نامه استاد دانشگاه به حسن روحانی: در وزارت اطلاعات شما شمشیر در کف زنگی مست است

تقاطع: یک استاد بازنشسته دانشگاه تهران در نامه‌ای به حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی، با اشاره به هجوم ماموران وزارت اطلاعات به منزلش نوشته که در این وزارت‌خانه «شمشیر در کف زنگی مست است».

حسین رفیعی در این نامه‌ی سرگشاده که نسخه‌ای از آن روز پنج‌شنبه (۱۲ تیر-۳ جولای) در وب‌سایت “ملی-مذهبی” منتشر شد، در شرح هجوم ده نفر از ماموران وزارت اطلاعات به همراه ماموران دادستانی به محل مسکونی خود و خانواده‌اش در شهر دماوند در بعدازظهر روز دوشنبه (۹ تیر) نوشته است: ««آن‌ها کلیه نوشته‌ها، کارهای تحقیقاتی و حتی مجلات رسمی و کتب چاپ‌شده و اینترتی و هزاران پرینت خبر‌ها و تحلیل‌های منتشره در مطبوعات داخلی و رسانه‌های مجازی، تلفن همراه، دفا‌تر تلفن شخصی، مودم، لپ‌تاپ و دفا‌تر شخصی همسرم و ریسیور ماهواره را با خود بردند.»

این عضو “شورای فعالان ملی-مذهبی” با تاکید بر این‌که ماموران امنیتی «تنها به این اقدام بسنده نکردند»، از انتقالش به تهران و بازرسی منزل مسکونی و محل کارش در این شهر توسط ماموران خبر داده و افزوده است: «من نمی‌دانم که از منزل من در تهران چه برده شده است چون صورت‌جلسه‌ای نه تنظیم و نه امضا شد.»

وی با اشاره به “تهدید به بازداشت” و “پرونده‌سازی” نیروهای امنیتی علیه خود طی یک سال اخیر، بازرسی ماموران امنیتی از منزل و محل کارش را هم‌چون «جمع‌آوری غنایم از یک سرزمین تسخیرشده» توصیف کرده و از قول این ماموران نوشته که آن‌ها «همه چیز را زیر نظر داشتند و احتیاجی به جمع‌آوری این مدارک نبود».

آقای رفیعی هم‌چنین از “توهین”، “فحاشی”، “تهدید” و “ضرب و شتم” دختر و دامادش توسط سه نفر از ماموران امنیتی خبر داده و گفته است که آن‌ها در واکنش به اعتراض‌های داماد این خانواده به خاطر توقیف لپ‌تاپ شخصی‌اش، به “خشونت عریان” و “نقض موازین اخلاقی و شرعی” متوسل شدند.

او اضافه کرده است: «بگذریم از برخوردهای تنش‌آفرین همین آقایان با همسرم که او را با بیماری قلبی به مرز خطرناکی رساندند که به خیر گذشت.»

این فعال سیاسی با اشاره به حمایت خود و هم‌فکرانش از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته و نیز در یک سال اخیر، در پایان نامه‌اش، دلیل عدم «دفاع علنی» دانشگاهیان از «ادبیات» و «مواضع» آقای روحانی و نیز توافق به گفته‌ی او «مفید» هسته‌ای در ژنو را عملکرد وزارت اطلاعات دانسته و نوشته است: «در وزارتخانه‌ی زیرمجموعه شما شمشیر در کف زنگی مست است و هنوز بعد از ۳۵ سال وزارت اطلاعات نتوانسته است یک تیم عملیاتی حرفه‌ای، خبره و متشرع برای بازرسی از خانه‌های شهروندان تربیت کند.»

گفتنی است این نخستین بار نیست که فعالان سیاسی حسن روحانی را به خاطر عملکرد وزارت اطلاعات دولت او مورد انتقاد قرار می‌دهند.

در بهمن‌ماه سال گذشته نیز، محمد ملکی،‌ نخستین رییس دانشگاه تهران بعد از انقلاب بهمن ۱۳۵۷، در نامه‌ای سرگشاده، حسن روحانی و «مسوولان امنیتی» را مورد خطاب قرار داد و در واکنش به درخواست رییس جمهوری اسلامی از دانشگاهیان برای شکستن سکوت‌شان در دفاع از “توافق ژنو” نوشت: «تنها چند ساعت پس از سخنرانی شما از وزارت اطلاعات با من و فرزندم تماس گرفته‌اند تا من را هم وادار به سکوت کنند. من در این سال‌ها بار‌ها گفته‌ام سکوت نخواهم کرد و هر حکمی می‌خواهید به من بدهید. حال انتظار دارید که دانشگاهیان سکوت‌شان را بشکنند؟»

+84
رأی دهید
-1

Azadikhah - تكسل - هلند
شرم و خجالت بر حکومت جمهوری اسلامی و وزارت اطلاعات.مملکت که دست یه مشت بیسواد باشه بیشتر از این انتظاری نمیشه ازش داشت.
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 12:53
آخوندستیز - نیریز - ایران
ماله کشان وزارت اطلاعات جمهوری سخیف و پلید اسلامی بیائید و بگوئید که این استاد بازنشسته هم دروغ میگوید. بیائید و اسلام نامقدس را مقدس جلوه دهید. خشونت عریان, نقض فوانین اخلاقی و شرعی, فحش و توهین وضرب و شتم. جمع آوری غنائم در یک سرزمین تسخیر شده. به واژه های این هم میهن اسیر در چنگ اسلام توجه کنید. درست همان کارهائیکه که محمد و قرآن و اماما نشان انجام دادند و امر به انجام آن کردند. ننگتان باد دَد منشان زشت سرشت. نفرین تاریخ بر شما باد شب پرستان پلید.
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 13:16
Emam zaman - قم - ايران
اینها همه دروغه مملکت عالی‌ِ عالی ، هیچم مشکلی نیست..!
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 14:56
khan.khan - تهران - ایران
استاد ارجمند تاسف دیگر واژه ای کلیشه ای و نا کار آمد شده چون این مسایل دردی نیست که با متاسفم تسکین پیدا کند اما درد عمیق تر سکوت فرهیختگان . این مملکت در مقابل این ناهنجاری های اجتماعی سیاسی است ...سکوتی که به اوباشان رژیم جسارت بیشتری برای تعدی به حقوق بشری می بخشد . اگر در وازه ای برای ورود به دنیای انسانی وجود ندارد باید دنبال روزنی جهت برون رفت از این مخمصه . گشت.در غیر این صورت ملتی زنده بگور در تاریخ این سرزمین به ثبت خواهد رسید. که لعنتش نثار قشر فرهیخته این روزگار خواهد شد...بدرود
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 15:18
آخوندستیز - نیریز - ایران
Emam zaman - قم - ایران. واسه تو و همکارهات معلومه که عالیه. حتما خانه یا ماشین این استاد بازنشسته بهت رسیده یا شاید هم به ناموس ایشان نظر داشتی به پیرو از پیغمبرت و قرآنت. واسه تو وافرادی مثل تو همه چی دروغه و ایران از برکت وجود نامبارک دراکولاهای مذهبی دست پرورده حوزه جهلیه قم بهشت برین است.
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 17:05
paksan - آمریکا - آمریکا
به نظر من روحانی هم خودش گروگان هستش و اصلاً کاره ای نیست همونطور که احمدی نژاد کاره ای نبود.کلاً انتخابات و رئیس جمهوری و مجلس کاملاً دست سپاه و معاویه هستش و هر روز مطمئن تر میشم که انتخابات یک شو هستش که فقط مردم احساس کنند کاره ای هستند وگرنه معاویه حاضر نیست کوچکترین تصمیمات توسط دیگران گرفته بشه. نماینده های مجلس گه چین شخصی آقا هستند یعنی اکثریت دستش خودشه و یک اقلیت بی خود رو اجازه داده بیان مجلس. دولت هم دست معاویه اس و تمام بدبختی ها و گرانی ها زیر سر معاویه اس.
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 17:37
باور عمیق - قم - ایران
آخوند ستیز .. چند روزی منتظر شما شدم تا در ارتباط با ادعای کذبی که مطرح کرده بودی یه سند مختصر ارائه بده اما به یک باره ناپدید شدی . خواهش کرد اگر ادعاتو اثبات کنی من این اسلام و خدا و تشیع رو کنار بذارم .. این هم لینکش . مراجعه کن و لطفا پاسخ بده https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20140629125245027
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 18:02
آخوندستیز - نیریز - ایران
باور عمیق - قم - ایران. شما خودتان هر روز دارید مدرک صادر میکنید که دشمن ایران و ایرانی هستید. ماموران اسلام نامقدس محمدی(دوستان شما) هر روز یک شاهکاری از شاهکارهای ناب اسلامی را رو میکنند. این هم نمونه تازه که چند روز پیش واسه این استاد بازنشسته اتفاق افتاده. بگو این هم دروغه همانطور که همکار شما با اسم امام زمان از شهر قم اون بالا نوشتند. من هم هیچ جا نرفتم و چپ و راست دارم اینجا کامنت میذارم. تازه یک روایت جدید هم پیدا کردم که به باور شما اسلامیون الله پرست زبان جهنمیان زبان عجم است و زبان بهشتیان زبان عربی. اگر مشکل شما هم این است که متن عربی را برای شما بگذارم کار چندان مشکلی نیست. باید از شما تشکر کنم که به درخواست بنده پاسخ دادید و اومدید و کامنت گذاشتید. هم شما و هم اون امام زمانت-قم. اگر به قرآن باور داری -من که البته باورندارم- سوره ابراهیم آیه 4 را بخوانید و دست از ویرانی ایران بردارید اگرهم بنا به گفته خود شما نمیشود اسلام واقعی را پیاده کرد---اوه اوه چه شانسی داریم ما- دیگه چرا اینقدر به خودتان فشار زیادی وارد میکنید. تو همین آیه و ایه های دیگه هم هست البته
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 20:16
amirmontreal - مونتريال - کانادا
باور عمیق - قم - ایران. داعش رو نیگاه کن، یکم فکرت رو بکار بنداز ، زمانه حمله مسلمونها دقیقا همین اتفاقات افتاده ، ما یا باید مسلمون می‌شدیم یا کشته ، که به ناچار مسلمون شدیم یه کم مطالعه کن تاریخ رو ، آدم از دست شماها حرصش میگیره . به خدا منم تو یه خانواده مذهبی‌ بزرگ شدم ، دلیل نمی‌شه که هرچی‌ پدر مادر میگه راست باشه . اونا هم از رو سادگی‌ باور کردن ،یه سوال من از تو می‌کنم جواب منطقی‌ بعده لطفا. اگر ایرانیان تو جنگ صادقیه پیروز می‌شدن ما همه غیر مسلمونها تکلیفمون چی‌ میشد. ؟همگی‌ میرفتیم جهنم؟؟
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 20:23
آخوندستیز - نیریز - ایران
2)-باور عمیق - قم - ایران-- میگوید که خدا هر که را خواست هدایت میکند-شانس آوردیم ما را هدایت نکرد- هر کی هم نخواست از راه به در میکند. پس همه چی تقصیر آن الله نادان است یا برادر شما چرا زور بیخود میزنی. اگر این دفعه توهین شخصی بکنی متاسفانه به شما توهین خواهم کرد. حالا بالفرض محال که خدائی هم هست که از روز اول که نطفه یک شخص بسته میشود میداند که این شخص چه کاره خواهد شد, چه طرز تفکری خواهد داشت, با چه کسی ازدواج خواهد کرد وووو.پس دوباره باز میگردیم به موضوع اول که شما برو یقه الله را بگیر که یک انسان را اینطوری آفریده. من 3 پیش روز داشتم دنبال تضادهای تو قرآن میگشتم. چه چیزها که پیدا نکردم. اصلا دیگه از چرند هم چرندتر شد. راستی چرا هیچ نامی از غدیر خم تو نهج البلاغه نیست؟ شاید هم من دروغ میگم !!!!!مسئولین سایت الان دارند من را نفرین میکنند. ههههه.
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 20:25
باور عمیق - قم - ایران
آخوند ستیز -نیریز - . با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام و از حضور بزرگوار شما درخواست کردم لطفا متن عربی حدیثی را که روایت کردید بنویسید تا در صورت صدق تهمت شما به راوی ، بنده خدا،اسلام و تشیع را کنار بگذارم . متاسفانه از روزی که این درخواست را کردم به مدت 3 روز میگذرد و ((شما به یکباره غیب شدید)). لطفا بدون حاشیه ، متن حدیث مورد ادعا را بنویسید تا بنده هدایت شده و اقدام به ترک خدا و دین و علی الخصوص تشیع نمایم . (((اگر نتوانستید که خب زحمت بکشید از بابت دروغی که گفته بودید حداقل یک عذرخواهی ساده هم کفایت میکند))) . لینک صفحه مربوطه و صحبتهای رد و بدل شده را برایتان قرار داده ام . با سپاس.. من همچنان منتظرم
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 22:54
باور عمیق - قم - ایران
amirmontreal - مونتریال .. دوست عزیز و برادر گرامی .. بعد افطار است و یک کمی مزاح میچسبه اگر اجازه بدید . خیلی ممنونم که بنده رو به مطالعه تاریخ دعوت کردید . چشم برادر .. راستی این جنگی که گفتی اسمش چی چی بود؟ صادقیه؟ آقا من ممنونم از بابت اطلاعات تاریخیت . من تا حالا فکر میکردم ((قادسیه)) بوده .. مزاح کردم .. ناراحت نشو . غلط املایی پیش میاد . و اما جواب سوال شما . چشم سعی میکنم منطقی باشه . نخیر عزیزم . اگر مسلمانان در نبرد پیروز نمیشدند نیز ما ایرانیها به جهنم نمیرفتیم . اتفاقا بنده هم با شما هم عقیده هستم . یه چیزی تو مایه های داعش و یا شاید خیلی بدتر به ایران حمله کرد .. خدا لعنت کنه عمربن الخطاب و حامیان و پیروانش رو که به عهدنامه رسول الله و سلمان فارسی مبنی بر عدم حمله به ایران پشت پا زد
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 23:02
باور عمیق - قم - ایران
آخوندستیز - نیریز .. عزیزم الله نادان نیست . شما نادان هستی . حضرت شما در باب بحث (جبر و اختیار) میبایست مطالعه کنی . قبلا فکر میکردم توهین هات و شبهاتت از روی عناده . امشب با این مسائلی که گفتی کاملا متوجه شدم که از روی ضعف شدید اطلاعاته که میبایست بهت کمک بشه البته اگر خودت طالبش باشی . اما اول : اول از همه متن حدیثی رو که در اون ادعا کردی امام حسین در مورد مردم ایران گفته رو بنویس برای من . در اینصورت و در صورت صحت ادعای شما که دیگه تمامه اصلا بحث . از فرداش من هم در کنار تو به الله و تمام 12 امام و مخصوصا امام سوم و امام ششم شیعیان فحش میدم، خوبه؟ حالا بی زحمت، بزرگواری کن ، بدون طفره رفتن متن حدیث رو بنویس . اما اگر نتونستی بگو تا من راهنماییت کنم
‌سه شنبه 17 تير 1393 - 23:09
دوستدار - استهکلم - سوئد
حسن روحانی خودش از اعضای با وفا خامنه ای است و گرگیست در پوست گوسفند. اقای حسین رفیعی به من نوعی نامه مینوشت بهتر از این بود که برای روحانی نوشته چون من حداقل نامه اش را میخواندم ودر دلی باهش میکردم ولی روحانی هیچ که نامه رفیعی را نمی خواند بلکه از افراد اطلاعات میخواهد که به نوعی صدایش را خفه کنند که هیچگاه چنین جساراتی نکند که نامه برای کسی همچون روحانی بنویسد و در نامه اش گله و شکایت از مامورین اطلاعات یا افراد دیگر از نظام بکند.
‌چهارشنبه 18 تير 1393 - 01:47
آخوندستیز - نیریز - ایران
باور عمیق - قم - ایران. شما هم به خودت زحمت بده چندتا کتاب غیر شیعی بخوان شاید آگاه تر شدی, تاریخ طبری را حتما بخوان و با بی طرفی کامل قضاوت کن. اگرمن با اسلام مخالفم چون به روشنی روز میدانم که اسلام دشمن ایران و ایرانی است و هیچگونه شکی در این مورد ندارم. تاریخ گواه ادعای من است و هیچگاه به خاطر مادیات به میهن و هم میهنم پشت نکردم و عمامه ای به سرم نبستم تا از ناآگاهی مردم کشورم سوء استفاده کنم و از مذهب برای سوار شدن بر آتها استفاده کنم. متاسفانه مذهب قدرت تفکر و اراده را از شما گرفته و ترس را جایگزین کرده است. قبلا هم به شما گفتم که بنده به اندازه کافی سواد دارم و مطالعه هم یکی از سرگرمی های من است.به چهار زبان زنده دنیا هم صحبت میکنم و متاسفانه جوان 20 یا 30 یا 40 ساله هم نیستم... شما شیعه ها عادت دارید تاریخ را تحریف کنید. حتما کتابهائیکه اهل تسنن هم نوشته اند یک سری بزن اگربه خودت مطمئن هستی و نمیترسید که تغییر عقیده دهید. اسلام صراحتا و خاصا یک دین عربی است بنا به نص صریح قرآن( برای چندمین بار بگم سوره ابراهیم آیه 4)
‌چهارشنبه 18 تير 1393 - 02:17
آخوندستیز - نیریز - ایران
-2) و این هم عربی برای شما:فریس بن عبدالملک: سمعت اباعبداله علیه سلام یقول: نحن قریش و شیعتنا العرب و عدونا العجم. واضح تر از این میخواهی؟مسئله جبر و اختیار را مطرح کردی و شاید بخواهی بحث را فلسفی کنی که در آنصورت ما باید ماهها اینجا بشینیم و بنویسیم. اما به طور خلاصه بگویم در اسلام و حتی دینهای تک خدائی دیگر ما هیچ اختیاری از خود نداریم و حق انتخاب از ما گرفته شده. میگوئید خدا به انسان قدرت اختیار و انتخاب داده!!! این چگونه حق انتخابی است که بنده هیچگونه حقی در آن انتخاب ندارم؟ چون اگر چیزی که شما میخواهید انتخاب نکنم جهنم و عذاب بی پایان. زنده یاد کریستوفر هیچینز خیلی زیبا و جوک مانند گفت که: اگر فکر میکنید با مرگ از شر خدا خلاص میشوید کور خواندید تازه حال کردن با خدا شروع میشه و غذاب ابدی و شکنجه هائیکه فقط به فکر یک انسان روانی میرسد.... آخر این چه اختیاری است؟ یا این یا آن؟انتخاب با شما اما اگر این را انتخاب نکنی جهنم ووووو. این موضوغ اختیار و اراده و حق انتخاب نمیتواند از طرف خدا باشد مگر اینکه خدا یک موجود سادیسمی و مردم آزار باشد.....
‌چهارشنبه 18 تير 1393 - 02:19
آخوندستیز - نیریز - ایران
باور عمیق-قم 3)موضوع دیگری که انسان را به تفکر وا میدارداین است که شما با خودتان هم مشکل دارید جناب. شیعه با سنی--کاتولیک با پروتستان, ارتدکس با مرمون وووو....دین و مذهب ابزار تفرقه و دشمنی و جنگ و ویرانی هستند و هیچ سودی برای بشریت نداشته اند.اما هرکسی آزاد است هر عقیده ائی که میخواهد انتخاب کند تا زمانیکه به کسی ضرر و زیانی نرساند. به هیچ وجه این برای من و صدها میلیون انسان دیگر قابل قبول نیست که کسی بخواهد عقیده و دینش را به زور به دیگران بقبولاند با زور اسلحه و کشت و کشتار و شکنجه. این از انسانیت و عقلانیت به دور است.(چون اگر بخواهی طبق قوانین اسلامی در دنیا حکومت کنی باید نزدیک به 6 میلیارد نفر را یا مسلمان کنی یا بکشی) تنها راه حل جامعه مدرن مدنی همراه با قوانین مدرن مدنی و تحمل عقیده دیگران. قوانین شرعی را باید با پیفمبران دفن کرد.
‌چهارشنبه 18 تير 1393 - 02:25
باور عمیق - قم - ایران
آخوندستیز - نیریز - ایران(1) . با سلام .. دوست عزیز این که نشد . شما چرا از جواب دادن به یک درخواست فوق العاده ساده من طفره میرید؟ مشکل چیه؟ توان جمع کردن و سرپوش گذاشتن دروغ و اشتباه مطرح شده قبلی را ندارید؟ شجاعت اعتراف به اشتباه و عذرخواهی از دروغ گویی را چطور؟ تا دیروز هدف یک شبهه مطرح شده در سایتها قرار گرفتی . آمدی و مطلبی را بدون مطالعه ((کپی و پیست)) کردی . تا اینجا حکم یک اشتباه داشت .. اما پافشاری بعد از دریافت اشتباهت از نظر اخلاقی همرده یک اشتباه نیست . تنها یک عذرخواهی ساده و قبول اشتباه نیاز دارد
‌چهارشنبه 18 تير 1393 - 15:08
باور عمیق - قم - ایران
آخوند ستیز (2) . در تاریخ ‌سه شنبه 10 تیر 1393 - 01:34 ، در این صفحه https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20140629125245027 نوشتید : ((این هم نقل قولی از امام حسین :ما از تبار قریش هستیم و هواخواهان ما عرب و دشمنان ما ایرانی ها هستند .روشن است که هر عربی از هر ایرانی بهتر و بالاتر و هر ایرانی از دشمنان ما هم بدتر است . ایرانیها را باید دستگیر کرد و به مدینه آورد زنانشان را به فروش رسانید و مردانشان را به بردگی و غلامی اعراب گماشت (سفینه البحار و مدینه الا حکام نوشته شسخ عباس قمی))
‌چهارشنبه 18 تير 1393 - 15:10
باور عمیق - قم - ایران
(3) خب. الان چند روزه من از شما که تا بحال 4 بار قرآن و تورات را خوانده اید وهمچنین بدون مطالعه حرفی نمیزنید و صدالبته اهل ((کپی و پیست)) بدون مطالعه نیز نیستید ، دارم خواهش میکنم متن اصلی حدیثی رو که شما ترجمه اش رو نوشتید برایم بنویسید . امروز تازه بعد از چند روز نوشته اید : نحن قریش و شیعتنا العرب و عدونا العجم.. خب اینکه شد یک خط که؟ این مطابق با ادعای شما ترجمه اش میشه : ما از تبار قریشیم ، هواخواهان ما عرب و دشمن ما ایرانیانند . خب پس تکلیف بقیه مورد ادعای شما چه شد؟ تکلیف این چه شد : (روشن است که هر عربی از هر ایرانی بهتر و بالاتر و هر ایرانی از دشمنان ما هم بدتر است . ایرانیها را باید دستگیر کرد و به مدینه آورد زنانشان را به فروش رسانید و مردانشان را به بردگی و غلامی اعراب گماشت)؟؟؟؟؟ آقای آخوند ستیز .. چرا پاسخ نمیدهید ؟؟ چرا هربار با طرح مطالب جدید سعی در فرار از پاسخگویی به تنها سوال مرا دارید؟؟ لطفا . خواهشا . استدعا دارم . در کمال ادب استدعا دارم. متن حدیث مورد ادعای خود را کامل بنویسید تا خدا،اسلام و تشیع را کنار بگذارم
‌چهارشنبه 18 تير 1393 - 15:20
باور عمیق - قم - ایران
آخوند ستیز (4) .. قبلا خط به خط به گفته های شما پاسخ میدادم . مسائل زیادی رو قبلا به شما پاسخ گفتم . اما الان . درباره هیچ مساله جدیدی با شما صحبت نمیکنم الا تنها سوالی که از چند روز پیش این صفحه و آن صفحه از شما پیگیری کردم تا پاسخ دهید . لطفا کامل و جامع متن حدیثی را که با پافشاری تا هم اکنون ادعا میکنید متعلق به امام حسین است و در آن به ایرانیان آنچنان زننده توهین شده ، بنویسید بدون کم و کاست ، دقیقا مطابق با ترجمه فارسی مورد ادعایتان . حقیقتا سپاسگذار خواهم بود
‌چهارشنبه 18 تير 1393 - 15:26
آخوندستیز - نیریز - ایران
باور عمیق - قم - ایران. با وجود اینکه به پرسش های بنده پاسخ ندادید اما باز پاسخ شما را میدهم. اما شما از کوبیدن آب در هاونگ دست بردارید و بی طرفانه تاریخ را بخوانید.--نحن قریش و شیعتنا العرب و عدونا العجم. العرب افضل من العجم.یجب القبض علیهم وتقدیهم الی مدینه المنوره و تجعل الرجال عبید العرب و بیع النساء.---در زمان خلافت عثمان اهالی طبرستان بر علیه حاکم عرب شورش کردند. عثمان لشکری را به سرکردگی سعدبن عاص برای سرکوب ایرانیان فرستاد که در آن لشکر حسن و حسین پسران علی ابن ابیطالب جزو فرماندهان بودند و چه کشتاری که این دو امام نور چشم شیعه از مردم ایران نکردند و جوی خون راه انداختندوووو تاریخ را بخوان جناب. این کتابها را من ننوشتم اینها نوشته تاریخ نگاران اسلامی است. غفلت تا کی؟ درآخر از اینکه به بنده شخصا توهین نکردی سپاسگزارم.
‌چهارشنبه 18 تير 1393 - 19:07
آخوندستیز - نیریز - ایران
باور عمیق-قم. شما لطف کنید ایده و عقیده تان را به زور کتک و اسلحه به دیگران قالب نکنید و بگذارید هم میهنان در گزینش آئین آزاد باشند و کشور را طبق قوانین مدنی نَه شرعی اداره کنید. همین. این خواسته افرادی مثل من است. لطف کنید دین را از سیاست جدا کنید و کشور و مردم بیجاره و بدبخت ایران را از این مخمصه خودساخته نجات دهید. دین و آئین یک موضوع شخصی است که باید در ذهن و قلب انسانها بماند نه در اداره امور مملکتی... و در اینگونه بحثها بعضی مواقع باید توافق کنی که با طرف مقابل به توافق نمیرسی. شما هر چی بیشتر سرسختی نشان بدهید نتیجه معکوس میگیرید. باشد تا رستگار شوید. لول
‌چهارشنبه 18 تير 1393 - 19:20
پهلوون مفرد - كلن - المان
باور عمیق - قم - ایران، با عزم وداع از ویرانۀ تاریکی برای جهش به ساحل روشنایی و زدودن غبار از دامنۀ فرسودۀ توهمات به قصد فتح قلۀ استوار اندیشه‌های نوین، نیازی بر فحاشی به عابد و معبود و زاهد و پارسا نیست، همانگونه که رزرو جایگاهی دنج و با صفا در بهشت برین هم چک و لگد را بر نمی‌تابد. در تایپیک -چرا ژاپن متفاوت است- این سایت در بحث با هموطن گرامی آخوندستیز - نیریز - ایران کنیه اباعبدالله را برای امام صادق منظور کردید. پس با این حساب، کنیه اباعبدالله در زیارت عاشورا برای کدامیک در نظر گرفته شده: اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائکَ؟!...
‌چهارشنبه 18 تير 1393 - 20:22
پهلوون مفرد - كلن - المان
باور عمیق - قم - ایران با پوزش از مشارکت ناخوانده در مباحثه با هموطن گرامی آخوندستیز - نیریز - ایران، اگر با رجوع به مستندات از هجمۀ توهمات کاسته و منابع مستدل شاهراه تعصبات را مسدود کند، با اشتیاق برانگیخته در شما برای مرور به زبان عربی، اصل آن تقدیم می‌گردد: أَبْاعَبْدِاللَّهِ عَلَیْهِ‌السَّلاْم یَقُولُ: نَحْنُ قُرَیْشٌ وَ شِیعَتُنَاالْعَرَبُ وَعَدُوُّنَاالْعَجَمُ بَیان أَیُ‌الْعَرَبُ‌المَمدوْح مَنْ‌کْانَ عَجَمْا وَالْعَجَمُ‌المَذمْومْ مِنْ‌کْانَ عَدُوَّنْا وَإنْ‌کْانَ عَرَبْا بِمَنْ طَ ۴۷ سْوءَاَلْرَایُ‌الْثّانیْ فیْ‌الاَعْاجِمْ قَبْ مْا وَرَدْ بِسْبی‌اَلفَرَسْ إلَى‌اَلْمَدینَةَ أرادْالْثّانیْ أَنْ‌یَبْیعُ‌النّسِاءُ وَأَنْ یَجعَلُ‌الِرْجْالُ عَبْیدُالْعَرَبْ، وَعَزمُ عَلىٌ‌أَن یَحْمَلَ‌الْعَلیْلُ وَالضَّعْیفْ وَالْشِیخَ‌اْلکَبْیرٌفیْ‌الطَوْافْ - حسین ابن علی، امام سوم شیعیان، سفینة البحار و مدینة الاحکام و الآثار، نوشتۀ حاج شیخ عباس قمی، صفحۀ ۱۶۴ ، مشخصات صفحه- سر نویس: بابُ‌اْلعِین بَعدهَ‌الزّایْ، سرکتاب: عَجْزُ، حاشیۀ راست: اَلعَجلةُ فیْ‌الْخَمیرْ، به امید اینکه مقبول واقع شود...
‌چهارشنبه 18 تير 1393 - 20:30
باور عمیق - قم - ایران
پهلوون مفرد -کلن - آلمان . سلام دوست عزیز . خیلی ممنون که سعی کردید راهنمایی کنید . حقیقتا سپاسگزارم . در ارتباط با این حدیث ،ادامه موضوع را خطاب به آقای آخوند ستیز مطالعه بفرمایید .. امیدوارم با مفتوح ماندن شاهراه تعصبات که نه ، بلکه مجرا و معبر منطق و تعقل ، کاملا مطالعه بفرمایید و در پایان نظر خود را بیان فرمایید . سپاسگزارم
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 00:20
باور عمیق - قم - ایران
آقای آخوند ستیز(1) . سلام عزیزم . و اما پس از کش و قوس فراوان و ((کپی پیست های)) متعدد به منظور مغالطه به جهت انصراف ((سمجی)) چون من از سوالی که 4-5 روز پیش مطرح کردم بالاخره زحمت کشیدید باز هم کاملا ناقص و اتفاقا کاملا اشتباه که واقعا نمیدانم سهوی است، یا غرضی چون پافشاری عامدانه و تلاش برای سرپوش گذاشتن بر اشتباه و سوتی عجیب بروز داده شده در انتشار این متن عجیب و غریب مطرح است .. خب عزیزم .. خیلی سعی کردی فرار کنی از موضوع . با تاکتیک های مختلف . اما حالا میخوام یک کم . فقط یک کم روشنت کنم
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:22
باور عمیق - قم - ایران
آخوند ستیز(2)در ابتدا نظرت رو جلب میکنم به کامنت پهلوون منفرد- کلن – آلمان .. دقت کن به متن حدیثی که ایشان نوشته . البته ایشان هرگز ادعا نکرده مثل شما که 4 بار قرآن و تورات خوانده و همچنین چون شما مدعی ebook خواندن هم نیست اما چطور؟ چطور؟ چطور؟ شما در 4-5 روز گذشته نتوانستید با یک سرچ ساده اینترنتی متن صحیحی را که ایشان نوشته بنویسید علیرغم این همه ادعایتان ، حقیقتا و حقیقتا جای سوال است . پاسخش را من میدانم برادر .. چند روزی هست متوجه اشتباهت شده ای اما امان از غرور که اجازه اعتراف نمیدهد . برای اینکه بدانیم در مورد چه صحبت میکنیم کافی است با تایپ عنوان (سفینه البحار و مدینه الاحکام) در گوگل و مراجعه به قسمت تصاویر ، به آسانی تصویر همان صفحه کتاب را که مورد صحبت بود پیدا کنی .. برایت حتی لینک تصویر همان صفحه را هم قرار داده ام بفرما : delneweshteha.files.wordpress.com/2012/05/ajam.jpg
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:23
باور عمیق - قم - ایران
(3)خب حالا هر دوی ما لینک تصویر آن صفحه را در اختیار داریم که اتفاقا در سایتی ضد دینی هم چاپ شده .. بریم ببینیم این اماما چرا به ایرانیا اینجوری فحش دادن آخه ای خردمندددد .. اولا شما دوست کم اطلاع نیازه یک اطلاعات جزئی درباره این کتاب داشته باشی چون زمانی که از اینترنت اقدام کردی به ((کپی پیست)) کردن این شبهه ، هرگز حتی فکر هم نمیکردی این کتاب چیچیه یا اینکه اصل قضیه چیه . کتاب بحار الانوار ظرف مدت طولانی و تحت یک شرایط خاص ، فقط و فقط و فقط بدون توجه به محتوا و بدون دقت در نظم بندی ، صرف نظر از صحت یا عدم صحت ، اقدام به جمع آوری تمام احادیث نمود . با حداقل 4 کاتب که ظرف حدود 10 سال کارشان فقط نوشتن بود
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:24
باور عمیق - قم - ایران
(4) یکی مثل شیخ عباس اومده اقدام به نظم دهی کتاب بحار الانوار کرده و کتابی نوشته تحت عنوان (( سفینه البحار و مدینه الاحکام و الاثار)) یعنی ا:77<ر میخوای بحار الانوار بخونی بیا از طریق این کتاب که در حکم ((سفینه )) است برای بحار الانوار ، یعنی مثلا کشتی است که در دریای بحار الانوار سیر میکند ، از این کتاب استفاده کن تا با توجه به نظمی که به بحار الانوار بخشیده ، استفاده از آن راحت تر باشد . خب . حالا اگر به تصویری که برات از اون صفحه گذاشتم مراجعه کنی در خط 18 ام عبارت (عجم) بزرگ نوشته شده است . یعنی مطالب در مورد لغت (عجم) .. یعنی اینجا (عجم) شده جزء فهرست موضوعی . خب ادامه میدی
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:25
باور عمیق - قم - ایران
(5) اولین چیزی که میبینی نوشته این آیه از قرآنه : ولو نزلناه على بعض الأعجمین فقرأه علیهم ما کانوا به مؤمنین (شعرا آیه 198) (هرگاه ما قرآن را بر بعضى ازعجم (غیر عربها) نازل میکردیم و ایشان آن را بر اعراب میخواندند (اعراب به دلیل شدت تعصب) به قرآن ایمان نمى آورند).. بلافاصله در ادامه این آیه یک حدیث از امام صادق میاره : لو نزل القرآن على العجم ما آمنت به العرب ، وقد نزل على العرب فآمنت به العجم ، فهذه فضیلة العجم ( معنیشو دقت کن : اگر قرآن بر عجم نازل می شد اعراب به آن ایمان نمی آوردند و این قرآن بر اعراب نازل شد و عجم ایمان آوردند و این خود برای عجم فضیلتی است .. عجب .. خب .. اگر دقت کنی در خط اول فقط و فقط فضیلت و برتری عجم بر عرب ذکر شده .. یعنی در اولین کلمات پس از شروع باب (عجم) که آدرس دادم در خط 18 ام هستش ، بحث با بمباران برتری عجم بر عرب آغاز شد .. و اتفاقا جالب همینجاست . کلا بابی رو که در باب فضایل عجم نوشته شده رو آمدند و دستاویز قرار دادند و عنوان کردند که امام حسین در اون یک همچین توهین هایی به ایرانیان کرده
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:25
باور عمیق - قم - ایران
(6)سال 1390 دقیقا توی دهه محرم این ترجمه ناشیانه و مزخرف رو روی یک سری برگه چاپ کردند و تو بازار تهران پخشش کردن . دقیقا توی دهه محرم . پشت بندش هم به مرور توی فیسبوک و این ور اونور چاپ شد . بعضی ها هم که به شدت ذوق زده بودن از این کشف بزرگ . غافل از اینکه دشمنان اهل بیت نادان و کم سوادند . اینجا به یاد اون حدیث معروف امام ششم افتادم که فرمود : خدا را شکر که دشمنان ما را کم خرد آفرید .. بگذریم .. بلافاصله بعد از اون آیه و حدیث بعدش از امام صادق متن حدیث مورد بحث آغاز میشه : عن ضریس بن عبدالملک قال: ((سمعتُ ابا عبدالله(ع) یقول: نحن قریش، و شیعتنا العرب و عدوّنا العجم)) .. موضوع اول : مراد از ابا عبدلله ، امام حسین است یا امام ششم .. (کنیه ابا عبدلله متعلق به دو امام است .. امام سوم و امام ششم شیعیان . در حدیث و کتب حدیث، وقتی گفته شد ابا عبدالله ، مراد امام ششم است
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:26
باور عمیق - قم - ایران
(7)جناب پهلوون منفرد .. زیارت عاشورا را ملت همگان میدانند در مورد کدام واقعه و شهادت چه کسی است عزیز دل برادر . همچنین دقت بفرما عرض شد در (حدیث) کنیه اباعبدلله متعلق به (امام ششم ) است نه در (همه جا) .. شما وقتی در زیارت عاشورا میگویید السلام علیک یا اباعبدلله و علی الارواح التی حلت به فنائک . اولا ربطی به حدیث ندارد و ثانیا پیر و جوان میدانند زیارت عاشورا مربوط به کدام واقعه است .. ) اما راه ساده تری هم هست که بفهمیم این حدیث را امام سوم فرموده یا ششم و آن علم انساب و رجال است .. همانطور که قبلا توضیح داده شد کتاب سفینه البحار در شرح و نظم کتاب بحار الانوار نگاشته شده است .. این حدیث در کتاب بحارالانوار علامه مجلسی جلد 64، ص 176 ـ کتاب الایمان والکفر، باب «اصناف الناس فی الایمان» حدیث 13 نقل شده و مرحوم علامه مجلسی آن را از کتاب «معانی الاخبار» شیخ صدوق ص 403 نقل کرده است .. یعنی این حدیث ابتدا در کتاب ((معانی الاخبار)) سپس از این منبع در کتاب بحار الانوار و سپس ساماندهی شده در کتاب سفینه البحار میباشد
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:27
باور عمیق - قم - ایران
(8) پس اگر به اصل کتاب که حدیث را نقل کرده و مرجع اصلی میباشد مراجعه شود میبینید اینجور گفته شده : عن سعد، عن سلمه بن الخطّاب، عن الحسن بن یوسف، عن عثمان بن جبلّه، عن ضریس بن عبدالملک قال: سمعتُ ابا عبدالله(ع) یقول: نحن قریش، و شیعتنا العرب و عدوّنا العجم .. آقای پهلوون منفرد .. ضریس بن عبدالملک در زمان امام ششم میزیسته عزیزم .. آقای آخوند ستیز ضریس بن عبدالملک در زمان امام ششم میزیسته عزیزم . ضریس بن عبدالملک از اصحاب امام ششم بوده است دوست عزیز . اما به لطف خدا، آن مغرض سیاه رویی که ابتدا خوشحال از این کشف بزرگ اقدام به انتشار این جفنگیات مورد ادعایش کرد اساسا کوچکترین اطلاعی از این مباحث نداشت و جالب اینجاست که عده ای هم به دنبال او به راه افتاده اند بدون حتی لحظه ای تفکر .. آخر عقل هم خوب چیزی است . به فرض که امام سوم یا ششم این را گفته باشد
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:28
باور عمیق - قم - ایران
(9)مگر آخوندانی که به قول شما از باب پرداختن به عاشورا و سینه زنی و فرهنگ شهادت، کاسبی میکنند و از این راه ارتزاق میکنند و به گفته شما نظامی چون حکومت ایران که از این راه به تحمیق مردم میپردازد، آیا این آقای شیخ عباس یعنی میآمد و این حدیث را در کتابش مینوشت؟ آخر یک کم درک و تفکر و فهم و شعور هم به خدا چیز خوبی است . اگر این حدیث را شیخ عباس قمی دیده بود ، آیا او این حدیث را مینوشت؟ که آآآآآی امام حسین گفته باید زنهای ایرانیان را به اسارت بگیریم و خواهر و مادرشان را یکی کنیم .. آیا آخوند شیخ عباس قمی این حدیث را مینوشت؟ عقل خوب چیزیه به ولله قسم ... خب بگذریم .. رسیدیم به اینکه : : نحن قریش، و شیعتنا العرب و عدوّنا العجم : (عرب: با فهم و درک) (عجم : گنگ و بدون فهم) . ما از تبار قریش هستیم ( حالا اینکه چرا گفته میشه این موضوع بماند برای بعد) . کسی که شیعه ماست (پیرو ماست) با فهم و درک است و کسی که دشمن ماست گنگ و بدون فهم است .. دقت کن . نگفته : العرب شیعتنا و العجم عدونا .. از همین نقطه حدیث تمام میشه
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:29
باور عمیق - قم - ایران
(10)کلمه (بیان) در ادامه استفاده شده که اگر به عکس مراجعه کنی یک (خط) بالاش میبینی .. این یعنی اینکه محدث قمی بعد از نقل این حدیث، بیان و شرح مرحوم علامه مجلسی را می‌آورد و اصلا دیگه از اینجا به بعد هر چی که گفته میشه جزو حدیث نیست و جالب اینجاست که آن مترجم هوچی گر کم سواد، حتی به همین موضوع ساده نیز آگاه نبوده . بعد از استفاده از لغت (بیان) که قصد دارد به بیان شرح مرحوم علامه مجلسی بپردازد ببینیم چه نوشته شده : ای العرب الممدوح من کان من شیعتنا و ان کان عجماً، والعجم المذموم من کان عدوّنا وان کان عرباً .. اینجا باز دقیق تر معنای حدیث توضیح داده میشه : یعنی عرب (ممدوح و تعریف شده) آن دسته از اعراب‌اند که شیعه ما باشند اگر چه عجم یعنی غیر عرب باشند. واینکه فرموده اند : «وعدونا العجم» (دشمنان ما عجم اند) یعنی عجم مذمت شده، کسی است که دشمن ما باشد اگر چه عرب باشد .. حالا شما دقت کن ببین این عبارت رو که اولا جزو حدیث نیست در قالب حدیث به امام سوم نسبت دادن و ثانیا اینکه چه ترجمه عوضی و مزخرفی ازش ارائه کردند
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:29
باور عمیق - قم - ایران
(11) در ادامه به صورت کاملا واضح و آشکار ، آقای شیخ عباس نظر ((خلیفه دوم)) در مورد ایرانی ها با عبارت ((سوء الرای الثانی فی الاعاجم)) ((یعنی رای بد و ناشایست خلیفه دوم در مورد عجم ها )) را بیان میکند .. آقای آخوند ستیز . این مزخرف نیست که شما ادامه نظر خلیفه دوم آقای عمر لعنه الله علیه رو به امام سوم نسبت میدی؟؟؟ اینه حد مطالعه شما ؟ میای 20 تا و 30 تا و 40 تا مثلا شبهه از این سایت و اون سایت کپی پیست میکنی مینویسی فکر کردی هنر میکنی واقعا؟ .. خب بگذریم
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:31
باور عمیق - قم - ایران
(12) حالا ببینیم این آقای( ثانی ) در مورد عجم ها دیدگاهش چی بوده : لمّا ورد سَبیُّ الفُرسْ الی المدینة أرادَ الثّانی أنْ یبیعَ النّساء وأنْ یَجْعلَ الرّجالَ عبید العرب و عَزَم عَلی أنْ یَحْمِلَ العلیل والضّعیف والشّیخ الکبیر فی الطّواف و حَوْلَ البیت علی ظهورهم .. خب ترجمه این چیزی که این ملعون گفته میشه : وقتی اسراء فارسی زبان (ایرانیان) را به مدینه آوردند، دوّمی (عمر بن الخطاب) خواست زنهای آنان را بفروشد و مردان آنها را غلام و بردة عرب قرار دهد و تصمیم گرفت افراد معلول و ناتوان و پیرمرد را در طواف و اطراف بیت الله الحرام، سوار بر پشت آنها (ایرانیانِ به بردگی گرفته شده) کند .. شما واقعا خجالت نکشیدی این سخن اون ملعون رو به امام سوم نسبت دادی؟(شما که نه ، شما یه کپی کاری،منظورم همون آقای معاند شبهه سازه)
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:31
باور عمیق - قم - ایران
(13)جالبه در ادامه متن کلام مولا امیرالمومنین علی بن ابیطالب رو هم سانسور کردند که دیگه تیر خلاصیه به ادعای کذب آن شبهه افکن کوردل : فقال امیرالمؤمنین(ع): اِنّ النّبی (ص) قال: اکرمُوا کریمَ قومٍ وإنْ خالفوکم وهؤلاء الفُرس حُکماءٌکرماء فقد ألْقوا إلینا السّلام ورَغَبوا فی الإسلام وقد إعتقتُ منهم لوجهِ الله حَقّی و حَقّ بنی هاشم .. الخ .. یعنی : امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(ع) فرمود: به راستی پیامبر اسلام (ص) فرمود: کریم هر قومی را احترام کرده، گرامی دارید هر چند با شما مخالف باشند، این در حالی است که ((((ایرانیان مردانی حکیم و دانشمند و انسانهایی با شخصیت و با کرامت‌اند، آنها بر ما سلام کرده و درود فرستاده و میل به اسلام پیدا کرده‌اند)))). و من سهم غنیمت خودم و حق بنی‌هاشم از آنها را، برای خوشنودی خدا آزاد کردم .. خب .. آقای آخوند ستیز . امیدوارم از بابت تهمت و دروغی که به امام سوم و امام ششم شیعیان بستید شرمنده شده باشید
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:32
باور عمیق - قم - ایران
(14) بی صبرانه منتظرم به جهت تشخیص کاراکتر شما نظرتان را درباره اولین دروغی که مسلسل وار نوشته بودید و سعی کردم مبسوط ، با پیگیری انجام شده ظرف 5 روز گذشته ، پاسخ داده شود بدانم .. لطفا مشخص کنید آیا به اشتباه خود اعتراف مینمایید یا خیر .. لطفا بدون صغری و کبری چیدن و مرد و مردانه ، مشخص نمایید ، آیا به اشتباه خود اعتراف می نمایید یا نه؟ ممنون
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:33
آخوندستیز - نیریز - ایران
پهلوون مفرد - کلن - المان. با سپاس ار شما هم میهن گرامی.هیچ چیز مقبول اینجور افراد واقع نمیشود. چون سودی در آن نیست. الان ایشان میایند و میگویند که این نوشته نقل قول است از سوم شخصی که کسی دیگر را در حال خرید و فروش رنان وبردگی مردان دیده بود. به هر حال این خود بیانگر این حقیقت مهم است که 1-برده داری در اسلام جایز است.2-مردان و پسران جوان ایرانی را به بردگی میگرفتند.3- زنان و دختران جوان ایرانی را میفروختند.... در دشمنی محمد و خانواده اش با ایرانیها شکی نیست. امیدوارم که نسل جوان ما این حقیقت را دریابد و قبل از اینکه هر آئینی را پاک و مقدس بداند, خاک ایران را پاک و مقدس بداند. ایرانی بودن مهم تر از مسلمان بودن است,مهمتر از زرتشتی بودن است, مهمتر از مسیحی بودن است. پاینده باشید
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 10:46
آخوندستیز - نیریز - ایران
باور عمیق - قم - ایران. شما تا میتوانی دور باطل بزن و آب را در هاونگ بکوب. این قضیه به سادگی 4=2+2 است. اگر دزدان مدینه به سرکردگی محمد پسر عبدالله به ایران حمله نکرده بودند الان شما و خیلی ایرانی های دیگر مسلمان نبودید. ماجرای رسیدن اسلام به ایران مثل روز روشن است. ما به کسی تهمت نزده ایم. ما حقایق تاریخی و ستمی که بر کشور و مردممان رفته بیان میکنیم. شهربانو یک شاهزاده ایرانی چطور زن حسین پسر علی شد؟ پر ده ها افتاده اند و دیوارهای ترس و جهل فرو ریخته اند و حقایق بر همگان آشکار شده است. خواهشمند است حرفی بزنید که مرغ پخته را به خنده نیندارد. اگر ما قرآن را به عجم نازل میکردیم عرب از سر تعصب ایمان نمی آورد یعنی چه؟ بس کنید این چرندیات را. حتما تمامی اقوام غیر از عرب بی تعصب هستند و قرآن را روی سر میگذارند. داری تو قرن 21 زندگی میکنی جناب. راستی چند کلمه دیگر انگلیسی هم یاد بگیر چون از بس گفتی کپی پیست ما خسته شدیم. شما همه ماشالله چشم بد به دور علم غیب دارید.
‌پنجشنبه 19 تير 1393 - 22:42
آخوندستیز - نیریز - ایران
باور عمیق - قم - ایران. من ایرانی ام و به ایرانی بودنم و به زبانم و به کشورم افتخار میکنم. شما باید شرمنده و سرافکنده باشید که شب و روز تمام تلاشتان این است که کارهای زشت و ناپسند یک عده دزد بیابانی و متجاور به عنف که این کار زشت( عمل شنیع- چون شما عاشق عرب و عربی هستید) که در حق ایران و ایرانی انجام دادند, را موجه و درست جلوه دهید. من و امثال من اشتباه نمیکنیم این شمائید که در اشتباهید و این کارتان خیانتی بزرگ به ایران و ایرانی است. دست از گفتن اراجیف و روپوشانی از دروغ بردارید و ایرانی باشید. کاسه صبر ما ایرانی ها لبریز شده و روزی که پایتان بلغزد مطمئن باشید این بار هیچکس با شما مهربان نخواهد بود. انسانیت و ترحم هم حد و حساب دارد. شاید هم اینبار همان بلائی که سر ما آوردید بر سرتان پیاده کنیم تا متوجه واقعیت امر بشوید. مهربانی و خوشروئی ما ایرانی ها نتیجه بر عکس داده تا حالا ,پس باید طرز برخورد را عوض کنیم.
جمعه 20 تير 1393 - 10:53
باور عمیق - قم - ایران
آخوندستیز - نیریز - ایران .. به خوبی میدانستم شان و شخصیت پذیرش اشتباهت رو نداری .. فقط میخواستم در ارتباط با یک نمونه از ادعاهای واهی تو ، مبسوط و کامل نشان دهم تا چه حد جاهل و دروغگویی ..
جمعه 20 تير 1393 - 13:35
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.