اردوغان پس از حمله آنکارا: با تروریستم قاطعانه مقابله می‌کنیم.

+17
رأی دهید
-56

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۷
    فیل دانا - برایتون، انگلستان

    عزیز جان تو خودت با اون افکار پوسیده ات خود خود تروریست هستی، ،،،همکارت هم اون زن احمق تر از خودته که خیلی افسوس میخوره کنیز حرمسرا نبوده، ،،
    8
    59
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    iran2015 - وین، اتریش

    این مرتیکه صد پدر عثمانی منطقه را نا امن کرده از داعش دفاع میکند و میلیونها نفر را راهی اروپا کرده .آن کشتار را در پاریس موجب شده و حالا هم کثافت کاریش دامن مردم نادان ترکیه را گرفته .امیدوارم که همه کشته ها از نیروهای امنیتی و کارگزاران عثمانی باشد و مردم بدبخت و بیسواد و نادان ترکیه آسیب ندیده باشند که هر چند آنها این حکومت را برگزیدند که نا امنی به دنیا آورده ولی آدمهای با شخصیت و ازاده و خوب و مخالف نجس طایر ازگلان در بینشان فراوان است .خصوصا نسل جوان و دانشجو و غیر مذهبی.امیدوارم که اگر هم نیروهای امنیتی در بین کشته ها نیست این انگلهای ریشو باشد که دنیا را به کثافت کشیدند.
    8
    52
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا

    تو خودت سر دسته تروریستها هستی .
    9
    53
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    عموعقلی - پاریس، فرانسه

    چند ماه پیش بعد از بمب گذاری قبلی هم همین حرفها رو زده بود تو نمیتونی جلوی زنتو بگیری که چرت وپرتهایی در مورد تایید حرمسرا رو نگنه
    9
    45
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    alvares - زوریخ، سوییس

    این رجب آقا هم خوب آتویی گیر آورده که از این طریق به مردم بی‌ دفاع کورد حمله کند که البته آمریکا همه جوره پشتش هست، اسلامی که این رهبران کشور‌های مسلمان امروزی از آن پیروی میکنند اسلام اجنه است وگرنه انسان عاقل و خدا دوست مثل دیوانه‌های زنجیری نمیشه که البته امروز به وفور یافت میشود از ایران گرفته تا داعش و ترکیه و .......
    9
    39
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    uk.ali - لیورپول، انگلستان

    حمایت خیلی ایرانی ها از تروریسم کرد ، البته خودشان هم زمانی گرفتار همین مکافات بودند و باز اتفاق خواهد افتاد ، حرکت اینها بخاطر ضد ترک بودن باعث خواهد شد که دوستی کشور همسایه را لکه دار و حتی در آینده 40 درصد ترکها ایران را هم از دست بدهد و کردها هم همیشه همپیمان متفرقه هستند چون دولت ندارند و گوش به فرمان هر که از راه می رسد چه روسیه ، چه ایران و چه دیگران ، اینها را مثل فشنگ برای اهداف خود بکار می گیرند نه برای استقلال آنها که معلومه خود نداده اند ولی برای تضعیف اقتصاد ترکیه بدبخت هایی را از مردم کرد انتخاب کرده به جلو هل می دهند.
    37
    6
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    uk.ali - لیورپول، انگلستان

    عجب حافظه ای در ایرانی هست که با کمی تبلیغات همه چیز را فراموش می کند و دوست صمیمی، دشمن دیرینه می شود ، تا دیروز همه ملت ایران با عراق در جنگ بودند ولی تروریسم کرد از خلق کرد با ایران به نفع عراق جنگ می کرد و روسیه پشت عراق و کردها بود ولی حالا ایران با همین تروریست ها همدست شده بر علیه همسایه ای که آن زمان از ایران حمایت می کرد ! ولیست ترکها چرا زمین نمی خوردند چون دوست و دشمن خود را بهتر می شناسند و هیچ چیز را فراموش نمی کنند
    36
    6
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    nimaaa - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    شما فقط به کامنتهای این فارس زبانان دقت کنید نژاد پرستی ترک ستیزی و حمایت از تروریست در کامنتهاشون موج میزنه من دیگه حرفی ندارم جواب کامنتهای فارس زبانان رو هم نخواهم داد
    30
    6
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    koros_nl - امستردام، هلند
    یعنی با خودت میخوای مبارزه کنی ؟
    2
    16
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    afshin.briji - اهواز، ایران
    هرموقع استعفا دادى موثرترین مقابله را تروریسم کردى.
    2
    17
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    علی میهن - میلتونکینز، انگلستان
    بعد کی با تو مقابله کونه ارررردغون
    2
    13
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    ahora_nima - استکهلم، سوئد
    بمب گذاری کار خود اردوغان می‌خواهد با این بهانه به کردها حمله کنه چون ناامنی در منطقه به نفع حکومت ترکیه است و با این بهانه تمام احزاب دیگر را هم که مخالف او‌ هستند سرکوب میکنه
    4
    19
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    bsman - بوردو، فرانسه

    ترور، به معنای عملی‌ که باعث احساس ترس خیلی‌ زیاد شود گفت میشود. هر عمل خشونت آمیزی که توسط فرد، گروه یا حکومتی به قصد ترساندن مردم یا گروهی دیگر برای دستیابی به اهداف سیاسی انجام شود، ترور است. رفتار حکومت وحشیانه ترکیه از اول تا الان و همیشه همراه با ترور بوده و فقط زبان ترور را میفهمد، که این خود باعث به وجود آمدن گروههایی شده که فقط با زبانی که ترکیه میفهمد باید صحبت کنند. کردها فقط کارهای ترکیه رو تلافی میکنند. پس از صلح اولین بمگذاری توسط داعش و به دستور سردسته داعش (عردوغان) ۸ ماه پیش در سوروچ انجام شد که تعداد خیلی‌ زیادی از کردها کشته شدند. دومی‌ در دیربکیر و در میتینگ انتخاباتی که به دستور عردوغان انجام شد و باز هم تعدادی از کردها کشته شدند. سومی‌ دا آنکارا که راهپیمایی کردها بود که بازهم به دستور عردوغان تعداد خیلی‌ زیادی از کردها قربانی شدند. و ۲ مورد آخر رو کردها به تلافی قبلی ها انجام دادند.
    3
    27
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    bsman - بوردو، فرانسه

    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. شما پان ترکها مغزتان به اندازه ای که منطق بفهمد تکامل نیافته آنهم بخاطر 10-30درصد دی ان ای چنگیزخان و سربازانش است. دمکرات و کومله هرکاری کردند به تلافی جمهوری اسلامی که البته بیشتر جنایات کثیف آن توسط ترکها اجرا شده (مثلا خلخالی). از نسل کشی کردها در اذربایجان غربی (عجب اسمی برای استانی که 70 درصد کرد هستند) گرفته تا ترور رهبران کرد در میکونوس و اتریش و.....
    7
    32
    دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    sahandd11 - کلن، آلمان
    . البته اکثراین تروریست های کرد درپادگانهای نظامی ایران تعلیم دیده اند.ویکی ازدلایل حمایت فارس ها در ایران شاید همین مسئله باشد.
    13
    1
    ‌سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    sahandd11 - کلن، آلمان
    [::bsman - بوردو، فرانسه::]. [::bsman - بوردو، فرانسه::]. (عجب اسمی برای استانی که 70 درصد کرد هستند) ..عجب؟؟ حتما اگر دوتا کرد در نیویورک باشه .نیویورک میشه کردستان.مقصرما نیستید مقصر صاحبخانه است که مهمان را پررو کرده.
    16
    1
    ‌سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    علی میهن - میلتونکینز، انگلستان
    [::nimaaa - نیویورک، ایالات متحده امریکا::]. من ترک هستم ولی واقعیت رو باید قبول کرد عزیز در ضمن ما همه ایرانی هستیم ترک و کرد و عجم و عرب هم نداریم منظورتو چی هست فارس زبان ها. فارس زبان ها که از یه قاره دیگه نیستن که عمو
    0
    7
    ‌سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    bsman - بوردو، فرانسه
    [::sahandd11 - کلن، آلمان::]. برو خودت به این استان و ببین که 70 درصد کرد هست یا نه، از کی‌ تا حالا مغول‌ها و ترکهای سلجوقی ،. . شدند صاحبخانه تو این منطقه؟ برگردین به ترکستان و مونقولستانتون
    2
    10
    ‌سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    bsman - بوردو، فرانسه
    [::sahandd11 - کلن، آلمان::]. بوکان، مهاباد، پیرانشهر، سردشت، اشنویه 100% کرد هستند و رومیه، ماکو، سلماس، نقده، تکاب، شاهیندژ، پلدشت، چالدران 50-60% کرد هستش (توجه داشته باش که تقریبا 80-90% روستاها کرد هستند.) میندواب و خوی هم 30-40% کرد دارند با احتساب روستاها. هیچ شهرستانی تو این استان بیشتر از 70% ترک نداره. اینکه خیلی‌ از کردها مجبور شدند داخل شهر رومیه یا یا بقیه شهرهای با بیشتر از 40% ترک، ترکی صحبت کنند به تروریست ترک برمیگرده
    2
    11
    ‌سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    sahandd11 - کلن، آلمان
    [::bsman - بوردو، فرانسه::]. خوب که من اهل بی کندی هستم
    5
    0
    ‌چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    bsman - بوردو، فرانسه
    [::sahandd11 - کلن، آلمان::]. من خودم رومیه ای هستم و تمام استان رو گشتم و با توجه به واقعیات ای حرف رو میزنم. لطفا زحمت بکشید از روستاتون تو شاهیندژ بیاین بیرون و استان رو درست حسابی ببینید.
    0
    4
    ‌چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    sahandd11 - کلن، آلمان
    [::bsman - بوردو، فرانسه::]. توهی منفی بده.اما واقعیتها عوض نمیشه .میتونی حتی خودتو تبریزی جعل کنی .اون استانی که تو میگی اسمش کردستانه .تازه چند شهرش مثل بیجار و قروه هم ترک هستند.تازه بی کندی را فارسها با اسم جعلی بوکان میشناسند نه شاهیندژ. آقای باصطلاع مارکو پولو
    1
    0
    ‌چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    bsman - بوردو، فرانسه
    [::sahandd11 - کلن، آلمان::]. اتفاقا من با شما موافقم که با حرف من و شما واقعیت تغییر نمی‌کنه. حرفتون خیلی‌ خنده‌داره بوکان شد بی‌ کندی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خیلی‌ خندیدم. بوکان که 100% کرد حالا هستند یه 500-1000 نفر نیروی انتظامی، سپاه و اطلاعات. این افراد که میان و می‌رن. موافقم که بیجار و قروه هم ترک داره شاید 40-30%. من که در مورد استان کردستان که نصف استان آذربایجان غربی کرد نداره حرفی‌ نزدم. ترک‌ها تو استان کردستان 7-10% می‌شه. تازه تو استان کرمانشاه هم تو سنقر ترک هست.
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    bsman - بوردو، فرانسه
    [::sahandd11 - کلن، آلمان::]. در مورد اسامی روستاها و شهرها لطفا حرف نزنین، این اسامی جعلی با ورودی ترکها به منطق تغییر کردند و البته اسامی شهرها تقریبا تغییر نکردند، به عنوان مثل مهاباد کنونی‌ برمیگرده به دوره صفویه که کردنشین بود ولی‌ اسمش رو گذاشتن سویوق بلاغ مکری، در حالی‌ که شهر قدیم مهاباد توسط ترکها ویران شد که 20-30 کیلومتر از مهاباد دوره که الان اسمش رو گذاشتن شهر ویران. بوکان که تا 50 ساله پیش روستا بود و تقریبا همه بوکانیهای اصیل رو رفیقم میشناسه. خوی که تو کردی به نمک میگن، ماکو که کاملا کردی هستش بمعنای کوه ماد یا مات، .. تقریبا در دشتهای استان کردها تحت سلطه قرار گرفتند و خیلی‌ از روستاها که تازه تاسیس شدند در دوران صفویه اسم ترکی گذاشتند ولی‌ ساکنین اکثرا کرد ماندند. در مناطق مرتفع ترکها نتونستند کاری بکنند و هنوز هم اسامی و مردم کرد هستند. اولین حضور ترکها تو استان به 1000 ساله پیش برمیگرد ولی‌ کردها -6000 ساله که اینجا زندگی‌ میکنند. البته خیلی‌ از ترکهای آذری اصالتا کرد هستن یا تات که زبانشون تغییر کرده. اسامی جاهای اصلی‌ هم هنوز کردیست مثل: سبلان یا ساوالان تو کرد
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    bsman - بوردو، فرانسه
    اسامی جاهای اصلی‌ هم هنوز کردیست مثل: سبلان یا ساوالان تو کردی ساهولان یعنی‌ جای یخی، سهند تو کردی یعنی‌ سرد، کلیبر تو کردی یعنی‌ قلعه سنگی‌، ......
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    sahandd11 - کلن، آلمان
    [::bsman - بوردو، فرانسه::]. تو جالبی.ادامه بده. صبح بخیر. خورشید در آومد
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.