درگیری در مصر در آستانه سالگرد تشکیل دولت مرسی
+146
رأی دهید
-5
روز جمعه، ۲۸ ژوئن، میان موافقان و مخالفان محمد مرسی درگیریهای خونینی رخ داد. مخالفان مرسی معتقدند که او تنها به خواستههای گروه اخوانالمسلمین توجه نشان میدهد. ولی هواداران او میگویند مرسی رئیس جمهوری قانونی مصر است.
برای دیدن ویدیوی این گزارش , بر روی تصویر زیر کلیک کنید
در صورتی که بدلیل فیلترینگ به سایت دویچه وله دسترسی ندارید , اینجا را کلیک کنید
potatis - مالمو - سوئد
حالا یه ۴۰- ۵۰ سالی بین اصولگرایان و اصلاح طلبان اخوان المسلمین انتخاب کنید تا آخرش بفهمید که انگلیس و امریکا چی بتون انداختن، از اسلام توقع دموکراسی داشتن مثل این میمونه که بخوای از فاضلاب عطر پاریس جاندوگل بسازی!
شنبه 8 تير 1392 - 18:14
richard - کلن - آلمان
آفرین بر potatis - مالمو - سوئد من با نظر تو ۱۰۰% موفقم بابا مسلمان جماعت نمیدن دمکراسی چی هست.
شنبه 8 تير 1392 - 22:16
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
با درود بر potatis - مالمو - سوئد و richard - کلن - آلمان . اسلام 1400 سال وقت داشته تا انواع و اقسام حکومتها را سر کار بیاورد و چهره واقعی خود را به جهانیان بشناساند. از اسلام حسن خرس الله لبنانی و اسماعیل بخیه فلسطینی در آنسوی خاورمیانه تا اسلام وهابیون و سلفی ها و طالبان و القاعده و کوفت و زهر مار .. و تا همین اسلام شیعی خمینی دجال و خامنه ای ضحاک هنوز برای ایرانیان و جهانیان درس عبرت نشده که این آیین سراسر دروغ و جنایت و فریب بجز گسترش فساد و تروریسم و بجا گذاشتن مشتی بیمار روانی که برای رفتن به بهشت خیالی و موهومی الله (بخوانید محمد) در آدم کشی مسابقه گذاشته اند,..... هنوز عده ای میگویند اینها اسلام واقعی نیست!!
یکشنبه 9 تير 1392 - 05:54
potatis - مالمو - سوئد
زبلخان عزیز از بابت اسلام که کاملا هم عقیده ایم اما از این بابت که جهانیان هم هنوز اسلام رو نشناخته اند با شما مخالفم، کلام رو به چند مثال خلاصه میکنم ۱- حمایت آیت الله بی بی سی از شورش ۵۷ تا اصلاح طلبان ۹۲ ۲- حمایت فرانسه از سر دسته ی شورشیان ۵۷ از مصاحبه های تبلیغاتی و میتینگ های زیر درخت سیبی! تا اختصاص هواپیمای مسافربری اختصاصی! ۳- مصاحبه های پی در پی بی بی سی(و بعضی رسانه های آمریکایی) با اخوان المسلمین مصر در طول جریان انقلاب مردم مصر و کف زدن های این رسانه ها برای اخوان المسلمین ۴-مرگ خاموش و بی سر صدای رقیب مرسی در انتخابات مصر (اسمش یادم نیست) در کشور امریکا! و نمونه هایی از این دست بسیار است که به نظرم غربیها این رو خوب یاد گرفتن که اسلام به بهترین شکل منافع غرب رو در خاورمیانه تامین میکنه.
یکشنبه 9 تير 1392 - 15:56
داد بیداد - قم - ایران
اگر اسلام بد بود ما ایرانیها سعدی حافظ مولوی فردوسی خیام عطار خوارزمی رازی ابن سینا و هزاران شاعر و دانشمند نداشتیم که ما ایرانیها به انها افتخار کنیم ,هموطنان عزیز تقصیر اسلام نیست اگر رهبران و مدیران مدعی مسلمانی نمیتوانند اسلام واقعی را بشناسند ,
یکشنبه 9 تير 1392 - 20:58
Dara va sara - پرت - استرالیا
خاک تو سر اون ایرانی بکنم که تمام بزرگان و اندیشمندان ایران را به اسلام ربط میده و نه به ایرانی بودنشون. خاک تو سر ان ایرانی بکنم که تمام افتخارات کشورشو در اسلام میبینه نه در خاک وطنش..خاک تو سر اون ایرانی بکنم که خودشو در چهار چوب اسلام تعریف میکنه نه ایرانی بودنش...همون بهتره که تو همون قم . چالش کنن که لااقل بیابانهای قم از جسدش سودی ببرند.
دوشنبه 10 تير 1392 - 02:16
potatis - مالمو - سوئد
دوست عزیز اینها مغلطه ی آخوندی هست که تو ذهن ما جا انداختند، اینها دانشمندان ایرانی هستند نه اسلامی! کجای شاهنامه دیدین که رستم نماز بخونه! خیام و عطار و حافظ که دائما در مستی می و باده بسر میبردند، مولوی هم که خدای خودش رو معرفی میکنه و کاری به الله مدینه نداره! دوست عزیز مگه ممکنه بزرگترین پزشک تاریخ بشریت (ابن سینا) به کتابی اعتقاد داشته باشه که درش نوشته شده که نطفه ی مردان از استخوان جناق سینه شکل میگیره! و یا دانشمند فیلسوفی چون زکریای رازی ،جزو اولین کسانی بوده که به تازینامه ی اعراب (قران) ایراد فلسفی و ادبی میگیره، اینها اندک دانشمندان ایرانی هستند (نه هزاران!) که در برهه ای از تاریخ که ایران دارای اقتصاد شکوفا و ثبات سیاسی نسبی بوده پا به عرصه ی ظهور گذاشتند.
دوشنبه 10 تير 1392 - 02:56
potatis - مالمو - سوئد
روند پسرفت این مملکت بعد از حمله ی اعراب به ایران(در مرحله ی نخست) از زمان تشکیل حکومت های دینی و ایدئولوژیک (صفویان) به بعد به اوج سرعت خودش رسیده، دوست عزیز بهترین سوالی که میشه یک مسلمان از خودش بپرسه این استکه چرا در طول مدت ۱۴۰۰ سال پیدایش اسلام، هیچ سرزمینی یافت نمیشه که بعد از اسلامی شدن به سعادت و خوش بختی حتی نسبی رسیده باشه!؟ ایران، پاکستان، عربستان، بنگلادش، افغانستان، مصر، لیبی،عراق، فلسطین، اردن، یمن و .. نمونه هایی از این کشورها هستند. دوست عزیز اگر میخواهی اسلام واقعی رو بشناسی بهت پیشنهاد میکنم که یکبار کتاب قرائت قرآن غیر دینی اثر استاد رضا آیراملو (بر روی نت به صورت رایگان موجود هست)رو بدور از تعصبات کور مذهبی مطالعه کن.
دوشنبه 10 تير 1392 - 02:57
Esfahan Nesfe Jahan - کالیفرنیا - آمریکا
اسلام به ذات خود پر از عیب بود .. گر عیب نبینى از مسلمانى ماست.
دوشنبه 10 تير 1392 - 07:32
behruz22 - لوزان - سویسی
هموطنان، چه ربطی به دین اسلام، خدا دارد؟. خدا کی گفت عشق حال نکن؟؟. خدا کی گفت آزادی هرومه؟؟ یا ممنوع؟. به خاطره چند تا آخوند گاو و گوسفند نمیشه که یک دین را خراب کرد!!.
دوشنبه 10 تير 1392 - 10:01
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
داد بیداد - قم - ایران مگر علمی در اسلام وجود دارد که بر مغز تعدادی که نام بردی اثر بگذارد؟؟؟؟؟؟مسطح بودن زمین؟؟؟ عمر افلاک ۷۰۰۰ سال؟؟؟ سفر فضایی رهبر اسلام به پیش خدایتان و چانه زدن برای کاهش دفعات نماز؟؟؟ اینکه خدایتان گفته هیچ چیز در آسمان شناور نیست جز پرندگان؟؟؟ البته آنهم به خواست او؟؟؟ خدایی که زمین را مرکز افلاک میداند؟؟این چگونه خدایی است که از ۱۰۰۰ سال بعد خبر ندارد و از اختراع هواپیما بی خبر است؟؟؟ گرد بودن زمین را نمیداند---و اینکه میلیاردها میلیارد سیاره چون زمین در آسمان است؟؟؟ سوره ها و آیههای کشتن سرقت پدوفیلیا طلبت!!!!!!!!
دوشنبه 10 تير 1392 - 10:36
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
داد بیداد - قم - ایران کسیکه منکر تمدن و تعقل اجداد خود قبل از هجوم یک مشت وحشی قاتل و دزد باشد و آنها را بدین صورت جلوه دهد که یک مشت گوساله بودهاند که اسلام به آنها دانش داده ایرانی نیست و از تخم و ترکه ی همان اشغالگران است!!!
دوشنبه 10 تير 1392 - 10:40
داد بیداد - قم - ایران
خاک تو سر تو ایرانی و احمق کنند که هنوز نفهمیدی تمام این بزرگان و شعرا ما که بهشون افتخار میکنیم بر طبق قوانین اسلام و در دوران حکومتهای اسلامی زندگی می کرده اند البته اسلام حقیقی نه اسلام شیعی صفوی.یه کم به خودت زحمت بده و زندگینامشون رو بخون بعد بیا به دیگران بد و بیراه بگو.مشکل ما ایرانیها اینه که برای ما فقط تاریخ صفوی تا حاضر را گفتند و نگذاشتند تا تاریخ نیاکانمان قبل از صفویت را بشناسیم.ما چه بخواهیم و چه نخواهیم اسلام جزیی از فرهنگ و هنر ما شده و اگر بخواهیم از اسلام دوری کنیم اول از هر چیزی باید حروف الفبایمون را عوض کنیم
دوشنبه 10 تير 1392 - 11:15
داد بیداد - قم - ایران
واقعا متاسفم برای کسانی که خودشون رو ایرانی میدونند ولی به معانی شعرهای شعرای ایران پی نبردند،واقعا متاسفم برای کسانی که مه و باده و مستی در شعرهای شعرای ایرانی را به همون شراب و مست بودن این روزیها تعبیر میکنند،اسلام از وقتی بد شد که غربیها برای جلوگیری از نفوذ حکومت اسلامی شیعه صفوی را بوجود اوردند تا مثال خنجری باشد بر پشت پیکره اسلام ،نمونش هم امروزه میبینیم که هر جا شیعه صفوی وجود دارد چیزی جز قتل ،اعدام و کشت و کشتار نیست.زمانی که حکومتهای اسلام حقیقی در اوج قدرت بودند غربیها درگیر جنگهای داخلی و قرون وسطایی خودشون بودند،فقط یه کم به خودتون زحمت بدین و تاریخ ایران اسلام قبل از صفویت را مطالعه کنید اونوقت خواهید فهمید که ایران عزیز ما از 500 سال پیش چیزی جز سقوط در همه زمینه ها نداشته است
دوشنبه 10 تير 1392 - 11:31
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
داد بیداد - قم - ایران. شما اگر در مورد رازی تحقیق میکردی ایشان مسلمان نمینامیدی .رازی به خدا و ماوراءالطبیعه اعتقاد داشت با این وجود، وی نبوت و وحی را نفی میکرد و ضرورت آن را نمیپذیرفت در ۲ کتاب فی نبوات و فی حیل المتنبین ایشان این نظر دارند که \\همه آدمیان سهمی از خرد دارند که بتوانند نظرهای صحیح درباره مطالب عملی و نظری بهدست آورند، آدمیان برای هدایت شدن به رهبران دینی نیاز ندارند، در حقیقت دین زیانآورد است و مسبب کینه و جنگ \\. شما میفرمایید ما به تاریخ اسلام قبل صفوی مراجعت بفرمایییم ،، ما به تاریخ دوران پیامبر و خلفای راشدین برمیگردیم . که امام علی در یک روز ۶۰۰ کافر با شمشیر دو سرش قتل عام کرد ،، یا قتل عام ابوبکر قبیله ای که از دادن زکات خوداری میکردند ،، جنگ امام علی و معاویه بر سر قدرت و حمله امام عمر به ایران و کشتار ایرانیان و به کنیزی کشاندن زنان ایران . نمیخاد شما اینجا خاک تو سر خودتون بکنید ،، از اسلام همین تاریخ ۴ نفر مثال میزنی اونم معلوم نیست که اسلامی که آنها به اون باور داشتند زمین آسمان با اسلام ناب محمدی و شما متفاوت بوده .
دوشنبه 10 تير 1392 - 16:38
کبالت - کرج - ایران
یا مکن با فیلبانان دوستی /یا بنا کن خانه ای در شان فیل.. معنی این آیه اینه که وقتی چیزی به اسم دین رو تو بالا خونت جادادی برای شاخ و برگ و لوازم جانبی اون هم باید جا باز کنی یعنی اگه شیعه باشی برا امام ها و دهها هزار امامزاده و انواع نواب و نایب صد ها نوع تفسیر و هزاران هزار روایت اگه سنی باشی جا باز کن برا انواع شیخ و مفتی و انواع فتاوا از جماع الوداع تا قتل کفار از مجوس و ترسا و قبطی و هر سنی کی که ریشش کم از مشته حاصل هم میشه عراق . افغانستان و سومالی مصر و سوریه و بقیه تپه کتل های اسلامی این تازه مال دینیه که به ذات خودش عیبی هم نداره کبلائی
دوشنبه 10 تير 1392 - 18:09
داد بیداد - قم - ایران
شمایی که از پاریس اینجا چرندیات نوشتی ،شما رفتی زندگی پیامبر اسلام رو مطالعه کنی وقتی که به اصحابش گفت زمانی خواهد رسید که انسانها پرواز خواهند کرد و همه یارانش تعجب کردند ،شما رفتی مطالعه کردی وقتی که به یارانش گفت زمانی خواهد رسید که انسانها با یک فلز کوچک خمیده ای با هم صحبت خواهند کرد(تلفن).شما کجا رفتی مطالعه کنی تا ببینی پیامبر اسلام ان زمان خبر دادهکه روزی خواهد رسید که شبه جزیره عربستلن سبز خواهد شد و اعراب شتر چران به ساختمان سازی روی خواهند اورد.وقتی کهخدا میگه که من پروردگار دو مشرق و دو مغرب هستم تقصیر اسلام چیه که شما درک نمیکنی.راستش تقصیر شما هم نیست چونکه شما هم احتمالا در محیطی بزرگ شدی که چیزی جز شرکیات و خرافات ندیدی.در ضمن قران کتاب داستان یا شعر نیست که یک ایه رو از یک سوره انتخاب و معنی کنی و به ایه یا سوره دیگری ربط بدی ،خدا در قران گفته وای بر نماز گذاران پس ما بیاییم نماز نخوانیم چون خدا گفته ولی باید به ایه بعدیش توجه کنیم که میگه وای بر نمازگذارانی که در نماز به خودشون سستی و تنبلی راه میدهند و حواسشان نیست که چه میگویند
دوشنبه 10 تير 1392 - 18:12
Dara va sara - پرت - استرالیا
.برای اون ابلهی که بزرگان ایران را به عرب ملخ خور ربط میدهد و همچون ابلهان یاوه سر میدهد. باید گفت که. رازی (همان دانشمند اسلامی) میفرماید که \:علت اعتماد و اعتقاد مردم به ادیان واطاعت از پیشوایان مذهبی تنها ناشی از ترس و عادت است ، دین نماینده جهان بینی و تفکری است که از نادانی اغاز میگردد و به تاریک اندیش منتهی میشود\....حتما آفای رازی هم مست کرده بوده و می و باده و مستی را اشتباهی تعبیر کرده ؟؟؟ اینجاست که باید گفت حماقت و نادانی یک عده بی انتهاست..و قران میفرماید که ما اسلام را فقط برای نادانان و کوته ذهنان ارسال کرده ایم....
دوشنبه 10 تير 1392 - 18:54
Dara va sara - پرت - استرالیا
behruz22 - لوزان - سویسی....خدا کجا گفته که عشق و حال بکن ؟؟خدا کجا گفته که آزادی حلاله ؟؟؟؟سعی کن که برعکس هم فکر کنی...نتها اینها را نگفته بلکه در خیلی جاها هم چوب لا استینت کرده. چند دفعه کتاب جداوند را خوانده ای؟؟؟؟؟ قول میدهم که حتی یک بار هم لاشو باز نکردی؟؟؟؟برو بخون بعد بیا نطق کن.
دوشنبه 10 تير 1392 - 19:01
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
داد بیداد - قم -- در ضمن تعدادی مزدور سنی مذهب به سایت ریخته اند تو گویی طالبان- القاعده...--بکو حرام..انصار اسلامی..و کوفت و زهر مار شیعه هستند!!! که هر روز در اخبار ترور مردم کوچه و بازار را میخوانیم!!! وجود امثال تو ننگی برای جامعه ی اقلیت!!! ایرانی است که به ننگ این دین آلوده نگشته اند!!!! بروید کشک خود را بسابید--- و یک.DNA. بدهید تا بفهمید اجدادتان همان قاتلان جزیره العرب هستند!! بلای همان اقلیتهای --عرب مسیحی-- لبنان و عراق و مصر وسط سر شما بی وطنان!!!
دوشنبه 10 تير 1392 - 19:02
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
داد بیداد - حجاز/ این پروژه تازه وهابی هاست که به نام سنی گری، جنگ میان شیعه و سنی براه بیندازند. برای ناآگاهانی مانند تو باید گفت تاریخ ایران بسیار پیشتر از صفوی نوشته شده و شکوه و قدرت امپراتوری هخامنشی و ساسانی در دورانی بوده که مردم ایران زرتشتی بودند. پس بیخود اینجا را بهم نریز. عمر خونخوار سپاهش را به ایران فرستاد تا ایرانیان را گردن زده و زنان را بصره و کوفه بفروشند. جمع کنید این بساط را، خونریزی تازیان در ایران و نابودی بناهای باستانی از مغز ایرانیان پاک نخواهد شد. من مسلمان نیستم اما به صفویان برای تشکیل نخستین پادشاهی بزرگ ایرانی پس از تازش تازیان بادیه نشین حجاز درود میفرستم.
دوشنبه 10 تير 1392 - 21:22
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
نه اینکه تازیان حجاز در همان تازیستان و سرزمینهای خاورمیانه و ایران کم ادم کشتند و بزور همه را مسلمان کردند. تازه نیازی نیست از جیب ایرانیان خرج کرده و با دانشمندان ایرانی پز بدهید. اگر راست میگویید نام و شمار دانشمندان همه سرزمینهای مسلمان را به جز ایران از دوران صدر اسلام تا کنون نام ببرید ببینیم این اسلام چه وجه سنی و چه وجه شیعه برای مردم چه آورده است. چرا از یک بیلیون و اندی مسلمان در عراق و پاکستان و یمن و سوریه و لیبی و الجزایر و تونس و اردن و ...اینقدر بدبخت و بیسواد و عقب مانده هستند؟ چرا از همه جهان پس افتاده اند؟ اینها چه مشارکتی در دانش و تکنولوژی دارند که هی سنی سنی براه انداخته اید؟!!
دوشنبه 10 تير 1392 - 21:27
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
ایران عزیز از پانسد سال پیش چیزی جز سقوط نداشته؟! ایران همان هزار و چهارسد سال پیش سقوط کرد! همان زمانی که بربرهای تازی به انجا تازیدند و زن و مرد کودک را کشتند و جوی خون براه انداختند! حالا کم داشتیم پان وهابیست ها برای ما تاریخ خوانی کنند. هر بیگانه ای که از راه میرسد یک دروغ و داستان من درآوری سر هم میکند. آن زمانی که ایران زیر تازش عثمانی های سنی و وحشی بود، صفویان با دلاوری مردم ایران ایران را سرپا نگه داشتند. اگر صفوی ها نبودند که ایران شده بود عربستان! شاه عباس هرکه بود و هر دینی داشت، درود به شرفش که ایران را ایران کرد.
دوشنبه 10 تير 1392 - 21:43
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
Potatis. مالکو. سوئد. دوست گرامی اگر گفته شما در مورد نضرات و عقاید دانشمندان ایرانی درست باشد این را ثابت میکند که حکومت عباسیها دارای دموکراسی و ازادی بیان بوده. پس گفته اول شما را نفی میکند. Artemis. لطفا وقتی کامنت میگذارید کمی دقت در تحقیق برای کامنت واجب است. با تشکر از همه دوستان
دوشنبه 10 تير 1392 - 22:14
potatis - مالمو - سوئد
آرش بهدین عزیز، تشکر بابت کامنت پر مغز و زیباتون، صد البته که حکومت صفویان جان دوباره ای به پیکر بی جان ایران بخشید و شاه اسماعیل و شاه عباس دو تن از لایق ترین پادشاهان ایران هستند اما از طرفی هم با ترویج دین و مذهب در بطن جامعه (تعین مذهب رسمی شیعه در ایران) که مسلما در ان زمان عقب ماندگی چاره ای جز این نداشت، سبب پدید آمدن آینده ای ضعیف برای ایران مخصوصا در دوره ی قاجارها شد و منظور کامنت بنده هم از روند نزولی بعد از صفویه در بالا همین بود.البته استعمار غرب مخصوصا انگلیس هم با پرورش آخوند و تزریق خرافات بیشتر به مذهب شیعه در طی همین حکومت صفویان، تاثیر به سزایی در عقب ماندگی این مملکت داشته. (ماجرای محمد باقر مجلسی و پدر و پدر بزرگش و نحوه ی نوشتن خرافات نامه ی بهار الانوار رو در اینترنت سرچ کنید) در کل بنده سر رشته ی زیادی از تاریخ ندارم و بدین جهت بهتره که در اینباره سکوت کنم، اشتباهات من رو در این زمینه ببخشید، سپاس.
سه شنبه 11 تير 1392 - 02:27
potatis - مالمو - سوئد
داد بیداد - قم - ایران-من و انکار شراب این چه حکایت باشد0غالبا این قدرم عقل و کفایت باشد00تا به غایت ره میخانه نمیدانستم0ور نه مستوری ما تا به چه غایت باشد00زاهد و عجب و نماز و من و مستی و نیاز0تا تو را خود ز میان با که عنایت باشد00زاهد ار راه به رندی نبرد معذور است0عشق کاریست که موقوف هدایت باشد00من که شبها ره تقوا زدهام با دف و چنگ0این زمان سر به ره آرم چه حکایت باشد00بنده پیر مغانم که ز جهلم برهاند0پیر ما هر چه کند عین عنایت باشد. 00دوش از این غصه نخفتم که رفیقی میگفت0حافظ ار مست بود جای شکایت باشد.
سه شنبه 11 تير 1392 - 02:50
Nimi1354 - تربت جام - ایران
ان ابله هایی که بزرگان ادب وفرهنگ ودانشمندانی چون رودکی ثنایی حافظ سعدی فردوسی مولوی رازی وغیره را بی ربط به اسلام میدانند لااقل اسم 4دانشمند یاکتاب علمی قبل اسلام را نام ببرید حتمآ میگین عمر رضی الله عنه کتابخانه ها را آتش زد برفرض صحت گفته تون مگه میشه نام دانشمند ونام کتاب راازحافظه ها حذف کرد مثال اگر تمام شاهنامه ها راآتش زد وازحافظه کامپیوترها حذف کرد اگه نشه که میشه..ازحافظه شاهنامه خونها بازنویسی کرد نام فردوسی وشاهنامه اش راکه نمیشه درحافظه ها آتش زد بعدشا آیا میدانید چرا حافظ ملقب شد به این نام ?چون بجز حفظ قران مجید حافظ چندین هزار حدیث صحیح پیامبراعظم بوده ودلیل آخر چراسلسله دانشمندان وادبا باروی کارآمدن صفوی ها منقطع شد.این خود دلیل بزرگیست مبنی براینکه اسلام این بزرگان را پرورش داده که با افول اسلام راستین درایران وظهور صفویسم دیگرشاهد پدیدهایی چون حکیم عمرخیام نشدیم حال دوستان ربط داره یانه ?بیداد ازقم فکراینها ازبس که درعزاداری ها به سرشون زدن معیوب شده
سه شنبه 11 تير 1392 - 04:16
Nimi1354 - تربت جام - ایران
لعنت خدا برصفویان که جمعیت40 میلیونی ایران را هرچه کشت هرچه از سرزمین مادریشون آواره کرد به 6میلیون رساند ومردمیکه فرهنگ وادب داشت وازبین این مردم سعدی حافظ رودکی.مولوی.ابن سینا .بیرونی حکیم عمرخیام ها آمد بیرون ..وبجای علم وادب زبان لعن ناسزا رادربین مردم رایج کرد مثال پدرسوخته ازدوران صفوی بجامانده مردم بیچاره در خانه هایشان چاه وتونل میکندند ازدست صفویان آنهارا ازمخفیگاهشون بدرمیکردن ودر وسط شهر اگرزبان به لعن وناسزای یاران وهمسران پیامبر نمیگشودن زنده زنده آتیش میزدن وفرزندانشون درجامعه مطرود ولقب پدرسوخته میگرفتن و کلام پدرتو درمیارم ازآنجابودکه وقتی مزدوران صفوی به خانه ها میریختن سراغ پدرخانواده رامیگرفتن وقتی فرزند خانواده میگفت نیست ورفته جایی درجواب میگفتن حال باش وببین که چطورپدرتو )ازمخفیگاش(درمیاریم ...
سه شنبه 11 تير 1392 - 04:45
Razia - منچستر - انگلستان
اتلانتا امریکا :دو سه تا از کامنتاتونو دیدم واقعا اخرشین متشکرم همیشه دنبال مى کنم نوشته هاى شما را.
سه شنبه 11 تير 1392 - 08:42
Razia - منچستر - انگلستان
الهى پرچم ایران به عنوان بزرگ ترین کشور شیعه همیشه سر افراز باشد و چشم بد دور.
سه شنبه 11 تير 1392 - 08:29
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Razia - منچستر - انگلستان --الهى پرچم ایران به عنوان بزرگ ترین کشور --شیعه-- همیشه سر افراز باشد !!!!!!!تا مرتب مثل یک اسب دیوانه شیهه بکشند!!!
سه شنبه 11 تير 1392 - 14:05
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Nimi1354 - تربت جام - ایران- ابله کسی است که برای اشغالگران و نابود کننده ی ایران ----تاریخ و دانشمند جعلی میسازد تا گذشته ی قبل از هجوم تازیان را به لجن بکشد!!!DNA!!! برای بازگشت به اجدادت!
سه شنبه 11 تير 1392 - 12:00
