دستور نیروی انتظامی درباره ممنوعیت دست‌کم ۳۰ شغل برای بهاییان.

+134
رأی دهید
-41

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند

    چون انگلیس درست کرده اصلا اصلا حق زندگی‌ ندارن، ولی‌ آخوندارو که انگلیس درست کرده مشکلی‌ نداره می‌تونن همه کار بکنن.
    7
    32
    ‌چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    نمردیم و معنی‌ عدالت اسلامی رو هم فهمیدیم !!
    6
    57
    ‌چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    mabahamim - منچستر، انگلستان

    گمشید کثافت های نجس مرده شور اون رهبر چلاق ببرن که بوی مرگ ومردار میده....خوی حیوانی و درندگی در شما موج میزنه حیوانهای انسان نما....
    7
    39
    ‌چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    karkas - اصفهان، ایران

    ایران زمین از شر، بهایى یهودى مسلمان مسیحى و .. در امان باد
    81
    21
    ‌چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    توپوزی - لینز، اتریش

    هر چیزی که با الله سر و کار داشته باشد پایه اش با کلک و دروغ و جنایت بنیاد شده و گسترش دهنده جهل و فساد است.حال این حزب الله باشد یا جندالله یا الله ابها ..همه این الله ها جانی و قاتل بودند و هستند و خواهند بود.اساس کار باید ایران و ایرانی باشد همه با هم در حقوق اجتماعی برابرند و هیچ دینی اجازه ندارد خارج از اندیشه مردم باشدو اگر هر کس بر طبل منم بزند همین خواهد شد که هست.
    19
    41
    ‌چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

    درود بر " داعش " که کلاهِ شرعی بر سرِ اسلام نمیگذارد ! داعش ، آبرویش از خامنه‌ایِ ملعون بیشتر است !
    12
    42
    ‌چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    leonardo - ریوو، برزیل

    همیشه این سوال برام بوده چرا یک عده برای خودشون با بند و تبصره شاخه ای از دین جدا می کنن. مثلا همین بهاییا . ما که ندیدیم میگن مثلا پیامبر اسلام فرستاده بوده و خلاصه چه و چه.به فرض محال حالا چون برای خیلی قبل بوده حرفی هم نمیزنیم نه انکار نه تایید. اما این مش غلام حاج بها شما که تیکه هایی از فیلمش هم در یوتوب هست . یکی بوده مثل من و شما ،دیگه اخه اسلام چی هست که باز شما بهاییا ازش شاخه جدا کردین و دادار دودور هم می کنین.ادم عاقل وقتی میبینه امنیت خودشو خانوادش در خطره رها میکنه .حالا مثلا اسمت بهایی نباشه چی میشه. اصلا چه فرقی می کنه .هرچند برام مهم نیست کی چه دینی داره و زندانی کردن بهایی ها رو تایید نمیکنم . اما واقعا لجباز و ببخشید کم عقل هستین که خودتونو به این دلیل به زندان میدین.اقا بگین مثلا شیعه هستیم برین به کارتون و به خونوادتون برسین.
    54
    21
    ‌چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا

    ما رو میگه ها...البته از جانب دین خودم میگم ،اون هایی که بخوان کار کنن هم چین ادای مسلمونا رو در میارن که باورتون نمی‌شه. دیگه سر این با من بحث نکنید که من از شما بهتر می‌دونم.
    36
    14
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    محسن احمد علی - دبی، امارات متحده عربی
    خدا یکیست، اما نمیدانم اینهمه گروه بازی و دین هایی مختلف برای چی بوجود آمده؟؟؟. البته که همشون فقط برای کلاه گذاشتن سر مردم عوام و سوء استفاده از آنان برای رسیدن به مقاصد خودشون که صرفا" جنبه مادی و زر اندوزی داره، بوجود آمده. به امید روزی که همه انسانها، فارغ از رنگ و نژاد و دین و مرز، بتوانند در جهانی آرام در کنار همدیگر با آرامش زندگی کنند
    12
    22
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    فراتر از اندیشه - آلپ، سوییس

    انسانیت و شرافت به دین و مذهب وابسته نیست .
    5
    34
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران بر باد رفته - برلین، آلمان
    یعنی هنوز بهائی ها امید به این رژیم بدتر از سیاهی دارند و در ایران زندگی میکنند!؟
    9
    25
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا
    karkas - اصفهان، ایران. از اینکه نحوه نگرشِ کمونیست‌ها را به دیگران نشان دادید و روشنگری کردید ، بینهایت سپاسگزارم !
    11
    24
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::ایران بر باد رفته - برلین، آلمان::]. آره اینقدا هستن تو ایران زندگی‌ می‌کنن
    22
    8
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    mina minavand - هانور، آلمان

    هیتلرهای زمان ما.نابود باد اسلام
    5
    26
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::محسن احمد علی - دبی، امارات متحده عربی::]. کدام خدا؟
    28
    13
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    اگه بخوام از دین خودم بگم حوصله می‌خواد،همینو بگم یه مشت متعصب و دروغ گو پزی هستیم که واسه همه کلاس میذاریم.
    30
    19
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    محسن احمد علی - دبی، امارات متحده عربی
    kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا. زیاد سخت نگیر عزیزم..فقط سعی کنیم در کنار هم راحت زندگی کنیم و بس
    1
    14
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۸
    millionaire - منچستر، انگلستان
    دین یه امر احمقانه ارثى یه ، تعداد کسانى که بتونن همه دینها رو مطالعه کنند و با مقایسه اونها یکى رو انتخاب کنند به تعداد انگشتان دست نمیرسه بقیه همه بر اثر تکرار در حقیقت هیپنوتیز میشن ، بر اثر تکرار علاقه کاذب پیدا میکنند و مجال فکر کردن ازشون گرفته میشه
    2
    9
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    fanii - ایران، ایران
    خدا یا ایرانو از شر اسلام و مسلمین نجات بده[::karkas - اصفهان، ایران::].
    3
    20
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    ario barzan - وست ویرجینیا ، ایالات متحده امریکا
    می‌خواهید بهائی هارو بشناسید بهشون آزادی و قدرت بدید ، میشن بدتر از داعش
    30
    12
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا

    [::ario barzan - ویرجینیا، ایالات متحده امریکا::]. با این که بهائی هستم ولی‌ کاملا باهات موافقم.
    29
    5
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    کامنت‌های دوستان فریاد از یک کشور جهان سومی میزند، و جهان سوم را انسانها تشکیل میدهند. دوستان خوب ! بهائیان در فرانسه، آلمان، ایتالیا؛، هلند، آمریکا،. هستند و دولت این کشور‌ها هیچ مشکلی‌ برای آنها درست نمیکند، یعنی‌ اصلا کاری نداره که باور شما چی‌ هست، خوب یا بد. از آنها میخواهد که به قانون احترام بگذرند و در عوض دقیقا مثل همه ادیان دیگر با آنها بر خورد می‌کند. حقوق شهروندی هیچ ربطی‌ به دین و عقیده کسی ندارد، ولی‌ اگر دوستانی هستند که مایل هستند وارد بحث دینی بشوند، در خدمت خواهم بود.
    1
    31
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    Bahar Persian - گیلان، ایران

    قبرستان هاشون رو هم خراب میکنن این بنده های خدا اجازه مردن هم ندارن چه برسه به کار کردن ، تحصیل هم که نمیتونن بکنن ، هولوکاست یعنی ایران امروز
    0
    36
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    اولین تبعیض در مورد هر اقلیتی توسط خود این اقلیت ها انجام میشود با اقلیت ساختن از خودشان! شهروندان مترقی یک جامعه آزاد به هیچ وجه خود را از دیگران جدا نمیکنند نه به دلیل نوع باور، نژاد ، قومیت و نه حتی ملیت، در جوامع مترقی میبینید افغانی ، کرد، بودایی و مسیحی در کنار هم زندگی میکنند و هیچکدام اقلیت نمی شوند مگر اینکه خودشان خود را اقلیت بکنند و از خودشان یک جامع کوچک در جامعه میزبان بسازند که همین باعث پیدایش حساسیت ها در جامعه میزبان میشود!
    19
    7
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    [::hamidesabz - لندن، انگلستان::]. عزیز برادر، شما فرمودید - شهروندان مترقی یک "جامعه آزاد" - این آیا با کشور ما همخوانی دارد ؟
    1
    27
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    بعضی‌ها فک می‌کنن بهائیان تافته‌ای جدا بافته هستن ( من خودم بهائی هستم ) اینقد پول‌ها اختلاس می‌شه ولی‌ متأسفانه مردم کور و متعصب ک در دین ما هم هست نمی‌فهمند و نمیخوان قبول کنند ....تو بهائیان اینقد فقیر و گشنه و کلی‌ بیسواد داریم که باورتون نمی‌شه....کلا من با هر دینی مخالفم (بی‌ دینم)
    27
    11
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::hamidesabz - لندن، انگلستان::]. 100% موافقم
    20
    5
    ‌پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه

    [::kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا::]. عزیز من، اولا که شما بهائی نیستی‌ ! چون که نوشتی‌ ما کلی‌ بی‌ سواد داریم، در حالی‌ که در ایران آمار بهائیان بی‌ سواد نزدیک به صفر هست، دوما که نوشتی‌ کلی‌ پول اختلاس میشه، کدوم پول !؟ مگه حضرات گذشتند پولی‌ دست کسی بمونه ؟ اگه موافق این آئین نیستی‌ و روش دیگری رو میپسندی، این حق مسلم شما و هر انسان است، ولی‌ دروغ و تزویر و نشر مطالب کذب هم از اصول جوانمردی به دور هست، و هم از نظر انسانی‌ کار درستی‌ نیست.
    5
    25
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    perspolisi - سیدنی، استرالیا
    [::kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا::]. بعضی‌ها فک می‌کنن بهائیان تافته‌ای جدا بافته هستن ( من خودم بهائی هستم ) اینقد پول‌ها اختلاس می‌شه ولی‌ متأسفانه مردم کور و متعصب ک در دین ما هم هست نمی‌فهمند و نمیخوان قبول کنند ....تو بهائیان اینقد فقیر و گشنه و کلی‌ بیسواد داریم که باورتون نمی‌شه....کلا من با هر دینی مخالفم (بی‌ دینم). چون عضو جدید سایت هستی و تو کامنتای بحث های دیگه هم ضد و نقیض زیاد گفتی شک کردم که احتمالا رفیق فدای آقاشو باور عمیق هستی. حالا بی دین هستی یا بهایی؟ یا اومدی فقط اختلاف بندازی
    4
    21
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    ario barzan - وست ویرجینیا ، ایالات متحده امریکا
    [::kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا::] من هم بهایی هستم و با حرفتان موافق .
    18
    3
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند
    [::ario barzan - ویرجینیا، ایالات متحده امریکا::]. بابا این بهاییا چرا دارن به خودشون فحش میدان؟ نکنه بچه‌های بسییج هستن دارن تقیه می‌کنن میگن ما بهایی هستیم لول
    3
    17
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::ario barzan - ویرجینیا، ایالات متحده امریکا::]. عزیز من شما هم بهائی نیستی‌ و مثل دوست ما kitfa احتمالا از سربازان ساندیس به دست نظام !!
    3
    19
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. من سر چیزی که خودم می‌دونم و هستم نمیتونم با شما بجنگم ،آزادین هر چی‌ میخواین فک کنید ،ولی‌ اگه خواستین مطمئن شین یه سری به اون اعضا بیت و العدل بزنید.اسرائیل...و همین جا در آمریکا اینقد بهائی بیسواد هست که شما نمیدونید ....ندانستن عیب نیست . تحقیق کنید.
    17
    8
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا

    [::ario barzan - ویرجینیا، ایالات متحده امریکا::]. ابها عزیزم....خوب شد اینجا هستی‌. خوشحالم
    21
    1
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::perspolisi - سیدنی، استرالیا::]. برام مهم نیست چی‌ فک می‌کنید چون شما از همون دست آدمایی هستین که فک می‌کنید هر کی‌ مسلمون نباشه همه چی‌ میدونه...تو بهائیت ،تو زرتشت هم بیسواد داریم.....ولی‌ چون شما ندانسته متهم می‌کنید پس دیگه حرف زدن و وقت گذاشتن بیهوده هست
    18
    5
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::آقای امام - هلسینکی، فنلاند::]. اولا من از واژهی بی‌ دین واسه خودم استفاده کردم....بعد قرار نیست هر کی‌ تعصب به خرج نداد جاسوس باشه ، مگه شما مسلمونا به دینتون فش میدین ما باید بگیم جاسوس هستین؟ نه من بی‌ دینم واسه این که دین واقعاً واسه نادان‌ها ساخته شده.
    17
    5
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::perspolisi - سیدنی، استرالیا::]. شما اینقد مهم نیستید که بخوام چیزی رو براتون ثابت کنم.
    17
    0
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا::]. برادر من چیز‌های معقول بنویس. محض اطلاع عرض کنم که آمریکا مثل فرانسه، آلمان، انگلیس. از کشور هایی هست که بی‌ سوادی در آن تقریبا ریشه کن شده و با سواد‌ها حدود ۹۹،۹۹% هستند. یه سرچ ساده رو گوگل همه این آمار رو بهت میده. یه سوژه دیگه پیدا کن !! اگه اونقدر که نظام اسلامی خرج مامورینش در خارج از کشور میکرد، به داخل کشور میرسید، اوضاع کشور ما خیلی‌ بهتر میشد ! - راستی‌ از "ابها عزیزم" گفتنت خیلی‌ خندیدم، بهائی‌ها اینجوری با هم صحبت نمیکنند، یا درست رو خوب حفظ نکردی، یا باید اربابات یه دوره تکمیلی برات در نظر بگیرند !
    2
    19
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. باشه تو راست میگی‌ :) :) من نیاز ندارم خودم رو ثابت کنم.
    19
    0
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. تو می‌خوای به هر طریقی شده خودت رو ثابت کنی‌ که همه چی‌ میدونی‌.اوکی تو بیشتر میدونی‌ .
    20
    1
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا::]. - آفرین پسر خوب ! من نگفتم که همه چی‌ رو میدونم. ولی‌ این روش خود رو به جائ بهائیان جا زدن روش جوانمردانه‌ای نیست. شما‌ها که همه چی‌ در اختیارتون هست، دیگه احتیاجی‌ به این کار‌ها نیست.
    1
    17
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    perspolisi - سیدنی، استرالیا
    بی دین یا ملا، هر چی که هستی امیدوارم از این جهالتت هر چه زود تر بیرون بیای
    0
    18
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    perspolisi - سیدنی، استرالیا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. منم چند تا دوست بهایی دارم که ادمای نیک روزگارن ولی اینجوری که kitfa که میگه بهایی بی دین!!! هست با هم احوالپرسی نمیکنن ، عجبا
    2
    14
    جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::perspolisi - سیدنی، استرالیا::]. اگه همتون هم بر علیه من باشین من نظرم عوض نمی‌شه ،همین جور که شما از اسلام خودتون گریزنید،اینجا آمریکایی‌ها بعضی‌ شون عاشق اسلام میشن ،چون ظاهر آدما رو میبینن،،شما هم همین طور. به هر حال آدم عقل بی‌ دین می‌شه ،در ضمن من دین بهائیت رو گفتم و تو همی‌ آدمها بد و خوب هست .یه کم بیشتر بگردین پخته تر شین ،تعصب رو هم از خودتون دور کنید.از چیزی هم که سر رشته ندارین الکی‌ بد به غبغب نندازین.
    14
    4
    شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. جهان سوم یعنی‌ مردمانش هر طور که خودشان میخواهند دیوانگی می‌کنن
    14
    4
    شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. کامنت‌های دوستان فریاد از یک کشور جهان سومی میزند، و جهان سوم را انسانها تشکیل میدهند...khob دوست پر مدعی من کامنت هایی که برام گذاشتی‌ فریاد چیست؟
    14
    4
    شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا::]. خوب عزیز من، یک بار دیگه این کامنت‌ها رو بخون، حق زندگی‌، کار و تحصیل ربطی‌ به دین و عقیده نداره، خیلی‌ از دوستان این کار دولت رو تأیید کردند، چیزی که در کشور‌های پیشرفته حتی اجازه طرح آن را هم به خود نمی‌دهند. صحبت از حقوق انسانی‌ و مسلم هر شهروند هست. هر انسانی‌ در قرن ۲۱ باید آزاد باشد که هر دین, عقیده , و یا مسلکی را پیروی کند، و یا حتی بی‌ دین باشد، بدون اینکه ذره‌ای آسیب ببیند در روابط کاری و یا اجتمأعی اش. امیدوارم که توانسته باشم منظورم را برسانم.
    0
    15
    شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::perspolisi - سیدنی، استرالیا::]. درود بر شما دوست گرامی‌. موفق و پیروز باشید.
    0
    13
    شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. کلا جمهوری اسلامی ،آخوندا حق به هیچ کی‌ به جز خودشون نمیدان.....ولی‌ دوست عزیز من از لحاظ بیسوادی گفتم ،اینجا کلی‌ خانواده هست که اصلا سواد ندران ،از داریون شیراز یا سیسان و.. هستن که اصلا سواد ندارن ،در ایران هم هست ..و چون جایی به نام بهائی سنتر هم دیگه رو میبینیم همه از هم با خبریم.
    14
    5
    شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    شما فک کنید تو هر ضیافت۱۰۰۰۰ $ پول جم می‌کنن گاهی بیشتر بعد میگن اون خرج گلهای اسرائیل،مشق و الاذکار می‌کنیم...واقعاً لازمه این همه ایرانی‌ ( مسلمون،زرتشتی ،بهائی) گشنه هست .چرا نمیدن به اونا یا نه واسه یه مشکل ....iranhai اینجا بلا فاصله باز از سیتیزن شیپی می‌رن زیارت اسرائیل، دقیقا کاری که مسلمونا واسه مکه و حاجی شندن انجام میدن .....اینا همه خریت ما هست.فرقی‌ نمی‌کنه چه دینی داریم
    15
    5
    شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    مشرق و الا ذکار
    15
    1
    شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    خلاصه دین ،دین هست فرقی‌ هم نمیکنه چه دینی ،ولی‌ انسانیت کجاست؟ ادعا هست ولی‌ خبری از انسان واقعی‌ نیست.
    12
    0
    شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    عزیز من، منظور شما از بی‌ سود به فارسی هست یا به انگلیسی !؟ چون به فارسی رو من باور نمیکنم، که سلهاست که در جامعه بهایی ایران ریشه کن شده، به انگلیسی ممکنه که یک عده که سنشون بالاست نتونن انگلیسی یاد بگیرند. در ضیافت‌ها هم هر چی‌ که پول جمع بشه ( که به ۱۰۰۰ دلار حتی نزدیک هم نمیشه ! ) ، تحت اختیار محفل محلی اون شهر هست، که خودش تصمیم میگیره به چه منظوری خرج کنه. هر فرد بهائی این حق رو داره که بخواد که تبرعاتش در کدام قسمت خرج بشه، اینجوری نیست که شما مینویسید.
    1
    9
    شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    hamidesabz - لندن، انگلستان
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. من در مورد جامعه ایران صحبت نکردم! صحبت کلی و بطور عام بود!.
    1
    1
    شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند
    [::kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا::]. من در تکمیل صحبت‌های دوستان در رابطه با تو برادر بسیجی‌ ناا محترم باید بگم که بنده با بهائی‌ها مدرسه رفتم، هم بازی کودکیم بودن، کار و بیزینس کردم و بیش از 30 سال تو خونه دوستان بهاییم رفت و اومد کردم. لحن صحبت کردن تو اصلا شبیه که هیچی‌ نزدیک به بهائی‌ها هم نیست. چرا؟ چون مثلا هیچ بها سراغ نداری که بیاد بگه " دین بهائیت" ، دین بهائیت رو فقط از دهان افرادی میشنوی که با بهای‌ها آشنا نیستن. بهائ‌ها اصطلاحاتی دارند که یا باید بهائی باشی‌ تا مفهومش رو بدونی، یا سال‌ها باهاشون زندگی‌ کرده باشی‌. هرچیم که سعی‌ کنی‌، آخرش یه سوتی میدی، منهم نمیتونم اداشون رو در بیارم. اینها از کودکی می‌رن کلاس و با یک سری لغات و مفاهیمی آشنا میشن که هیچ گاه ما در صحبت کردن عامیانه ازشون استفاده نمی‌کنیم، ولی‌ اونها در مهاوراتشون گاهی‌ لغاتی به کار میبرن که ما نمیبریم، مثلا به دین میگن امر. میگن امر بهائی. چیز‌های شبیه به این ، توهم خیلی‌ زور نزن دیگه برو ساندیست رو بخور.
    2
    17
    یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::آقای امام - هلسینکی، فنلاند::]. بس کن لطفا ،دین واسه من مهم نیست ،تو هم آزادی هر طور می‌خوای فک کنی‌ ،ولی‌ اگه دوست بهائی از تهران پارس فلک سوم داری لطف کن ازشون بپرس ..... رو میشناسن یا نه؟ مثل این مئ‌‌مونه که من بگم تو عربی‌ واسه این که با آقای امام امدی.
    13
    1
    یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. می‌دونم براتون غیر باور هست ،ولی‌ امید دارم یه سفر یا بیان اینجا یا بهائی سنتر پاریس که حتما داره برید .به هر حال بیسواد پیدا می‌کنید . فقط باید تو ضیافت ا ببینید چون شما تو جامعی ما نیستین ،نمیتونین باور کنید......و قبول کنید این شمایید که ما رو بزرگ می‌کنید،البته ما خوب هم داریم که اصلا ربط به بهائی بودن نداره ،
    13
    0
    یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::آقای امام - هلسینکی، فنلاند::]. حالا چرا اینقد زور میزنی من یه برادر بسیجی‌ جا بزنی‌ ؟ شاید خواهر بسیجی‌ باشم. راستی‌ کاری نداره شما به دوستتون بگین فقط یه سوال ساده از محفل بکنه ببین کی‌ بهائی هست ؟ کی‌ نیست امام جان...shoma 30 سال با ما گشتین.
    9
    3
    یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::آقای امام - هلسینکی، فنلاند::]. پشیمون شدم جوابت رو دادم .چون قشنگ داری زور میزنی که وانمود کنی‌ با ما میگشتی چون فک میکنی‌ خیلی‌ کلاس داره،
    13
    1
    یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. متأسفانه فارسی ،و با سن 33 سال باورتون نمی‌شه می‌دونم، ولی‌ شما از جامع ما خوب میدونید .اون تبرعات هم در هر ضیافت یا بهائی سنتر فرق میکنه، بیشتر احبا هم دیگه رو میشناسیم اینجا ، ولی‌ امیدوارم بیشتر آشنا شین و بدونید هیچ چیز غیر ممکن نیست.
    11
    2
    یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند
    [::kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا::]. 30 سال با تو نگشتم، تو که همون اول گفتی‌ من بهائی نیستم، سوتی هم دادی و سوتیت رو گرفتم، فقط خواستم بهت بگم اگه تو 2 تا رفیق ناباب بهائی پیدا کردی که بهت یاد بدن احبا چیه وو ابهی چیه، ما عمری با این‌ها سپری کردیم، هنوز هم نمی‌تونیم مثل اینها حرف بزنیم و خودمون رو بهائ جا بزنیم، آخرش یه جا سوتی می‌شه. ساندیست رو بخور بابا جون برو
    1
    11
    یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::آقای امام - هلسینکی، فنلاند::]. باشه برادر ،امام جان یه کم مسافرت برو ،یه کم بیشتر تو جامعه بگرد همش حرف اینو و اون رو تکرار نکن. حرفای خنده دار شما تو هیچ کتابی‌ جا نمی‌شه،تا شما هستین ما هم فک می‌کنیم تافتی جدا بافته هستیم.خیلی‌ هم خوبه ، این بار که رفتین ایران یه سفر پایین شهر شیراز برین ،یه سفر میاندوآب برین ،قزوین ،ارومیه،رشت ....منتها پایین شهر هم گذر کنید همش بالا نباشین.عیب نیست ،ولی‌ حداقل می‌بینید .
    5
    0
    دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    عزیز، من بهائی ۳۳ ساله بی‌ سواد به فارسی رو از شما قبول نمیکنم ! یه هم چین چیزی دهه هاست که دیگه در جامعه بهائی وجود نداره. یه سوتی دیگه هم دادی، من سالها تهران پارس فلکه سوم کار کردم. برام بنویس فقط اسم کوچیک اون بهائی که برادرش لابراتوار چاپ عکس داشت،
    0
    0
    دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::آقای امام - هلسینکی، فنلاند::]. - درود بر شما دوست عزیز. این آخرین حربه جدیدا مد شده، میان میگن که ما بهایی هستیم با کلی‌ دروغ و تناقض ،خدایا، پناه می‌بریم به خودت...
    1
    3
    دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    ario barzan - وست ویرجینیا ، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::] . بیشتر قوانین بهائیت شبیه مسلمان هست، فقط به جائ قصاص میگن درس عبرت، میگن زنها و مردها مساوی هستن ولی‌ نمی‌تونن جزو اعضای بیت عدل اعظم باشن ، فقط تقیه نمیتونی‌ بکنی‌ مثل مسلمانها . اگر کسی‌ در خانواده از دینش بیرون بیاد از ارث محروم می‌شه .آدمای متعصبی هستن ، بیشتر کتابهاش و نمازشون به زبان عربی‌ هست (کتاب ایقان ) یکی‌ از آن کتابها هست هر جا هم کم میارن یا جوابی‌ نمی‌تونن بدن میگن حکمته ...
    5
    2
    دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::ario barzan - ویرجینیا، ایالات متحده امریکا::]. عزیز برادر ! شما هم چند تا سوتی دادی ! کتاب ایقان به فارسی هست، جز در مواردی که ذکر آیه‌های قران و یا انجیل مقدس را میکنند. آئین بهائی تنها ادامه دین اسلام است، ولی‌ شبیه به آن نیست، چون که جنگ در آئین ما ممنوع شده، تساوی حقوق زن و مرد و تساوی در ارث، هر کس از دین بیرون بیاد هیچ مجازاتی براش نیست، ارث رو هم هر کس خودش تعیین میکنه. در آئین بهائی از آخوند و مفتی خبری نیست، رهبران جامعه با انتخابات آزاد انتخاب میشن. زنها حق رأی دادن و حق انتخاب شدن دارند . در آئین بهائی تنها اصل آموزش و پرورش اجباری هست و اگر خانواده أی نتوانست خرج تحصیل فرزندان خود را تامین کند، تشکیلات بهایی وظیفه دارند این هزینه تحصیل را فراهم کنند، با حق ارجهیت تحصیل برای دختران. فکر می‌کنم همیقدر کافی‌ باشه !
    0
    3
    دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::ario barzan - ویرجینیا، ایالات متحده امریکا::]. مرسی‌ ، کل کلام رو تو گفتی‌،مرسی‌
    2
    0
    ‌سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. . من نوشتم یوکی پاک میکنه و جاش نقطه چین گزاره . میکنه
    2
    0
    ‌سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. می‌خواستم جواب ندم ،ولی‌ حرفی‌ زدی که اصلا نمیتونم بی‌ جواب بذارم ،کدوم بهائی اینو به شما گفته ،خرج تحصیل چیو میدن غلط کردن گفتن ،من خودم 1 سال پناهند ترکیه بودم ..کمک بمیری پول نمیدن مگه این که پول داشته باشی‌ و بدونن میتونی‌ پس بدی،این بهائی که واسه شما این‌ها رو گفته خواسته چوس کلاس بذاره .غلط کرد گفت شایا اون تو رویاها بسر میبره یا از ما بهترونه...
    2
    0
    ‌سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. تشکیلت نه دین بهائی....لطفا در چیزی که نمیدونید نظر ندین .من بهائی هستم شما سنگشو به سینه میزنید ...،،،در ضمن فلکه ی سوم همه ما از طبقه متوسط بودیم ،اگه دارو خانه مینا رو بشناسید پشت اون کوچه میگفتن کوچه بهائیان که ۲ تا زرتشتی هم زندگی‌ می‌کنن هنوز.
    1
    0
    ‌سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::] ،من فقط می‌خوام بدونم اون بهائی کی‌ بوده که این جرت و پرت رو گفته ....یا شاید اون تازه بهائی شده.اصلا شما هم حرف الکی‌ میزنید هم چین میگین بیسواد نداریم انگار همی‌ ما از کره‌ ماه امدیم .....اینجا متاسفانه سیسانی ، شیرازی که حتا اون خانم 32 ساله به سختی‌ مینویسه از بد حادثه چون ما از طبقه متوسط هستیم ، دیگه همه در یه محیط زندگی‌ می‌کنیم....شما هایی که فک می‌کنید بهائیان همه پولدار و با ادب هستیم یه سفر به وان ترکیه بروید. تا از نزدیک با ما بهائیان عزیز آشنا شوید.
    2
    2
    ‌سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا::]. عزیز برادر ! ببین وقتی‌ که نمی‌دونی اینطوری سوتی میدی ! کی‌ گفته که خرج پناهنده‌ها در ترکیه رو باید بهائیان پرداخت کنند !؟ صحبت از پرداخت هزینه تحصیلی‌ کودکان بهائی هست که از نعمت سواد بی‌ بهره نباشند. در اوایل قرن بیستم، بهائیان با راه اندازی مدارس تربیت, بنیان گذر نهضت سواد آموزی در ایران بودند، این مدارس با توطئه آخوند‌های آن زمان در سال ۱۹۳۴ میلادی برای همیشه بسته شدند، اونوقت شما در سال ۲۰۱۵ میلادی برای من صحبت از بهائی ۳۲ ساله بی‌ سواد میکنی‌ ؟! -( اسم کوچیک اون طرف رو بنویس, پاک نمیکنند !).
    1
    2
    ‌سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا::]. عزیز برادر، پدر من که از شهرستان سنگسر بود ( نزدیک سمنان) و چند سال پیش در ۹۷ سالگی مرحوم شد، نه تنها سواد داشت، بلکه نامه‌های اداری رو با چنان انشائ قوی می‌نوشت که ما نمی‌تونستیم مثل اون بنویسیم. خلاصه اینکه از یک موضوعی ایراد بگیر که قابل قبول باشه، بیسوادی رو من به هیچ عنوان از شما قبول نمیکنم اونهم یک ادم ۳۲ ساله ! - برو این دام در جائ دگر نه‌ - که عنقا را بلند است آشیانه .
    0
    3
    ‌سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. باشه تو راست میگی‌ بیسوادی از تمام کامنتت معلومه ولی‌ دوست داری شو بدی که مطالعه داشتی‌ یا دوستان زیاد. تا همین جاشم وقت زیادی برات گذاشتم، طرز کامنت گذاشتنت راز درونت رو نشون میده ، به عنوان یه برادر بسیجی‌ نصیحت می‌کنم آبروی ما رو بیشتر از این نبر برادر.
    2
    0
    ‌سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    پس باید سبحانی و تبیانی ‌ها رو خوب بشناسی ...مادر منم ۷۰ سالش هست و فوق دیپلم اون زمان و آموزگار بود این چه ربطی داره به کسن دیگه.
    2
    0
    ‌سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    این همه تلاش کردی که نشون بدی پدرت با سواد بود؟ راستی‌ چند در صد سبحانی ‌ها ،تبیانی ‌ها با سواد هستن ؟
    2
    0
    ‌سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا - عزیز من چرا اینقدر لج‌بازی میکنی‌ !؟ خوب یه اشتباهی‌ کردی، قبولش کن و والسلام !! خانواده‌های تبیانی و سبحانی سنگسری هستند و در سنگسر حد اقل یک قرن هست که بهائیان بچه‌هاشون رو به مکتب خانه و یا مدرسه میفرستند، یک موضوع دیگه پیدا کن برای خدشه دار کردن وجهه بهائیان. محض اطلاع عرض کنم که من تمام تحصیلات دانشگاهی خودم رو در فرانسه گذروندم، و الان به عنوان مهندس کامپیوتر مشغول به کار هستم، با درجه مستر. فی‌ امان الله !
    1
    2
    ‌سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    [::Azadi199 - پاریس، فرانسه::]. من فقط میگم بیشتر بگرد ،تو همی‌ جوامع بیسواد ،باسواد هست . یه سفر به ترکیه داشته باش اونجا باسواد و بیسواد میبینی‌.اینقدم تعصب الکی‌ نشون نده از شما که تحصیل کردی بعید هست. کاش تو آمریکا یه آشنا داشتی‌ دستشو می‌گرفتم می‌بردم بهائی سنتر ،بیسواد‌های جوان نشونش میدادم. مکتب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟ سواد شما دلیل بر دانائی شما نیست.
    2
    0
    ‌سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Azadi199 - پاریس، فرانسه
    [::kitfa - سیاتل، ایالات متحده امریکا::]. -اوکی، یکی‌ از دوستان ما برادرش در سیاتل زندگی‌ میکنه، ازش می‌پرسم، و جواب هر چی‌ بود در عین صداقت تو همین صفحه، و اگه بسته شد تو یه صفحه دیگه می‌‌مینویسم. فقط اسم کوچیک خودتو بنویس که بتونه باهات تماس بگیره.
    0
    2
    ‌سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    kitfa - سیاتل,بلویو، ایالات متحده امریکا
    اوکی بفرمایین....، ولی‌ از ایشون نپرسین به ایشون بگین بیان بهأی سنتر اونجا من دقیقا بهشون این افراد رو نشون میدم ، و حتا اینقد بی‌ فرهنگ داریم که شما نمیدونید.به دوستتون بفرمایید ....
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.