تراژدی حقیقت

 

دکتر بهروز بهبودی می نویسد :


نمایندگان مجلس بالاخره به زندان اوین رفتند و با وقاحت هرچه تمام تر آن را هتل خواندند. البته این مردگان متحرکی که هیچ اراده و اختیاری از خود ندارند و تنها بر شانه های مردم ایران بر مسندهای قدرت و رفاه تکیه زده اند، با این کار تکلیف مردم را هم یکسره روشن کردند. این تماشاچیان بی خاصیت برای هزارمین دفعه به مردم اثبات کردند که وکیل الدوله و به عبارت بهتر وکیل الخامنه ای هستند و و وجود مردم را تنها برای رای دادن  و نمایش های تبلیغاتی برای ثبت در تقویم حماسه های من درآوردی خود می دانند.
عروسک های خیمه شب بازی رفته به زندان اوین از خود نپرسیدند اگر خواسته های زندانیان تنها تخت خواب و غذا بوده، رنجنامه های منتشر شده آنها تا به امروز برای چه بوده است. اگر این آقایان ریگی به کفش خود نداشتند چرا باید از قبل و با هماهنگی های لازم به زندان اوین می رفتند تا به قول آن نماینده شکم پرست، غذای آن روز اوین بهتر از غذای خانه اش بشود؟ راستی اگر اوین تا به این اندازه شبیه هتل است چرا قوه قضائیه جمهوری اسلامی به نماینده سازمان ملل، احمد شهید، اجازه ورود به کشور و بازدید از همین هتل را نمی دهد؟ با وجود چنین هتلی آیا هزینه های جمهوری اسلامی در اسکان دادن احمد شهید کم نمی شود؟

رقص عروسک های خیمه شب بازی در هتل اوین

دکتر بهروز بهبودی


امروز حدود چهار سال از ماجرای کهریزک می گذرد و سعید مرتضوی در پناه حمایت های دولت مورد تایید سیدعلی خامنه ای همچنان مشغول خدمت رسانی! است. راستی اگر به گفته مجلسیان، اوین هتل است چرا این قاضی معلق و متهم  در جنایات کهریزک برای مدتی به این هتل فرستاده نشده است؟ راستی چرا احمدی نژاد از رفتن جوانفکر به همین هتل تا آن اندازه برافروخته شد و به هر در زد تا معاون مطبوعاتی خود را آزاد کند؟ راستی اگر غذای این هتل تا این اندازه خوب است چرا نمایندگان محترم مجلس هر روز برای صرف غذای روز به هتل اوین نمی روند تا همچنان از آن خوان چرب!  بهره مند باشند؟

آیا مشکل زندانیان سیاسی به ناحق مانده در زندان، تنها غذای آنجاست که نماینده وقیح مجلس به آن اشاره می کند؟ چرا نماینده محترم! به این موضوع نیز اشاره نمی کند که این افراد اساسا به چه جرمی در زندان بسر می برند؟ و چرا بیشتر آنها اتهامات مشابه دارند؟ چرا قاضی تقریبا همه آنها دو سه نفر بوده اند، قاضی هایی که اراده و اختیاری از خود نداشته اند؟ راستی چرا نماینده مرده مجلس ایران به بی توجهی های مسئولان قوه قضائیه  و زندان به موضوعاتی نظیر شکنجه ها، انفرادی، بازجویی های قرون وسطایی، سلامت، مرخصی و شکایات زندانیان از مسئولان اشاره ای نکرد؟

امروز صدا و سیما، دولت، مجلس، بیت رهبری و خلاصه همه و همه واقعیت ها را تحریف می کنند و نمی فهمند که با دست خود گورشان را می کنند. وقتی رسانه ها و احزاب مستقل در کشور وجود ندارند و زیر تیغ سانسور، توقیف و تعطیلی قرار می گیرند، نباید انتظار دیگری جز این داشت. خامنه ای در همه این سال ها کوشیده تا مطابق با الگوی کشورهای کمونیستی، کشور را به کشوری تک حزبی تبدیل کند تا به خیالی خام دامنه قدرتش را وسعت ببخشد. نتیجه این سیاست بی خردانه به قدرت رسیدن تازه به دوران رسیده هایی بود که آنها هم با همه وجود کوشیده اند تا به موازات قدرت رهبر برای خود قدرت و ثروتی فراهم بیاورند. برای آنکه در این میان کسی مزاحم غارت منافع ملی و مردمی هم نشود مخالفان روانه زندان و معترضان سرکوب شده اند.

نبود رسانه های مستقل کار اطلاع رسانی را هم به صدا و سیمای رهبر سپرده تا واقعیت ها را آنگونه که رهبر می پسندد به خورد مردم بدهد. امروز پنهان کاری در کشور بیداد می کند و جالب آنکه همه کسانی که دستشان در یک کاسه است از یکدیگر نقطه ضعف هایی دارند که آنها را وادار به سکوت در برابر جنایات همدیگر می کند و این رشته همینطور ادامه می یابد.

وقتی رسانه ها بایکوت می شوند و کسی اجازه ندارد درباره دزدی ها و کج دستی های دولتمردان سخنی بگوید، نتیجه آن می شود که باز مردم خرده پا قربانی می گردند. در جایی که خامنه ای در ماجرای اختلاس سه هزار میلیاردی به مجلسیان فرمان کش ندهید می دهد، جوانی تنها به دلیل سرقت هفتاد هزار تومان به طناب دار سپرده می شود و گریه هایش برای نجات از آن حکم غیرعادلانه به جایی نمی رسد.

سخنان و گزارش نمایندگان مجلس ایران از زندان اوین بیش از پیش اثبات کرد که جمهوری اسلامی نمی خواهد با مردم صادق باشد و همچنان آنها را نامحرمان مزاحمی می داند که آگاهی شان به منزله چوب لای چرخ غارت ها و دزدی های دولتمردان است.

خامنه ای در هفته های گذشته از وجود انتخابات آزاد در همه سی و سه سال گذشته سخن گفته بود. این سخن جدای از نادرستی توهین به مردم ایران نیز هست. زیرا با پذیرفتن سخنان رهبر جمهوری اسلامی باید قبول کنیم که مردم تا بدان پایه ناآگاه هستند که با وجود دریافتن بی خاصیتی های نمایندگان خود باز به همان طیف و گروه فرصت رفتن به مجلس و قوه مجریه را می دهند تا در سایه قدرت و دست یابی به رانت های گوناگون به ریش همان مردم بخندند و اینگونه آب به آسیاب رهبری بریزند که کشور را تک صدا و تک حزبی می خواهد.

متاسفانه مجلسی که باید نماد دموکراسی در کشور باشد، امروز به بنگاهی برای اشاعه ستم و تایید دزدی ها تبدیل شده است و همین نکته خود دلیل محکمی است که انتخابات در ایران آزاد نبوده و این نمایندگان، نمایندگان شورای نگهبان و رهبر جمهوری اسلامی هستند نه مردم ایران! این موضوع اگرچه دردناک، اما نشانه مبارکی از متلاشی شدن یک حکومت دیکتاتوری از درون و سقوط ناگزیر آن است. امروز صدای شکستن پایه های نظام جمهوری اسلامی به گوش می رسد. سقوط این نظام خیلی دور نیست، هرچند نمایندگان و دولتمردانش خود را به خواب مرگ زده باشند این اتفاق خواهد افتاد.
 
ونکوور - 25 ژانویه 2013

+532
رأی دهید
-32

garmsari - یورک - بریتانیا
درود بر شما دکتر بهبودى
شنبه 7 بهمن 1391 - 15:41
yasamangoleziba - تهران - ایران
کاملا حرف دل همهٔ مردم رو می‌گویید جناب دکتر بهبودی عزیز.. به امید سرنگونی جمهوری اسلامی
شنبه 7 بهمن 1391 - 16:04
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
عروسک‌های خیمه شب بازی در دنیای پاک کودکی ما پروازی از دنیای حقیقت به جهانی‌ پر از رویاهای ناشناخته و شیرین بودند..عروسک‌های بد مقهور زیبایی‌ها شده و سرانجامش در اوهام کودکی ما مثبت بود!!! چگونه می‌توان این دیوان و ددان اسلامی با نوشابهٔ ی محبوبشان ...خون...را با آنها مقایسه کرد!!!! در ضمن هر اندازه متن نوشته کوبنده باشد-آیا شما در جانوران رژیم در سایت تغییر مثبتی دیده اید؟؟؟ همین گونه اکثریت داخل!!!بلای سکولاریستهای مصر‌که در همین دیروز‌ برای آزادی کشته دادند!!!!!! به سر نوچه‌های بی‌ رگ رژیم!!!
شنبه 7 بهمن 1391 - 16:08
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
ما مجبور نیستیم با تمامی‌ گفتار او موافق باشیم ولی‌ باری اولین بر گزارشگری پیدا شده که فقط سخن می‌‌گوید و اشکارگری می‌کند نه فحش می‌‌دهد نه بد و بیرا می‌‌گوید. بی‌ دلیل نیست که شکرنوشان اسلامی چنین داد و قال می‌‌کنند. با زبان ساده سخن می‌‌گوید تا یک هموطن ساده که تا کنون آلت دست این حرامیان حسینی شده هم درک کند که این دولت و این اسلام و این خدا تا کنون یک نقش در ایران داشته . ۱۵۰۰ هوای نفس ایران و ایرانی‌ را مسموم کرده.
شنبه 7 بهمن 1391 - 16:18
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
در ایران همیشه همین بوده و تا هست همین خواهند ماند،،ساختارعقل و خرد جامعه همین البته نمیشه گفت عقل و خرد ساختار بی عقلی و بی خردی ، در ایران شکنجه شاهی و خفقان پهلوی برتری داره بر خفقان آخوندی چون شاه در کنار خفقانش به درباریانش حق زندگی میداد دقیقن مثل درباریان آخوندی ،، فرقه درباریان آخوندی با درباریان پهلوی در چیست!!؟؟ .،، زمان شاه شاهان هم همین بود ،، هتل اوین ،، جای که ساواکی ها بدترین شکنجه ها را رو سیاسیون انجام میدادند ،جای که دادگاهای فرمایشی بود . به دستور مستقیم شاه و خواهر بزرگوارش مردم به خاطره عقیده مخالف اعدام میکردند . در پشت تپه های اوین سیاسیون تیربارون میکردند . گلوی مطبوعات و احزاب بریده بودن ----
شنبه 7 بهمن 1391 - 16:28
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
--- فرقش چیه ، حالا آخوند یا شاه یا یکی دیگه ،البته ناگفته نماند ، نسله آخوند و توده ، مجاهد و کمونیست و ،غیره ، بزرگ شده دوران خاندان پهلوی هستن این نسل و نتیجه برمیگرده به خاندان پهلوی ،بزرگترین خیانت و به این مملکت خاندان پهلوی انجام دادن ، ویکتور هوگو میگه مقصر کسی نیست که مرتکب گناه میشه ..مقصر کسی هست که بانی تاریکی هست .بانی تاریکی این نسله عقب افتاده که هم اکنون درراس این حکومت هستن همون خاندان هست ،،اثرش تو همین سایت هم میبینیم .دقیقن لفظ هتل اوین از دوران پهلوی گرفته شده .حالا بیاید به انقلاب و بانیش فحاشی کنید ، بهتون قول میدم اگر باراک اوباما در ایران رهبر بشه نسل شاه و آخوند به همین روز که الان شاهدش هستیم تبدیلش میکنند .
شنبه 7 بهمن 1391 - 16:29
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
vahid_ - گلاسگو - انگلستان. وقاحت از زمین تا آسمان!!!!!!!..کشور را از یک کشور جهان دوم به اعماق جهالت اسلامی پرتاب کرده ملت را اسیر گرگهای اسلامی!!!!!! خود به خارج گریخته-و هنوز مثل سگ پاچه ی رژیم سابق تا-روی کثافت متعفن گند ---آن قلاب---- پوشیده به ماند!!! تنها خر‌ها و رژ‌یمیها طرفدار این کامنتهای شرم آور!! کاسه کوزه ی این خریت را بر سر شاه و ساواک خراب کردن!!! خمینی‌ای امام-هنوز از یادها نرفته---ای‌ کیو!!!!
شنبه 7 بهمن 1391 - 18:57
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
تا امثال شما دروغ گویان که در زیر انتقاد از ملا و اسلامش در ظاهر و آب توبه بر سر خمینی!!! که بله چون همه ی ملت در میهمانیهای کاخ نیاوران نبودند و یا چند اشغال اطراف شاه می‌‌دزدیدند پس تمام خدمات پهلوی زیر سوال و آب توبه بر سر امثال گل‌ سرخیها که کمونیسم را با اسلام امیخته و اعدام چند تروریست که مستشاران آمریکایی‌ را ترور کردند!! در همین کشور که تمرگیده یی حتّی یک مقام آفریقایی را ترور کنی‌ مجازات حبس آبد!! ۴۰ سال پیش در آن کشور خراب شده اعدام بود!!!! که در تمام دوران شاه شاید ۴۰ نفر هم نبود!!!!!! این با صد هزار نفر اعدام برابر؟؟؟؟؟؟ بی‌ سواد رژیمی‌ زیر پوشش مخالفت با رژیم؟؟؟ نکند لباس جدید مشدی از منچستر است؟؟!!!!
شنبه 7 بهمن 1391 - 19:12
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
در ضمن مزدور در انگلیس نشسته و همکاران---با کثافت آن قلاب-با اینکه به نفرین معتقد نیستم....نفرین میلیونها ایرانی‌ فامیل اعدامیون و جان باختگان را به دنبال دارید با خیانت -----۱۳۵۷!!!!و با اینکه نواقصی در زمان شاه بود به همان مقدار خدا بیامرز برای پهلوی-!!! آب در هاون نکوب!!! که باطن ننگینتان رو!!! برای همین اگر مزار شاه در ایران بود--- شوره زار----و گور امام محبوبت با کود ملت گلزار!!!
شنبه 7 بهمن 1391 - 19:32
anty mola - اربیل - عراق
زنده باشی اقای دکتر بهبودی زنده ............
شنبه 7 بهمن 1391 - 22:09
شهادت - تهران - ایران
این آقا با افکار و تحلیل های کودکانش بدجوری جذب رویای آمریکایی شده. عزیزم یکم مطالعه کن آمریکا داره فرو میریزه. البته با یه شکولات میشه خریدت دیگه چی بگم.
شنبه 7 بهمن 1391 - 22:17
perser68 - فلوریدا - امریکا
شهادت_ تهران ایران. تو خودت رو با چی‌ فروختی؟کسی‌ که از اون تعفن آخوندی اسلامی جانش رو نجات میده،هیچ نیازی به خود فروشی پیدا نمیکنه اینجا!مگر اینکه مثل تو بیمار باشه!
شنبه 7 بهمن 1391 - 23:16
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
دستانتان درد نکند و درود بر شما اقای بهبودی بزرگوار, امیدوارم مقالاتتان به دست مردم ایران برسد, بخضوص دانشجوها و حوانان عزیز کوچه بازارکشورمان بتوانند با شنیدن یا خواندن مقالات ارزنده شما بیشتر از وضع نابسامان ایران اگاهی یابند
شنبه 7 بهمن 1391 - 23:17
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
شهادت - تهران - ایران. تحلیل کودکانه نه کودکانش !!!!!!!بی‌ سواد !!! آمریکا فرو نمیپاشد این شما هستید که اگر ورق بر گردد از وحشت انتقام خواهید گفت پدر اندر پدر...آتئیست بوده اید!!برو نمازتو بخون.!!
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 00:33
ايدين - کرج - ایران
شهادت -راست میگی اوه اوه اوه ؟خدایی خنگی !
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 02:36
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
شهادت - تهران - ایران- در لجنزار حکومت ننگ دیکتاتوری اسلامی که مزدورانی امثال تو به زندگی سرسپرده خود میتوانند ادامه بدهند انتظار دیگری نمیرود که به ایرانیان وطن پرست و دلسوز سرنوشت ایران و مردم ایران توهین و ناسزا بگویند چونکه برای نفهمی خودتان پول مزدوری میگیرید. ابلهان مسلمان دربار خلیفه خامنه ای ملعون 34 سال است دارند وعده فروپاشی آمریکا را میدهند و مغز شستشوداده شده های صدا و سیمائی امثال تو این شعارهای توخالی را نشخوار کردند و مدام آروق میزنند. اگر بسییجیان مزدوری امثال تو اهل مطالعه بودند که به نوکری چهارتا ملا در نمی آمدند و ایران را اینچنین ویران نمیکردند. اکثر مردم ایران صف خود را از شما عرب پرستان کاسه لیس رژیم جدا کردند و هیچ آرزوئی ندارند بجز رهائی از ظلم و استبداد اسلامی یک مشت مسلمان مرتجع جنایتکار که ایران را اشغال کردند و ایرانیها را به گروگان گرفتند و به زور اسلحه بر آنها حکومت میکنند. همصدا با استاد دکتر بهبودی سرنگونی و فروپاشی نظام ضد ایرانی و ضد انسانی کثیف اسلام فاشیستی فرا خواهد رسید و امثال تو به گورستان خائنین به ایران و ایرانیان فرستاده خواهند شد. ننگ هستی!
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 01:06
fdsa60 - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه-کلا با همه درگیریا.راستشو بگو روزی چندتا قرص آرامبخش مصرف میکنی؟؟
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 05:20
samira-azad - هامبورگ - آلمان
میشود چندین بار مقاله را خواند و شنید و بسیار خوب است که ویدیو مقاله را تهیه می نمایید و این نشان از توجه است در امر اطلاع رسانی من هر هفته دنبال میکنم نوشته های شما اما آنچه پی برده ام و برایم جالب است فعالیتی است که دور از هیاهو دارد تاثیر میگذارد و از وارد کردن مردم به دعواهای سیاسی دور نگه میدارد از اینکه دلسوز وطن هستید و نگاه همراه با توجه به تحولات داریید جای تشکر و سپاس دارد - امید که بتوانید این فعالیتها را گسترده تر و در قالب یک رسانه صوتی و یا تصویری بیشتر مورد استفاده قرار دهید .
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 06:07
hadaf-roshan - مادرید - اسپانیا
با تشکر از سایت ایرانیان انگلستان .. آقای بهبودی این جمله تون . " متاسفانه مجلسی که باید نماد دموکراسی در کشور باشد، امروز به بنگاهی برای اشاعه ستم و تایید دزدی ها تبدیل شده است " . را باید با طلا نوشت و صریح و ساده و کامل ... خدا خیرت دهد که بی پرده و منطقی و آموزنده حرف میزنی .
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 06:14
nashmeili - آمستردام - هلند
شهادت - تهران - ایران / تا آخوند کفن نشود این وطن وطن نشود.
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 08:38
nashmeili - آمستردام - هلند
شهادت - تهران - ایران / خلاصه اخبار ایران همه دنیا آشغاله فقط ایران کشور گل و بلبله !!!!!!!!! شهادت , اینقدر مغز خودت را با چرت و پرتهایی که از صدا وسیما پخش میشه پر نکن. .
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 08:45
sarbaz-e-velaiat - سمنان - ایران
زندان اوین از هتل هم بالاتر است برای کسایی که سزاوار مرگ و اعدام هستند و از سر لطف و مرحمت آقا ( امام خامنه ای ) هنوز نفس میکشند و از بیت المال میخورند و در زندان نیز هنوز اراجیف میگند اگه تو هر کدوم از این قبرستونهای غرب که زندگی میکنید اقدام علیه اون کشور کنید با سم و زهر میکشند مخالف رو و چون در ایران محاکمه شدند و در زندون هستند ناله شما بلند هست ببینید و از قدرت جمهوری اسلامی دق کنید و بمیرید
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 06:22
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
---- این خصلت انسان هست . رهایی از دیکتاتوری ، ..البته انسان آزاده نه در بند دیکتاتوری ..
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 11:29
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
به هر انقلابی در دنیا برای رهایی از دیکتاتوری ( شاهی ، آخوندی ، کمونیستی و غیره) افتخار میکنم . کی میداند بعد از سرنگونی آخوند کدوم دیکتاتور در ایران به قدرت میرسه؟ آیا دوباره به دوران خفقان شاهی برمیگردیم ؟؟ آیا اینبار یک نوع از دیکتاتوری در لباس دموکراسی خواهیم داشت!!؟؟ آیا دیکتاتورها همیشه دینی بودند !!؟؟ در هر حال بدون شک با اینکه آینده بعد آخوند روشن نیست و پر از ابهام ، اما همه برای سرنگونی آخوند لحظه شماری میکنند ، ( همه برای سرنگونی شاه هم لحظه شماری میکردند به امید رسیدن به آزادی و رسیدن به زندگی بهتر ) این خصلت انسان هست . رهایی از دیکتاتوری ، .
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 11:24
ali reza dar - امسفورت - هلند
دکتر بهروز بهبودی عزیز امیدوارم در همه حال تندرست باشی کلامت شیوا و رسا . به امید آزادی . مرگ بر جمهوری اسلامی .
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 14:36
nmayandeh khoda - هایدلبرگ - آلمان
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان. -- درود بر شما دوست حقیقتگو و روشنگر !، پاسختان آنقدر زیبا و با مفهوم است که .....نیز قبل از شهادت در تهران ایران باید این را بفهمند !، به وجودت و حضورت همچنان افتخار می‌کنیم !، سلامت و پاینده باشی‌ عزیز !
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 14:20
Nazok - سلیمانیه - عراق
جناب آقای بهبودی من خیلی‌ شمار از هر کسی دیگر بیشتر دوست دارم، ببخشید شما هنوز داری به هنوز توضیح واضحات ادامه میدهی و از کاری که باید کرد، چه کاری شما و افراد مثل شما در خارج انجام داده‌اید سخن نمی‌‌گوئید. اینها فایده ندارد به عمل کار برآید به سخندانی نیست !!
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 15:10
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
sarbaz-e-velaiat - سمنان - ایران .از اینکه سرباز ولایت هستید تردید نیست ،فقط یک سرباز ولایت قادر است چنین نادان می‌‌باشد."دولت قدرت مند اسلامی" . خنده و یا گریه که چقدر یک انسان نادان می‌‌باشد. و شما از قدرت مند بودن دولت اسلامی سخن می‌‌گوهید. حوزه گاز‌های مشترک بحرین و ایران . روزنامه اکونومیک ماه گذشته . درآمد بحرین ۱۲ میلیارد دلار .درآمد ایران ۸۹ میلیون دلار. زور شما به بحرین هم نمی‌‌رسد ، از صالحی تا احمدی به گریه افتاده‌اند تا مرسی‌ آنها را مصر راه دهد . فراموش کرده‌اید که چگونه همین مرسی‌ چنان گودرزی به ریش آقا گفت که تا امروز هم باسن شما از این نیش می‌‌سوزد . فلک زده مشگل مرغ نمی‌‌توانید حل کنید و در اینجا من همانم که پدرش رستم بود . حق که سرباز ولایت می‌‌باشید . اگر می‌‌گفتید ایرانی‌ نمی‌‌دانستیم از خجالت به کجا پناه بریم. این نتیجه سواد آخوندی می‌‌باشد . دروغ و خود فریبی
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 16:02
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
دوستان فقط خواستم یک مطلب را گوشزد کنم و آن هم اینکه چرا تا یک ساندیسی تو این صفحات چیزی می نویسد دوستان او را آدم حساب می کنند و همه می خواهند پاسخ او را بدهند؟اینها هم همین را می خواهند که موضوع اصلی را منحرف کنند و باعث طولانی شدن کامنتهاو در نهایت خسته شدن خواننده بشوند..تو این همه کامنت مخالف کامنت این مزدوران اصلا گم می شود پس بیهوده وقت خودتان برای پاسخ دادن به این جانوران هدر ندهید.
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 17:26
arya47 - کرمان - ایران
شاید نماینده محترم واقعا به هتل اوین که نزدیک زندان اوینه رفته . این شهادت از بس پای منبر و تلویزیون ایران نشسته باور کرده آمریکا در حال فروپاشیه ولی ترس میهن پرستان ایرانی فروپاشی و تجزیه ایران بخاطر جکومت خودکامه است
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 19:22
Zero Tolerance - تهران - ایران
sarbaz-e-velaiat - سمنان - ایران . اقدام میلیونی علیه غصب یک کشور روا با چی‌ میکشند ؟؟ واهمه ی غاصبان از یک رفراندوم آزاد رو چطور برطرف میکنند ؟؟
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 18:58
maziyar1976 - اصفهان - ایران
وحید تو، تو همان کشور اربابت بمون.کی‌ نداند که تو آقا زاده‌ به کشور اربابی پدرت رفتی‌ و برای اینکه موضوع مساله رو عوض کنی‌ مثل بابات پاچه شاه رو میگیری.از اینکه پاچه شاه رو میگیری چیزی نسیب تو نمی‌شود.هیچ وقت نمیتوانی‌ با این اراجیفت از محبوبیت شاه کم کنی‌.۳۴ سال دیر به دنیا آمدی.
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 19:43
maziyar1976 - اصفهان - ایران
وقتی‌ از خمینی گور به گور شده حرف می‌زنیم این وحید آخوند زاده سرو کله آاش پییدا شده و مثل پدر اخوندش پاچه شاه بی‌چاره را می‌گیرد .می‌دانید چرا؟چون این آخوند‌ها خوب بلدند صورت مساله رو پاک کنند ولی‌ تو خیلی‌ دیر به دنیا آمدی دیگه این مردم به اجداد تازی تو هیچ احترامی نگذاشته.تا میتونی‌ تو کشور اربابی بابت عشق حالتو بکن چون ما پدرتو پیش اجداد تازیش می‌فرستیم و دیگه کسی‌ نیست پول مردم زجر کشیده ایران رو برات بفرسته
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 19:53
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
fdsa60 - تهران - ایران. اسلامی نیستم و دیوانه ی تازیان عربستان که اجداد مرا کشتند و زنان ایرانی‌ را به عنوان بردگان زیر شکم به عربستان بردند!!!!!!!!‌و‌نیازی به قرص ندارم!!!!!! تو قرص بی‌ رگی خورده یی کافیست-!!!!
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 17:49
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
مضحک اینکه ۹۰ در صد کسانیکه جزو حزب خائن توده‌--مجاهد-و اسلامیون تند رو نبودند!!!!!!!!!!!!! می‌گویند عجب کثافتی بود این آن قلاب!!!! ولی‌ مرغ یک پا دارد!!! ایران با امثال شما هزار رویان سیاسی آینده یی نخواهد داشت-خواهیم دید!!!
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 21:43
anty mola - اربیل - عراق
سرباز ولایت ،راست گفتی تو و امثال تو از طرف...با اعراب اسراری داشته اید که سرباز ولایت میشوید و به ایرانی بودن خود پشت کرده اید ،چون کسی که وطن دوست باشد اول سرباز ایران خواهد شد اما این حب وطن در شما اسلامیها نیست خطای متوجه شما نیست اما من اگر اون عربه را گیرش بیارم به جای شما پوستش را میکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 23:04
Ghooloo - آبادان - ایران
vahid_ - گلاسگو - انگلستان- بنده هم با هر نوع حکومت استبدادی و دیکتاتوری مخالف هستم ولی‌ عزیزم فرق این حکومت با حکومت شاه در این است که شاه هویت ایرانی‌ داشت ولی‌ آخوند هویت ایرانی‌ ندارد! خاندان پهلوی با اینکه اشتبا‌هات بسیار کردند ولی‌ کارهای مثبت بسیار هم انجام دادند ولی‌ حکومت استبدادی آخوندی هیچ حرکت مثبتی برای ملت انجام نداده و اگر نیک‌ اندیشیم میبینیم که مملکت را به قرون وسطی برگردانیده (کجا زمان شاه کسی‌ سنگسار شد؟). فرقش در این است که اگر شما زمان شاه به خارج سفر میکردید، ایرانی‌ هویت و احترام داشت و اگر الان به خارج سفر کنی‌ به عنوان یک مرتجع اسلامی، تروریست به او‌ مینگرند! در پایان ما فقط میتوانیم از گذشته درس بگیریم برای آینده و چون گذشته را نمیتوانیم عوض کنیم بیاییم در مقابل آخوند و این حکومت ضّد بشر دست به دست هم بدهیم و متحد شویم. موفّق باشی‌ عزیزم
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 23:06
azadeh_irani - سيدني - استراليا
با درود به ایران دوستان عزیزم در سرتا سر دنیا. متاسفانه هنوز پس از سی‌ و اندی سال ما انرژی خود را صرف بحث با یک عدّه معلوم الحال می‌کنیم. گاهی‌ از شدت عصبانیت فراموش می‌کنیم در این رژیم کثیف دیگر ناآگاهی وجود خارجی‌ ندارد. کسانی‌ که در هر سایتی به هر صورتی‌ از این وطن فروشان حمایت میکنند جز باج بگیر ان و نوکران این حکومت نیستند . کسانی‌ که چه در داخل و چه در خارج پول خون جوانان ما را به سر سفره زن و فرزند خود میبرند. همان طور که در ابتدا هم عرض کردم این‌ها نا‌ آگاه نیستند خائن هستند پس بحث با کسی‌ که برای نوشتن چند سطر حقوق می‌گیرد سودی ندارد . بی‌ محلی و آدم حساب نکردن این‌ها بدترین ضربه را خواهد زد.یعنی‌ از نظر ما این اشخاص وجود خارجی‌ ندارند. این بهترین راه برای خارج کردن اینها از سایت‌ها است .
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 23:17
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
Ghooloo - آبادان - ایران. دوست من هویت و احترامی که از حاصل استعمار گری و نوکری باشه به چه دردی میخوره ، شما اگه احترام داشتید در کشورهای دیگه نه به خاطره ایرانی بودنت بوده ،، به خاطره نفت و منابعی بوده که مفتی از ایران خارج میشده . الان هم که بی هوویت و بی احترام هستید در چشم غرب به خاطر آخوند نیست به خاطر این هست ایران سودی برای کشورهای غربی نداره ،، درسته آخوند بدتر از شاه هست منم این قبول دارم ، نسل جوان این مملکت باید به دنبال یک سیستم ایده ال باشه نه سلطنت و آخوند مرتجع.
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 00:21
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Ghooloo - آبادان - ایران---آقای محترم اگر به کامنت‌های من دقت کرده باشید هیچگاه برای آینده ی ایران جز سکولاریسم مطلق راهکاری نداده ام!! زیرا که این بستگی به شعور ملت دارد که چه راهی‌ را برگزیند!!! ایران با وجود نواقص رو به فراسو داشت و مقایسه ی زمان شاه و توجیه آن قلاب تنها از مغزی بیمار بر می‌‌آید آیا می‌دانید غرب تا چه حد جلوی پای شاه سنگ انداخت برای خرید ۶ نیرگاه اتمی‌؟؟ که یک جهش شگرف می‌بود در زیربنای اقتصادی و صنعتی؟؟؟ که سر انجام اروپا کوتاه آمد و نیروگاه بوشهر شروع به شکل گیری کرد و نفت کثیف؟؟ آیا هم اکنون مطامع سیاسی در کشورهای غرب نمی‌بینید-که با ۱۰۰۰ کشته سقوط لیبی‌ و با ۶۰۰۰۰ کشته در سوریه لاس سیاسی؟؟؟ چه گونه انتظار داشتیم در آن قسمت جهان همه چیز بر روال خود باشد؟؟ کسیکه ۱۵۰ اعدامی زمان شاهان پهلوی در ۵۰ سال را با ۱۰۰۰۰۰ در ۳۴ سال ملا مقایسه می‌کند یک دروغگو و لمپن است!! کدام گروه صادق سیاسی وجود داشت؟؟ همه که گند کارشان برملا شد از مجاهد توده‌ یی ملی‌ منقلی!! فریب حقه بازان سیاسی را نخورید اینان یا ناا آگاه هستند یا مزدور خود دانید!!
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 06:24
بسیجی نفهم - تهران - ایران
وای چه بلایی سر این ملت آوردند .حکومت ضد بشری آخوندیسم
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 10:30
kobalt - کرج - ایران
دکتر ذکر مصیبت رفع مصیبت نمیکنه معمولا کسی که بدون ماموریت وحق الکامنت به این سایت وامثال سر میزنه با این واقعیات و واضحات آشناست که تمام اینهائی که شما فر مودید معلول اند مگر میشود یک حکومت دیکتاتوری چه شاهی چه شیخی وچه رفقائی غیر از این باشد.درد امروز و ریشه اون رو هدایت ها و دشتی و کسروی ها سالهای دور پیشتر گفتند ورفتند.و ما هنوز چماق دیکتا تور هارو مقایسه میکنیم تا بهترین چماق رو برای کله خود بیابیم.
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 19:32
Ghooloo - آبادان - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه- خانم محترم، بنده هم با سیستم سکولار مطلق و جدائی دین از سیاست با شما موافقم و به دید آگاه شما و دل‌ خون شما از مرتجعین و عقب ماندگان اسلامی درود می‌فرستم و به عنوان یک بانوی فخیم و آگاه از امور و مسائل به شما افتخار می‌کنم. ولی‌ عزیزم با این حرف شما چون در زمان شاه کمتر اعدام شد و در این رژیم بیشتر موافق نیستم چون اعدام مخالف و حذف دیگران ربط به سیستم یک مملکت دارد که آن زمان و این زمان همان سیستم است. مثل این میماند که بگوئیم من دیروز ۱۰ دروغ گفتم و امروز صد تا پس دیروز بهتر بودم! این همان قضیه و بحث بین بد و بدتر است که ما ایرانیان سالهاست بدان مشغولیم! یک گروه از طرفداران رژیم استبدادی قدیم به عنوان سلطنت طلب، شاه دوست و حتی تعدادی از آنها شاه اللهی هستند و یک گروه هم از طرفداران این رژیم ضد بشر و فاشیستی آخوند به عنوان انصار حزب الله، بسیجی‌، حزب اللهی و غیره متأسفانه اجازه هیچ اتحادی را به مردم ایران نمی‌دهند. گروه اول به قول خودشان در دوران طلایی شاه به سر میبرند و گروه دوم از منافع آخوند با آگاهی‌ یا نا‌ آگاهی‌ طرفداری میکنند.
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 23:40
Ghooloo - آبادان - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه- اگر ما به دنبال منفعت مملکت باشیم باید دست از این بحث‌های قدیمی‌ و تکراری برداریم و با دید نو و تازه‌ای دنبال یک حکومت سکولار باشیم. من به هیچوجه نمیخواهم تمام مشکلات پیش آمده را به گردن آن خدا بیامرز بیندازم، ولی‌ در به قدرت رسیدن آخوند و روی کار آمدن این رژیم ریشه در آن رژیم دارد. شاید این گروه‌ها که شما نام بردید اگر اجازه فعالیت داشتند و در زیرزمین‌ها و دزدکی فعالیت نمیکرند اینگونه به بیراه نمی‌رفتند! ولی‌ همانطور که عرض کردم ما با این بحث‌ها به جایی نمیرسیم و فقط رژیم از آن سود میبرد همانطور که در گزارش اخیر خود اعلام کرد که هیچ اتحادی در اپوزیسیون ایران نه در داخل و نه در خارج وجود ندارد. امیدوارم که بعضی‌ از دوستان مطلب من را متوجه شوند چون برای من فقط سیسم یک مملکت مهم است نه اشخاص. از شما ممنونم به خاطر وقتتان و توجه به مطلب این حقیر، شاد و سلامت باشید
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 23:42
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Ghooloo - آبادان - ایران. من نیز از بحث حکومت گذشته متنفرم چرا که ربطی به امروز ندارد ولی‌ هر کس که برای حقنه کردند ملا و حکومتش بخواهد تمام گناه را به گردن رژیمی‌ که دیگر نیست بیندازد در برابرش خواهم ایستاد چرا که بوی دفاع از سیستم فعلی‌ در ورای آن-به خصوص توهین به رضا شاه با آنهمه خدمت به ایران!!! بهار حال فعلا جای بحث نیست مگر وادار شوم ولی‌ باید از بیراهه رفتن در مورد افشای اسلام پرهیز کرد تا این ملت آگاه نشود که دلیل اضمحلال او چه بوده همین اوضاع برقرار --سپاس از پاسخ!!
‌سه شنبه 10 بهمن 1391 - 09:47
خوش اخلاق - ارومیه - ایران
درود بر شما جناب بهبودی،مثل همیشه کامل و به حق
‌پنجشنبه 12 بهمن 1391 - 10:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.