اعدام یک هوادار بشار اسد توسط مخالفان +18 حاوی تصاویر دلخراش
+190
رأی دهید
-1379
farhad_swiss_zurich - زوريخ - سوئيس
لایک :)
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:14
majid mkh - تهران - ایران
وحشیای حـ... اینا از حیوون بدترن هیچ جانوری با همنوعش اینکارو نمیکنه... چه اله اکبری میگن .......
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:25
دارچین - همدان - ایران
ما هم فردا مجتبی خامنه ای و توله سگ های اکبر رفسنجانی و جنتی و .. سپاهی ها و بسیجی های ذوب در ولایت رو گیر بندازیم همین کار رو باهاشون میکنیم.
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:25
perfectman - ماستریخت - هلند
پس اگر مخالفان اسد هم به پیروزی برسند که همون وحشی بازی سره جاشه
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:30
daio61 - دبی - امارات
حالا فرق اینا با اون یارو کشته شد چیه ؟.
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:31
رستگار501 - برن - سویئس
آدم کشی با نام الله اکبر . اینها از اسد هم آشغال ترند .
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:37
من حرف حساب می زنم - تهران - ایران
خیلی دلخراش است واقعا " چطور یک دیکتاتور باعث شده که مردم به این درجه از نفرت از یکدیگر برسند البته قابل توجه ساندیس خورها این آخر و عاقبتی است که انتظار انها را هم می کشد این پولی که می گیرند در واقع پول خونشان است !!!!
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:39
bahram-g - آمرسفورت - هلند
این اتفاق ممکن است برای بچههای سپاه و مسئولین نظام در ایران هم بیفتد. به هر حال متاسفم.
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:44
reza s - مشهد - ایران
الله اکبر؟!!!!. در کجای اسلام با اسیران چنین رفتاری کردند.. همشون یه مشت وحشی اند، چه طرفداران و چه مخالفان آن خبیث اسد
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:47
ghafas - مشهد - ایران
ای بمیری جمهوری اسلامی که به خاطر به زانو درآوردن تو این قدر منطقه ناآرومه
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:18
arian1 - ابادان - ايران
همین کار را بزودی با رهبر جمهوری اسلامی و تمامی آخوندها و بسیجیها در ایران خواهیم کرد. امین
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:18
باريك بين - تهران - ایران
حال این جانیهای روانی به دنبال اوردن دموکراسی به سوریه هستند. کسانی که برای این عمل لایک می زنند نیز جزئی از همین افراد روانپریش هستند که با قتل و کشتن موافقند. شما ها میخواین همینطور واسه ایران هم دموکراسی رو بیارین ننگ بر شما و این افراد بدوی!!!!!!!!!!!
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:22
rezanl - امستردام - هلند
آره رفیق به همین سادگی !
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:39
mo.miyai - اسلو - نروژ
من به عنوانه یک انسان اعتراف میکنم بعضی مواقع به نجابت حیوانات حسودی میکنم
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:40
lucina - تهران - ایران
وای خدای من.تنها کسی که تونستم با لذت مرگشو تماشا کنم صدام حسین بود . اما ،این ادم رو نمیشناسم و نمیدونم چه کار کرده و بسیار ناراحت شدم . طرفداری از یک نفر چه جانی باشه یا هر چیزی واسم مهم نیست واسم رسم انسانیت مهمه .نمیدونم این ادم لایق همچین مرگی بود یا نه ولی خیلی وحشتناک بود
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:36
kurosh_alman - فرانکفورت - آلمان
والا چه باید گفت این هم کار درستی نیست اما از یک طرف هم زن بچههای ی اینها به قتل رسیده اند و هر کس جای اینها بود همین کار را میکرد. مقصر ایران روسیه و چین هستن. اگر طرف داری نمیکردن این ملعون بر کنار میشد و این همه دشمنی پدید نمیآمد... بنابر این سوریه آینده اگر اینگونه مردم باشند میشه جمهوری اسلامی الان....
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:50
Amir_Alex - کویت - کویت
آخه آدم چه قدر میتونه کثیف باشه!! همهٔ ما آدما قربانی سیاستی هستیم که نه پدر داره نه مادر.قربانی دست یه مشت سیاستمدار پست.حالا هی بزنین همو بکشین.جماعت احمق......
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:52
mountainman - استکهلم - سوئد
برای همین هست که دموکراسی برای اعراب خیللی زوده . خیلی خیلی زوده . چون تو کشورهای عربی حتی عربستان حکومتهایی که هستن همه ی مردم رو تو یک سطح نگاه داشتن ولی حکومتهایی که بعد از اینها میان اکثرا مسلمانهای افراطی هستن که فقط قوم قبیله و مذهب خودشون رو بر بقیه غالب کنن
شنبه 21 مرداد 1391 - 21:56
persocaine - تهران - ایران
امیدوارم که این نوای الله و اکبر که ۱۴۰۰ سال داره ، خشونت ، تنفر و ناتوانائی های اجتمائی رو ترویج میده ، روزی از دهان هیچ انسان متمدن که به مدنیت ایمان داره شنیده نشه
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:05
mehdikhoda - پادربورن - آلمان
همش اثر اسلامه
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:09
minalireza - اصفهان - ایران
... اون خدائی که بزرگیشو برای کشتن فریاد میزنند، همه مسلمانان با وحشیگیری میجنگند،تظاهرات میکنند، حق طلبی می کنند و به پای خدا میگذارند
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:16
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
دارچین - همدان - ایران. به امید آن روز که امیدوارم فردا همان امروز باشد.
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:17
morgan123 - واشنگتن - امریکا
دو طرف دست کمی از یکدیگر ندارند همه از یک جنس هستند .ضمنا اگر فیلم را هنوز نگاه نکردید توصیه میکنم نبینید! جالبه که بشر مذهبی چقدر راحت ادم میکشه آن هم با این وحشی گری.این هم جواب کسانی که میگویند دین برای کنترل سفاکی انسان لازم است.
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:06
سالار123 - کوالالامپور - مالزی
جفتشون وحشی هستند. کثافتا
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:26
omide por jalal - لسانجلس - آمریکا
به یادِ اعدامهای انقلابی به دست حیواناتِ اسلامی و ریسشان ، خر خالی ( خلخالی ) افتادم!
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:26
sarah1 - نیویورک - امریکا
mo.miyai - اسلو - نروژ. منم همینطور
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:29
OnLine. - تهران - ايران
الله و اکبر و کوفت وحشیهای امروز و مسئولین فردا ،حالم از اسلام بهم میخوره مخصوصا متعصبین دینی. خوبه مرگ هست و الا آدما هم و میخوردن از توحش به جاودانگی.
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:30
nimaaa - نیویورک - امریکا
من فکر میکردم مخالفان بشار اسد طرفدار صلح ازادی هستند الان میبینم که هر دو گروه جنایتکاران
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:37
سعید ایرانی - مشهد - ایران
روزای خوشتونه فلا امریکایا سر سیختون کردن مثل عراقو افغانستانو ایران ک شدین ولتون میکنن
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:38
دارچین - همدان - ایران
دوستان به این سوال من جواب بدین، همین مامورهای نره غول گشت ارشاد، که آرامش برای کسی نذاشتن. جرات نمی کنیم با یه دختر بیرون بریم. سر تا پای زنها و دخترها رو با نگاه لیس میزنن و هر کدوم خوشگل تر بود سوار گشت می کنن. بهشون توهین می کنند حتی گاهی وحشیانه با پوتین بر جسم نحیف اونها می کوبند. آیا فردا شما اینها رو گیر بندازید باهاشون همین کار رو نمی کنید؟
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:39
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
درسته کارشون کاملا غیر انسانیه ولی جراتشو دارن اینو به تصویر میکشن اما نه مثل هزاران عمل غیر انسانی که بشار ها و خامنه ای ها و سایر دیکتاتورها .... انجام میدن اما سر سوزنی نمیذارن حتی خبرش رسانه ای بشه چه برسه به اینکه فیلم بگیرن از کثافت کاریهاشون. بادیدن این تصاویر نباید غافل بود از اینکه مثلا امثال بشار اسدها... انسانهای خوبی هستن که مطمئنا نیستن. یه تکیه کلامی که معمولا این نوع جانواران(چه مخالفان چه موافقان فرقی نمیکنه) موقع انجام کثافت کاریهاشون همیشه بر سر زبانشون هست فریاد "الله اکبر" هستش برام جالبه که هر دو دسته یک جور خون می مکن و یک جور احساس لذت میکنن از کشتن "انسان".
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:39
sia mohajer - کی یف - اکراین
اصلا هیچ حرفی واسه زدن نمی مونه....!
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:42
saeed2133 - لارناکا - قبرس
..... جماعت همه وحشی بودن و هنوز هستن
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:49
Rahsaba - کلاگنفورت - اتریش
وحشی تر از مسلمون جماعت کسی نیست! الله اکبر الله اکبر
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:11
AЯMAN 2000 - آستارا - ایران
nimaaa - نیویورک - امریکا. طرفدار صلح آزاد!!!!!!!!!!!!!! من بعید میدونم با وضعی که همیشه تو دنیا برقراره و با بعضی از آدم های حیوان صفت که خصلت حیوانیشونو هر روز دارن رونق میبخشن و به بچه هاشون یاد میدن کسی پیدا بشه که واقعا آدم خوبی باشه و به قول شما طرفدار صلح و آزادی باشه.
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:49
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
به این دلیل من به بهار عربی معتقد نیستم چون هر دو گروه از یک جنس هستند!!! اولا گروههای تندروی اسلامی از طالبان!! القاعده و ازبکستان در بین مخالفان اسد به صورت نفوذی هستند!به این دلیل مسیحیان سوریه در وحشت این هستند که اگر اسد برود وضع آنان وخیم تر بشود!!! بعد هم اگر قرار باشد اسد بکشد شما هم همان کار را بکنید هیچ تفاوتی بین مبارزان و اسد نیست!!!!تمدن در هر دو گروه باد هواست!!
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:13
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
بشر کی میخواد متمدن بشه؟واللا اون چیزی که به ما یاد دادن به عنوان مسلمون اینه که بدون دلیل نمی تونی کسی رو بکشی!اگه اینجور نبود الان یه 50 نفری رو کشته بودم!اینا هم وحشیانی بیش نیستن!دلشون خوشه برای آزادی میجنگن!شما مگه اصلا انسانید!من خودم مخالف بشار اسدم ولی به هیچ وجه اعمال حیوانی رو نمی پسندم!عربها همه همینن!
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:15
raha2022 - اهواز - ایران
چطور بشار اسد در عرض یک سال وچند ماه بیش از 21 هزار نفر را کشت تا بریدن سر مخالفان و تا اتش زدن جوانان وفقط 40 کودک در یک روز هواداران بشار اسد مردم بی گناه وبی دفاع سوریه را کشتند. حقش بود وبیشتر از این هم حق هوادار بشار اسد بود . دستشان درد نکند
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:17
sonixax - هامبورگ - آلمان
توی انقلاب (شورش 57) خودمون هم مثل این داشتیم ! سرانجام اینها هم یک خمینی دیگر است .
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:54
محسن - دبی - امارات
بابا هرجا که جنایت هست دست آمریکا هست کجای دنیا آمریکا رفته باشه وان کشور خوب شده باشه . افغانستان - عراق - سومالی - لیبی - مصر - سودان - الان سوریا این اسلحة به اینها که دارد میدهد تا جنایت بکنند . خوب ما میگیم بشار دیکناتور بود اماملت راحت زندگی میکردامنیت بود الان بشار هم برود أیا شما فکر میکنی سوریة خوب خواهد شد خیر بدتر از عراق خواهد شد چرا که ملت عراق وسوریة ولیبی دکتاتور جلاد میخواهند بر انها حکومت کنند تا ترس داشته باشند
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:19
payame abi - هرات - افغانستان
از عرب های سوسمار خور و تفکر عربی که دختران خود را زنده به گور می کردند از این بیشتر انتظاری نیست ، البته این نقشه آمریکایی انگلیسی است برای بدنام کردن اسلام
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:20
مهم - بروكسل - بلزيك
نتیجه حکومت ۴۰ ساله مستبد خاندان اسد بهتر از این نمیشه
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:25
siah76 - لوس انجلس - امريكا
اسلام واقعی برای سوریه در راه است . مثل ایران یه جمهوری اسـ... راه بیاندازین و حالشو ببرین..
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:25
elinaz - مونترال - کانادا
تازه الان میفهم که فرهنگ عرب وحشی یعنی چی بعد انقلابهای قلّابی در شمال آفریقا ..لیبی تونس مصر ...حالا هم عراق سوریه افغانستان ...شرم آواره این فرهنگ وحشی بربر عرب ..چهها که نمیکنه
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:25
shahryar-khan - مونترال - كانادا
به قول اعراب : الی جهنم !!! دمشون گرم ،ولی راحت کشتنش ،باید بیشتر عذابش میدادن این حروم زده رو ،به نظر همایونی من چاقو بهتر و کم هزینه تره، دردش هم بیشتره ،باید کم کم سرشو میبریدن تا یه کم جبران مکافاتشو میدید این حـ....
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:27
payame abi - هرات - افغانستان
از عرب های سوسمار خور و تفکر عربی که دختران خود را زنده به گور می کردند از این بیشتر انتظاری نیست ، البته این نقشه آمریکایی انگلیسی است برای بدنام کردن اسلام
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:21
avang - هانوفر - المان
واقعت که حرو....زاده اند ...بی انصاف اون که دیگه مرده برا چی تیر خالی میکنی روش............
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:41
ghafas - مشهد - ایران
حداقل بگین چیکار میشه
شنبه 21 مرداد 1391 - 23:52
dara20 - تهران - ايران
قابل توجه مزدوران رژیم کثیف اسلامی تا دیر نشده و گرفتار چنین سرنوشتی نگشتید از ارباب جنایتکار و پلید خود سید علی خامنهای و رژیم فاسد او جدا شوید وگرنه بی هیچ چون و چرای این عاقبت شما نیز خواهد بود.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:03
IRUS1 - شارلوت - آمریکا
باورم نمیشه!خدایا یعنی اینا واقعا بنده های تو هستن؟
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:10
shablizim - لندن - انگلیس
مسوول همهٔ این خون و خونریزیها بشار اسد و خامنهای چین و روسیه هستند مردم سوریه شش ماه بصورت مسالمت آمیز آمدند و فقط خواستار اصلاحات شدند حتا آنموقع شعاری علیه اسد نبود اما نیروهای اسد هفت نفر را در مسجد درعا کشتند هر روز ده بیست پنجاه نفر کشته میشدند تا اینکه جوانان سوری و نظامیان جدا شده از ارتش سوریه ارتش آزاد رو تشکیل دادند و دست به سلاح بردند هنوز یادمان نرفته فقط در یک روستا دویست کودک و زن را لباس شخصی های اسد سر بریدند همون شعبون بی مخهای خامنهای در اینجا با نام شبیحه آنها رو صدا میزنن این آقا هم یک شبیحه بود که چند نفر رو کشته مردم نشونش کرده و بعد از دستگیری آوردند و به این طرز کشتنش که من با اینکار مخالفم اما وقتی خانواده شان را قتل عام میکنند مردم سوریه مثل ما نیستن که برن جلوی کامپیوتر چت کنن و بادکنک سبز هوا کنن و مثلا ایدههای صد تا یه غازی مثل مصرف بیش از اندازه برق تا خاموشی تهران که ناموفق بود نه اینها اومدن وسط حال لباس شخصی رو بگیرن تا بقیه حساب کار دستشون بیاد قابل توجه لباس شخصی های خر بزرگ خامنه ای خون ناحق بریزید خونتان مثل این مزدور ریخته میشه
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:10
babak khoramdin - لیورپول - انگلستان
الله اکبر بزن کمر همتونو خورد کن حیون ها ی کثیف
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:19
h.tajvar - بروکسل - بلژیک
به خدا مرگ بر آمریکا که همه زیر سر اون هست
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:30
samuk66 - لندن - انگلستان
لایک.. به امید کشتن بشر اسد به همین نحو.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:09
be_pa_khaste - هارلم - هلند
هیونهأ وحشی شما هم با این کارتون ثابت میکنید جنایتکار هستید
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:34
samuk66 - لندن - انگلستان
لایک این باعث میشه که اسد اینجوری مردم سوریه رو نکشه.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:35
beautysmile - ناتینگهام - انگلستان
انسان یعنی حیوان ناطق،اما من مخالفم انسان یعنی وحشیتر از حیوان.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:39
gol andam - ژنو - سویس
اینا آزادی میخوان چه کار همون قفس براشون بهتره که تو سری بخورن ،،،من نمیفهمم چه الّله اکبری ؟؟؟؟ : ) وحشیها
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:41
kutol - ارومیه - ایران
حالا از کجا معلوم اینا مخالف رژیم اسد هستند...شاید لباس شخصیهای رژیم باشند که این کارو برای خراب کردن مخالفها انجام می دهند..یادمون نره که اسد و مزدورهایش از آخوندها درس می گیرند!!!!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:48
ali1111 - تهران - ایران
کلا توحش در کشورهایی که دیکتاتوری است زیاد است، حالا این دیکتاتور از بین بره مانند عراق و لیبی و مصر و...یک ابله دیگه بدتر میاد روی کار با ناامنی و غیره...برای اینکه این جماعت هنوز از مفهوم دموکراسی چیزی نفهمیده اند و لاقل صدها سال کار دارد که به اون فرهنگ برسند. ایران هم مانند همین ها!! این آشغالها بروند حالا تازه نوبت یک اشغال دیگه است...چه توقعی از این جماعت دارید؟!! ۱۴۰۰ سال وقت داشتیم کاری کنیم که آلمان در ۴۰ سال بعد از جنگ کرد....
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:50
داریوش یاس - تهران - ایران
به امید روزی که اون چهل و خورده ای سگ مقام ولایت که برای آدم کشی و جنایت مامور شده اند رو هم مثل این کثافت به سزای اعمالشون برسونن.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:52
Rezgar - لینشوپینگ - سوئد
اینکه اعدام نیست تیرباران است و از نوع صحرائیش است. رژیم اخوندی ایران اول که سر کار امد خیلی از جوانان و مردمان ایران را به همین صورت به بهانه دست داشتن با رژیم گذاشته ویا همکاری با منافقین تیرباران کردند. هر نوع کشتن انسان بد است!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:12
haval - سن دییگو - امریکا
بعد میخوان اینجوری دمکراسی رو توی کشور پیاده کنند؟. عربهای وحشی . این اگه وحشی بود حداقل یه دادگاهی چیزی میبردینش . شماها با این کارتون ثابت کردید که از همه کس وحشی تر هستید و خاک تو سر فرهنگتون . متاسفم برای انسانیت که روزگارش این شده
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:13
samuk66 - لندن - انگلستان
استانی که حرف مفت میزنید این انتقام زنان و بچههایی هست که اسد و هوادارانش اینجوری میکشند این حرکت باعث میشه تا بترسن از کشتن مردم بی گونه با هوا پیما ... پس حرف بی خود نزنید.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:27
elinaz - مونترال - کانادا
shahryar-khan - مونترال - کاناداشک ندارم که تو مشکل روحی روانی داری خودت شفات بده خیلی مشکلت حاد
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:30
samuk66 - لندن - انگلستان
این باعث میشه که هوادارهای اسد اینجوری مردم بی گناه رو نکشند. لایک
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:22
sefead - لندن - انگلستان
دارچین - همدان - ایران - این هم جوابِ سوالِ شما: اسلام= وحشیگری= کینه توزی= عقب افتادگی. ننگ بر هر آنکس که جوابِ بی عدالتی را با توحش و انتقام گیری دهد.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:33
Abnabat2012 - امستردام - هلند
عجیب اینه که همه اینکارهارو بنام خدا میکنن اونا هم میکن الله اکبر اینها هم همینطور بشر به کجا میره با این همه نامردمی ؟.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:41
samuk66 - لندن - انگلستان
کوتل - ارومیه - ایران.afarin به نکتهٔ خوبی اشاره کردی!!!!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:43
STING68 - گنبد - ایران
پس اگر مخالفان اسد هم به پیروزی برسند که وحشی بازی و حمام خون در سوریه تا سالها به راه میفته
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 02:03
rostam 11 - گوتنبرگ - سوئد
جنگ داخلی یعنی همین. وقتی دموکراسی موجود نباشه در نهایت اینطوری میشه. مردم از یک طرف و نیروهای دیکتاتور از طرف دیگه به جون هم می افتند و وحشیانه به روش های مختلف همدیگر رو می کشند. ببینید مدیران دیکتاتور مملکت ما با امیرکبیر ودکتر مصدق چه کردند و انقلابی های ما با شاه و هویدا و تیمسار رحیمی ها چه کردند و بعد سال 67 کشتار زندانیان سیاسی و.. سابقه دموکراسی در سوریه و کشورهای خاور میانه یا کمه یا وجود نداره اکثرش هم بخاطر همون الله اکبر هست که توی فیلم دیدید روی پرچم عراق می بینید و هر مسلمانی در نمازهاش روزانه چندین بار تکرار می کنه و این یعنی دور از دسترس بودن خواست مردم. شاه سابق خمینی صدام بشار اسد شاه فهد و .. همگی بیماری اسلامی یا دیکتاتوری داشته اند. کم دیکتاتوری پیدا می شه که مثل گورباچف اتحاد شوروی رو به فدراسیون روسیه تبدیل کنه. شاه که فرار کرد. خمینی که اصلا روانی بود و جنگ با عراق رو بهانه کرد خامنه ای دانشمند فرزانه هم که پایین بیا نیست پس آینده ایران چه دیر چه زود بدتر از این فیلم که دیدید خواهد شد البته تحریم های بین المللی این رویداد رو تسریع می کند.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 01:45
Fariborz Tabriz - تبریز - ایران
اینجا نوشته شبیح . میدونید که شبیحان کیا هستن ؟ همون نیروهایی که میرن یه روستارو پاکسازی میکنن میان بیرون . یعنی از بچه تا پیرو سلاخی میکونن میرن . اینا تو جنگن اینم حقشه و اگه کسی با نزدیکان من نصف کارایی رو که اینا کردن بکنه من از این بدتر میکشمش
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 03:07
senator x - تهران - ایران
قـابـل تـوجــه مـوافـقـیـن و مخالفین این نوع اعـدام......این طرز اعـدام کردن را عـریها از صـادق خـلخـالی مـعـدوم یاد گرفتند. خودم در یک فیلم خبری دیدم خلخالی یک مجاهد مجروح را روی (برانکا رد ) درغرب ایران, با کلت تیرباران کرد .در ماه های اولیه کودتا57,کمیتی ها جنایاتی کردند, که اگه همین عربها بشنوند, از وحشت چشماشون میشه اندازه یه نعلبکی. میگه نه , کمی صبر کن تاریخ درحال چاپ است.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 03:09
reza the persian - لیدز - انگلستان
چه الله اکبری میگن این احمقا با وحشی کاریشون!یعنی این آدمای احمق میخوان زمام بدست بگیرن تو سوریه خاک تو سرشون مرده شور بردشون
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 03:21
zemstan - لندن - انگلستان
آنهایی که لایک میزنند بیمار هستند و اگر یه روزی قدرت داشته باشن از اسد و مخالفها جنایتکار تر میشن به امید سقوط آخوندهای کثیف و ندیدن اینطور صحنهها در غیر این صورت روز از نو روزی از نو
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 03:39
FETNEH. - نوشهر - ایران
نه دارچین. اینکارو نمیکنیم. هدف برچیدن این وحشی گریهاست. هدف اینه که به همه بگیم دین از سیاست جداست. اسیر در هر صورت اسیره. وقتی که گرفتار شد باید از طریق قانون به موضوع جرمش بستگی به جرمی که مرتکب شده بررسی بشه
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 04:32
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
در انقلاب کبیر فرانسه هم قتل های بیشماری اتقاق افتاد و هزاران نفر با گیوتین به قتل رسیدند ولی کشور پاکسازی شد و الان هم زیر پرچم دمکراسی زندگی میکنند , من فیلم را ندیدم ولی امیدوارم که همین اتقاق برای سران جمهوری اسلامی هم بیافته.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 04:28
hashamdar - تهران - ایران
دنیا داره مکافات هستش، چطور اون بی وجدانها جوونهای دست گل سوری رو به رگبار میبندند، پس حالا هم منتظر همون کاری باشند که با ۱۹۰۰۰ مردم خودشون کردند، دمتون گرم ارتش آزادیخواه... متاسفم واسهٔ یک عده ترسو که کامنتهای مسخره مینویسن
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 04:54
Shadan Shirin Sokhan - هایدلبرگ - آلمان
( @ )--خدایا از اینکه به خاطر دیدن و شاهد بودن جنایات آخوندها و مذهبیون و رادیکالهای اسلامی ایران و منطقه ؛ ، مذهب زده شدم و از مذهب منفور و آدم کش و بیرحم اسلام متنفر گشتم ، باید ترا سپاس بگویم از این که به من عقلی دادی که خود را از این منجلاب دین و مذهب اسلام وحشی رهایی یابم و انسانی باشم @انسان دوست ، آزاده و دمکرات و طرفدار حقوق بشر !!! این زیباترین احساس من است و به این نیز عشق میورزم !! به امید آزادی و رهایی دیگر هموطنان عزیزم از اسارت مذهب !! ، آمین
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 04:35
امیدآلمان - کلن - آلمان
یه سری حیوون یکی از خودشون حیوونتر رو کشتن و یسری ... خوششون اومد ، آخه این چه چیزی میذارین اینجا ؟ میخواین درس باربری یاد بدین ؟ یه فیلم از انسانیّت بخشش و دوستی بذارین که الگو بشه ، وقعا من یکی شوکه شدم !
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:40
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
کسی که با مخالف و یا دشمن اسیر خود اینگونه برخورد می کنه ، قطعا اگر خودش به قدرت برسد بهتر از او نخواهد بود! متاسفم برای عده ای از باصطلاح هموطنان( کشور متمدنی مانند ایران ) که گاها ابراز خوشحالی می کنند و حتی کرکریهای مشابه می خونند! من جای آنها شرم میکشم که چنین نظراتی را از آنها می خونم!!.... اگر سگی شما را گاز بگیره آیا شما هم در تلافی سگه را گاز می گیرید ؟! اگر شما اینگونه هستید،( که گویا بعضی اینگونه اند ) پس آنوقت فرق شما با اون سگ در چیه ؟! ضمنا در اسلام هرگز یک مسلمان اجازه نداره اسیرش را حتی بکشه ( تا چه برسه به این صورت شکنجه دادن و کشتن) و اگه این کار را بکنه و او را بکشه در واقع او مرتکب قتل شده است! و اینها که متاسفانه با کشتن این اسیر الله اکبر هم می گفتند قطعا مسلمان نیستند.اینها عوامل القاعده و طالبان هستند که موسس آنها آمریکاست و برای بد نام کردن اسلام بعد از فروپاشی شوروی طراحی شده اند! جالب اینکه عوامل موساد و سیا هم اینموقع ها تو سایتها فعال می شوند تا زهر خودشونو بریزند!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:42
Max Payne - تهران - ایران
خاک بر سر تون وحشهای بی تمدون هر جا مسلمان وجود داشته باشه اونجا جنگ و فقر و فساد و وحشی گری هم وجود داره
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:15
hossein-87 - تهران - ایران
مطمئنم قتل عامهایی هم که انجام شده توسط همین حیوونا بوده. دم اسد گرم. بین بد و بدتر، من بد رو انتخاب میکنم/.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 07:03
persiangulf2535 - لندن - انگلیس
لعنت به این دین که انسان رو تا این درجه پست میکنه که باهمنوعش همچین رفتاری بکنه.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 07:07
saeid-banglor - کالمار - سوئد
من اونجا بودم این اعدام یک مسیحی سوری است توسط مخالفان وحشی و بی سواد دولت سوریه است میگی نه ثابت کن که من راست نمی گم.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 07:12
بچه پرو آبادانی - مانیل - فیلیپین
عرب جماعت از دمکراسی چیزی نمیفهمه .نه الان نه قبلا و نه در آینده . بهترین نوع حکومت هم براشون دیکتاتوریه و جالب اینجاست که خودشون هم همینو میخوان!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 07:35
mamoti - کرج - ایران
به نظر من اصلا هیچ اشکالی نداره. دشمن من اسلام است وبس. هرکدوم از این دو طایفه وحشی مسلمون از هم بکشن به نفع انسانیت تموم میشه. اون آقای reza s از مشهد که میگه کجا تو اسلام با اسیر چنین میکنند؟ بره تاریخ بخونه ببینه همین علی ملای متقیان با اسیران یهودی بنی قریظه چه کرده؟. گفته میشه 700 نفر تو یک روز گردن زده میشن. اسلام یعنی همین!. لطف کنید از این اسلام کوفتی والله قاتل دفاع نکنید. اگر اسلام میخواهید همین ج ا ا وطالبان وبشار وقذافی و... عین اسلام هستند مبارکتون باشه
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 07:38
دارچین - همدان - ایران
عیسـی به رهـی دیــد یکی کشته فتــــاده /حیران شد و بگرفت به دندان، سر انگشت/گفتـا که کـرا کشتی؟ تا کشته شــدی زار؟/تــا باز که او را بکشد، آنکه تـــرا کشت/انگشت مــکن رنجــه به در کوفتــن کس /تـا کس نکند رنجه به در کــوفتنت مّشت/
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 07:52
ك.و.ر - دوحه - قطر
اکه دردی که اینها کشیده بودند ودارن میکشن ,خدایی نکرده کشیده باشیم هیج وقت واسه این خائن دلمون نخواهد سوخت . خداییش اکه یه اخوند جاش بود ناراحت میشدید که 30 ساله دارن مال این ملت میخورن که بخاطر بی بولی همجو خونه های دارن که با این زلزله ویران شدند ..اه اه اه اه اه جه بکیم جه نکیم..خدا خودش رحم کنه.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 08:11
parvaz 1 - پلیموس - انگلیس
من ازهمه شما هموطنانم خواهش میکنم وقتی خواستید آخوندها را اعدام کنید تا جایی که امکان دارد بر خشم خودتان غلبه کنید و آنها را تیرباران نکنید و شعار الله اکبر را در هیچ شرایطی فریاد نزنید ومن بهترین راهکار را به شما توصیه میکنم که خداوند بسیاربسیار خوشنود خواهد شد. یک راس آخوند را به دو دستکاه تراکتور ببندید و آن را از وسط دو نصف کنید
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 08:11
ك.و.ر - دوحه - قطر
payame abi - هرات - افغانستان . حالا این هم کم مونده که افغانیها بیان از زنده بکور و کشتارجمعی وغیرو صحبت کنن..تو افغانستان اکه دختر بدون اجازه والدین اب بخوره یعنی زنا کرده و جشم راستشو درمیارن حالا تو بیا از عرب صحبت کن ..شاید هم کشوری باشیم ولی جون از افغانستان نظر دادی من تورا افغانی میبینم.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 08:19
ایران 1391 - اوکلاهما - امریکا
نمیدونم چی بگم. واقعا کثافت به معنای واقعی هستند این سلفی ها
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 08:30
morgan123 - واشنگتن - امریکا
دارچین - همدان - ایران -اتفاقا سئوال خیلی مهمی است .من فکر میکنم در یک مصاف رو در رو این عملی درست است اما وقتی کسی دستگیر شد نباید او را به قتل رساند . چند سال پیش در سایتی تصویری مربوط به ابتدای انقلاب را میدیدم که مردم بسیاری در محله روسپی های تهران زنی را زنده اتش زدند و جنازه جمع شده او را بر روی تخته ای گذاشته و شادی کنان او را بر روی دست گرفته و راهپیمایی میکنند .طنز وحشتناک این است که چه بسی کسانی که این زن را اتش زدند بارها با او خوابیده بودند! و حالا بخیالشان انتقام اینکه آنها را به گناه انداخته بود را از او میگرفتند! بیرحمی ساری است و مانند ویروس به همه جا پخش میشود. مبارزه و مقابله و حتا کشتن ظالمان هم اصولی دارد که اخلاق و انسانیت انگاره ان است یعنی کشتن وقتی مجاز است که خطر جانی تو یا یارانت را تهدید میکند برای بازدارندگی و نه برای انتقام جویی یا درس عبرت دادن به دیگران .تو حقت را مطالبه میکنی او به سمت تو گلوله میزند تو هم مقابله به مثل میکنی ،این حق است در غیر این صورت باطل تا ابد غالب است.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 08:54
shahramareia - تهران - ایران
تا زمانی که دین (راستی وپاکی) با سیاست (دروغ و ناپاک) تقاطع داشته باشند همین آش است و همین کاسه دین امری است شخصی اگر فردی دین دار است اگر راستگو و امین است اگر نقاط مثبت خوبی با توجه به دینداری و مومنیت دارد خیلی صفات خوبی است و انتخاب همچین ادمی بعنوان هر پستی ریاست رهبری مدیریت خوب است بشرط انکه از این صفات استفاده درست بکند نه انکه دین را ابزار قرار دهد تا به اهداف غیر انسانیش برسد دین را ابزار کند تا دیکتاتور شود دین برای ساخته شدن است نه برای ابزار هر کس مقدس است برای خودش مقدس است اعمال او نشانگر سلامت روح و روان شخص است نه دانشش نه حافظه اش نه قیافه اش گیریم فردی 100 سال فقه خوانده باشد اگر عملش درست نباشد عالم بی عمل مانند زنبور بی عسل است دین در کنار سیاست برای ساختن انسانی خوب و کامل خوب است وقتی با سیاست امیخته شد مثل اب پاکی است که داخل فاضلاب میریزد تبدیل به فضولات میگردد
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 08:57
mani Köln - کلن - آلمان
وحشیهای بی همه چیز
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:18
pahlave - پاوه - ایران
اسلام دین سنگسار و جنایت غارت هست ... اینها از ... ترو وحشی تر
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:39
پریستوک - تهران - ایران
دوستایی که تعریف و تمجید کردن از این شیوه ی محاکمه و کشت و کشتار، نتیجه همچین قضاوت هایی فقط هرج و مرجه، نتیجه می شه جمهوری اسلامی، نتیجه می شه ریختن خون بیگناه و سرکار اومدن گدا و گشنه ها و دزدا و ریاکارا، آیا شورش 57 برای شما درس عبرت نشد که از الان برای هرج و مرج بعدی برنامه می ریزید و لایک می کنید، هر حکومتی تو ایران آینده ولو مرتضوی ، ولو خامنه ای ، ولو گشت ارشادی باید براش دادگاه تشکیل بشه و علنی محاکمه بشه. باید جلوی وحشگیری مطابق الگوی 57 استاد.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:36
babakhamedani - همدان - ایران
جهاد فی سبیل اله که شاخ ودم نداره اینه تصویر کثیف ایدئولوژی بر اساس آیه قصاص و فریاد اله اکبر
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:00
هومان سام - هانوفر - آلمان
با این حال که مخالف سر سخت بشار هستم ولی این کار حیوانی را منفی میدم
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:17
pedram asil - شیراز - ایران
اسلام ناب یعنی همین،یعنی وحشیگری،آدمکشی،تجوزو...دقیقا ۱۴۰۰ سال پیش هم این عربهای وحشی با اجداد ما همین کارو کردن که ترس و وحشتش هنوز رو یه عده مونده.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:25
kordman - بردا - هلند
قابل توجه کسانی که کمی دل نازکند.ای اشخاصی که فکر می کنید این جنایت !این باید ما در ایران سالها قبل انجام میدادیم تا امروز دزدان واخوندهای 2زاری این گونه فرهنگ وکیان ما را به بازی ویغما نمی بردند.این مزدور همان لباس شخصی های خودمان هست.که در کهریزک تجاوز می کندودرخیابان نداهاوسهرابها را به رگبارگلوله میبندد.این جلاد زن وبچهای بی دفاع سوری است.حال انصاف ده اگر قاضی متضوی را روزی چنین خوار وخفیف گیر بیاوریدچکارش می کنید؟من با ارپی چی او را به درک واصل خواهم کرد.هر اسمی می خواهی روش بذار شما ها که عزیزانتان را سلاخی نکرده اندتا درد انها را بفهمید.به امید تکرار ان در جمهوری جهل وجنایت وقیح صفوی وازادی کشور سوریه وایران عزیز
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:05
amin,london - خرمشهر - ایران
اینا حـ... هایی بیش نیستند،مرگ بر این... کثیف اینا.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:58
monjiiran - وین - اتریش
جالب ما ایرانیها عاشق صحنههای خشونتبار هستیم اینجا رو ببینین چقدر کامنت ولی بعضی جاها که علمی یا نرم و لطیف هست یه دونه کامنت هم نمیبینید
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:15
sahel-swe - گوتنبرگ - سوئد
الله اکبر یعنی مرگ ، بد بختی ،تجاوز ،برادر کشی
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:27
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
morgan123 - واشنگتن - امریکا / با سلام ، دوست عزیز با نظر شما موافقم ، اما متاسفانه معدود افرادی مانند شما کامنت دادند ! متعجبم ، ما ملتی با تمدن کهن هستیم ، ولی نمی دانم چرا عده ای اینقدر بد دهن و گستاخ شده اند و نظرات سخیف می دهند!!؟ اینها با این اندیشه های مریض اگر روزی در کشور به حکومت برسند بیش از دیگران دمار از روزگار مردم در خواهند آورد. فکر می کنم که همین افکار مسموم اینها باعث شده که مردم در حال حاضر وضعیت بد موجود را بر وضعیت بدتر ( یعنی مخالفین حکومت ) ترجیح بدهند!! و این فاجعه است!! ... واقعا برای آنها متاسفم !
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:26
دارچین - همدان - ایران
(morgan123 - واشنگتن - امریکا)،(FETNEH. - نوشهر - ایران) .. دوستان عزیز، من حرفم رو پس می گیرم.حرفهای شما درسته، اگر درگیری بشه و کسانی رو در رو کشته بشن، این اجتناب ناپذیره، ولی کسی که اسیر میشه نباید رفتاری مثل این فیلم باهاش صورت بگیره.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:32
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
دارچین - همدان - ایران. گرامی اگر اسلام را شناخته اید! هیچگاه نباید به عنوان مخالف جنایت پنهان در این دین!!! از اعدام کشتن نام ببرید-- من تنها موردی که میتوانم مرگ را تایید کنم مرگ کسانیست که با عملیات انتحاری باعث مرگ مردم در کوچه و بازار هستند چون اینان ویروس جامعه ی بشری هستند و زنده ماندن آنان مرگ دهها و صدها نفر را در پی دارد ولی!!! حتا اگر آنان زنده دستگیر شوند حبس آبد بدون رهائی--- تا در زندان بپوسند!!!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:51
jafarbani - زوریخ - سویس
این ... دنیا را خراب کردن و میکنن تمام پیامبرها و تمام دنیا نتونست اینها را ا دام کنه همی طوری حیوان موندن خواهند بود تو به روحتان
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:33
metti - تهران - ایران
iهاهاهاهاهاهاها میبینم که اغایون عرزشی طرفدار حقوق بشر شدن و میگن حالا فرق اینا با اون اسد کثافت بچه کش چیه؟؟؟نمی دونی فرقشونو ؟؟؟؟وقتی افتادین دست مردم شما با اون اربابای درغ گو و کثیف و وطن فروشتون فرقشو میگیم ماها بهتون
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:37
Anarchist - دبلين - ايرلند
این 'فرهنگ اسلام' با جان و روح انسانها چهها که نکرد...!امیدوارم روزی در ایران آزاد نشانی از این دین منحط باقی نماند..!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:54
dadrooz - تهران - ایران
نوبت مجتبی هم می رسه
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:33
silencio - پاریس - فرانسه
مو.میای - اسلو - نروژ. جنایات حیوانات!!!!!!!!!!!!مگه حیوانات میدونن جنایت چیه!!!!؟؟؟ این مزخرفات فقط توهمات آدمیزاد هست و بس!!!! حیوانات پاک و معصوم هستن! ولی ما...........
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 15:14
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
آق!!!!! میتی!!!!!!!! فیلم بازی نکن وقتی کسی طرفدار اعدام بدون محاکمه باشد!! از انسانیت بری و مخالفتش هم صنار نمیارزد!!!حتا اگر به ظاهر طرفدار مظلوم باشد!!!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 15:34
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
اگر روزی ایران آزاد شود و هر گروهی پیروز-و چرخ اعدام بدون محاکمه براه افتد و خون خون خون!! آن انقلاب هم مثل ۱۳۵۷--تبدیل.به-------آن------قلاب ...خواهد شد-- تردید نکنید!!حتا اگر به خون خواهی ۱۰۰۰۰۰ اعدامی باشد!!!!!!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 15:39
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
خاک بر سر یکعده از ایرانی های کثیف و و طن فروش و احمق بکنم که به هر قیمتی حاظرند با کمک دول خارجی این رژیم منحوس را با آخوندهاش بیرون کنند و فردا مانند همین وحشی ها به جون یه عده دیگه ایرانی بیوفتند و کشور را دو دستی تقدیم جهانخوارها بدن. خوب توجه کنید به این چیزها ، هیچ دولت ثالثی برای آزادی و رفاه شما نمیاد قدم به میدان بگذاره. فقط به دمکراسی فکر کنید و نه به شخص یا سازمان و حزب خاصی تا بتونیم با کمک هم یک ایران آزاد و دمکرات و بری از هرج و مرج داشته باشیم. در رابطه با صدام و قذافی و اسد دیدیم چی شد.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:45
ba ham bashim - آذربایجان - ایران
دیدن چنین صحنه هایی نه به معرفت و علم سیاسی ما کمک میکند نه اثر مثبت دیگری دارد. دلخراش که هیچ، غیر انسانی و وحشیانه است. من آن را ندیدهام و نگاه هم نخواهم کرد. هیچ دلیلی برای دیدن آن نمیبینم. متاثرم از این که این ویدئو یک لحظهٔ هیجانی کوتاهی را با گرفتن یک جان، یک زندگی، فراهم میکند. دیدن این صحنهها جز این که غریزهٔ جنایتدوستی را در ما پرورش میدهد اثر دیگری ندارد. اعدام غیر انسانی است. هیچ انسانی حقّ گرفتن جان یک انسان دیگر را ندارد. تحت هیچ شرایطی. مشتری و مصرف کننده این صحنهها نباشیم.
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 20:28
STING68 - گنبد - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه..............تو هم روحت و وجدانت رو با دست های اندیشه ای و ساختگی غرب خفه کردی..............نمیتونی تاثیر بزاری چون وزنی نداره اعقایدت
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:00
raha2022 - اهواز - ایران
مهم - بروکسل - بلزیک - دوست عزیز بشار اسد وپدرش حافظ اسد 51 سال بر سوریه دیکتاتوری میکنند . نه 40 سال
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:45
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ba ham bashim ---من هیچگاه فیلمهای این گونه را نمیبینم چون روی اعصابم اثر میگذارد از روی تیتر کامنت نوشتم---چند ساله پیش یک ویدئو بود که در عراق اعضای کثیف! القاعده چند همجنسگرا را در چاله یی انداخته رویشان بنزین و بعد آتش زدند مدتهای زیادی رویم اثر گذشت!!
یکشنبه 22 مرداد 1391 - 22:03
Farokhzad - کنت - انگلستان
کسانیکه خوشحال شدن از این تصاویر واقعا شرم بر انها که با خشونت موافق هستند چه فرقى میکنه شما هم مثل اسد و خامنه اى ادمکش هستید براستى که سید برازنده شماست چراکه خوى عرب تازى تو رگها تان هست شرم بر شما که به اصطلاح ازادیخواه هستید واى به ان مردمى که دل به شما ها خوش کنند
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 04:21
Farokhzad - کنت - انگلستان
یا على مدد!!!شما تا حالا نخواندى اعراب مسلمان وقتى به ایران امدن چقدرانسان را کشتن ؟؟؟ واقعا جاى تاسف هست شما اگر کتاب دو قرن سکوت نوشته دکتر عبدالحسین زرین کوب که سال ١٣٣٢ نوشته را خواندى انموقعه متوجه جنایات تازى ها که همشان مسلمان بودن خواهى شد البته حق میدم به انهایکه در ایران هستن دسترسى به این قبیل کتاب ها سخت هست و جرم داره دقیقا این گفته شما حکایت شخصى هست که راجب خمینى چیزى نمیداند راجب جنایاتش چراکه در ایران مشتى دورغ در مورد او نوشته و میگویند ولى خارج از ایران هزاران مدرک جنایت خمینى هست و میتوانى بخوانى درد ما هم اینجاست که کتاب را از هموطنانمان دور کردن و کلى خرافات بر سر مردم وارد کردن شرم بر تازى ها و تازى پرستان
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 04:41
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
با وجود عرب، خاور میانه هیچگاه روی صلح و آرامش را نخواهد دید. یک مشت جنگ طلب تشنه به خون همدیگر که کارشان نفرت پراکنی و دشمنی است.
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 10:56
ba ham bashim - آذربایجان - ایران
آرتمیس، پاریس، فرانسه - بله، متأسّفانه خللاقیت این دیومنشان از این تجاوز نمیکند که از امکانات تکنولوژی مثل اینترنت، تویتر، یوو تیوب و مانند آن استفادهای بهتر از این بکنند. تا آنجا که میدانم اولین بار چنین استفادهای از طرف القأعده بود که سر افراد ربوده شده آمریکایی و غیره را میبریدند و با استفاده از امکانات اینترنت در معرض چشم دیگران میگذاشتند. اگر اشتباه میکنم مرا اصلاح کنید ولی فکر نمیکنم کسی دیگر غیر از عربها این ابتکار را داشت. عربها بودند، جمهوری اسلامی (یعنی باز همان عربها) و عمال آنها و سعودیها در کشورهای استقلال یافته! شمال ایران مثل چچنیا و غیر. هر جا هست در هر حال کارگردانش و قهرمانهایش همیشه عربها هستند. و البته چندین مورد آمریکایی... دیدن روزمره این صحنهها آدم را به پذیرش جامعه اسلامی و طالبانی انعطاف میدهد.
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 11:49
parastooeshge - توکیو - چاپان
اسیر کشتن هنر نیست. اما وضیعت اینهاراباید درک کرد و هر طرف گلوله می بارد برادران سوریه برای ازادی موفق باشید
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 13:44
raha2022 - اهواز - ایران
STING68 - گنبد - ایران - شما که بالای گنبد نشسته اید . ممکن است بفرمائید عقاید شما چقدر وزن دارد ?
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 16:33
malek khorshid - روتردام - هلند
مرگ بر جمهوری اسلامی و دست اندرکاران جانی ان. یاشاسان اذربایجان.
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 17:34
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
Farokhzad - کنت - انگلستان / خانم یا آقای نسبتا محترم فکر کنم دچار توهمید ! اطلاعات شما از دین اسلام مبین اسلام هم به کلی غلطه. امیدوارم از روی تعمد خود را به خواب نزده باشید چون در آنصورت بیدار کردن شما امکان پذیر نیست ! این که دکتر عبدالحسین زرین کوب چی گفته برایم اهمیتی ندارد او می تواند برای خودش نظر بدهد مانند شما که رو هوا نظر دادین! ولی نوسنندگان دیگری هم هستند که بصورت مستدل نظرات ایشان را رد کرده اند و تعداد آنها هم یک دو تا نیست که برایتان بنویسم . البته شاید شما دوست داشته باشید فقط نظراتی را بخوانید که با فکر شما سازگاری داره و بقول معروف آن آهنگی به گوش شما دلنشینه که به خواب شما آسیبی نرسونه ! منظورم خواب غفلته دوست عزیز ! ضمنا سعی کنید کمی هم ادب و نزاکت را در کامنت تون رعایت کنید و بجای اهانت و توهین فقط نقد کنید البته اگر به تمدن ایران تعلق دارید!
سه شنبه 24 مرداد 1391 - 06:18
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
Farokhzad - کنت - انگلستان/ .. اینکه نوشته بودید اعراب وقتی به ایران آمدن چقدر انسان را کشته اند !؟ اگر منظورتان این است که در حین جنگ عده ای کشته اند ؟ خب ، معلومه که در جنگ حلوا که خیرات نمی کنند ! ما ایرانیان هم وقتی جهان گشائی کرده ایم خیلی ها را کشته ایم ! چون جنگ و دعوا یعنی کشتار و خونریزی ! و این اجتناب ناپذیر است ! حتما شما اهل یزد و کاشان هستید که دعواهاشون نهایتا با چندتا ناسزا خاتمه پیدا می کنه !؟ ولی دوست عزیز واقعیت زندگی بشر چیز دیگری است و متاسفانه جنگ و دعوا قطعا کشتار بهمراه دارند و حتی الآن در قرن 21 هم اینگونه است حالا چه برسد به حدود 1500 سال پیش که شدیدتر هم بوده . در جنگ گناهکار و بیگناه با هم کشته می شوند ! و احتمال اینکه چنین اتفاقی آنموقع رخ داده هست ولی چاره ای غیر نبوده و اگر شما هم بودین همین کار را مکردین وگرنه خودتون کشته می شدید !.
سه شنبه 24 مرداد 1391 - 06:34
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
malek khorshid - روتردام - هلند / دوست عزیز بهتره بجای مرگ از درود استفاده کنیم و لذا « درود بر ایران و ملت متحد آن که برای پاسداری از آن در مقابل دشمنانش تلاش می کنند. » و باز هم دورد بر ایران و....... « یاشاسان ایران » « نه چیز دیگر غیر از آن » !
سه شنبه 24 مرداد 1391 - 06:43
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
metti - تهران - ایران / میگم خودتو قاطی مردم ایران نکن ! و از طرف مردم ایران هم وکیل نباش ! مردم ایران که مانند تو وحشی نیستند ! من در دوره سربازی هم که دراهواز بودم و اسیر عراقی می گرفتیم و علیرغم اینکه بعضیها از آنها بعثی بودند هرگز کسی جرآت نداشت با آنها رفتار بد داشته باشه ! من خودم شاهد بودم که در یک مورد خاص متاسفانه یکی از رزمنده ها می خواست اهانتی به یک اسیر عراقی بکنه سایرین نذاشتن ! جدا از بحث اسلامی برخورد مودبانه با اسیر تا جائیکه من اطلاع دارم ما ایرانیان قبل از اسلام هم بد سابقه نبودیم و رفتار خوبی با اسراء داشتیم ولی تو نمی دانم که ریشه ات به کی بر می گرده که چنین نظر احمقانه ای را ترویج می کنی! عامه مردم از جمله اینجانب هرگز مانند شما فکر نمی کنم . مواظب نظراتت باش چون دنیا دار مکافاته و ممکنه این بلا سر شما هم بیآد ! بقول معروف چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی !
سه شنبه 24 مرداد 1391 - 07:01
ba ham bashim - آذربایجان - ایران
عبدالحسین زرینکوب از معتبرترین تاریخنویسان ایران است و نوشتههای او از معتبرترین کتابهای تاریخ، با ارزشی در حد سند. طبیعیست هیچ تاریخنویس عربی نمیآید خود و قومش را انکار کند و واقعیّاتی که هر روز تاریخ دارد تکرار میشود و به اثبات میرسد را حاشا نکند. اما حتی تاریخنویسان دیگری هستند که کشور آنها امروز یکی از کشورهای عرب شمرده میشود و نظر آنها هم نسبت به اعراب بهتر از نظر ما ایرانیها که یکی از ملتهای قربانی خصم تجاوزگر و خونخوار عربها هستیم نیست. یکی از آنها تاریخنویس بزرگ تونسی است به نام "ابن خلدون" که به کرار با کلمه "عصبیت" به عربها اشاره میکند و در مقابل ایرانیها را مردمی متمدن میشمرد. عجیب هم نیست که این تاریخنویس مورد تننفر اعراب قرار گرفته است. تاریخ ابن خلدون به نام او معروف است؛ "تاریخ ابن خلدون" که به احتمال زیاد در ایران جمهوری اسلامی نایاب بلکه ممنوع است.
سه شنبه 24 مرداد 1391 - 21:17
danial nabi - استكهلم - سوئد
اینها نقشه آمریکا و اسرائیل خبیث است که مسلمین را به جان هم بندازد، ننگ بر آنها.
پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 08:36
Farokhzad - کنت - انگلستان
یا على مدد من با نظر شما کاملا مخالفم شما کتاب هاى مثل قران را واقعى و کتابهاى که افشاء کننده در مورد ادیان را بیخود میپندارید من هیچ وقت نمیتوانم کتاب أفرادى مثل خمینی گجستک را بخوانم که همش به شکم و زیره شکم کار دارد و حال بیایم کتاب فریختگانى چون دکتر زرین کوب و شجالدین شفاء که فقط در کتاب تولدى دیگر که برگرفته از ٣٠٠ دانشمند هست را رد کنم امیدوارم که خرافات مذهبى به شما اجازه یک بار فارسى خواندن قران تان را بدهد بدون ترس و وحشت از ان دنیا افسوس شرم بر تازى پرستان و تازى یان
پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 22:10
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
Farokhzad - کنت - انگلستان / اینکه با نظر من مخالفید ایرادی نیست ولی از اینکه درست یا غلط به دیگران اهانت شود این غلط است و من با این نوع نگرش مخالفم و هرکس باشد هم فرقی نمی کند . اما در خصوص کتابهای مقدس از جمله قرآن افرادی مانند زرین کوب یا هر کس دیگر نمی توانند به این راحتی نظر بدهد چون صلاحیت علمی آنرا ندارند و ضمنا جای طرح این مسائل هم در جامعه و بین مردم عادی نیست بلکه باید در محافل علمی روی آن بحث شود. اینها موضوعات معنوی هستند و با مقایسهای مادی قابل اندازه گیری نیستند کسانی که بوئی از عرفان نبرده اند چگونه می توانند رو قرآن و پیامبران و ائمه اطهار نظر بدهند.مثل اینکه در خصوص مسائل فنی رشته های مختلف از جمله مهندسی ، ریاضیات ، فیریک و.. یکی بخواهد نظر کارشناسی بدهد در حالیکه با اصول اولیه آن رشته بیگانه است . ادامه دارد
جمعه 27 مرداد 1391 - 10:00
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
Farokhzad - متاسفانه اینها عوام فریبی است که عده ای سعی دارند به این وسیله برای خودشان پیرو جمع کنند! البته عوام فریبی به این مفهوم نیست که الزاما عوام جذب اینها می شوند بلکه ممکن است آدمهائی از جنس خودشان هم جذب آنها شوند و دکتر مهندس و آخوند باشند! مسائل دینی مانند سایر مسائل علوم افراد متخصص خودش را می خواهد و اینگونه نیست که هر کسی بتواند نظر بدهد ! چون آنوقت می شوید احمدی نژاد که با تحصیلات در رشته عمران که نهایتا بدرد شهرداری می خوره میآد رئیس جمهور کشور می شود و بدون بکار گیری مشاوران توانا رشته علوم سیاسی و مذهبی روی همه چیز نظر می دهد و ملتی را بدبخت می کند ! یا وضعیت خامنه ای و بقیه هم همینطور هست و اینها ریشه فرهنگی دارد و متاسفانه در فرهنگ ایرانی هم چاپلوسان جایگاه دارند و همه چیز برعکس برداشت می شود در حالیکه نه قرآن چنین گفته و نه ائمه اطهار اینقدر که اینها تشنه قدرتند، بودند ! بعلاوه قرآن مجید یک کتاب معنوی است و نیازهای جنسی مطرح شده در آن هم در راستای تعالی معنوی انسان است و نباید سرسری روی این مسئله قضاوت کرد چون مسائل جنسی بخش مهمی از زندگی بشر است
جمعه 27 مرداد 1391 - 10:15
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
Farokhzad - کنت - انگلستان ولی متعجبم که چرا برخی از جمله شما که با دین مخالفند پیش خودشان فکر می کنند خیلی باسوادتر هستند و خودشونو دانشمند و اهل مطالعه تصور و دین داران را نادان و بیسواد فرض می کنند ! ؟ به من توصیه می کنید که یک بار قرآن را فارسی بخوانم در حالیکه من حداقل 4 بار قرآن را از اول تا آخر به فارسی و عربی دقیق خوانده ام و بعلاوه بارها هم سوره های مختلف آنرا با فارسی و عربی و انگلیسی خوانده ام و ترجمه کرده ام که اگر آنها را هم حساب کنید حداقل من هر سوره را بصور متوسط حداقل 10 بار خوانده ام . معارفی در قرآن هست که در هیچ جا و در هیچ کتابی نیست . البته درکش برای کسی که از معنویت و عرفان خبری ندارد و در تعصب جاهیلیت و نژاد پرستی غوطه ور است قطعا سخت لست ! برخی از نژاد پرستان می گویند که مثلا چرا قرآن عربی است و فارسی نیست ! قطعا برای چنین افراد نژاد پرست سخت است که غیر خودشان را ببینند و معانی عمیق قرآن را درک کنند!
جمعه 27 مرداد 1391 - 10:27