کمک خلبان عمدا باعث سقوط هواپیمای جرمن‌وینگز شده است.

+69
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۷۳
    فراتر از اندیشه - آلپ، سوییس

    در صورتی که کمک خلبان قصد خودکشی‌ داشت بود: مردک عوضی، اگر می‌خواستی وجود کثیفت از این دنیا ببری به درک، بی‌ وجود چرا بچهای مردم و ملت بیگناه به کشتن دادی؟.
    45
    81
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    dorssa - اورنج كانتي، ایالات متحده امریکا

    من باور ندارم فقط برای اینکه جرمن وینگز بازار خودش را از دست ندهد دست به چنین دروغی زدند چون تمام پروازهای جرمن وینگز بدلیل عدم مراجعه مسافران لغو شده بود و خلبانان این پرواز موافق با پرواز نبودند و روز قبل هم این ابو طیاره قراضه مشکل فنی داشته . دنیا شده بیزینس شما یا من . کی جعبه سیاه را گوش داده !!! کمک خلبانی که جوان و هزاران ارزو و امید به زندگی داره و حقوق خوبی میگیرد و در کشوری امن زندگی میکرده و از دوران کودکی در جامعه سکولار و ازاد رشد کرده هیچ دلیلی برای اینکار نداشته همش حرف مفته لوفتهانزا داشت بازار یکی از شعبه هایش را از دست میداد .. این هواپیما بیست و چهار سال از عمرش میگذشت ...
    27
    61
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    shirzan - برلین، آلمان

    [::فراتر از اندیشه - آلپ، سوییس::]. دوست عزیز زود قضاوت نکنید اینجا نوشته این احتمال منتفی نیست که وی قصد خودکشی داشته خود شما دوست داری راجع بشما اینقدر زود قضاوت بشه ؟ بزارید تحقیقات تموم بشه بعد حکم اعدام متوفی رو صادر کنید
    9
    44
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    saked - گسلی، بلژیک

    به خاطر ازدست ندادن اعتبار شرکتهای هواپیمای اروپا این چرندیات را به خورد مردم کودن خودشون میدن.قبل از اینها اعلام شده بود که هواپیما با وجود نقس فنی پرواز کرده.حالا گناه رو میندازن به گردن کسی که مرده و نمیتونه از خودش دفاع کنه.بهترین راه برای نگه داشتن اعتبار شرکتهای هواپیمایی.
    20
    46
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    فراتر از اندیشه - آلپ، سوییس

    حالم از کسانی‌ که فقط برای آرام کردن عقده روانی خودشان به کامنت‌ها منفی‌ میدهند واقعا بهم می‌خورد. اصلا نه مطلب را میخواند و نه میداند موضوع چی‌ هست. فقط مثبت گرفتن یک کامنت اذیتش و آزارش می‌کند این جوری خودش را ارضا می‌کند. اگر به این صورت آرامش پیدا میکنند بگذریم آرام بشوند. و اما تشکر از کسانی‌ که از روی منطق به درستی‌ به کامنت من منفی‌ میدهند.
    54
    30
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    فراتر از اندیشه - آلپ، سوییس
    [::dorssa - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا::]. این اخبار‌ها و گزارش توسط مقامات امنیتی و پلیس فرانسه منتشر میشوند و کاری به شرکت هواپیمایی ندارد. موضوع خیلی جدی‌تر از مسائل تجارتی هست. در ضمن ۲۴ سال سن زیادی برای یک هواپیما نیست.
    20
    30
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    فراتر از اندیشه - آلپ، سوییس
    [::shirzan - برلین، آلمان::]. شاید اخبار به شما دیرتر می‌رسد، ولی‌ در فرانسه و سویس به صورت رسمی‌ اعلام شده.
    20
    13
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۱
    senator x - تهران، ایران
    البته فقط نظرمن هست,احتمال این را داردکه کمک خلبان ایده های(داعشی)داشته است؟
    23
    14
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    [::dorssa - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا::] اصلا ربطی به زندگی خوب و حقوق این چیزها نداره خودکشی !! همین ۳ ،۴ سال پیش بود فوتبالیست المانی ۲۰ و خورده ای ساله خودش انداخت زیر قطار !! در ضمن مقامات فرانسه پیگری کرده اند و اخبار رو منتشر کردنند نه آلمان !!.
    6
    14
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    sorena la - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    با عرض تسلیت به تمامی خانواده های محترم این عزیزان از دست رفته. یه چندتا نقطه مهم راجب ایران هواپیما هست که خواستم جهت اطلاع دوستان اینجا بیان کنم.اول اینکه تولید این هواپیما از سال ۱۹۸۷ اغاز شده و دارای سه مدل میباشد Airbus A318-320-321. این هواپیما از همون اغاز بکار دچار سوانحه بسیار زیادی بوده به خاطر قیمت مناسب و استفاده بیش از اندازه شرکتهای هواپیمایی مثل پراید می ماند.(A319) یک ۱ جولای ۲۰۰۲- ۱۹ جانوری ۲۰۰۳- ۱۲ اگوست ۲۰۱۰ -۲۴ سپتامبر ۲۰۱۰-۲۴ مارچ ۲۰۱۳.A320 . ۲۶ جون ۱۹۸۸-۱۴ فبری ۱۹۹۰- ۲۰ جاونری ۱۹۹۲-۱۴ سپتامبر ۱۹۹۳-۲۲ مارچ ۱۹۹۸- ۲۳ اگوست ۲۰۰۰- ۷ فبری ۲۰۰۱- ۲۱ سپتامبر ۲۰۰۵- ۳ می ۲۰۰۶- ۱۷ جولای ۲۰۰۷- ۳۰ می ۲۰۰۸- ۲۷ تومبر ۲۰۰۸- ۱۵ جانوری ۲۰۰۹- ۲۹ اگوست ۲۰۱۱- ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۲- ۲۸ دسمبر ۲۰۱۴-۲۴ مارچ ۲۰۱۵.A321. ۱ سپتامبر ۲۰۰۱- ۲۱ مارچ ۲۰۰۳- ۲۸ جولای ۲۰۱۰- ۵ نوامبر ۲۰۱۴- حالا لطفا خودتون تصمیم بگیرید که کی مقصر هست خلبان یا هواپیما؟.
    8
    15
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    اون پسره تو فیلم کیارستمی - آرلینگتون، ایالات متحده امریکا
    فردا گندش در میاد که مسلمون بوده
    10
    21
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    sorena la - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    Airbus A320. 1.سال ساخت ۱۹۸۸. 2.از روز به کار گیری این هواپیما تا به امروز بیشتر از ۶ بیلیون مسافر در دنیا جا به جا کرده که معادل ۸۶٪ جمیت کل دنیا میباشد. 3.فقط در مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار میگیرد. 4.در حال حاضر تعداد ۶۱۵۷ از این نوع هواپیما در شرکت های هوایی دنیا مورد استفاده میباشد که در هر ۲ ثانیه این مدل هواپیما در حال نشست یا بلند شدن در کل دنیا هست.
    7
    6
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند
    دیگه اون بد بخت که مورد، احتمالا بی‌ کس و کار هم بوده، شمام هرچی‌ خواستید بش ببندید که شرکت هواپیمایی‌های خودتون حفظ بشه. بیایید منفی‌ بدید، حقوقتون این ماه جلو جلو ریخته بشه. بد بختای خود فروخته.
    13
    14
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۲
    فدای آقا - اودنسه، دانمارک
    حالا من موندم تو این وسط تو این مصیبت این خبرنگاره منظورش از عکس شماره 9 چی هست!؟ عکس سه تا بقچه رو انداخته که البته اون دست راستیه اصلا مناسب نیست. دست چپییه هم که نامحسوسه. ولی وسطیه میزون. البته عکاس حرفه ای به همین میگن که با یه همچین عکسی و زاویه انداختنش همه رو کنجکاو کرده.
    21
    2
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    ukang - لندن، انگلستان
    ایکاش این مسولان بی‌ فکر،،، اینقدر خرج نکنن، وقت خودشون و مردم رو هدر ندن!! با یک نظر خواهی‌ ساده از ملت همیشه در صحنه و صاحب نظر ایرانی موضوع حل میشه!! خصوصا اگه سری به اینجا بزنن!! ;)
    3
    18
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    [::فراتر از اندیشه - آلپ، سوییس::]،،، با شما موافقم! ربطى به ایرلاینز نداره! در ثانى فرانسه چه ربطى به المان داره!؟؟.
    6
    12
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Ariobarzan PARS - بیرمنگام، انگلستان
    آخرش ملوم میشه طرف به دین مبین تازی گرویده بوده، همچین جنایتی رو فقط با همین میشه توضیح داد.
    11
    13
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان
    ۱- این گزارش از سوی دادستانی شهر مارسی فرانسه پخش شد و هیچ ربطی‌ به شرکت هواپیمایی‌ ندارد. ۲- خلبان‌هایی‌ که روز وقوع این حادثه اعلام کردند که آمادگی به پرواز ندارند، دلیل شخصی‌ و روحی‌ داشتند که در آن روز قابل درک است که خیلی‌ از خلبان‌ها از نظر روحی‌ آمادگی پرواز نداشته باشند. به این میگن unfit to fly. ۳- عمر هواپیما هیچ ربطی‌ ندارد، چون تمام سیستم های این هواپیما در طول این ۲۴ سال update میشود و این هواپیما مرتب تعمیر و سرویس میشود و قطعات تعویض میشود.در مورد هواپیمایی‌ ایران ایر که میگویند فرسوده است، به این دلیل است که بیشتر سیستم‌های هواپیما‌های ایرانی‌ بخصوص از نوع بوئینگ هنوز مال ۴۰ سال پیش است. مطمئن باشید که سازمان‌های امنیت هوایی‌هیچوقت بخاطر یک شرکت هواپیمایی چنین خبر دروغی را منتشر نمیکنند. اینجا ایران نیست عزیزم.
    10
    26
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    nassau - مالاگا، اسپانیا
    میدونید من چی‌ فکر می‌کنم. من فکر می‌کنم اینا همه دروغ است و مشکل از هواپیما بوده و ایرباس مقصر را کمک خلبان یا خلبان دانست، کسی‌ هم که زنده نمانده که خلاف اینو بگه
    14
    10
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند
    [::Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان::]. عمو جان تو انگار در هپروت سیر میکنی‌. شرکت هواپیمایی سرمایه یک مملکته ، لوفتانزا با اون عظمت اگه از کار بیفته فقط شرکت هواپیمایی نیست که ضربه می‌خوره، این کل کشور که ضربه می‌خوره. نکته دوم که همیشه یادت باشه اینه که حقوق اون دادستان رو همونی میده که صاحب اون سرمایه با اون عظمته . نظام کاپیتالیست اگه به گوشت نخورده یعنی‌ نظامی که سرمایه دار قدرت داره، نه دادستان و دادستنو دختر عمه‌ دادستان. ما ببین با کی‌ شدیم 75 میلیون.
    12
    16
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان
    متاسفانه ما ایرانی‌‌ها همه مثل دایی جان ناپلئون فکر می‌کنیم همش توطئه شده. از اونجایی که تو مملکت ما همه چیز رو ماست مالی می‌کنن، فکر می‌کنیم تو بقیه جاهای دنیا هم همینطوره. این هواپیما جعبه سیاه داره، voice recorder داره که تمام مکالمات داخل کایبین خلبان ضبط میشه و تمام سر و صدا‌هایی‌ که در کابین وجود داره. در کنار این تمام تلمتری پرواز رو هم ضبط میکنه. ارتفاع، سرعت، وضعیت پرواز، چه کاری انجام شده، چه سیستمی‌ فعال شده و غیره. چرا فکر می‌کنید همش توطئه‌ای در کاره؟ هواپیماAirbus A320 از بهترین هواپیما‌های دنیاست که در مسیر‌های کوتاه تا میان بلند تا ۶۰۰۰ کیلومتر بکار گرفته میشه. قیمتش هم ۱۰۰ میلیون دلار است. پس لطفا از خودتان حرف در نیارین. ۹۰% سانحه‌های هوایی‌ بیشتر اشتباه انسانیست تا سیستم هواپیمایی‌. البته به این هم ربط دارد که شرکت‌های هواپیمایی‌ به چه میزان به سرویس و تعمیرات ناوگانشان اهمیت قائل میشوند. در مورد شرکت‌های هواپیمایی آلمانی باید بگم که هیچ شرکتی تو دنیا به اندازه این آلمانی‌‌ها رو این چیز‌ها اهمیت نمیدن. اینها کارشون درسته.
    4
    21
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان
    شما لطفا نگاه کنید هواپیما‌هایی‌ که در ۱۰ سال گذشته از خانواده ایرباس سقوط کردن متعلق به کدام شرکت‌های هوایی‌ و چه کشور‌هایی‌ بودند؟. غیر از ایرباسA330 ایر فرانس بقیه متعلق بودند به پاکستان، اندونزی، لیبی‌، یمن، هندوراس و برزیل. همه کشور‌هایی‌ که وضعیت مشخصی‌ دارند. در مورد Air Frane هم باید گفت که درسته Sensor ها بخاطر یخ بستگی سیگنال‌های اشتباه به کابین خلبان می‌دادند، ولی‌ این مشکل باید برای یک خلبان فورا مشخص میشد و خلبان می‌بایست هواپیما را Manual در ارتفاع پایینتر هدایت میکرد، که نکرد.
    2
    14
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    ekman - شیراز، ایران
    [::dorssa - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا::]. با شما هم عقیده ام و بعضی مواقع که پای تجارت و اعتماد مردم در بین باشد جهت بعضی ملاحظات خلبان های بیچاره و کشته شده را قربانی نیات سرمایه داری میکنند،این موضوع را جائی از زبان خلبانی شنیدم.
    9
    7
    ‌پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان
    [::آقای امام - هلسینکی، فنلاند::]. در هپروت شما بسر میبری آقا جان. از طرز حرف زدن و نوشتنت مشخصه که معلومات و کارشناسی دنیا شناسی‌ و علوم سیاسی رو از کجا گرفتی‌. لوفتهانزا یک شرکت تمام خصوصیه. در ضمن چه ربطی‌ داره؟ فکر کردی یک شرکت هواپیمایی‌ با یک نقص فنی‌ و سقوط هواپیما بدبخت می‌شه؟ شما بهتره تو همون عالمی که هستی‌ باشی‌.
    5
    10
    جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان
    شما با پیژامه نشستی جلو کامپیوتر، ۴ تا تئوری توطئه آدم‌هایی‌ مثل خودت رو باز گو میکنی‌، ۴ تا اطلاعات غلط و بی‌ سر و ته هم به عنوان چاشنی‌ از خودت میذ‌اری بغلش، بعدش میشی‌ چی‌؟ میشی‌ کارشناس سیاسی، فنی، اقتصاد دان و مغز کل. بنده خدا و امثال شما. این دنیا با دنیایی که شما ازش اومدین و همینطور از نظر روحی‌ درش زندگی‌ میکنی‌ فرق میکنه. اینجا ما قوه‌ای داریم در کنار مقننه، مجریه و قضاییه به نام مطبوعات. اینجا مو رو از ماست میکشن عزیز من. اینجا ایران نیست که یکی‌ بیاد بگه کژش ندین. بی‌ اطلاعاتی‌ شما و در این بی‌ اطلاعاتی‌ هم سرسختی شما باعث خنده دیگران میشه. به اندازه کافی‌ شرکت‌های هوایی‌ از آمریکا و اروپا سقوط فروند هواپیما همراه با مسافر داشته اند. فکر کردین به همه این سقوط‌ها برچسب خود کشی خلبان میزنن؟ چند سال پیش سقوط ایر فرانس در آب‌های اقیانوس اطلس نبود مگه که بیش از ۲۰۰ مسافر کشته شدند آن هم به دلیل اشتباه در سیستم زنزر‌های سرعت سنج هواپیما؟ وقتی‌ اطلاع نداری بگو نمیدونم. مهم نیست حتما چرت و پرت بیای بنویسی که عزیز من. کسی‌ زورت نکرده بالام جان.
    3
    15
    جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    راستى یه چیز به ذهنم خطور کرد و ان اینه که در کابین خلبان مگه سه نفر نیستند!!!؟؟ خلبان، کمک خلبان و مهندس پرواز که وضیعت جوى رو به خلبان أعلام میکنه! اگه اینطور باشه پیغام اون کجا بوده!!!؟؟؟ واقعا گیج کننده است. !!!!
    6
    0
    جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    سلام لبخند - تهران، ایران
    ای بابا . اینها هم چقدر موضوع را کش میدن . بیان از مملکت ما یاد بگیرن که سانحه هوایی در کشورمان تقریبا مثل تصادف روزمره اتومبیلها شده !! عادی و نرمال !!!
    1
    8
    جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    saked - گسلی، بلژیک
    [::kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا::]. هواپیماهای کوچک مهندس پرواز نداره
    2
    0
    جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    آقای امام - هلسینکی، فنلاند
    [::Faryade_Khamoosh - آخن، آلمان::]. کارشناسی سیاسیم رو از زیر عبای آقا خمینی کبیر گرفتم. اینو گفتم که تا فیما . بسوزه. دوم اینکه کدوم شرکت خصوصی عمو؟ اینجا مگه ما شرکت خصوصی عمومی‌ داریم؟ وال استریت تو آسان فهمیدی چرا چند هفته شلوغ شد؟ همه اونا احمق بودن تو میفهمی ؟ وال استریت اومد گفت سرمایه دنیا 3 درصدش دست مردم هست، بقیش دست 1 درصد سرمایه دار تو دنیاست. سوم اینکه چون از نظام اقتصادی سرمایه داری هیچی‌ نمیدونی‌ دیگه بات بحث ندارم، برو حال میکن فکر کن عمه من فردا می‌تونه بیاد یه سایت بزنه اسمشو بذاره فیسبوک روزی میلیون‌ها دلار پول ازش در بیاره، بعد دولتم بشینه کف بالا بیاره. 4 تا کتاب بخونید خدا وکیلی بعد کامنت بدید.
    4
    9
    جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    [::saked - گسلی، بلژیک::],, مرسى هموطن محترم! !احتمال میدادم که ایرباس داشته باشه! به هر حال با سپاس از اطلاع رسانى شما! سلامت باشین!.
    0
    0
    شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.