رد تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی‌

سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز، از تایید ۱۳ طرح و لایحه خبر داد و گفت: شورا ی نگهبان لایحه تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی را نپذیرفت.

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




ر�'د تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی‌

+160
رأی دهید
-290

karkas - اصفهان - ایران
عجب قانون تهوع آوری............................
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 00:10
30metry tolab - لندن - انگلیس
هی‌ بر پدر مادر رژیم فاشیسم نألد. همیشه به این فکر می‌کنم که آیا امام رضا و حضرت معصومه میدنستنن که این ایرانیها نژاد پرست هستن یا نه؟ چرا در ایران شهید شدن! من یه افغانی هستم که ۳۵ سال در مشهد زندگی‌ کردیم و هنوز هم هستیم، نئه به پول دولت احتیاج داریم نه به بیمه درمانی فقط بزارن که در این کشور کفر زندگی‌ کنیم، ما در ایران به دنیا آمدیم و افغانستان را ندیدیم. چرا مگین برین کشورتون؟ خدایا خودت به این ایرانیها نشان بده بزرگیتو اگر هستی‌!
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 00:18
amir london - لندن - انگلستان _لندن
بد شد
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 00:21
amir-amir - تورنتو - كانادا
مگر شما تازى هاى اشغال گر وکیل و وصى مردم هستید رهبرتان که این حق را به شما داده همان اوائل گفت که محمد رضا شاه چه حقى داشته که براى نسل آینده حکومت تعیین کند خوب چرا از او تبعیت نمى کنید.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 00:41
ukguy4u - لندن - بریتانیا
چه بخواهیم و چه نخواهیم اون بچه ها 50% ایرانی هستند و باید از حق شهروندی برخوردار باشن. چطور هزینه برای لبنان و سوریه و فلسطین ایراد نداره ولی برای اینا هزینه اوره! فردا این بچه ها بی سواد و عقده ای بار بیان و باعث افزایش بزه بشن ایراد نداره؟ حالم از این نظام مسخره بهم میخوره.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 00:52
zhandark - نیوکسل - انگلستان
با کمال فروتنی و افتادگی، تمام مزایا و امکانات تابعیت ایرانی رو به قیمت استثنایی و باور نکردنی ۲ زار به علاوه هدیه رایگان یک ..... تقدیم میکنم به سران قبلیه جمهوری اسلامی
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 00:34
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک
با این قانون زن ایرانی نباید شوهر خارجی کند چون بچه اش ایرانی به حساب نمی آید . مگر خود زن ایرانی به حساب میاید که بچه اش نیاید . یک مشت لب گور تو اون شورای نگهبان گذاشتن مواظب قانون باشند . پس چرا به مجلس زحمت میدن از قبل بگن این قاتونو تصویب کنید ما وتو میکنیم . وقت ملت را میگیریید .این همه 33 سال چاپیدیدو دزدیدید بچه های زن ایرانی هزینه سازه براتون .میاد روزی که به سگ و گربتونم رحم نکنیم خواهید دید .
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 01:28
baba eti - استکهلم - سوئد
۵ میلیون ایرانی‌ خارج از ایران زندگی‌ می‌کنن و مهاجرت کردن حالا واسه یه افغانی که اونجا بدنیا اومده بزرگ شده ۳۰ سال زندگی‌ کرده افغانستان ندیده شناسنامه نمیدان .... بدتر اینه که مادرت ایرانی‌ باشه و باز هم شناسنامه ندان بهت که از اولین امکانات ازندگی برخوردار باشی‌ .. کشورای دیگه دنیا نگاه کنین که کفر هستن اینا رو نگاه کنین که مسلمان هستن تازه به قول خمینی اسلام مرز ندارد .. تو روح باباتون با این اسلامتون .. آخوندای مفت خور بوگندو .. به‌خدا ایرانی‌ نیستن این آخوندا من خودم دوستی‌ ایرانی‌ زیاد دارم حتا باورشون نمی‌شه هم چین قانونی تو ایران هست .. خدا عدالتت کجاست ؟؟؟
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 01:49
mashady - منچستر - انگليس
30metry tolab - لندن - انگلیس . داداشم انسان انسانه فرقی نمیکنه افغانی ایرانی‌ آمریکایی‌ همه انسانیم و خوب و بد همه جا هست آدم نژاد پرست یه احمقه و این احمق می‌تونه مال هر جایی‌ باشه یه بالا شهری نسبت به هموطن پایین شهری گاهی نژادپرست می‌شه یه فارس گاهی نسبت به غیر فارس نژاد پرست می‌شه . همه ایرانیها این طور که شما میگید نیستند . جمع نبند
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 01:49
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
جالب اینجاست که خود اشغالگران حکومت جهل و جنایت اسلامی حرومی عرب زاده هستند از نجف و هندوستان و خدا میدونه کجا؟. ننگ و نفرین ابدی بر حکومت وحشت و ضّد انسانی‌ ولایت خون آشام تازی- اسلامی ، آخر خطیت شما دجالان اهریمن سرشت ننگ بر همه شما به خصوص علی‌ گدا آن روضه خون ۵ زاری مسجد کرامت مشهد در زمان شاهنشاه آریامهر. نفرین بر شما فرزندان خباثت و جهالت. امین
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 02:18
sohrab_azad - روتردام - هلند
صد رحمت به هیتلر و نازی ها .چقدر این مردم نژاد پرست اند.کجای دنیا همچین کاری با شهروندانش میکند. به اون دین و اسلامتون و با اجازه به اون قانون اساسیتون
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 01:35
Belal habashi - لندن - بریتانیا
این رجیمه مردسالاری اگریک مردایانی بازن خارجی اذدواج کنه بچشون تابعیت ایرانیمیگره چرازنها از این حق برخوردارنیست ؟پیشرفت میکنیم دنیارو اداره میکنیم
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 02:12
romano - تهران - ایران
30metry tolab والا بخدا به دین به پیغمبر به هر آیینی ما راضی نیستیم یک انسان سالیان سال زندگی و کار کنه و از حداقل حقوق بهره مند نباشه اینها نه به شما حتی به مردم ایران هم رحم ندارن مگه شما فکر می‌کنی حالا از همون حقوقی که ایرانیها دارن چقدر بهره مند هستن همش روی کاغذه گارگر بیچاره رو با 5 سر زن و بچه قرار داد موقت زیر 3 ماه می‌بندن تا کارشون تموم شد میندازن بیرون اون بدبخت اسمشم ایرانیه بعد هم اگر بچش بیاد اینجا از جدایی طلبی و چرا ترکی تدریس نمی‌شه حرف بزنه خود من هفتا چرت و پرت بارش می کنیم من بخدا می‌دونم چقدر مشکل دارید و اصلا هم راضی نیستم و بارها با خانواده خودم سعی کردم مشکل خانواده‌های افغان رو حل کنم ولی ما زوری نداریم فقط در همین حد چهارتا نصیحت به پدر و فرستادن به یک مرکز درمانی قاچاقی و با پول دوتا آدم خیر می‌تونیم بیشتر باور کن نمی‌شه حتی میان جلومونو می‌گیرن! چی بگم بخدا شرمنده‌ام مشکل اینجاست اصلا این حکومت طبق قوانین من درآوردی شرعی‌اش اصلا اصل مشاوره با حقوقدانها را تعطیل کرده چهارتا آخوند بیسواد قال علی و .. نشستن جای مسائل علمی و حقوقی تصمیم می‌گیرن.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 02:13
farahnoush - ساری - ایران
30metry tolab - لندن - انگلیس. شماهایی که انقدر از ایران متنفرید .. چرا می خواید اینجا باشید ؟ ما هم دوست نداشتیم این تو مملکت ما می مردند ... تازه حتی تو امریکا هم به اونایی که غیر قانونی وارد کشور شدند ویزا و تابعیت نمی دهند .
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 02:34
oyama - تهران - ايران
دوستان با توجه به اینکه برای همه انسانها احترام قائلم 1725 تا 1729 ه -ق محمود واشرف افغان از تاریخ ایران حذف نخواهد شد درود بر نادرشاه کبیر که خاک ایران رو پس گرفت . تاریخ تکرار خواهد شد
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 02:49
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان
آقایان عزیز که سینه خود را واسه دوستان افغانی جر می‌دهید ،هر کشوری یه قانون و یه حساب کتابی داره ،خیلی‌ از زنهای ایرانی در افغانستان هستند که نان شب هم ندارند بخورند و حتا در فیلم ویدیویی یه خانوم ایرانی‌ میگفت که شوهرم بردار شوهر ش را می‌‌آورد که با من زندیکی کند و من نیدانم این مال کدام برادر شوهرم هست(بچها).شما ببینید این افغانی‌های فهمیده!! با زنان ایرانی‌ چیکار می‌کنند بعدا واسه این افغان‌ها سینه چاک دهید.به خدا من الان با یه خانوم ایرانی‌ اینجا دوستم که زن یه افغانی بوده ببین چه بلای که سر این زن ایرانی که نیورده،آیا ما در انگلیس با زن و دختران انگلیسی‌ این کار را می‌کنیم؟ آیا قانون اینجا نسبت ب پناهندگان بابت یه خطای چراغ قرمز عبور کردن ب ما شهروندی‌ میدهد،اول بسنجید بعد دفاع کنید
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 03:33
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان
بعد از آن اینکه قانون ایران واسه تابعیت بر اساس خون و خاک هست ولی‌ در کشورهای دیگر فقط خاک. اینکه جمهوری کثافت اسلامی بد هست شاکی‌ نیست و باید به این بچها تابع ت بده طبق شرأیطی شاکی‌ نیست ولی‌ آیا این افغان‌ها با مردم ما خوب بودند،تجاوز نکردند،خیانت نکردند،آدم نکشتند،دزدی نکردند،آیا قاچاق مواد نکردند،و خیلی‌ مسائل دیگر،آیا ما هم مثل افغان‌ها در انگلیس هستیم.?که حالا به ما نژاد پرست میگن ، نمک میخورند و نمکدان میشکنند ،کجا افغانها< در ایران ما لیات دادند ،ک‌ی چه وقت کسی‌ میدونه،دوستان خیلی‌ چیزها را در نظر بگیرید
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 03:42
فوتبالیست - لندن - انگلستان
خدا رو شکر. خودمون کم جمعیت فقیر و گرسنه بیچاره داریم میخواستن اینها رو هم به جمعیت فقرا اضافه کنن ادمهای درست حسابی و به درد مملکت بخوری هم که نیستن.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 03:43
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان
آقای افغانی که از انگلیس با ایرانیها ب عنوان فاشیسم نگه میکنی‌ لطفا ب کشور ما نیا و همون بهتر که به کشور خودت برگردی،و ما امام رضا را ب ایران نیاوردیم خودشان آمدند چون ایرانیان به مهمان نوازی معروفند ولی‌ میبینم که شما میخواهی‌ صاحب خانه باشی‌ نه‌ مهمان،چند سال مال یات دادی ،چه کمکی به ایرانیان و ایران کردی که اینجوری از ایرانیان طلبکاری،ما کشورمان جنگ با محمود افغان را دیده که چه کشتار‌هایی‌ در ایران کرد.پس روت را کم کن و پسر خاله نشو با ما
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 03:48
فوتبالیست - لندن - انگلستان
بابا اتی استکهلم. حالا با این اسم اومدی اروپا یه پاسپورت بهت دادن فکر میکنی دیگه همه جای دنیا باید همونجوری باشه؟؟ اگه ردت میکردن و این پاسپورت که به سرت البته خیلی زیاده رو بهت نمیدادن باز هم از این ژستهای انسان دوستانه میگرفتی؟؟ مردم ایران خودشون به اندازه کافی مشکلات و بدبختی دارن
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 03:49
فوتبالیست - لندن - انگلستان
مطمعن باشید اون کسانی که این قانون رو رد کردن عقلشون از شما خیلی بیشتره و به عواقب این کار نگاه میکنن که در صورت تصویب دیگه از صبح فردا هر چی افغانی اونجاست میرفتن از هر طریقی میشد یه بچه مینداختن توی شکم زن ایرانی که چی ؟؟ که از بابت بچه سر و سامان بگیرن و هزاران مشکل دیگه که شما هرگز فکرش رو هم نمیتونید بکنید
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 03:53
zhandark - نیوکسل - انگلستان
30metry tolab - لندن - انگلیس برادر عزیز افغانی، من شرمسارم از هر رفتار بد نژاد پرستانه ای که با شما همزبانان و هموطنان عزیز شده و میشه، ننگ بر این جمهوری فاشیستی.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 04:13
neda555 - تهران - ایران
کار خوبیه چون این افغانی های پورو این قدر با دخترهای ایرانی ازدواج کردن البته ایرانم کار اشتباهی کرده و گذاشته ازدواجا صوت بگیره مامانم ینا مستجر داشتن زن ایرانی مرد افغانی مامانم میگفت مستاجرای دیگه میگفتن هر روز کتکش میزنه و به ایرانی ها توهین میکنه
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 04:16
olagh3kaleh - منچستر - انگلیس
کار خوبی‌ کردن رد کردن این قانون رو یادتون باشه همسایگان ایران سوئیس و نروژ و دانمارک و از این قبیل کشورها نیستن بلکه همسایگان ایران یه مشت کشور‌های بی‌ قانون و بی‌ درو پیکر مثل افغانستان و پاکستان و از این قبیل هستن اگه یه کم اسون بگیریم و در رو باز کنیم میبینیم ۴ روز دیگه ایران هم به گندو کثافت بیشتر از اینکه هست کشیده شد
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 04:39
hossein75 - جوهور - مالزی
یه استثنا شاید داشته که بعدا بهش اضافه می‌کنن و اینکه شوهر‌های اونا اهل فلسطین و لبنان .. باشند
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 04:47
porharfi - آرنم - هلند
خاک تو سر زنانی که برای تایید اونجا نشستند!!//
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 05:20
azadi - کرج - ایران
30metry tolab - لندن - انگلیس ربطی به ایرانی ها نداره این مجموعه قوانین انسانی هست.من به عنوان یک ایرانی باید از دولت اجازه بگیرم که با یک زن خارجی ازدواج کنم این قانون به مراتب از اینکه شما به عنوان یک افغانی یا غیر افغانی نمیتوانید در ایران زندگی کنید ظالمانه تر و غیر انسانی تر هست پس خیلی ربطی به ما ایرانیها نداره به قوانین مربوطه در ضمن نژاد پاک ایرانی و آریایی با نژادی که در زمان امام رضا در ایران زندگی می کرده زمین تا آسمان فرق میکنه
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 05:43
Shakoor - کوالالامپور - مالزی
به نظرم دقیقا مشکل افاغنه هستند....من شنیدم توی شهرهای مرزی دختران زیادی با افاغنه ازدواج کردند و دولت نمی خوتد بجه های اونا ایرانی محسوب بشن....این هم از حس نژادپرستی ماست
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 06:29
bita tehrani - ونکوور - کانادا
zhandark - نیوکسل - انگلستان/ عزیزم،منم هستم!
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 06:34
shirzan - برلین - آلمان
با این قانون میخوان مانع بشن که هزاران بچه که حاصل ازدواج مردان افغانی و زنان ایرانی هستند تابعیت نگیرند و از مزایای تحصیل و غیره استفاده نکنند احمق های بیشعور نمی فهمند که سالهای بعد با این همه بیسواد در ممکلت چه کنند چون بهرحال اونها که ایران رو ترک نمی کنند.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 07:43
NedayeAzadi - تهران - ایران
عجب کشوری، یعنی حرف 290 نماینده ی مجلس به چیز چند تا آخوند پیر و پاتال. نمیدونم دیگه مجلس میخواهیم چیکار؟ درشو ببندن بهتره.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 08:24
shakila99 - شارجه - امارات
mashady منچستر انگلیس با شما کاملا موافقم من خودم دوستایی ایرانی زیادی دارم که خیلی با شخصییت هستند واین موضوع سیاست دولت ایران است ربطی به مردم خوبش ندارد ما سالها در ایران زندگی کردیم درست است که ناراحتی هم داشتیم ولی با قدر شناس باشیم اگر چنین قانونی نیست که حقوق مهاجرین در آنجا رعایت بشه مهاجرین هم باید راه حلی پیدا کنند وبهتر است برگردند به افغانستان من خودم جزو کسانی بودم که نمی خواستم برگردم ولی وقتی برگشتم به وطنم خیلی هم برای خودم وبچه هایم خوب شد چون به راحتی هر جای دنیا که بخواهم می توانم به راحتی بروم این امکان در ایران مهیا نبود
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 08:31
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫چرافکر میکنید این نژادپرستی هستش ؟ نژادپرستی رو در زمین فوتبال بازی هلند میدیدید. ‫من هم نظرم همینه فرزند یک مرد ایرانی میشه ایرانی همانطوری که گفته میشه سرزمین پدری حتی آلمانها هم میگن . ‫VATERLAND یعنی سرزمین پدری و دیگه اینکه دولت ایران از فرزندان زنهای ایرانی با مردان غیر ایرانی نخواسته که برن خدمت سربازی . بهشون اقامت دائم میده که ببییان و برن یا حتی بمونند خوب مشکل کجاست ؟. ‫یک همکار آلمانی من دارم که پسرش در آمریکا بدنیا اومده بلافاصله پاسپورت آمریکایی بهش دادند اما دولت آلمان بهش پاسپورت آلمانی نمیده (پدر و مادر هر ۲ آلمانی ) آلمان میگه پاسپورت آمریکایی رو پس بدید تا آلمانی بدیم
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 08:57
Persianshadow1 - برایتون - انگلستان
کاش بشه پانترکها و پان عربها رو از ایران مثل سگ انداخت بیرون و بجاش به این عزیزان که از مادران ایرانی هم هستند تابعیت ایرانی داد. تف به شرف نداشته آخوند و پانترک هر دو!!
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 09:35
علی‌-سوئد - گوتنبرگ - سوئد
در تمامی کشور هایی که تابعیت رو خونی میدونن قانون‌های اینگونه وجود دارند. در سوئد تا همین چند وقت پیش بچه متولد از پدر سوئدی اتوماتیک سوئدی محاسبه میشد در حالیکه بچه متولد از مادر سوئدی و پدر خارجی‌ بایستی تقاضای شهر وندی سوئد رو میکرد.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 09:52
keivan-swe - گوتنبرگ - سوئد
قوانین اسلام کجا زن رو آدم حساب کرده که اینجا بکنه؟ من به عنوان یک ایرانی از بی عدالتی نسبت به افغانها در ایران شرمنده هستم ولی کسی که باانصاف باشه میفهمه حکومتی که به مردم خودش اوین و کهریزک رو به ارمغان آورده با مهمان چه خواهد کرد؟
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 10:00
mashauk - برایتون - انگلستان
nazgole25 - کپنهاک - دانمارک گل گفتی
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 10:03
sepherdad - سیدنی - استرالیا
باز خدا رو شکر شورای نگهبان وجود داره وگر نه معلوم نبود این مجلسه مردمی چه به روز این کشور میاوردن.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 10:08
ki be kiyeh - لندن - انگلستان
خدا نسل این آخوندهای کثیف رو از ایران پاک کنه حالا میلیونها انسان بی‌ هویت و بیسواد بی‌ امکانات باید تو این کشور زندگی‌ کنن خودشون هم نمیدونن اهل کدوم کشور هستند بیچاره‌ها فقط مگر خدا نظری به دل‌ این ادامها بندازه یه کسی‌ باید به حقوق بشر از طرف این بدبختها شکایت کنه اونها که نه سواد دارن نه چیزی با ترس و لرز هم دارن تو اون کشور زندگی‌ می‌کنن
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 09:38
kimiakhanom - برایتون - انگلستان
مساله که اصلا نژاد پرستی‌ نیست ...اینا چطور به بچه‌های مردی که با زن خارجی‌ ازدواج کرده تابعیت میدن؟؟؟مساله اینه که اینا فکر می‌کنن اسپرم یه انسان کامل هست که فقط در بدن زن بزرگ می‌شه!!اینا قبول ندران سهم یه انسان از مادرو پدر هر کدوم ۵۰ درصد هست..اینا زن رو آدم نمیدونن...
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 10:26
Leila leila - گوتنبرگ - سوئد
این قانون یعنی زن اصلا ادم به حساب نمیاد. لعنت بر اون شیری که خوردید. من موندم اون ماده خرهایی که تو مجلس و حکومت با أخوندها لاس میزنن واقعا خودشونو ادم به حساب نمیارن که این همه ذلت و خواری رو به زنان جامعه روا میبینن و اعتراض که هیج حتی تأیید هم میکنن؟
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 10:45
zhaabiz - پاریس - فرانسه
نکتهٔ قابل توجه اینه که برای زن خارجی‌ که با مرد ایرانی‌ ازدواج کند در سفارت ایران، به صورت بد از ثبت ازدواج پاسپورت ایرانی‌ صادر می‌شه در ظرف کم تر از یک روز، اما برای شوهر یک خانم ایرانی‌ یک هم چین حقی‌ نیستند و بچه هاشم ملیت ایرانی‌ نخواهند داشت .. این باز هم تفاوت قایل شدن بین زن و مرد نیست؟؟؟؟؟؟؟ آیا این تصمیم منطقی؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 10:57
صمصام - سیدنی - استرالیا
30metry tolab - لندن - انگلیس. : برادر یا خواهر عزیز افغان، من به نوبه خودم به عنوان یک ایرانی، صمیمانه و از اعماق وجودم به دلیل این نامردمی هایی که در کشورم بر انسان ها میگذرد و گوشه ای از آن شامل حال شما شده متاسفم ولی چه می شود کرد؟ این را هم بدان صابون این رژیم فاشیست ضد بشری بیشتر از شما به تن خود ایرانی ها خورده، به امید آزادی ایران از چنگ اهریمن نادانی، مذهب و تعصب
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 10:55
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
Shakoor - کوالالامپور - مالزی عزیز، شما کاملا درست میفرمایید، اما لطفا از کلمه توهین آمیز افاغنه استفاده نکنید. سپاسگزارم
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 12:30
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
30metry tolab - لندن - انگلیس) عزیز، دست از مذهبی بودن بردار. حضرت معصومه و امام رضا عرب بودند و از عرب هم نژادپرست تر پیدا نمیشه. دوم اینکه ایرانیان مذهبی، اعراب را بیشتر و بهتر از افغاهای هم نژاد، همفرهنگ و همزبان دوست دارند. این هم نتیجه مذهبی بودن است. شما هم خواهشا از مذهبی بودن دست برادرید و در این قرن بیستو یکم به تحصیل علم بپردازید. ممنون
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 12:28
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
Shakoor - کوالالامپور - مالزی عزیز، شما کاملا درست میفرمایید، اما لطفا از کلمه توهین آمیز افاغنه استفاده نکنید. مطمئنا اگه کسی کلمه ایراننه بجای ایرانی استفاده کند، مطمئنا باعث ناراحتی خواهد شد.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 12:32
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
olagh3kaleh - منچستر - انگلیس) ناگرامی، افسوس، اگه بجای دولت انگلیس بودم، همین امروز از انگلیس با اردنگی مینداختمت بیرون. حتما اگه متاهل باشی، امروز یا فردا برای فرزندت تقاضای تابعیت میکنی و حقت رو از دولت انگلیس طلب میکنی. واقعا که آدم بی احساس و خودخواهی بودی. حیف اون انگلیس، جای تو و امسال تو همون ایران و عربستان سعودی است. خجالت آوره
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 12:37
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
من واقعا برای اشخاصی که خودشان طلب حق و حقوق از کشورهای بیگانه میکنند و در عوض این مزایا را برای کسی دیگه نمیخواهند، متاسف هستم و آنها را بیمار روانی محسوب میکنم. طرف توی انگلیس از تمام مزایای یک مهاجر استفاده میکنه و ادعای حق و حقوق میکنه و بعد میاد نژادپرست میشه. ..انسانهای بی احساس و خودخواه
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 12:40
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
مطمئنا افغانها بهیچوجه محبتهای جمهوری اسـ... ایران را فراموش نخواهند کرد
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 12:42
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
30metry tolab - لندن - انگلیس. آقا شما هنوز نفهمیدی؟؟همان دو عرب را که اسم بردی-ایران را به این فلاکت و کشور تو را نیز!!! کار ملای ۱۰۰ پدر کثیف-ولی‌ لطفا برای انتقاد از ملای اشغال-ماله کشیدن این دین خونین ممنوع!!!!!!!
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 11:40
danial nabi - استكهلم - سوئد
قانون اسلامیست چون زن مسلمان با مرد غیر مسلمان نباید ازدواج کند، یا اینکه قبل از ازدواج مسلمان شده باشد، واقعا چه شخصیتی خدای دانا برای یک زن مسلمان قائل شدست،
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 13:02
biparva - تهران - ایران
مردان افغانی با زنان فقیر ایرانی‌ ازدواج می‌‌کنند تا تابعیت ایرانی‌ بگیرند و این کارها در ایران زیاد شده است و این مردان افغانی سواستفاده از موضوع ازدواج می‌‌کنند و زنان ایرانی‌ را بدبخت می‌‌کنند با ۵ تا بچه و فرار می‌‌کنند میروند افغانستان!!!!
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 13:18
oghate talkh - بوخولتز - هلند
فرحنوش‌ساری‌ایران.در مورد مسائلی که کوچکترین اطلاعی در موردش نداری گزافه گوئی نکن چند میلیون ایرانی‌ که در کشورهای غربی پناهنده شده و یا مهاجرت کرده‌اند آیا با دعوتنامه‌های رسمی‌ روسای جمهور این ممالک بوده؟در صورتی‌ که آخوندها و حکومت ایران نقشی‌ بسزا در براهندازی جنگ داخلی‌ افغانستان و به تبع آن آورگی و دربدری مردم افغان داشته‌اند لیاقت امسال تو همان آخوند است
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 11:46
دیار نازنین - وین - اتریش
با سلام, خدمت دوستان عرض شود که در هر جایی خوب و بد هست. دوستان ایرانی لطفا یکطرفه قضاوت نکنند وقتی بدیهای کسی را ذکر میکنین بد نیست از افغانهایی هم که در جنگ ایران و عراق به خاطر کشور شما شهید شدن هم نام ببرید بسیاری از شما خبر ندارید چون در زمان جنگ در خارج از ایران در یک جای امن بودین هر وقت رفتین ایران سری به گلزار شهدای قم بزنین اینا فقط کسانی هستند که ثبت شدن یکی از فامیلهای خود من در بخاطر ایران جنگید کشته نشد ولی سه سال پیش در حال کار در زیر آوار یک چاه در مشهد جان باخت و زن و بجش بی سرپرستن و در شبکه استانی اعلام شد یک کارگر افغانی غیر مجاز به خاطر سهل انگاری خودش جان باخت و هیچ دیه ای هم پرداخت نشد .
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 13:24
30metry tolab - لندن - انگلیس
با تشکر از دوستان ایرانی‌ که از من مردم بی‌چاره طرفداری کردین. قبول دارم که بعضی‌ از ما‌ها بد هستیم، ولی‌ نه همهٔ ما. جنگل تر و خشک داره. و شرم بر تویی که امدی تو انگلیس و کشورهای دیگه هنوز آدم نشید. به قول اون دوست، فردا پسر خودت به دنیا میاد، و ۱۰۰۰ تا بنفیت رو واسعش درخواست میکنی‌. چایلد بنفیت گرفته تا...... می‌دانی که اگر دولت انگلیس خبردار بشه که تو همیچن عدم هستی‌. فدردا میفرستنت خونه!
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 13:59
sepherdad - سیدنی - استرالیا
اولا این موضوع یه موضوع داخلی هست به افغانهای محترم هیچ ارتباطی‌ نداره، دوما هر کشوری قوانین داره که باید رعایت شه، همون افغانستان هم همینطور هست و فقط از طریق پدر میشه پاسپورت افغانی گرفت، پس بی‌ سواد‌ها شلوغش نکنن که جنتی هم به سرتون زیاده! خدا حفظش کنه.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 14:18
ali_vienna - وین - اتریش
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان. آقا را نگا، نشسته اونجا داره تمام مزایای دولتی موجود و ناموجود را می‌زنه تو کمر، بعد از چند وقت هم ملیت انگلیس را بهش کادو کرده تحویل میدن، تازه از طرف کّل ملت هم نظر میده که لنگش کن!!!. محض اطلاع: شوهر خواهر بنده افغان هست، از برگ گل هم کمتر بهش نگفته تا حالا! با این ازدواج دوتا چیز به من ثابت شد: اول ملیت و دوم سطح تحصیلات توی یه عشق هیچ نقشی‌ بازی نمی‌کنه. خواهر من تحصیل کرده دانشگاهیه، شوهر از قشر کارگر. وقتی‌ من ایرانی‌‌های دور و بر خودم را میبینم خدا را روزی ۱۰۰ هزار مرتبه شکر می‌کنم که شوهرش ایرانی‌ نیست!!!. اگه یه بار رفتی‌ مشهد روی قاب فرش‌هایی‌ که اونجا آویزون کردن بخون ببین اسم حسینی‌ را میبینی‌ یا نه، اون موقع که جنابعالی هنوز وجود نداشتی‌ پدربزرگ این آقا داماد توی مشهد فرش فروشی داشته و این فرش‌ها را به اونجا هدیه کرده، بعد از انقلاب همه شناسنامه‌ها را گرفتن و همه را محترمانه با یه تیپا بیرون کردن!
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 14:09
zemstan - لندن - انگلستان
دوستان من کدام ایرنی به‌‌ دختر ۹ ساله کند ذهن توی خارج تجاوز کرده و آون رو توی چاه انداخته دوستانی که شیراز زندگی میکنن میفهمن من چی‌ میگم و بارها این اتفاق جا جای ایران افتاده حالا بگید اینطور و آنطور من هم دلم برای بچهای کوچولو میسوزه اونها مقصر نیستند ولی هر کسی نان نیتشو میخوره
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 14:49
ali_vienna - وین - اتریش
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان. این به نظر تو نژاد پرستانه نیست؟ اگه باز هم فکر نمیکنی‌ نیست بیمه درمانی انگلیس که مجانیه (بله، حتی برای خارجی‌‌هایی‌ مثل شما!!!)، برو دنبال یه دکتر درست حسابی‌
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 14:10
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان
آقای عزیز که از اتریش آقای افغانی با خواهرت ازدواج کرده امیدوارم همیشه سالم و خوب و شاد باشند،ولی‌ یه گًل بهار نمیشه،دوم اینکه این افغان‌ها هنوز نیومده میخوان صاحبخانه باشند،تو انگلیس تا ۱۰ سال آن هم طبق شرائط سخت میشه که شهروند شد در صورت ازدوجبا زن انگلیسی و بر عکس.من نظر شخصی خودم را گفتم به عنوان یه ایرانی که با این کار مخالفم ،هر وقت دیدی کشور افغان‌ها با ایرانیان خوب بود و قانون خوبی‌ واسه زنهای ایرانی‌ در افغانستان داشت بعد بیا بگو ایرانیان بد هستند، اینها به ما میگن نژاد پرست،که چی‌
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 16:47
sepherdad - سیدنی - استرالیا
این خبر رو هم برای کسانی‌ نوشتم که هی‌ اسمه افغانستان رو پایین میارن!:"در سال جاری خورشیدی نزدیک به چهل هزار تن از فارغ التحصیلان مقاطع متوسطه در افغانستان وارد دانشگاههای دولتی افغانستان شدند و شمار مشابهی نیز به مراکز تحصیلات عالی خصوصی راه یافتند."
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 17:10
فوتبالیست - لندن - انگلستان
واقعاً که از کامنتهای بعضی از این افاغنه اروپا نشین معلومه که از اون ادمهای بیکار هستن که با پول بنفیت بخور و نمیر دولتهای اینجا زندگی میکنن و شبها هم به طور سیاه و غیر قانونی کار میکنن. شما اصلا تا به حال کلمه ایی به نام مالیات به گوشتون خورده؟؟؟ اون بنفیت و مذخرفهایی که گفتید مخصوص ادمهایی مثل شماست که هرگز قانونی کار نمیکنن و مالیات پرداخت نمیکنن در مورد مسایل درمانی اینجا هم که به آقای اشکان گیر دادید باید بگم بیمه درمان دولتی با اون بیمارستانهای دولتی و دکترهای هندی و پاکستانیش باز هم مخصوص شماهاست و گرنه اکثر کسانی که خوب زندگی میکنن ماهیانه یک مبلغ بین 70 تا 150 پوند به بیمه های خصوصی مثل مثلاً بوپا bupaبیمه های خصوصی دارند که در ازای اون پول هم میتونن چکاب ماهیانه وهم میتونن از بهترین متخصصهای بیمارستانهای خصوصی و دندانپزشکی استفاده کنن.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 17:42
oghab - هلسينكي - فنلاند
این یک قانون کاملاغیر معقول و احمقانه است . که بزودی تبصره خواهد گرفت .. فرزاندان مادران ایرانی صددرصد ایرانی هستند ..
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 16:46
bita tehrani - ونکوور - کانادا
آخوند‌های بی‌ عمامه پخش و پلا دور دنیا باز حرف که چه عرض کنم،آروغ زدند! باز صحبت از حقوق خانوما شد این جماعت پررو و بی‌ وجدان مثل اسفند بالا و پایین میپرند ا و از در و دیوار که تا حالا آخ و پیف هم بودن مثال میارن! چه زنای بدبختی با شما‌ها زندگی‌ می‌کنن! .....فقط من نمیدانم چرا حرف از نژاد پرستی میزنید؟ مساله دادن حقی‌ از حقوق بیشمار اسلام خیلی‌ عزیز به زنان است! نه danila nabi?!!!!
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 17:40
30metry tolab - لندن - انگلیس
زمستان - لندن - انگلستان: یادمه زمانی‌ که شیراز بودم، یه بنده خدا شاگرد دایم بود. میگفت که داشتم از خیابون راد میشودم که چند نفر اومدن طرفم و کفشهای نو که تازه خرید بودم را از پام در آوردن. خودم یه روز از تو کوچه راد میشودم و چند بچه ۱۰ ساله طرف من یه چیز سنگین پرد کردن. دیدم که یه متال آهنی هست، شانس آوردم که به سرم نخورد واگر نئه که دیگه زنده نبودم. خدا شهد هست که دروغ نمیگم.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 17:58
shakila99 - شارجه - امارات
آخه من نمی دونم این هموطنای من چه گیری دادن به ایران به خدا مشکلات افغانستان بدتر از تحقیر های که در ایران می شیم نیست .خب بابا قانونش نیست ندارند اگر دختر ایرانی حاضر است در کشور خودت باهات زندگی کنه ازدواج کن وگرنه این چه درد سری است که هم به خودت وهم به اون زن وهم به بچه هات وبه همه هموطنات وارد می کنی .به خدا سوادی که دنبالش تو ایران می گردی در افغانستان ارزانتر از اون چیزی که فکرش را بکنی هست وبهترش .بهترین مدارس خصوصی آمریکایی انگلیسی ترکی فرانسه با بهترین قیمت مدرسه افغان ترک سالی 100 دلار با بهترین امکانات برای بچه های تیز هوش است
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 19:39
shakila99 - شارجه - امارات
بهترین کلاسهای زبان کامپیوتر وهر آن چیزی که فکرش را بکنید ارزانتر وبهترش است الان دست فروشها هم انگلیسی بلدند دانشگاههای خیلی خوب وبهتر از همه این که کشور خودت است کسی تحقیرت نمی کنه کسی به اینکه کجایی هستی چه کاره هستی کجا زندگی می کنی چند تا بچه داری کاری نداره نمی گم بهشت برینه نه مشکل هم داره ولی در مقایسه با زندگی در ایران با تحقیر برای من که بهشت بود با همه مشکلاتش باز هم مردم شاد شاد زندگی می کنند
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 19:45
shakila99 - شارجه - امارات
خلاصه که من که هر کسی را دیدم که برگشته راضی بوده دختر های ایرانی زیادی را هم دیدم ودر فامیل هم داریم که هم راضیند وهم دارند زنگیشون را می کنند ونارضایتی هم نداشتند ایران برای مردم افغان خوب نیست نمی گم کشور بدی است نه خیلی هم عالی است از کشور ما خیلی بهتر است وآباد تر ولی برای خودشان وعراقی ها نه برای ما پس هموطن عزیز برگرد به کشور خومون
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 19:51
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
فوتبالیست - لندن - انگلستان) از کمنت نفرت انگیزت معلومه که مشکل روانی داری، حتما توی لندن ..... میکنی. امیدوارم که گیر نژادپرستهای انگلیسی بیفتی تا حسابی حالت رو جا بیارن تا دیگه مثل خروس بی محل اذون نگی. از کجا میدونی که همه افغانها بیکارند؟ مگه تو روزهای یکشنبه هم حمالی میکنی؟ اینجا یکشنبه ها تعطیله روانی. ضمنا تو ایران تو تو خونه نشسته بودی و همین افغانها کارهای سخت و طاقت فرسا را انجام میدادند. بیسواد وقتی گفتم بنفت و مزایا، منظورم مزایای دیگه بجز پول بود. چشم نداری ببینی که افغانهای که تو ایران بهشون توهین میکردی، حالا تو رو داخل آدم حساب نمیکنند.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 20:44
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
این بیسواد دوباره ... زد
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 20:50
فوتبالیست - لندن - انگلستان
بیتا دهاتی خیلی دوست داشتی بچه تهران بودی نه!!؟؟؟ واقعاً که بیسواد ترین ادم این سایت که کورکورانه و فقط از روی نفرت زیر هر کامنتی نظر گاشته تا حالا تو هستی. من باز هم داشتن هموطنهای مثل تو بسیار متاسفم.
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 21:32
فوتبالیست - لندن - انگلستان
30متری لندن. بلاخره ما نفهمیدیم اون چیز سنگین متال بوده یا آهن اگر اهن بوده که همونطور که خودت گفتی الان دیگه زنده نبودی اما اگر متال بوده!! متال چی نی
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 21:52
Sappho - اصفهان - ایران
تاریخ پیدایش انسان و زندگى اجتماعى اش به قریب به یک میلیون سال قبل باز. مى گردد. از این مدت، به جز شش هزار سال آخر آن نظام مادر تبارى برقرار بوده. است که در آن زن و مرد در روابط میان خود ازآزادى و برابرى کامل بر خوردار. بوده اند و تنها در شش هزار سال اخیر است که با بر قرارى نظام پدرسالارى این. روابط دچار محدودیت و زن به بردة مرد تبدیل شده است. در نظام مادر تبارى. انسان نه تنها در مسائل جنسى، بلکه در همه موارد دیگر نیز از آزادى کامل. برخوردار بوده است . دیکتاتورى, سرکوب، شکنجه, اعتیاد, فحشاء, دزدى و زندان,. همین طور تبعیض و تجاوز جنسى به زن, از فرآورده هاى عصر تمدن یعنى. همین شش هزار سال اخیر بوده اند .
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 22:40
persian_aria75 - شفیلد - انگلستان
به نظر من خیلی خوب شد که تصویب نشد ، و امیدوارم که تصویب هم نشه و این مجلسی های احمق کمی به منافع ملی فکر کنند ، اصلا چه ضرورتی داره که مردان افغان یا عراقی با زنان ایرانی ازدواج کنند ، جز اینکه برای دستیابی به یک سری امکانات در ایران و خاک بر سر خانواده هایی که به مردان خارجی دختر می دهند .
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 22:50
Sappho - اصفهان - ایران
انسان بدوى هر چند از نظر زندگى مادى در سطح بسیار پائین ترى قرار داشته،. ولى از نظر مناسبات اجتماعى و جنسى بینهایت دمکراتیک و از بشرکنونى انسانى تر بوده است.انقلاب پدر سالارى و استقرار مالکیت خصوصى در 6 هزار سال قبل عظیم ترین انقلابى بوده است که تاکنون بشر بخود دیده است، هر چند کثیف ترین و ضد انسانى ترین آن تمدن کنونى بر پایه این انقلاب بوده که شکل گرفته است.از اینرو, تمامى دردها و مصائب بشر کنونى از جنبه هاى منفى همین انقلاب ناشی شده است.براى همین, در سراسرتاریخ همواره سعى بر این بوده و هست تا اطلاعات مربوط به آن در پرده نگاه داشته شود.......سیامک ستوده ، زن و سکس در تاریخ
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 22:54
Sappho - اصفهان - ایران
آه .. اى الهه عشق. مادرِ زمین. خالقِ هستى. بنگر چه رفت بر تو. چگونه قلب تو و طپش هاى گرم آن. پامال قدرت و حرصِ داشتن شد. چگونه گنجینه هاى لطیف عشق تو. اسیر حرصِ مالکیت مرد شد. اکنون چو برده اى صبور. بر حال زار خود بگرى. و با اشگ هایت. دریایی از خشم را. بر غاصبان شوکت گذشته ات. روانه کن. من در انتظار دوباره آمدنت هستم. سیامک ستوده
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 22:55
ali_vienna - وین - اتریش
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان. خوب خودت داری میگی‌ با یه گل بهار نمی‌شه، پس چرا همه را به یه چشم میبینی‌؟ یا چرا از طرف همه نظر میدی؟. گفتم، داماد ما از پدربزرگش به این طرف ایران بودن (قبل از انقلاب)، این بچه که ۳۰ سال بعدش به دنیا اومده هنوز که هنوزه توی ایران حق مدرسه رفتن نداشته! (که البته بیشتر اتریش بزرگ شده و اینجا مدرسه رفته). تازه ما توی هر محفل ایرانی‌ که میریم از جکشون گرفته تا فحششون در مورد افغانی هاست، اون وقت بازم میگی‌ ما نژاد پرست نیستیم؟. شاید شما براتون مهم نبود تا حالا و به همین خاطر هم توجهی‌ نکردید، اما من وقتی‌ با دامادمون جایی‌ نشستم و اسم افغانی بیاد گوشام تیز می‌شه ببینم کی‌ می‌خواد باز یه تیکه بار ما کنه. به خدا جایی‌ نبود ما توی یه مهمونی‌ ایرانی‌ باشیم و متلک بارمون نکرده باشن، البته شوخی‌ به جدا، من خودم هم باهاش شوخی‌ می‌کنم، اما اینا دیگه از هر چی‌ خط قرمزه عبور کردن، نه یه نفر نه دو نفر...، قبول کن که خیلی از ایرانی‌ ها، حتی خارج از کشور چشم دیدن یه افغانی را خارج از کشور هم ندران! انگار از جیب اونا داره میخوره
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 23:23
ali_vienna - وین - اتریش
فوتبالیست - لندن - انگلستان. خدا را شکر که من فعلا دست و بالم توی ارتش بنده و تا جایی‌ هم که من خبر دارم کسی‌ توی ارتش اتریش سیاه کار نمی‌کنه (فقط بیممون یکم باحال تره و احتیاج به اینا که گفتی‌ نیست)
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 23:24
Atoosa*** - تورونتو - کانادا
افزایش هزینه ی عمومی ! چه ربطی داره به هزینه عمومی؟ اونوقت اگه آقا بره با خانم خارجی ازدواج کنه این شامل این هزینه عموشون نمیشه...!
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 23:44
zemstan - لندن - انگلستان
۳۰متری طلاب شانس آوردی .... نیاوردن شما اینقدر تو شیراز جنایت کردین که از هیچ ..... بّر نمیاد
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 00:33
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان
یه افغانی‌ها لطفا یه نان بخوریید صد بار شکر بکنید که تو بدتریین شرائط که داشتیید ،مثل جنگ با شوروی سابق،و .. ایران ب شما پناه داد که نمیریید،حالا آمدید به جای تشکر از ایرانیان این حرف‌ها را میزنید،تا دنیا دنیا هست شما افغانی‌ها به ایرانیان مدیون هستید.اینو فراموش نکنید.ناراحتی من از اینه که حتا یه افغانی از اینکه در ایران بوده راضی‌ نبوده ولی‌ باز هم میخواهند بمانند.آخه اگه ایران و ایرانیان بد هستند چرا دست از سر این ایران بر نمی دارید،حتا تو انگلیس اکثر افغان‌ها واسه ایرانیان کار میکنند.باز حتا تو انگلیس هم ما ب شما کار میدیم،باز نمک نشناسید
یکشنبه 21 خرداد 1391 - 21:55
فوتبالیست - لندن - انگلستان
ali وین اتریش. خوبه دیگه شما تا میتونید خوش خدمتی بکنید به اربابانتون ااز خوتون هم به عنوان سرباز استفاده میکنن.خ.وب شد این رو هم فهمیدیم که برای کشتن ملت خودتون از آدمهای وطنفروشی مثل تو اتفاده میکنن. مبارکت باشه هموطنات کلاهشون رو بزارن بالاتر از این افتخار بزرگی که نسیبت شده
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 00:47
zemstan - لندن - انگلستان
نجات۲۰۰۶آقا شما تا میاید اینجا ۱۰ بچه ردیف میکنید تا دیگه کار نکنید یه خرده چشماتو باز کن‌ شما اگر کار و یا جبهه رفتید پولشو گرفتیید
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 00:57
30metry tolab - لندن - انگلیس
اشکان۰۷۱۱ - نیوکاسل - انگلستان اگر مردین برو با بEDL VA BNP اینها حرف بزن اونوقت به ..... خوردنت راضی‌ میشی‌ ایشالا که یوکی بردر ایجنسی یه روز به این زودیها بیاد ببرنتن
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 00:58
فوتبالیست - لندن - انگلستان
چرا شلوغش میکنید؟ . تو ایران به تعداد جمعیت در هر شهری که افاغنه زندگی میکنن مدرسه افاغنه مقیم ایران هست من نمیدونم شما چرا چش دیدن هیچ چیزی رو ندارید؟اونهایی هم که غیر مجاز هستن اسمش با خودشه غیر مجاز یعنی مجرم در هر جای دنیا. اگر شما در هر کشوری غیر مجاز باشید ایا بهتون اجازه میدن از امکانات استفاده کنید؟؟ تازه جدیداً طبق قوانین جدید اگر کسی به سودای پناهنگی وارد انگلستان بشه اگر مدارک مشخصات داشته باشه 4 ماه زندانی میشه در غیر اینصورت بین 8 تا 12 ماه اول زندانی میشه بعد ازش میپرسن خوب حالا واسه چی اومدی اینجا. . الکی شلوغش نکنید الان خود شما افاغنه هیچ خبر دارید چقدر از هموطنهاتون توی انگلستان در detaintion یا زندان کتگوری دی هستن و منتظر دیپورت شدن؟ چطور صداتون اینجا که مثلا ادعای حقوق بشری هم دارند در نمیاد؟؟ پیشنهاد میکنم در هر کشوری هستید آماری از وطندارهای خودتون که در این مکانها زندانی هستن بگیرید بعضیهاشون حتی الان نزدیک 4 ساله که اونجاها زندانی هستن و هیچ کسی رو ندارن حالا اگر خیلی مردید برید به اینها کمک کنید
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 01:15
bita tehrani - ونکوور - کانادا
آخوند‌های بی‌ عبا و عمامه خودشونو خوب لوو میدن! خوبیش اینه می‌فهمن دری وری میگن! آقای توپ جمع کن من اسم واقعیم اینه.برو عجالتاً یه ساندیس توپ بزن.ظرف یخ هم معمولان جواب میده از بقیه رفیقات بپرس! اگه نه میتونی‌ پماد سوختگی هم بزنی.این دیگه رد خور نداره
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 03:49
lorestani - نیویورک - امریکا
جنگ با شوروی سابق!!!!؟؟؟ چه غلطها شوروی سابق کجا بود یه سری اهمین شرورهاشون اونموقع در مرز شوروی شرارت میکرد که شوروی هم چند تا نیرو فرستاد اونها رو به درک واصل کردن بعدش هم برای مدت زیادی در خاک افغانستان موندند اواخر هم که روسی ها میخواستن بیان بیرون یک سری از مردم افغانستان شروع کرده بودن به عملیاتهای انتحاری بزن در رو اما خود روسی ها تصمیم گرفته بودند از خاک افغانستان برن بیرون وگرنه ببخشید شوروی یه ابرقدرته اگر یه باد معده ول میکرد کل افغانستان رو با پاکستانش طوفان میبرد.
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 04:03
lorestani - نیویورک - امریکا
افغانیهایی که اینجا سفیر حقوق بشر شدید این رو بدونید ما ایرانیها جنایتهای خونین شما رو هرگز براموش نخواهیم کرد مجید صارمی خبرنگار بیگناه رو مثل گرگ دریده تیکه تیکه کردید به چه جرمی به جرم اینکه اومده بود اونجا تا ظلمی رو که بر ملت شما روا میشد به دنیا نشون بده حمله کردید به کنسولگری ایران و چند تا کارمکند بیگناه رو به فجیعترین طرق ممکن اعدام کردید اینها هنوز از خاطرات مردم ایران پاک نشده اما از بزرگواری که دارن هر وقتکه هجوم میارید برای کمک با آغوش باز ازتون پذیرایی میکنن چون معمولا هر سال یک فاجعه انسانی متاسفانه در کشورتون دارید. مصبتونو شکر یعنی شما اینقدر زود همه چیز رو فراموش کردید؟؟ آمریکا و انگلیس که تا آخر عمر اونجا نمیمونن بعدش باز شما میمونید و ایران ایدقدر ناسپاسی نکنید.
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 04:13
bita tehrani - ونکوور - کانادا
راضیم ازتون،همیشه حضور غیاب‌ها را جواب میدین!
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 04:41
olagh3kaleh - منچستر - انگلیس
من لینک یک فیلم رو در اختیار ادمین سایت قرار دادم که در صورت امکان روی سایت بزارن اون‌وقت شما ببینید که ما ایرانیا در همسایگی چه بربر‌های غار نشینی قرار گرفتیم.
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 01:17
30metry tolab - لندن - انگلیس
اشکان۰۷۱۱ - نیوکاسل - انگلستان; راستی‌ یه ویدئو دیدم تو یوتیپ. اگر اسم خودت را مرد گذاشتی‌. یه سر برو به اینجا(لستر) همان جوری که این نجات۲۰۰۶ - لیدز - انگلستان, ذکر کردن اگر مردی برو اینجا. https://www.youtube.com/watch?v=TxdTEVzzr_s
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 01:55
34223422 - یزد - ایران
ای خدا بگم چکارتون کنه اینقدر نمک خور نمکدون شکن وای بعد سی سال کدام قانونی مهاجر جنگی اینجور تابعیت می دهد که شما اینطور به یک کشور حمله می کنی اگر قوانین مها جرت نمی دانی آن هم مهاجر جنگی بروید بخوانید وسپس اظهار نظر کنید
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 07:47
34223422 - یزد - ایران
ای خدا بگم چکارتون کنه اینقدر نمک خور نمکدون شکن وای بعد سی سال کدام قانونی مهاجر جنگی اینجور تابعیت می دهد که شما اینطور به یک کشور حمله می کنی اگر قوانین مها جرت نمی دانی آن هم مهاجر جنگی بروید بخوانید وسپس اظهار نظر کنید
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 07:55
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
ASHKAN0711 - نیوکاسل - انگلستان) هر کی شما را نشناسه، من یکی شما رو خوب میشناسم. شرم آوره که هم نوع، همزبان، همفرهنگ و همنژاد خود را آزار بدی و اما از در و دیوار زیارتگاههای اعراب بری بالا و آنها را ببوسی و لیس بزنی و بعدش در مقابل انگلیسی ها سر تعظیم فرود آوری. من که خودم شاهد این قضیه بودم و هستم. متاسفم که هرچه روانکاو ایرانی وجود داره، به انگلیس پناهنده شده (البته بلانسبت فرهیختگان). البته دوست عزیز، ایرانیها هم برای افغانها کار میکنند، این که چیز بدی نیست آقای غرور بیجا، آقای تعظیم کننده! هاهاهاها
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 09:53
Benika - برن - سوئیس
الهی دوره نی‌ نی خودم بگردم که باید هر دفعه برای ایران رفتن براش ویزا در خواست بدیم:)
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 10:08
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
یعنی کسی که مـادرش ایرانی باشه خودش ایرانی به حساب نمیاد؟!بقول بابابزرگ تــف!!
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 10:15
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
ممنون از ایرانیان فرهیخته و دانا، یک نگاهی به کمنتها بیندازید، ببینید هرچه نژادپرست و مریض روانی وجود داره، همشون در انگلیس زندگی میکنند. انگلیس براشون شده تیمارستان. اگه یک شخصی از ایران کمنت بد بزاره، کسی ناراحت نمیشه، چون محیط بسته است، اما ایرانیانی که به اروپا مهاجرت کردند و با آنها مانند انسان برخورد شده، چرا اندکی فکر نمیکنند و چرا خودشون را اصلاح نمیکنند؟ بعضی از ایرانیان عزیز پیش من آمدند و گفتند، ما در ایران در حق شما ظلم کردیم، ما را ببخشید. در آخر، شما هرچقدر در حق ما بدی کنید، باز هم شما را دوست داریم،چرا؟ چون در کنار شما رشد کردیم، در کنار شما تحصیل کردیم، با شما خاطرات خوش دوران مدرسه داریم،چون همزبان، همفرهنگ و همنژاد ما هستید.افغان ستیزها را بیمار روانی محسوب میکنم.
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 10:06
taru23 - استوکهلم - سوئد
۱۵۰۰ سال هست که مام وطن، مادر وطن (ایران) به زور و اجبار به عقد و کنیزی عرب درآمده!. با این درد پر درد چه کنیم؟؟!!
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 10:10
ایرانی‌ - شیراز - ایران
اصلا مملکته ایران مردسالاریه حالا اگه بابأی بچه ایرانی‌ باشه بچه ایرانی‌ محسوب می‌شه !!!!
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 12:22
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫یکی به این بیسواد از - ونکوور - کانادا بگه که اولأ چقدر عاشق آروغه و ضمنأ آروغ خیلی ها با کلاس تره از کامنت های این بابا که بیسوادترین فرد در اینجاست. ‫یک بی سواد مطلق یک جاهل ۵ ستاره
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 12:22
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
شما که به افغان به عنوان خارجی‌ با چشم نژاد پرستانه مینگرید چرا ۴۴۴ چنگولی به دین خونین بیگانه---به ملای ۱۰۰ پدر عرب عربستان چسبیده آید؟؟؟بیتا جان---- شما شانس آوردید این فوتبالیست رژیمی‌ مرا به نوعی تهدید هم کرد..همین‌ها تماشاگر اعدام و شکنجه گر اوین هستند که با پول ملا در اروپا میچرند!!!
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 13:23
ستاره مشرقي - مارتین - اسلواکی
حلا خیر سرش فکر کرده خیلی مالی هست یا مردمش دارند از خدمات زیادی بالا میارند احمق ها که نم خواهند خدمات بدن می کن هر کی زشتر بازیش بیشتر قضیه ایرانه
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 12:24
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. ‫من به حس وطنپرستی شما احترام قائلم اما اسلام دین عرب و عجم نیست بلکه از سوی خالق هستی همان کسی که خلقت رو آغاز کرد. ‫من می پذیرم که دین بر حسب جهل و ناآگاهی توده مردم وسیله ایی برای شیادان شده که مردم رو بچاپند هستی شونو به یغما ببرند و ...... ‫این جهل انسانهاست نه دین . فقط هم مربوط به مسلمانان نیست مسیحیان و کلیمیان هم مستثنی نیستند . ‫
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 17:37
afsoon.fr - پاریس - فرانسه
به نظر من کارشون درسته که موافقت نکردن،چون افغانیا چیزی به عنوانه ذات در وجدشون نیست
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 17:48
bita tehrani - ونکوور - کانادا
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه/ باید اعتراف کنیم مردم عجیبی‌ هستیم.اینکه یک زن را از حقوقش محروم کنند گویی جزئی از مرررردانگی این ذکور است.اینکه کودک آن زن را هم محروم کنند لابد اثبات شرافت شان.(دنیا را هم همین‌ها پر از بچه دورگه کردند!)بین اینهمه ملیت هم فقط به افغان‌ها گیر میدهند.چون مثلا خودشان را بهتر و بالاتر میبینند.چرا از ملیت‌های دیگر حرف نمیزنند این جماعت توی سر زن که معلوم نیست از کدام بوته بار آمده اند!...این تهدید هاشان هم قسمتی از مردانگی‌شان هست عزیز.روانشناسی همه اینهایی که خشونت کلامی و فیزیکی‌ به زن جزئی از شخصیت‌شان شده،را که بخوانیم،میبینیم چه موجودات درمانده‌ای هستند.دچار کمبود‌های فراوان.کم ندیدم.
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 17:52
ggirl - فرانکفورت - آلمان
سلام بر همگی‌ . به قول دوستان مگه زن ایرانی‌ خودش به حساب میاد که بچّش بحساب بیاد تازه آقایون هم اگه پسرای خوبی‌ باشن بحساب میان وگر نه کاری باشون میکنند که مرگ آرزو بکنن
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 18:06
danial nabi - استكهلم - سوئد
بیتا تهرانی‌ - جناب عالی‌ کلا اسلام را با اراذل اوباش، اشتباه گرفتی، اسلام زن را در جایگاه بالایی‌ قرار داده، پس لطفا راه گم نکنید، بالعکس امروز این غرب است که زن را محروم کرده، تجارت سکس که تو کانادا هم به وفورر میتونید در دان تان مشاهده کنید، خوب با آرتمیس خان کرسی غیر اسلامی پهن کردید، واقعا که ....
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 21:41
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
lorestani - نیویورک - امریکا) عوامل جمهوری اسـ... در امریکا
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 22:43
gogoli - تهران - ایران
چقدر افغانی تو این سایت بوده و ما نمیدونستیم!
دوشنبه 22 خرداد 1391 - 22:45
bita tehrani - ونکوور - کانادا
danial nabi/ وقتی‌ شما و رفقای سایبری می‌شوید طرفدار اسلام،کلا این مشکل پیش میاد! جناب روسپی‌های داون تاون هم محض رضای خدا و پیغمبرش کثافت کاری نمیکنن که آبجی‌ زینب‌های شما!! آی کیو...
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 00:49
sepherdad - سیدنی - استرالیا
خندهٔ دار تر از این نیست که افرادی که سواد تجزیه و تحلیل مسله رو ندارن میان در مورده حقوق نظر میدان، هر فرزندی یه پدر داره، و از طرف پدر ملیّت بش تعلق میگره، این چه ربطی به زن و حقوق زن داره؟ اگر اینجوری پس اسمه فامیل پدر رو هم نباید بزارن روی بچه! شما اولین کاری که می‌کنین میاین اینجا میرین اسمه فامیلتون رو می‌کنین اسمه فامیل شوهرتون!! شما حق ندارین از حقوق زن حرف بزنین!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 01:24
lorestani - نیویورک - امریکا
نجات مدل 2006 از انگلستان. اولا:که سگ جمهوری اسلامی مستقل شرف داره به دولتی که وطنفروش باشه و دست نشانده و غلام حلقه به گوش آمریکا-دوماً: این قانون داره میگه خارجی ها و هرگز نمیگه فقط افغانها هر چند توی ایران اصلاً افغانها روخارجی هم حساب نمیکنن سوماً: از بین این همه خارجی داخل ایران نمیدونم چرا فقط شما افغانیها دارین خودتون رو میکشین!؟؟ بابا توی ایران عرب- پاکستانی- کرد عراقی ترک ترکیه و ترک آدربایجانی وارمنی ارمنستانی و خیلی از خارجی های با کلاس دیگه که اونها شاید تعدادشون زیاد نباشه وجود دارن که اکثرشون با یک دختر نجیب ایرانی ازدواج کردن و زندگی میکنن و منظور این قانون همه اینهاست و داره میگه اگراین قانون رو قبول کنن یه رقم نجومی به هزینه عمومی هرساله به کشور اضافه میشه. چهارماً: این رو ای کاش شما بفهمید که این یک مسله کاملاً داخلیه و به خود ایرانیها ربط داره و دخالتهای نابخردانه امثال شما فقط باعث جری شدن تعدای بیشتر از ایرانها خواهد شد پیشنهاد میکنم اگر کمتر شما دخالت بکنید شاید خود ایرانیها بیشار دلشان بسوزد.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 03:22
lorestani - نیویورک - امریکا
نجات مدل 2006 از انگلستان. چهارماً پای خودت رو از گلیمت فراتر نزار خواهشاً شما به عنوان یک افغانی "طبق گفته خودت" خیلی بیجا میکنی به رژیم ایران توهین میکنی اونهم در یک سایت ایرانی. رژیم ایران بد یا خوبش فقط به خود مردم ایران ربط دارد و نه به هیچکس دیگری مخصوصاً شماها. شما که مثلاً خیلی وارد اجتماع شدی و فرهنگ یاد کرده میباشی بهتره بری همون افغانستان و با فرهنگ طالبانیسم کشورت مبارزه کنی. فقط این رو بدونید که دنیا به ستوه اومده از دست شما یه ذره کشور که بیش از 100 سال است برای همسایه های خودتان فقط کُشت و کُشتار ترور و مواد مخدر و فقر و بدبختی ارمغان داشتید و برای کل دنیا هر ساله رقمهایی سرسام اور هزینه جانی و مالی دارید و با همه این هزینه ها باز هم پست رفت میکنید تازه 2 قرپ و نیمتون هم باقیست من نمیدونم این ناز و عشوه دیگه چیه؟؟
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 03:39
bita tehrani - ونکوور - کانادا
خنده دار اونه که همچین میگه زایمان درد نداره،انگار خودش ده تا زاییده! تجزیه تحلیل طلبت آخوند بی‌ عبا و عمامه! شما هم که اینقدر بیسوادید که نمیدانید همان‌هایی‌ که اسم فامیلشان را عوض می‌کنند و اسم شوهر میگذارند،قانون این حق را داده که اسم فامیل خودشان را هم روی فرزندشان بگذارند،هیسسس!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 08:47
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
lorestani - نیویورک - امریکا. ‫شما همه چیز را عالی بیان کردید و حرف واقعی رو حرف حساب رو زدید. ‫. ‫اعراب و افاغنه نمک میخورند نمکدون می شکنند. ‫ملت ایران دشمن زیاد داره. ‫وزیر کشور ایران باید همه مهاجران غیر قانونی رو هر چه زودتر بندازه بیرون اول هم افغانیهای نمک نشناس رو
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 09:48
elinaz - مونترال - کانادا
فوتبالیست - لندن - انگلستان. برو خدا رو شکر کن که این سایت به فارسی هست انگلیسی نیست والا اگه با اسم رسم واقعیت این حرف از دهنت میومد بیرون ...با دو پا از این کشور مینداختنت بیرون به جرم نازی و ریس بودن ....تو همه افغانی‌ها ایران رو می‌شناسی‌ که میگی‌ به درد نخور هستن ...آخه چرا همه رو به یک چوب می‌زنیم ما ایرانی‌‌ها که خودمون اکثرا پناهنده یا مهاجر یا ویزا دانشجو آمدیم برای موندن ............؛این طفلی‌ها برای یک وجب آزادی آمدن اما چون سنی هستن شیعه نیستن ...دولت نمیخواد این‌ها رو به رسمیت قبول کنه میترسه!!!
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:10
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
تا دلتون بخواد، جمهوری اسلامی در اروپا مزدور داره، مخصوصا در (انگلیس، آلمان و امریکا) بخدا آدم بمیره بهتره تا اینکه هموطن خودش رو بفروشه. متاسفانه کاری نمیشه کرد، فقط باید امیدوار بود تا جمهوری اسلامی هرچه زودتر محو و نابود بشه تا مزدوران جمهوری اسلامی دست از فروختن بردارند. به امید نابودی دیکتاتور
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:27
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان) و lorestani - نیویورک - امریکا) دو عوامل جمهوری واقعا اسلامی، یکی در آلمان و یکی در امریکا. این جمهوری اسلامی چقدر مامور خودفروخته داشته که ما مطلع نمیدونستیم. اولا نیازی نیست که ما به جمهوری اسلامی شما توهین کنیم،چون در هیچ کجای دنیا آبرویی براش باقی نمانده. نیازی نیست که ما توهین کنیم، چون سرتاپای حکومت فعلی اسلامی ایران، توهین و ناسزاست. شما دو نفر ماموریتتون کی تموم میشه که برگردید پیش اربابتون آقای خامنه ای بیمار؟ دو عوامل حکومت ایران، لطفا از فروختن هموطنان بیگناهتون دست بردارید و به انسانیت و همچنین به آغوش مردم بیگناه خودتون برگردید.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:23
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
یه نگاهی به تلویزونهای افغانستان بیندازید، ببینید که چقدر حکومت اسلامی افغانستان (گرچه من مخالف حکومت دینی هستم) زنان و دختران را آزاد گذاشته. یه نگاهی هم به جمهوری اسلامی خودتون بیندازید. آخه چقدر غرور بیجا، چقدر خودبزرگ بینی؟ خجالت داره بخدا
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:33
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
nejaat2006 - لیدز - انگلستان. 1. ‫هر کسی مملکتش رو دوست دداره میشه مزدور آره هممممم ؟ خوب شد قد قد کردی. ‫من برای دولت ایران صحبت نمیکنم بلکه برای خودم کشورم و مردمم . ‫این همه افغانی در ایران و اینهمه هم در این سایت ایرانی راستی چرا ؟. ‫ما ایرانیها بدیم نژاد پرستیم و و و .... خوب چرا مثله کنه آویزون ما شدید عجبا !!!!!. ‫هر جنایتی رو در ایران انجام میدید تازه طلبکار هم هستید. ‫تو نمیخواد به ایرانی و حتی دولت ایران آبرو حیثیت یاد بدی . برو کاری کن که ISAF این ۲۶ کشور زیر چادر و برقع زنهاتونو چک نکنن. ‫کل اگر طبییب بودی سر خود دوا نمودی . ‫ادامه دارد ....
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 11:52
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
nejaat2006 - لیدز - انگلستان. 2. ‫. ‫هنوز چند روزی نمیشه که زنگ خونمو در فرانکفورت زدند وقتی در رو باز کردم ۲ مرد و ۲ زن آلمانی سلام کردند کارت شناسایی . ‫نشون دادند و دیدم نوشته ( BUNDESKRIMINALAMT ya ( Kripo پلیس جنایی . سئوال کردم فرمایش و خواهش کردند که. ‫من اجازه بدم از خونه من یک ساعت یک مغازه MOBILE فروشی رو زیر نظر داشته باشند چون در اونجا معاملات غیر قانونی انجام میشه . باور کنید ۲۵ دقیقه نشده بود که با بیسیم به مامور شخصی هاشون خبر دادند یکدفه ۱۵ لباس شخصی ریختند همه رو گرفتند اینها هم تشکر کردند و رفتند . بعدش فهمیدم صاحب مغازه یک افغانی و ۳ پسرش رو. ‫گرفتند چون در حال معامله مواد مخدر بودند. مغازه هم بسته شد رفت . ظاهرا مغازه Handy و Internet . ‫حالا این داره به ما ایرانیها آبرو حیثیت یاد میده . ‫هاهاها
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 12:09
فوتبالیست - لندن - انگلستان
kokex فرانکفورت لرستانی امریکا سپهرداد سیدنی دوستان خوب عالی تحلیل کردید هم مسله حقوق زن را و هم قضیه 26 کشورAISAF در افغانستان را . حرفتون حرف حقه اما حیف وقتتون چون به قول آقا یوسف سخترین کار توی دنیا قانع کردن احمق است. پس عزیزان وقت خود رو صرف اینها نکنید چون اینها حرف که تو سرشون نمیره و تا یکماه دیگه هم ما اینجا باشیم اینا از سنگ پا قزوین هم اونورترن. در آخرین جواب هم من فقط میتونم به اینها بگم عاقلان دانند.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:19
فوتبالیست - لندن - انگلستان
حاضرم 1000$ شرط ببندم این بیتا دختر نیست اگر کسی مخالفه برگرده تمام کامنتها حرفهای زشت وی را مرور کنید این حرفها از زبان مردش هم به سختی بیرون میاد یعنی یک زن میتونه اینقدر سخیفگو باشه؟؟ تخصصش هم که در امور تجاوز و اینجور چیزهاست.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 15:26
bita tehrani - ونکوور - کانادا
توپ جمع کن بی‌ ریشه،اینکه سخیفگویی کار ذکور هست که صد البته درسته.من هم به زبان خودتون حرف می‌زنم که بفهمین.چون زبان دیگری را درک نمیکنین.با شما‌ها ادبم را حرام نمیکنم.حالا برو شرط ببند! Looser
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 18:38
فوتبالیست - لندن - انگلستان
الیناز کانادا مطمعن هستی که همون بیتا نیستی من که شک ندارم خودشی چون اون فعلا تهنا کسیه که خودش رو پشت اسمهای دخترها قایم کرده و فکر میکنه اینجوری بیشتر میتونه افکار پلیدش رو پیش ببره ولی کور خوندی دست رو شده.
‌سه شنبه 23 خرداد 1391 - 19:29
bita tehrani - ونکوور - کانادا
دقیقا از چی‌ میسوزی؟ اینکه زنی‌ توی دهان یاوه گویان میزند و میخواهد حق خود و کودکش را بگیرد؟! یا اینکه فکر می‌کنی مردی هست که مثل شما ... نیست و از توهین و تحقیر زنان سرزمینش دلخون است؟!!! چون آنان زن و مادر و دختر خودش هستند؟! دقیقا از کدومش؟! شما آخوند‌های بی‌ عبا و عمامه که نژاد پرستی را هم به حسنات اخلاقی‌ خود اضافه کردید چرا همون جا پیش شورای نگهبان تان میماندید که مواظب مردانگی تان باشد.چرا آمدید به کشور‌هایی‌ که زنان قدرت دارند زیر پا خردتان کنند!!گویا این کار را هم کرده اند که حالا از شدت عصبانیت به شر و ور گفتن میفتید؟! بارها گفتم باز هم میگم که اگر آن حکومت حقی‌ از شما ذکور را خورده بود،تا حالا صد بار سقوط کرده بود.این شما ذکور سلطه جو و خودخواه و بی‌ وجدان هستید که این جانورن را ماندگار کردید.امیدوارم همه بلاهایی که سر زنان میاید و شما توی دلتان بشکن میزنید سر بانوان خانواده خودتان بیاید.متاسفم ولی‌ تنها راه شیر فهم کردن شما ذکور همین است!
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 00:37
bita tehrani - ونکوور - کانادا
nejaat2006 - لیدز - انگلستان/ اینها یا مزدوران جمهوری اسلامی اند یا مردان بدبختی که مثل خیلی‌‌ها از فشار زندگی‌ به زورگویی به ضعیفتر از خودشان میافتند که زنان و افغانی‌ها به نظرشان در این مقوله میگنجند!!شما افغانها تنها کسانی نیستید که از اینها دل خون دارید.اینکه کودکان خودشان ایرانی‌ به حساب بیایند،یک حق کامل است.یک دفعه این حق برای انسان دیگری فقط به خاطر اینکه جنسیتش فرق میکند،تبدیل به مشکل برای دولت میشود!! (حالا بگذریم که ان دولت خاک بر سر چه خدماتی میدهد!) اصلا چرا اینها فقط به افغان‌ها گیر داده اند؟ اصلا چه چیزی باعث شده فکر کنند حق شهروندی از ژ‌ن پدر منتقل میشود؟!!!!!!!! من بر خلاف اینها فکر نمیکنم که چون چند تا افغانی خلاف کردند،بقیه هم خلافکارند! آنها که اینطوری فکر می‌کنند،لابد باید خوشحال باشند اگر به خاطر آن دولت کثیف همه ما را تروریست بخوانند! در ضمن هر چه دوست داشتی از آن دولت کثیف و دزد و اشغالگر بگو!
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 01:12
lorestani - نیویورک - امریکا
kokes -آلمان- هموطن شما هم حرف حق رو میزنی و حقیقتش اینه ما نه رفتیم توی کشور اینها و نه مثل کنه چسبیدیم به سایتها و تلویزیونهای افغانستان که اونها رو هم البته ساعتی از تلویزیونهای ایرانی اجاره میکنن. درود بر همه شما ایرانیهای با غیرت. مطمعن باشید در مسایل انساندوستانه هیچکس دل ایرانی رو نداره و کسی وجود نداره که از ایرانی جلوتر باشه اما اینجا اصلاً مسله این چیزها نیست و مسله سو استفاده یکسری دزد وقاتل و قاچاقچی فراری هست از بعضی از زنان ساده لوح شهرستانهای ایران. امیدوارم در کل ازدواج زن ایرانی با این افراد غیر قانونی اعلام بشه که این دردسرها هم به وجود نیاد تا ببینم این اندک تحلیلگران چپل چپول حقوق زن که متاسفانه خود را هم ایرانی مینامند باز هم میان بگن این جز حقوق زنان ایرانی است که با این افراد فراری و جانی ازدواج کنند.!!!
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 04:19
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
lorestani - نیویورک - امریکا. ‫عزیز جان اینها یک مشت خائن وطنفروش نوکر رجوی اوباما و یک مشت از ایران رونده و از اینجا مونده. ‫در همین غرب له شده هستند که با پول از ادارات گدایی از مالیات امثال من اموراتشون میگذره تازه اینجا گردن کلفتی هم می کنند . . ‫بابا اینجا داد میزنند که خودشون رو خالی کنند . به هر وطنپرستی هم عنوان مزدوری میدند . ‫کامنتهای امثال من اینهارو میبره تو واقعیت تلخ دنیای تاریک خودشون. ‫یک دلیل و برهان ندارند جز فحاشی. ‫پس بشینند تا صبح دولتشان بدمد که هرگز نخواهد دمید
‌چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 10:51
bita tehrani - ونکوور - کانادا
چه جغرفیای کوچکی! هم سایز ذهن تان...مرد خارجی فقط افغانی است که به اینها گیر دادید؟! اصلا بگو زنان به قول شما ساده با اینها ازدواج کردند،اصلا اشتباهی هم ازدواج کردند،این دولت خاک بر سر وظیفه ش در مقابل شهروندش این نیست که حمایتش کند؟! چرا این کودکان معصوم باید تاوان پس بدهند؟؟ چه وجدان‌های بیداری! سبحان الله!
‌پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 05:18
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
‫. ‫این بیسواد دوباره بلغور کرد. ‫. بیسواد ۵ ستاره
‌پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 14:33
30metry tolab - لندن - انگلیس
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان: آدم بیکار به تو میگن. ۱۰ یا ۱۱ تا کامنت گذاشتی..... آیا می‌دانی که آلمان اگر پی‌ ببرد تو اینجور دمی میفرستند بار دل رژیم اخیندی. ایشالا که دیپورت بشی‌ و بری شیشه نوشابه میل کنی‌
جمعه 26 خرداد 1391 - 00:59
kokex - ‫فرانکفورت - ‫آلمان
30metry tolab - لندن - انگلیس. ‫. ‫من رو میز کارم LAPTOP هست وقتی دارم ESPRESSO میل میکنم جواب این ملت رو میدم . ‫من شهروند آلمان هستم و وقتی تو نمیدونستی پاسپورت چیه من پاس آلمانی هم داشتم تازه آلمان منو ترجیح میده چون مالیات دهنده هستم تا اینها که اکثرا سوسیالی هستند مثل خودت
جمعه 26 خرداد 1391 - 18:47
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.