تصاویری از اعدام قاتل حنانه غیاثی در ملاءعام

سحرگاه دوشنبه (۴ مرداد-۲۵ جولای) حکم اعدام قاتل "حنانه غیاثی"، کودک ۵ساله‌ی اهل "سُنقُر" کرمانشاه در ملاءعام اجرا شد. این اعدام، جنب ترمینال شهرستان سنقروکلیایی (محل سابق انبار نفت) و با حضور انبوهی از مردم به اجرا درآمد و در میان تماشاگران آن، ده‌ها کودک و نوجوان نیز حضور داشتند.
 
"حنانه غیاثی" روز ۲۶ خردادماه امسال مفقود و جسدش یک روز بعد با دست و پای بسته زیر پل ورودی کمربندی جدید شهر پیدا شد. به نوشته‌ی خبرگزاری‌های ایران، پنج روز بعد، در حالی که ماموران پلیس سرنخی از قاتل در دست نداشتند، زنی "سراسیمه" به پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت "علی" شوهر ۳۲ساله‌اش، دختر همسایه‌شان "حنانه" را به قتل رسانده است.
 
"علی" بعدتر در جریان بازجویی‌ها گفت: «روز حادثه، "حنانه" را دیدم که بستنی به دست در حال رفتن به سمت گل‌های پایین محله است. به او نزدیک شدم و محکم دستش را گرفتم و به بهانه این‌که می‌خواهم نزد دخترم ببرمش، او را داخل حیاط خانه بردم. دخترک التماس می‌کرد رهایش کنم تا نزد پدرش برود. مدام مادر و پدرش را صدا می‌زد. قصد داشتم نیت شیطانی‌ام را عملی کنم که سر و صدایی از کوچه شنیدم. اهالی در جست‌و‌جوی او بودند. ترسیده بودم. نمی‌توانستم رهایش کنم؛ چون هویتم را فاش می‌کرد. ابتدا ضربه‌ای به او زدم، بعد با پارچه‌ای خفه‌اش کردم. همسر و بچه‌هایم در خانه نبودند. هوا که تاریک شد، جسد دخترک را داخل نایلونی گذاشتم و با اطمینان از این‌که محله خلوت است و همه در جست‌و‌جوی دختر خردسال هستند، جسد را با موتورم به کنار پل بردم و آن را با دست و پای بسته، زیر پل انداختم و بازگشتم. سپس همراه اهالی به جست‌وجو پرداختم. حتی بعد از کشف جسد، در مجلس خاکسپاری این کودک هم شرکت کردم و وقتی متوجه شدم هنوز ردی از من پیدا نکرده‌اند، خیالم راحت شد. چند روز پیش ناخواسته ماجرا را برای همسرم تعریف کردم که باعث دستگیری من شد.»
+129
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۵
    Unkn0wn - اصفهان، ایران

    این جمعیت دنبال چه چیزی هستن آخه؟
    21
    57
    دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Lolitaa - دلفت، هلند

    با اعدام اینطور اشخاص موافقم اما در ملا عام اعدام کردن هم وجهه بین المللی خوبی نداره و هم کسایی که به تماشا میان یه جورایی تشویق و تحریک می شن به هر حال همیشه یه عده پاچه خار منتظرن از این چیزا بل بگیرن ننگت باد و از اینجور چیزا بنویسن !
    20
    77
    دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    ابوسفیان بیرونی - آمستردام، هلند

    ملت بیکار و عقب مونده خوب واسه هم سرگرمی درست میکنند . یکی از بینشون واسه یه دختر بچه 5 ساله شیطونی میشه، بچه رو میکشه بعدش بقیه عقب مونده های بیکار میرن تماشای اعدام اون عقب مونده دیگه و این چرخه همچنان ادامه داره.
    16
    65
    دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    Asghar Torobche - تهران، ایران

    این بی‌ شرف باید ۱۰ بار اعدام بشه الان طرفداران حقوق بشر که ۲ سال هست رفتن خارج میان میگن پلیس حق نداره اعدام کنه و خیلی‌ چیزهای دیگه اما دم قانون ایران گرم که این بی‌ شرفها رو اعدام می‌کنه
    30
    79
    دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    SydneyWater - سیدنی، استرالیا

    یعنی اون جمعیتی که برای تماشا و فیلم گرفتن هجوم آورده اند دموکراسی میخواهند!!!!!
    14
    69
    دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    اریوبرزن - تبریز، ایران

    باید قانونی‌ وضع بشه که از ۲۰ به پایین نباید به محوطه اعدام نزدیک بشن!!!
    15
    48
    دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    kasra persia - لندن، انگلستان

    درود به این شیر زن که تو بی بته را لو داد
    4
    115
    دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مهدی بازرجانی - تهران، ایران
    متاسفانه مقصر این حوادث دولت هستش چون دولت با سیاست های اشتباه باعث چنین وقایع دردناکی میشه اگر دولت ما مانند کشورهای دموکرات دیگه شهر نو رو بنا کنه و به قول ایت الله طالقانی مسجد هم توالت می خواد ما شاهد چنین وقایعی نخواهیم بود و اشتباه بزرگتر نمایش مرگ یک فرد در مقابل چشم مردم هستش که باعث ریختن ترس مردم میشه مثل یک مرده شور که هرروز مرده میبینه وبیشتر روبه خشونت میبره جامعه رو متاسفانه برخی افراد هم میگن ما موافقیم با اعدام ولی از خودشون نمیپرسن چرا کشورهای دمکرات اعدام رو حذف کردن چون بی فایده اس و علت دیگه دولت خودش رو مقصر میدونه نه اون فرد رو اگر رفاه رو مانند اروپا کنن ایا این تجاوز های وحشیانه رو میبینیم بقول حضرت علی علیه السلام وقتی فقر از دری بیاد تو دین و انسانیت از در دیگر بیرون میره
    22
    28
    دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    سانازى١٢ - لوسانجلس، ایالات متحده امریکا

    چقد میتونى پست باشى که با وجود این که میدونى کارت چقد غیر انسانى هست اما حاظرى براى ٥ دقیقه شهوترانى رندگى یه خانواده رو از هم بپاشى حیف از این هوا که تنفس میکنن أمثال تو! بیچاره دختر کوچولو مامان باباشو صدا میزده 😞 این بى مصرف رو باید ببرین تو زندان با حظور خانواده قربانى بکشین نه اینجورى! فردا اون بچه که این صحنه رو میبینه روانى بار میاد چون هضم این موضوع براى کودک سخته! چه پدر مادر هاى خنگ و ابلهى! به نظر من این کار باعث ترویج خشونت میشه گذشته از غیر انسانى بودنش! اگه نتیجة خوبى داشت تا الان جرم باید در ایران متوقف میشد...
    4
    56
    ‌سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    سانازى١٢ - لوسانجلس، ایالات متحده امریکا

    [::مهدی بازرجانی - تهران، ایران::] مگه امثال شهر نو تو ایران کمه!! این حرفا چیه!؟ یعنى تو شهر نو برا امثال این آشغال دختر بچه باید بیارن که ارضا بشه چون این عوضى زنم داشته یعنى تحت فشار نبوده! کسى که به یه دختر بچه نا بالغ رحم نکنه شهر نو کارش رو راه نمیندازه! جامعه احتیاج به آموزشگاه داره و این که به مردم آموزش بده چطور انسان وار رفتار کنن! ما همه انسان هستیم و پر از خطا أما فرق یه انسان خوب با امثال اون دیو اینه که قابلیت کنترل کردن خودشون رو دارن که تنها فرق انسان با حیوان در همینه! جامعه به خیلى چیز هاى دیگه احتیاج داره تا به ج**ه خونه! .
    6
    30
    ‌سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    pull.over123 - تهران، ایران
    دختر یا پسر منو اگه کسی بکشه یا خودم طرف رو‌میکشم یا قانون باید بکشتش! البته با اعدام در ملا عام مخالفم
    3
    18
    ‌سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    mohammad ma - تهران، ایران
    [::مهدی بازرجانی - تهران، ایران::]. یعینی هر چند وقت یه دفعه باید یکی از شما ها سرو کلش پیدا بشه یه حرف ....بزنه بقیه حالش رو بگیرن تموم نمیشین چرا؟. اون توالتی که شما میگی نظافت میخواد نگهداری میخواد گمونم از بی شغلی دیگه نبهت فشار اومده می خوای بری اونجا کار کنی؟. اونوقت کی قراره اونجا کار کنه؟ ادم فضاییا ؟ ..... اون زنهایی که باید برن اونجا ناموس همین مملکتن یا نکنه میخوای از خارج برات بیارن تا یکی مثه تو شهوتش زد بالا بچه 5 ساله رو خفه نکنه بگرد تو .....ببین کسی نمی خواد تو این توالتا به قول خودت کار کنه منم لازم دارم جون تو
    6
    2
    ‌چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    بعد روش ان فکر‌ها‌ هی بگن اعدام چیز بدیه.
    6
    1
    ‌چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مهدی بازرجانی - تهران، ایران
    . ۳۸. mohammad ma - تهران، ایران. محمد عزیز شما منظور من رو متوجه نشدید و امیدوارم این پست رو بخونی در کشور های پیش رفته چرا شهر نو وجود داره اونا ناموس ندارن شما فقط ناموس داری شما فقط غیرت داری ببین این کسانی که در این جور جاها کار میکنن به عنوان یک شغل دیده میشه ولی باید سن و سال مناسب داشته باشی و شرایط دیگه مثل نداشتن همسر این عمل جلوی خیلی از تجاوزهای جنون امیز مثل این میگیره و از نظر جامعه شناس ها ورواشناس ها دارای نتیجه مثبت هستش چرا امت شهید پرور همیشه تا میرن خارج دنبال شهر نو میگردن امثال افراط افراطی مثل شما هستن که نمیزارن حجاب ازاد بشه کلوب ها باز بشن کازینو ها و.. همه رو نابودکردن و الان ایران شد مدینه فاضله. سانازى١٢ - لوسانجلس، ایالات متحده امریکا. عزیز خوب چرا این اتفاقات در امریکا نمیفته اونها جه کردن یا ارو پا که اینجوری شدن. ایا اومدن کلوب ها و کازینو ها شهرنو ها بستن ایا حجاب رو اجباری کردن ایا پارتی ها ریختن گرفتن و یا فیلترینگ و پارازیت انداختن شما وقتی یک جامعه رو تحت فشار میزاری این اتفاقات جنون امیز میفته
    1
    1
    ‌پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    مهدی جان من به بحث شما کاری ندارم.اما لازمه بدونی در کشور ‌های اسکاندینوی نه فقط جمشید و شهر نو وجود نداره بلکه برقراری ارتباط با پری بلنده برای ارتباط برقرار کننده و پرداخت کننده مجازات سنگین داره.بر عکس آلمان و اتریش که انواع و اقسام چنین مراکزی رو دارن.با این همه در صد جنایات جنسی‌ در آلمان به مراتب بالاتر از سوئد و نروژه.به من بگو چرا؟
    2
    1
    ‌پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    agha_ehsan - تهران، ایران
    همه هر چی که میگید به کنار . فقط نگاه اون پدر و مادری رو ببینید که اونجا واستادن تا انتقام مرگ دختر بچشون گرفته بشه . تازه دردی که این جونور کشیده یک صدم درد اون دختر بچه نیس . کجای دنیا اینجوری انتقام یه پدر رو می گیرن ؟ اگه الاغ تشریف ندارین و مردین خودتون رو جای اون پدر تصور کنین .
    2
    0
    ‌پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    ordak - بن، آلمان
    کی نوبت قاری معروف و محبوب خامنه ای است که بچه ها را به راه راست هدایت میکرد؟!
    2
    2
    جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مهدی بازرجانی - تهران، ایران
    [::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. گرامی من نشنیدم و ندیدم که تو کشوری مثل المان به بچه ها تجاوز بشه بعد بچه رو بکشه اما در ایران به کررات این اتفاق میفته بیجه رو که یادته بیست و هشت بچه رو کشته بود و تجاوز کرده بود یا در مدارس به گونه ای دیگه یا در زندان ها و. البته من فکر نمی کنم در اسکاندیناوی مثلا دیسگو نباشه یا پارتی ممنوع باشه یا زن ها از مردها جدا بشن یا جشن و کنسرت و ممنوع کنن یا در مدارس و مکان های دولتی لباس مدل بسیجی بپوشی یا اینکه ازدواج یه کار سختی باشه ارتباط با جنس مخالف برقرارکردن مثل ایران باشه من نمیدونم اونجا شهر نوشون رو چطوری حل کردن اما حداقل میدونم تحمیلی نیست مثل ایران شما باید بدونید این هم ادمه مثل من وشما چه اتفاقاتی افتاده که اینجوری شده اون و باید حل کرد نه اعدام شخص مقصر نیست جامعه و کمبود ها از انسان دیو میسازه
    1
    0
    جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    1.منظور شما از محلی برای تخلیه جنسی‌ قطعا دیسکو یا کلوپ رقص نبود که وجودشون از قتل ‌های جنسی‌ و تجاوز جلوگیری کنه.متاسفانه این تفاوت دید خاور میانه ای‌ها و ‌اروپایی‌ ها که دیسکو و اجتماعات اینچنینی جایی‌ برای خالی‌ کردن تمایلات جنسیه -مشکل ساز شد.دیسکو فقط و فقط محیطیه برای رقص و نوش و مصاحبت نه‌ تخلیه نیاز جنسی‌.
    1
    0
    جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
    2.عزیزم اینکه شما نشنیدید نمیتونh دلیلی‌ بر نبود چیزی باشه.خصوصاً که این روزها تازه دادگاه silvia .s رو به خاطر قتل و تجاوز به محمد و الیاس به ۱۵ (!؟) سال زندان محکوم کرده.متاسفانه آمار قتل جنسی‌ و تجاوز در آلمان بالاست و داشتن انواع و اقسام تخلیه خانه نیاز ‌های روحی‌ و جنسی‌ افراد مریض رو که تمایل به سکس ghیر متعارف با کودکان و پیران و حیوانات و جنازه رو دارن رو برآورده نکرده و نمیکنه.
    1
    0
    جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.