کتک زدن وحشیانه متهم با دست و چشمان بسته توسط نیروهای انتظامی - ویدیو


+282
رأی دهید
-47

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    کیوان م - تهران، ایران

    به احتمال زیاد این افرادی که کتک میخورن باید زورگیر باشن ،درست هست که خلافکار هستن ولی‌ آیا قانون اجازه میده که به این صورت ۷ ۸ نفری با چوب و چماق بریزن سرشون و تا جایی که میخورن بزننشون؟؟؟ ولی‌ مامورین نیروی انتظامی چقدر شهامت دارن،از ترسشون چهرهشون رو پوشوندن که مبادا در آینده کاری دستشون بدن،قانونی که در ایران حکم‌فرما هست قانون جنگل باید پیشش لنگ بندازه .
    48
    160
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    aliuk60 - لندن، انگلستان
    دل آدم واسش میسوزه ولی‌ اگه از اراذل و اوباش بوده بدتر از این باید سرش میامد
    97
    94
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    karkas - اصفهان، ایران

    دل خوش به این مقدار نباشید، هم این دنیا را آباد مى کنیم و هم حسن کلید بهشت را به شما مى دهد
    17
    139
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۷
    koros_nl - قم، ایران

    با کسی که تجاوز و خفت گیری میکنه چیکار باید کرد ؟ دستشون دارد نکنه ,
    81
    130
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    گشتاسب - برلین، آلمان

    حالا اگه این توی امریکا و اروپا اتفاق افتاده بود الان توی بوق وکرنا کرده بودن که ببینید توحش غرب رو وببینید حقوق بشر رو....آخه کجای دنیا متهم دست وچشم بسته رو اینجوری کتک میزنن حالا هر جرمی هم که اون یارو مرتکب شده باشه.
    38
    131
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    پرنده پروازی - حیدراباد، هندوستان

    خیلی از همین اراذل ها که دستگیر شدن، تو کوچه جلو زن و دختر مردم رو میگرفتند و به زور بهشون تعرض میکردند، این که حکومتمون داغونه و همه چیمونو از دست دادیم که شکی درش نیست ولی خواهشا برای اینها دلسوزی نکنید، تجاوز رو زمانی درک کردم که دختر همسایه که با شوهرش مسافرت رقت بود رو بهش تجاوز میکنن و الان بعد از یکسال شب ها جیغ میکشه و خواب میبینه که بهش تجاوز کردن، یا اون یکی که به زن باردار تجاوز کرده بود و بچه هفت ماهش سقط شد،
    37
    141
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سورتمه - سورتمه، بلژیک

    دست و پنجه ماموران انتظامی درد نکنه! این متهمان از ارازل اوباش بودند و معروف به گروه دالتونها!وقتی که ارازل به زن و بجه مردم رحم نمیکنند و به جرائمی مثل تجاوز و زور گیری متهم هستند تازه این برخورد براشون کم هم است؟ حالا یک سری تریب روش فکرانه میگیرند و به انتقاد میگیرن! این برخوردها در اکثر جوامع با متهمان صورت میگیره، تو خود امریکا که ادعای مهد ازادی است این برخوردها با متهمان عادی است
    57
    116
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    ziba shar - استکهلم، سوئد
    بی‌ ناموس تر از نیرو استفراقی وجود نداره.. یه مشت دهاتی عقده‌ای که جز عقده هیچی‌ دیگه ندران
    85
    83
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    اخه بی شرم ها . چندنفر انهم مجهز با باتوم واسلحه بیک نفر . این نشان قدرت نمائی تو خالی نیروی انتظامی رژیم است ...
    93
    68
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    m.reza1 - ملبورن، استرالیا

    دستشون درد نکنه، واقعا کار خوبی می کنند، اگر این آشغال ها رو نزنند پس باهاشون چیکار کنن؟ اینهایی که ترسی از هرگونه تعدی و تجاوز به جان و مال و ناموس دیگران ندارند!!! باید آنقدر اینها رو بزنند تا زیر مشت و لگد بمیرن
    52
    120
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Javid bad IRAN - استکهلم، سوئد

    اسلام دین توحش
    52
    105
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    عموعقلی - پاریس، فرانسه

    مهر ورزی اسلامی به این میگن مثلا دارن ارازل را به روش اسلامی آدم میکنند
    36
    83
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    nassau - مالاگا، اسپانیا

    من بد کنم و تو بد مکافات دهی‌ پس فرق میان من و تو چیست بگو
    19
    67
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sleepyhollow - کوالا لامپور، مالزی

    این همون طرح وحشت انداختن و درس عبرت شدن برای مابقی است که در محله های پایین شهر انجام شد. وقتی عنان کار از دست درمیره و میخواهند ضربتی کاری را انجام دهند به این حربه رو میارن. اینجوری دیگه نیازی نیست تک تک افراد زورگیر و لات و قمه کش را دستگیر کنند. هم توحش داره هم کارآمد هستش. هرچند از لحاظ روحی و روانی روی جامعه اثر بدی میگذاره. پس مقصر کسی است که باعث شد این دیوار اینچنین کج بالا بره!
    11
    46
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    ali_london - لندن، انگلستان
    بیشتر همین اراذل اوباش هستند خانواده های مردم را به .. کشیدند. بلد نیستند بزنندش که برای همیشه هم برای خودش و هم جامعه بی ضرر باشد. باید جوری بزنندش که تا چند روز بی هوش و بعدش نای حرف زدن نداشته باشد. تهران پر شده از ارازل و اوباش ..و امنیت نذاشتند برای مردم.
    32
    49
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان

    خوب ببینید رژیم خودش فقر و بیکارى رو توسعه میده اعتیاد از یک ور بعد تو اینجا نشستى درست مثله على خامنه اى کفتار میگویى حق شان هست باید اینگونه بدتر از این باهاشون رفتار بشه؟! چرا در اروپا با مجرمین اینگونه برخورد نمیشه اصلا چرا اینها اینقدر دزد و قاتل و زورگیر ندارند ؟! تا حالا فکر کردى علت اش چى هست ما در ٤٠ سال پیش اینهمه بیکار و دزد و معتاد و زورگیر و قاچاق بر داشتیم ؟! شرم بر این دولت مردم فریب
    10
    52
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان

    داعش برو گمشو!
    20
    42
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    babak.ae - تهران، ایران

    فردی که با لباس قرمز داره بشدت کتک میخوره آنقدر غرور جاهلیت داره که حتی به دروغ هم به غلط کردن نمی افته و فقط میگه نزن. یه همچین آدمی به هیچ کس رحم نمیکنه و زمانی که داره به یه آدم بیگناه زور میگه یا تجاوز میکنه به التماسهای آن آدم میخنده. اینها انگل جامعه هستن.
    30
    64
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

    اگر از اراذل و زورگوها و متجاوزین بودند حقشان بود. خودتان را جای کسی که توسط انها اذیت و ازار و تجاوز شده بگذارید بدتر از اینها با انها میکردید. اینها از هیچ چیز و هیچ کسی واهمه ندارند.
    18
    55
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان
    کاربری به اسم مهوش کش چند مدت قبل نظرش این بود که جمهوری لجن اسلامی امروز با جمهوری کثافت آخوندی سالهای ۶۰ بسیار فاصله گرفته و تغییر کرده و ایرانیهای خارج نشینو برای رفتن به ایران تشویق میکرد! اعتماد به آخوند جماعت؟؟؟؟؟ هرگز!!!!!
    16
    29
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    agha-javad - تهران، ایران
    ماموران انتظامی ایران آخه مگه هرگز آموزش دیده‌اند؟ یه مشت وحشی دهاتی که جز همین لات و لوتهای خیابانی هستند که آخوندا رو رو قدرت نگاه داشتند. زمان شاه هم گروهبان پاسبان‌ها بودند که از دهات‌ها وارد ارتش می‌شدند و تجاوز و جنایت در سطح شهر‌ها و کشور راه مینداختند. ملت ایران اکثریت وحشی عرب نما هستند که شبیهش داعش نمایان شده.
    26
    30
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    dani@@123 - لیسبون، پرتقال

    بخدا همین جوری خوبه از این ادمها زیاد امدن اورپا الان تمام دارایی من رو دو تا ایرانی دزدیدن هزارتا مدراک هم داریم راست راست میگردن نزدیکشونم میشی میران شکایت میکنن ولی اگر ایران بود یک ساعته همه چیز رو لو می دادن
    6
    34
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
    سورتمه بلژیک-. نطفه اوباش در جنین رژیم نهفته است وتمام جوامع پیشرفته خشونت پلیس آمریکا را زیر سوال میبرند،و پلیس آمریکا ماسک هم نمیزند.آیا در جامعه ایی که شما زندگی می‌کنید این شکنجه‌ها رواج دارد؟ مگر جرم این اوباش بیش از برویک نروژی است که حدود ۷۰-۸۰ تا انسان بیگناه را کشت؟اگر کار این مزدوران رژیم درست است.چرا در زیر ماسک پنهان شده‌اند؟
    9
    14
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    محسن واستقلال - لندن، انگلستان
    [::dani@@123 - لیسبون، پرتقال::]. درست میگى،، تو لندن هم صرافى میزنن و پول یه مشت زحمت کش به عنوان حواله به ایران میگرن ، بعد رأست رأست میگردن ، پلیس هم کاریشون نداره ،، طرفشون هم میری تهدید میکنن که الان پلیس و خبر میکنم
    6
    21
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    مضحک این که همه این حرکت وحشیانه و کثافت زدن محکوم را تایید ولی‌ کور مادرزاد---در برابر علت!!!!!! ۳۷ سال! حکومت!!ملایان هزار پدر قاتل دزد بچه باز!!!!!هر ملتی‌ لایق حکومتیست که بر او حاکم است،
    24
    25
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    از اینکه با زورگیر و اوباش اراذل باید برخورد کرد شکی‌ نیست،،اما اینکار نیروهای انتظامی بیشتر این افراد را عقده‌ای میکنه و اگر اوباش اراذل کار خلف‌‌ کردن این کار پلیس در کوچه‌ و خیابون جرم و عین عدالت اسلامی علی وار هستش،جالبه که انقدر این مامورین شجاع هستن که با اینکه خودشون روپوش و ماسک دارن اما باز چشم و دست کتک خورها را هم بستن که شناخته نشده و خار مادرشون بعدا به عزاشون نشینه :o در ضمن بین اینا بی‌ گناه وجود داره و بی‌ ناموس وحشی حیوون هم وجود داره و قانون اسلامی خمینی تر و خشک را با هم می‌سوزونه :o
    6
    13
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    تازگها مرتکبین جرم با خشنونت زیادی بامردم برخورد میکنند.چندروز پیش بود که خبر کیف قاپی متشرشد که یک دختر خانش را از دست داد.با توجه باین فیلم خشن ولی من موافق پخش آن از سیما هستم که مجرمین آینده ببیند در صورت گرفتارشدند چه برخوردی در انتظارشان هست.من با این برخورد موافقم
    7
    14
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    liverpool-ahmad - لیورپول، انگلستان
    برای دوستان و هموطنان عزیز که فکر می‌کنن کار نیروی انتظامی در ان یه ویدیو درست نیست،لطفا بدون تحقیق توهین به نیروی انتظامی نکنید.ان گروه دالتونها هستن.هماشون رو باید اعدام کنن اشغال‌های متجاوز
    16
    17
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Majid38 - ملبورن، استرالیا

    خدایا به مردم ایران کمک کن.
    1
    24
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Majid38 - ملبورن، استرالیا
    این یک کشور اسلامى است به نام ایران.😡😡😡😡😡😡😡😡
    6
    24
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Zrebar1353 - کلن، آلمان
    این اقایون نامحترم بە یک خانوم بە زور تجاوز کردن و فیلمش را هم پخش کردن، نوش جونجشون ، بدتر از اینها حقشونە ارازل کثافت.
    5
    17
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Liberte - ارومیه، ایران
    البته که کار این ها خیلی بده و حتما هم اون فرد یک زورگیر مردم آزار بوده ولی نیروی انتظامی ایران روی همرفته خوبه. من دو سال خدمت کردم و در هر ارگانش که پای عقیدتی -سیاسی ها یعنی آخوندها و کمیته ای سابق ها نبودند نه رشوه بود و نه فساد دیگری. میزان مشغله و استرس کاری هم خیلی بالا.یک خاطره بد هم دارم، یکبار شب به خونه برمی گشتم که حوالی خیابان خوش چند جوان هیکلی و نیمه مست دوره ام کردند و قصد ضرب و شتمم داشتند. من نحیف با معذرت خواهی از اونکه تو کلانتری باهاشون بدتا کردند ،و اینکه وظیفه هستم ، با منت رهایم کردند.در صورتی که اگه پلیس نباشه ،این جوونها ی زورگو دمار ملت رو چه مالی و چه ناموسی در میارن. بیهوده به پلیس ها ناسزا نگید ، اونها هم از شما هستند و بعضا مامور و معذور.برید قوانین رو نقد و اصلاح کنید.
    9
    12
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    parvin55 - مادرید، اسپانیا
    [:: liverpool-ahmad - لیورپول، انگلستان::]. کسی‌ نمیگوید این گروه مهاتما گاندی است !!!!!!!ولی‌ چرا این نوع اراذل اوباش-زورگیران....متجاوزین. زمان حکومت قبل نبود و اکنون هست؟؟؟؟؟بله به دلیل یک حکومت دزد قاتل...اعدام و شلاق در ملا عام----- این نوع نمایشات رفته رفته دالتون می‌‌آفریند---------------علت را ببینید...نه معلول را
    20
    34
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۱
    oksir - تهران، ایران
    حالا فکر کردین چی . اکثر این نیرو انتظامی ها مستاجرن . با حد اقل حقوق دارن میسازن . با این وجود هفته ها بلکه ماه ها تو سرمای زمستون اینا کشیک میدن بلکه امثال این اوباش هارو بگیرن . خیلیاشون بخاطر فشار کارو نبود رفاهیات ناراحتی کلیه و کبد دارن . خداییش اگاهی ها هم خدمتگذار واقعی مردم هستند . فکرشو بکنید شب تو خونتی یا با خواهر مادرت گیر اینا افتادید چه حالی بهتون دس میده . خیلی حرف بزنی ترتیب خودتم میدن . اونوقت یا بایس خوکشی کنی یا تمام عمرت عذاب بکشی ؟!!.
    2
    11
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    احتمالا اینها از اراذل و اوباش و زور گیر بودند، ولی‌ در کدام کشور دنیا با اینها اینطور بر خورد میشه ؟ آخه این چه حرکت وحشیانه‌ای هست که مأمورین با شهروندان انجام میدن ؟ مگه کشور قانون نداره ؟ از کامنت خیلی‌ از دوستان در حیرت هستم....نشون میده که این طرفی‌‌ها هم هنوز تو سرشون در جهان سوم سیر میکنند ! اینها هر جرمی‌ که مرتکب شده باشند، وظیفه مأموران فقط دستگیری آنها و سپردنشان به دادگاه هست، و لا غیر !!
    3
    17
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    غریبه_021 - تهران، ایران
    الان ایران پر داعشی شده دست نیروی انتظامی و همینطور تو این مورد سپاه درد نکنه تو تهران وکرج فقط آمارهای چهار رقمی از داعشی ها دستگیر شده هست . لطفا کسانیکه ایران نیستن و نمیدونن چه نا امنی شده جو غلط ندن . دوستانی که ایران هستند لطفا لطفا تو رفت و امدهاشون بیشتر دقت کنن جاهای خلوت ، زمان نامناسب (دیر وقت ) و. وسیله های نقلیه نا امن جدا از اینها خودداری کنید
    5
    4
    ‌سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. عزیزم چند وقته ایران نرفتی؟ من نمیگم کار ناجا درسته ولی اگه جدیدا به تور آدمای عوضی خورده باشی اونوقت میفهمی که من دارم چی میگم! :o :o
    4
    5
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    باور عمیق - قم، ایران
    با هیچ متر و معیاری نمیشه این رفتارها رو توجیه کرد . این حرکت خلاف دین ، اخلاق ، قانون و انسانیته . اوضاع برای این ماموران به مرحله ای رسید که تنفر از رذالت این اوباش اونهارو به سمت رفتاری مشابه با اوباش سوق داد . خیلی ناراحت شدم
    9
    10
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Shahin.Orel - تهران، ایران
    وقتی بیشتر کامنت ها رو میخونی , میشه باور کرد که حکومت قرون وسطائی برای مردم بدوی ! هیچ چیزی دلیل و توجیهی برای چنین برخوردی حتی با یک جنایت کار نمیتونه باشه . اون هم فردی که دستگیر شده و دست بسته در اختیار این افراده , در این مرحله فقط دستگیر شده , امکان فرار هم نداره , دادگاهی هم هنوز تشکیل نشده که مجوزی برای مجازاتی باشه ! قانون , در کشور هایی که مردم بدوی زندگی نمیکنن همیشه یک قدم متمدن تر و جلوتر از رفتار اجتماعی ون جامعه حرکت میکنه , ولی در ایران توحش زده برعکس , قانون چیزی غیر از ترویج توحش , نیست
    3
    16
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. دست شما را با افتخار میفشارم. به نظر من بهترین تحلیل را کردید. وظیفه نیروی انتظامی، فقط دستگیری مجرمین و تحویل دادنشان‌ به نیروی قضایی‌ است. ولی‌ می‌بینید که 37 سال تلاش استعمار برای تغییر دادن طرز فکر و فرهنگ ایرانی‌ چقدر موثر واقع شده؟ آنچنان ضربتی به پیکر انسانیت ما وارد کرده اند که اگر امروز هم یک رضا شاه کبیر ظهور کند ، باید 150 سال سلطنت کند تا تغییری حاصل کنیم.
    3
    16
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    در اینکه نیرو انتظامی وحشی تشریف داره درش شکی نیست، ولی‌ گیرشون بیفتین ببینم باز روشنفکریت گل میکنه،، !!؟؟ اینا برادران دالتون تشریف داران ،تازه اون سر گروه دالتونها در اوین تشریف آره،،اونو ببینیین شلوار خیس می‌کنین،، زمین و زمان رو عاصی‌ کردن!!! در ضمن کی‌ میگه زمان شاه اینجور چیزا نبوده؟؟ از دوران شاه کبیر بود تا سال 57 و تا الان، ! فری کرمانشاهی، اسماعیل یخی، دایی قاسم همدان، ،،،گردن کلفتهایی بودن که الانی‌ها پیششون جوجه فکلی هستن!! اون زمون هم بود، عموی بنده یکیش،، خیلی‌ هم معروف بود، لطفا پفی ناشتا نیاین. یا نمی‌دونین الکی‌ نظر ندین. مرسی‌.
    8
    18
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::فضول میرزا - استکهلم، سوئد::]. عزیز من، هر عمل وحشیانه‌ای اینها انجام داده باشند ( که گویا انجام داده اند ! ) وظیفه مأمورین فقط دستگیری آنها هست و بس. مخصوصاً وقتی‌ که دستبند به دستشان زده و دستگیرشان کرده اند. این تنها نشان از بی‌ قانونی‌ در کشور ما می‌کند.
    2
    9
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. دوست خوب من، من هم با افتخار دست شما را از راه دور میفشارم، درود بر شما.
    4
    6
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    . [::باور عمیق - قم، ایران::]. با کامنت شما بسیار موافقم، درود بر شما.
    5
    7
    ‌چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    مدافع حق - مادرید، اسپانیا
    شخص دستگیر شده متهم به جرم هست، نه مجرم .و زمانى مجرم شناخته میشه که به حکم قاضى ودادگاه جرم محرز و مجازات ونوع ان تعیین و به قوه اجرایى که همون نیرو انتظامى باشه ابلاغ وقابل اجرا است .و پلیس حق اجراى مجازات رو این چنین در انظار عمومى نداره
    0
    2
    یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.