شما فکر میکنید این فیلمها ی تخیلی و جن و پری را از کجا استخراج می کنند . ؟؟؟؟ همش تو قران اومده سناریستش هم خود پیقنر بوده باور کنید والا !!!! چرا تعجب میکنید . اون وقت این کارگردانای هالیوودی میگن مال ماست . البته ماست .!!!!!!!!!!
15
51
شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۷۲
علی گدا - تیرانا ، آلبانی
طرف انگار قبل از آمدن به سازمان پشم و شیشه ,شیشه زده . حاجی اگر حضرت میخواست تنهایی با اجنه بجنگه اون صد نفر رو به عنوان هوادار با خودش برده بود ؟. پشم و شیشه =تلوزیون ایران داخل پشم(ریش ) و لایه خارجی شیشه
12
43
شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا
اگه اراجیف این مردک برا کسی خریدار نداشت بیان نمی شد. متاسفانه قشری از جامعه ایران با کمترین سطح مطالعه همچنان دچار خرافات مذهبی هستن و همینه که همیشه در طول تاریخ ایران ضربه خورده با کمال تاسف.
12
44
شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
عموعقلی - پاریس، فرانسه
100 نفر را انتخاب کردن با حضرت برن اجنه را بکشند ولی حضرت تنهایی اجنه را کشت ای بر خواهر ومادر دروغگو صلوات اگه حضرت تنهای میتونست اجنه را بکشه خوب چرا 100 نفر را با خودش برد حتما این 100 نفر را برد که گزارش تهیه کنند وفیلم بگیرن
15
48
شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
باز این جن بو داده پیداش شد! ما بریم دو رکعت نماز وحشت بخونیم که واجب شد ;)
12
37
شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
نتیجه میگیریم از زمان حضرت همه همینطور داشتند دود میکردند تا رسیده به ما! در سوره الدود هم اشاره ای به این موضوع شده: الدود، مالدود، و ما ادراک الدود، دود فی القلیون یا هذا الجدید فی چلیم المجنون!
14
39
شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۳۶
koros_nl - امستردام، هلند
والا الان دود از کله ما برخاست !! ساقی خوبی داری , از دستش ندی !!
12
43
شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۵
esfanie - اسن، آلمان
عمق فاجعه را از همین جا میشود دید. من دیگه امیدی ندارم که ایران روزی نرمال بشه.
11
43
شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۴
Compatriot - تورنتو، کانادا
از اون آخونده احمق تر این مجرست با اون سوالهای احمقانه ش و اعتبار دادن به این آخوند بیسواد. و دبل احمقتر مردمی هستند که به این اراجیف بها میدند! ما تو قرن ۲۱ با تمام امکانات دیجیتالی زندگی میکنیم نه در زمان پیامبر! زندگی با خرما، گوسفند و جنگ با شمشیر. اینها مغزشون تار عنکبوت بسته و فقط قصه پیامبر و اصحاب پیامبر را بلدند. اگه دنیا دست اینها بود حتما تاا حالا به کثافت کشیده شده بود.
11
43
شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
سلطنت طلب - مکه مکرمه، عربستان سعودی
شبکه ولایت و دست اندر کاران اون زیر نظر یکی از بزرگترین اخوندان رافضی و یکی از بزرگترین مراجع به اسم مکاره شیرازی( سلطان شکر) داره اداره میشه و این شبکه یکی از بزرگترین منبع دروغ پراکنی و افترا و تهمت زدن به دین پاک و مبین اسلام هست و جز این اخوند و این مجری اخوندهای دیگری بنام قزوینی( سرکرده این دزدان و مدیر مسئول شبکه ) به همراه ابوالقاسمی و غیره در این خرافه پراکنی مشارکت دارن و خدا رو شکر شبکه های توحیدی کلمه، نور، وصال حق، و توحید بارها اونها رو رسوا کردن اما اینها که حیا ندارن واز رو نمیرن
13
23
شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. شما نسبتی با ملازاده دارید؟ دیگ به دیگ میگه روت سیاه سه پایه میگه صل علی! حالا شما چرا اینقدر خودت را اذیت میکنی اسلام ناب محمدی و سلطنت امیرنشینی ماشاالله تعاءالله براه است و شما هم در سایه این اسلام اصیل عمر پرست و ترورپرور زندگی خوبی سپری میکنید پس واسه چی اینقدر خودت را برای ما اذیت میکنی عزیزم؟ مشکلات ایرانی ها را بسپار به خودشون سر وقتش لازم شد ما سرش را سمت شما می گیریم و شیرش را باز میکنیم آنوقت شما فقط سعی کن غرق نشی اخوی
8
19
شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۹
بردیا ارانی - کلن، آلمان
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. دوست عزیز اگر ممکنه پاکی دین را منطقی و با مدرک توزیح بفرمایید ..شاید ما هم به راه راست هدایت شویم !!!
5
16
شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
یعنی واقعا این ایرانه؟،بابا اینها که از هر قبیله ادمخوار هم خرافاتی ترند،ولی جالب این است که ۸۰ میلیون نفر هم زیر دست انها زندگی که چه عرض کنم روز مرگی میکنند و نطقشون در نمیاد!.
4
8
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
سلطنت طلب - مکه مکرمه، عربستان سعودی
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. اقای ملازاده یکی از مشایخ و بزرگان ماست و برای جامعه اهل سنت ایران محترمه ، بابا چرا بحث رو از دید مذهبی نگاه نمیکنی؟ ایا میدونی بعد از انقلاب بیشترین ضربه رو اخوندا از مخالفین اهل سنت خوردن؟ موفق ترین اوپوزسیون خارج از کشور برای بیدار کردن مردم بر علیه اخوندا این شبکه های توحیدیه بخصوص شبکه کلمه . اخوندا مدعی اسلام ناب و علوی هستند و فقط این اهل سنت ایران هست که روز به روز داره اونها رو رسوا میکنه، شما به عنوان یک انسان ازاد حق دارید هردین و عقیده ای رو که دوست دارید انتخاب کنید اما هدف اهل سنت اگاهی دادن به مردمی است که توسط اخوندان به نام اسلام دارن فریب میخورن
9
11
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۴
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
سلطنت طلب - مکه مکرمه، عربستان سعودی
[::بردیا ارانی - کلن، آلمان::]. [::بردیا ارانی - کلن، آلمان::]. دوست خوبم اگر قلبی پاک و وجدانی پاک دارید کافیه که کمی تحقیق کنید و البته پوچی و بی ارزشی دنیا رو هم نظاره گر باشی . به خدا قسم این دین برای تو جز خیر و نیکی چیز دیگری نداره ، تو یک جوان هستی و میتونی بری دنبال تحقیق از منابع صحیح ، بخون و بدون که در دین اجبار نیست اما اگر بی ریا و بی تعصب تحقیق کنی حقیقت رو خواهی یافت . برات ارزوی موفقیت دارم برادرم
5
12
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۹
بردیا ارانی - کلن، آلمان
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. دوست عزیزم از اینکه مرا جوان فرض کردی سپاسگذارم . اکنون شست سال از عمرم میگذرد . و بیش از چهل سال دراین زمینه مطالعه داشتم و هیچ حقیقتی درین دین نیافتم . در کامنت قبلی عرض کردم اگر شما درین دین پاکی میبینی ان از سرشت پاک خود شما است که همه چیز را پاک می انگاری . اما اگر بخواهی از کتاب قران حرف بزنی باید بگویم بیش از 5 باز ان را از روی اجبار دوره کردم در طول 18 ماه ولی حقیقتی دستگیرم نشد .درین زمینه انواع نوشته ها را مطالعه کرده ام از ابن راوندی تا پتروشسفکی .از علی دشتی تا پرتوی از قران طالقانی تا جلد چهار . از اسلام شناسی شریعتی تا تمام اثار دکتر انصاری ....... دوست عزیزم حال اگر شما چیز جدیدی دارید بفرمایید با کمال میل در خدمت هستم . پاینده باشید .
1
9
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. شما اخوی کلا از مرحله پرتی! حالا فرض کنیم که اون اسلامی که شما سنگش را به سینه میزنید در ایران روی کار آمد و اسلام بقول شما رافضلی و علوی اصلا نابود شد خب که چی؟ فرض کنیم همه ایران که هیچی همه مسلمانان جهان به اهل سنت گرویدند خب که چی؟؟ مگر از نوع اسلام شما و اسلام تروریست پرور و وهابیت بیمارتر مسلمان وجود دارد؟ مگر از این نوع حیوانات وحشی دو پا کم در عربستان و امارات و قطر و مصر و لیبی و تونس و مراکش و الجزایر داریم؟ مگر سعودی ها کم در این کشورها بخصوص پاکستان سرمایه گزاری میکنند و اسلام وهابی و سلفیستی که ننگ بشریت است را تبلیغ میکنند! قبلا هم بهت گفتم افرادی مثل بنده دنبال این نیستیم که این دین را یا این فرقه را با آن یکی عوض کنیم! آزادیخواهی به معنای جدای دین از سیاست و آزادی برای همه! ایرانی های نسل جدید به دنبال عوض کردن دین خود نیستند که شما خودت را خسته میکنی بدنبال سکولاریزم و آزادی احزاب هستند! شما هم به عنوان یک سنی مساوی با یک شیعه حق داری در خانه خود و چارچوب قانون فعالیت کنی ولی تبلیغ برای دینت ممنوع! یا حق
1
4
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
سلطنت طلب - مکه مکرمه، عربستان سعودی
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. تبلیغ برای دینم ممنوع؟ چه کسی این حق رو به شما داده؟ و اما در مورد سلفیت و وهابیت گفتی . شناخت شما از اسلام انقدر ضعیفه که هنوز نمیدونی اهل سنت مذهبی به عنوان وهابیت نداره و شما حتی ننیدونید سلفی یعنی چی ، قبول دارم در برخی کشورهای سنی نشین جهل وجود داره مانند افراط گرایی برخی توده ی غیر تحصیل کرده اما این دلیل نمیشه شما یک دین رو زیر سوال ببرید. میتونید رهبران مسلمانان رو در قرون وسطی که اروپا سراسر خون بود و جنگ رو بررسی کنید، باز هم قبول دارم یک عده عاشقان جاه و جلال کرسی سلطنت در کشورهای اسلامی و عربی بر اریکه قدرت نشستند اما این دلیل نمیشه اساس یک دین رو زیر سوال ببرید، برای شناخت بهتر اسلام به کتابهای رجوع کنید که سیرت و شیوه زندگی پیامبر اسلام رو به تصویر کشیده و این رو بگم هر اهل سنتی موظف هست که برای دینش تبلیغ کنی میدونی چرا؟ چون از نبی مکرم اسلام حدیثی نقل شده که فرمود: بلغو عنی ولو ایة ( از شیوه و سنت و راه من و دین من بگویید و تبلیغ کنید اگر چه یک نشانه کوچک باشد)
1
1
یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. اخوی میگم کلا از مرحله پرتی باز میای خودت به اثباتش میرسونی! بنده دارم از چارچوب قانون صحبت میکنم قانون بشر امروزی و با مشکلات و بدبختی ها و خواسته ها و نیازهای امروزی بعد شما تشریف میاری میگی من اجازه دارم برای دینم تبلیغ کنم و استناد میکنی به حدیثی از رسول اکرم 1400 سال پیش؟ میدانی تحجر یعنی چه؟ یعنی بشر دو پای امروزی با افکار پوسیده و قوانین 1400 سال پیش! ساده برایت بگویم فرق شیعه و سنی فقط در خلافت و قدرت بوده که شیعیان آن را حق علی بن ابیطالب میدانستند که باید به خلافت میرسید و سنی ها اول ابوبکر و عمر و عثمان و علی را خلیفه چهارم میدانند والسلام! بقیه هم از اول تا آخر بازی قدرت بوده و هنوز هم هست ! دین اسلام به ده ها فرقه مابین شیعیان و سنیان شاخه شاخه شد ولی اصل دین اسلام یعنی توحید نبوت و معاد که در هر دو فرقه یکیست! بقیه هم به مرور زمان بنا به شرایط اختلافاتی بوجود آمده! در اصل اهل تسنن اعتقاد دارند که باید دین اسلام به شیوه اسلام 1400 سال پیش و سنت رسول انجام شود و هر چه رسول 1400 سال پیش گفته مو به مو انجام شود ولی شیعیان.
0
3
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. ادامه1. ولی شیعیان بر این عقیده هستند که دین اسلام نمیتواند به شیوه 1400 سال پیش در این عصر اجراء شود چون شرایط زندگی مردم عوض شده و باید با زمان پیش رفت و آن را با محیط کنونی و شرایط زمان خود وفق داد! به همین خاطر آن سنتی که شما و خیلی از اهل تسنن که وهابیت و سلفیست مهمترین شاخه آن است و خود را اصیل تر از بقیه شاخه ها میدانند اعتقاد دارند دقیقا همان سنت رسول همانگونه که رسول میزیسته با همان افکار در زمان کنونی باید اجراء شود و این یعنی تحجر! به همین خاطر است هیچوقت هم با زمان حال و قوانین انسان امروزی همخوانی ندارد و همیشه در تضاد است ولی شیعیان میگویند باید با زمان پیش برویم و آن اسلام ناب محمدی با احکام شریعت مربوط به 1400 سال پیش را باید با قوانین عصر حاضر تطبیق داد! در اصل اسلام شیعه یعنی آپ تو دت و به روز شده دین اسلام عزیزم و تا حدی هم موفق بودند. ولی با دشمنی اهل تسنن که مخالف این قوانین جدید شیعیان هستند و اسلام ناب محمدی را فقط مختص به خودشان و فقط احکام 1400 سال پیش میدانند با شیعیان دشمن هستند!
0
3
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. ادامه 2. پس نتیجه میگیریم که اسلام سنیان بسیار متحجرتر از اسلام شیعیان است چون با قوانین عصر حاضر و مدرنیته بیشتر در تضاد است و هر روز و همه جا هم شاهد آن هستیم که اکثریت جهادیست ها و افراطیون مذهبی ضد مدرنیته سنی مذهب هستند! بنده هم به دنبال اینکه کدام بهتر است یا کدام بدتر است نیستم به دنبال قوانین و موازین انسان امروزی هستم که با عصر حاضر همخوانی داشته باشد پس یک کلام طبق قانون شما حق تبلیغ برای دینتات را ندارید چون اگر قرار باشد هر کس برای خودش راه بیوفتد و برای دین خودش تبلیغ کند که هرج و مرج میشود همه در سایه قوانین بشر امروزی و مدرن باید زندگی کنند و نه با قوانین عصر حجر و افکار متحجرانه 1400 سال پیش! والسلام علیکم و پاینده فقط ایران و قوانین انسان امروزی و عصر حاضر! راستی یک سوال آقای ملا زاده اهل کجا هستند؟
0
3
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۶۴
سلطنت طلب - مکه مکرمه، عربستان سعودی
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]اولا. اقای ملا زاده اهل بلوچستان هستند، دوماً گفتید اسلام و قوانین ١٤٠٠ سال قبل امروزه نمیتونه جوابگوی نسل امروز باشه، شما هنوز دید درستی از اسلام سلفی و اسلام اهل سنت ندارید بنابر این حق اظهار نظر در مورد اندیشه سلفی رو ندارید ، تمامی علمای اسلام( منظورم فقط اهل سنت و جماعت هست و بجز توده مردم شیعه اسلام با اخوندان هیچ وجه اشتراکی نداره) اعتقاد دارن که بسیاری از قوانین و اداب و سنتهای گذشته در صورت لزوم میتونن با حفظ اصل و پایه تغییراتی بکنند و با تأسی به قران و سنت و اجماع ( اجماع نظر در دادن رأی و فتوا) رأی مطابق قوانین امروز پیاده کرد مثلاً اداب پرستاری در بیمارستانها توسط پرستارهای زن و مرد و یا اداب استفاده از انترنت و یا شیوه ی بانکداری نوین امروز و یا داشتن روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای غیر مسلمان و یا خیلی چیزهای دیگه برای همین هم خودشون رووفق دادن و در عمل اثبات کردن که در اداره سیاسی و دینی جوامعشون بهتر از رافضیان عمل کردن امروزه چهره فقر و گریز از دین و فساد در جامعه ایران با کشورهای سنی رو مقایسه کنید و میزان جرم وجنایت رو
0
1
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. جدا؟ <در اداره سیاسی و دینی جوامعشون بهتر از رافضیان عمل کردن> هاها واقعا خندیدم! در عربستان سعودی که اسم کشورشان حتی به اسم یک خاندان مفتخور یعنی آل سعود یا امارات امیر نشین که چهار تا مفتخور در راس قدرتند؟ مرکز دین اسلام که عربستان است هنوز زن در دنیای امروزی اجازه رانندگی هم ندارد! هنوز زن اجازه بیرون رفتن از منزل بدون اجازه شوهر را ندارد! هنوز زن باید شوهرش را با چند تا زن دیگر شریک بیند! هنوز ارزش خون یک زن نصف ارزش خون مرد لست و اندازه بیضه چپ مرد هم نیست! هنوز برای خوردن یک پیک مشروب انسان را در ملاء عام مثل حیوان شلاق میزنند که در جوامع پیشرفته با حیوان هم این کار را نمیکنند! هنوز برای ازدواج نرخ تعیین میکنند انگار میخواهند جنس بخرند! هنوز کنیز و نوکر و برده در خانه هایشان دارند! هنوز غیر مسلمان را نجس و کثیف میدانند و با غیر مسلمان و با زن حتی دست هم نمیدهند! هنوزمیگویند زن باید لچک به سر کند و حجاب داشته باشد چون مردها بند تنبانشان زود شل میشود! هنوز بقیه مسلمانان جهان غیر از خودشان را مسلمان دسته 2 و دسته 3 میدانند! ووو
0
3
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. ادامه. با این همه قوانین ضد زن چه میکنید؟ بشینید آقا جان کم شعارهای آبدوغ خیاری بدهید جوامع شما در امارات و عربستان آل سعود اگر بخاطر چاه های نفت و منفعت غربیها نبود و برایتان چهار تا برج و اتوبان و کارخانه نساخته بودند الان هنوز در چادر زندگی میکردید و شپش و گال از سر و رویتان بالا میرفت! بروید عزیزم دعایش را به جان غربیها بکنید که بخاطر منفعت خودشان دستی هم به سر و گوش کشورتان کشیده اند و حتما شما هم هوای اینکه آن جوامع هنری هم از خود دارد بهتان دست داده! هاها یک چیزی بگو که مرغ پخته در قابله رقص عربی نکند! در مورد آقای ملازاده هم پرسیدم چون یک بار بنده بحثی از ایشان دیدم بسیار آدم بیسواد و متحجر و پرخاشگر و بی ادبی است امیدوارم خداوند همه شما متوهمین و متحجرین را به راه راست هدایت فرماید! شرمنده اخوی بیشتر از این وقت گرانبهای خودم را نمیتوانم صرف بحث تحجر و قوانین 1400 سال پیش کنم چون شما به قوانین 1400 سال پیش فکر میکنید و آن را به زور میخواهید به انسان امروزی بخورانید ولی بنده به قوانین بشر مدرن امروزی فکر میکنم. مع السلام
0
3
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. فقط یک سوال: شما ایرانی هستید؟ و اگر ایرانی هستید خیلی دوست دارم بدانم شما اهل کجای ایران هستید؟ با تشکر
0
1
دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. حدس زدم ایرانی نیستی! هر کس که فقط فارسی حرف زدن و نوشتن بلده که ایرانی نمیشه عزیزم! <فارسی زبان> میشه ولی ایرانی نمیشه! ایران یک سرزمین کهن است ایران یک کشور است و ما ملیت ایرانی داریم و در مقابل دشمنان ایران به هر بهانه ای با تمام وجود می ایستیم و وطن عزیزمان را هیچوقت به غیر ایرانی و اجنبی نخواهیم فروخت این همیشه یادت باشه اخوی و زیاد هم اینجا خودت را خسته نکن و سعی نکن بین ایرانی ها دو بهم زنی کنی!
0
3
چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
پاسخ شما چیست؟
0%
ارسال پاسخ
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.