چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟

به طور معمول، میانگین طول عمر زنان بیشتر از مردان است

براساس نتایج یک مطالعه، یکی از دلایل طولانی‌تر بودن میانگین طول عمر زنان در مقایسه با مردان، می‌تواند به دلیل کند بودن روند پیر شدن دستگاه ایمنی (سیستم دفاعی) بدنشان در مقایسه با مردان باشد.

پژوهشگران ژاپنی می‌گویند که با ضعیف شدن دستگاه ایمنی بدن در طول زمان، احتمال ابتلای مردان به بیماری‌ها بیشتر و در نهایت، از طول عمرشان کاسته می‌شود.

براساس گزارشی که در نشریه علمی "دستگاه ایمنی و طول عمر" منتشر شده است، آزمایش و بررسی عملکرد دستگاه ایمنی بدن هر فرد می‌تواند شاخصی برای تعیین سن زیستی (سن بیولوژیک) واقعی او باشد.

دستگاه ایمنی از بدن در برابر ابتلا به عفونت و سرطان محافظت می‌کند و عملکرد نامنظمش، زمینه‌ساز بروز بیماری است.

در مطالعه‌ای که پژوهشگران ژاپنی انجام دادند، این پرسش بحث‌برانگیز مورد آزمون قرار گرفت که آیا تغییراتی که با پیر شدن افراد در دستگاه ایمنی بدنشان رخ می‌دهد، می‌تواند از دلایل متفاوت بودن میانگین امید به زندگی بین زنان و مردان باشد؟

امید به زندگی، شاخصی برای نشان دادن میانگین طول عمر در یک جامعه است.

در مطالعه‌ای که در دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو و تحت سرپرستی پروفسور کاتسو ایکو هیروکاوا انجام شد، نمونه‌های خون ۳۵۶ مرد و زن ۲۰ تا ۹۰ ساله که از نظر سلامت در شرایط مطلوبی بودند، آزمایش و بررسی شد.

آنها میزان گلبول‌های سفید و ملکول‌هایی را که سیتوکین خوانده می‌شوند، در نمونه خون افراد اندازه‌گیری کردند. سیتوکین نوعی پروتئین است که با سلول‌های دستگاه ایمنی بدن در تعامل است تا واکنش بدن به بیماری‌ها را تنظیم کند.

امید به زندگی

در ایران امید به زندگی زنان ۷۵ سال و برای مردان ۷۲ سال است
این شاخص در بریتانیا برای مردان ۷۹ و برای زنان ۸۲ سال است
در ژاپن، امید به زندگی مردان مشابه بریتانیا و ۷۹سال است، ولی زنان به طور میانگین ۸۶ سال عمر می‌کنند
آمار سال ۲۰۱۱ میلادی؛ سازمان بهداشت جهانی

با توجه به نتیجه پژوهش‌های پیشین و همانطور که انتظار می‌رفت، در هر دو جنسیت (زن و مرد) تعداد گلبول‌های سفید خون متناسب به افزایش سن افراد به تدریج کمتر می‌شد.

اما بررسی‌های بیشتر نشان داد که دو مولفه اصلی دستگاه ایمنی در بدن زنان و مردان با هم متفاوت است؛ سلول‌های "تی" که محافظت از بدن در برابر عفونت را به عهده دارند و سلول‌های "بی" که در ترشح پادتن‌ها در بدن ایفای نقش می‌کنند.

در این مطالعه، نرخ کاهش تعداد سلول‌های"تی" و سلول‌های "بی" در مردان سریع‌تر از زنان بود. در عین حال که روند کاهش مداوم تعداد سیتوکین‌ها در مردان و متناسب با افزایش سن آنها بیشتر می‌شد.

همچنین بررسی‌ها نشان داد که تعداد دو گونه مشخص از سلول‌های دستگاه ایمنی که سلول‌های مهاجم خارجی را هدف قرار می‌دهند، متناسب با بالا بودن سن افراد، بیشتر می‌شد، ولی نرخ این افزایش نیز در زنان بیشتر از مردان بود.

به نظر پژوهشگران، عوامل و وضعیت دستگاه ایمنی هر فرد می‌تواند شاخصی برای تعیین سن واقعی بیولوژیک او باشد.

در گزارشی که از نتیجه این مطالعه منتشر شد، آمده است: "تغییرات در شاخص‌های مختلف دستگاه ایمنی که با افزایش سن در ارتباط هستند، بین زنان و مردان متفاوت است."

نویسندگان گزارش افزوده‌اند: "یافته‌های ما نشان می‌دهد که با افزایش سن افراد، این شاخص‌ها در دستگاه ایمنی زنان کندتر از مردان کاهش می‌یابد. این روند، همسو با این واقعیت است که طول عمر زنان بیشتر از مردان است."

دکتر دانلد پالمر از اساتید ارشد کالخ سلطنتی دامپزشکی در بریتانیا هم گفت که مطالعات روی موش‌ها هم نتیجه مشابهی را به همراه داشته است.

+28
رأی دهید
-1

Jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
خانمها معمولا بی خیال دنیا هستند. از صبح تا شب به فکر آرایش کردن ، لباس و مواد آرایشی هستند . در ضمن بیشتر از مردان می خوابند. برای همی عمر طولانی تری دارند.
جمعه 27 ارديبهشت 1392 - 12:24
بی خیال - کرمان - ایران
الان برای جوان های ایرانی رسیدن به سن 50 سالگی یک امیده. با این مواد غذایی و مشتقات چینی مثل شیر خشکو رب گوجه فرنگی و... چینی کسی بالای 5ه سال عمر کنه معجزه شده
جمعه 27 ارديبهشت 1392 - 14:26
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
این اقایان دانشمندان و متفکرین ژاپنی هم گویا بسیار زن ذلیل تشریف دارند و از نوشتن حقایق هم کوتاهی میکنند بقول این جناب حجت الاسلام حسنی امام جمعه رصائیه یا ارومیه که میگوید ای دانشمند. ای متفکرنمیخواهی حقیقت را بگوئی. ای بی عرضه ای ترسو تو از زن حودت میترسی و حقیقت را تمیگوئی پس بدان که حاجی اقا حسنی حقیقت را بشما میگوید ای متفکر ژاپنی بدان دلیل طول عمر بعضی از افراد فقط بخاطرپست کلفت انهاست که سبب طول عمر این قوم و قبیله میشود و ای دانشمند ژاپنی بدان که ما حدیث و روایت داریم که جناب عزرائیل هم راضی نمیشود باین اسانی اینها را بحضور بپذیرد .چون عزرائیل هم از دست اینها دلخور بوده و از دست اینها ذله شده است
جمعه 27 ارديبهشت 1392 - 17:11
piki82 - تورین - ایتالیا
مردای بیچاره رو دق میدن و خوش و خرم زندگی میکنن ! گلبول سفید کدومه بابا !
جمعه 27 ارديبهشت 1392 - 18:24
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
چون زنان بسیار قانع تر هستند، حرص کشور گشایی و سیاست بازی نمیخورند، جاه طلبی یشان به اندازه آقایون نیست، چون حرص نمی‌زنند که یکی‌ تو آستین یکی‌ تو جیب یکی‌ تو پستو و یکی‌ هم به عنوان خانوم خانه داشته باشند، چون آقایون از دیدِ خود گمان میکنند هر چه بیشتر در آمد داشته باشند زنان بیشتری را جلب و جذب میکنند به همین خاطر مدام در سترس هستند، چون به جایِ اینکه زن خود را از محبت اشباع کنند کیفش را اشباع میکنند و به این ترتیب هم پدر خود را در می‌آورند و هم زن را بد عادت که ملاکش فقط پول باشد، چون اگر این سیاستها را که به خاطر منصب داری و قدرت در حیطه زندگی‌ شخصی‌ خود بکار می‌بردند، دنیا گلستان میشد،.....
جمعه 27 ارديبهشت 1392 - 23:18
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.... چون همیشه خود را قربانی میدانند و طلبکارند که باعث خود خوری میشود، چون در حال چرتکه انداختنتند که منفعتشان در چیست!. ، چون کمتر تعادل دارند یا افراط میکنند یا تفریط، چون به جنس خود بیشتر از مادر و خواهر و زن خود اهمیت میدهند، چون بسیار جان عزیز هستند، در موقع جنگ یا خطر به خاطر غرورشان بیشتر می‌جنگند تا شهامتشان، چون بیش از زنان خود خواه هستند، چون بیش از زنان لوس و بچه ننه هستند، چون همواره از بالا به زنان نگاه میکنند نه در یک ردیف، چون صفت مردانگی را با نوع جنسیتشان اشتباه میگیرند، چون بنده شهوت هستند نه اسیر محبّت، چون دمدمی مزاج هستند، چون چشم چرانی را حق مسلم خود می‌دانند و پاک دامنی را وظیفه اصلی‌ زن، چون به همسرشان به چشم یک طعمه که باید بیشترین بهر برداری را از او کرد نگاه میکنند، چون کم تحمل و کم حوصله هستند، ....
جمعه 27 ارديبهشت 1392 - 23:19
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...چون تحمل چندین ساعت پای فوتبال نشستن یا جمع مردانه را دارند اما تحمل نیم ساعت به حرف دل‌ همسرشان بی‌ خمیازه کشیدن را ندارند و الی آخر، نتیجتأ چون هر عملی‌ را عکس و العملیست، نتیجه کارهایشان به خودشان بر میگردد، واگر نه هیچ چراغی، هیچ گرمایی به اندازه حضور یک مرد با رفتار نرمال , صمیمی‌ و با صداقت زندگی‌ یک زن را پر فروغ و گرم نمیکند، از سویی باعث طول عمر آقایان، البته این رفتار نسبیت دارد به جامعه و نوع نگاه، اما کلا مردانی که واقعا رفتار سنجیده با درک متقابل طرف داشته باشند اندکند و بسیاری از مردان به خاطر شرایط و محیط خود را موظف میکنند به رعایت رفتار درست ، مشکل اصلی‌ از ذات است :)
جمعه 27 ارديبهشت 1392 - 23:19
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
Shirzanirani سوئد . ماشالله ماشالله بان شعار های دشمن شکن شما. حالا من از تو میخواهم از میان همه مطالب فقط باین مطلب بپردازیم که میگوئی مرد روزی نیمساعت حرف های زن خودش را گوش بدهد.جنابعالی اعتقاد داری ان مرد بیچاره گوش حودش را پیدا کرده که روزی نیم ساعت بیاید حرف های زن حودش یا نه نه ببخشید خانم خودش را گوش جان بدهد . مگر ان مرد دیوانه شده. اگر دیوانه نباشد با همین نیم ساعت مطمئن باش دیوانه خواهد شد. من از تو میخواهم برای نمونه نیم ساعت از حرف هائی که باید شما بشوهر خودتان بزنید البته نه برای یک روز بلکه برای یکسال انرا برای من بنویسید. عزیز جانم گوش کن واقعا من میخواهم زندگی را یاد بگیرم و لطفا حرف های روزانه یک زن بشوهر خودش را برای نیم ساعت برایم بنویس. ببینم چه مینویسی.شعار دشمن شکن ندهی یادت نرود
شنبه 28 ارديبهشت 1392 - 05:36
ilALi - ایران - ایران
اما من شنیدم و معتقدم که طول عمر بیشتر زنان به این دلیله که زن نمیگیرن!
شنبه 28 ارديبهشت 1392 - 07:05
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان/ به عنوان یک زن چند توصیه دوستانه برای تفاهم و درکِ بیشتر شما نسبت به نوع رفتارتان با زن می‌کنم، امیدوارم مفید واقع شود: نسبت به زن خود غیرت داشته باشید نه تعصب، غیرت او را برای خودتان حفظ می‌کند, تعصب برای دیگران!! اگر دخترِ شاه پریان جلو شماست و زنتان شبیهِ دیو، توجه خود را به زنتان معطوف کنید، اگر شرافت این را دارید این رفتار را نهادینه کنید چه بهتر واگر نه وقتی‌ همراهتان نیست و ذاتاً هیز هستید, هیزی کنید، در حضورِ افراد غریبه یا دیگران به او احترام بیش از معمول قائل شوید و یک و بدو هاتان را برای خلوت بگذارید، گاه گاهی‌ که مطئمن هستید پول دارد از او سوال کنید که آیا پول لازم دارد؟ نه اینکه به شکل عادت یا فریب در آید، همه خانمها حد خود را در خرج کردن نمی‌دانند، گاهی‌ هم که پول ندارد و می‌دانید سوال کنید و به او هر چه میخواهد بدهید البته در حدِ توانتان، خسّت نشان دادن خانمها را در خرج کردن جری تر می‌کند و اسراف پولتان،....
یکشنبه 29 ارديبهشت 1392 - 00:50
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. اگر همسر شاغل دارید، اجازه دهید اختیار پول خود را داشته باشد، قطعاً وقتی‌ از شما رفتار آقا منشانه ببیند خود در خرج کردن شراکت می‌کند، اگر هم خرج نکرد و هم مطالبه کرد، شما آقایی تان را فراموش نکنید اما در بست تسلیم خواسته‌هایش نشوید، متوجه باشید شما در هیچ یک از موارد قصد فریب یا دور زدن او را ندارید بلکه میخواهید خانمی او را از وجودش بیرون بکشید تا طعم خانوم بودن را بچشد و بر شما بتاباند. شب که به خانه بر میگردید مانند دوش گرفتن ، شام خوردن به شکوه‌های او از بچه ها، همسایه، خانواده اتان ! اهمیت دهید، یک جمله مدبرانه و از سر دلسوزی شما کافیست تمام بار منفی‌ او و خشم و آشفته گیش را دور کند، اجازه دهید درد دلش را برای شما بگوید تا خاله و عمه و دیگران که به اندازه شما ذینفع در زندگیش نیستند، در خیابان یا مکان‌های عمومی به محض اینکه از سوئ شما احساس خطر در مورد توجه به دیگری کرد با نوع برخورد خود به او اطمینان و امنیت خاطر دهید، هیچ چیزی نمی‌تواند به یک مرد آرامش و آسایشی بیشتر از یک زن همراه و هم دم دهد با اینگونه برخوردها او را با خود همراه و همدم کنید، .....
یکشنبه 29 ارديبهشت 1392 - 00:52
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...به خاطر خودتان هم که شده به جای افزودن به غرور بیجا یا کوچک کردن همسرتان که عملا به خودتان باز میگردد تمام شادمانی و انرژی او را برای خدمت به خود و فرزندان همچنین خوشبختی‌ خودش از درونش بیرون بکشید، زن پژمرده‌ حاصل عملکرد مرد است. یک زن آزرده شریک خوبی‌ برای اتاق خواب شما نخواهد بود, اجازه نمیدهد شما به رفتار مطلوبی که نیاز دارید برسید او اینکار را از عمد نمیکند چرا که وقتی‌ قلبش از شما کدورت داشته باشد نمی‌تواند جسمش را به شما بسپارد، اگر هم در لحظه با شما همراه شود موقتی ست و کدورتش بیشتر میشود، چون احساس می‌کند مورد تجاوزِ شما از هر نظر چه رفتاری و چه جنسی‌ قرار گرفته. میتوانید به عنوان یک مرد با اراده و باشخصیت برای همه قابل دسترس نباشید که یکی‌ از جذابیت‌های مردانه است اما متأسفانه در بین آقایان خصوصاً ایرانی‌ دمده شده و تاریخ مصرفش گذشته. اینها پاره ائی از نکات کلیدیست که اگر رعایت شود تاثیرات غیر قابل باوری دارد، وقتی‌ کم کم رفتار یک مرد حقیقی‌ شود، خود به نکات قابل تأمّل دیگری می‌رسد که انجام آن برایش سهل و قابل دسترس است.
یکشنبه 29 ارديبهشت 1392 - 00:53
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
Shirzaniran استکهلم نازنین. باوفا. بی صفا. ما بتوگفتیم نیم ساعت درد دل یک خانم یا یک بانو یا یک زن. یا یک عیال را برایم بنویس .تو بجای اینکار امدی معلم اخلاق ماشدی.برادر . عزیز و نازنین. من معلم اخلاق نمیخوام من دوست دارم یاد بگیرم که یک زن پس از 8 تا ساعت کار طاقت فرسا ی مرد در بیرون و امدن بمنزل باید حرف این خانم را هم گوش بدهد. حالا ان حرف یا درد دل نیم ساعته چه هست . اصلا این خانم چه حرفی برای گفتن بان مرد بدبخت دارد که این بیچاره موظف است انرا گوش بدهد. چرا اینقدر از خود راضی تشریف دارند این خانمها. چرا نمیگوئید پس از 8 ساعت کار مرد در بیرون ما زنها موظفیم نیم ساعت شما ها را راحت بگذاریم.مهمتر اینکه لطفا بفرمائید اصلا حسن یک خانم چه هست. این خانم چه گلی بر سر ان مرد بدبخت بعد از 10 ساعت جان کندن میزند.شیر زن. معلم اخلاق من چیز دیگری حواستم توچیز دیگری میگوئی.ضمنا کامنت اولی خودت را با کامنت دومی مقایسه کن بعدا خودت متوجه میشوی چقدر مطالب تو فرق میکند
یکشنبه 29 ارديبهشت 1392 - 09:03
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...اگر اصلا زن به نظر شما وجودش غیر ضروریست چرا شکوه ؟! از زندگی‌ بنالید که شما را وادار به کار طاقت فرسا کرده نه از زن !! اصولا درد دل‌ کردن بلد نیستم معمولا درد دلها را گوش می‌کنم این شامل نزدیک و غریبه می‌شه، با ازدواج هم بشدت مخالفم مگر در شرایط استثنایی‌ , به همسرم هم آموخته‌ام که استقلال خود را به خاطر خدا هم از دست نمیدم چه رسد به او، چون همین امتیاز را به او هم داده‌ام هر دو حد خود را می‌دانیم , ساعتها شاید در خانه به کار هم کار نداریم اما هوای هم رو داریم ! اما چون جنس همنوع خود و انتظارتشان را تا حدِ زیاد می‌شناسم، به نکاتی‌ اشاره کردم که مهمه , ادای معلم اخلاق بودن را هم در نمی‌آورم، شما اگر اخلاق نداشته باشید مثنوی هفتاد من کتاب هم جواب نمیدهد چه رسد به سه کامنت. ضمنا میدانم بعضی‌ از خانمها به شدت رو اعصابن و ننر و پر توقع و وقت نشناش، اما نوع نگاه مردسالارانه جامعه ایرانی‌ دستم را در ابراز آن می‌بندد چرا که کمکی‌ نشود در جهت سؤ استفاده بیشتر! ضمنا بی‌ صفا هم خودتونین، چیزی که به وفور دارم صفا هستش.
یکشنبه 29 ارديبهشت 1392 - 14:54
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان - من فمینیست نیستم!! نکنه شما در معدن کار می‌کنید؟! که کار برایتان کوه شده ! مشکلی‌ نیست آقایون بنشینند خانه به کارهای خانه و مسئولیت‌های بچه و غیره برسند، خانمها بروند فقط کار بیرون انجام دهندمدام هم زیر ذره بین آقایون نباشند از سر کار که میایند لطفا آقایون اجازه دهند نیم ساعت مال خودشون باشند ،شامشون رو که براشون درست کردید بخورند و مثل بچه‌های خوب بخوابند،اما سکوت کنید بدانید که خانوم ۸ ساعت بیرون کار کرده نیاز به درک شدن و استراحت داره و وقت آزاد برا خودش ! آنوقت متوجه میشوید درد دلشان چیست ! من شما نوعی را به صرف نمونه مثال زدم برای کسی‌ که تشکیل خانواده داده و احتمالا فرزند داره، نه شما که هنوز به این مرحله نرسیده اید، ....
یکشنبه 29 ارديبهشت 1392 - 14:53
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
shirezane irani ببین نازنین کار در معدن مال انهائیست که مغز انها کار نمیکند و تن خودشان را بکار میکشند. اما انهائی که از مغزشان کار میکشند هزار بار سخت تر کار میکنند. اما جواب ندادی که حسن یک خانم چه هست یعنی یک خانم چه وظیفه ای دارد.اصلا خانم ایرانی احساس وطیفه میکند. اگر جواب اری است ان وظیفه چه هست. گفتی مرد ها بچه داری بکنندو بسیار خوب ولی نگفتی بچه را چه کسی باید بزاید و یک مرد که در روز صد بار میزاد.اما هیچ تجربه ای از زائیدن بچه ندارد. این را لطفا بگو تا قدم بقدم جلو برویم. شیرزن ایرانی خدای توبداد برس. انهائی که موش زن ایرانی بودند همه اسطوره شدند .حالا این شیر زن یا ابو لفضل
یکشنبه 29 ارديبهشت 1392 - 18:52
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان/ شاید هم عقل تو سرشان هست اما جبر روزگار به معدن فرستاده شان، بگذریم ! ببینید من رو با خانمها در نیندازید، من همین‌جوری با نزدیکان خود مشکل دارم، حتی گاهی‌ متهم به حق دادن زیاد به مردان میشوم!! چون نگاهم به این مورد کمی‌ سنّتیست بنابر این اگر بگویم یک خانوم چه نقشی‌ باید در زندگی‌ یک آقا داشته باشد دردسر میشود!! راستش را بخواهید نه خانوم ایرانی‌ امروزه احساس وظیفه نمیکند بیشتر از سر جبر یا منت گذاری مسئولیت‌هایش را انجام میدهد ! معمولا پر توقع است، نامهربان و پرخاشگر است، احترام لازم را به مرد خود نمی‌گذارد، با چشم و هم چشمی یا سطحی فکر کردن یا مخ مرد را خوردن، او را مستأصل می‌کند ,بی‌حال است و ابتکار عمل ندارد منتظر است همیشه از سوئ مرد کوک یا ساپورت شود، بی‌ هنر است ، فکر می‌کند آسمان باز شده و خانوم با هفت تا بار شترش افتاده در دامن آقا !.....
دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 - 00:50
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. دیگر بس است !!!! با این همه تفاصیل اگر یک خانم که رسم خانمی را میداند نصیب آقایی شود که آقایی میداند، همراه او خواهد بود در تنها‌ترین لحظاتش، مونس او خواهد بود در غریبانه‌ترین احساساتش، کدبانوی او خواهد بود در بارور کردن حس مردانه گیش، معشوقه او خواهد بود در بر آوردن غرایزش، دوستِ او خواهد بود در نیاز و درماندگیش، میزبانی که چشم براه همیشگی‌ اوست و هم بالینش تا یاد او بیاورد نیمه دیگر اوست که با فقدان هر یک زندگیشان خاکستری ست.
دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 - 00:51
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
shirzan e irani گوش کن نازنین . من فکر میکنم تو در ایامی که بمدرسه میرفتی نمره انشا تو همیشه 20 بود چون بازی با کلمات را خوب تحربه کرده داری.از این حرف ها بگذریم همتنطور که گفتی سعی کن با زن حماعت در نیفتی هر جند خودت هم یک زنی. زیرا زنها مانند اخوند ها شو م و بد یوم هستند. هر که با اینها در بیفتد. منظور زنها را میگویم این حماعت سق انها سیاه است و اولین کارشان نفرین کردن است یعنی میروند رو بقیله مینشینند و اه میکشند وکمترین اثر ای ا ه ها بوحود امدن سونامی است در ژاپن.یا هر زلزله ای که بوحود میاد از اه همین زنهاست .مواظب باش با زن حماعت درگیر نشوی. اما نگفتی بجه را جه کسی باید بزاید.این مرد که بچه داری میکند حتما باید خودش انرا هم بزاد. این نمیشود که دیگری بچه بزاد ان مرد مادر مرده انرا بزرگ کند.راستی این را قبول داری یکی از دلایل طول عمر زنها پوست کلفت انها ست. این را باور داری یا نه
دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 - 08:32
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان/ واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان/ من یک زن نیستم که از ابتدا به عنایت خدا خانوم دنیا آمدم ! انشا هم نه ۲۰ نمیشدم اتفاقا گم بودم چون در رابطه با موضوع داده شده تجربه کافی‌ را کسب نکرده بودم تا به قول شما با کلمات بازی کنم، مثل یه فوتبالیست که پاش در اثر تمرین و لمس توپ ورزیده می‌شه، نگرش من از سر تمرین زندگی‌ در ابعاد غیر قبل باور شماست، ....
دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 - 12:39
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...و اما ببینید زن که شوم است مردان که از زنان روییده و زاده میشوند چه هستند !!! البته که بچه را زن میزاد اما اگر بخواد یک همراه و یاور در این راه نداشته باشد میرود بهترین قوی‌ترین اسپرم را در رحم خود میکارد تا یک مدعی بی‌ خاصیت را نه داشته باشد و نه ببیند ! مرد زبدگیش هم لازم نیست یک نفر باشد که نه از احساست چیزی متوجه است نه قدرتمند است، بلکه موجود زمین خورده ائی است که مدام مینالد!!!!، بنابر این در مراحل مختلف زندگی‌ مدل مردانی که زن ندارند خود را اشبأع می‌کند، در آن دنیا هم به خدا می‌گوید یک مرد که بتوانم پیدا کنم ندیدم اما چون گرسنگی به من فشار می‌آورد به سمت مردار رفتم تا از بیماری جلوگیری شود، خود گفته ائی از ضرر زدن به خود پرهیز کنید !!!!
دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 - 12:42
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
ضمنا دلیل پوست کلفتی‌ نیست، دلیل استقامت است و منصف بودن، بی‌انصاف‌ترین زن از با انصاف‌ترین مرد منصف تر است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 - 12:46
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان- چون شما ملا نقطه یی هستی‌ و داستان میسازید، در مورد مردار یه توضیح کوچک بدم شاید مطلب را شفاف بیان نکرده ام! به نظر من رابطه ائی که خارج از علاقه عاطفی باشد حکم مردار است البته مردار خواری در آقایون رسمی‌ طبیعی است اما برای خانمها سخت! به همین خاطر چه بسا یک زن که در جوانی بیوه شده تا ۸۰ سالگی هم دنبال مرد نباشد و زندگی‌ کند و زمین و آسمان را نخواهد از هم بدرد ! اما زمانه فرق کرده، باز بودن جوامع و تغییر زمان احساست زن را نسبت به خواسته‌ها و غرایزش عوض کرده ! بگویم چند زن را می‌شناسم که با داشتن مرد در برهوت سرکوب احساست و غرایز خود دست و پا میزنند و دم بر نمی‌آورند !!! اما مردانی مدعی دارند که طلبکارشان هم هستند !!! زنان باید کمی‌ بیشتر به آزدیهای فردی خود توجه کنند این موضوع بسیار ضرورت دارد! چرا یک زن نباید از مواهب طبیعی به صرف زن بودن محروم شود ! تا نهایت لقبی که می‌گیرد شوم بودن باشد ؟!
دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 - 19:29
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
shirzan eiran بابا نازنین عجب غرشی میکنی تو . من فکر میکنم اگر پیش من بودی با چنگ و دندان شیر زن ایرانی بودنت ما را تیکه پاره میکردی و با خیال راحت یک حلوا هم نوش حان میکردی و سپس بعنوان یک اسطوره سینه ترا سپر میکردی و بقیه ماحرا. شیر زن. شیر زن با تو هستم چرا قاطی کردی عزیز دل .من چیزی بتو نگفتم. تو کفتی من را با زنها در نینداز . من هم گفتم با زنها در نیفتد که اینها شوم هستند. وانگهی خودت میگی شیر زن .خوب بعد از این بگو شیر خانم ایرانی ما هم ترا صدا کنیم خانم. من تعحب میکنم از اینکه گفتم زن خیلی بتو توهین شده و داد و فریاد من زن نیستم و من خانم هستم .خب شیر خانم ایرانی بابا شانس اوردیم دم دست تو نبودیم خدا بجوانی ما رحم کرد والا ما میبایستی ناکام از این دنیا میرفتیم
دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 - 22:52
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان- این یه اصطلاحِ برا رساندن مفهومه، من سلطان قلمرو خودم هستم مثل یه شیر که زن اشاره به جنسیتم هست تا مردان ایرانی‌ بدونند اگه شیر بودنشون رو کنار گذاشتند تا قلمرشون عرصه روباه و گرگ بشه هستند زنانی که از قلمرو خود دفاع کنند، اگر این حکومت دست زنان افتاده بود من به هم جنس خود جرات نطق کشیدن نمی‌دادم تا از حدود خود خارج نشود! اون زنی‌ که شما توصیفش کردی چون در وصف من نمیگنجید معترض شدم وگر نه از زن بودن فرار نمیکنم، البته بعضی‌ از زنها راستش زن هم نیستند که به خاطر ادب نمیگم چه هستند اما اگر زنی‌ به مرحله خانومی هم نرسیده باشه باز هم طبق نظر شما شوم نیست ! ضمنا من چون خانوم هستم چه در برابر زنانی که زن نیستند و آن چیز دیگر هستند ، چه در برابر زن، چه در برابر مرد، چه نامرد، اون رفتاری رو می‌کنم که در شأن خودم هست نه طرف! ....
‌سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 - 14:53
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...برا همین آسیب نمیزنم که بترسید اما خدا نکنه جذبه ام رو ببینید، کنترل هبتش دست من نیست و از کیفیت جذبه هستش :) بیش از حد با آدما مدارا می‌کنم ، خیلی‌ مهربونم , بیش از حد احترام قأیلم، دنیاشونو بزرگ می‌کنم اما بی‌ جنبه هستن خودشون رو گم می‌کنن که برام طبیعی هستش و بدون عکس العمل میگذرم ، اما وقتی‌ میخوان ادای با جنبه یا فهمیدگی ساختگی و با معرفت رو الکی‌ در بیارن اون وقت یه ناز شصتی از هیبتم نشون میدم و اصل شیر بودنم رو اونجا می‌فهمن، وقتی‌ یکی‌ شیره نیازی نداره مدام اینو به همه ثابت کنه چون از وجناتش و رفتارش معلومه، گه گاهی نیاز به غرش داره تا صداش به تمام قلمروش برسد ، قلمرو من خاکم و کشور وجود ‌ام هست , هر کی‌ بخواد به این دو تعرض کند از هیبت من در امان نخواهد بود.
‌سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 - 14:54
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
Shir zan e Iran با این مطالبی که گفتی من واقعا از تو میترسم یعنی از غرش و حمله کردن تو میترسم. نگرانی من از تو از این جهت است که یکباره غرش بکنی و بیائی بگیری ان سر ما را. و تن ما را از سر من حدا کنی و انگاه تو بشوی اسطوره و من بیچاره هم بدون گور کفن اسیر شغالها بشوم. من فکر میکنم تو از اول باید بیک طریقی اطمینان مرا جلب کنی .که از ان حالت شیر بودنت برای من غرش نکنی و سر از تن من حدا نمیکنی. من تا این اطمینان را نداشته باشم نمیتوانم هیچگونه اقدامی بکنم.شیر زن بمن بگو برای جلب این اعتماد چه راهی را پیشنهاد میکنی.من منتظر ان راه تو هستم که پیشنهاد باید بدهی
‌چهارشنبه 1 خرداد 1392 - 10:42
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان - تنها یک راه داره که اونهم شیر بودنه !! شما نمیتونید موش باشید! بلا نسبت !! اما با شیر کل کل کنید ! هیچ اقدامی هم لازم نیست هر کس کار خودش و بار خودش ! نه موش بودن بده و نه اجبار به شیرشدن لازم! هر دو لازم و ملزوم همند ! تا یه موش نباشه که شیر بودن یه شیر تعریف نمی‌شه اما شرطش اینه هر کدوم سر جای خودشون باشن! موشِ نخواد ادای شیر رو در بیاره و از اون طرف انتظار داشته باشه شیره هم ادای اونو ! در حد خودشون از پیرامون و شرایطشون انتظار داشته باشن. به همین سادگی‌ !
‌چهارشنبه 1 خرداد 1392 - 15:23
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
shirzan e iran شیر زن گوش کن عزیز. ما که در مقابل ان غرش شیر اسای تو نه تنها موش نیستیم بلکه سوسک هم نیستیم ولی شیر زن یادت باشه یک زن اگر شیر هم باشه هم از موش میترسه هم از سوسک. گوشی دستت امد
‌پنجشنبه 2 خرداد 1392 - 09:39
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان - حق با شماست کاملا، گوشی از قبل دستم آمده بود ! اما باور کنید دلیلش ترس نیست بلکه به این خاطر است که موش و سوسک هر دو بسیار چندشی و چندش آور هستند :) توصیه کردم خود را با زنان در نیندازید تازه من از نوع خانومش هستم چه رسد به زن یا اون مدل دیگه اش اگر سر و کارتون می‌‌افتاد :))) دنیا بدون این جنس لطیف از هر مدلش بی‌ خاصیت، خسته کننده ، بی‌ هیجان و بی‌ انگیزه است، پس قدر این نعمت خدادادی را دانسته و در صورت داشتن هر مدلش کفران نعمت نکنید:) دستی‌ را که نمی‌شود برید باید بوسید !
‌پنجشنبه 2 خرداد 1392 - 16:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.