، همه هم فکر میکنند لابد تو هم یکی‌ از اونهایی. منصفانه بخوایم در باره شاه قضاوت کنیم، فردی بود وطن دوست و پهلوی‌ها خدمات زیادی به ایران کردند. منکر این که نیستی‌؟ میگی‌ دیکتاتور بود؟ بله بود. این رو که پسرش هم اقرار کرده. دیکتاتور بود و زیادی روی غرب حساب میکرد، نتیجه ش رو هم دیدیم. اشتباهات بزرگی‌ داشت. ولی‌ برای ایران دلسوز بود، تا امروز هیچ کس دیگه یی اینطور دلسوز نبوده. اگر انقلاب میشد، یک حکومت درست و حسابی‌ میامد سر کار، هیچ کس یادی از اون نمیکرد. خوبی‌ هاش از بدی هاش خیلی‌ بیشتر بود، و ما هیچ وقت نمی‌فهمیدیم مگر اینکه گرفتار آخوند میشدیم. در تاریخ معاصر ایران، با کمی‌ انصاف، شاه و حکومتش بهترین بودند. حالا شما میگی‌ ما بهتر از این رو باید می‌داشتیم، چه کسی‌ بدش میاد از بهتر؟
    50
    35
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    شیخ و شآه - قُم، ایران
    اقای Pastafarian شما همون استاد دانشگاه ماستا-چوست نیستید که با اسم کاربریه shahin.orel فعالیت میکردین و با شاهپور غلامرضا فالوده میخوردین
    120
    123
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    شیخ و شآه - قُم، ایران
    آقوی درگذشته میرزا یه زمونی از خرها هم با بزرگی یاد میشد مثلا میگفتن خرمهره خرشانس خرپول حالا ایشون که جای خود داره
    119
    122
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::Sabokbalam - کالیفرنیا، ایالات متحده امریکا::]. سبکی باز که افتادی به هذیون گفتن و توهین کردن! مبارز همایونی قولو؟ چکاره است؟ نمی شناسم تازه تو قرار بود اسم چهار تا مبارز همایونی را ببری نه یک نفر! این همه هارت و پورت میکنی وقتی ازت دو تا سوال میکنند میزان سواد و ادب و کمالت به وضوح مشاهده میشه 🤗 چند تا آمپول برات مینویسم هر شش ساعت دو تاشو بزن هفته دیگه هم وقت بگیر بیا ببینم حالت بهتر شده یا باید بستری بشی بسلامت
    115
    118
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    فرامرز تهرانی - تهران، ایران
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. ... جفنگ من مثل تو نیستم که ساعتی‌ ۷ تومن بگیرم بیام پاچه خوری آخوند را بکنم، من خرجم ساعتی‌ ۱۰ تومن هست که خودم می‌تونم درش بیارم نه مثل تو بی‌ مهره که دستمال یزدی برای دیگران میمالی. نه ..کسی از اسم من استفاده نمیکنه مهره بزرگ دارم و از کسی‌ نمی‌ترسم، من بختک جونت هستم تو خواب هم باید زرد کنی‌ حالا سرت را بزن به دیوار ...
    72
    65
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::winnie1987 - بیرمنگهام، انگلستان::]. فکر کنم بهترش را داشتیم یعنی بعد از انقلاب مشروطه و قانون اساسی جدید و انتخابات آزاد و نخست وزیر منتخب مردم و آزادی جراید و مطبوعات مملکت ما داشت روند دموکراسی و سیستم مردمی را طی میکرد و رو به پیشرفت بودیم البته نه اون پیشرفتی که شما در زمان شاه فکرمیکنید و امریکایی ها آورده بودند و بعد با خود بردند! جای مقایسه شرایط بعد از انقلاب سال ۵۷ که به بیراه رفت و دست افراطیون افتاد و هشت سال جنگ تحمیلی و این همه سال تحریم و دشمنی ها با ایران بهتر است با شرایط بعد از انقلاب مشروطه و قبل از کودتا ۲۸ مرداد ۳۲ که شاه (محمد رضا پهلوی) و شیخ (کاشانی) با اراذل اوباش شعبون بی مخ دست در دست هم دولت دموکرات را ساقط کردند و دموکراسی را نابود و دیکتاتوری را بازگرداندند مقایسه کنید که نتیجه ش چه شد؟ بله مملکت را دو دستی تحویل آخوندها داد و خودش هم فلنگ را بست. نور به قبرش بباره که چه فرزندان برومندی تربیت کرد که بعد از حدود چهل سال حکومت انقلاب اسلامی کردند و فراریهاشون مثل سبکبال که تو سوراخ موش قایم شدند مبارزه مجازی از طریق دادن مثبت و منفی میکنند 😉
    125
    128
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    دوستان پرسیده اند که پاچه خوار چه نوع موجودی است! خدمت شما عرض شود که پاچه خوار یک نوع موجود بسیار چندش آور است که با به به و چه چه کردن برای کسانی که در پست و مقامی هستند تغذیه و امورات زندگی خود را میگذرانند. پاچه خوران میتوانند هم گوشتخوار باشند و هم گیاهخوار و هم مرده خوار ! این موجودات چندش آور که نسلشان در حال انقراض است معمولا عاشق خوردن قسمت پاچه شخص مورد علاقه شان هستند و چنان پاچه شخص مورد علاقه شان را بوسه و لیس می زنند که شخص مورد علاقه شان تا مدتی احساس خیلی خوبی بهش دست میدهد و خودشان هم از این کار لذت می برند. در مورد این موحودات دو پا ضعیف و چندش آور در برنامه های آینده بیشتر به بحث می نشینیم. تا درودی دیگر بدرود و مرگ بر منفی ده پاچه خوار ❤
    125
    128
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::فرامرز تهرانی - تهران، ایران::]. فرامرز چاله میدونی، فقط حالتو پرسیدم چرا کولی بازی درمیاری بچه جون خب بگو حالم خوب نیست تا واسه تو هم مثل سبکی دارو تجویز کنم شاید حالت بهتر شد اون هم بعد از اینکه شروع کرد به هذیون گفتن و تیک زدن و نقطه چینی نوشتن دو تا از آمپول هاشو زد و ساکت شد و داره الان برا خودش حال میکنه 😃 از آمپول میترسی میخوای برات قرص بنویسم؟ راستی الان ساعت کار تو چاله میدون ۱۰ تومن شده؟ ممنون که گفتی ....
    122
    125
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. هموطن عزیز، درست هست که مشروطه قبل از پهلوی‌ها بود، ولی‌ عملا کشور به 2 منطقه توسط انگلیس و روسیه تقسیم شده بود. پس نمیشه گفت اون زمان بهتر از زمان پهلوی‌ها بود. قحطی بزرگ ایران هم در همان زمان قبل از پهلوی‌ها رخ داد به دلیل سیاست‌های انگلستان. پس لزوما بهتر نبود. من هنوز هم نمی‌فهمم بحث شما سر چی‌ هست؟ شاه فوت کرد و حکومتش هم سقوط. محبوبیت شاه هم الان به خاطر این هست که مردم رفاه نسبی‌ داشتند و آزادی‌های اجتماعی بود و کشور ما ارزش و مقامی داشت، چیز‌هایی‌ که الان نیست. عده‌ای اینجا میگن شاه بد بود پس جمهوری اسلامی یا حزب توده و مجاهد خلق خوبه، که اینها تکلیفشون معلومه. شما و دشمنی با اعضای باقیمانده پهلوی‌ها دیگه چرا؟ یا شما کینه داری از اینها، چون زمان حکومتشون به شما یا کس و کارت بدی کردن، یا ناراحتی‌ که چرا محبوب هستند؟
    42
    30
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    حکومت پهلوی علیرغم تمامی نکات مثبت و کاستی ها به تاریخ پیوسته است. شاید نسل بعدی بهتر بتواند قضاوت کند. اما تو این وسط عده ای بطور سیستماتیک و مشکوک با انکار مطلق رژیم گذشته ,در واقع بطور مستقیم و یا غیر مستقیم از پلید ترین و ارتجایی ترین و فاسد ترین رژیم یعنی جمهوری اسلامی دفاع میکنند. بسیاری از دوستان در رابطه با مثلا مصدق و سیستم تک حزبی شاه و از این قبیل انتقاداتی به رژیم شاه دارند که حتما باید بررسی و بحث کرد. اما حتی دوستان منتقد منکر نکات مثبت رژیم گذشته در رابطه به مثلا حقوق مدنی و اجتمایی نیستند. اما این هرزه نویسان که حتی یک مورد مثبت از رژیم قبل نمینویسند افراد مشکوکی هستند. دوستان هشیار باشید
    58
    46
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    ادامه. هر روز شاهد دهها خبر ناگوار از ایران هستیم . اعدام با جرثقیل. سنگسار. کودکان خواب .رشد فحشا و اعتیاد. پدیده زورگویی باج گیری و خفت گیری. سرقت های مسلحانه خوشونت بار. کارمندان فقیر . بازنشستگان درد مند و .. اما از این هرزه نویسان هیچ کامنتی در محکومیت رژیم آخوندی در نمیاد. حالا اگه مثلا یک عکس ساده از شهبانو و نوه اش چاپ بشه . یقه شان را جر میدهند. علت در چیه. هشیار باشیم
    60
    49
    ‌پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    در کامنت قبلی خشونت به اشتباه خوشونت نوشته شد. هر چند غلط املایی نکته مهمی نیست اما هرزه نویسان را هیجان زده میکند چرا که با گیر دادن به این نکات می خواهند کل مطلب را فاقد ارزش کرده و به لجن بکشانند. بقول معروف « تغاری بشکند ماستی بریزد / جهان گردد به کام کاسه لیسان (و ساندیس خوران )
    61
    50
    جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. درود بیکران بر شما و نوشته‌های صادقانه ی شما...کاملا موافقم.این چند نفر می‌‌آیند تا بحث‌های انتقادی از کثافت کاریهای بابا جان ملایشان را با شاه شاه..لاپوشانی کنند
    58
    45
    جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا

    سوالی که رژیمیها ی مزدور----- گدایان ساعتی پول خون ملت----- مثل خر در آن گیر میکنند این....اگر زمان شاه این جهنم بود که میگوئید ۹۵ در صد کشورهای پیشرفته برای ورود ایرانیان ویزا نمیخواست چرا خبر مرگتان در ایران تمرگیدید و حتی یک پناهنده نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟اکنون شش میلیون^^^^^^^^^پس خفه خون بگیرید مزدوران ملای قاتل
    68
    45
    جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::winnie1987 - بیرمنگهام، انگلستان::]. نه هموطن گرامی من از هیچکس کینه ندارم فقط سعی در افشای حقایق دارم برای آگاهی اکثریت که دوباره از چاله به چاه نیوفتیم! ممنون که زحمت مودبانه نوشتن را به خودت دادید و هر کس مودبانه بنویسد مودبانه هم پاسخ دریافت میکند. صحبت های شما در کل درست است و من هم موافقم در زمان شاه آزادیهای بیشتری از نظر اجتماعی داشتیم و مثلا مشروب آزاد بود موزیک و رقص آزاد بود ولی منظور من نفس کار است! منظورم این است حالا من و شما تایید کنیم اینها بوده و نسبت به جمهوری اسلامی بهتر بوده خب که چی؟ ما را به کجا میبرد؟ تایید یک دیکتاتور چون با یک دیکتاتور بدتر مقایسه میشود وانگهی بهتر میشود؟؟؟ پس شما نسبت به جوانان برومندی که در زمان شما شکنجه شدند و جلوی جوخه آتش قرار گرفتند هیچ مسئولیتی ندارید؟ در برابر پدر و مادر این جوانان که سیاهپوشت عزیزانشون شدند هیچ حسی ندارید؟ واسه من فرق نمیکنه چه اون رژیم چه این رژیم عزیزم جوانان این وطن را دیکتاتورها به خاک و خون کشیدند و میکشند نفس هر دو کار یکی است این چیزی است که ما باید بفهمیم تا باز گولمان نزنند!
    112
    115
    جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::winnie1987 - بیرمنگهام، انگلستان::]. چون یکی بیشتر کشته و اون یکی کمتر تغییری در اصل قضیه و نفس کار نمیکند اگر واقعا دلتان برای مملکت بسوزد و کنار مردم باشید و نه کنار دیکتاتورها! ولی برای بار چندم در همین صفحه تکرار میکنم که قصد من بحث مجدد و تکراری در مورد دیکتاتور بد و بدتر نیست بلکه فرهنگ زشتی است که این اراذل اوباش و عناصر خودفروخته اینجا راه انداخته اند و مرتب مثبت و منفی ها را دستکاری میکنند در این مورد چه چیزی دارید بگویید؟ من برایم فرق نمیکند بی فرهنگی و کار زشت از کدام جناح و توسط چه کسی انجام میشود کار زشت، زشت است، همانطور که شکنجه و اعدام محکوم است همانطور که دیکتاتور دیکتاتوراست و همیشه با هر جناح که جامعه و گروهی را گمراه کند حرفم را میزنم خواه افرادی اینجا اندازه فهم و درک کوچکشان اشتباه برداشت کنند و درک و فهم این کلمات را نداشته باشند. ما بیش از هر چیز نیاز به فهم درست از نفس کارهایمان و فرهنگ درست هر چیز داریم تا بحث های تکراری و بی سر و ته و مردم را دسته بندی و گروه بندی کردن! ما باید برای انسانیت و ملاکهایش ارزش قائل باشیم اگر دم از انسانیت میزنیم این حرف من است
    110
    113
    جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. پری جون تو که میدونی این مثبت و منفی ها کار کدام گروه است چرا خفه خون گرفتی چیزی نمیگی؟ چون به نفعته و واسشون همیشه میمالی و مثبت بهت میدند؟ اول خوتو برو درست بکن بعد اینقدر پاچه این و اونو بگیر و شعار بده! کار ما اینجا این نیست که چیزهایی بگیم که دیگران خوششون بیاد کار ما اینجا گفتن حرف حق است حتی اگه اکثریت هم بدشون بیاد! البته چون همیشه با این ادبیات هارت و پورت میکنی اینطوری بهت گفتم چون با هر کی باید مثل خودش حرف زد تا شاید بفهمه حالا دیگه خود دانی از این به بعد چطور میخوای حرف بزنی 😁
    110
    114
    جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::winnie1987 - بیرمنگهام، انگلستان::]. ببخشید کمی تند تند نوشتم بعضی کلمات اشتباه شد ولی فکر کنم منظورم را متوجه شدید! شما=شاه و سیاهپوشت منظور سیاهپوش و عزاردار بود.
    111
    114
    جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. مرسی دوست گرامی از لطف شما. ,. حتی کسانی که نسبت به شاه کینه دارند اگه کمی شخصیت داشتند به خانواده او و به ۲ فرزندش که این دنیای آلوده را ترک کرده اند کاری نداشتند اما دریغ از یک ذره شرافت.
    50
    40
    جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. پاسخ یک روانی‌ پول پرست که با پول خون ملت از سوی بابا جان در فیضیه تغذیه میشود.......را خواهم داد فکر میکنی‌ با همکارانت لوله شاهو شیخ..طرفدار پیدا می‌کنید نه!!!بوی گند مزدور یتان به مشام بابا بزرگ خمینی یک مادر ۱۰۰ سوسمار عرب هم رسیده خوشحال باش.
    55
    45
    جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. گدا زاده‌های به پول رسیده از دزدیهای ملایان .......زمان شاه که امدن به خارج مثل آب خوردن و اقامت آسان بدون ویزا....چرا حتی یک پناهنده نبود.اکنون شش میلیون؟؟؟؟؟؟؟پس خفه خون مرگ بگیرید که چند سال است این سا یت خبری را به گندددددددد کشیده اید و تعدادی دوزاری دروازه غار فریب شما را میخورند.مرگ بر ملا دینش و خدای قاتلش
    55
    45
    جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    پاچه خوران چه نوع موجوداتی هستند؟ در ادامه بحث جلسه گذشته عرض شود که پاچه خواران معمولا به دو گروه بزرگ پاچه خوارزادگان و پاچه خوارشوندگان تقسیم میشوند. پاچه خوارزادگان همانطور که از اسمش پیداست در خانواده ای که معمولا نسل اندر نسل نوکر و دستمال به دست در دربارها بودند بزرگ میشوند و راه پدران و نیاکان خود را ادامه میدهند. این گروه ژن نوکری و پاچه خواری را در خون خود دارند و آن را به نسل های آینده منتقل میکنند. گروه دوم یعنی پاچه خوارشوندگان معمولا گروهی هستند که در شرایط خاصی و بخاطر عدم آموزش صحیح پاچه خوار میشوند و معمولا در ابتدا مثل یک بیماری ویروسی بسیار تب شدیدی میگیرند و بسیار تندخو و تندمزاج و بقول معروف آتیششان تند است و بعد از مدت کوتاهی علائم بیماری خفیف تر میگردد و تقریبا فرقی با پاچه خوارزادگان مشاهده نمیگردد. هر دو گروه در چند چیز شریک هستند و آن بی ادبی و توهین و تهمت زدن بخاطر شخص مورد علاقه شان است. در جلسات آینده در مورد راه درمان و چگونگی پیشگیری و نوع برخورد با این موجودات چندش آور و راه های چاره صحبت خواهیم کرد. تا سلامی دیگر بسلامت و مرگ بر پاچه خوار منفی ده
    109
    112
    جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان

    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. من متوجه صحبت‌های شما هستم، ولی‌ رضا پهلوی (ولیعهد سابق) به هیچ وجه محبوبیتی که شما فکر می‌کنید رو نداره. از خاندان پهلوی هم کسی‌ باقی‌ نمانده، و رضا پهلوی هم فقط 3 دختر داره. از این رو این رو میگم که بازگشت به حکومت سلطنت استبدادی مثل زمان شاه غیر ممکن هست، کما اینکه رضا پهلوی هم چهره کاملا لیبرال و دمکراتی از خودش نشون داده. محبوبیت شاه (که فوت کرده) الان خیلی‌ بیشتر از سال 57 هست، اون هم به خاطر جمهوری اسلامی. پس ابراز علاقه به شاه مرحوم مساله خاصی‌ نیست که به خاطرش بحث و درگیری صورت بگیره. فرح پهلوی هم هیچ وقت ادعای حکومت نکرده، صرفاً محبوبیتش به خاطر خاطرات خوب گذشته مردم هست. فرح هم اشتباهاتی داشت. ولی‌ به طور کل زنی‌ بود بی‌ آزار، و سعی‌ در کمک به مردم ایران رو داشت. اولین فرد بود که از جذام خانه‌ها دیدن کرد، با جذامی‌ها هم نشین شد (عکس‌هاش در اینترنت هست)، به نقاط دور افتاده ایران سفر کرد و با مردم هم صحبتی‌ کرد. ساده و کم حرف، متشخص و آرام بود. چرا باید کسی‌ آرزوی مرگش رو بکنه؟؟ این به نظر شما منفی‌ دادن نداره؟
    54
    25
    جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد::]. دوست خوب من اخباری از کشور شما هست که از کشوری که می‌دانید کجاست جوانان کم سن و سال و منتظر پناهندگی به سنین پایین‌تر تجاوز جنسی‌ میکنند..پس اصل بد نیکو نگردد آنکه بنیادش بد است!!! تعدادی معلوم الحال در سا یت هستند همه دوست لوله که یک رژیمی و اسلامی ننگین است....یکی‌ از آنها گاهی‌ به اسلام بند می‌کند برای رد گم کردن آن دیگر پاچه خوار ملا وخمینی است.یک مشت اراذل از تاریکترین قسمت اجتماع که از دولتی سر خمینی صد پدر شغل کثیف مزدوری را انتخاب کرده و مامور و معذور.همین و بس‌پیروز باشی‌.
    54
    43
    جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. ما کارهای مهمتری داریم تا دهن به دهن شدن با کودکان بیمار و مریض و مالیخوالیایی امثالهم
    110
    113
    شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. دوست گرامی . این خبر مربوط به تجاوز ۵ جوان افغانی به یک پسر ۱۵ ساله در شهر اپسالا است. بعضی از این جوانان بغیر از مادرشان تا کنون زن و دختر ندیده اند. و یکباره وارد دنیای مدرن شده اند. اتفاقا شاهکار تاریخی رضا شاه در همین بود که توانست زنان را برخلاف کشور همسایه از گونی و لچک بکشه بیرون. به تجاوز ها و کثافت کاری ها در زورخانه ها و جاده ها ...پایان بده و امنیت بوجود بیاوره.
    55
    52
    شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. بله کار مهم شما این است که گندددددددد تاریخی‌ را که به ایران زدید تثبیت کنید تا مواجب برسد...خودتی‌
    55
    43
    شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا
    [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. خود خودشه شک نکن بدو گزارششو بده که پولو زودتر به حسابت بریزن
    110
    123
    شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    با سلام و عرض ادب، در ادامه بحث گذشته دوستان پرسیده اند آیا پاچه خواران این موجودات چندش آور که برای تمدن و بشریت فقط زیان آور هستند قابل درمان هستند؟ جواب آری و خیر! یعنی گروه اول پاچه خوارزادگان که در جلسه گذشته در موردشان صحبت کردیم نها راه علاجشان .....است و تا آخرین روز حیات این عادت زشت و ضد انسانیت و بشریت را نمیتوانند ترک کنند چون در ژن آنها نهفته شده (مثل سبکبال، رویا، اسمارت، فارسان، بی همتا، گذشته میرزا یا همان سبک میرزا و پریشان 55 که البته این آخری از نوع حاد آن است) ولی گروه دوم یعنی پاچه خوارشدگان در صورتی که در شرایط آموزش صحیح و اطلاعات درست قرار بگیرند میتوانند تغییر کنند و برای بشریت مثمر ثمر واقع گردند. دوستان عزیزم فراموش نشود که نوع حاد آن بسیار خطرناک است و همانند مثال آخر یعنی پریشان 55 اوج پاچه خواری است و بیماری به شکل فراگیری میتواند عمل کند....
    110
    133
    یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    این پاچه خوار همایونی از رو هم نمیره و به منفی دادنش ادامه میده! شده مثل کارتون پلنگ صورتی که طرف گل زرد میکاشت پلنگ صورتی گل زرداشو درمیاورد و جاش گل صورتی میکاشت و تا یارو برمیگشت نگاه میکرد میدید گل زردها که کاشته همه صورتی هستند خخخ حالا شده مثل این پاچه خوار شاه پرست از بالا منفی میده میره پایین وقتی میاد بالا میبینه دوباره فرقی نکرده خخخخ 😜
    108
    131
    یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران

    [::پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا::]. گرامی‌، از قدیم گفته اند توبه گرگ مرگ است. من برای مدت کوتاهی دیدم که این پری البلنده و سبک عقل کمی‌ به عقل آمده و فقط نظر میدهند و می‌روند و از پاچه گیری امتنأع میورزیدند ولی‌ می‌‌بینم که نه! از کوزه همان برون تراود که در اوست..!!
    104
    128
    دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. بله دوست گرامی تنها کاری که از ما برمیاد افشاگری است باید همه مطلع بشوند که این اراذل اوباش مثبت و منفی ها را همه جا به نفع خودشون دستکاری می کنند به همین خاطر اشخاصی مثل این سبکحال بی کار بی عار اینقدر پررو شدند و اینطوری همه را ترسوندند و همه فکر میکنند این مثبت و منفی ها واقعی است برای همین اکثرا هم جرات نمی کنند چیزی بگویند! باید یک گوشمالی درست و حسابی بشوند که دیگر از این غلط ها نکنند و به دیگران هم توهین نکنند این بی ادب های دغلباز شیاد شاه پرست
    102
    125
    دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    صفحه از دید همه جمع شده این بنده خدا هنوز داره به منفی دادنش ادامه میده! منفی بده دربدر منفی بده شاید فرجی شد خخخخخخ
    93
    116
    ‌سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    پاچه خواران همایونی - امریکا، ایالات متحده امریکا

    بیش از ده روز است این صفحه از دید همه برداشته شده این اراذل اوباش همایونی ول کن نیستند و هنوز دارند منفی میدند خخخخ خاک عالم تو سرتون که اینقدر عقده دارید و از حرف درست و حقیقت وحشت دارید پاچه خواران همایونی
    79
    101
    ‌پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.