اردوغان: یک دولت کرد را تحمل نمی‌کنیم.

+71
رأی دهید
-90

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    تحمل نکن . چه غلطی می توانی بکنی ؟ امروز دنیا دیگر موافق کشور مستقل کرد است . کردها بزرگترین اقلیت بدون کشور دنیا هستند . این 40 میلیون حق دارند کشوری برای خود داشته باشند
    49
    101
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    romano - تهران، ایران

    اینها حدود 200 ساله که دارن تلاش می کنن که کشورهای این ناحیه رو که بیخ گوش اروپا هستن به قطعات کوچکتر تبدیل کنن آخرین بخششم ایرانه حتی اگر بتونن روسیه رو هم تکه میکنن. رهبران اینها بابت شارلی ابدو یک تظاهرات نمایشی کردن ولی کردها را دارن بالای 200 سال میشن آدم که نبودن حالا عزیز شدن. من هم با یک دولت کرد مخالفم اینها باید یاد بگیرن در همون ساختار قومی ناحیه خودشون با بقیه یک کشور تشکیل بدن. اگر اینطوره خوب چرا فرانسه و آلمان انگلستان به اقلیتهاشون بها نمیدن و براشون یک کشور درست نمیکنند. جالبه بدونید امسال در تنگه جبل الطارق یک قطعه زمین کوچک به اندازه زمین فوتبال وجود داره سر این انگلستان و اسپانیا رزمناو جلوی هم کشیدن. چرا این اروپاییهای صادر کننده دموکراسی (ارواح عمشون عین صادرات انقلاب ایران) به جدایی طلبهای باسک و کاتالانها و . توجه ندارن. بقول ایرانیها هیچ گربه ای بخاطر مرتضی علی موش نمیگیره. مردم ساده نباشید این ترکیه در بدترین حالت دشمنی بدتر از عربها و اروپاییها برای ایران نیست. آینده این سده در دست شرقیهاست و اینها اینو خوب میدونن که بزودی G20 تعداد زیادی شرقی خواهند بود.
    77
    47
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    vahidtaheri - کوالالامپور، مالزی

    سیاستهای غلط و بلند پروازیهای متوهمانه تو ابله کار را به اینجا رسانده است. نه تنها تمامیت ارضی ترکیه بلکه سوریه و عراق و ایران نیز در خطر است.
    12
    73
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۹۴
    mountainman - استکهلم، سوئد

    برو به جهنم تروریست
    16
    88
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا

    اردوغان کار خوبی‌ میکنی‌
    125
    33
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا

    ‌اصلا با کردا موافق نیستم
    125
    42
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    اردغان . پس غلط میکنی راه داعش از ترکیه برای داعش باز میگذاری که زنان وبچه های بیگناه کرد کشته شوند ....
    20
    112
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    behran - کردستان، ایران

    راه چاره وجود یا عدم وجود دولت کُردی نیست، راه چاره در زندگی مسالمت آمیز همه اقوام با حقوق برابر بدون در نظر گرفتن جنسیت،دین،زبان،عقیده و غیره است. که متاسفانه اینگونه خواسته های مسالمت آمیز همراه با توسعه سیاسی و اجتماعی هرگز در کله اردوغان و امثالهم نخواهد رفت!
    10
    105
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    vahidtaheri - کوالالامپور، مالزی
    ای کاش کردها یک کمی واقع بین باشند. تصمیمات آنی و هیجانی برایشان سنگین تمام خواهد شد. جدایی از سرزمینهای اصلی به نفع کردها نیست به خاطر اینکه از لحاظ جغرافیا در حصار خشکی هستند و این یعنی یک عامل فشار و محاصره توسط کشورهایی که می خواهند از آنها جدا شوند. یک کمی اندیشه بعضی وقتها بد نیست.
    38
    49
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    معلوم است اقای اردوغان دولتی کردی در سوریه درست خواهدشد . از این بترس که در ترکیه و در ایران هم این دولت کردیها درست شوند !
    49
    53
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    کرد های کوبائی حقشان هست ..بعد از اینهمه کشتارشوهران واسیران زن کوبائی وفروش انها مثل برده به افراد داعش و کشته شدن کودکانشان . حق ازادی وحاکمیت خود را دارند . درود بر کرد های مبارز و مدافع ناموس خودشان . باید استقلال داشته باشند .این حق انهاست ....
    24
    49
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    ben 15 münchen - مونیخ، آلمان

    آخه تواین سگ کی‌ باشی‌ چی‌ هستی‌ تروریست پرور به امید روزی که سرنوشت سوریه و عراق گریبانگر ترکیه هم شود این ترکا تمام همسایه شان خراب کردنت از ایران شروع کردن تا حالا سوریه
    14
    43
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    *بی همتا* - برلین، آلمان

    اردوغان .اگر خفه بشی . هیچکی نمیگه چرا ? پس ببند ان دهان هرزه گویت را
    17
    48
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    peshawaqazi - لندن، انگلستان
    هیچ غلطى نمونده که نکنى. دولت کردستان بزرگ در راه هست و ابرقدرتهاى جهان دارن ارزش استقبال میکنند . تو و امثال تو خیلى قدرتت کوچکتره که بخواهى جلوگیرى کنى، کردها بهتره که پشت به ابرقدرتهاى جهان ببندنند از جمله اسرائیل و عربستان چنانکه پشت بستن به ایران و عراق و ترکیه و سوریه ، چیزى جز انفال و قتل العام و تجاوز و هزار و یک کوفت دیگر نسیب ما نشد، آنهاى که با دولت کردستان مخالفند بهتره که خودشون را راه بیارنند و گر نا دچار دیپرشن شدید میشند
    36
    44
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

    رطب اردوغان به تو چه :o
    14
    34
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    peshawaqazi - لندن، انگلستان
    . ۱۶. romano - تهران، ایران. هر وقتى که تونستى حق شهروند مساوى براى آذریها و کردها بگیرى ما هم دیگر حرفى از دولت کردستان نمیزنیم اما فعلاً آذریها و کردها هموطن درجه ٤ یا ٥ حساب میشند و اگر امثال شما که در جاى و مکان بهترى قرا ر دارید این به خاطر نزدیکى به سلطه و رژیم هستش. پس بهتره که این واقعیت تلخ را هضم کنى و دولت کردستان براى تمام خاورمیانه و مخصوصاً ایران بهترین گزینه هست و اگر نه باید با داعش و عرب و اسلام بسازى .
    28
    41
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Cyrus749 - برایتون، انگلستان

    کشور کردستان هیچوقت بوجود نخواهد اومد. ایران که در حال حاضر داره روز به روز بزرگ و بزرگتر می‌شه .بزودی کشورهای جعلیه آذربایجان و بحرین هم پس خواهیم گرفت.
    68
    31
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۴
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    آقای اردوغان پس بخاطر این مسئله بود که راه را برای داعشیان تروریست باز گذاشتی تا دوباره کوبانی را اشغال کنند و زنان و کودکان بی گناه را بخاک وخون کشند. تو اگر بخای ناسیونالیسم ترکی. کمی به کردهای کشورت توجه میکردی و آنها را در اداره امور مملکت داری مشارکت میدادی . وضعیت و موقعیت ات درمنطه بهتر بود. واز ثبات بیشتری برخوردار بودی.ولی متأسفانه عواقب بلند پروازی و ترکتازی های تو روزی دامن تو و کشورت را خواهد گرفت.
    14
    42
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    peshawaqazi - لندن، انگلستان
    . ۳۵. Cyrus749 - برایتون، انگلستان. جوجه را آخر پاییز میشمارنند ، آن طورى که اربابانت دارن پیش میرنند ایران در خطرناکترین موقعیت قرار داره، فکر میکنى که مردم خاورمیانه از خون ریختشون به دست رژیم جمهورى اسلامى میگذرنند؟ عاقبت بسیار پجیده و بدى براى آخونها در راه هست و امیدوارم که ملت غیور ایران از خواب بیدار بشنند تا دیر نشده
    23
    23
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    universe123 - لندن، انگلستان
    اگه تحمل کردستان بزرگ را ندارید پس کردها هم تحمل کشور ترکی و فارس ندارن. شما هم کاسه کوستونو یا باید جمع کنین و یاعاقل باشین با واقعیت جور بیاین.
    31
    39
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Cyrus749 - برایتون، انگلستان
    [::peshawaqazi - لندن، انگلستان::]. چرا دروغ میگی‌ آقای محترم .از کی‌ تاحالا کردا و آذریهای ایران شروند درجه 4 یا 5 هستن؟ فکر نمیکنی‌ داری به مردم ایران توهین میکنی‌؟ شما ایرانی‌ نیستی‌ اگه بودی میفهمیدی که حمصهین چیزی هرگز نبود و نیست. شما ایران رو با کشور خودت عراق مقایسه نکن دوست عراقی.با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمی‌شه حالا تو هی‌ اینجا پژی پژی بکن.
    26
    27
    شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    Ebi910 - منچستر، انگلستان
    شما به ..خندیدی. شما همونهای هستید که تا دیروز منکر وجود کوردها تو ترکیه بودین. ولی می بینی که هستند و هیچ وقت زیر بار ضلم وزور نموندن ونخواهندماند. زنده باد أزادی وازادی خواهان إز هر جای دنیا
    7
    17
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    romano - تهران، ایران
    [::peshawaqazi - لندن، انگلستان::]. اول از همه اینکه خود من آذریم. دوم اینکه هیچ دفع فرصت از آذریها نشده که هیچ اتفاقا در ایران یکی از بهره مندترینهان و آذربایجان همه ترک زبانهای ایران رو نداره مثلا الان در تیم ملی والیبال چه کسی حق ترکها رو خورده (مردم دارن مساوی تشویق می کنند) یا در فوتبال علی دایی کریم باقری مهدوی کیا و همه دارن زندگیشونو می کنن. سوم اینکه اتفاقا استانهایی مانند هرمزگان، سیستان خراسان فارس و لرستان از محرومترینها هستند و حقوقشون به طور مسلم توسط فاشیزم دولتی خورده می شه. چهارم حکومت ایران دست یک آذریه و اتفاقا بزرگترین مخالفانش هم از همین آذریهاست نمونش میر حسین موسوی. پنجم حکومت ایران یک فاشیزم مذهبیه نه قومی و نژادی (بیخود جانماز آب نکشین دلتون بحال اقوام سوخته). آخر انگ وصل بودن به جمهوری اسلامی به من نمیچسبه زورم نزن دروغ هم نگو تمام کامنتهاتم در جهت جدایی کردهاست. کردها عزیزن فامیل من هستن (دوتا عروس کرد داریم) ولی هرکی عزیزه تا زمانی که نخواد مفهوم مادر ایران رو زیر سوال ببره بعد از اون دشمنه و مردم شریف این سرزمین هم تا الان به اندازه با همه مدارا کردن.
    12
    19
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    romano - تهران، ایران
    [::Cyrus749 - برایتون، انگلستان::]. دوست عزیز چیزی که یاد ما رفته مفهوم مام وطن مادر ایرانه هرکی محترمه تا در این غالب می گنجه اگر پاش رو بیرون گذاشت دشمنه مطمئن باش دمش جای دیگست چه می خواد حکومت ملاها باشه چه ترک (که خودمم) چه کرد چه هر اسم دیگه هر کس اسمی از جدایی با بهانه های نخنما بیاره بدون بحث دشمنه . در این کره خاکی هزاران فرهنگ و زبان وجود داره آخ غربیها شدن عاشق مردم کرد اون موقعی که کردهای ایزدی رو سلاخی میکردن رهبران اروپا تو تظاهرات شارلی عبدو بودن حالا شدن نگران حقوق اقلیتهای قومی اما دو روز پیش از پذیرش مهاجراشون سرباز زدن .البته دلیل خوبی داره اقتصادشون رو به زواله اینور شرقیها دارن بازار رو می گیرن خوب می دونیم ایران دموکرات بدون ملاها یعنی یک اقتصاد و قدرت ترکیه همینطور (کاری به سیاست ندارم ولی یک واقعیته). یک کلام جانم فدای ایران هرکی این جمله رو با لکنت گفت کک تو تنبانش داره،ایران یا همش یا هیچی (این یک اصله).
    15
    15
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    بستگی داره آمریکا چی‌ بخواد منکر نشین که براتون دلیل میارم.اگه آمریکا تو برنامش باشه کردستان مستقل می‌شه واگر نه همینی که هست.
    7
    10
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند
    استقلال کردها = تجزیه ایران
    17
    14
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    sikan - موناکو، فرانسه
    اینهمه تبلیغات بود که کوبانی رو ازاد کردیم با حملات هوایی امریکا و هیاهوی بی بی سی و تجهیزات جنگی امریکایی و تعلیمات نظامی المان نتیجه چی شد
    8
    5
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    sebastianxxl - لس انجلس، ایالات متحده امریکا
    ... که همه جا کردها شهامت و استقامت داشتن.از دیگران بخار بالا نمیاد...استقلال نشش جونتون.
    8
    9
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    uk.ali - لیورپول، انگلستان
    دوستان بحساب هموطن نژادپرست باید بدانند که اول باید حقوق ابتدایی 70 درصد غیر فارس اعم از ( ترک، کرد،ترکمن ، قشقایی، عرب ، بلوچ و ...) باید تقدیم کنند بعد برای کشور همسایه فال بگیرند ، درضمن یکی آن بالا جمهوری ازربایجان را ، دیگری ترکیه را آن یکی کرد را تهدید می کند ، بازنده خودتان هستید چون رویایی فکر می کنید حقیقت جور دیگر پیش می رود و کاری از دست شما ساخته نیست . آتش هم باشید خودتان را می سوزانید .
    13
    6
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    uk.ali - لیورپول، انگلستان
    طرف می خواهد به ترک هموطن توهین کند یا عوام فریبی ، بی شرمآنه اول می گوید من خود ترکم یا یک طرفم ترک هست ...پس من هم بگم من هم ایرانی هستم و ایران فلان فلان هست ! آیا این عاقلانه هست ...انسان بودنت اگر مهم بود فرق نمی گذاشتی.
    12
    7
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Cyrus749 - برایتون، انگلستان
    [::romano - تهران، ایران::]. موفق باشی‌ اوست عزیز.نباید گذشت چند نفر انگشت شمار از بی‌ هویتهای‌ تجزیه طلب که فقط فارسی‌ یاد گرفتن بیان اینجا و به مردم بزرگ کرد و ازریه ایران توهین کنن.
    10
    7
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Cyrus749 - برایتون، انگلستان
    [::uk.ali - لیورپول، انگلستان::]. می‌شه بگی‌ این حقوق چی‌ که ماهم بفهمیم ؟ مثلا درس خوندن به زبان مادری ؟ اونوقت افرادی امثال تو با چه زبانی بیان تو این سایت‌ها دروغ افکنی کنند؟ خیر زبان کشور بزرگ ایران فارسی‌ بوده هست و خواهد ماند. تازه به زودی به کشور عراق سوریه یمن فلسطین کشور جعلیه آذربایجان و بحرین‌ صادر خواهد شد این زبان شیرین فارسی‌
    13
    11
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    athiest22 - لندن، انگلستان
    دولت و کشور کردستان دیگه تشکیل شده . تمام دنیای متمدن هم ازش حمایت میکنن . حتی انسانهای بی غرض کشورهای دورو بر هم واقعیت دولت کردستان را پذیرفتن. حالا تو اردوغان مسلمان تروریست و کسانی که مثل تو تحمل نمیکنن فقط دردتونو بیشتر میکنین. گیرم با کارهای تروریستی و داعش بتونین چند ضربه دیگه هم بزنین اما تاثیری در ایجاد دولت کردستان نخواهد داشت.
    6
    4
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    athiest22 - لندن، انگلستان
    اگرکسی نخواد با شیعه عاشورا تاسوعایی و عرب سنی ادمخوار هموطن بمونه تجزیه طلب نامیده بشه من با افتخار میگم من تجزیه طلبم
    5
    5
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    به سر‌ کول هم نزنید هم دیگه رو هم متهم نکنید بازم میگم هر چی‌ ابر قدرت ها بخوان اون می‌شه نه حرف منو شما
    0
    4
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    uk.ali - لیورپول، انگلستان
    Cyrus749, برایتون ، اش به همان خیال باش ، فارسی زبان 30 درصد قوم در ایران هست و ایران فارسستان نبوده و نخواهد بود ، بزودی زبان قدرتمند دنیا انگلیسی خیلی خیلی زبانهایی شیرین و تلخ را جمع خواهد کرد و به بایگانی تاریخ خواهد سپرد . تو چه می دانی حقوق چند تا نقطه دارد ، فارسها فقط زیر استبداد هستند و غیر فا سلام ها زیر استعمال، این یک حقیقت هست به مغز ... تو نمی رود .
    9
    7
    یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    rahjoo - بابل، ایران
    کردها به اونچه که حقشون هست باید برسند و میرسند ولی امثال پان ترک لیورپولی بهتره برن تو همون مغولستان تا حقوق پایمال شدشونو بدست بیارن! اینجا سرزمین ایرانه با فرهنگ و هویت ایرانی نه مغولی
    2
    0
    دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    rahjoo - بابل، ایران
    ضمنا اینقدر آمار مزخرف نده UK ! سی درصد فارس زبان!!!!؟؟ یک باید تو رو از برق بکشه آخه چند سالته که اینهمه عقب مونده بلغور میکنی؟یکم بزرگ شو ببم خان، آخه اینهمه استان فارسی زبان و زیر مجموعه هاش(گیلک،طبری،لری،سیتانی،وووو)رو نمی بینی؟ یه حساب سرانگشتی از نقشه و پراکندگی جمعیت ایران رو ببین شاید شفا یافتی به حق ددقوزقورت (ره)
    2
    1
    دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    athiest22 - لندن، انگلستان
    kitfa. خوشحالم که کسی مثل شما با کردا موافق نیست . اگه با ما موافق بودی ازار دهنده تر می بود. خیلیها با ما موافق نیستن اما مهم نیستن. اونایی که حالیشونه و قدرت هم دارن با ما هستن
    2
    2
    دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.