مصاحبه جنجالی مصاب حسن ( فرزند بنیانگذار حماس ) که از اسلام به مسحیت تغییر دین داده است

مصاب حسن، فرزند شیخ حسن یوسف، بنیانگذار و رهبر حماس فلسطین است که اخیرا از اسلام برگشته و مسیحی شده است. او در این مصاحبه جنجالی باور خود را در باره اسلام و مسلمین توضیح داده است.این سخنان بازتاب گسترده ای پیدا کرده است. مصاب حسن گفت : اگر کسی قرآن را بخواند و هنوز بگوید که مسلمان است. آن شخص یک بیمار(روانی) است

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

مصاحبه جنجالی مصاب حسن ( فرزند بنیانگذار حماس ) که از اسلام  به مسحیت تغییر دین داده است


 

+297
رأی دهید
-1121

dkdk - اسلیس - دانمارک
الان همه میان میگن آفرین،شجاع،خوب و و و.و همین آدمها تا دیروز هزاران فحش و توهین به أ‌و میکردند.مقداری از حرفهاش درست بود اما نه‌ ‌همش.باور کنید همین احمدی نژاد با این همه مخالفی که داره و ظلم کرده اگر ‌یک سال دیگه بیاد و بگه خامنه‌ای و سپاه بد هستند به مردم ظلم میکنند و مثل قبلیها کمی‌ افشاگری بکنه همین مخالفین حالا أ‌و را دلسوز،شجاع و مردم دوست میخوانند.(قبلا تجربه کردیم آقایان م.و ک.)متاسفانه ما مردم حافضه طولانی مدتمان ضعیف است،و زود فراموش می‌کنیم که طرف که بود و چه‌ها کرد.اگر اینطوری بود که یکی اینهمه جنایت و ظلم کنه و بعد بیاد ۴ تا حرف از دل‌ مردم بزنه و افشاگر بشه و همه مردم یادشون بره که طرف که بود و چه کرد پس وای به‌‌ حال ما.خوبه که آدم بوقلمون صفت نباشه.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 01:24
Belal habashi - لندن - بریتانیا
مغزاین بیچاره راشستشودادن اسلام اسلام واقعی
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 01:42
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
حرف حق جواب نداره! اینو مزدوران ولایت جهل و جنایت و اشغالگر فقیه ببینند و برای همیشه لال بشن
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 01:44
Neda02 - اتاوا - کانادا
کم‌کم می‌فهمه که فقط ظاهر ادیانه که یک کم با هم فرق داره. همشون همین هستند که گفت.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 01:50
تمايل صداپور - تهران - ایران
به نظر من ، اصلا " دین " ساخته دست بشر هستش .. اگر دینی از طرف خدا اومده ، همون " عقلی " هست که به تک تک ما داده ....
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 02:02
Islam zoda - تورنتو - کانادا
آفرین بر شما، حقیقت ملزم به فدا کاری است. درود بر وجدانت ...
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 02:30
havasran - تولوز - فرانسه
اسلام یعنی دزدی ناموفق از یهودیت و مسیحیت و هیچ مبنایی برای اثبات وجود خودش نداشته و ندارد و قابل قیاس با منابع دزدیده شده اش نیست . حرف ( آخر) در مسیحیت گفته شده و هیچ اندیشه ای فراتر از ان وجود ندارد .یهودیهای احمق قرنهاست که به قوانین پوسیده خودشان چسبیده اند . مسلمونها هم برای خالی نبودن عریضه چیزی برای خودشان ساخته اند و زور الکی میزنند هر دو تبار کافر هستند و بس.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 02:08
OnLine. - تهران - ايران
هر شخصی‌ با هر ملیتی حرف حق بزنه و جرات و جسارت حرف زدن داشته باشه، من لایکش می‌کنم ..آفرین به این پسر که کور کورانه انتخاب نکرد راه پدر مادرش و .ساندیس خورای جمهوری اسلامی بیاین نشون بدین که کاسه از آش داغ ترین.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 02:36
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
هر کس به اسلام اعتقاد داشته باشد یک بیمار روانی و یک جانی است و باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 02:37
AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
آفرین به این انسان شجاع. مصاب حسن دوستت داریم وعده ما در ملکوت.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 02:39
lorestani - نیویورک - امریکا
پسر کو ندارد نشان از پدر احمق دیوانه ایی بیش نیست. مایه ننگ پدر
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 02:47
khane_iran - تهران - ایران
عزیزم دوست دارم آفرین ، کارت درسته ، حرف راست حساب نداره
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 03:03
shahramcc - قزوین - ایران
ایشان هم به این نتیجه رسیدن که باباش و جدّش از روی حماقت این راهو‌ انتخاب کردن، دیگه جهان فهمید این دین ماشین انسان کشیست.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 03:20
machan - لس انجلس - آمرکا
مرتیکه روانی
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 03:57
Dara va sara - پرت - استرالیا
من این ویدئو را ندیدم. ولی جمله بالا " کسی که قران را بخواند و بگوید هنوز مسلمان است. ان شخص یک بیمار روانی است " واقعا جمله زیبایست.از یک میلیارد مسلمان.1% انها قران را نخوانده اند.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 04:02
Dara va sara - پرت - استرالیا
...مارکس در چهار کلمه دین را تعریف میکند." دین همان تریاک است". که واقعا جمله ایست زیبا..
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 04:08
suhail - دبی - امارات
لطفا معلومات غلط منتشرنکنید بنیانگذار حماس شیخ احمد یاسین است نه آن شخص که شما اسمش را برده اید!!!
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 04:36
Ahmad Iraj - اتلانتا - امریکا
خاک توسرت کنن.الله قرآن وجهانیان دروغین است یافرزندبودن مسیح به الله ج؟؟؟؟ 1+1+1=1؟؟ آیا مسخره نیست؟ همین صلیب خودش فریادمیزندکه اینها دروغگووشیاداستندنه مسلمانان یکتاپرست!وقتی چندشیادوخداناترس ازقران حکیم تعبیرناحق کرده وعلیه جاهلان استفاده میکننداینکه دلیل به دروغ بودن قرآن نمی شود.شماراخداوندهم کورساخته هم کرو هم لال.نه حق میبینیدونه حق میشنوید و نه هم حق میگویید!! صدافسوس به حال شما دروغگویان!!چرانمیگویی که آخرتم رابه ازای ایندینیاوکثافت کاریهایش فروختم!!چرابخاطرپناهنده شدن به اروپاوامریکااینچنین توهین به مقداسات میکنید؟؟انشاالله عذاب دردناکی انتظارت رامیکشد.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 05:35
mina hp27 - کابل - افغانستان
هر کسی میخواد باشه، مهم اینه که این باور خودش نسبت به دینه! در ضمن من با جمله آخرش موافقم صرف نظر از داشتن یک دین خاص...
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 05:47
NedayeAzadi - تهران - ایران
گر چه شخصا از هیچ دین و ایدئولوژیی خوشم نمیاد. ولی از انسانهایی که راهشون رو آگاهانه انتخاب میکنن خوشم میاد.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 07:38
elinaz - مونترال - کانادا
چه شجاعتی داشته ...اما کلا حرف‌هاش درسته ......برای من هم سوال ...چرا قرآن فوری میگه باید همه رو کشت هر کسی‌ که مثل ما مسلمانان!! فکر نمی‌کنه ..چرا تا یک نفر حرف نظر مخالف داره باید بمیره چرا ...هر کی‌ دینش رو عوض کنه مرتده ..قوانین نسبت به زنان که هم دیگه واویلا ...خدایی من این رو با خوندن قرآن دیدم که با این که مدام میگیم خدا رحمن رحیم اما خیلی‌ خشن هست با جنگ و سر بریدن دینش رو در کلّ عالم برد چرا ؟؟؟!!!چرا به زور همه رو مثلمان کرد و وادار به تغییر زبان !!!؟؟؟؟
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 07:50
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
باز هم بازی و سناریو تکراری...ما دیگه عادت کردیم، اگه میخوای بگی که تو اسلام و قرآن آیه جهاد هست و مغایر با آزادی انسان! باید بگم که از کی تا حالا دفاع از خود تو لبنان یا فلسطین و حتی 8 سال دفاع مقدس مان شده جهاد تروریستی!!!! تو تاریخ زندگانی پیامبر و ائمه همه جنگ ها تدافعی بوده و تحمیلی برید برسی کنید.حالا بعد از پیامبر و در زمان خانه نشین کردن علی بعصی ها مال اندوزی و زاده روی کردن به اسلام اگه میخواین بچسبونید کور خوندید.تروریست های وهابی و بهایی هم از جمله القائده هم که دست پرورده خودتونن.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 07:09
Ghom.666 - قم - ایران
دقیقا درست میگه. تو این کتاب فقط کشتن و ذزدیدن نوشته شده و تجاوز
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 07:17
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
این آمریکا و اینگلیس با توله ایرئیلیش که به اندازه تاریخ بشریت قتلو ترور کرئن.این آنقدر روشنه که لازم نیست بگم چیکارا کردند...خیالتون راحت...چراغی را که ایزد برفروزد،هر آنکه پف کند ریشش بسوزد...اسلام شیعی به کوری چشم خمه دشمنان 33 ساله که بر افراشته ست و و آمریکا و پپیسی خوراشم هیچ غلطی نمی توانند بکنند...آخه 33 ساله هی میگید امروز فردا کار این انقلاب تمومه چی شد!خودتون مستحصل شدید.زنده باد رهبری
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 07:18
mahshahr - ونکوور - کانادا
حالا این بچه تو کتاب جدیدی که جلوش گذاشتن چی دیده که فکر میکنه خودش روانی نیست
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 08:05
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
ایشان حتما مسیحی‌ شده که به آمریکا پناهنده شود!! یا این که پول گرفته! واگر نه کدام مسلمان را دیده اید که قرآن را کاملا خوانده و فهمیده باشد و " بیمارِ روانی‌ " باشد!؟ مگر خامنه‌ای بیمارِ روانیست؟؟ یا محمود و آیت‌الله خاتمی مریض هستند؟! مگر لاری جانی‌ها روانی‌ و آدم کش هستند؟! یا حدادِ قاتل مگر چنین است؟؟!!!
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 07:59
ايران بدون اسلام - بودابست - مجارستان
افرین بر این شجاعت و حقیقت خواهى ، توصیه مى شود به دوستانى که هنوز درهاى خرد را براى خود باز نکردند که قران را به زبان فارسى خوانده و فکر کنند،در ضمن رفتارهاى عرب هاى عربستان را در زمان حال ببینند و خود قضاوت کنند که در ١٤٠٠ سال قبل جکونه و جه رفتارى داشتند ...... نترسید سنک نخواهید شد...... 
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 08:09
biparva - تهران - ایران
در اسلام در دروغ گفتن هم مصلحتی وجود دارد نمی‌شود ۱۰۰ درصد به حرفهای اینجور مسلمانها اعتماد کرد! مخصوصا اینکه حماس یک گروه تروریستی است و باید مواظب نقشه و حرفهای اینها بود.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 08:15
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
خارج از رفتارهای هیستریک و غیر متعادلش و حرفهایی که مصاحبه کنند ها دوست داشتند تو دهنش بزارند در یک کلمه میشه گفت کسی یا دین داره یا نداره این که بخواد از اسلام یا هر دین دیگری بچسب به یک دین دیگر و کاسه داغتر از آش خودش نشانه بی عقلیشه چون حرفهای انجیل و قران وتورات خیلی جهات به هم شبیه چون همه شون دفاتر آسمانی هستند.. حالا این آدم دنبال چی هست الله اعلم. پسر نوح با بدان بنشست ... حالا پدر کی بوده و چی بوده دلیل بر صالح بودن این آدم نیست!
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 08:23
kawir - فرانکفورت - آلمان
کاش می‌گفتن چقدر بهت پول دادن که این اراجیف را سر هم کنی‌، من هیچ کاری به دین و مذهب نداشته و ندارم، ولی‌ آشغال‌های مثل تو که زرفیتشون را نشون میدان وقتی‌ یه ساختمان چند طبقه به‌شون نشون و یک سگدونی هم تو اون ساختمان بهش بدن. واقعاً امسال تو مصداق همان گفته قرآن است که پست تر از هیوانند، چرا وقتی‌ انسان اثر بزرگانی مثل لوئی ماسینین و و و ..را میخواند و اراجیف امسال تو را میشنود از انسانیت بیزار میشه، و از خودش میپرسه این ادامه همون پلان نیست که امسال خمینی و پدر تو را سوار سر مسلمونها کردن که همه را مثل تو حرامزده با بیارن.. به قول رفیق طبری: چه هستی شگفی است آدمیزاده...،البته منظور رفیق طبری آدمیزاده و نه عرب زده بوده مثل تو
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 08:30
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
تا زمانی که فردی دین اسلام رو برای خودش مصلحت ندانسته و دین را بعنوان یک باور قلبی برای خودش مقبول نمیداند اگر تغییر دین بدهد مثلا مسیحی یا هر دین دیگری اختیار کند حکم مرتد را ندارد و باور خودشه (همون لا اکراه فی الدین) ولی اگر مثل این یارو مسلمان بوده و دینش رو عوض کند و بخواهد جلوی اسلام قد علم کند و تبلیغ منفی کند و دین واسش از باور قلبی برسه به دکون و مصاحبه و چرت و پرت گفتن دیگه قضیه میشه اجتماعی سیاسی که اسلام در مورد این افراد قاطع هست و مرتد میخواندشون. البته این قضیه ارتاد فقط مختص اسلام نیست یهودیت و مسیحیت زرتشت هم برای محافظت از کیان خود راهکارهایی برای وحدت پیروان خود دارند..(کتاب مقدس/تورات/سفر تثنیهفصل 13/عهد جدید انجیل / نامه ای به مسیحیان عبرانی بند 10). خلاصه خدا بیامرزش بای بای
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 08:49
آقای دادگر - پورتو - پرتغال
چه ادم دوست داشتنی و مهربونیه.من از ته دل براش خوشحالم که تونسته راه خودشو پیدا کنه.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 09:22
*israel* - اورشلیم - اسرائیل
کلا آدم مذهبی‌ یک انسان بیمار حالا این بیماری میتونه آسیب رسان باشه مثل اسلام که ایشون کاملا توضیح داد ،هر نوع دین مذهب و آیینی مانع پیشرف و عقب ماندگی میشود قرن ۲۱ لطفا بیدار شوید
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 10:05
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫ما این قرآن را به عربی فرستادیم و این جمله چندین بار در قرآن تکرار شده یعنی ای اعراب اتمام حجت با شما تمام شد و اگر کار یهودیان را کردید و بعد از اینکه امر بر شما روشن شد راه کفر پیمودید بدانید آشکارا وارد خسارت همیشگی شدید. ‫سوره ۹ ( توبه )آیه ۵ :. پس هنگامی که ماههای حرام پایان پذیرفت؛ مشرکان را هر کجا یافتید, بکشید, وآنها را (اسیر) بگیرید, وآنها را محاصره کنید, ودر هر کمینگاه, بر سر راهشان بنشینید, پس اگر توبه کردند, ونماز را برپا داشتند, وزکات را پرداختند؛ آنها را رها کنید, بی گمان خداوند آمرزندۀ مهربان است. ‫. ‫. ‫ این سوره مدنی هستش و در مدینه نازل شده یعنی زمانی که مسلمین هنوز ضعیف بودند از مکه رانده شده بودند و مدام مورد حمله و آزار مشرکین بودند و این در رابطه با آنزمان هستش و خیلی ها انگار نفهمیدند که در رابطه با آنروز بوده درست مثل خود این آقا. ‫. ‫ وقتی آیه رو میخونید تا آخرش بخونید و ببیند این آیه در چه ارتباطی نازل شده و کل قرآن هم همینه و ندانسته نظر ندید که این گناهی . ‫پزرگ نزد الله است . . ‫. ‫ . ‫ . ‫. ‫. ‫ ‫
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 10:09
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان از اسلام عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 10:14
perser68 - فلوریدا - امریکا
هیچی‌ از این به بعد باید منتظر حکم‌های بعدی باشیم،همه دارن کفر میگن و فقط خامنه‌ای نکبت و جماعت زیر عبا‌ ش درست!به امید مرگ اسلام خمینی ملعون و خامنه‌ای فاسد!
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 09:40
farahnazb2 - ابادان - ایران
اسلیس-دانمارک درود برشما که نوشته شماواقعیت دارد.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 10:47
atheist - هند - هند
از چاه افتاد توی چاله!!!!. اگه ۵۰۰ سال پیش بود همینارو در مرده مسیحیت میگفت .....
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 11:56
ukguy4u - لندن - بریتانیا
شهامتش رو در راست گویی و ایستادگیش رو در برابر دین فاسد اسلامی تحشین می کنم چه جملات زیبایی گفت. ( اسلام ماده مخدره. الله گانگستره و در ظاهر شاید اسلام رشد کنه ولی از درون داره متلاشی میشه.)
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 11:59
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
کمی‌ دور درک کردید. ولی‌ دور درک کردن بهتر از هرگز درک نکردن مثل بسیجی‌‌های ما. از یک نظر حق دارد. انسان باید فقط حدیث‌ها را بخواند. تا درک کند که این مسلما چه جانوران خطر ناکی هستند. یک حدیث تکراری در ۳ قسمت باری بسیج‌های ما، امیدوارم که مثل شما عقل شوند: حدیث قسمت ۱:احادیثی در مورد بوسه، نوشته داوود احمدی (انتشارات صلوات قم ۱۳۸۸) است را بخوانید و درباره اش کمی فکر کنید.“امام صادق فرمود: عایشه [از روی حسادت] گفت: یا رسول الله میبینم دهان فاطمه را زیاد میبوسی و زبانت را در دهانش قرار میدهی. پیامبر اکرم فرمودند: بله، هرگاه مشتاق بهشت میشوم دهان فاطمه را میبوسم و زبان در دهانش میگذارم. من از فاطمه بوی بهشت را استشمام می کنم و بوی شجره طوبی را می یابم، زیرا او زنی آسمانیست”. (این روایت در کتاب اعلام الوری صفحه ۱۵۰ نیز آمده است).
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 13:16
مسلمان ایرانی - شیراز - ایران
کاش سایت وزین ایرانیان انگلستان، بی طرفی خودش رو با درج اخبار افرادی که مسلمان میشن رو ثابت میکرد! این جناب حسن آقا هم با خارج شدن از اسلام ادبیات بی ادبیاتی خودش رو ثابت کرد.. ادب مرد به ز دولت اوست..
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 13:22
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫. ‫ای محمد ( ص ) الله فرستنده پیامبران است و به تو همان چیزی را گفتیم که قبل از تو به عیسی موسی داوود ابراهیم و نوح گفتیم و کلام الله مانند سنت الهی غیر قابل تغییر است . کسی که میگه از اسلام رفتم به مسیحیت نمیدونه چی میگه. مع‫لومه نه اسلام نه مسیحیت و نه بندگی خالق رو می فهمه . ضمنأ کسی که میگه اسلام نابود میشه پس دقت کنه. الله سبحان میفرمایند : ما اسلام را فرستادیم و بر همه ادیان پیروز می گردانیم ولو که خوشایند خیلیها نباشد. ‫الله به وعده خود بهتر از هر کسی عمل میکند‫. وعده الله حق است ولو که خیلیها باور ندارند. ‫. ‫سبحان الله . ‫. ‫
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 13:54
rezashb2003 - برلین - آلمان
پسر نادان فکر می‌کنه اسلام همینی که با بیسوادیش درک کرده است. اسلام زنده است و زنده خواهد ماند چون خدای محمد حافظ اسلام و قرآن است. بدبخت بی‌چاره ! تو خودت از درون تهی شدی و متلاشی نه اسلام. اشهد آن لا اله الا الله و اشهد آن محمد رسول الله
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 14:02
RAHA1984 - هامبورگ - المان
بزرگترین دروغ در تاریخ بشریت اسلام و قران !
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 15:51
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
باز اسلامیهای سایت رم کردند!!!! و شروع به چرند نویسی!!مسیحیت تلطیف شده سگش می‌ارزد به اسلام خونین!!!
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 15:54
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
دوست گرامی‌ لطفا این سخن مارکس را ملاک قرار ندهید همین جمله باعث پیروزی کمونیسم شد و بزرگترین قتل عامهای تاریخ نوین!! فقط ۲۰ میلیون در انقلاب چین و ۲۹ میلیون نفر در شوروی و ۲ میلیون نفر در کامبوج!! قرار نیست بعد از اسلام خونین دوباره زیر لوای مذهب دیگری برویم که به اندازه ی مذهب کشت و اختناق آفرید!!
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 16:05
ali13 - کویت - کویت
آقای دادگر - پورتو - پرتغال.چه زود فهمیدی مهربونه خوش به حالت
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 17:01
aramesh06 - كلن - المان
کاملا درست میگه فقط نمیدونم چرا مسیحی‌ شده. تمام ادیان برای فریب و سؤ استفاده از مردم بوجود اومدن وگرنه چرا باید یک خدا وجود داشته باشه ولی‌ هزارتا دین ازش بیرون بیاد بهترین راه و اساسیترین راهی‌ که می‌شه مردم رو خر کرد تا بتونی‌ سوارشون بشی‌ اینه که چاشنی‌ مذهب بهش اضافه کنی‌. این تنها برای جهان سومیها نیست توی کشورهای پیشرفته هم از همین حربه استفاده می‌کنن. آدم باشی‌ به دین احتیاجی نداری
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 17:52
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
دمش بسیار گرم. ولی‌ ایکاش به هیچ دینی نمیپیوست.
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 18:59
perser68 - فلوریدا - امریکا
مسیح پسر مریم‌تهران ایران. خیلی‌ از گفته مونیخ آلمان دردت اومد؟بچسب به اسلام نابت و تو لجن خامنه‌ای نکبت زندگی‌ کن!
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 19:10
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت. ‫بدبختی تو و اکثر ایرانیهای شیعه رافضی صفوی اینه که قرآن رو رها کردند و یک مشت چرندیات و خزعبلات یک مشت روضه خوان و مداح و احادیث و روایات جعلی رو چسبیدند. ‫
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 19:40
ordak - بن - المان
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان زنده باشی‌ رفیق، من وقتی‌ اراجیف این هرامزدها را میشنوم حال می‌کنم.این نهایت درماندگی غرب را نشان میده،. راستش من حتا نافم هم با داس و چکش بریده شده ولی‌ به اندازه کافی‌ مذاهب را مطالعه کردم که کم کم به اسلام باور پیدا کنم، اینها اینقدر درمانده شدن در برابر سیل به اسلام گرویدن جوانهاشون ، و رسوای مبلغان بچه باز مذهبشون که امسال این حرامزده را که جدّ اندر جدّش به حساب خلق ایران گردن کلفت کردن را اینقدر مهم میکنند.......
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 22:37
lookme - بیرمینگهام - - انگلستان
خدا بهت برکت بده ای‌ مرد خدا . (وقتی‌ روح مقدس جسم آدمو لمس می‌کنه)
یکشنبه 28 خرداد 1391 - 23:31
globalcitizen - گوتنبرگ - سوئد
داداش دمت گرم. شیر مادرت حلالت
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 00:12
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
ordak - بن - المان ادبیاتِ شما حقانیتِ اسلام را ثابت کرد!
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 00:45
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
kokex - ‫فرانکفورت قرآن پر از دروغ، حکمِ اعدام، تکفیر، انتقام ، زنا کاری و دزدی است! منظورِ شما از اسلامِ واقعی‌ عربستان است؟ سوریه است؟ یمن یا مصر!! مشکله شما خودِ قرآن است و نه شیعه و سنّی!
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 00:52
Dara va sara - پرت - استرالیا
دوست عزیز. مارکس اصلا ملاک نیست. و در باره وحشیگری کمونیست هم شکی نیست. با وجود اینکه این جمله بدبختی ها را اورد . ولی خود جمله خیلی با مفهوم بود. متشکرم.
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 01:30
Dara va sara - پرت - استرالیا
ordak - بن - المان...kokex - ‫فرانکفورت .rezashb2003 - برلین.و بقیه جاهلان ....از مسلمانان میپرسند که: از کجا میدانید که محمد رسول خداست. انان جواب میدهند که:چون الله گفته. میپرسند کجا کفته. میگویند که در کتاب قران. میپرسند ، از کجا میدانید که کتاب قران را خدا نوشته.میگویند ، چون محمد گفته...حالا شماها. تا عمر دارین چون موش کور بدنبال ابتدا و انتهای این مثلث بگردین.
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 02:25
karkas - اصفهان - ایران
انقلاب بر ضد اسلام شروع شده
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 02:59
ParsaUK - منچستر - انگلستان
آفرین بر شجاعت و روشنفکری تو. کاش زمانی‌ برسد که این عقیده وحشیانه اسلام به کلی‌ محو شود.
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 10:05
صمصام - سیدنی - استرالیا
چرا قرآن به زبان عربی نازل شد؟ پاسخ این سؤال در پنج آیه از قرآن آمده است. آیة 4 سورة ابراهیم از قانونی کلی و عام در مورد ارسال رسل خبر می‌دهد:. و ما هیچپیامبری را جز به زبان قومش نفرستادیم تا ]بتواند احکام و معارف الهی را[ برای آنان بیان کند…. بر طبق این آیه و به حکم عقل، نمی‌توان پیامبری آلمانی برای قومی عرب‌ زبان فرستاد، زیرا در این صورت مردم سخنان او را نمی‌فهمند و او نیز نمی‌تواند با آنان ارتباط مؤثری برقرار کند. آیات 198 و 199 سورة شعرا نیز در تأیید همین دلیل عقلی آمده است:. و اگر آن ]قرآن[ را بر برخی از غیر عرب‌زبان‌ها نازل می‌کردیم و او آن را بر ایشان می‌خواند، به آن ایمان نمی‌آوردند. و باز در آیة 44 سورة فصلت، همین مطلب با تعابیری دیگر مورد تأکید قرار می‌گیرد:. و اگر ما قرآن را به زبان عجمی]غیر عربی[ نازل می‌کردیم، می‌گفتند: چرا آیات آن به روشنی بیان نشده است؟ آیا ]کتابی، و یا: پیامبری[عجمی]برای امتی[ عربی؟!….
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 10:13
صمصام - سیدنی - استرالیا
. اگر قرآن ـ به عنوان مثال ـ به زبان چینی نازل شده بود، بر طبق این آیه ـ و باز به حکم عقل و وجدان بشری ـ مردم عرب‌زبان حق داشتند که اعتراض کنند و بگویند: «چرا آیات آن به روشنی (و قابل فهم برای ما) بیان نشده است.» حال آیا مردم چین که فهم زبان عربی برای آنها فوق‌العاده دشوار است، حق ندارند بگویند: «چرا آیات قرآن به روشنی بیان نشده است؟ آیا پیامبری]یا: کتابی[ عربی برای امتی چینی؟» همینطور اگرژاپنی‌ها،کره‌ای‌ها، هندی‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها و… ـ که اکثریت مطلق جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند ـ مدعی شوند که قرآن فقط برای هدایت اعراب نازل شده است نه برای ما (زیرا زبان عربی برای ما روشن و قابل فهم نیست و فرهنگ ما نیز با فرهنگ اعراب فرسنگ‌ها فاصله دارد) چه پاسخی می‌توان به آنها داد؟ خصوصاً اگر مدعای آنها با آیة 7 سورة شوری تأیید شود:. و بدین گونه قرآن ]را به زبان[ عربی به سوی تو وحی کردیم تا ]مردم[ مکه و کسانی را که پیرامون آنند هشدار دهی و از روز گردآمدن]خلق[که تردیدی در آن نیست بیم دهی….
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 10:18
صمصام - سیدنی - استرالیا
. آیة فوق در تأیید این مطلب که پیامبر اسلام (به دلیل عرب‌زبان بودن) فقط برای هدایت اعراب مبعوث شده و قرآن نیز فقط برای راهنمایی و انذار قوم عرب نازل گردیده است، صراحتی انکار ناشدنی دارد[1] و اگر این آیه را همراه با آیات دیگری که پیش از این آوردیم قرائت کنیم و به دلیل عقلی‌ای که در آنها آمده است، توجه نماییم و فراموش نکنیم که دلیل عقلی تخصیص‌بردار نیست، آنگاه شک نخواهیم کرد که به حکم عقل و صریح آیات، اسلام نمی‌تواند دینی جهانی باشد، زیرا مانیفیست آن به زبانی است که اکثریت مردم جهان قادر به فهم آن نیستند (بگذریم از اینکه حتی خود اعراب نیز در فهم قرآن درمانده و به ده‌ها فرقه تقسیم شده‌اند) و اینجاست که آیة اول سورة فرقان نه تنها خود مشکل عقلی پیدا می‌کند، بلکه در تناقضی آشکار با آیات دیگر ظاهر می‌شود:. مبارک ]بزرگ[ است خدایی که فرقان ]قرآن[ را بر بنده‌اش نازل کرد تا هشداردهندة جهانیان باشد.
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 10:20
elinaz - مونترال - کانادا
. اردک - بن - المان. دقیقا حرف شما درست ....در اسلام ارزش یک زن نصف بیضه یک مرده ...مرد می‌تونه ۴ زن عقدی اختیار کنه ...در دین شیعه که الی‌ ماشاالله ...هنوز ارزش یک جرم قتل دیه با شتر سنجیده می‌شه بماند............اما قوانین مربوط به زنان فاجعه است ....اسلام برای گسترش خود ..با شمشیر به بلد مسلمانان رفت و به اجبار دینش رو به همه دنیا تحمیل کرد ..........؛همین ایران خودمون چه قدر ایرانی‌ کشته شدن .......در دین اسلام دیکتاتوری هست .......هر کی‌ که انتقاد کنه مرتد کشته باید بشه .....یعنی‌ از اول تا آخر قرآن تماماً بکشید نبود کنید ......دعا و نیأش هم همش لعنت به این لعنت بدون .........فحش اهانت توهین کشتن سر بریدن .......از اساس این دین ......دستور ترور دادن همه از خود قرآن میاد ..........شما یک کشور مثلمان پیشرفت به من نشون بعده که سطح سود برابری عدالت اجتماعی دارش باشه .....؛؛اما تا دلت بخواد فقر بدبختی بی‌سوادی ..بی‌سوادی فکری فرهنگی‌ .........
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 10:23
صمصام - سیدنی - استرالیا
طبق این آیه (و بنا به ادعای مسلمانان) ، قرآن برای انذار و هدایت همة مردم جهان نازل شده و این با توجه به مطالبی که در پیش آمد، مورد قبول نیست. ممکن است بگویید که مردم سراسر جهان می‌توانند (و می‌باید) زبان عربی را بیاموزند تا قادر به فهم آیات قرآن شوند. اما پذیرش این سخن چندان آسان نیست.اگر قرار بود آخرین کتاب آسمانی به زبانی خاص نازل شود و مردم کشورهای دیگر مجبور به فراگیری آن زبان شوند، چرا خداوند آخرین پیامبر را از میان مردم چین برنگزید و آخرین کتاب آسمانی را به زبان چینی نازل نکرد تا معارف آن برای عدة بیشتری از مردم جهان (چین و کشورهای آسیای جنوب شرقی) قابل فهم باشد و عرب‌ها که جمعیتی بسیار کمتر دارند، مجبور به آموختن زبان چینی شوند؟ آیا این به حکمت و عدالت نزدیک‌تر نبود؟ ممکن است بگویید که معارف قرآن فقط در قالب زبان عربی قابل بیان بوده و زبان‌های دیگر ظرفیت بیان آن حقایق و معارف را نداشته و ندارند. اما این صرفاً یک ادعای غیرقابل اثبات و بلکه واضح البطلان است. کدامیک از حقایق یا معارف قرآن به هیچ وجه با زبان چینی یا ژاپنی یا .. قابل بیان نیست؟
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 10:28
صمصام - سیدنی - استرالیا
طبق این آیه (و بنا به ادعای مسلمانان) ، قرآن برای انذار و هدایت همة مردم جهان نازل شده و این با توجه به مطالبی که در پیش آمد، مورد قبول نیست. ممکن است بگویید که مردم سراسر جهان می‌توانند (و می‌باید) زبان عربی را بیاموزند تا قادر به فهم آیات قرآن شوند. اما پذیرش این سخن چندان آسان نیست.اگر قرار بود آخرین کتاب آسمانی به زبانی خاص نازل شود و مردم کشورهای دیگر مجبور به فراگیری آن زبان شوند، چرا خداوند آخرین پیامبر را از میان مردم چین برنگزید و آخرین کتاب آسمانی را به زبان چینی نازل نکرد تا معارف آن برای عدة بیشتری از مردم جهان (چین و کشورهای آسیای جنوب شرقی) قابل فهم باشد و عرب‌ها که جمعیتی بسیار کمتر دارند، مجبور به آموختن زبان چینی شوند؟ آیا این به حکمت و عدالت نزدیک‌تر نبود؟ ممکن است بگویید که معارف قرآن فقط در قالب زبان عربی قابل بیان بوده و زبان‌های دیگر ظرفیت بیان آن حقایق و معارف را نداشته و ندارند. اما این صرفاً یک ادعای غیرقابل اثبات و بلکه واضح البطلان است. کدامیک از حقایق یا معارف قرآن به هیچ وجه با زبان چینی یا ژاپنی یا .. قابل بیان نیست؟
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 10:32
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
PARVANE1 - برنموث - انگلستان. دوست گرامی‌ من خود به هیچ دینی اعتقاد ندارم ولی‌ فراموش نکنید ۹۹ در صد کسانیکه ایران را ترک کرده اند به کشورهای مسیحی‌ پناه آورده اند!!! بی‌ آنکه آزاری از مسیحیت ببینند--‌تعدادی باید به ماورأ اعتقاد داشته باشند به هر دلیلی‌!!! چه بهتر که گامی‌ پیش‌از یک دین پر از خون جهل‌اختناق و شهوت بیمار گونه((بچه با زی و تعدد زوجات))) به دینی معتدلتر روی آورند!! باز دوباره ماله کشان قدیمی‌ سایت هجوم آوردند‌ننگتان باد!
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 12:19
صمصام - سیدنی - استرالیا
Dara va sara - پرت - استرالیا. : درود بر شما، ...کامنتت در پاسخ به اردک و کوکس آلمانی زیبا بود. ولی این جماعت را به قول خود تازی نامه، الله بر دل هایشان مهر نهاده و حرف حساب سرشان نمی شود....(این هم یکی از معجزات آناتومی در قرآن است که دل را محل فهمیدن می داند)
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 13:07
keyhan - پارس - ایران
دردهای بی درمان... امیدوارم ایرانیان... سد دریغ...
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 13:51
yeshua - سیرجان - ایران
omide por jalal خداوند بهت برکت بده برادرم ..عذر میخام اینو میگم اما یک مواقعی شما با نفستان حرف میزنید و این خلاف کلام مسیح هستش . برادر ازتون میخام در کلام باشید ( برای کسانی که به شما بدی میگن برکت بطلبید و دعای خیر کنید ) . بازم عزر میخام براد
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 14:28
yeshua - سیرجان - ایران
هللویا .. شکر پدر آسمانی بهر نجات عظیمت .. نجاتی که از طریق خون پاک آن برره ی بی عیب و نقص ( عیسی مسیح ) فراهم شد .. خداوند این روزهای آخر بسیار در انسانهای مختلف داره کار میکنه
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 14:15
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
Dara va sara - پرت - استرالیا. ‫جوابتو قبلا دادم در این مورد ( صدات هم در نیومدش ) ...اگه حرف جدید نداری
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 12:24
massoudoslo - اسلو - نروژ
صمصام .استرالیا .سیدنی / توضیحات قشنگ و جالبی ارایه کردید من استفاده کردم . ممنون . سلامت و موفق باشید
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 20:36
Adenin - تهران - ایران
. فرمان من این است: به یک دیگر عشق بورزید , همان گونه که من به شما عشق میورزم. یوحنا ,باب 15,ورس 12. .......... وچه زیباست خداوندی که فرمان به عشق و محبت میده
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 23:17
Dara va sara - پرت - استرالیا
صمصام .استرالیا..درود بر شما. کامنت اردک نشانه از اتش گرفتن ایشان بود. من فقط فیتیله را زیاد کردم..به امید دیدار پررنگتر شما در سایت.
‌سه شنبه 30 خرداد 1391 - 01:49
Dara va sara - پرت - استرالیا
صمصام .استرالیا..درود بر شما. کامنت اردک نشانه از اتش گرفتن ایشان بود. من فقط فیتیله را زیاد کردم..به امید دیدار پررنگتر شما در سایت.
‌سه شنبه 30 خرداد 1391 - 01:49
Dara va sara - پرت - استرالیا
kokex - ‫فرانکفورت..اولا . جان خودت ، جان الله با شرکاش. فکر کردم که کم آوردی و خیال ادامه بحث را نداری. دوما. مرد حسابی ، ان جواب بود که دادی؟ تو نتنها آبروی مسلمانان را با ان جوابت بردی، آبروی برای الله هم باقی نگذاشتی.که اگر من جای او بودم، تو را درجا سنگ میکردم که دیگر از من حمایت نکنی.مرد مومن، همه ان زمان میدانستند که یک اتفاقی مابین زن و مرد می افتد که زن حامله میشود و فقط از کم و کیفیت ان بیخبر بودند.همه میتوانستند که اسپرم را ببینند و حتی الله ، خود الله هم اسم و معنی و انرا نمیدانسته. که شما برای ایشان اسپرم تفسیر کردید/(سپس بصورت موجودی زالو مانند)..زالو ؟؟؟؟این علم الله است ؟؟ ؟ و شما به این علم مینازین؟؟؟مرد حسابی..دو هزار سال قبل از اسلام ، شخصی به نام سینوحه، جراحی دندان(فرعون) انجام میداده. حال شما به اسپرم و زالو الله مینازی؟200 سال قبل از مسیح، سزار اول از طریق جراحی سزارین به دنیا امده. حال شما به قطره و زالو گفتن الله ایمان داری؟/?ادامه
‌سه شنبه 30 خرداد 1391 - 03:02
Dara va sara - پرت - استرالیا
kokex - ‫..ادامه..نوشته اید گوشت جویده شده ؟؟گویا خود الله هم نمیدانسته که چی هست(جنین اولیه ویا فیتوس) و فکر کرده گوشت جویده شده شخصی جا مانده؟؟مثلا الله، چه حرفی زده که علم امروزی به ان رسیده؟؟ادم حسابی ،سقراط پانصد سال قبل از مسیح نظریه داده و هنوز در دانشگاهای امروزی بر روی ان بحث میشود.حال شما به گوشت جویده شده الله ایمان داری..کجای این حرفهای متعلق به یک شخص اگاه و هنرمندی هست ؟ که شما به ان افتخار میکنید؟گوشت جویده شده ؟ قطره و یا زالو؟.یا شما مردم ان زمان را خیلی خر تصور کرده اید. که این حرفها حکم عالمانه برای شما دارد. یا ادم بیسوادی هستید؟..ایا میدانستی که خدا در ریاضیات تک ماده کرده و در تقسیم ارث بین فرزندان، جمع کسری بلد نبوده؟ایا میدانستی،که به گفته الله، خورشید در چشمه ای سیاه رنگ فرو میرود(86.کهف). ایا میدانستی، که الله ستاره ها را فقط برای زینت بخشیدن به اسما آفریده؟ایا میدانستی که الله کوها را برای تکان نخوردن زمین قرار داده(21:31).
‌سه شنبه 30 خرداد 1391 - 03:41
Dara va sara - پرت - استرالیا
kokex - ‫..ادامه. ایا میدانستی که زمین دارای چند مشزق و چند مغرب است(17.الرحمان).ایا میدانستی که الله،به هر چیزی که نو فکر کنی قسم خورده.(قسم خوردن متعلق به افراد دروغ گو و ترسو میباشد)./kokex - دو نصیحت دارم. 1- اصلا در رابطه با علم الله با کسی بحث نکن.2-قران را با ایمان و عشق نخوان بلکه با علم و خرد بخوان..و بگرد به دنبال ان مثلث بین الله،قران و محمد.
‌سه شنبه 30 خرداد 1391 - 03:41
Arash Aazad - هامبورگ - آلمان
دوستان نجات یافته از بندگی اسلام و هموطنان اسیر در غفلت اسلام ، سخن درباره ضد و نقیض اسلام و تاریخ خونین ۱۴۰۰ ساله ظلم و خونریزی این دین ساختگی بسیار است. در آخر هر کسی در مقابل عقل و وجدان خودش و همچنین بوجود آورنده هستی مسئول میباشد که حقیقت را بدون تعصب بیابد. متاسفانه بسیاری قادربه این امر نمیباشند و در خواب غفلت میمانند و میمیرند! من قصد راهنمایی و اندرز دادن به کسی را ندارم، فقط یاد یک نوشته منصوب به احمد کسروی افتادم. لازم به یادآوری است که احمد کسروی بدست جانیان مسلمان در خون خودش غلطید، فقط و فقط بخاطر ابراز عقایدش ! امیدوارم روزی الله و تفکر ننگینش دگر دراین زمین پاک وجود نداشته باشند که جان گرامی انسانهای بیگناه را به آسانی و فقط بخاطر ابراز عقیده بستاننت! خدای واقعی ، خدای آزادی، احترام و محبت است!
‌سه شنبه 30 خرداد 1391 - 14:48
Arash Aazad - هامبورگ - آلمان
کسی به احمد کسروی گفته بود که: آقا جان شما دیگر دارید همه چیز را منکر می شوید. کسروی گفت: مثلاً چه چیزی را؟. گفت: مثلاً معجزات را. گفت: مثلاً معجزات چه کسی را؟. گفت: معجزات پیامبر اسلام را. گفت: مثلاً کدام معجزه را؟. گفت: همان که با سوسمار حرف زد!. گفت: خوب با چه زبانی با سوسمار حرف زد؟. گفت: با زبان عربی. گفت: مرد حسابی این که می شود معجزه سوسمار، پیامبر که خودش عرب بود!
‌سه شنبه 30 خرداد 1391 - 14:48
kamran631 - لیون - فرانسه
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان - این بابا که عربی‌ زبان مادریش هست فهمید چه چرندیاتی تو قرآن نوشته شده، و دینش رو تغییر داد، اون وقت تو هنوز چسبیدی به این دین من در آوردی !؟ اگه واقعا تو آلمان هستی‌، نمی‌بینی فوج فوج ایرونیها رو که به محض خروج از ایران به دین دیگه‌ای میگروند !؟ یه کم چشماتو وا کن حاج آقا !!
‌سه شنبه 30 خرداد 1391 - 13:57
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
آرتمیس عزیز با درود. منهم دقیقا به همین دلیل گفتم (دمش گرم) ولی‌ هنوز اعتقاد دارم، کسی‌ که از (خدا) بی‌ نیاز باشه، انسانی‌ واقعیست. به شرطی که فقط و فقط انسانیت را در نظر داشته باشه بدون ترس از (خدا). پاینده باشی‌ گرامی‌.
‌سه شنبه 30 خرداد 1391 - 19:57
Islam zoda - تورنتو - کانادا
علی‌ پسر فاطی :و دیگر ساندیس خورها: . اجداد این شخص رو به زور مسلمان کردند و حالا خودش این راه رو انتخاب کرده. انقدر هم اسلام رو با ادیان دیگه مقایسه نکنید،، ادیان دیگر حتا اگر دروغ هم باشند، باز به دیگر ادیان حق مرگ قائل نمیشوند.....لطفا این سایت رو چک کنید و ببینید چطور اسلام در ایران و خاور میانه شروع شد......
‌سه شنبه 30 خرداد 1391 - 22:48
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
yeshua - سیرجان - ایران دوستِ گرامی‌ اگر منظورِ شما از سخن گفتن با "نفس " ! جواب‌های من به گستاخیِ افرادِ معلوم علوم حال است باید بگویم " چوو میبینی‌ که ناا بینا و چاه است .. اگر خاموش بنشینی گناه است! ! پس کارِ من اشتباه نبوده! وقتی‌ قرآن پر از دروغ و کینه توزی و احکامِ تکفیر و کشتن است و افرادی مثل .. از این قرآن حمایت میکنند! و با تحریفِ واقعیت ، به جای قبولِ ..با پیش کشیدنِ موضوعِ شیعه ایرانی‌!! اصلِ موضوع را تحریف میکنند ، بنده چاره‌ای جز افشا گری ندارم! متذکر میشوم که مشکله من مسلمین نیستند چرا که اکثرِ آنها صادقانه اسلام را پیروی میکنند چون فکر میکنند که خدا را خدمت میکنند! اگر آنها نیز به اصلِ اسلام پی‌ ببرند ، مانندِ این شخص ، از اسلام روگردن شده و مسیحی‌ میشوند! پس مشکله من خودِ قرآن و اسلام است نه مسلمین!
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 01:19
ordak - بن - المان
Dara va sara - پرت - استرالیا حافظ میگه: در بساط نکته دانان خود فروشی شرط نیست یا سخن دانسته گو ایی مرد "ابله " یا خموش
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 06:29
ordak - بن - المان
elinaz - مونترال - کانادا میدونی‌ اگه اسلام واقعاً اینقدر بعده که اینها میقان پس چرا اینقدر جوونهی غربی در این کشورهای پیشرفته که بقول شما زنان آزادند به عنوان کله تبلیغاتی مثل شورت و جوراب فروخته بشن،واقعاً ارزش زن اینه که ادم اینجا میبینه؟؟!!، اینها هم که به اسلام رو میاورند آدمها با سواد و از قشر مرفه جامعه هستند.دلیل این همه تبلیقت منفی‌ و سازو دوهل زدن اینها وهشتشون از این حقیقت است.
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 06:37
ordak - بن - المان
elinaz - مونترال - کانادا جوری از آزادی و حقوق بشر میگید انگار ادعای بشار دوستی اینها را باور کردید،اگر واقعاً میتونستید پست پرده نمایش اینها که خودشون و بشر دوست میگن می‌دیدید موافق نظر من بودید،از حقوق زن میگید،اولاً زن در این جامعه جانی کالا و نه انسان، تا زمانی که نو است از اون محافظت میکنند ،قدیمی‌ که شد جاش جا تو اوراقی است یا زباله دانی،از آزادی میگید جوری که انگار اینا زندانی سیاسی ندارند،اگر بار این بورید،پس بهتون میگم چه خیال شکرینی!!،حقوق بشر هم یعنی‌ حقوقی که این به ظاهر متمدنها برای خود قائل هستند که آزادی و دموکراسی خودشون را با هوپیمی ب۵۲ و کروز میزأیل رو سر زن و بچه خلایق ریختن است، و حقوقی که به سرباز‌هاشون حق میدن تو عراق و افغانستان و و و...بدزدند و ببندند و تجاوز کنه بکشند و جوابگوی هچکس هم نباشند،این هم حقوق بشر.آاقه این نشانه انسنیت و پیشرفت پس لطفا زمین رو نگه دارید من میخوام پیاده بشم، حقوق بشر اینا یه چوماق است برای تاراج و امتیاز گرفتن از کشورهای به قول شما عقب افتاده است و بس...
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 07:16
صمصام - سیدنی - استرالیا
massoudoslo - اسلو - نروژ. از اظهار لطفتان سپاسگزارم
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 08:39
صمصام - سیدنی - استرالیا
داستان های قرآن برای خردمندان: . 1 .داستان بوزینه شدن عده‌ای از یهودیان. در آیاتی از قرآن آمده است که عده‌ای از یهودیان (اصحاب السبت ) در روز شنبه مرتکب نافرمانی شدند و خداوند هم آنان را تبدیل به بوزینه کرد، تا عبرتی برای دیگران شود. آیات 65 و 66 سورة بقره:. کسانی از شما [یهودیان] را که در روز شنبه [از فرمان خدا] تجاوز (سرپیچی ) کردند نیک شناختید، پس ایشان را گفتیم:بوزینگانی طرد شده باشید؛ و ما آن [عقوبت] را برای حاضران و [نسل‌های] پس از آن، عبرتی، و برای پرهیزکاران پندی قرار دادیم. در آیات 166-163 سورة اعراف نیز به این موضوع اشاره شده است. از متن این آیات معلوم نمی‌شود که آن یهودیان بخت‌برگشته در روز شنبه مرتکب چه گناهی شده بودند، ولی تقریباً‌ همة مفسران شیعه و سنی با استناد به روایاتی از پیامبر و امامان، گناه آنها را ماهیگیری در روز شنبه دانسته‌اند و گفته‌اند که آنها با روشی خاص در روز شنبه ماهی گرفته و حکم ‌الهی را مورد تمسخر قرار داده بودند (بنا به روایاتی، ‌ماهیگیری در روز شنبه برای یهودیان حرام شده بود). در اینجا دو سئوال پیش می‌آید:.
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 08:52
صمصام - سیدنی - استرالیا
. .1_1 اگرچنین است، پس چرا خداوند در طول تاریخ، این همه جنایتکاران،‌ستمگران و متجاوزان به جان و مال و ناموسِ مردم بیگناه را تبدیل به بوزینه نکرده (و نمی‌کند) تا عبرتی برای ظالمان و جنایتکارانِ دیگر شود؟ آیا عده‌ای یهودی (حتی با این فرض) که عالمانه و عامدانه و به قصد تمسخر احکام الهی در روز شنبه ماهی گرفته و خورده‌اند باید به بوزینه تبدیل شوند تا دیگران متوجه شوند که در روز شنبه نباید ماهی خورد و احکام الهی را نباید به تمسخر گرفت، آنگاه پادشاهان و فرمانروایان دیکتاتور و مستبد، و جلادان و جنایتکاران و متجاوزان به حقوق مردم _ که چهرة‌ تاریخ بشر را سیاه کرده‌اند _ از چنین مجازاتی مصون بمانند؟. 2-1.اگر این داستان‌ها ساختگی نیستند، چرا خداوند در روزگار ما هیچ گناهکاری را تبدیل به بوزینه نمی‌کند تا عبرتی برای دیگران شود؟ لازم به ذکر است که در این آیات، سخن از «مسخ باطنیِ » گناهکاران نیست، یعنی نمی‌توان گفت که منظور اصلیِ آیات مورد بحث، تبدیل شدنِ باطنِ گناهکاران به بوزینه است. زیرا چنین مسخی به دلیل اینکه در نظر مردم قابل رؤیت و تشخیص نیست، نمی‌تواند موجب عبرت کسی شود.
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 08:54
صمصام - سیدنی - استرالیا
2. داستان اصحاب فیل. این داستان بگونه‌ای ناقص در سورة‌ فیل آمده است:. مگرندیدی که پروردگارت با [سپاه ] فیل سواران چه کرد؟ آیا نیرنگشان را بر باد نداد؟ و بر سر آنها دسته دسته پرندگانی فرستاد، که بر سر آنان سنگ‌هایی از گِل سفت می‌افکندند، و [سرانجام، خدا] آنان را مانند کاهِ جویده شده گردانید (سورة فیل: آیات 5-1‌). در همة تفاسیر قرآن داستان بدین گونه نقل شده است که حدود چهل سال پیش از بعثت محمد، پادشاه حبشه سپاه عظیمی را که مجهز به فیل‌های جنگی بود (به فرماندهیابرهه ) برای نابود کردن کعبه (خانة خدا) به سوی مکه فرستاد. وقتی سپاهابرهه به نزدیکی مکه رسید، خداوند به پرندگان دستور داد تا هر یک سنگی به منقار گرفته و بر سر سپاهابرهه بریزند. ناگهان میلیون‌ها پرنده بالای سر سربازان ابرهه ظاهر شد و سنگ‌ها بر سر سربازان ریخت و بدینوسیله همة آنها زیر سنگبارانِ پرندگان نابود شدند. بدین طریق خداوند خانة خود را از ویران شدن نجات داد. در اینجا نیز دو سئوال پیش می‌آید:.
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 12:07
صمصام - سیدنی - استرالیا
-1. خانة کعبه در آن زمان(پیش از بعثت)یک بتکدة مرکزی بود که بت‌های بزرگ قبائل معروف عرب در آن قرار داشت. به عبارت دیگر، کعبه در عمل مرکز شرک و خانة‌ بت‌ها بود، نه خانة خدا.چگونه است که خدا وقتی خانه‌اش تبدیل به بتکده می‌شود،‌هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد، ولی وقتی می‌خواهند آن را خراب کنند، چنین خشمگین می‌شود؟ آیا خدای محمد نسبت به در و دیوار و سنگ و چوبِ ساختمان کعبه حساس بود، ولی برایش اهمیتی نداشت که این خانه مرکز کفر و شرک و فساد شده است، برای همین با آنکه قرن‌ها از بت‌خانه شدنِ خانه‌اش می‌گذشت سکوت کرد اما وقتی خواستند آن را خراب کنند، دیگر طاقت نیاورد؟.
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 12:15
صمصام - سیدنی - استرالیا
-2. در طول تاریخ، پادشاهان و سلاطین دیکتاتور و متجاوز هزاران بار برای گسترش قلمرو خود به شهرها و کشورها حمله کردند و جنگ‌های خونین و وحشتناک به راه انداختند، و صدها میلیون‌ انسان بی‌گناه را از دم تیغ گذراندند و به زنان و دختران تجاوز کردند و همه جا را به آتش کشیدند و مرتکب جنایاتی شدند که شنیدن آن پشت آدمی را می‌لرزاند. چرا خدای محمد در چنین مواقعی با متجاوزان و جنیاتکارانِ دیگرچنین برخوردی نمی‌کند؟‌ آیا ریخته شدن خون میلیونها انسان پیر و جوان، و مورد تجاوز قرار گرفتن زنان و دختران پاک و بی گناه برایش مهم نیست؟.
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 12:16
صمصام - سیدنی - استرالیا
. از اینها گذشته مطابق منابع تاریخیِ خود مسلمانان، پس از مرگ پیامبر و در دوران خلفای بنی­امیه و بنی‌عباس خانه­ کعبه چندین بار به دست حاکمان و یا شورشیان تخریب و تاکنون چندین بار نیز در اثر سیل و زلزله و حوادث طبیعی دیگر فرو ریخته و دوباره بازسازی شده است. در این موارد چه می­توان گفت؟ چرا خداوند همان بلایی را که بر سر سپاه ابرهه آورد بر سر آن­ها که با منجنیق خانه­ کعبه را هدف قرار داده و ویران کردند، نیاورد؟ پرسش در مورد حوادث طبیعی که موجب تخریب کعبه شدند، جدّی­تر است: آیا خداوند خانه­ خودش را به دست خودش خراب می­کند؟.
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 12:18
kamran631 - لیون - فرانسه
ordak - بن - المان- میشه بنویسی کدوم آدم فهمیده و با سواد اروپایی مسلمان شده ؟ در عوض من همین پسر بانی‌ و بنیان گذار اخوان المسلمین رو برات مثال میزنم که اومده و مسیحی شده !!، مثل هزاران ایرانی‌ دیگه که در خارج از ایران از اسلام میزنند بیرون و دین دیگه‌ای رو انتخاب میکنند !! کاش اول میرفتی و قرآن رو میخوندی، و بعدش میومدی برای کامنت نوشتن !!
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 12:41
ordak - بن - المان
kamran631 - لیون - فرانسه ---- این حضرت اسلام را به عنوان یکی از بهترین مکتب بشری و قرآن را یکی از کاملترین فرهانگنامه که برای تمام سؤالات بشر ،از سیاسی،اقتصادی تا انسانشناسی،هنر،طبّ بدون جواب نخواهد گذشت اسم بردن که دست طبیعت(حالا این طبیعت اسمش خّدا،الله،زئوس جا هرچیز دیگر اسمش و بذاری) به بشر هدیه کرده. کلودستن در مجلس عوام انگلیس قران را خوب میشنخت و خوب خونده بود که اونو رو تریبون گذشت و گفت اگر میخوهید بر کشورهای اسلامی سلطه کنید باید اینو از اونها بگیرید.
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 18:37
ordak - بن - المان
kamran631 - لیون - فرانسه البته می‌دونم که چیزی حالیت نیست و از این نوشتها حتی اگر بتونی بخونی چیزی نمفهمی حالا نه هایمهای پناهندگی کلیسا تو فرانسه که هیچ حتی اگر از منظمه شمسی‌ هم خارج بشی‌ ولی‌ میخاستم .فهم بشی‌
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 18:54
ordak - بن - المان
kamran631 - لیون - فرانسه میدونی‌ مشکل ما ایرانیها چیه؟ عسل تو که یاد گرفتن توتی‌ وار از دیگرون تقلید کنن، آلمان تا فرانسه زیاد دور نیست، اگه ج سر بزنی‌ میبینی‌ ،اینها که اینجا مسلمان شدن شدن ناه مثل این ابو سوسمار ابن لجن مفت خور انگل اجتماع هستن، بلکه به قشر مرافه و روشنفکر آلمان تعلق دارن...برای اطّلاع شما من بیش از ۴۰ سالم ۲ برابر سالهای عمرم هم کشورهای دنیا را دیدم، و نه فقط با اسلام بلکه با قبر و ترسا و نصارا تا هندو بودای و شینتو تماس داشتم و به اندازه ظرفیتم هم خوندم،و به عنوان کسی‌ که حتی نافش هم با داس و چکش بریده شده و تا حالا هم فقط به ودکای روسی و دلار امریکای اعتقاد داشتم، و قرآن و اسلام را ناه از دریچ چشم این همجنسبازِ ابن لجن بلکه از درچه چشم ،منصور حلاج و ابن سینا تا رفیق طبری خودمون گرفته تا گاندی هندو و فنز فانون افریقای تا ماسینین فرانسوی (که حتا اسمشان به گوش شما ناه خورده)،تا اینشتین اپنهایمر یهودی نگاه کردم،کسانی که به اون مرحله از انسنیت رسیدن که جرات کنن کلمه "من" را برای تعریف خودشون استفاده کنن--
‌چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 18:23
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
ordak - بن - المان دلیلِ اصلی‌ِ مثلمان شدنِ عده " اندک و انگشت شمار " در اروپا، آزادی ایست که اسلام در داشتنِ زنانِ متعدد و نیز دروغِ مصلحتی برای پیروانش قائل شده! پس این افراد مثلمان میشوند که به راحتی‌ زنا کنند و سرِ مردم کلاه بگذرند! اگر نه اگر کسی‌ واقعا در پی‌ ِ خدمت به خدا و دست یابی‌ به نجات باشد، همه می‌داند که تنها مسیح است که وعده نجات را داده و حتا روحانیونِ اسلام بین میکنند که از نجات و بهشتی‌ بودنِ خود نیز مطمئن نیستند چه رسد به سایر مسلمین!!!
‌پنجشنبه 1 تير 1391 - 03:38
kamran631 - لیون - فرانسه
ordak - بن - المان- خوب تو که قرآن رو خوندی، برام بنویس حقوق زن در دین شما چی‌ هست، آیا برده داری (خرید و فروش انسان ! ) در آئین حنیف شما مجاز می‌باشد یا نه !؟ یک آیه‌ قرآن به من نشان بده که مردم به کار کردن تشویق شده باشند، و اصلا کار و زندگی‌ شرافتمندانه در دین شما وجود داره یا نه !!؟ این چندمین بار هست که این سٔوال‌ها رو از تو و چند تا ساندیس خور مثل تو می‌‌پرسم ، و مطمئن هستم که این بار هم مثل دفعه‌های قبل جواب نمیدی، یعنی‌ جوابی‌ نداری که بدی !!!
‌پنجشنبه 1 تير 1391 - 12:30
kamran631 - لیون - فرانسه
ordak - بن - المان- با مطالعه تاریخ میبینی‌ که اجداد دینی شما هرگز کار نمی‌کردند !! بلکه از هم میهنان ما باج می‌گرفتند، حتما باید بدانی که علی‌، حسن، و حسین در زمره‌ سربازان عمر بودند، و موقع حمله به ایران چه جنایت‌ها که نکردند، از تجاوز به زن شوهر دار ( غنیمت جنگی !! ) تا دزدی در مال و اموالشان، اون‌وقت شما‌ها برای همین دزدان مدینه به سر و صورت خو می‌کوبید، و عزا داری می‌کنید !! خنگی هم حدی داره ....
‌پنجشنبه 1 تير 1391 - 12:43
kamran631 - لیون - فرانسه
ordak - بن - المان- و مطلب آخر اینکه، اگه این دین شما اینقدر پیشرفته، و قرآن پر از آخرین مطالب علمی‌ هست، خوب چرا همه کشور‌های مسلمان جزو بدبخت‌ترین و فلاکت زده‌ترین کشور‌های دنیا هستند ؟!! شما که با تکیه به این کتاب (سراسر جهل و جنون !! ) باید پیشرفته‌ترین کشور دنیا باشید، پس کو این پیشرفت و ترقی‌ !؟ جواب این سٔوال رو هم نداری بدی، پس برو ساندیس امروزت رو بگیر، و همراه این نظام عقب افتاده به نوکری روسیه و چین ادامه بده !!
‌پنجشنبه 1 تير 1391 - 13:01
yeshua - سیرجان - ایران
suhail - دبی - امارات-دوست عزیز حماس را 2 نفر پایه گذاری کردند یکیش شیخ حسن بن یوسف حلى(علامه حلى) و دیگری شیخ احمد یاسین . هیچ اخبار اشتباهی داده نمیشود
‌پنجشنبه 1 تير 1391 - 17:02
yeshua - سیرجان - ایران
ordak - بن - المان-- سلام دوست عزیز . میشه یک سوال منو پاسخ بدید؟. سوال من اینکه شما که تاریخو کامل خوندید چرا هرجا که انجیل رفته اونجا برکت رفته اما هرجا اسلام رفته همش فقر خونریزی جنگ رفته؟؟؟ برای مثال کشورهای اروپایی یک طرف و کشورهای ایران افغانستان عربستان پاکستان وهمه کشورهای اسلامی یک طرف . امروز پس از گذشت هزار سال کدوم طرف بیشتر به برکت رسیدن؟. یک مثال دیگر آفریقای جنوبی مسیحین اما آفریقای شمالی مسلمان کدوم بیشتر برکت دارن؟؟. کره جنوبی کشوریه که انجیل وارد آن شده حالا کره جنوبی بیشتر برکت داره یا کره شمالی در یک قدمیش؟؟. ترکیه کشوریه که انجیل وارد آن شده حالا ترکیه بیشتر برکت داره یا پاکستان؟؟؟؟ جواب بدید ممنون میشم
‌پنجشنبه 1 تير 1391 - 16:27
ordak - بن - المان
اگه درست کامنت منو خنده باشید(البته اگه بتونید بخونید)من به تنها چیزی که تا به حال اعتقاد داشته و دارم ودکای روسی بده و دلار آمریکای، و نه حسین آشوبگر و میشناسم نه حسن شهوتران و،نه عیسی بی‌ پدر شما‌ها را، وقتی‌ به این چرندیت شماها نگه می‌کنم یاد اون حرف اینشتین میافتم که گفت؛ دو چیز در دنیا بی‌ انتها است، اول کهکشان و دووم حماقت انسانها، البته در مورد کهکشان کاملاً مطمئن نیستم...
‌پنجشنبه 1 تير 1391 - 20:56
ordak - بن - المان
. kamran631 - لیون - فرانسه در ضمن ایرانیها تو آلمان به خاطر باور به مسیهیت مسیحی‌ نمیشن؛بلکه برای اقامت، متاسفانه ایرانیها یا میگن لسبین هستند با وجود شهر و چن تا بچه یا میگن همجنس بازن یا مسیحی‌، اینو از زبان یکی از قضات اینجا میگم که ایرانیها را مصاحبه میکنه......
‌پنجشنبه 1 تير 1391 - 21:17
salmonella - نجف - عراق
بله درست گفته. منم اگه سنی بودم دچار تناقض میشدم و اسلام را ول میکردم. ولی خدا را شکر که شیعه هستم . اون هم زیر سایه پربرکت امام خامنه ای
‌پنجشنبه 1 تير 1391 - 21:52
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
salmonella - نجف - عراق سایه پر برکتِ امامِ شما داره با تابیدنِ نورِ خورشیدِ مسیح در ایران ، گاماس گاماس، خدا حافظی میکنه! چقد آدم باید مفلوک باشه که پناهش خامنه‌ایِ جلّاد باشه؟؟!! جلال بر خداوندِ محبت ، مسیحِ زنده! امین!
جمعه 2 تير 1391 - 03:44
yeshua - سیرجان - ایران
ordak - بن - المان-دوست عزیز از خدا میخام چشمتونو باز کنه عزیز . دوست عزیزم نباید بگین ایرانیهای آلمان برای اقامت مسیحی میشن . حرف شما درست اما اگر حتی یک نفر از قلبش ایمان آورده باشه اونوقت شما نسبت به اون آدم مسئول و در روز قیامت جوابگو. پس لطفا اینجور بگید که عده ای هستند که برای اقامت ایمان میاورند این حرف را همه تایید میکنند دوست عزیزم .در خداوند پیروز باشید
جمعه 2 تير 1391 - 08:29
kamran631 - لیون - فرانسه
salmonella - نجف - عراق - و امام خامنه‌ای ( یا همون سید علی‌ گدا، ولی‌ وقیح خودمون ! ) هم زیر سایه پر برکت پوتین هست !! حالا خودت بگو تو کجا هستی‌ !!
جمعه 2 تير 1391 - 09:30
kamran631 - لیون - فرانسه
ordak - بن - المان -بهتره که خودت بری چند بار کامنت هاتو بخونی‌، اون‌وقت می‌فهمی کی‌ چرندیات نوشته !! یک بار میگی‌ که همه ادم های فهمیده و با سواد در اروپا مسلمان می‌شوند، و یا اون انگلیسی گفته که اگه میخواین بر کشور‌های اسلامی سلطه پیدا کنید، باید قرآن رو از اونها بگیرید، بعدشم که مینویسی که نه با حسن کار داری، و نه با حسین، و دلار و ودکا رو ترجیح میدی !! خلاصه اینکه خدا شفات بده !!
جمعه 2 تير 1391 - 09:37
yeshua - سیرجان - ایران
salmonella - نجف - عراق- دوست عزیز خدا را شکر برای ایمانتان اما ایشون گفتن . به علت خوندن قرآن متوجه خیلی چیز ها شدن که فکر نکنم تناقضی بین قرآن شیعه و سنی باشه درست میگم؟؟. , و ایشون برای مثال سوره توبه آیه 5 رو گفتن
جمعه 2 تير 1391 - 08:38
salmonella - نجف - عراق
omide por jala-لس آنجلس -امریکا .دوست عزیزم بله درست میگید نور خورشید پربرکت مسیح در ایران میتابد ولی در پس نور عظیم آقا امام زمان (عج). مگر میشود کسی مهدی (عج) را قبول داشته باشد ولی عیسی (ع) را قبول نداشته باشد؟ دین اسلام همان دین موسی و عیسی و ابراهیم است. ولی از نوع درست و سالمش.
جمعه 2 تير 1391 - 15:28
ordak - بن - المان
kamran631 - لیون - فرانسه امید است که شما هم‌به زودی اقامت بگیری که.. دنبال کار و زندگی‌ بری؛ چرا که نه عیسی نه موسا نه محمد نه خّدا و نه طبیعت به دادت میرسه تو اقامت گاه پناهندگی خصوصا در فرانسه، بعد هم تو باید از اخوندها تا دنیا دنیاست ممنون باشند، چرا که اگر اونا ایران رو به این روز نینداخته بودند. تو را هم را نمیدادند چه به رسه به اقامتگاه پناهندگان در فرانسه
جمعه 2 تير 1391 - 20:45
ordak - بن - المان
yeshua - سیرجان - ایران تو اگه اظهار نزرجات نکنی‌ خیلی سنگینتری،میگن اسب و نعل میکردند یکی خروس هم پاشو بالا گرفت گفت پس من چی‌,----------------محکومیت کشیش آمریکایی در پرونده آزار جنسی یک کودک ------برای اینکه چشاتو باز کنم آینو برات میفرستم،این نشون میده که کشیشای شماها دست اخوندها رو از پشت بستن،و کثیفتر و بیاخلاق تر از و عوضی تر از اخوندها هستن، این بر اول نیست، در ۱۰ سال گزسگته کشیشی نبوده در اروپا که بخاطر آذر جنسی‌ کودکان اسمش برده نشه، البته کاردینالهاتن که جای خود دارند، اونا مثل امسال خامنه‌ای هستند که هر جنیتی رو میکنند و کسی اجازه نداره اسمشونو ببره
شنبه 3 تير 1391 - 09:11
yeshua - سیرجان - ایران
ordak - بن - المان--دوست عزیز خداوند بهت برکت بده اما در اشتباهی . من حالا فهمیدم که شما انجیل رو مطالعه نکردین چون انجیل میگه کشیش باید ازدواج کنه . اما متاسفانه برخی از انجیل هم مذهب برای خودشون درست کردند و متعصب شدند . پس این چیزایی که شما گفتید چیزی از مسیح و انجیل و مسیحیان واقعی کم نمیکنه . در خداوند پیروز باشید
یکشنبه 4 تير 1391 - 01:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.