ادعای خواهران عامل متهم جنایت نیویورک : صهیونیست‌ها در قتل‌عام شدن گروه ایرانی «سگ‌های زرد» دست داشته‌اند

روزنامه ایران می نویسد : صهیونیست‌ها در قتل‌عام شدن گروه ایرانی «سگ‌های زرد» دست داشته‌اند.این‌ها ادعاهای خواهران متهم به این قتل‌عام هستند و می‌گویند از ماه‌ها پیش می‌دانستند چه خطری برادرشان را تهدید می‌کند.
خواهران علی‌اکبر رفیع، جوانی که پلیس نیویورک مدعی شده اعضای گروه «سگ‌های زرد» را به قتل رسانده و سپس خودکشی کرده، با ارائه اسنادی جدید ادعا کردند برادرشان نه تنها مرتکب قتل و خودکشی نشده، بلکه خود او توسط یک گروه صهیونیستی به قتل رسیده‌است.


روز دوشنبه هفته گذشته در نیویورک جنایتی به‌وقوع پیوست که سه‌عضو ایرانی یک گروه موسیقی به نام «سگ‌های زرد» به همراه علی‌اکبر رفیع کشته شدند. پس از این حادثه بلافاصله پلیس نیویورک اعلام کرد علی‌اکبر رفیع به دلیل اختلاف مالی، ابتدا با یک سلاح کمیاب علی اسکندریان، سروش و آرش فرازمند را به قتل رسانده و سرانجام خودش را نیز کشته است. اظهارات پلیس نیویورک بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهانی داشت و از علی‌اکبر یک شخصیت روان پریش و متوهم ساخت.پس از انتشار این خبر در رسانه‌های جهانی و داخل کشور، خواهران علی‌اکبر رفیع همزمان با حضور در وزارت امور خارجه برای تحویل‌گرفتن جسد برادرشان این اظهارات پلیس نیویورک را رد کردند و مدعی شدند برادر آن‌ها اسیر یک باند تروریستی صهیونیستی شده و به‌دلیل سرپیچی از دستورات آن‌ها به قتل رسیده است. سعیده رفیع، خواهر بزرگ علی‌اکبر در این خصوص به شوک گفت: «برادرم در شرکتی کار می‌کرد که بعداً متوجه شدیم صهیونیستی است و کارهای مشکوک به ترور انجام می‌دهد. آن‌ها برادرم را مسئول کرده بودند هر روز در ساعات مشخصی با استفاده از دوچرخه، بسته‌هایی را به جاهای مشخصی منتقل کند، این در حالی بود که به او گفته شده بود حق ندارد محتویات درون بسته‌ها را ببیند و از محتوای آن با خبر شود. به‌همین دلیل هم یکی از دوستان علی‌اکبر به او هشدار داد که مواظب باشد. این هشدار باعث شد علی‌اکبر به ماجرا شک کند و تصمیم بگیرد استعفا دهد و این تصمیم آغاز تهدید‌ها و ارعاب‌هایی بود که از طرف شرکت صورت می‌گرفت.»


چرا علی‌اکبر؟ این سؤالی است که همان ابتدای کار ذهن را به خود مشغول می‌کند، سعیده رفیع می‌گوید: «برادرم خیلی راحت و با هزینه کم به امریکا رفت، او در فستیوال‌ها شرکت می‌کرد، ابتدا در امارات برگزیده شد، بعد هم به هند رفت و در فستیوال این کشور انتخاب شد. برایمان خیلی عجیب بود، بعد‌ها خودش گفت همه این‌ها برنامه بوده، گروه فقط به‌خاطر علی‌اکبر انتخاب می‌شدند. چند دلیل هم داشت؛ اول اسمش که علی‌اکبر بود و کاملاً اسلامی، نام خانوادگی‌ما هم رفیع است که آن‌هم کاملاً اسلامی و عربی است. علی‌اکبر بعدها فهمیده بود که اگر در یک عملیات تروریستی نقش داشته باشد کاملاً به ایران می‌چسبد و دولت امریکا تحت فشار قرار می‌گیرد، جالب این که چون قیافه‌اش شبیه خارجی‌ها بود هرجا می‌رفت وی را بازرسی بدنی نمی‌کردند و همه این‌ها را در 40 روز گذشته چندین بار به من گفت.
بنا بر ادعاهای سعیده، شرکت صهیونیستی اطلاعات کاملی از خانواده علی‌اکبر داشت و با همین اطلاعات نیز برادرش را تهدید و ناچارش می‌کرد تحت سلطه آن‌ها به هر کاری که می‌گویند دست زند. سعیده در این زمینه خاطره‌ای دارد و می‌گوید: «من به صورت اتفاقی و بدون این‌که هزینه‌ای پرداخت کنم توسط یکی از دوستانم به چین رفتم. جالب این‌که برادرم از همه چیز خبر داشت، وقتی از او پرسیدم چگونه خبر دار شدی؟ گفت که شرکت صهیونیستی به او اطلاعات را داده و گفته مطمئن باش هر موقع اراده کنیم خانواده‌‌ات را پیش تو می‌آوریم و به قتل می‌رسانیم. علی‌اکبر می‌گفت آن‌ها کاملاً در ایران خانواده ما را زیر نظر داشتند.»
علی‌اکبر فقط با خواهر بزرگش درد دل نمی‌کرد، او حرف‌هایش را به خواهر دیگرش هم می‌گفت. حمیده رفیع، خواهری که بیشتر از طریق فیس‌بوک با برادرش ارتباط داشت، از پیام‌هایی می‌گوید که از روز 19 سپتامبر (28 شهریور سال جاری) بین او و علی‌اکبر رد و بدل شده است. در این پیام‌ها، علی‌اکبر از اتفاقاتی حرف می‌زد که برای دیگران ممکن است توهم باشد ولی برای او ظاهراً واقعیت دارد. این جوان ایرانی حتی یک لینک از گزارش سی.ان.ان در مورد یک مرد که اسیر تروریست‌ها شده بود برای خواهرش می‌فرستد و مدعی می‌شود همان اتفاقاتی که برای آن مرد افتاد، برای علی‌اکبر هم در حال وقوع است. این جوان صحبت ‌را از گروگانگیری شروع می‌کند و دائم گوشزد می‌کند که خانواده‌اش مواظب خودشان باشند. رفته رفته با خواهرش صریح‌تر حرف می‌زند و از احتمال عملیات تروریستی سخن می‌گوید و اضافه می‌کند: «می خواهند ایران را وارد جنگ کنند». سعیده می‌گوید: «همان زمان که علی‌اکبر برای حمیده این پیام را فرستاد، تلفنی به من گفت که می‌خواهند در مذاکرات هسته‌ای ایران احتمالاً اخلال ایجاد کنند.» این ادعاها در حالی است که نگاهی به وقایع 10 سال اخیر نشان می‌دهد صهیونیست‌ها از ابزارهای مختلفی برای تغییر نظر امریکایی‌ها در مورد ایران استفاده کرده‌اند.


عملیات تروریستی؛ این ادعایی است که خواهران علی‌اکبر به نقل از برادرشان دارند و البته برای اثبات ادعاهایشان نیز سندهای مطمئنی ارائه می‌دهند. علی‌اکبر پی‌درپی با خانواده‌اش در ارتباط است، او از مرگ خودش توسط تروریست‌ها خبر می‌دهد و مدام اطلاعاتی در مورد خانواده‌اش در ایران می‌دهد که تعجب همه را بر می‌انگیزد.
علی‌اکبر حتی تأکید می‌کند: «آن‌ها همه جا هستند، بین دوستان شما، راحت در خانواده نفوذ می‌کنند و هرچه می‌خواهند به دست می‌آورند و با این اطلاعات مرا تحت فشار قرار می‌دهند. این بسته‌هایی که من می‌برم پوشش است، احتمالاً یک روز داخل یکی از این بسته‌ها بمب خواهد بود تا هدف این‌ها تأمین شود.»
او ادامه می‌دهد: «من ایرانیم، اگر توسط من بمب منتقل شود، این عملیات تروریستی گردن ایران می‌افتد و جنگ‌طلبان به هدفشان می‌رسند. آن‌ها می‌خواهند زمینه جنگ ایران و امریکا را مهیا کنند و من و امثال من هم ابزار این جنگ افروزی خواهیم بود.»تلاش‌ها برای فرار علی‌اکبر نتیجه‌ای در پی ندارد، او به قول خودش گروگان گرفته شده است. دو هفته قبل از جنایت نیویورک، علی‌اکبر استعفا می‌دهد و دیگر سر کار نمی‌رود، تهدیدها شروع می‌شوند. او تهدید به مرگ می‌شود، تهدید می‌شود دوستانش را می‌کشند و گردن او می‌اندازند، تهدید می‌شود خانواده‌اش قتل‌عام خواهند شد. علی‌اکبر مقاومت می‌کند تا این‌که بنا بر ادعای خواهرانش جنایت نیویورک رخ می‌دهد. حمیده رفیع می‌گوید: «برادر من، نه قتلی مرتکب شده و نه خودکشی کرده‌است، هر چهار نفر را همین تروریست‌های صهیونیستی کشته‌اند، برادرم پیش‌بینی کرده بود یک اتفاق باورنکردنی بیفتد ولی ما جدی نگرفته بودیم، حال آن اتفاق افتاده و جالب این‌که همه چیز پای برادر من نوشته شده‌است.»ادعاهای خواهران علی‌اکبر البته تأیید چند دوست خانوادگی آن‌ها را در پی دارد، یکی از دوستان این خانواده در گفت‌وگوی کوتاهی با روزنامه ایران می‌گوید: «علی‌اکبر کسی نبود که دوستانش را بکشد، او صاحب چنین روحیاتی نبود؛ این اتفاق بشدت مشکوک است.»

+131
رأی دهید
-136

روزنه - تهران - ایران
یعنی خود پوارو هم الان انگشت به ... میمونه!!!
یکشنبه 26 آبان 1392 - 12:26
garmsari - یورک - بریتانیا
خواهر هاى این شخص قاتل هم ،روان پریش هستند٫احتمالا عوارض شیشه است که اینطور هذیان مى گویند،
یکشنبه 26 آبان 1392 - 12:39
بت شکن - مونترال - کانادا
چه سناریو قشنگ و دلچسبی‌ نوشته اند داده اند به این خواهران بی‌ باک و نترس!!!!!!!!واقعاً تو این هفته زحمت کشیده اند!!!!همین الان دستی‌ به گوشمان بکشیم ببینیم زیادی دراز نیست؟؟؟
یکشنبه 26 آبان 1392 - 12:12
karkas - اصفهان - ایران
هر کسی‌ تو نیویوک قد آلم کنه نبودش می‌کنن ۷۰۰۰۰۰ جود تو این شهر هست
یکشنبه 26 آبان 1392 - 12:42
مدافع حق - مادرید - اسپانیا
مزخرف میگه
یکشنبه 26 آبان 1392 - 13:16
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
1) اتفاقا چند وقت پیش وقتی مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 داشت به نتیجه می رسید این موضوع به ذهنم خطور کرد که اسرائیل چه دسیسه ای برای برهم زدن این توافقات انجام خواهد داد ؟! و گمانم این بود که شاید کار بمبگذاری یا برنامه مشابهی که برای ارباب سیر تدارک دیده بودند، می تواند در برنامه آتی آنها باشد تا غرب نتواند با ایران به توافقی برسد. لذا این داستانی که خانم سعیده رفیع می‌گوید را خیلی بی ربط نمی دانم . با توجه به سابقه ای که از صهیونیستها دارم برایم باورش خلی سخت نیست که در کشتن این گروه موسیقی اسرائیل دست دارد . نتانیاهو و کلا دولتها در اسرائیل مذهبی هستند و موساد را مذهبیون یهودی هدایت می کنند، آنها با توجیهات مذهبی هر کاری را جایز می دانند! .
یکشنبه 26 آبان 1392 - 13:19
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
2) البته چنین مسائلی در حکومتهای مذهبی و ایدئولوژیکی از جمله در جمهوری اسلامی و آمریکا و حتی در گروه های مذهبی تندرو مثل طالبان و القاعده و .. هم هست ،چون آنها برای خود رسالت الهی و جهانی قائلند لذا بسیار خطرناک و بی رحم و بی انصاف هستند و هر کاری از آنها بر می آید! این یکی از مضرات حکومتهای مذهبی و ایدئولوژکی است،مثلا سازمان جاسوسی سیا و انتلیجنس سرویس انگلیس و کاگ ب روسیه و سایر سازمانهای جاسوسی هم چنین کارهائی را می کنند ،اما بنظرم از نوع مذهبی اش بسیار خطرناکترند ! لذا من تا حدودی می توانم این ادعای خانم سعیده رفیع را باور کنم.
یکشنبه 26 آبان 1392 - 13:22
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
3) جالب اینکه امروز 26 آبانماه وقتی بی بی سی فارسی داشت موضوع قتل‌عام شدن گروه ایرانی «سگ‌های زرد» را تحلیل می کرد، بسیار سعی داشت که از زبان خواهر علی اکبر رفیع، او را مریض روانی و روان پریش معرفی کنه ! القای اینکه علی اکبر رفیع روان پریش بوده به این معنی است که بی بی سی فارسی هدفش چی بود ! البته از بی بی سی بیش از این هم انتظار نیست . ولی برایم جالبتر این بود که در کمال تعجب بی بی سی حتی در پخش مصاحبه با خانواده علی اکبر رفیع هم دستکاری کرده بود و تنها آن بخشهائی را پخش کرد که نامی از صهیونیستها و اسرائیل برده نشود !!
یکشنبه 26 آبان 1392 - 13:45
تیردادسورنا - ایران - ایران
بله همش زیر سر صهیونیستاس چند روز پیش هم همین سازمان موساد چهارچوب در دستشویی آبدارچی ما را توی دهات کنده و با خودشون برده بودن که بگن کار ج.ا است!..عجب سناریو غم انگیزی این خواهران از خودشون در آوردن..این بیچاره کاره ای نبوده خدا لعنت کنه صهیونیستها..کارگاه پوآرو جناب یا علی مدد - منچستر - انگلستان هم بخوبی تشخیص دادن!!
یکشنبه 26 آبان 1392 - 13:48
Boogie Nights - لندن - انگلیس
یعنی مرغ پخته هم خندش میگیره از این جفنگیات.هرکس یک هفته هم بیرون از ایران رو دیده باشه،میدونه جفنگیاتی مثل گروههای ترور صهیونیستی! و اصلا چیزی به اسم صهیونیست و این هیولایی که بسیجیها و ملاهای ابله برای پیشبرد اهدافشون ساختن اصلا وجود خارجی نداره.کسی که این حرفو زده یا یه سری ساندیسی شارژش کردن تا از آب گل آلود ماهیی ای بگیرن یا همون شیشه زده چت کرده و اینجور جفنگیاتی بافته.هههه گروههای ترور صهیونسیستی ! اونم تو نیویورک بسته های مشکوک دادن به برادرهای مظلوم اینها! لوووووووول! فقط تو یه فیلم تخیلی ساخته بسیج و سپاه اینجور سناریویی اتفاق میفته.و البته توی ذهن یه معتاد شیشه ای مغز پوکیده کع زیاد تاویزیون ایران رو نگاه کرده.
یکشنبه 26 آبان 1392 - 13:48
Boogie Nights - لندن - انگلیس
یا علی مدد - منچستر - انگلستان. همون مگه ساندیسیهای حزب اللهی کله خراب همچین چیزهایی رو باور کنن.خوشبختانه افکار بیمار و مالیخولیایی تندرو مثل تو تو ایرانش هم تو اقلیت ناچیزن و این توهمات شما هیچ جایی نمیرسه و درنهایت محو میشین ایران آزاد میشه و شما عقب افتاده ها محو میشین.
یکشنبه 26 آبان 1392 - 13:54
behzad50 - مونیخ - المان
همین ادعاها و تصویری که از فیس بوک راجع به حرفای علی‌ اکبر گذاشته اند ثابت می‌کند که این آقا تا چه اندازه دارای توّهم و روانشاد بوده‌اند. یعنی‌ موساد اینقدر بدبخت شده که از چنین مغز دودل و علیل که روی فیس بوک حتی هویتش را فاش می‌کند کمک بگیرد ؟! این آقا روی همین توهمات هم دست به چنین جنایت بزرگی‌ زده و حالا خواهرانش هم ظاهراً هم به دلیل بیماری مسری در خانواده و هم پاک کردن اسم قاتل از روی برادر چنین مزخرفاتی را بیان میکنند، همه اینها یک طرف آنهایی که این چرندیات را باور میکنند کشته اند منو.
یکشنبه 26 آبان 1392 - 14:14
greentree - تهران - ایران
مدافع حق - مادرید - اسپانیا: شما از کجا و چه طور فهمیدید که خواهر این طرف مزخرف میگه؟..بعضی‌ از ما ایرانی‌‌ها خوبه بعضی‌ وقت‌ها ساکت باشیم و نظر ندیم همه جا مثل ملت‌های عقب مانده که مرتب حرف‌های بی‌ سند و مدرک میزنند
یکشنبه 26 آبان 1392 - 14:46
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
مدتییه بشدت دارن تلاش میکنن مذاکرات هسته ای شکست بخوره و ایران رو وارد جنگ کنند.همه اینا از اصرار عربستان نشات میگیره تو همین رابطه بندربن سلطان رئیس استخبارات عربستان دیداری با رئیس موساد در بندر عقبه تو خاک اردن داشتند.مقدماتش داره آماده میشه .اولاند رئیس فرانسه هم که رفت اسرائیل واسه دریافت ارائه طریق.واسه افکار عمومی دنیا حس برانگیختن نفرت از ایرانی لازمه.قبل جنگشون با عراق هم همین کارو با عراقیهاکردند.
یکشنبه 26 آبان 1392 - 15:01
آزاد10 - آلمان - المان
من باور میکنم. برنامه ترور سفیر عربستان، بمب گذاریها در گرجستان، هند، تایلند و آراژانتین همراه با سوالات بی پاسخ زیادی بودند و هستند. یکی از سوالات اینه که چرا اسرائیل از توافق حقیقت یابی در پرونده آمیا آشفته شده؟ مگر نمیخواهند که همه چیز روشن شود و آبروی ایران برود؟ یک سوال دیگر اینکه آیا وزارت اطلاعات یا سپاه ایران اینقدر بدبخت و بی آدم هستند که دله دزدها و معتادان را برای ترور به خدمت بگیرند در حالیکه ترورهایشان سی سال پیش از این بسیار حرفه ای تر بود؟
یکشنبه 26 آبان 1392 - 14:31
perser68 - فلوریدا - امریکا
یا علی‌ مدد - منچستر - انگلیس. یعنی‌ شما میخواهی‌ با این توضیحاتت تائید کنی‌ که اسرائیل انقدر قدرت داره تا دمار از روز گار هر کس که مزاحمش هست در بیاره؟
یکشنبه 26 آبان 1392 - 16:04
perser68 - فلوریدا - امریکا
چه جوک خنده داری!آخه چقدر آدم میتونه بوقلمون صفت باشه!؟برادرتون یه غلطی کرد و خودش رو کشت و حالا انقدر برای تحویل گرفتن جسدش دستمال زدن نداره که!
یکشنبه 26 آبان 1392 - 16:12
raha1984 - هامبورگ - المان
باز سناریو مسخره و ختده دار با هزار نیرنگ و ریا !!
یکشنبه 26 آبان 1392 - 16:28
alberto51 - میدلزبرو - انگاستان
عجب چرندیاتی. یعنی این که سگ زرد برادر شغال است؟
یکشنبه 26 آبان 1392 - 16:48
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
خدا صهیونیستها ر و از شما نگیره که دیگه کسی رو ندارین بندازین گردنش.
یکشنبه 26 آبان 1392 - 16:56
دوستدار - استهکلم - سوئد
اگر سنگی از اسمان به زمین بیفتد تقصیرش را به گردن اسرائیل میاندازند. علی اکبر با ان دو برادر حتما مشکلاتی داشته که انها را ترور کرده و بعدا هم دیده کارش اشتباه بوده و دیگر نجات پیدا نمیکند به جای اینکه خودش را تسلیم قانون کند خودکشی کرده. اینرا خیلیها انجام میدهد بعداز جنایت خودشان را هم میکشن چیز خیلی عجیب نیست. اینکه علی اکبر با اسرائیلیها همکاری کرده مشکل دیگری بوده که باهش سروکار داشته ربطی به این ندارد که خواسته باشن مذاکرات اتمی را توسط ترور شدن این افراد به هم بزنن. در یک نگاه دیگر اسرائیل به هیچ عنوان بدش نمی اید و از خدایشان میخواهند رژیم ایران با امریکایها مذاکره کنند. و اگر هم این شایعات پخش میشود که اسرائیل خواهان بر هم زدن مذاکرات است میخواهند رژیم ایران را خر کنند.
یکشنبه 26 آبان 1392 - 16:40
سعد حلی - سیدنی - استرالیا
Boogie Nights - لندن - انگلیس. من از این خبر اطلاعی ندارم و میدانم که ایران همه مشکلات را گردن این و اون می اندازد. ولی در مورد صهیونیست به شما پیشنهاد میکنم کتاب( مهره هایی بر صفحه شطرنج) را بخانید. نویسنده این کتاب به صورت مرموزی کشته شد. بخوانید حتمأ خوشتان میاید. با تشکر دوست گرامی
یکشنبه 26 آبان 1392 - 17:29
mammal - لندن - انگلیس
آبجی‌ این آقا می‌خواد با این کار تو بنیاد شهید عضو بشه که بتونه از این به بعد هم مرتب مفتی بره چین و تجارت کنه. مثل اینکه دفعهٔ که قبل مفت رفته بود چین بهش خیلی خوش گذشته بود. به چه روزی رسیدیم که بعضی‌‌ها حرمت فامیل خودشون را برای چس مثقال هم نگاه نمیدارند و مرده آن را هم میخوان بفروشند.
یکشنبه 26 آبان 1392 - 17:35
perser68 - فلوریدا - امریکا
تیردادسورنا - ایران - ایران. عزیز،چی‌ نوشتی‌ خنده دونم پاره شد .چهار چوب در کجا بود اونم مال بدبخت آبدار چی‌((:
یکشنبه 26 آبان 1392 - 17:51
کبالت3 - کرج - ایران
عجب داستانی داشتی کبلائی.
یکشنبه 26 آبان 1392 - 17:57
kamran-london-calgary - لندن-کلگاری - انگلستان-کانادا
ببینیم این بسیجی دهان گشاد نظرش چیست؟؟؟؟ :) خبری ازش نیست!!! کجایی اغا !!!! ؟؟؟؟؟ :) :)
یکشنبه 26 آبان 1392 - 18:19
paydar22 - لاهه - هلند
معمولان اینجور کروها از محرکهای توهم زا استفاده میکنند از قرص علف بنک و اکس و کوک شیشه و چیزهای مثل این خدایی اگر خوب به این مطالب دقت کنید . میبینید حرفهای یک ادم توهم زده است معلومه این حرفها و کارها کار یک شخص الوده به شیشه و مواد توهم زای دیگری هست در بخش حوادث همین سایت پر از از این نوع خبرها طرف فراموش کرده بگه من 007 یا امام زمانم
یکشنبه 26 آبان 1392 - 18:26
کبالت3 - کرج - ایران
اصل داستان یه قصه تکراریه این پسر هم مثل خیلیهای دیگه که تو کشور خودشون یه چشمی شهر کورها حساب میشن فکر میکنه بره اونور آب حتما میزارنش رو سرشون و حلوا حلواش میکنن و به محض رسیدن دروازه های شهرت پول و ثروت به روش باز میشه اما تا عرقش خشک شد میفهمه که زیره به کرمان برده اون تحویل بازار اول کار هم بیشتر رنگ سیاسی داشته و نه هنری عاقبت کار هم بسته به ظرفیت طرف میتونه قبول واقعیت و حل شدن تو جامعه جدید باشه یا افسردگی و مواد و توهم .خودکشی و دیگر کشی مثل همین مورد باشه خوشبختانه اکثرا ختم به خیر میشه مثل خیلی از هنرمندا و نویسنده های ما که با رفتنشون چشمه هنر و خلاقیتشون هم خشکید و محو شدن دوستی نقاش که تو ایران یکی دو تا نمایشگاه گذاشته بود به همین نیت راهی فرانسه شد بعد یه سالی برگشت و قتی علت برگشتش رو پرسیدم گفت آخه منم جائی رفتم که گربه هاشونم نقاشی میکنن و سری تو سرا در آوردن کار حضرت فیله داستان همینه به همین سادگی این صهیونیست و توطئه و جاسوس بازی سکه ایه که مخصوصا تو دوره مموت باب شد و هنوزم خریدار داره کبلائی.
یکشنبه 26 آبان 1392 - 18:29
fdsa60 - تهران - ایران
وای نگاه کنید وقتی صحبت از اسرائیل به میان اومده مزدورهای خارج نشین کک توی تونبانشان افتاده. حالا خواهره دروغ گفته شما چرا خودتونو دارین جر میدین؟؟؟؟؟
یکشنبه 26 آبان 1392 - 18:38
علیرضا خان - لندن - انگلستان
به خدا لذت میبرم از سرعت تشخیص جمهوری اسلامی.یارو توی زیرزمین خونش آب گرمکنش میسوزه هنوز از حموم نیمده بیرون اینا میگن کار صهیونیستاس اما بعضی پرونده ها رو با اصرار میگن نه کار اسراییل نیست حادثه بوده مثل انفجار پایگاه سپاه در ملارد و خرابکاربها و انفجارهای پالایشگاهی.مسله اسراییل نیست مسله جفنگیاتیه که میخوان به خورد مردم بدن.فکر کردن مردم مثل خودشون و رهبر چلاقشون خرن.
یکشنبه 26 آبان 1392 - 20:55
perser68 - فلوریدا - امریکا
fdsa60 - تهران - ایران. از توی نژاد پرست کسی‌ نظر نمیخواد
یکشنبه 26 آبان 1392 - 20:40
paksan - آمریکا - آمریکا
اولاً که این قتل با این شکل واقعاً مشکوک هست.چون دلیلی نداره طرف خودش رو در جای دیگه بکشه آدم شک میکنه که طرف آنها رو کشته بعد این یکی رو برده جایی دیگه کشته تا مثلاً نشون بده او مسئول قتلها هستش چون اگر همه در یک خانه می بودند مشکوک تر بود و اسلحه رو هم گذاشته تو دست رفیعی ولی از طرفی اگر اونها قرار بود دوستانش رو بکشند چرا پس اون دوتای دیگه زنده موندن؟درهرصورت اگر سرویس اطلاعاتی بخواد این کار رو با تعریفهایی که خانومها می کنند می دونه کی آنها همه خونه هستند.نکته دیگه اینه که با صحبتهایی که علی اکبر میکرده مشخصه دچار مشکل روحی روانی شده چون این گروه و اسم این آدم اصلی مهم نیست و صهیونیستها اگر بخوان این کار رو بکنند می تونند مخالفهای مشهورتری رو ترور کنند و گردن ایران بندازن که حداقل ارزشش رو داشته باشه وگرنه این گروه ناشناخته چه اهمیتی برای خبر سازی دارن؟تو این وضعیت مثلا ترور رضا پهلوی می تونه خیلی روی آمریکا و جهان تاثیر بگذاره نه این چهارتا جون که حتی خبرش هم بیش از یک روز رو لاین نبود
یکشنبه 26 آبان 1392 - 22:20
paksan - آمریکا - آمریکا
برای وزارت اطلاعات ایران با این داستانهایی که خیلی هماهنگ توسط خانواده اش داره بیان میشه خیلی پرارزش هست حتما الان برنامه ای در صداوسیما داره درست و بخش خواهد شد با همین داستانها و هدف اینه که مردم به جوانهای خارج از کشور مشکوک بشوند بعدشم جلوی فرار جوانها از کشور رو با این روش بگیرن چون ایران الان بیشترین درخواست مهاجرت در جهان رو داره و روشهای معمول برای جلوگیری از این حجم عظیم مهاجرت جواب نداده و به خصوص اینکه این مهاجرتها باعث ایجاد یک جبهه قوی و تازه نفس در خارج از کشور شده که وزارت اطلاعات و سپاه رو بشدت ترسونده و در گذشته هم سابقه اینطور رفتارها بوده بخصوص در همین دوسال اخیر آرش سیگارچی و سایر دانشجویانی که زندانی سیاسی بودن و با برنامه آزاد شدن (بخصوص مجریان صدای آمریکا)کنند و برای وزارت اطلاعات کار کنند و وقتی کار نکردن دیدید که ابتدا با تهدید و سپس با افشاگری و روکردن پرونده های آنها کار و زندگی آنها رو خراب کردن ولی اینجا به نظر میرسه اینها قربانی ترسشون شدن و انقدر روشون کار کردن که می تونیم همه کار بکنیم که طرف کاری که اونها خواستن کرده و خودش رو هم کشته
یکشنبه 26 آبان 1392 - 22:32
توفیق - سیاتل - آمریکا
والا بابام دروغ چرا، تا قبر آ آ آ آ. این سیونیستا باما هم تماس گرفتن. ما داشتیم دیزی میخوردیم یک دفعه دیدیم یک صیونیست چشم چپ با ما تماس گرفت.خودمان هم نفهمیدیم از کجا. خیلی‌ بیناموسن.
یکشنبه 26 آبان 1392 - 23:00
paydar22 - لاهه - هلند
معمولان اینجور کروها از محرکهای توهم زا استفاده میکنند از قرص علف بنک و اکس و کوک شیشه و چیزهای مثل این خدایی اگر خوب به این مطالب دقت کنید . میبینید حرفهای یک ادم توهم زده است
یکشنبه 26 آبان 1392 - 18:20
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
تیردادسورنا - ایران - ایران : دست شما درد نکند در این غربت لبخندی ٔبر لبی ما آورید. خواستم چیزی برای یا علی‌ مدد نویسم ...یا علی‌ مدد اینقدر ساندیس ننوش آب شکر است فقط سلول مغز را داغون می‌‌کنند .. این هم نتیجه گر‌ یک بسیجی‌ گزارشگر سیاسی شود
یکشنبه 26 آبان 1392 - 20:00
تیردادسورنا - ایران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا دوست گرامی، خود در آلومینیومی را قبلا برده بودن و این آبدارچی عزیز فکر نمیکرد دزدها دوباره بیاین و چهارچوب را هم ببرند متاسفانه در روستاهای ایران که زمانی مردمانی ساده و بی آلایش و درستکار زندگی میکردند اینک اکثرا معتاد و دغلکار شده اند
یکشنبه 26 آبان 1392 - 18:18
سرسره - اهواز - ایران
بیچاره خواسته برادرش یه گندبزرگ زده ماست مالیش کنه اسمشم مطرح بشه تو مملکت اخوندی هم که دیواری کوتاهتراز اسراییل وامریکا پیدانمیشه
دوشنبه 27 آبان 1392 - 03:14
paksan - آمریکا - آمریکا
greentree - تهران - ایران ؟تا قبل از این ماجرای قتل شما اسم این گروه رو اصلاً شنیده بودی؟این ادعاها بیشتر آدم رو یاد داستان اون دانشجوی زندانی سیاسی که در صدای آمریکا کار میکرد و وقتی همکاری نکرد با وزارت اطلاعات اونطوری تهدید به مرگ و سپس مدارکش رو گذاشته بودن روی اینترنت و.. همه دیگه اون داستان یادشونه.خلاصه بگم اگر صهیونیست ها واقعاً قصد این کار رو داشته باشند بهتر بود یک گروه موسیقی یهودی یا حتی بهایی یا یکی مثل اون کسی که قتل ندا آقا سلطان رو کشوند به دنیا رو در انگلیس یا آمریکا یا جای دیگه ترور میکردن صددرصد تمام یک ده روز صدر اخبار بود و اثرش خیلی بیشتر بود و راحت می تونستن بندازن گردن حزب الله و ایران نه این خبر که یک روز هم تو دنیا صدر اخبار نبود و هیچکس هم نگفت کار ایرانه؟!این خواهر گرامی از طریق صهیونیستها که نمی تونه بدون پاسپورت بره چین حتماً گروهی از داخل ایران براش اقدام کردن و بلیط براش خریدن واین آقای رفیعی اسیر وزارت اطلاعات بوده و با تهدید اینکه اگر همگروهات رو نکشی خانواده ات رو می کشیم اون کار رو کرده و بدبخت زیر فشار روانی خودش رو هم کشته.
یکشنبه 26 آبان 1392 - 22:46
مدافع حق - مادرید - اسپانیا
اونهاى که سند ومدرک دیدن از این خانم ژول ورن به ماهم نشون بدن شاید ما هم بعدها ازسند ومدرک استفاده کنیم تو نظراتمون تا نگن عقب مونده ایم . تازه کک هم تو تونبونمون افتاده چون میگن مزدوریم وخارج نشین . اووووف
دوشنبه 27 آبان 1392 - 02:56
سلسله اشکانیان - نیو یورک - ایالات متحده
دوستان ۳۵ سال پیش دکترای روانشناسی‌ بالینی رو از آمریکا گرفتم . تمام عمرم صرف تحصیل در شناخت روان انسان گذشته، اون پسر دچار توّهم در اثر مصرف مواد شده بوده ضمن اینکه بیماریهای روانی‌ هم می‌تونند مثل بیماری‌های دیگه ارثی باشند و تمام بچه‌های یک خانواده رو درگیر کنند .
دوشنبه 27 آبان 1392 - 04:31
farzad power - لوس انجلس - امریکا
حالا جالب اینجاست که خواهر شما که طرفدار اسرائیل هستید چه تعریفی‌ کنند از من. :)
دوشنبه 27 آبان 1392 - 09:38
chocoman - روتردام - هلند
کسانی‌ که فقط بخاطر دشمنی با ج‌ای همه چیز رو مزخرف میدونند آیا فیلم Arlington road از کارگردان معروف هالیوود مارک پللینگتن را دیدن، همینطور تهمت نزنید بعضی‌ وقتها سازمان‌های جاسوسی و یا تبهکر‌ها کاری میکنند.
دوشنبه 27 آبان 1392 - 10:38
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
1) تیردادسورنا - ایران - نظرات علمی البته در سطح .... شما را خواندم! بقول perser68 - فلوریدا - فقط باید به آن خندید و البته کمی هم به آن گریست! ایکاش کمی استدلال قویتری ارائه می کردید مانند: Boogie Nights - لندن - تا بیشتر هویت و تعلقات صهیونیستی تان معلوم میشد! بقول fdsa60 - تهران - وقتی صحبت از اسرائیل صحبت به میان بیآد مزدورهاش انگار کک توی تونبانشان افتاده! گویا خیلی براشون سنگینه که دیگران هم فهمیدند چه خبره ! و لذا سعی می کنند تا جای ممکن با مسخره جلوه دادن اصل موضوع آنرا لوث کنند! بهرحال من نظرمو گفتم و اصراری هم ندارم که حتما این نظر من درسته ، اما از صهیونیستها و موساد همه کاری بر میآد . اگر به موضوع عمقی نگاه کنید بیشتر متوجه عرایضم خواهید شد.
دوشنبه 27 آبان 1392 - 10:53
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
2) اما در خصوص موضوعی که perser68 - فلوریدا - مطرح کرد ، متاسفانه باید بگویم بله دوست عزیز همینطوره و صهیونیستها واقعا قدرت زیادی دارند. آنها با در اختیار داشتند منابع عظیم مالی و رسانه ای جهان نه تنها می توانند سناتور بخرند بلکه رئیس جمهور هم می خرند! شما حتما اظهارات اخیر اولاند رئیس جمهور فرانسه در اسرائیل را خواندید! دیدید که او برای خوش خدمتی به نتانیاهو و صهیونیستها چه دمی تکون میداد! نظام سرمایه داری و فرماسونری امروز جهان را یهودیها اداره می کنند، لذا باید بپذیریم که خیلی کارها می توانند بکنند و هم اکنون هم می کنند! متاسفانه یکی از حماقتهای جمهوری اسلامی در طی این سی و چند سال گذشته این بود که بخاطر عربها ( و نه بخاطر اسلام ) علنا با اسرائیل درافتاد. این کار نه تنها برخلاف منافع ملی ایران بود بلکه بر خلاف منافع شیعه هم بود و نتیجه اش این شد که شیخ نشین های عرب حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان و امارات و کویت و قطر و بحرین را خیلی گستاخ کرد و به ملت ایران و اسلام صدمه زد!
دوشنبه 27 آبان 1392 - 10:58
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
3) khorramdin babak - فرانکفورت - آقای نسبتا محترم ! واقعا در خصوص اظهارات خارج از نزاکت جنابعالی نمی دانم چه جوابی بدهم ! نمی دانم چرا اینقدر ساندیس ساندیس می کنید !؟ تا جائیکه من اطلاع دارم ساندیس نام تجاری یک شرکت ایرانی است شاید با این شرکت قرارداد همکاری دارید که آنرا ابلهانه اینگونه تبلیغ می کنید یا اینکه ضدیتی با آنها دارید و آنها را دارید اینگونه تقبیح می کنید !؟ یا اینکه اصلا موضوع را با ساندنیسهای نیکاراگوئه اشتباه گرفتید ؟! روان پریش به نظر می رسید ، بهرحال من از روان پریشی شما کمی نگرانم! فکری به حال خودتان بکنید تا باصطلاح به سرنوشت مرحوم مغفور علی اکبر رفیع مبتلا نشوید ! لطفا کمتر مواد مصرف کنید چون مشکل شما خیلی حاد شده است ! ضمنا خیلی ببخشید که جواب منطقی تری برای شما پیدا نکردم !
دوشنبه 27 آبان 1392 - 13:07
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
4) سلسله اشکانیان - نیو یورک - ایالات متحده . آقای محترم ! شما می توانید در اینجا ادعا بکنید که حتی فوق دکترای بالینی هم دارید ! اونهم نه یکی بلکه چند تا و از چندین کشور مثل بعضیها که ادعای تحصیلات سیاسی عالی دارند تا ثابت کنند که بیشتر می فهمند و نظر آنها مبنای علمی داره ! به قول معروف سنگ مفت و گنجشک هم مفت ! کی به کیه !!؟؟ ولی اگر واقعا با دکترای بالینی چنین نظراتی دارید ! خیلی جای تاسف داره ! تقریبا عمرتونو به هدر دادین !! بدبخت آنهائیکه به شما مراجعه می کنند و شما آنها ویزیت می کنید!
دوشنبه 27 آبان 1392 - 13:35
azadeh11 - آمستردام - هلند
چکمن - روتردام - هلند. با‌هات موافق هستم. خیلی‌ها سریع احضار نظر میکنن . و میگن طرف دارو مصرف می‌کنه. شاید راست بگه. چرا می‌خواهیم بگیم که ما درست میگیم و طرف مقابل نه ،،، زمان همه چیز را روشن می‌کنه.
دوشنبه 27 آبان 1392 - 19:00
کبالت3 - کرج - ایران
توفیق-سیاتل -خدا پدر مش قاسم رو بیامرزه اما این مموتی خودمون صد تا سور به اون مرحوم زده ایشون تو رسانه ها ادعا فرمودن صهیونیستها ابرای ما رو تو آسمون میدزدن تا ایران اسلامی خشکسالی بشه و قحطی بیاد طبق این فرموده خشک شدن دریاچه ارومیه هم کار این بیناموس هاست کبلائی.
دوشنبه 27 آبان 1392 - 18:58
Parsi6 - نیویورک - آمریکا
از این اتفاقات تو نیو یورک زیاد می‌افته و خیلی‌ هم غیر عادی نیست. همین چند وقت پیش یه چینی‌ تبار زن و بچه یکی‌ از فامیل‌ها شو کشته بود که پلیس دستگیرش کرد. اینجا دست همه اسلحه هست و خیلی‌ راحت آدم میکشند، مخصوصاً این سیاهپوستها که اکثرا تو کار مواد مخدر هستند. اینجا اگه تخصص ناداشته باشی‌ باید کار چیپ یا پست بکنی‌ تا مخارجت در بیاد. با کار موسیقی‌ به جائی‌ نمیرسی. این آقا هم پیتزاهای سفارشی رو به مشتریها میرسونده. و با دوستانش سر هزینه‌ها مشکل پیدا کرده بوده.و به دلیل سختیهای زندگی‌ در نیو یورک تحت فشار روحی‌ قرار گرفته بوده.
دوشنبه 27 آبان 1392 - 20:37
a.sadriuk - لندن - انگلستان
من نمیدونم بعضی ها خودشون قاطی دارن یا دور از جون مردم رو قاطی فرض کردن آخه خانم نسبتا محترم بخدا فیلمهای 70 سال پیش هم یه همچین فیلمنامه ضعیف و مسخره ای نداشتند جون هرچی مرده اگرم میخوای خالی ببندی اقلا چهار تا فیلم هالیودی ببین تا سه کاری نکنی بهر حال اینم جوک آخر سال میلادی ما بود راستی دیدن چندتا فیلم از سری فیلمهای 007 رو بهتون توسیه میکنم
‌سه شنبه 28 آبان 1392 - 00:13
perser68 - فلوریدا - امریکا
یا علی‌ مدد - انگلیس. من فقط و فقط همونجور که شما هم یه مقدار بهش اشاره کردید،می‌خوام بگم اگه ما از خوبی‌‌های یه کشور ،از پیشرفت هاش استفاده کنیم و در بحث‌ها و گفتگو‌ها بدون چشم داشت و بدون اینکه فلان کس قدیم چه کرد میتونیم خیلی‌ موفق تر باشیم!دقیقن منظورم اسرائیل!!!من نه یهودی هستم و نه مسلمان،البته در مغزم نه بر روی کاغذ!!!به ما چه که اسرائیل۶۰ سال پیش چه کرد،بسیار هم غلط کرد،آیا تا به امروز چیزی گیر ما اومد با گفتن مرگ بر این و اون؟
‌سه شنبه 28 آبان 1392 - 01:44
Freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
کاملا طبیعیه که این مساله برای عده‌‌ای خنده دار یا باور نکردنی باشه و یه عدّه دیگه هم باورش کنن و جدی بگیرن ولی‌ برای من که خودم حالت روان پریشی تو غربت رو تجربه کردم میدونم این افکار با افسردگی شروع می‌شه و وقتی‌ شدت میگیره به هذیون و توهم و جنون ختم می‌شه، متأسفانه قرص‌های روانپزشک هم شرایط رو بدتر نکنه بهتر نمی‌کنه،۲ هفته بستری بودم و اگر دوست هام نبودن همچنان به خوردن قرص‌ها ادامه میدادم و تا الان یه بلایی شبیه این سر خودم آورده بودم،اتفاقا علی‌ اکبر رو خوب میشناسم چون تو تفرش باهاش همدانشگاهی بودم و می‌دونم باور این مساله برای همهٔ دوست‌ها و خصوصا خانواده خیلی‌ ساخته و از طرفی‌ مطمئنم این حرف هارو اینا از خودشون در نیاوردن و علی‌ اکبر تو جنونی که داشته این توهمات رو با پوست و گوشتش حس می‌کرده ولی‌ خوب یه عدّه که دنبال ماهی‌ گرفتن از آب گل آلودن سریع این مساله رو میچسبونن به صهیونیست و .. خدا فقط به خانواده‌هاشون صبر بده
‌سه شنبه 28 آبان 1392 - 02:49
Freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
کاملا طبیعیه که این مساله برای عده‌‌ای خنده دار یا باور نکردنی باشه و یه عدّه دیگه هم باورش کنن و جدی بگیرن ولی‌ برای من که خودم حالت روان پریشی تو غربت رو تجربه کردم میدونم این افکار با افسردگی شروع می‌شه و وقتی‌ شدت میگیره به هذیون و توهم و جنون ختم می‌شه، متأسفانه قرص‌های روانپزشک هم شرایط رو بدتر نکنه بهتر نمی‌کنه،۲ هفته بستری بودم و اگر دوست هام نبودن همچنان به خوردن قرص‌ها ادامه میدادم و تا الان یه بلایی شبیه این سر خودم آورده بودم،اتفاقا علی‌ اکبر رو خوب میشناسم چون تو تفرش باهاش همدانشگاهی بودم و می‌دونم باور این مساله برای همهٔ دوست‌ها و خصوصا خانواده خیلی‌ ساخته و از طرفی‌ مطمئنم این حرف هارو اینا از خودشون در نیاوردن و علی‌ اکبر تو جنونی که داشته این توهمات رو با پوست و گوشتش حس می‌کرده ولی‌ خوب یه عدّه که دنبال ماهی‌ گرفتن از آب گل آلودن سریع این مساله رو میچسبونن به صهیونیست و .. خدا فقط به خانواده‌هاشون صبر بده
‌سه شنبه 28 آبان 1392 - 05:32
azadeh11 - آمستردام - هلند
- یک‌نفر تنها نمی‌توانست این کار را بکند. سیاوش کرم‌پور که تیر خورده و الان در بیمارستان است، اسم چند خارجی را آورده است. اسلحه علی‌اکبر هم مسلسل کالیبر ۳۰۸ بوده که اسلحه نیمه‌نظامی است و پلیس آنجا هم گفته این اسلحه خیلی گران است و مجوز خریدوفروش ندارد. علی‌اکبر پول خرید چنین سلاحی را نداشت. وقتی هم در گروه آرش و سروش بود نمی‌توانست اجاره‌خانه بدهد و.. به همین دلیل از گروه اخراج شده بود. موقع تیراندازی یکی دیگر از اعضای گروه به نام پویا در کمد قایم شده بود و جان سالم به در برد. در صورتی‌که علی‌اکبر بیشترین مشکل را با پویا داشت.
‌سه شنبه 28 آبان 1392 - 13:59
علیرضا خان - لندن - انگلستان
در دنباله بحث اسراییل و ترورها کسی نگفته اسراییل هیچ اشتباهی نداره اما بحث اینه که ربط هر موضوعی به این و اون بدون سند اشتباهه مثلا القاعده امروز مسولیت انفجارهای بیروت رو به عهده گرفته اما جمهوری اسلامی میگه القاعده شکر خورده کار کار اسراییله!!! خب یه آدم بیطرف در قبال این خبر چی فکر میکنه؟
‌سه شنبه 28 آبان 1392 - 20:12
parsi6 - نیویورک - آمریکا
خارجیها به احتمال ۱۰۰% فروشنده سلاح بطور غیر قانونی‌ بودند. شما وقتی‌ می‌خوای سلاح بطور قانونی‌ بخری باید از پلیس مجوز بگیری که پلیس با توجه به سوابق جنایی شما به شما مجوز میده و سلاحی که شما می‌خری، تمام مشخصاتش به نام شما توسط فروشگاه به اداره پلیس و ااف بی‌‌ای فرستاده می‌شه. با این مجوز شما حتا میتونید یه مسلسل بخرید. اما شما میتونید از بازار سیاه هم سلاح غیر قانونی‌ بطور غیر قانونی‌ و حتا ارزون‌تر تهیه کنید. که احتمالا قاتل از این طریق اقدام کرده و گویا قاتل هنوز مدارک اقامتش رو بطور کامل دریافت نکرده بوده که بتونه قانونی‌ سلاح بخره و اگر هم با سلاح قانونی‌، شما مرتکب قتل عمد بشید پلیس به راحتی‌ شما رو دستگیر میکنه.
‌سه شنبه 28 آبان 1392 - 22:02
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
علیرضا خان - لندن - انگلستان / ذکر این مطلب که کسی نگفته اسرائیل اشتباهی نداره ! یعنی شما هم ماند برخی دیگر در این سایت نسبت به اسرائیل سمپاتی دارید و بی طرف نیستید . دوم اینکه ایران جائی رسما نگفته که بمبگذاری مقابل سفارت ایران در بیروت کار اسرائیل بوده بلکه اکثر تحلیلها این بمبگذاریها را در ارتباط با تحولات سوریه می دانند . برخی از رسانه های مرتبط با سازمانهای جاسوسی از جمله راشا تودی ، عربستان سعوددی را پشت این موضوع معرفی می کرد. عربستان هم برای ظاهرا آنرا محکوم کرد! ثانیا شما و من و هرکس دیگر در این جهان صد درصد بیطرف نمی توانیم باشیم و بیطرفی فقط یک ادعاست . همین زحمت نوشتن در اینجا یعنی ما به طرفی هستیم.بعلاوه تحقیر حکومت در ایران به معنی تحقیر ملیت ایرانی هم هست چون همه مردم جهان که سیاسی نیستند تا بفهمند اصلا موضوع چیه ؟ و لذا در وهله نخست همه ما باید سعی کنیم که به آب و خاکی که به آن تعلق داریم سمپاتی داشته باشیم نه همانند سازمان مجاهدین خلق به بیگانگان بویژه به آمریکا و اسرائیل ! چون آنها ما را صرفا در قالب منافع ملی خودشان می بینند!
‌پنجشنبه 30 آبان 1392 - 09:43
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.