کارشناس مذهبی در تلویزیون : خداوند برای گوش پرده قرار داده است که همان حجاب گوش است

+33
رأی دهید
-94

vahid_ - گلاسگو - انگلستان
شما درست میگید . خدا دانا و توانا است و به همه چی فکر کرده . ولی اگه خدا اینقدر توانا و فهمیده هست چرا بدون درخواست و پرسش از انسان , اورا آفرید . کوچکترین حقی که انسان میتونست داشته باشه . شاید خدا در بعضی زمینه ها خیلی دانشمند و توانا باشد ولی این دلیل بر این نیست بر هر چیزی دانش کامل دارد . همانند ارستو که نظریه هاش در مورد فیزیک اکثرا رد شده . به قول چامسکی این خدا چه دیوانیی باید باشد که انسان به خاطر یک فش در جهنم بسوزاند .
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 15:13
be_pa.khaste - هارلم - هلند
گرمای علم رو از پشت کامپیوتر هم می‌شه حس کرد. من واقعا نمیدونم چه چیز باعث می‌شه که یه انسان نما تا این حد بتونه مزخرف بگه
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 15:36
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
اخه مرتیکه خرهرگردی که گردونیست ٬اون پرده شنوائی هستش نه پرده حجاب اوسکول.
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 15:24
pedram hosseini - بولونیا - ایتالیا
ارسطو نه ارستو
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 16:54
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
در حکومتِ قبل مستمع اینگونه افراد یک عده‌ پیرزن و پیرمردی که همه عشق و حالشان را کرده بودند و دیگر وقتِ رفتنشان بود یا عده‌ ایی که برایِ فوتِ عزیزانشان نیاز به این جماعت داشتند تا اشکِ ملت برایِ فوت شده در آید، حال این افراد در بالاترین مقام‌هایِ دولتی که در ایران بی‌ سابقه است که افرادی حتی در کسوتِ پادشاه این اختیار داری و جوابگو نبودن و هزار پست و مقام داشته باشند ، نشسته اند و در کسوتِ فرعون شده اند عالمِ جامعه ایران , کمتر از این لاطأئلات میخواهیم از اینها شنیده شود.
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 17:03
hamzehveronique - تهران - ایران
از کجا بدونیم اینم تحریف نکردین؟ این کلیپ رو ببینید. از سایت میخوام که این رو ببینید . https://www.youtube.com/watch?v=UjDv9xVdHCI
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 16:48
Darya_ir - دوسلدورف - المان
پرده بکارت هم حجاب بکارت است . پس چرا پاره میشود ?
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 17:08
sama128 - شیراز - ایران
میشه تو عوضی برای ملت غیور پشت صحنه مشخص کنی پس این همه دزدی - اختلاس - حقوق های دهها میلیونی و فامیل بازی و باند بازی اینها پردشون کجاست. یک مسیحی یک حرف خوبی میزد می گفت من موندم توی ایران که از 365 روز در طول سال 360 روز دعای کمیل - ندبه - عرفه - 2 ماه عزاداری محرم و صفر - ایام فاطمیه دارید و در واقع دنیا را فدای آخرت علی الظاهر کردید یعنی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس چرا در آمار فساد اداری در جهان تقریبا اول شدید - در آمار اختلاس و دزدی رده اول هستید- در آمار خود فروشی و مواد مخدر رکورد زدید. واقعا دوستان عزیز کمی به این مواردی که اون بنده خدا میگفت فکر کردیم. راستی سر خودمون تاکی می خواهیم کلاه بگذاریم سر خدا که کلاه نمیره. به خدا ما مردم ایران بدبخت شدیم بدبخت .
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 17:54
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
یکی از اخلاقیات زشت اشخاص که بخاطر جهل و خودتکبری، حاضر به پذیرای واقعیتهای آفرینش پروردگار عز و عجل نیستند، همین است که وقتی علامه ای با استناد به علوم علمی و فقهی محتوای حکمت خداوند را با زبانی ساده که فهمش برای همگی میسر باشد، توضیح میدهد، اکثرا شروع به صحبتهایی میکنند که هیچ محتوایی ندارد .
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 18:10
انگوری انگوری - لندن - انگلیس
آقا خدا چرا میلیونها سال صبر کرد تا انسان رو به زمین بفرسته ؟ ، خدا چرا این قدر سیاره و کهکشان درست کرد بعد زمین را اینقدر کوچک آفرید ؟ آیا خدای یک‌ بچه وسط آفریقا که از گشنگی میمیره با خدای بچه‌های بیل گیتس یکیست ؟ خدای مهربان و بخشنده ، چرا جهنم را آفرید تا بندهایش را شکنجه کند ، خوب همه را میبخشید ، راحت !! آیا خدا کشک است ؟ !؟! فکر کنم کشک است !؟
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 18:18
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
آخه اشغال بی‌سواد این حرفهارو به طرف دارها یه مصباح،نقدی،الملهدا،ووو بگو آنها بی‌سواد فاقد شعور اجتمأعی هستند این حرفهارو آنها خوب باور میکنند،بی‌سواد دورو بر آخوند زیاد،بخاطر تکه استخوانی،زود باور میکنند.
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 18:20
greentree - تهران - ایران
آخوند زیر شکم ،بی‌سواد به درد نخور مفت خور
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 18:26
آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان
vahid_ - گلاسگو - انگلستان. آقا وحید خودت متوجه سوالی که کردی شدی؟ و اگر دوباره بخونیش، خنده ات نمیگیره؟ میپرسی چرا خدا از انسان سوال نکرد و اورا آفرید؟ خب دوست من از چیزی که بوجود نیامده که نمیشه سوال کرد، و اگر بوجود آمد هم که دیگه لزومی نداره بپرسه میشه تورو بوجود بیارم؟ البته من مخالف بودن خدا و خلقت هستم و این صحبتهای خلقت و جهنم و بهشت را اصلا قبول ندارم.اما از شما خواهش میکنم سوالت را طور دیگه ای طرح کن که واقع بینانه تر باشه. امیدوارم ناراحت نشده باشی از من
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 18:26
agha_ehsan - تهران - ایران
باز خدا رو شکر پردهء پایینی رو مثال نزده .
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 18:47
Mahshahr - ونکوور - کانادا
نه داداش این پرده فرق میکنه، این یکی رو خالق برای ازاله شدن نذاشته
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 18:54
azadeh11 - آمستردام - هلند
کاش بجأی حجاب حیا اجباری بود شرف اجباری راستی‌ و درستی اجباری بود کاش داشتبن معرفت و وجدان اجباری بود
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 18:44
perser68 - فلوریدا - آمریکا
با پولی که این مفتخور انگل بابت این مزخرفات میگره میشه شکمه چند نفرو سیر کرد؟ بچه هایی تو ایران هستن که سه وعده غذاشون نونو چای سیاه و شکره و باید با این تغذیه به مدرسه برن و آینده ایرانو بسازن!حکومته منفور آخوندی ننگت باد!
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 19:08
amir-amir - تورنتو - كانادا
بگذریم از این آخوند هاى متقلب که سعى دارند هر مسئله و چیزى را با اسلام ارتباط بدهند و براى خودشان اعتبار درست کنند ولى پدیده خلقت و خالق مقوله بسیار پیچیده ایست که خیل جزئیات آن بر همه پنهان است و یا به عبارتى هنوز کشف نشده. عده اى گمان بر این است که مغز انسان آنچنان گنجایشى ندارد که بتواند موفق به کشف اسرار خلقت شود چون هر چه بیشتر کشف مى کند عظمت و اعجاب دنیا جلوه بیشترى پیدا مى کند و دهها معماى دیگر بر معما هاى موجود افزوده مى شود.
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 19:46
باور عمیق - قم - ایران
خدا رو شاهد میگیرم با خواندن تیتر خودم رو آماده کرده بودم که یه چند تا بد و بیراه به این آخوند بگم . اما ویدیو رو که نگاه میکنی اثری از تیتر ادعایی نیست . آخه تو رو به هر چی که قبولش دارید این تیترا عیب نیست ؟ زشت نیست ؟ خجالت آور نیست ؟ چرا دروغ مینویسید ؟ این مادر مرده کی گفت که پرده گوش حجاب گوشه ؟ . واقعا تاسف آوره
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 19:58
باور عمیق - قم - ایران
vahid_ - گلاسگو - انگلستان . (1)عرض سلام و ادب . سوال شما در عین سادگی بحث های زیادی را بین فلاسفه پدید آورده است . ساده ترین پاسخ به پرسش شما برای پرهیز از هرگونه توضیح طولانی را به زعم خود عرض میکنم : هر وقت به فرض مثال شما یا من ، قبل از به وجود آوردن فرزند خود ، از فرزند خود سوال کردیم و نظراتش را جویا شدیم ، آنوقت میتوانیم به خدا هم این ایراد را وارد کنیم . هر وقت یک نقاش که پدید آوردنده یک اثر هنری است قبل از کشیدن تابلو ، از خود تابلو نظرش را جویا شد ، آنگاه من و شما با یکدیگر خدا را تکذیب خواهیم کرد . هر وقت یک باغبان قبل از کاشتن یک نهال از او سوال کرد آنگاه ..
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 20:15
باور عمیق - قم - ایران
(2)برای اینکه تبسمی کوچک بر روی لبان شما نقش ببندد لحظه ای را تصور بفرمایید که کودک شما که او را با عشق آفریدید و به او هستی بخشیدید و به او نعمت بودن و برخورداری از تمام مواهب زندگی را بخشیدید زمانی که قدرت تکلم پیدا کرد روزی از شما بپرسد : بابا ! چرا قبل از به وجود آوردن من ، از من سوال نکردی ؟ بابا ! این حق من بود که در تعیین سرنوشت خویش تصمیم گیری نمایم .. دوست عزیز . خدایی را که در توانایی او حتی ذره ای شک داری یا آن را ناقص میپنداری را به سطل آشغال خانه ات بسپار . آن خدا ارزش لحظه ای عبادت و اطاعت را ندارد . موفق باشید
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 20:15
باور عمیق - قم - ایران
انگوری انگوری - لندن – انگلیس(1) . امیدورام این چند خط پاسخ سوالات شما باشه . 1 - بفرمایید به عقیده شما خداوند چرا نمیبایست فرضا میلیون ها سال صبر میکرد ؟ بالاخره وقتی سوالی انتقادی مطرح میفرمایید یقینا تئوری مد نظر خویش را نیز پیشاپیش بررسی کرده اید . اما اگر نتوانستید یک دلیل قانع کننده برای رد این اقدام خداوند بیاورید و به آن اذعان کردید ، بنده در پست بعدی حداقل یک دلیل قانع کننده مطرح خواهم کرد که چرا خداوند میبایست میلیون ها سال صبر میکرد . 2 - خداوند اولین جهان را رحم مادران قرار داد . همان جایی که زمانی بزرگتر از آن را نمیتوانستیم تصور کنیم . مکان بعدی همین زمین است . این تسلسل با نگرش به وسعت کهکشانها میبایست در بدیهی ترین حالت ، قدری انسان عاقل را به تفکر وادارد که آیا قدرت خدا انتها دارد ؟ زمانی که در آیات قرآن تدبر میکنید ، همیشه میفرماید خالق السموات و الارض . این پافشاری برای تاکید بر روی ((آسمانها)) برای چیست ؟ کهکشانها و شگفتی های آن تا بحال چند نفر را به تعمق واداشته ؟
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 20:57
باور عمیق - قم - ایران
(2)به چه دلیل زمین را کوچک میخوانید ؟ به دلیل وسعتش در مقایسه با دیگر کرات ؟ مثلا اگر اندازه زمین به اندازه خورشید بود آیا نمیپرسیدید که چرا آن را 10 برابر اندازه فعلی خلق نکرد ؟ 3 - بله خدای آنها یکی است . اما اگر منظورتان این است که تفاوت سطح مالی بین فرزندان بیل گیتس و فلان کودک آفریقایی به معنای ظلم خداوند و به بیانی دقیق تر نافی عدالت اوست ، اشتباه میکنید . چرا ؟ زیرا هر علتی معلولی دارد و نظام علیت بر جهان حاکم است . لطفا ابتدا کمی در مورد دلایل فقر در آن سرزمین کنکاش کنید . آنگاه به این فرموده دقت کنید : (( لیس للانسان الا ما سعی )) . سپس قدری به بیوگرافی بیل گیتس توجه فرمایید و ببینید آیا ایشان نیز در زمانی که فقیر محسوب میشدند ، دست از سعی و کوشش برداشتند و یا اینکه تلاش کردند ؟ در ضمن توجه بفرمایید که خلقت افراد در شرایط مختلف و تنوع ایجاد شده ، خود لازمه خلقت است . خلقت زشت و زیبا ، خلقت سالم و معلول ، خلقت در محیط غنی و فقیر ، خلقت در محیط متدین و یا بی دین ..
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 20:58
باور عمیق - قم - ایران
(3) اگر قرار بر این نوع اعتراض باشد که به گمانم بیش از نصف مردم دنیا باید معترض باشند البته اگر نصف دیگر به همین داشته های فعلی نیز راضی بوده و به علت زیاده خواهی به خیل ناراضیان نپیوندند . اما اگر توجه کنید که هدف از خلقت ، نه برخورداری از تام و تمام نعمتهای دنیوی بلکه استفاده از امکانات موجود برای نیل به بالاترین رتبه انسانی و خلق جایگاهی دائمی در آن دنیاست شاید صورت مساله عوض شود . به زبان ساده تر ، دنیا جلسه امتحان است . اما با سوالاتی متفاوت . این سوالات بر مبنای توانایی اشخاص طرح گردیده . سوالات امتحانی که یک شخص برخوردار از شرایط کاملا سالم جسمانی به آن پاسخ میدهد ، با سوالات من سالم فرق دارد . نمره بندی آنها نیز متفاوت است . لا یکلف الله نفسا الا وسعها . چه بسا سلامت و ثروت افزون تر انسان را در معرض حساب و کتابی شدیدتر قرار خواهد داد . فردا روز از من و شما آنگونه که در برابر نعمتهایی که از آن برخوردار بوده ایم به مانند یک کودک آفریقایی سوال نمیشود .
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 21:00
باور عمیق - قم - ایران
4(4) - خداوند مهربان و بخشنده در عین حال که رحمان و رحیم است ، جبار و منتقم نیز هست . رحمت و بخشندگی او شامل حال خوبان و پاکان و متقیان و مخلص کلام انسانهای مشتی میشود ، خشم و غضب او شامل حال بدان و فحشا پیشگان و دزدان و قاتلان و متجاوزان به حقوق دیگران . اگر از مجازات ظالمان و مفسدان ناراحتید ، من یکی که خیلی راضی هستم . اگر منظورتان این است که شما که اهل بهشت هستید میبایست فردا همنشین کسی شوید که دستش به خون کودکان و بی گناهان آلوده است که پس چه فرق بین شما و او ؟ این چه عدالتی است ؟ مگر میشود شما که یک عمر کوشش کرده اید که انسانی نیک باشید فرضا با هیتلر همردیف باشید ؟؟ اصلا دیگر چه انگیزه ای برای خوب بودن میماند ؟ آیا اگر ظلمی به شما شد و خدای شما در نهایت عدالت در جهانی دیگر حق شما را ستاند میبایست معترض باشید یا متشکر ؟ 5 - نخیر . خدا کشک نیست . خدا خالق کشک و من و توست . موفق باشید
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 21:01
paksan - آمریکا - آمریکا
ما که از گوش چیزی نشنیدیم ولی خدایش خدا که برای چشم حجاب قرارداده خوب چرا واسه بدن ما حجاب قرار نداده؟ یعنی سخت تر از پلک بود؟! خوب واسه عورت و بدن ما هم پلک قرار میداد!!! اینم استدلالیه؟ حتماً لازم نبوده دیگه! واقعاً سواد کم مشکل اساسی این گروه بی عقلهاست و هرچی بیشتر حرف میزنند آدم بیشتر قانع میشه که اینا هیچی نمی فهمند
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 22:00
paksan - آمریکا - آمریکا
آقا سوال اساسی اینه که خداوند که به گفته ایشون انقدر به فکر حجاب چشم بوده خوب چرا زحمت کشیده و پلک رو درست کرده؟ خوب میگفت با دست جلوی چشمانتون رو بگیرید یا روبند ببندید؟ واسه دماغ و دهان هم همینطور و سوال اساسی تر اینه که چرا برای بدن انسان و عورت و سایر جاها بقول ایشون حجاب شبیه پلک ایجاد نکرد؟ چه ایراد داشت اگر واقعاً انقدر موضوع مهم هستش و این همه وقت و فکر انسانهایی مثل این شیخها رو درگیر کرده خوب واسه بدن هم یک پلک و پوشش و حجاب درست میکرد ! اینکار آسونتری نبود!؟ این همه درگیری هم در طول تاریخ نداشتیم!! ولی من فک میکنم خداوند دانا و عاقل و قادر میدونسته که نیازی به این حجاب نیست همانطور که آدم و حوا را آفرید. باید عقلها و ذهنهای پاک داشته بشیم وگرنه حتی زیر چادر هم کسی امنیت نداره
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 22:07
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
شما درست میگید باید سوال در حد دبستان مطرح می کردم من در این مورد اشتباه کردم .
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 23:15
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
نشد تو کار خدا نیست . مگه اینو نمیدونید . کن فیکون یعنی چی !!! . خدا میتونست حق انتخاب به انسان بده خیلی آسون حتا بعده آفرینش. من زیاد دوست ندارم جواب کامنتارو بدم . نظره خودتو بنویسید بهتره .
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 23:02
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
خدا از هیچی این دنیارو خلق کرده . در کتاب احادیث نوشته که حتی خدا از آخر عاقبت هر انسانی باخبر هست قبل از آفرینشش به این معنی خدا قبل آفرینش هر انسان میداند که به بهشت میرود یا به جهنم . خوب یعنی سخت بود که بداند یک انسان میخواست به این دنیا بیاد یا نه . خیلی خنده دار بود نه . افرادی اینجا کامنت میزارن ٢ کتاب نخوندن . علامه دهری ها . برید ٤ کتاب بخونید بعدا کامنت بزارید .
‌پنجشنبه 11 دي 1393 - 23:10
انگوری انگوری - لندن - انگلیس
paksan - آمریکا - آمریک مشگل اصلی‌ چشم هستش ، اگه چشم نباشه ، هیچ کس احتیاج به حجاب نداره ؟!؟!؟
جمعه 12 دي 1393 - 00:34
انگوری انگوری - لندن - انگلیس
باور عمیق - قم - ایران ، چرا ؟ حتما بیکاره که میلیونها سال صبر کرده و هی‌ نشسته گلوله درست کرده که شده این همه سیاره و ستاره ؟! بد تو کل این سیارت و کهکشانها این زمینه فسقلی رو انتخاب کرده که انسان‌و بفرسته روش تا بزنه داغونش کنه ؟! قبلش هم دایناسور فرستاد که بعد پشیمون شد زد همشونو تارو مار کرد ؟!؟!حالا بقیه این گلولها که ساخته ، کشک؟ چند میلیون سال دیگه دینسو میفرسته بد هم که باز حتما یکی‌ سیب میخوره دهان بیلیونها نفر دیگه سرویس می‌شه میگم ، آخوندی ؟ ، مثل آخوندا موعظه میکنی‌ ؟ اگر یک‌ بیل برداری بری یک‌ سال جای یک کشاورز شخم بزنی‌ یأ جای یک‌ کارگر که ۶ ماه کار کرده و حقوق نگرفته زن و بچه‌اش گرسنه و صاحبخانه ۲ روز بهش مهلت داده واسه تخلیه ، بعد متوجه میشی‌ که دنیا دست کیه ، ولی‌ فکر کنم میدونی‌ بالاخره تو فامیل یکی‌ هست ! حالا یک‌ سوال دیگه ! خدا زن هستش یأ مرد ؟ من که فکر کنم اگه خدایی باشه مرد هستش ، چون زنها مرتبترند و این دنیا خیلی‌ شلم شورباست ،
جمعه 12 دي 1393 - 00:29
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
این آخوند دقیقا منظورش همین است که پرده گوش حجابه برا اینکه چیزهایِ بد را انسان نشنود، همین گونه که برا چشم و پلک صغرئ کبری می‌‌چیند، این آخوند احتمالا جریان خواجه ربیع‌ که از یارانِ امام رضا بود را نمی‌داند که در مقبره ایی در مشهد دفن است، خدمتکارِ او سالهایِ بیشمار گمان میکرد او نابیناست، این آخوندها با این افکارِ قشری مردم را اینگونه قشری مسلک کرده اند، ریشه تمامِ ِ افکارِ اینها باز میگردد به سطح و قشر و اندازه درکشان که وفادارانه و با پافشاری سعی‌ در القأٔ آن به دیگران دارند ، آن زمان از منابر و امروزه از تریبون‌هایِ مختلف صدا و سیما یا مصلا‌ها که دکان کاسبی یشان در انجاهاست به عوام فریبی مشغولند.
جمعه 12 دي 1393 - 00:32
ANTI JAHL - هامبورگ - آلمان
یاد شعر ( هالو محمد رضا عالی پیام ) افتادم که میگه( نه فقط از حکمت شرح و بین شیره‌ خورد و گفت شیرین است آن،بلکه مشتش باز کردو‌ با عجب گفت از اینجا تا به اینجا یک وجب ) برای دوستانی که مایلن ببینن توی سایت یوتیوب هالو شعر زلزله
جمعه 12 دي 1393 - 11:46
باور عمیق - قم - ایران
انگوری انگوری - لندن – انگلیس(1) . سلام . نمیدانم که آیا اشتباه کردم که بنا بر فهم خود پاسخ سوال شما را دادم یا نه . به هر حال بازخورد مناسبی را از سوی شما دریافت نکردم . هدف من پاسخ دادن به سوالی بود که یک هموطن مطرح کرده بود . حالا هم گویا شما خوشت نیومده که یکی وقت صرف کرده و بنا بر حد فهم خودش به نوشته شما پاسخ داده . ضمن اینکه واقعا نمیدونم الان باید از بابت کاری که کردم عذرخواهی کنم یا نه . کل کل و حرف الکی نه فایده داره و نه در شان من و شماست .
جمعه 12 دي 1393 - 11:57
باور عمیق - قم - ایران
(2)نخیر آخوند نیستم . یک عدد مهندس عمران کم اطلاع هستم . اتفاقا اوقاتی که سر حال بودم پا به پای کارگرا همیشه بیل زدم واسه اینکه حس نکنن پشت این قیافه عبوس یه آدم متکبر هست . اینقدر پا به پاشون بیل میزنم که خودشون به زور بیل رو از دستم بگیرن . اینقدر بیل زدم که اگه تو بخوای ده دقیقه بیل بزنی شبش باید واسه درمان تاولهات بری درمانگاه . از کل کل بگذریم . قرار شد اگر یک دلیل منطقی به زعم خودت ارائه دادی که چرا خدا نمیبایست میلیون ها سال صبر میکرد ، من حداقل یک دلیل منطقی بهت بگم که چرا باید میلیون ها سال صبر میکرد . وقتی نتوانستی پس دیگر در این باب اضافه تر حرفی نیست . هر موقع تونستی اونوقت من در خدمتم . دوست عزیز . خدا آفریدگار است و نه آفریده . خدا خالق است و نه مخلوق . خدا زن یا مرد نیست . اگر خدا را موجودی فرض کرده اید که جنسیت و یا دستگاه تناسلی دارد ، اشتباه میکنید . مقایسه خدا با موجودات زمینی اشتباه است . موفق باشید
جمعه 12 دي 1393 - 11:57
فراوانی - قطر - قطر
حاج آقا آیا پرده چشم وپرده گوش وپرده های دیگر بدن چوب پرده هم دارند ممنون میشم اگر پاسخ بفرمایید لطفا در مورد گیره پرده هم توضیح بدید
جمعه 12 دي 1393 - 12:00
باور عمیق - قم - ایران
vahid_ - گلاسگو - انگلستان (1). فرمودید : نشد توی کار خدا نیست . این استدلال اشتباه است . هرگونه عملی که نافی حکمت و قدرت خداوند باشد اساسا قدرت وقوع ندارد . اینکه میگویید نشد توی کار خدا نیست به این معناست که نیست موضوعی که شدنی باشد اما خداوند از انجام آن عاجز باشد . اما کار نشدنی برای خدا نیز نشدنی است ( در سطح کاملا پایین دارم توضیح میدم برای اینکه طول نکشه ) . به عنوان مثال : آیا خداوند که قادر مطلق است ، آیا قادر است که خود را بمیراند ؟ اگر بگوییم آری که اشتباه است . اگر بگوییم نه پس تکلیف اینکه میفرمایید هر کاری به دست خدا شدنی است چه میشود ؟ سوال : آیا خداوند قادر است تمام کرات آسمانی را در یک توپ بسکتبال جای دهد ؟ اگر بگوییم آری که این نافی حکمت اوست . اگر بگوییم نه پس تکلیف آن شدنی که شما استدلال میکنید چه میشود ؟ . بنابراین خواهش میکنم درباره معنای (( کن فیکون )) کمی بیشتر مطالعه کنید ..
جمعه 12 دي 1393 - 12:18
باور عمیق - قم - ایران
(2) باز هم عرض میکنم . هر وقت من و شما قبل از به وجود آوردن فرزند خود از او سوال پرسیدیم و به او حق انتخاب دادیم ، آنگاه خدا را هم به محاکمه خواهیم کشید . چرا فرزند را مثال میزنم ؟ برای اینکه بگویم چون نیست نمیشود ؟ نخیر . همه اش این نیست . بلکه قصد دارم تا شما را متوجه این نکته کنم که وقتی شما و یا من به عنوان پدر فرزند و هستی بخش او ، میخواهیم از نیستی به او هستی ببخشیم ، میخواهیم به او نعمت بودن بدهیم ، میخواهیم او را از عدم به کمال برسانیم ، میخواهیم او را از نعمت برخورداری از مهر پدر و مادر ، حمایت و آسایش ، سعادت و نیکبختی برخوردار کنیم ، هرگز به این فکر نمیکنیم که از خود او هم سوال کنیم . چرا ؟ چون حتما به این مثل طعنه آمیز برخورد کرده اید که از قدیم گفته اند : نیکی و پرسش ؟
جمعه 12 دي 1393 - 12:19
باور عمیق - قم - ایران
(3) سوال بعدی : فرض کنید که خداوند میخواست از خود انسان درباره اینکه او را بیافریند یا نه سوال میکرد . اصلا من میخواهم از شما بپرسم و بعدش جلسه ای با خدا ترتیب داده و نقطه نظرات شما را منتقل کرده و موافقت ایشان را جلب نمایم . لطفا برای دقیق تر شدن موضوع بفرمایید : 1 – خدا در چند سالگی یک انسان میبایست این سوال را از او بپرسد ؟ یک سالگی ؟ ده سالگی ؟ 50 سالگی ؟ در بهترین حد کمال فکری؟ آهان فهمیدم . به یقین پاسخ شما به عنوان یک انسان متفکر این است که در حالتی که انسان بهترین کمال فکری را داراست ..
جمعه 12 دي 1393 - 12:21
باور عمیق - قم - ایران
(4) وحید خان . بنده و خدا یک سوال مشترک از محضر شما داریم . بسیار خوب . از این به بعد خداوند در بهترین حد کمال فکری بشر از او سوال خواهد پرسید که او را خلق کند و یا خیر . اما سوال بعدی این است وحید خان . انسانی که هنوز به او فرصت نداده ایم که خلق شود ، زندگی کند ، زندگی را تجربه کند ، به کمال فکری برسد ، برداشت مشخصی از جهان پیرامون آن داشته باشد ، اصلا بفهمد که آفریده شدن و زندگی کردن را دوست دارد و یا نه ، از او چگونه میبایست سوال کرد که فرضا آقا وحید خلقت کنم یا نه ؟ آقا وحید اولین پاسخی که به این خدا خواهد داد این نخواهد بود که احمق جان من از کجا بدانم ؟ مگر من زندگی کرده ام که بدانم ؟ . موفق باشید
جمعه 12 دي 1393 - 12:22
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
ای بابا چه انتظاری از این آخوند دارین؟ کارشناس مذهبیه دیگه . اگه ازاین حرفا نزنه و پرت وپلا نگه که کارشناس نمی شه. درست مثل omid por jalal کارشناس مذهبی وب سایت خودمون که عجیبه تا بحال در این مورد نظر نداده!
جمعه 12 دي 1393 - 12:29
باور عمیق - قم - ایران
paksan - آمریکا - آمریکا (1). آقا خدا خیرت بده . بعد از ظهر جمعه این کامنتتو خوندم روحیم عوض شد . دمت گرم . اما یه چند تا مورد . کلیت استدلال شما اینه که : وقتی خداوند در خلقت خویش اینگونه عمل کرده پس نیازی نیست که تغییری ایجاد شود که اگر نیاز به تغییر یا تدبیری خاص بود ، خود او که خالق حکیم بود آن تغییر را لحاظ میکرد . خیلی هم عالی . اینم به قول شما استدلاله دیگه . حالا بنده با اجازه شما میخوام از سه نوع روشی که ممکنه با آنها پاسخ شما رو داد ساده ترینش رو انتخاب کنم و پاسخ شما رو بدم . دوست عزیز سوال : چرا آن هنگام که در معرض هوای سرد قرار میگیرید ، بدون هیچگونه پرسشی ، لباسی گرم بر تن میکنید تا سعی کنید خود را و بدن خود را در برابر هوای سرد محافظت کنید ؟ در ادامه اگر بگویم این خدای شما اصلا عقل نداشته . چرا انسان را با پالتو نیافرید ؟
جمعه 12 دي 1393 - 13:17
باور عمیق - قم - ایران
(2)دیگری میگوید باور عمیق از کجا معلوم که هوا گرم نباشد ؟ آن یکی میگوید اگر خدا عقل داشت انسانی میافرید که لباسش با فشرن یک دکمه سرد و با فشردن دکمه ای دیگر گرم شود . آن یکی میگوید : خدا اگر عقل داشت بدن را طوری میافرید که در برابر سرما و گرما ، اتوماتیک تنظیم شود ( خداییش اینم استدلاله دیگه ، موافق هستید ؟) . اما در این میان ، paksan عزیز به میدان میاید و میگوید : خفه شید بابا . خدا قبل از هر چیز به من عقل داده . او با قدرت عقل که من را به آن مجهز کرده ، توان این را به من داده که تشخیص دهم در هنگام مواجهه با هوای سرد میبایست لباس گرم بپوشم . اگر میخواهم کتری آب گرم را در دست بگیرم ، برای محافظت از سوختگی ، دستکش محافظ در دست کنم . نه اینکه از خدا گله کنم که چرا مرا با دستکش نیافرید
جمعه 12 دي 1393 - 13:17
باور عمیق - قم - ایران
(3)فلذا paksan عزیز . اگر خداوند خلقت موهای سر و بدن را به صورت ازدیاد شونده قرار داده ، حضرتعالی هرگز نخواهید گفت حالا که قرار است موهای زیر بغل هر روز اضافه شود و از طرف دیگر خداوند خلقت آن را طوری قرار نداده که خود به خود کوتاه شود ، پس دیگر نیازی به اصلاح و یا زدودن آنها نیست . چرا ؟ چون خود را صاحب نعمت عقل میدانید . چون همان خدایی که تو را خلق کرده ، همان خدا هم برای تو عقل و در ضمن راهنمایی نحوه زندگی را قرار داده . همان خدا امر به نظافت کرده . همان خدا امر به پوشیدگی کرده . همان خدا به من و شما قدرت فهمیدن و دستورات لازم در باب کوتاه کردن ناخنها را داده است . تا حال شده یکبار از خود بپرسید که چرا خداوند ناخنها را دارای قدرت رشد قرار داده و حالا که ناخنها رشد میکنند پس نباید کوتاه شوند و اگر لازم بود خود از مکانیسم کوتاه شوندگی خودکار برخوردار میبودند ؟ نخیر .. چرا ؟ چون عقل دارید . حکایت پوشش هم همینگونه است . نیاز به پوشیدگی امری فطری است ..
جمعه 12 دي 1393 - 13:18
باور عمیق - قم - ایران
(4) این ودیعه فطری به انسان یادآور میشود که نیاز دارد تا خود را بپوشاند . یعنی اگر من به جناب paksan قول صد در صد هم بدهم که خدایی وجود ندارد ایشان هرگز راضی نمیشود که بدون لباس و لخت و عور در حضور اعضای خانواده خویش بنشیند . چرا ؟ چون این یک حس فطری است . اما paksan عزیز در مورد میزان و نحوه این پوشش ، بحث دارد .. راهش چیست ؟ به گفته ها و راهنمایی های همان خالق مورد نظر مراجعه کند و بهترین نسخه پشتیبانی را از همان کارخانه سازنده دریافت نماید . در پناه حق
جمعه 12 دي 1393 - 13:19
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
باور عمیق - قم - ایران. شما از نگاه فلسفی به موضوع میپردازید من از نگاه قرآن و حدیث . در قرآن و حدیث آمده که خداوند به شروع و ختم انسان آگاه بوده قبل از خلقت . بهتر فلسفه و دین باهم قاطی نکنی که همین میشه که امروز در ایران و دنیای اسلام داریم .اگه وقت کردید نگاهی به کتاب زوال اندیشه سیاسی در ایران کتاب آقای جواد طباطبایی بیاندازید .
جمعه 12 دي 1393 - 14:13
cobalt3 - کرج - ایران
عاغا خداوند دو گوش در طرفین تعبیه ، جوش و نصب فرموده از باب اینکه مهملات بقالان و دجالان و رمالان دین را از یکی وارد و از آن یکی خارج نمائید .در غیر اینصورت مفسده در مغز ایجاد و به انتحار حمار گونه منجر شود.
جمعه 12 دي 1393 - 17:21
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
vahid_ - گلاسگو - انگلستان -سوالِ شما کاملا فهیمانه است و علتِ جستجو و شک در آن که نقشِ ما در این خلقت چیست ، / شما ذره ایی ازلی هستید که از جایگاهِ خدأیی خود بنا به خواست و پذیرشِ خودتان به زمین هبوط کردید تا تجلی‌ انسانیت و عظمتِ خلقتِ خداوند در زمین باشید و بارِ غمِ این جدأیی را بر دوش کشید تا رسمِ عاشقی و وفا را به جآ آورده سوگلی افرینش باشید، در این سفر دور و دراز بسیاری موانع ، رنج‌ها ،منمیت‌ها ، چه در موردِ قدرت ، شهوت پرستی‌ ، منصب ، جاه ، مقام ، ظلم ، ستم کلا کام جویی‌هایِ نفسانی از هر نظر که به خاطرِ استقرار در زمین به آن ملبس شدید ، روحِ شما را از شفافیت انداخته به گونه ایی که قادر به دیدنِ مأموریتِ ابتدأیی نیستید این است که شما را از به یاد آوردنِ مکان و جایگاهِ اولیه خود دور کرده نسیان و فراموشی به همراه داشته، همچون کودکی که از وطن دور میشود در صورتِ تمرین و آگاهی‌ نداشتن از وطن به فراموشی و دور شدن از هویتِ خود میرسد، ( منظور به شما نوعی به عنوان انسان است نه فردِ شما ...
جمعه 12 دي 1393 - 18:37
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...) عده‌ ایی هم که در ذاتشان معامله است و روابطشان بیزنسی‌ دو گروهند، عده‌ ایی کاسبانِ حلال خواری هستند کارشان به خیر و شرِ دیگرِ آدمها نیست و بر عملِ خود متمرکزند تا در این دنیا و آن دنیا نانِ بخور و نمیری بدست آورده و در آرامش و امنیت زندگی‌ کنند، این گروه اولین منزلگاهِ انسان در بهشت را به خاطر و تمایل به حفظِ آن با کمالِ دقت و محافظت دارند ، عده‌ دیگرِ کاسبان، تاجران خطرناکی هستند، این عده‌ هم باغِ بهشت را به خوبی‌ به خاطر دارند و هم توصیفاتِ آن را توسطِ رونق دهندگان این تجارت کاملا دنبال میکنند، اما جاه طلبی اینها کاری به دستشان میدهد که این دنیا را بر بندگانِ خدا تبدیل به جهنم میکنند و آن دنیا را برایِ خود تبدیل به جهنم و خشمِ خداوند، اما چنان در حرص و منمیت و سودِ این تجارت غرقند که نیاز و جأیی برایِ چیزِ دیگری غیر از سودِ دنیأیی و اخروی ندارند، نمونه اینگونه کسبان امروزه در ایران و دنیا به وفور دیده میشود، عده‌های دیگری هستند که نه در حوصله‌‌ من و نه شماست که به آن اشاره شود، بنابر این بدانید که مرحله رحم اولین مرحله زندگی‌ شما نیست، / ...
جمعه 12 دي 1393 - 18:37
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. بله کاملا حق با شماست ما باید صاحب نظر و اختیار برایِ حضور در این دنیا باشیم وگرنه بردگانی اسیر و ذلیل و قابلِ ترحم هستیم نه باعثِ فخرِ خداوند و کائنات.
جمعه 12 دي 1393 - 18:37
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
باور عمیق - قم - ایران- راست میگن که آخوند بالا منبر که بره با جرثقیل صد هزار تنی هم نمیشه اونو پایین کشید، عمیقا بپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپکی از این همه روده درازی،،واقعا فکر میکنی‌ چند نفر این همه حرّافی را میخونه?،اصن چرا یه سایت به اسم خودت نمیزنی هم خودتو راحت کنی‌ و هم حقوق و مزایای بیشتری به جیب گشاد عبایت بریزی. ? دیدن این کامنتها باعث سرگیجه میشه،خوندنش هم حتما سر درد میاره، خدا به پروردگار رحم کنه از مکر آخوند
جمعه 12 دي 1393 - 19:02
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. خیلی زیبا جواب دادید، احسنت به شما، کاملا درست است، خیلی لذت بردم از جواب منطقی شما، انسان از اول تاریخ بشریت تا الان بحث ها و جدلهایی زیادی در مورد وجود خدا یا نبود آن و مسایلی پیرامون آن چه به صورت فلسفی و چه به صورت علمی انجام شده و بیشتر مواقع انسان در برخورد با این مساله دچار غرور و جهل عمیقی می شود، چرا، چون وقتی یک مطلب علمی را میفهمد پیش خود میگوید دیگه دنیا همین اندازه هست، وقتی تلسکوپهای عظیم ساخته میشود و به عظمت عالم نگاه میکند دوباره به جهل و غرور خود اعتراف میکند، وقتی انسان توانست از کل هستی سر در بیاورد آنوقت میتواند بشیند سر میز و جدلش بیهوده خود را ادامه دهد نه با مغلطه کردن و بازی کردن با کلمات، هر کس دید خودش را از دنیا ارایه میکند، یعنی جهان هستی برایش در همان حد عقل و شعور خودش است.
جمعه 12 دي 1393 - 19:26
reza bargashte az kharej - ایران - ایران
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران. این آقای امید پور جلال آتیشش خیلی تنده، یکی از کارشناسای خبره و کار کشته هستش!! دستش بنده تو کلیسا! وگرنه از این بحث ها عقب نمیمونه، خدا کنه خودشو برسونه به این خبر یه کم بخندیم، اینو و آقا فدا بحث هاشون خیلی جالبو و کمدیه (خیلی جون میده واسه تیاترهای خیابونی یا شو من بودن)، مخصوصا این آقا امید که فکر میکنه نماینده تام الختیار حضرت مسیح هستش و جزو حواریون هستش که از قافله عقب مونده و با ایشون میخاد محشور بشه، آنقدر که با اعتماد به نفس حرف میزنه!!!
جمعه 12 دي 1393 - 19:41
باور عمیق - قم - ایران
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا . سلام و عرض ادب . ممنون از لطف شما . ای کاش خدا لطفی کنه و یکی مثل من به اندازه ادعاش ، به عمل کردن هم توجه کنه . به هر حال ممنونم
شنبه 13 دي 1393 - 00:17
باور عمیق - قم - ایران
vahid_ - گلاسگو - انگلستان . سلام دوست عزیز . چون امکان تایپ کردن اینجا محدوده بعضا آدم مجبور میشه سریعترین بیان رو برای انتقال انتخاب کنه که چه بسا اگر بنده و شما در حضور یکدیگر میتوانستیم با هم تبادل نظر کنیم ، محتوا و فرمت صحبت کاملا تغییر میکرد . اما به شما اطمینان میدم خط به خط نوشته های من ضعیف مطابق با آیات قرآن و احادیثه اما اینجا مفصل تر نمیشه بسطش داد . اما به هر حال احتمال خطا در مورد هر کسی متصوره و من هم از این دایره بیرون نیستم . ممنونم که خواندید . موفق باشید
شنبه 13 دي 1393 - 00:20
باور عمیق - قم - ایران
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران .. خدا حفظت کنه انشاالله .. زیباترین لحظه ها رو برات آرزومندم و از صمیم قلب دوستت دارم . موفق باشی عزیز دلم
شنبه 13 دي 1393 - 00:22
kuhestan - اروپا - اروپا
ﺑﺎﻭﺭ ﻋﻤﯿﻖ - ﻗﻢ - ﺍﯾﺮﺍﻥ. اقای عمیق شما وقتی یک زن بی حجاب میبینی چه حالی به شما دست میده.قاعداتا باید بگی حالی به حالی میشی تا قواعد حجاب درست در بیاد.حالا اگر شخصی با دیدن یک محجبه تحریک بشود داستان چگونه است؟. .درضمن باید بگم یگی دیگر از مزایای فرو بستن چشم فکر کردن در مورد ارزوهای فانتزی است که از طریق علم روانشناسی ثابت شده یعنی ذات انسان باید از سلامت برخوردار باشد وگر نه با چشم باز و یا بسته و با حجاب و بی حجاب هیچ فرقی در رابطه با خواسته های نفسانی ندارد.یعنی همان حرفی که اول زدم اگر میل به یک عمل شهوانی و نفسانی باشد با دیدن یک محجبه هم انسان تحریک پذیر است و اگر نه میشود در یک پلاژ ساحلی معصومانه و انسانی کنار یک انسان لخت نشست و تحریک نشد.وبه طور کل سیستم حجاب در اسلام و رابطه سختگیرانه و محدود مرد وزن بیشتر موجب فساد بی اخلاقی چشم چرانی و روابط پنهانی ناسالم میشود.در ضمناقای عمیق با کمتر نوشتن خزعبلات موجب اسایش این فضا خواهی بود.
شنبه 13 دي 1393 - 02:22
kuhestan - اروپا - اروپا
مفت خوری .بیکاری.داشتن وقت ازاد بسیار.سیراب بودن از ارزوها و امیال جنسی.سکس زیاد راحتی خیال.نداشتن دغدقه بی پولی و گرسنگی شکم زن و بچه.عدم نگرانی در پرداخت قبوض مختلف.خوردن وخوابیدن.تحصیل وجوهات از راهی بسیار اسان و زیرکانه و به عبارتی مضحک.و...........از مشخصات ظاهری یک اخوند است که بعضی مواقع با زیاده روی در مواجب شروع به تلاوت این مزخرفات میکند. مشخصات باطنی این موجود بعد از اظهار نظر مجدد باور عمیق اعلام خواهد شد.
شنبه 13 دي 1393 - 02:41
kuhestan - اروپا - اروپا
گلاسکو وحید انگلستان. باور عمیق قم. لطفا حالا که همدیگر را پیدا نموده و مکمل بحث های بعد از شکم سیری یکدیگر هستید از طریق خصوصی تری مثل ایمیل و یا... با همدیگر نامه نگاری کنید تا ما دیگر مزاحمتان نشویم.
شنبه 13 دي 1393 - 02:53
باور عمیق - قم - ایران
اروپا - اروپا -اروپا - اروپا (1).. اوف اینهمه کلاس این نام کاربری منو گرفت . عاشق این اروپایی بودنتم . خب سه پاراگراف نوشتی . پاراگراف دوم و سوم و تک خط آخر پاراگراف اول را که در ردیف مزخرفات قرار میدهم و آنها را فاقد ارزش پاسخگویی میبینم . به هر حال ، به جان عزیزت قسم ، اینقدر مینویسم و مینویسم تا دیوانه شوی . اما در پاراگراف اول ، دمت گرم . قشنگ گفتی . رحمت الهی بر پدر و مادرت . اگر ذاتا اهل بحث منطقی نبودم خیلی راحت ، مثل آب خوردن ادعای تو رو رد میکردم ، با سفسطه ، جوری که نفهمی برای پرداخت قبوض این ماهت ، چند ساعت اضافه تر میبایست پاچه خواری دولت متبوعت را انجام دهی . الله اکبر . حوصله کل کل ندارم اما میفتم توش . حکایت همنشین بده . شما ببخش . اما اینکه استدلال میکنی حجاب فرونشاننده میل جنسی نیست دقیقا درست است .
شنبه 13 دي 1393 - 08:29
باور عمیق - قم - ایران
(2)باز هم میگم دمت گرم . دقیقا ، حجاب ، به شدت تحریک کننده میل جنسی است . دقیقا ما نسل ایرانی به همین خاطر ( البته همش نه ها ، نه اینکه همش این باشه ) یکی از دلایل تمایل به جنس مخالف ، کشش جنسی بیشتر ، قدرت جنسی افزون تر را مدیون همین حجاب هستیم . حجابی که از نسل ها قبل و قبل از اسلام در فرهنگ ما جاری بوده . و دقیقا یکی از دلایل تضعیف جنسی نسل مردان امروزی ( عرض کردم یکی از دلایل ) و تبدیل مردان دیروزی به مردان ناز و دوست داشتنی امروزی ، همین (تحلیل رفتن) کشش های جنسی متناسب ، به جا ، دست نیافتنی ، در جامعه امروزی است . اگر اهل وزنه زدن باشی ، معنای تحریک عضلات را در هر جلسه تمرینی به خوبی درک میکنی . امروز 20 کیلو جلو بازو ، جلسه بعد 25 و هرگز به عضله قدرت تطبیق نمیدهی . مدام او را به جلو میکشانی . اما وقتی در جامعه امروز ، دیدن صحنه های شهوانی ، دستیابی به وسیله ارضا شدن و حتی دست بکار شدن ، رایج گشته ، دیگر خبری از تحریک مداوم و صحیح و اصولی این حس مردان نیست .
شنبه 13 دي 1393 - 08:30
باور عمیق - قم - ایران
(4)در هیچ کدام یک از متون دینی ادعا نشده که حجاب ، سرکوبگر میل جنسی است . همچنین با شما در مورد مزایای فروبستن چشم هم عقیده ام . اما اگر با عملکرد سیستم های گرمایشی آشنایی داشته باشید به خوبی میدانید برای وسایل حرارتی همیشه دو عدد (قطع کن) نصب میشود که اگر یکی بنابر هر دلیلی مثل جرم گرفتگی و یا هر خطایی عمل نکرد ، آن یکی وارد مدار شده و سیستم را از خطر overheat شدن نجات دهد . هم فرو بستن چشم فوق العاده هست و هم حجاب . اگر با قدری کل کل کردن شخصیت خویش را تا حد بعضی ها تنزل دادم از خودم عذرخواهی میکنم . موفق باشید
شنبه 13 دي 1393 - 08:32
باور عمیق - قم - ایران
(3)آقایان اکثرا لطیف شده اند . خبری از تولید تستسترون نیست . زیر ابروها باریک میشود . حرکات ناز و لطیف میشود . استروژن کولاک میکند . فلذا دقیقا درست گفتی . اگر تا دیروز نمیدانستی یا تا این حد دقیق نشده بودی ، از امروز بدان ، یکی از اهداف حجاب ، تقویت و تحریک صحیح قوای جنسی است . حجاب یک زن اگر چه یک مصونیت است ، اما در نفس خود عامل تحریک مرد برای دست یافتن به آن چیزی است که از دسترس او پنهان مانده . اما حس احترام به این پوشیدگی همواره مرد را از دست اندازی غیر صحیح به این مطلوب پنهان ، برحذر میدارد .
شنبه 13 دي 1393 - 08:31
kuhestan - اروپا - اروپا
ﺑﺎﻭﺭ ﻋﻤﯿﻖ - ﻗﻢ - ﺍﯾﺮﺍﻥ. یک کلام میگم و بیشتر نه.پس زنها باید تو خونه با حجاب باشند تا شوهرشون تحریک بشه.لطفا یک سری به روانپزشک بزن.بگو تمام زنها رو وسیله ارضائ جنسی میبینی.بگو مغزت جای دیگه کار میکنه.
شنبه 13 دي 1393 - 12:03
aram.01 - کردستان - ایران
عمیق جان اولا حجاب یک چیز من درآوردی است کلا دین من درآوردی است برای ایجاد یک اسلوب که اجتماع انسانها براساس آن زندگی کنند و براساس آن خداپرستی ایی که در ذات انسان است را نشان دهند. دوما چرا حجاب را فقط برای زن واجب میدانی؟ من یک زن را میشناسم که در همسایگی تو زندگی میکند و هر روز با دیدن تو تحریک میشود از فردا با چادر برو سر کار.
شنبه 13 دي 1393 - 19:14
باور عمیق - قم - ایران
aram.01 - کردستان - ایران . سلام دوست عزیز . حالا خوبه هم تو کردی و هم من . ما که دیگه حجاب زن و مرد کرد رو که انشاالله یادمون نرفته که ؟ حجاب یعنی پوشش هم برای مرد واجب است و هم برای زن .
شنبه 13 دي 1393 - 22:37
باور عمیق - قم - ایران
kuhestan - اروپا - اروپا . بله شما درست میگی . بنده کلا آدم بی منطق و کم اطلاعی هستم . انشالله موفق باشی
شنبه 13 دي 1393 - 22:38
perser68 - فلوریدا - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. جداً نگاه کن چهار تا ملای بی شاخو دم مثله خودت ازت حمایت میکنن و نه بیشتر!!! یه مشت شپش چه با ۷۵میلیون ایرانی دارن زندگیه انگی میکنن!!!
یکشنبه 14 دي 1393 - 01:55
perser68 - فلوریدا - آمریکا
. یه مشت چرتو پرت که بقوله کاربر بالا آدم حالش بهم میخوره فقط شروعشو میبینه تا برسه که بخواد همشو بخونه!اسلامو خودتون به گند کشیدین! البته بهتر از گندهم نبود!
یکشنبه 14 دي 1393 - 01:57
perser68 - فلوریدا - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. همچین با ماستمالی می خوایی جوابه همه رو هم بدی! ۳۵ساله که ادامه دادید و امروز گنده تر از تو ها به غلط کردن افتادن!
یکشنبه 14 دي 1393 - 01:59
perser68 - فلوریدا - آمریکا
. شما ها یعنی واقعاً وقت میگذارید و نوشته های این ملا از قمو میخونین!؟ البته خودم تو جاهایی که خبر از فقر و بدبختی تو این سایت میاد نمیتونم ماستمالیه این آخوندا رو نادیده بگیرم ، اما تو خبرای زیر شکم همون آخوند مزخرفاتی رو داره میگه که این ملا از قم میگه! یعنی هنوز به دینو مذهبه این قوم اعتقاد دارید؟به کلاشیو رمالیه این جماعت؟ متأسفانه جز اینکه اینا رو باید تحمل کرد تا نسلای جدید دست به کار شن و جورو پلاسه اینارو بریزن دور کار دیگه ای نمیشه کرد ، اما وقتو بهتر از اینا میشه استفاده کرد!
یکشنبه 14 دي 1393 - 02:32
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
باور عمیق - قم - ایران-فکر کنم از دستت در رفته یا با یکی‌ دیگه منو اشتباهی گرفتی و یا غلط چاپی بوده،اما وظیفه خود میبینم تشکر و برای تو هم آرزوی سلامت کنم ، عزیز دل‌ را هم بی‌ خیال ،،آخه آدمو میترسونه
دوشنبه 15 دي 1393 - 15:10
باور عمیق - قم - ایران
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران . دمت گرم . خندیدم . خدا حفظت کنه
دوشنبه 15 دي 1393 - 18:01
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.