فیلم کوتاهی از محمد نوری زاد به نام ما آدم کشته ایم

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

فیلم کوتاهی از محمد نوری زاد به نام ما آدم کشته ایم
 

+413
رأی دهید
-74

potatis - مالمو - سوئد
آقای نوری زاد تازه بعد سی و اندی سال متوجه شدین؟ ورودتون رو به حقیقت تبریک میگم.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 01:19
Arash Aazad - هامبورگ - آلمان
جناب محمد نوری هنوز هم در خواب غفلت هستی ؟ این همه ظلم و جنایت و بقول شما خون مردم ریختن همه از اسلام و دستوراتش ریشه میگیرد بس است حقیقت را وارونه کنید تا دو روز عمرتان باقیست قران را بخوانید و درست بفهمید
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 01:39
Neda02 - اتاوا - کانادا
خیلی جرات داری! آدم خوبی بودی، یادت به خیر.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 02:36
feminism - لندن - انگلستان
آقای نوری زاد اکنون که سیلی به ذوق شما زده اند دلواپس انسانیت شدی ، و یا اینکه سوارانِ طوفانِ قدرت، شما را نیمه راه رها کردند و شاید هم بعد از 33 سال، بتازگی قدتان برای ایستادن و قد علم کردن در مقابلِ شیخان مناسب شد !!!!!!!! دیگر نـدو خیلی دیر شده است.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 02:45
پروردگار - تهران - ایران
قبل از آمدن عمله بناها توی ساختمون نیمه کاره ای که سهمیه نویسندگان ولایتمدار کیهان است نشسته فیلم گرفته بعد فیلم هم زنگ زده به حسین شریعتمداری گفته حسین جان این سهمیه تیرآهن و سیمان ما هنوز نرسیده .. (شوخی)
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 02:47
naderan - یوتوبوری - سوید
همشیه ننگ بزرگان و مرگ بینوایان بیصداست
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 02:49
سالار123 - کوالالامپور - مالزی
درود به شرفت. طرز تفکر حال حاضرت را دوست دارم.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 02:56
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
روزی که امثال نوری زاد نقاب از چهره برداردند من به شما میخندم . به راستی الماس فریب دوم چه کسی است. کدام یک از مخالفین نظام سردار مدحی دوم هستن?
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 03:11
dkdk - اسلیس - دانمارک
مردک مگر تو همان آدمه که پشت کامپیوتر میگفتی‌ به‌به خشکلم آمد عزیزم جیگرم.مگر تو همان آدم حقیری نیستی‌ که نهایت نامردی به همکاران تلوزیونیت کردی؟همه بلدند حرفها و دکلمهای زیبا بگویند در صورتی که خودشان از وقیها هستند.تٔف به شرف آدم پستی که در کلمه و در ظاهر خوب است اما در باطن نه‌ شرف دارد و نه‌ وطن پرست است.لااقل از سن دختری که باید جای دخترت باشد خجالت میکشیدی آشغال هوس باز.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 03:27
havasran - تولوز - فرانسه
امیدوارم راهت ادامه داشته باشه و افراد بیشتری مثل شما به گناهشان اعتراف بکنن
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 03:30
khosh bavar - يزد - ايران
با درود بر نوریزاد، قدمی که برداشتی بر تو مبارک باد و این فیلم کوتاه تو برای مردم و فرهنگ ایران, شایسته جایزه " عذاب وجدان " می‌باشد ! قدمی که برداشتید، در این بحران زمانی‌ بسیار کوچک ولی‌ بمراتب بزرگ و پر تاثیر برای " رهایی " بسیاری از فریب خوردگان و یا متکبران زمان است، که این " اعتراف و آشتی " با مردم و فرهنگ ایران بسیار شاق میداند و از روی " غرور کاذب " دست به چنین عملی‌ نمیزنند ! ولی‌ در نامیدی بسی‌ امید است و همانطوریکه مردم ایران با صبوری " منتظر " چنین فیلم و اعترافی از امثال مثل شماها بودند، پس ما مردم دردکشیده و بستوه آمده ایران باز منتظر چنین قدمهای کوچک و آشتی‌ پذیر برادران و خواهران فریب خورده " جاه و مقام " هستیم، تا به یاری پروردگار و بیاری هم, ریشه این آفت مذهبی‌ و فرهنگی را بخشکانیم ! و به امید اینکه " وجدان " ضحاک زمان " کور و کر " نباشد تا با دیدن این فیلم و اعتراف " ساده ولی پر تاثیر " بخود آید و ایران و فرهنگ ما را به ما بسپارد! پاینده باد ایران و درود بیکران بر وجدان بیدار و سالم ! شاد و با ووجدن باشیم !
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 05:00
afshin71741 - تهران - ایران
جهت اطلاع خارج نشینان و خارج پرستان. دیروز رای دادیم. بسوزید.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 05:08
mamal amrikai - دانکرک - فرانسه
جناب نوری زاد این حقایق رو هرکسی که ۲ یا نهایتان ۳ سال بعداز شورش ۱۳۵۷ نفهمید که میشه گفت تومغزش یه پهنی چیزی بوده یا اینکه از کنار اینها تغذیه میشه البته الان چون تکنولوژی پیشرفت کرده یه ساندیس هم کنارش گذاشتن
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 05:20
massoudoslo - اسلو - نروژ
دقیقا آقای نوریزاده درست میگوید . رژیم ج . اسلامی برای ماندن خود با فساد آمیخته است و غارت و قتل کرده است ..! فیلم خوب و صادقی درست کرده . برام جالبه آقای نوریزاده مرد محکم و نترسی هستش .
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 06:07
ParsaUK - منچستر - انگلستان
صحبت از "برای بقای دینتون" می‌کنید!!! از گشنه گی و فقر مردم حرف میزنی و نتیجه گیریت فدا کردن رژیم و حفظ اسلامه عربه!! متأسفم برای شما که اینقدر خودخواه یا نزدیکبینید.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 06:48
shirzan - برلین - آلمان
حالا چون خودتان از دایره حذف شدید این رو میگید وگرنه هنوز هم کماکان جز حامیان نظام بودید.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 07:06
setareh70 - تهران - ایران
آقای نوری‌زاد شما بعد از ۳۳ سال فهمیدید که این حکومت اسلامی چگونه حکومتی است، و بعد از ۳۳ سال دیگه هم می‌فهمید که همه اسلام جز تجاوز، کشتار، قتل، سنگسار، بی‌عدالتی و خرافات چیزی بیش نیست...
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 07:09
setareh70 - تهران - ایران
آقای نوری‌زاد پس از ۳۳ سال نیمی از راه را رفته اند و هنوز نیم دیگرش باقیست.. و آن هم این است که اصولاً حکومتهای دینی محکوم به زوال هستند و در قرن حاضر و در تفکر انسان امروزی جائی‌ ندارند....ولی‌ من از این در تعجبم که ایشان با این چنین معلومات و دانش چگونه بعد از این همه سال به این مهم پی‌ بردند !!!!!!!!!!!!!!!
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 07:23
مهرتابان - تهران - ایران
ممنون از آقای نوری زاد که با وجود امکانات کم و محدودیتها این فیلم رو ساختن.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 07:57
truth-seeker - لندن - انگلستان
آقای نوری‌زاد هنوز وابسته به دین‌ها و مذهب‌ها هستید. حقیقت خارج از اینهاست. انسانی‌ که در جستجوی حقیقت هست، باید از ابتدا دست از کلّ عقاید و مذهب‌های گذشته بردارد و آنوقت است که حقیقت در دل‌ و چشم أ‌و راه می‌یابد. نه تنها شما بلکه تمام مردم مسلمان یا دیگران محمد پیامبر را نشناخته اند. محمد را یک نفر در این دنیای حاضر میشناسد کسی‌ نیست جز خود أ‌و. تحقیق کنید و بشناسید این مرد بزرگ را.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 08:04
kara - روتردام - هلند
dkdk - اسلیس - دانمارک. چرا اصرار داری که می‌فهمی؟ اول برو ببین نوریزاد کیه و چه فرقی‌ میکنه با نوری زاده بعد کامنت بذار.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 08:20
OnLine. - تهران - ايران
دکدک - اسلیس - دانمارک تو هم قات زدی یاا این که اون نیست اون اون‌یکی نوریزادس داداش
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 08:28
kara - روتردام - هلند
اگر ایران چند تا آدم با طرز تفکر نوریزاد داشت که در راس قدرت بودند مملکت به جائی‌ میرسید. جدا از عقایدش آنچه نوریزاد را برجسته می‌کند شجاعتش هست چیزیکه خاتمی نداشت اگرچه هنوز خاتمی را قبول دارم. پایه شجاعت عدم وابستگی به دنیا و مال و ثروت است. البته منظورم گوشه نشینی و فقر نیست. میتون ثروتمند بود و در عین حال وابستهٔ نبود. ایران فاقد انسانهای شجاع و مدیر و مدبر است. چه این حکومت چه هر حکومت دیگر. زورگویی نشانه ترس است چه در راس حکومت چه در چاله میدانها.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 08:29
ARIA_JAPAN - توکیو - ژاپن
پس ۳۳ سال جنایت اسلامی را جبران کن .خوش حالم که حقیقت را درک کردیی .و امید ورم که هرچه زودتر حقیقت اسلام را هم درک کنی‌ عزیز درد بر تو
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 07:42
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
آقای نوری زاده .شجاعت شما قابل تحسین می‌‌باشد. تنها سیاست مدار اسلامی که لباس میرزا آقا آغاسی را ترک کرده و خهلت امیر کبیر را بر تن‌ کرده. اگر از همان اول روبا سفتانی مثل هاشمی‌ مانند شما می‌‌بودند .سرنوشت دیگری داشتیم. از خیمه دشمنان ایران می‌‌آهید، ولی‌ هیچ زمان دیر نمی‌‌باشد. ما ضّد اسلام می‌‌باشیم .چرا که هویت اسلام در دروغ و فساد بسته شده. دروغ گفتن در اسلام حلال می‌‌باشد . "همیشه خود می‌‌گویند". ولی‌ ما اندیشه کش نیستیم. پیروز باشید.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 08:59
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
مسلمونا همینن ، در هر سیستم باشن ، گرچه آن سیستم پر از جنایت و شکنجگری باشه جیکشن در نمیاد ، تا زمانی‌ که از آن سیستم تغذیه کنند . اما وقتی‌ از آن سیستم اخراج شدن همه میشن پرچمداران انسانیت ، همه میشن مدافعان حقوق بشر ، همه میشن ناجیان آسمانی ، بله این هویت انسانهای که به اسلام معتقدند.۳۲ سال جنایت ، زور ، شکنجه گری ،اعدام ، کدوم یکی‌ از این افراد حتا اعتراض لفظی کردن، ولی‌ الان همه دیگه شدن پیامبران الهی که برای نجات ایرانیان مبعوث شدن.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 09:33
soniger_tag - گیسن - آلمان
kara - روتردام - هلند مردم از خنده ....این عبارتی که نوشتید شما خیلی قشنگ بود.. '''''چرا اصرار داری که می فهمی ''''D:
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 10:04
kamran irani - اصفهان - ایران
خوشحالم که از خواب غفلت بیدار شدی آقای نوریزاد عزیز. ولی هنوز عده ای در خواب غفلت که نه خواب حماقت گرفتارند.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 10:25
cooluk1 - بلک کنتری - بریتانیا
معلوم نیست الان کجاست خدا میدون .
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 10:27
ukguy4u - لندن - بریتانیا
چرا به نوریزاد میتازید ترسوها؟ خودتون چه هنری دارید؟ لا اقل اگه روزی اشتباه کرده الان داره جبران میکنه. شهامت داره تو همون تهران فیلم میسازه نامه مینویسه. شما از خودتون بپرسید چه بودید؟ همون چغندری که از اول بودید و هستید و خواهید بود!
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 10:03
ArashAfshin - همدان - ایران
ukguy4u - لندن - بریتانیا دمت گرم دقیقا بعضی‌ از اینها واقعا چغندر هستن. آخه برا چی‌ اینقدر توهین می‌کنید؟ فکر کردین خودتون کی‌ هستین. مشکل مملکت ما تنها این حکومت نیست بلکه بدتر از اون همین چغندرآیی هستن که فقط ادعا دارن. دست از توهین کردن بردارید و یکم منطقی‌ باشید
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 11:09
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
برای توبه کردن هیچوقت دیر نیست و درسیست برای دیگران.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 11:20
dara20 - تهران - ايران
بله شما‌ها جنایت کرده اید شماها آدم کشته اید شما‌ها زندگی‌ ما ایرانیان را نابود کرده اید. اما چرا بعد از ۳۳ سال ارتکاب جنایت متوجه شده و اقرار میکنی؟
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 13:01
pezhman - وين - اتريش
افشین۷۱۷۴۱ - تهران - ایران. خب مبارکه.این که فریاد زدن نداره !. همش از قبل مشخص شده بود. زیر نظر سازمان ملل رای بدهی‌ قبول است.بقول معروف: خود گویی، خود خندی، عجب مرد هنرمندی.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 13:11
pedram asil - شیراز - ایران
آقای نوریزاد آستانه فاحشگی که گفتی‌ به ۱۲سالگی رسیده،هنوز تا ۹سالگی که مدنظر اسلام نابه جا داره.غارت، فساد،فحشا،دروغ و...همه از مبانی اسلامند.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 13:35
kamran irani - اصفهان - ایران
اینکارش خیلی دل و جرات میخواد.دمش گرم.ولی من لجم میگیره از اون .هایی که هنوز به انواع و اقسام , وبا استدلالهای ابلهانه طرفدار و توجیه گر استبداد دینی هستند.وهمیشه خلاف جهت جریان آب شنا میکنند.و به حساب خودشون خیلی زرنگند.و به خواست اکثزیت ملت بی احترامی و بی اعتنایی می کنند.خودخواهند.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 14:05
feminism - لندن - انگلستان
dk dk_ اسلیس / آقا ، اون شخصی که شما ازش نامبردید علی رضا نوریزاده نویسنده و روزنامه نگار و به قول خودش کارشناس مسائل سیاسیست که در لندن زندگی میکند، ولی این محمد نوریزاد (شریعتی زمان) تندرو و افراطیِ دیروز جمهوری اسلامیست که در حال حاضر نقش امام حسین را گرفته و فریادِ وجدان دردش گوش آخوندها را میآزارد. ایشون بعد از گذشت 33 سال و دستمالی کردنِ بیت المال و فریب دادن جوانان رزمنده مان در زمان جنگ و و و و اکنون که کفگیرش به ته دیگ خورده ، زمزمۀ انسانیت را به سر داده. ایکاش ما ایرانیان دیروز این ریاکاران را فراموش نکنیم تا فریب امروزشان را نخوریم.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 14:39
afsaneh87 - شفیلد - انگلستان
واقعا درود به شجاعت و شهامتت اقای نوری زاد.همه انسان ها جایز الخطا هستند. ولی این مهم است که هر جا متوجه اشتباهات خود شدند شهامت این را داشته باشند که بگویند اشتباه کردم و به اغوش مردم باز گردند. بزودی تمام سردمداران حکومت متوجه خواهند شد که اشتباه کردند و باید از مردم عذر
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 16:05
فریدون شیرازی - شیراز - ایران
dkdk - سفلیس - داممارکت/ بسیجی بی سواد !! اینقدر ساندیس رگی زدی که اخرین سلولهای مغزی ات هم قاط زده! فرق نوری زاده و نوریزاد را نمیدانی!! بدبخت تر از خامنه ای و بی مصرف تر از احمدی نژاد یک ذره شرف به دنیایی می ارزد.این اقا تا یک هفته قبل از انتخابات 88 از نویسندگان کیهان و منتقد اصلاح طلبان بود ولی شرافتش اجازه نداد در مقابل جنایت اربابانت ساکت بماندو ناموس خودش را به 2میلیون و چهارصد هزار تومانی که گفتی بابت جاسوسی میگیری نفروخت.فاصله شرف و بی شرفی به اندازه یک مو است..
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 17:44
فریدون شیرازی - شیراز - ایران
اقای نوریزاد اینکه شجاعت نیست در تهران علیه خامنه ای و سپاه چهارپایان سخن میگویی اگر جرات داری بیا در سایتهای خارجی با اسم مستعار فحش و انتقاد به همین چهار پنج تا ادم جربزه دار که توی اوین زندانی هستند بکن و اروغ شجاعت بزن.اگر شجاعت داری بیا خارج و پناهنده بشو و پول سوسیال بگیر و بعد مثل یک بزدل برو سفارت و پاس ایرانی بگیر و برو ایران بگو دکترم و دختر شهردار فلان شهر دوست دخترم است.اقا چرا به پهلوان پنبه های سایت شیشکی ول میدهی
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 17:58
فریدون شیرازی - شیراز - ایران
feminism - لندن - انگلستان/میدانی که همیشه برای نظراتت ارزش قائل بودم ولی اینجا مرا شرمنده کردی و من بجای تو خجالت کشیدم.کسی که تا یک هفته قبل از انتخابات در کیهان مینوشت و بسیار مورد احترام خامنه ای بود چرا کفگیرش باید به ته دیگ بخورد.چرا فکر نمیکنی که انسان اجازه دارد که نظرش را عوض کند.چرا مردم را گله واری و فله ای به موافق و مخالف تقسیم میکنی و مثل خمینی همه چیز را سیاه یا سفید میبینی.فرق من و تو که مدعی دانش هستیم با این بسیجی دروغگو که از کشن شیراز کامنت میگذارد و بخاطر شیرینی دانمارکی فکر میکند دانمارک است در چیست؟جز در تشخیص درست و غلط!!! من هر جا حزب اللهی و شاه اللهی و کمون اللهی به یکنفر فهش میدهند میفهمم طرف خیلی ادم درستی است .
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 18:21
فریدون شیرازی - شیراز - ایران
اقایان !!! خودتان چه گلی به سر مردم زدید که از این بابا انتقاد میکنید و اروغ فهم و شعور و دانش میزنید شماها که با دیدن جارو به یاد ریش پاسدار می افتید و خودتان را خیس میکنید چند بار زندان رفته اید و چقدر مبارزه داشتید.با اسم مستعار به دشمن خامنه ای تاختن را شرافتمندی میدانید یا شجاعت.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 18:08
kamran irani - اصفهان - ایران
dkdk - اسلیس - دانمارک. فکر کنم علیرضا نوری زاده رو با محمد نوری زاد اشتباه گرفتی. هرچند من با هیچکدومشون مشکلی ندارم. ولی خواهشا یکم تحقیق کن .بعد اظهار نظر کن. dkdk - اسلیس - دانمارک. حداقل یک کامنت بذار تا بفهمیم متوجه اشتباهت شدی.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 19:19
siya41 - تهران - ایران
afshin71741 - تهران - ایران-خودتو سبک کردی چون انتصابات بود.جیگر. واما موضوع نوریزاد بود چقدر پرتی.ببین پول میگیری کامنت بگذاری اما به تناسب. حرومش کردی .پیشنهاد میکنم پولهایی که گرفتی رد مظالمشو به حساب تمساح یزدی بریزوالا خداسنگت میکنه.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 19:31
sourena.de - اشتوتگارت - آلمان
بازگویی حرف دل‌ مردم شجاعت می‌خواد حتی اگر به زعم بعضی‌ها نمایش حکومتی باشه. البته قبول اینکه چرا تا حالا دستور قتل نوری‌زاد داده نشده سخته چون در این ۳۳ سال مردم به خاطر کمترین انتقاد به جوخه‌های اعدام سپرده شدند. به هر حال اعتراف به جنایات و .. این حکومت ضّد بشری از زبان کسی‌ که عمری در خدمت این رژیم بوده جالبه. اگر چه دردی رو دوا نمی‌کنه.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 21:03
feminism - لندن - انگلستان
فریدونِ عزیز به عقیدۀ من، فردی که تا دیروز در پناه پرچم الله و اکبر شیخان روزگار میگذراند و تا قبل از شورش و اعتراضات سال 88 از جان نثاران شیخ خامنه ای بوده ، نمیتواند مورد اعتماد قرار گیرد و این فقط عقیدۀ من است. مردم واماندۀ ایران, امروز سیاهشان را از عملکردهای دیروز این آقایون دارند. چطور شد که بعد از سالها سکوت کردن و هیچ نگفتن بتازگی ایران را مقصر و مسئول سقوط هواپیمای مسافربری ایرانی که در سال 1367 قرار گرفت ، اعلام کرد. من هرگز ادعای روشنفکری نکرده ام ولی همیشه با ریز و درشت اسلامیون و خمینیسم ها مخالف بوده ام حالا میخواد از گروه فتنه باشد و یا از دستبوسان شیخ خامنه ای. من شطرنج بازانِ اسلامی را قبول ندارم و از افرادی که از شام مذهب تناول میکنند نیز متنفرم. به هر حال خوشحال شدم که بعد از مدتی مطلبت را خواندم و از افرادی هستی که برایت احترام قائلم. شاد باشی عزیز.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 22:28
Rezgar - لینشوپینگ - سوئد
درود بر تو ای شیر مرد نوریزاد بزرگوار که ازجان و مال خود مایه گذاشته اید و افشاگری میکنید در مورد این اخوندهای کلاش و نوچه هایشان که چنگ بر مال وجان مردم ستمدیده میهنمان انداخته اند و جنایتها میکنند. کاش میتوانستم از نزدیک زیارتت کنم امیدوارام همیشه جاوید وپاینده باشید . اگر این کلاشان و مفتخوران رژیم این افشاگری شما را نشنوند ودست ار جان و مال مردم ستمدیده ایران برندارند سرنوشت صدام ها و قزافی ها را خواهند داشت
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 22:38
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
بعد از ۳۳ سال فهمیدین که اشتباه کردین؟ تازه فهمیدین که همه ی ایمانداران وقتی‌ به قدرت می‌رسن می‌تونن به همه چی‌ پشت کنن؟ اینو که ملت ایران سال ۵۸ فهمیده بود
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 23:01
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
بعد از ۳۳ سال فهمیدین که اشتباه کردین؟ تازه فهمیدین که همه ی ایمانداران وقتی‌ به قدرت می‌رسن می‌تونن به همه چی‌ پشت کنن؟ اینو که ملت ایران سال ۵۸ فهمیده بود
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 23:03
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
بعد از ۳۳ سال فهمیدین که اشتباه کردین؟ تازه فهمیدین که همه ی ایمانداران وقتی‌ به قدرت می‌رسن می‌تونن به همه چی‌ پشت کنن؟ اینو که ملت ایران سال ۵۸ فهمیده بود
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 23:01
dkdk - اسلیس - دانمارک
فریدون شیرازی - شیراز - ایران تو را همه میشناسند که چقدر آنسان بی‌ ادب هستی‌.همیشه بدلیل کمبودی که از نظر منطقی داشتی و داری باعث شده آدم بی‌ خاصیتی باشی‌.همیشه اسرار داشتی من در ایرانم نه‌ دانمارک و کاربران دیگر بخوبی جواب مزخرفات را دادند.من برای حقیرانی چون تو هیچ ارزشی قائل نیستم.
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 23:51
dkdk - اسلیس - دانمارک
فمینیسم - لندن - انگلستان من از شما ممنونم که متذکر شدید.من فکر کردم در مورد آن مردک لوس انجلسی صحبت کردند.من به کاربران فهیم و خوب میگم که من کامنتم در مورد نوریزاد که زیر بار این دولت زورگو نرفت ننوشتم.البته طرف صحبتم کاربران فهیمی مثل فمنیسم و دیگران است .و در مورد کاربرانی که بی‌ ادب ، تهمت زن و چرت نویس هستند که ۶ ماهی‌ ‌یک بار ‌یک کامنت میگذارند آن هم پر از توهین،تهمت است باید بگویم ننگ بر کسانی‌ که بدیگران تهمت میزنند.در آخر از عزیزان برای اشتباهم عذر میخواهم.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 00:09
nader46 - لندن - انگلیس
1)فریدون شیرازی ایران:: که ابروی هرچی‌ شیرازی هست را بردی،،معلومه که dkdk بد جوری تورو سوزونده که با هیچ کرم و آب یخی سوزشت کم نمیشه،،سالی‌ یه بار کامنت میذاری و اون هم منتظر هستی که dk اشتباهی‌ کنه و یا بدون دلیل به اون گیر بدی،، .اینکه خودتو با بانوی با فرهنگ و فهمیده فمینیسم مقایسه میکنی‌ و خود را اهل دانش میدانی،،باید بگم در دانش و معرفت و شعور فمینیسم شکی‌ نیست،،و تا به حال هم مثل توی حقیر بی‌ دلیل به کسی‌ کاری نداشته،،اینو شنیدی که میگن تعریف از خود نشانه؟؟؟هست.تو که از بودن dkdkدر دانمارک سخت سوزش داری و ایمان داری که از کشن شیراز کامنت میده،،،هر جور و هر مدل که خودت میگی‌ من ثابت می‌کنم که در دانمارک هست تا لا اقل از این لحاظ کمتر بسوزی.....
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 00:34
nader46 - لندن - انگلیس
،2)فریدون شیرازی -به نظر من کشن صد شرف به محله تو *سنگ سیاه *داره که همه مواد فروش و دزد و خلافکار و هستند،،خیلی‌ بیچاره هستی‌ و عقده‌ای که از خودت واسه کاربر‌های دیگه حرف و حدیث در میاری،،همانجور که به من میگفتی‌ مجاهد خلق!!هه هه هه،،مجاهدین خلقی که از رژیم ایران،به مراتب مذهبی‌ تر و بسیار خشکه مقدس تر هستن،،خودتو به یک دکتر نشون بدی بد نیست،،یا لا اقل قرص هاتو سر موقع بنداز بالا،،،که وضعت خیلی‌ بحرانی هست
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 00:35
dkdk - اسلیس - دانمارک
نادر۴۶ - لندن - انگلیس کاربر و دوست عزیز اول از شما و فهم شما ممنونم.عزیز جان کسی‌ که خودش را با دانش میداند بدون شک مطمئن باش هرگز آنسان فهیم و با دانشی نیست،چرا که هرگز انسانهای دانا و با دانش ادعا نمیکنند و اصلا خودشون را با دانش و مطلع نمینامند.جالب که خود ناقابل و بی‌ مقدارش را با کاربر فهیم و با شخصیتی‌ مثل فمنیسم یکی میدونه!!!نادر جان تا کاربران فهیمی مثل شماها هست چون فریدون شیرازی اصلا به حساب نمیاند.بخصوص که آدم دروغگو و تهمت زنی‌ است.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 02:14
kamran irani - اصفهان - ایران
این نوری زاد و نوری زاده هردو شبیه هم هستند.بینید عزیزان به هرحال یک نکته ای رو که من متوجه نمیشم اینه که چطور بعد از 31 سال یعنی 1388 ایشون فهمیدند. یعنی ایشون تاسال 1361 که جنایتها اتفاق افتاد نفهمید. بعد از 31 متوجه شدند. عجیبه. ولی بازم دمش گرم.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 05:41
Dionysos - پارسی - فرانسه
فریدون شیرازی، باز داد و بیداد راه انداختی! تو خودت چند بار زندان رفتی آقای اصلاح طلب اللهی و چقدر مبارزه کردی؟ تو برای رهبرت موسوی اللهی چکار کردی؟ تو خودت چرا فکر نمی کنی که انسان حق دارد نظرش را عوض کند یا اشتباه کند؟ چرا مخالفان خودت رو فله ای تقسیم می کنی؟ اگه تو راست می گی و مخالف خامنه ای هستی چرا یکبار به طرفداران احمدی نژاد گیر نمی دهی؟ چرا از بهرام و میرزاده عشقی و اردشیر صفوی و دانیال نبی که برای تقلبی نژاد سینه چاکند انتقاد نمی کنی؟ تو یک بار از موسوی و اسلامش انتقاد کن تا حسن نیت خودت رو نشون بدی و ببینیم تو خودت به دموکراسی معتقدی و دروغ نمی گی بعد به بقیه اعتراض کن!
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 09:49
khosh bavar - يزد - ايران
kamran irani -: دوست گرامی‌، سوال بجایی کردید که قابل تفکر و جواب هست ! پس من سعی‌ دارم بسادگی و خوش باوری جواب منطقی به شما بدهم و آن اینکه، در دنیای سیاست امکان تغییر جهت هست زیرا طبق این " فرمول " هر کسی‌ رفتار و کردارش را بر طبق این فرمول مطابقت میدهد: اول وجود ، بعد سجود ! بعنوان مثال به این لینک توجه بفرمایید : https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20120506011938006 , https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20120505235421044 که اولمرت بطور کلی‌ تغییر مسیر داده، زیرا تاریخ و مسئولیت جهانی و انسانی‌ از او خواهان واکنش منطقی‌ هستند و یا بر عکس این حرفها به قول اوباما توجه کنید که موضوع فلسطین را سرلوحه سیاست خود قرار داده بود که با فشار سیاسی نتانبابو به فراموشی سپرده شد زیر او هم به رای یهودیها, پول و پشتیبانی‌ آنان نیاز دارد ! و از همه مهمتر اینکه که خود شما بسیار کوتاه در پایان کامنتان فرمودید " دمش گرم " ! زیرا شما طبق این فرمول فکر کردید : در بیابان هم لنگهٔ کفشی هم غنیمت است ! پس همواره شاد و بزرگ منش باشیم.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 10:09
kamran irani - اصفهان - ایران
khosh bavar - یزد - ایران ممنون قربان.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 10:38
shahramareia - تهران - ایران
جون مادرتون این فیلمها را رو مدیا فایر اپلود کنید ما تو ایران نمیتونیم براحتی دسترسی پیدا کنیم نمیشه دانلود کرد
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 11:16
feminism - لندن - انگلستان
dk dk / خواهش میکنم آقا . موضوعی که مرا را ناراحت کرد این بود که همۀ کاربران به شما خـُرده گرفتند بدون اینکه درستی مطلب را ادا کنند. شاد باشید.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 12:18
feminism - لندن - انگلستان
nader46 / نادر جان تو و دیگر کاربرانی که من را مدتهاست شناخته اند میدانید که من هرگز و هرگز از خود تعریف نکرده و حتی ادعای سواد را هم نداشته ام و ضمنأ به نظریات و عقاید دیگران تا زمانیکه به من سیخونک نزنند ،کاری نداشته و راه خود را میروم. در ضمن با وجود اختلاف عقیده و نظرهایی که من با dk dk داشته ام از برخورد دیگر کاربران بخاطر اشتباه شناختی او از نوریزاد و نوریزاده داشته ، بسیار متاسف شدم که بجای اینکه درستی مطلب را به او بگویند شروع به متلک انداختن و زیاده گوئی کردند. راستی نادر جان اگر خبر تازه ای از کاترین نازنین داری حتما دوستانش را در جریان بگذار ، تو در حال حاضر مژده رسان ما شده ای. سالم و تندرست باشی.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 12:34
feminism - لندن - انگلستان
چندین تن از عزیزان و اقوام من در جنگ خانمانسوز جان شیرین خود را بخاطر عقاید شخصی و یا دفاع از میهن از دست دادند ، حال بماند معلولین و زخمی هایی که از جنگ به ما ارث رسیده . بله همین آقایون بودند که جوانانِ ناکام و عزیز ما را با نوای جوشن کبیر ، دعای کمیل و تشریح کردنِ ناله های زینب و رقیه در صحرای کربلا به سوی تیر و ترکش های بی امانِ دشمن راهی کردند و به قول خودشان آنها شایستۀ شهادت شدند ولی خودشان همچنان بر کرسی نشستند. همین آقایون بودند که مثنوی شهادت را در خوزستان کرمانشاه بوشهر جزیرۀ مجنون خرمشهر ، ، ، ، در گوش جوانان ما زمزمه کردند. همین بت پرستان بودند که بعد از دیدارشان با خمینی میگفتند دست آقا بر شانۀ ما خورد و آن جلاد را مقدس میدانستند. و هنوز هم سنگ اسلام خانمانسوز را به سینه میزنند. بله من تا همیشه از همه شان متنفر هستم. اینها با خون جوانان ما وضوی نمازشان را گرفتند و در قبرستان آنها نماز قدرت خواندند.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 13:08
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
واقعاً شرم آوره، هر کسی ممکنه یک اشتباه کوچکی بکند و ممکنه یک لحظه نوریزاد و نوریزاده را اشتباه بگیرد و این شخص از هر فرقه و قماشی که باشد در جوابش نباید از حد و مرز عفت ها خارج شد. خواهشن اینقدر بی منطق نباشید من با این آقا یا خانم اسلیس دانمارک هیچ صنم مشترکی نداشته و ندارم و نخواهم داشت ، چراکه از نظر عقیدتی در دو دنیای مختلف زندگی می کنیم اما اگر قرار باشه که من دنبال کوچکترین اشتباه لپی و یا دیدی از اون باشم و بی رحمانه بهش حمله کنم پس چه فرقی با چماق بدستها دارم؟ یه ذره دوستانه تر باشیم با هم.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 14:16
karshenas59 - تهران - ایران
آقا لینکهای دانلودتون توی ایران ف ی ل ت ر ه متاسفانه از وقتی که لینکهای دانلود از media fire تغییر کرده تقریبا هیچ فیلم یا کلیپی رو نمیتونیم دانلود کنیم امکانش نیست لینکهای دانلود بصورتی باشه که فی لت ر نباشه
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 15:08
odin - انتورپن - بلژيك
راستش من هنوز از این عقل و کمالات بعضیها در حیرتم! اون یکی نه نوریزاده رو میشناسه، نه نوریزاد رو،اما وقتی پا میده مثل رگبار فحش میده نوشته «من فکر کردم در مورد آن مردک لوس انجلسی صحبت کردند»!! این دیگه پوزش بدتر از گناه بود! اولآ که «ان مردک لوس انجلسی!!!» در لوس انجلس نیست و در لندن است، دوم اینکه اینجا صحبت نبود بچه جان،فیلم بود. شما که حتا چهره این اشخاص رونمیشناسی، حرفهاشون رو نمیدونی، عقایدشون رو نمیشناسی، اخه به چه دلیلی میای نظر فحش الود مینویسی؟ چرا باید هر چند روز یکبار مچ شماها رو در بیسوادی و کینه ای بودن و مهره بازی یک عده ای شدن،رو بگیرن؟ اما دوستان لطفآ نگاه کنید ببینید این اقایون ساندیسی چطور خودشون رو لو میدن! چون همه این ای دی ها یک نفر هستن ببینید چطور بلافاصله پشت سرهم بصورت سریالی کامنت نوشتن. از دی کی تا همین خوش باور. باز برین بگردین کی زیر عکس گل منفی میذاره!
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 14:30
dkdk - اسلیس - دانمارک
دینیسس - پارسی - فرانسه سلام دوست گرامی چند مدتی از شما خبری نبود.بهرحال خوشحال شدم کامنت شما را دیدم.دینیسس جان این فرد برای همه شناخته شده است و من با شخصیت فهم ادبی که از شما سراغ دارم باید بگم این شخص واقعاً آرزش جواب افراد با سواد و فهیمی هم چون شما،نادر،فمنیسم و بقیه عزیزان را ندارد.دوست عزیز من و شما با دو عقیده کاملا متفاوت هرگز به همدیگر بی‌ احترام و بی‌ ادبی نکرده و نخواهیم کرد چرا که به عقیده یکدیگر احترام می‌گذاریم.اما این فریدون ریز مغز و حقیر دل‌ همیشه هم تهمت میزند،هم توهین می‌کند و هم شدیدا دروغ میگوید.در اخر از شما ممنونم که پاسخ این آدم دروغگو را دادید.موفق باشی‌.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 14:53
ehsan_ajali - مینسک - بلاروس
ukguy4u - لندن - بریتانیا. چرا به نوریزاد میتازید ترسوها؟ خودتون چه هنری دارید؟ لا اقل اگه روزی اشتباه کرده الان داره جبران میکنه. شهامت داره تو همون تهران فیلم میسازه نامه مینویسه. شما از خودتون بپرسید چه بودید؟ همون .. که از اول بودید و هستید و خواهید بود!
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 15:47
nader46 - لندن - انگلیس
همین که شما همه را می‌شناسی‌ و با تیز هوشی منحصر بفردت ای دی‌های مشترک را تشخص میدی و مثل پوآرو مچچ همه را باز میکنی‌ بسیار جای تقدیر دارد،،در ضمن با این هوش و ذکاوتی که شما داری واقعا رهبری بر کل جهان برازنده ات می‌باشد،،البته واسه این مهم بهتر هست که ترشیجات کمتر میل کنی‌ و شبهای جمعه هم از روی جوی آب نپری،،اما خوب فهمیدی من و Dionysos . یکی‌ هستیم یا dkdk و خوش باور یکی‌ هستن حتما تو و دانیال نبی هم یکی‌هستید !!!
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 16:36
nader46 - لندن - انگلیس
با درود به شرف و انسانیت و فهم و شعورfeminism - لندن / a.ahooraei - دوسلدورف:که با کامنت‌ها و حرف حق زدن‌های خود حتا در دفاع از کسانی‌ که ۱۸۰ درجه از لحاظ عقیده‌های سیاسی و یا مذهبی‌ با آنها اختلاف عقیده دارید،،و هیچ وقت حقیقت را فدای خود خواهی‌ نکردید،،با سپاس از شما عزیزان
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 16:47
nader46 - لندن - انگلیس
feminism/مژگان عزیز و مهربان و فهمیده و منطقی‌،،دوست عزیز از اینکه انسان فهمیده و آگاه و از خود گذشته‌ای هستی‌ هیچ شکی‌ نیست، اکثر کاربر‌ها با نوشته‌ها و طرز فکر تو آشنا هستند،،حتی اینو هم میدونم که با اینکه به مذهب و خدا اعتقادی نداری اما دستت در کارهای خیر و انساندوستانه هست و تا آنجا که ازت بر می‌‌آید بدون هیچ چشم داشتی‌ به دیگران چه در اینجا و چه در ایران کمک و یاری رساندهِ ،در رابطه با متلک گویی‌های بعضی‌‌ها در اشتباهت سهوی دیگر کاربران ،یاد جریان عقرب و مار افتادم!،مار اگر پا روی دمش نگذااشته و قصد آزار به آن را نداشته باشن،،کاری به کار کسی‌ نداره،،،اما عقرب اگر از چند متری یک فرد خوابیده عبور کنه زود تغییر مسیر میده و طرف را نیش میزنه،،،واسه همین هست که میگن :نیش عقرب نه از راه کین است::بلکه اقتضای طبیعتش چنین است،،احتمالا تا امشب خبر‌هایی‌ از کتی جان بدست خواهم آورد و در تاپیکی که خود عزیزت در تالار باز کردهِ درج خواهم کرد،،با سپاس واسه همه خوبیهات
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 17:10
kamran irani - اصفهان - ایران
feminism - لندن - انگلستان. احسنت. کامنت آخرت محشر بود. خمینی دجال دروغگو و شیاد و عوامفریب بود
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 17:33
Dionysos - پارسی - فرانسه
odin - انتورپن - بلژیک، عقل و کمالات نداشته تو هم منو به حیرت انداخته! من و سایر کاربرهایی که مورد خطاب تو بودیم چند ساله که عضو سایت ایرانیان انگلستان هستیم، اگه همه این ایدیها متعلق به یک نفر بود در طی این چند سال کارکنان سایت حذفش می کردند آقای مثلا باسواد!! حالا از این ادعای مسخره بگذریم مسخره ترین ادعایی که تا به حال کردی همین ساندیسی خطاب کردن من و اعضای دیگر سایت بدون مدرک و دلیل بود!! جناب مسلمان تقیه کن که ادعای بیخدا بودن می کنی بعد برای آرمانهای امام راحل موسوی به بقیه تهمت ساندیسی بودن می زنی، ساندیسی تو و اصلاح طلبهایی هستید که هنوز دنبال جمهوری به سبک اسلامی امام راحل هستید.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 18:45
feminism - لندن - انگلستان
kamran irani / سپاس از لطف و توجهت کامران جان.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 20:15
feminism - لندن - انگلستان
nader46 / نادر جان بیش از این من را خجالت زده نکن عزیز هر چند که میدونی من اصلا خجالتی نیستم. نادر جان خودت هم بسیار خوش قلب ، دلسوز و با معرفت هستی. سلامتی و بهبودی کامل کتی نازنین آرزوی همه مااست. منتظر خبرهای شاد کننده ات خواهیم بود، مطمئن باش مژدگانی هایت را دریافت خواهی کرد .
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 20:14
فریدون شیرازی - شیراز - ایران
feminism - لندن - انگلستان/فمنیست عزیز .تو عقیده من را در باره همه اسلامی ها و مذهب شان از شیعه و سنی و و. میدانی ولی در خصوص نوریزاد و کروبی و موسوی باید بگویم که در 32 سال گذشته هیچ کسی نتوانسته اینقدر افشاگری را عمیق و وسیع گزارش کند.مثلا به دختران کم سن و سال مجاهد در سالهای 60 تا 67 بارها بارها تجاوز شد ولی بازتاب ملی و بین المللی اندکی داشت چون رهبران جوان و نادان این سازمان ترور و کشتن و جنگ چریکی را سر لوحه کار خود قرار داده بودند.رهبران سبز عجالتا در صف اول مبارزه با دیکتاتوری هستند و باید نقاط مثبت انها را تایید کرد و در میهن ازاد اینها هم باید در دادگاهی مردمی جوابگوی اعمالشان باشند ولی من افتاده و ناتوان را نمیزنم.پیروز باشی .
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 22:12
فریدون شیرازی - شیراز - ایران
feminism - لندن - انگلستان/feminism عزیز نظر من را در مورد خودت میدانی و میدانی که مثل بقیه علافهای سایت دنبال یارگیری و گروه بازی با تعریفهای مشمئز کننده و دروغین نیستم .انتقادم از تو از علاقه است و نیازی هم به گفتن نیست چون بر دل نشیند هر انچه از دل بر اید ولی یک نگاهی به ارشیو بینداز و نظرات این ها را بخوان.پیروز باشی .
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 22:21
فریدون شیرازی - شیراز - ایران
Dionysos - پارسی - فرانسه/ اگر تو کامنتهایت را از روی صداقت و راستی مینوشتی قبل از پاچه گیری من کامنتهای این از سفلیس را میخواندی و میفهمدی که از بزرگترین طرفداران خامنه ای و احمدی نژاد است ولی چون بزدل و ترسو است همه را در لفافه میگوید و گیر من هم به همین خاطر است.در مورد دانیال نبی و افشین و .. لزومی نمیبینم که انتقاد کنم چون اینها نشانه نوکری و جمود فکری هستند که مذهبشان به انها عطا کرده است و انها سواری دهندگان به ابراهیم وبچه هایش هستند و کامنتهایشان بزرگترین ضربه به اسلام است ولی برای تو اینها مهم نیست وتو فکر میکنی در مقابل من لشکر بیارایی مرا فراری میدهی.تو اگر صدها نفر هم علیه من جمع کنی برای من تنها راستی مهم است و همه را به یک مگس هم حساب نمیکنم.هر کاری میکنم نمیشود از تو خوشم بیاید چون از روشهای برای مطرح کردن خودت استفاده میکنی وقتی کم می اوری حاضری با شیطان هم قرارداد ببندی.فراموش کردی از بسیجی در مقابل من دفاع کردی حالا میگویی من از طرفداران احمدی نژاد انتقاد نمیکنم.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 22:51
فریدون شیرازی - شیراز - ایران
nader46 - لندن - انگلیس.بدبخت تواب یک بار دیگر هم گفتم که اگر مردم تواب میشوند اقلا چیزی بابت خیانت خودشان میگیرند تو همه اعتقادت را به یک هویچ فروختی و از مجاهد خلق شیرجه تو دامن بسیج کشن زدی.وقتی این بسیجی بیسواد( شاید نام دیگر خودت باشی)بهت گفت خیلی مردی ریسمان گسیخته و عربده کشیدی...
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 23:06
فریدون شیرازی - شیراز - ایران
marder46 - لیندن - انگلیس/dkdk - / این بزرگترین افتخار است که شما دوتا از کامنتهای من اینقدر تکون میخورید...
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 23:18
ranandeh taxi - منچستر - انگلستان
جناب نوری‌زاد ،! اینها همه یاسین تو گوش خر خوندن است برای کی‌ عزیزم برو بابا دلت خوشه.
یکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 23:44
dkdk - اسلیس - دانمارک
فریدون شیرازی - شیراز - ایران آخه بیچاره تو که میدانی‌ تمامی‌ کاربران از تو بدشان میاید چرا اینقدر خوار و ذلیل هستی‌ که بازم دروغ و مزخرف مینویسی.حال دروغ جدیدت که من و نادر ۴۶ ‌یک نفریم.بس که از آن مزخرفات نوشتی اینقدر منفور شدی.دیانوس یکی از فهیمترین و با ادب‌ترین کاربران سایت است که همه میشناسندش و تو خیلی‌ کوچکی که هم کلام آن شوی.ضمنا تو ‌یک درصد از سواد و آگاهی‌ نادر را نداری اتفاقا ما دو عقیده متفاوت داریم بعد تو باز دست از دروغ بر نداشتی و من و نادر را ‌یک نفر معرفی میکنی‌.من تو را ناتوان و نادان میبینم که به کاربرانی که از تو خوششان نمییاید تهمت و توهین میکنی‌ که البته این ناشی‌ از درماندگی تو است.و بعدا شخصیت فنمیسم اصلا قابل مقایسه با آدم چون تو نیست.تو و تهمت و توهین و دروغ اصلا خریداری ندارد.کمی‌ فقط کمی‌ برای خودت آرزش قائل باش.
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 03:24
dkdk - اسلیس - دانمارک
فریدون شیرازی - شیراز - تو اینقدر خود فریب و تهی مغزی که نادر ۴۶ برایت نوشت که من سال‌هاست که در دانمارکم و تو با بی‌ شخصیتی‌ تمام آن را مجاهد خلق خواندی.هر کاربر دیگری هم بر مورد من مثبت بنویش و یا تائید کند که من سال‌هاست در دانمارک زند‌گی می‌کنم تو به آنها نیز مطمئنا توهین میکنی‌.و این نشانگر ریز مغزی تو است که به آنها هم توهین میکنی‌.میدانی‌ چرا بیشتر کاربران میدانند تو دروغگو ی‌ هستبدلیل اینکه من یکی از قدیمی‌ترین کاربران این سایتم و تعدادی از آنها با من با تلفن در ارتباتند و میدانند من سال‌هاست در دانمارک هستم و تو بارها ...قسم خوردی من در ایرانم و دروغ میگویم.و حالا چقدر شرمسار و خجل میشوی.در ضمن نام ‌یک کاربر را ببر که تو را تائید کند..جدا برات متاسفم.بازم شروع به دروغ و توهین کن اما حنایت دگر رنگی‌ ندارد،که البته از اول هم نداشت.
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 03:56
kamran irani - اصفهان - ایران
feminism - لندن - انگلستان ممنون از شما.فقط یک نکته کوچیک: اسم و فامیل و شهر من مستعار هست. فقط کشور رو اصلی نوشتم. شاد و سربلند باشی.
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 06:25
Dionysos - پارسی - فرانسه
فریدون شیرازی - شیراز - ایران، کاربرهایی که از تو انتقاد کردند به خاطر من از تو انتقاد نکردند، به خاطر حرفهای نابجایی که زدی از تو انتقاد کردند. من لشکری ندارم که فراری دادن تو براش مهم باشه، برای من هم مهم نیست که فرار کنی یا بمونی و پاچه بگیری. از تو خوشم نمی یاد، چون مجانی حرف می زنی !! dkdk و نادر طرفدار خامنه ای و احمدی نژاد نیستند، و مشکل تو با ما و برخی کاربرها به خاطر مخالفتمون با موسوی ست. تو اگه حاضری به خاطر موسوی و کروبی مردم ایران رو فله ای تقسیم کنی و تهمت بزنی چه فرقی با بسیجی طرفدار احمدی نژاد داری؟ من مثل تو نیازی ندارم با تهمت خودم رو مطرح بکنم و مثل تو با فرقه اسلامی شیعی رهبرت موسوی و شیطانی مثل خمینی رهبر رهبرت قرارداد نمی بندم. با شیطان قرارداد بستن خصلت موسوی رهبرته و اگه تو ذره ای صداقت داشتی از کسی مثل موسوی حمایت نمی کردی و به سکولارها تهمت نمی زدی. دوران موسوی و اسلام تموم شده و باید به فکر آینده ایران بود. تنها سکولاریسم و دموکراسی ایران رو نجات می ده نه موسوی و اصلاح طلبی! و نه اسلام سبزاللهی!!
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 08:18
Dionysos - پارسی - فرانسه
dkdk - اسلیس - دانمارک، دوست عزیز از پاسختون سپاسگزارم. ظاهرا هر بار فریدون می خواد صحبت کنه آینه جلوی خودش می گذاره و هر چی از خودش می بینه به دیگران نسبت می ده. جالب اینجاست که فریدون و اودن ادعای مخالفت با اسلام رو می کنند اما از سبزاللهی های سایت هم هستند و همینها موسوی و اصلاح طلبهای زندانی رو به مقامی رساندند که گویی کسی حق انتقاد از آنها را ندارد و اگر چنین اتفاقی بیفتد همه مخالفان موسوی و حزبش ساندیسی هستند. دو دوزه بازی این جماعت سبزاللهی اطلاح طلب تمامی ندارد. این اقایان اصلاح طلب بعد از سی سال تازه فهمیدند که ولایت فقیه چنین است و چنان است! تازه همین الان هم دنبال جذب مخالفان غیر مسلمان سکولار و کمونیسم نیستند. ایران برای خودشون هست نه دیگران!!! دموکراسی از نظر اینها فقط خودیست و غیر خودی نمی شناسد. اینده ایران قراره دوباره با این بازیهای اصلاح طلبانه به بازی گرفته بشه!!! پناه بر دموکراسی از طرفداران احمدی نژاد و سبزاللهی موسوی! شاد باشید
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 08:36
odin - انتورپن - بلژيك
وقتی مثل گربه مرتضی علی همیشه چارچنگولی میاین پایین، وقتی از در بیرونتون میکنن، از پنجرهء پررویی برمیگردین تو خب دیگه چیکارتون میشه کرد؟ کلآ با همه حقوق و ساندیس و مفت خوریهایی که میکنین تو این سایت دو نیم نفرین که هرکدومتون چندین ای دی دارین و هر از چندگاهی هم اتفاقآ سایت چندتا از ای دی ها رو میبنده، اما از رو که نمیرین، دوباره یه سری دیگه میسازین اما جالب این بود که اقایون همه هدفشون عوض کردن موضوعه و خیلی موذیانه و البته کمی قدیمی، اولین هدفشون عوض کردن موضوع و درگیر کردن افراد به این بحثهای مسخره و تهمت زدن به همدیگه است. نه جانم این کوه براتون موش میزاد.ای دی نادر و دیک دیکی و این چندتا حقوق بگیر رژیم اونقدر تابلو شده که حداقل جانماز نمیتونن اب بکشن.
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 12:31
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
البته آقای محمد نوری زاد مقداری شبیه آقای دکتر نوری زاده هستند هم از نظر ظاهر ( البته با کمی فرق در ته ریش ) و هم از نظر صدا و سن و سال و لذا در نگاه اول خیلیها را به شک انداخت که نکنه ایشان همان دکتر نوری زاده باشند! البته فرق اساسی این دو در اینه که آقای دکتر نوری زاده دیگه اینقدر بی کلاس نیستند که اینگونه فیلم از خودشان بیرون بدهند و زیر آواز بزنند که مثلا ما آدم کشته ایم ! متاسفانه وقتی افراط بکنی تفریط هم بدنبال خواهد داشت ! بعضیها اینجوریند دیگه: یا از اینور می افتند یا از اون ور! این هم وصف حال این مرد می باشد که هم اشتباه کرده که با آدم کشها بوده و هم اشتباه بعدی که اینگونه خودشو مفتضح می کنه!بنظر من در هرصورت این وصف حال یک آدم نرمال نیست!
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 13:29
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
البته آقای محمد نوریزاد مقداری شبیه آقای دکتر نوری زاده هستند هم از نظر اسم و ظاهر ( البته با کمی فرق در ته ریش ) و هم از نظر صدا و سن و سال و لذا در نگاه اول خیلیها را به شک انداخت که نکنه ایشان همان دکتر نوری زاده معروف باشند! البته فرق اساسی این دو در اینه که آقای دکتر نوری زاده دیگه اینقدر بی کلاس نیستند که اینگونه فیلم از خودشان بیرون بدهند و زیر آواز بزنند که مثلا ما آدم کشته ایم ! متاسفانه وقتی افراط بکنی تفریط هم بدنبال خواهد داشت ! بعضیها اینجوریند دیگه: یا از اینور می افتند یا از اون ور! این هم وصف حال این آقاست که هم اشتباه کرده که با آدم کشها بوده و هم اشتباه بعدی که اینگونه خودشو مفتضح می کنه! بنظر من در هرصورت این وصف حال یک آدم نرمال نیست!
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 13:34
Dionysos - پارسی - فرانسه
odin - انتورپن - بلژیک، این یکی رو درست اومدی که ما جانماز آب نمی کشیم چون مثل تو مسلمون تقیه کن نیستیم که برای موسوی و کروبی جانماز آب بکشیم!! یک روز از ریسمان بیخداها آویزون می شی یک روز هم برای نوریزاده و نوریزاد یقه پاره می کنی. حالا فرض کنیم موضوع با کامنت فریدون شیرازی عوض نمی شد تو حرفی برای گفتن داشتی که بزنی؟ آره دوستان اصلاح طلب تو به توبه کردن افتادند اما مگه قراره هر کی جنایت کرد و بعد توبه کرد مردم ببخشندش و محاکمه نشه؟ تو این سایت دو و نیم نفرن؟!!! تهمت زدن به همدیگه؟!! برای خودت که اصلا تهمت نمی زنی و به چند تا کاربر سکولار مخالف خودت حقوق بگیر رژیم نمی گی! کامنتهای تو هم نشون می ده از کجا ارتزاق می کنی، چون اگه از خود رژیم نبودی که اسم و فامیلت رو در سایت نمی نوشتی آقای بهرام نقاش ساختمان!! ! شما سبزاللهی ها همتون مزدورهای اطلاعات هستید!!
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 15:33
Dionysos - پارسی - فرانسه
خود طرف در این فیلم داره اعتراف می کنه که برای حفظ اسلام قتل و غارت کردند و دروغ گفتند، داره اعتراف می کنه که عقاید دیگران رو به بهانه اسلام سرکوب کردند و بعد می گه چرا نباید دگر اندیشان رو بپذیریم. حالا اودن بیسواد که فکر می کنه عقل کله و دو نفر سبز اللهی اینجا برای دفاع از عقاید نوریزاد همین کاری رو می کنند که خود نوریزاد قبلا کرده، سرکوب عقاید دیگران!! بعد از سی و سه سال نوریزاد دست به توبه شده، اما موسوی با اون معاون بیسوادش هنوز صحبت از آرمانهای امام راحل می کنه و اصلا معلوم نیست چرا این مهره های سوخته رژیم به این راحتی می تونند فیلم بسازند و آزاد بچرخند اما اپوزیسیون خارج از کشور تا پاشون به ایران می رسه یا سر به نیست می شوند یا زندانی!! جالب اینجاست که خودشون معترفند آدم کشتند اما این حقوق بگیرای رژیم مثل این اودن و چند تا سبز اسلامی دیگه دایه مهربونتر از اسلام برای اینها شدند! مسلمان تقیه کن یعنی اینها!!
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 17:14
dkdk - اسلیس - دانمارک
اودین - انتورپن - بلژیک. برو بمیر.آخه چاپلوس ..من،نادر ،و چند نفر دیگر از دولت ظالم و نوکران جمهوری اسلامی و آدمهای حقیر و تهمت زنی‌ چون تو و یکی دیگر از همکیشانت متنفریم و تا دنیا دنیاست با چون تو نه‌ تنها کنار نمیاییم ..ننگ بر کسانیکه به دیگران تهمت میزنند.ضمنا تو و من میدانیم که تو از چی‌ اینقدر میسوزی.
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 17:00
nader46 - لندن - انگلیس
فریدون شیرازی:گور بابای هرچی‌ توّاب بوده و هست،،من تا وقتی‌ از ایران خارج نشده بودم فکر می‌کردم منافق و مجاهد دوتا گروه جدا هستن،!،آقای سبز الهی تو بشین قاطی‌ پیرزنها و سبزی واسه کروبی آخوند شیاد پاک کن،،یا لجن‌های سبز ته رود خونه‌ها را واسه مبارزه جمع کن‌،،همین حرفی‌ که میگی‌ من مجاهد بودم و حالا میگی‌ توّاب بودم نشان دهنده شخصیت اصلیت که تهمت زدن از روی سوزش هست می‌باشد،،همین الان کاربر‌هایی‌ هستن که از این حرف تو به خنده افتادن و به تو میخندن و پی‌ به دروغ گویی و تهمت زدن تو پی‌ بردن چرا که می‌دونن من با dkdkیا هر کاربر دیگه‌ای یکی‌ نیستم و فقط هم همین آی‌ دی را ،،Dionysos عزیز قبلا چنان قیافه واقع‌ی تورو با مدرک و منطق نشون داده که نیازی به کنفت کردن تو نمیبینم،،خیلی‌ بد و سوزش آور هست که آدم به امثال موسوی و کروبی دلخوش کنه و بعد روباه خندان خاتمی جونت بره و به رژیم رای بده،،آدمو اینجور کنفت نشه:))))
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 18:47
feminism - لندن - انگلستان
kamran irani / درود بر تو بخاطر اینکه حداقل رو بازی میکنی و چون افرادی که آی دی ایران را دارند و در اروپا زندگی میکنند ، نیستی، آفرین. من نه مذهب و نه خدا را قبول دارم ولی متنفر از دروغگویی و دو دوزه بازی کردن هستم ، یه سر سوزن وجدانی که دارم مرا از هرگونه کار غیرانسانی باز میدارد/ حتما خودت در این صفحه متوجه شدی که کاربران زیادی هستند که مرا و مرام من را شناخته اند و با توجه به اختلافاتِ عقیدتی که با یکدیگر داریم همچنان تبادل نظر میکنیم. خوشحالم از آشنائیت . تندرستی و شادیت را آرزومندم.
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 19:38
feminism - لندن - انگلستان
فریدون جان از قدیم گفته اند که دوست میگه بهت میگم دشمن میگه میخواستم بهت بگم ، زمانی بعضی از کاربران میگفتند که فمینیسم همون خودباور یزدی (آلمانی) است و این مسئله من را بسیار دلگیر کرده بود ! چـرا ؟! بدلیل اینکه به من وصلۀ دروغ میچسباندند و این بسیار آزاردهنده بود. هدفم از عنوان این مطلب اینست که چرا میگوئی نادر و dk dk یکی هستند و بعد هم اینکه نادر را مجاهد میدانی !!!!!!! معذرت میخوام ولی کاملا اشتباه میکنی :( من نادر را از همین سایت شناختم و در حال حاضر هم از دوستانِ صمیمی من هست که در لندن زندگی میکند ، من از نادر هم عذرخواهی میکنم اگر گفتن این موضوع باعثِ رنجش او شد ، ولی نمیتونستم که 33 سال صبر کنم و بعد بزبان بیارم . از سوی دیگر Dionysos هم از دوستانیست که در این سایت چون خودت با او آشنا شدم و تا اونجایی که من میدانم و آگاهم او فردیست که بی پرده و رک سخنانش را میگوید و اهل خدا و پیغمبر هم نیست. در پایان اینکه من همیشه خواهانِ دوستی و رفاقت با انسانها از مرام و عقاید مختلف هستم و امیدوارم که این کدورتی که بین تو با دیگر کاربران بوجود آمده برطرف شود. تندرست و شادباشی/ مژگان.
دوشنبه 18 ارديبهشت 1391 - 20:03
Dionysos - پارسی - فرانسه
dkdk - نادر و فمینیسم دوستان عزیز از اینکه پاسخ در خوری به ژاژخایی اینها دادید سپاسگزارم. امروز برای همه و حتی خود نوریزاد مشخص شده که اصلاح طلبی و اسلام اینده ای نداره. کسانی هم مثل فریدون و اودن که با تهمت و افترا زدن به مخالفان فکریشون قصد تخریب شخصیت دارند باید بدونند که اینطوری برای منافع اصلاح طلبها نمی تونند هوادار جمع کنند. در تاپیک مسجد زیر آب ببینید این اودن ریاکار به دری وری گفتن افتاده چون خیلی کم آورده!! این آقای مسلمان که ادعا می کنه خانواده ش مسلمان هستند ، به جماعت مسلمان متظاهر می گه!! یک بار طرفدار پهلوی و یک بار طرفدار موسوی و همیشه سبزاالهی. پیدا کنید پرتقال فروش رو!! جالب اینجاست که با این همه دو دوزه بازی و تهمت زدن بقیه رو متهم به تهمت زدن و ریاکاری می کنه!! این مزدور اطلاعات که اسمش رو برای جلب اپوزیسیون نوشته بود فکر می کنه می تونه مردم رو فریب بده. جالب اینجاست که بحث این صفحه با کامنت فریدون و خودش منحرف شد نه ما! اینها دایه مهربان برای نوریزاد و جمهوری اسلامی هستند. ایران با چماق بدستهای اصلاح طلبها فرقی با چماق بدستهای احمدی نژاد نخواهد کرد!!
‌سه شنبه 19 ارديبهشت 1391 - 09:24
kamran irani - اصفهان - ایران
من با چیزهایی که در این 1400 سال و مخصوصا در این 34 سال از اسلام دیدیم نسبت به این دین بدبین شدم ولی بازهم ظاهر را حفظ میکنم و به اسلام احترام میگذارم. چون به هر حال در ایران زندگی میکنم. و مجبورم. البته منظورم از حفظ ظاهر ریاکاری و تظاهر به دین داری نیست. ولی راستش کلا به جز ادیان ایران باستان هیچ دینی رو دوست ندارم. خودم هم مسلمان زاده هستم. درود بر مژگان عزیز و بقیه اعضای سایت.
‌سه شنبه 19 ارديبهشت 1391 - 13:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.