رژه بزرگ همجنسگرایان در شهر کلن
+173
رأی دهید
-181
روز یکشنبه (۷ ژوئیه/ ۱۶ تیر) جشن خیابانی "کریستوفر استریت دی"، رژه بزرگ همجنسگرایان و دگرباشان جنسی، در شهر کلن برگزار شد. به گفته برگزارکنندگان امسال یک میلیون نفر از این مراسم دیدن کردند.
برای دیدن تصاویر کامل این گزارش , بر روی عکس زیر کلیک کنید
در صورتی که بدلیل فیلترینگ به سایت دویچه وله دسترسی ندارید , اینجا را کلیک کنید
God666 - تهران - ایران
به اینها باید نشان شوالیه بدن و الکویی باشن براى نسل اینده تا بیشتر أدمها همجنسکرا بشن بعد برن سیاها رو از أفریقا بیارن تا بتونن از بس زنان europaye بر بیان مردم مسخره و توهى که فقط تو ظاهر میخوان نشون بدن که ما با همه فرق داریم و از همه بیشتر میفهمیم بعد یه مشت مهاجر هم تا میانًEuropa میخوان اداى ایناًرو در بیارن مخصوصا ایرانیها أولین جیزى که یاد میکرن با ایرانیها نکرد نه برو با اینها بکرد اخرشم یا gay میشى یا یه روانى مالیخولیاىى که فکر میکنى از همه بیشتر میفهمى اولینً حرفشونم اینه ما از ایرانیها ضربه خوردیم همه ضربه خوردن معلوم نیست کى ضربه زده .تنها راه موقفیت اینه که به فرهنک و سنت خودمون احترام بذاریم و سعى نکنیم که بخوایم مثل اینها أدا در بیاریم جون اینها فرهنک شون همینه که میبینید
دوشنبه 17 تير 1392 - 17:53
dark night - تهران - ایران
این چه کثافت بازی که دنیا رو بر داشته، یک روز خبر از کلن روز دیگه نیویورک و.....هر هفته دارن رژه میرن.
دوشنبه 17 تير 1392 - 18:13
دل سوخته - اریزونا - امریکا
حیوان بودن حد و مرزی نداره
دوشنبه 17 تير 1392 - 18:58
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
برابری اجتماعی!! ؟ وقتی تو اتوبوس کنارت بشینند بخاطر گشاد شدن مجرای خروجی انتهای روده بوی بد میدهند که گاها با صدا همراه است! اگه بچه به فرزندی بگیرند با دو تا پدر یا مادر تو مدرسه بخاطرتربیت نامعمول با بقیه بی رحمانه برخورد میکنه و غیر قابل اعتماده. نمی دونم پس ازادی اجتماعی من و بچه ام چی میشه؟
دوشنبه 17 تير 1392 - 19:42
Rezanl - امستردام - هلند
خدا نگهشون داره این دشمنان اسلام را
دوشنبه 17 تير 1392 - 20:31
paksan - آمریکا - آمریکا
تهوع آوره ...واقعاً این ماسکهایی که می زنند نشون از چهره واقعی این افراد داره و واقعاً با انتخاب این راه همین شکل حیوانات احمق رو می گیرن که یه رابطه پوچ و بی هدف رو با هزاران تهدید مریضی رو دنبال می کنند .به نظر من همه این افراد شکست خورده در روابط جنسی واقعی بین دو جنس هستند که برای فرار از شرایط به این سمت می رن یه زمانی برای فرار از این شرایط به سمت مواد مخدر می رفتن و هیپی می شدن یه زمانی به مشروب .. این موج دائمی نیست و بیشتر برای فرار از مشکلات روحی است و بیشترشون وقتی می فهمند که دوران جوانی رو طی کردن و دوران پیری هم هیچکس حاضر نیست یک همجنس باز رو تحمل کنه حتی خودش و اون موقع اس که تصمیم می گیرند تغییر جنسیت بدن و نود درصد این افراد در زمان پیری اگر مردم باشند با لباس زنانه و آرایش می شه دیدیشون تو خیابون و اگر زن باشند تبدیل به یک بشکه کثیف مثل یک پیرمرد چاق که دیگه چیزی تو زندگی براش مهم نیست می شن واقعاً باعث تاسف هستش ولی خوب این راهیه که اینها انتخاب کردن و معلومه انتهاش هیچی نیست و یه راه بی آرزو و بی خاصیت
دوشنبه 17 تير 1392 - 18:46
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
(2) ضمنا اون چند تا مذهبی شکرک زده دور بر ندارن، این نگاه شخصی من به یه موضوع اجتماعی و به هیچ عنوان تایید و تصدیق مهملات و تهوعات مکتوب و منقول یک مشت مذهبی دشمن تر از طاعون برای انسانیت نبوده و نیست. ممکنه سخت در اشتباه باشم. از همجنس گراهای محترم بخاطر تند رویم در ارائه صادقانه دیدگاهم هم عذر می خوام. همین. اما فکر می کنم این رژه ها در تضاد صریح با سلامت مسافرت بسیاری از بی همراه های مسافر در جاده های مزخرف زندگیه و برای بسیاریشون به فاجعه ختم می شه، به انزوایی برامده از انتخابی نادرست با نگاهی تکسویه به تابویی که بسیاری برای شکستنش زحمت ها کشیدن اما رژه نرفتن!!
دوشنبه 17 تير 1392 - 21:51
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
ضعف دموکراسی + ضعف مغزی + توجیه تخصصی و آنالیز حرفه ای اشتباه با جهت گیری بر اساس پارامترهای اساسا درست! حقت با بقیه یکسانه درست، حق احترامت محفوظه اونم درست، بیمار نیستی و تغییر دادنت خودش بیماریه اینم درست، اما میشه بمن بگی رژه رفتنت وقتی بچه 5 ساله اکثریت به توی اقلیت نگاه میکنه و الگوبرداری اشتباه میکنه برای چیه؟! مگه نه اینکه با بقیه فرقی نداری، خوب این قرتی بازیهای منم حق دارم منم خیلی محترمم یعنی چی احمق جان؟! تو حق نداری از اصول دموکراتیک در جهت متزلزل کردن بنیان های فکری افراد بدون استایل یا دارای ضعف شخصیت و هویت و یا کودکان معصوم و کنجکاو استفاده کنی چون اون اصول بتو حق این دلقک بازیها رو میده. اون روشنفکریت تو حلقم! دنیایی که یک سرش طالبان باشه اون سرش رژه تو بدرد کشیدن سیفون می خوره و بس.
دوشنبه 17 تير 1392 - 21:44
Shahin.Orel - تهران - ایران
آقای سلطنت طلب از ابوظبی هنوز نظر نداده ؟ نگرانش شدم !
دوشنبه 17 تير 1392 - 22:45
على سامورايي - هامبورگ - المان
واقأ نظرهاییکه با منطق هست خیلى قشنتر و تاثیر گذارتر از نظرهایی است که با فحش و ناسزا همراهه من هم تقریبأ با نظر دوست خوبمون منگوله مشهدى موافقم
سه شنبه 18 تير 1392 - 01:12
Shahin.Orel - تهران - ایران
٢ نفر توی کلن شب ها قبل از اینکه خوابشون ببره،به هم دیگه میگن دوستت دارم!هزاران کیلومتر اون ور تر ،توی استرالیا (اسب آتش - سیدنی) بی شرمانه میگه که این ها توی اتوبوس بوی مدفوع میدن !!!! شاید روزی توانائی های فرهنگی جامعه من هم به حدی برسه که قضاوت در مورد اتاق خواب دیگران رو تنها به خود اونها واگذار کنه . شاید،یک بار دیگه اگردر خیابونهای تهران قدم زدیم و چنین افرادی رو ملاقات کردیم ، به جای نگاه تحقیر آمیز ، اونها رو در آغوش بکشیم ، و عذر خواهی کنیم از اینکه نسل ها ، هموطنان من زندگی رو این چنین به اونها زهر مار کردن! شاید اون روز فرزند آقای اسب آتش هم در ارتباط با مدنیت جامعه استرالیا اون قدر توانائی به دست آورده باشه که کمک به تعدیل ناتوانائی های پدر کنه
سه شنبه 18 تير 1392 - 01:31
mashady - منچستر - انگليس
این بیماران روانی ماسکهای حیوانی میزنند تا اعلام کنند انسان نیستند !!!
سه شنبه 18 تير 1392 - 01:57
raha1984 - هامبورگ - المان
اینها از ظاهرشون میشه مشکلشون رو فهمید و کاربران عزیز این سایت رو هم از کامنتهاشون که کاملا مشخصه حال و وضع روحی و ذهنیشون چقدر خرابه !!! و این تهوع ها و نفرتهای که ازش صحبت میکنند در واقع از شخص خودشون و شخصیت ناچیز و خرد شده خودشان هست و بس !!!
سه شنبه 18 تير 1392 - 09:04
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
تا وقتى این طرز فکرتونه، هر جا که باشین همینى هستین که هستین. یه مشت آدم احمق و بى سواد. انتظار دیگرى نمیشه از ملت ایران داشت. آخه به شما چه ربطى داره که اینها همجنس باز هستند یا نیستند؟؟ حالا ماها که همجنسگرا نیستیم چه غلطى کردیم؟ مگه با باسن مبارک شما کار دارن؟ این چسزى هست که مادرزادى در یک انسان وجود داره. حالا بعضى ها احساس به جنس موافق خودشون دارند. به شما هم هیچ ربطى نداره. کارى هم به کار کسى ندارند. خیلى هم موفق هستند در جامعه. اون چرت و پرتى هم که اون بابا از استرالیا تعریف کرد که دیگه آخرش بود. متاسفم براى وجود تک تکتون در هر جامعه اى که نفس میکشین.
سه شنبه 18 تير 1392 - 09:54
perser68 - فلوریدا - امریکا
آاه ه ه ه ه ه ه ه،،،... ایران من،سرزمین آریائی،آسوده بخواب،نه ببخشید،نخواب و ببین که چقدر استاد در کنارت داری،همه اهل قلم و همه فیلسوف((((((:بهشتی که میگن تو هستی امروز،همه پاک،همه سالم و هر چه بیمار و مریض هست در تو نیست و فقط در غرب فاسد((((((((((((:آاه ه ه ه ه،،،... بیچاره احمدی نژاد تیر خلاص زن،جور خیلیها رو به تنهایی کشید!
سه شنبه 18 تير 1392 - 10:02
perser68 - فلوریدا - امریکا
خدمت همه استادان و فیلسوفانی که از بهشت ایرانشون به دلایلی که برای خودشون محترمه و به من ربطی نداره بیرون اومدن و در غرب و یا فرنگ فاسد،مجبور هستند و یا مجبور نیستند زندگی کنند،تقاضا دارم یه نسخه هم برای اون۵۰میلیون متر مربع مزارعی که با فاضلاب آبیاری میشه بپیچند.با تشکر((((((((((((((((((:
سه شنبه 18 تير 1392 - 10:11
perser68 - فلوریدا - امریکا
shahin.Orel -تهران -ایران. شاهین جان،اصلا نگران نباش،مثل سلطنت طلب انقدر هستند که جای اونو پر کنند((((:انقدر برات مینویسن که میشه به تمام دنیا فرهنگ ایرانی رو نشون داد(((((:فقط کمی صبر(((:بیچاره احمدی نژاد تیر خلاص زن جور خیلیها رو یک تنه کشید((((((:و همه خوشحال که احمدی پرّ کشید،دیگه نمیدونند که مثل احمدی نژاد آدم خور زیاد داریم تو اون مملکت طاعون زده اسلام ناب!!!
سه شنبه 18 تير 1392 - 09:49
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
هر وقت تونستید به عقاید و طرز زندگى دیگران احترام بزارین، اونوقت خودتون هم محترم خواهید بود. همجنسگرایى پدیده مدرن و اروپایى نیست. همجنسگرایى از زمانى که انسان وجود داره وجود داشته. تا ٤٠ سال پیش همه همجنسگرایان در اروپا زندگى مخفیانه اى داشتند. خیلى ها حتى بخاطر اجبار اجتماعى، با نوع مخالف خود ازدواج میکردند. میدونید یعنى چى؟ یعنى ما مجبورى همجنسباز بشیم. این تصور همانقدر براى ما قابل قبول نیست که براى یک همجنسگرا هم قابل قبول نیست که مجبورى heterosexuell بشه. مطمئن باشید که در ایران و کشورهاى اسلامى و در هرجاى دنیا که انسان وجود دارد، همجنسگرا هم وجود دارد. حالا تو ایران مخفیانه زیر زجر اجتماعى و اینجا آزاد و آشکار. فهم و شعور داشته باشین یه خورده.
سه شنبه 18 تير 1392 - 10:04
binami - زنجان - ایران
God666 - تهران - ایران خوب عزیز شما به سنت خودت یعنی چیزی که از اجدادت ( واسه زندگی امروزه!!!!)بهت رسیده احترام بزار. بزار اینها هم به چیزی که خودشون بهش رسیدن احترام بزارن. اصلا کار سختی نیست
سه شنبه 18 تير 1392 - 10:38
منبع موثق - بن - آلمان
خانمها و آقایان درسته همجنسگرایی در کشورهای غربی شرم آور نیست ولی خودمونیم اونهایی که از ایران کامنت میگذارند و این رو عیب میدونند آیا به خود ایران هم نگاهی انداخته اند که ببینند علی الظاهر همه میگن اه اه ولی وقتی پاش بیافته از اون لواط گرهای دو آتیشه از آب درمیان؟ برای مثال خود شماها که خیلی ادعا دارید آیا حاضرید در جمع یک تعداد آقایون ایرانی پسرتون رو تنها بگذارید و مطمئن باشید سالم از اون جمع بیرون میآد؟ اگر بخوان از ایران آمار بگیرند راحت 90 درصد همجنسگرا و همجنسباز از آب درمیان.
سه شنبه 18 تير 1392 - 10:53
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
به نظرِ من این تابو شکنی هستش ، از سویی اینگونه مراسم ، اتفاقاً تبعاتِ منفی برای توده دارد، همجسگرایی تا حال پر از رمز و سانسور بوده ، حال که از پرده بیرون افتاده اتفاقاً چدش آوری خود را بیشتر نشان میدهد تا جاذبه کشفِ آن ، چه بسا افراد بسیاری کاملا این مقوله را از زندگیشان بیرون کنند و اگر گرایش جدی ندارند بتوانند آنرا به سمت معمول و مرسوم ببرند، مثل حجاب ، کسی که چادر میپو شه همیشه مردان منتظرند ببینند زیرِ آن چیست و چگونه قیافه و اندامی ، حالا کنارِ دریا که طرف با بیکینی راه میرود موضوع یه چی دیگه میشه ، به امیدِ خدا هر روز جوامع با این تدبیرها بسوی سلامتِ روان بیشتر پیش رفته و در جای خود و طبیعتِ اصلی خود بایستند.
سه شنبه 18 تير 1392 - 11:36
perser68 - فلوریدا - امریکا
mashady -منچستر -انگلیس. مدتی تشریف نداشتید؟به دست بوس رهبر چلاقتون خامنهای جلاد رفته بودید!؟ننگ به آدم فروش
سه شنبه 18 تير 1392 - 11:46
حافظ مولوی - تهران - ایران
این بیچاره ها هم به نوعی معتاد محسوب میشن و معتاد ها هم به هرشکلشون بیمارن ، باید از کودکی راه های پیشگیری از اینگونه بیماری هارو یاد داد..
سه شنبه 18 تير 1392 - 13:03
farda dir ast - آلمان - آلمان
احساس به جنس موافق یه چیزه.توقع داشتن از همه که بی برو برگرد هر چی حق هست برای شما قائل بشن یه چیز دیگه.توی رویا ببینید که همه کاربران اینجا بی برو برگرد با شما موافق باشند تا به احساس شما بر نخوره.دوست داری با همجنست باشی باش،توقع نداشته باش که بیایی توی کوچه و برزن و با شریک همجنست بهم بپیچید و لاس بزنی و همه با این موضوع راحت کنار بیان.حالا فردا هم توقع دارید دو تا مرد یه بچه بدبخت رو به فرزندی قبول کنند و همه لال بشن.بعضی از کاربران همجنسگرا(نه همه) حتی جرات اینکه ابراز کنند اینکاره هستند رو ندارند در حالی که از کلمه کلمه کامنت هاشون میشه فهمید که همجنسگرا هستند. وقتی خودت با خودت مشگل داری توقع ات از دیگران دیگه چیه؟ تویی که حتی عرضه نداری پشت یه اسم مستعار احساس واقعی خودت رو بیان کنی.
سه شنبه 18 تير 1392 - 13:46
mashady - منچستر - انگليس
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان , به نکته زیبایی اشاره کردی عزیز برادر این بیماران همیشه بودند ، بیماری جدیدی نیست ولی آخرین جمله اسب آتش - سیدنی - استرالیا رو هم توجه کن میگه نمیتونم به بچهام بگم یکی یه لب از هر دو جنس بگیر ببین کدومش بیشتر میچسبه ، حق و حقوق منه سالم چی میشه؟!
سه شنبه 18 تير 1392 - 15:33
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
farda dir ast az alman به نظر شما هر کی از حق زندگی و حق انسانیت همجنسگرا بخواد دفاع کنه خودش هم همجنسگراست نه؟ شما اگه جرات داری بگو منظورت کدوم کاربری است که به نظر مغز کوچیک شما همجنسگراست؟! واقعا اسم خوبی برا خودت انتخاب کردی. فردا برای تو و امثال تو واقعا دیر است. خدا شفات بده. هنوز نمیفهمی که تو این دنیا مردم برای حق پیمال شدشون و حق آزادیشون دست به انقلاب و راهپیمائ میزنن. کارگری که ۶ ماه حقوق نگرفته، مردمی که آزاد نیستند، و همینطور همجنسگراها که حق زیست و حق بودن آنطوری که دلشان میخواهد رو دارند. هر وقت این موضوع تو کلّت فرو رفت، اونوقت بیا دهنتو وا کن و بعضیها رو به قول خودت مثلا میخوای منفی جلوه بدی، همجنسگرا خطاب کن.
سه شنبه 18 تير 1392 - 15:48
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
آقای مشهدی از منچستر. عزیز برادر همجنسگرایی مگه مًد لباس که ببینی خوشت بیاد خودتم اینطوری بشی؟ یا هستی یا نیستی. با دیدن همجنسباز کسی همجنسباز نشده. حوزه علمیه نیست که .... اگه شما انقدر ارادت سسته که با دیدن ۲ تا همجنسباز امکان داره یه جوری بشی و خوشت بیاد یهو، بهتره شما نبینی. اگه پسر من از من سوال کنه، براش توضیح میدم که انسانها و همه موجودات مختلف هستن و هیچ کس مثل کس دیگه نیست. بعضی از انسانها تمایل جنسی به همجنس خودشون دارن و این احساس در این آدمها وجود داره، دست خودشون هم نیست و از این بابت هم راضی هستند و هیچ کمبودی حسّ نمیکنند و اینها هم به عنوان انسان حق زندگی راحت و بی دغدغه دارند. مطمئن باش که پسر ۷ ساله من شعور و قدرت فهمش از خیلیها در این سایت بیشتر و بلاتره.
سه شنبه 18 تير 1392 - 16:04
Pezhman - وين - اتريش
اکثر این افراد که فحش میدهند خودشان اینکار را انجام داده اند.دوستی داشتم که توی سربازی با یک سرباز دیگر سکس انجام میداد وچند بار او را کتک زد.میگفتم: چرا کتکش زدی؟. میگفت:از او و کارش متنفرم که منو هم گول زدووووو...چند هفته بعد دوباره دوروورش(دور و برش) تاب میخورد و باهاش رفیق میشد و ماجرا تکرار میشد.بقول شاعر:رطب خورده کی منع رطب کند.. نمی خواهم از بهایی ومسیحی ویهودی ومسلمان وکمونیست وسلطنت طلب وجمهوریخواه وبرابری زن ومرد و دیگر مرامها ومسلکها دفاع کنم. اما یک چیز را مطمن هستم وآن اینکه بدون این آزادیها بار ما بار نمیشه وهرگز سعادتمند نخواهیم شد.بما چه مربوط است یکنفر میخواهد دیگری را دوست داشته باشد.چرا همه میخواهند از ایران فرار کنند بروند جایی که این آزادیها وجود دارد؟..همیشه میپرسیدم چرا دولت از این افراد اینقدر حمایت میکند؟!!..بلاخره دوزاریم افتاد.که چرا.. امیدوارم همه باهم تندروهای مذهبی وزورگویان ودیکتاتورها را وادار به قبول افکار نو ودگراندیشان بنماییم.فراموش نکنیم.میزان سکس اینجوری بدلیل محدود بودن وعدم تماس زن ومرد در ایران هزار برابر بیشتر از آلمان است.
سه شنبه 18 تير 1392 - 16:25
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
اینجا یکی از بیشتر جمعیت همجنسگرا را داره. این همه سال هرگز بدی ازشون ندیدم. از قیافه هاشون هم خوشتون نمیاد نگاه نکنید. مگه قیافه یه سری از خانوم های ایرانی با سه کیلو آرایش و دماغ عمل کرده و لب پروتز و .. دیدن داره. از شکل طبیعی خارج شدن. ولی مگه میشه بهشون گفت چرا اینجوری میکنید. همیشه در صفحه های فیس بوک ایرانی دعوا و فحش کاریه. بعد هم میگیم ما فرهنگ خیلی بالایی داریم. غیبت کردن و فحش دادن و .. فرهنگه؟
سه شنبه 18 تير 1392 - 16:40
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان Shahin.Orel - تهران - ایران mashady-منچستر چیه ؟ حرف بدی زدم؟ دروغ گفتم؟ حالا که نظر مخالف دادم شدم احمق بی سواد؟ مگه گفتم تو ایران این چیزا وجود نداره؟میخواهید حالا که واقعیتی رو که خودم با چشام دیدم رو منکر بشم و عوضش چند تا مطلب علمی در مورد تخریب سلامت جسمی در اون مورد روبذارم اینجا؟ اصلامیپذیریدکه حتا اکثریت مردم غرب با این اعمال مخالفند؟ حرف من یک جمله ست: هر فسادی که دوست داری انجام بده به کسی هم ربطی نداره اما نه مزاحم کسی شو نه به اسم ازادی برای خانواده مردم زورکی مدل این کار باش.طالبان که شاخ و دم نداره.
سه شنبه 18 تير 1392 - 17:35
shirzan - برلین - آلمان
واقعا بعضی از نظرات رو که آدم میخونه از ایرانی بودن خودش خجالت میکشه آخه به شما ها چه مربوطه مردم تو رختخواب پیش کی میخوابند.
سه شنبه 18 تير 1392 - 18:36
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Pezhman - وین - اتریش --دوست گرامی من مطالعه ی کافی در مورد دگر باشان جنسی دارم و ادیان سامی!!!! اگر خدای اسلام وعده ی پسرکان زیبا برای مردان را در بهشت خیالی اسلام بدهد اشکالی نیست!!!! اگر دحیه ی کلبی غلام بسیار زیبای رهبر اسلام با او خلوت کند و کسی اجازه ی ورود را نداشته باشد !!!! اشکالی نیست ولی در اینجا تهوع آورترین کامنتها را از تعدادی سادیست و بیمار روانی دیدم که از انسان بودن خود بیزار شدم این چه دنیایی است که ضجه دخترکی ۹ ساله در بستر مردی ۵۳ ساله در صدر اسلام اشکالی ندارد---بریدن سر انسان دگر اندیش اشکالی ندارد و همزمان با ۴ همسر زن به اتاق خواب رفتن ولی احساسات تعدادی چون مخالف احساسات آنهاست بدین صورت بیشرمانه با او برخورد شود!!! آن شخص که در اتوبوس بوی مدفوع را استشمام کرد بوی فاضلاب مغزش بود---تعجب نکنید از اعدام دهها همجنسگرا در ایران و هورای تماشاگران!!!!!!ملا از سر تا به پای شما جانوران زیاد حکومت اسلامی نوش جانتان که بیش از این لیاقت شما نیست!!
سه شنبه 18 تير 1392 - 18:57
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ای نابخردان بیسواد و خود خواه چند بار نوشتم همجنسگرایی بیماری نیست!!!!! سازمان بهداشت جهانی از را از صف بیماری خارج و یک پدیده ی ژنتیکی محسوب میکند و توهین و آزار آنها مجازات قانونی در بر دارد!!!!!!! خبر مرگتان با هزار دروغ و دغل مهاجر یا پناهنده شده اید با مغزی پر از فاضلاب یک جامعه ی قرون وسطایی!!!!! چگونه وقتی خودتان ۲ چشم دارید ۱۰۰۰ چشم قرض میکنید به باسن زنان مثل گرگ گرسنه نگاه میکنید و آرزویتان دیدن جنیفر لوپز است!! چون باسن برجسته یی دارد در حالیکه برای یک مرد با احساسات معمولی غیر عادی است ولی برای اینها چون تمایلاتشان با شما متفاوت اینگونه؟؟؟؟؟خاک عربستان بر سرتان که اگر همسران ایرانی به شما رو بدهند خودتان در این مورد شناگر قابلی هستید!!!ننگتان با د
سه شنبه 18 تير 1392 - 19:21
کبالت - کرج - ایران
اصلا همجنسگرائی نه یه اختلال ژنتیکی نه یه بیماری نه یه انحراف بلکه یه سلیقه و یه انتخاب اما دیگه تظاهرات اونم به این شکلش دیگه نوبره خوب به عقد هم که در اومدید دست هم رو بگیرید و برید سر خونه زندگیتون و به پای هم پیر هم بشید انشاالله اما تکلیف چیه یه عده هم حیوانگرا هستن حتی با حیوون مورد علاقه شون ازدواج میکنن اونا هم فردا رژه راه بندازن با معشوق ؟ حقوق زوج خون اشام و جادو گر و آدمخور و زوج سادیست و مازوخیست هم قابل بررسیه به هر حال اونام یه جورایی اهل بخیه حسابن کبلائی
سه شنبه 18 تير 1392 - 19:31
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
منگوله مشهدی - مشهد - ایران --آقای محترم???? همجنسگرایی بیماری ساری نیست که به کودک ناظر بر این کارناوال تأثیر منفی بگذارد چرا که کودکان در این مورد در مدارس آموزش میبینند!!! و همجسگرایی در ساصه نمیشود بلکه عواطف انسانی به یکدیگر نقطه اصلی پیوست است!!!همجنس بازی!!!!! بیماری رایج در ارتش فیضیه و زندانها بر اثر عدم دسترسی به جنس مخالف پیش میآید و ربطی به همجنسگرایی ندارد!!!! ممکن است وجود کودکی در یک خانواده ی همجنسگرا از سوی تعدادی با اشکالاتی مواجه شود ولی این نیز در آینده جا خواهد افتاد بدین دلیل این حق نیز به همجنسگرایان داده میشود---و چون حالت کارناوال دارد لباسهای عجیب میپوشند و حرکاتی که شاید جالب نباشد ولی این مساله ی شخصی آنهاست!!!همین
سه شنبه 18 تير 1392 - 19:49
farda dir ast - آلمان - آلمان
داخل پرانتز اشاره کردم(نه همه) ولی تو اینقدر غرق تعصبات همجنسگرایانه خودت بودی که ندیدی.شاید هم دیدی.تو که از دو میلیون کیلومتری مشخصه که همجنسگرا هستی.طفره نرو میدونی منظورم کیه.همجنسگرا هستی.کور هم هستی؟هرجا صحبت از همجنسگرایی هست شما دوتا هستید با انبوه گلهایی که برای همدیگه میفرستید. یکبار جوابش رو دادم .همونی که همیشه مجیزت رو میگه و تو و اون به هم نون قرض میدید.هنوز هم پای حرفم ایستادم.جرات نداره بگه همجنسگراست.در ضمن در کامنت بعدی نوشتی که اگه پسر من از من سوال کنه... آخه تو چطور میتونی یک پسر داشته باشی؟حالا بر فرض هم قانون به تو اجازه داد که پسری داشته باشی.از کجا معلوم که تمایلات همجنسگرایانت گریبانگیر اون پسر بدبخت نشه و کار دستش ندی. چه به عنوان فاعل یا مفعول.برو با شریک جنسیت خوش باش و درس اخلاق به دیگران نده.اگر طلب شفا هست برای خودت طلب کن.خودت محتاج تری.
سه شنبه 18 تير 1392 - 19:50
farda dir ast - آلمان - آلمان
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان-کامنت بالایی در جواب تو بود
سه شنبه 18 تير 1392 - 19:51
kiyanoush - زاربروخن - آلمان
آره من یک همجنسگرا هستم ،سال هاست با پارتنرم زندگی میکنم و ازدواج رسمی هم کردم، اینجا من قبلا هم گفته بودم،خیلی کم کامنت میزارم چون آگاهی و اطلاعات بعضی از عزیزان ماشاالله کامل و بحث در این مورد بی نتیجه....
سه شنبه 18 تير 1392 - 21:04
امام سایبرجایا - سایبرجایا - مالزی
واقعا متاسفم از آزادی فقط جنبه فساد رو یاد گرفتیم
سه شنبه 18 تير 1392 - 21:41
perser68 - فلوریدا - امریکا
حافظ -مولوی -تهران -ایران. گرامی،محترم،میشه بگی تحصیلاتت تا چه حدی هست؟چند خط از همجنسگرایی خوندی؟وقتی اینجا کامنت میگذاری،انتظار داری که بخونیم و من هم خوندم و میپرسم ازت، که با چه منبعی همجنس گرا رو بیمار میدونی؟پزشک یا متخصص همجنس گرایی که من و شما رو تو مطبش درمان میکنه،یا همینطور یه دندانپزشک همجنس گرا و یا یه وکیل همجنس گرا!یه جمله بنویسی و بخواهی بگی که خیلی هنرمندی،اشتباه کردی و همینطور دوستانت در بالا!!!
سه شنبه 18 تير 1392 - 22:59
perser68 - فلوریدا - امریکا
آدم وقتی کامنت بعضیها رو میخونه اینجا،میتونه واقعاً حدس بزنه،چقدر عقدههای دوران بچگی هنوز باهاشون همراهه!!!!هر وقت خبری از همجنس گرایی اینجا میخونن،عقدههاشون اینجا میترکه و کلماتی بکار میبرند که نشون میده تو چه خانواده یی بزرگ شدن!از درد و رنج همجنس گراها لذت میبرن!و هیچ فرقی با احمدی نژاد ها،لاجوردیها ،خلخالیها و رئی شهریها ندارن!
سه شنبه 18 تير 1392 - 21:56
MACFIT - اسن - آلمان
.God666آخه تو خودت میفهمی که چی داری میگی،یه سری از شماها ضد انسانیت هستین.حقتون که توی ایران توی مسجد بهتون تجاوز بشه.به این میگن آزادی.هر کس یک جور از آزادی استفاده میکنه.راستی خطاب به آون آقا از آمریکا.این چه حرفیه که میزانی،میگی اینا گشاد شدن....؟؟؟پس همه خانوما توی ایران باید ... باشن .آره؟؟؟!!!توی ایران که سکس از پشت از قدیم بوده
چهارشنبه 19 تير 1392 - 00:42
MACFIT - اسن - آلمان
.faryade-khamooshآخنآلمان.گًل میگی واقعا.واسه یه سری نادان چی رو باید توضیح داد آخه.برین ۲ تا کتاب بخونین،بد بیا بگو هر کی نظر میده همجنس بازه.دنیا دست همجنس بازه.امیدوارم که یک روز بفهمی.
چهارشنبه 19 تير 1392 - 01:01
mashady - منچستر - انگليس
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان-- ،ای توضیح دهنده ، ای استاد سخن ، حرفهات چرا ضد و نقیضه عزیز دل برادر فرمودید بعضیها اینجور بدنیا میان ، خوب اگه پسر شما اینجور به دنیا اومده باشه که دیگه توضیح نداره که باید بشینی و دو دستی بکوبی تو سرت چون یه نرخر سیبیلو یه پوزه بند بهش میزنه و تو خیابان رژه میره و بنا به گفته شما هیچ کاریش نمیشه کرد نوش جان اون نر خر سیبیلو !!!، ولی عزیز برادر من خانوادههای بی بند و بار زیادی دیدم که سر پیری از همسرانشون جدا شدن و رفتند دنبال همجنس بازی همجنس بازی یک بیماری روانییه, بیماری روانی مسری
چهارشنبه 19 تير 1392 - 03:51
Pezhman - وين - اتريش
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. دوست گرامی ایکاشک این جوجه دیکتاتورها دلایل بهتری میآوردند.تا موجب خنده ما ورسوایی خودشان نمی شدند.دلیلی که آورد, آنقدرکثیف وچندش آور بود که از جواب دادن به آن عار داشتم.طبق این حرف بیخردانه, همه مادرانی که بچه بدنیا میآورند هرگز نخواهند توانست مانند قبل از زایمان به زندگی طبیعی ادامه دهند.! گویا همه جهانیان گوسفندانی هستند که منتظرند از سوی حضرتش چوپانی وهدایت شوند.همانطور که فرمودید این از تراوشات ذهن علیل کسانی است که قتل وفروش انسانها وتجاوز به دختر بچه ها را نرمال میدانند.و بهشتشان مملو از شراب وحوری وپسران آماده لواط است. حتی شعبه هم در روی زمین دارند ونامش کهریزک است....
چهارشنبه 19 تير 1392 - 04:04
جنگنده - تهران - ایران
یک مشت آدم فاسد که فقط از آزادی به دنبال قسمت مفسده انگیز آن هستند و تابو شکنی. مطمئن باشید اینطور که دنیا پیش میره چند وقت دیگه ازدواج پسر با مادر عادی میشه. ازدواج دختر با پدرعادی میشه. ازدواج برادر با خواهر عادی میشه. ازدواج انسان با حیوان عادی میشه، بعد هر شخصی هم که اعتراض کنه میگن، به دنباله دیکتاتوریه. جل الخالق که دنیا به کدام سو حرکت میکند. به یاد قوم سدوم بیافتید که بخاطر این گناهشان یعنی همجنسبازی همه گیر، شهر و کشورشان به امر خدا زیر و رو شد و زنده به گور شدند. در آن زمان هم اکثریت غریب به اتفاق همجنسباز بودند و فقط چندین نفر انسان نیکوکار نجات پیدا کردند.
چهارشنبه 19 تير 1392 - 07:51
جنگنده - تهران - ایران
افرادی هم که طرفدار همجنسبازی هستند، مسخ شده اند و واقعیت را نمیبینند و با گذاشتن کلاه علمی مانند ژنتیک بودن و این حرفها میخواهند سرپوش به واقعیت بگذارند. بگذریم که همین همجنسبازی، زمانی تابویی بزرگ در همان غرب بود ولی سیستم فراماسونی و شیطانی رسانه ای و دولتی غرب این تابو را تا حد زیادی شکست و اکنون به دنبال عادی سازی روابط جنسی فامیلی و خانوادگی و حیوانی میباشد. امیدوارم عذاب خداوند را زودتر به چشمان خود ببینید چون امثالتون، اصلاح ناپذیرید.
چهارشنبه 19 تير 1392 - 07:51
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
farda dir ast خدا شفات بده. واقعا معلومه آدم بدبختى هستى و خیلى هم توخالى هستى. عکس العمل به کامنت تو نشان دادن، یعنى اینکه سطح و niveau فرهنگیشو آدم بیاره پایین و برابر با تو کنه. فلان فلان شده آدم به تو کله پوک چى بگه آخه؟؟
چهارشنبه 19 تير 1392 - 10:02
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
انقلابیون فراری که پس از به چاه انداختن ملت با کور و کچلهایتان به خارج آمده و دیواری کوتاهتر از این عده پیدا نکرده اید!!! میتوانید از لباس یا حرکات اینان انتقاد کنید نه این کامنتهای شرم آور!!!!! این قسمتی از حوادث زندانهای ایران است که در این قسمت خفه خون مرگ میگیرید!!!!!!!!!هر جلسه شکنجه خونریزی و بالا آوردن خون به حدی بوده که مجبور شده اند موقتاً شکنجه را متوقف کنند.. سلولی که در آن بودم در طبقۀ زیرین 209، آنقدر کم هوا و پر از دود بود که معروف بود به اتاق گاز و نگهبانان می گفت ند هر کس به این سلول می آید یا خیلی زود خودکشی می کند !!!!!!!!
چهارشنبه 19 تير 1392 - 10:03
perser68 - فلوریدا - امریکا
. دوستان گرامی،اینجور که معلومه بد جوری عقدههای بچگی بعضیها رو ترکوندین!!!
چهارشنبه 19 تير 1392 - 10:51
perser68 - فلوریدا - امریکا
کبالتکرج -ایران. نه هموطن گرامی،همجنس گرایی نه سلیقه هست و نه انتخاب و نه بیماری،بلکه اختلالات هورمونی در دوران بارداری مادر، که بطور ژنتیکی هم قابل انتقال هست!همینطور همجنس گرایی نه کارخونه ماشین سازیه،نه ساختمون سازی و نه یاد گرفتن یه شغل،که غربیها بخوان تبلیغش رو بکنن!!!
چهارشنبه 19 تير 1392 - 11:05
perser68 - فلوریدا - امریکا
کبالت -کرج -تهران. و اگه اینچن روزهایی نبود که همجنس گراها با چنین شکل و شمایلی به خیابونها بیان،شما چطور میتونستی با خبر بشی،که هزاران همجنس گرای ایرانی ترک،کرد،عرب افغان و آفریقایی به جرم همجنس گرایی خونه و سرزمین مادریشون رو ترک کردن و تو غربت دارن زندگی میکنن،بدون اینکه گناهی مرتکب شده باشن!!!؟؟؟چطور باخبر میشی که چه بلایی بر سر همجنس گراها در کشورهای عقب افتاده و متحجر میاد و به جرم تریاک و هروئین،چه تعداد همجنس گرا و پسرهای دوران بلوغ به خاطر ارتباط جنسی اتفاقی با همجنس به دار آویخته شدن؟
چهارشنبه 19 تير 1392 - 11:23
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
mashady باشه حق با شماست. نه میشه نظر شما رو عوض کرد و نه میشه یه هتروسکسوئل را هوموسکسوئل کرد و برعکس. براى همه انسانها آرزو میکنم آنطورى که دوست دارند بدون اینکه آزارى به کسى برسانند خوشبخت باشند. هر جور دوست دارند زندگى کنن بدون اینکه مورد اذیت و آزار قرار بگیرند. اونها هم عزیز من انسانند عاطفه دارند عشق رو میفهمند و حق زیست دارند. براى خیلى ها هم آرزوى شفا دارم. خداوند عقلى به خیلى ها بده و شانس به بقیه
چهارشنبه 19 تير 1392 - 11:19
مهرداد بهار - تهران - ایران
ARTEMIS-SW- لحن شما مرا یاد شریعتمداری می اندازد! همش از لجن و فاضلاب و نفرت و ...! طور دیگر هم میشه سخن گفت هموطن!
چهارشنبه 19 تير 1392 - 11:20
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
حالا یه چیز دیگه عجیبه که خیلى از ایرانیها علاقه زیادى به سکس آنال دارند در زندگى زناشویى. یعنى اگه خانمشون موافق باشه همچین بدشون نمیاد. یعنى خیلى از اینهایى که کامنت هایى بر علیه همو ها گذاشتن، خودشون همچین کمى ندارنا. یه خورده فکر کنید ببینید جریان چیه.
چهارشنبه 19 تير 1392 - 11:26
perser68 - فلوریدا - امریکا
MACFIT -اسن -آلمان. دوست گرامی،منظورت اون جونور از استرلیاست((((:
چهارشنبه 19 تير 1392 - 12:12
perser68 - فلوریدا - امریکا
mashady -منچستر -انگلیس. نه جناب متخصص در امور زیر شکم!!!دنیای غرب جای شماها ، نیست!!!شما بهتره جای خودتون رو با همجنس گراها عوض کنید!!!اینجوری هم شما به حوریهای سرکوفت شده در جمهوری ننگ اسلامی دست خواهید یافت و هم همجنسگراها فرصت نفس کشیدن!!!
چهارشنبه 19 تير 1392 - 11:31
perser68 - فلوریدا - امریکا
درود میفرستم به سایت ایرانیان یوکا،که مساله همجنس گرایی رو اینجا مطرح میکنه تا شاید ذرهای سر سوزن بعضیها از خواب خرگوشی بیدار شند و بفهمند که همجنس گرایی از کره مریخ و یا ماه نمیاد و همجنس گراها هم مو جوداته زندهای هستند که از یک پدر و مادر بدنیا میان و نه از زیر بوته!!!ده درصد از مادر و پدرها در یه جامعه،چه متحجر و چه غربی باید در انتظار داشتن فرزند همجنس گرا باشند!!!چه بهتر که مطالعه به جای پشت گوش انداختن!!!مقدّمه چینی برای یه زندگی بهتر برای خانواده سالم و آینده بهتر برای فرزند همجنس گرا شده و نه فحش و کتک و تنبیه مثل هیتلر که شکست خورد و به زباله دن تاریخ پیوست!!!
چهارشنبه 19 تير 1392 - 11:44
perser68 - فلوریدا - امریکا
بسیار متشکر از دوستانی که با شجاعت اینجا از یه مسئله انسانی اینچنین حمایت میکنند،و فقط به شعارهای تکراری مرگ بر این و مرگ بر اون بسنده نکرده و در لفافه حرف نمیزنند!!!درود بر سایت ایرانیان یوکی که این فرصت رو به همه میده و از همجنس گرایی خبر منتشر میکنه!
چهارشنبه 19 تير 1392 - 12:08
perser68 - فلوریدا - امریکا
امام سایبر جایا -سایبر جایا -مالزی. نه جان برادر،آزادی که به مذاق بعضیها خوش بیاد مثل تو خوبه و اسمش فساد نیست!!!آزادی برای نماز،ساختن مسچد برای ترور،آزادی داشتن چند همسر،آزادی برای طلاق زن اگه زن خوشکلتری پیدا کردی،آزادی نصف مرد بودن زن،آزادی تجاوز به پسران و مردان برای حفظ قدرت!!!آزادی ریختن ۵نره خر بروی یه زن و بریدن سینه زن و کندن دماغ و کشیدن چاقو به علت تناسلی زن!!!این آزادیها رو همجنس گراها نمیخوان!!!مال تو
چهارشنبه 19 تير 1392 - 12:24
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
من این کاربر گرامى آقاى Kianoush رو نمیشناسم و با ایشون برخوردى در اینجا نداشتم که این farda dir ast از آلمان میگه و این درى ورى هایى هم که این farda dir ast از خودش در کرده را هم میسپارم به حساب عقده هایى که در زندگى ناکامش در آلمان داشته. ولى تو جامعه فقیر فرهنگى مثل جامعه ایرانى اگر بخواهى از حق موجودیت عقلیت دفاع کنى خودت را هم جزوى از آنها میپندارند. تو و امثال تو خوب گوشتونو وا کنید. من از هر عقلیتى که زیر زجر اجتماعى به سر ببره همایت میکنم شما هم بشین اتوز بیرتو بزن :-))) حالا بگذریم. ...
چهارشنبه 19 تير 1392 - 10:13
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
متأسفانه دنیا شده ظاهر بینی ، بابا چرا نمیفهمیم ظاهری هست و باطنی ! تا کجا میخواهیم به ظاهر اکتفا کنیم ، مرد یا نر صفتِ فاعل یا کننده کار دارد ، زن یا ماده صفتِ مفعول بودن ، این مورد به ظاهر و باطن صدق میکند ، ظاهر وابسته به ژنتیک است و سیکلِ درستِ آن تا یک فاعل واقعی یا مفعولِ واقعی تحویل دهد ، باطن بستگی به فطرت دارد چه مسیری را طی کرده تا به حال رسیده از سویی مسائلِ دیگر که قابلِ درک برای همه نیست و بحثش در اینجا نه، وقتی به هر دلیلی هر کدام اینها دچار تغییرات محیطی , ژنتیک یا تبدیل صفتها و منشها میشوند ، در این سیکلِ درست خدشه یا تغییر ایجاد میشود، یک مرد یا نر ، صفت فاعل بودنِ خود را از دست میدهد و نیاز به انجامِ عمل بر روی خود ، گیها رفتارشان زنانه است و عملا عشوه گری زنانه ، زنان لزبین خشونت مردانه و فاعل بودن را دوست دارند ، بدون ظرافت و لطافتِ زنانه , پارتنرِ آنها هم که حکم زن را برایشان دارد یی بیش از حد ضعیفند و و احساساتی , خشونتِ و بی عاطفگی مردانه را تحمل ندارند ، ....
چهارشنبه 19 تير 1392 - 12:31
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
... به همین نسبت در موردِ باطن ، بعضی مردان به اصطلاح عامیانه خاله زنکند از صفاتِ مردانه به دور ، بعضی زنان صفات مردانه مانند شهامت , شجاعت یا دور بودن از خاله زنک بازی را بیش از حدِ زنانه خود دارند، یک زنِ نرمال تمام بدنش آماده رابطه جنسی با جنسِ مخالف است ، در صورتِ رضایت ، زنی را میشناختم شوهری داشت بای سکشوال ، البته بعد سالها زندگی این را فهمید و از همسرش جدا شد ، در تمام سالها این اختلاف را با همسرش داشت و نمیتوانست خواسته همسرش به هر گونه راجواب دهد و معضلی برایش بود ، اما بعدِ جدائی از او حتی در این رابطه با همسرِ جدیدش رفت ، بنا بر این روابط جنسی نرمال بین زن و مرد قطعاً باید با رضایتِ طرفین انجام ، اگر به سمتِ اختلاف پیش میرود ، حتما یک جای کار میلنگد ، غیر از آن سلیقهها متفاوت است ، دختری را میشناختم سالها در رابطههای گوناگون بود ، نه باهم , از یکی جدا میشد واردِ رابطه جدید میشد اما هیچ گاه به این مقوله نزدیک نشد الان هم که ازدواج کرده با همسرش توافقی یک رابطه مرسوم دارند. ...
چهارشنبه 19 تير 1392 - 12:32
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...خود شناسی ظاهری یا باطنی خیلی از دردها را درمان گرهها را باز میکند که به سلامتِ جامعه کمک , از آنسو محققین هم کارِ خود را انجام تا به شناختِ بیشتر و مقابله با معضلات آن راحت تر پرداخته شود.
چهارشنبه 19 تير 1392 - 12:32
perser68 - فلوریدا - امریکا
منگوله مشهدی -مشهد -ایران. ای کاش منهم میتونستم مثل تو همه فحش هام رو بدم و در آخر معذرت خواهی هم بکنم(((:اما چرا شما هورمونهای جنسی خودت رو به اون بچه ۵ساله تزریق میکنی و از مغز اون حرف میزنی؟اگه فاشیستهای خامنهای جلاد هم مثل شما فکر میکردن،الان نسل ایرانی نابود شده بود!!!
چهارشنبه 19 تير 1392 - 12:34
perser68 - فلوریدا - امریکا
منگوله مشهدی -مشهد -ایران. شما کجا خوندی و یا از کی شنیدی،بچههایی که توسط۲همجنس گرا بزرگ شدن،بدبخت یا بیچاره،یا فاسد و یا مشکل دیگهای پیدا کردن؟منبع رو به من نشون بده،تا من قانع بشم!هنوز اتفاقی نیوفتاده، که نمیشه حکمی صادر کرد،مگر جمهوری ننگ اسلامی چنین کاری کنه که میکنه!بدرود
چهارشنبه 19 تير 1392 - 12:42
perser68 - فلوریدا - امریکا
faryad khamoushآخن -آلمان / ARTEMIs -SWپاریس -فرانسه. درود چند باره به شجاعت شما
چهارشنبه 19 تير 1392 - 12:46
MACFIT - اسن - آلمان
perser68.آره ،ببخشید منظورم اون آقا که بعضی وقتا گرما زده میشه از استرالیا بود
چهارشنبه 19 تير 1392 - 14:27
farda dir ast - آلمان - آلمان
یادم رفت اضافه کنم.هنوز هم پای حرفم ایستادم .اون همجنسگرایی که چپ و راست کامنت میگذاره و جرات نداره بگه اینکاره هست یه کامنت مستقیما خطاب به من بگذار تا پته ات رو بریزم روی آب.
چهارشنبه 19 تير 1392 - 15:44
perser68 - فلوریدا - امریکا
جنگنده -تهران -ایران. جمهوری کثافت اسلامی نوش جونت!!!البته تو خودت یکی از ذوب شدگان در جنایات ولی فقیه جلاد هستی
چهارشنبه 19 تير 1392 - 15:45
farda dir ast - آلمان - آلمان
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان- قبلا سطح و یا بقول خودت iveau فرهنگیتو پایین آوردی با خطاب کردن کسانی که باهات همعقیده نیستند به یه مشت آدم بی سواد.خب تو که به سکس مقعدی اینقدر علاقه مندی که اطلاعات دسته اولی از علاقه ایرانیها به اون داری. در خارج از ایران هم که زندگی میکنی هنوز هم پیگیر این قبیل علایق . خودت هم که ایرانی هستی. مگه نه؟ ...یه کم کلاس روشنفکرانه کمتر بگذار.قبلا بهت گفتم بازم میگم.اختیار باخودت هست. با هرکی هم خواستی به اشتراک بگذاری به خودت مربوطه .فقط فکر اینکه سرپرستی یه پسر بچه رو بگیری و کسی هیچ اعتراضی نداشته باشه رو از سرت بیرون کن.
چهارشنبه 19 تير 1392 - 15:32
perser68 - فلوریدا - امریکا
من هم برای بار آخر در این خبر کامنت میگذارم!!!به کسی ربطی نداره کی همجنسگرا هست و کی نیست،اما من به همجنسگراها کمک مالی میکنم،از همجنس گراها دفاع میکنم،و تو رستورانها و بارهایی که به همجنس گراها تعلق داره غذا میخورم!!!انسانیت و دفاع از حقوق انسانهای تحت فشار تحجر و زور حد و مرز نمیشناسه!!!
چهارشنبه 19 تير 1392 - 15:41
Pezhman - وين - اتريش
جنگنده جان نترس, ما طرفدار هیچکس نیستیم.هرکس باید طبق منشور سازمان ملل وحقوق بشر بتواند زندگی کند.اینکه من بعنوان یک مرد از حقوق برابر زن ومرد دفاع میکنم, دال بر نامرد بودن من نیست. ضمنآ همخوابی با محرمات درایران رسمی وقانونی است. ازدواج دختر عمو وپسر عمو وودایی وعمه وخاله وغیرو حتی هنگام زلزله با خود خاله و عمه هم میشود جماع نمود ومبلغی بعنوان کفاره وصدقه به آخوندوملای محل داد ویکسر به بهشت هم رفت.در صورتی که در اروپا ازدواج با محرمات وحتی دختر عمو ودختر دایی وعمه وخاله انجام نمیشود.و تعجب میکنند چطور ما با دختر عمو(خواهرمان)ازدواج میکنیم.و اگرقانون فردی را غافلگیر نماید که با دختر زیر هجده سال سکس انجام داده, مثل نخست وزیر ایتالیا, خمیرش را ورمیآورند تا عبرت دیگران شود.ولی بدان هیچ خطری از طرف این دگرباشها متوجه تو نیست.این تاثیر تبلیغات وتابوهای گذشته در طرز تفکر شما است.
چهارشنبه 19 تير 1392 - 16:17
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Pezhman - وین - اتریش -دوست خوبم صد در صد با شما موافقم!!! همینها که تعدادی هم خود را آزادی خواه و ضدّ اسلام جا زده اند!! چشم کورشان اعدامهای چند نفری را میبینند که مثل میوه ی این دین ننگین از طناب آویزان شده اند!!!!! در آوردن چشم محکوم و بریدن دست و پا آنهم به دستور دین!!! اعدام ۹ زن و دختر جوان در شیراز فقط به جرم بهائی بودن!!!! شکنجه و تجاوز به زن و مرد در زندانهای ایران!!!! همه جا کور و کر چون به نفع اقدام جاهلانه ی آنان نیست که بجای اینکه بگویند مستر شاه?????? قدرت را به مجلس بده-اسلام آبکی را حمایت نکن....اجازه ی انتشار کتب خریت دینی را نده!!!! ولی چه شد؟؟؟ همگی اسلام خواستند و بیشرمانه حتی برای پیروزی آن قلاب و خمینی---کبابی اسلامی سینما رکس با ۴۰۰ قربانی را به گردن ساواک انداختندگور بابای ساواک!!! حال همآنها کامنتهایی نوشته اند که باور کن دچار تهوع شدم...ننگشان با د!!
چهارشنبه 19 تير 1392 - 12:20
Shahin.Orel - تهران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا ، یکی از خطرناک ترین پدیده های فرهنگی ، وقتی شکل میگیره که رفتارهای سنتی واپس گرا ، تحت عنوان ارزش تلقی میشه ، حفاظت از این باورها به گونه ای نهادینه میشه ، که جان این گروه کم ارزش تر از هم خوابگی با کسی قیمت گزاری میشه ، اینکه قوانین مدنی و باورهای سنتی رو به نحوی تنظیم کنیم که همه ارزش های اجتمائی و مدنی رو از گروهی خاص میگیره، شرایطی رو فراهم میکنه ، که حتی قوانینی توهین آمیز،ارزش تلقی میشه ، اینجاست که این فرد باور داره ، توانایی های مدنی و قدرت اجتمائی غربی اسمش بی بند و باریه و سنت های ارتجائی ، اسمش عفت و ارزشه ، رفتارهای اجتمائی ما انقدر درگیر باورهای از پیش تعیین شده ذهنی ماست ، که قوانین متمدن ، فرهنگ سازی یا توضیحات شما نمیتونه به اندازه کافی در تعدیل اونها قدم برداره ، حالا شما هرچی بگی ، توانائی های فرهنگی اسب آتش در همون دارقوز آبادی که ازش اومده شکل گرفته ، استرالیا هم نمیتونه اون رو تعدیل کنه . تنها چیزی که میتونه بهش کمک کنه رو من واسش در همون کامنت های اول توضیح دادم .
چهارشنبه 19 تير 1392 - 17:55
farda dir ast - آلمان - آلمان
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان--خطاب سخن من اصلا و ابدا kiyanoush از زاربروخن نبوده و نیست . این کاربر هیچوقت همجنسگرا بودنش رو انکار نکرده.تعداد کامنت ها رو بشمار ,اونی که از همه بیشتر این جا کامنت گذاشته.همونی که مثل همیشه اینجا هم مجیز تو و یه کاربر دیگه رو طبق معمول در آخر گفت.ولی چون تو خودت مشکل اخلاقی داری به خودت گرفتی و شاخکهات تیز شد.در ضمن من چشم و گوشم از دیدن امثال تو همیشه باز هست.وقتی کسی عصبانی میشه به اصلش بر میگرده.از غلط املایهات معلومه بدجوری قاطی کردی . اشتباه قابل اغماض هست ولی چندتا اونهم پشت هم!!!!( عقلیتى که زیر زجر اجتماعى به سر ببره همایت میکنم شما هم بشین اتوز بیرتو بزن)!!!؟ از تهدیدت هم حسابی ترسیدم. بخودت نگیر.شب بود سیبیلهات رو ندیدم !!!
چهارشنبه 19 تير 1392 - 18:01
کبالت - کرج - ایران
خوب شما موافقی یا تأئید میکنید حرفی نیست اما تو این وسط یه مطلب دیگه هم هست که نمیدونم اختلاله .بیماریه. بیعاریه . یا بیکاریه هر کوفتی که هست خیلی از این جماعت محض تفنن و تنوع تو این جماعت بر خوردن به هر حال انسان موجود همه چیز خوار وهمه کار کنیه یعنی پاش بیفته به جرز دیوار هم رحم نمیکنه امروز همجنسبازه یه مدت بعد برای تنوع میره سراغ سایر جانداران و بی جانان حالا اگه برای این مسئله پیشگیری یا درمونی پیدا بشه( چون به هر حال از لحاظ پزشکی و فیزیک انسانی هر عضوی وظیفه خاصی داره و اضافه کاری کشیدن و وظیفه دیگه ای بهش تحمیل کردن موجب ناهنجاریه.) حتما اونی که این کشف رو کرده میشه جزء ملاعین و فواشیست به هر حال برای هرکسی میتونه این اجتماعات به این شکل و شمایل عادی و جالب باشه خوب برای منهم که تو مملکت خودم اینقدر سنم دارم که این یاسمن توش گمه نه تنها جالب نیست بلکه چندش آوره خوب هر کی از جائی که نشسته قضاوت میکنه از منم همین بود شایدم یه روز تنها مشکل ما هم همین یه قلم جنس بشه خدا رو چه دیدی کبلائی
چهارشنبه 19 تير 1392 - 18:17
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
farda dir ast فکر چاره باش برا خدوت بدبخت. با گفتن تو نه من هموسکسویل میشم، و با حرف منطقی من تو هم عاقل نمیشی. پس بشین سر جات، یه خرده مطالعه کن، ...سعی کن برای همه انسانها که آزاری به تو نمیرسونن احترام بذاری ...
چهارشنبه 19 تير 1392 - 18:26
perser68 - فلوریدا - امریکا
باختی جناب!!!چکاره مملکتی؟غربت بیچارت کرده!!!
چهارشنبه 19 تير 1392 - 20:38
perser68 - فلوریدا - امریکا
shahin.Orelتهران -ایران. دوست گرامی،دقیقن همینی که شما میگید،اما نمیدونم چرا نمیتونم به راحتی از کنار چنین کامنتهای مشمئز کنندهای بگذرم و اونها رو بی جواب بگذارم؟برای تو و دیگر دوستان بهترینها رو آرزو میکنم.
چهارشنبه 19 تير 1392 - 23:15
farda dir ast - آلمان - آلمان
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان- تو و منطق!!!؟؟؟.تو اگه منطق حالیت میشد مخالفت رو بیسواد و نفهم خطاب نمیکردی.با اینکارت خواستی یه فضای مجازی منفی بوجود بیاری که کسی نظر منفی نده.اگه هم داد یعنی یا بیسواد هست و یا نفهم.شک نکن که مشکل اخلاقی داری.حتی روی حرف خودت هم نمیتونی بایستی.مگه نگفتی عکسالعمل نشون دادن به کامنتهای من یعنی پائین آوردن سطح و کلاس نداشته توست؟ کسی که برای حرف خودش پشیزی ارزش قائل نیست رو چه به دفاع از اقلیت(یا به گفته تو عقلیت). تو حتی هجی کردن درست این کلمه رو بلد نیستی.مطمئن هستم سواد درست و حسابی نداری. حتی شک دارم که خارج از ایران باشی.کسانی که اعتماد بنفس پایینی دارند در حین گفتگو تلاش میکنند از کلمات خارجی ، زیاد استفاده کنند. کودک جان(از نظر فهم و شعور) تو مال این حرفها نیستی. و اما ......مطمئن هستم مشکل اخلاقی داری که سکس مقعدی اینقدر برات جذابیت داره و درباره اش با حرص و ولع اطلاعات به کاربر های سایت میدی.خجالت نکش.شاید دلیل گًل فرستادن و نون قرض دادن دوستت به تو همین باشه. همونی که جرات نداره بگه همجنسگراست.
پنجشنبه 20 تير 1392 - 03:12
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
(2) ادامه .. - افسوس که شما ناجیان مردم فلک زده این سرزمین باشین افسوس. جوابی در رد اظهارات سطحی و بدون سند شما که دنیایی افراط و تفریط و تعصب ازش بیرون میزنه نمیدم چون لیاقت نمیبینم و از طرفی صدها خط لازم دارم و زمان زیاد. اما شما اساتید گریزان از نقد و عاشق قبله سازی مدرن یه سرچ ساده توی گوگل بزنید زبانتون هم که یقینا از من بهتره ببینید چه توماری مستند و قابل تامل از عوارض عدم نقد همجنس گرایی و اثر اون بر کودکان بچشمتون میاد. گاهی فکر میکنم مغزهای بسته همون مذهبیون و سنتی های متعصب از مغزهای باز مصر بر ندیدن و نشنیدن شما در دوکفه ترازوی قضاوت قدرترند. من کی اصل همجنس گرایی رو زیر سوال بردم؟ کجای حرف من حمله و تجاوز و کشتن این بیچاره ها بود؟ گاهی فکر میکنم بیماران حقیقی این اجتماع شمایید نه مردم نادانش! ای یاوه یاوه یاوه ... یادتون نره اینم کی سرچش اگه زحمت مغزتونه: Criticism of homosexuality - کجایی فرهنگ و حیایی که از زیر کرسی های شعور و شعر این سرزمین به برج های پوشالی مدرنیته کورکورانه و بت سازی های دگراندیشانه رسیدی. افسوس..
پنجشنبه 20 تير 1392 - 04:56
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
(2) افسوس که شما ناجیان مردم فلک زده این سرزمین باشین افسوس. جوابی در رد اظهارات سطحی و بدون سند شما که دنیایی افراط و تفریط و تعصب ازش بیرون میزنه نمیدم چون لیاقت نمیبینم و از طرفی صدها خط لازم دارم و زمان زیاد. اما شما اساتید گریزان از نقد و عاشق قبله سازی مدرن یه سرچ ساده توی گوگل بزنید زبانتون هم که یقینا از من بهتره ببینید چه توماری مستند و قابل تامل از عوارض عدم نقد همجنس گرایی و اثر اون بر کودکان بچشمتون میاد. گاهی فکر میکنم مغزهای بسته همون مذهبیون و سنتی های متعصب از مغزهای باز مصر بر ندیدن و نشنیدن شما در دوکفه ترازوی قضاوت قدرترند. من کی اصل همجنس گرایی رو زیر سوال بردم؟ کجای حرف من حمله و تجاوز و کشتن این بیچاره ها بود؟ گاهی فکر میکنم بیماران حقیقی این اجتماع شمایید نه مردم نادانش! ای یاوه یاوه یاوه ... یادتون نره اینم کی سرچش اگه زحمت مغزتونه: Criticism of homosexuality - کجایی فرهنگ و حیایی که از زیر کرسی های شعور و شعر این سرزمین به برج های پوشالی مدرنیته کورکورانه و بت سازی های دگراندیشانه رسیدی. افسوس..
پنجشنبه 20 تير 1392 - 04:56
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
وقتی آزادی خواهی و روشنفکری توسط عده ای متعصب و متوهم که از نقد حقایق میترسند و مثل ساجدان الله و هبل در 1400 سال پیش به مقدس سازی و بت سازی هرچه بیشتر از ارزش ها و نگرش های نیازمند نقد و استاندارد سازی مشغولند و این کج روی خنده دار خودشون رو نوعی دگراندیشی! ممتاز و بی نیاز از نقد میبینند چه جای صحبت از مغرضین و دشمنان خونی این سرزمین! من اینجا گوشه این قفس با همین جمود فکریم اونقدر در نقد علمی-فلسفی جریان سازی و مقدس سازی و تطهیر بدون نقد مکاتب و ایسم ها و ادیان و ایدئولوژی ها مطلب خوندم و ترجمه کردم که کوهی شد و آخرش هم بارش از سطح درک و فهم من بیرون زد.
پنجشنبه 20 تير 1392 - 04:56
طالب حق - تهران - ایران
چه خبره اینجا . کامنت دونی در حال ترکیدنه . هیچ کدوم از کسانی که کامنت گذاشتن ، به نظر مزدور و عقب مونده و عقده ای و .. نمیان . واسه همین هم به نظرم اصلا خوب نیست که دوستان بخاطر دفاع از عقایدشون ، هر چی فحش یاد گرفتن رو نثار کسانی کنن که با نظرشون مخالفن . کاش دوستان فقط نظرشون رو مطرح میکردن و برای نظر دیگران احترام قائل میشدن یا حداکثر سعی میکردن با دلیل و منطق اونها رو قانع کنن ، نه این که فقط ناسزا بگن . و اما نظر خودم . من در مورد همجنس گرایان قضاوت نمی کنم ولی به نظر من همجنس گرایی یک نوع بیماریه . یک انسان سالم همیشه به جنس مخالفش تمایل داره و طبیعیه که اگه غیر این باشه ، یه جای کار می لنگه . مثل خیلی از بیماری های روحی-روانی دیگه . بیشتر از این نظری ندارم چون اطلاعاتی در موردش ندارم . همین
پنجشنبه 20 تير 1392 - 10:26
perser68 - فلوریدا - امریکا
من که تو کامنت دومم گفتم همه استادن و فیلسوف و همه هم ایرانیند((((:
پنجشنبه 20 تير 1392 - 12:37
Pezhman - وين - اتريش
طالب حق تهران. نخیرعزیزم, دگرباشی بیماری نیست مگر شما بدلیل زن ویا مرد بودن مریض بحساب میآیی؟!. داشتن جنسیت دیگر, هیچ مریضی ونقصانی را بوجود نمی آورد.بعضی هم عاشق گل وطبیعت میشوند برخی هم نمی شوند. پس علاقه داشتن به یک چیزنباید حتمآ عمومی و بصورت کلیشه وقانون در آید.طبق منطق شما, اگر مرد و زنی, همدیگر را دفع و کنار بزنند مریض هستند. زیرا طبیعت وخدا حکم میکنند اینها همدیگر را جذب میکنند؟...این طرز تفکرشما خطا است....زیرا اگر اینطور باشد که شما گفتید... پس تمام کسانی که طلاق گرفته اند مریض وغیر طبیعی هستند ؟!!..
پنجشنبه 20 تير 1392 - 16:39
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
ببینید، احترام به عقاید دیگران همیشه باید محترم باشه، تا زمانی که قشری از جامعه که اذیت و آزاری به دیگران نمیرساند، مورد حمله قرار نگیرید. خیلی از دوستان در ایران زندگی میکنند و یا در ایران بزرگ شدن و طرز فکر و نگاهشون به این نوع انسانها همیشه غیر انسانی بوده. من و خیلیها مثل من که از بچگی در اینجا بزرگ شدیم، در این جامعه به ما یاد دادند که انسان به انسانیتش شریف است و نه به اینکه آیا همجنسگرست یا نه. هر انسانی حق داره نظرشو بگه، مثلا خیلیها میتونن بگن که من از همجنسگرایی خوشم نمیاد و با طرز فکر من سازگار نیست و نه اینکه این انسانها رو کثافت و بیمار و لجن و هزار چیز دیگه خطاب کنند. مشکل اینجاست. ما در آلمانی کلمه یی داریم به نام Toleranz که به فارسی میشه تحمل و روداری. خیلی خوبه آدم Tolerant باشه. انسان نباید هر چیزی رو برای خودش بپسنده ولی میتونه به کسی که این نوع است احترام بذاره. والسلام
پنجشنبه 20 تير 1392 - 18:43
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
toleranz = رواداری اشتباهان روداری نوشتم.
پنجشنبه 20 تير 1392 - 18:51
farda dir ast - آلمان - آلمان
چه خوب میشه که بعضیها سرنا رو از طرف گشادش نزنند و سعی کنند از ابتدا و همون کامنت اول، با ادب و متانت و بدون توهین کردن و پیشداوری ، کامنت دیگران رو بخونند و دیگران رو در معذوریت جواب دادن قرار ندن.....در ضمن هنوز هم پای حرفم ایستادم.کاربر همجنسگرایی وجود داره که حتی جرات ابراز این قضیه رو نداره و با بحثهای بی ارزش و یامفت فقط سعی در ملتهب کردن فضای سایت داره و به خودش اجازه میده که بهر کسی جوابهای توهین آمیز بده..فکر میکنه خیلی زرنگ تشریف داره.ولی آینده نشون خواهد داد که این فقط یه تخیل هست و بس . صابون من یکبار به تنش خورده.
پنجشنبه 20 تير 1392 - 23:42
Pezhman - وين - اتريش
از دست افرادبیشعوروجنایتکار وچاقوکش وکسانی که فضول وکنتورسکس و.. دیگرانند, این دگرباشهای بیچاره در ایران مجبورند مخفی باشند. چاقوکشان فضول ومذهبیون جنایتکار را باید بازنجیر وپوزبند بست, تا کسی را زخمی وگاز نگیرید.واینقدرفضولی واذیت وآزار در کار مردم نکنید.
جمعه 21 تير 1392 - 12:58
perser68 - فلوریدا - امریکا
Pezhman -وین -اتریش. گرامی،صابون فروش یادت رفت که اضافه کنی!,درود بر تو(:
جمعه 21 تير 1392 - 13:56
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
کبالت - کرج - ایران -به نکاتِ جالبی اشاره کردید ، کنترل نفس خود حکایتی است ، امان از وقتی چاکراههای جسی به خاطرِ استفاده زیاد کاملا باز شود ، کنترلش از دست شخص خارج , مانندِ معده یک آدم ۳۰۰ کیلوی میشه هر چی بخوره سیرائی نداره تا بمیره ، هر چیزی اندازه آن نکوست ، مخصوصاً این چیزها که مارا از رفتارِ انسانی به سوئِ غریزه حیوانی مان سوق میدهد، اگر آدمها بدانند، گوی سبقت ربودن در غرایزِ حیوانی از حیوان ربودن افتخار محسوب نمیشود خیلی چیزها فرق میکند. حالا یک عده میآیند با اجبار مردم را مجبور به کنترل نفس میکنند که خود در اوج فساد بدتر هستند که از درجه حیوانی پائین تر قرار گرفته اند، آگاهی و شناختِ خودِ انسانی ، به ما یاد آوری میکند کجا باید باشیم و تا چه اندازه .
جمعه 21 تير 1392 - 14:41
farda dir ast - آلمان - آلمان
تو که بقول خودت!! آمریکا هستی,دلیلی نداره خودت رو مخفی کنی.تازه پشت یک اسم کاربری جعلی میترسی موش بخورتت؟ اگه هم نیستی پس چرا زیاد واژههای اوا خواهرانه به کار میبری؟ اکثر کاربرها مشکلی با همجنسگرایی تو ندارند،فقط این که سرپرستی یک بچه معصوم رو به دست تو و شریک جنسیت دادن نهایت بی انصافیه.خب اون بچه چه گناهی داره.آیا کسی به اون بچه حق انتخاب خواهد داد.؟
جمعه 21 تير 1392 - 17:37
pezhman - وين - اتريش
جای افکار فاشیستی همون جائیه که هیتلر و دارودستهاش رفتند.اون جایی که آب آفتوبه رفت...به کوری چشم فاشیستها، تمام جهان شاهد رشد و ترقی آزادیهای بیشتر فردی میباشند.هرکی هم ناراحته, خب بره غصه بخوره تا سقط بشه.جهان جهان هموسکسویلها است.انشاالله بیاری آمام زمان قانون حضانت فرزند را هم در سراسر دنیا بدست خواهند آورد.تا کورشود هر آنکه نتواند دید.
یکشنبه 23 تير 1392 - 03:07
farda dir ast - آلمان - آلمان
به حرف گربه سیاه نه بهتره بگم لاکپشت بارون نمیباره.یادم میاد اولین حیوان یه لاکپشت بود که دهان گشادش رو مثل تو بی موقع باز کرد و خودش رو به فنا داد تا تا اینکه تو پیدا شدی و گفتی تاکور شود...
دوشنبه 24 تير 1392 - 17:49

