سید حسن نصرالله در ایران تمدن پارسی وجود ندارد، خمینی، خامنهای عربند
+184
رأی دهید
-895
hasty_89 - زوریخ - سوئیس
اونجای که میگه خمینی و خامنه ی عربند راست میگه ولی باقیش مزخرفه
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 10:11
khodekhodeshe - انتورپ - بلژیک
مرتیکه گردنخورد ببند اون مستراب و در ضمن معلومه که خوب مواجبی بهت میرسه نه؟
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 10:14
آرمان144 - میسور - هند
خوب این که همه میدونیم.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 10:22
مهدیار - تهران - ایران
خوب راست گفته جفتشون سید هستن و اولاد پیغمبر. اما اینکه تمدن پارسی وجود نداره به قبر ننه باباش خندیده با اینکه از روح نترس ومقاومش خوشم میاد
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 10:23
اپل فارسی - لوزان - سوئیس
فرزندان پیامبر چرا در سوراخ موش قائم شده اند بیایند بیرون بعد از خدا برایشان سلامتی و حفاظت طلب کنید.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 10:24
bahram-g - آمرسفورت - هلند
این حرف را که خمینی هندی و خامنهای عرب هستند و ما کلا کمتر از ۱۰% جمعیت پارسی در ایران را داریم من مدتی پیش گفتم. همگی آقایان و خانومها ریشه عرب و مغول دارند. کافی است نمونه لازم را برای بانک ژنّ اروپا بفرستید تا به شما بگویند ریشه واقعی شما از کجاست. تمدن پارسی و کورش تمام شده رفته. اصلا برای همین نام سرزمین از پارس به ایران تغییر کرد و شاه هم نام عربی داشت. اخلاق وحشی گری و فحاشی و قبیله گری تقریبا تمام ایرانیان هم از همینجاست. حروف الفبای ما ریشه یهودی دارد و زبان ما دارای مقدار زیادی عربی و اصطلاحات مغولیترکی است. بد تر از همه اندیشه اسلامی که در اصل اجرای مفاهیم تمدن عربی است. محمد مجموعه روشهای زندگی عربها را با کمی اصلاح به نام اسلام ارائه داد و قرآن را در سوریه قدیم برایش نوشتند و با کپی کردن از مدل مسیحی یهودی و برای رونق تجاری بیابان نام اسلام را مطرح کرد. حالا به جای دعوا فکر کنید..فکر.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 10:49
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
مردک یاوه گوی بی شرم دهانت را ببند. کم از پول همین مردم ایران به شکمت ریخته اند، تازه شروع کرده به جفتک پرانی؟ تازی های بیسواد و نادان و نزادپرست را ببینید که جان به جانشان هم بکنند دشمن ایرانزمین بوده و هستند. توی بیچاره که از ترس اسراییل به زیرزمین پناه برده ای و در حال خوشگذرانی و نوشیدن و کوفت کردن هستی، کسی نیستی که بخواهی درباره بزرگی تاریخ و فرهنگ سرزمین ما یاوه پراکنی کنی.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 10:56
omide por jalal - لسانجلس - آمریکا
هههه ! تازه فهمیدی؟ اینو به دوستای مموتی بگو که خودشون و واسه یه سری عرب جر میدان! حالا ببینید وطن فروش کیه! حالا دیدید شما از عربها حمایت میکنید آقایونِ ساندیس نژاد! این هم از رفیقِ جون جونیِ خامنه ای! وقتی شما میگید "وطن"! منظورتون همون لبنان و سوریه و فلسطین هست ! به قولِ دکتر باد کوبه ای: وقتی تو میگویی وطن...بوی فلسطین میدهی!
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 09:59
majid63 - پاریس - فرانسه
یک مشت پدرسوخته آمدند تو ایران عربهای پا پاتی کثیف ظالم خودفروخته ساندیس خور که همه را به اسلام مربوط میکنند .این عربها عینا مثل عربهای لبنان هستند از قبیل قذافی .وحشی و نادان .به قوت خدای یکتا و با واسطه مردم ایران همه شما را به بیرون پرت میکنیم .مردیکه با پول مردم ایران بشکن میزنه.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 10:07
be_pa_khaste - هارلم - هلند
خوب زالو دست نشانده بهتر زلوهأی دیگرو میشناسه کاملا درست میگه
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 10:59
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
حرف راست را باید از بچه شنید.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 11:03
shabparast - ایران - شمال
سید حسن نصر الله به گور پدرو اون جد سوسمار خورش خندیده
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 11:21
ParsaUK - منچستر - انگلستان
متأسّفانه دقیقاً درست میگه. زبان فارسی ۷۰% عربی است. خط فارسی کاملا الفبای عربیست. دین، قانون و فرهنگ ایرانیان دین و فرهنگ عربی که اسلام و مسلمانیست. تغذیه به نحو عربی که فقط غذای حلال و قربانی الله شده میخورند. ۹۵% اسامی ایرانیان در حقیقت عربیست. تولّد، ختنه شدن، صیغه عقد ازدواج و تا حتی روش دفن ایرانیان هم عربیست!! تکبیر!!!
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 11:24
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
اول اینکه این ویدیو قدیمی است و مشخصه برای جنجال افرینی بازپخش شده چون به خوبی یادم میاد در گذشنه چه سروصدایی شد.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 11:28
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
دوم اینکه فیلم سخنرانی پخش شده جناب حسن نصرالله مونتاژ شده بود ولی قسمتی که موجب ایجاد حساسیت در بین بینندگان و شنودگان ایرانی آن شده است همانی هست که در فیلم شنیده میشود. البته پرواضح است که جملات گفته شده مصرف داخلی داشته اند و قصد سید حسن نصرالله این بوده که بگوید ایرانیان مردمی "ایران گرا" و بدنبال گسترش و مرام ایرانی (پان ایرانیسم - تفریس) نیستند و حضور ایران در لبنان به معنای حضور و نفوذ ایرانی گری و فارسی گری نیست. اما به رحال ترجمهء این گفته ها و شنیدنش برای عموم مردم ایران حس مشابهی با مخاطبین لبنانی را ایجاد نمی کند. یک بررسی ساده نشان میدهد که قرار دادن این فیلم در یوتیوب - توسط سایت سکولاریسم - همزمان با پخش آن در چندین سایت مهم و معروف و شناخته شده بوده و معنی اش این است که عملی حساب شده محسوب میشود.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 11:29
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
ایجاد اختلاف و نفاق میان ملت واحده با وجود اقوام، مذاهب و ادیان مختلف از جانب دشمنان است. سایتهای منافقین خلق و اسرائیلی به خوبی این کار را انجام دادن اما جوانان ایرانی دیگر به بلوغ فکری رسیده اند و دیگر نمینوانید میان مسلمان و غیرمسلمان و میان فارس و عرب اختلاف و جنگ راه بندازید. هرچند مزدورانی از جانب ملت فحاشی کنند به اعراب اما همگان میدانند ایرانیان نژادپرست و فلشیست نیسنند بلکه مردمی خردگرا و با ایمان هستند.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 11:39
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
رسول خدا – که درود خدا بر او اهل بیت و اصحاب پاکبازش باد – اگر چه عرب بود اما شعارش "لا فخر للعربی علی العجمی و لا للابیض علی الاسود الا بالتقوی" بود. محمد (ص) تفاخر جاهلی عرب بودن را منسوخ کرد. در اسلام ملاک فضیلت تقوی و علم و جهاد است نه ملیت و نژاد و رنگ. نه عرب بودن مایه تفاخر است نه عجم بودن مایه سرشکستگی. سلمان عرب نبود و در صدر صحابه رسول الله جا داشت و از زبان رسول رحمت (ص) به "سلمان منّا اهل البیت" مفتخر شد. ابوجهل و ابولهب و ابوسفیان و معاویه و یزید و ابن ملجم و صدام هم عرب بودند. قرآن کریم با صراحت ملاک تقرب به رسول الله را تبعیت از او یاد کرده است نه قرابت خانوادگی یا همزبانی و هم قبیله ای با او.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 11:39
آخوند مفت خور - استکهلم - سوئد
آره خوب! به شماها که خوش می گذره!
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 11:41
shomineh - انگلستان - لندن
زر نزن بابا عنتر بایدم این شعرو بررو بگی چون به برکت این خامنهای گاو و گوسالهاش به جایی رسیدی پولتو چون همینا میدن
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 11:21
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
هموطن توجه فرمایید: امثال کسانی که این وییو را اپلود کردن تنها بزر نفاق و نفرت را میان ملتها میپاشند. چنین افراد مزدوری در میان اعراب هم هستند که تنها قسمتی از سخنرانی ایرانیان را پخش میکنند و از ملت ایران منحرفین دیوانه میسازند. سخنان سید حسن برای داخل لبنان بوده اما مزدوران اسرائیل شروع به تبلیغات گسترده کردن نه فقط با زیرنویس فارسی بلکه به همه زبانهای مهم منطقه. کمی اندیشه کنید ایا به راستی حقوق بگیران اسرائیل به فکر منافع ملی ایران هستند و یا با اختلاف افکنی میان فارس و اربمیخواهند منافع اسرائیل را تضمین کنند? ایا پیگیر این موضوع شده اید؟ ایا پاسخ و دفائیه سید حسن نصراله را خونده و شنیده اید? اگر تنها میخواهید بهانه ای برای فحاشی و وقت کشی داشته باشید که هیچ ولی اگر بدنبال حقیقت هستید منابع مختلف خبری را مطالعه کنید.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 11:51
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
دوستان گرامی از ایجاد اختلاف میان فارس و عرب تنها اسرائیل سود میبرد. وقتی تنها قسمتی از سخنرانی بریده شده و شما خبر ندارید. اگر تنها میخواهید بهانه ای برای فحاشی و وقت کشی داشته باشید که هیچ ولی اگر بدنبال حقیقت هستید منابع مختلف خبری را مطالعه کنید. سید حسن نصرالله با ملت ایران دشمنی ندارد اما کسانی دشمن هستند که امارات را تحریک میکنند تا جزیره ابوموسی را بگیرند یا بگن خلیج مال ماست. دشمن اعراب نیست کسانی دشمن هستند که از تجزیه طلبان بلوچستان و اهواز حمایت میکنند. فریب نخورید اینها کارشان سواستفاده و شانتاژ خبری است
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:08
Rahesheiry - لندن - انگلیس
اینرو که خودشون هم قبول دارن ،
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:09
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
خیلی جالبه که چند نفر به این وبدیو واکنش نشان دادن و ضد نژاد عرب شدن اما در برابر دشمن ملت ایران سکوت کردن. اسرائیل حمایت کننده مالی و فنی شبکه های ماهواره ای تجزیه طلبان است. برای مثال تلوزیون ترکی گوناز با هدف جدا کردن اذربایجان توسط اسراییل تشکیل شده. شما خائنین زمانی که اسرائیل دانشمندان ایرانی را ترور میکرد خفقان مرگ گرفته بودین اما حالا سر یک سخنرانی ساده دارید گلوی خودتون رو پاره میکنید. پس کجا رفت اون ایران دوستی شما وقتی اسراییل بمب گزاری میکرد؟ لازم نیست ضد نژاد یهود بشید فقط نون بازوی خودتون رو بخورید.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:17
ghazgholang - لندن - انگلستان
به عنوانه یک ایرانی میگم حرفشو قبول دارم . دردناکه اما واقعیت داره :( حالا حالاها هم امیدی به بهبود این وضعیت نیست :( ماها دقیقا شدیم یک نسل بی پدرو مادر .. باید قبول کنیم که تو این جنگ تا حالا شکست خوردیم . بعد از دیدن این ویدئو از خودم بدم اومد :(
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:17
علی-سوئد - گوتنبرگ - سوئد
جالب اینه که لبنانیها خودشون اصلا عرب نیستن بلکه عربی حرف میزنن. نژاد لبنانیها به فینیقیها برمیگرده. نژاد عرب اصلا به بادیه نشینهای شبه جزیره عربستان اطلاق میشه. نمیدونم این مردم چه اصراری دارن که خودشونو به زور عرب معرفی کنن. هویت اصلی خودشونو فراموش کردن.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:18
sankari - هلسینکی - فنلاند
هستی_۸۹ - زوریخ - سوئیس. با شما موافقم دوست عزیز
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:20
اریان - مونترئال - کانادا
کی رو خر کرده اید. این ویدیو دستکاری شده. مردمی که عین گوسفند رفتار میکنند دیگه خر هم نکنید٫ گناه داره.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:20
esfahan_20 - اصفهان - ایران
من نمیفمم که چرا این جا این صحبت این مردک حـ... را میذاره که بره تو عصا ب.......
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:26
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
الان مشکل ما سخنرانی سیدحسن هست یا اسراییل؟ چه کسانی از تجزیه طلبهای خوزستان بلوچستان اذربایجان حمایت میکند چه کسانی از تروریستهای جنداله حمایت میکند؟ ایا حزب اله لبنان امارلت را تحریک کرد تا ادعا کند خلیج پارس و جزیره ابوموسی مال انهاست؟ با توجه به اسناد و همچنین افشاگری مامور سابق سی آی ای و اخبار منتشره در مطبوعات غربی برای همگان روشن شده اسائیل مسئول ترورها و تجزیه ایران است. با همه این تفاصیر لبنان دشمن ایرن است یا اسرائیل؟ چه کسانی به سخنرتنی خود عمل میکنند؟ رئیس موساد یا سیدحسن نصراله؟ مگر همین اسرائیل نبود که میگفت برای متوقف کردن ایران دست به هر کاری میزنند؟ خب دیدین که ترور کردن و همچنین دارن میان فارس و عرب اختلاف ایجاد میکنند. ایا سید حسن بر علیه ایران کری عملی انجام داده هوشیار باشید که دشمن نقاب دوست بر چهره دارد
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:29
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
چه کسی میگوید که آخوندا همیشه دروغ میگویند؟. این هم یک آخوند راستگو
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:30
m_r - سیدنی - استرالیا
با درود. در عمر ش یک حرف درست زد مگه شکی هم بود که اینها همه عرب و عجم و ضد فارسی و پارسی هستند مگه یادتئون رفته بد از ۱۵ سال دوری از وطن از خمینی پرسیدند چه احساسی داری به کشور خود بر میگردید روک گفت هیچ ۱۵ ساعت یک ایرانی یک فارسی یک پارسی نمیتوانه دور بودن را تحمل دیگه چه رسد ۱۵ سال. زنده با د ایرانی آزاد اندیش پایند با د ایران عزیزمان و فارسی و پارسی منش.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:38
bahram-g - آمرسفورت - هلند
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا....آقای صفوی "تمدن" مجموعه روشهایی است که یک ملت در طول قرنها برای بهتر زیستن یافته اند. دین مجموعه روشهای "فردی" است که باعث تعادل در انرژی انسانی شده و انسان را به قدرت واقعی خویش آشنا میسازد و از سطح فرد بالاتر نمیرود. ما به دین و تمدن عربی نیز نداریم. تمدن عربی پاسخ سوالهای مردم ما را ندارد و شکل ساده شده و بسیار ساده تر دین عربی که آئین زرتشت هست را داریم. ادعای ارتباط با خدا بزرگترین فریب تاریخ بوده و هر گونه بحث در مورد اینکه محمد چقدر آدم خوبی بوده کمکی به بهبود ایرانیان نمیکند. البته اینکه مردم نادان هستند و با نام امّت اسلامی کشور را از تجزیه حفظ کنیم خوب است اما این نسخه فقط ۵ سال دیگر جواب می دهد. این تاریخ دقیقی که شما از گریه کردن اسب حسین در شب عاشورا و گفتههای بین صحابه دارید ما هم به شکل دیگر شنیده ایم. برای توضیحات خود از فرضیات اثبات نشده استفاده نکنید.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:48
porharfi - آرنم - هلند
مرتیکه گاو! سید حسن نصرالله ....پیشینه فرهنگ سرزمین ایران چی ربطی. به عمــــر نکبت خمینی و خامنه ای خ.خ داره!!؟؟
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:55
AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
ببند گاله رو . سیدا مگه کی هستن ؟ کسانی که مادرهاشون رو به زور و بدون عقد حامله کردن و حالا مشتی حـ... شدن سید. و سید خامنه ای هم که بزرگ همه حـ... هاس.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:56
seven11 - بوداپست - مجارستان
اولاً گذشته گرایی حماقته دوماً یک تکه پارچه سیاه به کله بستن نشانه هیچ چیزی نیست سوماً از کرامات شیخ ما همین را بس که شیره را خورد و گفت شیرین است.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:09
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
جناب آقای اردشیر.صفوی، حالا مرتب دلایل آخوندی بیاورید ، و گوئید منظور این شیخ چیز دیگری بود. مثل شریهتمدری که معتقد است، آقا را بتر از خود آقا میشناسد. آخر مرد حسابی .این که چیز جدیدی نیست. ما همه میدانستیم . آخوند یعنی وطن فروش. من نگفتم. دوستان در این سایت نگفتند. مخالفان هم نگفتن. آن رهبر لهنت شما خود گفت. من اساسی به ایران ندارم . حالا شما مرتب دلایل اسلامی آورید، که منظورش چنین و چنان نیست. این خود گوید .من عربم. عرب بودن گناه نیست. ما هم وطن عرب داریم. و بهار عربی را هم فراموش نکردهایم. ولی عربی که اینها معتقد هستند عرب اسلامی میباشد. یعنی وطن فروش و خدفروخته، دروغ، ریا ،،پستی و جنایت
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:04
حامد_ایرانی - مالمو - سوئد
یک روز خوب میاد و اون روز نزدیک است. تجسم تیکه تیکه کردن این آخوندها به زندگی امید میده
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:30
hamtarane - سیدنی - استرالیا
مرتیکه دروغگو همه عالم و آدم میدونند که خمینی هندی بود
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:35
areya - هامبورگ - آلمان
خمینی و خامنهای و حسن نصرالله رو باید بست به یک گاری
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:45
shiraz-shahr man. - شیراز - ایران
آقای اردشیر.صفوی کاملا با شما موافقم.....البته جوونای داخل و بیرون ایران زمین دارای سطح آگاهی و بینش بالا هستن اونا خوب منافع دشمن و قصد اونارو میدونن......زنده باشید..ولی من خودم مخالف دین در سیاست هستم یعنی مخالف آخوند در ایران...سربلند ایران من....
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:25
bahram-g - آمرسفورت - هلند
ParsaUK - منچستر - انگلستان....خط کنونی فارسی از ترکیب الفبای یهودی و خط پهلوی است و نه از عربی. در صدر اسلام فقط ۱۷ نفر باسواد عرب زنده بوده اند و آنها خطی شخصی نداشتند. این اشتباهات مصطلح را که شاه مرحوم به خاطر آرام کردن آخوندها ممنوع نکرد را فراموش کنید. عربها هیچ ندارند. آن فرهنگی از عرب هم که به نام اسلام رایج شد عربها از تجارت با مردمان سواحل دریای مدیترانه و ایرانیان گرفتند.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 12:34
Azadikhah - تکسل - هلند
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا:در گذر از تکراری بودن این ویدئو باید متذکر بشم که شما یادت نرفته که طرفداران همین حسن گردن کلفت بودند که در انتخابات ۸۸ ملت رو کتک زدند و عدهای رو هم کشته و زخمی کردندو عکسهای این آقایون هم موجود هست.پس مطمئن باش اسرائیل هم این کار رو انجام داده باشه کسی کارهای کثیف حزبالله لبنان رو یادش نخواهد رفت
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:34
madjid aramesh - پاریس - فرانسه
شما هم پیگیر این موضوع بشین که کی بزر نفرت رو بین ملتها میکاره از صبح تا شب از شب تا صبح مرگ بر امریکا،مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس و جدیدن بد از جریان سوءتفاهم فرهنگی مرگ بر برزیل
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:50
potatis - مالمو - سوئد
در ایام قدیم چون سید بودن سبب بدست آوردن پول و احترام میشد ،واسه همینم خیلیها ادعا میکردند که سید هستند و آنزمان هم که ثبت احوال و اینچیزا نبود و کافی بود که یک برگه با چند تا اسم درست کنی بدی ۲ تا پیرمرد امضا کنند تا بشی سید و از مزایای فراوون سیدی استفاده کنی از قبیل دریافت خمس ،ازدواج آسان با هر دختری که اراده کنی ، احترام زیاد در جامعه ،کسب شغل سرایدار عتبات که پر درامد ترین شغل آنزمان محسوب میشد و .. واسه همینم ۹۰ % سید های ایران قلابی هستند و هنوز هم دارند از مزایای سید بودن استفاده میکنند ، نمونه بارزش هم خمینی و خامنه ای هستند.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:50
winnie1987 - بیرمنگهام - یوکی
همرو راست گفت. هم رهبران فعلی ایرانی نیستن هم فرهنگی که بر کشور تحمیل کردن ایرانی نیست. خوب ما هم برای همین از هر چی آخوند و فرهنگ آخوندا بدمون میاد.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:55
nader46 - لندن - انگلیس
مرتیکه بوفالو با پول مردم ایران مثل خر گردن کلفت کرده،،تو برو گواراترین شربت عرب که شربت ش.. شتر هست را بخور،،مرتیکه پفیوز بی شرف من که عمران به اراجیف تو گوش نمیدم ،،اما تمدن پارسی کجا تمدن صحراهای سوزان حجاز با مردمی که شراب ش.. شتر میخوردن کجا؟!!اما از اینکه خمینی هندی زاده بوده و خایمنه و رهبران ایران که بزرگترین دشمن فرهنگ ایران هستن،درست هستش،،ببین ما چه بدبختیم که با پول مردم فلاکت زده و اسلام زده به پول و ویلا و حسابهای بانکی چاق و چله شودین و بعدش هم خلیج همیشه پارس را خلیج سوسمار خوار بنامید ،و واسه صدام قاتل ایرانیان مجلس ترحیم بگیرید
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:01
siya41 - تهران - ایران
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا-نژادپرستی بدلیل آسیب های اجتماعی وهمچنین خدشه دارکردن اخلاق انسانی بسیارکثیفه واز آثار آن میتوان دسته بندی کردن انسانهاوایجادنفرت وخشونت ازیکدیگراست واما تمام مذاهب وایدیولوژیها باعث وبانی این امرپلیدند ودر کتب مذهبی مومنین رااز غیر مومنین جداکرده وتمام امتیازات رابه مومنین داده وبذرنفاق بین انسانه انداخته وتساوی وعدالت بین مومنین باید باشه lدرمسلک های غیردینی مثل کمونیست ها هم طبقه ای رابردیگریبرتردانسته . بهتره مطالعاتت رابمثابه یک فرد بیطرف دوباره آغاز کنی .موفق باشی .
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:02
Neda02 - اتاوا - کانادا
این حسن خرسالله در همین حال که به گور اجداد سوسمار خورش خندیده حقیقت تلخی را گفته. همه مسئولین کشور یا سید و عربزاده هستند یا واقعا تو عراق به دنیا اومدن. مثالش برادران دالتون (لاریجانی)، شاهرودی و ..
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 13:55
winnie1987 - بیرمنگهام - یوکی
bahram-g - آمرسفورت - هلند بخش آخری حرفهای شما کاملاً درسته. ولی در بخش اول نه. اولا چرا فکر میکنی ژن پارسیها اروپائی بوده؟ دوما چرا فکر میکنی مردم امروز ایران پارسی نیستن؟. مهم رنگ مو و چشم و پوست و زبان و گویش و لهجه اینا نیست، مهم اون فکر و تفکر نیاکان ما هست که با هر ژنی قابل فهم و پیگیریه. تفکر پارسی ۳ جمله بود، گفتار نیک پندار نیک کردار نیک. تو فرهنگ ما پهلوانی و از خود گذشتگی و ایثار همگی ارزشمنده. این فرهنگ، فرهنگ پارسیه، حالا طرف میخواد مسلمان باشه میخواد نباشه. کلی جوان خوب با ایثار خودشون جلو عراق و دنیا ایستادند. این یعنی فرهنگ پارسی. حالا طرف آذریه، بلوچه، فرقی نداره. حتی شخصیت امام حسین و علی و اینهارو هم بر مبنای فرهنگ خودمون تجسم میکنیم و درک. در حالیکه واقعیت چند تا عرب زمخت و بی سواد بودن.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:04
winnie1987 - بیرمنگهام - یوکی
ParsaUK - منچستر - انگلستان چرا از خودت آمار در میاری دوست خوبم؟ . کجا فارسی ۷۰% عربیه؟ . کجا تغذیه ایرانیها مثل عرب هست؟ (مطمئنم غذایی عربی تاحالا نخوردی). کجا فرهنگ ما مثل عرب هست؟. الفبا رو هم دانشمندان ایرانی اسیر شده برای عربها بر اساس خط رایج در زمان ساسانی ساختن (راست به چپ بودنش این رو تایید میکنه). خدا رو شکر ایرانیها تونستن استقلال سیاسی و مذهبیشون رو به دست بیارن، تا زمان شاه اسمعیل صفوی که به زور شیعه رو به همه تحمیل کرد. همین صفویه آخوند جماعت رو به جون ما انداختن. حوزه علمی قم از گند کاریهای صفویه هست.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:15
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
ما یه عمره که داریم توی سرمون میزنیم و میگیم ، مردم ابله و نادان اینها عربند و از ذات اعراب تازی دنبال اینها نرید اما کسی نمی فهمه تا یکی . از خودشون داد بزنه. من قبلاً هم توضیحی در این مورد در کامنتهایم دادم. اگر می بینید که اینها پوست روشنی دارند و اغلب سر و مر گنده هستند، بخاطر این هست که بعد از اشغال سرزمینهای بهترین و زیباترین زنها را از چنگ صاحبانشان در می آوردند و از اونها بچه دار میشدند. عرب تازی را در قشر نرمال عربهای سعودی می بینید و نه پولدارها و خاندان سلطنتی آنها که از ذات زنهای لبنانی و اروپایی اند. عربهای تازی. پوست سوخته تاریک و بینی های گنده و چشمان فرو رفته دارند. تمام سیدهای ایرانی از اعراب نیستند بلکه عده ای از آنها بخاطر بازار داغ سیدها ، خود را از ذات امام ها معرفی کردند و بخاطر رسیدن به اوضاع بهتر.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:17
danial nabi - استکهلم - سوئد
حضرت محمد یکبار فرمودند این قوم مرا ذله کرده است، من را از عرب نشمارید، من از خاندن بزرگ قریش هستم، من را عرب خطاب مکنید.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:17
suhail - دبی - امارات
خمینی که اصلاً هندی زاده است؛خامنه ای که معلوم است از کجا آمده
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:21
Kourosh-Parsi - امستردام - هلند
اینکه در حال حاضر دولت پارسی در ایران وجود ندارد شکی نیست در حال حاضر رژیم اسلامی با حاکمیت خامنهای عرب ( بخاطر اینکه خامنهای سید است ) و بنیانگذار رژیم اسلامی یعنی خمینی که هندی بود تشکیل شد. به امید آزادی سرزمینمان ایران ( سرزمین پارس )
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:28
amir-amir - تورنتو - کانادا
ممنون , ما که مدت ها است این را مى گوییم که این ها تازى اشغال گرند
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:36
SIAVASHOMA - منچستر - انگلیس
معلومه که عربند.عرب نبودند که اینقدر از عربها حمایت نمیکردند
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:46
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
سیدهای از نسل تازیان طبق شناخت مردم بمرور زمان، جملگی آدمهای عصبی و با یک تیک روحی که از کوره در میرن، اغلب آدمهای دو رو ، دروغگو، شارلاتان، کلک، دو دوزه و دو دره، موزی و چند شخصیتی هستند. من از شما خواهش میکنم که به این افراد توجه کنید و اگه به این نتیجه نرسیدید بر احوال ما لعنت بفرستید.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:46
Moran440 - تهران - ایران
تقصیره تو نیست گاومیش ملخ خور از ماست که بر ماست البته از گاو هم پایین تری حسن چون گاو قیمتش پنج ملیون تو را سه کیلو صد هم نمی خرند
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:50
m.n.s - کرج - ایران
از روباه پرسیدن شاهدت کیست دم خودرا نشان داد این به خامنه ئ میگه اولاد پیامبر و بر عکس او نا به این هر خر که اولاد پیامبر نمیشه ضمنا این چاپلوسی ها برای پول است که از ایران دریافت میکند اگر اون پولیکه این از ایران دریافت میکنه بمنم بدن ازین بیشتر تعریف و توصیف میکنم
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:54
Kourosh-Parsi - امستردام - هلند
سایت ایرانیان انگلستان - هدف شماها از این ویدئو قدیمی چی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 14:59
Kourosh-Parsi - امستردام - هلند
زنده باد سرزمین پارس و تمدن پارسی !
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 15:02
madjid aramesh - پاریس - فرانسه
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا. شما هم پیگیر این موضوع بشین که کی بزر نفرت رو بین ملتها میکاره از صبح تا شب از شب تا صبح مرگ بر امریکا،مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس و جدیدن بد از جریان سوءتفاهم فرهنگی مرگ بر برزیل
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 15:13
alirreza - استکهلم - سوئد
در بار خمینی و خامنهای راست میگه ولی بقیشو بیا بخور بابا ملخ خورِ کثیف
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 15:00
sara85 - برگن - نروژ
من عضو این سایت نبودم و فقط و فقط اخبار رو میخوندم، اما این ویدئو اینقدر حالم رو به هم ریخت که سریع عضو شدم تا نظرم رو اینجا بگم. اولا تو .. میخوری راجب تمدن پارسی حرف میزنی. دلم میخواست الان فقط یک ساعت تو رو میدادند دست من تا حالتو جا میاوردم. دوما از خودم و امثال خودم بدم اومد چون از ماست که بار ماست. سوماً دیدم یکی نوشته بود که این ویدئو مونتاژ و قدیمی. بله، همه میدونن قدیمیه و موضوع هر دو قسمت هم مشخصه . اتفاقا به نظر من هر چند وقت یک بار باید این ویدئو گذشته بشه تا مردم یادشون بیاد که پول ملت کجا خرج میشه. داشت یادم میرفت که بگم آخوند بوگندو.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 15:52
sobat - تهران - ایران
عرب ورّاج.....زیادی حرف میزنی......خمینی مال ماست . ایرانی هست به هر حال ما رهایی از دست فساد پهلوی را مدیون امام خمینی هستیم. ولی سر جدّت خامنه ای رو نمی خواهیم با خودت ببرش اونجایی که عرب نی انداخت ومارو نجات بده ...دعای ملت ایران تا ابد بدرقۀ راهت باشد........
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 15:52
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا
siya41 - تهران - ایران. بهتره اول با واژه نژادپرستی اشنا بشی برتری فکری و ایدئولوژیک ربیط به نژاد ندارد. کمونیسم ادا میکند بهتر از نظام سرمایه داری است این کجاش تبعیض نژادی است. ویا اسلام ادعا میکند حرفی برای گفتن دارد این کجاش نژاد برستی هست. به این میگن رقابت. پس کمی مطالعه داشته باش
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 15:54
wpcdez - تهران - ایران
ای لعنت خدا بر توباد عرب اصلا هویت ندارد
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 15:57
madjid aramesh - پاریس - فرانسه
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا. الان مشکل ما این سید حسن هست که تمام دارایی ملت ایران رو میگیره و به ایران توهین میکنه گورپدر سید حسن،قبر بابای فلسطین و لبنان سوریه من یک سخنرانی دیگش در مقابل همین حکومتهای ایران رو یادم نمیره که به جای خلیج فارس از نام جعلی اون استفاده کرد و همین به اصطلاح ایرانیها مثل بزغاله بدون هیچ اعتراضی نشستن
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 15:31
fadaye rahbar - لندن - انگلیس
درود بر شما
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 15:42
karkas - اصفهان - ایران
چیا کباب سوسمارت تموم شودا
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 16:01
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
اردشی. صفوی/ شما ایده الوژی پرداز ج. ا. هستید؟ آقا من به امثال خود شما مشکوکم که انسان بی طرفی باشید، شما با اون صلوات و سلامی که واسه محمد و آل محمد میفرستی دیگه معلوم الحال میشی. شماها هنوز هم نمیخواید دریابید که : این ملت ایرانی نجیب زاده و نه نا نجیبشان این ملت پاک ایرانی و نه ناپاکشان، این ملت زجر کشیده و نه آنانی که از پستانهای اجنبیان غارتگر این سرزمین شیر نوشیده اند، این مردم ما از این طایفه و این دزدان غارتگر و بی فرهنگی که خودشان را به پدران" مجبور شده ما" غالب و تحمیل کردند، بیزارند و هر کسی که با اینان حس سمپاتی داشته باشد او هم یک خیانتکار به این ملت ..ادامه..
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 16:17
a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
اردشی. صفوی/ دنباله...است. محمد میخوای بفرما، اما به کسی غالبش نکن، اسلام میخوای نوش جونت اما با زور بخورد کسی نده، با تازیان صنم مشترک داری بفرما راه باز و جاده دراز. چی بگیم که شما بفهمید؟ هیچ قومیت ایرانی قصد جدا شدن از ایران کهن را ندارد. اگه چهارتا وطن فروش کثیف و جیره خوار توی جنوب ایران ولوله میکنن نگران نباش، عزیز من اصیلترین ایرانی ها اگه واقف نیستید توی جنوب ایرانند و این سرزمین تا قبل از هجوم اعراب هم از همون منطقه اداره میشد و اغلب شهرهای اونجا سابقه کهن ایرانی دارند. در جنوب عده زیادی از اعراب زندگی میکنند که با اعراب تازی هیچگونه نسبت بالکریمه ای ندارند و اینان جزو قدیمی ترین قوم سرزمین ایران هستند و همیشه بودند و خواهند بود. پایتخت ایران قدیم در کنار رود دجله و در عراق کنونی است. ضمناً فراموشت نشه که جنوب ایران فقط اهواز و آبادان و سوسنگرد و شوش و شوشتر و دزفول و مسجدسایمان نیست بلکه تا چاه بهار و بوشهر و بندرعباس و دیگری ادامه دارد و تمام اینها فارسی زبانانند که فارسی کهن گویش میکنند ونه فارسی نوین.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 16:19
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
روحت شاد سیرجانی که این شیخهای وطن فروش را رسوا کردی: بخوان بسیجی .بخوان شیخ ریاکار .این جواب یک ایرانی به شما میباشد:. خبر داری ای شیخ دانا که من. خداناشناسم خداناشناس. نه سربسته گویم سخن. نه از چوب تکفیر دارم هراس. زدم چون قدم از عدم در وجود. خدایت برم اعتباری نداشت. خدای تو ننگین و آلوده بود. پرستیدنش افتخاری نداشت. خدایی بدینسان اسیر نیاز. که بر طاعت چون تویی بسته چشم. خدایی که بهر دو رکعت نماز. گه آید به رحم و گه آید به خشم. خدایی که جز در زبان عرب. به دیگر زبانی نفهمد کلام. خدایی که ناگه شود در غضب. بسوزد به کین خرمن خاص و عام. خدایی چنان خودسر و بلهوس. که قهرش کند بی گناهان تباه. به پاداش خوشنودی یک مگس. زدوزخ رهاند تنی بی گناه. خدایی که با شهپر جبرییل. کند شهر آباد را زیر و رو. خدایی که در کام دریای نیل
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 16:16
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
خدایی که در کام دریای نیل. برد لشکر بیکرانی فرو. خدایی که بیمزد و حمد و ثنا. نگردد به کار کسی چاره ساز. خدا نیست بیچاره ور نه چرا. به مدح و ثنای تو دارد نیاز. خدای تو گه رام و گه سرکش است. چو دیوی کهاش باید افسون کنند. دل او به دلال بازی خوش است. وگرنه شفاعت گران چون کنند؟. خدای تو با وصف غلمان و حور. دل بندگان را بدست آورد. به مکر و فریب و به تهدید و زور. به زیر نگین هر چه هست آورد. خدای تو مانند خان مغول. به تهدید چون می کشد تیغ حکم. زتهدید آن کار فرمای کل. به مانند کروبیان صم و بکم. چو دریای قهرش برآید به موج. نداند گنه کاره از بیگناه. به دوزخ فرو افکند فوج فوج. مسلمان و کافر سپید و سیاه. خدای تو اندر حصار ریا. نهان گشته کز کس نبیند گزند
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 16:18
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
و باز هم روحت شاد سیرجانی؛. کسی دم زند گر به چون و چرا. به تکفیر گردد چماقش بلند. خدای تو با خیل کروبیان. به عرش اندرون بزمکی ساخته. چو شاهی که از کار خلق جهان. به کار حرمخانه پرداخته. نهان گشته در خلوتی تو به تو. به درگاه او جز تو را راه نیست. تویی محرم از کار او. کسی در جهان جز تو آگاه نیست. تو زاهد بدینسان خدایی بناز. که مخلوق طبع کج اندیش توست. اسیر نیاز است و پابند آز. خدایی چنین لایق ریش توست. نه سربسته گویم سخن. خدا نیست این جانور اژدهاست. مرنج از من ای شیخ دانا که من. خداناشناسم اگر " این " خداست
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 16:20
OnLine. - تهران - ایران
انقدر دلم میخواد فحشش بدم که نمیدونم از کجا شروع کنم.این بیپدر مادرو
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 16:38
pezhman - وین - اتریش
هرکس عمامه سیاه دارد. یعنی مادرش مورد تجاوز عربها قرار گرفته و معرب شده. عرب خالص و اصل در مکّه و مدینه وجود دارد.بقیه حـ... هستند.تو هم مادرت مورد اذیت و آزار فرانسویها و عربهای شهوتران قرار گرفته.خامنهای هم نیمه عرب است.خمینی هم هندی, عرب بود. این کجاش افتخاره؟
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 16:45
bali kapot - پونا - هندوستان
اردشیر.صفوی،همین تفکّرات صفوی که ملت رو به بدبختی کشاند،و به اسم اسلام به مردم ظلم میکنند میکنند و سرمایه و حق مردم رو به سوریه ، لبنان و کشورهای افریقایی برای ترویج تشیع میفرستند در حالی که از مشکلات ملت خودشان غافل هستند و در کشور خودشان مردم را از از دین مذهب بدبین کردند،و شما هئّ بگو حسن نصرالله . ، آیا تو از وضع مردم ایران خبر داری با چه مشکلاتی روبرو،یا خیلیها برای سیر کردن شکم خود مجبور به تن فروشی و انواع جنایت . میشند آیا از وضع مردم در اهواز و بلوچستان خبر داری، همین تبعیض ها،بیتوجهی و ظلمها باعث نارضایتی. شعار تجزیه طلبی میشه.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 16:54
kamran irani - اصفهان - ایران
مفت خور بی همه چیز مرگ بر تو و خامنه ای رهبرت که پول ملت بدبخت ایران رو به تو و امسال تو میده. نه تنها شما بلکه هوادارانتون رو هم به لجن می کشیم. اونایی که حاضر نیستند به رای اکثریت ملت ایران احترام بگذارند. حسن نصرالله اگه راست میگی خودتون برید حقتون رو از اسرائیل بگیرید. چرا ما باید هزینه بپردازیم. در ایران در نهایت حکومتی سکولار روی کار خواهد آمد. ساندیس خورهای سادیستی رو هم رسوا می کنیم. دین از سیاست جدا می شود.
سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 - 17:19
آرتان - ایران - ایران
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا . نظام جمهوری اسلامی از ابتدا با تشکیل اسرائیل مخالف بود و از راه های زیادی هم این مخالفتش رو اعلام کرد . اما بهتر نبود تا حد توانش عمل کند . مثلا قطع روابطش با اسرائیل در هر زمینه ای ، ولی این که بیاییم در همه ی دنیا جار بزنیم که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود در حد توانمان نیست . ما حتی نمی توانیم بهترین دانشمندان هسته ای کشورمان را ساپورت کنیم . خوب بالاخره اسرائیل هم که ساکت نمی ماند تا ما در هر نماز جمعه برای آنها آرزوی مرگ کنیم . حتی اگر دولتشان هم کاری نکند ، آیا مردم اسرائیل به دولتشان فشار نمی آورند که شما چه بی غیرت هایی هستید که زیر تریبون رهبر ایرانیان نوشته شده "اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود"و شما کاری نمی کنید ؟ بیاییم واقع بین باشیم و یکطرفه نگاه نکنیم .
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 17:24
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا/ دیگه هیچکس واسه رسولت تره هم خرد نمیکنه , زیاد گنده اش نکن.
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 17:51
ukguy4u - لندن - بریتانیا
عربها هرچی دارن از تمدن پارسی دارن.
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 18:30
ukguy4u - لندن - بریتانیا
آیا مدونستید که در تورات کتاب مقدس یهئدیها پارسی ها قومی نامیده میشن که از بهشت برای نجات بشریت نازل شدن؟ اونوقت اسرائیلی ها که با ما متحد تاریخی هستند رو رها کردیم و با دشمنان خودمون رابطه داریم.
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 18:32
آرتان - ایران - ایران
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا . دو هفته پیش تلویزیون مصاحبه احمدی نژاد با یک شبکه آلمانی رو نشون می داد که احمدی نژاد می گفت : آیا در اروپا آزادی بیان هست ؟ دانشجویان انگلستانی رو پلیس در وسط خیابان می زنه ، از سرشون خون میاد ( دقیقا همین طور) بعد مجری گفت : ما همین صحنه ها رو هم در ایران دیدیم . دوباره احمدی نژاد جلوی چشم ملت گفت :( بله . ولی شاید در جای دیگه ای اصلا فرهنگ متفاوت باشد .) می دونید معناش چی میشه ؟ یعنی فرهنگ ایرانیان اینه که مثل حیوان توسط همین لبنانی ها ، وسط خیابان ، کتک بخورند . اصلا هم اشکالی نداره، ولی در کشورهای دیگه ظلم به مردمه . این هم از لبنان .
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 18:16
khosh bavar - يزد - ايران
danial nabi _ : دوست گرامی، میتوانید، منبع این " حدیث " و یا این " داستان " را بیان کنید ؟ و چرا پیامبر چنین نظری در مورد عرب داشت ؟ و آیا قریشی مگر عرب نیستند ؟ با سپاس
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 19:10
persiangulf2535 - لندن - انگلیس
چشمبستهزیرابیرفتیکودنسوسمارخور٬اینروکههمهدنیامیدونن٬
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 19:47
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
سی سال خوردند و به حزباله و حمس و تروریستهای عرب در عراق و ...دادند که مردم را ترور کنند، اینهم شد آخرش که برمیگردند و به خودمان ناسزا میگویند. عرب چشمش را به کشور ما دوخته است و هزار وچهارسد سال است که دارند زور میزنند ما را از فرهنگ و هویت مان تهی کنند. اما با زبان خودشان بگوییم: زهی خیال باطل! سی سال پیش صدام به ایران تاخت و همه این اعراب بیشرمانه از وی پشتیبانی کرده و میگقتند عجم مجوس را بکشید! اکنون نیز تازیان حجازی دلارهای نفتی به جیب جدایی خواهان خوزستانی میریزند تا در میان مردم آشوب به پا کنند. اینهایی که سنگ این تازیان را که دستشان به خون مردم آلوده است، به سینه میزنند ایرانی نیستند.
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 19:52
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
یک، مخالفت با عرب و اندیشه های قبیله ای عشیره ای شان، و رفتارهای وحشیانه و افزون خواهی شان ربطی به نژاد عرب ندارد، زیرا حتی خود اعراب از نزادهای گوناگونی تشکیل شده اند. پس بیخود نژاد نژاد نکنید که نژاد یکسانی به نام عرب وجود ندارد. دو، اگر بنا به نژادپرستی باشد که خود اعراب آنرا برای نخستین بار باب کردند. از همان سالهای نخست تازش به ایرانزمین، خود را برتر و سرور دانسته و سید نامیدند. در کتابهایشان هست که ایرانی (عجم) را بکشید و زنانشان را به اسیری بگیرید. در دروان کنونی که جهان در حال پیشرفت است، این پس افتاده ها، هنوز در فروم ها و دیگر سایتهای خبری، ایرانیان را مجوس! میخوانند و نیز شیعه را رافضی و کافر میخوانند. حالا شیعه های سه اتشه بیایید و سنگ نژاد! عرب را به سینه بزنید. اینها شما را حتی مسلمان هم نمیدانند. خواری هم اندازه ای دارد.
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 20:05
kuroush/iran/israel - تهران - ایران
متأسفانه هزاروچهارصد سال پیش مشتی انسان فرومایه و بیابان گرد که از کمترین رفتارهای انسانی و دانش و سواد بی بهره بودند و به جز کشتن، غارت کردن و تجاوز به زنان ودختران و پسران جوان، هیچ چیز دیگری درفرهنگ عقب افتاده شان وجود نداشت، توانستند به کمک شاهزاده خائن ایرانی، سلمان پارسی برسپاه ایران چیره شده و بر تمام دارایی این آب وخاک چنگ انداخته و سایه شوم شان را بر سر مردمان بی دفاع ایران زمین بیاندازند. در وصف جنایت های تازیان درحق ایران وایرانی، می توان هزاران مقاله نوشت . حاکمان خرافاتی و اسلام پناهی چون شاه اسمائیل صفوی، بار دیگر طوق بندگی اعراب و تازیان و عرب زادگان را بر گردن ایرانیان انداخته و تا به امروز ایرانیان خود را بنده و غلام تازیان دانسته و همواره در حال پرستش قبرهای اعراب بوده اند. چون نیک بنگریم در طی این چهارده قرن، فرهنگ و تمدن ایرانی دستخوش تغییراتی باورنکردنی شده است، به طوری که اخلاق و فرهنگ مردمان ایران امروز، قابل مقایسه با کردار و پندار اجدادشان نیست و در حقیقت رفتار امروز ایرانیان، سبب خجالت و مایه بی ارزشی فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی است
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 21:52
kuroush/iran/israel - تهران - ایران
حال چنانچه مردم ایران به سطح قابل قبولی از سواد و میزانی از شعور و دانش تاریخی و سیاسی برسند و به ماهیت راستین پدران و مادران خویش پی ببرند و خرافات و این مسلک دروغین شرم آور تازیان را از زندگی های خویش بیرون کنند و به فرهنگ و تمدن راستین ایرانی روی بیاورند و فرهنگ فراموش شده ایرانی را بازسازی نمایند؛ می توانند این آخوندهای خونخوار و هم پیالگان ایشان را از تخت سلطنت بر جان و مال و هستی و نیستی خود به زیر کشیده، و حکومتی مردمی در زیر سایه آزادی و سکولاریسم تشکیل دهند. بدون شک تنها شمشیری که توانایی دو نیم کردن و از بین بردن این حکومت استبدادی تازیان را دارد؛ تیغ برنده فرهنگ ایرانی است که نیاز به صیقل کاری و تیز شدن دارد.
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 21:53
SABZ 52 - بخارست - رومانی
اونجا رو که گفت خامنهای رحیمه رو راست گفت میلیاردها دلار رو که از شکم بچهای ایران دزدید و داد به این انگلهای مفت خور
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 22:13
Niayesh2012 - الدنبورگ - آلمان
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت عزیز... الحق که حق مطلب را در کمال ادب و احترام خوب و عالی بیان کردید..... واقعاً از خواندن مطالب شما لذت بردم.... درود بر شما....... با تشکر
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 22:52
tahrim - ورامین - ایران
مرتیکه خائن !اون زمانی که حتی یک مارمولک هم تو سرزمینهای عربی زندگی نمیکرد!تو سرزمین پارس تمدن و فرهنگ و حقوق بشر و صنعت کهن وجود داشت!حالا تو پشمک .....در مورد ایران اینطوری میگی!!! !لعنت...!که با این گستاخی به ایران کهن 10000ساله توهین کردی!حیف که دستم کوتاست!!!به زودی نوبت تو و اون علی چلاق علاغ هم میرسه ...
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 21:27
morgan123 - واشنگتن - امریکا
سیدها بشتابید ! مثبت بدید ، باباتون افضات فرمود!
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 00:53
yyazdan - زوریخ - سوئیس
از ماست که بر ماست! وقتی خمینی رو تو ماه میبینید! وقتی تاریخ اسلام رو جایگزین تاریخ ایران میکنن! همین میشه!
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 01:43
sia2012 - تهران - ایران
هر شخص یا هر کشوری بخواد دست ببره توی تمدن ایرانی و یا دست اندازی کنه. توی خاک ایران با پاسخ خودجوش کوبنده مردم ایران ( مردم ایران نه به دولت نگاه میکنند نه به حکومت ) روبرو خواهد شد ...خودشون حقشون رو میگیرند .
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 05:36
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا
royan . اره راست گفتی "هیچکس" واسه رسول ما تره خورد نمیکنه! این هیچ کس ها شما ها هستید که اصلا جزو انسانها به حساب نمیایید!!!!!! کافی است یک کم مطالعه کنی تا بفهمی مشهورترین بشری که از روز اول خلق شده پیامبر ماست که هر روز تعداد مسلمین و پیروانش بیشتر و بیشتر میشود و همه به یک پیامبر و شخص اول اسلام اقتدا میکنند!!!! البته بعید میدونم اینا که گفتم بفهمی!
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 05:09
sia2012 - تهران - ایران
خفه شو !!! ایران و ایرانی = پارس . برو راجع به خود احمقت نظر بده !!! مرتیکه نون مفت ایران رو خورده ور ور میکنه
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 05:24
amirt - کلن - آلمان
اردشیر.صفوی - فلوریدا....چه فرقی میکنه ویدیو مال کی باشه. واقعیت تلخه.
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 07:10
kamran irani - اصفهان - ایران
از تعداد کامنت های موافق و مخالف کاملا معلومه که کیا در اقلیت هستند و کیا در اکثریت. مرگ برحسن نصر.. مفت خور تروریست و اربابش علی گدا و هوادارانشون.
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 09:02
Dara va sara - پرت - استرالیا
بهروزرضازاده - سیدنی -..... این حکایت پیامبر شماست../(هیچکس) و من تابحال نشنیدم که این پیامبر شما عملی در جهت خیر بشریت انجام داده باشه که بخواد مشهور بشه. بطور مثال تا به حال شنیده ای که این قوم وحشی. مدرسه ای ،بیمارستانی، کتابخانه ای تاسیس کرده باشند؟که سبب مشهوریت باشند ؟/ و از انجایکه مسلمین چیزی به نام پیشگیری از بارورشدن و کنترول جمعیت،سر در نمی اورند. جمعیت شان در کشورهای فقیر و مسلمان بصورت نجومی در حال رشد میباشد.از اینرو طرفدارن رسول بیشتر و بیشتر میشوند ولی هر روز فقیر و فقیرتر میشوند. وبا هواپیما و کشتی به کشورهای غیر اسلامی برای زندگی هجوم میاورند.اگر مشهور بودن افتخار شماست. برویر به جنیفر لوپز هم اقتدا کنید.
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 10:16
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
بعضیها چه منطق غلطی دارند ! خب دوستان نسبتا عزیز باراک حسین اوباما هم ریشه اسلامی داره و باباش اسمش حسین و مسلمان است و نژادش آفریقائیه! خب حالا که چی ؟! این مسائل فقط برای آدمهای نژاد پرست خیلی حائز اهمیت است! سارکوزی هم اصالتا فرانسوی نیست و یا مثلا در برزیل رئیس جمهور خانم روسوف اصالتا بلغاریه ! ووو.... واقعا که بعضیها نادون و بی سواد!!
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 10:45
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
بعضیها با مخهای کوچک خود چه حساب و کتابی می کنند و از تعداد کامنتهای مزخرف در محکومیت عده ای دیگر که فاقد هرگونه منطقی است چه برداشتهای احمقانه ای دارند ! واقعا که ! آدم می مونه چه بگه ! خب باراک حسین اوباما هم پدرش حسین و مسلمان است و نژادش آفریقائیه! خب حالا که چی؟! بنظرم این مسائل فقط برای آدمهای نژاد پرست باید خیلی حائز اهمیت باشه! همانطور که گفتم سارکوزی رئیس جمهور فرانسه هم اصالتا فرانسوی نیست و یا مثلا در برزیل رئیس جمهور خانم روسوف اصلا بلغاریه ! ووو....
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 10:51
siya41 - تهران - ایران
اردشیر.صفوی - فلوریدا - ایالات متحده آمریکا-من گفتم ادیان باعث وبانی نزادپرستی اند ،کجای این حرف غلطه فکر میکنی فقط تبعیض قائل شدن ازنظر رنگ و نژاد رانژاد پرستی میگن .وقتی از نظر عقیدتی امتیازات ویژه ای برای خودی قایل شدی ویقیه را از اون امکانات محروم کردی وباآنها مثل انسانها رفتار نکردی وتحقیرشون کردی فکر میکنی به اینکار چی میگن .
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 14:04
AAbiye AAbi - منچستر - انگلستان
بهروزرضازاده, میشه منبع حرفی رو که زدی بگی؟ کجا نوشته محمدتون مشهورترین آدم دنیا از روز اول تا حالاست؟؟؟؟؟؟؟؟ البته اگر جراتش رو داشته باشی که چرت و پرتت رو ثابت کنی .بت پرست.
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 16:03
cheshmansiyah - ایران - ایران
اقا نصر.. بی زحمت این آدمایی که بی ریشه وبی پایه و اساس هستن رو به پیامبر (ص ) وخاندانش نسبت نده! واینقدر خزعبلات به خورد این ملت گوسفند نما نده!
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 16:10
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
یا علی مدد - می اندیشی که مخ خودت بزرگ است؟ خودت هم فهمیدی چه نوشتی؟ چه جمله ای!
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 16:42
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
بهروزرضازاده - سیدنی - استرالیا/ مشهور بودن به تنهائی مهم نیست این که به چه نامی مشهور بشی انسانیت و شرفت را تخمین میزنه , یکی به نام کوروش کبیر مشهور میشه که اولین منشور حقوق بشر را مینویسه و یکی هم با ازدواج با دختر 7 ساله مشهور میشه که بازهم همه میدونند کسی جز رسول تو نبوده و دیگری هم با زدن سر 700 نفر در یک روز مشهور میشه که همه میدونند علی بوده , دم از مشهور بودن نزن که مثال زیاد است رهبر فعلی ات که شهره عالم است.
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 18:01
golly47 - فرانکفورت - المان
این بیچاره هم بعضی وقتها که زیاد میخوره نفسش از جای دیگر در میاد یه قاری هم میکنه یعنی منو یادتون نره
چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391 - 20:19
1k adame sadegh - تورنتو - كانادا
مرتیکه مفت خور وقتی که ملت ایران خامنهای را کله پا کردن اون موقع میفهمی ایران عرب هست یا پارسی.
پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 01:45
yashainiran - ایران - ایران
مرتیکه راست میگه چون به غیر از خمینی و خامنه ای، بقیه ایرانی اند و فقط این دو نفر و سایر آخوندها عربند
پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 05:18
Reza Pir - تهران - ایران
ماشاالله به این گردن و صورت تپل ، الحمد الله روزگار بر وفق مراد است ، مگر نه !. ولی مگر نشنیدی که . دور گردون گر دوروزی برمراد ما نگشت . دائماً یکسان نباشد حال دوران غم مخور. زیاد نمیکشه که عاقبتت توهم مثل معمر غذافی ! اون جریان باسن و ابنها ....
پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 06:19
kamran irani - اصفهان - ایران
یا علی مدد - منچستر - انگلستان هیچکسی منظورت رو درست متوجه نمیشه. خودت هم فهمیدی چی گفتی؟طرفدار کی هستس دقیق جناب مخ بزرگ؟ حسن نصر... یا علی گدا؟ رضا پهلوی؟ محمد؟ کورش؟ محمدرضا شاه؟ خمینی؟ امین حیایی؟ گلزار؟ شاتوبریان؟
پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 08:30
kamran irani - اصفهان - ایران
یا علی مدد - منچستر - انگلستان اگه منظورت از مخ کوچک من هستم باید بگم که من هیچ بی احترامی به رسولت نکردم. من فقط میگم خامنه ای جنایتکار پول ملت بدبخت من رو به حسن نصرالله مفت خور میده. یا علی مدد - منچستر - انگلستان وقتی کامنت میزاری اسم ببر تا معلوم بشه دقیقا چه کسی رو میگی. من بازم حرفم رو تکرار میکنم. اکثریت کامنت ها بر علیه حسن نصرالله و علی گدا هست. با حضرت محمد کاری ندارم. خوب یا بدش به من ربطی نداره. اسم ببر تا دقیقا مشخص بشه چه کسی رو داری میگی.
پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 08:24
ki be kiyeh - لندن - انگلستان
کاش خدا نسل اینها رو از رو زمین برداره حالا عرب یا هندی یا هرچی هستند
پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 10:42
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
kamran irani - اصفهان - ایران / خدا را شکر که حداقل شما یکی فهمیدید که منظورم چی بود اما سایر رفقات چون اصلا نخوندند که تو چه نوشتی لذا اصلا نفهمیدند موضوع چیه !! و جالبتر هم اینکه وقتی چیزی را نمی فهمندن سریعا دست به کامنت میشن تا اهانتی بکنند !! گاهی واقعا خنده ام میگیره که بعضیها چقدر بلا نسبت چقدر ... تشریف دارن ! البته خنده از روی خوشحالیم نیست چون واقعا ناراحت میشم وقتی می بینم بعضی کاملا از این وری افتادن و بعضیها هم کاملا از اون وری !! و این علامت خوبی برای مردم یک کشور نیست ! متاسفانه هر دو طرف هم آنقدر متعصب که گویا خودشان مساوی با حق هستند!
پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 14:10
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
kamran irani - اصفهان - ایران : از تعداد کامنت های موافق و مخالف کاملا معلومه که کیا در اقلیت هستند و کیا در اکثریت. !! . دوست من مگه اون متن بالا ارزیابی و حساب و کتابت نبود ؟ ! خب ، اون هم پاسخ من به شما بود . چه جوریه که نمی دونی چه نوشتی ؟! مثل اینکه حساب کامنتهای خودتو هم نداری ! متعجبم آنوقت چه جوری آمار گرفتی که شما در اکثریت هستید و بقیه در اقلیت!؟ . ضمنا رسول من نیست رسول خداست و آنحضرت هم نیازی به احترامت نداره. هرکس در بی حرمتی به دیگران در واقع به خودش بی حرمتی میکنه.به معتقدات دیگران توهین نکن . به نظر من فحش و اهانت عاقبت خوبی نداره.
پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 14:23
kamran irani - اصفهان - ایران
یا علی مدد - منچستر - انگلستان به هر صورت امیدوارم که شما هم از این رژیم جنایتکار که به اسم اسلام دست به این اعمال میزنه نفرت داشته باشی. تمام.
پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 21:47
kamran irani - اصفهان - ایران
ببینید من در مورد دین اسلام تندروی نکردم وصادقانه بگم که با اینکه دل خوشی از این دین ندارم ولی باز هم به مقدسات بسیاری احترام میگذارم. حسن نصرا.. بی همه چیز و خامنه ای جنایتکار باید یه روزی جواب پس بدهند. پس چرا بعضی ها تلاش میکنند تا با به حاشیه کشاندن بحث اونا رو تبرئه کنند؟ واقعا متاستفم براشون.
پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 21:57
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
kamran irani - اصفهان - ایران / جهت اطلاع حضرتعالی عرض کنم که من عاشق کسی یا متنفر از کسی نیستم ! چون دوستی و دشمنی بستگی به حالات ما انسانها داره و تغییر می کنه. من و شما امروز با این اطلاعات اندکمان به حقایقی بزعم خودمون رسیدیم و لذا فعلا ازش خوشمون میآد ولی فردا ممکنه با کنار رفتن برخی پرده ها به حقایق دیگری برسیم که بعدا از اون موضوع بدمون بیآد و نظرمون عوض بشه. لذا اگر به هر دلیلی عشق معنی داشته باشه اما تنفر کاملا بی معنی است. از کجا معلوم به آنچه که هم اکنون به آن رسیدیم فردا هم نظرمان همین باشد!؟ پس ای انسان دانا چرا تنفر ؟؟!! از رفتار ناهنجار بعضیها ناراحت میشم اما ازشون متنفر نیستم ...
جمعه 8 ارديبهشت 1391 - 04:00
kamran irani - اصفهان - ایران
یا علی مدد - منچستر - انگلستان ببین دوست عزیز کافیه یکبار من و شما خودمون رو بگذاریم جای خانواده ندا و سهراب. و کلا تمام کسانی که عزیزانشون رو از دست دادند.به ناحق. اونوقت نمی تونیم متنفر نباشیم.ما می خواهیم عادلانه قضاوت کنیم. همش که نباید خودمون رو ببینیم. باید ببینیم که بر سر هموطنانمون چی آورد این رژیم. و این رژِیم با این رفتار ایران رو به کجا میبره. تجزیه فروپاشی. جنگ داخلی. من از قاتلین ملت ایران نفرت دارم.
جمعه 8 ارديبهشت 1391 - 11:54
kurosh-h - گوتنبرگ - سوئد
گردن کلفت ، شکم گنده، معلوم نیست که به چند تا دختر بچه تجاوز کرده. بدبخت مردمی که رهبرش این کثافت باشد.
جمعه 8 ارديبهشت 1391 - 18:13
Elnevoo - هیوستون - آمریکا
به درک واصل بشید همه باهم!!
جمعه 8 ارديبهشت 1391 - 20:37
tabesh20 - تهران - ایران
سید حسن احتمالا جنسش خوب بوده .. بدجور گرفتت ...
شنبه 9 ارديبهشت 1391 - 06:07
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
kamran irani - اصفهان - ایران / من نگفتم تو نفرت نداشته باش! تو می تونی هرجوری که دوست داری باشی اما خواهشا به من درس نده که من چگونه باشم! تو بیشتر سنگ خودتو به سینه میزنی و بقیه بهانه است! تو امثال تو از زمامداران فعلی بهتر نیستید اگر بدتر نباشید! آب ندیدی وگرنه تو هم شناگر قابلی هستی ! اینهائی که الان تو از آنها انتقاد میکنی زمانی آرمانهای خیلی بهتر از تو را دنبال می کردند ولی بعدا یادشون رفت که برای چی مبارزه می کردند! چون همون موقع هم مثل شماها دگم بودند! شماها یه شکلی و آنها به شکل دیگه مثل هم هستین! مثل عشق و تنفر که ریشه روانی هر دو یه چیزه ! دوست من مشکل ایران فرهنگیه . کمی عمقی به موضوع نگاه کن البته اگه آدم مستقلی هستی !
شنبه 9 ارديبهشت 1391 - 13:23
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
kamran irani - اصفهان - ایران / فرهنگ ایرانی فرهنگ یعنی پاچه خواری ، بی انضباطی ، قانون گریزی ، گستاخی ، دروغگوئی ، ریاکاری ، ادعا ، دماغهای گنده ، افراط و تفریط ، تمامیت خواهی ، انحصار طلبی و ... البته نه همه ایرانیان بلکه فرهنگ اکثریت حاکم و ذینفوذ جامعه و اکثریت مخالفین جمهوری اسلامی هم در همین طبقه بندی قرار می گیرند و بخاطر همینه که رجوی و بقیه با صدام و آمریکا و اسرائیل علیه کشورشان همکاری می کنند، چون از نظر اونا و بقیه اگر ما در راس کشور نیستیم پس ایران مباد ! ولی یه چینی که حتی در کشورش رژیم کمونیستی هست و صد درصد هم مخالف حاکمیت کشورشه ولی حتی در خارج هم که هست برای کشورش کار می کنه و از نظر ما دزدی اطلاعات و فنآوری صنعتی و ارسال آن برای کشورش را انجام میده ! میدونی چرا ؟ چون اونا واقعا فهمیدند که کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من ! و واقعا عرق ملی دارن و ما فقط ادعاشو داریم ... بله دوست من ما مشکل فرهنگی عمیق داریم و برای همین ایران از واسط دوران صفویه در سراشیبی سقوط قرار گرفته و...
شنبه 9 ارديبهشت 1391 - 13:39
purelove_31 - مشهد - ایران
سیدحسن نصرالله شیردلاور انسانیت است.
شنبه 9 ارديبهشت 1391 - 16:38
kamran irani - اصفهان - ایران
یا علی مدد - منچستر - انگلستان. در اینکه فرهنگ غلطی داریم شک ندارم ولی خیلی راحت درباره من قضاوت میکنی. به هر صورت مطمئن باش دین یه روزی از سیاست جدا میشه. شک نکن. نگران نباش من و تو نمی توانیم به قدرت برسیم. پس انتقاد به من نکن. هر ایرانی باید از خودش شروع کنه به اصلاح شدن. به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم.
شنبه 9 ارديبهشت 1391 - 16:41
kamran irani - اصفهان - ایران
. یا علی مدد - منچستر - انگلستان. اینایی که من الان ازشون انتقاد میکنم هیچوقت آرمانهای بهتر از ما نداشتند. همش فریب بود. همون موقع هم فریب کار بودند. وتو فکر میکنی اون موقع آرمانهایشان درست بوده. اگه اینطور بوده پس چرا قبل از اینکه به قدرت برسند سینما رکس آبادان رو آتیش زدند. و گردن ساواک انداختند. ضمنا جواب منو ندادی. آیا در برابر رژیمی که ایران رو داره به سمت تجزیه و جنگ میبره نباید ایستاد. با ادامه این رژیم مطمئن باش ایران نابود خواهد شد. تو یکمی هم به خواست این ملت توجه کن.
شنبه 9 ارديبهشت 1391 - 16:42
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
kamran irani - اصفهان - ایران / با شما موافقم ، قطعا یه روزی دین از سیاست جدا میشه و شکی در این نیست ولی این این حرف شما مثل اینه که بگیم یه روزی همه ما می میریم! بهر حال ، به نفع دین هست که از سیاست جدا بشه اما باز هم اون مشکلات فرهنگی پا برجا خواهد ماند.تحول باید در عمق فرهنگ جامعه بصورت عام و الیت جامعه بصورت خاص اتفاق بیافته تا شاهد آثار مثبت آن در کشور باشیم . اگر همینی که هستیم باشیم باز هم همین آش است و همین کاسه و فقط پوشش ها عوض خواهد شد. یه روزی با صورت تیغ زده و کت و شلوار با کراوات و کلاه شپا و یه روزی هم با ریش و تسبیح و عبا و عمامه ! عملکرد یکی خواهد بود چون اول باید ساختار فرهنگی جامعه درست بشه آنوقت خود مردم اجازه تعدی به حقوقشان را به دیگران نخواهند داد.
یکشنبه 10 ارديبهشت 1391 - 02:50
homanf - مشهد - ایران
سید حسن آنقدر بیفکر نیست چنین سخنهایی رو ابراز کند ، ار آنجایی که اطلاع دارم که این ویدئو کجا ضبط شده سخنان ایشان غیر واقعی و سانسور شده است ، اینقدر بخودتان فشار نیارید ، مشکل باباروباهه
دوشنبه 11 ارديبهشت 1391 - 08:51
bezal - ونکوور - کانادا
لعنت خدا بر هرچه آخوند کثیف که اجازه میده به این اشغال که نظرش را راجعب ایران بگه.
دوشنبه 11 ارديبهشت 1391 - 16:53
abbas k - بهشهر - ایران
مردک مفت خور مزدور
دوشنبه 11 ارديبهشت 1391 - 18:37