پوتین: استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی "یاوه‌گویی محض"است

رئیس‌جمهور روسیه در اولین واکنش خود به آمریکا بعد از حمله‌ی شیمیایی در سوریه، ادعای استفاده اسد از سلاح شیمیایی را "یاوه‌گویی محض" دانست. او گفت آمریکا اگر شواهد دقیقی دارد باید این شواهد را به سازمان ملل تحویل دهد.

گزارش کامل را اینجا بخوانید

+135
رأی دهید
-85

ایران دوان - لندن - انگلستان
این با عقل جور در نمیاد در حالى که بشار اسد میدونه اگر از صلاح شیمیایى استفاده کنه نه بلکه امریکا یا حتى أفغانستان هم ممکن با اون مقابله کنه و به اندازه کافى نیرو و کمکهاى ایران و حزب اله روهم داره بنابر این دلیلى نداره خودش با دست خودش گورش رو بکن. احتمال این هست که شورشیان این کار رو کرده باشن تا توجه جامع جهانى رو براى سرنگونى اسد جلب کنن . اخه حمله شیمیایى اون هم به منطقه کاملأ مسکونى کمى شک بر انگیزه. ولى در هر حال امیدوارم پوزه امریکا رو یکى به زمین بزن یا روسیه یا کشورهاى دیگه
شنبه 9 شهریور 1392 - 21:34
khorram - خملنیتسک - اوکراین
تو جانی خودت صد هزار چچنی رو تو ۳ هفته قتل عام کردی
شنبه 9 شهریور 1392 - 21:41
کمون سرخ - استکهلم - سوِِئد
همتون یاوه گو هستید. کثافتهای آشغال . یک مشت سیاستباز(کفتار) سر یک طعمه(مردم بیچاره سوریه) با هم به جدل پرداخته اند.
شنبه 9 شهریور 1392 - 21:18
richard - کلن - آلمان
ای بیشرف بی‌ همه چیز تو از همه بیشتر یاوه میگی. حامله به گرجستان را فراموش کردی.تو یک روباه کثیفی هسته.
شنبه 9 شهریور 1392 - 21:47
سیروس کمال - دبى - امارات
و تو هم بزرگترین فاسد و بد ترکیب قرن ..
شنبه 9 شهریور 1392 - 22:25
دوستدار - استهکلم - سوئد
بشار اسد پشتیبانهای مثل پوتین را دارد برای این است بی مهبا و بدون ترس مردم کشورش را دوسال است فتل و عام میکندو اخرکاری از بمب شیمیایی هم برای نابود کردن بیشتر مردم کشورش استفاده میکند. اگر بشاراسد دوسال پیش از ریاست جمهوری سوریه کنار میرفت هرگز به اندازه حالا کشتار نمی شود و مردم هم بی خانه و کاشانه و اوراه نمی شدند و همینطور ترس این هم نمی داشتن نیروهای اسلامی طرفدار القاعده حکومت سوریه را به دست گیرند. کاشت قدرت انقدرا برای کسانی دوستداشتنی نمی بود که از ترس از دست دادن قدرت دست به جنایت و کشتن هم وطنانش بزند و مملکتشان را ویران کند و کاری کند که راه را برای دخالت کشورهای خارجی در میهنش باز کند. لعنت بر ان رهبر و ریس جمهوری که فکر میکند فقط او لایق رهبری کشورش است و حاضر به کنار رفتن از قدرت نیست.
شنبه 9 شهریور 1392 - 21:45
saeid_021 - تهران - ایران
مرتیکه ادم کش خونخوار که مثله جلاد ها می مونی با تسلیحات نظامی تو 100 هزار نفر رو کشتی خدا ازت نگذره خودت می دونی کشورهای دور تا دورت شوروی سابق چقدر از دستت شکار هستن و کل دنیا ازت دل خوشی ند ارن تو پشم امریکا هم به حساب نمی یای واسه همین مثله بزدلا جرات نداری پشته سوریه وایسی و شهرونداتو خارج کردی روزی تو هم حکومت کمونیستیت بر سرت خراب میشه فعلا این امریکاس که صاحبه دنیاس دلارش واحده پوله دنیاس تو 54 کشوره دنیا پایگاه نظامی داره تو برو ببین که باهاته اینقدر بدبختی
شنبه 9 شهریور 1392 - 22:25
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
1) سیاست خارجی روسیه تا حالا که همیشه حمایت از دیکتاتورها بوده و هست از مخالفت روسیه با حمله به دیکتاتور صدام حسین گرفته تا حمله نظامی به قذافی موقعیکه او هم شروع کرده بود مردم لیبی را با بمب افکنهای خودش بمباران کند روسیه میگفت عیب ندارد به ما چه مربوط است که دخالت کنیم. پوتین که یکی از کثیف ترین سیاستمداران روسیه است و کشور را به زعم ملک خودش میپندارد و حتی به نفع خودش قانون اساسی روسیه را تغییر داد و میدهد، از چنین دیکتاتوری انتظار سیاست اخلاقگرا و انساندوستی نباید داشت. بدتر از همه که پوتین تربیت شده و دست پرورده سازمان KGB روسیه است و یک سگ تمام عیار از آستین مافیای قدرت و پول و جنایت و خیانت سیستم مافیائی روسیه بیرون کشیده شده. وحشت او از نابودی رژیم اسد برای این است که طبق برنامه از پیش تعیین شده بعد سوریه نوبت ایران و براندازی رژیم دیکتاتوری اسلامی است و بعد از آزادی ایران نوبت خود روسیه است طبق نظرات کارشناسان نظامی و سیاسی غربی. در 2
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 01:57
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) و برای همین پیشاپیش سپر حفاظت موشکی ناتو را در کشورهای بیخ روسیه مثل ترکیه و غیره نصب کردند و دارند میکنند تا موشکهای قاره پیمای روسیه در درون مرزهای خود روسیه برسرشان خراب شود و برای همین روسیه با گسترش ناتو مخالفت و وحشت دارد و بو برده که جریان چیه. گذشته از این پوتین عددی نیست که حرفی برای تعیین سیاست جهان داشته باشد و همیشه از قبل مثل ملاهای ایران هارت پورتش زیاد است ولی در عمل عقب نشینی میکند چونکه توان رودرروئی با ناتو را ندارد. تازه ریش اقتصادش گرو کشورهای ثروتمند غربی مثل آلمان و غیره است. اگر نفت و گازش را نخریم بیچاره ها باید سماق بمکند. این ابله پوتین هنوز نفهمیده که یکی از کشورهای پرقدرت سیاسی که با پولش بر دنیا حکومت میکند عربستان است که حتی سیاست آمریکا را با لابی خودش در دست دارد. روسها از ضربه و شکستی که عربستان یکبار به درخواست رونالد ریگان به روسیه زد باید دیگر یاد گرفته باشند وقتی عربستان از روسیه میخواهد دست از حمایت اسد در سوریه بردارد، بردارد وگرنه به ضررش تمام خواهد شد. در 3
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 01:57
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) چونکه عربستان از ترویستهای جنگجوی چچنیین که بر علیه روسیه میجنگند حمایت مالی و نظامی میکند و به پوتین هم هشدار داده در صورت ادامه حمایت روسیه از اسد بازیهای المپیک سال دیگر پر از ترور و خونریزی خواهد شد. حالا ببینیم پوتین که تهدید کرده در صورت حمله آمریکا به سوریه روسیه هم عربستان را نشانه خواهد گرفت تا چه حد مرد عمل است و جرعتش را دارد؟ عربستان تصصیم گرفته رژیم ایران باید عوض شود تا مردم ایران از شر دیکتاتوری شیعه و ملاها راحت شوند و از طرفی مدام هم به پر و پای عربستان نپیچند و باید از گسترش نفوذ مذهب شیعه در کشورها عربی هم جلوگیری کرد ( البته دیکتاتوری خود وهابیهای عربستان صد برابر بدتر و وحشتناکتر از شیعیان ایران است. ولی عربستان دوستانی مثل غرب دارد و تحمل میشود بخاطر نفتش). اگر کسانی به قدرت عظیم تعیین کننده عربستان شک دارند به حرفهای خود میخائیل گرباچف گوش دهند که اعتراف کرد دلیل اصلی تغییر سیاست او با گلاسنوست و پرستوی ایکا که بعداً منجر به شکست کمونیسم در روسیه شد و تجزیه روسیه را بدنبال داشت فشار سیاست نفتی عربستان بود. در 4
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 01:57
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) که با ریختن میلیونها بارل نفت در بازار نفت بین المللی قیمت نفت را چنان پایین آورد که بودجه سالیانه روسیه که بر مبنای منبع اصلی درآمدش از نفت بوده به پایینتر از نصف رسید و در عمل روسیه ورشکسته اقتصادی شده بود و گرباچف چاره ای نداشت اعتراف کند که مسابقه تسلیحاتی در مقابل غرب را باخته و روسیه پول ندارد که نان مردمش را تامین کند و مجبورند دست از سیستم کمونیستشان بردارند. حالا جریان شکستن اقتصاد ایران که در حال اجراست و نفت عربستان و عراق جایی نفت ایران را گرفتند و با جمعیت 75 میلیونی بالای ایران و وابستگی اش به درآمد اصلی فقط نفت گویا دارد همان سناریوی شکست روسیه توسط کمک نفتی عربستان در سیاست براندازی رژیم ایران و بعدش تجزیه ایران تکرار میشود تا با تکه تکه شدن ایران ( مثل یوگوسلاوی سابق و شوروی سابق ) قدرت نظامی اش کوچکتر شود و راحتتر قابل مهار باشد خصوصاً وقتی که 2022 بعد از خودکفائی نفتی و گازی آمریکا در زمینه انرژی و بیرون رفتن از منطقه خلیج فارس، ایران اسلامی با حکومت جنگ طلب وحشی و تروریستی کنونی ملاها خطری برای همه کشورهای همسایه خواهد بود. در 5
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 01:58
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) پس علت حمایت اصلی پوتین از اسد دیکتاتور و خامنه ای دیکتاتور مثل خودش در حقیقت ترس از به نوبت خودش رسیدن است و میخواهد تا ممکنه با سر قدرت نگهداشتن این دیکتاتورها در سوریه و ایران گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. چونکه میداند روسیه با مرز مشترک چند هزار کیلومتری با ایران داشتن و نفوذ ناتو و غرب در ایران بعد از سرنگونی رژیم ملاها همان و بعدش فروپاشی روسیه هم همان!! حالا میشود فهمید که جیغ و داد و قال پوتین برای چیست؟ تازه مدرک سند جنایت اسد را هم برایش رو کنند میگوید تقلبی و ساختگی است. همه ترس او از برای از دست دادن پایگاه نظامی اش در سوریه است که چهارتا ناو قراضه را در آنجا مقر کرده و فکر میکند ابر قدرت دنیاست و برای تقسیم دنیا باید با او مشورت شود در صورتیکه کشور خودش در برنامه کیک تقسیم شدن است در آینده نه چندان دور. هرکه با شیر ناتو در افتاد ورافتاد مستر پوتین، خامنه ای ابله و اسد جنایتکار و دیگر دیکتاتورهای زمان اینرا بدانند! در 6
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 01:58
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
6) پوتین که مخالفین خودش را سربه نیست میکند و یا برایشان پرونده سازی میکند تحمل انتقاد سه زن خواننده گروه پوسی رایت را نداشت و بدبختها را به چندین سال زندان محکوم کرد که چرا شعری بر علیه او در کلیسا خواندند و پوتین خود را حالا در زیر سپر کلیسا قایم میکند. چرا که همیشه این دو ایدیولوژی کمونیسم و مذهب دو طرف یک سکه دیکتاتوری بودند و هستند. اگر دیکتاتوری سلطنتی غیر مشروطه را هم بهش اضافه کنیم میشوند سه ضلع یک مثلث شوم دیکتاتوری برای گرفتن آزادی از انسانها و دربند کشیدنشان! تنها با دمکراسی است که انسانها میتوانند در آن رشد اخلاقی و فرهنگی و رفاهی نسبی داشته باشند. پوتین حتی از کلمه دمکراسی مثل برادر دیکتاتورش خامنه ای وحشت دارد و تنفر او از غرب بیشتر بخاطر دمکراسی غربیهاست نه چیز دیگر! در عصر ایتنرنت و تبدیل شدن دنیا به یک دهات کوچک که خبررسانی و آگاهی مردم سریعتر و گستردتر شده و میشود خواب خوش دیکتاتورها به هم خورده و بزودی صدای دمکراسی خواهی را در سراسر دنیا شاهد خواهیم بود. دنیائی که در آن بزودی دیکتاتورها امثال پوتین و خامنه ای و اسد و غیره جائی نخواهند داشت!
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 01:58
nasl sokhta - لندن - انگلیس
بشار اسد دست نشانده ی حکومت مستبد ایران و همچنین حکومت فرصت طلب و بی وجدان روسیه است.تقریبا کنار رفتن بشار اسد از قدرت حتمی است و ایران و روسیه زور بیهوده ای جهت نگهداشتن بشار اسد بر منصب قدرت می زنند.بشار اسد همان است که پس از کودتای انتخابات سال 88 بدون توجه به خواست مردم و یا بدون توجه به برخاستن مردم در خیابانها به احمدی نژاد رئیس دولت تحمیلی خامنه ای تبریک گفت و حتی در سرکوب مردم توسط نیروهای کمکی و تروریستی حزب االه لبنان به حکومت مستبد خامنه ای کمک رسانی کرده است.امروز سوریه را نیروی های تروریستی سپاه قدس و همچنین حزب الله لبنان اداره می کنند
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 02:31
nasl sokhta - لندن - انگلیس
متاسفانه این نیروهای تروریستی تحت حمایت حکومت ایران در سوریه به همراه منفعت طلبی کشورهائی همچون روسیه و چین نگذاشته اند که خواست مردم سوریه بصورت مسالمت آمیز و اعتراض خیابانی به ثمر بنشیند و تظاهرات مسالمت آمیز مردم سوریه را به خشونت کشاندند.حمله به سوریه لازم است و بایستی زودتر از اینها صورت می گرفت تا از این طریق تکلیف این جنگ داخلی و کشور سوریه روشن شود کشوری که با ادامه ی این روند و به اصطلاح هرکی به هرکی در حال تبدیل شدن به لانه ای برای تروریستهای القاعده و گروههای افراطی دیگر از جمله سپاه قدس و حزب الله لبنان می باشد
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 02:32
paksan - آمریکا - آمریکا
ببین ایران چقدر بدبخت شده که شده همپیمان این دیکتاتور جانی . خامنه ای ما رو به چه بدبختی انداخته که همپیمانان ایران (البته بیشترشون بخاطر پول مفت نفت مردم ایران) شدند روسیه .چین .کره شمالی .سوریه .کوبا . ونزوئلا .سودان .زیمباوه یه نگاه بکنید وجه مشترک همه این کشورها اینه که سیستمی دارند که انتخابات رو مهندسی می کنند یعنی خودشون انتخاب میشن یا اصلاً مردم در انتخاب رهبرشون هیچ نقشی ندارن :ایران .کره شمالی.کوبا.چین.سودان. روسیه و زیمباوه و ونزوئلا هم که انتخابات مهندسی شده دارن فقط برای سرکار گذاشتن مردم
شنبه 9 شهریور 1392 - 22:33
bojan - شیراز - ایران
گزارش کامل را اینجا بخوانید همیشه وقتی وارد صفحه می شویم فیلتر است کاری کنید
شنبه 9 شهریور 1392 - 22:54
کبالت3 - کرج - ایران
پوتی جون همه میگین زده شما هم بگو زده خیر ببینی رفیق بزار این یه گدای پر رو رو بزنن از در خونه ما بره دیگه بقیه اش به درک کبلائی.
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 04:52
shahab46 - هانوفر - المان
یاوه انتخابات رئیس جمهوری شما بی‌شرف‌ها هست که کرملین را مثل خونه بابات میدونی‌
یکشنبه 10 شهريور 1392 - 10:00
johan - بروکسل - بلژیک
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان چرت نگو آقای عرب مسلک از کی‌ تاحالا عربستان واسه آمریکا تصمیم میگیره ؟ در ضمن عربستان هیچ عددی نیست که بخواد تصمیم بگیر که رژیم ایران عوض بشه تو هم اینقدر پاچه خره عرب‌ها نباش البته تو ایرانی‌ بودنت شک هم هست هیچ معلم نیست که تو هم یه عربستانی باشی‌
یکشنبه 10 شهريور 1392 - 10:45
iranPowerful - ایران - ایران قدرتمند
آفرین به روسیه که حرف راست می گوید قبلا ایران و روسیه به امریکا سلاح شیمیایی توسط مخالفان سوری استفاده شده است ولی حرف های این دوکشور گوش نکرد و حالا وقتی به جنگ سوریه کرد نه راحت می تونه از جنگ بیرون بیاد و نه می تونه توی جنگ پیروز بشه...آمریکا به ویتنان بعدی خوش آمدید...قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفته است: هر چتربازی، که قرار است از هواپیما هلی برن شود، هر تفنگداری، که قرار است از ناوها پیاده شود، هر کماندویی، که قرار است با نفربر وارد شود، یادش باشد که، قبلا تابوتش را سفارش داده باشد… شامات، خط قرمز انقلاب اسلامی است. همان جایی که می تواند، معراج ما و گورستان شما باشد.
یکشنبه 10 شهريور 1392 - 11:04
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
ذات شما روس ها وقتی شهر بزرگ رو فتح کردین و با زن ها و دخترها در تیراژ هزاران تایی هر چه خواستید کردید به اونها که چشم و قلبی بینا دارند عیان شد. حالا هم از تخم و ترکه همون ها هستید. هرکسی برمی گرده به اصل و نسبش و معمولا این قاعده عامی صداقت داره. نه وارثین متفقین قدیم و نه روس ها و نه قاعده بازی و جنس زمین بازی این سگ های هار اندر هار از جنس انسانی یا حداقل سیاستی معتدل و سازنده نیستند. نه آمریکا نه روسیه و نه ایران و عربستان و ترکیه در یکی هم نمیشه سراغی از انسانیت و سازندگی دولتمردان گرفت. منتها مدل شرقیش خیلی بدتر و خفقان تر. دنیا افتاده دست یه مشت کثافت خوش لباس و خوش زبون تا مغز استخوان فاسد. دنیای وحشی وحشی وحوش. این وسط، یه دختر بچه 11 ساله سوری بدون غذا بدون اب بدون آرامش اعصاب باید شباش رو واسه یه سقف جهنمی تو بغل چهار تا نرینه پس افتاده از مذهب بگذرونه. وای ازین دنیا وای
یکشنبه 10 شهريور 1392 - 10:11
ali1111 - تهران - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان. ممنون از تحلیل شما، مفید بود.
یکشنبه 10 شهريور 1392 - 11:24
hana257 - تهران - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان واقعا از وقت و انرژی که برای تایپ این مطالب ارزشمند گذاشتید متشکرم برای من که خیلی مفید بود چون تازه دلیل حمایت روسیه از ایران و سوریه را متوجه شدم به امید سرنگونی دیکتاتورها.
یکشنبه 10 شهريور 1392 - 11:57
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
johan - بروکسل - بلژیک- اگر از کاسه لیسان و مزدوران رژیم منفور ملاهای ایران نباشی یا نبودی میتوانستی مودبانه بپرسی ولی گویا نادانی تو از تهی مغزیت ناشی میشود و قادر به خواندن و درک یک جمله در کامنت من نیستی. ببین من چه نوشتم از عربستان توی پرانتز: ( البته دیکتاتوری خود وهابیهای عربستان صد برابر بدتر و وحشتناکتر از شیعیان ایران است. ولی عربستان دوستانی مثل غرب دارد و تحمل میشود بخاطر نفتش). حالا کجای این جمله را با بیسوادی ات نفهمیدی دیگر مشکل خودت است که نوشتی: تو هم اینقدر پاچه خره عرب‌ها نباش- فارسی هم که درست بلد نیستی و بعد گویا من باید عرب باشم بیسواد نادان! اگرچه با دوسطری که نوشتی نشان میدهی سطح سوادت پایینتر از این حرفها باشد که دنبال فاکت و سند بروی ولی برای روشن شدن دو گرم مغزت برو فیلم مستند المانی دو قسمته بنام- قدرت نفت( Die Macht des Öls) که من در کانال خبری-سیاسی فونیکس دیدم که مصاحبه با خود گورباچف است که از قدرت عربستان بزرگترین صادرکننده نفت دنیا با روزی بیش از 10 تا 15 میلیون بارل در روز ظرفیت تولید و صدور نفت داد. تو هم چرند فکر بکن!
یکشنبه 10 شهريور 1392 - 14:21
سلسله اشکانیان - نیو یورک - ایالات متحده
در شرایط کنونی تنها کشوری که میتونه این دیوی که صیغه الان ۱۰ سر شده رو مهار مونه روسیه است. آمریکا خیلی‌ مغرور شده و دیگه واقعا داره دنیا رو می‌بلعه
یکشنبه 10 شهريور 1392 - 15:56
bahar 2014 - فرانکفورت - المان
درود بر شما استاد گرامی‌ حقیقتجو با ‌یک انرژی کهکشانی .
یکشنبه 10 شهريور 1392 - 19:00
Nimi1354 - تربت جام - ایران
خوک کثیف فقط حامی دیکتاتورهاست ودرسرکوب مردم باهاشون با جنگ افزارهاش ازباطوم,گازاشک آور گرفته تا تانک ازدیکتاتورها حمایت میکند .توکجا نشستی دولتمردان ایالات متحده کجا?!!
یکشنبه 10 شهريور 1392 - 21:21
iranibahoosh - تهران - ایران
جانی و خونریز کسانی هستند که برای سرنگونی سوریه نقشه ها کشیدن و در این منفعت طلبی نه تنها مردم سوریه رو در نظر نداشتن بلکه هدفشون اسرائیل جنایتکار بوده ...چیزی هست که مثل روز روشنه برای چی باید یهو این همه غربی و امریکا و وهابی و....از مخالفان حمایت کنند و براشون انواع و اقسام سلاح های مختلف بفرستند حتی از هلند بیان و برای مقاصد پست جنسیشون چه و چه و چه بفرستن....اینها فقط به نفع اسرائیل و امریکا هست ...مردم سوریه رئیس جمهورشون رو دوست دارن و به هیچ یاوه گویی اجازه نمی دن به کشورشون دست پیدا کنه...مخالفانی که جنایت ها کردن و سر زن و بچه مردم رو فقط به جرم شیعه بودن بریدن اینجاها چرا چشمان امثال امریکا کورهه
یکشنبه 10 شهريور 1392 - 23:25
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
ali1111 - تهران - ایران ، hana257 - تهران - ایران ، bahar 2014 - فرانکفورت - المان- با تشکر از شما سروران گرامی از بابت ابراز لطفتان! اگر کامنتهای من باعث دیدن قضایا از نگاه دیگر و گسترده اندیشدن هموطنان بزرگوار و روشنفکر مثل شما یا حتی دو نفر بشوند جای خوشحالی است و به زحمت وقت گذاشتنش میارزد و مایه دلگرمی. به شخصه عادت ندارم از مطلبی سخن بگویم که سندیت یا منبع مرجع نداشته باشد! خوب شما عزیزان به اتفاق هم دیدیم که سیاست ننگ حکومت دیکتاتوری اسلامی در عرض 34 سال در راستای چه بوده که ایران را امروزه به ورطه نابودی اقتصادی کشانده و در زمینه های دیگر مثل فرهنگی و ازادی فردی و حقوق مردم و صدها زمینه دیگر کارنامه اش سیاه است و نباید بیش از این به این رژیم فرصت ویران کردن کامل ایران را داد. شاید یکسری هنوز هستند متوجه خطر تجزیه ایران را جدی نمیگیرند و باور به آن ندارند و ناممکن میدانند یعنی همان تفکری که مردم شوروی سابق و یوگوسلاوی سابق هم داشتند و انرا یاوه گوئی میپنداشتند تا این بلا برسرشان یکهو آمد. وطن دوستان اگر خطری را حس میکنیم و میبنیم زنگ خطر را بصدا درآوریم تا دیر نشود!
دوشنبه 11 شهريور 1392 - 01:52
hana257 - تهران - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان طبق گفته شما خطر تجزیه ایران جدی هست و حتی خود سردمدارن جمهوری اسلامی هم از این خطر آگاهند ولی علت این خطر چیست و تجزیه شدن ایران چه منفعت یا ضرری برای ایران و ایرانی دارد؟
دوشنبه 11 شهريور 1392 - 08:02
iranibahoosh - تهران - ایران
وطن دوست کسانی بودن که در هشت سال دفاع مقدس از جان و مال و جوانیشون گذشتن نه کسانی که در کشورهای غربی لم دادن و فقط نق زدن و آب به آسیاب دشمن ریختن...همونهایی که انقلاب کردن و همونهایی که جبهه رفتن تا اخرین قطره ی خونشون در راه دفاع از ایران عزیز و ملیت و مذهبشون ایستادگی می کنند...کارنامه کسانی سیاه هست که دیگه دستشون برای دنیا رو شده امثال آمریکا و اسرائیل.....همین که اسرائیل نمی تونه به ایران حمله کنه خودش دلیلی بر عزت و قدرت مندی ایران عزیز داره....ایران شوروی و یوگسلاوی نیست ایران رهبر داره و مردمش رهبرش رو خیلی دوست دارن و البته مذهب داره....اگه منظور از ازادی بی بندوباری هست که خودش به نوعی دربند بودن هوای نفسانی هست ما این ازادی رو نمی خوایم و ازادی واقعی می خوایم ....خوبه آقایون در روزهای راهپیمایی ها و نماز جمعه ها حضور پرشور ملت میلیونی رو مشاهده کنند....
دوشنبه 11 شهريور 1392 - 10:37
bahar 2014 - فرانکفورت - المان
iran bahoosh - تهران - ایران - چه کسی‌ بود که میگفت راه قدس از کربلا میگذرد . جنگی که آغاز خفقان در ایران برای ادامهٔ حکومت ضّد بشری خمینی بود و جام زهری که نوشیدن کرد . معلومه که تو هم گول خوردی ،مثل کلاس ابتدایها کامنت گذاشتی . همین که فحاشی نکردی شکر .
دوشنبه 11 شهريور 1392 - 21:58
iranibahoosh - تهران - ایران
جنگ ایران تنها با صدام نبود بسی خیال باطل و بسی سادگی هست که بخوایم اینگونه فکر کنیم.جنگ ایران با تمام کشورهای زورگوی دنیا بود کسانی که نمی خواستند استقلال ایران رو ببینند و دیدید که یک وجب از خاک میهن عزیزمون رو به بیگانگان ندادن و همه اینها حاصل جان افشانی اون غیورمردانی بود که رفتن و خون پاکشون ریخته شد تا امروز امثال من در میهن عزیزمون بتونیم راحت زندگی کنیم و امروز پای نت باشیم تا بتونیم از میهنمون دفاع کنیم....برعکس شما گول خوردید البته گناهی هم ندارید تبلیغات اون طرف انقدر شدید هست که نمی گذارن به خوبی متوجه بشید ولی عقل کجا رفته ؟!این نوع برداشت شما هست که مثل کلاس اولی ها( خدا رو شکر توهین از طرف امثال شماست)..مهم این هست ادم افکارش مثل کلاس اولی ها نباشه عزیزجان!؛.با غرب زدگی و وطن فروشی دوتا کلمه انگلیسی - امریکایی ادم صاحب علم و ادب نمی شه....علم و ادب توی وجود هرکسی هست....حالا خوبه برای شما این نکته رو متذکر بشم که بهترین اساتید زبان فارسی ایران مثل دکتر خسرو فرشید ورد بهترین جملات رو ساده ترین اونها می دونند؛اینم قابل توجه باسوادان بی سواد!
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 14:07
iranibahoosh - تهران - ایران
فحاشی برازنده امثال شما!
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 14:09
iranibahoosh - تهران - ایران
و البته کامنت شما بیشتر آدم رو یاد دبستان می اندازه! خصوصا نوع فکرتون...
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 14:12
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
hana257 (1 - تهران - ایران- اگر چه در این سایت یکسری مزدوران رژیم با نامهای کاربری برای همه آشنا ( iranibahoosh - تهران - ایران، iranPowerful - ایران - ایران قدرتمند، مرگ بر دشمن ،جانم فدای رهبر، رزم جو از لندن ، باهم باشیم از آذربایجان و دیگر نامهای کاربری که از یک یا دو نفر سرپرده است ) موظف به جمع آوری اطلاعات برای سازمان امنیت رژیم منفور اسلامی ملاها هستند و باید دید که آیا نقاط ضعفهای رژیم ملاها را باید گفت که کمک به آنها میشود تا درصدد رفع آنها برآیند و به حیات ننگ حکومت فاشیستی اسلامی ادامه بدهند که به صلاح مردم و کشور ایران نیست. پس خیلی چیزها را هم که ما میدانیم نباید اینجا گفت که تا مزدوران رژیم به نفع خود بهره برداری کنند. من اطلاعات خودم را از چند منابع تحقیقاتی بدست آوردم که اولینش از برنامه فیلم مستندی تهیه و پخش شده در فرستنده WDR آلمان بنام- بازی برنامه ایران- جنگ بعدی آمریکا-Planspiel Iran-Amerikas nächster Krieg - که در ایام حکومت جورج بوش و دکترین مشاوران امنیتی درجه یک مطرح و بیان میشوند. در 2
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 18:23
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) اگر به سرچ گوگل یا بهتر مستقیم در یوتیوب این عبارت المانی بالا را که آوردم بدهید ویدیوی آن در چند ده دقیقه کوتاه کوتاه هنوز است ولی به زبان المانی و حال به انگلیسی هم است نمیدانم؟ در این فیلم برنامه های مختلف چگونگ براندازی رژیم ملاها از طریق مختلف بررسی و بحث میشود بین کارشناسان سابق و کنونی که چه خوابهای برای ایران اسلامی دیدند؟ رژیم ملاها خودش با سیاستهایش شرارت میکند و مقصر است و اگر روزی کار به جاهای باریک تجزیه شدن ایران بکشد تنها و تنها خود این رژیم دیکتاتوری با سران خودسر ابله اش مقصر است و مسئول! البته ناگفته نماند که فروپاشی یک نظام و تجزیه کشور تنها به دلیل ورشکستگی اقصادی اش نیست بلکه دلایل دیگر مختلف مثل فروپاشی فرهنگی و سیاسی و اخلاقی در کشور هم به روند فروپاشی کل کشور و تجزیه آن سرعت میبخشند. یعنی باید شرایط تجزیه شدن فراهم باشند همینطور که هیچ انقلابی از روی شکم سیری مردم روی نمیدهد بلکه شرایط خاصی پیشاپیش باید فراهم باشند. در 3
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 18:23
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) در موقعیت کنونی ایران زیر سلطه استبداد دینی این رژیم بهتر از هر زمان دیگر فرصت تجزیه فراهم شده و هست و فقط منتظر یک جرقه است تا در عمل پیاده شود. از علتهایش پرسیدید؟ یکی بدلیل ساختار غلط شکل حکومت مرکزی و نبودن سیستم فدرالیسم واقعی است. اگرچه در ایران خلقهای ترک یا آذری و کرد و ترکمن و بلوچ و عرب و غیره زندگی میکنند ولی این خلقها برای تعیین سرنوشت خود نقشی ندارند که عامل اصلی نارضایتی است. پخش ناعادلانه و نابرابر ثروت ملی ایران در بین خلقها و نژادهای غیر فارس ایران. مهمتر از همه خلقهای مختلف یک کشور زمانی میتوانند به خواسته های واقعی خود برسند و سرنوشت خود را خودشان تعیین کنند که علاوه بر سیستم فدرالیسم شیوه حکومتی هم بر مبنای پلورالیسم و دمکراسی باشد تا مردم و گروه ها و خلقهای مختلف ایران بتوانند حرفهایشان و درد و نیازشان را آزادانه بگویند نه هر صدای اعتراض یا انتقادی را به بهانه فتنه جدائی طلبی در نطفه خفه کنند. اما از انجائی که سیستم حکومت اسلامی دیکتاتوری ملاهاست و با روح دمکراسی میانه ای ندارد و ضد دمکراسی و ضد آزادی بیان و ضد حقوق بشر است. در 4
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 18:23
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) رژیم عامل اصلی سرکوب خواسته های مردم ایران است و اینها باعث دلسردی و جدائی خلقهای دیگر ایران از حکومت مرکزی میشود که سرانجام راه چاره برای تعیین سرنوشت خود را در تجزیه طلبی میبنند بعنوان آخرین راه حل! وقتی گروهی یا نژادی یا خلقی در چهاچوب مرزهای یک کشور احساس خوشبختی و برابری حقوقی و عدالت نمیکند نمیشود هم همیشه به زور اسلحه وادارشان کرد که بمانند. کمااینکه تجربه خیلی کشورهای دیگر هم اینرا نشاند داد و میدهد که به محض شل شدن افسار سرکوب و کم شدن فشار حکومت مرکزی آهنگ جداسری شروع شد و میشود. بهترین مقایسه موازاتی و شباهتهای دلایل فروپاشی ایران را با شوروی سابق میتوان دید منتها با نامهای مختلف که در مقاله تحقیقاتی جمع آوری شده و بسیار پرارزش است و اگر شما اصرار داشتید که از محتوایش حتماً باخبر شوید در صورتیکه وقت داشتم برایتان نمونه هائی را خواهم آورد ( هرچند خشم دون کیشوتهای مسلمان نوکر رژیم برانگیخته شود تا کلمه تجزیه ایران را میشنوند). بطور کوتاه یک دلیل اشاره به این خبر: در 5
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 18:23
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) توافقنامه دو حزب کردستانی (حزب دمکرات کردستان ایران و حزب کومله کردستان ایران)-توافق نامه ای که بر مواضع پیشین این دو حزب مبنی بر سرنگونی جمهوری اسلامی و برقراری حکومتی دمکراتیک و فدرال تأکید کرده..! بدلیل کمبود وقت سرآخر نتیجه گری جواب سوال را از مقاله تحقیقی میآورم: آیا فروپاشی نظام، ضرورتا به تجزیه ی ایران منجر خواهد شد؟ در پاسخ باید گفت اگرچه شواهد تاریخی وجود دارند که بر اساس آن، نمی توان صددرصد هر فروپاشی را منجر به تجزیه نیست دانست(مثال رومانی در عصر سقوط چائوشسکو) اما دلایل عمده ای وجود خواهند داشت که بتوان ادعا نمود فروپاشی ایران، به تجزیه ی این کشور منجر خواهد گشت: -انباشت مطالبات هویت خواهانه ی ملیت های ایران و نهادینه شدن آن در هر سه سطح شناختی، ارزشی و احساسی(کردها، ترک ها، عرب ها، بلوچ ها و ترکمن ها)-‏ تبدیل مطالبات هویتی به تقاضای موثر در قالب ورود به(‏entry to‏ )، مشارکت در (‏participation in‏) و گشناسایی به وسیله‌ (‏Identification with‏)‏ به عنوان یک ملت نزد ملیت های ایران. در 6
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 18:24
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
6) -حضور عامل قدرت به عنوان عامل نگهدارنده ی ملیت های ساکن ایران در ادوار مختلف تاریخ -انگیزش قوی عامل مذهب در میان برخی ملیت های ایران برای گریز از مرکز شیعیسم از ابتدای تاسیس دولت صفویه تاکنون(کرد و بلوچ) -وجود ضمانت اجرای حقوق بین الملل برای به رسمیت شناختن هر نوع جدایی طلبی که بر محور حق تعیین سرنوشت ملت ها پایه گذاری شده باشد -روند رو به افزایش حل مناقشات ملی در کشورهای منطقه(کردها در عراق و ترکیه و سوریه) -تمایل ملیت ها برای پیوستن به کشورهایی که خود نیز در دوره ای، وضعیتی این چنینی را تجربه و اکنون مستقل هستند(ترک و ترکمن) -تاسیس مرزها و کشورهابر پایه ی هویت ها از ابتدای دهه ی نود قرن بیستم تاکنون(در عصر نوین، این هویت ها هستند که کشورها را می سازند نه کشورها هویت ها را) -به مرحله ی تکامل رسیدن اندیشه ی دولت-ملت در قالب نظریه در ملیت های ایران و ایدئولوژی زدایی تدریجی از احزاب سیاسی فعال در جغرافیای ملیت های ایران . در 7
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 18:24
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
7) -وجود انگیزه ی نیرومند برای پایان بخشیدن به غضب دوجانبه قدرتمندان دینی Religious) establishment) و قدرتمداران سیاسی (Political establishment) به دلیل خودآگاهی موثر تاریخی -وجود استدلال های قدرتمند حقوقی در میان ملت های ایران برای پایان بخشیدن به نقض سیستماتیک حقوق بشر از سوی هیات های حاکمه، پایان بخشیدن به تبعیض های آیینی و ملی و خاتمه بخشیدن به عقب نگاه داشته شدگی اقتصادی در قالب توسعه ی نامتوازن ایران -پایان بخشیدن به التزام به قانون اساسی که خود منبع و مولد تبعیض علیه ملیت ها، گروه های زبانی و گروه های آیینی است -رشد اراده ی خودمدیریتی در میان ملیت های ساکن ایران -وجود منابع لازم برای رشد و توسعه در صورت دست یافتن به استقلال(عرب ها و کردها) -شکل گیری طبقه ی متوسط نخبه با انگیزش های قوی ملت-باوری در میان ملیت های ایران(کردها، ترک ها و بلو چ ها). -تمایل ملیت ها برای پایان دادن به سروری مرزهای مصنوع و پیوستن به گروه ملی واحد با استدلال های حقوقی حق خواهانه و عدالت طلبانه(کردها و بلوچ ها). در 8 .
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 18:26
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
8) در پایان باید به دو موضوع دیگر نیز اشاره کرد: نخست آنکه شاید در صورت فروپاشی نظام جمهوری اسلامی در ایران، و در حالت یک اجماع همگانی مشروع (به عنوان نمونه سازوکار رفراندوم) با تضمین گذار به دمکراسی یا بر اثر نمود برخی فاکتورهای برون زای ناگهانی، تنها راه گریز از تجزیه، استقرار فدرالیسم مولتی ناسیونال(البته با تاکید بر در نظر گرفتن تمامی وجوه و ابعاد آن) در ایران خواهد بود. دوم در صورت فروپاشی و تجزیه توامان ایران، به دلیل انباشت نفرت در دوران های گوناگون، سرکوب های فیزیکی و روانی، و سایه روشن های جغرافیایی-ملیتی در برخی نقاط، استعدادهای بالقوه ای برای شیفت کردن به سوی بالکانیزه شدن سرزمین هایی که پیش از این ایران نامیده می شدند نیز وجود خواهد داشت...- تنها دلایلی که می توانند مانع از فروپاشی شوند شاید عامل دین مداری رژیم و قدرت عریان آن در قالب یک سیستم نظامی-امنیتی و انتظامی باشند که هنوز هم به عنوان چسپ نظام، مانع از فروپاشی عینی آن شده اند. در 9
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 18:24
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
9) البته عامل آیین نیز به دلیل از دست رفتن اعتبار تدریجی که آن هم به علت کاربرد روزانه ی آن برای توجیه ناکارایی های نظام در قالب موعظه گری است قدرت اصلی خود را به عنوان عامل همبستگی از دست داده است. شاید وارد ساختن یک ضربه ی کاری در یک موقعیت ویژه ( مثل حمله نظامی اسرائیل یا آمریکا به ایران) که قدرت ماشین نظامی رژیم جمهوری اسلامی را با چالشی جدی مواجه سازد آخرین چسپ نظام را نیز ناکارا و غیر فعال کند.-پرسشی که می تواند به ذهن متبادر شود آن است که اگر قرار است مقایسه ی تطبیقی ( ایران - شوروی ) را فاکتور اعتبار سنجی این نوشتار قرار دهیم پس افغانستان در مورد ایران کجا باشد اکنون از هر زمان قابلیت دفاع بیشتری داشته باشد. با در نظر گرفتن موقعیت، قدرت نظامی، شرایط تاریخی، اقتضائات زمانی، مکانی و امکانی:آیا سوریه ی امروز برای ایران، نمی تواند افغانستان دیروز برای اتحاد جماهیر شوروی سابق باشد؟ در 10
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 18:24
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
10) بحران سلطه و استیلا، بحران مشروعیت، بحران کارآمدی و بحران در همبستگی طبقه حاکمه، آشکارتر از هر زمان، قابل رصد کردن هستند و حتا انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم نیز نخواهد توانست نیروی محرک مناسبی برای پیشگیری از فروپاشی قریب الوقوع ایران باشد. کاربر گرامی hana257 - تهران - ایران اگر کامنتها را خواندید کامنت کوتاه بنوسید که آنرا خواندید! خوش و موفق باشید! در صورت وقت داشتن و درخواست مقایسه تطبیقی ایران و شوروی را خواهم آورد!.
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 18:25
iranibahoosh - تهران - ایران
جناب حقیقجو (دروغگو)؛ باعث بسی تاسف هست که بحث منطقی رو رها کردید و به مغلطه روی آوردیدو باز باعث بسی تعجب هست که کاملا لحنتون متفاوت با کامنت های دیگرتون شد!...کسی که در وطنش به سر می بره و همگام با سایر مردم به افشاگری می پردازه هرگز اسمش مزدور نیست ؛ مزدور کسی هست که از فرسنگ ها دور از کشور خودش برای براندازی و دادن کشورش به دست بیگانگان تلاش بیهوده ای رو پیشه خودش کرده!..ظاهرا از کامنت های دوستان خیلی عصبانی شدید ...شما که دم از عقل و شعور و منطق و البته اخلاق می کردید چی شد به یکباره راه بی اخلاقی پیش گرفتید و از زدن تهمت و اتهام به دیگران هیچ عبایی ندارید؟.....زهی خیال باطل عزیزجان امثال من میلیونی هستند که بخوان بدون دریافت هیچ وجهی و به طور خودش جوش جواب یاوه گویانی همچون شما رو بدندشما فعلا هاون در آب بکوبیدشما اگر مرد بودید کشور و ملتت رو رها نمی کردی و از بیگانگان دفاع کنید!
‌سه شنبه 12 شهريور 1392 - 23:55
iranibahoosh - تهران - ایران
همین کامنتتون نشون دهنده بی خردیتون هست چراکه کاملا ما باهم فرق داریم و یکی دو نفر نیستیم در خواب خرگوشی به سر می برید...و البته عجب حرف خنده داری زدیدمگر شما کی هستید که بخواین نقطه ضعف ها رو پیدا کنید مثل اینکه دچار خودشیفتگی مفرط شدید!....فاشیست بین الملل کسی هست که دنیا رو در قبضه حکومت خودش می خواد و اون کسی نیست به غیر اسرائیل که بزرگترین تروریست در تمام دنیاست....ملت ها جانم دیگه بیدار شدند شما چرا خودتون رو به خواب زدید....اطلاعات شما به درد همفکران شما می خورده که از بوق های تبلیغاتی غرب و امریکای جنایتکار تغذیه می شند خریداری نداره...شما که دم از وطن دوستی می زنید چرا به دامان بیگانه پناه بردید؟
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 00:02
iranibahoosh - تهران - ایران
خنده دار تر این هست که سند شما سایت هایی مثل یوتیوب هستند که برای همه ی ملت شناخته شده هستند و کسانی که در ایران هستند به این سایت ها استناد نمی کنند...همونطور که قبلا گفتم خوبه در روز های راهپیمایی شما شاهد حضور ملیونی ملت در صفوف به هم پیوسته باشید نکنه کل ملت مزدور هستند؟...انقدر هم حکومت ملاها حکومت ملاها نکنید چون مردم ایران انقلاب کردند و به خواست خودشون به قول شما ملاها رو اوردن چون از امثال شما دل خوشی نداشتند...بحث در این موارد با شما بی فایده هست در خواب خرگوشی خود بسر برید!!!!
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 00:07
bahar 2014 - فرانکفورت - المان
irani bahoosh - تهران - ایران - من شنیدم شماها برای نوشتن این اراجیف ، اما ضّد مردمی ساعتی‌ پول می‌گیرید .
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 01:32
iranibahoosh - تهران - ایران
bahar2014- فرانکفورت- آلمان گرامی؛. این که چی می شنوید مهم نیست چون خیلی چیزها آدم می شنوه پس باید همش صحت داشته باشه و البته مگر اینکه شما بجز اینکه این یاوه ها رو از افرادی مثل حقجو می شنوید از کسی دیگه ای هم می شنویدکه البته امثال ایشون حکم همون؛ «کافر همه را به کیش خویش پندارد!!!» در موردشون صدق می کنه...شما هم خودتون رو بازیچه یه عده مثل ایشون کردید بیشتر بیاندیشید؛ ضد مردمی کسانی هستند که می خوان مملکتشون رو به حراج بگذارن وگرنه مردم وطن من هیچ کدومشون ذره ای از خاک وطن رو به هیچ یاوه گویی هرگز نخواهند داد و همه میهنشون رو دوست دارند...حرف ایشون و امثال ایشون تمسخر آمیز هست ؛ ایشون ادعا دارند برای اینکه ایران تجزیه نشه بیایم دو دستی پیشکش رفقاشون( امریکا و ....) کنیم ؛ و این درست به مفهوم تجیزه شدن ایران هست اگه به غیر این بود سنگ دشمنان رو به سینه نمی زدند پس معلومه امثال ایشون جوش خودشون رو می زنند نه ملت و مردمی که از همه چیشون برای این کشور گذشتن حتی از فرزندان پاره طنشون!
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 08:58
iranibahoosh - تهران - ایران
از این گذشته ایشون جواب سوالات من رو ندادن و به مغلطه روی آوردن که کجا بودن اون زمانی که کشور در گیر جنگ بود ؟ اون موقع از چیشون برای این مملکت گذشتن که حالا داعیه مهربان تر از مادر شدند؟...هیچ شک ندارم اون روز هم مثل امروز چشمشون رو به روی حقیقت بسته بودن و از صدام دفاع می کردند درحالی که ایشون ادعای وطن دوستی می کنند! یک وطن دوست هرگز اجازه نمی ده بیگانگان به کشورش چشم طمع داشته باشه پس مهملاتی که می بافند همش دروغ محض هست!
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 09:02
iranibahoosh - تهران - ایران
و اما قابل توجه ؛. اگر قومیت های مختلف ایرانی درسرنوشت خود دخیل نبودندهیچگاه انتخابات آزاد صورت نمی گرفت در حالی که می بینیم از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور تمام قومیت ها در انتخاباتهای مختلف شرکت می کنند! و نماینده به مجلس می فرستند؛ . ........مشکل ایشون این هست که تصور می کنند حکومت فدرالی مشکل گشا هست در حالیکه امروزه تمام حکومت های فدرالی و کمونیست و...با شکست مواجه شده اند؛ نمونه آن در نیجریه فدرالیسم نه تنها باعث استحکام حکومت نشده است بلکه باعث اختلافات قومی و کشت و کشتار گشته است؛ قومیت های ایران هیچ مشکلی باهمدیگه ندارن و سالیان سال در کنار هم زندگی کردند و حتی طایفه های مختلف و اقوام مختلف باهم پیوندهای خویشاندی بستند؛ و اما در مورد پخش ناعادلانه ثروت کسی ادعا ندارد که هیچ مشکلی گریبانگیر ایران نیست ولی این مشکلی نیست که تنها خاص ایران باشد چنانچه در خود آمریکا امروزه شاهد بروز این پدیده هستیم
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 09:31
iranibahoosh - تهران - ایران
...و این یک امر طبیعی هست و امروزه دنیا گریبانگیر این مسئله هست نه فقط ایران...آمریکایی که ادعای ابرقدرتی دارد و با وجود مستعمره های فراوانی که در اختیار دارد و چپاول ملت ها باز می بینیم در این قضیه دارای مشکلات متعددی می باشد برای نمونه؛ مطالعات جدید آسوشیتدپرس نشان می دهد هشتاد درصد بزرگسالان در آمریکا با معضل بیکاری و نبود شغل رو به رو هستندو یا نرخ بی‌کاری در جوانان سیاه پوست، برای مثال حدود 50 درصد، یعنی بیش از دوبرابر نرخ عادی بی‌کاری برای جوانان امریکایی است.
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 09:36
iranibahoosh - تهران - ایران
اینوری مثل المان! نیست که بعضی ها اندیشه ی تجیزیه ی آن را در سر می پرورانند؛ راه حل هایتان به درد پستویتان می خورد و اینجا نه شوروی کمونیستی است! چنانچه در خود المان هم مشاهده کردید با وجود سالیان سال انفکاک و جدایی سرانجام مردم در دو سوی مرزها مجدد متحد گشتن! زهی خیال باطل... در دانشگاههای ایران اساتیدی تدریس می کنند که شما انگشت کوچیکه اونها هم نمی شید؛ اساتیدی که از باب علم و معرفت غربی ها درپیششان تواضع می کنند پس تصور نکنید با دو سه تا کلمه و اصطلاح غربی کسی گول افکارتان را می خورد!! زنده باد ایران و ایرانی
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 09:52
iranibahoosh - تهران - ایران
و اما بعضی از آقاین که دم از اختلاف مردم ایران و قومیت ها با یکدیگه می زنند و تصور می کنند ما دو سه نفر هستیم که می آیم اینجا نظر می دیم چشمشون رو به روی حقایق بستنداونها رو راهنمایی می کنم به مسنجرهایی نظیر الفورای تا ببینند چطورمردم ایران همه خواهان اسلام و اتحاد با یکدیگه هستند؛ نمازجمعه ها رو مگه نمی بینید نشستید اون ور مرزها توی وهم و خیالات به سر می برید؟ ظاهرا گفتگو با امثال شما مثمر ثمر نخواهد بود چون کسی رو که خوابه می شه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو به خواب زده هرگز!
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 09:58
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
1) bahar 2014 - فرانکفورت - المان- با عرض ادب خدمت استاد عزیز ما! پیانوی ما در چه حاله؟ واقعاً حیف نیست بجای گوش دادن به یک قطعه موزیک پیانوی زیبا بشینیم اراجیف در کامنتهای این مزدور دربار خامنه ای را بخوانیم که ده تا نام کاربری برای خودش ردیف کرده با ده تا پسورد مختلف و جدیداً با نام iranibahoosh - تهران - ایران- که نشان دهد مثلاً طرفداران رژیم در این سایت کم نیستند. این نادان هنوز فکر میکند مثل رهبر احمقش که ارزش یک چیز مثل هواداری به کمیّت است نه به کیفیّت! گویا سیل سیاهی لشکرهای یزد که امام حسین شیعیان را کشتند همه برحق بودند چونکه تعدادشان نسبت به طرفداران امام حسین زیاد بود. زیاد بودن تعداد مسلمانها گویا باید دلیل درست بودن اندیشه یا برحق بودنشان باشد؟ تازه هنر نکردند که محیط ایران را با فاشیزم دینی بسته نگه داشتند و مردم در نآگاهی و نادانی بسر میبرند و بعد میگوید که جمعیت میلیونی مسلمانان ایران را ببین که مردم اسلام میخواهند. ما هم میگوئیم مردم متاسفانه زیادشان مسلمانند چونکه از روی نادانی و ناآگاهی مسلمان شدند و هستند. در 2
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 21:49
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) و اگر بجای 1400 سالی که مغز مردم را با خرافات اسلامی شستشوی مغزی دادند به ما مخالفین اسلام فقط 1400 روز ( نه 1400 سال تاریخ قدمت اسلام ) بدهند تا در فضای باز سیاسی و ازادی بیان حرفهای خودمان را بزنیم و به مردم ایران حقیقتهای تلخ در باره دروغین و پوشالی بودن اسلام را مطرح کنیم و با اسناد و استدلال ثابت کنیم که دینداری و مسلمانی مردم را تنها یکسری منفعت طلب و سود جو برای تضمین منافع خود هدف و وسیله کردند. آنوقت به انتخاب و سلیقه مردم ایران بگذاریم و ببینیم که باز به مسلمانی خود وفادار میمانند؟ ولی این خود فریبخورده های منفعت طللب با کاسبکاری مسلمانی وحشت از باز شدن مچشان دارند و همه میدانند که هرگونه اظهار نظر در باره اسلام و محتوایش را پیشاپیش قانوناً به بهانه توهین به مقدسات ممنوع اعلام کردند که قانون مجازاتش از سوی رژیم اعلان شده و سندش هست. خب در جامعه ای که وقتی نشود در باره موضوع مهمی مثل دین جعلی اسلام که در زندگی مردم دخالت میکند و تصمیمگر برای سرنوشت مردم میشود نشود بحث ازاد و مناظره کرد و مُهر خفقان بر دهان و اذهان مردم ایران زدند. در 3
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 21:50
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) افتخار یا هنر است بگوئیم میلیونها ایرانی هنوز مسلمان( خام و فریبخورده! ) هستند؟ اگر راست میگوئید انتشار کتابهای افشاگری در باره اسلام و بنیان گذارانش را و رسانه ها تصویری و صوتی و چاپی و غیره را ازاد بگذارند آنوقت خواهیم دید که اسلام و مسلمانها چند مرده حلاج هستند؟مگر نمیگویند اسلامشان ایدیولوژی قوی و کامل است پس از چی میترسند؟ گیریم ما در برابر غول اسلام پشه و مورچه، دیگر ترسشان از افشاگری و روشنگری مخالفین اسلام چیست؟ برای این سری فریبخورده ها آمدند اسلام را جهل مقدس کردند و امثال این کاربر آلت دست رژیم و جیره خوار شدند، تازه خودشان را هم به کوچه علی چپ میزنند. بقول شاملو فهماندن چیزی به کسی که پول مزدوری میگرد تا نفهمد غیر ممکن است. تازه این کاربر سرسپرده به خودش اجازه میدهد به من بگوید بی خرد و حالا ببینید در اولین کامنتش زیر کامنت 10 من چه نوشته : شما فعلا هاون در آب بکوبید. شما دوست بزگوار بسیار زیبا و بجا به او نوشتید که سطح سواد و تفکرش در حد بچه دبستانیها و ابتدائی است. در 4
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 21:50
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) چونکه بچه دبستانی شاید بهتر میداند که - آب در هاون کوبیدن - است نه مثل او که نوشته :شما فعلا هاون در آب بکوبید. افغانی بیاید خودش را ایرانی جا بزند بهتر از این نمیشود! چه کند بیچاره برای پول مزدوری که میگیرد باید رو کند که چقدر کامنت بر علیه دشمنان اسلام نوشته! در این رژیم ضد ایرانی ملاها سواد داشتن لازم نیست فقط کمی ریش بگذار و تسبیحی بدست بگیر برای رسیدن به پست و مقامی و امتیاز و ثروت کافیست. این کاربر از شاگردهای ملا مصباح یزدی هم است که سندش است که این ملا گفته اطاعت از احمدی نژاد اطاعت از خداوند است! یعنی مموتی که دروغهای شاخدار همیشه میگفته را به مقام خدائی رسانده بود. ببییند چقدر سطح شعور اینها پایین است و آنوقت این کاربر از من انتظار دارد برایش وقت بگذارم و منطقی باهاش صحبت کنم. کسی که اصلاً نمیفهمد که منطق چیست؟ یک فرد مسلمان بخاطر زندان فکری اش قادر به درک استدلال منطقی نیست. من با این بارها در جاهای دیگر با نامهای کاربری مختلفش بحث و جدل داشتم که اسنادش است و انگار داری با یک تیکه دیوار گچی صحبت میکنی و نه با مسلمانی گویا مغز و عقل هم دارد؟ در 5
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 21:50
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) جالبه حالا خودش که چیزی در چنته ندارد استادان درون ایران را به رخ ما میکشد و نوشته: زهی خیال باطل.. در دانشگاههای ایران اساتیدی تدریس می کنند که شما انگشت کوچیکه اونها هم نمی شید؛ - استادهای بدبخت هم به خاطر ترسشان از ترور شدن و حفظ جان و مال و ناموسشان و شغلشان مجبورند تن به همکاری و سازش با رژیم بدهند وگرنه مگر استادی جرعت دارد و میتواند در این رژیم سرکوبگر حتی کوچکترین انتقادی به حکومت و اسلام بکند که گوش و زبانش را میبرند و یکی از این چماقدارن گوش و زبان بر خود این کاربر iranibahoosh - تهران - ایران- است که از شعارهای توخالی اش بگذریم ببینید چه تهدیدهائی میکند از پشت مانیتورش؟ وای به حالی که دوتا مخالف اسلام زنده گیر این تروریست بیافتد. مسلمانهای از این قبیل همیشه منطقشان چماق بوده چونکه حرفی برای گفتن ندارند بغیر از شعار دادن! خب ازش بپرسید ده نمونه بیار که کار این حکومت ناب اسلامی که ازش دفاع میکند در ایران درست بوده و کشور را به جلو برده؟ در 6
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 21:50
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
6) ده زمینه زیاده سرش را بخورد فقط در پنج زمینه حالا هرچه شده علمی و صنعتی و کشاورزی و فرهنگی و اخلاقی و بیکاری و فقر و غیره امورات اجتماعی که این رژیم بعد از 34 سال تازه با در دست داشتن بیش از چندین بیلیون دلار ( نه میلیارد با 9 صفر بلکه بیلیون با 12 صفر) درست کار کرده. بیش از 17 میلیارد دلار فقط کمک نظامی رژیم خامنه ای به سوریه بوده. حالا بهتر نبود این پول را برای مردم کردستان ایران یا مردم اذربایجان و سیستان و بلوچستان و عرب جنوب ایران خرج میکرد؟ آخرش با دوتا موشک آمریکائیها سرمایه ملت ایران هم در سوریه بزودی به باد فنا میرود همانطور که سلاحهای توسط ایران به گروه تروریستی حماس داده شده با ضربات اسرائیل در عرض چند ساعت نابود شدند. بعد امثال این مزدور دم از دفاع از منافع ایران و ایرانی بودن هم میزند و ما را نوکران بیگانه میخواند. میخواهد که من برایش صدها دلیل و سند بیاورم که چرا این رژیم ضد مردمی و ضد ایرانی است و نباید بخاطر شعار حفظ اسلام ازش حمایت کرد و فریبش را خورد؟ مگر مردم زمان شاه مسلمان نبودند و دین و ایمان نداشتند؟ در 7
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 21:50
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
7) امثال من که با انقلاب خودمان این جانور خمینی دروغگو و فریبکار را سرکار آوردیم ( ای کاش قلم پایمان میشکست و تظاهرات نمیرفتیم و . خوردیم ) یا با سند فیلم موجود در جبهه های جنگ ایران و عراق هم شخصاً حضور داشتیم نه برای نجات اسلام بلکه ایران، حالا باید از این کاسه لیس رژیم که کلمه انقلاب و جنگ را میشنود شلوارش را خیس میکند توهین ضد انقلاب و فراری از جنگ و ضد ایرانی بودن را هم بشنویم. ایرانی بودن و دفاع از ایران مگر به حرف زدن دوتا بسیجی چماقدار است که سوار بر موج انقلاب شدند و انقلاب آزادیخواهی مردم را با رهبر فریبکارشان خمینی بی همه چیز دزدیدند و کشور را با اسلام عقب مانده صد سال از اروپا عقب انداختند و در وابستگی کامل نگه داشتند. با عملکردهای وحشیانه ضد تجدد و ضد تمدن و ضد ازادی و ضد دمکراسی شان فرار مغزهای ایرانی را باعث شدند. تازه اکثر مردم عادی ایران هم حالا بعد از تجارب تلخ با این رژیم سراسر فاسد خوب فهمیدند که چه رژیم فاسدی و سرانش چه دله دزدهائی هستند و اسلامخواهی و مسلمانی سران رژیم فقط ماسک مردمفریبی بوده و هست. در 8
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 21:51
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
8) اینها از خشم مردمی که اگاه شوند و دشمن اصلی خود را که رژیم ملاها و اسلامش باشد بشناسند است که مبادا بخواهند ازشان انتقام بگیرند و از مردم اسلامگریز وحشت دارند. برای همین صدای ما مخالفین اسلام در خارج از ایران که بر علیه سیاست ضد مردمی و ضد ایرانی این رژیم بلند میکنیم را میخواهند در نطفه خفه کنند و فکر میکنند اینجا هم ایران است که همه چیز در دست این خونخواران مسلمان جنایتکار باشد و کنترل و سانسور کنند. باید تا نجات ایران و رهائی مردم ایران از شر چنین مسلمانی متظاهر و فریبکار که جیب گشادی برای اموال مردم و غارت ثروت ایران دوختند مبارزه و افشاگری کرد. حالا این تروریستهای مسلمان چه خوششان بیاد یا نیاید! برای جلب توجه شما که ببینید منظورم از جهل مقدسی که امثال این کاربر iranibahoosh - تهران - ایران- فریبش را خوردند چیست مقاله جالب زیر را کپی کرده میآورم تا ببینید دشمن مردم با خرافه پرستی اسلامی و کلاً دینی چطور در حق خیلیها ظلم و از چه مکانیسمی استفاده میکند. تیتر مقاله: کارکرد جهل مقدس در نظام های فاشیستی.
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 21:51
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
1) کارکرد جهل مقدس در نظام های فاشیستی: از محمد ملکی-نفرین بر این جهل مقدس بگفته جوردانو-برونو، کشیش مسیحی. هموطنان، جوانان، دانشجویان، آزادگان، زنان و مردانِ ایران زمین، پدر پیرتان میخواهدقصهبگوید، قصه ای پر غم و غصه، نه برای خواب کردن که بخاطر بیدار نمودن از خوابی گران و طولانی...یکی بود یکی نبود، جز خالقی که جهان را براساس عقل اندیشی بنا نهاده بود هیچ خدا یا خدایگانی نبود. در این جهان بی انتها از دورهای تاریخ سرزمینی بود ایران نام که مردمانش جز دوره های بسیار کوتاه، خدایگان ظالم و بی رحم که خود را جانشین خدا می پنداشتند را بعنوان حاکمان مسلط بر خود پذیرفته بودند. از آنگونه حکمرانان که به گفته ی قرآندر زمین فساد می کردند و حرث و نسل را نابود می ساختند(۱). این خدایگان که تنها برجهل مردمان سوار بودند با تمام قدرت می کوشیدند با سوءاستفاده از اعتقادات مذهبی مردم، خود را نمایندگان خدا روی زمین معرفی کنند و اعمال و رفتار خود را توجیه نمایند. مردم ایران پس از سالها بی خبری و پذیرش آنچه از سوی خدایگان بر سر آنها می آمد، کم کم با زندگی مردمان دیگر بلاد آشنا شدند. در 2
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:19
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) واین واقعیت را درک کردند که زندگی بگونه ای دیگر هم وجود دارد. زندگی بدون خدایگان، زندگی در شان انسان، زندگی که بتوان از زیر سلطه ی خدایگان رها شد و سرنوشت خود را بدست گرفت.فرزندانم...قصه ی ما قصه ایست به درازای تاریخ. به امروز و دیروز و سالها و قرن ها برنمی گردد. با هزاران سال در گذشته پیوند دارد. میخواهم به قصه ی خدایگان در سرزمینی بپردازم که زادگاه و وطن من است، سرزمینی که تاریخِ آن با جنگ ها و خیانتها و چپاول حاکمان و فقر و جهل تحمیلی توده ها نوشته شده. تا آنجا که میدانیم در این سرزمین از هزاران سال پیش خدایگانی حکومت می کردند با نام شاه و شیخ/موبد که این دو در یک همکاری تنگاتنگ با زور و قلدری، سوار بر جهل مردم، آنان را می چاپیدند و بر گرده شان سوار می شدند. موبد وشیخ با تزویر و ریا بر جهل مردم می افزودند و راه را برای چپاول و سلطه شاه هموار میکردند و به بیان دیگر خلق را استحمار می نمودند. هزاران سال بر مردم ما چنین گذشت، اما از حدود ۱۵۰ سال پیش با گسترش ارتباطات وقتی آرام آرام آگاهی مردم بیشتر و بیشتر شد، خدایگان مجبور شدند به کسانی مانند امیرکبیر، در 3
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:19
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) قایم مقام فراهانی، دکتر محمد مصدق فرصت دهند چند صباحی، اگرچه بسیار کوتاه، مردم را به حساب آورند و آنان را با حقوق خود آشنا کنند.خدایگان تحمل نیاوردند و این بزرگان سرنوشتشان به زندان و تبعید و مرگ منتهی شد، ودر این میان مجاهدانی چون سردارجنگل، ستارخان، باقرخان و مبارزانی از جمله ارانی، گلسرخی، جزنی، حنیف نژاد، خیابانی و دکتر فاطمی، و ده ها و صدها انسان جان بر کف در آگاهی دادن به مردم کوشیدند و مردم را دعوت به قیام علیه خدایگان کردند و جان در راه مبارزه با ظلم و برپایی برابری و آزادی فدا نمودند. عزیزان من...این قصه اما عاقبت غم انگیزی داشت. مردم ایران وقتی به آگاهی خود افزودند و از ظلم و بی عدالتی بستوه آمدند، علیه بیداد و استبداد قیام کردند، اما غافل که استبداد دو چهره دارد، چهره ی شاهی و چهره ی شیخی. آنان تنها بر وجه ی شاهی توجه کردند و وجه ی شیخی را که صد برابر خطرناک تر بود به فراموشی سپردند و نتیجه آن شد که شاه رفت و شیخ آمد و توانست در کشور بلازده ی ما، هم خدا باشد هم خدایگان، واین جز از طریق فریبکاری و افزودن بر جهل مردم، آن هم جهل مقدس امکانپذیر نبود. در 4
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:19
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) آن روزها که آقای خمینی را به پاریس بردند و او را بصورت یک قدیس به مردم ایران و جهان معرفی کردند و تمام رسانه های جهان در خدمت او قرار گرفتند، او میگفت: در حکومت او و طبقه روحانیت، ایران بهشت برین خواهد شد و از ظلم و بی عدالتی و نابرابری اثری نخواهد ماند. آن روزها که از آزادی مطبوعات، آزادی اجتماعات، آزادی احزاب، آزادی رسانه ها، آزادی انتقاد و اظهارعقیده حتی از سوی مارکسیست ها و.. داد سخن می داد و همه ی جهان را می فریفت، او میگفت: در جمهوری اسلامی همه آزادند، فرقی بین شیعه و سنی، مسلمان و دیگر مذاهب، بین کرد و عرب و ترک و بلوچ وجود ندارد. اما دیدیم بلافاصله بعد از ورود به ایران هرچه زمان گذشت بر این وعده ها خط بطلان کشید و بالاخره در جواب سوالی که آن قول ها چه شد؟ گفت: من خدعه کردم . تمام تلاش شیخ های به قدرت رسیده آن بود که بر جهل مردم بیفزایند و جمعی جاهلِ مقدس نما را دور خود جمع کنند. یادمان نرود آن روزها که آقای خمینی به مدرسه ی رفاه آمده بود و هنوز نظام تغییر نکرده بود، در 5
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:20
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) وقتی مردم در مدرسه ی رفاه جمع میشدند و بعضی بی خردان دستمال و لباس بسوی او پرت می کردند (برای تیمم و تبرک!!) آخوند هایی که اطراف او بودند، لباسها را به عبای او میکشیدند و به پایین می انداختند و شیخ بزرگ نه تنها با این کارهای خلاف شرع و شرک آلود مخالفت نمی کرد بلکه مشوق این کارها هم بود. آری، در آن روزها بیش از پیش جاهل سازی آغاز شده بود و جاهلان جهل خود را مقدس می پنداشتند و چنان عقل و خرد خویش را با سحر شیخ از دست داده بودند که هر عمل نابخردانه و خیانت آلود را چون موجب رضایت شیخ بود عملی مرضی خداوند و مقدس می شمردند، تا آنجا که آدم کشی، شکنجه، تجاوز، دزدی و چپاول اموال مردم نه تنها خلاف شرع شمرده نمی شد که اعمالی واجب و خداپسندانه بحساب می آمد چرا که فریب خوردگان و جاهلان پرورش یافته در مکتب تزویر و ریا این اعمال را مقدس می شمردند و حاکمانِ سوار بر جهل مقدس هم به این کار ادامه می دادند. در این نوشته میخواهم دو داستان از جهل مقدس یکی در مسیحیت و دیگری در اسلام ارتجاعی را برایتان بگویم. در 6
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:20
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
6) باری در جهانی که بگفته ی قرآن جمع کثیری از روحانیون خود را رابط بین خدا و خلق معرفی می کنند اما در حقیقت سد راه خدا و خلق می شوند(۲) و عقل و شعور آنها را می ربایند، چنین حوادثی در تاریخ فراوان دیده می شود. جوردانو برونو که یک کشیش و فیلسوف ایتالیایی بود ۴۱۳ سال پیش در روز ۱۷ فوریه ۱۶۰۰ میلادی پس از گذراندن هشت سال در زندان های مخوفِ برپا شده از سوی کلیسا به حکم دادگاه انگیزیسیون (تفتیش عقاید) زنده زنده در شهر رم به آتش کشیده شد.او انسان حق طلبی بود که از حقوق همه ی انسانها بدان گونه که میخواستند دفاع میکرد. او از ایده هایی که اندیشیدن درست را به مردم ارائه میداد حمایت می کرد و سعی داشت در برابر سخنان نادرست و تعصب آلود که افکار غلط را در جامعه و در پوشش مذهب ترویج می کرد بایستد و حقایق را با مردم در میان بگذارد. او انسانی بود که آرزو داشت بتواند بجای جهل و خرافات مردم را بسوی منطق و عقلانی فکر کردن و آزادی هدایت کند. میخواست به مردم این امکان داده شود که آزادانه بیاندیشند و کلیسا شیوه ی تفکرشان را معین نکند و کشیشان بر اندیشه ی آنان مسلط نباشند.در 7
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:20
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
7) جوردانو برونو در سال ۱۵۴۸ میلادی متولد شد و در سال ۱۶۰۰ در آتش خشم متعصبان و جزم اندیشان جاهل سوخت. او بدفاع از حقیقت در برابر بیداد کلیساییان برخاست. او خود یک کشیش بود اما در سال ۱۵۷۶ بخاطر خواندن کتابهای ممنوعه بطور غیابی از سوی کلیسا تکفیر شد. او هنگامی که در برابر محاکمه کنندگان قرار گرفت خطاب به آنها گفت: شما ای داوران، شاید از اعلام این حکم بیشتر احساس وحشت کنید تا من از شنیدن آن (۴). جوردانو برونو از معروفترین بدعت گذاران (به قول کلیسا) در تاریخ مسیحیت بود و در نهایت پس از سالها زندگی و فرار در خارجِ ایتالیا با امید به اصلاح روش کلیساییان به ونیز که آن زمان جمهوری جدایی از ایتالیا بود بازگشت. اما از آنجا که همیشه عدالت خواهان خاری در چشم خیانتکاران هستند، حاکمان نتوانستند وجود چنین انسان با شرفی را تحمل کنند. بعد از مدتی او را دستگیر و محاکمه و به دادگاه تفتیش عقاید تحویل دادند و پس از تحمل ۸ سال شکنجه وحشیانه در تاریخ ۱۹ فوریه ۱۶۰۰ در رم او در آتش بیداد کلیساییان سوزانده شد. در 8
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:20
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
8) پیش از آنکه جوردانو برونو سوزانده شود او را به یک میله ی آهنی بستند و در اطرافش انبوهی هیزم جمع کردند. در تمام مدت ساکت بود و به مردمی که آنجا بودند نگاه می کرد و سخنی بر زبان نمی آورد ولی در آخرین لحظات زندگی اش جمله ای گفت که تا ابد جاودانه خواهد ماند. او ناگهان دید پیرزنی نزدیک می شود و تکه هیزمی در دست، مرتب نام خدا را بر زبان جاری می سازد و دعا می کند. وقتی پیرزن نزدیک تل هیزمهای آماده برای سوزاندن آن مرد بزرگ که تنها در فکر نجات انسانهای جاهلی مانند پیرزن بود رسید آن هیزم را بر هیزم های دیگر افزود. جوردانو برونو در این لحظه سکوتش را شکست چون این عمل پیرزن تا مغز استخوانش را سوزانده بود. او با تمام وجود فریاد برآورد که لعنت بر این جهل مقدس، لعنت بر این جهل مقدس. جلادان زبانش را بریدند تا دیگر قصّه نگوید.هموطنان، عزیزانم....هرگز مپندارید تنها پاپ و کلیسا سوار بر جهل مقدسِ توده ها دست به هر جنایتی برای نابودی دگر اندیشان و منتقدین، حتی خداپرستان و کشیشانی که زیر بار آموزه های کلیسا نمی رفتند، می زدند.در 9
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:20
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
9) نه چنین نیست، همیشه جباران و ستم پیشگان و استبدادیان از جماعت جاهل بهره می بردند و آنها را در خدمت خود می گرفتند. چرا دور برویم و از صدها سال پیش و از جوردانو برونوها سخن بگوییم. مگر در این ۳۴ سال جاهلان مقدس نما در کشور ما کم جنایت کردند. آنها مگر زنان و مردان و کودکان و سالمندان و بیماران را به نام مذهب نکشتند، زبان ها را نبستند و با شکنجه های بدتر از قرون وسطی مخالفین و منتقدین را نابود نکردند؟ در این ۳۴ سال جهل مقدس در سرزمین عزیز ما چه ها بر سر مردم نیاورد. من یک نمونه هستم در مورد خودم می نویسم تا قصه برای خوانندی عزیز بهتر روشن گردد.یکی بود یکی نبود، در شمال تهران باغ و تپه ای بود به نام زندان اوین که یکی از عاملان جهل مقدس بر آن حکومت می راند. او و تعدادی از همفکران نماز شب خوانش حاکم مطلق زندانی بودند که هزاران زن و مرد، دانشجو و استاد و دیگران را در خود جای داده بود. آنها به دلیل مخالفت با حاکمان ظالم و مبلغ جهل و خرافات در آن زندان گردآورده شده بودند و من هم یکی از این جماعت در بند کشیده شده بودم. اکثر زنان و مردان زندانی ۱۴ تا ۲۴ ساله بودند . در 10
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:21
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
10) و تعداد کثیری از آنها دانشجو و دانش آموز. من را پس از انتشار مقاله ای در مخالفت با انقلاب فرهنگی با اتهاماتی که هرگز به من نمی چسبید دستگیر نمودند. شبی من را به حسینیه ی اوین بردند. در آنجا یکی از مزدوران لاجوردی بنام احمدرضا کریمی برای زمینه چینی اعدامم به دستور لاجوردی انواع اتهامات را بر من وارد کرد. در آن جلسه با گوینده و لاجوردی درگیر لفظی شدم. آنگونه که تواب های جمع شده در آنجا که قرار بود علیه من شعار دهند عکس خواسته های لاجوردی و بازجوهای حاضر در جلسه عمل کردند و فردای آن شب بازجویی از من همراه با چک و لگد و فحش و دیگر انواع شکنجه ها آغاز شد. از جمله روزی بازجویم (به اسم مستعار کمالی) مرا به اطاقی برد که به محض باز شدن در آن بوی چرک و خون به مشامم رسید. با چشمهای بسته روی تخت خوابانده شدم و جوانکی با کابل به جانم افتاد. او گفت:باید با صد ضربه تعزیر شوی و سپس شروع به کار کرد. اولین کابل چنان محکم به کف پایم زده شد که آتش به جانم ریخت. او می خواست به این ترتیب اعتقاد به ولایت فقیه را از کف پا به قلبم بفرستد. در 11
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:23
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
11) جوانک با هر کابل که با تمام توان فرود می آورد الله اکبری می گفت. سوختم، آتش گرفتم،بی حال شدم و مقاومت کردم. گاهی فقط صدای تکبیر شکنجه گر را می شنیدم. پس از پایان کار از تخت پایینم کشیدند و مجددا به اطاق بازجویی و تهدیدهای بازجو و.. اما چرا این قسمت از بازجویی و شکنجه ها را در اینجا آوردم، بشنوید قصه ی جوانک کابل زن را. وقتی در اطاق شکنجه زیر ضربات کابل بودم صدای مامور شکنجه بنظرم صدای آشنایی بود. صدای «مصطفی» همان پاسداری که گاهی به اطاقم می آمد و من معلم انگلیسی اش بودم! مدتی از ماجرای بازجویی و شکنجه و دادگاه و محکومیتم گذشت. به زندان قزل حصار منتقل شدم. یک روز مصطفی را دیدم به او گفتم: مصطفی می خواهم از تو یک سوال کنم، دوست دارم راستتش را بگویی.گفت: حتما راست خواهم گفت. سوال کردم آیا تو همان کسی نبودی که در سال ۶۰ یکبار صد ضربه کابل به من زدی؟ گفت:چرا من بودم، ولی حالا طور دیگری فکر میکنم و خیلی چیزها برایم روشن شده. با گفته اش آه از نهادم برآمد. به خودم گفتم: جهل وقتی لباس تقدس می پوشد چه جنایت ها که نمی کند. در 12
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:24
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
12) عزیزانم...در طول تاریخ جهل مقدس زاینده ی بسیاری از بیدادها بوده است.در دوران قدرت کلیسا، در زمان قدرت مداری فرعون، نمرود، چنگیز، هیتلر، استالین و... و در این ۳۴ سال جهل مقدس چه ها که در وطن ما نکرد تا آنجا که با جرأت می توان گفت بسیاری از بدبختی های امروز ما ریشه در جهل مقدس دارد. (نمونه ی بارز آن چاههای امام زمانی و تبلیغ خرافات و افزودن بر جهل مردم در محلی به نام جمکران است).بگذارید به یک واقعیت ملموس اشاره کنم. انقلابی در کشور ما به وقوع پیوست. رژیمی رفت و رژیمی آمد. شیخ جای شاه نشست. راستی بین پیرزنی که تحت تأثیر آموزه های کلیسا با اضافه کردن یک تکه هیزم برای سوزاندن کسی که برای نجات او و دیگر فریب خوردگان علیه کلیساییان قیام کرده بود با مصطفی ها که وسیله ای شدند در دست استبدادیان تا جان هزاران زن و مردی را که با ظلم و بیداد حاکمان به مبارزه برخاسته بودند بگیرند چه تفاوتی وجود دارد؟ جوردانو برونو به اربابان کلیسا نهیب می زد که دست از عوام فریبی و حقه بازی و جاهل سازی بردارید و مردم را در جهالت فرو نبرید و دین را وسیله ی استثمار و استحمار مردم قرار ندهید. در 13
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:25
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
13) نسلی هم که در وطن من در برابر آقای خمینی و دار و دسته اش ایستاد می گفتند ما انقلاب نکرده ایم که مشتی عوام فریب با دزدیدن انقلاب به جای شاه بنشینند و مردم را در جهلِ و بی خبری نگه دارند و جمعی جاهل مقدس نمای بی خرد تربیت کنند و سوار بر جهل آنها به جان مردم بیفتند و به نام دین هر خیانتی را مرتکب شوند.عزیزان من، جوانان، نسل دوم و سومی ها...ملاحظه می کنید امروز فقر و فساد و فحشا و اعتیاد و فریبکاری و دزدی و دروغ گویی و جنگ گرگهای به قدرت رسیده کشور عزیز ما را به چه وضعی انداخته؟ ریشه ی این قصه ی پر غصه کجاست؟ پس از تغییر نظام، آن روزها که اکثر مردم از سرعت تحولات گیج و مات شده بودند، جمعی از روشنفکران سرگرم تصفیه حسابهای عقیدتی و شخصی و ساختن کلاهی برای خود از نمد انقلاب بودند و غافل که شیوخی که بر مسند شاه تکیه زده اند چه نقشه هایی در سر دارند. شوربختانه، جمعی از این جماعت، نا آشنا با روحیات و خصلت روحانیون بودند و فراموش کردند آنچه روحانیون بر سر مشروطیت و جنبش های مردمی در طول تاریخ به ویژه ۱۵۰ سال اخیر آورده بودند. در 14
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:25
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
14) آنها اعمال خود را به( فتوای) خدایگان بزرگ نسبت می دادند و کار خود را مقدس می شمردند و کسانی را که در برابرشان می ایستادند مرتد و کافر و منافق و طاغی و یاغی خطاب می کردند. راستی آنها که از ۳۴سال قبل در نظامی بنام جمهوری اسلامی دست به چنین اعمالی می زنند و در لباس بازجو، کارشناس، حاکم شرع، قاضی و... به جان مردم افتاده اند چه کسانی هستند؟ جز جاهلانی که جهل خود را مقدس می دانند؟عزیزان من...نظامی که بر اساس اخلاق قرار بود شکل گیرد از همان روزهای اول، اخلاق در آن سقوط کرد. در چنین شرایطی بزرگترین وظیفه ی ایران دوستان آگاه سازی و مبارزه با جهل مقدس است. لعنت بر جهل مقدس که فاشیست های دینی و اعتقادی همیشه بر آن سوار بوده اند. پی نوشت:(۱) سوره ی بقره آیه ۲۰۵- (۲) سوره توبه آیه ۳۴- (۳) کتاب از برونو تا هگل، نوشته شرف الدین خراسانی.
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 22:25
bahar 2014 - فرانکفورت - المان
درود بر استاد گرامی‌ حقیقتجو . درود ، درود ، درود . استاد گرامی‌ تا آنجایی که به من و من مسئول جواب دادن به این هموطن متأسفانه نادا .. هستم باید از ایشان بپرسم چرا در جواب پرسش من شما را سپر فرار قرار داد . اما سوال من این بود - من شنیده‌ام شماها برای نوشتن این اراجیف ساعتی‌ پول می‌گیرید و در جواب من شروع کرد به نوشتن اراجیف . اما تیر من به هدف خورد . استاد گرامی‌ مثل اینکه خیلی‌ دشمن دارید .شماره ۱
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 23:20
iranibahoosh - تهران - ایران
حقجو ( دروغجو ) چی شد شما که تا الان دم از آزادی بیان و ادب و ...میزدید؛ همش که دروغ از آب دراومد که البته بیان کننده نقابی هست که به چهره زدید! می ترسید که دیگران مزخرفاتتون رو دیگه نخونند که جا زدید؟ یا متنبه و آگاه بشند... عموجان! می بینم که هنوز در تخیلات شناورید! فکر می کردم باهوشتر از این حرفها باشید با یک نفر نیستیم اگر به نوع نگارش و ترکیبی بندی جملات اندکی دقت می کردید مارو یه نفر تصور نمی کردیددچار وهم پنداری شدید!. من مخصوصا زدم هاون در آب کوبیدن تا ببینم بهره هوشی شما به اندازه ای هست که بشه برای درک مطالبم روتون حساب کرد یا نه دیدم ای بدک نیست ترشی نخورید یه چیز می شید!. خوب دست خودتون رو رو کردید پس شما با مسلمونها و اسلام دشمنی دارید! فقط من متعجب هستم از اینکه شمایی که اسلام رو قبول ندارید چطور در جایی اومدید و نام مولامون آقا امام حسین رو آوردید؟! مگه نمی گید اسلام خرافه هست و تخیلات؟ عجب!.
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 23:44
iranibahoosh - تهران - ایران
ما اگر به کیفیت بیشتر از کمیت بها می دادیم هیچ موقع پیرو راه مولامون حضرت سیدالشهداع نبودیم ایشون در ظاهر شکست خورد ولی پیروزابدی هست !. یه دور دیگه جمله خودتون رو مرور کنید: «گویا سیل سیاهی لشکرهای یزد که امام حسین شیعیان را کشتند همه برحق بودند چونکه تعدادشان نسبت به طرفداران امام حسین زیاد بود. زیاد بودن تعداد مسلمانها گویا باید دلیل درست بودن اندیشه یا برحق بودنشان باشد؟ ) حالا خودتون بهتر متوجه می شید که چقدر ضدونقیض صحبت کردید؛ امام حسین- برحق و...شما وقتی با این کلمات مانوس نیستید چطور دم از حق و امام حسین می زنید؟وانگهی می دونید نادان ترین افراد کیا هستندکسانی که به فهم عمومی توهین می کنند؛اونم فهم ملت باهوشی مثل ایران به نظر شما به غیر یه خود شیفته کی می اد به فهم و دریافت عمومی توهین کنه؟
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 23:56
bahar 2014 - فرانکفورت - المان
شماره ۲ استاد حقیقتجو باید گفت که دشمن با پای خود به گور آمده است . دشمن وظیفه و تعهد من را چند صد برابر کرد ، استاد گرامی‌ اینها iran bahoosh - تهران - ایران -مثل اینکه کهریزک را فراموش کردند و من را گرامی‌ خطاب می‌کند و شما استاد گرامی‌ من را .......
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 00:06
moeiin - تهران - ایران
جواب به تکست شماره 1 حقیقت جو .. سلام .. اینکه گفتی یک نفر با ای دی های متفاوت می یاد تا نشون بده طرفدارهای نظام کم نیستند . باید بگم :. امثال من و ایشون زیاد می یایم . اما حال و حوصله جواب دادن به اراجیف تو رو نداریم .. چرا که تا پریروز به قول خودت توی صف انقلابی ها بودی و توی جنگ حضور داشتی . الان به غلط کردن و ..!! خوردن افتادی . و از گذشتت اینو . پشیمونی ! . حالا از کجا معلوم پس فردا . درباره این افکارت دوباره به غلط کردن و ..!! نیفتی !؟ . یه کم ثبات شخصیت داشته باش پسرم !! . نه خدایی جونه من جوابم رو بده !!. یه تضمین بده که فردا از حرفات پشیمون نمی شی ..!.
‌چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 23:59
iranibahoosh - تهران - ایران
این شما هستید که در خواب و خیالات سیر می کنید اگر یه گشتی در نت داشته باشید می بینید هزاران هزار سایت طراحی شده درست به خاطر برطرف کردن هرگونه شبهه و ابهام و جوابگویی به سوالات! اتفاقا این سایت ها استقبال کردن که دیگران مسائلی رو که براشون مبهم هست بیان کنند؛شما چی فکر کردید فکر کردید تمام ملت ایران بیسواد و چشم و گوش بسته و نادان هستند؟ نادان کسی هست که به شعور جمعی توهین می کنه... و اما ؛ نه که انواع و اقسام شبهات رو در سایت های دلخواهتون نمی گذاریدو هیچ گونه اقدامی برای براندازی اسلام نمی کنید!!! بازم فرصت می خواین؟!خیلی رو دارید بخدا...اتفاقا در فضای بخصوصی از نت اتاقی طراحی شده که خاص جوابگویی به یاوه های امثال شما!. فعلا که شما رفتید آلمان کاسبی، چند می گیرید برای کاسبیتون؟ من اگر جیره خوار باشم که البته نیستم جیره خوار وطنم هستم شما چرا جیره خوار اجنبی هستید؟ محض مزاح می گم ؛ می دونید چرا به جای اب در هاون کوبیدن نوشتم هاون در اب کوبیدن؟ برای اینکه شما زیادی اب در هاون کوبیدید دیدم فایده ای نداشت گفتم حالا این بار هاون رو در اب بکوبید شاید فرجی حاصل بشه!! خیلی ساده اید! ههه.
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 00:17
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
bahar 2014 - فرانکفورت - المان- دوست عزیز اینها قبل از اینکه دشمن من بشوند به خودشان خیانت کردند و دشمن خود شدند زیرا تن به نااگاهی و نادانی دادند. حالا اگر دشمن دانا بودند باز آدم احترامی میگذاشت و از آینها چیزی میتوانست یاد بگیرد. من با حرف شاعر بزرگوار نظامی موافقم که گفته: دشمن دانا که غم جان بود /بهتر از آن دوست که نادان بود. شما هم تندرست و خوش و موفق باشید!
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 00:30
iranibahoosh - تهران - ایران
گفته بودید افغانی بیاید خودش را ایرانی جای بزند! خیلی خندیدم می دونید چرا چون الان که دقت می کنم می بینم این شمایید که لهجه (آمریکایی - آلمانی ) گرفتیدو رنگ و بویی از ملیت و نژاد براتون نمونده! من فکر می کردم باسوادتر از این حرفها هستید ولی فقط تقلای زیادی زدید که به ذهن متبادر کنید که بله ما هم هستیم!؛ خوبه بدونید همون مولاها که شما می گید درسهایی می خونند که شما از درکش عاجزید و کم می آرید؛ حکم کافر همه را به کیش خویش پندارد بازم در اینجا صدق می کنه حتما شما سواد رو به کراوات و لفظ قلم صحبت کردن وغربزدگی می دونیدکه به دیگران نسبت ناروا میدید اخه می گند هرکسی خودش هرطور هست دیگران رو هم همون طور تصور می کنه! منظورتون از اینکه می گید با من بارها صحبت کردید نکنه در عالم ذر بوده؟( در اینکه عالم ذر چگونه عالمی هست رجوع شود به سرچ گردی ههه)
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 00:32
iranibahoosh - تهران - ایران
مطلب پنجمی دیگه از همه خنده دار تر بودباور کنید خیلی خندیدم؛ این که گفتید؛( استادهای بدبخت هم به خاطر ترسشان از ترور شدن و حفظ جان و مال و ناموسشان و شغلشان مجبورند تن به همکاری و سازش با رژیم بدهند وگرنه مگر استادی جرعت دارد و میتواند در این رژیم سرکوبگر حتی کوچکترین انتقادی به حکومت و اسلام بکند که گوش و زبانش را میبرند و یکی از این چماقدارن گوش و زبان بر خود این کاربر iranibahoosh - تهران - ایران- است که از شعارهای توخالی اش بگذریم ببینید چه تهدیدهائی میکند از پشت مانیتورش؟ وای به حالی که دوتا مخالف اسلام زنده گیر این تروریست بیافتد. ). باید خدمتتون بگم که ما هرچی هم بلدیم از همون استادهای متدین و فرهیخته و با سواد دانشگاهیمون یادگرفتیم و البته در موردش تحقیق کردیم و اندیشیدیم!. می دونید از چی خندم گرفت از اینکه من یه کاربر عادی هستم مثل هزاران ایرانی دیگه و شما انقدر شجاع هستید که حتی در المان و از پشت شیشه مانیتور از من می ترسید! الان دیگه مطمئن شدم با این همه شجاعتتون در زمان جنگ ایران و عراق یکی از فرماندهان سپاه ایران بودید!!!.
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 00:46
bahar 2014 - فرانکفورت - المان
iran bahoosh -تهران - ایران - شما اجازه ندارید من را گرامی خطاب کنید و میهن پرستان را خائن . تو میخواهی‌ از دیواری بلندتر از خودت بالا بری .
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 00:59
iranibahoosh - تهران - ایران
حالا که شکر خدا هرچی تروریست و ادمکش هست افکارش مثل شماست همین چند وقت پیش کنگره ای برگزار شد برای یادبود 17000 شهید ترور؛ شهدایی که توشون از نوزاد 6 ماهه گرفته تا پیرمرد 80 ساله به چشم می خوردکه به دست یه عده تروریست و وطن فروش و البته با حمایت کشورهای غربی و به قول شما فاشیسم شهید شده بودن!. من چه تهدیدی از پشت مانیتور کردم پدرجان ! نترس! با همین روحیه رفته بودید جبهه؟ شما که راست می گید ای لعنت بردروغگو!. شما مدام برای اینکه به مغلطه بیندازید از این شاخه به اون شاخه در حال پریدن هستید و این کاملا از نوشته هاتون هویدا هست؛ یه بار دشمنی خودتون رو با اسلام نشون می دید و بار دیگه می این و از نظام خرده می گیرید و زمانی هم به همین اکتفا نمی کنید و پیکان رو متوجه ملت و مردم ایران می کنید و به اونها انگ بی سواد می زنید!.
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 01:09
iranibahoosh - تهران - ایران
کاسه لیس شما هستید که عفت کلام ندارید و در سرتاسر کامنتتون به غیر توهین چیزی دیگه ای به چشم نمی خوره اگه کاسه لیس نبودید در فکر و خیال تجزیه ایران به سر نمی بردید! من متعجب هستم شمایی که امام خمینی رو قبول نداشتید چطور به حرفشون اعتماد کردید و به جبهه رفتید؟ می گند دروغگو کم حافظه هم می شه همینه! عجب دیگران رفتن جبهه و حتی نخواستن ازشون نامی باشه و شهید گمنام شدن و شما مدعی هستید که فیلمش موجود است! نکنه ستون پنجمی بودید در جبهه!!! . بقیه نوشته هاتون مهملات و چرت و پرت بود هرچند از همون اول به غیر یاوه گویی چیزخاصی به چشم نمی خورد! گویی مثل اون جادوگری هستیدکه بیکباره بیدار شده و همه چیز رو در سیطره ی خرافات و اوهام و خیالات خودش پنداشته و مذهب و دین و مسلک رو ساختگی و دروغین در نظر گرفته به حال امثال شما باید گریست!
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 01:16
iranibahoosh - تهران - ایران
bahar 2014 المان؛. گویا دوستان انگلیسی شما ترجیخ دادن که کامنت بنده رو دیر تر قرار بدند چون من بلافاصله جواب شما رو دادم برای استناد رجوع شود به سطور بالا!. می تونید در سطور بالا مطالعه کنید! استادی که دروغجو باشه دیگه حال و روز شاگردهاش معلومه!
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 01:20
moeiin - تهران - ایران
استاد معظم حضرت حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان ، یه چی بپرسم مردونه جواب بده ..! بابت اینایی که می نویسی پول می گیری !؟ آخه انقدر داری دستو پا می زنی ..! من با این سنگ دلیم دلم داره آتیش می گیره برات !! می گما ..! اگر بابتشون پول قابل توجهی می گیری که برا زن و بچه ات می بری . ادامه بده ! کار خوبی می کنی ! فردا پسرت که بزرگ شد بهش بگو بابات مثه یه مرد !! جرات نکرد بیاد حقش رو از وطنش بگیره ! نشست پشت یه سیستم و فقط کامنت گذاشت تا فرجی بشه و روشنفکری کرده باشه !! ( زرشک !). اگر هم پول نمی گیری !! که باید بگم ! جو گرفتت ! البته یه جاهایی از صحبتات معلومه که جو گرفتت ! خودت هم می دونی !! جونه مرکل کتمان نکنش !. البته ننه بزرگ خدابیامرزم ( خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه !) یه مثل داشت باحال بود ! می گفت هیچ گربه ای برا رضای خدا موش نمی گیره ! حتما یه چی برات می ماسه انقدر دست و پا می زنی ..! اما هر لقمه ای رو سر سفرت نبر ..! این لقمه ای که تو داری می بری ..نونه خیانته ها ..! فردا خونوادت هم بهت خیانت می کننا ..!( قانون 2 نیوتن : هر عملی عکس العملی داره ها . !)
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 07:27
iranibahoosh - تهران - ایران
و البته این شما هستید که با حرفهای ضد و نقیض گور خودتون رو کندید که؛ «خود کرده را تدبیرنیست»!. واما اگر من به ایشون نگفتم گرامی و به شما گفتم؛ برای اینکه امثال ایشون برای شما استاد محسوب می شند اونم از اون نادان هاش و برای ما عددی به حساب نمی آن به قول جناب معین از کجا معلوم که فردا باز از موضعی که الان انتخاب کردن تغییر جهت ندند؛ چون به قول خودشون قبلا اشتباه کردن! و اینکه شما و امثال شما ملعبه ی دست یه همچین کسانی هستید که ثبات شخصیتی ندارند! فقط می تونم بگم خدا هدایتتون کنه و هدایتشون کنه...آمین!. .
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 09:19
iranibahoosh - تهران - ایران
ایشون اسم شکنجه و....آورده بودن این حرفها رو نمی خواد برای ما بزنید که تاریخ همفکران شما از شکنجه ها و ترورها و بمب گزاری ها تاریک و سیاه هست؛ خوب یادم می اد در دوران دبیرستان دوستی داشتم که هرچند وقت یکبار حالش بد می شد، از او که سوال کردند گفت که برادری داشته که همفکران شما اون رو ربوده و پس از جستجوهای زیاد پیکر قطعه قطعه شده اش را در درون گونی در اطراف تهران و در بیابان ها می یابند! و یا اون پدر پیر80 ساله ای که بدون هیچ عذر و گناهی درسالگرد پسرشهیدش به سراغش می آیند و او را نیز به شهادت می رسانند!. معنای میهن پرستی هم نمردیم و فهمیدیم بالاخره؛ میهن پرستی مساوی است با کسی که در اوهام و خیالاتُ تجزیه ایران به سر می بردو کسی که مردم کشورش را بی سواد و فریب خورده و...محسوب می کند و به دامان دشمن پناه می جوید! و همان حرف را می زند که دشمنان قسم خورده ی ایران و ایرانی می زنند یعنی بیگانگان!.
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 09:20
iranibahoosh - تهران - ایران
قرآن جواب امثال شما رو خوب داده اونجا که می فرماید؛. . «وَ ما یَتَّبِعُ أَکْثَرُهُمْ إِلاَّ ظَنًّا إِنَّ الظَّنَّ لا یُغْنی‏ مِنَ الْحَقِّ شَیْئاً إِنَّ اللَّهَ عَلیمٌ بِما یَفْعَلُونَ» قران کریم-(یونس - 36). ترجمه: بیشترشان جز خیال و پندار را پیروى نمى‏کنند، با اینکه پندار به هیچ وجه حق را اثبات نمى‏کند، (پس بدانند که) خدا بدانچه مى‏کنند دانا است‏. هزاران هزار دانشمند که اتفاقا مسلمون هم نبودن اومدن اذعان به معجزه بودن قرآن و حقایق اون کردند و ایشون می آن و می گند اسلام خرافه هست! کسانی مثل «جان ملیا » می اد و اسلام رو دینی آسمانی معرفی می کنه که اکنده از محبت و عاطفه و شرف هست و یا «برنارد شاو» که می گه اروپا تازه در راه فهم و ادراک حکمت و دانش «محمد ص» گام برداشته و علاقه و گرایش خود را به دین اسلام آغاز کرده و یا اینکه «ادوارد جیبون» دین پیامبر ص رو خالی از هرنوع شک و ظن و ابهام می دونه و... بعد ایشون که به حساب خودشون ایرانی وطن دوست! هستند می اد و مهملات می بافه!. و البته این گفتگوها ماها رو در انتخاب راه و ایمانمون راسخ تر می کنه؛. بحث با امثال شما بی فایده هست!
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 09:20
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
moeiin - تهران - و کاربر صد چهره مزدور رژیم ملاها iranibahoosh - تهران - گویا مقاله: کارکرد جهل مقدس در نظام های فاشیستی: از محمد ملکی - را در بالا خوب نخواندید یا درک نکردید یا نخواستید بخوانید چونکه چهره واقعی مخوف زیر ماسک مسلمانی خودتان را میترسید در آن ببینید. بقول شاعر: آینه چو بنمود رویت راست_ خود شکن آینه شکستن خطاست. حکومت ننگ اسلامی با کمک عناصر آلت دست و مزدور امثال شماها مسلمانان جنایتکار، هزاران روشنفکر و روشنگر ایرانی ضد اسلام را که آینه در دستشان گرفته بودند تا ماهیت زشت و خونخوار شما مسلمانهای خرافه پرست را نشان دهند، زدید و کشتید و نابودشان کردید ولی میبینید از آنها نه تنها کم نشدند بلکه روز بروز زیادتر هم میشوند و باعث سیل اسلامگریزی در نسل امروز و آینده ایران میشوند و خواهند شد. پس آینه شکستن شما و کشتن آینه داران فایده ای ندارد! وقتی جهل اسلام برای یکسری مقدس بشود بقول جوردانو برونو فقط باید گفت: لعنت بر جهل مقدس! که امثال شماها را کور و کر و مسلمان متعصب و تهی مغز و بیعقل کرده. با خرافه پرستان مسلمان معتقد به جن و شیطان جای بحث نمیماند! حیف وقت!
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 15:20
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
moeiin (1 - تهران - ایران__iranibahoosh - تهران - ایران_ امثال شما کهنه پرستان مزدور رژیم ملاها و دیگر فریبخوده گان خرافات اسلامی برای آگاهی از خرافات اسلام به 23 کامنت طولانی که تحت عنوان: بررسی تعدادی از خرافات قرآن در لینک همین سایت : https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20130823184709034 - آوردم مراجعه کنید یا در قسمت سرچ همین صفحه در سمت راست چهار کلمه : گلشیفته فراهانی رقص عربی. را بنویسید تا لینکش بیاید و در قسمت کامنتهای کاربران زیر نام کاربری من با استناد به ایات قرآن ببییند پیرو چه خرافاتی هستید. توصیه از من مسلمان سابق و بقول جمله جالبی که خواندم: شگفت انگیزترین خصوصیت اسلام این است که شرط مسلمانی، نشاختن اسلام است و تا وقتی مسلمان باشی، نمی توانی آنرا بشناسی...! برای شناختن اسلام، باید این اجازه را داشته باشی که سخن مخالفین اسلام را بشنوی، و بعدش بعد از شنیدن سخن موافقین و مخالفین، درباره اسلام قضاوت کنی. وقتی در اسلام، شنیدن سخن مخالفین اسلام نهی شده و مثلا به همراه داشتن کتاب آیات شیطانی، مجازات مرگ به همراه دارد، چگونه می توان اسلام را شناخت؟! در 2
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 17:13
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) کتاب آیات شیطانی یک نمونه است، کافیست به یاد بیاوریم که در سنت پیامبر اسلام، کشتن منتقدین و مخالفین، یک رویه کاملا جا افتاده است، مثلا به یاد داشته باشید که پیامبر، خود شخصا دستور به ترور منتقدینش را داده است، چند نمونه آن را در زیر می آورم:- ابوعفک، که مرد بسیار پیری بود، تنها به دلیل سرودن یک شعر طنز علیه محمد، با شکنجه بسیار کشته می شود! منبع: the sirat rasul allah (the life of the prophet of god), by ibn ishaq (1), page 675 - کعب بن اشرف :کعب تنها چند شعر علیه محمد سروده بود، اما به دستور محمد پیامبر، به بدترین وجهی ترور شد. (منبع: صحیح بخاری) - عبدالله بن أُبّی بن سلول العوفی :این شخص صرفا به دلیل اینکه به زنان محمد تهمت زده بوده، بنا به دستور شخص محمد، کشته می شود. (منبع: صحیح بخاری شماره 462) - برای شناخت یک پدیده ای مانند اسلام، باید در باره همه ابعاد آن غور و بررسی کرد، چگونه می توان درباره اسلام، به تعمق و تفکر پرداخت، وقتی سزای کسی که از دین خارج می شود، مرگ است؟! یعنی تیغی را بر گردن شخص می گذارند و می گویند اگر از اسلام خارج شدی، تو را می کشیم، در 3
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 17:13
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) حالا برای خنده دار بودن این ادعا که قرآن کتاب معجزه است به لینک زیر که 70 نمونه با منبع مرجع ایه ها و سوره ها تناقضات در قرآن جمع آوری شده را بخوانید: مقاله-کامل/ -مورد-از-تناقضات-قرآن-https://geranom.wordpress.com/2011/04/04/70 در صورت باز نشدن سایت حاضرم برایش وقت بگذارم و کپی کامنتها را بیاورم. برای قضاوت خودتان که ایا قران کتاب معجزه است یا منبع ترویج خرافات؟
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 17:15
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) حال چه کسی جرات می کند به صورت آزادانه به فکر درباره اسلام اندیشه کند، وقتی که نتیجه آن اندیشه، می تواند به کشته شدنش بیانجامد!؟ از همه مهمتر، زمانی که کسی اسلام را بشناسد، دیگر مسلمان باقی نخواهد ماند، چون به چشم خود می بیند که دین اسلام، یک منجلاب متعفنی بیش نیست! اگر انسانی چشمش باز باشد و تیغ تیز نیز بر گردنش نباشد، بعد از دیدن قوانین برده داری، سنگسار، ترور، کتک زدن زنان ...، فورا از این دین غیر انسانی خارج می شود. لذا براحتی می توان گفت که یک مسلمان، اسلام را نمیشناسد! کافری به امام نقی وارد شد و پرسید:«یا نقی، مهمترین معجزه اسلام چیست؟» امام نقی فرمود: «مهمترین معجزه اسلام این است که تا وقتی مسلمان هستی، نمی توانی اسلام را بشناسی...!»ابالاشی راویت می کند که دهان آن کافر، به قاعده دو وجب باز مانده بود، لذا امام نقی از فرصت استفاده کرد و او را باغ وحش سامرا، به جای اسب آبی فروخت...! در 4
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 17:13
iranibahoosh - تهران - ایران
حقیقتجو- دوسلدورف -آلمان؛. می بینم که همچنان در خواب خرگوشی به سر می برید و به گمان باطل خودتان و یا برای اینکه آبی برآتش دل ریخته باشید و بدین وسیله اندکی از اضطراب درون را که ناشی از بی بصیرتیست ؛ آرام گردانید همچنان در اوهام یک کاربر و چندکاربر به سرمی برید...نکند ما 10 کاربرهستیم در یک روح و یا یک روحیم در ده کاربر!!!. این بدبینی و تخیل عاقبت بیمارتان نکند خوب است! هههه. این چرت و پرت ها که نوشتید و از اینها بالاتر کهنه شده دیگه بابا چیز تازه ای بگید، چون همش تک تک و مو به مو جواب داده شده عمو روشنفکر! اینها ابهامات پیش پا افتاده ای هست به قول معروف دددد مددده شده !. و شما مطمئن باشید کسی که دنبال حقیقت باشه به نتیجه مطلوب خودش و حقیقی بودن اسلام با تحقیق خواهد رسید شما نگران خودتون باشید؛ چرا انقدر از اسلام می ترسید؟!می ترسید یه روزی تمام افکارتون اشتباه از آب در بیاد و اون روز پیش خودتون شرمنده باشید!
‌پنجشنبه 14 شهريور 1392 - 19:49
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
iranibahoosh (1 - تهران - ایران- مال بد ( اسلام) بیخ ریش صاحبش! ما از اسلام میترسیم؟ مرغ پخته از شنیدن این حرفت خنده اش میگیرد! اگر حکومت ننگ اسلامی و نوکرانش امثال خودت وحشت از افشاگری در باره اسلام نداشتید چرا آزادی بیان را در ایران ممنوع کردید؟ چرا همه رسانه ها در ایران اسلامی سانسور و تحت کنترل و فیلتر رژیم هستند؟ چرا هرگونه اظهار نظر انتقادی در باره اسلام بعنوان توهین به مقدسات حساب میشه و فوراً با بگیر و ببند و زندان و شکنجه و اعدام و مجازات جوابش را میدهید؟ اگر اسلام ایدئولوژی قوی بود با زور و اجبار و توسر مردم زدن ( مثل حجاب اجباری ) مردم بیچاره ایران را به زور مسلمان و ترور نمیکردید و ترس از نظرات افشاگرانه در باره اسلام عقب مانده نداشتید! کسی که به مردم زور میگوید نشان از ضعف ایدئولوژی اش است. ترس ما از اسلام برای این است که اسلام آیین خشونت و ترور پروری است با استناد با آیات قرآن. اسلام باعث عقب ماندگی ذهنی انسانها میشود که بهترین نمونه بارزش خودت هستی! اسلام دین خطرناکی است که باعث این همه ترور و فجایع بنام او با جنگ بین سنی و شیعه شده . در 2
جمعه 15 شهريور 1392 - 03:09
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
2) و هرروز صدها انسان بیگناه جانشان را از دست میدهند. اسلام ضد علم و دانش بوده و هست! اسلام ضد ازادی و دمکراسی است! در اسلام حقوق بشر وجود ندارد. در اسلام زن نصف مرد ارزش دارد و همردیف شیطان است. اسلام محصول ذهنی عربهای عقب مانده 1400 سال پیش است و مناسب زمان امروزه نیست و جوابگوی نیازهای بشر امروزی نیست و برای همین حتی در کشورهای اسلامی اکثر مردمش دنبال فرهنگ و دانش و علم غربیها و سبک زندگی آنان میروند. خدائی که در اسلام معرفی میشود توهین به خداست چونکه نتایج هذیانگوئی یکسری آدمهای مسلمان بیسواد گذشته است که صاحب یکهزارم یافته های علمی امروز نبودند و چوپان و شتر چران عرب بودند. اسلام به زور شمشیر وارد ایران شد و برای تاراج مال و ناموس ایرانیها مسلمانهای صدر اسلام نقشه کشیده بودند نه برای هدایت مردم ایران. اسلام یک دین فاشیستی است به دلیل فرمانبری مطلق از خدا و پیغمبرش که فرد مسلمان بدون چون و چرا باید قبول کند و از همینجا ازاد اندیشی و فکر کردن را از فرد مسلمان میگیرد و او را در زندان فکری اسلام محبوس میکند. در 3
جمعه 15 شهريور 1392 - 03:09
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
3) و برای همین است که مسلمانها بعد از 1400 سال هنوز در اختراعات و پیشرفت امروزه بشر نقشی موثر نداشتند و ندارند و همه کشورهای اسلامی وابسته به تکنیک و اختراعات غربیها هستند. تو اگر به شستشوی مغزی خودت قانع نبودی و فردی حقیقت یاب بودی و ترسی از لغزش ایمانت نسبت به اسلام و خدایت نداشتی شهامتش را میتوانستی داشته باشی که چند تا کتاب و کار تحقیقی از دید مخالفان اسلام بخوانی یا حرفهایشان را بشنوی تا بعد در قضاوت درست یا غلط بودنشان تصمیم بگیری. جمله بالا واقعاً درست است:شگفت انگیزترین خصوصیت اسلام این است که شرط مسلمانی، نشاختن اسلام است و تا وقتی مسلمان باشی، نمی توانی آنرا بشناسی...! حالا بیا یک شش ماه از خدای خودت اجازه بگیر و طلب بخشش کن که دست از مسلمانی برداری و فردی آزاد باشی و آزاد زندگی کنی و تجربه کنی آیا راست است برای شناخت چیزی مثل اسلام باید آنرا از بیرون برانداز و بررسی کنی تا شناخت غیر متعصبانه در باره اش پیدا کنی؟ شاید حرف کافرها درست باشد که دربینشان اکثراً افراد تحصیل کرده و باسواد و روشنفکر هستند. در 4
جمعه 15 شهريور 1392 - 03:09
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
4) و چه دلیلی دارد که ترس از سیستم عذاب جهنم نداشته باشند و اینقدر ریسک میکنند و بی دین زندگی میکنند؟ اولاً برایت امتحان زندگی غیر مسلمانی مشکلاتی شاید اوایل داشته باشد؟ چونکه متدین بودن فرد هم بخاطر ممانعت از یکسری چیزها خیلی هم بیخاصیت نیست و فرد متدین را در برخی زمینه ها ثبات و ارامش میدهد که گاهی برای راحت طلبی ذهنی و فکر نکردن گویا خیلیها مسلمان یا متدین میشوند و برایشان نوعی عادات روزمره بدنبال دارد و برای همین میگویند دین افیون توده هاست چونکه باعث خماری و یکنواختی زندگی فرد متدین میشود و برای این احساس خود گول زدن یکسری به ارزشهای خداپرستی و دینگرائی پناه میبرند و به نحوی احساس امنیت و راحتی جسمی و روانی میکنند البته تا زمانیکه پی به ارزشهای دیگر نبرده باشند و شناختی از مکاتب و شیوه های زندگی دیگر و دیگران نبرده باشند. من خودم در خانواده مسلمان بدنیا آمده و بزرگ شدم و در مقطعی از زندگی ام فردی مسلمان هم بودم و شاید اسلام را بهتر از شما بشناسم و بهتان تدریس کنم؟ در 5
جمعه 15 شهريور 1392 - 03:09
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
5) بابا بزرگ طرف مادری من آخوند بود و عموی من هم آیت الله و مدرس در حوزه علمیه قم و بحث خداپرستی و اسلام را در زمان حیاتش هم داشتیم که چون تشنگی یادگیری جوانی ما با خرافات اسلامی سیراب نمیشد و نمیکرد به دنبال مطالعه و تحصیللات عالیه تا به اروپا ما را کشاند و مسلمانهای امثال شماها مطمئن باشند که ما راهمان را آگاهانه و از روی تحقیق و تحصیل و علم و دانش و آگاهی انتخاب کردیم و برگشتن به خرافات اسلامی که سودجوئی برخی ملاهای شارلاتان را تامین میکند نه تنها غیر ممکن است بلکه پیشنهاد داریم تا دیگر مسلمانهای گرفتار اندیشه دینی زنجیرهای اسارت فکری محدود خود را پاره کنند و ببینند پشت حصار بلند کشیده شده توسط اسلام گویا سرزمین سرسبز آزادی و تمدن و پیشرفت و زیبائی اندیشه های مختلف هم وجود دارد که بدرد زندگی و رفاه بشر بهتر میخورند و خوشبخت شان میکنند تا پناه بردن به موجود واهی و خیالاتی و مکتبی سرچشمه گرفته از خرافات. این راه برای هرکی دوست داشت همیشه باز است و هرکی هم نخواست در دینداری اسلامی خودش بماند ولی آنرا موضوع خصوصی و شخص خودش بکند. در 6
جمعه 15 شهريور 1392 - 03:09
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
6) و نه مثل ملاها خودش را قیم دیگران بکند و در زندگی دیگران دخالت بکند و برایشان تصمیم بگیرد و این هم دلیل دیگر بیزاری و تنفر ما از اسلام است که با سیاسی کردنش ابزار قدرت و چماقی شده برای به زنجیر اسارت کشیدن کسانی که نمیخواهند مسلمان باشند. مسلمانهای کاسبکار دینی امثال شماها هم با به قدرت رسیدن اسلام سیاسی چنان چهره زشت از اسلام و مسلمانی نشاند دادند و هنوز میدهند که برحق بودن انتقاد ما مبنی بر سازش ناپذیری اسلام و مسلمانهای تندرو با شرایط امروز را تایید و تصدیق میکند. من خودم اگر به اسلام نه گفتم و میگویم صدها دلیل دارم و میتوانم بیاورم. تازه کافری من و میلیونها نفر دیگر فکر نکنم به مسلمانهای زورگوی امثال شماها که از اسلام چماق فرمانبری و اطاعت بی چون و چرا ساختید ربطی داشته باشد و تازه به قول شاعر حافظ: عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت _ که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت._ من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش_ هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت! در 7
جمعه 15 شهريور 1392 - 03:09
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
7) شما مسلمانهای تندروی سیاسی که از نظر اخلاقی و معنوی نشان دادید که هیچ برتری از غیر مسلمانها ندارید و تا زمانی دست از تفکر خود را قیم مردم دانستن برندارید بیشتر باعث اسلامگریزی مردم میشوید که آنرا باید به فال نیک گرفت! بیخود نبوده که دوران مبارزه با جهل مقدس و خرافه پرستی را افراد چون خیام صدها سال پیش شروع کرده بودند و اینرا چه زیبا بیان میکند:تا چند زنم بروی دریاها خشت_ بیزار شدم ز بت پرستان و کنشت ( که منظورش شما مسلمانها باشید).خیام که گفت دوزخی خواهد بود؟ _ که رفت به دوزخ و که آمد به بهشت؟ خیام، شکایت خود را از سکون و افسردگی مردم زمانه‌ی خود ( مسلمانها ) این‌گونه بیان می‌کند: گاوی است بر آسمان قرین پروین ( خدا ) / گاوی است دگر نهفته در زیر زمین( پیغمبر) - گر بینایــی چشــم حقیقت بگشـا / زیـر و زبـر دو گـاو مشتـی خر بین( مسلمانان ). ببنید خیام این حرف را در باره مسلمانی چه زمانی زده که تا به امروز هم صدق میکند! امان از دست مسلمانهای زورگوی بی منطق! ما میگیم نره، شما هی بگید بدوش! نر بودن اسلام باعث اسلامگریزیست!
جمعه 15 شهريور 1392 - 03:09
Nimi1354 - تربت جام - ایران
ایران باهوش شما راچه ربط هست با اسلام خواهشا ازآیات قران استفاده ابزاری نکنید.شماها باقرآن بیگانه اید اصلا رفتار واعمال شما باعث شده که این آقایون که ازاسلام فقط منش وکنش شما رادیدن واسلام گریز شدن
شنبه 16 شهريور 1392 - 01:21
alireza135251 - تهران - ایران
دوستان یادتون رفته که سران امریکا برای حمله به عراق هم همین موضوع تسلیحات شیمیایی رو بیان میکردند اگر این حرفها رو باور کنم به شعور خودم اهانت کردم
شنبه 16 شهريور 1392 - 19:38
iranibahoosh - تهران - ایران
حقیقتجو-دوسلدورف-آلمان. باید بگم اکثریت ملت ایران نوکر وطنشون هستند و چه افتخاری بالاتر از این که برای سرزمین و شرافت به خدمتگزاری بپردازیم .....! . اتفاقا فضاهای گوناگونی طراحی شده برای همون سوالات ایدئولوژی و مقدساتی که شما ازش نام بردید و هرروزه جوانان و افراد زیادی به این پایگاهها رجوع می کنند! البته مقصر نیستید سالیان سال در دامان بیگانگان زندگی کردن باید هم شما را از اوضاع و احوال ایران بی خبر نگه داره ! هزاران هزار متخصص و کارشناس و دکتر و تحصیلکرده داریم که همگی با سواد و متدین و با عقل و منطق هستند که همگی به اسلام اعتقاد راسخ و کامل دارند؛ اتفاقا بسیاری از معارف دینی رو همون کارشناسان و متخصصین به ما آموختن؛ متخصصینی در تمامی رشته ها اعم ازفنی و مهندسی و و پزشکی و..... از قضا خیلی هاشون هم در همون کشورهای غربی اموزش دیدن و یا در جاهای دیگه ولی به میهن عزیز برگشتند و در خدمت مردم به کار می پردازند ودارای تدین و مذهب هستند و همشون هم خدا و اسلام رو قبول دارند.
شنبه 16 شهريور 1392 - 21:16
iranibahoosh - تهران - ایران
دانشمندان بزرگی نظیر جابرن حیان و بوعلی سینا و شیخ بهائی و خواجه نصیرالدین طوسی و فردوسی و...همه مسلمون بودند و همه به اسلام اعتقاد داشتند و اتفاقا با الهام گرفتن از آیات قرآن که تشویق کرده به علم آموزی به مدارج بالای علمی رسیدن. دشمنی شما در سه مقوله خلاصه شده؛ 1- دشمنی با نظام 2- دشمنی با اسلام و 3- دشمنی با ملت غیور ایران که هریک مبحث جداگانه ای رو مطلبه و شما به علت افکار پریشانتون تمام مباحث رو باهم خلط کردید؛ چون اگر کسی در نظام کار اشتباهی انجام می ده؛ اون کار اشتباه فقط مختص همون یک نفر هست نه کل نظام و کل اسلام !
شنبه 16 شهريور 1392 - 21:18
iranibahoosh - تهران - ایران
هیچ نظامی نمی تونه برای تک تک افراد پلیس قرار بده که کار اشتباهی انجام ندند! از اسلام چه بدی دیدید که انقدر باهاش دشمنی دارید مگه دستورات اسلام به غیراز محبت و مهربانی و رفعت و...هست ؟!. اسلامی که می گه حتی اگر به چهره ی پدرو مادرت با محبت نگاه کنی پاداش و ثواب داره! اگر در راه خدمت به مردمت و به مرگ طبیعی بمیری شهید حساب می شی! ؛ اسلامی که می گه بهترین شما نزد خدا با تقوا ترین شما هست و کسی نسبت به دیگری برتری نژادی نداره و اسلامی که می گه اول همسایه و بعد خودت و این همه به محبت سفارش کرده و هزاران و هزاران نمونه دیگه!. اگر هم درجاهایی مجازات هایی قرار داده شده درست به همین خاطر رفعت و مهربانی اسلامه؛ چون مصلحت عموم و تک تک افراد خیلی مهمه و اگر قرار باشه مجازاتی برای شخص مجرم قرار داده نشه مردم امنینت جانی و مالی و حیثیتی واخلاقی .. نخواهند داشت.
شنبه 16 شهريور 1392 - 21:19
iranibahoosh - تهران - ایران
البته من منکر نمی شم ممکنه در ایران اسلامی کنونی خیلی از مشکلات و معایب باشه؛ ولی اون چیزی که مسلم هست این هست که همیشه باید اصل رو در نظر گرفت و سعی در جهت رسیدن به اون اصل رو مد نظر قرار داد و اصل چیزی نیست مگر حرکت به سوی اون جامعه نمونه ای که اسلام و مردم خواستن ! مگر اسلام چیزی به غیر دستور درست زندگی کردن هست ؟....و همون که مردم به خاطرش انقلاب کردندو در جنگ تحمیلی و سایر جاها عزیزانی رو تقدیم کردن .. و اگر امروز ما نتونستیم به اون ایده آل برسیم این اشگال از ما هست که به حکم انسان بودنمون و به حکم اینکه معصوم و عاری از خطا و اشتباه نیستیم ممکنه در جاهایی اشتباهاتی داشته باشیم و قوانین اسلامی رو اونطور که باید اجرا نکنیم وبه علت وجود نداشتن معصوم هست که یه چیز طبیعی هست!....احادیث و روایاتی هم که بیان کردید همش جواب قانع کننده داره و البته بعضی هاش جعلی هست و قابل استناد کتب روایی شیعه نیست!.....و یا اینکه تفسیر داره با استفاده از آیات قران...!
شنبه 16 شهريور 1392 - 21:20
iranibahoosh - تهران - ایران
اگر درجاهایی تندرویی هایی می شه شما نباید این رو به حساب اسلام بگذارید شما باید اسلام رو جداگانه مورد بررسی و مطالعه قرار بدید از هر نظر....اتفاقا در اسلام افراد به تحقیق و بررسی تشویق شدند.. واما؛ تحقیق و بررسی حسابش با دشمنی و برهم زدن مملکت و از آب گل آلود ماهی گرفتن برای مقاصد پلید بیگانگان جداست! اگر شما شاگردی در سرکلاس داشته باشید اون شاگرد تا زمانی بهش حق بحث و تحقیق می دید که با شیطنت ها و شلوغ کاری ها و به قول شما آزادی های بی حصر و حدش و اذیت و آزار دیگران راه رو برای آزادی دیگران نبنده؛ ولی اگر همین شاگرد بیاد و دست بغل دستیش رو به بهانه اینکه می خوام آزاد باشم بزنه و بشکنه و یا اینکه به ناموس دیگران و عقیده و مرام دیگران توهین و فحاشی کنه تذکر نمی دید؟! و با اون برخورد نمی کنید؟!
شنبه 16 شهريور 1392 - 21:20
iranibahoosh - تهران - ایران
همین مطلب در مقیاس بسیار بزرگتر در مورد کسانی که در یه جامع هستند صدق می کنه...! کتاب آیات شیطانی اهانت به عقیده و مرام جمع میلیاردی مسلمانان هست ! مسلمانانی که دفاع از عقیده اشون از جون خودشون بالاتره! و شما توقع دارید مجرم هیچ مجازاتی نشه؟! نویسنده این کتاب در واقع با نوشتن این کتاب نه قصد تحقیق داشت و نه قصد پژوهش !. ازادی مورد نظر شما اهانت به مقدسات میلیون ها مسلمان هست اونم بدون اینکه قصدتون تحقیق و پژوهش باشه ؛ اینکه قانون هر مملکتی خاص اون مملکت هست و خارج از شدن از چارچوب قوانین باهاش برخورد بشه تنها خاص ایران نیست؛ چون هرمملکتی از قانون خاص خودش پیروی می کنه و برای اینکه مردم یه کشور امنینت جانی و اخلاقی و...لازم رو دارا باشند لازم هست قانون حرف اول رو بزنه؛ در غیر اینصورت هرج و مرج و ناامنی موجب اذیت و آزار همون مردم می شه! درایران هم که اکثریت مردم مسلمان هستند همین قاعده وجود دارد؛.
شنبه 16 شهريور 1392 - 21:21
iranibahoosh - تهران - ایران
برای نمونه حتی ممالکی که دم از آزادی بیان و آزادی های بی قید و شرط می زنند از این قاعده پیروی می کنند؛ . . در کشوری مثل فرانسه که کشوری کاملا آزاد محسوب می شود؛ حق انتخاب و اختیار دختران و زنان مسلمان را که به استناد دین و شریعت اسلام به داشتن پوششی عفیفانه در جامعه دعوت شده اند از اونها سلب شده و از این طریق راه اونها برای انجام تحصیلات، اشتغال و حضور اجتماعی که حق مسلم هر شهروند هست ازشون گرفته شده!! و یا شخصی مثل رژه گاردی فیلسوف بزرگ فرانسوی به علت بعضی از اظهار نظرات محاکمه و مجازات می شه و یا . دکتر «عبدالله وهبی» تهیه کننده شبکه یک تلویزیون فرانسه هست می گه؛ « در دادگاه «مولوز» برای اینکه به نفع مسلمانانی که تنها قصدشان دفاع از اسلام و اعتقادشان بود شهادت داده بودم، من را به پرداخت یک‌هزار یورو و 3 ماه زندان محکوم کردند.»!! .
شنبه 16 شهريور 1392 - 21:22
iranibahoosh - تهران - ایران
شما گفتید اسلام دین خرافات هست!....اشتباه شما همینه چون درست اسلام اومده برای همین منظور یعنی برای مبارزه با خرافات و جهل خود قرآن فرموده:... امن هو قانت ءاناء اللیل ساجد قائما یحذر الاخره و یرجوا رحمه ربه قل هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون انما یتذکر اولوالالباب. (زمر: ۹(. ]آیا چنین کسی بهتر است] یا آن کسی که در طول شب در سجده و قیام، اطاعت ]خدا]می کند [و] ازآخرت می ترسد و رحمت پروردگارش را امید دارد؟ بگو: «آیا کسانی که می دانند و کسانی که نمی دانند یکسانند؟» تنها خردمندانند که بپذیرند. برهمین اساس و مبنی بر حدیث معروف پیامبر ص( دانش را بجویید ولو در چین باشد و جستن دانش برهرمسلمانی واجب است ) است که شاعر می فرماید؛ . چنین گفت پیغمبر راستگوی*********زگهواره تا گور دانش بجوی ( حکیم فردوسی). و ... حقیقتجو-دوسلدورف-آلمان؛.
شنبه 16 شهريور 1392 - 21:23
iranibahoosh - تهران - ایران
دور از هرگونه بغض و کینه و خالصانه و دلسوزانه و به دور از هرگونه تعصبی ازتون می خوام ؛ به همون خدایی که شاید قبول نداشته باشید؛ قسم به هر خوبی که بهش اعتقاد دارید؛ اشتباه می کنید...تمام این شبهاتی که بیان کردید همش جواب قانع کننده داره! باور کنید چندتا ایدی هم ندارم تنها ایدیم همین هست و بس اگه دقت کنید متوجه می شید! به حال من فرقی نمی کنه؛ نه اگر شما به خدا و دین اعتقاد داشته باشید سودی به حال من داره نه ضرری به حال من داره؛ ولی از روی محبت و دلسوزی دارم می گم باور کنید تک تک مواردی که هم اینجا و هم در اون ادرسی که داده بودید بیان کردید همه جواب داره اگه دنبال جوابش باشید؛ اونم جوابهای قانع کننده ! بعضی از موارد که اصلا صحت نداره اگه برید دنبال جواب متوجه می شید که علتش چیه... شما بیاین به خاطر خودتون هم که شده یه دور دیگه از پایه شروع کنید حتی اگر 1% هم اعتقاد ندارید؛
شنبه 16 شهريور 1392 - 21:24
iranibahoosh - تهران - ایران
البته من نمی دونم به خدا اعتقاد دارید یا نه ولی اینطور که برداشت کردم از یکی از نوشته هاتون گویا به خدایی هم اعتقاد ندارید؛ ولی حتی اگه اینطوره بیاین از پایه تحقیق کنید واین بار در تحقیقتون به دنبال خدا بگردید از راه برهان های عقلی و منطق ؛ برای یکبار هم که شده پیش یه اسلام شناس واقعی کسی که باسواد و با اخلاق باشه و مسلمون شیعی مذهب باشه برید از همین طریق نت هم می شه پیدا کرد و ازش بخواین خدا رو براتون اثبات کنه و هرپرسشی دارید ازش بپرسید؛ حتی اگر اون لحظه نتونست می ره براتون تحقیق می کنه با دلیل و عقل و منطق بهتون جواب می ده. حتی اگه جوابش قانع کننده نبود پیش یه نفر دیگه برید ...این فکر رو نکنید که همه ایرانی ها مسلمان زاده به دنیا اومدن و اصلا اینگونه سوالها براشون پیش نیومده ؛ اتفاقا این سوالاتی که نوشته بودید برای همه پیش اومده حتی اگه شده یکبار ولی دنبالش رفتن و به جواب رسیدن ؛
شنبه 16 شهريور 1392 - 21:25
iranibahoosh - تهران - ایران
من نمی دونم شما چه اتفاقی افتاده براتون که با توجه به اون خانواده ای که گفتید داشتید اینگونه شدید؛ ولی هرچی بوده سو برداشت شما بوده ؛ همه رو با یه چوب نزنید! عیب از افرادی بوده که بد برخورد کردن نه از اسلام...خدا آمرزنده و مهربانه به سمتش برگردید...! چطور می تونید بدون اینکه در دلتون نور ایمانی باشه زندگی کنید؛ احساس وجود خدا خودش عشق و معرفت رو در دل انسان زنده می کنه و بهش امید می ده! خدا جویی در فطرت همه هست برای همین هم هست که انسان همیشه احساس می کنه به دنبال گمشده ای می گرده ...اتفاقا یکی از علل اینکه هرکی به خدا و مذهب اعتقاد داره احساس آرامش درونی می کنه همین فطرت خداجویی انسان هست که در قرآن هم به اون اشاره شده... من ایمان راسخ دارم به اعتقاداتم و نه براساس عادت نیاکان و گذشتگان و براساس تحقیق و عقل و....و اکثر افرادی هم که مسلمون هستند همین طور... در آخر برای هدایت شما و کسانی مثل شما به درگاه خدای مهربان دعا می کنم و ازش می خوام راه درست رو بهتون نشون بده که دوباره به سمتش برگردید! . دلت گر به راه خطا مایلست ............. ترا دشمن اندر جهان خود دلست ( حکیم فردوسی).
شنبه 16 شهريور 1392 - 21:26
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.