ساخت درب طلای حرم حضرت عباس با هزینه ۲ میلیارد تومان
+148
رأی دهید
-293
ایرنا نوشت: باب الراس حرم حضرت عباس (ع) عصر پنجشنبه در آستانه خجسته میلاد حضرت زهرا (س) دخت نبی مکرم اسلام (ص) در آیینی معنوی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در مصلی ساوه رونمایی شد.رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در حاشیه این مراسم به خبرنگارایرنا گفت: ساخت در موسوم به 'باب الراس الشریف' حرم حضرت ابوالفضل العباس با کمک مردم استان مرکزی به ویژه شهرستان های زرندیه و ساوه پس از 18 ماه انجام شد.
مهدی زندیه وکیلی افزود: این در دو لنگه ای که بالای سر مرقد منور حضرت عباس (ع) قرار می گیرد ، دارای 4 متر و 28 سانتیمتر ارتفاع و 280 سانتیمتر عرض است و برای ساخت آن از هنرهای مختلف رایج کشورمان از قبیل خاتم کاری، گره چینی، قلم زنی، میناکاری، زرگری و معرق استفاده شده است.
وی بیان کرد برای زیباسازی باب الراس حرم عباس (ع) بیش از سه کیلوگرم طلاهای اهدایی و نذورات مردمی و همچنین 700 کیلوگرم مس به کار رفته است و بهره مندی از مقادیری چوب ساج وارداتی از منطقه شیعه نشین کشور برمه، دیگر ویژگی ممتاز این اثر مذهبی نفیس می باشد.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اظهارکرد: با اینکه برای اثر مذکور نمی توان ارزش ریالی تعیین کرد، اما هزینه تمام شده آن حدود دو میلیارد تومان برآورد شده است.
زندیه وکیلی گفت: بهره مندی از 110 قطعه میناکاری در باب الراس حرم حضرت عباس (ع) توسط هنرمندان میناکار استان مرکزی و نیز قلم زنی، خاتم کاری و منبت کاری توسط هنرمندان زبده از دیگر صنایع به کار رفته در این اثر بدیع می باشد.
وی افزود: هماهنگی های لازم برای انتقال باب الراس حرم حضرت عباس (ع) به کربلای معلی با مسوولان مربوطه در عراق در حال انجام است.
وی اظهار کرد: باب الراس حرم حضرت ابوالفضل (ع) برای انتقال به کربلا از همه شهرستان های استان مرکزی و سایر شهرهای طول مسیر از اراک تا عراق عبور داده خواهد شد.
ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از سال 1384 ، دو سال پس از ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون در 150 پروژه مختلف از قبیل ساخت سقاخانه های حرم های امام موسی کاظم (ع) در کاظمین، امام علی (ع) در نجف اشرف و امام حسین(ع) در کربلای معلی و نیز ساخت صحن حضرت زهرا (س) در شهر نجف مشارکت داشته و ساخت ضریح ابراهیم مجاب (ع) و باب الراس حضرت عباس (ع) از دیگر فعالیت های این ستاد بوده است.
وی بیان کرد برای زیباسازی باب الراس حرم عباس (ع) بیش از سه کیلوگرم طلاهای اهدایی و نذورات مردمی و همچنین 700 کیلوگرم مس به کار رفته است و بهره مندی از مقادیری چوب ساج وارداتی از منطقه شیعه نشین کشور برمه، دیگر ویژگی ممتاز این اثر مذهبی نفیس می باشد.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اظهارکرد: با اینکه برای اثر مذکور نمی توان ارزش ریالی تعیین کرد، اما هزینه تمام شده آن حدود دو میلیارد تومان برآورد شده است.
زندیه وکیلی گفت: بهره مندی از 110 قطعه میناکاری در باب الراس حرم حضرت عباس (ع) توسط هنرمندان میناکار استان مرکزی و نیز قلم زنی، خاتم کاری و منبت کاری توسط هنرمندان زبده از دیگر صنایع به کار رفته در این اثر بدیع می باشد.
وی افزود: هماهنگی های لازم برای انتقال باب الراس حرم حضرت عباس (ع) به کربلای معلی با مسوولان مربوطه در عراق در حال انجام است.
وی اظهار کرد: باب الراس حرم حضرت ابوالفضل (ع) برای انتقال به کربلا از همه شهرستان های استان مرکزی و سایر شهرهای طول مسیر از اراک تا عراق عبور داده خواهد شد.
ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از سال 1384 ، دو سال پس از ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون در 150 پروژه مختلف از قبیل ساخت سقاخانه های حرم های امام موسی کاظم (ع) در کاظمین، امام علی (ع) در نجف اشرف و امام حسین(ع) در کربلای معلی و نیز ساخت صحن حضرت زهرا (س) در شهر نجف مشارکت داشته و ساخت ضریح ابراهیم مجاب (ع) و باب الراس حضرت عباس (ع) از دیگر فعالیت های این ستاد بوده است.
۷۸

فدای آقا - اودنسه، دانمارک
دست تمام کسانی که در درست کردن این در شرکت کردن٬ حالا چه مالی٬ چه هنری درد نکنه. اجرشون با آقا امام حسین. امامان در برزخ هستند، صدای ما را میشنوند و از آنها مدد خواستن هیچ اشکالی نداره.
360
29
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
۳۹

ziba shar - استکهلم، سوئد
دستشون درد نکنه اشالا تو راه برگشت به این عزیزان تجاوز نشه :)
24
175
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
۴۵

kiyanzx1 - استکهلم، سوئد
حالا به همین نادانان بگو : یه نفر داره تو بیمارستان جون میکنه احتیاج داره به دارو ، پول!!! ، اگه دادند ، میگن ، خدا شفاش بده !! یعنى اسطوره هاى حماقت در فکر ، ذهن جا خوش کردند در حد المپیک !!!
18
296
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
۵۷

wasp763 - استکهلم، سوئد
لطفا منفی نزنید بذارید مردم ببینن پولمون چطوری هدر میره ایرانی تو خیابان میخوابه پولش خرج دره حضرت عباس میره توف به اون غیرتتون با اون عباستو ...
21
248
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
۶۴

mina minavand - هانور، آلمان
آدم میمونه که چی بگه.زنده هارو میکشن برای مرده ها در طلا میسازن.
17
257
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
۴۷

سورتمه - سورتمه، بلژیک
ننگ بر ایرانیان مرده پرست و اهن پرست.براستی که ما زندگان رو ول کردیم و به مردگان چسبیدیم.
15
250
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
۵۴

غربت نشین - اسن، آلمان
لعنت به شما با این پول چندتا خانواده را از پریشانی نجات داد چند تا هزینه های افراد مریض را میشه پرداخت کرد چند تا جوان را خانه بخت میشه فرستاد و کارهای زیادی دیگری که میشه انجام داد آنوقت برین و بکنید تو حلق عربها که زودتر بهتان توهین کنند. یارو 1500 ساله مرده آنوقت اینها میرن براش درب درست میکنن.
15
246
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
۳۰

گشتاسپ - شیراز، ایران
دولت و رهبرچلاق خرافه پرست نادان.حیف .تخت جمشید و پرسپولیس و غار شاپور و ده ها آثار باستانی داره میپکه اینا پول ایران رو خرج این تازیان میکنند که به مادران این سرزمین تجاوز کردند تازه گورشون روآباد میکنن.این همه گرسنه و کودک کار داریم.همه بدبختی ما از حضرت عباسه. یادمه شاه تو حادثه ای هوایی جان بدر برد و گفت حضرت عباس منو نجات داد دستمو گرفت.اگر شاه جای اعتقاد کورداشتن چشاشو باز میکرد سر خمینی رو همون اول زیر آب میکرد خمینی بساط زیر پاشو جاروب نمیکرد ملت هم گیر آخوند نمی افتادند ایران هم چنین به فنا نمیرفت.
17
223
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
۶۵

سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
یک مذهب جعلی و مرده پرست،اخه زندگان به مال و اموال و طلا نیاز دارن یا بدن مرده ای که به خاک تبدیل شده،باز میگن من رافضی رافضی میکنم ،خوب خودتون تصورش رو بکنید با دست خودشون ضریح میسازن و دورش میچرخن بعد از چیزی که خودشون ساختن حاجت میخوان خوب میشه لطفاً کسی شرک رو برای ما تشریح کنه؟اون امامی که تو این خاک خوابیده اگه میتونه مریضا رو شفا بده یا مرده رو زنده کنه و یا چکهلی برگشتی مردم رو پاس کنه چرا نمیتونه مگسی که بر سنگ قبرش نشسته رو از قبر دورکنه؟اگه میتونه بگو زنده بشه بیاد بیرون
35
168
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
۵۰

غربت سرد - بروکسل، بلژیک
دست تمام کسانی که در درست کردن این در شرکت کردن٬ حالا چه مالی٬ چه هنری ....بشکنه به حق آه خانوادههای بی بضاعت و ندار .
14
187
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
۵۷

azadeh11 - آمستردام، هلند
پول مردم را این آخوندها چطوری میریزندد بیرون..آخه ای بی پدر و مادرها سیستان و بلوچستان و شهرهای دیگر ایران را این پول را بیشتر احتیاج دارند، کثافتهای بت پرست....
7
144
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
۵۵

Persiangulf2535 - لندن، انگلستان
ستاد بازسازی عتبات عالیات قراره برایه مرقد اسب حضرت هم یه قمبل عظیم ازطلا بسازند وبفرستند.
8
124
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
۵۸

parvin55 - مادرید، اسپانیا
برای اجداد خون خوارتان میکنید-- برای جلب نظر بی هویتها و بی سوادان داخل.....مرگ بر شما-آبجی زینبها و برادران خل هورا بکشید که حق شما همین .... هستند.
10
108
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
۵۵

Persiangulf2535 - لندن، انگلستان
با همه چیزاعراب مخالف هستم غیرازیک چیزکه معتقد هستند که شیه ها کافروخرافه پرست هستند وشیعه ها با اینکارها اینروثابت میکنن .
12
113
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
۴۶

Persian cherika - گوتنبرگ، سوئد
آدم بیسواد منفی دادن تو نشون تنفرت نیست، این طور این پست زیاد بالا نمیمونه. جان مادرتون منفی ندید الکی اجازه بدید ملت بفهمن پول مردم برا چه ... خرج میشه.
7
92
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
۵۵

hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
همون خدا شفا بده کفایت میکنه!
6
46
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
۱۰۸

Anarchist - دبلين، ایرلند
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی ,با شما موافقم دوست عزیز. با وجود اینکه من خودم شیعه بدنیا آمدم و سالها اعتقاد عمیقی به باور شیعی داشتم و حتا در سالهای جوانی قصد داشتم که به قم بروم و طلبه شوم. اما اکنون پس از سالها مهاجرت از ایران و آشنایی با سایر ادیان از نزدیک ، زندگی در کشورهای مختلف اروپا ی شرقی و غربی و تحصیل انسان شناسی، فلسفه و جامعه شناسی در دانشگاههای مختلف به این نتیجه رسیدم که کل مذاهب راه به جائی نمیبرند ، در میان همه مذاهب هر کدام به خود این حق را میدهد که از دیگری متمایز است، ولی در حقیقت همشان به نوعی با خرافات عجین هستند.و در میان اینان یهودیت و اسلام به کل از باقی ادیان خرفه تر است، و مذهب شیعه در راس خرافگی...!
8
106
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
۵۱

ابن ملجم - مونیخ، آلمان
لعنت خدا به خودتون و مذهب کذایی و مسخره تون، بت پرستای ،مردار رست بی شرف،چند هفته پیش یک هموطن جنوبی که نتونسته بود مجوز یک دستفروشی از شما زالوها و نوچه های از شما بی شرفتر زالوسفتتون بگیره خودشو اتش میزنه ای شرم زن و بچه که نمی تونه شکم انها را سیر کنه، نیست که به اینها کمک کنید،نیست که به مردم محروم در شرق برسید،ولی هست برای این مدراهای عرب که فدای زیر شکمشون شدن درب و پنجره و توالت طلا میسازید،چقدر حیف شد ادمکش های از شماها کثیفتر داعش دستسون به این اشغادونیها نرسید که همه را تبدیل به توالت کنند.حالا اگر این توالت دربش طلا نباشه به سنگ توالت برمیخوره؟دیروز نامه عباس دوران و به همسرش همه خوندیم ،انها زندهیشون رادادند که شما از حاصل خون انها درب و سنگ توالت طلا بسازید تقدیم کسانی کنید که ۸ سال خون فرزندان این خلق را ریختند.بنازم به غیرت ۷۵ میلیون ایرانی که تا تقی به توقی میخوره داد میزنن ما ۲۵۰۰ سال تمدن داریم ما توله های کورش هستیم وووو،ادعا سر به اسمان میزنه غیرت،کالای نایاب تو جمهوری اسـ... ایران
6
101
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
۶۲

92ارشام - لندن، انگلستان
[::فدای آقا - اودنسه، دانمارک::]. کاش سوادمذهبی داشتی!بزرگوار امامان بقول امثال شما میروندبهشت نه برزخ!وبرزخ جای من و امثال من است که مخالف پول دادن وکمک کردن به عربهای سوسمارخوار هستیم چه عربستانی باشند وچه عراقی ها که کشتندجوانان ما را وتجاوزهای بیشماری به مرزنشینان ایرانی درآغازجنگ کردند.اما دولتمردان ما چون شما به پارس و اریایی بودن خودشان افتخار نمیکنند و متجاوزان عرب را ساپورت وپشتیبانی میکنند.منتظرباشید بزودی خبر تجاوزهای بیشتری از عربها بشنوید.
5
84
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
۳۳

بچه شمال - گیلان، ایران
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. تو تا می تونی اینجا خودتو پاره کن مهم اینه که ((هیچکی تو ایران برای تو ارزش قائل نیست)).خدا رو شکر یه شیعه رافضی کافرم ولی یه سنی(وهابی) وحشی جانی نیستم یعنی نمی تونیم باشیم تو خون و مراممون نیست ترجیح میدیم شب و روز دو قبرها و امامزادها بچرخیم و پای خودمونو داغون کنیم ولی کودک پنج ساله سلاخی نکنیم جگر خواری نکنیم انسان سوزی نکنیم و......خدایا شکرت یه شیعه رافضی کافرم!
86
22
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
۴۸

Cocoo - تورنتو، کانادا
[::Anarchist - دبلین، ایرلند::] . دوستِ خوب خیلی خوشحال شدم که میبنینم عمرتو تلف نکردی در زندگی کردن با بیهودگی و داشتنِ تعصباتِ بیجا.
3
39
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
۶۸

Madjid aramesh - پاریس، فرانسه
[::فدای آقا - اودنسه، دانمارک::]همونطور که همه اخوندا میگن این إمامان و حضرت عباس و اینها اصلأ به مال و منال دنیا اهمیت نمیدادن و فقط به فکر کمک به مستضعفین بودن حالا چطور بعد از مرگشون راضى میشن که از شکم مستضعفین و یتیمان و دیگران ببرن و دختران نو جوان براى دواى پدر و مادر پیرشون مجبور به خود فروشى بشن و اینها در طلا براى قبرشون داشته باشن و شما میگین اجر این أحمقا با امام حسین؟.
3
71
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
۶۸

Madjid aramesh - پاریس، فرانسه
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. صد در صد با این کامنت موافقم ولى باید توجه داشت که این کامنت در مورد اون مکعبى که تو مکه ساختن و روش پارچه سیاه کشیدن و ملت میرن دورش هفت بار میگردن و بعد میرن به شیطون سنگ میزنن هم صدق میکنه
8
54
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
۳۷

parasto68 - شیراز، ایران
مردم ایران به معنای واقعی بت پرستند، دقیقا کاری رو دارن میکنن که بت پرست ها در زمان قدیم میکردند، البته جالبه که به خدا هم اعتقاد دارند و بت پرستی هم میکنن. در زمان های قدیم وقتی بت پرست ها یه خواسته ای داشتن با کلی طلا و جواهر که به پای بت ها میریختند خواسته خودشون رو به بت میگفتند. دققیا همین کار رو الان دارن میکنن ، میرن حرم و کلی پول و طلا توش میریزند که مثلا مورد لطف واقع بشن. این حرم هایی که با طلا ساخته میشه ، اون از جعبه مکعبی تو مکه ، همه و همه بت هستند و کسانی هم به اینجور جاها میرن بت پرستند.
4
69
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
۵۵

اون پسره تو فیلم کیارستمی - آرلینگتون، ایالات متحده امریکا
"بیش از سه کیلوگرم طلاهای اهدایی و نذورات مردمی" تا وقتی همچین گوسفندانی هستند این گرگها هم هستند
3
74
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
۷۵

طیاره ساز - سیاتل ، ایالات متحده امریکا
[::فدای آقا - اودنسه، دانمارک::]. آخه بیسواد تو اصلاً میدونی «برزخ» یعنی چی؟ برزخ یعنی مرحلهء بلاتکلیفی بین بهشت و جهنم! یعنی جایی که حتی خدا هم نمیدونه با این موجود .... (متوفی) چیکار کنه!!. حالا برگرد برو فدای غاغات شو که ایشالله اون یکی دستش هم چلاق شه !.
5
71
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
۶۵

سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
[::Anarchist - دبلین، ایرلند::]. [::Madjid aramesh - پاریس، فرانسه::]. دوستان محترم ایراد شما عزیزان در مورد کعبه و اصل دین اسلام اشتباهه برادرانم ،اسلام تنها دینیست که بعد از ١٤٠٠سال کتابش مورد تحریف قرار نگرفته و تا قیامت نخواهد گرفت ،تنها دینیست که قبول مسلمانی انسانها را احترام گذاشتن و پذیرفتن پیامبران ما قبل از محمد میداند و با احترام از تورات و انجیل و زبور و تمامی پیامبران و بزرگانی همچون لقمان و ذوالقرنین(کورش بزرگ)یاد میکند و انها را به خاطر باوری حنیف مسلمان میداند ،در سراسر این کتاب یک کلمه از شمشیر نام برده نشده و مسلمانان را اگر به جهاد امر کرده فقط با کسانی حاضر به جنگ بوده و هست که علیه ان شمشیر بکشند و ان را تهدید کنند وگر نه جنگ مورد مذمت و نکوهش قرار گرفته و حتی دستور داده اگر کافران و مشرکان صلح را خواستند بیدرنگ ان را بپذیرید ،تنها ایراد ی که به پیروان دیگر مذاهب دارد غلو و افراط و تفریطی است که در مورد شخصیتهای دینی میکنند و انها را تا مقام خدایی بالا نیبرند مانند شیعه غالی امروزی که علی را به خدایی رسانده
57
9
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
۶۵

سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
[::Anarchist - دبلین، ایرلند. [::Madjid aramesh - پاریس، فرانسه. این دین و این کتاب همه بشر را به چالش میکشد که یک کلمه و نه حتی یک ایه و یا سوره نقد کنند ،کتابیست که بسیاری از علوم کشف شده امروزی را بیان کرده از جمله کیفیت پرورش جنین و یا ساختار رحم مادر و یا سخن گفتن از عدم اکسیژن در خارج از مدار زمین و یا گسترش یافتن منظومه شمسی و بسیاری از علوم دیگر و با تکمیل قران تنها از بشر یک چیز خواسته این که الله تنها قادر مطلق و تنها خالق هستی و همه چیز در ید قدرت اوست و بنابر این با رحم و شفقتی که دارد از بندگانش خواسته وی را صدا بزنند و از وی یاری بخواهند فقط و فقط و رها کنند عبادت بزرگان و حتی پیامبران و شاهان را و کسی را بخوانند که وجود هستی از او و به خاطر اوست و برای این که بشر را به یاد خود وادارد دستور به ساخت دیواری مکعبی داد که توسط پدر پیامبران ابراهیم ساخته شود و بدینصورت منشاء این سه ائین مسیح یهودو اسلامرا یکی بداند وگرنه وجود ان دیوار و سنگها بهانه ای بیش نیست و ما فقط به این خاطر به ان سجده میبریم که امر او را اطاعت کنیم و بس
46
7
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
۴۶

Berdia-Iran - قم، ایران
واقعا جای تاسف،،،،در کشوری که دخترانش برای خرج شب دست به هر کاری میزنن،،اخه این کارها چه معنا داره،چرا فقط شیعان ایران از این کارها میکنن
2
43
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
۴۰

yashainiran - ایران، ایران
خب چجوری باید خسارت جنگ با عراق پرداخته بشه؟
1
32
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
۵۳

ordak - بن، آلمان
ما ایرانی جماعت خوش ادعا بودیم و هستیم هر جا اسم ایرانی میاد بدون معطلی جواب اینه ۲۷۰۰ سال سابقه تمدن،ولی در حقیقت ما فقط سابقه ۲۷۰۰ حماقت راداریم،بیش از ۱۵۰۰ ساله مخواهیم خودمون و به اعران بچسپونیم و ادعا مسلمانی میکنیم و ولی اعراب هنوز به ایرانی میگن مجوسی(اتش پرست)،حتی تن لش های زالو صفتی مثل حسن خرص الله لبنانی که گردنش با حق مردم ایران کلفت شده و همچنان میشه وقتا حرف از تمدن پارسی یا ایرانی میاد فورا میگه: ما تمدن ایرانی یا پارسی نداریم ما تمدن ایران اسلامی داریم،این دلیل بیسوادی ان زالو نیست بلکه دلیلش اینه که این را برای خودش به عنوان یک عرب کثر شأن میدونه که بگن ایرانی میلیونها دلار را سالانه به جیبش میریزه،باید حتما بگن ایران اسلامی تا این ... بیریشه قبول کنه پولی که گرفته از مجوسیها نبوده بلکه از کسانی بوده که اجداد ملعون اون انها را ادم کردند،حقیقت اینه،خیلی جالبه از قذافی پرسیدند چرا همه محافض های تو زنند و نه مرد،در جواب گفت،تو .... مرد پیدا نمیشه!!!،ولی به ایرانی که میرسه این ...خودشون را سید یعنی اقا بالاسر میدونن
3
29
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
۳۳

بچه شمال - گیلان، ایران
اوه اوه. چه همه افتادن به قربون صدقه اون ریشوی(با شپش) بی سبیل مرتیکه سلفی وهابی..لیاقتتون همینه یه روز جنایت داعش می بینن میگن شیعه بهتره!تا از این خبرها تو سایت میاد (اصلا نمی دونم چرا؟اینجا کسی اعتقاد به این چیزها ندارد!)میگن نه سنی بهتره اصلا معلوم نیست با خودشون چند چندن !!اصلا هر چقدر دلتون می خواد بنویسید کی تو ایران حرفاتونو میشنوه کی واسه حرف شما به اعتقادش پشت میکنه!
44
6
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
۵۱

kawir - فرانکفورت، آلمان
واقعا حقش بود که همه این قبرها را تبدیل به... میکردند تا حداقل این..سوسمار که زندشون به لعنت خدا هم نمی ارزید حداقل مردارشون ارزش ... شدن و داشته باشه،اخه این...اگر ادم حسابی بودن به درد خدایی میمردند نه مثل ...،کدام یک از این امام های فرقه منحرف و مردار پرست شیعه به اندازه یک جو به انسانیت خدمت کرد؟؟!!،تمام زندگی.. و صرف زیر شکمشون کردند وقتا دیدند که عمرشون کفاف زیر شکمشون و نمیده تو ذهن مریضشون داستان ۷۰ حوری بهشتی بهشت را برای خودشون سر هم کردند تا بعد از ... شرمنده زیر شکم نباشند،ببیم با این درب ... طلا که برای اون ... ساختید چند تا بیمارستان و دانشگاه میتونستید بسازید؟چند خانواده را در این مملکت میتونستید از فلاکت نجات بدید،چند مجرح جنگ و که توانائی خرید حتی دارو را ندارند یشد کمک کرد؟؟،ببنم اون .... تا حالا چه نفعی تا حالا به کسی رسوندن؟؟
5
41
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
۳۳

بچه شمال - گیلان، ایران
[::Anarchist - دبلین، ایرلند::]. از گذشته ای که از خودت تعریف کردی معلومه آدم جو گیری بودی که به هرج و مرج افتادی!اعتدال چیز خوبیه تو زندگی
41
4
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
۵۴

Malek-Welkin - کلگری، کانادا
متنفرم از این مرده پرستی و همچنین از الاغهای مرده پرست.
1
42
جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱
۷۸

فدای آقا - اودنسه، دانمارک
[::طیاره ساز - سیاتل ، ایالات متحده امریکا::]. [::92ارشام - لندن، انگلستان::]. طیاره ساز هی سواد سواد نکن. امروزه همه سواد دارند (گوگل) ضمنا تکست که میزنی٬ با ادب باش. جناب 92ارشام خداوند متعال فرمود: « کُلُ شَیءٍ هالِکٌ إِلاَ وَجهَهُ لَهُ الحُکمُ وَ إِلَیهِ تُرجَعُون : همه چیز جز هلاک شونده است مگر وجه او. حاکمیت تنها از آن اوست ؛ و همه بسوى او بازگردانده مى شوید.»(القصص:88) و در روایات فراوانی از اهل بیت (ع) آمده است که « نحن وجه الله : ما هستیم وجه الله. » حاصل کلام این که همه ی معصومین و بخصوص چهارده معصوم در همین دنیا نیز وجودی فرا برزخی داشته اند ؛ و در آن واحد در هر سه عالم طبیعت ، برزخ و آخرت حضور داشته اند. لذا این بزرگواران بعد از رحلت نیز همچنان برزخ و آخرت را یکجا دارند. البته چهارده معصوم فراتر از آخرت نیز حضور داشته بر تمام موجودات عالم سروری دارند.
64
10
شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
۳۳

بچه شمال - گیلان، ایران
[::kawir - فرانکفورت، آلمان::]. اون ذهن مریضو جنابعالی داری که همه رو مثل خودت می بینی.حتما خودت زندگیتو از بس صرف.... کردی فکرت از اون حد بالاتر نمی یاد .در مکتب شما یاد ندادن به اعتقادات دیگران احترام بزارید؟!
41
2
شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۰
۴۳

باور عمیق - قم، ایران
دستشون درد نکنه بابت چیزی که با پول خودشون ساختند . انشالله در آینده بهترش رو هم خواهند ساخت . اما این قضیه و رویه پیشینه ای طولانی دارد . در خلال تمام سالهایی که حکام جائر سنی مذهب سعی در پاک کردن نام اهل بیت پیامبر داشتند و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نکردند ، کینه و خشمی عظیم در دل مردم عاشق جا گرفت . تجلیل از مقام اهل بیت پیامبر پیامی است که به خوبی آشکار میسازد تمام تلاشها و جنایات شما در این راه ناکام بوده است . اینها ساخته شده و در آینده هم بسیار باشکوه تر ساخته خواهد شد . تجلیل از مقام کسی که روزگاری در برابر وهابیان و سعودی ها و داعشیان زمان خویش تا آخرین لحظه ای که جان در بدن داشت سر تسلیم فرود نیاورد . هیچ چیز نمیتواند مردم ایران را از این ابراز محبت باز دارد چون که این محبت قبل از تولد با گوشت و پوستشان عجین شده و طرح دلایل انحرافی نخواهد توانست ذره ای در اعتقاد و محبت راسخ عاشقان ایشان خللی وارد سازد
47
3
شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۱
۴۳

باور عمیق - قم، ایران
اما یه سری دروغ انحرافی . اول اینکه این بابا میگه اینها مرده اند . خب ما چون قرآن رو قبول داریم میدونیم که ( و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون) . این شهدا مطابق با کلام خدا مرده محسوب نیستند بلکه زنده هستند . روزگاری که سپاه یزید آن جنایت را در حق این جانمرد انجام داد ، جنایت خویش را با اجیر کردن تعدادی اسب سوار در غروب همان روز و تاختن بر جنازه مطهر ابوالفضل و یارانش تکمیل کرد تا حتی نهایت بی احترامی و وحشی صفتی را در حق جنازه اینها هم به جا آورده باشد . گذر سالها امروز مشخص میکند که حتی پیکر این عزیزان نیز امروز مورد تکریم قرار میگیرد . عزیزان . ابوالفضل کسی بود که روزگاری در برابر داعشیان و و هابیان زمان خویش ایستاد و تا لحظه ای که جان در بدن داشت تسلیم پلیدی آنها نشد . تکریم ابوالفضل و اهل بیت تکریم شخص آنها نیست . تکریم مرام و مسلک و شهامت و شجاعت آنهاست . تکریم ایستادگی آنها در برابر وحشیان زمان خویش . تکریم مردانگی آنها در برابر نامردان زمان خویش . تکریم دلیری آنها در برابر زورمندان بزدل زمان خویش
45
2
شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۸
۴۳

باور عمیق - قم، ایران
نادانی حجتی میطلبد . میگوید اگر او توانی دارد از او بخواهید که از گور پاشود . غافل از اینکه او خیلی سال است که از گور دنیا برخواسته و به حیات پر نعمت خویش ادامه میدهد . این نادان حیات را تنها در قالب جسم میداند و نشنیده که رسول خدا فرمود : ماتوا قبل ان تموتوا . این نادان نشستن مگس بر روی قبر کسی را دلیل بر ناتوانی آن شخص به حساب میآورد غافل از اینکه همین الان میلیونها مگس وهابی و سلفی و داعشی در حال حیاتند و عجیب نیست که اگر خدا به طرفه العینی همگی شان را هلاک نمیکند . این نادان طواف به دور کعبه را که ساخته دست بشر است بت پرستی نمیخواند زیرا اعتقاد دارد که این فرمان خداست اما همین نادان تاکید فراوان رسول خدا بر زیارت حسین و یارانش را بت پرستی میخواند . همین نادان اگر مرد باشد و بخواهد فقط لیستی از کتابها و شماره صفحه همان کتابهایی را معرفی میکنم که نوشته علمای اهل سنت است و جالب اینجاست که راوی حدیث عایشه . همین نادان اشاره نمیکند که مسجد در عهد رسول الله در نهایت سادگی قرار داشته با پوشش حصیر در کف مسجد و برگ درختان نخل به عنوان سایه بان
45
1
شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۶
۴۳

باور عمیق - قم، ایران
و لابد میداند که اگر ایشان میخواست میتوانست مساجد را تبدیل به مشابه کاخهای آن زمان کند اما اشاره ای به کاخهایی مانند مسجد الحرام و مسجد النبی نمیکند . ایشان میگوید زیارت کعبه به خاطر فرمان خداست اما اشاره نمیکند که آیا طلای به کار رفته در پرده خانه کعبه نیز فرمان خداست؟ آیا قیف طلای به دور حجر الاسود نیز فرمان خداست؟ آیا سنگها و سرامیک های ایتالیایی متر مربعی فلان قدر نیز فرمان خداست؟ خودش بهتر از هر کسی میداند این صحبت ها شر و ور است . در پایان خاطره ای تعریف کنم . در یکی از سفرها به عراق به زیارت مزار (زید شهید ) رفتیم . ایشان که بعد از حادثه کربلا زخمی شده بودند بالاخره پس از تعقیب و گریز فراوان درگذشتند . از ترس حاکم وقت که اسمش یادم نیست او را در یک نهر جاری غسل دادند و دفن کردند که آنها به جنازه دسترسی نداشته باشند . پس از مدتی بالاخره جاسوسان مکان دفن را شناسایی کردند . جنازه را خارج کردند . سه سال یا هفت سال یادم نیست دقیق جنازه را بر دار در دروازه ورودی شهر آویختند . پس از آن جنازه را آتش زدند و به دستور حاکم وقت آن را کوبیدند و پودر کردند و در شهر به هوا پخش کردند .
37
1
شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۲
۴۳

باور عمیق - قم، ایران
شما دقت کنید ببینید شدت رذالت یک قوم و یک عقیده به چه میزان میتونه باشه که یک جنازه رو بکشن بیرون فلان قدر سال آویزان کنن، بعد بسوزونن، بعد بکوبن و پودرش کنن .آقایان مگر یادتون رفته همین چند ماه پیش اینا قبر حجر بن عدی رو شکافتند و سعی در خارج کردن جنازه کردن و بعدش با دیدن اون چیزی که انتظارشو نداشتند دیگه هیچ صدایی بالا نیاوردند؟ واقعا شک دارید که این داستانها مال 1000 سال پیش بوده؟ اینا عین همین کارها رو چند ماه پیش توی سوریه کردند .نتیجه چه شد ؟ امروز روی همان نهری که اینها قرن ها پیش جنازه زید شهید رو ازش بیرون کشیدند و طبع ذاتیشونو آشکار کردند بارگاهی عظیم بنا نهاده شده .چرا؟ چرا؟ فقط و فقط به خاطر یک پیام .اینکه شما هیچ غلطی نتوانستید بکنید .اگر فکر کردید با پودر کردن جسد یک نفر موفق میشید یاد اون و مسلک اون رو محو کنید باید بدونید کور خوندید .میسازیم و میسازیم . هر روز با شکوه تر از دیروز .اگر امروز ناموس شیعه توی شیعه نشین های عراق مثل ناموس خود این وهابی ها زیر اون پیکر کثافتشون دست به دست نشد به برکت و حرمت همون صاحب بارگاهیه که فرهنگ مقاومت و ایثار رو با اهدای جانش نشر داد
43
1
شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۷
۴۳

باور عمیق - قم، ایران
آقای سلطنت طلب . کاخهایی که امرا و خلفای شما در زمان حیاتشان برای شهوت رانی و باده گساری با پول مردم ناراضی میساختند را امروز مردم ما با پول خود برای تکریم و بزرگداشت عزیزانشان میسازند . کاخهایی که روزی ( خال المومنین ) معاویه ( دایی شما رو عرض میکنم) برای عشق و شهوت خود بنا میکرد امروز بسیار کمتر از آنها را مردم ایران و شیعه با پول خود و رضایت خود برای کسانی میسازند که روزگاری تمام زندگیشان را دو دستی و خالصانه در راه حفظ انسانیت و شرف انسانی تقدیم مردم کردند . همین مکانها جایی است که مردم با ورود در آنها یا نماز میخوانند یا دعا میکنند و ختم کلام اینکه عبادت خدا را به جا میآورند . شرک و بت پرستی این است که با پول مردم برای خود هواپیمای لوکس و تمام طلا میسازید و به آبروی همانها در فرودگاه تجاوز میکنید . تفاوت فرهنگ ما و شما در این است . اینجا مهمان را روی تخم چشمشان میگذارند و آنجا مهمان را هتک حرمت میکنند . فکر میکنید ماجرای هتک حرمت مهمانی چون حسین از سوی کوفیان زمان خویش افسانه بوده؟ نه آقا . عین همینها را ما امروز هم داریم میبینیم
44
3
شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۴
۴۷

jojo796 - تهران، ایران
[::فدای آقا - اودنسه، دانمارک::]. پیغمبر بااون دبدبه وکبکبش گفت من هم مثل شما انسانم وازفردای خودم خبرندارم اون وقت اماما از پیامبربالاترن به نظرت ؟دوما همه انساها وهستی تجلی خداوند است که بایدچشم بصیرت پیداکنیم تاببینیم درغیراینصورت اگه فرقی بین انسانها باشه بس خداوندعدالت نداره وعادل نیست ؟ چهارم عظمت خداونددر ذهنهای گرفتارومتعصب جایی نداره پنجم این چیزایی که میگی برزخ وآخرت دریک لحظه بودن اول برو ببین این معانی چی هستش کجای آخرت منظورت تولا مکانه تو لازمانه تو جناته توجنتی هستش تازه بین اینا هم چنت دیگه زندگی داریم
3
28
شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
۵۸

parvin55 - مادرید، اسپانیا
[::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. آقا شما هم از بی سوادی تعدادی از کاربران و-- اسلام دیگر شریعتی خائن --استفاده نکن و بر روی دستورات اصلی دینت پرده بکش !!!مگر کشتن مرتد ..از اسلام برگشته مجازات مرگ ندارد؟؟؟؟؟ مگر روسپی خانه ی خصوصی با ۴ زن رسمی و تعداد بی شمار کنیز جزو دینت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر زنان اسیر ایرانی را رهبران دینت در حجاز نفروختند؟؟؟؟؟؟ جز سلمان که نویسنده ی قران بود با استفاده از تورات و انجیل.... حق داشتن دین زردشتی را برای خانواده ی خود مجاز و برای بقیه مرگ به ارمغان نیاورد؟؟؟؟این که خرافات شیعه بیشتر از دیگر شاخهها است دلیل کور بودن در برابر جنایت تأیید شده دینت نیست ...بس کن!!!!!!!!!!!
2
30
شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
۷۵

طیاره ساز - سیاتل ، ایالات متحده امریکا
[::فدای آقا - اودنسه، دانمارک::]. تو میگی..«طیاره ساز هی سواد سواد نکن. امروزه همه سواد دارند (گوگل) »......اونوقت با اینهمه راههای « باسواد» شدن هنوز توی بیسواد میگی........« امامان در برزخ هستند، صدای ما را میشنوند و از آنها مدد خواستن هیچ اشکالی نداره.».... یعنی حتی با گوگل هم به تو امیدی نیست! ببین دیگه چقدر وضعت خرابه!. من میگم تقصیر از عاغاتونه!
1
17
یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۰
۶۵

kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
[::بچه شمال - گیلان، ایران::]. [::باور عمیق - قم، ایران::]. [::parvin55 - مادرید، اسپانیا::]. با شماها هستم هزار تا!!!!! دمتون گوم! ایول بچه شمال گیلان! میخوامت!
10
2
یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶
۵۱

kuhestan - میلان، ایتالیا
باور عمیق اخوندک قم درسته جیره میگیری و هر چی بیشتر ... بنویسی مواجب بیشتری داری ولی فکر کردم کمی حجب وحیا داشته باشی که اینهمه دروغ را با این سطور طولانی ننویسی و سر مردم را درد نیاری. کم گوی و گزیده گوی چون در.
3
22
یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴