چندبرابر شدن تعداد امامزادهها در ایران موضوع شکایت مجلس از سازمان اوقاف
+84
رأی دهید
-9

یک نماینده مجلس ایران گفته است که چندبرابر شدن تعداد امامزادهها در «مدتی کوتاه» و نحوه هزینهکرد درآمدهای سازمان اوقاف و امور خیریه، ازجمله موارد شکایتها در پرونده تحقیق و تفحص از این نهاد است.
محمدعلی پورمختار، عضو کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس، به شبکه خبر گفته است که چهاربرابر شدن شمار امامزادهها در «مدتی کوتاه» در ایران ازجمله شکایتهای نمایندگان مجلس و مردم از سازمان اوقاف است که قرار است هفته آینده به این شکایتها رسیدگی شود.
شکایت از سازمان اوقاف و امور خیریه از ماه گذشته درپی اعتراض نمایندگان به این سازمان درخصوص افزایش تعداد امامزادههای بدون شجرهنامه پس از انقلاب اسلامی اعلام شد.
خبرگزاری کار ایران، ایلنا، به نقل از یک کارشناس میراث فرهنگی از وجود ۱۰ هزار امامزاده در ایران خبرداده و گفته بود که از این میان تنها دو هزار امامزاده سند و شجرهنامه دارند.
غلامعلی جعفرزاده ایمنآبادی، نماینده رشت در مجلس، با اشاره به طرح تحقیق و تفحص در عملکرد سازمان اوقاف در مجلس نیز گفته است که «اوقاف بهصورت شفاف جواب دهد که در ایران در ابتدای انقلاب چند امامزاده وجود داشته و اکنون امامزادهها به چند تا رسیده است.»
این نماینده مجلس با بیان اینکه امامزادههای فاقد شجرهنامه «تنها برای اوقاف درآمدزایی میکنند و موجب وهن دین شدهاند»، تاکید کرده که «سازمان اوقاف قول داده بود امام زادههای فاقد شجرهنامه را جمع کند که متاسفانه تاکنون این کار را انجام نداده است».
او تاکید کرده که با توجه به این که اوقاف از نحوه هزینه کرد درآمدهایش رفع ابهام نکرده، طرح تحقیق و تفحص از این سازمان در دستور کار کمیسیون اصل ۹۰ قرار خواهد گرفت.
براساس اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس به شکایات مردم از نهادها و قوای سه گانه رسیدگی میکند.
آقای ایمنآبادی پیشتر در صحن مجلس گفته بود که رئیس سازمان اوقاف به سوالات اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات درمورد نحوه هزینهکرد درآمدهای این سازمان «پاسخ خوبی» نداد.
به گفته او دیوان محاسبات بر این درآمدها نظارتی ندارد و اوقاف و امور خیریه ترازنامه شفافی را تهیه و منتشر نمیکند.
احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، گفته است که درآمد موقوفات و امامزادهها «صرف عمران و آبادی، هزینههای برق و آب و گاز، برنامههای فرهنگی، نیروهای خدماتی و حقالتصدی» میشود.
او این سخنان را در واکنش به سخنان انتقادی نمایندگان مجلس درخصوص گردش مالی اوقاف بیان کرده اما میزان درآمد سالیانه سازمان اوقاف که برخی از نمایندگان مجلس در تلاش برای مشخص کردن آن هستند را اعلام نکرده است.
سازمان اوقاف و امور خیریه، وظیفه نظارت بر اماکن مذهبی و موقوفات را در سراسر ایران بر عهده دارد.
تلاش برخی از نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در شرایطی ادامه دارد که پیش از این غلامرضا مصباحی مقدم، نماینده مجلس، این سازمان را «زیر نظر ولی فقیه» دانسته بود.
آقای مصباحی مقدم گفته بود که «شنیده شده است هیئت دولت قصد واگذاری ادارات اوقاف در استانها را به استانداران دارد و این اقدام دولت به این معنا است که مدیریت کل اوقاف از دست نماینده ولی فقیه خارج خواهد شد.»
bardia.kaviani - زوریخ - سوییس
در حیرتم از مرام این مردم پست این طایفه زنده کش مرده پرست
شنبه 7 بهمن 1391 - 11:08
welt az alman - دوسلدورف - المان
دولت وحکومتی که ازاول همه چی روبادروغ وخرافات شروع کنه بعداز34سال میشه این که میبینیم.چندسال آینده هم که نسل الان ازبین بره امام 13 وامام 14 هم برای بچه های نسل بعدمیشه جزء امامان ومعصومان.این مردم خرافاتی وساده اندیش هم قیافه وظاهرشون روسعی میکنندشبیه غربیها بکنند ولی فکرشون مذهبی وخرافاتی که پولهای خودشون روتواین زیارتگاههای دروغین میریزند وجیب اینهارو پرمیکنند ولی تا باهاشون میخواهی 2تاکلمه حرف بزنی ادعای روشنفکری وتحصیلات دارند ولی 5 دقیقه بعد میبینی افکارچقدر ......است.
شنبه 7 بهمن 1391 - 11:03
نقی الله - سیدنی - استرالیا
تنها معجزهٔ اسلام اینه که قفسهایی برای مردم ایران ساخته که مردمش در برابر اون قفسها زانو میزنند، پول میریزن توش و میله هاش رو میپرستند!
شنبه 7 بهمن 1391 - 11:22
darkoob-1390 - قم - ایران
امامزاده منیژه ،امامزاده ماهرخ،امامزاده شهرزاد،امامزاده دردانه ،امامزاده سگو سوتک :
شنبه 7 بهمن 1391 - 11:15
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
اصلا یکی نیست این سوال را بپرسد که حالا اون امام زاده هایی که به قول معروف اورجینال هم هستند چه .. هستند؟اصلا این بچه عربها در ایران چه غلطی می کردند؟ آهان آب و هوای ایران خوب بوده و حوری های بهشتی که در قرآن وعده داده شده در ایران بوده آره ؟
شنبه 7 بهمن 1391 - 11:28
Pezhman - وين - اتريش
به این میگن/ دعوا سر لحاف ملا. عمه چخیها. اول اون شجره دارهای من درآوردی را جمع کنید.بعد بیاد سراغ این های اضافه شده جدید.
شنبه 7 بهمن 1391 - 11:54
maziar hezarshamshir - بوخلت - آلمان
حالا کجاشو دیدین ، هنوز از آخوندهایی که از سال ۵۷ اسم در کردن ، نصفشون هم به هلاکت نرسیدن!!!! روزی برسه که تعداد امام زدهها از جمعیت مردم ایران هم بیشتر بشه!!!! فراموش نکنید که این دکون بازار امام زادهها فقط برای مردم ایران نیس ، بلکه برای تمام شیعیان دنیا مثل قارچ از تو زمین جوانه میزنن!!! ترکیه بریم آنتالیا، لب دریا و تو ایران برای زیارت امام زاده. اینم نوعی درامد توریستی حساب میشه!!
شنبه 7 بهمن 1391 - 11:51
امیر- دبی - دبی - امارات متحده عربی
امیر. آش آنقدر شور شد که صدای آشپز هم در آمد این هم دست پخت جمهوری اسلامی است ایجاد درآمد از طرق نامشروع چه کسی به درآمد امام زاده ها نظارت دارد مگر تا امروز هیچ شخصی توانست حساب و کتاب آسان قدس رضوی را کنترل و نظارت کند وقتی بزرگترین منبع درآمد از این روش جاهلانه همچنان در پرده ابهام است چه انتظار داریم تا هرروز سایر کلاه برداران اقدام به احداث امام زاده نکنند حتی با نام ایرانی بیژن
شنبه 7 بهمن 1391 - 12:12
invisible kid - ریو دو ژانیرو - برزیل
حماقت و غار نشینی که شاخو دوم نداره!
شنبه 7 بهمن 1391 - 12:55
farastin - کوهدشت - ایران
وقتی که حکومتی نه تنها از خدا ، پیامبر وامامان شیعه استفاده ی ابزاری می کند بلکه حتی از فساد هم استفاده ی ابزاری می کند گاه تحت این عناوین مخالفان خود را ادب می کند نظیر قضیه شهرام جزایری موضوع کرباسچی واخیرا هم اطرافیان احمقی نژاد ظاهرا تازمانی که کسی با ولایت جهل وجور همراه باشد هر ظلمی هم که بکند عین فضل است ولی اگر در برابر رهبری قد علم کند حسابش با کرام الکاتبین است حال ساخت وساز چند امام زاده ی جعلی این قدرها هم که مهم نیست تازه بعضی از ما نامردمان خود نزده می رقصیم وصرف نظر از درستی یا نادرستی واسطه قرار دادن ائمه از آخوندها آموخته ایم که به کوری چشم اهل سنت ودیگر دشمنان اسلام حاضریم هر کسی را به هر شکل بپرستیم وهیچمهل تحقیق نیستیم چون تحقیق آفت دینداران بی عقل است
شنبه 7 بهمن 1391 - 13:25
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
۸۰۰۰ مرکز تحمیق کافی نیست؟؟؟؟؟؟ که اضافه میکنید؟؟؟؟؟ خوب رگ خواب اکثریت این ملت را به دست آورده اید!!!! ادامه دهید که تداوم حکومتان در آن است!!!!
شنبه 7 بهمن 1391 - 13:30
nassau - مالاگا - اسپانیا
وینستون چرچیل میگه: برای برای تسلط به یک ملت اقلیتی خائن و اکثریتی نادان لازم است
شنبه 7 بهمن 1391 - 13:39
dara20 - تهران - ايران
سر گور هر ... جهت اخاذی و خر کردن مذهبیون یه دکه نصب میکنند و اسم امامزاده روش میذارن. پفیوژای شیاد تازی پرست.
شنبه 7 بهمن 1391 - 13:59
compatriot - تورنتو - کانادا
خشت اول گر نهد معمار بیمار کج تا ثریا میرود دیوار کج.
شنبه 7 بهمن 1391 - 14:28
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
این ملت حال میکنه با امام زاده. به خدا ۵۰۰ میلیون امام زاده هم باشه، هر کدومشون در روز کلی ویزیتر دارن. چی میگن بهشون زائر زوار همچین چیزی. باور کنید. تو راه داری میری، میگی یه جا نگاه دار آقا جان یه خستگی در کنیم، میگه صبر کن وسط راه امام زاده چه میدونم مشنگ قلی میاد، هم اونجا یه زیارت میکنیم، هم اینکه یه چای میخوریم و توالتی و خستگی در میکنیم. این ملت امام زاده دوست داره حال میکنه، اصلا یه چیزیه که خود آخوندها هم کم آوردن. اصلا ۲۰ تومن هم باشه میندازن که مثلا امام زاده سید الاغ همراهشون باشه که با پراید صحیح و سالم برسن. ولی باز هم این همه کشته داریم تو رانندگی در ایران.
شنبه 7 بهمن 1391 - 14:42
ali reza dar - امسفورت - هلند
ان کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکد ابدالدهر بماند.
شنبه 7 بهمن 1391 - 15:33
farokhzad - کنت - انگلستان
از قدیم گفتن تا خر هست خر سوار هم هست ملتی که نمیخواد ۴ تا کتاب راجب این اعراب بخونه باید هم کمپانی امزده سازی بزنن
شنبه 7 بهمن 1391 - 16:50
man-malaysia - كوالالامپور - مالزي
اقای غرب زده چرا چرند میگی؟ کی اسلام اجازه همچین کاری رو داده؟ این بدبختی ها رو صفویان قدیم وجدید برای ملت ایران درست کردند تا مغزشونو از کار بندازند وبر اونها سواری بخورند!! متاسفانه شما هم که زاده ای از نسل اونهایید اسلام رو اینطور دیدید!!
شنبه 7 بهمن 1391 - 17:07
Prince of darkness - دبی - امارات
نقی شیطان...سیدنی...این تنها معجزه آخونهای صفوی و مذهب روافض هستش...با کینه اون رو به اسلام ناب نچسبون..هر کسی ذره ای از اسلام بدونه میفهمه که مرده پرستی یعنی شرک..برو تحقیق کن بعد دهنت رو باز کن
شنبه 7 بهمن 1391 - 17:34
garmsari - یورک - بریتانیا
اسلام با مرده برستى مخالف هست این امامزاده بازى که ملت باهاش حال مى کنند از اخونداى حـ... در امده هست که با این دکان ملت را سر کیسه مى کنند.
شنبه 7 بهمن 1391 - 19:40
نقی الله - سیدنی - استرالیا
Prince of darkness - دبی - امارات . اینا رو به اسلام ناب نچسبونم؟؟هاها ها..اسلاب نام میشه بگی چی هست؟ با شمشیر برای پیامبر خمس و زکات جمع کردن؟ کشتن کفّار، کشتن منافق، کشتن مرتد، کشتن مشرک، کشتن کسی که به پیامبر توهین میکنه؟؟تجاوز به زنهای اسرا؟همبستری پیامبر با کنیز هاش؟ کتک زدن زنها؟گروگانگیری در راه اسلام؟دستور محمد به پسر خوندهاش که زنش رو طلاق بده چون محمد ازش خوشش اومده؟؟ اینا ناب هست، نه؟ اینا رو که همرو در قران نوشته. اینا هم نکنه اسلام ناب نیستند!؟؟ میخوای تو که انقدر اسلام شناسیت خوبه یه قران جدید بنویس، چون اینا که من گفتم در کتاب دین اسلام وجود داره!
شنبه 7 بهمن 1391 - 21:08
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
آنکس که بداند و بداند که بداند، اسب خرد از گنبد گردون بجهاند. آنکس که بداند و نداند که بداند، بیدارش نمائید که بس خفته نماند. آنکس که نداند و بداند که نداند، لنگ لنگان خرک خویش به مقصد برساند. آنکس که نداند و نداند که نداد، در جهل مرکب ابدالدهر بماند
شنبه 7 بهمن 1391 - 21:31
مهر آسا - تهران - ایران
امام زادگان در حیات خود راهنمای مردم جاهل عصر خود بودند و بعد از مرگ خود هم عدهای ثابت کردند که طرفدار حقیقت اصیل انسانی هستند و دل به امام زادگان خود بستند
شنبه 7 بهمن 1391 - 22:05
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
اینها که امامزاده نیستند , قلک هستند و بزودی براشون شجره نامه هم درست میکنند که مردم با خیال راحت پولشونو تو قلک بندازند, بدون شجره نامه شفا؛ پیدا نمیکنند.
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 00:04
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
PARVANE1 - برنموث - انگلستان. سپاس بانوی گرامی از این نوشته ی زیبا!!
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 00:52
بامزی - اصفاک - ایران
compatriot - تورنتو - کانادا. اصلش اینجوریه عزیز. سوالی. خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج؟. یعنی دیوار کج زیاد بالا نمی ره و می ریزه. متاسفانه همه اشتباه می خونن
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 06:56
امیر - دبی - دبی - امارات متحده عربی
آگه جاده هراز رفتین نزدیکیهای آب اسک 15 سال پیش ناگهانی و چند روزه کناره جاده هراز یه گنبد و بارگاه درست کردن بنام امام زاده علی همه پرسیدند این از کجا اومده تا حالا چرا نبود ؟ گفتند مقبرش کنار رود خونه بود اون پایین ما اونو ترانسفر کردیم بالا !!! از اون به بعد مردم به زبان محلی ( مازندرانی ) به این امام زاده میگن " امام زاده فشنک " ( فشنک یعنی فواره ) از همه عجیب تر اینکه چند سال پیش زمین رانش کرد و دوباره امام زاده فشنک به سرجای اولش برگشت ولی پرو ها دوباره گنبد و علم کردن حتمآ درآمد خوبی داره و رقیب امام زاده هاشم شده است .
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 11:58
K12001 - لندن - انگلیس
یارو به قبر خمینی دخیل می بنده که سرطان بچه مؤ شفاع بده. پشت سریش می گه برادر این امام تازه کاره فقط بیماری های عمومی و اسهال و استفراغ و نهایتا ارتوپتی ، برای بیماری های تخصصی برو امام رضا. جلو چشممون به مردیکه خمینی بی سواد گفتند شاعر کسی که حرف نمی تونست بزنه که نخندی. بعدش امام کسی خر جلوش فیلسوفه.
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 13:31
prince of darkness - دبی - امارات
نقی شیطان..سیدنی...خواهشاً خلط مبحث نکنین...تو گفتی مرده پرستی تنها معجزه اسلام برای ملت ایران بوده...ثابت کن با آیه و حدیث که اسلام از ملت خواسته مرده پرستی بکنن...تو که قرآن رو خوب میفهمی حتما میتونی آیه بیاری..منتظرم..این بحث رو تموم میکنیم میریم سراغ بحثهای دیگه...یکی یکی...باشه؟؟ منتظر دلایل محکمتون هستم
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 15:00
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
آرتمیسصؤ دوست داشتنی، مرا مورد لطف قرار دادید. با آرزوی سربلندی تمامی آزدیخواهان دنیا.
یکشنبه 8 بهمن 1391 - 16:59
نقی الله - سیدنی - استرالیا
prince of darkness - دبی - امارات. من نمیدونم چجوری بعد از این همه مدت هنوز تو نفهمیدی برای نقی الله نمیشه مغلطه کرد. من نگفتم معجزه اسلام اینه که گفته مرده پرستی کنید! پس برای حرفی که نزدم آیه نمیارم. برای اون همه چیز دیگه که گفتم میتونم آیه بیارم اگه دوست داشتی! من گفتم معجزه اسلام اینه که قفسهایی ساخته که مردم ایران این قفسها رو میپرستند و پول میریزند و میلههایش رو میبوسند!! منظور اینه که اعتقاد به اسلام به چنان نکبتی ما رو وادار کرده که جنازهٔ علی رو میپرستیم، برای جنازهٔ حسین ۱۵ میلیارد خرج میکنیم، جنازهٔ رضا رو میپرستیم و غیره! من منظورم از معجزهٔ اینه که این اعتقاد مارو به نکبت کشونده و این از اسلام نشأت میگیره، چه در قران باشه چه نه، ولی اعتقاد مسلمون هاست!
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 06:20
Prince of darkness - دبی - امارات
نقی شیطان..سیدنی...اولا تو که اعتقادی به الله و رسول و دین نداری نباید از این کلمه استفاده کنی...چون تو در هر مناسبتی سعی میکنی الله و پیغمبر الله رو با رکیک ترین الفاظ مورد اهانت قرار بدی..و سعی کنی در حد امکان مردم رو نسبت به دین بدبین کنی..بدون که با این کامنتهایی که مینویسی فقط آتش جهنم رو برای خودت شعله ور میکنی..من تهدیدت نمیکنم..من ازت خواهش میکنم که دست از این حرفهای کاملا غلط برداری چون من و تو هیچ مسؤلیتی در قبال کارهای دیگران نداریم...ومشکل دیگر تو اینه که اسلام رو با مذهب روافض صفوی اشتباه گرفتی...اینها نوادگان ابن سبأ یهودی هستند و برای نابودی اسلام این کارها رو میکنند...چرا در عربستان که مهد اسلام هستش از مرده پرستی خبری نیست؟؟؟قبل از اینکه راه برگشتی نباشه از خشم الله بترس...الله هدایتت کنه
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 19:15
نقی الله - سیدنی - استرالیا
Prince of darkness - دبی - امارات. شما اول اسم خودت رو از پرنس تاریکی بذار پرنس روشنایی، تا منم از نقی الله بذارم نقی شیطان. چون الله همون برابر با تاریکی هست. در ضمن همین شما که اینجا خواهش میکنی، اگه دستت به من میرسید به حکم الله سرم رو میبریدی، به زنم تجاوز میکردی و اموالم رو به غنیمت میبردی. پس از پشت اینترنت خودت رو به موش مردگی نزن عزیز.در انتها، من این حرفت رو واقعا قبول دارم که تهمت زدن کاره بدیه. اگر هم دقت کرده باشی من همیشه برایه حرفهایی که میزنم از کتب تاریخی یا بیشتر از خود قران مرجع میارم.
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 22:48
نقی الله - سیدنی - استرالیا
Prince of darkness - دبی - امارات . در آخر باید بگم که این بهشت و جهنم اسلام مزخرفترین بخش این دین هست. و به راحتی اثبات میشه کرد این ادعا رو. یک شخصی مثل خلخالی که هزاران هزار نفر رو به جرم کافر بودن، منافق بودن، مرتد بودن و غیره اعدام کرد و یا همین بن لادن، یا حسن نصر الله و غیره به بهشت میره چون کشتن این اشخاص دستور الله هست و حتی جایزه هم میده بهت، که همون زنهای باکره و زیبا در بهشت هستند! ولی یک شخصی مثل نیوتن،ادیسون، یا اون همجس بازی که اولین کامپیوتر رو اختراع کرد(اسمش الان یادم نیست)، یا انیشتن بدلیل خدا نشناس بودن، و یا یهودی بودن به جهنم میروند، حتی اگر به بشریت بسیار بسیار خدمت کردند.در صورتی که بری یک یهودی رو بکشی، به زنش تجاوز کنی میری بهشت!!!
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 23:27
نقی الله - سیدنی - استرالیا
Prince of darkness - دبی - امارات. در ضمن من رو از خشم الله نمیتونی بترسونی. من نه شوقی به بهشت دارم نه ترسی از جهنم. من یک انسان آزاده هستم که به انسانیت اعتقاد دارم و تلاش میکنم با همنوع خودم به درستی رفتار کنم. و به اعتقادی که برای من، خانوادهام، دوستام و ۷۰ میلیون مردم کشورم داره تصمیمگیری میکنه احترام نمیگذارم. من لیست اسلام ناب رو برات تو همین صفحه گذاشتم. اگر فکر میکنی هر کدومش رو چرند گفتم و تهمت زدم، بگو که رفرنس بیرم، اگه نتونستم، قول میدم دیگه اون جمله رو تکرار نکنم، اگر تونستم، بدین معنی هست که من درست میگم و روشنگری میکنم برای اون سری از دوستان که وقت ندارند برن دنبالش اسلام شناسی میکنم!
دوشنبه 9 بهمن 1391 - 22:53
Prince of darkness - دبی - امارات
نقی شیطان...سیدنی...جناب من چند تا آیه از قرآن میارم شما که از عربها بهتر قرآن رو فهمیدین و درک کردین واسه ما ترجمه بفرمایید تا باشد که ما هم مثل شما به راه راست هدایت شویم....(١)وَقَاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَکُمْ وَلَا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ. (٢)وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلَا تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى یُقَاتِلُوکُمْ فِیهِ فَإِن قَاتَلُوکُمْ فَاقْتُلُوهُمْ کَذَلِکَ جَزَاءُ الْکَافِرِینَ. (٣)الشَّهْرُ الْحَرَامُ بِالشَّهْرِ الْحَرَامِ وَالْحُرُمَاتُ قِصَاصٌ فَمَنِ اعْتَدَى عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَیْکُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ. شما میگین قران گفته همه کافرها و مشرکها و منافقها وهر کس که موافق شما نباشد رو قتل عام کنید وبه زنانشان تجاوز واموالشان را غارت کنید..من که گشتم پیدا نکردم..لطفا منو راهنمایی کنید استاد
سه شنبه 10 بهمن 1391 - 23:15
Prince of darkness - دبی - امارات
نقی شیطان...سیدنی...در ضمن من هم به اعتقادی که برای ما در مملکتمان داره تصمیم میگیره رو قبول ندارم چون اینها جانشینان روافض صفوی ونوادگان ابن سبأ یهودی هستند...اگر اسلام واقعی اینه که ما در ایران میبینیم چرا نظیرش رو در هیچ کشور مسلمان دیگری نمیبینیم...از عزاداری تا مرده پرستی تا خمس تا صیغه تا تقیه و و و ...اینها همش مختص ایرانه..درسته؟؟اگر اینها مختص اسلام بود پس باید در سعودی و امارات و غیره هم بود...چرا نیست؟؟؟
سه شنبه 10 بهمن 1391 - 23:22
نقی الله - سیدنی - استرالیا
Prince of darkness - دبی - امارات. خوب اولا که من تورو نمیدونم، ولی من به زبان فارسی که به وسیله حافظ، فردوسی، مولوی، خیام و غیره حفظ شده صحبت میکنم. پس اگه میخوای نظر من رو راجع به چیزی بدونی فارسی ازم بپرس، یا بگو کدوم آیه که من خودم برم بخونم نظرم رو بهت بگم!
چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 01:24
نقی الله - سیدنی - استرالیا
Prince of روشنایی - دبی - امارات. در ضمن آیه خواستی راجع به قتل و غارت و گروگانگیری و کشتن و تجاوز؟ اوکی. (قران .سوره بقره.آیه۱۹۱)آنانرا بقتل برسانید هر کجا مشرکین را یافتید واز شهرهایشان آوارهشان کنید چنانکه آنان شما را از وطن آ واره کردند.کارهای فتنه انگیز آ نان بدتراز کشتار است. بازم بگم؟ آیه ۵ سوره tobeh:"(اما) وقتى ماههاى حرام پایان گرفت، مشرکان را هر جا یافتید به قتل برسانید؛ و آنها را اسیر سازید؛ و محاصره کنید؛ و در هر کمینگاه، بر سر راه آنها بنشینید! هرگاه توبه کنند، و نماز را برپا دارند، و زکات را بپردازند، آنها را رها سازید؛ زیرا خداوند آمرزنده و مهربان است! (۵) ". باقیش هم برو این وبسیت، تک تک آیهها رو با رفرنس کفته: https://iran۰۰۰.blogspot.co.nz/۲۰۰۹/۰۸/blog-post_۰۵.html
چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 01:33
نقی الله - سیدنی - استرالیا
prince of روشنایی- اینم یه آیه دیگه که دلم نیومد نگم، آیه ۵۰ سوره احزاب که به پیامبر میگه این زنهایی که اسیر کردی(کنیز) بر تو حلال هستند که رابطه جنسی داشته باشی :"اى پیامبر! ما همسران تو را که مهرشان را پرداختهاى براى تو حلال کردیم، و همچنین کنیزانى که از طریق غنایمى که خدا به تو بخشیده است مالک شدهاى ". در ضمن خودتم میدونی که چه کثافت خونهای هست اون کشورهای عربی از لحاظ صیغه بازی پس خودت رو به اون راه نزن.خود پیامبر چند تا سیقیه داشت؟ همین چند تا دست که قطع کردند تو این چند هفته حکم الله هست یا نه؟ کشتن منافق دستور الله هست یا نه؟خمس رو هم صفویها آوردند؟ یعنی پیامبر خمس میگرفت بره چی بود پس؟نکنه پیامبر هم صفوی بوده؟در سوره نسأ میگه زنت رو بزن اگه ازت اطاعت نکرد هم صفویها آوردند؟
چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 01:44
Prince of darkness - دبی - امارات
نقی شیطان...سیدنی...آقای باسواد گفته آواره شان کنید چنانکه شمارو آواره کردند یعنی مقابله به مثل...تو به قول خودت داری به زبان حافظ و سعدی و فردوسی صحبت میکنی..میتونم بپرسم مذهب اونها چی بوده واین شاعران موحد والله پرست در مورد الله و رسولش آیا اشعاری سروده اند یا خیر؟؟وآیا تو زبان عربی وآیات قرآن رو بهتر از اینها و ملیونها عرب که قرآن به زبان مادریشان است میفهمی؟؟در کدام کشور عربی صیغه هست؟؟تو صیغه رو با زواج مسیار اشتباه گرفتی دانشمند...خمس فقط مربوط به غنایم جنگی هستش که یک پنجم این غنایم به الله و رسولش میرسه..طبق این آیه..وَاعْلَمُوا أَنَّمَا غَنِمْتُم مِّن شَیْءٍ فَأَنَّ لِلَّهِ خُمُسَهُ وَلِلرَّسُولِ وَلِذِی الْقُرْبَى وَالْیَتَامَى وَالْمَسَاکِینِ وَابْنِ السَّبِیلِ إِن کُنتُمْ آمَنتُم بِاللَّهِ وَمَا أَنزَلْنَا عَلَى عَبْدِنَا یَوْمَ الْفُرْقَانِ یَوْمَ الْتَقَى الْجَمْعَانِ وَاللَّهُ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ...
چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 14:37
نقی الله - سیدنی - استرالیا
Prince of روشنایی - دبی - امارات . ببین این صیغه بازی یعنی دقیقا همون کاری که پیامبر با کنیز هاش میکرد. تو اسمشو میذاری ازدواج، یکی دیگه میگه صیغه، من میگم تجاوز! این شاعران هم بیخود به اسلام وصل نکن، اینا مسلمان زاده بودند و هیچ ادعای اعتقاد شدید نداشتند. اگه هم کسی مسلمان زائیده شد و اعتراضی داشت که مرتد به حساب اومد و کشته شد! در خداشناسیه تو هم همین بس که فکر میکنی یه هیولایی اون بالا نشسته، یه پیامبر فرستاده که برن جنگ کنند و ۱/۵ رو بدن به اون خدا!!این خمس تو جیب پیامبر و خانوادش میرفت چون خدا که اسب، زره، طلا، اسیر و غیره احتیاج نداره، البته شاید الله احتیاج داره!
چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 21:58
Prince of darkness - دبی - امارات
نقی شیطان...سیدنی...واقعا ثابت کردی که چقدر بیسوادی...من فکر میکردم دارم با کسی بحث میکنم که چیزی هالیشه..واقعا برای خودم متأسفم که با کسی مثل تو بحث کردم..نظرت چیه حافظ رو که حافظ قرآن بوده ( ندیدم خوشتر از شعر تو حافظ..بقرآنی که اندر سینه داری) وصلش بدیم به اعتقادات شما؟؟وقتی میگن برای الله یعنی در راه الله خرج بشه...للفقرا و المساکین وابن السبیل...بیسواد با جهالت خودت چند تا دیگه رو گمراه نکن...بازم از الله برات آرزوی هدایت میکنم هر چند تو اسمش رو میذاری موش مردگی..
چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 23:26
نقی الله - سیدنی - استرالیا
prince of darkness. اولا که هزاران بیت دیگه پیدا میکنی که از شراب و مستی و نماز نخوندن، و به مفتی (آخوند) بد و بیراه گفتن. در ضمن این فقط نقطه ضعف شما مسلمون هارو نشون میده، که حقانیت پیامبری که هزاران جرم کرده رو میخوای با اشعار یک شاعر ثابت کنی! من یک یهودی ندیدم تا حالا که بگه انیشتین یهودی بوده، پس دین ما خوبه!
دوشنبه 23 بهمن 1391 - 02:43