آتشی که «بیگناهی مسلمانان» به پا کرد
+128
رأی دهید
-255
انتشار بخش کوتاهی از فیلم "بیگناهی مسلمانان" در یوتیوب باعث بروز نا آرامی و حمله اسلامگرایان به سفارتخانههای آمریکا و چند کشور اروپایی در لیبی، مصر، تونس و چند کشور دیگر شد. در جریان این حملات سفیر آمریکا در بنغازی و سه تن از همکاران وی کشته شدند.
برای مشاهده عکسهای بیشتر روی تصاویر زیر کلیک کنید
مهم - بروكسل - بلزيك
این اوج جهالت و بدبختی مسلمان را میرساند لعنت بر همتون
شنبه 25 شهريور 1391 - 22:42
V.I.P - آمستردام - هلند
کلاً این افراد یک هزارم جمعیت کشورشون هم نیستند ولی ببینید که چطور تونستند مطبوعات و رادیو تلوزیون دنیا را به خودشون مشغول کنند.
شنبه 25 شهريور 1391 - 22:44
Dionysos - پارسی - فرانسه
یک مشت مسلمون لات و بیسواد و جاهل. لباس و کفشهای مارک غربی تنشون می کنند بعد برای آتش زدن پرچم غربیها سر و کله می شکنند. مسلمونهای واقعی از این دست چند قرن دیگه شاید یاد بگیرند مثل وحشیها به حقوق مخالفانشون تجاوز نکنند و آدم نکشند. چند قرن دیگه شاید یاد بگیرند مثل یک آدم با غیر مسلمانها گفتگو کنند و به آزادی بیان احترام بگذارند، شاید تا چند قرن دیگه و اتمام نفت دیگه خبری از اسلام هم نباشه!! تا به کل دنیا تر نزنند دست بردار نیستند! اسلام و محمد چی بودند و هستند که محصولاتشون باشه!! وحشی و بیسواد انگار همین الان در حجاز قرن هفتم میلادی هستیم و شاهد آدمکشی یک مشت پاپتی جاهل راهزن به اسم الله پرست!
شنبه 25 شهريور 1391 - 22:31
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
با توجه به اظهار نظرهای کلینتون, پاپ, دبیرکل سازمان ملل, رسانه های غربی در محکومیت انتشار این فیلم, ظاهرا مسلمانان به هدف خودشون رسیدند. اینکه دنیا فهمید با محمد(ص) نمیتوان شوخی کرد. اگر هدف نقد دلسوزانه دین اسلام بود هیچ موقع همراه با تمسخر نبود..! (دلقک ترین بازیگر در نقش پیامبر اسلام!) اولین شرط همزیستی مسالمت آمیز احترام به عقاید دیگران است. نقد افکار و عقاید هیچ موقع همراه با تمسخر نیست!. این فیلم ها بیشتر به اتحاد مسلمانان کمک میکند.
شنبه 25 شهريور 1391 - 22:46
pezhman - وين - اتريش
خب، مگر... آدم نمی کشت؟.مگر به بچه هفت ساله تجاوز نکرد.؟ مگر با شبیخون زدن به کاروانها گذر عمر نمیکرد.؟ مگر گفتن حقیقت جرم است؟
شنبه 25 شهريور 1391 - 23:08
Caroline - تهران - ایران
همه مغز خر خوردن.....فکر مىکنند همه جىز با زور شمشیر دورست میشه خا ک بر سر تو ن
شنبه 25 شهريور 1391 - 23:09
arshia83 - ریبه - دانمارک
کفار مسلمونارو مسخره کرده،مسلمونا خودشونو:!
شنبه 25 شهريور 1391 - 23:18
perser68 - فلوریدا - امریکا
اینا همون فاطی کماندوهای خو دمونن!بیچاره مردایی که با اینا باید سر کنن!البته مرداشون هم بهتر از اینها نیستن!یه مشت آخوند مفت خور دزد رمال آدم خور نکبت کلاهبردار روانی دروغگو شو هر هاشونن!
شنبه 25 شهريور 1391 - 23:35
kami_81 - مالمو - سوئد
همین آمریکا فردا اعلام کنه من پاسپورت آمریکا بهتون میدم همه سگ آمریکا میشن همینایی که پرچمشنو آتیش میزنن.انسان باشید خداوند و پیقمبرتنم همینو ازتون میخوان انسانیتو بس
شنبه 25 شهريور 1391 - 23:39
ana123 - اورنج کانتی - امریکا
نخیر تا متمدن شدن مسلمانان راه زیادی در پیش است به عمر ما قد نمیده
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 00:58
matilda71 - سوئد - سوئد
ای خاک بر سر بی ظرفیت تون کنند.
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 00:08
مارتين - لأس وگاس - امریکا
خود را کرده را تدبیر نیست .اتشی که خودشان بپا کردن .چرا برای أدیان دیگر فیلم درست نمی کنند چرا اینهمه بچه هایی که بی سرپرست میشوند کسی به دادشون نمی رسه باید از مسلمانها باشه چرا از محمد ص باید داستان درست کنند .چون از اتحاد مسلمین وحشت دارن ولو از اینکه دولتمردان کشورهای مسلم فکر چپاول مردم هستنند.این نامردان هم دنبال نابودی وکم رنک کردن قدرت مسلمانها هستنند.
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 00:16
elinaz - مونترال - کانادا
وایییییییی چه قدر اینها زیادان خیلی زیادن اصلا فوران جمعیت !!!!این همه جمعیت این همه آدم مخالف آمریکا از کجا واااااییی چه قدر آمریکا حالا بترسه
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 00:30
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
مردمان کشورهای 99% عقب مانده اسلامی منتظر یک بهانه هستند تا خود کم بینی و فقر و بدبختی و حقارت خود را با شرکت در چنین تظاهراتی به نحوی فراموش کنند و خودی نشان دهند چونکه در زمینه های علمی و تکنیک فقط تماشگر و مصرف کننده محصولات مدرن غربی هستند و از عقب مانده گی خود که عامل اصلیش اسلام خودشان است ( در کنار شرایط جغرافیایی نامناسب ) رنج میبرند. ولی چون نمی گذارند که تقصیر اسلام را مردم ساده و ناآگاه بدانند فکر میکنند که آمریکا و اروپا در سرنوشت بدبختشان مقصر هستند و برای همین نسبت به غرب کینه ای به دل گرفتند و منتظر یک بهانه مثل فیلم محمد هستند تا با خشونت و قتل و ترور نسبت به غرب به نحوی حس انتقام گیری خود را ارضا کنند. یعنی بیشتر اعتراضشان جنبه روانی و خود کم بینی دارد تا دفاع از سمبلهای مقدسشان. به جای اینکه از روابط با غرب برای مبارزه با بینوایشان استفاده کنند و کمک بگیرند فریب حرفهای چهارتا متعصب اسلامی رادیکال را میخورند. تا دیروز کاریکاتور محمد بود که خشمشان را برانگیخت و امروز فیلم محمد است و تا فردا چه باشد؟ غرب نباید آزادی رسانه ها را محدود کند و خودسانسوری حاکم شود!!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 00:48
dkdk - اسلیس - دانمارک
من واقعا مخالف این خشونتها و کشتن انسانهای بی گناه هستم،اما یک پرسش دارم..آیا تمامی مسیحیان بدند؟ آیا تمام یهودیان نژاد پرستند؟ آیا تمام مسلمانان ترریست هستند؟ آیا تمام زرتشتیان پاکند؟مطمعنأ هر انسان فهیمی پاسخش منفی است.بنابراین چرا نباید به باورهای انسانها احترام گذاشت؟مگر غیر از اینه که اولین اصل دمکراسی آزادی فردی و آزادی اندیشهٔ و عقیده است؟همانطوری که توهین به مسیحیان،یهودیان بد است توهین به مسلمانان نیز بد است.در تمامی ادیان آدمهای خوب و بد وجود دارند،بنابراین نباید بدلیل تعدادی بد همه را بد یا تروریست یا غیره دانست.لااقل انسانهای تحصیل کرده و با شخصیت چنین تفکری ندارند.تا احترام متقابل وجود نداشته باشد همین بساط زشت ادامه دار خواهد بود.
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 01:21
gardash - برادفورد - انگلستان
حال کردم با این فیلم
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 01:32
بابک خرم دین - تهران - ایران
خب، مگر.. آدم نمی کشت؟.مگر به بچه هفت ساله تجاوز نکرد.؟ مگر با شبیخون زدن به کاروانها گذر عمر نمیکرد.؟ مگر گفتن حقیقت جرم است؟
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 01:36
birmingham - شیراز - ایران
مسلمان جماعت از واقعیت فرار میکنه دم آمریکا گرم با این فیلمش من که این فیلمو دیدم اصلا انگار از رو قرآن این فیلمو ساختن ، حالا یه چنتا سوسمار خور میخوان بگن مملی بچه باز نبوده هم قاتل بیرحم بود هم شهوتی و چهلو خردهای هم زن داشته مگه این فیلم چه میخواد بگه واقعیت هست دادا
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 01:41
mnbbi - کیف - اکراین
با نظر خیلی از دوستای عزیز مخالفم. من هم مسلمون یا هر دین دیگییی را نه دارم ولی به اعتقاد کسی هم توهین نمیکنم. باید به تفکر دیگران احترام بذاریم نه بکوبیم. ۲۱
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 01:43
brother - لندن - انگلیس
perser68 - فلوریدا - امریکا , بیسواد خودت فهمیدی چی نوشتی ،
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 02:14
brother - لندن - انگلیس
دیروز قیافه ژنرال ناتو در تلویزیون افغانستان دیدنی بود که از مردم افغانستان با چهره غم گرفته عذرخواهی میکرد و قول تنبیه شدید عوامل فیلم را میداد، بنازم قدرت اسلام را که لرزه بر اندام سردمداران زور و قدرت و کاسه لیسان غربی انداخت.
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 02:19
نقی الله - سیدنی - استرالیا
واقعا مسخرست که هر وقت مسلمانها میخواهند به دنیا ثابت کنند وحشی نیستند، چند نفر رو میکشند !! برای اثبات صلح طلبترین دینه جهان راهی جز آدم کشی ، الله مدینه جلو پایه این گوسفندها نگذاشته!!!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 02:37
dkdk - اسلیس - دانمارک
دینیسس - پارسی - فرانسه سلام دوست عزیز.مدتهاست که کامنتی از شما ندیدم.من شدیدا مخالف این حملات و کشتن انسانهای بی گناه هستم،اما عجیب بود با این فهمی که من از شما سراغ دارم باورم نشد که شما همه مسلمانها را مورد حمله و توهین قرار بدی!!!!شما بخوبی میدانید که در بین مسلمانها هزاران دانشمند،متخصص،نویسنده،استاد،دانشجو که همه همه انسانهای با شعور،باسواد و با فرهنگی هستند وجود دارد که نه تروریست هستند و نه وحشی.حال آیا بنظر شما صحیح است همه مسلمانها را وحشی بنامیم؟
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 02:20
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان مرسی
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 05:32
kaweh2009 - تورنتو - کانادا
آنا۱۲۳ - اورنج کانتی - امریکا. اسلام و تمدن ۲ راه جداگانه هستن و هیچ وقت به هم نمیرسن،. چون اگه برسه به تمدن دیگه اسلام نیست !.
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 05:44
hana257 - تهران - ایران
کاملا با نظر حقیقتجو-دوسلدورف-آلمان موافقم. فقط میخوان بگم ما هم هستیم.
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 06:00
خيلي خاكي - استانبل - ترکیة
هنوز محمد (ص) فرمانده دوست داشتنی و جاودان مسلمانهاست که بعد 1400 هنوز مثل روزهای أول با تمام قلب او را دوست دارند ،،،. درست است این کارها و این آتش بازیها از آئین اسلام بدور است ، ولی از خودت ببرس اکر بعزیزت توهین شود !! جه می کنی !!؟؟ . بدون تفکر هر کاری !!! اینها به عزیزشان توهین شده لطفا مراعات کنید .
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 06:53
fiuzcast - تهران - ایران
وین اتریش.اونی که این کارارو میکرد بابات بود تو از محمد چی میدونی اخه هر چیزی که دشمناش میگن باور میکنی چرا چون استقلال فکری نداری جرات داری در مورده هلوکاست حرف بزن
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 08:41
hago - چین - چین
هر جاى دنیا اگه جنگ و کشتار باشه یه پاى ثابتش مسلمونها هستند من نمیدونم این چه داستانیه
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 08:46
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
مارتین - لأس وگاس - امریکا. شما با ........در لاس وگاس مراکز تفریحات و قمار و استریپ تیز نشسته اسلام اسلام؟؟ فریب نیرنگ تا چه حد!!! جهت اطلاع دهها فیلم در مورد مسیح ساخته شده مضمون تعدادی از آنها توهین به مسیح هم بود!! گروه بیتلها در دهه ی ۷۰ گفتند ما از مسیح مشهورتر و بالاتر هستیم!! نه تظاهراتی بود نه کشتن!!!!!! آکبند سیاه این دین را از مغزت باز کن!! اگر لاس وگاس-گود زنبورک خانه نیست!!!!!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 08:53
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
اسلامیون با وقاحت-یهودی و مسیحی بهائی را ----نجس---میدانند توهین به نفس انسانیت---آنجا اشکالی نیست!!! ۵۲ نفر کشته در میانمار را میکنند ۴۰۰۰۰ نفر!!از آن طرف! کشتار میلیونها یهودی پانصد هزار نفر کولی و دیگران میشود دروغ!! سن عایشه از ۹..میشود ۱۹ - سی--چهل آنجا اشکالی نیست اما همینکه حقیقتی از اسلام نوشته یا فیلم میشود...شمشیر اخته ی اسلام از غلاف بیرون ---ننگتان با د!!!!!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 08:59
yashainiran - ایران - ایران
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان. دوست عزیز بدبختی کشورهای مسلمان بر می گردد به طرز تفکر حکام آن کشورها. با این طرز تفکر فقط می خواهند عمر حکومت خود را افزایش دهند! مگر کشور مالزی مسلمان نیست؟ آیا تا بحال دیده اید مردم در این دلقک بازی ها شرکت بکنند؟ چون طرز تفکر مدیران چنین کشورهایی فقط برای آبادانی و پیشرفت کشورشان است و بس. افراطی گری های مذهبی ناشی از تراوشات ذهنی مسموم برخی از به اصطلاح علمای دینی آن کشورهاست که مردم بیسواد را دستاویزی برای رسیدن به مقاصد پلیدشان کرده اند مردمی که اصلا مغزی برای فکر کردن ندارند
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 09:22
jadokhial - تهران - ایران
الآن توی زندانهای غرب محققینی به جرم تحقیق درباره هولوکاست در زندان به سر می برند و جرمشون شک درباره مسلمات هست.در حالی که یه آدم بیسواد می تونه بر اساس اطلاعات قهوه خانه ای و کاملا غلط درباره پیامبر یک میلیارد مسلمان فیلم پر از فحش و فحاشی بسازه. شمایی که دارین فحش نثار مسلمانها می کنین بیشتر نگران عکس العمل دولت و جامعه کشور میزبان نسبت به خودتون و شرایط خودتون هستین چون تا آخر عمرتون به شما به چشم یه جهان سومی در خور ترحم نگاه میشه و شما طالب ادامه این ترحم هستین.ولی هیچ انسان بیطرفی به شما حق نمی ده. مسلمانها حق دارن نسبت به اهانت عکس العمل نشون بدن.فیلم انتقادی رو میشه با فیلم انتقادی دیگه جواب داد ولی فحش و اهانت و مسخرگی باید متوقف بشه.وقتی کلینتون میگه این فیلم تهوع آور و مشمئز کننده ست بهتره دست از خوش رقصی برای میزبان های غربی خودتون بردارین.
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 09:28
perser68 - فلوریدا - امریکا
brotherلندن انگلیس. آخوند عرب زده عرب زاده!. دیدی یه فیلم چه جوری شما ....سوزوند!رهبر نکبت مفت خورت حسن نصرالله مونده تو فاضلاب و پیداش نیست و خامنهای منفورت هم کار به جایی نمیبره!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 11:02
haloo - آلاسکا - امریکا
مهم_بروکسل_بلژیک- حرف دهنتو بفهم و اینو بدون مسلمان در دفاع از مقدساتش حتی از جان و مال خود میگذرد .
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 11:02
sara85 - تهران - ایران
خیلی احمقانه بود این حرکت مسلمانان. اگه یه چیزی واقعا واسه آدم مقدس باشه این چیزا چیزی رو از قداستش کم نمیکنه. تو دنیا کلی عقاید متفاوت است. مسلمانها میتونن عقیدشان رو هر کجا بگویند. حالا سازنده این فیلم هم عقیدش این بوده چرا نباید حق داشته باشه که عقیده و نظرش رو بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوشم از بهاییها میاد که تو جاهای مقدسشان تو ایران توالت ساختند. و میگن که فعلا اینجوریه ولی چیزی از قداست اونجا براشون کم نشده و امیدوارند که یه روزی همونجا که توالت شده دوباره سختمنشن رو بسازند. اگه بهاییها میخواستن تو ایران هم همین کارهارو بکند ببیند با ۳۰۰۰۰۰ بهایی تو ایران و ۷ میلیون نفر بهایی تو دنیا چه خون و خونریزی میشد تو ایران.
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 11:06
Dionysos - پارسی - فرانسه
dkdk - اسلیس - دانمارک، دوست عزیز درود، همونطور که می بینید نوشتم یک مشت مسلمان یا مسلمانانی از این دست. به همه تعمیم ندادم. احترام به عقاید و مذاهب مسلما از اصول دموکراسی هست اما ایا خود مسلمانها به این اصل احترام می گذارند. بارها در همین سایت کافرها رو نجس خطاب کردند و دهها فحش دیگه ردیف کردند. اصلا مسلمان واقعی یعنی چه؟ مگر این نیست که الگوی مسلمان باید پیامبرش باشه؟ خوب حالا این پیامبر مگر چند همسره نبوده؟ مگه کنیز نداشته؟ مگه با عایشه 7 ساله وصلت نکرده؟ مگر با مخالفانش یا به قول مسلمانها کفار جنگ نکرده؟ مگر صدای مخالفان رو با شمشیر جواب نداده؟ خوب مسلمان واقعی باید همین کار رو بکنه وگرنه فقط تیتر مسلمان رو با خودش حمل می کنه.شخصیت محمد قابل انتقاده و وقتی نمی شه متمدنانه گفتگو کرد، کمدی یکی از راههای مبارزه با خشونت دین اسلام و پیروان محمد هست. به استثنای مسلمانانی که مجبورند مسلمان باشند آن هم از ترس حکومت اسلامی و ستیگماتیزه شدن در جامعه اسلامی! آخه اسلام چه چیز خوب و دموکراتی داره که ما بخوایم از پیامبر همه فن حریفش دفاع کنیم؟
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 11:28
نقی الله - سیدنی - استرالیا
jadokhial - تهران - ایران . که گفتی الان غربیها همه میخوان به اسلام رو بیارن و میندازنشون زندان !ها ها ها ها.. یقین دارم که پات رو از ایران بیرون نذاشتی که آزدی عقاید رو بفهمی...اینجا روزه مرگه کشورشون هست اگر کسی رو بخاطر عقاید مذهبی بندازن زندان! تنها دینی که گفت اگه دینت رو عوض بکنی میکشیمت (ارتداد) اسلام هست.. یه کامنت که قبلان برای یه دوست دیگه گذشته بودم رو برات میفرستم تو کامنت بعدی..اگه تونستی جواب بدهی من خودم میام مسلمون میشم، و از درس خوندن و علم آموختن دست بر میدارم و اشهدم رو میخونم، و در راه اسلام به مغزم استراحت میدم!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 12:02
نقی الله - سیدنی - استرالیا
jadokhial - تهران - ایران ... شما انقدر حرص اسلام رو نزن. شما مسلمون بودنت کاملا اتفاقی. و بخاطر اینه که در خانواده مسلمون به دنیا اومدی. اگه تو آمریکا به دنیا میومدی الان مسیحی بودی و الان تو یه سایت ضد مسیحیها اونجا کامنت میذاشتی. پس زیاد یقین بر اینکه حقیقت رو میدونی نکن. من نمیدونم چند سالته، ولی اگه امروز بدون گذشتهٔ مذهبی در این سنّ در یک جامعه آزاد دونه دونه دین هارو بهت معرفی میکردند، آخرین دینی که احتمال داشت انتخاب بکنی همین اسلام بود. چون هیچ برتریت نداره به ادیان دیگه (اگه داره بگو) و پر از خشونتِ . آخه تو اسلام رو مثلا با هندویزم میتونی مقایسه بکنی که میگه حتی حیوانات رو ما نباید بکشیم و در صلح با طبیعت زندگی کنیم و گیاه خاری کنیم. بعدش اسلام زرت زرت میگه آدم بکشید! یا مسیح که گفت اینها که دارند منو میزنند رو خدایا ببخش چون نمیفهمند، رو تو داری با محمد مقایسه میکنی که نه تنها در زمان زندگی خودش هر کسی بهش بی احترامی کرد رو کشت بلکه گفت بعد از من هم اگه کسی به من توهین کرد بکشیدش!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 12:04
نقی الله - سیدنی - استرالیا
jadokhial - تهران - ایران . یا مثلا تو مسیح رو که یارو اومد بهش سکه طلا بده چون مسیح میگفت من پادشاه هستم. و مسیح قبول نکرد و گفت مالیات رو به همون بدید که مملکتتون رو میچرخونه، من پادشاه اون دنیا هستم و نیومدم اینجا پول جمع کنم، رو تو داری با محمد که ۲۰% زکات و ۲۰% خمس جمع میکرد و تو قران هم نوشته اینها یه سهمش برای محمد و خوانوادش هست مقایسه میکنی!؟ جالبیش اینه که همهٔ این ادیان هم مطمئن هستند که حقیقت رو یافتند و بقیه دارن اشتباه میکنند! حقیقت رو زمانی یافتی که از مغز خودت استفاده کنی دوستم! با این همه حرفی که زدم حجته از خوابه غفلت الله مدینه در اومدن هم بر شما تموم شد! راستی زر زرهای احمدینژاد رو راجبه هولاکاست قرقره نکن بدونه تحقیق! میشه اسم یه نفر که زندان رفته برای تحقیق هلکاست به ما بگی؟؟
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 12:08
sash - تبريز - ايران
Dionysos - پارسی - فرانسه. میشه بگی از کجا گفتی عایشه 7 ساله بوده؟
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 12:09
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
jadokhial - تهران - ایران. بی سواد اسلامی-اگر ذره یی شک در باره ی هلو کاست بود خود آلمانیها برای زدودن ننگ این قتلعام آنرا در جهان ترویج میدادند!!! شما مزدوران ملا فاجعه ی داخل ایران تجاوز به دختران قبل از اعدام!!! تجاوز به حتی پسران در زندان.. رواج بچه بازی با ازدواج با دختران زیر سنّ!!! را فراموش !!!!!!!بند کرده اید به مساله یی که مربوط به ۶۰ سال پیش!!! که کثافت کارهای زشتتان را بپوشانید!! آی کیو !!!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 12:10
myjetli - تهران - ایران
هر کسی به عقاید دیگران توهین کنه باید به سزای عملش برسه چه مسلمان چه مسیحی و چه بودایی و یهود هرکسی فرق نداره . کسانی که خوشان را متمدن میدانند باید بگم تمدن و آزادی در توهین به عقاید دیگران نیست . کسانی که اونطرف نشستید لنگش کن پرتش کن راه انداختی مسلمان نیستی نباش. آزاد مرد که هستی جوان مردی به دینداری نیست بخاطر یک سری دلخوری به همه مقداسات توهین میکنید . ای وای بر شما کور دلان
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 12:12
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
haloo - آلاسکا - امریکا. خوب از جانت بگذر کمی بالاتر خرسهای قطبی هست آنها از گرسنگی نجات پیدا میکنند و تو هم به سکس با ۷۰ حوری در بهشت خدایت میرسی زودتر!!!!!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 12:15
Iran man azad - آلمیره - هلند
. یه فیلم ساختن گفتن مسلمونا وحشین ...!. بعد مسلمونا برای اینکه بگن نه اینطور نیست سفیر آمریکا رو کشتند و چند تا سفارت خونه رو آتیش زدن !. هیچکس این برادارن خودجوش هم اون رو ندیده!!! برادارن زود جوش حد اقل اول این فیلم رو می دیدن بعد دست به وحشی بازی می زدنن ، نه نه بابا مسلمون ها اصلا وحشی نیستن اصلا اسنادش هم معلوم هست
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 12:17
elinaz - مونترال - کانادا
تو رو خدا هی نگید مسلمانان باسواد هستن ما که ندیدیم ..فوری هم میگن ما بوعلی سینا حافظ سعدی رو داشتیم ...والا اون بیچارهها هم شاید از سر ناچاری بوده آخه از نوشتههای حافظ معلومه چه دل پری از شیخ و ملاه داشته اونهای دیگه هم همین طور ....سواد به داشتن مدرک دکتر مهندسی نیست ...سواد اجتماعی هوش و فهم اجتماعی رو مسلمانا ندارن ..و حتا اکثرا سواد ابتدائی خوندن نوشتن نمیدونن ...حتا حتا قران هم بلد نیستن بخونن
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 12:59
rezaazad - روستوک - آلمان
دوستانی که کامک میزارید من اصلا موافق خشونت نیستم ولی از خودتون پرسیدید که چه راهی برای جلوگیری از تکرار اینگونه مسایل موجوده ؟اگر شکایت کنیم میگن آزادی بیانه اگر راه دیگه رو برند میگن توحش بربریت و یا...آیا ازخودتون پرسیدید چرا هرگونه انکار هولوکاست زندانه داره اما توهین به مقدسات مسلمانان فقط شامل آزادی بیان میشه.لطفا یکبار دیگه بیایم فکر کنیم.من اصلا کاری به راست و دروغ این مسله ندارم ولی دین اسلام حداقل یک و نیم میلارد پیرو دارند ما با هر طرز فکری ایا چون خودمون نمیپسندیم باید اعتقاداتشونو به سخره بگیریم ؟
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 13:19
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
خوشا به حاله کسانی که اینقدر غیرت و عزت دارند که برای عقدیده شون میجنگند .. هر چند که به نظر آدمهای نون به نرخ روز خور و حزب باد عجیب به نظر برسه!!! شما ها هیچ وقت نمیتونید اینو درک کنید چون عادت کردید که فقط از پشت کی بوردهای صندوق خونه هاتون ابراز عیقیده کنید. تو دهنی بود برای کسانی که فکر میکردند البته فقط فکر میکردند که مسلمان و مسلمانی کم رنگ شده ... هیچ مسلمانی در برابر توهین به شخص اول اسلام ساکت نمیشنه پس لطفا در هارو گل بگیرید. زندگی برای یک مسلمان به اون معانی نیست که در کله های بی مغز بعضی از آدمها شکل گرفته . فقط درجه علاقه مسلمانان به پیامبر عظیم الشان رو ببینید !!!!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 12:16
مارتين - لأس وگاس - امریکا
پاریس. فرانسه, بیسواد عقل کوچک .همه مثل تو قمار باز نیستنند .این شهر بزرگترین شرکتهای مهندسی جهان را دارد.
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 13:55
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. هموطن عزیز و گرامی. متاسفانه شما و دوستان شما بدلیل عدم آشنایی و تعمق در دین اسلام ره افسانه زدید. میفرمایید مسلمان واقعی یعنی چه؟؟. خدا رو شکر میکنم که افرادی مثل من و همین دوستم از دانمارک و خیلی از کاربران دیگه توی این سایت هستن که جواب شما رو بدن.. صد البته که الگوی ما پیامبر اسلام است, نه اون پیامبری که به شما سرور عزیزم معرفی کردند! محمد (ص) که در تمامی احادیث و روایت مسلمانان رو به علم اندوزی, محبت, احسان, نیکی به والدین, محاسبه وقت, عدم اسراف, عدم غیبت و هزاران ارزش والای انسانی دعوت کرده از نظر شما "خوب و دمکرات" به حساب نمیاد و نباید هم بیاد! این رو هم بدونید رفتار یک سری مسلمان افراطی و معلوم الحال هیچ ربطی به پیامبر و دین اسلام نداره!. ابن سینا هم مسلمان بود! پروفسور حسابی هم مسلمان بود! حافظ و سعدی و صدها شاعر ایرانی هم مسلمان بودند...
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 13:50
brother - لندن - انگلیس
perser68 - فلوریدا - امریکا این روزها خبری ازت نبود تو چرا از خشم مسلمانان تو سوراخ موش قایم شدی
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 14:01
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. در ادامه و در پاسخ به ایراداتی که وارد کردید. میفرمایید در همین سایت "کافرها رو نجس خطاب کردند و دهها فحش دیگه ردیف کردند". ای کاش این سایت رو مثال نمیزدید. اینجانب شخصا وقتی اتهامات بی اساس دوستان شما رو با استدلال و منطق جواب دادم , در پاسخ چیزی جز فحش ندیدم.."بیمار روانی".."بیسواد".."نفهم".."مزدور رژیم".."ساندیسی". "سادیسی".."عقب افتاده".."عقب مونده".."دروغگوی اسلامی".."تروریست".."احمق".."وحشی"..اینها همه بخشی از فحشها و اتهامات دوستان شما به بنده و امثال بنده است. جدا از اینکه حتی به مردم ایران و آحاد مسلمانان هم فحش میدن!. وقتی مستندات تاریخی از زندگی پیامبر میاوریم همه منابع تاریخی دروغه! ولی تمام منابع و مراجع تاریخی اونا عین واقعیت هستش. وقتی استدلال میاریم منطق ما ماله کشی و عوام فریبی و تعصب تعبیر میشه ولی نظرات اونها ناشی از سواد و تحصیلات عالیه در اروپا هست..
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 14:31
Benika - برن - سوئیس
مسلمان فردیست که از ساختن یه فیلم واقعی در مورد زندگی محمد به مرز جنون میرسد و با انواع و أقسام بیل و کلنگ به سفارت خونههای کشورهای غربی حمل میکند، و در همان حال با دیدن ورود کیت میدلتون با دامن میدی و جوراب و روسری تور توری به یک مسجد یا روسری سر کردن انجلینا ذوق مرگ میشود.. جمع کنید بساطتنو ، ... زنباره و جنگ طلب نبود مگه ۶۰ سالش نبود زن ۷ ساله گرفت.....والا که قذافی و بشار اسد و ... از سرتون زیادن....
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 14:37
هومان سام - هانوفر - آلمان
برادران و خواهران بسیجی که برای دینتون و مسلمانان غزه و بحرین اشک تمساح میریزید. ..یک سوال چرا رهبرتون که خودشو ولی امر مسلمین میدونه در رابطه با سرکوب و کشتار مسلمانان چچن روسیه و یا مسلمانان چین حرفی نزد و مقاله ای ننوشت. مگه آنان مسلمان و برادران دینی ما نبودند. فرق آنان با مسلمانان بحرین و عراق چیه...آها اربابشون پوتین و چین ناراحت میشه نه..شما جوجه بسیجیان مثال کبکهائی هستید که سر در برف دارید .
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 14:55
نقی الله - سیدنی - استرالیا
myjetli - تهران - ایران.. میشه بگید این سفیر آمریکا و ۳ تای دیگه چه کاری کرده بودند که به سزای عملشون رسیدند !؟
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 15:06
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. ایراداتی رو به پیامبر وارد کردید که از بس که شنیدیم خودمون خسته شدیم..! می فرمایند پیامبر "چند همسر و کنیز داشته" و "با عایشه 7ساله وصلت کرده". اولا به سند همه مورخان پیامبر در سن 25 سالگی ازدواج کرده و تا سن 53 سالگی (13 سال بعد از بعثت و ده سال پایانی عمرش) فقط همین یه همسر رو داشت و تمامی این ازدواجها همه در یک مقطع زمانی کوتاه صورت گرفته او هم با زنانی بیوه که شوهرانشون رو در جنگ از دست داده بودند (به جز عایشه). دوما در مورد سن عایشه مورخین اختلاف نظر دارند. فرض میکنیم 7 سالگی بوده. هموطن عزیز! سن ازدواج دختران و پسران مربوط به آداب و رسوم هر عصر و ویژگی های جسمی دختران و پسران همون نسل هست. در همین ایران خودمون تا چهل سال پیش اکثر دختران در سنین 13 تا 16 سالگی ازدواج میکردند ولی ویژگی جسمی و روحی دختران اون زمان با الآن فرق کرده (چه برسه به 1430 سال پیش). ضمنا این ازدواج با اصرار پدر عایشه و رضایت دخترش صورت گرفته تا پیامبر داماد قبیله ی بزرگ "تیم" بشه!. نگاهی کنید به نظرات نویسنده مسیحی "گیورگیو" در مورد ازدواج های پیامبر
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 15:11
نقی الله - سیدنی - استرالیا
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا .. چی گفتی؟؟؟ گفتی این مسلمونها که رفتند آدمهای بیگناه رو کشتند درجهٔ علاقهٔ مسلمانان به پیامبر عظیم الشان بود !؟؟ واقعا مشخصه که چقدر عظیم الشان هستند ایشون! البته از دره عقب! محمد در زندگیش جز زن بازی، پول زکات و خمس (همون مالیات) جمع کردن و آدم کشی هیچ کاری نکرد! این کجاشت شأنش عظیم بوده! اگه عظیم الشان بود آدم کشی نمیکرد برای اثبات حقانیت خودش!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 15:15
raha1984 - هامبورگ - المان
این چه دینی هستش که سالی ۱۲ ماه در خطر است ؟ سالی ۱۲ ماه میگن اسلام به خطر افتاد یا دارن پرچم اتیش میزنند یا مرگ بر این و اون میگن !!! بدبخت بیچاره های فناتیک عقب افتاده !
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 15:38
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه. پیامبر صدای مخالفان رو با شمشیر جواب داده؟ یا شمشیر مخالفان رو با شمشیر جواب داده؟. من نمیدونم شما کدوم تاریخ رو خوندید. درود خدا بر اون پیامبر رحمت, وقتی ابوسفیان و دشمنان اسلام بارها با او جنگ کردند و مسلمانان رو تحریم اقتصادی کردند, ولی وقتی مکه به دست مسلمانان افتاد چه رفتاری با اونها کرد؟. فرمان ندادند که افراد خانه ابوسفیان در امانند! از نطفه همین ابوسفیان, معاویه به دنیا نیومد که امام حسن و امام علی از توطئه او شهید شدند. از نطفه همین معاویه یزید به دنیا نیومد که اون بلا رو سر نوه ی محمد درآورد؟. صدها مورخ از مـحـمـد بـن اسحاق مطلبى گرفته تا دکـتـر آیـتـى همشون دروغ گفتن! تاریخ رو جعل کردن. شما بگو کدوم تاریخ رو قبول داری؟؟
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 15:47
ali1111 - تهران - ایران
برادر - لندن - انگلیس. برات پیغام گذشتم ولی متاسفانه نبودی ...تسکو (سوپرمارکت) ساندیس را بای وان گت وان فیری گذاشته، بدو تا تمام نکرده...
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 16:05
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
Adamkoki- تهران- بازهم سعی میکنی با استثناء قائل شدن و دروغ پراکنی و عوامفریبی حساب محمد را از برخی مسلمانهای تندرو جداکنی؟ مگر شاعر نمی گوید : ماهی از سر گنده گردد نی دم .. فتنه از عمامه خیزد نی ز خم . اگر اسلام دین عقب مانده و غیر قابل رفرم است دلیلش خود شخص .... است که در راس دین اسلام قرار دارد و ادعای پیغمبری میکند. اگر آدمهای امثال تو برای زندگی مدرن امروزی ( که اکثرش را مدیون دستآوردهای اندیشه های غربی هستیم نه ارتجاع و عقب مانده گی تفکر اسلامی ! ) هنوز نیاز به خرافات اسلامی دارند و دوست دارند توسط مرد عربی در 1400 سال پیش راهنمائی و هدایت شوند بهتر است حداقل اندیشه ها و آزادیهای کشورهای متمدن غربی پیشرفته را و به سبک زندگی مردمانش احترام بگذارند. همه عالم دیدند و میبنند که چرا ما ایرانیهای تجربه دار با حکومت اسلامی ملاها مدام داد میزنیم و میگوییم ای جهانیان اسلام دین فاشیستی و دیکتاتوری است که هیچ احدی حق ابراز بیان مخالف که ندارد هیچ حتی برخی سوالات هم اجازه نیست مثل اینکه چرا ... 55 ساله باید عاشق دختربچه 7 ساله بشود و درخواست ازدواج کرد »» در ادامه
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 15:59
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
کاربران عزیز سایت توجه داشته باشند, یه کسی در این سایت هست به نام "نقی الله" که متاسفانه در پی مخالفت با دین اسلام به دروغ آیاتی از قرآن کریم رو جعل کردند! مثلا گفتن سوره محمد آیه 55 نوشته کافران رو گردن بزنید تا از زجر بمیرند! رفتیم نگاه کردیم دیدیم این سوره 38 آیه بیشتر نداره, حالا فقط همین یکی نبود, چندین رفرنس اشتباه دادن! وقتی پرسیدم چرا؟؟ خیلی ریلکس جواب دادند: از حفظ گفته بودم! بنابراین فهمیدیم ایشون حافظ قرآن هم هستن اون هم با شماره سوره و آیه! منتهاش حفظیاتشون خیلی خوب نیست. آقای نقی الله! ای کاش یک صدم درصد احتمال میدادی خدایی به نام "الله" وجود داره که لااقل مسخرش نمیکردی. اگه روز قیامتی باشه, فکر میکنی اون "الله" چه رفتاری باهات میکنه؟. آدم وقتی میبینه "ادواردو آنیلی" پسر رییس کارخانه فیات و یکی از معروفترین افراد ایتالیا در دل اروپا مسلمان شد و یا حتی برخی بازیکنان مشهور فوتبال مسلمون شدند, تازه میفهمه دین لزوما ربطی به محل تولد نداره!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 16:19
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
Adamkoki- تهران- پدر عایشه ابوبکر با شنیدن این درخواست محمد شرم کرد و خجالت کشید و از او خواست: یا محمد حداقل صبر کن که عایشه نه ساله شود بعد با تو همبستر شود. ابوبکر خود از مردان ثروتمند انزمان بود و پیرو محمد پس دلیل ازدواج محمد با دختر بچه فقط میتواند از روی چه باشد؟ خودت جوابش را میدانی و سعی میکنی آب پاکی روی دست محمد بریزی که نمی شود و گاهی قبول کردن حقیقت راحتتر است. حالا از 22 زن دیگر محمد به غیر از عایشه بگذریم که در زیرشان زنانی به برده گرفته شده هم بودند. برای اطلاعات بیشتر به کتابهای دکتر روشنگر : " بازشناسی قرآن" و " شیعه گری و امام زمان" و کتابهای محقق اسلام آقای میرفطروس " اسلام شناسی " جلد 1 و2- کتاب 23 سال اثر علی دشتی و صدها کتاب افشاگری دیگر مراجعه کنید ( برخی را میشود دانلود کرد- بگردید! ). آقای آدم کوکی-هفت چنار- این عوامفریبی نیست که اسم برخی شاعران ایرانی که در انزمان چاره ای نداشتند جز زیر بار حرف زور اسلام رفتن آنهم صدها سال پیش را جزء مسلمانها حساب کنی که لفظاً مجبور بودند وگرنه گردنشان زده میشد. در ادامه
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 16:31
Iran man azad - آلمیره - هلند
خیلی خاکی - استانبل - ترکیة. دوست عزیز اگه به عزیزهای ما توهین بشه مطمئن باش جایی رو آتیش نمی زنیم ، انسانی رو هم نمی کشیم ، من با عقاید آقای Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران. هم موافق هستم این حکام هستن که باعث چنین فجایایی تو دنیا میشن وگرنه اعتراض رو می شه با یه راهپیمایی جهانی بدون خون و خونریزی اعلام کرد ولی متاسفانه به نام اسلام در حال حاضر هر کاری میکنن مگه به نام اسلام تو همین چند سال اخیر کم آدم بی گناه تو کشور ما کشته شده نه چشمها را باید شست گونه ای دیگر باید نگاه کرد
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 16:43
Dionysos - پارسی - فرانسه
Adamkoki، عزیز جان اصلا شما مسلمانهای دانشمند سایت می تونید فرض کنید یا فکر کنید که من یا مخالفان اسلام با اسلام و قرآن آشنایی نداریم. اما در یک کلام شما حرف خود بنده رو به من بر می گردونید و اعلام می کنید که الگوی شما پیامبرتون هست. بنده هم همین رو گفتم : الگوی شما پیامبرتونه که هر وقت به مراد دلش می رسید و با آغوش باز با یکی از زنهاش به خواب می رفت و صبح رمانتیک از خواب بیدار می شد به محبت سفارش می کرد و هر وقت انتقاد از مخالفی می شنید به مخالفانش تهمت عدم اشنایی به اسلام و عدم تعمق در الله رو می زد و چون قدرت داشت همه رو به عدم می فرستاد. مسلمان واقعی یعنی همین یعنی یک روز نیکویی یک روز چاقو از جلو بستن یعنی اسکیزوفرنی داشتن! جالب اینجاست که منابعی که ادعای دعوت به مهربانی محمد را ذکر کرده اند روایات کشتار کافران را هم ذکر کرده اند اما شرکت تبیان برای تبلیغ اسلام و پول صیغه گری به جیب زدن به کارمندانش مثل شما پول می ده که اینجا تبلیغ مهربانی محمد رو بکنند!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 16:44
Dionysos - پارسی - فرانسه
sash - تبریز - ایران، از همون منبعی که تو نخواستی بخونی!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 16:47
danial nabi - استكهلم - سوئد
پشت این قضیه فراماسونها نقش کلیدی در این داستان دارند، اینها اسلام را تنها رمز نابودیشان میدانند، به همین خاطر است که هرز گاهی این غلط را میکنند، مسلمانان باید بعد از سرنگونی حاکمان دست نشانده فراماسونها، از شرّ این شیطان پرستان که انتظار (بافومت یا جین) را میکشند راحت شد، اینها همان نوادگان فرعون مصر هستد که مردم فکر میکنند که فرا عنه همان ۴۰۰۰ سال پیش نابود شدند، ولی اینطور نیست، آنها بعد از شکست از موسویان به اسرائیل یا کنعان و بعد به انگلستان امروزی مهاجرت کردند و دوباره حکومت خدأیشان را پایه گذاری کردند به نام فراماسون یا بنّاهای آزاد، همانهای که قوم موسی را به بردگی گرفتند. .. آنهایی که مسلمانان را توجیه میکنند بی شک از بردگان آنها هستند، که لعنت خدا بر این قوم باد.
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 16:49
Dionysos - پارسی - فرانسه
brother، بهروزرضازاده، myjetli، چرا شما مسلمونهای واقعی از صدر اسلام تا به امروز فکر می کنید همیشه مخالفان اسلام باید شلوارشون رو پایین بکشند و تسلیم بشوند؟!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 17:04
dkdk - اسلیس - دانمارک
دینیسس - پارسی - فرانسه دوست عزیز از اینکه شما انسانی هستی که توهین نمیکنی شکی نیست.عزیزم اگر تعدادی مسلمان از جهالت و تعصب کور کورانه به دیگر ادیان توهین میکنند به هیچ عنوان مسلمانهای بافرهنگ و آزاده کار این تعداد را درست و انسانی نمیداند.ضمنا اگر این کار نادرستی است که هست چرا دیگر ادیان که فریاد دموکراسی سر میدهند همان کار زشت آن تعداد را به صورت زشتری پاسخ میدهند!!شما باید بدانی که فرهنگ و جامعه ۱۴۰۰ سال پیش بسیار متفاوتر از حالا بوده و قضاوت ما نمیتواند مطمعنأ قضاوت صحیحی باشد چرا که ما با این فرهنگ و طرز تفکر داریم انسانهای ۱۴۰۰ سال پیش را محکوم میکنیم .موفق باشی.
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 17:30
bita tehrani - ونکوور - کانادا
آینه چون نقش تو بنمود راست ؛ خود شکن آینه شکستن خطاست. نمی دانم این چه حسابی است که هر زمان ؛ هر کسی ؛ در هر کجا ؛ تاریخ اسلام را برای مسلمانان بازگو می کند؛ متهم به " توهین به مقدسات " مسلمانان می شود!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 17:57
pezhman - وين - اتريش
همه جهانیان میدانند، کسی که بانگ پیامبری میزند.مانندمسیح باید پارسا باشد. و مردم را به آشتیجویی فرا بخواند. نه بچه باز و دزد کاروانها و مانند آدمکشان مدینه، سر آدمهای بیگناه را ببرد. و زنان و کودکان آزاد و بیگناه را به بردگی و کنیزی بفروشد. و با پول خون، شکم گنده کند. اینکار، کارنیکوکاران نیست. اینکار، کار اهریمن و چنگیزخان است. برخی فکر میکنند میتوانندبا این سخنان کلفتره(خزعبلات)، جلوی افشای گناهان رسولی شکست خورده را بگیرند.!!!! (زهی خیال باطل)...
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 17:34
filak - ارسنجان فارس - ایران
به امید روزی که همه به گفتار ها و عقاید همدیگر احترام بگذاریم ... از کشته شدن کسی دل خوش ندارم اما از توهین و مسخره کردن هم بدم میاد . دمکراسی این نیست که عقاید یه عده را نادیده و سخره بگیریم و همه را بی سواد خطاب کنیم
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 18:32
farhang irani - لندن - انگلیس
به نظرم ضربه که این مسلمانان افراطی به اسلام میزنن،هیچکس به اسلام نزده.یه عده افراطی طوری رفتار میکنن که باعث خجالت سایر مسلمونا میشن...کجای اسلام گفت یکی را جای یکی دیگه مجازات کنید.یه عده هم کارهای این افرادو پای همهٔ مسلمونا مینویسن و واسه همه حکم صادر میکنن.افراطی بودن تون هر دینی آدما رو بی منطق میکنه میخواد این دین اسلام،مسیحی،یهودی،.....باشه
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 19:05
birmingham - شیراز - ایران
- brtherلندن - انگلیس با دیدن این فیلم حال کردی ساندیس خور جیرر گیر بد بخت به تو هیچی نمیماسه تو و امسال تو فقط حزب باد هستین اینجا هستی کراوات میبندی و اول صاف کلیسا وای میسی ایران هم میری ریش میذاری میری تو حوزه و مسجد محله تو امسال تو مثل .... میمونن همه این کارت به خاطر فقر هست که از گذشته متحمل شودی و یه روشی میخوای عقده خودت رو خالی کنی اگر واقعا لندن هستی که بید میدونم هستی برو و تحقیق کن بیبین یکی پیدا میشه با فکرهای تو .... موافقت کنه تو خارج از انسانیت هستی و به جای - لندن - انگلیس مینوشتی افغانستان طالبان بهت بیشتر میاد با این .... یا یه کم درباره مملکتت تحقیق کن چرا ما باید بریم کشورهای دیگه پناهنده بشیم عامل بدبختی دولت نیست تو و امسال تو هست با این فکر قرون وسطای مملکت ما پر از ثروت هست ولی ملت همه فقیر و گرسنه چرا ؟ اگر واقعا انسان زاده هستی جواب سال من رو بده ؟
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 16:56
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
Adamkoki- همین الان در قرن 21 ترور مخالفان اسلام توسط مسلمانهای افراطی را ببین، چه برسد به آندوران حافظ و سعدی و غیره. در خود ایران زیر حکومت فاشیستی اسلامی چطور سعی میشود با فتوا دادن چهارتا ملا با حکم کشتار کسانی را که مرتد میخوانند از سر راه برمیدارند. اجازه هیچگونه ابراز بیان و اندیشه های مخالفین اسلامی را نمی دهند چونکه سران کاسبکار دینی وحشت دارند که مردم عادی از افشاگری در باره اسلام که دینی سست پایه و بی منطق است کاسبی دینی خراب شود و مشتری مسلمان دیگر نداشته باشند و خرافه پرستان کم شوند. شما قلم مزدان دینی که از 1400 سال تا حال دارید سنگ اسلام عربها را به سینه میزنید اگر راست میگویید فقط 1400 روز از رسانه های عمومی را در اختیار غیر دینی ها بگذارید تا مردم را آگاه کنند و خود مردم ایران بعد در باره اسلام قضاوت کنند. آنانی که از ناآگاهی مسلمانان نان میخورند برای همین هم از افشاگری در باره اسلام هراس دارند. بقول میم. طاهری: هرچه انسان نادان تر باشد به پاسخهای دینی نیازمندتر است. ترور شدن توسط مسلمانها فقط پدیده امروزی نیست همیشه بوده. تو هم دست از عوامفریبی بردار!!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 17:06
sash - تبريز - ايران
Dionysos - پارسی - فرانسه. اتفاقا من خیلی در این مورد به دنبال منابع رفتم و در اکثریت منابع معتبر شیعه وسنی سن عایشه هنگام ازدواج با پیامبر بین 15 تا 20 سال گفته شده.حالا این سن 9ساله عایشه و جدیدا 7 ساله اون نمیدونم از کجا پیدا شده.
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 21:14
Dionysos - پارسی - فرانسه
sash - تبریز - ایران، منابع اهل سنت رو بخون حتما پیدا می کنی! اصلا فرض کنیم عایشه 20 سال داشته چند همسری محمد و کنیز داشتنش رو چطوری توجیه می کنید؟ پیامبری که ادعای عدالت داشت چرا برده دار بود؟!!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 22:28
perser68 - فلوریدا - امریکا
brotherلندن انگلیس. همیشه منفور!همیشه کاسه لیس!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 22:40
Dionysos - پارسی - فرانسه
dkdk - اسلیس - دانمارک، دقیقا دوست گرامی. محکوم کردن آدمهایی که 1400 سال پیش زندگی کردند با معیارهای امروز همانقدر صحیح هست که آدمهای 1400 سال قبل رو الگویی برای سنجش انسانهای امروز و تقلید قرار دهند. خطرناک طرز فکریست که بخواهند انسانهای امروز رو با معیارهای آدمهای 1400 سال پیش قضاوت، محکوم و اعدام کنند یا به قتل برسانند. به عبارت دیگه اسلام تاریخ مصرفش به اتمام رسیده و شخصیت محمد برای انسان امروز نشانی از آزادگی نداره و کسانی که اسمشون مسلمان هست و خوب و آزاده هستند به خاطر معیارهای 1400 سال قبل و فردی به اسم محمد و دین اسلام نیست، به خاطر خوی نیک بشری آنهاست. تقاضای احترام برای عقاید 1400 سال قبل با توجه به معیارهای امروزی نه تنها صحیح نیست بلکه برای صلح و آزادی تفکر افراد خطرناک و ضد بشری هم هست. موفق باشید
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 22:42
karshenas59 - تهران - ایران
gardash - برادفورد - انگلستان شما که فیلم رو دیدی و حال کردی لطفا لینکی بذار تا تا بتونیم فیلم رو دانلود کنیم و ببینیم و ما هم حال کنیم آخه ما و اکثریت مردم ایران که اصلا فیلم را ندیده ایم .فقط صدا و سیمای میلی ضرغامی برای پرت کردن حواس مردم از بدبختی و بیچارگی و فساد و تورم ، با هجمه ای از تبلیغات و تحلیلهای آبگوشتی و نشان دادن تصاویر اعتراضی و.. میگن تمام اسلام و حرمت پیامبر اسلام از دست رفته . اگه میتونی لا اقل فیلم رو یا روی سایت بارگذاری کن یا لینکی بذار بتونیم دانلودش کنیم .
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 22:52
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
من فکر میکنم ما جزو معدود کشورهایی چون مصر هستیم که به قاتلان اجداد خود احترام میگذاریم و برای همان قاتلان و دزدان شرف ایرانی گنبد و بارگاه میسازیم زهی وقاحت!! سوالی از مروجین لمپن اسلام در اینجا ؟؟ سواد قرآنی شما بیشتر است یا سواد زنده یاد علی دشتی. که در نجف تحصیل اسلامی داشت؟؟ همینطور شجاع الدین شفا پروفسور انصاری و و و...پس سیاه مشق ننویسید ناچیزتر از آن هستید که روی خونهای چکیده بر دستان اسلامیون پرده بکشید----بس کنید!!!!
یکشنبه 26 شهريور 1391 - 23:59
potatis - مالمو - سوئد
Dionysos - پارسی - فرانسه.دوست عزیز و گرامی، بحث احترام به عقاید دیگران به هیچ عنوان از اصول دموکراسی نیست ،در آزادی بیان به هیچ عنوان خط قرمزی وجود نداره، دموکراسی تضمین کننده ی آزادی بیان است نه محدودیت بیان ، دوست عزیز هیچ عقیده ای مستلزم احترام نیست، بلکه این انسانها هستند که خودشون و حقوقشون محترم میباشند .(لینک اعلامیه ی جهانی حقوق بشر) https://www.komitedefa.org/sidor/majhb.htm
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 00:26
مارتين - لأس وگاس - امریکا
Ar.sw پاریس .فرانسه، بیسواد زیادی خوردی ...مینویسی بهتراست خاموش شوی...
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 03:02
brother - لندن - انگلیس
perser68 - فلوریدا - امریکا همیشه خاین و جاسوس غربی ها و کاسه لیس
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 03:32
Islam zoda - تورنتو - کانادا
کلا مسخره بود ولی حاوی برخی حقایق مکتوب ، این عکسالعملهای وحشیانه هم از یک قوم بخشنده بعید است!
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 05:15
shahab46 - هانوفر - المان
من جای کارگردان بودم یک فیلم در باره خریت .. میساختم. امیدوارم این فیلمش اسکار بگیره
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 08:49
Dionysos - پارسی - فرانسه
potatis - مالمو - سوئد، دوست عزیز درود سپاسگزارم از پاسختون. درسته دوست عزیز احترام به عقاید دیگران از اصول دموکراسی نیست و من منظورم این نبود که بندی جداگانه در دموکراسی به احترام به عقاید اختصاص داده شده. اما متاسفانه همین اصول دموکراسی مثل ماری هست که خودش در حال جویدن و خوردن دمش هست. احترام به عقاید رو مسلمانها از اصول دموکراسی استخراج کردند و برای آزادی بیان خط قرمز گذاشتند. غرب به خاطر نیازی که به نفت و بازار و منطقه خاورمیانه داره حاضره حقوق شهروندان خودش رو محدود کنه تا مسلمانان طغیان نکنند. تا صحبت از اسلام و محمد می شه صدای وامصیبتای مسلمانان بالا می ره و از اصول دموکراسی فقط چیزی که به نفعشون هست رو برداشت می کنند. یک سال قبل یک زن مسلمان برقع پوش به صورت یک فرانسوی سیلی زده بود و شکایت کرده بود که مورد تبعیض قرار گرفته!! چرا ؟ چون زن فرانسوی به برقعش در عموم معترض شده بود!
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 09:33
Dionysos - پارسی - فرانسه
بله دوست عزیز زندگی یک انسانه که قابل احترامه نه عقاید 1400 سال قبل. حالا شما همین رو به مسلمانها بفهمونید. حتی همین مسلمانهایی که ادعا می کنند مخالف جمهوری اسلامی هستند با دیدن گلشیفته عنان از کف می دهند و فحش و ناسزا بارش می کنند. آزادی عقیده فقط شامل حال مسلمانها باید بشه و دیگران ظاهرا حق ندارند عقیده ای داشته باشند یا اگر داشته باشند نباید در تضاد با اسلام و خط قرمز اخلاقی اونها باشه! برداشت اینها از دموکراسی اینه. آزادی بیان در تئوری خط قرمز نداره اما در عمل براش می گذارند و مسلمانها با توجه به فرهنگ عقب افتاده اسلام و بربریتی که در قوانین آن هست دست به خشونت و کشتار می زنند. اسلام مکتبیست که با مغلوب کردن مخالفان و رعب و ترس از طریق قتل عام گسترش پیدا کرد. من با شما هم عقیده هستم و معتقدم فقط با نترسیدن و انتقاد مکرر و آزادی بیان بدون خط قرمز هست که زهر این مکتب واپس گرا کشیده خواهد شد.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 09:43
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه.. شما آزادی که هرجوری میخوای فکر کنی. واقعا به نظرتون هر انسانی وقتی به ادبیات شما نگاه کنه: "مسلمانها با توجه به فرهنگ عقب افتاده اسلام و بربریتی که در قوانین آن هست دست به خشونت و کشتار می زنند" درباره شما چه فکری میکنه؟.. آنچنان با کینه نظر مینویسید که اگر هر مسلمانی به نوشته های شما نگاه کند هیچ موقع پی به دلسوزی شما نخواهد برد. صحبت یه میلیون یا دو میلیون نیست! صحبت بیش از یک میلیارد انسان هست. لااقل با موضع احتیاط نظر بنویسید و بصورت علمی و پرسشی مباحث خودتون رو مطرح کنید تا جواب هموطنان مسلمون خودتون رو هم بشنوید مثل دوستمون "حقیقتجو" از آلمان.
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 16:05
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
مارتین - لأس وگاس - امریکا. تو هم مثل مزدور دیگر هموطن بسوز بدبخت لمپن!!! مرگ بر خدایت!! لاس وگاس(((گود زنبورک خانه)))
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 18:49
ایران1435 - لامرد - ایران
karshenas59 - تهران - ایران اگه شنبه شب یه سری به شبکه 4 میزدی می تونستی فیلم رو ببینی اول مطمئن باش از حرفی که می زنی بعد بگو
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 19:06
Dionysos - پارسی - فرانسه
Adamkoki، هنوز در رویا سیر می کنی؟ اگه سنگسار زن و مرد زناکار در اسلام و قطع عضو دزد و الی آخر بربریت نیست پس حتما تمدنه؟!! یک میلیارد انسان که اسلام رو ارث بردند و فقط اسمشون مسلمانه و اکثرشون در بیسوادی و جهل روزگار می گذرانند و اصلا نمی دانند اسلام چطوری نوشته می شه!! مدتیه که اینجا برای سایت تبیان تبلیغ می کنی، بهتر نیست فقط برای شرکت صیغه کنی تبیان تبلیغ کنی و دست از سر علم و دانش برداری؟! دانشمندهای جامعه شناس و اسلام شناس تبیان امثال غلام کاردی اند و تویی که برای سایت تبیان متخصص در صیغه کنی سینه چاکی چطوری به خودت اجازه می دی از علم حرف بزنی؟!
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 22:45
sahar 2012 - استکهلم - سوئد
پارسی فرانسه اینقدر تند نرو-لازم نیست دین خاصی داشته باشی حداقل اخلاق رو رعایت کن می دونی که دین از اخلاق جداست. یک طرفه به قاضی نرو و مسائل رو با هم قاطی نکن بد بودن سیستم ربطی به اسلام نداره و همون طور که می دونی صیغه در اهل سنت حرامه تو با این نوع حرف زدن فقط سطح خانوادگیتو بروز می دی امثال حسابی ها سمیعی ها ندا ناطق ها همه و همه مسلمانن و اتفاقا به مسلمان بودنشون افتخار می کنند مجید مجیدی از انتشار فیلم حضرت محمد بیانیه داده پس می بینی حرفت درست نیست! امثال شماها هستین که جامعه رو به گند کشیدین حتی جامعه کشورهای خارجی رو
سه شنبه 28 شهريور 1391 - 13:20
freedom-is-not-free doom - ملبرن - استرالیا
اولا تو اینکه کجای این حقیقتی که گفته شد توهین بوده جای بحث هست! زمانی که سردمدارن دینتون مثل ابراهیم بت شکن تمام بتهای بتخانه رو شکست توهین نبود!؟ یا اونجایی که تو قرآن اشاره میشه باید با کفّار جنگید و زنانشون رو به غنیمت برد توهین نیست!؟
سه شنبه 28 شهريور 1391 - 14:14
Dionysos - پارسی - فرانسه
sahar 2012 - استکهلم - سوئد، این هم خزعبلاتی از مادر عروس!! یعنی اگه بخوایم از .... شما مسلمونهای بی جنبه حرف بزنیم همه جا رو به ... می کشیم؟ خوب ... نزنید تا ما حرف از ... اسلامتون نزنیم! صیغه در اهل سنت حرامه؟! مقاله صیغه در عربستان رو بخون تا دیگه ... گویی نکنی. هر کسی به اسلام افتخار می کنه یا مثل تو از دنیا بی خبره یا منافعش در مذهبه یا هم عرضه یک تحقیق ساده رو نداره یعنی از ... کم داره! پس خاموش باش ... ! . https://www.iranianuk.com/mobile/article.php5?id=58773
سه شنبه 28 شهريور 1391 - 20:26
Adamkoki - تهران - هفت چنار - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه.. براتون متاسفم هموطن
چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 11:42
Dionysos - پارسی - فرانسه
Adamkoki، تو بهتره برای خودت متاسف باشی کوکی کاکو که کاری جز ماله کشی جنایتهای اسلام و تبلیغ شرکت صیغه کنی تبیان نداری. تو به سوال ساده من در باره برده داری در سوره نسا و سفر محمد به فضا قادر نیستی جواب بدی! بعد ادعای دانشت دیوار صوتی رو هم شکسته!! اعتماد به نفست منو به یاد غلام کاردی جامعه شناس شبکه تبیان می اندازه. هر چی بیشتر دروغ می گه تازه فکر می کنه باید به حال بقیه تاسف بخوره. کسی که برای اعراب ماله بکشه و طرفداری حکومت نکبتی اسلام رو بکنه هموطن من نیست مزدور بی وطنه!
چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 13:30
sahar 2012 - استکهلم - سوئد
پارسی فرانسه بهتر بی سوادی مثل تو خاموش باشه که نه تنها جامعه ایران بلکه جامعه خارج رو هم به گند کشیدین خجالت میکشم وقتی تو استکهلم با پناهنده ها و کمونیست ها و گروهک های سلطنت طلب روبرو میشم یه مشت بی سواد که اصلا وجه اجتماعی خوبی ندارند حالم از شماها بهم می خوره که باعث شرمندگی میشین. و تو حرفاتون خوب فحش دادنو یاد گرفتین. خدارو شکر مردم ایران آدم های بی جنبه و نون به نرخ روز خورهائی مثل شمارو اصلا قبول ندارن. به خاطر همین با هزارتا دروغ پناهنده شدین آدم های سطح پائینی مثل شما هستند که باعث آبروریزی ایرانیان تحصیل کرده و دارای موقعیت اجتماعی بالا می شوند
پنجشنبه 30 شهريور 1391 - 12:39
sahar 2012 - استکهلم - سوئد
پارسی فرانسه فکر می کنم یا مشکل روانی داری که در این صورت اگر پول داری به روانپزشک مراجعه کن اگه پول نداری با چند تا دروغ مثل بگو همجنس گرا هستی دینتو تغییر دادی و اینکه مخالف حکومت هستی و حکومت چندتا آدم فرستاده و می خوان بکشنت اینجوری می تونی پول بگیری. و اینکه امثال شماها با این ادبیات صحبت کردن آبروی ماها رو هم می برید ماهائی که حداقل موقعیت اجتماعی خوبی داریم در خارج از ایران. من در خارج از ایران از امثال شماها خجالت می کشم شما نه تنها جامعه ایران بلکه خارج از ایرانم به گند کشیدین
پنجشنبه 30 شهريور 1391 - 13:04
sahar 2012 - استکهلم - سوئد
پارسی فرانسه از ادبیاتت معلومه یا عضو گروهک منافقین هستی یا سلطنت طلب ها یه مشت بی سواد که آبروی ایرانی های با سواد و تحصیل کرده خارج از کشور رو بردین.
پنجشنبه 30 شهريور 1391 - 13:06
Dionysos - پارسی - فرانسه
sahar 2012 - استکهلم - سوئد، تو دیگه جام وقاحت رو سر کشیدی! فکر می کنی کاربرهای سایت مثل خودت هالو هستند که ادبیات بسیجی مزدوری مثل تو رو نشناسند. شما کاسه لیسهای خامنه ای و ماله کش اسلام همه تون با ایدی های خارج از ایران می نویسید که وانمود کنید خارج از کشور هستید و وضع خوبی هم دارید. سحر امروز پروشات و چراغ راه سابق!! تو که گفتی صیغه در اسلام سنی نیست خوندی مقاله رو دیدی صیغه در عربستان هم هست و کم آوردی مثل سایر برادران ارزشی بسیجیت شروع به برچسب زدن می کنی. تنها چیزیکه به تو ساندیسی نمی خوره آبرو و تحصیلات و سواد هست!! تو اونقدر بیسوادی که نمی دونی گروهک منافقین مثل تو آویزن اسلام هستند و بیخدا نیستند! از منبر بیا پایین احتمال داره با کله سقوط کنی !! جناب دکتر متخصص در رشته مخ لس! تو و قفس و آدم کوکی و سایر ساندیسیها سوادتون از جرزنی بالاتر نمی ره
پنجشنبه 30 شهريور 1391 - 15:09
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
Dionysos- پارسی - فرانسه- درود بر تو فرزند واقعی ایران و با خسته نباشی از افشاگری و آگاهی دادن به مسلمانان نادان طرفدار رژیم فاشیستی ملاها امثال این 2012 sahar - استکهلم- سوئد. من هم شک دارم که برخی از این بسیجهای مزدور رژیم ملاها واقعاً در اروپا باشند. مدیر سایت iranianuk. میتواند با استفاده از software مجانی در اینترنت که آی. پی. شخصی را که عضو میشود به سرچ اش میدهی و محلش را سریع پیدا میکند و مشخص میکند که مکان این شخص با شهری که داده منطبق هست یا نه دروغ نوشته. آنوقت ماهیت خیلی از مزدوران رژیم رو میشود که در سازمان اطلاعات تهران نشستند و کامنت مینویسند. در گزارشی تلویزیونی آلمان سر جریان عکس نیم برهنه گلشیفته فراهانی من دیدم که در ایران مسئولین جنگ سایبری صفحه فیس بوک او را نشان میداد و یکی گفت که تمامی سایتهای ایرانی خارجی را مدام زیر کنترل دارند و میدانند که چه کامنتهایی نوشته میشود و از خودشان هم در جنگ سایبری برای کامنت نوشتن افرادی را اجیر کردند ( مثل همین ساندیس خور sahar 2012 - ). موفق و سلامت باشی!
پنجشنبه 30 شهريور 1391 - 21:02
Dionysos - پارسی - فرانسه
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان، درود من هم به تو هموطن عزیز فرهیخته. امیدوارم همیشه شاهد کامنتهای خوب شما باشم. اکثر این ساندیسی های سایبری با پروکسی می نویسند. ادبیات مشابه و سطح پایینشون و اینکه همشون ادعای دکتر و باسواد بودن در خارج از کشور رو دارند نشون می ده از ارتش سایبری جمهوری نکبت اسلامی هستند. ترفندهای انها برای من شناخته شده ست. خوشبختانه امروز ایرانیها حکومت دغل اسلامی رو شناخته ند و دنبال دفاع از اسلام محمدی و امامان شیعه نیستند. دنبال تهیه مایحتاج زندگی هستند که توسط چهل دزد بغداد به غارت می ره. موفق و شاد باشی دوست عزیز.
جمعه 31 شهريور 1391 - 13:03
agha ejaze - وین - اتریش
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان - این جمله شما را باید طلا گرفت: "آنانی که از ناآگاهی مسلمانان نان میخورند برای همین هم از افشاگری در باره اسلام هراس دارند." Dionysos - پارسی - فرانسه - درود فراوان به پشتکار و غیرت شما :-).
جمعه 31 شهريور 1391 - 16:41
sahar 2012 - استکهلم - سوئد
حقیقتجو دوسلدورف آلمان و پارسی فرانسه من به شما ثابت می کنم که استکهلم هستم اگه ثابت کردم شماها هم باید در همین سایت بگید که غلط کردید و از من معذرت خواهی کنید - اتفاقن آقای پارسی فرانسه من تا چند روز دیگه از استکهلم به پاریس میام می تونم ببینمتون تا بهتون ثابت کنم مزدور و ساندیس خور کیه -من روز چهارشنبه موزه لوور پاریس هستم ساعت 2 بعد از ظهر تا 9 شب-اگه پاریس هستی بیا تا ببینمت تا اونموقع خودت از شرمندگی ببینم چی کار می کنی
جمعه 31 شهريور 1391 - 23:19
sahar 2012 - استکهلم - سوئد
بازم میگم صیغه در سنی حرامه- وهابیون که سنی نیستن آقای بی سواد عضو گروهک تروریستی منافقین
جمعه 31 شهريور 1391 - 23:20
sahar 2012 - استکهلم - سوئد
اگه من ثابت کردم در استکهلم هستم در همین سایت همه کسانی که من رو به دروغ متهم کردن باید فریاد بزنند که ما غلط کردیم مای بی سواد عضو گروهک منافقین و سلطنت طلب ها غلط اضافی کردیم
جمعه 31 شهريور 1391 - 23:22
sahar 2012 - استکهلم - سوئد
مدیر سایت iranianuk. میتواند با استفاده از software مجانی در اینترنت که آی. پی. شخصی را که عضو میشود به سرچ اش میدهی و محلش را سریع پیدا میکند و مشخص میکند که مکان این شخص با شهری که داده منطبق هست یا نه دروغ نوشته. این چیزیه که دوسلدورف آلمان نوشته من با کمال میل مشتاقم چنین کاری انجام بشه من عاجزانه از مدیر سایت می خوام که این کار رو انجام بدن تا دوستان شرمنده بشن-خواهش می کنم مدیر سایت این کار رو انجام بدید
جمعه 31 شهريور 1391 - 23:25
sahar 2012 - استکهلم - سوئد
با نوشته های شما بیشتر به خودم افتخار کردم و با این اظهار نظرتون متوجه شدم چقدر بی پایه و بی اساس صحبت میکنید وقتی از چیزی مطمئن نیستین. چقدر مطمئن حرف می زنید. الان دیگه مطمئن شدم که اشتباه نمی کنم واقعا نمی دونم برای آلمان و فرانسه بد نمیشه به یه مشت بی سواد اقامت میده. البته خوب به عنوان نیروی کارگر از شما استفاده میشه دیگه
جمعه 31 شهريور 1391 - 23:29
Dionysos - پارسی - فرانسه
agha ejaze - وین - اتریش، تشکر از نظر لطفتون. وظیفه هر ایرانیست که با انتقاد از عقاید خلاف بشری اسلام به مردم خدمت بکنه. جمهوری اسلامی دیگه هیچ مشروعیتی نداره و اسلام هم هیچ راه حلی برای مشکلات انسان قرن بیست و یکم نداره. تاریخ مصرفش تموم شده. به امید رهایی ایران از چنگال ارتجاع اسلامی. شاد باشید
شنبه 1 مهر 1391 - 20:35
Dionysos - پارسی - فرانسه
sahar 2012 - استکهلم - سوئد، آبجی هوچی کن کی قراره به خاطر متهم کردن بقیه به سلطنت طلب و منافق فریاد بزنی که ... کردی؟!! در همین فرانسه یک وهابی سلفی به خاطر داشتن چند زن صیغه ای محکوم شد. تو چطوری با این همه سوادت اقامت سوئد گرفتی؟ مگه تو از سلفی های استکهلم هستی که از کارگرهای باشرف که با زحمت و عرق ریختن کسب معاش می کنند متنفری و از وهابیها دفاع می کنی؟ شما اسلامگراهای سنی پول مفت از عربستان و پول سوشیال از غرب می گیرید نباید هم کارگری بکنید! وقاحت شما اسلامگراها حد و مرز نداره. ترفندهای شما برای همه نخ نما شده، هر جا صحبت از نقد اسلام هست شما مزدوران یکباره ظهور می کنید تا با فحاشی و تهمت بحث رو منحرف کنید. با خزعبلاتت وقت کارکنان سایت و دیگران رو نگیر! وقیح تر از شما اسلام پرستها خودتون هستید!
شنبه 1 مهر 1391 - 20:28

