مراسم اعدام در استادیوم ورزشی!
+90
رأی دهید
-320
صبح امروز دادستان عمومی و انقلاب مشهد از اجرای حکم اعدام دو متجاوز به عنف خبر داد.
وی تصریح کرد: صبح روز چهارشنبه (امروز) قبل از طلوع آفتاب احکام دو تن از متجاوزین به عنف در شهرستانهای مشهد و سبزوار اجرا شد. این احکام در راستای انجام وظایف قانونی و در پاسخ به مطالبات عمومی از مجموعه قضایی صورت گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: یکی از این احکام در محوطه زندان مرکزی مشهد و دیگری در ملاء عام و در محل وقوع جرم در سبزوار اجرا شد.
درهمین حال عکس های باشگاه خبرنگاران از متجاوز اعدامی در سبزوار حاکی از آن است که اجرای این حکم در استادیوم ورزشی در این شهر انجام گرفته است و مردم برای مشاهده این اعدام بر روی سکوهای ورزشگاه مستقر شده اند.







klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
دقیقا کاری که طالبان میکرد. نوبت متجاوزان کهریزک کی میشه
چهارشنبه 27 دي 1391 - 23:36
semset - تهران - ایران
میبینید گرفتن جون آدما چه تماشگران مودبی داره کله سحر میان با لذت مراسم رو تماشا میکنن قافل از این که احتمال داره فردا هر کدومشون بشن نقش اول این مراسم یه لحظه فکر کردید یعنی چی!
پنجشنبه 28 دي 1391 - 00:34
princesse - تهران - پرژن
ننگ بر تکتک شما که لحظه جان دادن یک انسان را به تماشا نشستهاید. شرمتان باد .
پنجشنبه 28 دي 1391 - 00:37
be_pa.khaste - هارلم - هلند
اگه پخش و یادگیری یه کار علمی باشه به خدا ۵ نفر هم نمیاد.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 00:43
mahdi_tala - لندن - انگليس
جان دادن انسان هم تماشا داره ??????
پنجشنبه 28 دي 1391 - 00:56
soghote_regim - وینا - امریکا
بحث در مرد اعدام . آری . یا . خیر نیست . مسئله ای که اینجا مورد بحث و گفتگوست استفاده از میادین ورزشی و بتماشا نشستن جمعی انسان بی سواد و مریض روحی در ساعات اولیۀ روز بجان دادن انسانی دیگر . اینکه آیا اعدام لازم است یا خیر خود مسئله ای دیگر و قابل بحث . آیا واقعن آنچنانکه عنوان شده مُجرم متجاوز به عنف بوده یا نه و قبول و باور ان خود قابل بر رسی ست . مسئله مهم دیگد در اجتماعی که دزدان سه هزار میلیاردی بسادگی در کشورهای دیگر با پول بیت المال بهترین ها را دارند بدور از هر تنبیهی و مسائل زیادی از این قبیل آیا به خاطر هر جرمی بسادگی میشود جان انسانی را بدینگونه گرفت . چیزی که میماند فقط تأسف است و تأسف است و تأسف
پنجشنبه 28 دي 1391 - 01:11
sepahanofication - اصفهان - ایران
با این که صحنه دلخراش و ناراحت کنندای هست ولی امیدوارم درس عبرتی باشه واسه زورگیرها تجاوزگران کودکان و توضیع کنندگان مواد مخدر.If you can do the time don't do the crime
پنجشنبه 28 دي 1391 - 01:14
sefead - لندن - انگلستان
من واقعا این آدمها رو درک نمیکنم؟؟
پنجشنبه 28 دي 1391 - 02:34
Islam zoda - تورنتو - کانادا
تفریحات سحر گاهی اسلامی ..
پنجشنبه 28 دي 1391 - 03:07
perser68 - فلوریدا - امریکا
روزای روشن شما حافظ،سر زمین من شما حافظ،شما حافظ،شما حافظ،روزای خوبت بگو کجا رفت تو قصهها رفت یا از اینجا رفت،انگار که اینجا هیچکی زنده نیست گریه فراون حتی خنده نیست گونهها خیسه دلا پاییزه بارون قحطی از ابر میریزه همه با هم قهر همه از هم دور روزا مثل شب شبا سوت و کور روزای روشن شما حافظ،همه عزا دار سر به گریبون مردا سر دار زنا تو زندون،نه تو آسمون نه رو زمینیم انگار که خوابیم کابوس میبینیم نوبت میگیریم گیج و بی هدف واسه مردن هم باید رفت تو صف روزا و شبا اینجور میگذرن هر جا که بخوان ما رو میبرنای زن تنها مرد آواره وطن دل توست شده صد پاره.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 02:30
perser68 - فلوریدا - امریکا
چیز دیگهای به نظرم نیومد جز این آهنگ بسیار زیبای هایده و با پوزش از مقداری تغییر!هر کس بگه مادران این اعدامی ها الان سرشون رو رو بالشت گذاشتن و خوابیدن دروغ میگه و پدرهاشون هم همینطور!نه به اعدام و نه به جمهوری آدمکش اسلامی فاشیستی!ننگ به کسی که از مرگ آدمها لذت میبره.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 02:36
rezamotori - سوان - کره" جنوبی
این بنده خدا که بچه بود.وای خدای من .جدا تو ایران بدمردن، سخت جون دادن ،یک جور آزادی نه؟خوشبحال یه مشت مفت خور دولتی میرن بیرون حالشونو میکنن میان تو حالگیری،چه بی بعدی میاد از وطن ،یکی نیست به اون احمقی دورو بر بگه شما ناموس ندارین اینوقت صبح آمدین مردن یک نفرو تماشا کنین؟ جداً تو سرزمین کفار یه حیونو اینجوری میکشن که شما اینوقت صبح آمدین مردن همشهریتنو نگاه کنین ؟.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 03:29
lona_düsseldorf - دوسلدورف - آلمان
حالا اگر تفریح سالم مثل دیدن مسابقه فوتبال بود ورزشگاه خالی بود ،، به کجا میرود ایران و ایرانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پنجشنبه 28 دي 1391 - 03:55
mehr47 - تهران - ایران
چه گلی میزنه این لاریجانی.. توی دروازه توی دروازه...... چه میکنه این تیم جمهوری اسلامی.... جا داره از تماشاچیان عزیزمون هم که با حفظ ارامش فقط تیم مورد علاقه خودشون را تشویق کردن تشکر ویژه بکنیم..... (گزارش فوت داری!! از عادل طالبانی پور)
پنجشنبه 28 دي 1391 - 04:20
InToronto - تورنتو - کانادا
واقعا واسی این مردم و فرهنگ متاسفم که واسه تماشای مرگ یک انسان به استادیوم میرند.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 04:31
aidina - تهران - ایران
خلایق هر چه لایق
پنجشنبه 28 دي 1391 - 04:59
porharfi - آرنم - هلند
اگه بازی فوتبال بود اینهمه تماشاچی! در ساعتی نه اونقده زود!نمیامدند/{ زمین فوتبال جای اعدام نیست! اینجوری ثابت کردید که هواداران فوتبال ..در مقابل اعدام!؟؟}
پنجشنبه 28 دي 1391 - 05:01
romano - تهران - ایران
برای اینکه میزان آلودگی مغز خود را برای این روند بی تفاوتی و خشونت پذیری آزمایش کنید چشمان خود را ببندید و یک ایرانی را که عکس او را در اینترنت در بالای دار دیدهاید در ذهن خود مجسم کنید (عادی است حداقل عادی تر از سالیان گذشته است) حالا یک دختر زیبای مو بلند که ایرانی نباشد مثلا اروپایی را هم در همان حالت در بالای دار با جزئیات تصور کنید (ناراحت شدید) یک کوه گشته از گربههای سر بریده را تصور کنید خون همه جا را گرفته خوب تخیل کنید (ناراحت شدید). این همان آستانه است که گفتم مشکلاتی که سالیان سال بر شما مردم ایران گذشته و همه توسط این حکومت بوده مغز شما را برای آستانه کمتری از تحریک در مقابل حوادث ناگوار ایرانی آموزش داده و این کارکرد طبیعی مغز است ربطی هم به بی غیرتی و . ندارد. درمان این مشکل لذت بردن در کنار هموطنانتان است اعتماد به یکدیگر کمتر خواندن و دیدن اخبار ناراحت کننده و زندگی کردن! ادامه ...
پنجشنبه 28 دي 1391 - 05:10
romano - تهران - ایران
خوب تست دیگر: جمهوری اسلامی سال دیگر کله پا میشود (همه خوشحال شدید) حالا خبر دیگر جمهوری اسلامی 10 سال دیگر کله پا می شود (افسرده شدید) واقعیت این دو خبر این است که نه اولی درست بود نه دومی! اولی سطح احساس خشنودی را در مغز شما تحریک کرد چون زمان کوتاه امیدوار کننده است و خبر دوم شما را افسرده کرد چون زمان طولانی اسفناک است. ولی واقعیت این است که نه در کردن یک حکومت به این آسانیها و زودیهاست و نه ماندنش به آن طول که 10 سال طول بکشد. خوب مامورین اطلاعاتی جمهوری اسلامی روی موضع دوم خیلی ظریف کار میکنند و میفهمانند که ما حالا حالا ها سوار کاریم و این یک افسردهگی اجتماعی میآورد (بعد از انتخابات 88 تا الان تجربش کردید) به این میگویند جنگ روانی بهترین راه مبارزه با این ذکر نقاط ضعف به دشمن علیه اوست و اینکه بخاطر آنها بقای طولانی نخواهد داشت دیدن دستاوردهای فعلی همچنین یال و کوپال او را به هیچ انگاشتن مطمئن باشید او نیز مانند شما ترس دارد (مشکل دائمی دیکتاتوریها میل دائمی در تکامل سیستم امنیتی خود دارند جالب است در پایان در قدرت منفجر میشوند). ادامه پایان...
پنجشنبه 28 دي 1391 - 05:10
romano - تهران - ایران
گاندی، نسرین ستوده و تاجزاده و حتی نوع بد خمینی و مائو خواسته یا نا خواسته از این روش استفاده کردند و میکنند چون قدرت روانی امید و تلقین را نباید فراموش کرد. آنها به دشمن خود میفهمانند تو زوری نداری و هرکاری داری میکنی بخاطر ترس و ضعف در مقابل قدرت بیمانند ما است! تمام قدرت حرکت سال 88 وابسته به همین حالت روانی و موج اجتماعی بود. پس سخن کوتاه در مقابل هجوم اخبار و رویدادها فیلتر مغز خود را فعال کنید و تاثیر آنها را بر ذهن خود بدانید و این حکومت روزهای واپسین خود را میگذراند چون مرزها را نمیتواند باز کند و پول و نیروی معتقد شستشو شده مغزی به اندازه کافی ندارد تا ایران را کره شمالی کند و تاریخ ایران گواه این مدعاست اتفاقا بر خلاف آنچه که شما تصور میکنید این حکومت بخاطر فشار اجتماعی ضعیفتر و نظامیتر میشود ولی از طرفی هم از کارکرد اقتصادی خود باز میماند پس منفجر میشود و بهترین مثال که تحریم و فشار اجتماعی دیکتاتور را میترکاند اول حبابهای کوچک کمونیزم مانند رومانی و . بود پس از آن غول روسیه تازه خوش باشید که رهبر ایران به اندازه دهاتهای کمونیزم سابق هم عقل ندارد پس شما پیروزید.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 05:11
fetneh88 - تهران - ایران
به خدا این مردم مریضن...ربطی هم به آخوند و حکومت نداره.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 05:53
pezhman - وين - اتريش
تمام جمعیت حاضر اگر دستشان برسد در آسانسور زیر آبی میروند.با این اعدامها نمیتوان این شهوت را از مردهای چشم پلشت بگیرید.مواظب جسد باشید که ملا توی مرده شورخانه بهش بند نکند.و شربت شهادت بهش نخوراند.ما، هم مشکل را میدانیم. هم همدیگر را تا فیخالیدون میشناسیم...ولی خودمان را فریب میدهیم.همین اتریشیها اگر شرایط ایران را برایشان فراهم کنیم.از ما بدتر نشوند،بهتر نخواهند شد.پس بجای گول زدن خودمان.بخاطر امنیت کودکان و خواهر و مادر خودمان هم که شده، این مشکل و معضل اجتماعی را به دست تحصیل کردهها بدهیم.و از تجربههای جهانی استفاده کنیم.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 06:05
romano - تهران - ایران
دلیلش ساده است. مغز انسان برای هر رویدادی یک آستانه تحریک دارد و نرونهای آن برای آن حد به مرور زمان آموزش میبینند. بطور مثال چطور معلمان صدای دانش آموزان را تحمل میکنند چطور بعد از چند لحظه بوی بد توسط مغز شما حس نمیشود چطور دکتر جراح جراحی میکند بعد هم یک غذای لذیذ نوش جان میکند حال اینکه روز اول که دانشجو بود برای کالبد شکافی دچار غش و ضعف میشد. با این مقدمه باید بگویم که جمهوری اسلامی با مشاوره روسها و مخصوصا دانشگاه سنت پیترزبورگ بهترین متدهای اطلاعاتی زمان کمونیزم را علیه مردم خود و مخالفان بکار میبرد (دانشگاه امام حسین تنها برای بمب و خمپاره دانشجو به روسیه نفرستاد بله آنها برای امروز بود). ادامه خیلی مهم ...
پنجشنبه 28 دي 1391 - 05:09
ramtin.p - دورتموند - المان
یادمه چند سال پیش یه عکس اینطوری از افغانستان دیدم که جمع شده بودن یه هم چین کاری رو انجام بدن....اونا انسان شدن ولی کشور ما....خلایق هر چه لایق
پنجشنبه 28 دي 1391 - 06:13
amooojoghdeshakhdar - ونیز - ایتالیا
خدایا،چرا اجازه دادی ما کشور بشیم
پنجشنبه 28 دي 1391 - 06:18
bk-nikoo - لیماسول - قبرس
آقایون ببخشید، احساساتی نشید حکم اعدام برای یه کشوری مثل ایران کاملا لازمه، گور بابای هرچی آخونده،ولی اگه همین اعدامها نباشه فردا پس فردا باید منتظر شنیدن خبر مادر خواهر خودمون باشیم،اعدام تنها حکمی هست که ایرانی جماعت ازش حساب میبره،اگه اعدام تو ایران نبود به خدا همین یه ذره امنیتم نداشتیم،بابا یه بارم شده منطقی فکر کنید ،به خدا آخوندا اونقدم بد نیستن،
پنجشنبه 28 دي 1391 - 06:28
شهادت - تهران - ایران
یادمه که یکی از آشناهامون که به نیم پهلوی میگفت رضا شاه دوم پسرش توی ماجرایی چاقو خورد تو دادگاه هی داد میزد مملکت قانون داره قصاص اسلامی میخوام. طوری از امام و قصاص حرف میزد که انگار خودش بنیانگزار انقلاب بوده. منظورم اینه که همه اونایی علیه این عملکرد کامنت گذاشتند اگر اینی که دارش زدن قاتل عزیزشون بود همتون آرزوی قصاصشو میکردین.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 07:09
مانفرد - ایران - ایران
تا وقتی از این مراسم اینطوری استقبال میشه(هرچند که اعدام شونده گناهکاره و مستحق)و تا موقعی که این جماعت سادیسمی که از جون دادن همنوعشون لذت میبرند همین آشه و همین کاسه.دقیقن کاری رو که طالبان تو ورزشگاههای افغانستان انجام میداد.از حیوان پستترند این جماعت.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 07:10
باريك بين - تهران - ایران
شهیدان راه ازادی وطن. درود به شرفتون. شماها رو مکشند ولی نمی دونند که پرواز را نمی توان علامت ممنوع زد. واقعا که هه هه هه ههه. حرف مفت میزنند بعضی از این کاربرای این سایت. اگر یکی از همین افراد به ناموس شما ها تجاوز کرده بود یا یکی از اقوام شما رو کشته بود بازهم ازشون دفاع میکردید. من فکر میکنم که شماهایی که ژست روشنفکری میگیرید از هم بی گذشت تر باشید.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 07:10
ItsMeWT - کلن - آلمان
توی این سرما که همه با کاپشن اومدن، این بی زبون رو با پای برهنه و یک پیراهن آوردند.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 08:38
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
متجاوزان به عنف زنان در ایران نباید اعدام بشند. بلکه باید در هتل زندان حبس شوند و ازشان پذیرایی کنند. هاهاها
پنجشنبه 28 دي 1391 - 08:50
به خودم میگم - قزوین - ایران
دست آورده رژیم تازی پرست کثیف اسلامی بعد از ۳۴ سال، جوانهایی که قراره آینده ساز ایران باشن و پدر و مادرهای فردای ایران، رهبری مشتی آخونده کثیف به اینجا رسونده.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 08:52
نقی الله - سیدنی - استرالیا
این قوانین بربریت و وحشیانه و ضّد بشری اسلام از یک طرف، این نفهمی، بیشعوری، بی غیرتی، حیوونگری این مردم نادان هم از یک طرف! یعنی شما یک حیوون گیر نمیاری که از جون دادن همنوع خودش لذت ببره! خاک عآلم تو سر تک تکتون. ایشالا نوبت شما هم بشه بقیه مردم بیان نگاه کنند و دست و سوت بزنند! به قول شاهین نجفی:"دیدی چطور مردم مارو پس زدن؟ ...تو رفتی بالا دار اونا نشستند دست زدن!"
پنجشنبه 28 دي 1391 - 09:15
shivaa - تهران - ایران
چه مردم کثیفی داریم
پنجشنبه 28 دي 1391 - 09:49
نیایش7 - الدنبورگ - آلمان
be_pa.khaste - هارلم - هلند ....... کاملاً موافقم خوب گفتی
پنجشنبه 28 دي 1391 - 09:55
m.noor - شارجه - امارات
با درود.ملتی که در یک سال بیش از ۵۰ بار گریه و زاری میکند و فرصت لباس سیاه از خود دور کردن را ندارد باید از جان کندن یک انسان خوشحال باشد.مرگ بر سیاهی .درود بر سپدی.م.ن
پنجشنبه 28 دي 1391 - 10:04
a.ahooraei - کلن - آلمان
واقعاً شرم بر شما که دیدن جان دادن انسان از نوع خلافکارش هم واستون نوعی تفریح شده و سرگرمی تان. همین انسانها روزی برای اعدام سیاسیون و آزادی خواهان هم جمع شدند و بازهم اجتماع خواهند کرد.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 10:11
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
ملت وحشى. ببین چقدر جمعیت اومدن براى تماشاى جون دادن یک آدم. انگار بازى استقلال با پرسپولیسه. آخوند جماعت هم برا سرتون زیادیه. همین حکومت براتون خوبه.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 10:33
poriyaye_vali - دوحه - قطر
فکر کنم تنها ملتی تو دنیا باشیم که برای جان دادن یه "مجرم"به استادیوم میرم ..
پنجشنبه 28 دي 1391 - 10:48
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
مردم شریف ایران، ...از حیوان هم وحشی تر هستید. این تمدن ۶۰۰۰ ساله شما کدوم گوری رفته؟.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 11:34
گیارنگ - تورکو - فنلاند
۳۳سال اعدام میکنند پس کی قراره درس عبرت بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟ . این مردم هم که برای تماشای اعدام رفتن نفهم و نادان تر از اعدامی و اعدام کنندگانند.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 11:33
behzadahmadi - تبریز - ایران
ای از تبار هرچه سیاهی سرشتتان.......رنگ جهنم است تمام بهشتتان
پنجشنبه 28 دي 1391 - 11:50
tabarzinn - یوله - سوئد
این دو اعدام آنچنان سبب عبرت سایرین میگردد که دیگر کسی دست به تجاوز در مشهد نخواهد زد گرچه این صحنه ایست چندش آور که حیثیت ایران و جمهوری اسلامی را چند پله پایین تر برد والی امریست لازم برای ریشه کن کردن جرائم ... چند هفته اول انقلاب پر برکت "شهر نو " تهران را آتش زدند و گروهی از زنان آنجا را سوزاندند و از ان به بعد تا به امروز اثری از فحشا در تهران دیده نشد ..
پنجشنبه 28 دي 1391 - 12:08
golagha - منچستر - انگلستان
یکی به من بگه اگه کسی طرز فکرش غلط باشه باید اعدام بشه؟
پنجشنبه 28 دي 1391 - 12:37
danial nabi - استكهلم - سوئد
این است سزای زورگیران و کسانی که بویی از انسانیت نبردند، به جهنم خوش گلدی.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 13:02
kobalt - کرج - ایران
وقتی این صحنه هارو میبنم به درستی این جمله که (هر ملتی شایسته همون حکومتیه که داره )ایمان میارم
پنجشنبه 28 دي 1391 - 15:10
Azadikhah - تكسل - هلند
واسه نماز جمعه هم اینقدر جمعیت نمیره!
پنجشنبه 28 دي 1391 - 15:30
farhang-holland - آرنهم - هلند
به خدا که آخوند شپشو از سر این مردم هم زیاده خاک بر سر این مردم که روی هر چی آخونده سفید کردن
پنجشنبه 28 دي 1391 - 15:37
مهر آسا - تهران - ایران
اگر خانواده یکی از کسانی که کامنت مخالفت این اعدام را گذاشتند را در کوچه و یا محل کارش تجاوز کنند چی کار می کنند برای من جای سوال است قصاص در اسلام یکی از زیباترین احکام است که حافظ جان مردم می باشد
پنجشنبه 28 دي 1391 - 16:06
محمد شکاک - بردسکن - ایران
اتفاقا کار خوبیه باید در ملا عام اعدام بشن تا برا دیگران عبرت بشه
پنجشنبه 28 دي 1391 - 16:21
بهرام2012 - تهران - ایران
گذشته های نه چندان دور این حقیقت غیرقابل کتمان را بخوبی اثبات میکندکه در قبل از فدرت گرفتن اراذل و اوباشان حوزه های علمیه که خودشان به انواع فساد و کثافت کاری شهره خاص و عام بودند امنیت کامل در هر نقطه از میهن ما ایران برقرار بود و در هر زمان هر فرد میتوانست به راحتی به هرکجا که خواست تردد کند. حتی خانم ها به تنهائی از استانی به استان دیگر سفر میکردند معضل خطرناک زورگیری و اینگونه رفتارها اصلا معنی و مفهوم در جامعه ما نداشت متقابلا هر فرد از هر خانواده و قشر اجتماعی میتوانست درصورت کسب لیاقت و تخصص به عالیترین مناصب و مسئولیتها برسد و نیاز به تظاهر ویا حمایت این و آن نبود... حقیقتا در بهشت زندگی میکردیم ولی قدر عافیت نمیدانستیم و برای همین نیز خداوند جهنم واقعی را نصیبمان کرد تا تجربه کنیم.....برخیزیم......همدیگر را باور کنیم......متحد شویم...... و هدفمان را براندازی تمامیت جمهوری اسلامی ضدایران قرار بدهیم.......و برای احقاق آن با دل و جان تلاش کنیم.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 16:35
myjetli - تهران - ایران
خواهشا الکی نظرات چرت و پرت ننویسید وقتی به زن بچه شما و دختران شما و خواهران شما به زور تجاوز کنند حتما نظراتان در مورد این جنایتکار عوض میشه خبر از جنایت این فاسد ندارید بنابراین داستان سرایی نکنید. نشستین و دنبال سوژه هستین
پنجشنبه 28 دي 1391 - 18:33
kobalt - کرج - ایران
اینم از مراسم الهی عبادی سیاسی فرهنگی ورزشی ارزشیه اعدام با حضور امت همیشه در صحنه
پنجشنبه 28 دي 1391 - 19:16
perser68 - فلوریدا - امریکا
danial nabiاستهکلم سوئد. جیره بگیر آخوند جماعت،پس تو اونجا چی یاد گرفتی؟فقط یه خرده انسانیت میخواد که شما جماعت ندارین!
پنجشنبه 28 دي 1391 - 20:25
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
myjetli - تهران - ایران اعدام در ملاء عام حرکتی زشت و غیر انسانیست. درست یا غلط بودن اعدام جای خودش ولی جان دادن یک انسان(حتی جنایتکارترین انسانها) به هیچوجه باعث درس عبرت برای بقیه نمیشه. اعدامهای خیابانی باعث افسردگی در جامعه و رواج خشونت میشه. کسیکه دست به جنایت و یا تجاوز میزنه از نظر روانی مشکل داره و اعدام چند نفر در جامعه ای که مردمش سلامت روحی و روانی ندارند نه تنها به حل مشکل کمک نمیکنه بلکه وضع رو بدتر هم میکنه.
پنجشنبه 28 دي 1391 - 20:41
perser68 - فلوریدا - امریکا
باریک بین_تهران. آقای با گذشت!!!قبل از اینکه از دیگران یه چنین سوال باریکی کنی از خودت بپرس چرا یه چنین اتفاقی باید بیفته!؟لطفا منطقی جواب بده تا هم من و شاید خیلیهای دیگه بهت ایمان بیارن!یادت باشه حداقل ۴۰۰ میلیون اوروپایی به اعدام نه گفتن و با مالیاتی که میدن قاتل رو زندانی میکنن و هزینه قاتل رو میپردزان!و تمام کشورهایی که اعدام میکنن همچنان مشکل دارن!از جمله ایران و چین
پنجشنبه 28 دي 1391 - 21:54
بی غم - تهران - ایران
lما آخرش نفهمیدیم چرا اعدامی ها رو اول صبح دار می زنن. اگه کسی می دونه بگه. خوب بلیط فروشی هم راه می انداختن دیگه!!!
پنجشنبه 28 دي 1391 - 23:19
angry bird - لندن - انگلستان
واقعا مردم ایران چشون شده،که به این راحتی میشینن جون دادن یه انسانو نگا میکنن،براشون شده تفریح،خدا به دادمون برسه
پنجشنبه 28 دي 1391 - 23:47
sepahanofication - اصفهان - ایران
بی غم جان اون مثل معروف سحر خیز باش تا کام روا شوی یادت رفته
پنجشنبه 28 دي 1391 - 23:52
باريك بين - تهران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریک- جالبه که اولین بار هست که تو در کامنتت از فحش استفاده نکردی. به همین خاطر به تو احترام میذارم و جوابت رو میدم. ببین اگر منظور تو اوضاع اجتماعی و اقتصادی مملکت هست من باهات موافقم که این عوامل هم میتواند در رابطهه با وقوع جرم موثر باشه ولی نکته اساسی اینه که چرا من این کار رو نمی کنم. چرا خیلی از افرادی که در جنوب شهر تهران با سختی فراوان در حال زندگی هستند دست به این کار نمی زنند. پس نمی شه گفت تنها اوضاع اجتماعی و اقتصادی میتونه در وقوع جرم اونهم از این دست موثر باشه. حتی حمایتهایی که اوپوزوسیون خارج از کشور از این اعدامیها میکنند میتونه در وقوع جرمهای بعدی موثر باشه. وقتی یک قاتل یا دزد میشه شهید راه وطن اونوقت من هم به خودم این اجازه رو میدم که اقدام به انجام جرم کنم. چون میدونم یک عده روشنفکر نما بعد از دستگیری من برای ازادیم تلاش میکنند.
جمعه 29 دي 1391 - 00:18
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
این رسم کثافت عربستان اشغالترین کشور جهان و وطن اصلی اسلامیون-را انجام دهید بعد زر زر کنید که چرا جرم و جنایت بعد نجومی دارد!!! کلیه ی تایید کنندگان این صحنه ها بی هیچ تردید خوی جنایت را از رهبران اسلام!! اجدادشان به ارث برده اند!!!
پنجشنبه 28 دي 1391 - 23:58
perser68 - فلوریدا - امریکا
باریک بین تهران. از فحش گفتی!من اعتقاد دارم که فحش نمیدم،من واقعیت این رژیم کلاهبردار آدم کش رو مینویسم!مگه جماعت آخوند دزد نیست؟مگه۳۳ ساله نیست که بچههای ما اعدام میشن؟مگه جرم ستار بهشتی فقط چند تا جمله و حرف بیشتر بود؟مگه دخترهای دبستانی ما تو آتیش فقر نسوختن؟مگه کارگرای ما نبودن که ۴۰ ماه حقوق نگرفتن؟احمدی نژاد نبود که برای دوباره انتخاب شدن بیش تر از صد نفر رو به کشتن داد؟مگه تنها۲تا پسر. اون خانواده اصفهانی نبودن که اعدام شدن؟۲تا تنها پسر!!!یه خانواده مگه همین چند روز قبل نخوندی که مردم جهان چه تصوری از ما ایرانیها دارن؟مگه نخوندی که اقتصاد ایران در چه وضع وحشتناکی قرار داره؟
جمعه 29 دي 1391 - 03:14
perser68 - فلوریدا - امریکا
باریک بین_تهران. ادامه،مگه کهریزک رو فراموش کردی؟مگه اعدامهای سالهای ۶۰ و۶۷ رو فراموش کردی؟اگه همه رو بخوام بنویسم وقت کم میارم!من تو این سایت به هیچ شخصی فحش ندادم و همیشه فقط هر کی به من بی احترامی کرد جوابش رو دادم و نه بیشتر!من اساس جمهوری اسلامی رو قبول ندارم،البته یک رای بیشتر ندارم و نه به رژیم اسلامی فاسده!حالا در مورده اعدام!من هم با محکومیت یه قاتل یا دزد موافقم،شکی درش نیست،ولی تا چه حد و با چه معیاری؟من خانواده خودم تو ایرانن و باهاشون در تماسم و میدونم اونجا چه جهنمی شده!چرا ما قبل از انقلاب اینهمه مجرم نداشتیم؟و اینهمه اعدام؟من نمیدونم شما با چه مقیاسی نظر میدی؟شما کجا زندگی میکنی با چقدر درآمد؟نمیتونم بپذیرم که شما و خیلیهای دیگه برای فرار از واقعیتها فورا به امریکا و غرب حمله میکنید و مملکت نابود شده رو به حساب دشمن ۳۴ ساله مینویسین!
جمعه 29 دي 1391 - 03:33
perser68 - فلوریدا - امریکا
باریک بین_تهران. ادامه،من کاری با تحصیلات شما و منبع اعتقادتون به اعدام دارم!به نظر من آدمها همه مثل هم نیستن،فیزیولوژی متفاوتی دارن،همه در برابر فشار یک جور مقاومت نشون نمیدن!همه پدر و مادر تحصیل کرده ندارن.اصلا بعضیها پدر یا مادر و یا هر دو رو ندارن.همه پدر و مادر پولدار ندارن.همه تو یه محیط سالم و خانواده سالم بزرگ نمیشن!گاهی وقتا میگیم فلانی خوش شانس نبود! این یه واقعیته و بعضیها بد شانسیهای زیادی میارن!خواهر زاده خود من که فوق لیسانس برق از دانشگاه تهران گرفت نتونست یه زندگی آبرومندانه،که چه عرض کنم،معمولی داشته باشه و با سنّ۲۶ سال مجبور شد از ایران بره!این جزو خوش شانسها بود!برای یه ازدواج معمولی شما حداقل صد میلیون پول نیاز داری ،مگه غیر اینه؟حالا به هر دلیلی دزدی و آدم کشی اتفاق افتاد،با اعدام قاتل شما فرصت فکر کردن رو ازش میگیری،شما به سادگی راحتش کردی از فکر کردن از فشار!شما برای یه هفته فقط تو یه هتل با تمام امکانات زندگی کن،ببین میتونی اون هتل رو تحمل کنی برای یه هفته و بیرون نیایی؟اگه بگی آره دروغ،دروغ گفتی!!
جمعه 29 دي 1391 - 03:57
perser68 - فلوریدا - امریکا
باریک بین_تهران. ادامه شما فکر میکنی که اوروپایی عاشق جمال یه قاتل یا دزده با پول مالیات هزینه قاتل رو میپردازه؟ شما با اعدام در واقع یه ضربه به خانواده قاتل زدی و خانواده قاتل رو بی دلیل دچار مشکلات روانی و اجتماعی کردی!با اعدام نه تنها مشکل خانواده مقتول حل نشده بلکه به مشکلات روحی و روانی خانواده اعدامی هم اضافه شده،اونم از دست دادن عضوش رو با اعدام نمیتونه بپذیره،چون شرائط اجتماعی هم در قاتل شدن نقش داره و نه فقط شرائط خانواده و گاهی وقتا خانواده اصلا نقشی در قاتل شدن عضو خانواده نداره!ولی اوروپایی میگه نه آقا کشتی،باید بری تو سلولت،به قول معروف آب خنک بخوری ،برای جنایتی که در حق ۲تا خانواده کردی۲۰سال ۲۵سال فکر کنی،و بعد از ۲۵ سال وقتی بیرون اومدی برای دیگران تعریف کنی تا درس عبرت بشه،نه در عرضه چند دقیقه با اعدام به آرامش برسی.اعدام یعنی گرفتن مسئولیت از یه قاتل و گرفتن زحمت و عذاب وجدان!شما حتما عذاب وجدان رو میدونی یعنی چه!در واقع با این تفاسیر در نهایت میخواستم بگم اعدام برای یه قاتل بسیار ناچیزه و گرفتن فرصت فکر کردن و پاداش!
جمعه 29 دي 1391 - 05:11
perser68 - فلوریدا - امریکا
باریک بین_تهران. و در آخر یه آدم سالم مثل من و شما آدم کش نخواهد شد!آدم کش یه بیماره و باید درمان بشه و نه اعدام و گاهی وقتها بیگناه اعدام میشه که دیگه راه بازگشت و زنده کردن وجود نداره!
جمعه 29 دي 1391 - 05:58
parastooeshge - توکیو - ژاپن
شهادت- تهران-ایران/ مهر اسا-تهران-ایران یک مقدار درست فکر کن با خشنونت واعدام کار درست نمیشه با احساسات کشور عزیزمان را اداره کزدحساب وکتاب لازم است واگرو شاید این چیزهاو کنار بزن ما ایرانها خیلی اگر وشاید مثلا زیاد داریم لطفا .
جمعه 29 دي 1391 - 07:47
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
این تماشاچی ها ادمهایی عامی و بیسواد و نادان هستند. اما بیگانگانی که از فرصت بهره جسته و با ادبیاتی کوچه و خیابانی به ایرانیان ناسزا میگویند (نه انتقاد) نیز همردیف همینها هستند. پس بهتر است دهانشان را فرو بسته و به بدبختی کشور خود برسند.
جمعه 29 دي 1391 - 08:01
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
باریک بین - تهران - ایران. کدام خارج رفته یی نوشته یک مجرم تجاوزگر زور گیر را باید آزاد کرد؟؟؟؟؟؟اولا گور بابای واژه ی شهید عربی که با این ترفند هزاران نفر را به کشتن دادید----مجازات - مجرم زندان!!!!!!!!!! اینرا در کله ات فرو کن!!!!اعدام حیوانی------و تماشاگر اعدام یک سادیست-!!!!!!!!
جمعه 29 دي 1391 - 08:48
باريك بين - تهران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا- حرفهای بسیار زیبایی زدی. با برخی از این استدلالها موافقم. ولی این رو هم نباید فراموش کرد که برخی به دنبال این هستند که تنها قاتل یا مجرم شدن یک فرد رو به جامعه و سیاست حاکم بر جامعه ربط بدن که این درست نیست و همونطور که شما گفتی ممکنه از یک طیف وسیع از دلایل شامل بیماری فردی گرفته تا خانواده و فرهنگ حاکم بر خانواده رو شامل بشه. در ضمن مشکل من با اعتقاد شما نیست شما همانطور که گفتی به عنوان یک ایرانی یک رای داری که می تونی بدی یا ندی و یا به هرکسی یا هرچیزی بدی. مشکل من با افرادی هست که نظرات مخالف خودشون رو تحمل نمی کنند و در این سایت شروع به فحاشی و توهین میکنند. کامنتهای همین رفیق خودت ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه رو بخون ببین چقدر تنفر اور صحبت میکنه. من از این بحثی که باهم داشتیم لذت بردم.
جمعه 29 دي 1391 - 11:00
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
arashbehdin - اتلانتا - امریکا. دوست گرامی من به هیچوجه با این نظر شما موافق نیستم!!!!!! لذتهای کثیف دیدن جان دادن اعدامی به هیچ وجه ربطی به بی سوادی ندارد خوی حیوانیست همین و بس!! یعنی آن ۱۵۰۰۰ نفر که در تهران به تماشای اعدام جوان ۱۷ ساله رفتند و پنج ساعت!!!!!!!!!!! نوبت گرفتند بی سواد بودند!!هرگز!!؟؟ایران من و شما فقط در ذهن ماست وجود خارجی ندارد.....
جمعه 29 دي 1391 - 11:10
دارچین - همدان - ایران
بعضی ها بهتره به جای نظر کارشناسی برن کاربرد + و - رو یاد بگیرن. بعد از این همه توضیح هنوز هم یه عده نفهمیدن مثبت یعنی: خبر مهمه و ارزش اینو داره که بالا بیاد و در راس خبرها قرار بگیره و منفی یعنی: خبر ارزش آنچنانی نداره و بهتره زودتر از دور خارج بشه. و در مورد این خبر مشخصه که باید مثبت داد چون مهم بوده که اینهمه بحث حولش شکل گرفته.
جمعه 29 دي 1391 - 12:30
compatriot - تورنتو - کانادا
واقعا باید خون گریست. این احمقها را باید به گاری بست و و برای شخم زدن ازشون استفاده کرد. دیگه واقعا هیچ تفریحی توی زندگیتون نیست جزٔ تماشای لحظه جان دادن یه انسان؟! این اخونهای وحشی چه بسر ایران و ایرانی آوردند؟ پس این جامعه شناسها خوابند؟! مگه از این ملاها رذلتر، شرورتر و اباشتر هم وجود دارد؟!
جمعه 29 دي 1391 - 12:50
دکتر شریعتی - تهران - ایران
اون مرتیکه حقش بود که مرد ولی واقعا جای تاسف داره که مردم ما اینچنین شدند که تمام کتابخانه ها ، سینماها ، مراکز فرهنگی ما خالیه اون موقع یک سری ادم احمق جمع میشن اعدام ببینن همون خامنه ای و احمدی حقمون
جمعه 29 دي 1391 - 15:13
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
ARTEMIS-SW - هم میهن گرامی از دید منهم اینها یک مشت اراذل و اوباش اند که از انسان بودن بویی نبرده و ساخته و پرداخته همین رژیم نادانی و دیوانگی هستند. اما روی سخن من با آن دسته آدمهایی است که از روی کینه و نفرت به ایرانی و فارس و فارس زبان و ....تا تاپیکی از این دست میگذارند ناسزا ها و عقده پراکنی هایشان به همه ایرانیها آغاز میشود. به باور من این سایت مال ایرانیان بوده و هر ایرانی میتواند باورش را به آزادی بگوید اما تحمل من یکی درباره ناسزا گویی به همه ایرانیان و همگان را وحشی و بی فرهنگ ووو نامیدن صفر است.
جمعه 29 دي 1391 - 16:19
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
arashbehdin - اتلانتا - امریکا. در این مورد صد در صد حق با شماست!!!نمیدانم چرا!!!!! در هیچ کشوری خیانتکار به اندازه ی ایران نیست!!!!!!!!! اسلامی به کنار---- جدائی طلبان بی ریشه را میگویم!!!
جمعه 29 دي 1391 - 18:16
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
ARTEMIS-SW - برای اینکه از روی نداری یا آز و جاه طلبی به مزدوری هرکسی درمیایند با این امید که در آینده خیالی شان به پست و جاهی برسند. همانند آن روشنفکران! و چپی ها و مارکسیستها و توده ای ها و ....که برای بوسیدن دست آقا در همان روزهای نخست سال پنجاه و هفت به صف ایستادند به این امید واهی که شاید به پستی دست یابند. در پایان هم که همه از دم تیغ گذرانده شدند. بهر روی سرسختی و انرژی و نترسی شما در گفتن آزاد باورهایتان و تلاش برای روشنگری ستایش برانگیز است.
جمعه 29 دي 1391 - 21:56
jemis - گوتنبرگ - سوئد
از دست دولت که دلمان خون است این مردم ..چرا جمع شدن آخه چرا اتراز نمیکنن به اون رژیم آدم کش و خون خار مرگ بر خامنه ای
شنبه 30 دي 1391 - 03:07
آزادی برای ایران - اشتوتگارت - آلمان
حکم اعدام باید فورا متوقت بشه این مردم برای تماشای فوتبال رفته بودن قبل از شروع بازی این نمایش رو اجرا میکنن.
شنبه 30 دي 1391 - 09:40
فراوانی - قطر - قطر
بخدا این رژیم از سر این مردم هم زیاد تره من اگر جای رژیم بودم کارخانه پالان سازی را رونق میدادم ومردم را مجبور میکردم همه از پالان استفاده کنند این الاغها را باید سوار شد وازشون بار کشید دم احمدی نژاد گرم
شنبه 30 دي 1391 - 11:00
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
arashbehdin - اتلانتا - امریکا. دوست گرامی من فکر میکنم اسلام بین تمام ادیان حتّی ۲ دین دیگر سامی!!! ضدّ ملیّت است و همین باعث شده اینهم پان ترک پان کورد پان بلوچ ایجاد شود!!! البته خود من طرفدار صد در صد-تساوی حقوق بین تمام اقلیتهای قومی و دینی هستم!!! ولی عجیب اینکه..یهودیت باعث انسجام و پیوستگی بیشتر یهودیان شد و مسیحیت نیز!!! ولی این ویروس ضد ملیّت را فقط در اسلام میبینم و بس!!! بگذار در رویای خود غرق باشند این رویا نه تنها حقیقتی پشت آن نیست بلکه دریایی خون دیگری بعد از عنقلاب شکوهمند خواهد بود!!
شنبه 30 دي 1391 - 11:51
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
ARTEMIS-SW - گرامی درست میگویید اسلام اگر دینی بود که مردم در دل خود بدان باور داشتند مشکلی درست نمیکرد اما مسئله اینجاست که دینی سیاسی است و حکومتش برپایه شریعت کهن و مال دوران هزار سال پیش عرب است. درست است، این دین در همه سرزمینهای ایرانی و عرب هویت مردم را خرد و آنها را به یک نام امت اسلام درآورد که همه یکسان و دارای یک زبان شدند. در همه جا نام جهان اسلام و تمدن اسلامی و حکومت اسلامی و هنر اسلامی و علوم اسلامی و .. میبینیم و در تاریخ نوشته بدست اینها نه نام کشوری هست نه زبانی دیگر و نه اشاره ای به تاریخ پیش از اسلام این سرزمینهای متمدن. همین پانترکهای و دیگر راسیست های جدایی خواه و اسلامگراهای افراطی همسانی بسیاری در نفی تاریخ پیش از اسلام و وحشی خواندن اقوام ایرانی و مردم دجله و فرات دارند. هیچکدام از این راسیست ها تاکنون انتقادی از این رژیم ترکی عربی ننموده است بلکه همواره تبلیغ کننده صفویان و وحشی گری حکومت اسلامی عثمانی بوده اند.
شنبه 30 دي 1391 - 16:55
آزادی برای ایران - اشتوتگارت - آلمان
فراوانی - قطر - قطر. توهین به هیچ ملتی جایز نیست.
شنبه 30 دي 1391 - 18:58
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
من کاری ندارم که این کار درست هست یا نه ولی در کدام دادگاه علنی اینها را محاکمه کردند؟آیا حق استفاده از وکیل را داشند و کدام قاضی آنها را محاکمه کرده؟واقعا متاسف هستم که به اینجا رسیدیم.
شنبه 30 دي 1391 - 20:49
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
دوست گرامی دیده اید که همواره نوشتهام که دین آزاد حتّی اگر کفتاری خدای ذهن بیماری باشد-به من و به هیچ کس مربوط نیستولی!!!! تا وقتیکه در مغز و تفکر فردی باشد!! چه بسیار انسان نماهایی بودهاند که در آرزوی مرگ بیگناهی بوده اند ولی به آن جامه عمل نپوشاندند بنابراین جرمی مرتکب نشدند!!!!! اگر این دین هم در محور اجتماع و قانون مملکت دخالت نداشت به درک هر چرندی بود ----که نیست--- از لحظه ی تولد تا مرگ فضولی در خوردن آشامیدن پوشاک اتاق خواب و و و!!!!و مروج خوی وحشیگری و ترور!!! چه میتوان گفت!!!
یکشنبه 1 بهمن 1391 - 22:16
myjetli - تهران - ایران
دوست عزیز sourena.de - اشتوتگارت - آلمان. بله شما درست میفرمایئد ولی مردم دوست دارند که ببیند این جنایتکار چطور عذاب میکشه وقتی اونطور جنایتها کردند.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 14:36
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
ARTEMIS-SW - گرامی سخن هایتان درست است. کامنتهای شما را همیشه میخوانم. شاد باشید.
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 21:26
AZADI KHAH 2000 - لندن - انگلیس
قابل توجه کلیه کسانی که اظهار نظر کرده اند مجرم فردیست که به یک خانم در حضور شوهرش تجاوز نموده و استفاده از ورزشگاه جهت رفاه حال کسانی است که می خواهند اجرای عدالت را نظاره گر باشند نه جان دادن یک انسان بی گناه تا درس عبرتی باشد برای دیگران
سه شنبه 3 بهمن 1391 - 13:12