اسب ۱۰ است و نعل اسب ۴ و چکمه ۲ که ۲ بعلاوه ۱۰ میشود ۱۲ ضبدر ۴ میشود ۴۸ .
141
21
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۱
اصحاب کهف - کلن، آلمان
بسیار هم پیچیده بود...با توجه به اینکه اسب ۱۰ ،هر نعل ۲ و هر چکمه ۳.۵ است و چون جمع بر ضرب تقدم دارد پاسخ به نظرم(( ۲۷)) باشه،البته من ریاضیم خوب نبود هرگز
119
3
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۷
V A H I D - منچستر، انگلستان
جواب میشه ۲۱ چون اولویت با ضرب هست در خط آخر. میشه ۲۱=(۲*۱۰)+۱.
39
123
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۳
shamt - نیکوزیا، قبرس
بیست یک
29
81
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۱
اصحاب کهف - کلن، آلمان
ببخشید جواب ۲۲ است...هر چکمه یک است
52
51
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۰
kaspian - لندن، انگلستان
بیست و یک
27
79
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۱
boysboys - مونیخ، آلمان
بیست و دو
50
54
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
wasp763 - استکهلم، سوئد
فکر کنم 15 بشه ولی کاش جوابو مینوشتین !!..
62
4
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۸
PcEmergency - لندن، انگلستان
میشه ۲۲
48
42
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۰
winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان
چهل و دو
94
166
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۱۰۸
armin parsi - منچستر، انگلستان
۲۲ میشود.
39
37
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۹
amir58 - مشهد، ایران
یازده
57
16
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۹۴
mountainman - استکهلم، سوئد
معادلات X,Y,Z . به روش ساده :. سه تا اسب سی تا میشه پس هر اسب ده تا هست. مجهول ها همسان هست. اسب رو از هیجده کم کنید میشه هشت تا. چون هر اسب ده تا هست. چهارتا نعل میشه هشت تا. پس هر نعل میشه دوتا. دوتا نعل میشه چهارتا. چه عددی رو از چهار کم کنیم که دوتا باقی میمونه؟. معلومه عدد دو. پس هر جوراب یک هست. حالا جوراب به علاوه ی اسب ضربدر نعل چی میشه؟ میشه یک به علاوه ی ده ضربدر دو. حالا اول جمله ها رو به دست بیارید بعد ضرب کنید. یعنی اول اسب ضربدر نعل میشه که جواب میشه بیست و به علاوه ی جوراب که جواب میشه بیست و یک.
28
80
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۰
chupan - یونشاپینگ، سوئد
یعنی 11 ؟
53
15
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۹۰
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
اسب ۱۰. نعل ۲. جوراب ۱ و آخریش ۲۱
47
73
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۹
Saman Kalak - گریزلی، السالوادور
بیست و یک
22
61
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
behzad2010 - رتردام، هلند
جواب ۸۰
60
3
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۶
surena2016 - شیراز، ایران
بیست و چهار
54
6
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۷۱
جوابگو - مالمو، سوئد
میشود پانزدهتا
51
0
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
arkadash - ورملند، سوئد
چهل و یک
50
12
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
behzad2010 - رتردام، هلند
بیخشید جواب میشه ۲۲
37
31
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۶
Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان
اگر اشتباه نکرده باشم میشه 22
37
40
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
Harfe del - دورتموند، آلمان
بیست و دو
31
41
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۸
Khorasan - استانبول ، ترکیه
۲۲. بیست و یک
32
27
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۶
مرغ آمین - تهران، ایران
بیست و یک. 😬
29
61
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
دژمن الله - روسیه، روسیه
یه لنگه چکمه = 1، اسب = 10، یک عدد نعل = 2. اما مشکل توی رابطه ی آخری است که پرانتز نداره. ما نمی دونیم اول چکمه رو با اسب جمع کنیم بعد ضرب در نعل بکنیم (در این صورت جواب می شه 22) یا اینکه چکمه رو با حاصل ضرب (اسب در نعل) جمع بکنیم که در این صورت می شه 21. البته من از اولش هم حالم از ریاضی به هم می خورده! اگر اشتباه گفتم شما تصحیح کنید
26
62
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
rezajan - آمریکا، ایالات متحده امریکا
جواب 22 میشه
33
36
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
tadig - بلژیک، بلژیک
جواب ۴۲
41
30
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
راه روشن - هلسینکی، فنلاند
سیزده و نیم
45
2
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
mathador - هامبورگ، آلمان
سی یک و نیم
43
4
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۸
moxin - تهران، ایران
سلام 42 میشه
45
28
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
راه روشن - هلسینکی، فنلاند
دوازده
43
4
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
Anisa - ونکوور، کانادا
من فکر میکنم جواب 16 میباشد .
42
4
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
راه روشن - هلسینکی، فنلاند
ببخشید، ببخشید، جواب بیست ویک میباشد
13
38
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
آنتی خرافه - کلن، آلمان
به قول آخوندکای جانی: ان شاشا که ۴۲ است.
39
13
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۰
kalo palang - لندن، انگلستان
بیست و یک(٢١)
12
53
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۸
tiger65 - شهر هرت، ایران
جواب میشه ٢٢
28
23
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
sorosh azadi - تهران، ایران
پاسخ:چکمه = 1. اسب = 10. نعل =2. پاسخ : 21
20
54
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۹
abadannl - روتردام، هلند
بیست و دو
26
42
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
tomy98989898 - منچستر، انگلستان
۲۱. بیست و یک
19
52
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۹
shablizim - لندن، انگلستان
بیست و دو
31
27
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
parsi6 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
فکر کنم ٢١ میشه.
12
51
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۶
mehdi707 - لندن، انگلستان
۲۱ هست
15
64
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۶
esfehannesfejahan - آکلند، نیوزلند
میشه ۴۲
61
17
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۳
kasra persia - لندن، انگلستان
به نظر من هم 22 . ولی چرا جوابش نیست ؟ تعجب میکنم از آنهایی که با توجه با عمل ضرب آخر جواب رو فرد نوشتند
طبق خط اول هر اسب معادل ۱۰ هست. طبق خط دوم هر -جفت- نعل معادل ۴ است. طبق خط سوم هر -جفت- چکمه معادل ۲ است. پس در خط آخر : یک لنگه از چکمه (۱) + اسب (۱۰) x یک عدد -نه یک جفت- نعل (۲) میشود ۲۲. ۱+۱۰x۲=۲۲
15
19
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۴
آبجو تگری - مانتوری، ایالات متحده امریکا
معذرت میخوام ضربدر را ندیدم جواب ۲۲ هست
19
23
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
parsi6 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
[::kasra persia - لندن، انگلستان::]. چون الویت در ضرب دو عدد قرار گرفته و بعد جمع شده :. اول ١٠ (اسب) رو ضربدر ٢ (نعل) میکنیم و بعد حاصل رو با ١ (بوت) جمع میکنیم که میشه ٢١. البته این نظر منه .
6
31
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
Anisa - ونکوور، کانادا
با عرض پوزش من در جواب قبلی ام ؛ علامت ضربدر را اشتباهأ« به اضافه » دیده بودم . جواب 24 میشود
38
2
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۹
Ghooloo - آبادان، ایران
با سلام به همگی، حتی یک مسئله ساده ریاضی هم میتواند گیج کننده باشد بستگی دارد کجا پرانتز باز بشود! اسب 10، نعل 2 و چکمه 1 است و به عبارتی یک بعلاوه 10 (10+1) میکند 11 ضربدر 2 میشود 22 و به عبارت دیگری 1 + (10 ضربدر 2) میشود 21 بعضی مسائل را باید دقیقتر نگاه کرد تا به جواب دقیقتری رسید!!! در کل اگر پرانتزی کشیده نشود و مشخص نکرده باشند باید به ترتیب حساب شود که همان جواب 22 صحیح میباشد.
32
34
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۹
Ghooloo - آبادان، ایران
[::دژمن الله - روسیه، روسیه::]. آفرین تنها کسی که هر دو راه را دید شما بودید!.
24
21
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۱
paydar22 - لاهه، هلند
جواب 12 هست
32
0
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۹
تخت سلیمان - استانبول، ترکیه
صفر .........و دیگر هیچ
26
4
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
wasp763 - استکهلم، سوئد
[::wasp763 - استکهلم، سوئد::]. من علامت × رو اشتباه +دیدم جواب صحیح ۴۴ هست اسب ۱۰+یک چکمه۱ ضرب در نعل ۴ = ۴۴
30
5
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
اقا اون اسب پایین پایینی یه نمه از بقیه کوچیکتره شایدم کره اسبه واسه همین من به عدد ۲۰.۹۹ رسیدم lol
17
18
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۹
13lack Bird - لندن، انگلستان
[::رقص پرواز - پراگ، چک::]. خانوم درس چیه؟کتاب چیه؟هندسه و حساب چیه؟ منی که تو عشق و عاشقی شاگرد اول هستم خانوم معلم چرا آخر کلاس نشستم
7
30
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
sahel21 - لوبکl، آلمان
فکر کنم ۴۴
27
4
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
جوان آشنا - تورنتو، کانادا
دوستانی که گفتند 21 این پرانتز بعد یک رو دیگه از کجا آوردند؟. جواب 22
26
11
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۷
انگوری انگوری - لندن، انگلستان
۴۴ فکر کنم :) نبود هم به حباب ماهی
27
15
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
rezanl - اتن، یونان
چهل و چهار
23
6
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
rezanl - اتن، یونان
ببخشید ۲۲ !
12
15
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
tomy98989898 - منچستر، انگلستان
ادمین جان کولا از این سوال موالا نذا. من و خیلیای دیگه که صدات درست حسابی نداریم، گفتیم میشه ۲۱، حالا یه سری دکتر مهندس همه چی گفتن الا ۲۱. واسه شعور جهانی مون بده. ضایعس. دمت گرم. مشتی هستی. سلطان هر چی ادمینایی،
3
21
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
tomy98989898 - منچستر، انگلستان
[::جوان آشنا - تورنتو، کانادا::]. [::جوان آشنا - تورنتو، کانادا::]داداش تو داستانای جبری اولویت با ضرب ه بعد جمع.
8
17
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
Persiangulfforever - ویکفیلد، انگلستان
چرا همش شما ها به ریاضیات فکر میکنید؟ اولا کى گفته که این اسبه؟ این یک خره چون خیلى هم خره طرف سه بار عکسشو کشیده. بعضى ها هم اینقدر خرند که چکمه رو عوضى میگن جوراب. دوومن خَر که چکمه پاش نمیکنه پس بِنَا بر این فقط میمونه یک خَر چهار پا و یک عدد نعل. خرى هم که فقط یک نعل داشته باشه کج و کوله راه میره و میلنگه و هر چى هم بارش کنى سالم به مقصد نمیرسه. پس نتیجه میگیریم که این مسئله از پایه غلطه آى غلطه غلط غلوطه غلطه.
24
10
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
دژمن الله - روسیه، روسیه
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. ممنون عزیز البته کسای دیگه هم دیده بودند منتها کامنت ها شون دیرتر منتشر شد
10
7
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
دژمن الله - روسیه، روسیه
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. ممنون البته مشکلی که من با ریاضی داشتم سر همین مسئله های تازه و قراردادهای نگفته و نشنیده بود یعنی معلمای تنبل که فقط به فکر حقوق سر برجشون بودند یا معلم های نانجیب که به دنبال شاگرد خصوصی بودند سر امتحان یه چیزایی یه سوال هایی رو طرح می کردند که نه توی کتاب درسی اومده بود نه توی جزوه روشش رو توضیح داده بودند واسه ی همین ماها باید کف دستمون رو بو می کردیم تا بفهمیم مثلا چی چی قاعده است چی چی اولویته، همین هم باعث بدبختیمون شد که به جای این که بریم یه رشته ی مهندسی نون و آب دار مجبور شدیم بریم دنبال رشته ای که مطالبش با وجود معلم های تنبل و پول دوست قابل فهم و قابل پیشبینی باشه!
14
7
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۸
جوان آشنا - تورنتو، کانادا
Tomy منچستر حق با شماست بس که مالی خوندیم ریاضی یادمون رفته پاسخ 21 درسته
7
18
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۹
هدیه من - ساسکاتون، کانادا
از این فاصله دقیق نمیشه فهمید که اون اسب پائینی کره همون اسبهای بالا هستش یانه ولی اگه اونو کره اسب بدونیم جواب میشه یازده ولی اگه مثل اسبهای بالا هم اندازه شون باشه میشه بیست ویک قانون کلی در مورد ضرب و جمع و تفریق هم میگه ضرب و تقسیم بر جمع وتفریق ارجحیت داره ولی جالبه ادمهایی که هر روزتو سر هم میزنن و بحث داغ سیاسی میکنن بدجوری اینجا نقره داغ شدن یعنی بحثای رو هوا همه بر باد فنا
9
31
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۲
malek khorshid - روتردام، هلند
بیست و دو / ۲۲. چرا؟ . آاسب مساوی است با ۱۰ 10+10+10=30. 10+(2+2)+(2+2)= 18 . (2+2)-(1+1)= 2. 1+10x2=22. از این بعضیهای ریاضی بیشتر بذارین. ممنون
28
4
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۷۴
نازک بین - شفیلد، انگلستان
ردیف اول اسب با نعلش میشود 10 یعنی بدون نعل 6 میباشد و جواب ردیف آخر با محاسبه اسب با نعلش میشود 10 و با یک چکمه میشود 11 و عدد 11 ضربدر نعل تکی که 2 میباشد حاصل میشود (22) اگر باور ندارید از ریاضی دانان سئول کنید.
26
10
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
نکته اینه که هم دو نعل تبدیل به یه نعل شده و هم یه جفت چکمه شده یه چکمه تک هم اون اسب پاینی هم نکته داره و شاید این یه کره اسبه که به جای اسب کشیده حالا من به شوخی اونجا نوشتم خواستم ببینم کسی دیگه چی میگه از این زاویه دقیق معلوم نیست چی رو پروژکتوره اسبه یا کره اسبه اینتور سوالا منو یاد یه جوک میندازه یارو میگه اون چیه زمستونا تو اوجاق گاز خونه رو گرم میکنه تابستونا بالا درخته هرکی یه چی جواب میده بیشتریا میگن چوبه یا هیزمه میگه نه این جواب نیست بعد که می بینه همه قاتی کردن میگه جوابش بخاریه ! بهش میگن شما تابستونا بخاری رو میذاری بالا درخت ?میگه من دلم میخواد بذارمش بالا درخت lol
8
5
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
البته منه سبکبیل که سواد اونقدری ندارم ولی تا یه حدی میدونم که مسله ریاضی نباید نکته گنگ و مبهم داشته باشه چون ریاضی علم پایه است و روی عدد و اوسلوب و فرمول بیان میشه اگه این سوال نکته مبهمی مث اون اسب یا کره اسب داشته باشه دیگه بهش نمیگن سوال ریاض بهش یه چیز دیگه میگن شاید موعما بهش بگن الان ما شکل داریم و قضاوتمون رو مبنای شکله نه عدد ها واسه همین میگم این سوال میتونه دو جواب داشته باشه یازده و بیست و یک البته من باز با چرتکه هساب کردم باز شد بیست و نود ونه صدم lol
10
4
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
Alish_uk - بیرمنگهام، انگلستان
آقایان و خانمهای فیلسوف، ضرب بر جمع ارجحیت داره. 42=(4×10)+2
13
1
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
paksan - ایران، ایران
2+10*3=36 . هر اسب عدد 10. نعل به تنهایی عدد 3 . هر چکمه عدد 2
9
0
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
paksan - ایران، ایران
من اشتباه گفتم. ردیف دوم رو منها حساب کرده بودم..خخخ
8
1
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۳
paksan - ایران، ایران
هر اسب 10. هر نعل 2 . هر چکمه 1. جواب 22 درسته
10
2
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۹۱
amirrashti - رشت، ایران
من که حساب کردم شد 22..mountainman - استکهلم، سوئد حرفت درست ولی اگه مقصود سوال کننده اول جمع بود بعد ضربدر چی؟!دژمن الله - روسیه، روسیه، با شما موافقم.
8
2
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۷
Omide por jalal - تبریز، ایالات متحده امریکا
یکی از کاربران با وجودیکه جوابِ درست داده اما کلی منفی گرفته که البته منفیها به خاطرِ جوابِ درستش نیست بلکه به خاطرِ " تفکر " غلطِ اوست ! D: جواب همان ۲۱ است .
4
19
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۹۱
amirrashti - رشت، ایران
Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا نکته گنگ و مبهم نباید داشته باشه ولی مبهمش کردن، همونطور دژمن الله روسیه نوشتن پرانتز نداره، والا ما تا جای یادمون میاد طی دوران تحصیل معادله بی پرانتز ندیدم! حتی معلم دبیرستان ما هر وقت بچه ها پای تخته یادشون میرفت پرانتز بزنن خودش می امد پرانتزو می کشید
8
2
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۹۱
amirrashti - رشت، ایران
البته منظورم معادله ساده بود، با توجه به تیتر( خیلی ساده)! تو معادلات ساده و درجه اول هم این مسایل رعایت میشه! من که خودمم تو 22 شک دارم ولی جالب اونای که با حتم میگن جواب 21 یا 22 هست! ای کاش فرمولی که رفتین هم می نوشتین معلوم شه یه زوری هم زدین و بر اساس منفی و مثبت کامنتها نباشه، ما هم یه چیزی یاد بگیریم!
3
4
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۲
رقص پرواز - پراگ، چک
[::amirrashti - رشت، ایران::]. اسب =X، نعل = y، چکمه= z؛ در معادله اول 3x= 30 پس x=10 و در معادله دوم x+4y=18 پس y=2 و در معادله سوم 2y-2z=2 پس z=1 و در نهایت داریم z+xy ؛ طبق اولویت بندی در معادلات ریاضی که ضرب بر جمع اولویت دارد ( مراجعه شود به مراجع ریاضی) حتی اگر پرانتزی وجود نداشته باشد پس 10×2+1حاصل 21 میباشد. جواب صحیح 21 است! .
1
24
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۲
رقص پرواز - پراگ، چک
[::13lack Bird - لندن، انگلستان::]. شما همون آخر کلاس جاتون خوبه، خیلی شلوغ میکنید. فعلا از تفکر اسلامی ریاضی یاد بگیرید تا جاتونو عوض کنم! :)
2
22
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۹۰
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
[::amirrashti - رشت، ایران::]. سعی کردم حدالمقدور که فهمیده بشه بنویسم. ولی با تکست کمی مشکله. امیدوارم مورد استفادت بشه. (اسب+اسب+اسب=۳۰ پس ۳۰=۳ اسب پس اسب=۳۰ تقسیم بر ۳ درنتیجه اسب=۱۰) (اسب+۲نعل+۲نعل=۱۸ پس اسب+۴نعل=۱۸ پس ۱۰+۴نعل=۱۸ پس ۴نعل=۱۰۱۸ پس ۴نعل=۸ پس نعل=۸ تقسیم بر۴ درنتیجه نعل=۲) (۲ =۲ جوراب ۲ نعل پس ۲=۲جوراب ۴ درنتیجه جوراب=۱) (؟=نعل*اسب+جوراب پس ؟=۲*۱۰+۱ یا (۲*۱۰)+۱ اول داخل پرانتز رو حساب میکنی و بعد جمعش میکنی با ۱ درنتیجه میشه ۲۱
3
19
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
خوب بذارید من به این دوستان نمره صفر بدم از خانم معلم رقص پرواز هم خواهش کنم بیاد به دفتر من دوستانی که صفر میگیرند تجدید میشن : انگوری انگوری - pcemergency , وینی1987 , koros nl , armin parsi , behzad2010 , boysboys, wasp763,, surena2016, gharibeh ahsna, harfe del, mathador, anisa, khorasan, rezajan, tadig, راه روشن , kalo palang, moxin, tiger65, abaannl, shablizim, nesfejahanesfahan, kasra persia, iran vatane man, shahruz, rezanl, ابجو تگری , paydar, تخت سلیمان , sahel21, جوان اشنا , alishuk , paksan , نازک بین , malek khorshid, persiangolfforever, اینها همگی آخر باید به همراه والدین برای ترم شهریور ثبت نام کنن و تابستونشون خراب میشه :D
3
16
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
به تفکر اسلامی عزیز هم بیست میدم ولی ایشون نمره انضباطش رو صفر میدم و اخراج :o
3
17
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
بقیه نمره خوبی میگیرن چون نکته بین بودند خانم ررقص پرواز شما هم لازمه کمی مطالعاتتون رو بالا ببرین یک جلسه اموزشی برای معلما گذاشتیم امیدوارم شما هم تشریف بیارین ;)
6
4
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::amirrashti - رشت، ایران::]. من به عنوان مدیر مدرسه و ارجحیت من نسبت به خانم معلم میتونم فقط بنویسم که همیشه اینطوری حساب کن : A+BC+D/F-G =0 یعنی اول از سمت چپ Bرو ضربدر C میکنی بعد D رو تقسیم بر F میکنی بعد میای از همون چپ عمل جمع و منها رو انجام میدی میری جلو همینطوری میری جلو تا جاییکه بخوری به دیوار :D
5
8
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::amirrashti - رشت، ایران::]. اونموقع که من مدیر شدم سال اول یه بحث ابتدایی مدیریتی پروژه داشتیم که میگه همیشه خوب گوش بده شاید حق با طرف مقابل باشه چون همه یک چیزو به یک صورت نمیبینن امکان داره از اونجایی که هستی (مثال ساده ش عدد 6 و 9 لاتین هستش که اگه از اینور ببینی میشه 6 از اونور میشه 9) بهتر ببینی یا یک مدیر پروژه باید همه جوانب کارو درنضر بگیره ولی نکته اینه که بدونین همیشه شاید حق با شما نباشه و 21 رو 22 بدونین یا 22 رو 21 بدونین این بحثای مدیریتی رو کردم که بگم این دوستان در عکسهم در جلسه مدیریتی هستن.
3
5
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۹۱
amirrashti - رشت، ایران
[::رقص پرواز - پراگ، چک::]. چرا اتفاقا همین احتمال هم در نظر گرفتم ولی با توجه به اینکه مسئله در جمعی مطرح شده که از نظر علمی مسلما چن سر و گردن از جمع ما بالاترن ترجیح دادم شک کنم! به هر حال ممنون از شما
2
12
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۶
dorood bar shah - نمور، بلژیک
میشه پانزده
9
0
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۷۴
نازک بین - شفیلد، انگلستان
ببخشید من اشتباه کردم در ریاضی ضرب تقدم دارد بر جمع . درنتیجه حال عدد 21 میباشد .
1
19
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۶
مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان
میشود ۲۱ :)
1
13
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۹۱
amirrashti - رشت، ایران
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. بله تفکر جان همین راه رو رفتم فقط آخرش منو به شک و اشتباه انداخت ..تشکر
1
11
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۸
moxin - تهران، ایران
عذرخواهی می کنم از محضر اساتید اشتباه کردم در جواب سوال، تعداد نعل و پوتین تو معادله آخر برخلاف معادله های بالاش یه دونه هستش و جواب 21 میشه فرمول محاسبه هم به این شکل هستش. اسب + اسب + اسب = 30 در نتیجه هر اسب 10 تا ارزش داره. اسب+ دونعل + دو نعل = 18 در نتیجه هر دو نعل 4 تا ارزش داره. دو نعل - دو پوتین = 2 در نتیجه هر دو پوتین 2 تا ارزش داره. یک پوتین + یک اسب * یک نعل = اینجا نکته انحرافی اینه که چه تو معادلات برنامه نویسی در کامپیوتر و چه تو ریاضیات همیشه ضرب ارجعیت داره به جمع در نتیجه اول 10 در 2 ضرب میشود سپس 20 + 1 میشه و جواب 21 میشه.
0
11
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۹۱
amirrashti - رشت، ایران
[::Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. حرف شما درست باید نظر بقیه رو هم در نظر گرفت ولی بیشتر کامنتا هم بین 21 و 22 بود ، با این حال تجربه و محک خوبی بود.
0
8
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۱
behran - کردستان، ایران
[::رقص پرواز - پراگ، چک::]. چند تا ستاره بسه،. برای جمع و منها؟. برای ضرب و تقسیم،. تا کشف این معما؟. آهای معلم بد!. چقدر جریمه باید؟
4
18
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۲
رقص پرواز - پراگ، چک
[::Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. جناب مدیر تعداد مردودی های مدرسه تان زیاد شده، سر من خالی نفرمایید. ضعف مدیریتی شما بود که کلاس ریاضی بنده را تعطیل کردید و به جایش معارف اسلامی و عربی و قران گذاشتید. تفکر اسلامی هم چون از نظر علوم دینی اشباع بود به ریاضیات بیشتر اهمیت داد و نمره کامل رو گرفت. در ضمن مگه خوشی زده زیر دلتان که فرزند حاج تفکر اسلامی را اخراج میکنید!
2
18
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۲
رقص پرواز - پراگ، چک
[::behran - کردستان، ایران::]. به تیغ آفتاب قسم نفس بریده منم ;) معلم به این خوبی کجا پیدا میکنی! :)
1
10
یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۹
Ghooloo - آبادان، ایران
[::رقص پرواز - پراگ، چک::]. خانم معلم عزیز با اینکه دوران تحصیل ریاضیاتم خوب بود و جزو بهترینها بودم و هیچوقت هیچ درسی را تجدید نشدم و همیشه یک ضرب قبول میشدم باید اعتراف کنم بعد از گذشت سالها حتی خیلی قوانین ساده ریاضی هم یادم رفته و وقتی شما از طریق معادله یک مجهولی حل کردید تازه یادم اومد که حتی پرانتز هم که نداشته باشد باید برای ضرب و تقسیم اولویت قائل شد و خودمون یک پرانتز( ذهنی) باز کنیم! با عرض پوزش جمله آخرم را تصحیح میکنم و <اگر پرانتزی نباشد این مسئله فقط یک جواب دارد و آن هم فقط عدد 21 است> من شما را به عنوان خانم معلم نمونه سایت معرفی میکنم ;) موفق باشید
3
9
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۹
Ghooloo - آبادان، ایران
[::Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. سبکبیل جان خداییش کامنتهات خیلی بامزه تر و باحال تر از اون داداشت سبکبال است که همه ش یا داره به این و اون تهمت میزنه یا واسه یک خاندان فقط بال بال میزنه! لطفا شما که مدیر هستید یک فکری هم به حال این مثبت و منفی ها بکنید و در جلسات مدیریت مطرح کنید چون دیگه شورش را درآوردند و آدم دیگه رغبت نمیکنه کامنت بذاره! تنیه شون کنید آقا مشق شب بهشون بدید یا مثل قدیم با خط کش بزنید کف دستشون یا فلکشون کنید تا آدم بشن ;)
3
8
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۱
behran - کردستان، ایران
[::Sabokbilam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. مدیریت محترم مدرسه باید تمام تجدیدی ها لغو بشن، در غیر اینصورت همه بچه هارو تشویق به تحصن و نشستن در حیاط مدرسه و نرفتن به سر کلاسها میکنم؛ در صورت اِعمال رفتار خشونت آمیز، متقابلاً دست به خشونت میزنیم و در صورت نیاز از بقیه دوستان دیگر در مدارس همجوار کمک خواسته و این تجمع اعتراضی را تا اداره آموزش و پرورش ناحیه گسترش خواهیم داد!
1
6
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۲
رقص پرواز - پراگ، چک
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. بی نهایت از ابراز لطف و محبت شما دوست عزیز سپاسگزارم، سربلند و پیروز باشید!
3
8
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
خیلی ساده بود 13
3
0
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
ببخشید 44 میشه من اون علامت ضبدر رو جمع دیدم
3
0
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
ببخشید باز اشتباه کردم 22 میشه
2
0
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۱
استالین - ولادی وستوک، روسیه
[::Sabokhalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. با شما موافقم. ;) در الجبر معادله را اینگونه هم میتوان نوشت:. ت + ت + ت = 30 ،. ت + ح + ح = 18،. ح - چ = 2،. ن + ت × ی = ؟.
0
1
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۵
امیدکاران - لندن، انگلستان
بدون شک جواب میشه 42 . خودتونو خسته نکنید بچه ها
1
1
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۱
kawir - فرانکفورت، آلمان
مجهول صاحب چکمه هاست احتمالا اسبه اونو خورده(شاید هم فروخته)
0
2
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
مترلینگ - منچستر، انگلستان
هر اسب مساوی 10 هر دوتا نعل مساوی 4 پس بنابر این هر نعل مساوی 2 هر چکمه مساوی دو (یه چکمه +یه نعل+اسب )( 13=2+10+1)
0
1
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
مترلینگ - منچستر، انگلستان
ببخشید من متوجه علامت ضرب نشدم ولی احتساب اسب و چکمه و نعل درسته جواب 24=2*10+2.
0
1
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
مترلینگ - منچستر، انگلستان
هههه عکس خیلی بالا بود بازم اشتباه کردم یه چکمه یا یه جوراب بود پس 21 صحیحه
0
1
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۷
پرنده پروازی - حیدراباد، هندوستان
یعنی مردم از خنده، خدایی دم ایرانیان یوکی گرم با این پست، بالاخره متوجه شدم که ای کیو بعضی از دوستان که همیشه پرمدعا هستند و تفسیر من در اوردی از بعضی از پست ها دارن در حد جلبک دریایی هست ، یعنی یکسری ها با اینکه اقای استکهلم سوئد جواب رو کاملا توضیح داده، باز حاضر نیستن که حداقل جواب اون رو یبار بخونن و میان جواب های میدن که مثل بازی فینال برزیل و المان که قابل پیش بینی نبود، با هیچ منطقی جور در نمیاد.
4
0
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۹
abadannl - روتردام، هلند
بیست و یک
0
0
دوشنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.