استقبال ملکه بریتانیا از شاه ایران در ایستگاه قطار لندن
+55
رأی دهید
-2
Jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
اگر شاه بجای حکومت سلطنت می کرد ، شاید سرنگون نمی شد.
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 17:58
ARIA_JAPAN - توکیو - ژاپن
لیاقت ماها فعلا هنوز آخونده و بس
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 18:00
anti cleric - دوبلین - ایرلند
لعنت به تمام کسانی که در فرو پاشی رژیم شاه سهیم بودند
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 18:00
منگوله مشهدی - مشهد - ایران
بین ریشه داشتن و مردم دوستی بزرگ مردان، با بی بتگی و نامعلوم زادگی رجاله ها، فاصله هاست. هرزه فکرهای فاحشه مغز بی ریشه و مدفون تزویر و ریا که شبان گله ها باشند، گرگ های دیروز هم برای دریدن، همیشه جوان های فردایند. . بخاطر پدر و مادری که ساختی و به کودکانه های دیروزم هدیه کردی از تو ممنونم ای ایران دوست بی مانند . ای همیشه جاودانه بلند..
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 17:56
kaveh ahnger - روتردام - هلند
زنده وجاوید باد یاد محمدرضا پهلوی پادشاه مهربان و فداکار ایران .که ایرانیان قدرش را ندانستند.
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 18:45
mohammad.avaz - تهران - ایران
واقعا میبینید چه قدر احترام داشت ایران چقدر اعتبار داشت ایران چقدر با شکوه بود ایران چقدر با ملت بود ایران اگه آن روزها برگرده ....................خدایا تو کمک کن
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 18:50
maziyar1976 - اصفهان - ایران
خوراک توده و مجاهد و وحید کلا همه کسانی که به ایران خیانت کردند جور شد.جالب اینه که همه به کشورهای پادشاهی گریختند و این سیستم رو برا ایران مضر میدونند و از پاسخ به اینکه خود چه غلطی آنجا میکنند طفره میرند و مغلطه استفراغ میکنندو تا یک فیلم از شاه میبینند شروع به جفتک زدن میکنند.۱۳۲۰-۱۳۲۷ در ایران همه گروهها آزاد بودند ولی اینها میخواستند ایران رو از بین ببرند.آقا ما لیاقت آزادی رو نداریم نمونش بختیار که آزادی داد ولی ما دیکتاتور میخواستیم
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 18:20
sahel98 - اشتوتگارت - المان
دقیقا همین کار هم امروز واسه احمدی نژاد میکنند به جان خود مموتی قسم
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 19:06
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
anti cleric - دوبلین - ایرلند. دقیقا.
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 19:13
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
این بود اقتدار و ابهت و آبرو.تمام کشورهای پیشرفته درجه یک از شاه ایران دعوت میکردن و بهش احترام میگذاشتن.آمریکا،انگلیس،اسراییل،هلند و خلاصه هر سفرش رو ببینید اینطور بود.یه مشت توده ای کمونیست نفهم و عده ای مذهبی بی عقل عقب مونده شروع به انقلاب کردن و بقیه هم مثل گوشسفند دنبالش رو گرفتن تا حالا که کشورهای متمدن محل سگ هم نمیگذارن به ایران و همه دشمنن با یاران.فقط پاکستان و سودان برای ایران دم تکون میدن اونهم بخاطر بااجی که میگیرن.خاک بر سر هر نفهمی که از انقلاب به هر دلیل حمایت میکنه!
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 19:18
farokhzad - کنت - انگلستان
ای شرم بر شما بانی هایی ۵۷ که این عزت را به ذلت در آوردید امیدوارم که روح آنهای که در این مخالفت با رژیم پهلوی مردن هیچوقت به آرامش نرسه و هر شب بازماندگانشان خواب پریشان ببینند البته منظورم با آن دسته مزدورها هست که هنوز هم اراجیف میگویند با تو هستم مزدور روسیه و..
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 20:04
Himmel - فرانکفورت - آلمان
غربی ها شاه را اینجوری خر میکردند و او واقعا باورش شده بود.وقتی از ایران فرار کرد حتی همین انگلیس ویزای پزشکی هم به جناب شاه نمیداد. باز دم انورسادات گرم.
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 20:06
malek khorshid - روتردام - هلند
خمینی گجسته امیدوارم که روحت همیشه در عذاب باشه. امین. همچنین روح کسانی که برای به ثمر رساندن این انقلاب کثیف آخوندی تلاش کردند، مثله صادق قطبزاده، بهشتی، لاجوردی قصاب، کچویی، شفیعزاده، خلخالی بیشرف و....... امیدوارم که مابقی این جلادان هم به درک واصل شده و کشور اهورایی ما ایران زمین هر چه زودتر آزاد شده و ملت بزرگمان از چنگال این عفریتهٔ زمان، آخوند نجات یابند. امین امین.
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 18:39
Himmel - فرانکفورت - آلمان
غربی ها شاه را اینجوری خر میکردند و او واقعا باورش شده بود.وقتی از ایران فرار کرد حتی همین انگلیس ویزای پزشکی هم به جناب شاه نمیداد. باز دم انورسادات گرو.
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 20:05
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
من خواهان هیچ سیاهی برای جوانان فریب خورده ی سیاسی یا مذهبی نیستم چه آنها که زنده ماندند چه آنها که اعدام شدند...اما!!!! هزاران ننگ بر کسانیکه با فریب این جوانان چه در-- خط چپ-- چه مجاهد-- چه اسلامی-- هم کشور را ویران کردند ..هم این سدپدر عربها را به ایران کشاندند و چه همان جوانان فریب خورده را به مسلخ رژیم فرستاده و بی شرمانه فرار را بر قرار ترجیح داده و هنوز استفراغ آن قلاب شکوهمند!!!!!
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 20:17
chervin - رم - ایتالیا
چه کلاسی چه ابهتی داشت شاه و واقعا ایران و ایرانی رقمی بود واسه خودش، ولی حالا مارو نگاه کنیم. چی بودیم و چی شدیم. لعنت بر همه شما که مارو بی شخصیت و بی کلاس کردید، خدا ازتون نگذره
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 20:22
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
هر گاه خاطره ای از شاه ایران پخش میشود به انذازه ای خوشحال میشوم که باز مردمانی مثل من نوعی هستند که هنوز امیدشان را ازدست نداده اند و به بازگشت حکومت شاهنشاهی به کشور عزیزمان ایران امیدوارند. یاد وخاطرات زنده یاد محمد رضا شاه گرامی باد
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 21:13
perser68 - فلوریدا - امریکا
واقعا که فرشته رفت و دیو آمد!کجا بودیم و به کجا رسیدیم!ننگ به جمهوری نکبت اسلامی
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 21:28
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
لعنت به روحت خمینی. هیزم جهنّمی ایرانو آتیش زادی.
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 21:55
shaali - سوپوت - لهستان
محمد.عوض - تهران - ایران دوست عزیز یوسف گم گشت باز آید به کنعان غم مخور پهلوی باز گردد شاه ایران غم مخور به همین زودی باز همگی در هم جم میشیم
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 21:48
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
میخاید عکسهای قذافی بزارم که در انگلیس و فرانسه و ایتالیا و خیلی از کشورهای دیگه چقدر اعتبار داشت یا از اعتبار صدام در امریکا و انگلیس و یا اعتبار مبارک .. اینجاست که آدم باید سکوت اختیار کنه و اهی از اعماق درون بکشه .
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 21:49
louis - خرونینگن - هلند
لعنت به تمام کسانی که در فرو پاشی رژیم شاه سهیم بودند
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 21:15
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
من نمیگویم شاه فرشته بود!!! اما کدام یک از ما من تو و همه فرشته هستیم؟؟؟ در زندگی دچار کجرویها اشتباهات نبودیم؟؟؟ اگر بگوئید نه!!! صد در صد دروغ میگویید!!!! چگونه انتظار داشتید در کشوری اسلام زده که هر کار شاه را به بهائیت یا کفر نسبت میدادند و با وجود مینی ژوپ دیسکو بار در مغز همان ملای مدرن بودند همه چیز کامل میبود؟؟؟ و اگر شاه آن جنایتکاری بود که توی مجاهد --چپی-- اسلامی --به مغز بی خردان زور چپان کردید چرا و چرا برای پیروزی عنقلاب به دروغ پناه بردید؟؟؟ چرا اعدامها را تأیید کردید؟؟؟ چرا سینما رکس...مردن پسر خمینی در نجف از پر خوری---مرگ شریعتی از ۲ پاکت سیگار در روز و مرگ در لندن را باز به ساواک!!! و دروغ پشت دروغ!!! و اکرندیسمان ۱۰۰۰۰ برابری نقائص را برای پیروزی کثیفترین قشر اجتماع آخوندرا به کار گرفتید؟؟؟
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 22:37
ukguy4u - لندن - بریتانیا
خاک بر سر کسانی که انقلاب کردن و شعار مرگ بر شاه دادن.
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 23:05
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
و هنگامیکه گل سرخی مارکسیست رهبر فکریش امام علی و امام حسین بود آنوقت شاه دست راستی بیدین؟؟؟؟؟ مگر نمیدانستید علت اصلی مخالفت خمینی قبل از تبعید حق رای زنان و اصلاحات بود چرا از او حمایت کردید؟؟؟ شما حتی به زنده یاد بختیار مجال نفس ندادید با وجودیکه سکولار بود او را نوکر نامیدید---چرا تنها تظاهرات زنان در امجدیه بر ضد حجاب را تا حد فاحشگی تنزل دادید هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بله ایران را به بحرانیترین پریود تاریخ خود سوق دادید اکنون کی بود کی بود من نبودم؟؟؟؟ساواک خیلی جنایت کرد؟؟ پس چطور تمام آخوندها در زندان و مستر مسعود رجوی زنده ماندند؟؟؟ بله ملتی را در چاه ملا و اسلام افکندید دهها هزار اعدامی میلیونها روسپی و معتاد و اکنون چه دارید جز یاوه گویی؟؟؟به درک اگر خوشتان نمیآید حقیقت تلخ به تلخی جام شوکران سقراط!!! نوش جانتان!!!
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 22:54
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
vahid_ - گلاسگو - انگلستان. عکسها تو نگه دار واسه خودت..قذافی رو همیشه همه باهاش مخالف بودن.آدم دیوانه ای بود و اینکه سفر میکرد به این کشورها و خوش و بش سیاسی باهاش میکردن آداب سیاسی هست و هیچ ربطی به اعتبار داشتن و احترام که میگی نداره.همیشه هم رفتارهای مسخرش مثل اقامت تو چادر و لباسهای مسخرش و گارد محافظان زنش مورد تمسخر بود تو تمام دنیا.صدام هم هرگز تو آمریکا و انگلیس اعتباری نداشت.یکبار هم نشد صدام سفر کنه بره انگلیس و مثلا ملکه انگلیس بیاد استقبالش بیخود سعی نکن با این حرفها از آب گل آلود ماهی بگیری.مبارک هم کسی بهش اهمیتی نمیداد،داشت تو کشور خودش حکومت میکرد در ضمن مبارک بنظر من و خیلیا مثل صدام و قذافی اصلا آدم مستبد و ظالمی نبود.
دوشنبه 28 اسفند 1391 - 23:44
shayani - هاردرویک - هلند
محمدرضا پهلوی پادشاه مهربان و فداکار ایران .که ایرانیان قدرش را ندانستند و لعنت به تمام کسانی که در فرو پاشی رژیم شاه سهیم بودند.
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 01:53
maziyar1976 - اصفهان - ایران
ببینید این احمقها هنوز فرق عکس و فیلم را نمیدانند اگه توانستید یک فیلم نشان دهید که پادشاه انگلستان در کشوری به این اندازه احترام داشته باشد اگر نه رضا خان و شاه را نمیتوان با این آدمهای چادر نشین تازی در یک جمله آورد همانطور که شما پس از فروختن گوسفندان در انتخاب کشور دچار اشتباه شدید اینجا هم جفتک پرانی میکنید.خمینی پدرتان به خوبی پاداش خیانت شما را در سال ۶۷ داد و حتما عکس آن هندی را در اتاقتان نصب .....
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 01:12
maziyar1976 - اصفهان - ایران
دوست عزیز این وحید تجزیه طلب هست جز آن کسانی که شاه بد تو دهنی به اینها زد.یعنی من از این بابا کامنت دارم تو همین سایت.هر وقت فیلمی از شاه میذارند این بد جوری میسوزه و یاد اون تو دهنی میفته خدا را شکر سواد درست حسابی هم نداره و.... کامنت اول من رو بخوان
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 01:22
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
شما هر وقت درک کردید چرا رهبر سکولار ارتش آزاد سوریه کنار زدند و یک امام جمعه اسلامی جای اون گذاشتند به جوابتون میرسید . و همینطور میتونید از انقلاب مصر و لیبی و عراق هم به این مسائل برسید البته اگه قدرت تجزیه و تحلیل داشته باشید در مورد این کشورها و موقیت و منابع و خواست کشورهای غربی و مردم که سالها در خفقان بودند . هر وقت قدرت تشخیص ارزشها در هر کشور و خرد مردم با توجه به سیستمی که در ان بزرگ شدند داشتید . گل سرخی بزرگ شده چه جامعه یی بود . تا حالا از خودتون پرسیدید چرا یک کمونیست بزرگ شده جامعه اسلامی باید زن یا دخترش سر ناموس بکشه .. تاحالا از خودت پرسیدی چرا یک انسان اسلامی بزرگ شده اروپایی بدون ازدواج با دوست پسر یا دوست دختر زندگی میکنه. فقط آدمی ساده لوح بی خبر از دنیا مثل شماها کامنت میزارند . برای همین انسان در جواب این کامنتها سکوت اختیار کنه خیلی بهتر هست تا اینکه درگیر بشه .
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 01:31
mashady - منچستر - انگليس
ممد دماغ بی عرضه برای کسب تکلیف به پا بوسی ملکه انگلیس رفته بود
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 02:42
aria 2013 - بجنورد - ایران
خدا به حال ما درماندگان رحم کند . چی بودیم . چی شدیم...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 03:48
davood63 - تهران - ایران
چی بودیم چی شدیم یک ذره اعتبار هم که داشتیم از صدقه سری این شاه بود رفت با خودش شرف عزت افتخار ایرانی رو با خودش برد
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 04:58
محسن واستقلال - لندن - انگلیس
اونا که شعار میدادن و تو مغزه مردم فرو میکردن ، که سلطنت شاه اشرافى بود ، حالا تو دولت اسلامى ، که از بالا تا پائینش ، اشرافى و فساده ، جاوید شاه ، مرگ بر آخوند و آخوند زاده ،،، عید همگى مبارک ،،🔥🔥🔥🔥🔥🔥
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 04:15
سماورساز - تهران - ایران
عظمت ،ابهت،اقتدار،روحت شاد ای بزرگمرد ایران .لعنت تو روح خمینی.لعنت به روح هر که ساله ۵۷ شعار داد.چی بودیم چی شدیم .وحید _گلاسگو.منتظر اون روزی باش که رهبران دزدو غارت گرتو وقتی به دست مردم تیکه پاره میشن ببینی .البته امثال تو مزدور هم باید فقط به فکر فرار باشی که اگر بدست مردم بیفتی تیک بزرگت گوشت هست .حالا بیا اینجا هی مزخرف بگو.
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 02:01
kordman - بردا - هلند
این را به رخ ماموتی می کشید مگر ندیدید که مادر هوگوچاوز چگونه ماموتی را بغل کرده بوداصلا شاه تونست به فضابر؟امااین انترنژاد بود که رفت هههههههههههههه. به یزدان که گرما خرد داشتیم. کجااین سرنجام کار داشتیم. افسوس
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 08:01
dave07 - سیدنی - استرالیا
آخوند از سرشونم زیاده. ملتی که هنوز که هنوزه تنها کاری که یاد گرفتن اینه که چطوری سره هم رو کلاه بزارن یا زیر آبه هم رو بزنن. جونت داد مرگ بر تاج نمیگفتی که امروز آخوند اینطوری ترتیبتو نده
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 07:28
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
طرفداران شاه از این استقبال زیاد خوشحال نشوند این استقبالها بخاطر پولهای ملت این بدست امده از درامد نفت ملی شده توسط دکتر مصدق بوده است که شاه چند میلیارد را به عنوان وام بلاعوض به استعمار انگلیس می داد به فرانسه می داد به ایتالیا می داد به مصر می داد چون ملت ایرا به این پولها اصلا احتیاج نداشتند چون در ناز ونعمت زندگی می کردند مثله حالا ولایت فقه قاتل پول ملت را به غزه لبنان به سوریه به تروریستهای حماس جهاد اسلامی ووووومی دهد.
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 07:07
nassau - مالاگا - اسپانیا
دراکولا - ترانسیلوانیا - رومانی. کاملا موافق هستم با شما. و یک مطلب دیگه را هم که باید عرض کنم اینه که تا سال ۱۹۵۸ اسپانیا از پاسپورت ایرانی ویزا نمیخواست . من البته انگلیس را هم شنیده بودم که لب مرز ویزا میداد، پس شاه خدا بیامرز از اون ۲ -۳ تا پادشاه خیلی خیلی با کلاس تر و با شخصیت تا بود
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 09:01
vahid.persian - شیراز - ایران
درود بر شاهان پهلوی شهبانو فرح و شاهزاده رضا پهلوی و به امید برگزاری نوروز در ایران آزاد . پیشاپیش نوروز بر همگان مبارک...
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 09:02
مراد درشوری - ویله - دانمارک
خدمت اربابشان رفته، رضا پالانی به دست انگلیس به قدرت رسید، و به دست انگلیس سرنگون و تبعید شد، محمد رضا پالانی با تصمیم انگلیس و آمریکا قراردادی به حکومت رسید
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 10:02
khyar - اوپسالا - سوئد
پس چرا وقتی از ایران فرار کرد هیچ کدومشون حاضر نشدن که در کشورشان راهش بدن،. حبّ معلومه چون دیگه سودی واسشون نداشت.
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 11:19
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
mashady - منچستر - . حالا تو خودت اونجا چکار میکنى؟ پاى کى رو اونجا میبوسى؟
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 12:03
maziyar1976 - اصفهان - ایران
شما تو همین سایت برید میبینید این وحید برا آقا چاوز چگونه اشک میریزد و چگونه چاوز را ستایش میکند.اگه تو کمونیست بری کره شمالی و اون بچه مسلمان بره عربستان هیچ وقت هیچ مشکلی پیش نمیاد بخاطر اینه که شما از دموکراسی فقط ایستاده ادرار کردنش را یاد گرفتهاید.البته اینم بگم تقصیر نداری چون پشت رستوران کار میکنی و از بیرون خبر نداری و فکر میکنی چاوز و مموتی تنها میتونند تو رو از اون پشت نجات بدند
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 16:53
alirreza - استکهلم - سوئد
اون موقع تا کمر خام میشدن الان با پسگردنی میندازن بیرون
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 17:28
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
mashady - منچستر ---اوه دوباره اسم شاه آمد این رژیمی سر و کله اش پیدا شد...هیچگاه در اخبار منفی از ایران آثاری از کامنت او نیست!!!!!!!! مبادا به بابا جان ملا بر بخورد!!!!!!!!!!!! ولی وظیفه ی ننگینش نشر ناسزا به شاه است که فضولات اصطبل اسبهایش میارزید به از بالا تا پائین از چپ تا راست رژیم اسلامی که اصولگرا و اصلاح طلب باشد!!!
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 11:56
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
لعنت به تمام کسانی که در فرو پاشی رژیم شاه دست داشتند .لعنت بر انگلیس که آخوندها را ساخت
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 19:25
nashmeili - آمستردام - هلند
خاک بر سر ملتی که سال 57 این ان قلاب و آشوب را بپا انداختند .لعنت بر انگلیس که آخوندها را ساخت در زمان صفویه
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 19:44
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا. امثال شما مجاهدین -----خطرناکتر از ملا هستید عجیب است که پس از ۲۴ سال بدبختی ملت که یکی از ارکان این بدبختی با امام امام به امید قدرت خود مجاهدین بودند ---- هنوز از رو نرفته اید با آن حجاب کوفتی اسلامی و رهبران آدم کش!!!از آمریکا هم انتقاد نکن که بعد از بابا جان صدام حال با وقاحت زیر چتر آمریکا مخفی شده اید!!تو یکی از شاه نگو که معلوم است مقصودت چیست---حکومت اسلامی شریعتی با آبجی مریم و مسعود مخفی در چاه جمکران ----ننگت با د!!!
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 18:14
nader46 - لندن - انگلیس
روحت شاد بزرگمرد،درود فراوان بر شاهان پهلوی و رضا شاه دوم و دوست داشتنی،،،آخ که چه بودیم و چه شدیم،،خلایق هرچه لایق،،وقتی به جای تاج با شکوه و شاه پر ابهت ،دلخوش به عمامه شپشو و آخوند روضه خون میشویم،،اینمیشه که الان مثل گاو در گل مانده پشیمون و نادم شده و نه راه پیش داریم نه راه پس،،،،دروووووووووووووووود بر پادشاهان ایرانزمین
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 20:03
farokhzad - کنت - انگلستان
مشهدی - منچستر این پاچه خوار روس هست در منچستر
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 20:38
kobalt - کرج - ایران
هر کی به هرچی میخواد افتخار کنه افتخار اردنگی زدن به استعمار انگیس هم مال دکتر مصدق.که امروز هم روز حرکت ملی اونه یادش گرامی .
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 20:40
maziyar1976 - اصفهان - ایران
شما تو همین سایت برید میبینید این وحید برا آقا چاوز چگونه اشک میریزد و چگونه چاوز را ستایش میکند.اگه تو کمونیست بری کره شمالی و اون بچه مسلمان بره عربستان هیچ وقت هیچ مشکلی پیش نمیاد بخاطر اینه که شما از دموکراسی فقط ایستاده ادرار کردنش را یاد گرفتهاید.البته اینم بگم تقصیر نداری چون پشت رستوران کار میکنی و از بیرون خبر نداری و فکر میکنی چاوز و مموتی تنها میتونند تو رو از اون پشت نجات بدند
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 20:53
kobalt - کرج - ایران
با زم یه مطلب در مورد شاه و همون کلمات آشنا ملت نمک نشناس. انگار شاه مملکت چرخ نمکی داشته یا نون شاه رو خوردن و مرگ بر شاه گفتن انگار شاه شاطر نونوایی بوده و نون مجانی خیر میکرده یا یکی نوشته شاه بین سال 20 تا 27آزادی داد و لی مردم لیاقت نداشتن .اولا ایشون از 20 تا چند سال بعد هم اصلا هیچ قدرتی نداشته و کشور از 1320اشغال بوده و حتی طرح جمهوری شدن ایران مطرح بوده این همون حرف مشترک دیکتاتور هاست مثل سال 57 تا60 که فر مودند ما به اینها آزادی دادیم اما اینها توطعععه کردند ایشون مسئول دادن یا ندادن آزادی به مردم نبوده این مقایسه حال با گذشته هم ماهیت چیزی رو تغییر نمیده بعضی هم تخفیف داده وقبول کردن یه خرده اشتباهاتی در اون رژیم هم بوده انگار یه کارمند ساده پشت میزش چرت میزده ما حاصل خطا شو با خلبان هواپیمای پر مسافر که هیچ کسی رو هم بعنوان کمکی آدم حساب نکرده و پشت سکان گرفته خوابیده یکی کنیم.چه کنیم کلا گوش دیکتاتور ها سنگینه وقتی صدای سوت قطار رو میشنون که دیگه قطار از روشون رد شده حالا تهش این قطار کجا میره و چی میشه حکایت دیگه ایه که برای اون حاکم دیگه تموم شده.
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 21:56
danial nabi - استكهلم - سوئد
سلطنت مساویست با چاپلوسی و تملق.
سه شنبه 29 اسفند 1391 - 23:12
garmsari - یورک - بریتانیا
مرگ بر مجاهدین خاین به خلق و حزب توده تخم روس که ملت ایران را به این ذلت انداختند و باز هم مثل این اخونداى تخم حرام از رو نمى روند،درود بر شاهنشاه اریا مهر که دلرحم بود و این حـ...ا را اعدام نکرد تا ما به اتیش این حرامیها نسوزیم و جوانى و زندگى خود را از دست بدهیم،این مجاهدین واقعا فاحشه مغزى هستند،
چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 00:34
maziyar1976 - اصفهان - ایران
متاسفانه ما از مصدق سلطنه بت ساختیم برید مطالعه کنید.مصدق سلطنه بود که دست اتحاد با کاشانی را داد یعنی در واقع دین را وارد سیاست کرد و همین آقا بود که مجلس را منحل کرد.چطور در ۲۵ مرداد استعفا داد ولی حاضر به کنار گیری از قدرت نبود.آری نفت ملی شد ولی همه آن توسط مصدق سلطنه انجام نشد.قبول دارم آدم وطن پرستی بود ولی با لجبازی میخواست حرفش را به کرسی بنشاند و همین آقا بود که باعث شد نفت در دست دولت باشد
چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 00:25
Islam zoda - تورنتو - کانادا
یکی بود یکی نبود، یک روز یک کشوری بود که داشت آباد میشد و مورد احترام تمام جهانیان بود، خدا هم بهش نظر مساعدی داشت تا اینکه یک شیطانی به عمر ۱۴۰۰ سال, درونشون بیدار شد..به امید کشوری نوروزی.
چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 04:02
shahab46 - هانوفر - المان
کامنتها را کامل بخونید هنوز هم آدم احمق لابلای کامنتها پیدا و مشخص هست و هنوز درگیر با افکار تودهای و اسلامی و... هستند. با این خریّتها بود که کشور را به اینروز انداختند
چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 08:48
serentipity110 - تورونتو - کانادا
با همکاری کشورهای غربی ...پول کشورهای عربی بخصوص لیبی و عراق خیانت و همراه شدن کنفدراسیون دانشجوبی در خارج که با پول ایران در حال نحصیل بودند...و مشتی به اصطلاخ روشنفکر آرمان گرا که اغلب چپی و ریزه خوار روسیه بودند.... ایران عزیز رو به خاک سیاه نشوندند ...ایرانی رو بدبخت کردند ...تا حس حسادت فروکش کنه... این پدر و پسر ایران رو از تباهی و نابودی نجات دادند هرچند اشتباه داشتند ولی هرگز به ایران خیانت نکردند یاد و راهشان گرامی ... خداوندا در این سال جدید حس حسادت و کینه رو از وجود ما پاک کن
چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 04:50
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
davood63 - تهران - ایران و کاربران محترم دیگری که برداشتهای مشابه دارند !/ این تحویل گرفتنهای غربیها و انگلیسها و بقیه موقعی واقعا خوبه و ارزشمنده که منافع ملی بدنبال داشته باشه ! نه اینکه فقط برای تامین منافع فردی و گروهی باشه!لطفا بروید تاریخ ایران در آنزمان را مطالعه کنید تا ببنید که بعد از این تحویل گرفتنها چقدر فرو کردند! البته این به معنی این نیست که اقدامات بعدی جمهوری اسلامی در دشمنی با غرب و آمریکا مورد تاییده ! دوست عزیز اشتباه برداشت نکنید . ما ملت افراط و تفریط هستیم یا از این ور می افتیم یا از اون ور !! اون رابطه اشتباه بود و منافع ملی را تامین نمیکرد و دیکتاتوری بود و رعوب بودیم و الان هم این نوع نگرش به غرب اشتباهست و منافع ملی را تامین نمیکنه و نمی فهمیم که قدر و اندازه ما چقدر است ! و از تفریط قل خوردیم تو افراط مفرط ! بهرحال نرمال نیستیم چون حکومت در ایران در دست افراط دانا نیست! حکومت افتاده دست خامنه ای بیسواد و ریاست جمهوری هم افتاده دست احمدی نژاد که یک نادان پوپولیسته! در حالیکه در بین افراد مذهبی هم خیلی از اینها بهتر هم هستند ولی نقشی ندارند!
چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 05:12
exam292 - تهران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا/nader46 - لندن - انگلیس/ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه/سماورساز - تهران - ایران/چقدر شما و امثال شماها ساده هستید!!! یا یه جورایی با سلطنت طلبها دستتون توی یه کاسه است!!! همین سران غرب، به خاطر منافع خودشون، اگه نیاز باشه تا کمر هم خم میشن و دست بوسی هم میکنن!!! یه ضرب المثل ایرانی میگه: "قربون بند کیفتم تا پول داری رفیقتم"!!!
چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 05:25
a.ahooraei - کلن - آلمان
garmsari - یورک - بریتانیا----دوست عزیز خودمون را ارشاد کنیم که هر چه بدبختی داریم تنها گردن یک عده خاص نندازیم. نه مجاهدین و نه کمونیست مقصرند, خمینی را همین ملت ایران کم و بیش, باتفاق ساختند و قوی کردند.
چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 17:09
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
exam292 - تهران - ایران. تو به کار جنایتهای نهفته در دین عربی از وطنت عربستان برس---شاه یک ایرانی بود !!!!!!!و رهبر قاتل دینت یک عرب---فرض کنیم یک شاه الهی هستم باز جای شکر که طرفدار دینی نیستم که میلیونها ایرانی را کشت و هر روز افتخارش ترور مردم کوچه و بازار است!!! آمار؟؟این ۲ روز----۵۸ کشته عراق...سر بریدن یک فرانسوی به دست همکارانت از القاعده!!
چهارشنبه 30 اسفند 1391 - 16:14
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
یا علی مدد - منچستر - انگلستان/ این ملت با تاریخ حرکت کرده دیگر احتیاجی نیست بره تاریخی را که یک مشت عقده ای وطن فروش تحریف کردنند بخوانند , ننگ و نفرین بر همه کسانی که انقلاب کردنند , و این ملت را به بدبختی کشانند , هنوز هم آنقدر وقیح و پررو هستند که اعتبار و عظمت زمان شاه را انکار میکنند anti cleric - دوبلین - ایرلند/ دجار لعنت شدند؛ دیگه لعنتی فجیع تر از جمهوری اسلامی وجود داره؟
پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 02:31
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
Royan - کالیفرنیا - آمریکا / پاسخ شما خارج از نزاکت و منطقی ندارد! دوران شاه معدوم و دیکتاتور چه عظمتی برای ملت ایران داشت !؟او هم مانند پوپولیستهای جمهوری اسلامی رو مخ یکسری رعیت کار میکرد که عملا آنها نمی فهمیدند که شاه هم داشت کشور را غارت میکرد! در حالیکه در داخل کشور امکانات زندگی مردم در حداقل ها بود و اکثر نقاط کشور نه آب سالم نه برق و نه جاده داشتند و صنایعی هم نداشتیم در عوض او به همین غربیها وامهای کلان با سود اندک میداد! معلومه وقتی پول بدهی نه تنها تحویلت میگیرند بلکه برات هم می رقصند! او متاسفانه مرعوب غربیها بود و همین تفریط او و دست کم گرفتن ملت ایران باعث شد که در واکنش ، افراط افراطی احساسات مردم را تحریک و بر موج سوار شوند ! اگر شاه عاقل بود و تن به اصلاحات سیاسی می داد و کم کم قدرت را به مردم واگذار می کرد تا الآن هم می توانست سلطنت بکند همانطور که در انگلستان هست در ژاپن هست و در خیلی از کشورهای دیگر پیشرفته چنین وضعیتی هست و امپراتور در ژاپن فقط مظهر وحدت است نه بیشتر !! لطفا کمی با مطالعه مخالفت کنید تا زمانی که برای کامنت شما می گذاریم، تلف نشود!
پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 12:39
عضو جدید - لندن - انگلیس
منگوله مشهدی - مشهد - ایران . کامنتهای شما ارزش فکری شما رو به خوبی نمایان میکند. / با درود.
پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 15:55
maziyar1976 - اصفهان - ایران
یا علی تازی خوب از اسمت معلومه مثل علی میخواهی سر ۷۰۰ نفر را ببری و از علی تازی کمک میطلبی حالا شانس هم نداری چون این علی چلاق از آب در آماده و تو سر بریدن نمیتونه کمکت کنه حیف وقت که آدم بخواهد اراجیفت رو بخونه
پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 16:12
عضو جدید - لندن - انگلیس
یا علی مدد - منچستر - ببین جانم، خوب یا بد، بوروکراسی ایی در جهان حاکم است که کشور تو چه بخواهد و چه نخواهد ملزم به تبعیت از این هنجار (نماها) است، اینکه کشورت رو غارت کنند و مانند جهان سومی هم پایمالت کنند حرفیست تا اینکه به روش خودشان داد و ستد کنی و از سهمِ خودشان به خودشان وام بدی، و در عین حال عزت و اعتبار بین المللی ات هم فراتر از محفوظ باشد، حرفی دیگر! / آب و برق و جاده و امکانات ؟ در چه عصری؟ بقیه دنیا چه شرایطی داشت؟... سخن ما سخن قدردانی است . مطمئنم اطلاعات حاشیه زیادتری برای این بحث نیاز داری ...
پنجشنبه 1 فروردين 1392 - 16:25
جيران - لندن - انگلیس
متاسفم .ملتى که گذشته خود را نداند بخاک بسپار.
جمعه 2 فروردين 1392 - 06:06
exam292 - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه/خانم! شما به عنوان یه سلطنت طلب!! میتونی به چند اقدام مهم شاه که به نفع مملکت تمام شد اشاره کنی؟!! فقط خیال بافی نکن!!
جمعه 2 فروردين 1392 - 08:46
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
عضو جدید - لندن - انگلیس/ گویا متن مرا خوب نخواندید یا اینکه نمی خواهید که بپذیرید که این ها برای فاطی تومون نمیشه! عزت کشور به زمامدارنیست که برای رفاه مردم کشورشون قدم برمیدارند نه اینکه از قدرت برای اهداف و امیال خودش استفاده بکنند! مسئولیت بروز انقلاب 1357 با شاه معدوم است . او فکر میکرد که چون با آمریکا و انگلیس بسته پس قضیه تمامه و لذا نسبت به حقوق مردم بی توجه بود و عوام فریبانه ادعا می کرد که کمر بسته ابوالفضله!من تایید نمی کنم که الآن خیلی بهتر از گذشته هستیم ولی بعد از انقلاب شاهد بودم که خدمات زیادی به نقاط محروم کشور شد و اقداماتی هم صورت گرفت ولی در عین حال کاستیها هم کم نبوده از جمله در روابط خارجی که خیلی بد عمل شده و در بحث آزادیهای داخلی هم خوب عمل نشده و باید به حاکمان فشار وارد کنیم که طبق نرمهای جهانی عمل کنند و از افراط گرائی اجتناب کنند و این با فحش محقق نمیشه ! شما یک کامنت قبل از خودتان را که فردی از اصفهان نوشته را بخوانید با این آدمها اصلا دموکراسی در ایران قابل انجامه؟! احمدی نژاد هم یکی از همینهاست ولی با برند مذهبی!
جمعه 2 فروردين 1392 - 09:49
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
maziyar1976 - اصفهان - ایران / چون منطقی در کامنت جزء اسائه ادب ارائه ندارید لذا جوابت را نمی دهم ! و بقول شاعر : جواب ابلهان خاموشی است ! هر عاقلی با خواندن متن شما می فهمد که اون تازی شما هستید نه کس دیگر ! اگر عرب 1500 سال پیش بزعم شما تازی بود شاید توجیهی برای خودش داشت ولی شما در عصر تکنولوژی و آنهم در شهر اصفهان شهر فرهنگ و هنر تازی هستید ! فکرشو بکنید که دیگه چقدر عقبید !! صد رحمت به همون عرب !! اگر حرفی برای زدن ندارید لطفا سکوت کنید تا اینگونه با دست خودت رسوا نشوید! یکبار متنی که نوشتید را دوباره بخوانید آنوقت می فهمید که چه گفتم !
جمعه 2 فروردين 1392 - 09:29
عضو جدید - لندن - انگلیس
یا علی مدد - منچستر - نوشته اید: شاه معدوم! آیا اگر در این بحث منهم "علی" شما رو سبک خطاب کنم خوب است؟ بد نیست به شعور شکل گرفته حاصل از باورها و مطالعات یکدیگر حد عقل احترام رو نگه داریم./ نوشته ای:: " :) با این آدمها اصلا دموکراسی در ایران قابل انجامه ؟! پس از شاه چه توقع داری ؟؟ آیا این تناقض باور نیست که توقع هم داری دیگران آنرا از تو قبول کنند؟! دو تا ایده فکری مختلف در بین دو طیف اهل قلم، اینگونه به بیراهه و بد گویی میرود، بعد تو از مردم عادی انتظار داری که به راحتی دموکراسی رو هضم کنند؟! در نگاه من بیطرف، کلیه مخالفین دودمان پهلوی، افرادی غیر مطلع، معتصب و بد دهن هستند، و طبیعی است که کامنتهایی پرخاشگرانه همچون maziya دیده شود..، اهانت نکنید، بحث کنید.
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:09
maziyar1976 - اصفهان - ایران
آره دادا این دین تازی سر ٔبر تو و علی تازی آن کشور ایران رو به اینروز انداخته.آره من تو اصفهان هستم و مثل تو نیستم که از ترس به کشور پادشاهی گریخته و توالت اجنبی رو براش تمیز کنم.دادا جا رو اشتباه رفتی اونجا نه سوسمار داره نه سوسمار پلو تو آرزوی جدای ایران را به گور خواهی بردهر کسی تازی نامه را بخونه و بد بگه من مسلمانم باید به عقل و وجدانش شک کرد اینو من نمیگم یک فلسطینی تازی میگه.
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:34
maziyar1976 - اصفهان - ایران
یا علی تازی شرط لازم و کافی برای دموکراسی، داشتن فرهنگ دموکراسی است.در عراق،مصر....دموکراسی با رفتن دیکتاتورها برقرار شد ؟چون فرهنگ تازی که متاسفانه تو مغز جنابعالی است اونم با رفتن به انگلستان هیچوقت دموکراسی را در یک جامعه برقرار نمیسازد.وقتی تو با رفتن در یک کشور آزاد زحمت خواندن یک کتاب در مورد دین تازی و علی تازی را به خود نمیدهی گناه من چیست؟یکی مثل تو ۷۰ ثانیه در سال مطلع میکنه و بقیه رو به اراجیف
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:13
maziyar1976 - اصفهان - ایران
علی تازی ۲ حالت داره یا از فرستادگان رژیم هستی یا از اون کسانی که برای عراقیها گاو سر برید .چند تا از شما را تو اسپانیا که به شغل شریف آدم فروشی مشغول بودند گرفتند حواست باشه.چون این آخرین کامنت و وقت که برات تلف میکنم.هر چه میگویم به قدر فهم توست مردم اندر حسرت فهم درست.
جمعه 2 فروردين 1392 - 12:49
maziyar1976 - اصفهان - ایران
من وقتی واقعیت اسلام را میگویم وقتی میگویم علی سر میبرید وقتی در قرآن شما میتوانید با دختر ۴ ساله ازدواج کنید.در کتاب شما ۵۱۴ بار آماده بکشید من بد دهان هستم و شما فیلسوف آری دوستان واقعیت تلخ است .فرهنگها دموکراسی را تشکیل میدهند نه اشخاص با این فرهنگ بزن بکش دموکراسی یعنی کشک در کدام کشور مثلمان دموکراسی دیدید؟برای حرفای ۲ زاریتان دفاع ندارید و ترور شخصیت میکنید
جمعه 2 فروردين 1392 - 13:22
maziyar1976 - اصفهان - ایران
به قول کسروی ما یک حکومت به این آخوندها بدهکاریم.با وجود این افراد که منتظر آمدن یک تازی از ته چاه هستند. ما هیچ وقت نمیتوانیم این بدهی را پرداخت کنیم حالا دموکراسی پیشکش.تو این عصر اینترنت هنوز افرادی هستند که به این افکار ۱۴۰۰ سال بیابانی معتقد هستند حال به زجری که رضا خان از این افراد متحجّر کشید پی خوا
جمعه 2 فروردين 1392 - 13:41
maziyar1976 - اصفهان - ایران
اگه ایران اون زمان یک آدم مطلع مثل این آقا جدید داشت هیچ وقت به این روز سیاه نمیفتاد هر چند همینها بودند که آن هندی زاده را در ماه دیدند و الان با بیشرمی تمام به دیگران تهمت بی اطلاعی و بد دهنی میزنند و راه فرار از این احمقی به تمام معنا را در جفتک پرانی میبینند آری این فیلسوفان بیطرف مطلع بودند که در ماه عکس الاغ میدیدند
جمعه 2 فروردين 1392 - 13:51
maziyar1976 - اصفهان - ایران
شما هم مثل آخوندها مردم را عادی یا عوام خطاب میکنید و خود را عالم دهر حساب میکنید کیست که نداند شما فیلسوفان در کشور استعمار بزرگ به چه شغل شریفی مشغولید و از دموکراسی فقط ایستاده ادرار کردنش را یاد گرفتید و بس
جمعه 2 فروردين 1392 - 14:02
maziyar1976 - اصفهان - ایران
مردم ایران به بدبختی دارند گذاران زندگی میکنند از بچه ۴ ساله تا پیرمرد ۸۰ ساله دارند میگند شاه روحت شاد.طرف رفته برای عمل قلب مادرش کلیشو بفروشه بش گفتند باید منتظر باشی بری توی نوبت ملتی به بیچارگی افتاده طرف رفته انگلستان تا یه آخ بگه ۶ تا آمبولانس در خونشه و از فرهنگ تازی حمایت میکنه و مردم را عادی میخواند میشود بگید تو اون کشور پادشاهی دیکتاتوری چه غلطی میکنید؟
جمعه 2 فروردين 1392 - 14:54
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
maziyar1976 - اصفهان - ایران / اووو .. چقدر درد دل داشتید! شاید هم شکم درد بود تا درد دل ! چون حرفهای شما همه اش شکمی بود !! از هر دری گفتید و جالب اینکه سر آخر هم معلوم نشد بالاخره که چی ؟! ماشاء الله اینقدر ذهن مشوشی دارید که سخته آدم متوجه بشه که مشکلتون در کدام بخشه ؟! بخش مخچه ایراد داره یا جای نیمکره ها عوض شده ؟! چون حتی بلد نیستید دو کلمه حرف حسابی بنویسید که آدم بفهمه که واقعا مشکلت چیه !؟ و ووو .. بگذریم ! خدا انشاء الله شفاتون بده !!
جمعه 2 فروردين 1392 - 15:33
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
عضو جدید - لندن - انگلیس / بله شاه به جهت ظلمی که به مردم ایران کرد در نزد افکار عمومی معدوم بود! نوشتید که حرفهای من با هم تضاد دارند، خیلی تعجب کردم ! چون منظورم این بود که شاه باید دست به اصلاحات سیاسی میزد و کم کم قدرت را به مردم واگذار می کرد نه یک شبه ! چون با وجود آدمهائی مانند مازیارها ایران یک شبه هرگز نمی تونه به سمت دموکراسی بره ! دموکراسی فرهنگ میخواد و تحمل مخالف و حرمت مخالف ولی نه حرمت ظالم و این دو تا با هم فرق دارند! در همه جای دنیا سزای خائن مرگه ! مثلا مجاهدین خلق چون به ملت ایران خیانت کردند و می کنند لذا محترم نیستند همانطور که هیتلر و موسولینی و استالین مورد احترام نبودند . اینها را نباید با هم اشتباه گرفت. ولی با مخالف سیاسی باید گفتمان کنید و به او میدان بدهید چون او هم مانند شما دلسوز است و شما نمی توانید نظر خودتان را به او دیکته کنید! و این رفتارها عقلا و نه شرعا درست نیست! کشورهای دموکرات جهان هم به همین شیوه اداره میشن و فلسفه وجود احزاب هم برای همینه.
جمعه 2 فروردين 1392 - 16:01
maziyar1976 - اصفهان - ایران
عجب، شرعی درست نیست؛(مشرکان را هر جا که یافتید بکشید و به اسارت بگیریدشان و محاصرهشان کنید و همه جا در کمینشان بنشینید)(توبه، ۵)
جمعه 2 فروردين 1392 - 20:20
عضو جدید - لندن - انگلیس
یا علی مدد - منچستر --- وجه مشترک کامنتهای شما، انتقاد ناسزا گونه از اجرا و ممارست دموکراسی در دوران پهلوی ست، ولی به نظر نمیاد به دموکراسی قلبن معتقد و پایبند باشین! یک دلیل واضح نشان بدید که واقعا معتقدین.
شنبه 3 فروردين 1392 - 15:24
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
عضو جدید - لندن - انگلیس / همه آنچه که در خصوص دوران پهلوی گفتم در خصوص جمهوری اسلامی هم صادقه و متاسفانه اینها هم دارند همان راه اشتباه گذشته را می روند ولی با برند باصطلاح مذهبی ! آیت الله العظمی بروجردی ره با این برند موافق نبود و آگاهانه انقلابیون مذهبی را برای بدست گرفتن حکومت با نام دین حمایت نمیکرد. همه روحانیون با سواد حوزه علمیه جایگاه علمی و اعتقادی این مرجع بزرگ جهان اسلام را خوب می دانند ولی روحانیون حاکم از بروجردی الان تجلیل نمی کنند چون او مخالف حکومت روحانیون بود و بنظر من او درست می گفت چون اگر دیگران مو می دیدند او پیچش مو را می دید و می دانست که با آمیختن مذهب و سیاست هر دو خراب می شوند و مردم ضرر می کنند! و متاسفانه همین اتفاق هم افتاده است و با نام مذهب خیلی کارها می شود که شرعا حرام است و عقلا هم درست نیست یعنی اصلا درست نیست . بعلاوه افراد ریاکار زیاد شده اند و این وسط همه متضرر می شوند ولی در عوض چاپلوسان و ریاکاران و دروغگویان جایگاه پیدا می کنند و این یعنی بلا و مصیبت ! ( ادامه دارد)
شنبه 3 فروردين 1392 - 17:11
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
و یک نمونه خیلی بارزش احمدی نژاد است که اینقدر دروغ گفته که من نمی دانم کدامش را بگویم مثلا اخیرا گفته بود که 4 تا 5 سال دیگر ایران می شود اقتصاد اول یا دوم جهان !! کسی هست یقه این ابله را بگیرد که تو با چه استدلالی این حرف را می زنی !؟ نه . چرا چون خامنه ای اقتصاد نمی داند که بفهمد اصلا این کار شدنی است یا خیر ؟! بقیه اطرافیانش هم اگر بفهمند جرات بیان ندارند چون عقل کل ( خامنه ای با بصیرت !) باید اول بفهمد و به دیگران امر کند و بعد دیگران کاری بکنند !! لذا همه خاموش می شوند و در بقیه امور هم همین بلا سر کشور می آورند و همه چیز پوپولیستی شده است!.. البته من قبلا هم در جاهای دیگر گفته ام که مشکل اصلی در ایران فرهنگی است و مربوط به فرهنگ مردم ایران است و برای همین شاه و آخوند هرکی او بالا برود محصولشان یکی است . بنظر من ایران برای رشد فرهنگی دو راه بیشتر ندارد یا راه اروپائیان را باید برود و لذا سالها باید صبر کرد تا این فرهنگ به مرور دست خوش تغییر گردد و به مرور درست بشود ...و (ادامه دارد)
شنبه 3 فروردين 1392 - 17:14
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
یا اینکه یک آدم کاریزما مانند ماهاتیر محمد ( نخست وزیر اسبق مالزی) در ایران به قدرت برسد و زمام امور را در دست خودش بگیرد و با شخصیت کاریزماتیکش امور را سامان بدهد و بعدا هم مانند ماهاتیرمحمد آنقدر منصف باشد که پس از دوره ای علیرغم موفقیتش هم قدرت را رها کند و خودش این فرهنگ دموکراسی را از موضع بالا جا بیندازد که کشور باید بر اساس علم و دموکراسی هدایت شده مدیریت شود تا منافع ملی کشور و میراث فرهنگی و آداب و رسوم مردم هم حفظ شود و از آزادی هم سوء استفاده نشود. چون با توجه به اعتقادات مردم ( چه درست و چه غلط ) اگر از آزادیها و دموکراسی سوء استفاده شود آنوقت افکار طالبانی در ایران هم شکل خواهد گرفت و نباید گزک برای تحریک مردم به مذهبیون افراطی داد چون در آنصورت بعدا همه افسوس الآن را خواهند خورد همانطور که عده ای الآن شاید افسوس زمان شاه را بخورند که مثلا می شد آنزمان کارهائی کرد که اتفاق 1357 نیافتد و ...!!
شنبه 3 فروردين 1392 - 17:18
exam292 - تهران - ایران
maziyar1976 - اصفهان - ایران/کامنت های شما رو خوندم و صحبت "یا علی مدد - منچستر - انگلستان" برای شما صدق میکنه!!!
شنبه 3 فروردين 1392 - 20:09
maziyar1976 - اصفهان - ایران
هر چه میگویم به قدر فهم توست مردم اندر حسرت فهم درست.
شنبه 3 فروردين 1392 - 23:33
exam292 - تهران - ایران
maziyar1976 - اصفهان - ایران/حداقل خودت بفهمی که چی داری میگی؟!!! کافیه!!!
یکشنبه 4 فروردين 1392 - 05:10
عضو جدید - لندن - انگلیس
اگر چه با شما در اکثر زمینهها اشتراک ایده ندارم، ولی این فضایی ست برای بحث و گفتگو، گفتگو برای یک جمعبندی عقلانی تر، منصفانه تر، ریشه دار تر. / این ویدئو را نیز تا آخر ببینید، شاید دلیل واقعی این بزرگداشتها رو، این فیلم بهتر از ما توضیح دهد. حضور شما برایم گرامیست. https://www.youtube.com/watch?v=t3zDjHkqHMI
یکشنبه 4 فروردين 1392 - 11:38
عضو جدید - لندن - انگلیس
یا علی مدد - منچستر --- اگر چه با شما در اکثر زمینهها اشتراک ایده ندارم، ولی این فضایی ست برای بحث و گفتگو، گفتگو برای یک جمعبندی عقلانی تر، منصفانه تر، ریشه دار تر. / این ویدئو را نیز تا آخر ببینید، شاید دلیل واقعی این بزرگداشتها رو، این فیلم بهتر از ما توضیح دهد. حضور شما برایم گرامیست. https://www.youtube.com/watch?v=t3zDjHkqHMI
یکشنبه 4 فروردين 1392 - 11:39
exam292 - تهران - ایران
یا علی مدد - منچستر - انگلستان/سعی میکنی حرفهای که میزنی روند منطقی داشته باشه و این خودش یه نکته ی مثبته ولی نتیجه گیری شما اشکال داره!!!
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 04:42
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
exam292 - تهران - ایران/ درسته و قطعا حق با شماست ! چونکه برای کسی حرف نمیزنم ، لذا معلومه که نتیجه گیری ام اشکال داره !! هر وقت شما هم مستقل بشوید ، آنوقت نتیجه گیری شما از نظر بعضیها دچار اشکال خواهد بود !
دوشنبه 5 فروردين 1392 - 13:39
