آمریکا از کشف لباس زیر انفجاری در یمن خبر داد

بی بی سی : آمریکا می گوید، با کمک متحدانش توانسته نقشه منفجر کردنِ یک هواپیمای مسافربری را خنثی کند. گویا قرار بوده هواپیما در سالگرد کشتن بن لادن منفجر شود. اف بی آی، پلیس فدرال آمریکا، در حال مطالعه روی این بمب است. بمب قرار بوده به شکل لباس زیر، به فرد انتحاری پوشانده شود و در هواپیمایی به مقصد امریکا منفجر شود. مشابه این عملیات در سال ۲۰۰۹ بر فراز شهر دیترویت نافرجام ماند. گفته شده، بمبی که این بار کشف شده از بمب قبلی پیشرفته تر است.

خشایار جنیدی گزارش می دهد.

آمریکا از کشف لباس زیر انفجاری در یمن خبر داد 

+188
رأی دهید
-62

dkdk - اسلیس - دانمارک
آخه نامردها اگر با آمریکا دشمن هستید چرا مردم بی‌ دفاع و بی‌ گناه را میکشید؟
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 02:11
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
بعد از فروپاشی شوروی ، آمریکا بدنبال لولو دیگری بود که بتواند همچنان رهبری ائتلاف غرب را در دست داشته باشد و در راس هرم باقی بماند و ضمنا پیمان نظامی - امنیتی ناتو را هم حفظ کند ، لذا در ابتدای امر با علم به ماهیت طالبان آنها را در افغانستان میدان دادند و سپس القاعده را به آنها وصل کردند و متعاقب آن صدام را برای حمله به کویت شیر کردند و تلویحی به او گفتند که آمریکا در مناقشات همسایه ها دخالت نمی کند و بعد هم سناریوی 11 سپتامبر را خلق کردند و بعد هم اشغال افغانستان و عراق و بزرگنمائی تروریسم ! الآن هم همان سناریو را هر از چندگاهی به اشکال مختلف اجراء می کنند و گاهی هم ایران و کره شمالی را سیبل می کنند تا منافع آمریکا را در سراسر جهان با بهترین شکل ممکن تامین کنند. اینها همه بازیهای آنهاست و پشت این خیمه شب بازی خودشان هستند !
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 02:40
shahramcc - قزوین - ایران
اینها هم از نوادکان جمهورى نا بخرد ایران است.
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 03:12
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
بعد از فروپاشی شوروی ، آمریکا بدنبال لولو دیگری بود که بتواند همچنان رهبری ائتلاف غرب را در دست داشته باشد و در راس هرم باقی بماند و ضمنا پینان نظامی - امنیتی ناتو را هم حفظ کند ، لذا در ابتدای امر با علم به ماهیت طالبان آنها را در افغانستان میدان دادند و سپس القاعده را به آنها وصل کردند و متعاقب آن صدام را برای حمله به کویت شیر کردند و تلویحی به او گفتند که آمریکا در مناقشات همسایه ها دخالت نمی کند و بعد هم سناریوی 11 سپتامبر را خلق کردند و بعد هم اشغال افغانستان و عراق و بزرگنمائی تروریسم ! الآن هم همان سناریو را هر از چندگاهی به اشکال مختلف اجراء می کنند و گاهی هم ایران و کره شمالی را سیبل می کنند تا منافع آمریکا را در سراسر جهان با بهترین شکل ممکن تامین کنند. اینها همه بازیهای آنهاست و پشت این خیمه شب بازی خودشان هستند !
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 02:39
Shovaliyeh - نورفیوراید - نروژ
محمد این دین اسلام را به خورده مردم زمان خودش داد و از جاهلیت مردم برای پیشبرد اهداف خودش استفاده کرد. و حالا همین اسلام و پیروانش دست از سر جهان برنمیدارند.
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 02:03
K1.London - لندن - انکلستان
یا علی مدد کاملا با شما موافقم اینها همهش بازی امریکاست
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 08:42
gharibe UAE - ابوظبی - امارات
خودشون میزارن خودشون هم کشف میکنن چه مزحک وگرنه همین القاعده بود که خودتون آوردید حالا هم گریبان خودتون و گرفته
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 09:28
ParsaUK - منچستر - انگلستان
مسلمانان با بمب در شورتشان جهاد میکنننند تا ۷۲ حوری را ملاقات کنند. سوال اینجاست وقتی‌ منفجرش کردی، حوری به چه دردت می‌خوره!!
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 09:36
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
یا علی مدد - منچستر ----آقا دوره ی جاهلیت اسلام تمام شده----آمریکا پالون دارد برای کشورهایی که سواری دهند مثل دیدن خمینی در ماه!! این هیچ ربطی ندارد که یک بی‌ شرف قاتل زن و کودک در هواپیما را بکشد و نامش را بگذارد مبارزه!! جنابعالی به قتل سنگسار قطع دست و پا و بچه بازی در کشورهای اسلامی بپرداز آمریکا طلبت
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 08:58
kamran irani - اصفهان - ایران
یا علی مدد - منچستر - انگلستان به هر حال سیاست چیز پیچیده ای هست و هیچ چیزی غیر ممکن نیست. ولی با قاطیعت نمی توان گفت که 11 سپتامبر کار خود آمریکا بوده یا نبوده. من شخصا بعید میدونم. ولی گفتم در مکاره بازار سیاست هیچ چیزی غیر ممکن نیست. خدا میداند. از طرفی هم سعی میکنم ذهنیت دایی جان ناپلئونی نداشته باشم مثل بسیاری که همش به تئوری توطئه معتقد هستند. فقط این را میدانم که در تاریکخانه سیاست ما از بسیاری از راز ها بیخبریم.
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 10:17
shirzan - برلین - آلمان
یا علی مدد - منچستر - انگلستان. بابا عجب مفسران سیاسی داریم و خودمون نمی دونستیم فقط بپا ترشی نخوری
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 10:26
be_pa_khaste - هارلم - هلند
بابا اینقدر ساده نباشید آخه بومبه پیشرفترو جز خود آمریکا کی‌ می‌تونه بسازه آخه یکی‌ مثل بن لادن یا امثال اون که این چیژها حالیشون نیست اینا همش کار خود آمریکا
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 10:27
Afshin London - لندن - انگلستان
ParsaUK - منچستر - انگلستان- لابد اون دنیا آپ گریتش میکنند که هم خدمت حوریان برسند هم بچه غلامان. این دنیا و اون دنیا فکروذکرشون همینه
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 13:36
pezhman - وين - اتريش
shahramcc - قزوین - ایران. اسلامیش را فراموش کردید. این شیخ صفی اردبیلی, شیعه‌‌ گری را به جان ما انداخت.واگر نه, مردم ایران تروریست نیستند.و خوشبختانه هیچ هواپیمایی تا حالا توسط مردم ایران منفجر نشده. جاوید ایران.. مرگ بر ملا را فراموش نکنیم.
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 14:02
kamran irani - اصفهان - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه با شما موافقم. اگه منظورت رو درست گرفته باشم می گویی که اگر ما خردمند باشیم هیچ دیکتاتور داخلی یا خارجی نمی تواند از ما سواری بگیرد. آیا نباید بپذیریم در جهان امروز حکومتی که دست و پا میبرد وسنگسار میکند و در انتخاباتش تقلب میکند و آدم میکشد ودر زندانهای ولی وقیهش به دخترا تجاوز میکنند و شکنجه میکنند دیگر جایی ندارد. آره امامشونو توی ماه دیدن. بدانید که خمینی ننگ تاریخ ماست. پاینده ایران و ایرانی. و برافراشته باد پرچم شیر و خورشید نشان.
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 16:00
ehsan.b1362 - تهران - ایران
اینها همه تبلیغات انتخاباتی است. انتخاباتی که قرار است در آمریکا برگذار شود
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 16:40
pezhman - وين - اتريش
یا علی مدد - منچستر - انگلستان. آنچه که شما فرمودید درست. نظرتان در مورد کهریزک و بخاک و خون کشیدن مردم آزادیخواه ایران و سرکوب دانشجویان توسط ملاها چیست؟.اون هم کار آمریکا است؟ آیا باید مردم را به زور سرنیزه به بهشت برد.؟اگر مردم بخواهند خود تصمیم بگیرند چه خواهید گفت؟اگر بجای ولی‌ زورگو خواهان احزاب مختلف به سبک آمریکا باشند نظرتان چیست؟آیا حکومتی را سراغ دارید که ابدی بوده باشد؟آیا این جور حکومت کردن ملاها باعث تقویت اسلام میشود یا باعث خراب شدن تصویر آن در چشمِ ملت‌های جهان؟ و فرار و نفرت جوانان ایرانی‌ از اسلام؟
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 18:01
oksira - لندن - انگلستان
خشایار گندت بزنند با این خبر گفتنت یه زن حامل بهتر از تو صداشه اه....... arya oksir
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 18:11
sir.amir - منچستر - انگلستان
کسیکه یکبار قرآن را خنده باشد می‌داند که در قرآن برای ترور مردمی که به این دین اعتقاد ندران جایزه بهشت را میدهد بعد نمید‌ونم چطور معتقدین به اسلام اینجا میگن اینها مسلم نیستن اتفاقا اینها مسلم واقعی‌ هستن خودتون را گول نزنید از اون کتاب چیزه بهتر از این در نمیاد آن خدای که به این بیمارها وعده بهشت میدهد
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 20:03
kamran irani - اصفهان - ایران
یا علی مدد - منچستر - انگلستان ببین دوست عزیز در پست حسن نصرالله من یک سوال از شما پرسیده بودم.ولی جواب من رو ندادید. شما فرموده بودید"اینایی که تو العان ازشون انتقاد میکنی(یعنی سران رژیم اسلامی ایران) یه روزی آرمانهای بهتر از تو داشتند ولی بعدش آنها را فراموش کردند" من از شما سوال کردم که"اگر اینها یه روزی آرمانهای خوبی داشتند پس چرا قبل از اینکه به قدرت برسند سیما رکس آبادان رو آتیش زدند و گردن ساواک انداختند؟" زمانی که به قول شما آرمانهای درستی داشتند چرا اینکار را کردند؟ چرا؟ خوشحال میشوم جواب من را بدهید تا آگاه شوم.
‌چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 20:57
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
kamran irani - اصفهان - ایران / ببین دوست عزیز من که سخنگوی حکومت نیستم به شما جواب بدهم ! من منتقدم ولی همه حرفم اینه که باید منصفانه انتقاد کنیم تا انتقاد ما شنیده شود . اما در خصوص سینما رکس آبادان ؟ من فقط می توانم تحلیل خودم را بگویم که برداشت من اینه که نمی تونه کار عوامل حکومت شاه باشه اما در اینسو هم اتحادی بین انقلابیون نبوده که بخواهند یک کار منسجم صورت گرفته باشه چون در آن دوران هر کسی ساز خودشو میزد و همه مخالفین شاه ادعای رهبری کشور را داشتند! لذا قضاوت منصافنه این است که در مواردی اینچنینی باید سکوت کرد و نظر نداد و برای همین جواب شما را ندادم چون واقعا جواب نداره ! قطعا با توجه به آرمانهای والای رهبران انقلاب آنها ممکن است از چنین موضوعی اطلاع نداشتند ولی در بین آنها گروه های افراط گرا هم بودند و هستند!
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 06:54
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
pezhman - وین - اتریش / حرف شما کاملا درست است . روشی که الان در ایران دنبال می شود فقط مشتی چاپلوس دوربر حاکمان جمع می شوند که سیاست و دین هر دو تباه می شود. بهترین راه حاکمیت دموکراسی است هر چند بزعم برخی ایرداتی هم دارد ولی بهرحال از سیستمهای دیگر بهتر است. در وضعیت فعلی کشورمان سره از ناسره قابل تشخیص نیست . اگر الگو اینها امامان ع هستند آنها هم به رای مردم توجه داشتند همانطور که علیرغم غصب حکومت توسط عمر و ابوبکر و عثمان ، حضرت علی ع 25 سال صبر کرد تا خود مردم دم درب منزلشان آمدند و از ایشان خواستند که حاکم شوند. این چیزی است که آنها بارها بالای منبرها گفته اند ولی بهش عمل نمی کنند ! با شما موافقم
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 07:04
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
shirzan - برلین - آلمان / دوست نامحترم لطفا وقتی نظری ندارید و مختتون نمیکشه حالا مجبور نیستید که ..! لطفا خموش باشید
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 07:11
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
K1.London - لندن - انکلستان / بله دوست عزیز با شما موافقم اینها همش بازیهای آمریکاست وگرنه چگونه القاعده می تونه چنین پروژه پیچیده ای را هدایت کنه ! ضمنا توجه دارید که در آن روز خاص که برجهای دوقلو منفجر شدند بیش از 300 یهودی که در آنجا کار می کردند هیچکدام در آن روز بالاتفاق بر سر کار نرفتند ! بنظر شما این جای تعجب نیست! فکر می کنید چرا اجازه تفحص در خصوص این موضوع به گروه های مستقل نمی دهند!؟ چون از این نگرانند که سناریوی آنها برای مردم جهان فاش شود! ولی تا موقعیکه افراد نادان باشند که هستند این سناریوها همچنان مخفی و سری خواهد ماند و وقتی هم یکی مثل من و شما بخواهند چیزی بنویسند عوامل آنها علیه ما می نویسند تا دیگران را همچنان گمراه کنند! اینجاست که میشه فهمید کی اینجا چه وظیفه ای دارد!
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 07:19
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه / kamran irani - اصفهان - ایران. دوستان عزیز ! اینها همش بازیهای آمریکاست وگرنه چگونه القاعده می تونه چنین پروژه پیچیده ای را هدایت کنه! ضمنا استحضار دارید که در آن روز خاص که برجهای دوقلو منفجر شدند بیش از 300 یهودی که در آنجا در بخشهای مختلف کار می کردند هیچکدام در آن روز بالاتفاق بر سر کار نرفتند ! بنظر شما این جای تعجب نیست! فکر می کنید چرا اجازه تفحص در خصوص این موضوع به گروه های مستقل نمی دهند!؟ آیا فیلم مستند آقای مور در این خصوص را دیده اید ؟می دانید چرا اجازه نمی دهند ؟چون از این نگرانند که سناریوی آنها برای مردم جهان فاش شود! ولی تا موقعیکه افراد نادان باشند که هستند این سناریوها همچنان سری خواهد ماند و وقتی هم یکی مثل من بخواهد چیزی بنویسد عوامل آنها علیه او می نویسند تا دیگران را همچنان گمراه نگاه دارند! اینجاست که میشه فهمید کی اینجا چه وظیفه ای داره و تو اینجا چه کاره است !؟ بعضیها فقط بلدهند هی به آخوندها فحش بدهند تا تخلیه روانی بشن ! این مخالفت نیست این یعنی از زیر مسئولیت شانه خالی کردن و انجام کار بیهوده !
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 07:30
kamran irani - اصفهان - ایران
یا علی مدد - منچستر - انگلستان / این قضیه یهودی ها رو من هم شنیدم و باعث دامن زدن به ابهام هست. از طرفی هم میدانیم که ترورسیت ها میخواستند پنتاگون و کاخ سفید را هم بزنند. هم این طرف و آن طرف قضیه . اینه که بهتون گفتم مکاره بازار سیاست پر از رمز و رازه. ولی به هر صورت آمریکا یک کشور دمکراتیک هست. حقیقت هم پشت ابر نمیمونه. من فقط دوست دارم کشورم روزی به دمکراسی برسه. به امید روزهای بهتر برای ایران و ایرانی.
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 12:36
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
اصلا فرض کنیم آمریکا می‌دانست----عمل به وسیلهٔ چند مسلمان وحشی از تونس مصر الجزایر انجام شد---آن ۳۰۰ یهودی هم اختراع اسلامیون است-برای ماست مالی---!! ۵۸--کشته ی لندن......۱۹۸ کشته ی مادرید---۲۰۰ کشته ی جوان در بالی و هزاران کشته در عراق افغانستان پاکستان و ایران چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!! لابد آمریکایی بودند!!!
‌پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 16:49
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
kamran irani - اصفهان - ایران / بله درست می فرمائید آمریکا یک کشور دموکراتیک هست ولی برای خودش و برای تامین منافع سیستم سرمایه داری آمریکا ! نه برای من و شما ! و اینکه حقیقت هم پشت ابر ( پرده ) نمیمونه هم درست می فرمائید اما دو نکته را مد نظر داشته باشید اولا اگر افشای موضوعی به سیاست و امنیت آمریکا آسیب برسونه هرگز فاش نخواهد شد و حتی اسنادش هم نابود می شود همانطور که اکثر اسناد شکنجه زندانیان گوآنتانامو نابود شد و ثانیا اگر هم فاش شود بعد از 30 تا 50 سال بعد فاش می شود و عملا فایده ای ندارد ! بعد از 50 سال چه کسی اصلا براش مهم خواهد بود که چه اتفاقی در 11 سپتامبر افتاده ! تازه بعدش هم تجزیه و تحلیل می کنند که چون به نفع منافع آمریکا بوده پس تصمیم درست بوده و کلی هم مورد تقدیر قرار می گیرند! .... ضمنا متاسفانه مرغ همسایه غاز است!
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 02:20
danial nabi - استكهلم - سوئد
آرتمیس‌صؤ - .پاریس - فرانسه-- اصلا خودت هم فهمیدی چی‌ نوشتی‌، افغانستان و عراق هم کار آمریکاست؟؟؟؟ پس نه فکر کردی کار الجزایر بود، عقلی به تو و پول هم نخواستیم.
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 07:05
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
danial nabi - استکهلم - سوئد / چه جالب ! من هم نفهمیدم که ایشون ( آرتمیس‌صؤ - .پاریس - فرانسه-- ) چه گفتند ! ؟ گفتم شاید از اینکه زیاد خارج از کشور بودم فارسیم خوب نیست و سوادم نم پیدا کرده !
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 09:40
kamran irani - اصفهان - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه .من قسمت دوم کامنتت رو نفهمیدم دقیقا منظورت چیه.ولی قسمت اول رو متوجه شدم.
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 11:05
kamran irani - اصفهان - ایران
یا علی مدد - منچستر - انگلستان مثل آمریکا که چند سال پیش بعد از دهها سال اسناد کودتای 28 مرداد 32 رو فاش کرد. وقتی که 50 سال گذشته.
جمعه 22 ارديبهشت 1391 - 11:07
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
هرچه آتش است زیر گور این اعراب بلند میشود. اینها با پولهای کلان سعودی ها در حال گسترش سلفی گری و جهادی گری و تروریسم و کشتار مردم بیگناه هستند و دنیا کی میخواهد بیدار شود؟ یکی دو هفته پیش سلفی ها در آلمان جنجال به پا کردند و دولت المان هم که از خواب بیدار شده بزودی این آشغالها را به همانجایی خواهد فرستاد که ازش آمده اند. اینها با هزار دوز و کلک به کشورهای اروپایی پناهنده شده و پاسپورت گرفته اند و سپس با گرفتن جیره و مزد به گسترش سلفیسم و دشمنی با عرب رو میاورند.
یکشنبه 24 ارديبهشت 1391 - 14:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.