اعدام 3 متجاوز در طرقبه مشهد

سه شیطان در طرقبه مشهد و در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.«محمود»، جوان 26 ساله که متهم اصلی این جنایت سیاه بود لحظاتی پیش از اعدام گفت: تا کلاس پنجم ابتدایی درس خوانده‌ام و پنج برادر و سه خواهر دارم. پدرم کارگری ساده است. من ازدواج نکرده‌ام. راننده لودر بودم و درآمد خوبی داشتم اما چه فایده که کارم به اینجا کشیده شد. وی افزود: تابستان سال 90 بود که ساعت 9 شب یکی از روزها با برادرم «مهدی» و دوستم «احسان» به روستای طرقدر در اطراف طرقبه می‌رفتیم. بعد از هتل بام مشهد، خودرویی را دیدم که زن و مردی جوان داخل آن بودند. با دیدن‌آنها وسوسه شدیم و به سوی‌شان حمله کردیم. مرد جوان را داخل صندوق عقب خودرو انداختیم و سپس با تهدید، زن جوان را تسلیم نیت شوم خود کردیم. آن نخستین کار خطایی بود که انجام دادیم و بعد پشیمان شدیم، اما نمی‌دانم چرا دیگر هراسی نداشتیم و چند بار دیگر هم این کار را تکرار کردیم. یک بار جلوی زن و شوهری جوان را گرفتیم. بار دیگر مردی که با سه زن به محل آمده بود را خفت کردیم و با توسل به زور و تهدید آنها را هدف خواسته‌های شیطانی‌مان کردیم، مردانی که می‌خواستند در برابرمان مقاومت کنند را نیز به باد کتک می‌گرفتیم.مرد اعدامی گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم به چنین مرحله‌ای برسم و جزای این کارها اعدام باشد. واقعاً ارزشش را نداشت. برادر محمود که مهدی نام داشت نیز در حالی که بغض امانش نمی‌داد تا حرف بزند گفت: من هم تا پنجم ابتدایی درس خوانده‌ام چون علاقه‌ای به ادامه تحصیل نداشتم و از طرفی شرایط مادی خانوادگی جور نبود سر کار رفتم. خیلی زود استادکار فنی شدم و آرماتور‌بندی می‌کردم. من و برادرم و دوستمان احسان آن شب لعنتی با دیدن خودروی سواری و آن زن و مرد جوان وسوسه شدیم. یک لحظه شیطان توی جلدمان رفت و مزاحم آنها شدیم. هیچ وقت فکر نمی‌کردیم کارمان به چنین جایی کشیده شود. من فقط می‌توانم بگویم خجالت زده خانواده‌ام هستم و این کارها آخر و عاقبتی ندارد. اما جوان دیگری که احسان نام داشت پس از خداحافظی بسیار سختی با مادر، پدر و خواهر کوچکش گفت: چهار ماه از سربازی‌ام می‌گذشت. مادرم مرا خیلی دوست داشت و همیشه می‌گفت با هرکسی رفت و آمد نکن ولی چه فایده که گوش به حرفش ندادم و این هم آخر و عاقبتم. پشیمانم اما پشیمانی چه سود.


اعدام در برابر آتش‌نشانی طرقبه


با حضور «شاکری» دادستان بینالود و جمعی از مسئولان و پلیس و همچنین با حضور مردم، مراسم اجرای حکم اعدام سه شیطان در مقابل آتش‌نشانی طرقبه پس از قرائت حکم به اجرا درآمد.
دادستان شاکری در این مراسم گفت: در اجرای حکم الهی، این سه جوان که چهار مورد تجاوز به عنف داشتند به دار مجازات آویخته شدند.
فرمانده پلیس بینالود نیز در این مراسم گفت: با گزارش چند مورد آزار و اذیت زنان بویژه کسانی که برای تفریح به منطقه طرقدر می‌رفتند توسط سه جوان موتور سوار در سال 90، تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی شهر بینالود آغاز شد. سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: پلیس با اقدامات اطلاعاتی و ردزنی‌های گسترده، عاملان این جنایت را دستگیر کرد.سه شیطان در راه هتل بام مشهد در چهار مورد به سوی زنان و مردان جوان حمله‌ور شده و مردان را داخل صندوق می‌انداختند و سپس با انتقال خودرو به منطقه‌ای معروف به کوه‌های ارغوان، زنان و مردان را هدف نیت‌های شیطانی قرار می‌دادند. وی گفت: با حمایت دستگاه قضایی و در اجرای حدود الهی و بنابر خواسته و مطالبه بحق مردم، این متجاوزان به اعدام محکوم شدند و حکم صادره با حضور مسئولان محترم قضایی به اجرا درآمد.

+142
رأی دهید
-11

برجعلی - كلن - المان
من هرچند با اعدام مخالفم اما هر چی‌ فکر می‌کنم میبینم برای این جنایت کاران اعدام خیلی‌ کمه
دوشنبه 15 دي 1393 - 10:53
juvel - اسلو - نروژ
این ۳ تا جنقله آخه چطوری میتونستند این همه گردو خاک کنند ؟ این قربانیان دیگه چقدر دستو پا چلفته بودند !
دوشنبه 15 دي 1393 - 11:03
Darya_ir - دوسلدورف - المان
زندگی را اعدام نکنید . من با اعدام مخالفم . اعدام خودش قتل عمد است . این جوانان وسوسه شده و با استعداد باوجود تحصیلات کم وپشیمان را باید با کمک مددکاران اجتماعی ساخت . ایا تاکنون اینهمه اعدام در جمهوری اسلامی موثر واقع شده است ? ایا قبلا در همین مشهد تجاوز و قتل تا خفاض شب جنایاتی نبوده .پس چرا باز هم جنایات و تجاوز میشود ? .ریشه درکجاست ?
دوشنبه 15 دي 1393 - 11:03
myfb1393 - شهررضا - ایران
حقشونه اعدام.
دوشنبه 15 دي 1393 - 11:34
be_pa.khaste - هارلم - هلند
اعدام چی‌ تنها راه چاره واسه اینجور اشقل‌ها فقط قطع دستو پا هستش که چنان هراسی بیفته به جان آدمهای ضدّ اجتماع که تا اسم خلاف میاد از ترس خودشون رو خیس کنن
دوشنبه 15 دي 1393 - 12:02
Darya_ir - دوسلدورف - المان
جمع شدن مردم نا اگاه بر ای تماشای اعدام . ودیدن جان دادن انسانها شرم اورست .
دوشنبه 15 دي 1393 - 12:04
classic - تهران - ایران
نمیشه توی چند خط توضیح داد. اما باید ریشه یابی بشه وگرنه ازین دست اتفاق ها رو در آینده بیشتر و بیشتر میشنویم
دوشنبه 15 دي 1393 - 12:23
zagros56 - آتن - يونان
شماهای که با اعدام مخالفید ،پس حتما میخواهیداینهارو مثل اون فاشیستی که در نروژ ٧٧ نفرا کشت و آلان هم مثل گاو توی زندان میخورد و میخوابد،[که مطمئنا از کارش هم پشیمون نیست]زندانی کنند،نه این هیچ وقت عدالت نیست،،اعدام بهترین حکم است برای این کثافتها...
دوشنبه 15 دي 1393 - 12:39
hassan5 - تهران - ایران
ایا با اعدام (قتل عمد) اینها تجاوزکم خواهد شد؟؟؟اسلام 1400 سال این مجازات را تجربه کرده است !!!
دوشنبه 15 دي 1393 - 13:05
بورلنگه - بورلنگه - سوئد
دوسلدورف یه جوری حرف میزنی انگار تاحالا توی ایران نبودی؟؟؟؟ مرد حساب خودت رو بزار جای یکی از قربانی ها چه حسی بهت دست میده ؟؟؟؟ خودشون هم میگن برامون عادی شده بود اعدام حد اقل خوبی که داره یک ترمز و یک نقطه پایان روی کثافت کاری هاشون میزاره
دوشنبه 15 دي 1393 - 13:31
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
اونایی که با اعدام مخالفن اگه به همسر خودشون جلوی چشمشون به زور تجاوز باشه باز هم، حرف مفت می‌زنن ؟ دنیا جای این کثافتها نیست باید اعدام بشن
دوشنبه 15 دي 1393 - 13:22
sarang6 - ژنو - سوئیس
خودش جالب گفته:واقعا ارزشش رو نداشت.درست و غلط حکمش باشه واسه کارشناسا
دوشنبه 15 دي 1393 - 13:38
بیدار58 - بایلسر - ایران
Darya_ir - دوسلدورف - المان...درسته که اعدام باعث جلوگیری از جرم و جنایت نمیشه ولی این دلیل نمیشه که تا الان جواب نداده پس کثافتهایی مثل اینا رو بیخیال اعدام بشیم.دوست محترم لطفا یکم فکر کن بعدا حرف بزن
دوشنبه 15 دي 1393 - 13:44
دژمن الله - روسیه - روسیه
کمی فکر کنید! این وحشی های بدوی خاورمیانه ای هم کار داشتند و هم پول به اندازه ی خودشان داشتند اگر جایی بود که می توانستند سکس هم داشته باشند روانشان متعادل تر می شد و ریسک توحش ورزی نسبت به دیگر افراد جامعه را نمی پذیرفتند و افراد سالم را پاره نمی کردند! تف بر هیولای مذهب و دین!
دوشنبه 15 دي 1393 - 13:46
دوستدار - استهکلم - سوئد
با احترامم به همه اهالی دهکده های خوب ایران . دهاتیها بد و عقده ای در این 40 سال گذشته شدن بلا جان خودشان و تمام ملت شهر نشین ایران . اگر دهاتیها و بحصوص جوانانشان پایشان به شهرها باز نمی شود هرگز انقلاب ننگین 1357 در ایران رخ نمی داد و بدین حد دزدی جنایت کشت و کشتار در شهرها به وجود نمی امد. همه ایران قربانی یک تعداد دهاتی عقده ای و بد اندیش شدن.
دوشنبه 15 دي 1393 - 13:52
agha_ehsan - تهران - ایران
Darya_ir - دوسلدورف - المان - به خودتم تو کوه و کمر تجاوز کنن بازم ازین خزعبلات سر هم می کنی ؟ خجالت بکش .
دوشنبه 15 دي 1393 - 14:17
saked - گسلی - بلژیک
کمی عمیق تر فکر کنید . اعدام باید در ایران وجود داشته باشه.ما که فرهنگ اروپا رو نداریم که بخواهیم قانون اروپایی داشته باشیم.
دوشنبه 15 دي 1393 - 14:33
Darya_ir - دوسلدورف - المان
چرا باید این نوجوانان با استعداد وباوجود تحصیلات کم .دست به چنین کاری که خودشان هم پشیمان شده اند بزنند . درد . درد جامعه و حاکم بر ان جامعه است .وقتی جوانان ما تفریج و شادی ندارند . ایا میتوانند غریضه جنسی را درخود بکشند? .
دوشنبه 15 دي 1393 - 14:36
adamat - خارکف - اکراین
انسانها باهم یکسان نیستند. مسایل ژنتیکی‌، خیلی‌ بیشتر از شیوه ی تربیتی‌ و محیطی‌ که فرد در آن بزرگ میشود، بر روی ما از همان اپتدای تولد تاثیر دارند. / تحصیلات، خانواده و ....، همگی‌ *می‌تواند* در شخصیت انسان، تاثیر مثبت داشته باشد، اما *نهاد اصلی‌* هر انسان، فرهنگ و اخلاقش را پایه ریزی می‌کند. / برخی‌ از اشخاص، ذاتا مشکل دارند، و با مشاوره، روانکاوی و چنین مفاهیمی که بیشتر پوشالی هستند و روانشناسان برای کسب درآمد آنها را ساخته اند، نمیتوان نهاد و ذات پلید و ناپاک را، سالم ساخت. تنها راه، بیرون راندن چنین افرادی، از زندگی‌ ‌ست. ... میکروب را باید از بین برد، اگر حتا برای مدتی‌ فعال نباشد، اما حتما باز زمانی، آسیبش را دوباره می‌رساند، چون ذاتش چنین است / حتا در مورد کسانی‌ که کلاهبرداری و دزدی میکنند، اگر ریشه یابی‌ شود، حتما در بین والدین و یا بستگان سببی آنها نیز، چنین اشخاص حقه بازی وجود داشته و دارند. / ویژه گیهای ژنتیکی‌ در افراد (و حتا در نژاد‌های مختلفی‌ که ساکن یک منطقه ی جغرافیایی هستند)، همانند فنداسیون برای خانه است. یعنی‌ پایه و اساس رفتار و اخلاق است، و تغییر ناپذیر میباشد.
دوشنبه 15 دي 1393 - 14:39
perser68 - فلوریدا - آمریکا
بورلنگه - بورلنگه - سوئد . خوبه تو سوئدی و نه تو افغانستان.. میگی تو سوئد این اتفاق نمی افته ؟ چند تا اعدام در سال تو سوئد دارید؟ این آدم ۲۶سالش بوده و تونسته فقط تا پنجمه دبستان درس بخونه!!! چند تا هم خواهرو برادر داشته! با این مدرک چقدر میتونسته درآمد داشته باشه؟ سنه ازدواج به ۳۰سال رسیده!!! تو همون سوئد چندا شهر نو داره که حتی مردای زندار میرن خودشونو خالی میکنن!؟ باید دنباله علتها رفت و بجای هزینه کردنه در بمبو موشکو حرمسراهای عراقو لبنانو فلسطینو سوریه به این مردمه بدبختم یه نگاهی انداخت!!!
دوشنبه 15 دي 1393 - 14:55
perser68 - فلوریدا - آمریکا
leila leila - گوتنبرگ - سوئد. تو سوئدی که تو داری زندگی میکنی ، تحصیل رایگان و اجباریه!!! حتی برای تو خارجی و بچه هات!!! ببینم اگه یه چنین اتفاقی برای بچه خودت بیوفته نمیخوای مثله اون مادر تو خبر قبلی بری زیر پای مادر مقتول بیوفتی؟؟؟ با ۵کلاس سواد تو اون مملکت چقدر درآمد میتونست داشته باشه که ازدواجم بکنه؟؟؟ لیسانسه هاش هنوز موندن !!!
دوشنبه 15 دي 1393 - 15:01
aria oksir - لندن - انگیس
در این دنیا عدالت به اون معنی وجود نداره . !!. باین معنی اگه فرضا ، یکنفر پنج نفر را بکشه ، نهایتا قانون اون فرد عامل رو اعدام میکنه ، خب این بعوض یکنفر . پس تکلیف اون چهار نفر دیگه چی میشه ؟!!!. روی سخنم با اینهاست ، شغل مناسب ،درامد خوب همه چی دارن . بایست اول بنحو مصنویی مقابله بمثل بشن در حمونحال باید اونارو زخر کش کرد. مشلا تو پوست گاو بزارنشون جلو افتاب اون بتدریج جمع میشه و اونارو با زجر میکشه !!!!.
دوشنبه 15 دي 1393 - 15:44
reza bargashte az kharej - ایران - ایران
Darya_ir - دوسلدورف - المان. این جوانان وسوسه شدن دیگه چه صیغه ای هستش، نمیدونم خانمی، آقایی، اما شخص محترم اگر با نزدیکترین عضو از خانوادتتون خدای ناکرده یا ببخشید با خودتون این کار رو میکردن، اونوقت هم آنقدر وجود داشتی که بیای شکمتو بدی جلوی کامپیوتر و از شکم سیری بگی باید با کمک مددکاران اجتماعی ساخت، فکر میکنی چون رفتی آلمان میتونی اینهم بدی تنگ روشنفکری، مگه آب وهوای خارج با امثال شماها چیکار میکنه که وقتی دارند به ناموس هموطنت تجاوز میکنن با خیال راحت بگی اعدام اینا اله بله و چه دردی رو دوا میکنه، خوب با آخوندا هممون مشکل داریم ولی دلیل نمیشه چرت و پرت هم بگیم، دیگه حالم از امثال شما که همه چیز رو با هم قاطی میکنند به هم میخوره، یه طوری امثال شما حرف میزنید که زاده ناف غرب هستید، چقدر هم بهتون میاد، واقعا که شرم آوره.
دوشنبه 15 دي 1393 - 15:40
بت شکن - مونترال - کانادا
مرگ با اعدام هیچ درد و زجری ندارد اگر هم داشته باشد چند ساعت و چند دقیقه‌ای بیش نیست. مجازاتی دردناک تر از مرگ اردوی کار اجباری در بدترین شرایط اقلیمی است. آنقدر باید از این جانوران کار کشید که روزی ۱۰ بار بمیرند و زنده شوند تا آنجایی که با پای خود به سراغ مرگ خود خواسته رودند، تا آنجایی که نام اردوگا رعشه به تن‌ خلافکاران بیاندازد.
دوشنبه 15 دي 1393 - 16:06
Darya_ir - دوسلدورف - المان
reza bargashte az kharej - ایران - ایران - ایا ازخود پرسیدی که چرا اینهمه جنایات در ایران کنونی میشود ? چرا در همان المانی که نام بردی نیست ? زیرا جوانان المان ازادی وامکانات تفریج زیادی دارند . یک جوان ایا میتواند چشم از غریضه جنسی اش بپوشاند . خیر .طبیعی است . این جوانان با وجود تحصیلات کم اما با استعداد . خودشان هم اقرار به پشیمانی کرده اند .پس دریاب ریشه این جنایات ازکجاست .ایا با اعدام چه چیزی حل خواهد شد ...
دوشنبه 15 دي 1393 - 16:27
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
Darya_ir - دوسلدورف - المان. متاسفانه % بالای این ملت درک و فهم و شعور این رو ندران که بتونن دلایلی که شما آوردین رو اصلا بفهمند چه برسه به اینکه بپذیرن. حرف‌های شما کاملا منطقیست. ولی‌ در کشوری که انسان اصلا ارزشی ندارد و تماشای جان دادن یک انسان، یک همنوع چه جنایتکار چه بی‌ گناه برای این ملت تفریح شده، شما چه انتظاری دارید؟ این ملت خیلی‌ وقت است که ترد شده.
دوشنبه 15 دي 1393 - 16:39
بورلنگه - بورلنگه - سوئد
فلوریدا در سوئد خریدار سکس بشدت مجازات میشه پس دولت جایی برای خالی کردن مردهای زن دار نداره اولن در مرحله بعد یعنی هرکس سواد نداشت و فقیر بود خواهر برادر داشت باید راه بیفته خلاصه به هرکی رسید بعله ؟؟؟؟؟. یارو خودش داره میگه درآمدم خوب بود و بالا بود الان مشکل اقتصادی هم نداشته !. تازه من حرفم اینه آقا اگه نمیتونی ازدواج کنی خوب شکر خدا هرجوره فروشنده سکس توی ایران هست از دختر 14 تا 50 ساله چرا دستت را طرف یکی که دوست نداره دراز میکنی ؟؟. ریپ توی همه دنیا سخت ترین مجازات هارو داره دوست عزیز
دوشنبه 15 دي 1393 - 16:42
perser68 - فلوریدا - آمریکا
Darya_ir - دوسلدورف - المان. من کاملاً باهات موافقم :)
دوشنبه 15 دي 1393 - 16:43
perser68 - فلوریدا - آمریکا
reza bargashte az kharej - ایران - ایران. شما چرا همیشه اگر خانواده تو بود رو به رخ میکشید!؟!؟!؟ بسیاری از خونواده های مقتولین که حکومته خوبه شما بهشون این فرصت رو دادن که صندلیه زیر پای قاتلو بکشن امروز پشیمونن!!!!!!!!!!!! مادر یه مقتول میگفت از زمانی که قاتلو نبخشید و صندلیه زیر پای قاتلو کشید، یک روزه خوب ندیده!!! تمامه دوستو آشنا و فامیلو همسایه از ما متنفرن و خونه ما بسیار سردو بی روح شده! بچه من رفت ،اما با اعدامه قاتل هیچ اتفاقی نیوفتاد که حالو روزمون بدتر هم شد!!!
دوشنبه 15 دي 1393 - 16:48
perser68 - فلوریدا - آمریکا
reza bargashte az kharej - ایران - ایران . همین دیروز تو خبر خوندیم که نماینده رژیمه آخوندی گفته اعدام برای مواد مخدر درست نبود و کمکی نکرد!!!و فردا مطمئن باش که میان میگن اعدام برای یه مرد جوونی که از روی نداری و فقر نتونسته در ۲۶سالگی ازدواج بکنه و فشار زندگی اونو به اینجا رسونده نتونسته کمکی در حله مشکل بکنه!!! البته سالهاست که بسیاری از وکلای ایرانی و نشسته در داخله ایران گفتن و میگن اعدام نه!!! ببین چقدر در رابطه با مواد مخدر اعدام کردن و به این نتیجه امروز رسیدن!!!
دوشنبه 15 دي 1393 - 16:53
آرمان شهر من - استهبان - ایران
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان. آره همه درک و شعور تو وجود شما جمع شده و شما هم که گورتونو گم کردین رفتین پس دست از سر این ملت بردارین...
دوشنبه 15 دي 1393 - 16:56
perser68 - فلوریدا - آمریکا
reza bargashte az kharej - ایران - ایران. نه عزیز .. اینجورم نیست که ما خارج اومدیم بگیم لنگش کن!!! ما که تو خارجیم همون سایتی رو میبینیم و میخونیم که شما در داخل هستی و انجامش میدی!همین سایتو منظورمه! آمارو ارقامیو که همین سایته ایران یوکی از سردمدارانه رژیم به ما تا حالا نشون داده!!! آمار طلاق، فحشا، دزدی، خودکشی، تصادفات شهری و خارج شهر، کلاهبرداری،بیکاری ووو !!! ما و منه نوعی یا به این سایت اعتماد میکنیم و یا نمیکنیم!!! البته نصفه خبرهای این سایتو چند ساعته قبل تو سایته رادیو زمانه میخونم!!! کسی به محکومیته ده سال زندانش ، کمتر یا بیشتر اعتراضی نداره، اما باید تأثیر این اعدامو در روی اعضای خونواده اعدامی نگاه کرد که سالها دچار سردرگمی و مشکلاته روحی میشن!!!
دوشنبه 15 دي 1393 - 17:02
perser68 - فلوریدا - آمریکا
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان. عزیز کامنتا ی همه رو خوندی؟؟؟ ببین چه خوی وحشیگری در بعضی ها فوران کرده!!! وحشتناکه!!! فرهنگه ۵۰۰۰ساله ایرانی!!! جالبتر اینکه ۹۰درصدشون تو کشورایی زندگی میکنن که اعدام درش نیست!!! جمله آخرتو باید درشت و به همه زبونا نوشت و تو کشورای خودشون که درش زندگی میکنن پخش کرد تا ببینن که ایرانی به اینا میگن!!! حتماً هم نباید عبا و عمامه داشته باشن که ازشون بترسن!!! فکر نمیکنم یه آخوند یه چنین خوی ضد انسانی داشته باشه که اینا دارن!!!
دوشنبه 15 دي 1393 - 17:10
perser68 - فلوریدا - آمریکا
اینهمه زنو مردو دخترو پسرو تو زندانای حکومته لجنه آخوندی تجاوز کردن نگرانشون نشدین و خودتونو جای اونا نگذاشتین اما یه جوونه ۲۶ساله فقیر که زیر بدبختی در واقع تبدیل به یه بیمار شد باید اعدام بشه ، چون خودمونو جای اونه زنه میگذاریم و قدرتمون به این پسر ۲۶ساله میچربه!!! هیچ میدونید تو کشورایی که اعدام درشون نیست چند تا شهر نو داره؟ از پسر یا مرد ۱۸ساله تا ۹۰ساله میرن به زیارتش؟ تو همین کشورا از ۱۸سالگی چه دختر وچه پسر میتونه از دولت حقوق درخواست کنه ، اگه از خونواده بخواد جدا بشه؟ کرایه خونشوهم مجزا میگیره؟ اگر هم پدری با وانتش زباله آهن خریدو فروش بکنه مأمورای دولت نمیریزن روش با مشتو لگد و پنجه بکس مغزشو سنگ فرش خیابون کنن جلوی پسر ۱۳سالش؟ خیلی هاشونم نفتو گاز ندارن و از ۸ساعت کار حداقل ۷ساعتش کار مفیده؟بایدم کلی برای وارداته نفتو گاز هزینه کنن؟ و دو ماه در سال شاید آفتابه درستو حسابی دارن؟
دوشنبه 15 دي 1393 - 17:48
reza bargashte az kharej - ایران - ایران
Darya_ir - دوسلدورف - المان. قضیه اون بحثی که شما میکنید کاملا مقولش جداست و تفریح و سرگرمی و اینا و بستر برای ازدواج و تخلیه غریزه جنسی وظیفه حکومت هستش که هیچ حرفی در موردش نیست، من اینو از شما میپرسم کسی که به قول شما میخاد غریزه جنسیشو ارضا کنه باید چشش دنبال ناموس مردم باشه و بهش تجاوز کنه، حالا بعضی از اینها ازدواج هم میکنن و بچه هم دارن ولی این کثافت کاریها رو انجام میدن، خوب پشیمون هم بشن، مثلا دردی رو دوا میکنه به نظرتون، اگه اینا رو که نمیگرفتن معلوم نبود چند تا خانواده دیگه بدبخت میشدن، تو خود ایران جوانانی هستن که سرشون تو کار خودشون هستش و چششون دنبال ناموس مردم نیست، با کسی هم کاری ندارند، این مثلا منطقیه به نظر شما، خوب اگه وسوسه شده باید بعد از اولین باری که انجام میداد دیگه قطعش میکرد نه 4 بار، این یه عادت شده بود براشون نه دیگه مساله غریزه،
دوشنبه 15 دي 1393 - 18:13
reza bargashte az kharej - ایران - ایران
.....حالا شما نگاه کنید به قربانی، قربانی فقط خانوم نیست که با توجه به شرایط زنان تو ایران چه مصیبتی که در انتظارش نیست و بعد از چندی خودکشی میکنه، خانوادش هم نابود میشن، حالا اینها رو بدیم دست مددکار که چی بشه، مگه یکی دو تاست از این افراد تو این مملکت، درسته با اعدام اینا این جنایات قطع نمیشه، چون کسی که بخاد ازاین کارا بکنه فکر میکنه قربانی از ترس آبروش هم که شده شکایت نمیکنه و براش یه حالت اعتیاد آوری پیدا میشه،ولی حداقل به صورت خیلی خیلی خیلی ناچیز قربانی تسلی پیدا میکنه، خانوم یا آقای محترم من و شما دور از گود شستیم و یه چیزی میگیم ولی خدای ناکرده برامون اتفاق بیافته، اونوقت میتونیم بیایم حرف بزنیم، فقط یه لحظه خودتون را جای قربانیا بذارید، مساله تجاوز بدترین نوع جرم هستش، کسی رو که به قتل میرسونی دیگه تموم میشه، ولی تجاوز برا همیشه با قربانی و خانوادش هستش،همین.
دوشنبه 15 دي 1393 - 18:13
محمدی آموزش - چابکسر - ایران
این افراد به انجام این کارها عادت کرده بودندوتوبه گرگ مرگ است
دوشنبه 15 دي 1393 - 18:28
Darya_ir - دوسلدورف - المان
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان - هم میهن گرامی ..واقعا درست فرمودید .این ملت با امدن اخوندهای پامنبری . هیچ ادراک منطقی و ردیابی ریشه ائی ندارند .چه میشود کرد. اخه حتی ان مدرک دیپلم ولیسانسش را همین المان قبول ندارد.شستشوی مغزی از دبستان تا دانشگاه ...قران درس اختصاصی ار دبستان تا دیپلم شده است . .اگر منطق عقلانی داشتند . 37 سال اخوند سوارشان نمیشد ... .
دوشنبه 15 دي 1393 - 18:32
ekman - شیراز - ‫ایران
ایکاش قبل از اجرای حکم اعدام و در محلی به دور از انظار عمومی،نخست با شی ای به آنان تجاوز میکردند که غرورشان خرد شود،همانطور که غرور مردانیکه همراه زنان فربانی خرد شده.بعد از این پذیرائی با زردک و غیرو،باید پاهایشان را از هم باز نمایند و چند ضربه محکم با پوتین به عضو نا شریفشان و بین دو پایشان بکوبند تا از درد رب خودشان را یاد کنند و سپس اعدامشان کنند.
دوشنبه 15 دي 1393 - 18:40
siavash2a - تهران - ایران
اگر جوانان ایران اگاه و درست تربیت شده بودن بخاطر 5دقیقه لذت اعدام نمیشدن.هر مسجدی توالت میخاد و اگر نداشته باشد کثافت مسجدو میگیره
دوشنبه 15 دي 1393 - 20:01
Darya_ir - دوسلدورف - المان
سر خط خبری که درست بعد ازاعدام این سه نوجوان .بدلیل تجاوز به زنان .... * عامل حمله به زنان در جهرم به اعدام محکوم شد* ایا اعدام راه حل تجاوز خواهد بود?.
دوشنبه 15 دي 1393 - 22:50
Darya_ir - دوسلدورف - المان
سر خط خبری که درست بعد ازاعدام این سه نوجوان .بدلیل تجاوز به زنان .... * عامل حمله به زنان در جهرم به اعدام محکوم شد* ایا اعدام راه حل تجاوز خواهد بود?.
دوشنبه 15 دي 1393 - 22:50
Gharibeh-Ashena - هانوفر - المان
دوستانی که مخالف اعدام هستید کمی روراست با خود فکر کنید ایا در جوامع پیشرفته اروپا با تمام امکانات فرهنگی و ادبی و مالی و بهداشتی و اموزشی انهم رایگان و نبودن مجازات اعدام ایا همچین جنایاتی اتفاق نمی افتد؟ اگر بیشتر نه کمتر هم نیست. پس ربطی به این موارد ندارد. در رابطه با اعدام هم باید بگویم شما را نمیدانم ولی اگر کسی این کار ها را با همسر و یا فرزندان من میکرد و اگر امکان و قدرتش را داشتم خودم از زندگی انگلش خلاصش میکردم. اگر این مسله برای خود شما و یا همسر و یا فرزندان عزیزتان اتفاق میافتاد باز هم چنین عکس العلم نشان میدادید؟
دوشنبه 15 دي 1393 - 22:12
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
آرمان از اصفهان. دوست عزیز. مطمئن باش که من با خواندن این نوع خبرها و این نوع نظرها و در کل با دیدن وضع و حال این ملت واقعا خوشحالم که در بین شماها زندگى نمیکنم. اگر هم کمى دلم براى ملت و کشورم میسوزد آن هم بخاطر احساسات و عاطفه ایست که براى زادگاهم دارم. وگرنه براى من اصلا مهم نیست چه بلایى خودتان سر خودتان میآورید. بکشید هر کى هر غلطى کرد دارش بزنید. شما از ٣٠٠٠ سال پیش تا به اکنون تغییرى نکردید. نه طرز فکرتان نه فهم و درکتان از عدالت و نه طرز برخوردتان با مشکلات جامعه. انسان موجودیست تکامل پذیر اما شما مثل اینکه خیر. براى برخورد با بیمارى ها و خشونت ها و اختلالات روحى روانى یک جامعه راه حل هاى زیادیست و همچنین ریشه هاى زیادیست که باید بررسى شود. بدبختى اینجاست که طبقه روشنفکرتان هم از سطح دانشگاه آزاد فراتر نیست.
دوشنبه 15 دي 1393 - 23:22
skylone - تورونتو - کانادا
لطفا ادای روشنفکری در نیارید ...حق این آدم ها چیزی بیش از اعدامه ...شما چه می دونین چه بلایی سر یه زن میاد بعد از تجاوز...
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 00:16
perser68 - فلوریدا - آمریکا
غریبه‌اشنا - هانوفر - المان. شما درست میگید این اتفاقات کمو بیش در کشورهای غربی هم میوفته، اما خودتون داری میگی با وجود تمامه امکاناته فرهنگی آموزشی مالی بهداشتی!!! آیا در حکومته متحجر آخوندی شما معتقدی که چنین پیشگیری ها و امکاناته مالیو فرهنگیو آموزشیو بهداشتی انجام میشه؟ و اگه میشه چقدر؟ من مشکلم کله این سالها همینه!!! چقدر حکومته ضد انسانه اسلامی برای مردمش هزینه میکنه!؟ میگن گندم بکاری گندم برداشت میکنی!همیشه کاشتو داشتو برداشت با همه و نمیتونی ندی و ازش بخواهی!!! و در مورد اینکه به خونواده من اگه چنین شخصی حمله بکنه نه من اونو به دسته قانونه درست نه قانونه اسلام میسپارم و حکمه زندانو حتماً ترجیح میدم تا بابته جرمی که کرده رنجو عذابه کافی بکشه و هر روز به کار خلافش فکر کنه، نه اعدام و درد چند لحظه ای.
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 00:25
reza bargashte az kharej - ایران - ایران
perser68 - فلوریدا - آمریکا. آخه مرد حسابی نفرت شما از آخوندا و حکومت باعث شده چشاتو رو واقعیات ببندی و اون چیزی هم که میدونی درسته رو به زور به خودت القا کنی که غلطه، هر کی ازدواج نکرده باید تجاوز کنه، این همه مجرم خورده پا که از زندان آزاد میشن همشون به صراط مستقیم میرن، اتفاقا تو زندان مار خورده افعی میشن و بدتر از گذشته میشن، میگی چرا شما همیشه اگر خانواده تو بود رو به رخ میکشید، پس چی بگیم مثلا، مرگ خوبه فقط واسه همسایه دیگه، چون تا حالا کسی قمه و چاقو نذاشته زیر گلمونو و به ناموسمون جلوی چشممون تجاوز اونم وحشیانه نکرده اعدام اخه و بده، چرا چون حکومت دستورشو داده، اگر عدالت که دست مردم بود که بدتر از اینا سرشون در میاوردن، خوب حالا عشق و حالشون رو با زنان مردم کردن میگن ما پشیمونیم ما رو ببخشید، چند سالی برن زندان، بعد بیاد بیرون راست راس راه بره به ریش قربانی و خونوادش بخنده، چرا شما فقط به فکر تبهکار هستید و دلتون واسه اونا میسوزه، پس آبرو و حیثیت قربانی پس چی میشه، اصلا به بعده تجاوز قربانی فکر کردین،
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 00:32
reza bargashte az kharej - ایران - ایران
.....خیر عزیز، چون براتون اتفاق نیافتاده و فقط شعار میدید، این مساله شوخی بردار نیست و اصلا ربطی هم به حکومت و آخوند و مذهب هم نداره، طرف حساب مردم و ناموسشونه، با مساله مواد مخدر و قتل خیلی فرق داره، اتفاقا این کمترین کار در حق ایناس. این همه مصیبت تو کشور فقط واسه این آشغالاست، همه تو خوشی و خرمین فقط اینا مصیبت دیدن، چند تا رو برات مثال بیارم که هزار بار بدتر از اینها مشکلات رو تو زندگیشون داشتن ولی راه کج نرفتن و انگل نشدن واسه جامعشون و واسه خودشون کاره ای شدن، چون این آشغالا ازدواج نکردن طوعونشه باید زن و بچه و ناموس مردم بدن،آره درسته باید خودتو جای قربانیا بذاری تا بفهمی، اینجا صد در صد به شما و چند تا از شماها که ادا در میآرید میگم اگه برا خودتون خدای ناکرده اتفاق بیافته، بدتر از اعدام باهاشون میکنید و ضجر کششون میکنید یا تیر خلاص بهشون میزنید، دیگه واسه ما جانماز آب نکشید و مظلوم نمایی نکنید لطفا.
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 00:33
azadi2011 - تورنتو - کانادا
eza bargashte az kharejr - ایران - ایران- به پرسش دوستان جواب ندادی که پرسیدند علت این جنایت چی بوده ? به جای جواب دادن بحث خارج رفته یا نرفته را پیش کشیدی که ربطی به موضوع نداشت ودر نهایت خلاصه ی حرفهای طولانی که داشتی اینه که قصاص کار خوبی است۰ ببین اینکه در یک کشور قانونی برای جرایم نباشد ویک قاضی تحصیل کرده نباشد که جرم را بررسی کند و برای آن مجازات درستی تعیین کند خیلی زشت است۰ در کشور ما یک چنین وضعی حاکم است از خانواده ی مقتول خواسته میشود که خود قاضی شود و قصاص کند و عمل جنایت دوم( قصاص) را در جامعه و جلو چشم دیگران و کودکانمان انجام دهد. تا جامعه برای نسلها از منظر اخلاقی بیرحم و بیتفاوت شود۰ خوب اعدام کنید, حداقل در یک گوشه ای و در کناری بدور از جامعه ۰۰۰۰۰ بعد بیایید و جامعه را بسازید و کارهای پیشگیرانه انجام دهید و ۰۰۰۰۰۰و۰۰۰۰
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 00:39
perser68 - فلوریدا - آمریکا
Gharibeh-Ashena - هانوفر - المان. اما خانواده طرف چه گناهی کرده که باید عضویشو از دست بده؟ دروغ میگه هر کی اگه موافقه این باشه که برادر یا خواهرشو به دلیله انجامه هر جرمی اعدام کنن و خیلی راحت بپذیره و از کنارش بگذره!!! مردم سگو گربشونو از دست میدن ماها دچار افسردگی میشن، حالا شما یه فرزندو از مادرش به هر دلیلی بگیر و بکش! همونجور که شما و منه نوعی عاشقه مادرامون هستیم ، اونا هم عاشقه مان و برای یه مادر فاجعه خواهد بود از دست دادن فرزند!!! اعدام بقوله دوستی فقط یه هدیه ست به قاتل و مجرم ویه ضربه جبران ناپذیر به خانواده! و این خانواده ها هستن که جامعه رو میسازن جامعه امروزه ایرانو نگاه کنید که به کجا داره میره!و مادر مقتول هم حتماً تا آخر عمر رنج میبره اما آیا با اعدامه قاتل فرزندش زنده میشه؟؟؟
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 00:41
perser68 - فلوریدا - آمریکا
بورلنگه - بورلنگه - سوئد. ))))دولت جایی برای خالی کردن مردهای زن دار نداره((((. شما منظورت از این جمله اینه که تو سوئد زنای تنفروش در ساختمونای مشخص و اعلام شده به دولت وجود نداره؟ بله خریدار سکس مجازات میشه درست اما چیزیه که همه جای دنیا غیر قانونی وجود داره!!! اما یه سوال که از دوسته هانوفری پرسیدم! چقدر حکومته ملاها برای مردمه ایران و آموزشو پرورشو بهداشتو ایجاد شغل هزینه میکنه و اجازه همکاری به متخصص های ایرانی میده که با رفتارهای سیاسیه این حکومت مخالفن؟؟؟؟؟ در هر زمینه ای که شما فکرشو میکنی!!! آیا این حکومته ضد انسان جز به جنگ و ترور و هزینه برای مردمه عرب کار بیشتری تا حالا انجام داده؟ اصلاً تلاش کرده؟ بله همه فقیر ها مثله هم نیستن ،همونجور که خیلی از پولدارها هم خلاف میکنن!!! لطفاً کامنته قبله منو هم بخونید که تکرار مکررات نباشه.هیچ آدمی شبیهه آدمه دیگه ای تو این دنیا نیست و شرایطه متفاوتی داره و مقایسه کلی نباید کرد!
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 00:54
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
اونایی که دلشون واسه این نوجوونا (26 ساله شده نوجوون تازگیا!!!!) میسوزه و برا اعدام و مصیبتاشون اشک تمساح میریزن، و از آنجایی که کم نیست از این انگل ها تو ایران، لطفا هر چه سریغتر یک روز خودتون رو دربست در اختیار این نوع برادران انگل قرار بدهید تا این کثافت ها با ناموس مردم کاری نداشته باشند و غول جنسی شون برا ابد دیگه بخابه، احساس میکنم بعضی از شماها که از اعدام این تبهکارها میسوزید دارید به قربانیان حسودیتون میشه و میخاستید که ای کاش جای اونها بودید؟؟؟؟؟؟!!!!!!! ولی دیدن قیافه شماها بعد از پیاده شدن خیلی دیدنیه!!!!!!!!!!آیا بعد از پیاده شدن، دوباره براشون باز هم اشک تمساح میریزید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 01:06
reza bargashte az kharej - ایران - ایران
azadi2011 - تورنتو - کانادا. تو دیگه چی میگی، برو بابا دلت خوشه، به تو هم باید جواب پس بدم؟ هنوز تو باغ نیستی من چی دارم میگم!
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 01:23
perser68 - فلوریدا - آمریکا
reza bargashte az kharej - ایران - ایران. ))))))))نفرت شما از آخوندا و حکومت باعث شده چشاتو رو واقعیات ببندی(((((((. من از کسی متنفر نیستم، بلکه میگم ملاها دزدنو درغگو و برای موندنه در قدرت آدمها رو زنده قورت میدن! من تو ایران نیستم و خبر ندارم شاید ملاها مقسر نیستن و منم که اونجا نیستم پس مقسر کیه؟ شمایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته امروز یه مقدار سر عقل اومدن و اصولاً تنفر چیز خوبی نیست! من اختلافی با شما ندارم که این آدم تجاوز کرده و مجرمه و محکوم باید بشه، اما علتو باید پرسید که چرا اینطور شده و به نظر شما آیا یه بچه که بدنیا میاد متجاوز بدنیا میاد یا محیط و جامعه و خانواده و دولت اونو تبدیل به چنین چیزی میکنه؟ و آیا همه آدمها پدرو مادر مشابه دارن؟همه هوشه یکسان دارن؟همه تو یه محیطه هم شکل بزرگ میشن و و و؟.
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 06:49
perser68 - فلوریدا - آمریکا
reza bargashte az kharej - ایران - ایران. مگر نه اینکه ملاها فقط به زیر شکم میپردازن و نگرانه زنانو دخترانه سوریو عراقیو فلسطینیو لبنانن؟ مگه نه اینکه کارگرانه ما اینجا و اونجا ۲۰ماه ۲۰ماه حقوق نمیگیرن؟ واقعیت کدومه؟ کهریزک یه واقعیت نبود؟ دولتی به مردا و پسرا تجاوز کردن؟ مرگه ستار بهشتی یه واقعیت نیست؟ تو قلبه هاله صحابی تو خاک سپاریه پدرش کوبیدن و کشتنش!؟ شکسته نفسی میکنی!!! پدری رو که قراضه آهن میفروخت با پنجه بکس مغزشو به کفه خیابون کوبیدن جلوی پسر ۱۳ساله خودش؟
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 06:58
بت شکن - مونترال - کانادا
کاربرانی که معتقدند باید این جوانان فریب خورده را به کمک مددکاران اجتماعی به راه راست هدایت کرد چرا یک نسخه‌ای هم برای اون زنان بیچاره‌ای که بهشان تجاوز و اون مردانی که به زور به نوامیس‌شان تجاوز شده و اثرات روحی و روانی‌ تجاوز تا آخر عمر با آنها خواهد بود نمیپیچند..!!؟؟؟؟چطور درس و کار و تفریح و سرگرمی برای ۲۰ میلیون جوان هست فقط برای این معدود جانوران نیست؟
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 10:38
reza bargashte az kharej - ایران - ایران
perser68 - فلوریدا - آمریکا. آخه چرا مساله رو کش میدی عزیزه من، خوب منم خارج بودم چند وقتیه اومدم ایران و واقعیات ایران رو به چشم میبینم، مگه من میگم آخوند خوب داریم یا مملکتمون گل وبلبله، چرا داری همه چیز رو با هم قاطی میکنی، خوب حکومت و آخوندا دارن به مردم ظلم میکنن و امکانات و فلان در اختیارشون نمیذارن، کسی با این که مخالف نیست، اما این کمبود امکانات و عقده ای بودن رو باید سر ناموس مردم در بیارن، این چه منطقیه، خوب درسته من پول ندارم و فقیرم به هزاران علت یکیشم آخونده، خوب باید بیام سرمایه یه عمر شما رو بدزدم بعد بگم حالا اگه مجازاتتم کردید دردی دوا میشه یا دزدی کم میشه!!! چرا همه این کاررو نمیکنن، چرا یکی میره از صبح تا بوق شب سگ دو میزنه ولی دست کجی نمیکنه، درسته شرایط خونوادگی و جامعه مهمه اما به روحیه طرف بستگی داره مثل آدم زندگی کنه یا بشه انگل، خوب شما چرا از قربانی و خونوادش و اون زن که تو جامعه ایران خیلی مظلومه حرف نمیزنی، چرا فقط چسبیدی به این آدما، خوب تکلیف اون قربانیا چیه، شما به من بگو ببینم؟؟؟؟؟
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 12:25
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
چرا چوبه دار؟ چرا تنها راه حل شما شده فقط اعدام؟ یک جامعه سالم براى عضو هاى ضعیف و بیمار خودش راه حل هاى زیادى داره براى بهبود بخشیدن به اون عضو بیمار. هر کى تجاوز کرد بله زندان حقشه. در طول مدتى هم که زندان هست٨ سال ١٠ سال ١٥ سال باید تحت تراپى هاى مختلف قرار بگیره. ٨٠٪ افرادى که جرم هایى مثل تجاوز جنسى داشته اند، ١٠٠٪ بهبودى پیدا میکنند و بعد از گذراندن دوران حبس و تراپى هاى مختلف دوباره میتوانند یک عضو سالم جامعه باشند. ولى از اونجایى که ملت ایران ملت سالمى از نظر فکر و شعور و درک و احساس نیست، این حرفهاى من مثل یاددادن انتگرال به یک خر میباشد. مثل این مشنگها دار بزنید بکشید خون جلو چشمتونو گرفته. بچه بودیم جلو پامون حیوان سر میبریدند. این ها همش اثرات منفى میتونه داشته باشه. خدایا شکر که در ایران و کشورهایى همچون ایران زندگى نمیکنم. ملت دیوانه و سادیسمى.
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 12:30
بیدار58 - بایلسر - ایران
perser68 - فلوریدا - آمریکا...دوسته عزیز,من هم از نظر مالی خیلی مشکلات دارم.35 سال زندگی کردم و هنوز مجردم چون بخاطر وضعیت بد مالی حاضر نیستم یکی یا چند نفر دیگه رو هم با ازدواجم بدبخت کنم ولی تا حالا به کسی تجاوز نکردم که بگم آی من بخاطر نداری اینکارو کردم.حرف شما درسته که اعدام خوب نیست ولی حالا که یکی اومده و برای دیگری احترام قائل نبوده باید چه کرد؟
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 12:32
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
بله جناب بت شکن. همانطور که اون جوان که دست به چنین کارى زد و پشیمان شد باید تحت درمان قرار بگیره، نباید قربانى هم تنها گذاشته بشه. مددکاران اجتماعى، گفتگو و تبادل نظر با هم قربانیان مراکز تراپى و روانشناسى و رساندن کمک هاى روحى. ولى تو ممالکى مثل ایران چى کار میکنن؟ متجاوز بالاى دار و قربانى هم تنها گذاشته میشود با دردى که کشیده. بعدشم پاشید برید همه خونه هاتون مراسم اعدام تمام شد. این شد راه حل؟ خداییش این شد راه حل مشکلات یک جامعه؟
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 12:39
perser68 - فلوریدا - آمریکا
reza bargashte az kharej - ایران - ایران. )))))))خوب تکلیف اون قربانیا چیه، شما به من بگو ببینم؟؟؟؟؟(((((بله وقتی پیشگیری صورت میگرفت و به جای هزینه کردن تو عراقو فلسطین برای مردمه خودمون هزینه میشد، پیشگیری پیشگیری پیشگیری پیشگیری، امروز به این تعداد قربانی نمیداشتیم!!! بله حتماً زندگیه قربانی هم باید بهش توجه بشه! . عزیز جان، دوست ندارم تکرار مکررات کنم!!!لپه کلام ! از روزی که ملاهای کلاهبردار قدرتو بدست گرفتن گرفتنو زدنو بردنو کشتنو خوردن و همه چیز ممنوع شد! تو کتابای درسی از جنگو اعدام نوشتنو نقاشی کردن!بچه های ما مجبور شدن تو خونه یه مدل باشن و تو مدرسه یه مدل! در واقع دروغگو بزرگ شن! عشق ممنوع شد، زیبایی ممنوع شد، هنر و خنده و شادی ممنوع شد! نتنها شغلی ایجاد نشد بلکه تمامه کارخونه ها و شرکت ها بسته شدن!.
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 15:35
perser68 - فلوریدا - آمریکا
reza bargashte az kharej - ایران - ایران. .. و به تعداد بیکارای جامعه اضافه شد! میدونی چرا؟چون نفتو بفروشن و ارزونتره که کالا وارد کنن تا تولید! چون ملا تو حوضه علمیه درس خونده و از اقتصاد هیچی نمیدونه!!از طریقه واردات، میلیاردی پول به جیب بزنن و جیبای خودشونو پر کنن!!! ملاها ی دزد تصمیم گرفتن تا تمامه مواد مورد نیاز مردمو از چینو روسیه وارد کنن! جنسای بنجول!!! دره کارخونه بسته شد ، کارگر بیکار!از اون طرف جمعیت از ۳۵ به ۷۵میلیون رسید! هزینه ها رفت بالا ، واردات گرون! برای ۵۰ساله آینده ایران تو حوضه علمیه برنامه چیدن! تحصیل کرده های ما تو همین حکومته آخوندی بعد تخصص به غرب فرار کردن! اگه از اول به جای ۱۲ انگله مفتخور شورای نگهبان از چهارتا متخصص استفاده میکردن روزگار ما این نبود! دوباره!!! کاشتو داشتو برداشت با همه، داشتو نداشته باشی ، محصولت یا بیماره یا اصلاً حاصی برداشت نمیکنی! مرسی از توجهت و به امید یه ایرانه بدونه اعدام ;-)
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 15:56
perser68 - فلوریدا - آمریکا
بیدار58 - بایلسر - ایران. عزیز.. من انتظار بهشت ندارم ! من میگم پیشگیری، پیشگیری، پیشگیری! من میگم ملا ها مقصرن! لطفاً کامنته جدید منو برای رضا برگشته از خارج بخون تا تکرار مکررات نشه! میگم این حکومت به فکر مردم نبود و میخواست از راهه کربلا قدسو آزاد کنه و بهمین خاطر به جای هزینه کردن برای بچه های ایرانی و مدرسه و دانشگاهه درستو حسابی ، تولید شغلو سرگرمی ، بمبو موشک ساخت و به حزب الله هدیه کرد! و امروز دارن صورته مسئله رو پاک میکنن! اما مشکل ، بیکاری، بی پولی، نبود آموزشه درست، بی برنامگیه و اعتراضم اینه که ملاها نکردن و بجای پیشگیری درمان میکنن و اعدام!۳۵ساله ادامه داره!و چند لحضه بالای چوبه دار زجر کشیدن حلال مشکلات نیست و کمه برای یه چنین مجرمی! باهم ، پیشگیری و درمان!
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 16:09
perser68 - فلوریدا - آمریکا
بیدار58 - بایلسر - ایران. تو آلمان که نفتو گازو هم وارد میکنه شما حقو حقوقی داری و ماهیانه یه حقوق حداقل برای زندگیو دریافت میکنی و با همین پول میتونی با دوسته دخترت که اونم دریافت میکنه زندگی کنی، اما!!! یه امایی هم وجود داره! همین دولته آلمانی که برای تو نوعی میپردازه، انقدر پیگیر کارات میشه، برات کلاس و دوره های آموزشی میگذاره انقدر با تو نشستو برخواست میکنه تا تو یه شغلی پیدا کنی و خودت هزینه زندگیتو تأمین کنی! تا زمانی که نتونستی برات پرداخت میکنه! کاری باهات نداره که با کی میخوابی، ازدواج کردی یا دوستی با طرف! اما وقتی ازدواج کردی مزایای دیگه ای از طرفه دولت داری! زنو زندگی تو آلمان خریدنه هندوانه نیست ! با طرف زندگی میکنی، بچه دارم میشی اما دوست نداشتین جدا میشین! به همین سادگی! حالا شما تو ایران به قوانینه مذهبیه من در آوردی معتقدی و با پرده بکارت و یا بدونه پرده، باید تنهایی و مشکلاته خاصه خودشو هم بپذیری!؟با عرضه معذرت ;-)
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 16:20
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
perser68 - فلوریدا - آمریکا - یعنی هرکی‌ سوادش پائین بود باید معاملشو بگیر دستش راه بیفته تو خیابون دنبال زن و دخترا بهشون تجاوز کنه؟ این واقعا استدلال بود؟
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 18:49
perser68 - فلوریدا - آمریکا
با اعدامه متجاوز قربانی به چی میرسه؟ چه مشکلی از مشکلاته قربانی حل میشه؟ به قوله معروف آبیه که ریخته!!! قبل از اینکه بریزه باید جلوشو گرفت! آیا اونقدر که برای مسچدو ممبر هزینه شده برای جسمو جانه مردم میشه؟برای آموزشو پرورش میشه؟ آیا به جای مرگ بر اینو اون گفتنو توپو تفنگه دسته چندم از روسیه و کره شمالی خریدن با چند برابر قیمت، سرباز خوبو ماهر تربیت کردن و کنار اومدن با جهانه امروز سود بیشتری برای ما نداره!؟ چند تا مسچد ساختن و چند تا بیمارستان؟چند تا مدرسه؟ مدرسه ها آیا استاندارد هستن؟ پوله کافی دارن ولی تو لبنانو فلسطین هزینه میکنن!!! یه مقایسه آماری سر انگشتی بکنی تفاوتها رو خواهی دید! حوضه علمیه نمیتونه برای هورمون های جنسی تعیینو تکلیف کنه!!!!!!!
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 19:11
hovakhshatare - تهران - ایران
این‌ها رو نباید اعدام کنند. باید اول با مته تمام استخون‌هاشونو سوراخ سوراخ کنند، بعد توی سوراخ‌ها اسید بریزند، بعد با یه اره‌ی کُند دست و پاشونو قطع کنند تا اونقدر خونریزی کنن که بمیرن تا ایرانی‌های تشنه‌ی خون و خونریزی لذت ببرند و دلشون خنک بشه و به انسانیت خودشون افتخار کنند!
‌سه شنبه 16 دي 1393 - 23:38
perser68 - فلوریدا - آمریکا
leila leila - گوتنبرگ - سوئد. تو هم از اینهمه نوشته من همین یه موردو پیدا کردی که توجیهش کنی!؟ کسی که بیسواد به معنایی که تو فکر میکنی باشه ، بله بلد نیست و نمیدونه چطور با مسائل و مشکلاته خودش دستو پنجه نرم کنه و برای حله مسائلش به کجا رجوع کنه و از چه کسانی کمک بگیره! یعنی بینه آدمی که ۵کلاس خونده و دیپلمه گرفته شما هیچ تفاوتی نمیبینی!؟ پس اینهمه مقاطع تحصیلی پشمه بز؟ مگه سرمون درد میکرد که به دانشگاه بریم و انواعو اقسامه دوره ها رو بگذرونیم؟ در آخر سواد و میزانه تحصیل مؤثر اما تنها عامل نیست!
‌چهارشنبه 17 دي 1393 - 04:09
hassan5 - تهران - ایران
باید یک سایت درست شود و خانواده افرادی که قاتل فرزندشان را اعدام کردند پس از یکسال و دو سال نظرشان و احساس شان را بگویند ببینیم که ایا ارضا شده و بصورت نرمال بزندگی شان ادامه میدهند؟؟؟
‌چهارشنبه 17 دي 1393 - 06:19
marineboy - لس انجلس - امریکا
خوی وحشیگری بازمانده‌های مغول در ایران هرچند وقت یک بار فوران می‌کند. اینها که دیگر هم وطن خودمان هستند نه افغانی. فقیر و بیکار هم نبوده اند و پول لازم برای صیغه و اینجور کارها داشته اند. بهتر است به جای اعدام اینها را بفرستند به بند متجاوزان به عنف، تا شب و روز مزه کارهای خود را حس کنند. یا اینکه کمپ کار اجباری در یک مکان بد آب و هوا بسازند و چندین سال ازشان بیگاری بکشند تا حالشان جا بیاید.
‌چهارشنبه 17 دي 1393 - 15:01
invincible - مینستا - آمریکا
اولین افرادی که باید اعدام بشن آخوندها، پاسدارها، و بسیجی‌ها، و ساندیس خورها هستن و بس!! مرگ بر رژیم کثیف خامنه‌ای-روحانی
‌پنجشنبه 18 دي 1393 - 14:44
خرچنگ - دبی - امارات متحده عربی
دوسلدوف آلمان حرف های قشنگی میزنی ولی یه سوال اگر به ناموس خودت و جلوی چشمات تجاوز میکردن همین نظر رو داشتی کمی حس بگیر فکر کن ناموستو جلوی چشمات سه نفر بهش تجاوز میکنن
یکشنبه 21 دي 1393 - 05:11
کوروش مهری - یزد - ایران
Darya_ir - دوسلدورف - المان. درود بر شما.منم مثل هم انسانهای متمدن با اعدام بطور کلی مخالفم به چند دلیل:. 1-اعدام قتل عمد دولتیه و اصلا پذیرفته نیست. 2-تجربه نشون داده اعدام باعث پیشگیری یا کم شدن جرم نمیشه. 3-اعدام توهین به انسانیته. 4-اعدام مجازات نیست چونکه وقتی کسی اعدام میشه دیگه وجود نداره که مجازاتشو تحمل کنه
دوشنبه 22 دي 1393 - 15:53
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.