ارتش سوریه از زمین و هوا به حمص حمله کرد
+72
رأی دهید
-12

مخالفان سوری از حملات هوایی و زمینی ارتش به شهر حمص خبر میدهند. بیش از همه دو منطقه خالدیه و حمص قدیم مورد حمله قرار گرفته است. دیدهبان حقوق بشر سوریه میگوید، دو طرف تلفاتی دادهاند اما شمار آن هنوز ناروشن است.
نیروهای هوایی و زمینی دولت سوریه روز شنبه (۲۹ ژوئن/ ۸ تیر) مواضع شورشیان را در شهر حمص زیر آتش گرفتند.
ارتش بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در هفتههای اخیر سعی کرده با حملات خود مناطقی را که کنترل آنها در دست شورشیان است بازپس بگیرد.
دیدهبان حقوق بشر سوریه که مقر آن در بریتانیا قرار دارد روز شنبه اعلام کرد، نیروی هوایی سوریه دو منطقه در مرکز شهر حمص را هدف قرار داده است. این سازمان همچنین گزارش داد که نیروی زمینی نیز مناطقی در این شهر را زیر آتش خمپاره گرفته است.
یکی از فعالان سوری در منطقه خالدیه حمص گفت، در این حمله از تانک نیز استفاده شده است. وی افزود، ارتش سوریه تلاش کرد، از همه سو به این منطقه حمله کرده و وارد آن شود.
یک فعال دیگر به آسوشیتدپرس گفته است، بمباران این منطقه و همچنین "حمص قدیم" تا ساعت ۱۰ صبح ادامه داشت.
او تهاجم روز شنبه ارتش بشار اسد به حمص را یکی از شدیدترین حملاتی خواند که این شهر از شروع ناآرامیها تا کنون متحمل شده است.
در ویدئویی که یکی از فعالان سوری روز شنبه در مورد این بمباران در اینترنت قرار داد چندین انفجار شنیده و دیده میشود که از مناطقی از شهر دودی خاکستری برمیخیزد.
در این ویدئو دودی دیده میشود که از پشت یک مسجد بلند میشود. در این ویدئو گفته میشود، این دودی است که از پشت مسجد "خالد بن ولید" در خالدیه برمیخیزد. راوی این ویدئو در ابتدا توضیح میدهد که این انفجارها مربوط به حملات سنگین به حمص است.
دیدهبان حقوق بشر سوریه میگوید، هر دو طرف تلفاتی دادهاند اما هنوز شمار آنها معلوم نیست.
تلویزیون سوریه از "پیروزی بزرگ" خبر داد
تلویزیون دولتی سوریه اعلام کرد، ارتش این کشور "پیروزی بزرگی" در نبرد حمص به دست آورده و "بسیاری از تروریستها در خالدیه را کشته است."
رژیم سوریه مخالفان مسلح خود را "تروریست" مینامد. حکومت اسد مدعی است که این "تروریست"ها با غرب و کشورهای منطقه ارتباط دارند.
دیدهبان حقوق بشر میگوید، از شروع ناآرامیهای سوریه تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر کشته شدهاند. سازمان ملل متحد شمار کشتهشدگان را ۹۳ هزار نفر اعلام کرده است. ناآرامیهای سوریه از ماه مارس ۲۰۱۱ و با اعتراضهای مسالمتآمیز شروع شد، اما سرکوب بیرحمانه رژیم اسد این اعتراضها را رفته رفته به مقاومت مسلحانه از سوی معترضان و سپس جنگ داخلی میان رژیم و مخالفان تبدیل کرد.
شورشیان همچنین میگویند که در روزهای گذشته پیروزیهایی به دست آوردهاند. آنها روز جمعه (۲۸ ژوئن) اعلام کردند، توانستهاند پایگاه ارتش در شهر درعا را تصرف کنند.
Nimi1354 - تربت جام - ایران
خدالعنت کند کسی را که مردمش را بکشد که چهار صباحی بیشترحکومت کند واما کسانی که حمایتش میکنند.روایت است روزی عمر)رض( درمسجد ازمردم پرسید چه کسی بدبخت وبیچاره هست? هرکس چیزی گفت درپایان عمر رضی الله عنه خود جواب داد که:کسیکه آخرتش را به این دنیای گذرا بفروشد وبیچاره تر از آن فرد کسی هست که آخرتش را به دنیای دیگری بفروشد.بدبختها آخرتتان را میفروشید و رسوایی این دنیا را میخرید که 4روز اسد جنایتکاربیشترحکومت کند
شنبه 8 تير 1392 - 21:32
bahar 2014 - فرانکفورت - المان
اسد جنایتکار هیچ راهی برات نمونده جز اینکه بری پیش پدر گور به گورت.بعدش هم که نوبت (خامنه ای جلاد )
یکشنبه 9 تير 1392 - 00:39
Sam-Antwerpen - آنتورپن - بلژیک
مخالفان سوری از اون تندروهای وحشی هستند که قلب یک سرباز سوری رو از سینه دروردند و جلوی دوربین خوردند!!!
یکشنبه 9 تير 1392 - 00:39
دنیای وحشی - تهران - ایران
خاک عالم برسر هر انسانی که اختلاف اعتقادات مذهبیشان خون همدیگر را برزمین بریزند و انسان بودنشان را زیر سوال ببرند زیرا اعتقاد های مذهبی هر فردی شخصی و قلبی است و به خود فرد مربوط میشود و نه به دیگری . قطعاااااااااااا خداوند ارحم الراحمین از حماقت این گروه از شیطانهای انسان نما راضی نخواهد بود و آنهارا به سزای اعمالشان خواهد رساند .بدون تعصب فکر میکنم این حماقت و کشتارهای وحشتناک درسوریه که به مصر و کشورهای دیگر مسلمان نیز درحال سرایت است از طرف سنی های تندروی از خود راضی و خرتعصب شروع شده و نه شیعیان . که بیشترین نفع از این درگیریهای خونریز را سیاستمداران غرب و دشمنان اسلام می برند و لاغیر. به همین جهت نیز به جای میانجی گری و پیداکردن راه حل اساسی برای آتش بس کامل بین این گروههای درگیر میخواهند اسلحه بیشتری به دست سنی ها ی سوریه برسانند که باید گفت وای مصیبتا.
یکشنبه 9 تير 1392 - 01:20
samira joon - مشهد - ایران
کی این عربا آدم میشن من نمیدونم آخه چطور ی انسان حاضر میشه هموطن خودشو بکشه یا قلبشو دربیاره بخوره؟یعنی روی حیوانات درنده رو هم سفید کردن اونا که حداقل همنوع خودشون رو نمیکشن و نمیخورن.این جنگ هم سر رفتن و موندن یک نفر روی قدرت نیست دیگه تبدیل شده به جنگ مذهبی و در اینجا بیشتر از همه به مردم بیگناه ظلم میشه.تازگی هام شنیدم برای اینکه وهابی های وحشی مشکل زیر شکم پیدا نکنن مفتی هاشون برای زنان جهاد اعلام کردن یعنی یک زن شوهردار اگه بره باهاشون بخوابه مشکلی نیست تازه جهاد هم کرده میره بهشت مثل حضرت عایشه که به مردان اجازه میداد از پستانش بخورن تا بهش محرم بشن.در کل منظورم این بود موجوداتی با این ایدولوژی هرگز نمیتونن پیام آور صلح و آزادی باشن.
شنبه 8 تير 1392 - 23:09
persian_aria75 - شفیلد - انگلستان
بهترین مثالی که میشه زد اینه که ، گرگ ( اسرائیل ) کنار ایستاده و گوسفند ، بزه ، خر ، و گاو( ایران ، سوریه ، ترکیه عربستان ، مصر ، سنی ، شیعه، سلفی ، وهابی ، مسیحی همدیگرو تکه تکه میکنند در صورتی که همهشان طمعه گرگ هستند ، به نوبت میاد سراغتون .
یکشنبه 9 تير 1392 - 02:52
مهدیار - تهران - ایران
همه قاتلهای آدم خوار رو باید کشت . دم اسد گرم
یکشنبه 9 تير 1392 - 06:13
salar67 - تبریز - ایران
بشار اسد بره تا جگر خوارها و سر برهاوادم تکه تکه کنها بیان سر کار عمرا بکش بشار که اینها لایق مردن به بدترین وضع هستند بریدن سر کودک سه ساله هنر میخواد به مولا برید سایت شیعه نیوز عکس مخالفای پاک اسدرو در حال ارتکاب وحشیترین کارها ببینید
یکشنبه 9 تير 1392 - 07:59
kdeyhim - تهران - ایران
آقای Nimi1354 - تربت جام - ایران. عمر کسی بود که به سپاهیانش دستور داد بسیاری از ایرانیان را به خاک و خون بکشند. کتابخانه های ایران را به فتوای او سوزاندند که گفته بود حسبنا کتاب الله و سایر کتب بی ارزش است. زنان ایرانی را به اسارت به مدینه بردند و به حضور او عرضه کردند. من نمی فهمم این رضی الله عنه شما چه معنی دارد؟ سلفی ها و وهابی های مخالف اسد هیچ فرقی با تروریست های طرفدار او ندارند. همه و همه باید به درک واصل شوند و به مولایشان عمر بپیوندند.
یکشنبه 9 تير 1392 - 07:15
Xavii - لندن - بریتانیا
اینم برای ایرانیان uk بنویسم که اشتباهش رو درست کنه ،،،، بجای اینکه بنویسی به حمص حمله کرد ، بهتر بود بنویسی به تروریستای سلفی حمله کرد ، دیکه این روشن شده واسه همه ، دیروزم سر دو تا کشیش مسیحی رو بریدن ، اکه این کار رو ایران کرده بود تو سر خط اول اخبار جهان بود، اونهای هم که خیلی سلفی دوست دارن (که اسمشو میزارن معارضین سوریه )وایساً بعد از سوریه می ایند سوراغ خواهر مادر شون
یکشنبه 9 تير 1392 - 10:24
احمدb - تهران - ایران
. ادمین عزیز اونایی که مخالف اسد هستن زیر شاخه ی القاعده هستن و حقشونه اون سلفی ها بمیرن رو فیلماشو نگاه کن
یکشنبه 9 تير 1392 - 11:24
Xavii - لندن - بریتانیا
Persian-aria. والا ما کورکی نمی بینیم شاید اون تو جشم شما کرک باشه ، حالا اکر هم بود حزب الله سوسکش کرد . .... ،، دیکه مبارکی نیست که بیاد کمکش محاصره شده بدجوری,,, اینجاست که می کن بمب اتم کار نمی کنه
یکشنبه 9 تير 1392 - 10:16
Falcon11 - لندن - انگلیس
یک قلب یکی را میخوره معروف تر از بشار خون خون خار است . اسد صد هزار قلب رو خورده ، اخرش که چی
یکشنبه 9 تير 1392 - 11:36
martya - سیدنی - استرالیا
جهاد کردن زنها به معنای فاحشه بودن اونها نیست همه رو به چشم خودتون نبینین.
یکشنبه 9 تير 1392 - 13:23
martya - سیدنی - استرالیا
samira joon - مشهد - ایران این که می گن شیعه مسلمون نیست واسه همین حرفای امسال شماست. شما که به همسر پیغمبر افترا می بندین به این راحتی و جهنم رو واسه خودتون می خرین. دل پیغمبر از دست امسال شماها خون است.
یکشنبه 9 تير 1392 - 13:23
martya - سیدنی - استرالیا
من ایرانی هستم ولی شیعه نیستم. مذهب خرافه شیعه رو به هیچ عنوان به عنوان دین اسلام قبول ندارم. برای حرفم هزار تا دلیل دارم. ولی شماها دوست دارید تو همون خرافه بمونید. حاظر نیستید حرف مخالف رو گوش کنید.
یکشنبه 9 تير 1392 - 15:38
مدین ایران - تهران - ایران
سلفی های وحشی را باید نابود کرد
یکشنبه 9 تير 1392 - 17:00
omid1111 - تهران - ایران
حیفه اسمه ژاوی را رو خودت نزار شخصیت ژاوی قابل مقایسه با تویی نیست که پنبه در گوشات گذاشتی و چشماتم واقعیت را نمی بینه توام اگه ناموس داشته باشی و در گوشی طرف مقابلت تجاوز به خانوادت را ببینی جگره طرفو می خوری البته اگه که بعید است کسی به صیغه اعتقاد داشته باشه ناموس داشته باشد.
یکشنبه 9 تير 1392 - 17:38
Nimi1354 - تربت جام - ایران
Kdeyhimاز تهران دروغهای آخوندهای صفوی رابلغور نکن این یک دروغ محض هست که عمر(رضی الله عنه )چنین کرد چنان کرد اگرکتابی یاکتابخانه ایی آتش زدند ازاین همه کتاب شما نام یک کتاب رانام ببرید مضامینش بماند اگرالان شماتمام کتبهای شاهنامه فردوسی رادرجهان ازبین ببرید ایا دوباره نمیشه این اثرادبی راتوسط همین مردم بازنویسی کرد یقینا میشه ثانیا مردم کجا سواد داشتند که کتاب بنویسند سواد خاص خانواده سلطنتی بود باآن خط میخی دوران حجر ثالثا نام یک دانشمند مانند حکیم عمرخیام آشنا به همه علوم رانام ببر .با آمدن اسلام علم وهنر درایران رواج پیدا کرد انصاف داشته باش
یکشنبه 9 تير 1392 - 18:02
khonindel - نا کجا آباد - ابران
samira joon - مشهد - ایران واسه سطح سواد و شعورت متاسفم. آدم میتونه تا چه حد .. باشه که در مورد همسر پیامبر دینش اینجوری حرف بزنه؟؟. امسال شما هستید که چندتا ملا دین کشکی تحویلتون دادن و در یک روز میتونید با 10 مرد هم بستر بشید. ننگ بر شما و مذهب دروغینتان.
یکشنبه 9 تير 1392 - 18:59
Nimi1354 - تربت جام - ایران
Samira joone akhondha اگر روال برتوهین هست ماهم بلدیم حضرت عاییشه هیچ وقت بچه دار نشدن که بخواهند کسی راشیربدهند ازکسانی که هرساعت....نباید انتظار حیا وادب داشت اونم به ناموس پیامبرشان
یکشنبه 9 تير 1392 - 18:20
Nimi1354 - تربت جام - ایران
Khonindel&omid1111 گل گفتین باهاتون موافقم ازاین بیشترازاین انتظارنیست ....درسوریه میبینید که چه جنایاتی میکنن وبدترازاین دروغ میگویند ولباس مجاهدین ارتش آزادوپرچمشون را نشون میدن که بیننده فکرکنه اینها افرادارتش آزاد هستند وسرمردم رامیبرند وفیلماش رادریوتیوب میذارند تا مدرکی باشد برای استنادکردن عقده ای های صفوی تهمت زن
یکشنبه 9 تير 1392 - 21:09
Zolf Ali - دبی - امارات
Samira joon مشهد ایران.. این جهاد زنان هم که گفتی دروغی بیش نیست که از طرف آخوندهای حقه بازتون به خورد شما دادن واِلا زنای سنی ها بی غیرت نیستن که بخوان واسه رفتن به بهشت هر شب به اسم صیغه تو بغل یکی بخوابن
یکشنبه 9 تير 1392 - 22:43
کبالت - کرج - ایران
خوب یه توهم و خرافه بزرگ رو که قبول کنی شاخ و برگاشم باهاش میاد یعنی صاف و اتو کشیده تحویلیت نمیدن که ایناش دیگه آش کشک خاله ست . آسوده خودم که خر ندارم کبلائی.
دوشنبه 10 تير 1392 - 06:00
salar67 - تبریز - ایران
توهین به همسر پیامبر گناهه اما به دختر پیامبر ازاده جل الخالق!!!!!!!!!
دوشنبه 10 تير 1392 - 07:36
khonindel - نا کجا آباد - ابران
samira joon - مشهد - ایران هیچ سنی در این دنیا پیدا نمیشه که به بزرگان ادیان توهین کنه چه زرتشت چه اسلام چه یهود چه نصارا. امامان که دیگه جای خود داراند. اما شما بی دینان هستید که خود را شعیه میدونید و این همه اراجیف و تهمت به بزرگان اسلام میزنید خواهش می کنم گوسفند نباشید که هر چه چوپان دروغگوتون گفت باور کنید. وقتی معنی واقعی انداختن نامه به چاه و گرفتن جوابش را فهمیدی انوقت حرف بزن.
دوشنبه 10 تير 1392 - 11:17
Nimi1354 - تربت جام - ایران
سالار67 خدا لعنت کند کسی که به دخترپیامبر)ص(توهین کنه ازنظرما منزلت حضرت فاطمه بالاتراز حضرت عایشه هست چون حدیث دارهم که رسول اکرم زهرای بتول راسرور زنان بهشتی نام بردند انکسانی که به فاطمة الزهرا توهین میکنند رامیخواهی بشناسی به کتاباتون مراجعه کن حیف که احترام زیادی به فاطمه سلام علیها قایلم وگرنه میگفتم بزرگانت چه بی احترامی هایی به این بزرگ بانوی دوعالم میکنن صدبار گفتم روتون زده رو دست سنگ پای قزوین
دوشنبه 10 تير 1392 - 15:10
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
از نظر اسد فقط باید به روسیه و حکومتِ ایران متصل بود و سلاح دریافت کرد/ . Nimi1354 - تربت جام - ایران, توهین و تهمتِ بیجا از سوئ هر گروهی ناپسند است ، توجه کنید اول از همه خودِ اعراب به این شایعات دامن زدند نه شیعه ایرانی ، اصلا مگر پیامبر با غیرِ عرب مشکلی داشت ، هر چه بلا بر سرش آمد از خودِ اعراب بود. اعراب به پیامبرشون توهین و او را میخواستن به قتل برسونن که امام علی بلا گردونِ اون شد و پیامبر مجبور به فرار با ابوبکر، ضمنا پیامبر مجبور شد به زورِ شمشیر به اعراب یکتا پرستی و دوری از شرک را بیاموزد که به خاطر آن از سوئ خدا مبعوث شده بود اعرابی که به هوای بتها قربانی و هر کارِ خرافی که دوست داشته انجام , مجسمه دست سازِ دستِ خود را میپرستیدند همانها . که زبانِ صلح را بر نتافته و فتنهها به پا کردند ، علاوه بر آن هند مبنای جگر خواری را با خوردن جگرِ جنازه حمزه ، عموی پیامبر باب کرد و شمر به دستور یزید و ابنِ زیاد که از خلفاِ وقت بودند سر بریدن مخالفِ منافع خود را باب ،....
دوشنبه 10 تير 1392 - 17:21
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. جنگهای پیامبر و امام علی و دیگرِ رزمندگان همه بر اصول و تاکتیکِ جنگ در میدان جنگ با دشمنِ مسلح و به فرمانِ مستقیم خدا برایِ ریشه کنی شرک و جهل بود با آنهایی که زبانی غیر از جنگ را تبعیت نمیکردند و جامعه را با افکار منحطِ خود رو به انحطاط ِ جهل و خرافات سوق داده نمیخواستند این قدرت را واگذار کنند، نه بر علیه منافع شخصی تصاحب ثروت و قدرت یا اثباتِ خود، آنهم در مقابلِ عدهای محدود به همراه خانواده , زن و کودک با بیرحمانهترین روشها و حتی تا حد بستن آب به رویِ کودک و زن و مرد در آن صحرای سوزان، آنهم در مقابلِ عدهای محدود به همراه خانواده و زن و کودک با بیرحمانهترین روشها و حتی بستن آب به رویِ کودک , زن و مرد در آن صحرای سوزان،....... ......... ............
دوشنبه 10 تير 1392 - 17:25
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...ای کاش همه اختلافِ نظرها در فضایی مانند اینجا بررسی و به آن پرداخته , بی آنکه قطرهٔ خونی از دماغ کسی بیاید، ما میتوانیم در برابر نظرات نادرست یا مبنی بر جهل دیگران ، مستنداتِ به قولِ معروف محکمه پسند آورده و قضاوت را به خردِ جمعی و اگذاریم ، یا اگر خود در باوری راهِ خطا رفته با پذیرفتن استدلال درست و حرفِ حق در نگاه خود باز نگری آنرا اصلاح کنیم ، این است روش انسانی به دور از جدال حیوانی یا تعصّب و جهالت پیشینیان که نه به رسانههای ارتباط جمعی دست رسی داشته , نه دنیا به دهکدهٔ جهانی امروزه تبدیل شده بود.
دوشنبه 10 تير 1392 - 17:39
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
Nimi1354 - همه آن چیزهایی که هم میهن ما درباره عمر کشنده ایرانی گفت بسیار پیش از دوران صفوی نوشته شده و جنایاتی که تازیان حجاز در باره ایرانیان کردند. اینها انکار پذیر نیست بیخود ماله کشی یک مشت آدم کش را نکنید. اگر اسلام آورنده دانش و فهم بود که نود درسد از یک میلیارد مسلمان در بدبختی و بیسوادی بسر نمیبردند. در دوران پیش از اسلام دانشگاه جندی شاپور اهواز نخستین دانشگاه منطقه و جهان بود که از سراسر خاورمیانه برای دانش اموزی به انجا میامدند. بادیه نشینان حجاز چه میدانستند دانش چیست نوشتن هم بلد نبودند. بیخود چرندیات ملاهای حوزوی و وهابیان را تکرار نکن.
دوشنبه 10 تير 1392 - 20:58
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
اسد از یک سو، یک مشت ادمکش سلفی از سوی دیگر دارند مردم سوریه را میدرند، حالا یک عده وهابی افتاده اند و دارند جنگ شیعه و سنی را در میان ایرانیان دامن میزنند. اگر آن شورشی ها آدم بودند که قلب آن سرباز را نمیخوردند. اینها هیچ فرقی با آن بادیه نشینان وحشی ندارند. یک مشت وهابی نیز ادعا میکنند این بادیه نشینان برای ایرانیان فرهنگ آوردند!!!
دوشنبه 10 تير 1392 - 21:01
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
martya - از کجا میدانی که خانم سمیرا مسلمان است؟ هرکس از دین تازیان انتقاد کرد میشود شیعه صفوی؟!!! یعنی مردم ایران هیچ حقی ندارند که باوری به چز اسلام داشته باشند؟ از دید ما هردوی سنی و شیعه یک دین هستند با اندکی اختلاف. پیامبرتان یکی است، کتاب قرآن هم یکی است. روشن نیست برای چه روز و شب توی سر هم میزنید. دنیا چه پیشرفتی کرده شما کجا گیر کرده اید. چرا برنمیگردید عربستان و دست از سر ما برنمیدارید؟
دوشنبه 10 تير 1392 - 21:17
bahar 2014 - فرانکفورت - المان
کبالت .کرج .ایران .تو باز هم پیدات شد .ای گوشت تلخ مزدور که همه جا سرکشی میکنی دستت برای همه رو شده .اسم اصلی تو (کبالت گوش بر هست).بچه آخوند
دوشنبه 10 تير 1392 - 23:47
Nimi1354 - تربت جام - ایران
شیرزن ایرانی ازاعراب دوران جاهلیت گفتی بخداشماصفویان روی آنها راسفیدکردین آنها اگه شرک میورزیدن لااقل زبان به لعن ناسزای زنهای بت هاشون که ازبزرگانشون بودن نمیگشودن ولی شماها نافتون رابا فحش وتهمت بریدن شاهان صفوی چه کرد با اسلامتون
سه شنبه 11 تير 1392 - 11:33
Nimi1354 - تربت جام - ایران
آرش بهدین .هرچه تو ازعمررضی الله عنه میگی درهیچ تاریخی نیست اینها اراجیفی هست که آخوندهای صفوی تو مختون کردن وگرنه مورخین غیراسلامی به عدالت عمر رضی الله عنه درحکومتداری اعتراف کردند به عنوان مثال نظریات دکترعلی شریعتی رادرباره عمر)رض(را بخوان وکتاب محمد)ص(پیامبری که ازنوباید شناخت که نویسندش یک روسی مسیحی هست
سه شنبه 11 تير 1392 - 11:50
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
Nimi1354 - تربت جام - ایران -اشتباه نکن من از اعرابِ جاهلیت نگفتم ، من از ریشه مذهبی گفتم که شماها از آن بر خواستید ، کدام یک از بزرگانی که امثال تو به آن افتخار میکنید مثل یک انسان فهیم درکِ حقیقت کرد به پیامبر اعتماد و با عشق و ارادت به دینِ او پیوست ، اصلا به بانو خدیجه هیچ ارادتی دارید عاشقانِ سینه چاک به قولِ خودتان حضرتِ عایشه ! امام علی را در ردیف سه خلیفه تان میدانید ، اصلا بدانید جنس رود سوئِ جنس، شما سنیها انگار امتِ عمر و عایشه هستید ، چون به گفتارِ پیامبر استناد نکردید و بر خلافِ خواستِ او عمل , عایشه و عمر شدند بتهای شما اگر کسی بگه بالای چشمِ آنها ابروست خون جلوی چشمتان، در قدیم سنیها به عمریها معروف بودند , اگر جلو یک عمری از عمر انتقاد, کینهٔ کرده زهرش را میریخت، به عینه اینجا این را شاهدم ، حالا اندازه یی که در توان دارید در اینجا آن را بروز میدهید ، معروف است عمر بسیار کینهٔ یی ، خشن , خشکه مقدس و زاهد بود، خوب مفتِ چنگتون ، ایرانی واقعی گل ش با عشق سرشته شده ، امثال من دلم نمیخواد به چنین آدمی اقتدا کنم ،...
سه شنبه 11 تير 1392 - 16:24
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. من دوست دارام به امام علی اقتدا که به شعور ، نگاه و معرفت مورد نظرم نزدیک است کسی که نه جای کسی را غصب و نه یک قدم بر خلاف حق حرکت کرد، دیگر اینکه اسلام و مسلمانی که شما به آن اعتقاد داشته عمل میکنید با حقیقتی که بر من از سوئِ خدا که نه صفویه مشکوف قطعاً تفاوتی از زمین تا آسمان دارد، چه کسانی که به خاطر باورِ من در اینجا زشترین توهینها را روا و هر چه خواستند به من گفتند به دلیلِ دفاع از اسلام و پیامبر ، امام علی یا استناد به قران به منظورِ توجه دادن عموم که اسلام امروزه بر پایه سیاست و قدرت بنا شده نه حقیقت ذاتی آن، شماها شماها کجا بودید که مانندِ عقربِ زیرِ حصیر مخفی تا به محض صحبت از عایشه و دیگرانی که باور دارید بیرون جسته و نیش بزنید آنهم به امثال من نه آنها که اتفاقاً هم کلام و عشوه شتری برایشان آوردید ، وقتی ایرانیان از داغِ دلِ خود از کارهایی که به حساب بزرگان شما ! سرِ ایران و ایرانی دادند به نام پیامبر و اسلام عقده گشایی و هزار توهین میزدند کجا بودید و مانندِ الان از زمین و هوا نجوشیدید ؟! چون عمر پرست و عایشه پرست هستید ، ...
سه شنبه 11 تير 1392 - 16:26
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...در زمان خودِ پیامبر حقِ او را ادا نکرده و تره برای انجامِ وصیتش خورد نکردید چه رسد به حال, علاوه بر آن من ریشه بت پرستی و تعصب ندارم چون از ابتدا تاریخ یکتا پرست بوده ایم ، به این خاطر با پیامبر که از ابتدا از بت پرستی بیزار ، همچنین از امام علی که از ده سالگی به بلوغِ معرفتی رسیده بود همزاد پنداری بیشتر دارم ، همانگونه که مولانا این همزاد پنداری را دارد ، حتما او هم از صفویه تقلید میکند ، اسلام و مسلمان بودن به شما منحصر نیست این را در مغزِ خود فرو کنید ، چرا که اسلامِ شما شتر گاو پلنگ است ، وقتی مولانا در شعر موسی و شبان ، از زبانِ موسی به شبان میگوید : خود مسلمان ناشده کافر شدی ؟! مگر پیامبر اسلام ظهور کرده بود ، اسلام از ابتدا بوده و همه ی ادیان به معنی اسلام یا تسلیمِ امرِ خداوند و اظهارِ بندگی ، چه قبضه کرده و خود را بنده خالصِ خدا میدانید !!! همان است که ادامها را با روشِ انتحاری به جایِ خداوند میکشید یا با شمشیر گنهکارن را سر میزنید ، مگر شما تمامِ فرامینِ پیامبر را اجرا که حال خود را جای او نشانده اید ، ...
سه شنبه 11 تير 1392 - 16:31
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. دیگر اینکه چون حکومتِ برحقِ ولی و وصی پیامبر توسطِ بزرگانِ شما غارت و جامعه بعدِ پیامبر که با خون جگر و جنگ و هزار معضل به جای با اعتباری رسیده بود به خواستِ شخصی و حقِ اختیار داری بعد سه دوره غصب به حکومت عثمان منجر شد و چنین جامعه یی از هر نظر به انحراف , انحطاط رفته و عوض شده به دستِ امام علی رسید ، معاویه خود پادشاهی شده بود و بزرگترین سد برای امام علی و قران بر سرِ نیزه کردن و فریبِ مردم در برابر قرانِ ناطق علی، عمر خود بارها گفت اگر علی نبود عمر بارها هلاک شده بود ، وقتی کار علی را درک نمیکنید نمیتوان معرفت و درک را به شما تزریق کرد، جایِ علی باشی ، حقِ مسلّمِ تو را بخورند جامعه را به افتضاح بکشانند هر جور توهین به خود و دختر پیامبر که همسرت هست روا کنند باز مدارا کنی و دلسوزانه از تواناییها و معرفتِ خود به آنها بیدریغ بذل و بخشش ! بیخود نیست شاعر میگوید : نتوانمش بشر خواند ، نه توانمش خدا خواند ، متعجبم چه نامم شهِ ملکِ لا فتی را ! ....
سه شنبه 11 تير 1392 - 16:41
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
....اصلا عمر بسیار خطا کرد که رویِ دستِ پیامبر بر خواست و امپراطوری اسلامی با حمله به دیگر کشورها منجمله ایران درست کرد ، غارت ، کشتار از بردن تمدن و فرهنگ و سوزاندن کتاب خانهها , چطور عروسک بعضی عایشه که مانندِ مجسمه است و به زعمِ شما که تمام صورتِ مجسمههای دیواری را در حملات با قلم از بین بردهاید مجاز است آنهم برای کسی که میخواهد همسرِ پیامبر شود ، حتی موردِ تشویق از سوئ او قرار میگیرد !!! مگر در قران ذکر نشده اکراه در پذیرشِ دین نباید باشد ، اگر اجدادِ شما توسط پیامبر و ولی او آنهم بعدِ دعوتِ بسیار و فتنه گریهای آنها کشته شدند مشرک بودند و به جای خدا بت میپرستیدند ، خطر مشرک از بی دین بدتر است , مگر خسرو پرویز در نامه در جواب عمر نگفت برو کاسه کوزت رو جمع کن عربِ بیابان گرد بی تمدن بی فرهنگ ، اون زمان که شما سنگ و چوب دست ساز خود را میپرستیدید و دختر زنده در گور ، هزار سال قبل از آن ما خدایِ یکتا را میپرستیدیدیم و زنان جایگاهی برابر با مردان داشتند، ...
سه شنبه 11 تير 1392 - 16:53
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
... من که به عنوانِ یک ایرانی از عمر نمیگذرم که چنین جنایاتی را در کشورم کرد, در قیامت هم او را به محکمه الهی میکشانم . همین است که در این دو ره از ۲ میلیارد مسلمان ، اگر یک میلیون مسلمان راستین باشند باید کلاهتان را به عرش بیندازید ، چه از شیعه و چه سنی ، دو گروه از شیعه و سنی هستند که به صراطِ مستقیم افتادند امثال عرفایی چون مولانا و دیگران و از شیعه امثال مجتهدین راستینی که به دور از وارد شدن به سیاست و قدرت راهِ حقیقت را دنبال کردند دیگران رهِ افسانه زدند و هفتاد و دو ملت شدند , حالا یکی با عشق به بندگی رسید آن دیگری با مجاهده هر یک هم در کرسی خود در جایگاه حقیقت، یکی به نزدیکی دو قابِ قوسین یا کمان با حضرت حق , دیگری در سایه درختِ طوبی، دیگران طفیل راهند طفیل و ریزه خوار این خوان گسترده, از کجا میدانید اگر حکومت به انحراف نرفته و فردی که سفارش شده خدا و مورد وصیتِ پیامبر, الان ۴ میلیارد مسلمان حسابی نداشتیم به جای ۲ میلیارد مسلمان اسمی که به اسمِ خدا خیلی ترکتازی میکنند ، البته اکثریت و در بدبختی و فلاکت غرق و سر گردان بین توهمات و فرقه فرقه شدن ،...
سه شنبه 11 تير 1392 - 17:07
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. پیامبرِ اسلام از حضرتِ عیسی یا موسی به عنوان برادران خود نام میبرد ، به این معنی که همه از یک ریشه اند و هم خون . اگر هنگام سنگسار به رفتار حضرتِ عیسی توجه کنید کلید بسیاری از مسائل گشوده میشود ، او به کسانی که میخواهند سنگ بیندازند خطاب : هر کس گناهی مرتکب نشده سنگ بیندازد ، مگر خودِ او بیگناه نبود نمیتوانست حد اقل پیشگام و ادای وظیفه کند ، او میداند در جامعه بدون پیامبران مردم به جان هم افتاده افتاده خوی خون خواری غرایزِ حیوانی خود را با نامِ خدا ارضا میکنند، علاوه بر آن او برای وصل کردن آماده نی برای فصل کردن .پایان هیچ تعصبی حقیقت نیست. حقیقت تلخ اما ثمره یی شیرین دارد ، به مانندِ دارویی تلخ که با درمان شیرینی سلامتی را به کامِ بیمار میریزد.
سه شنبه 11 تير 1392 - 17:16
omid1111 - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد شیرزن تو سواد علمیت درحدی نیست که در مورد صحابه پیامبر اظهار نظر کنی تو بزرگ شده مکتب صفوی صیغه هستی پس همون بهتر که در جاهلیت خودتون بمانید و حیفه امثال تو حرف از اسلام بزند بیسواد اگه علی زنده بود الان پدر یا برادر یا اولاد تو ازپشت بهشون خنجر می زد.
سه شنبه 11 تير 1392 - 21:32
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
omid1111 - تهران - ایران - سوادِ علمی که زیر بناش تقلب ، حق کشی باشه، همون بهتر مفتِ چنگِ تو و امثال تو باشه ، به همین خاطر امثال مولانا که در فقه و سایرِ علوم سرآمد همه زمانها بود ، بعدِ ملاقات با شمس و بارور شدن عشقِ حقیقی در وجودش ، آنها را به سویی افکند و تولدِ دوباره اش را با سماع مدام در کوی و برزن جشن گرفت و به حرفِ خشکه مذهبانِ دگم امثالِ شماها کمترین ارزشی قائل نشد، درک زبانِ حالِ مولانا کار هر بچه مهد کودکی نیست که چند بسته لگو به عنوان سرهم بندی , سرگرمی و گذرانِ اوقاتش جلویش ریخته اند، علاوه بر آن وقتی پیامبر و ولی و وصی او هست و بانوانی چون فاطمه زهرا و بانو خدیجه که علاوه بر مریم و آسیه دو زنِ دیگر از چهار زن برتر این سرا و آن سرا هستند ، چه نیازی به رجوع به صحابه اونم از اون مدلهاش که بعد پیامبر بر خلافِ وصیتِ او عمل و قدرت را بین خود هپل هپو کردند . اگر علی زنده بود که از نظر تو و امثالِ تو که به ولایت اعتقاد ندارید مرده است ، ...
چهارشنبه 12 تير 1392 - 06:55
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...قطعاً به مذکرانِ اطرافِ من نیازی نبود خودم به جای او دمار از روزگار بزرگانِ شما در میاوردم که از پشت به او خنجر زده در روبرو از او مشورت و کانال حیاتشان بود، از همانجا تخم نفاق و تفرقه را کاشتید که تا الان ادامه دارد ، بنابر این راحت باش به همانها آویزان شو ، من از مدل زنانِ شما نیستم که به خاطر دریافت نفقه تن ، آزادی ، حقوقِ انسانی خود را بفروشند و قسطی زندگی کنند ، یا مدل اولگوی شماها با ولی خدا در افتاده سنگ حکومتِ تقلبی پدر و قوم و قبیله خود را به سینه بزند ، من شیر زنی ایرانیم از فرهنگی شگرف و بزرگ بر خواستهام ، پدرم مرا در خردسالی برای منافع و مطامع خود معامله نکرد ، به جای آن به من پر و بالی داد تا بدانم عزت و بزرگی یک زنِ ایرانی چیست، شیرزنانی چون بانو زینب و فاطمه زهرا را قبول دارم چون نزدیک به فرهنگِ خودمان هستند، ...
چهارشنبه 12 تير 1392 - 06:56
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...شما امتِ عایشه و عمر بمانید ، کسی به شما کاری ندارد ، در طی قرون و اعصار هم بلافاصله بعدِ رحلتِ پیامبر آزار و اذیتِ خاندان او را شروع فرزندانش مدام در زندانهایتان و در حبس و سانسور و شکنجه ، از چی دردتان گرفته و سوخته اید ، بروید از خداوند شاکی شوید که با اینهمه تلاشی که در پوشاندنِ حقیقت کردید او حقیقت را مانند روزِ روشن کرده و بیشتر خواهد کرد، خورشید که طلوع میکند نورش را به بینا و نابینا میبخشد هر چند نابینا از آن نور بی بهره باشد.
چهارشنبه 12 تير 1392 - 06:57
omid1111 - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد این خزعبلات را از کجا بجز مکتب آخوندها به آدم یاد می دن, تو همه چی رو با هم قاطی کردی و پرت و پلا می گی ...مولوی .شمس. احتمالا پول این ماهت از طرف کمیته امداد سوید,سوسیال, پرداخت نشده هیچ اهل سنتی به علی.فاطمه و اولاد آنها توهین نمی کنه ومکتب سراسر خرافات توست که توهین می کنی.
چهارشنبه 12 تير 1392 - 15:24
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
omid1111 - تهران - ایران - خزعبلات ، چیزهایی هست که تو مغزِ امثال تو کردن ، من مغزم را دست هر کی نمیدم که باهاش بازی کنه، ضمن اینکه در حدِ تربیتِ خودم باهات بحث میکنم نه اندازه شخصیتِ تو . گفتم با یه بچه مهدِ کودکی نمیشه واردِ این مباحث شد، اشاره به مولانا به این خاطر , او که بیسواد نیست چرا راهِ امثالِ تو را نرفت که طرف پاشو کج میذاره مثلِ گوسفند سرشو میبرید، در حالیکه خودتان از همه کج رفتارترید ، پیامبر مبعوث شد برای مکارمِ اخلاقی که به فراموشی سپرده شده بود ، وقتی اشغال شکمبه گوسفند رو سرش خالی میکردید برای خدا تحمل میکرد ، از حد گذراندید به فرمان خدا باهاتون مبارزه کرد، علاوه بر آن توهین از زدن امام علی و حمله به خانه او و فاطمه زهرا بالاتر ، اونا کارِ توهین را به کمال رساندند دیگه چیزی نموند شماها انجام بدید، حالا خود را پیرو اهلِ بیت میدانید ! علاوه بر آن مذهبی که از غارتِ ایرانیان و دیگر کشورها خود را استوار کرد مفتِ چنگِ خودتان ، من آدمها را از هم جدا نمیکنم ، امثالِ تو که در کثرت دست و پا میزنید شیعه ، سنی میکنید،...
چهارشنبه 12 تير 1392 - 23:19
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. آخوند از شما بدتر و شما از او، نه آخوند شیعه است و نه شما سنی ، امثال مولانا ، شیخ احمد جامی و دیگر اهلِ سنت که پیرو سنت پیامبر هستند و امتِ پیامبر برای من ارزشی والا و بالا دارند ، هموطنان اهل سنت ایرانیم را دوست داشته برایشان احترام قائلم ، آنها مانندِ شماها گستاخ و بی ادب نیستند , بسیار محجوب , متین و صبورند چون از پیامبرشان . تبعیت میکنند ، مسلمانان بسیار خوبی هم هستند بر خلاف شماها که فقط ادای آن را در میاورید بسیاری از آنان را میشناسم بدون این حرف و حدیثها به هم به چشمِ انسان نگاه میکنیم، شیعه را هم کسی میدانم که از رفتار اهلِ بیت تبعیت میکند نه از رفتار آخوند، علاوه بر آن، این بحثها را فقط برای جلوگیری از سؤ استفاده بیشترِ شماها در کتمانِ حقیقت دنبال میکنم , ریاضتی برایم بالاتر از واردِ شدن به این مقولات نیست, بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم , اما چکنم مأمورم و معذور .
چهارشنبه 12 تير 1392 - 23:19
omid1111 - تهران - ایران
اون امام علی که تو ازشون نام می برید من اصلا قبولشون ندارم امام علی تو یک آدم ضعیف و ناتوان هستش که به ناموسش توهین میشه هیچ حرفی نمی زنه اما امام علی که من قبولش دارم اگه به ناموسش توهین می شد سکوت نمی کرد. قضاوت با خردمندان.........تو حمله به ایران را یاد آوری می کنی اولا اگه حمله به ایران نبود تو الان مسلمان نبودی دوما مگه امام حسن و حسین در جنگ با ایران شرکت نکردن هیچ ایرانی مستقیما به دست حضرت عمر کشته نشد ولی امام حسن و حسین در جنگ حضور داشتن.کمی تعقل کن.
پنجشنبه 13 تير 1392 - 10:31
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
omid1111 - تهران - ایران - نیازی به گفتن نیست ، میدونم شماها به خاطرِ روشنفکری امامِ علی و تدبیر و معرفتش قبولش نداشتید ، کسی رو میخواستید که حرفش رو با شمشیر بزنه ، بیرحم باشه و براتون غنیمت بیاره ، پدر من سرِ سفره ما با اتکا به تخصص ، تلاش و زحمتش روزی میآورد نه از غارت مردم و غنیمتِ باد آورده که با کشتار و خانه خرابی مردم بدست آمده بود ، من هم مانندِ او این را آموختهام ، اگر ایرانیان سوسیال بگیر شده اند ، از ۱۴۰۰ سالِ قبل کشور ثروت و فرهنگشان به خاطر دست گٔل بزرگان شما !! به غارت رفته، دوران پهویها تا ایران آمد از زیرِ یوغِ غرب و شرق و عرب بیرون بیاید که باز غارتگران جدید اجازه ندادند و ایران را به دست کسانی امثال خلفا شما سپردند، غیر از آن شماها که ما را چون شیعه مرتضی علی هستیم مسلمان نمیدانید، بعدِ ۱۴۰۰ سال غارت و نابودی فرهنگِ ما ببین که کارِ عمر چقدر باز دهی داشته و چند درصد در ایران سنی هستند، تازه آنها پیرو پیامبر هستند و با شما متفاوت ، در بین اهلِ سنت عده یی مانندِ شماها هستند ، من زیاد اطلاعاتی در این مورد ندارم ، نمیدونم شماها چه گروهی هستین ،
جمعه 14 تير 1392 - 19:28
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...... در ایران اهلِ سنت و شیعه بدون این حرفها در کنارِ هم زندگی میکنند بدون تفکیکِ هم ، اگر حکومت تفاوت قائل میشود حسابش از مردم جداست ، حکومتی که موسوی و کروبی را به حبس میاندازد ، معلوم است با غریبه ترها چه میکند ، ضمنا وقتی همه به عایشه تهمت زدند که با زبیر سر و سرّ دارد از دیوار صدا در آمد و از پیامبر نه ، تا بعدِ مدتی خداوند آیه یی فرستاد ، عده ای به عایشه گفتند برو از پیامبر تشکر کن اما او سر باز زده گفت از خدا تشکر میکنم که آبرو مرا خرید ، پیامبر که کاری نکرد، شما اگه خیلی ناموس پرستی چطور اینجا که میرسه اینکار از سویِ پیامبر براتون مشکل ساز نیست، کسی به ناموس امام علی تعرض نکرد ! در زمانیکه هنگام مراسم کفن و دفن پیامبر عایشه به اتفاق پدرش ابوبکر و امر و دیگر متحد یینشان در موردِ جانشین پیامبر نقشه میکشند ، میخواستی بعد خلافتِ اگر اشتباه نکنم ۱۴ ساله ابوبکر ، و شروع خلافتِ عمر ، آنها حرمتی برای خاندانِ پیامبر قائل شوند ، یا در شرایطِ آنزمان و عوض شدن جامعه ، حرف و اعتراض امام علی به کجا میرسید ، ...
جمعه 14 تير 1392 - 19:49
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
... بیخود که ۲۵ سال سکوت نکرد ، او نه ترسو بود و هست که شیرِ حق است و نه محافظه کار ، تنها چیزی که او را وادار به سکوت کرد جلوگیری از فتنه بود که ایجادِ تفرقه ، عربی را که با هزار مشکل به یکتا پرستی وادار کرده بودند ، دوباره به سقوط و بلبشو کشانده میشد ، اما هنگامی که خواستند به زور او را وادار به برای بیعت با عمر کنند ، حاضر شد به او تا حدِ کشاندنِ روی زمین به قصدِ بردن به مسجد بیفتد اما به بیعت تن ندهد ، در همین راستا هم وقتی با حمل آنها فاطمه زهرا آسیب دید با آنها مانندِ جاهلانِ پا منار دست به یقه نشد ، او هیچ کاری را برای خوشامدِ خود و دیگران انجام نداد ، مبداش خدا بود و مقصدش هم خدا، در دورههای بعدی خلفا دیگرتان جبران کرده سرِ نوه و تمام مذکرین خاندان پیامبر را بریدند ، پسرِ امام حسین که امام سجاد است به علت بیماری در جنگ شرکت نکرد که به همراهِ زنانِ خاندان پیامبر به اسارت گرفته نزدِ یزید برای دریافت مژدگانی بردند، ...
جمعه 14 تير 1392 - 20:08
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...در مورد اینکه هیچ ایرانی به دست عمر کشته نشد ، باور کن هیچ ایرانی هم به دستِ خمینی و خامنه یی کشته نشد !!!! تازه تا خواست گردی به گوشه قباشان بگیرد بصورت آنرا جمعه کرده تا مبادا به اسمشان تمام شود، امام حسین و امام حسن در حکومتی بودند که به حساب فرماندهٔ کلِّ قوا عمر بود ، دو جوانی که سربازِ آان جامعه هستند ، وقتی جنگ شروع شده مانند سربازِ فراری رفتار کنند، خلفا وقتِ درماندگی به امام علی رجوع میکردند ، اما در تصمیمات او را قبول نداشتند به همین خاطر با علمِ به وصیتِ پیامبر اجئزه اینکه به خلافت برسد ندادند ، احتمالا عمر که هیچ کس را نکشت ! هر چی ایرانی بود به دستِ امام حسن و امام حسین کشته شد !!! علاوه بر آن وقتی در حکومتِ عثمان همه چیز به هم ریخته شده بود و امام علی باز به عنوان مصلح به او نامه نوشته و خطر شورش مردم را به او یاد آوری کرد ، اولین فردی که بعدِ قتلِ عثمان موردِ اتهام طرفداران عثمان واقعی شد امام علی بود ، ...
جمعه 14 تير 1392 - 20:09
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...کسی که به محض اطلاع از شورش مردم بر عثمان ، دو جوانِ خود امام حسین و امام حسن را به یاری او فرستاد ، تازه با نارضایتی که مردم از حکومتِ عثمان داشتند ، باز دیواری از دیوارِ امام علی کوتاه تر پیدا نکرده و به او افترا زدند . چه رسد به زمان عمر که هر روز جایی را غارت میکرد و برای مردم به غنیمت میآورد ، از اینها گذشته ، ما از ابتدا یکتا پرست بوده ایم ، سلمان فارسی به خاطر تغییراتی که آخوندهای زرتشتی ایجاد کرده بودند به مسیحیت گرایش پیدا اما باز راضی نشد و به دنبال حقیقت به دنبال اخبارِ پیامبرِ اخرالزمان رفت ، هیچ کس با شمشیر دنبالِ او نیامد ، کسی که در جستجو حقیقت است آن را مییابد ، چرا که جوینده یابنده است ، اما کسی که دنبال حرف و حدیث و قدرت و اثباتِ خود , هرچند در چند قدمی حقیقت ، درکی از آن نمیبرد ، وقتم محدود است , فقط خواستم تا تاپیک بسته نشده جوابِ کامنتت را بدهم ، در آینده به امید خدا در مورد دیگر حقایقی که باید به آن پرداخته شود خواهم نوشت .
جمعه 14 تير 1392 - 20:19
Nimi1354 - تربت جام - ایران
شیرزن کسی که تقیه)دروغ(یکی ازارکان مذهبش باشد چطورمیشه باورش کرد که راست میگوید..میگویی من اهل تسنن رادوست دارم بخدا قسم دروغ میگویی میگی علی)رض(رادوست دارین بخدا دروغ میگین چون اهانتهایی که شمابه اسدالله غالب میکنید نه یهود کرده نه مشرکین صدراسلام !شمارابه علی)رض(چه ?این فقط بهانه ایست خنجرازپشت به اسلام علی)رض(زدن همانطورکه ابن ملجم که شیعه علی بود برفرق علی خنجرزد کجا این شیرمرد درتاریخ شنیده ایی که دروغ.گفته باشد به نام تقیه ?آیا زنی راصیغه کرد?آیا فرزندی ازعمل صیغه داشت که امروزه شما بنام شیعه این آزادمرد این عمل قبیح راانجام میدهید.صرفنظر ازاینکه هیچ دلیل قرآنی ندارید .آیا حضرت علی مال مردم را بنام خمس غارت نمود که شمابنام شیعه علی انجام میدهید .درکجا شنیده اید که حضرت علی بغیرالله متوسل شده باشد که امروزه شماها خدارافراموش کردین خداییکه ازرگ گردن بما نزدیکتر وازهرکس بما مهربانتر وبه قبورمتوسل شدین بخداقسم هیچ یک کاری که شما بنام پیروی علی)رض(انجام میدهید علی انجام نداد وبیزاربود ازاین فعل وفاعل
شنبه 15 تير 1392 - 01:58
Nimi1354 - تربت جام - ایران
ادامه جواب شیرزن )صفوی زن(....علی پدرزن عمر بود وهست تا قیامت به کوری چشم دشمنان اهل بیت وصحابه رسول اکرم .حضرت علی برخلاف آنچه که شما میخواهید ضعیف ودرمانده بنامیدش شیرخدابود ودرراه حق نه سکوت میکرد ونه یک قدم عقب نشینی اگر خلافت حق علی میبود به زعم باطل شما ,خواهشا شما صفویان خود رابه علی)رض(ربط ندهید که علی ازشما رافضی ها واعمالتان درقیامت بیزاراست علی کسی نبود که درراه ناحق سکوت کند اگرشما میخواهید مرد عدالت گستر اسلام امیرالمومنین عمربن خطاب شوهر ام الکلثوم بنت علی بن ابوطالب را در آزادی مردم ایران اززیرظلم شاهان ساسانی محکومش کنید به حمله وتجاوز به کشورتون اول این اتهام متوجه کسانیست که خود رابه دروغ محب آنها میدانید حسن وحسین )رضی الله عنهما(درسپاه اسلام درآزادسازی ایران شرکت داشتند وپدرشان علی المرتضی مشاور ووزیر امیرالمومنین عمر)رض(بودند بعدش مردم خسته ازجور ساسانیان باجان ودل اسلام راپذیرفتند نه بازور شمشیر
شنبه 15 تير 1392 - 02:22
omid1111 - تهران - ایران
امثال تو از اونهایی هستی که وقتی کودک بودی تو را در مراسم شیرخوارگان بقول خودتان حسین شرکت داده و مغزتونو شستشو دادن یعنی در جهل مطلق گرفتاری. نادان شاه اسماعیل صفوی ایرانو با شمشیر شیعه کرد برو تاریخ ایران را در زمان صفویان بخوان تو که بیکاری..........
شنبه 15 تير 1392 - 14:15