رحیمپور ازغدی : آریایی ها ادرار گاو را به عنوان نوشابه مقدس می خوردند
+254
رأی دهید
-135
فراوانی - قطر - قطر
شما بهتر است در مورد پیامبر اسلام وسنتهای اسلامی زر بزنید لطفا
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 12:42
فراوانی - قطر - قطر
بیسواد ترین با سوادی که در عمرم دیدم همین آدم بی مغز است که رفتارهای ادمیان کذشته را با جک تعریف میکند
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 12:47
faranak-montreal - مونترال - کانادا
حتمن بابات بهت داده گولت زده گفته کانادا درای هست
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 13:40
peyman571 - تهران - ایران
همیشه اشتباهات مردم را ببخش نه به خاطر اینکه آنها سزاوار بخشش اند بلکه تو سزاوار آرامش هستی.زرتشت
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 14:06
raha1984 - هامبورگ - المان
تو برو اول حرف زدن یاد بگیر بدبخت فلکه زده بوگندو !! از اون فیافه جندش اورت داره نفرت میباره !! اره راست میگی نژاد شماها که ۱۰۰٪ عرب هست !! از ادرار گاو هم که میگه دقت کنید جنان اب دهنش رو راه افتاده و غورت میده که انگار نوشیدنی مورد علاقه خودش و خانواده گیشون هست !!!
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 14:37
دوستدار - استهکلم - سوئد
کجا این سخنرانی درست است و ارزش یادگیری رادارد؟ سخنرانی اش هم مثل شهرتش عجیب و غریب است . سخنرانی ضدوناقص به این میگویند یک جا تعریف از ملت ایران پیش از اسلام و تمدنش میکند و در جای دیگر به تندی مردمان ان زمان را میخوبد و طوری وانمود میکند که همه گاو گوساله بودند و با پسر و دختران خودشان هم ازدواج کردند. تا کی با این حرفهای خود در اوردی میخواهند بر ایران حکومت کنند و دروغ تحویل مردم دهند! .
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 15:35
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
این گونه دانشجویان هستند که فارغ التحصیلانی میشوند که اندازه ننه کلثوم در ده پائین هم نمیفهمند و به خاطرِ اطلاعاتِ ناقص و از نوع آخوندی اجازه ترکتازی به این نطفه مغول میدهند , اگر این افراد در ایران، کشوری که سردمدارِ تمدن و فرهنگِ دنیا بوده پای اراجیفِ این نوکر روس و عرب و نطفه مغول نشسته آنهم در مهدِ مفاخر ایران زمین منجمله فردوسی بزرگ ، که ماجرای ضحاک را با جزییات به گونه ائی توصیف کرده که انگار در زمانه کنونی زندگی میکرده , خندههایِ سفیهانه بر زبونی و ذلتِ خود میکنند ، بدانند که در مسخِ کامل فرزندِ شیطان یا آخوندِ با عمامه یا بی عمامه توده ائی هستند برای از بین بردن هر چیز که بر آن نام ایران و ایرانیت دارد تا آنها را به سمت عربِ پاپتی که به کلپاسه خوری و بت پرستی و زنده به گور کردنِ دختران مشغول , به اندازه رمه خود زن میگرفت و با هم در زنها شریک بودند , بکشاند آنهم در زمانی که ایران تاجِ تمدن و فرهنگ دنیا بود و رسم انسان بودن را بیش از هزار سال به عربِ پاپتی و دنیا میآموخت , ...
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 15:05
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...این دجالانِ کفتار صفت, به بهانه اسلام و به کامِ روس , زمین را به آسمان دوخته و آب را گل آلود کرده تا ماهی گندیده و سمی خود را بگیرند, باور دارم ساختِ فیلمِ سیصد دوم ، چراغ سبزی در همین راستا به سفارشِ حکومتِ آخوندی توده ائی است , اگر ذره ائی از شرفِ ایرانی خود را حفظ کرده اید باید با تخمِ مرغِ گندیده و آب دهان با این جاسوسِ لبنان و روس بر خورد که در جامعه ایرانیان آنهم نه در حوزه و پایِ منبر که در دانشگاه , این لاطأئلات و تحریفات را به خوردتان ندهد، دانشجویانِ مشهدی همیشه از پیشتازانِ آگاهی ، میهن پرستی و جهان بینی درست بوده اند، احتمالا اینها از کوره دههای بی برق و آب خراسان و از سرِ زمینهایِ کشاورزی و دوشیدنِ شیر رمه بدونِ امتحان به اینجا آماده اند که مانندِ بتِ سومنات بی اطلاع از همه چیز در سکوت به این جاسوس مغول زاده نگاه میکنند !! ...
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 15:06
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...اینها اکابر هم نیستند چه رسد به دانشجو , کسی که برترین نژادِ دنیا و برترین تمدنِ دنیا را به خاطرِ نطفه غیرِ ایرانی خود اینگونه به تخریب و خواری میکشاند، خود فروخته ایست که مدام به لیسیدنِ نعلینِ آخوندِ توده ائی غیرِ ایرانی مشغول است تا حسابِ بانکی اش را بیشتر کند و مدام به خارج از کشور رود تا هم از توبره بخورد و هم از کاهدان. در آخر این گفته پیامبرِ آخر الزمان است که گفته من عربم ، اما عرب از من نیست ، بنابر این ادامه یکتا پرستی زرتشت که به اسلام ختم شد یقینا طبقِ بشارتی که خداوند داده از عرب و طرفدارانِ عرب ظهور نخواهد کرد، خداوند به وقت خود حجابها را بر برداشته , تجلی خود را آشکار, آنرا جلوه میدهد تا دهانِ یاوه گویان را بسته , فرصتشان را به پایان رساند, خداوندی که مدعی ست مکرش بر فرّاز تمامِ مکرهاست , که اگر غیر این بود خدأیی ناتوان و ناآگاه بود , یقیناً مکرِ منافقان و مکر ورزندگان را به خودشان باز خواهد گرداند و آن را چون ریسمان بر گردنشان انداخته تا به درکِ شان واصل کند.
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 15:06
زوربا - اصفهان - ایران
پیامبر هم ادرار شتر را درمان میدانست,اما این حرف تو هیچ سابقه تاریخی ندارد,واز خودت دراوردی,بیخرد.
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 16:04
harrp - وین - اتریش
یاد قالیباف تو شبکه نیم افتادیم -آخر احمق و دهاتی ۱۰۰۰ پدرِ
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 16:08
eddy59 - مونیخ - آلمان
مثبت بدید تا همه با این خ ر دانا آشنا بشند.....عرب ملخ خوار
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 16:30
nimaaa - نیویورک - امریکا
این دروغی هست که بعد از 1400 سال یادتون افتاده اما واقعیت اینه که در این 35 سالی که رژیم کثیف و اسلامی حکومت به دست گرفته مردم ایران روزی صد بار از انقلابی که کردن به .. خوردن افتادند
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 16:31
nassau - مالاگا - اسپانیا
شما .. میخورید که در مورد ایرانی و آریأی اینجوری زیر بزنید مرتیکه عرب زاده اجنبی
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 16:13
seyd ali geda - یورک - انگلیس
ان موقع که تعراب ادرار شتر را مثل اب گوارا سر مى کشیدند،ایرانیها داراى تمدن و امپراطورى بودند،واى به حال ان گوسفندانى که پاى سخنرانى این یابو نشسته اند و به این اراجیف گوش مى دهند،
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 17:22
کبالت3 - کرج - ایران
حیله المتقین . علی ابن ابی طالب: شیر گاو دوا باشند و شاش شتر بهتر از شیر آنست. آسمان و جهان/ ترجمه کتاب السماء و العالم/ بحارالانوار ، مجلسی/ مترجم: محمد باقر کمرهاى، ناشر: اسلامیه، تهران/ جلد6. همچنین مجلسی در بحار الانوار حدیثی را از علی ابن ابی طالب نقل میکند که ادرار شتر از شیرش بهتر است
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 17:44
مسافر غربت - کالمار - سوئد
نژاد تو که قره و قاطى خر تو خر هست شک نکن،،.یا بابات یا مادرت هست یکیش....
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 17:57
tashtar12 - بلینگهام - ایالات متحده آمریکا
باید می گذاشتند یک ضاحب نظر رزدشتی هم به این ادعاها پاسخ دهد. اگر این بابا مرد است بیاید جائی که سرکوب بسیجی و پاسدار و ساندیست خور نیست. بعد مانند یک انسان نظریاتش را بگوید و بشنود که طرف مخالف هم جوابی دارد یا نه. وقتی مخالف را سرکوب می کنند البته این بابا می تواند هر رجزی بخواند
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 17:23
goosfand - نیویورک - آمریکا
خب ...... اگه فلان ایرانی که نژادش مغوله حق نداره از ایران قبل از اسلام حرف بزنه، چرا توی ...زده از عربها و اسلام دفاع میکنی؟! چرا خودتو واسه عرب جر میدی؟ چرا منتظر ابرمنرد عرب هستی؟ چون یه عرب نجس هستی؛ ای نسناس کثیف، اگه اون شاهان احمق ایران پیش از اسلام مثل عربها وحشی بودند که همه رو زرتشتی میکردند، الان تو زرزر نمیکردی؛ این سوسولبازی زرتشتیها کار دست کشورشون داد
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 17:25
delmorde - یوتوبوری - سوئد
بابا خیلی مخه!؟ ارواح ننه اش.این دانشمند رو از کجا پیدا کردند؟
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 18:09
attila14 - استکهلم - سوئد
چه مدت این زباله ها باقی مانده از حمله اعراب به ایران باید مجاز به انکار ایران و ایرانی خواهد بود؟
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 18:20
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
هنوز هم که هنوزه به دستور پیامبر اسلام و امام صادق اعراب ادرار شتر رو در یمن و عربستان و همه ی کشورهای عربی مثل رد بول می نوشند.
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 19:29
azadi-iran - وین - اطریش
امید دارم روزی مردم تو دهن این اسلامیون مذدور بزنند تا دهن کثیف شان را برای همیشه بزنند. گوسفندتر از او کسانی هستنتد که پای منبر این یاوه گو می نشیند.
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 19:32
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
بعداز دکتر! روازاده این روانی مقام دوم رو در چرند گفتن داره . حیف از کامنت که برای این احمقها نوشته بشه
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 20:09
کبالت3 - کرج - ایران
شیرزن اینهمه آسمون ریسمون کردی که بگی این چرندیات سر چشمه از دین مبینت نداره حقا که شعبده میکنی کبلائی.
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 20:09
peyman571 - تهران - ایران
https://www.youtube.com/watch?v=OPWyJ۱qT_۲s
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 13:56
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
تو که ادرار که هیچ، مدفوع اسب خامنهای و شتر پیامبر و قاطر امام رضا هم اگه الان باشن میخوری که هیچ، باهاش وضو هم میگیری که هیچ، حمام هم میری که هیچ، به سر و کلّه زن و بچه آٔت هم میمالی حمّال.
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 18:41
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
اگر نوشیدن ادرار گاو در سه هزار سال پیش و در قسمت کوچکی از ایران رایج بوده، نوشیدن ادرار شتر در قسمت های وسیعی از کشورهای عربی در قرن ۲۱ و در همین دوره رایج است و در دانشگاه های عربستان درباره ی خواص درمانی آن تدریس می شود. در یمن ادرار گرم ماده شتر باکره و جوان تا لیتری ۲۰ دلار هم خرید و فروش می شود. همین الان همین ها را با مدرک و سند و از پیغمیر اسلام و ائمه ی شیعه بیاورید، همین آقا هزار دلیل و برهان علم می کند بر اثبات یا رد این داستان. اینها همه اش دعوای پول و قدرت و اسطیلا بر ایران و تمام کشورهای زیر کنترل اعراب است و بس. در زمان شاهنشاهی هخامنشی در ایران (۵۵۸-۳۳۰ پ.م.) کتابهای علمی و مذهبی ایران از زمان زرتشت در کتابخانههای «گنج هاپیگان» در تخت سلیمان و «دزی ناپشت» در تخت جمشید بایگانی شدهبودند. گمان میرود که این کتابها در موضوعات فلسفه، نجوم، کیمیاگری و علوم پزشکی بودهاست، موضوعاتی که مغان ایران در آنها استاد بودند. پس از فتح ایران توسط اسکندر مقدونی، کلیهٔ این کتابها در آتش سوختند.
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 20:16
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
من هیچ تعصب نژادی و ادعایی بر آریایی بودن ندارم و حتی در این مورد خاص با ایشان موافق هستم و معتقدم نه تنها هیچ نژادی خالص نمانده، بلکه اساسا اهمیتی ندارد که من حتما با نژاد خودم باشم یا خیر. اما در این موارد که تاریخ ایران را تماما زیر سوال ببرند و تاریخ بی پایه و اساس اسلام که تنها با توحش و دیکتاتوری و کشتار در تمامی دوران حکومتش زنده بوده را پر رنگ و خوب و صلح طلب جلوه بدهند و با استفاده از نام دانشمندان کشورهای دیگر مانند ایران و مصر و حتی یونان خود را طالب دانش بدانند، کاملا مخالفم و در این دروغ پردازی های تاریخی چیز جز پول پرستی و قدرت طلبی چیزی نمی بینم.
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 20:23
marineboy - لس انجلس - امریکا
تو که جز کتاب مجلسی چیزی نخوانده ای از کجا میدانی در ایران پیش از اسلام چه میگذشته؟ بیسواد نفهم مزخرفات ملاهای خرافی را تکرار میکند. این یارو حتی درباره تاریخ اسلام چیزی نمیداند چه برسد به تاریخ دورانهای دیگر. احتمالا اجدادت به همان مغولها میرسد.
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 20:30
چراغعلی - کرمان - ایران
درباره هرچی که ... درمورد ایران گفتیدر مرحله اول .....زیادی خوردی . وبعد خاک بر سر ما که تو بی وجود روشنفکر ومحققش هستی. وسوم این که هرچی گفتی مثل قرانت کلی بود وهمانطور که برای یافتن معنی ودلیل نزول یک آیه حتی نیاز به تفسیر وجدیث است فی نفسه مغالطات تو بیسواد هم همینگونه است. دهنت را اب بکش وبع از گاته ها حرف بزن . تمامش صریح وروشن وروشنگر انسان است نه مثل قران ودین انسان کش اسلام که سر تا پایش جعلیست. مرگ برتو خود فروخته بی اصل ونسب
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 20:41
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
گذشته از این تمام این بحث های نژادی در مقابل تحقیر اعراب ِقدرت گرفته بر ایرانیان به وجود آمده. اعراب و مخصوصا خاندان پیامبر اسلام خود را از نژاد برتر عرب و قریش می دانستند و همواره از الفاظ تحقیر آمیز و توهین آمیز بر ضد ایرانیان استفاده می کردند. تمام تاریخ اسلام و اعراب پر بوده از نژادپرستی و برده داری و هنوز هم هست ولی این ایرانی های مسلمان و عرب پرست هیچ صحبتی از آن به میان نمی آورند. ایران اسلامی، ایرانی همواره تحقیر شده و تحت سلطه ی اعراب بوده و هست و این حقیقت تلخ تاریخ ایران است.
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 20:42
آزاد اندیش۳۳۲۲ - دورام - انگلستان
و در پایان؛ اگر اسلام خیر و برکتی برای ایران داشت، مردم ایران انقدر دنبال بازگشت به سنت ها و به قول ایشان آیین های گذشته ی خود نبودند.
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 20:48
kasra persia - لندن - انگلیس
عزیزان توسط دشمنان هزاران ساله ایران سرمایه گذاری شده که به هر وسیله ممکن جان مال و ناموس ایرانیان رو نابود و لجن مال کنند آخه بغیر از این رژیم اشغالگر کجا رو شما سراغ دارید که از همه بیگانگان حمایت کنند بجز ملت خودشان و در این میان پاچه خواران و خائنین بیداد میکنند
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 21:18
baranesard - بروکسل - بلژیک
آدم نمی دونه که چی بگه وچی کار کنه٬ فقط اینو بگم که متاسفأم واست ایران!!!البته نه واسه مردم٬ چون اونها حقشون همین ابلح ها هستند.
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 22:41
fesgeli - سوئد - اوپسالا
اون عربا بدن که سوسمار و شاش میخوردن ما اریایها تا قبل غارت شما عربها متمدن بودیم از سایه سر اسلام شما عربها در به در شدیم ولی خیالت راحت باشه شاشا رو برا شما گذشتیم. اینو شوهر ننت اشتباه بهت گفته
سه شنبه 5 فروردين 1393 - 21:14
Ukguy4u - لندن - بریتانیا
از حکومتی که سرانش یک عده لات و جاهل هستند باید انتظار داشت فیلسوفهاش هم بیشعورهایی مثل این ازقندی و روازاده و رافعی پور باشند.
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 02:07
shahramareia - تهران - ایران
ساندیس زیاد زده جنس ساندیسشم خوب نبوده شرو ور میگه
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 06:39
کوروش مهری - یزد - ایران
مفاتیح الجنان،حواشی،درمان تنگی نفس:امام صادق فرمودند برای رفع تنگی نفس بول شتر بخورید(هر کی شک داره همین الان بره مفاتیح الجنان رو بخونه). پیرزن مسلمون ضد ایرانی- دست بر نمیداری چرا؟بزرگتر از تو هم نتونستند ونمی تونند گند این دین کثیف رو بپوشونند
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 09:13
hassan1338 - دورتموند - المان
حاجی بد نیست یک نگاهی به این ویدئو بندازی و ببین چطور خواهران و برادران عرب مسلمان ات چه با اشتها شاش شتر بالا میندازن، نوشجان. نگاه کنید https://www.youtube.com/watch?v=iFqrjOf۵cDc
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 13:17
Qashqaei2013 - شیراز - ایران
لابد محمد شامپاین میخورده با نون اضافه
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 14:27
mehdi12 - انگلیس - بریتانیا
فقط توی ایران ممکنه یه نفر راجع به فرهنگ و تمدن ایرانیان اینجوری صحبت کنه!!!!وگرنه همه جای دنیا ارزش ایران باستان رو میدونن .توهین کردن به تمدن و نشانهای یک ملت در جلوی چشم خودشون و بی تفاوتی اونها نشان دهنده ی نادانی اون ملت هست.
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 15:26
marineboy - لس انجلس - امریکا
مردم مصر و سوریه و لبنان و کشورهای شمال آفریقا خود را عرب نمیدانند و از عربها یعنی حجازیها و یمنیها خوششان نمیاید. باور ندارید از خودشان بپرسید. یک بار به یک مصری گفتم شما عربها چنان عصبانی شد که نگو. البته وقتی به عرب ناسزا میگویید دقت کنید به دوستان عرب جنوب ایران بر نخورد. به هر حال ما آنها را ایرانی میدانیم هر چند قومیت عرب دارند.
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 14:40
sepherdad - سیدنی - استرالیا
عبدالعظیم رضایی در کتاب تاریخ ده هزار ساله ایران مینویسد : . مردم کارتاژ که از داریوش بزرگ شکست خورده و آماده پذیرش شرایط داریوش بودند، شهریار ایران ؛ بهجای باجگیری یا تاراج شهر دستور داد که نخست خوردن گوشت سگ میان آنان بازداشته شود و دوم مردم شهر دیگر نباید برای بت خود نوزاد قربانی کنند.( بت آنان گونهای ساخته شده بود که دستهایش به گونه افقی رو به جلو دراز شده بود و مردم نوزادی را بر ساعدهای او گذاشته و زیرش آتش روشن میکردند تا کباب شود.) فرمان داریوش به یک مردم مغلوب در عصری که بیشتر پادشاهان ملل شکست خورده را تارومار کرده و تاراج مینمودند، از بزرگترین افتخارات ایرانیان است.
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 16:30
mehrdad58 - لندن - انگلیس
تنها کشوری که در دنیا مردمش با تاریخ و فرهنگ اصیلش مبارزه منفی میکنه مردم ایران هستند . این آقا هم یک ایرانیست، نمونه یک ایرانی امروزی که در سیستم جمهوری اسلامی بزرگ شده .
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 17:50
sepherdad - سیدنی - استرالیا
حسن رحیمپور ازغدی در یکی از سخنرانیهای خود از محمود احمدی نژاد به عنوان یک چریک متعهد به جبهه فقرای دنیا یاد کرده است. وی در سخنانی، خطاب به زنانی که بر خلاف بعضی سیاستهای حکومتی مبنی بر ازدیاد نسل، نمیخواهند باردار شوند گفته بود:. \هم اکنون برخی خانمها میگویند بچه دار نمیشویم برای اینکه هیکلمون به هم می خوره. ای مرده شور ببره هیکلت رو. مگه هیکلت رو می خوای ببری آخرت؟ تو این هیکل رو می خوای چه کار؟ غیر از اینه که می خوای ببری تو قبر یا اینکه می خوای هیکلت رو ببری تو خیابون نشون بدی. استفاده هیکلت برای شوهرته و البته شوهرت برای توئه و برای بچه آوردن. سایت عصر ایران با نقل مضمون سخنان فوق آنرا توأم با الفاظی زشت و اهانت آمیز دانست و نسبت به پخش آن از رسانه ملی انتقاد کرد. بدنبال آن فردی که خود را حبیب رحیم پور ازغدی معرفی کرده بود، در مطلبی با عنوان «مرده شور سایت عصر ایران را ببرد» وبسایت عصر ایران را ضد ارزشی نامید و مطالبش در این خصوص را خبری تحریف شده با جعل و تقطیع جملات گوینده دانست و تهدید به شکایت کرد.
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 17:23
mehrdad58 - لندن - انگلیس
تنها کشوری که در دنیا مردمش با تاریخ و فرهنگ اصیلش مبارزه منفی میکنه مردم ایران هستند . این آقا هم یک ایرانیست، نمونه یک ایرانی امروزی که در سیستم جمهوری اسلامی بزرگ شده .
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 17:50
کبالت3 - کرج - ایران
این خروس قندی دیپلم هم نداره یه جونوریه شبیه دکتر دیپلم ردی حسن عباسی (کاشف ارتباط یوگی و دوستان و پدر ژپتو با حضرات نوح و یونس) یا رائفی پور (کاشف استحصال نمک از جوراب بوگندوی زائرین عتبات) یا دکتر روازاده (کاشف الکل از آدامس خروس نشان ) دکتر طاهری (کاشف ارتباط جن و پری با حلقه و باد معده) از این نوابیغ اسلام شناس و سوراخ دعاپژوه که یه شبه از زیر بته دین عمل میان فراوونه کبلائی.
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 20:34
میو میو - تهران - ایران
این یارو دیگه چیه...بهترین استاد ایران همون حسن عباسی و استاد رائفی پور هستت که درباره تاریخ قدیم و جدید را می گویند...
چهارشنبه 6 فروردين 1393 - 21:53
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
از بالا تا پایین فقط فحش و نا سزا نثار شده است. اگر حرفهایی که می زند اشتباه است با استدلال رد کنید. معمولا هر جایی عقل و منطق کم می آورند بازار توهین و فحش و ناسزا گرم می شود. این نظرات را که خواندم به یاد مقاله ای با عنوان ویژگیهای انسانهای عقلانی از دکتر سریع القلم افتادم که معیار خوبی یه شما می دهد که سطح عقلانیت حاکم بر نطرات بالا را بسنجید.
پنجشنبه 7 فروردين 1393 - 03:56
راهجو - فریدونکنار - ایران
هر چند بیشتر ایران باستان رو بکوبن مردم بیشتر به جستجو گذشتشون میپردازن تا از هزار سال خرافه سربردارن!!!!
پنجشنبه 7 فروردين 1393 - 09:57
marineboy - لس انجلس - امریکا
جه استدلالی برای رد کردن این حرف لازم است جز خود این یاوه هایی که مردک بهم میبافد؟ در قرآن بر عقل و تفکر تاکید شده یعنی آدمی با کمی اندیشه میفهمد همه اینها دروغ است. ایرانیان باستان برای پاکیزگی اهمیتی والا قائل بودند چکونه میتوان تصور کرد که ادرار مینوشیده اند؟!! مردمی که برای نخستین بار کشاورزی و دامداری را یافته بودند؟ متاسفانه مذهب های اسلامی که ساخته بشر بوده، بسیار به بیراهه رفته و هر از گاهی یک عده سودجوی نادان به نام دین هزار و یک دروغ و حرف بیربط را به خورد مردم نادان و ناآگاه میدهند. همچنین اهمیت اندیشه کردن نیز از میان رفته و مردم جز بجای آوردن یک سری مراسم دینی و دولا راست شدن و روزه چیز دیگری نفهمیده اند.
پنجشنبه 7 فروردين 1393 - 21:14
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی-شما وقتی با یک الاغ سر و کار دارید باید گاهی به او هش بزنید تا متوجه منظورتان بشود، هر کس که لباسِ آدمی بر تن کند به مقامِ انسانیت که نرسیده ، این حیوانِ دوپا فقط لفّاظی میکند، خودش در عظمت و حیرتِ تمدن و فرهنگِ ایرانی است اما مذبوحانه تلاش میکند آن را خدشه دار کند , چاشنی خور شده نانِ خیانت و جنایت به دهانش مزه کرده.
جمعه 8 فروردين 1393 - 00:30
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
کبالت3 - کرج - ایران- عاقلان دانند، آیکیو تو در حدی نیست اصلِ مطلب رو بگیری، بنابر این برو کنار بذار باد بیاد، / دستمالِ یزدی مستعمل ، من اگه میخواستم به طنابِ امثال تو به چاه برم که امروزه این نبودم که هستم، تو برو سنگِ چیز هأیی رو به سینه بزن که زیرِ اسمِ کوروش قایم کردی و خودت بهتر از همه میدونی ، متوجه که هستی ؟
جمعه 8 فروردين 1393 - 00:39
کبالت3 - کرج - ایران
shirzan e iran-حالا ترش نکن اول در آیکیوت رو بزار نچاد تا اینی که هستی باقی بمونی و برای حفظ بیضه اسلام راستین که نزد توست و بس همت مضاعف کنی شاید از اون حوری بلوریا که سهم منه نصفی هم بتو برسه ما که بخیل نیستیم .اما نگفتی زیر اسم کوروش چی میشه قایم کرد شیرزن بیشه ولایت کبلائی.
جمعه 8 فروردين 1393 - 11:44
کبالت3 - کرج - ایران
حالا چند کلام از آیات مبارکه شیرزن خودمون (رسوله جدیدالتاسیس اسلام) میفرماید «پیامبرِ آخر الزمان است که گفته من عربم ، اما عرب از من نیست ، بنابر این ادامه یکتا پرستی زرتشت که به اسلام ختم شد یقینا طبقِ بشارتی که خداوند داده از عرب و طرفدارانِ عرب ظهور نخواهد کرد، »یعنی این فرمایش به اتکای اون روایت معتبر دست چند هزارم فقط میتونه بشارت ظهور خودت باشه (همینی که الان هستی) شیرزن البته رو منم بعنوان نفر 313 حساب بکن اما این جمعه رو بیخیال شو کار دارم آخه کبلائی.
جمعه 8 فروردين 1393 - 16:25
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
shirzan e irani - استکهلم - سوئد. ایشان به موارد مثبت هم اشاره کرد.ما ایرانیها کلا مسایل را سیاه و سفید می بینیم. ایران قبل از اسلام خیلی چیزهای قابل افتخار دارد ودر کنار آنها موارد شرم آوری هم بوده.پس هر دو را باید دید. در ضمن بحث مربوط به نژاد خالص (آریایی یا هر نژاد دیگری) فاقد ارزش علمی هست و بیشتر دل خوش کنک عوام است.
جمعه 8 فروردين 1393 - 17:47
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
shirzan e irani - استکهلم - سوئد. ایشان به موارد مثبت هم اشاره کرد.ما ایرانیها کلا مسایل را سیاه و سفید می بینیم. ایران قبل از اسلام خیلی چیزهای قابل افتخار دارد ودر کنار آنها موارد شرم آوری هم بوده.پس هر دو را باید دید. در ضمن بحث مربوط به نژاد خالص (آریایی یا هر نژاد دیگری) فاقد ارزش علمی هست و بیشتر دل خوش کنک عوام است.
جمعه 8 فروردين 1393 - 17:59
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
اینکه ادرار گاو در اوستا مقدس شمرده شده در چندین مورد تکرار شده اما نوشیدنش را نمیدانم؟ برای تطهیر ادرارز گاو در اوستا امده اگر خواستین به راحتی در اینترنت سرچ کنید
جمعه 8 فروردين 1393 - 20:46
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی- همین ساده نگریها رو کردین اینجوری رو دست خوردین، این نطفه مغول تمامِ نیت و هدفش تحریفِ تاریخِ ایران و خراب کردن پیشینه ماست حالا شما میگید تو حرفهاش خوب هم بود، واقعیتِ ما خوب است که نمیتواند آن مقدار هم اعتراف نکند نه اینکه کار این مزدور خوب است، اگر ریگی در کفشش نیست چرا از ادرارِ شتر که اعراب مانندِ نوشابه میخورند حرفی نزد، اگر در بینِ شاهان حتی رسم با محارم بوده مگر ریشه ما از تولیدِ مثلِ خواهر و برادر نبوده آنهم بر طبقِ تعریفِ ادیان ! چرا به این اشاره نمیکند که نسلِ بشر از حرام توسعه یافته، اینجا که میرسد قضیه را وارونه نشان میدهند، اینها که خودشان از بچگی این حرفها را ندارند و در حوزه رسمهایِ بسیار مرسوم است، /...
جمعه 8 فروردين 1393 - 23:35
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...نژاد تنها بستگی به ژن ندارد به جغرافیا هم دارد، ایران هنوز از خاکِ خود نژاد برتر تولید میکند، ساختار هوشی ، آیکیو بالا و خیلی چیزها دلیلِ آن، هر مردم دیگر غیر ایرانی زیرِ دستِ این آدم خوارن افتاده بود تا الان هفتصد کفن پوسانده بود اما ببینید ایرانیان چگونه با همین حکومت فسیل خود را با دنیا مطابق میکنند،به خود آئیم.
جمعه 8 فروردين 1393 - 23:35
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
shirzan e irani - استکهلم - سوئد...نمی خواهم در مورد موهومات نژادی وارد بحث شوم چون بیهوده است فقط این را بگویم که یکی از عوامل عقب ماندگی ما ایرانیها همین گیر کردن در حصار تنگ توهمات نژادی و تاریخی و خود برتر بینی کاذب منتج از آنها بوده که حس و انگیزه حرکت را از ما گرفته است. قدمت تاریخی و صاحب تمدن بودن در هزاران سال پیش خوب است و مایه افتخار ولی موقعیکه این گذشته همچون افیون به شما یک غرور کاذبی بدهد و انگیزه پویایی را برای حرکت به سمت آینده از شما بگیرد باید در موردش بیشتر تامل کنید. ایران و مصر و یونان چند هرارساله را با امریکا و استرالیاچند صد ساله مقایسه کنید. معتقدم تا موقعیکه ما ایرانیها خاطرمان با دل خوش کنک هایی همچون نژاد برتر و آی کی یو و سلطنت کوروش و داریوش و نظایر اینها تشفی پیدا می کندمعجزه مورد انتظار شمارخ نخواهد داد. در ضمن به آخرین رتبه بندی آی کی یو وجایگاه ایرانیها حتما توجه کنید.
شنبه 9 فروردين 1393 - 05:16
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
ادرار الاغ نیز گواراترین نوشابه تورانیان و مغول زادگان هست
شنبه 9 فروردين 1393 - 17:34
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی- اگر یدک کشیدن فامیلی شما توسطِ خانواده تان کاری موهوم است ، یقیناً حفظِ هویت و پیشینه هر کس هم از نظرِ شما کارِ موهومی خواهد بود، شما اگر پدری داشته که به او افتخار کنید ، یقیناً فرزندانِ شما هم مفتخرند که خونِ او در رگهایشان جریان دارد ، حتی اگر مثلِ او نشوند، پیشینه هر کس به همسایه و دوست و آشنایش باز نمیگردد بلکه به نسبِ خونی و منطقه ائی او مربوط است، اگر امریکا و استرالیا صد ساله به این دست آورد رسیده اند و امریکا در جایگاهِ جهان اول و استرالیا در جایگاهِ جهانِ دوم قرار گرفته اند ، به این خاطر است که افرادی که پیشینه هزاران ساله داشته و به این باور رسیده در محیطی مناسب جمع تا حاصل دستاوردشان بشود چیزی که امروزه شاهدِ آنیم، ...
شنبه 9 فروردين 1393 - 23:04
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...رتبه ایکیو ایرانیان را بر اساسِ ایرانیان خارج از کشور باید بررسی کرد ، البته که در ۳۵ سالِ اخیر که حکومتِ فسیل و مزدورِ آخوندی ، دست همه را به نوعی در پوستِ گردو گذارده ، شاهد دستاوردی نیستیم، با علمِ به این نوجوانان و جوانان در عرصه المپیاد صاحبِ رتبه و مقام میشوند، اما حکومت همه را جمع میکند تا به یکباره تهِ دره فرستد، عجیب است این چیزها را درک نمیکنیم و حرفهای فرمولی و شعاری میگوییم.
شنبه 9 فروردين 1393 - 23:04
*پسر شجاع* - تهران - ایران
تمام دنیا از فرهنگ بالای مردم ایران قبل از اسلام به نیکی یاد میکنن آنوقت این احمق بیسواد با این اراجیف سعی داره فرهنگ ایران باستان رو لجن مال کنه و فرهنگ عربهای پابرهنه و راهزن رو به عنوان یه فرهنگ پیشرفته به زور به خورد مردم بده!..واقعا دروغگو تر و شارلاتان تر از این تحصیلکرده های حوزه های علمیه که خودشون رو علامه دهر میدونن و بعد از هزار سال هنوز یه اختراع که به درد مردم بخوره از این توهم سرای حوزه های مذهبی بیرون نیومده وجود نداره..واقعا دروغ از این شاخدارتر! معماری اسلامی که کلی هم منت به ایرانیها گذاشته! اگه عرب پا برهنه معماری بلد بود که تو چادر زندگی نمیکرد!..ایرانیها بودن که با معماری پیشرفته ای که داشتن تخت جمشید رو با اون عظمتش ساختن که دنیا تحسینش میکنه..عرب رو چه به معماری که بخواد به ایرانیها یاد بده!
یکشنبه 10 فروردين 1393 - 08:14
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
کبالت3 - کرج - کبلائی ! معمولا تو همه جا هستید و کامنت میذارید. البته کامنت گذاشتن ایراد نیست بلکه ایراد وقتی است که شیطنت هم چاشی اش باشد ! اگر چه من خیلی از ازغدی خوشم نمیآد و ایشان را یک آدم مستقلی نمی دانم اما در اینجا ایشان حرف بی ربطی نزده که شما و برخی از کاربران دیگر به او حمله کرده اید.! ثانیا در بالا نوشته اید که علی ع فرموده که : ادار شتر از شیر آن بهتر است. کبلائی ! آنجا حضرت نفرمودند که ادار شتر بخورید بلکه فرموده که بهتر است، به این معنی که خاصیتهای ادار شتر از شیرش مهمتر است . من خودم شنیدم که یک زیدی می گفت : دستشانش پر از زگیل بود اما با توصیه یکی از اطباء شهرشان با ادار شتر که دستانش را شست ،در فاصله کوتاهی تمام زگیلها برای همیشه از بین رفتند. این یعنی ادار شتر از شیرش ارزش بیشتری دارد و بهتر است . آیا بهتر نیست که موضوعات را با دید مثبت و بی غرض بیان کنید؟
یکشنبه 10 فروردين 1393 - 12:44
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
کبالت3 - کرج ...- کبلائی ! معمولا تو همه جا تشریف دارید و کامنتهای تیز میذارید. البته کامنت گذاشتن ایراد نیست بلکه ایراد وقتی است که شیطنت هم چاشی اش باشد ! اگر چه من خیلی از ازغدی خوشم نمیآد و ایشان را یک آدم مستقلی نمی دانم اما در اینجا ایشان حرف بی ربطی نزده اندکه شما و برخی از کاربران محترم دیگر به او حمله ور شده اید! ثانیا در بالا نوشته اید که علی ع فرموده که : ادرار شتر از شیر آن بهتر است. کبلائی ! آنجا حضرت نفرمودند که ادرار شتر بخورید بلکه فرموده که بهتر است، به این معنی که خاصیتهای ادرار شتر از شیرش مهمتر است . من خودم شنیدم که یک زیدی می گفت : دستشانش پر از زگیل بود اما با توصیه یکی از اطباء شهرشان با ادرار شتر که دستانش را شست ،در فاصله کوتاهی تمام زگیلها برای همیشه از بین رفتند. این یعنی ادرار شتر از شیرش ارزش بیشتری دارد و بهتر است . آیا بهتر نیست که موضوعات را با دید مثبت و بی غرض بیان کنید؟
یکشنبه 10 فروردين 1393 - 12:49
کبالت3 - کرج - ایران
یاعلی مدد- از اینکه حضور من همه جا جای فرهیختگانی چون شما رو تنگ کرده عذر میخوام . اما اندر باب این دانشمندان پوشالی اینا ماموریتی بجز کوبیدن سایر اندیشه و ادیان دیگه و لعاب مالی کثافت حاکم ندارن،مبارزه با چرندیات و خرافه (که متاسفانه پایه هر دینیه از جمله همین آئین زرتشتی که به دست موبدان ومغان تبدیل به دینی شد که از بعضی جهات شرم انسانه ). قضیه اش با ترشحات طوطی های حکومتی فرق میکنه اونها مسلما نگران چرندیات نیستن والا بگرد در همین روایات و احادیث. بخوان در باب مطهر بودن و شافی بودن بول و غائط رسول و ائمه و بیشتر بیا جلو و ببین ادامه همون گنداب رو در تبرک آب وضو و طهارت و تفاله و باقی مونده چای حضرات رو برای مخلسین .اما در مورد جیش شتر و معجزه اون و اینکه منظور امام نوشیدن نبوده مومن خدا اگه مقایسه در باب پاک کنندگیه خوب بین دو پاک کننده باید صورت بگیره مثل آبجوش و ادرار .. انگار من بگم وایتکس از ساندیس بهتره! اما اون خاصیت ضدعفونی مربوط به فقط ادرار شتر نیست توصیه پزشکیه که اگه به مواد ضد عفونی دسترسی نداشتی بهترین مایع همون ادراره آما (قابل آشامیدن نیست) کبلائی.
یکشنبه 10 فروردين 1393 - 17:20
کبالت3 - کرج - ایران
یا علی مدد-ضمنا اون احادیث و روایات رو من نفرمودم بلکه عین روایته که امامت فرموده و یا از طرفش فرمودن چون معارضی هم از طرف برادران و برودران نداشته پس لابد مقبول افتاده لذا برادر گرامی شما برو کار خودت رو درست کن کل زرتشتی های ایران به سی هزار نمیرسه اما مشکل از ادرار نیست (چون صد لقمه خورند که ادرار غلامست آنرا )مشکل ککیه که به تنبون علمای بی علم افتاده به واسطه ریزش دینی و اقبال آئین زرتشت بین جوانان کبلائی.
یکشنبه 10 فروردين 1393 - 17:57
کبالت3 - کرج - ایران
یا علی مدد -در باب این کامنتت میشه چندین جلد تفسیر البلاهه نوشت .خودت بخون «...در فاصله کوتاهی تمام زگیلها برای همیشه از بین رفتند. این یعنی ادرار شتر از شیرش ارزش بیشتری دارد و بهتر است .» عجب برهانی و چه حکم حکیمانه ای چون شنیدستی که در اقصای غور زیدی زگیلش با جیش شتر خوب شده پس جیش برتر از شیر آمد پدید یعنی شیر شتر که معروفه بسیار مقویه و قوت لایموت صحرانشینه و مورد استفاده روزانه یه طرف اون زگیل زید یک در میلیون شما هم یه طرف چه برهان قاطعی و چه سخن حکیمانه ای احسنتم و بارک الله فیکم ..حالا نگی اینا چیه نوشتی که منم میگم اونا چیه که گفتی کبلائی
یکشنبه 10 فروردين 1393 - 21:02
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
کبالت3 - کرج - ایران . کبلائی ! شما هم متاسفانه همان مشکل آقای ازغدی را دارید ! فقط فرقش اینه که اون آقا از اون وری افتاده و شما از اینوری !ولی شما هم به نوعی همان مشکل ایشان را دارید و فکر می کنید که هرچی شما به آن رسیده اید فقط درسته و اون هم مثل شما فکر می کنه و خودشو درست و حق می دونه !! اما آقای محترم من تمام حرفم این بود که اون روایت در اصل غلط نیست و بهتر بودن چیزی فقط بخاطر خاصیت خوراکی آن چیز نیست . در باره شتر حضرت فرمودند که ادرار شتر از شیرش هم بهتر است منظور آنحضرت خاصیت های مختلف شتر بود که این به معنی نفی شیر شتر نیست . این یعنی این حیوان خاصیتهای بسیاری داره و حتی ادرارش هم خاصیت داره . خب ، حالا شما مخالف آن هستید ، مرا با شما حرفی نیست . موفق باشید کبلائی !!
دوشنبه 11 فروردين 1393 - 03:01

