بحران مسلمانان آواره در برمه
+117
رأی دهید
-131
بی بی سی : ایران از جامعه جهانی خواسته ابعاد بحران انسانی قوم مسلمان روهینجا در برمه روشن شده و اقدامی عملی در این باره انجام شود.
|
جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.
|
با احترام - منچستر - انگلستان
امریکا و متحدانش کجا هستند بس که از حقوق بشر دفاع کنند حالا یک عده می گویند ترویست ان جاست یا ایران انها را می کشد و امریکا از مظلومها دفاع میکنند .اقایان مخالف اگر دین ندارید حداقل ازاده باشیند
جمعه 30 تیر 1391 - 09:38
saman1 - تهران - ایران
دل آدم به درد میاد از این همه بی داد و ستم که به انسانها میشه،لعنت به همه کسانی که با یک فریب بزرگ به نام دین این طوری باعث عذاب نوع بشر شدن،فریب بزرگی که هزاران ساله انسان به خاطر اون تو رنج و عذابه و انگار پایانی برای اون نیست،لعنت به همه ادیان
جمعه 30 تیر 1391 - 09:39
فراوانی - قطر - قطر
هر جا اسلام باشد همینه چون مسلمان همه را کافر ونجس میداند در حالی خود از همه بدتر است
جمعه 30 تیر 1391 - 10:04
perser68 - فلوریدا - امریکا
جمهوری فاشیستی اسلامی چرا دلش برای چچن نسوخت؟ننگ به خامنهای قاتل!چرا دلش به حل مردم خودش نمیسوزه؟ایرانو داره تو لجن غرق میکنه!bavar88کجایی؟
جمعه 30 تیر 1391 - 10:07
فراوانی - قطر - قطر
در دارفور میلیونها انسان بی خانمان شدن هزاران نفر را مسلمانها کشتند این رامین آقا یک کلمه حرف نزد در آذربایجان ارمنیها هزاران نفر را قتل عام کردند یک میلیون نفر را بیخانمان کردند جمهوری اسلامی جیکش هم در نیامد حالا اینهاشدن طرفدار حقوق بشر درواقع یعنی طرفدار حقوق مسلمین چون انسانها خارج از دین اسلام انسان محسوب نمیشوند.
جمعه 30 تیر 1391 - 10:08
STING68 - گنبد - ایران
الهی بمیرم براشون الان چه درد و زجری میکشن این انسان های شریف و محجور .....................حقوق بشر هم که تشنه به خون تمام مسلمانان هست و ابزاری برای باجگیری و تخریب وجه و جایگاه هر کشوری که میخواد مستقل و خود مختار از حاکمیت و قیومیت امریکا و انگلیس باشه.....................لطفا این قشیه رو پیگیری کنید.
جمعه 30 تیر 1391 - 10:25
bita tehrani - ونکوور - کانادا
۱) امیدوارم همه انسانها فرا از اعتقاد شون امن و آزاد زندگی کنند ۲)ما که نفهمیدیم مردم ایران که خار و خاشاک نامیده شدند،باتوم خوردند،توی زندانها شکنجه شدند،به جرم عزیزشون ازارشون دادند،اجازه تشییع جنازه پیکر عزیزان شون را پیدا نکردن،در غل و زنجیر هستند به جرم عقاید شون،....اینها هم مسلمان هستند یا فقط کلا مسلمونای جاهای دیگه دنیا مسلمان تشریف دارند و کسی نباید اذیت شون کنه؟! شاید هم بسته به اون کسی داره که اذیت شون میکنه،مثلا چین و روسیه اشکال نداره مسلمونا رو بکشن،ولی مثلا اسرائیل غلط میکنه؟!
جمعه 30 تیر 1391 - 09:32
OnLine. - تهران - ایران
بیتا تهرانی - ونکوور - کانادا حرفت کاملا منطقیه ،منم نظره شمارو دارم.
جمعه 30 تیر 1391 - 11:04
hamed1965 - لیستر - انگلستان
جرم ما چیه که مسلمانیم
جمعه 30 تیر 1391 - 11:16
kara - روتردام - هلند
جنایت جنایت است و فرقی نمیکند چه کسی مورد ستم واقع شده. اینهم یکی دیگر از میلیونها جنایتی که در طول تاریخ توسط ادیان و مخصوصاً اسلام رخ داده است. اما آیا اتفاقات برمه نسل کسی شبیه جنایات مسلمانان در دارفور است؟ در برمه افراطیها انتقام جنایت چند مسلمان میگیرند و دولت این کشور نیروی نظامی فرستاده تا به درگیریها پایان بدهد اما در دارفور اعراب سودان با تشکیل لشکر شتر سوار مسلح صدها هزار سیاه پوست فقیر و بی پناه را کشتند و ۲ میلیون نفر را آواره کردند، دولت سودان هم در کنار اعراب ایستاد و به آنها کمک کرد. صدایی هم از هیچ کشور اسلامی بلند نشد. ضمن اینکه کشتن ۵۰ مسلمان برمه ای محکوم است نسل کشیهای طول تاریخ اسلام هم باید محکوم کرد. از ایران و مصر بگیر تا دارفور و اسپانیا و بالکان.
جمعه 30 تیر 1391 - 11:35
Secular - لندن - بریتانیا
تعداد زیاد ادیان نشان میدهد که دین یک دروغ وتوهم بیشتر نیست. اقای مهمانبرست: تو اکر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
جمعه 30 تیر 1391 - 11:49
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه
bita tehrani - ونکوور - کانادا. بیتا جان اینها فقط چشم اسلامیشان در مورد مسلمانان و ظلم به آنها بینا است!! مطمئن باش اگر ۵۰۰۰۰۰ مسیحی و ادیان دیگر به دست اسلامیون سلاخی میشدند این بیشرفها جیک هم نمیزدند!! تو گویی ایران اسلامی سوئیس و مردمش در دموکراسی مطلق!!!!! که اینها به فکر ان سر دنیا هستند آمار کشتار هم همه از سوی سایتهای اسلامیست یک کلاغ ۱۰۰۰۰ کلاغ! در اخبار رسانهها بود که ۸۰۰ اسلامی به انتقام تجاوز یک اسلامی به زن بودایی کشته شدند!!! کشتار مطرود از سوی هر آشغالی باشد!! ولی اینها از خواهر زینبهای سایت تا برادران فقط وظیفه دارند اسلام عزیز را ماله کشی کنند از سوی باباجان ملا!! به آنها گفته شده اگر ۲ فحش به رژیم هم بدهید مهم نیست اسلام را تثبیت کنید!!!
جمعه 30 تیر 1391 - 11:46
STING68 - گنبد - ایران
فراوانی -قطر -اسرائیل .............مزدور حکومت باد شاهی و خونخوار ال جانی قطر " شما ادمکش های وهابی قلب سیاه و خبیثتون تشنه به خون تمام مسلمانان شریف دنیاست" شما خاندان ال جانی در سوریه و عراق و افغانستان و پاکستان هر مسلمان شیعی رو که دیدین به جرم صداقتش ازاد مردیش و باج ندادنش به دیکتاتورهای ال جانی و ال صهیون و ال سعود سر بریدید و از جنایت هاتون فیلم گرفته و برای شبکه های ماهواره ای با افتخار پخش کردین.................ننگ بر تو عرب بی وجدان وهابی
جمعه 30 تیر 1391 - 11:37
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه
hamed1965 - لیستر - انگلستان. جرم تو اگر اسلامی واقعی هستی؟؟؟ مجازات !!!به دلیل کشتن صدها هزار ایرانی در مدت ۱۴۳۳ سال فقط در ایران!و تخریب بنیان فرهنگی ایران و هزار کوفت و زهر مار دیگر! بقیه ی جهان پیشکش!!!
جمعه 30 تیر 1391 - 12:13
rastgu - دوسلدورف - آلمان
saman1-تهران-ایران. آفرین به تو ( شما ) که گل گفتی و فریب دین را نخوردی و نمیخوری. برای رد کردن دین باید خیلی کارهای روشنفکری روی آدمهای اکثراً کم سواد یا بیسواد و فقیر کرد در دراز مدت. خودت بهتر میدانی که حکومتهای ضد مردمی منافع شان نیست که مردم دین دار نباشند. همین ایران خودمان را نگاه کنیم که یک مشت ملای احمق سر قبری فاتحه خوان چطور با دین باوری مردم ایران برای خودشان کار و کاسبی راه انداخته اند صاحب تاج ( اگرچه عمامه ) و تخت ( تخت قدرت ) شدند. مردم ساده و نا آگاه هم شاید آلترناتیو دیگری را نمی شناسند دست از باور دینی شان برنمیدارند. مسلمانها تا زمانی که خودشان به قدرت نرسیدند فریاد از مظلوم بودن و بینوایی میزنند اما وقتی که خود به قدرت میرسند تجربه تلخ جمهوری اسلامی ایران نشان داد که چه قاتلها و جنایتکارهایی هستند. برای همین دین اسلام و مسلمانها در چشم مردم دیگر نقاط جهان خیلی با چشم شک و تردید و بد نگاه کرده میشوند ( بخاطر ترورها و تروریستهای اسلامی ). اگرچه رنج و عذاب هر انسانی دور از دیندار بودنش یا نه باید همدردی و کمک همه آدمها را برانگیزد.
جمعه 30 تیر 1391 - 12:22
پروردگار - تهران - ایران
یه شبه که یه ملت حمله نمی کنند پنجاه نفر رو بکشند حتما سالها بوی .... رو تحمل کردند حالا با این اتفاق صبرشون لبریز شده مثل قضیه یزد و حمله به افغانها
جمعه 30 تیر 1391 - 12:22
فراوانی - قطر - قطر
ATING68 من لا مذهب هستم افسار هیچ مذهبی را به گردن ندارم مثل شما در ضمن آدم باش فحاشی نکن آرام باش اگر مخ توی سرت داری فکر کن تا روشن بشی بدبخت ولایت زده شیعه .....
جمعه 30 تیر 1391 - 13:06
pezhman - وین - اتریش
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. دوست عزیز بسیار زیبا جواب دادید.باید اضافه کنم این درگیریها ریشه در تخریب مجسمه بودا در بامیان افغانستان و تخریب معابد هندوها طی هزار و چهارصد سال توسط مسلمانان دارد..این کودکان در واقع قربانی تجاوز مسلمانان هستند.اینها مسلمانان سنی بنگلادشی هستند.که به زمینهای بودایان تجاوز نموده اند.تحریک کننده مثل همیشه مسلمانان متجاوز بوده اند. ایکاش در ایران هموطنان کرد و بلوچمان بخاطر سنی بودن اعدام نمیشدند.و اجازه ساخت مسجد در تهران وقم و مشهد و سایر نقاط ایران را داشتند.چچنها را روسها کشتند صدایمان در نیامد.شیعیان را در آذربایجان(اران) کشتند و در کهریزک بیسیرت کردند.باز خدا پدر آمریکا را بیامرزد که صربهای همدینشان را با زور اسلحه سر جایشان نشاند تا مسلمانان در یوگسلاوی را نکشند.همین مسلمانان سنی برمه اگر به ایران میآمدند.حق ساختن حتی یک مسجد سنی را نداشتند. https://www.youtube.com/watch?v=so62J4NxJJMfeature=related
جمعه 30 تیر 1391 - 14:12
STING68 - گنبد - ایران
* بودا و هندوی که بت پرستن و گاو و سنگ و مجسمه رو بت میکنن و میپرستن و روزه سکوت میگیرن و غذای خوب نمیخورن رو کمتر حلوا حلوا کنییییییییید بی انصاف ها *
جمعه 30 تیر 1391 - 15:57
khane_iran - تهران - ایران
آره وقتی به همه نجس میگن و کثیف حالا بخورن ، خدا جای حق نشسته ، وقتی به همه توهین میکنن و میگن غیر مسلمان باید کشته شه حالا تحویل بگیرن، این از سوریه ، این از لیبی، این از مصر، تونس، و.......هر چی گفتن مرگ بر اسرائیل سر خودشون اومد ، هیچ کس نباید به یه قوم توهین کنه واگر نه میخوره تو سر خودش هر چی نفرین کرده
جمعه 30 تیر 1391 - 16:22
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه
pezhman - وین - اتریش. دوست گرامی --من موافق کشتن هیچکس حتی حیوانات!! نیستم و وجه اشتراک من با فلسفه ی بودا و دالای لاما اینست!!! ولی باور کنید آنچنان از تروریستهای اسلامی متنفرم که مرگشان مرا خوشحال میکند-- باور میکنید? که سعی میکنم حتا پشه و مگس را بی آنکه بکشم از خانه بیرون کنم؟؟ ولی این کثافتها کاری کرده اند که به آنان مثل ویروس مینگرم!!هر روز در گوشه ای از جهان حداقل یک تروریست خود را منفجر-- بی آنکه فکر کند آیا کودک شیر خو اره یا جوانان در- خیابان- بازار- اتوبوس- هست و گناهشان چیست---تهوع آور اینکه اگر وعده ی سکس با حوریان بهشت و قصر و جویهای شیر و عسل نبود این ترورها هم نبود!!مرگشان باد
جمعه 30 تیر 1391 - 16:14
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه
STING68 - گنبد---چون بی سواد و لمپن هستی این را مینویسم----بودا---زردشت---هیچیک موافق کشتن انسان و حتی حیوان !!!!!نیستند!!! و کار این گروه ربطی به آموزه ی بودا ندارد--- آنها هم لمپن هستند..همان گونه که کشتار مزدکیان و مانویان در تاریخ باستان ایران ربطی به...گاتهای زردشت نداشت!!! ولی بینوای فکری کلیه ی کشتار در جوامع اسلامی به دستور مستقیم خدای خونخوارتان و کتاب دینتان است!! شما مخالف تمدن و انسانیت هستید---کهریزکیهای ۱۰۰۰ چهره!! -ایران ما را به گند کشیده اید ..بس کنید!!
جمعه 30 تیر 1391 - 16:25
pezhman - وین - اتریش
STING68 - گنبد - ایران. منظورت از غذای خوب چی بود.؟ ...
جمعه 30 تیر 1391 - 16:53
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه
STING68 - گنبد - ایران. ماهاتما گاندی-مبارزه با امپراتوری انگلیس را با اتکا بر ---آهیمسا<<عدم خشونت< سازمان داد و پیروز شد ولی فریب محمد علی جناح مارمولک را خورد و پاکستان کنونی به وجود آمد که مرکز خل و چلها ی اسلامیست و در همان هند کشتار نزدیک به ۲۰۰ نفر را سازمان دادند!! در نیو یورک میگوئید خود آمریکا در کشتار ۳۰۰۰ نفر دست داشت بر فرض محال که چنین باشد!!! تروریستها ۱۹ مسلمان .... بودند---در یکی از هواپیماها که سر میهماندار را بریده بودند چند کودک در هواپیما ضجه میزدند!! مجسم کن!!!!!!----ویوا سوسک مارمولک پرستی!!!!! مرگ بر دینت خدایت!!!
جمعه 30 تیر 1391 - 16:35
pezhman - وین - اتریش
STING68 - گنبد - ایران.. اگر منظورت سوسمار و ملخ است. باید بگویم: محمد هم سوسمار و ملخ میخورد. و عربها هنوز هم مار و مارمولک میخورند. اگر مسئولین سایت. این لینک را سانسور نکنند. مدرکش را برایت میفرستم. https://www.youtube.com/watch?v=IA4KG0ixzJk
جمعه 30 تیر 1391 - 17:14
romano - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه در کتاب دینی مسلمانان دستور دفاع داده شده و زمان جاهلیت عشیرهها بارها حملههای مکرر داشتند و این دستورات لازمه زمان خود هستند و در زمان خود مقبولیت دارند و در زمان دیگر بی معنی در ضمن حکومتی که از بالا تا پایین خود حتی یک نفر چهره ممتاز فکری ندارد نمیتواند دلیل حق بودن اعتقاد مسلمانی مثل خیام، دهخدا فیروز نادری، سینا،خیام یا هزار چهره دیگر باشد و تنها یک حکومت فحاش و بد اخلاق است که هر موقعیتی را به مصلحت خود تعریف دینی میکند. شما در بکار گیری کلمات بسیار بی پروا هستید ولی جالب است در دنیای دن کیشوتیزم خود آنرا دفاع از ظلم و صدای من خاموش نمیشود میگذارید که مرا یاد یک شعار دو دختر زیبا بر ضد جنگ عراق انداخت و آن این است جنگ برای صلح مانند .. برای دفاع از بکارت است! حرف حق نیاز به فحاشی ندارد و در احترام به مسلمانان بسیار مودب باشید یک انسانند دو دین خود را خود انتخاب نکردهاند سه 99.99% آنها به شما نه ظلم کردهاند و نه فحاشی چهارم بسیار دل دارد که بگویدولی تو فحاشی ادامه ....
جمعه 30 تیر 1391 - 17:15
romano - تهران - ایران
کلا عربده کشی و فحاشی دلیل حق نشاندادن و وانمود کردن بسیاری از خانوادههای با زمینه مسلمان و .. های امروز است که نه امروزی هستند و نه مسلمان سنتی در روزگار کهن اولین سوال اعراب بدوی در مورد فیزیک هسته ایی نبود و از پیامبرشان که نه آیت الله نه حجت اسلام نه پاپ و .. بود بلکه در کتاب خود به عبد از آن نام برده شده میپرسیدند که تکلیف زنهای من چه میشود و او قصد داشت مانند مسیح پاک انسانها را با همان چیزی که هستند آرام و رام کند می گفت آن سنتتان جای خود ولی به قواعدی باید پایبند باشید که در دوران باستان رشد بزرگی برای مردم حساب میشد همانطور که در زمان مسیح مردم در کلوزوم گرد هم میآمدند تا سکس و تکه تکه شدن انسانها را توسط آیین گلادیاتوری ببینند و دلشان خنک شود اما نمیشد پس چیزی کم داشتند که مسیح و محمد به آنها دادند. ادامه ...
جمعه 30 تیر 1391 - 17:26
romano - تهران - ایران
دین من این را میگوید و به مال یتیم جز به شیوه ای که بهتر است نزدیک نشوید تا به حد بلوغ خود برسد (پس عمر انسان باستان کم بود و حق کودکانش را می خوردند)، و پیمانه و ترازو را عادلانه به تمام بدهید (پس دزدی میکردند و حق کش بودهاند)- ما هیچ کس را در عقاید و اعمال جز به اندازه توانش تکلیف نمی کنیم (پس انسانها سختشان بوده و هست و ظرفیتشان متفاوت است)- و چون سخن گویید عدالت ورزید (پس دروغ میگفتهاند) هر چند خویشاوند باشد(پس پارتی بازی میکردهاند)، و به پیمان خدا به کمال وفا نمایید ( که این عهدها را میشکستهاند). اینهاست که خدا شما را بدان سفارش نموده (پس نه به جهاد و حسن و حسین خوری) شاید متذکر شوید. شما میتوانید مجددا با هوار کشی همراه با فحش خود ( که عجیب این پدیده در میان خارج نشینان عمومیت دارد فحش میدهم عربده میکشم پس هستم! شباهت عجیبی با اسلام نماهای ایران دارد) در نامهای به پاسخ من و با عنوان حاج آقا و .. شروع کنید اما بخداونید خدا شما دارید بزرگترین خیانت را به این ملت میکنید ادامه ...
جمعه 30 تیر 1391 - 17:31
romano - تهران - ایران
یک آن جمعیتی که در سپاه ایران هستند و از این حکومت ناراضی میترسانید که بله اگر من روزی در مقابل این حکومت بایستم حتما پس فردا این فکول کراواتیها میآیند و دین و همه چیز را نابود میکنند و فرزندان من از دستم میروند و اینها هم چیزی بدتر از آخوندها هستند دوم مهمترین جنایت امثال شما این است که راه را مجددا با فحاشی برای اصلاح طلبهای بظاهر مسلمانهای سکولار شده امروز که قربانش بروم هم اکنون در لندن و آمریکا از جمهوری اسلامی جدا شدهاند باز میکنید و فردا آنها همین کنند که در عراق امروز عدهای کت و شلوار پوش دارند میکنند و قربانش بروم ملت ما هم که عاشق امام حسین و شخصی مانند مهاجرانی مجددا میشود روشنفکر آنها روزنامه باز میکند تا شما بیای بجنبی پنجتا زد خود را در خیابان چاقو میزنند (احتمالا یکیش من باشم) و در روزنامه هم از پیشرفت منتها به روش جدید (دیدید دیگر فریبا داودی مهاجرها را). سوم عربده افکنی که برای هرکسی غیر از خود لمپنیزم محسوب میکنی در ایران به سطح روستاها که برسد میشود قتل! و وای که روزگار برگردد شورش 57 دیگری میشود و تر و خشک باهم میسوزد. ادامه ...
جمعه 30 تیر 1391 - 18:44
romano - تهران - ایران
من ماندهام شما (شمای نوعی) بابا چه اصراری دارید بنویسید در حالیکه نه سواد دارید نه کسی را میتوانید خط بدهید نه هنری دارید آیا شما کاری دیگری جهت براندازی بزرگترین دشمن این مردم ندارید. راست می گویند خواجه در فکر نقش ایوان است جواب بسیار است ولی آیینم اجازه نمی دهد و زین روی قصه افراط ادامه دارد
جمعه 30 تير 1391 - 17:45
hamed-irooni - سیستان - ایران
آخه شمام اسم خودتونو گذاشتید متمدن؟ این همه زن و بچه تو آتیش سوختند. شما دنبال اینید که اعتقادشون چی بوده؟ چرا ایران اینو محکوم کرده اونو نکرده؟ واقغا معیار شما برای دل سوزی اینه؟ یه عده تروریست پرور که معلوم نیست به کجاها وصلند. تو یه جای دیگه دنیا دارند با خیال راحت تروریست های انتحاری پرورش میدن و جاشون هم امنه. اونوقت شما گناه اونا رو برای اینا مینویسن؟
جمعه 30 تير 1391 - 17:52
Taraneه - کبک - کانادا
STING68 - گنبد - ایران خوب مسلمانان شیعه هم مرده پرست هستن، اگه نیستید، پس اینهمه امامزاده که هر روز به تعدادشون اضافه میشه و کلی پول توشون میریزید به جای این که اون پول رو به فقیر بدید، نشانه چیه؟ ما که مدتهاست آثاری از پرستش خدا در بین مسلمانان تندرو نمیبینیم، چون به خدا قسم دروغ میخورید اما پای امامتون که وسط میاد.. واویلا
جمعه 30 تير 1391 - 17:19
omide por jalal - لسانجلس - آمریکا
perser68 - فلوریدا - امریکا نه تنها در چچن ، بلکه در کشتارِ مسلمین در چین نیز ، اشقلگرنِ اسلامیِ ایران سکوت کردند! قابلِ توجهِ دوستانِ ساندیس نژادی که آمریکا و سازمانِ حقوقِ بشر را مؤاخذه میکنند! البته یادمان نرود که همین دوستانِ مثلا طرفدارِ حقوقِ بشر ! حتا در مورد جنایتِ بشار که اتفاقا بر علیه مسلمین ( سنّی ) صورت میگیرد نه تنها سکوت کرده اند بلکه از بشار اسد حمایت نیز میکنند! واقعا باید از این دوستان پرسید آیا شما به روح اعتقاد دارید؟!! و اما در مورد کشتارِ انسانها در برمه " به هر دلیلی " این جنایت را محکوم میکنیم!
جمعه 30 تير 1391 - 17:23
omide por jalal - لسانجلس - آمریکا
و البته این مساله تجاوز به زنِ بودایی توسطِ مسلمانها خود مقولهای قابلِ تفکر است! به بهروزِ رضا ، کککس و سایرِ مسلمینِ ساندیس نژادی سلام میرسانم!
جمعه 30 تير 1391 - 17:28
pezhman - وين - اتريش
این همه کشور اسلامی،چرا با داشتن الله به این بزرگی و این همه نفت،منتظرند آمریکا همانطور که مسلمانان را در یوگسلاوی نجات داد و مسیحیان همدینشان را بمباران کرد.تا جان مسلمانان را نجات دهد،..بار دیگر بیاید مسلمانان را نجات دهد.!!! مگر آمریکا نوکر شما است که تجاوز و آدمکشی شما را جوابگو باشد.آدم باشید تا مردم دنیا هم شما را دوست داشته باشند.این بچهها که قربانی شدند. گناهش بر گردن کسانی است که دختری را مورد تجاوز و سپس به قتل رساندند... ضمنا اگر قرار باشد به کشورها به این راحتی حمله کرد دنیا در جنگ خواهد سوخت.همین برمه بخاطر دفاع سازمان ملل از خانم آنگ سان سوچی مدت زیادی تحریم بود. ایران بخاطر کارهایش تحریم است،البته مجامع بین المللی سعی میکنند فشار وارد کنند. ولی نباید گناه را به گردن آمریکا انداخت.مطمئنا در آینده نزدیک شاهد عکسالعمل جهان خواهیم بود.متأسفانه همیشه باید جنایتی صورت گیرد تا جهان واکنش نشان دهد.
جمعه 30 تير 1391 - 19:12
pezhman - وين - اتريش
romano - تهران - ایران. بخش نخست.. ببخشید پابرهنه پریدم وسط،..این حرفهای قشنگ کدامش در زمان محمد ویا بعد از آن تا حالا انجام شد؟ میشه نمونه بیاورید.در عمل محمد مخالف عقیدتی را سر برید. صد تا صدتا زن گرفت به هفت سالها علاقه بیشتری داشت!!. کاروانهای تجاری مردم را غارت میکرد.کی کجا این چیزی که شما میگید پیاده شده که ماهم بدانیم. یک نمونه اسلامی از صدر اسلام تا حالا بیاورید که اسلام مورد نظر شما قابل پیاده شدن در جامعه انسانی است. حتی در زمان محمد هم با قتل و غارت پیش رفتند.نه با دلیل و منطق.. قال رسول الله : اِنَّ اَبوابَ الْجَنَّةِ تَحْتَ ظِلالِ السُّیوُف.ِ درهای بهشت زیر سایة شمشیرهاست...!!!!.
جمعه 30 تير 1391 - 20:21
pezhman - وين - اتريش
romano - تهران - ایران. بخش دوم.... بله این حرفتان درست است که دینی را داریم . پدران بیسوادمان برایمان خریدند. ولی ما باید این کیسه بسته را باز کنیم و ببینیم کدام کالا را باخود یدک میکشیم.سه مطلب را خدمتتان عرض میکنم. یک // پیامبر وظیفهاش صلح و دوستی است. نه قتل و غارت....دوم // زنان( ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه) را باید ارج نهاد.و حرفشان را شنید. زیرا تا کنون حقشان توسط قوانین اللهی مرد سالار پایمال شده. سوم // مطمئن باشید بعد از سر نگونی حکومت ملاها، مذهبیها در سرنوشت کشور نقشی نخواهند داشت.چند قرن باید پاسخگوی جنایتهایشان باشند.
جمعه 30 تير 1391 - 20:24
danial nabi - استكهلم - سوئد
روزی مثل مورچه به دست همین مسلمانان آدم میشوند ننگ بر آمریکا.
جمعه 30 تير 1391 - 20:30
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
romano -یک آبجی زینب چون در همان قسمت هنرپیشه!! شروع به به به چه چه کرد که بله چه قدرت نویسندگی!!!-خیال برت داشت که بله منم رستم داستان!! نخیر آقا آن کس که بی سواد و نابینا هست تو هستی..که آیهها و سورههای کشتن و بچه بازی در دینت را ماله میکشی!! به نفع بقای آخوند!!!! زمین را از خون کافران رنگین کنید---قطع دست و پای دزد را هیچ مسلمانی نمیتواند انکار کند--- الله نصرتتان داد تا آنهایی را که کافرند بکشید--
جمعه 30 تير 1391 - 20:51
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
romano --با زنان مشرک!!!! زنا شویی نکنید---زن برده-!!!!!!!!!!!! مومن بهتر از زن مشرک است(((تایید برده داری))))---آنها را از خانههایشان بیرون بکشید-پارهای را بکشید --پارهای را اسیر بگیرید --الله همه ی اموال-زمینها-خانههای آنها را به غنیمت به شما داد-اینها قسمت کوچکی از جنایات دینت هست.. و سعیدی سیرجانی که امثال تو او را چون--- دشتی--آریامنش..فرخزاد ---سلاخی کردند همینها را گفتند که کشته شدند!!! شرم کن به جای پاچه گرفتن برو مطالعه کن-با بی سواد خواندن من با سواد نمیشوی---بس کن!!!!!
جمعه 30 تير 1391 - 21:03
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
romano - تهران - ایران. شما در موقعیت آن نیستی که میزان سواد مرا تعیین کنی..در قسمت مریلین مونرو به جای آرتور میلر نوشتی جورج ارول!!!!! به جای شوهرش!! در مورد دین خونینت هم به اندازه ی کافی سواد و آگاهی دارم مرا رنگ نکن!!! یکبار نوشتم تو به راه خود من به راه خود! باز دخالت کردی---لابد صادق هدایت-شجاع الدین شفا-- دکتر انصاری-ال دالفک..کورش آریا منش--هم سواد ندارند!! فقط شما از ناف ایران سواد دار شده ای-!! من چون مثل شما خنگ اسلامی نیستم..گذشته از تروریستهای تحریک شده به وسیله ی خدای قاتلت---خواهان مرگ هیچ کس نیستم میگویم این دین کوفتی خودتان را در قلب نگهدارید نه در قوانین!!! که به کله ی بی مغزتان فرو نمیرود!!
جمعه 30 تير 1391 - 20:40
hamed1965 - لیستر - انگلستان
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. من که نکشتتم وبا هرخونریزی مخالفم ومن نمیتونم در قبال همه مسلمانان اظهار نظر کنم ولی چرا ایرانیان از ورود ما مسلمانان جلوگیری نکردند.
جمعه 30 تير 1391 - 21:48
mountainman - استکهلم - سوئد
و هیچ کس فکر نکرد که جنایت جنایت است و همه همدیگر را دشمن دانستند . اینجا برای انسانیت هم نمیشه دل سوزوند . نظرات رو میخونم یکی میگه چون مسلمانه بمیره یکی میگه اصلا به ما چه یکی میگه به زنه تجاوز کرده . یه ایرانی زن افغانی خودشو تو المان کشت و بدنش رو تیکه تیکه کرد ایا از فردا باید همه ی ایرانیها رو اتیش زد؟ ایا بگیم چون یارو ایرانی بوده پس همه ی ایرانیها جنایتکارن؟. شرمنده ی انسانیت
جمعه 30 تير 1391 - 22:46
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
hamed1965 - لیستر - انگلستان. اگر طرفدار خونریزی نیستی-- پس اسلامی واقعی نیستی--اسلام واقعی به وسیله ی طالبان و القاعده و بکو حرام-- و اف آی اس---و گ آی گ-در الجزایر اجرا شد و میشود-مسلمان باش در خانه ی دل-هر دینی و هر فرقهٔای حتی شیطان پرستی--ولی این حق را نداری دینت را شمشیر کنی بر علیه دیگران و در قانون مملکتی!! -در مورد ورود اسلام به ایران..باید بدانی که ۲۵۰ سال بر علیه اسلام در نقاط مختلف ایران مبارزه شد سر انجام.به دلیل خون ریزیهای اعراب و مالیاتهای سنگین/جزیه/ بر جان و مال ایرانی حاکم شدند!همین
شنبه 31 تير 1391 - 00:20
romano - تهران - ایران
pezhman - وین - اتریش تمام احادیث و چرت و پرتهای دیگر در دوره های بعد برای جهانگشایی درست شدهاند چون اصلا جامعه عربستان نه در آن زمان نه حتی در این زمان شمشیر کم نداشت دین آمد شمشیر را کم کند شما فکر میکنی در زمان قدیم مردم بیکار بودند که از مثلا عربستان بکوبند بروند تا اسپانیا (1 سال سفر باید کرد) بجنگند و کشته شوند الا با خزعبلاتی که مفتیهای حکومتی بالای منبر برای خلق الناس میگفتهاند؟ شما هر چیزی غیر از قرآن است (که خود قرآن هم تحریف بسیار دارد) بگذار لای گل دیوار (اینهم حدیث است اصلا معنی حدیث در زبان عربی یعنی چی یعنی حرف محمد یا یعنی داستان مگر لغت نغز ریشه عربی ندارد) ضمنا محمد 23 سال بیشتر نبود اگر مجموع ساعات خواب و .. را کسر کنی چند جلد کتاب حدیث میشود که تازه به روش سینه به سینه منتقل شده باشد؟ هیچ قانون الهی مرد سالار نیست وگرنه الهی نیست و شما هم اکتشاف جدیدی نکردهاید ادامه ...
شنبه 31 تير 1391 - 02:51
romano - تهران - ایران
خانمها سالیان بسیاری است که علیه مردان دارند مبارزه می کنند نه علیه اله که شما الهی آنرا تفسیر کنی کلا بین تصور تا حقیقت که میشود بین حرف انسانی تا الهی تفاوت بسیار است زیرا اساسا مذهب بوجود نمیآید. کدام مسیحی طرف دوم صورت را گرفته تا سیلی دیگری بخورد مگر کشیشان مسیحی مانند مفتیان مسلمان درهای بهشت را در جنگهای صلیبی روی جنگجویان باز نمیکردند؟ پس این عیسی مسیح است این مسیحیت است به هیچ وجه ابدا پیامبر در بیمارترین جامعه آنزمان که به قتل و تجاوز شهیر بود (هنوز هم ماشالله با وضعیت رفاهی بالا هست) و بین آن و انسان غار نشین تنها کمبود غار وجود داشت آمد و قوانین بسیار بدوی را مطرح کرد که برای مردم آنزمان انقلابی فکری محسوب میشد (راست می گی فردا برو عربستان همه مردها رو راضی کن دستشون رو قبل از غذا بشورن ربطی هم به دین نداره). ادامه ...
شنبه 31 تير 1391 - 03:00
romano - تهران - ایران
همه آیه های قتل و غارت قرآن محدود و معدود هستند و اساسا چیزی که به زبان خوش برای یک اقلیت مسلمان به طرف اکثریت انجام میشود چه نیازی به شمشیر و اصلا مگر ممکن است؟!!! الا دفاع کنی. تمام داستان یهودیها دشمن شمایند آیا یهودی امروز است آن قوم صبح طرح دوستی ریخت فردا با دو قوم دیگر شبیه خون زدند (شبیه خون زدن افتخار اعراب است) مشکل مخلوط کردن افکار یا مطامع شخصی با دین داستان یک روز و دوروز و یک دین و دو دین نیست مشکل این است که حکومتی بهره برداری میخواهد بکند مشروع سازی میکند حال یا جم اسلامی یا کره شمالی بی دین یا آمریکای کاپیتالیست کلیسا برو ناکازاکی اندز. هم اکنون حکومت مشروعیت میخواهد به دین چسبیده و جالب است اکثریت معتقد زجر میکشند دین چیزی شخصی و غیر قابل تفسیر و جدای کار دنیوی و سیاسیست اما مذهب خیر. خیلی جالبست گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری حال در زمان جم اسلامی باشد حال شما که فکر میکنید دارید این دین را پاکسازی میکنید که همه خیال است.
شنبه 31 تير 1391 - 03:07
romano - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه شما بسیار خانم حسود و کینه گیری هستی حال اینکه جنتی وقتی شب به خانه میرود دعوای امروزش را فراموش میکند آبجی زینب زبان خودش را دارد و مثل دو خواهر که در یک خانه چقولی خواهر دیگرش میکند تنها نق میزنی چطور تو فحاشی و خوب همه جواب دهند بد (هه هه یعنی دمکرات خلقتون منو کشته) جامعه عربستان بدوی بود و هنوز هم هست ربطی هم به اسلام ندارد دین اسلام چیزیست که در زمان محمد در جامعه وحشی آمد اما مذهب اسلام چیزیست که بعد از او ساخته شد. من به شما توصیه میکنم از امروز موبایلت را خاموش کن و دوست پسرت را هم همینطور سالی یک ماه به کوه برو و تفکر کن غذا هم از غروب نخور به جان خودت که فردا منو میکشی عرب جاهلیت چیزی مانند خودت بود پس باید اول موبایل بعد دوست پسر و . به ترتیب فراموش شوند رفیق محمد بچه باز بلال حبشی شد با آنها در جامعه طبقاتی مکه شروع کرد به غذا خوردن (حتما برای سرباز گیری احتمالا اسپارتاکوس بوده). ادامه ...
شنبه 31 تير 1391 - 03:17
pezhman - وين - اتريش
mountainman - استکهلم - سوئد.. گرامی. هروقت مطلبی را میخوانید سعی کنید تا اخر بخوانید. و آنرا بفهمید.بقیهاش این بود: (اگر قرار باشد به کشورها به این راحتی حمله کرد دنیا در جنگ خواهد سوخت.همین برمه بخاطر دفاع سازمان ملل از خانم آنگ سان سوچی مدت زیادی تحریم بود. ایران بخاطر کارهایش تحریم است،البته مجامع بین المللی سعی میکنند فشار وارد کنند. ولی نباید گناه را به گردن آمریکا انداخت.مطمئنا در آینده نزدیک شاهد عکسالعمل جهان خواهیم بود.متأسفانه همیشه باید جنایتی صورت گیرد تا جهان واکنش نشان دهد). واژه متاسفانه وجنایت و واکنش جهانی همگی نشان از ناراضی بودن من از کشته شدن کودکان است.آنچه که می چربید. حمله به تحریک کنندگانی است که نه برای انسانها بلکه برای مسلمانان دلم میسوزانند.و از جایگاه انسانی سقوط کرده و به گنداب دین فرو غلطیده اند.
شنبه 31 تير 1391 - 03:20
romano - تهران - ایران
گفتهای زمین را از خون کافران رنگین کنید---قطع دست و پای دزد را هیچ مسلمانی نمیتواند انکار کنید. احتمالا باید میگفته زمین را بگذارید از خونتان رنگین کنند عین سگ بکشنتان ای تازیان! و قطع دست پای دزد و اعدام هم مال زمانی بوده که زندان آلکاتراس وجود نداشته در همه جوامع رواج داشته به علت اینکه متهم را نمیتوانستند کاری کنند این را ببین https://blog.lastminute.com/wp-content/uploads/pirateswapping.jpg این برای کشتن تبهکاران بغل به بغل رود تایمز ویکتوریایی با زجر بوده. در هر صورت چرت ننویس زیاد فحش نده به مردم هم احترام بگذار (چون از کودکی بهت یاد ندادند امیدی نیست) از این پس من جوابت رو میدهم تا کنون هم حرف بچه بازی و اینها نزدم بهت پیشنهاد میکنم خیلی مودب باشی که پس از این اتفاقا پس از بارها کنار رفتن سراغت آمدهام. یک بار مثل من بنویس من خفه میشوم تو بچه با سواد (هرچند هیچ ادعایی ندارم). ما چیزی نیستیم خنگ بیسواد بی مغز فحاش آبجی زینب و .. هم همه خودتی.
شنبه 31 تير 1391 - 03:30
2oktor - كرمان - ايران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه به خدایی که خودم قبولش دارم خیلی مخلصتم . من میدونم باید یه خدایی باشه که بتونه به تو و ما قدرت بیان بده یعنی خدایی غیر از خدای پیامبران و شیطان و مسلمانان ببین یه چیزی هست که همه دنبالشن . یه کسی چیزی روحی نوری شیئی باید باشه چون خیلی وقتا بنابر اعتقادات شخصی خودم کارمو راه انداخته معجزه آسا . اما در کل تو این چند سالی که من معتاد این سایت شده ام هیچ اندیشمندی مانند شما اینقدر واضح و روشن صحبت نکرده است تا آنجا که من واقعا هشتاد درصد آگاهی هایم را مدیون نظرات شما هستم
شنبه 31 تير 1391 - 08:30
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
romano----خیلی دور برداشتی؟؟ مستر موریس مترلینگ اسلامی.! این به مفهوم این است که صدها دانشمند که فضای تهوع آور دین خون و شهوت تو را شناختند بی سواد بوده اند! به ناگهان در سرزمین اشغال شده ی ایران یک رومانو ی-تیامو-الیوردرچی-- ظهور کرده جامع العلوم!!!... که برای هر رنگ سیاهی یک قلم موی سپید دروغ را از ارتش سایبری به امانت گرفته تا به اسلحه ی دست باباجان ملا خللی وارد نشود! شرف امثال باور --مرید-- و دیگر کور و کچلهای رژیم بیش از تو هزار چهره است---!که روی دست-- هدایت-- کسروی -شفا ---دشتی-- برخاسته با کامنتهای علام حبشی وار !!!!! که به کار یک مشت بی سواد بی وطن اسلامی میآید از تسخیر ایران بِه دست خونخوارترین -کثیفترین شهوترانترین اعراب جزیره العرب حمایت و ردای این دین پر خون را بر تن و فراموش کرده اند که بوده اند و به این پستی و عدم درک خود افتخار هم بکنند برو کشکت را بساب بیسواد فیضیه--- مرگ بر خدایی که تو بنده اش باشی.!!!
شنبه 31 تير 1391 - 11:02
Tehran2012 - استکهلم - سوئد
چرا آمریکا زنده سوزاندن انسانها رو محکوم نمیکنه؟ سازمان ملل کجاست؟ عفو بینالملل کجاست؟ حقوق بشر کحو؟. و چرا ؟ اوباما تحریم های برمه را کاهش داد?
شنبه 31 تير 1391 - 12:03
Emam zaman - قم - ايران
افسوس که در این چاه لعنتی گیر کردم, وگر نه خودم میآمدم آنجا و نجاتتان میدادم. الله هم به تختش گیر کرده نمیتونه کاری کنه، شرمنده. ولی صبور باشید انشاالله همه چیز درست میشه..!
شنبه 31 تير 1391 - 11:47
مسعود52 - تهران - ایران
پس حقوق بشر کدوم گوریه؟. اگه تو ایران یک دهم اینا گربه میکشتن حقوق بشر گوش فلک رو کر کرده بود.
شنبه 31 تير 1391 - 12:43
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
2oktor - کرمان - ایران. گرامی منهم هیچ هستم در برابر کسانی چون بانوان ستوده و محمدی و دیگران...بهای سنگینی را برای این انننن قلاب و اسلام پرداختهام چون دیگران!! اکنون وظیفه ی خود میدانم که نتیجه ی تحقیقاتم در مورد این خونینترین دین تاریخ بشر را در اینجا منعکس کنم.باکی هم ندارم از سوی مزدوران با لباسهای رنگارنگ مورد تهاجم قرار گیرم
شنبه 31 تير 1391 - 12:21
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
edameh!!!..دیده ای که بر خلاف دیگر همفکرانم به ادیان دیگر و خدایشان کاری ندارم چرا که دندان زهری مسیحیت به وسیله ی --مارتین لوتر کشیده شد-و در یهودیت میبینیم که هیچ یک از قوانین کثیف یهودیت در اسرائیل اجرا نمیشود و کسانیکه که چون دیوانگان سر بر دیوار ندبه میکوبند عده ی بسیار ناچیزی هستند در برابر ۹۵ در صد مردم اسرائیل که در دموکراسی کامل زندگی میکنند !!!و این بز دلان و نوکران اسلام نمیخواهند بپذیرند که چه قانونی در کتاب جنایتشان هست که جوان پاکستانی که در انگلیس به دنیا آمده بِه آسانی آب خوردن به عملیات انتحاری دست میزند خود را میکشد و دهها بیگناه دیگر را!! بگذار جغدها چون این هزار چهره با ادعای دروغین اسلام دیگر چون مجاهدین با ویرانه های ایران آواز سر دهند ولی سرانجام----نور بر ظلمت پیروز خواهد شد وگرنه هم اکنون نیز انسان در غار میزیست!! شاد باشی
شنبه 31 تير 1391 - 12:22
romano - تهران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه زیاد عصبانی نشو جوون مرگ میشی بابا 100 ها دانشمندت به هزاران ما نمیرسد دانشمندانت را صدتاشو نام ببر (زرشک) ما هیچ چیز نیستیم و کور گچل بی شرف و خنگ اسلامی بیسواد و خونخوار و عرب جزیره هم خودتی مرگ هم که نقل و نبات دهان آدم افراطیست و عاقبت دهن اورا پر خواهد کرد از فرانسه عوعو کردن نور فشانی از ایران به ترتیب آسانترین و سخت ترین کارهای دنیاست ما اینجا داریم له میشیم شما عربدشو میکشین آخه شما چندبار بردنتون اطلاعات و هر مکالمتون زیر نظر بوده بابا دهنتون رو ببندید از کل این مملکت تنها به زبانش حرف میزنید.
شنبه 31 تير 1391 - 12:31
Mohammad-k - فارس - ایران
...اینجا اگر سگ یک یهودی را برانند شورای امنیت قطعنامه صادر می کند به کجای این دموکراسی دل خوش کنیم ..خانم کلینگتون که به میانمار رفت به یمن قدو مش تا کنون هزاران آدمو قربانی کرده اند..بابا آدم کشته شده!!! هیچ کس هم هیچ چی نمیگه...گویی اتفاقی نیافتاده.. اینجا هم برای سرهای بریده هدیه می دهند خانم اشتون گفت تمام تحریم های دولت میانمار لغو خواهد شد چرا که اصلاحات را آغاز کرده است.. ..
شنبه 31 تير 1391 - 19:52
Tehran2012 - استکهلم - سوئد
نسل کشی در میانمار(برمه) این روزها با نهایت خشونت و وحشیگری در جریان است و مسلمانان بی دفاع و مظلوم به دست سربازان کشورشان با بی رحمانه ترین روش ها قصابی و کباب می شوند! ....
شنبه 31 تير 1391 - 20:22
Tehran2012 - استکهلم - سوئد
تجاوزی که میگن دروغه، اما حتا اگه راست هم باشه، آیا باید مردم را زنده زنده سوزند؟. تازه مسلمانهای برمه حق خرید زمین، مدرسه رفتن، ازدواج دولتی و مالکیت ندارند و خیلی چیزهای دیگه، ۸۰ ۰۰۰ مثلمان بیش از ۱۳۰۰ سال اونجا زندگی میکنند که خود سازمان ملل میگه اونها بدبختترین افراد روی زمین هستند، ستم دیدهترین آدمهای کره زمین. کجاست حقوق بشر ؟
شنبه 31 تير 1391 - 22:13
arsham 667 - کپنهاک - دانمارک
وقتی تو چین و روسیه مسلمنرو میکشتن صداتون در نمیومد حروم لقمهها ،حالا زبون وا کردین. ساندیسیا اینجا،!! شنیدیم جدیداً بتن مرغ میدن کوفت کنین.. شماها فعلا پول خونی که میگیرینو تکلیفشو معلوم کنین بقیه جاها پیشکش.. آخ که منتظر اون روزی هستیم که شماهارو از سولاخ موشاتون بکشیم بیرون ترسوهاِ همیشه از تاریکی و از پشت خنجر میزنینو زر میزنین
شنبه 31 تير 1391 - 22:58
Farokhzad - کنت - انگلستان
قطر قطر شما اولا حواست باشه با یک بانوى بزرگوار که اسمش همواره افتخار ایران و ایرانى بوده و هست دوما شما که تازى یا تازى پرستى که حق ندارى راجب ایران و ایرانى چیزى بنویسى دین تو میهن ما را به تباهى کشانده ولى اینجا که تو میگویى لا مذهبى مثل اربابات دوروغ میگویى براى اینکه دوروغ در دین تو راحت هست و مصلحت بقول تازیان . کشور ما در حال حاضر کم مشکل نداره که حالا بره بفریاد مسلمان غزه و لبنان و برمه برسه اول خانه خودت را اباد کن بعد بفکر ابادى انها باشید بیشرمهاى تازى و تازى پرست
یکشنبه 1 مرداد 1391 - 00:30
pezhman - وين - اتريش
romano - تهران - ایران.. بخش نخست.. ۱-بقول شما:تمام احادیثی که بعد از جهانگشایی اسلام درست شدهاند، چرت و پرت هستند....اما شما احادیث قبل از جهانگشایی اسلامی با شمشیر خونین را، ذکر نکردید....////// ۲- اما راجب شمشیر اسلام،!. باید خدمتتان عرض کنم: اعراب قبل از اسلام،جنگ بزرگ نداشتند...تمام جنگهای بزرگ بعد از ظهور اسلام است. پس باید گفت: اسلام شمشیر را زیاد کرد.../////// ۳- با شما در مورد تحریف و دستکاری در قرآن(توسط عثمان و عایشه)موافق هستم. اما متاسفانه مسلمانان، این حرف ما را کفر میدانند.../////// ۴- در مورد زنان باید بگویم: قبل از اسلام زنان تاجر(خدیجه)، سیاستمدار(هند و عایشه)، شاعر(اسما بنت مروان)وووو داشتیم.بعد از اسلام دیگر چنین زنانی بوجود نیامدند.این زنان استخوان بندی و تربیتشان مربوط به دوران قبل از اسلام بوده.
یکشنبه 1 مرداد 1391 - 21:29
pezhman - وين - اتريش
romano - تهران - ایران.. بخش دوم... ۵- اگر ما از راه مسیح و بودا خارج شدیم.دیگر مسیحی و بودایی نیستیم.اما محمد و موسی خشونت را دستور الله میدانند.یعنی اگر آنرا انجام ندهی مسلمان نیستی، درست برعکس آیین بودا و مسیح.پس فرق است بین موسی و بودا...////// ۶- در مورد بهداشت در زمان قدیم: آنهایی که ثروت داشتند.مانند ابوسفیان،از آب و غذای بهتری برخوردار بودند.درست مثل زمان حال...////// ۷- یهودیان،پولدار بودند.نیازی به دزدی نداشتند.این مسلمانان بودند که فقیر بودند.مدارک تاریخی موجود است،و نمیشود آنرا نادیده گرفت.. ابوسفیان (شهردارمکه) که از ثروتمندان عرب بود،اولین بار واژه(دزدان مدینه)را برای محمد و باندش بکار برد.و با زیرکی کاروان بازرگانان مکه را از دست دزدان مدینه نجات داد.
یکشنبه 1 مرداد 1391 - 21:34
pezhman - وين - اتريش
romano - تهران - ایران...بخش سوم... ۸- فرمودید آیات قتل و غارت در قرآن معدود هستند.!بحث ما سر بد دانستن دزدی و غارت و غنیمت گرفتن است. نه کم یا زیاد بودن آن...////// ۹- راجب شبیخونزدن در فرهنگ عرب،با شما موافق هستم.عرب، دزدی و غارت را افتخار میدانست و میداند. و در زمان اسلام این فرهنگ غارتگری از حالت دله دزدیهای کوچک، تبدیل به جهاد و غنیمت و راهزنی و کاروان دزدی و شهر دزدی و کشور دزدی تبدیل شد...////// ۱۰-فکر کنم مطلب آخر،منظورتان سؤاستفاده از دین در جهان بود.بله اگر هرکس،دین و مذهب را در نهانخانهٔ خود نگهدارد و آنرا با مسائل دنیوی مخلوط نکند،البته اشکالی ندارد آدم به هرچی دلش میخواهد معتقد باشد.این برای دین هم بهتر است.تا با سیاست آلوده نشود.ولی وقتی ما مجسمه و معبد دیگران را خراب میکنیم.طبیعی است که آنها هم، دشمن ما خواهند شد.
یکشنبه 1 مرداد 1391 - 21:45
