آیا یک بشقاب پرنده از بالای سر صادق زیباکلام در حین اجرای برنامه زنده تلوزیونی عبور کرد ؟

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.




+311
رأی دهید
-118

a.ahooraei - دوسلدورف - آلمان
این مگس بود.
جمعه 11 فروردين 1391 - 13:35
آرمان144 - میسور - هند
وای وای .چه بشقاب پرنده ی بزرگی بود.ایرانیان یوکی اخبارتون جدیدا داره افتضاح میشه.یه حرکتی کنید پلیز
جمعه 11 فروردين 1391 - 13:47
united-iran - آکلند - نیوزیلند
احتمالا امام زمان راننده اش بوده مسیر جزیره خضراء را گم کرده بوده،گفته بزار یه سری هم به نایبم بزنم.
جمعه 11 فروردين 1391 - 13:49
آزادی نزدیک است - اصفهان - ایران
بشقاب پرنده دیگه چیه!!اینها همش مزخرفه و دروغه،این حتما یک شهاب سنگی بوده که وارد جو زمین شده.
جمعه 11 فروردين 1391 - 13:51
مرگ بر روسیه - پرتوریا - آفریقای جنوبی
وای حالا چکار کنیم،آقا امام زمان تشریف فرما شدند.
جمعه 11 فروردين 1391 - 13:53
تماشاگر - دوبلین - ایرلند
هاله نور احمدی نژاد بود داشت میرفت سیزده بدر...
جمعه 11 فروردين 1391 - 13:56
Arash_Barcelona - بارسلونا - اسپانيا
همچین بشقاب بشقاب هم نبود..
جمعه 11 فروردين 1391 - 13:58
zagros56 - آتن - يونان
یک بچه هم میفهمه این هوا پیماست.
جمعه 11 فروردين 1391 - 14:13
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
این یا هواپیماهای جاسوسیِ آمریکا هستند و یا خود احمدی نژاد هست که داره بر فرازِ تهران گشت زنی‌ میکنه و اون هم هاله‌ای نورِ ایشان بود!! هه هه هه! با تشکر!
جمعه 11 فروردين 1391 - 14:20
pishie_parsi - توس(مشهد) - ایران
هاله نور مموتی بود داشت از مرخصی تشویقی برمیگشت
جمعه 11 فروردين 1391 - 14:23
be_pa_khaste - هارلم - هلند
خدوکیل بعضی‌ها خیلی‌ دیگه وضع مخشون خیلی‌ خراب اصلا چطوری روشون می‌شه اینرو میزارن تو رسانه‌ها
جمعه 11 فروردين 1391 - 14:32
global peace - دیترویت - آمریکا
دوستان تا حالا فکر کردید چرا بشقاب پرنده ها وقتی میاند رو زمین خیلی تابلو بازی در میارند و دوست دارند جلب توجه کنند در صورتی که اگر میخواهند از زمین بازدید کنند و یا جاسوسی کنند میتوانند بدون اینکه جلب توجه بکنند کارشان را انجام بدهند،و یا چرا اینهمه که به زمین میاند و در سطح زمین پرواز میکنند اصلا با انسانها ارتباط برقرار نمیکنند و همینطوری میروند.!!؟؟
جمعه 11 فروردين 1391 - 14:37
mobareze khamoosh - پردیس - ایران
حالا چه آهنگِ احساسی‌ گذاشته اند!!یعنی‌ الان باید هیجان زده بشیم؟بعد حرف زدنِ اقای زیباکلام ادامه داشت تصویر تکرار میشد.سر کاریم دیگه؟ا
جمعه 11 فروردين 1391 - 15:33
Mahyar-Tpour - تـهـران - ایـران
ولمون کن بابا تو هم....من بهتر از اینو با کامپیوتر درست می کنم کسی شک نکنه.
جمعه 11 فروردين 1391 - 15:45
amirak - آمستردام - هلند
اووو چقدر تخیلی بود ...
جمعه 11 فروردين 1391 - 16:52
robinhoodd - ملبورن - استراليا
هواپیماهای مافوق صوت و پیشرفته جاسوسی آمریکا و اسرائیل که دارن ایران شناسایی میکنن...
جمعه 11 فروردين 1391 - 17:13
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
بدون تردید یک بشقاب پرنده است. سرعت عبور این شی چند برابر یک هواپیما است و سطحی بشقابی با ارتفاع کم دارد. در تصاویر جرکت آهسته دوران و شعاعی نور اطراف لبه های بشقاب پرنده که معمولا خصوصیت ذاتی بشقابهای پرنده است بوضوح دیده میشود. بنده مدت 25 سال است که در این باره تحقیق میکنم و مدارک مستند زیادی در این خصوص دارم. دوستان اگر سوالی دارند میتوانند مطرح کنند.
جمعه 11 فروردين 1391 - 17:40
amir12 - کرُک - ایرلند
هواپیما جاسوسی آمریکا بود
جمعه 11 فروردين 1391 - 18:12
ilyszar - آتن - یونان
به شما دوستانی که به شوخی گرفتین قضیه رو عرض میکنم :. من نمیگم لیوان پرنده هستش ، ولی مستند بیگانگان باستانی رو بهتون پیشنهاد میدم ببینید
جمعه 11 فروردين 1391 - 18:23
jalal1128 - هامبورګ - آلمان
شماهخا همه در اشتباهید . این یک سفر سیاحتی احمدی با امام زمان بود که با سرعتی برابر سرعت نوری حرکت میکردند و مسیرشون کره ماه بود....
جمعه 11 فروردين 1391 - 18:32
esfarjani - تهران - ایران
یس که حرفهای استاد زیبا کلام ،زیبا بود آدم فضایی ها تحت تاثیر قرار گرفته بودند یه بشقاب پرنده فرستاده بودند تحقیق
جمعه 11 فروردين 1391 - 19:52
dkdk - اسلیس - دانمارک
واقعاً شعور بعضی‌ها به‌‌ حدی کمه که هر چیزی را به مذهب ربط میدان با مسخره کردن عقاید عده‌ای بی‌ شخصیتی‌ خودشان را نشان میدهند.فرض کنیم عقاید آن عده اصلا اشتباه باشه،آیا آنسان با شعور و با شرف هرگز چنین کار هقیرانه‌ای میکنه که باورهای ۹۰ درصد هموطنها و حتی باور بسیاری از پدر و مادرها و شاید پدر و مادر خودش را هم به‌‌ تمسخر بگیره؟جالب اینه که این افراد خود را بافرهنگ و باسواد هم میدانند.هرگز هرگز هیچ جای دنیا ‌یک آنسان با فرهنگ و با سواد عقیده دیگران را مسخره نمیکنه حتی اگر اشتباه باشه.پس میتونیم راحت به شخصیت و میزان فرهنگ و سواد بعضی‌ از کاربران پی‌ برد.
جمعه 11 فروردين 1391 - 20:10
darioush kermani - تهران - ایران
این بشقاب پرنده ها هواپیماهای جاسوسی امریکا هستند که با درست کردن آدم فضایی ها در آزمایشگاه میخوان مردم رو با این جور چیزا آشنا کنند معلوم نیست باز نقشه شون چیه؟
جمعه 11 فروردين 1391 - 20:48
Arash آرش - لندن - بریتانیا
اومده بودن از مخ این مبلغ آخوندای ضد ایرانی که خودشو روشنفکر میدونه عکسبرداری کنند هاها هاها
جمعه 11 فروردين 1391 - 21:43
Pesar Iran - بریزبن - استرالیا
فکر کنم این از فامیل های ای تی بودن که اومده بودن عید دیدنی ولی نمیدونستن که اینجا نیست تو امریکا هست:دی. ولی یه احتمال دیگه هم هست که این کاسه فضائی باشه نه بشقاب.هاهاها
جمعه 11 فروردين 1391 - 23:07
faramarz65 - تهران - ایران
هرچی بود ؛ سرعتش خیلی زیاد بود . چند برابر سرعت صوت . اونم تو ارتفاع نسبتا کم .
شنبه 12 فروردين 1391 - 00:27
khodekhodeshe - انتورپ - بلژیک
شک نکنید.
شنبه 12 فروردين 1391 - 01:23
PERSIANSPIDER - مشهد - ایران
در آسمان‌های دیگر و کهکشان‌های دیگر ۱۰۰% حیات وجود دارد و هستند موجوداتی که مثل ما دارای تکنولوژی و تولید مثل و صنعت باشند ولی‌ وجود یوو فو در اطراف زمین کاملا منتفی هست به‌ هیچ گونه ارتباطی‌ با کهکشان راه شیری از طرف موجودات دیگر کهکشان‌ها تاا به حال برقرار نشده ..از صنعت فوق پیشرفته هوانوردی آمریکا که بیشتر برای جاسوسی و عکس برداری و شنود استفاده میشه غافل نشید . همیشه یادتون باشه ۴۰% تکنولوژی‌ای که الان دارید به چشم می‌بینید ۵۰ سال قبل به دستیابی رسیده بوده و تکنولوژی ۵۰ سال آینده الان موجود هست ولی‌ به دنیا عرضه نمیگردد..بای بای
شنبه 12 فروردين 1391 - 01:49
Alexberd - بوداپست - مجارستان
ای وای خوب شد به کله این یارو... برخورد نکرد!!! دقیقا از پشت گوشش رد شد!!!هههههههه
شنبه 12 فروردين 1391 - 03:11
ali1111 - تهران - ایران
زبلخن - لوس آنجلس - آمریکا. ممکنه بیشتر توضیح بدی...چرا تا حالا ارتباط برقرار نکردند..و هدفشون چی‌ است؟
شنبه 12 فروردين 1391 - 05:05
pull.over - دوحه - قطر
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا:زبل خان سلام.مرسی بابت توضیحاتی که دادی...یک سوال: شما به وجود موجودات فضایی اعتقاد دارید؟ فکر کنم در جنگ جهانی دوم نیز هیتلر از این بشقاب پرنده ها درست کرده بود.
شنبه 12 فروردين 1391 - 05:44
hamid fathi - گلاسگو - اسکاتلند
لطفا عقاید مذهبی را به بازی نگیرید امام زمان تاج سری خیلی هاست
شنبه 12 فروردين 1391 - 05:57
alirreza - استکهلم - سوئد
ما تنها نیستیم ؛)
شنبه 12 فروردين 1391 - 06:34
afshin Irani - دوسلدورف - المان
شاید امام ۱۲ بده داشته می‌رفته برای سال نو دست بوس رهبری.
شنبه 12 فروردين 1391 - 07:32
odin - انتورپن - بلژيك
dkdk - اسلیس - دانمارک-اولآ که عزیز جان ما فرض نمیکنیم که اشتباه میکنن و خرافات پرورش میدن، بشر امروزی و علوم مطمئنه که اونها در جهالت دوران برده داری و جادو جمبل زندگی میکنن. دومآ اینکه زمان مغلطه 90در صد و هزار درصد گذشته. مشت نمونه خرواره! تو همین سایت با همین تعداد اعضاء محدود فعلآ داریم میبینیم کدوم عقیده 90درصده! سومآ زمانی بود که بشر در جهالت بود و زمین رو به گفته ادیان صاف و مسطح میپنداشت، فقط چند فرد محدود(3.4) نفر بودن که میگفتن گرده، پس گالیله و ارسطو هم اشتباه میکردن و اخوندهای گردن کلفت اسلام و مسیحیت راست میگفتن چوت 99.9999 درصد بودن؟ جامعه علمی و باسواد دنیا امروز به دین میخنده، جاهلترین و بیسوادترین انسانها در جهان مسلمانها هستن، چون اونها فکر میکنن، محمد با الاغش به معراج و 7 طبقه اسمون رفته پس بقیه دنیا هم باید به این چرندیات احترام بذاره!؟ حالت خوبه عزیز؟ اما از زبلخان من انتظار نداشتم که این قصه های یوفو و ای تی رو باور داشته باشه.
شنبه 12 فروردين 1391 - 08:41
odin - انتورپن - بلژيك
اما دوستانی که تصور کردن و نوشتن که سرعت این پرنده از صوت و موت بیشتره مثل اینکه تاحالا ندیدن یک هواپیما رو در حال شکستن سرعت صوت!؟ عزیز جان چنان صدایی در فضا میپیچه که در تمام شهر تهران صدایی مثل صدای انفجار شنیده میشه. فقط کافیه که از سرعت 330 متر در ثانیه رد بشه. هیچ ربطی هم به تکنولوژی نداره که ادم فضاییها صداخفه کن روی یوفو ها گذاشته باشن. این به فضای اطراف پرنده ربط داره و جو زمین. ایرانیان یوکی دمت گرم با این ازمونها. راستش منهم اگه روزی چندده هزار کلیک داشتم از این بازیها میکردم
شنبه 12 فروردين 1391 - 08:48
daniall - نانت - فرانسه
واقعا راست بود میگفتن زبلخان اینجا زبلخان اونجا زبلخان همه جا.کافیه دستشو دراز کنه !!! این جناب زبلخان در همه ی موارد صاحب نظر هستش از هلیکوپتر کبری با ارم سپاه تا بشقاب پرنده.حتی در مورد جنسی که اقا مصرف میکنه هم اطلاع کامل داره چون ساقی بیت رهبری از دوستاشه.
شنبه 12 فروردين 1391 - 10:20
Fariborz Tabriz - تبریز - ایران
اگه چیزی نمیدونید لطفا چیزی هم نگید :) . برید از یه تلسکوپ قوی مسیر زمین مریخ رو جستجو کنید . اون اجرام همشکل به فواصل مشابه از هم تو این مسیر رو که دیدید اونوقت شاید یکم عقلتون تکون خورد . این اجسام شکل هندسی مشابه دارن معلومم نیست چی هستند . UFO حتما وجود داره هرکسی باور نداره خیلی سرشو تو برف فرو کرده .
شنبه 12 فروردين 1391 - 10:24
dkdk - اسلیس - دانمارک
مثل اینکه خیلی‌ خودت را باور داری،نکنه جدا باورت شده پرفسور بالتازا هستی‌؟کاش ۲۵ سال تحقیق در مورد خود فریبی و خود بزرگ بینی میکردی و متوجه می‌شدی چقدر تاثیرات منفی‌ و نافرجامی برایت به همراه دارد.در ضمن اینو بادون که هر انسانی به اندازه خودش اطلاعات دارد.البته میزان سوادت را میشه براحتی از کامنتهای گذشته و توهین به اعتقاد انسانها بخصوص خدا پرستان فهمید.همه میدانند که ‌یک آنسان محترم و با سواد هرگز به باورهای چند ملیارد آنسان توهین نمی‌کند،هر چند اشتباه باشد.
شنبه 12 فروردين 1391 - 11:38
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
pull.over - دوحه - قطر. کاملا درست میفرمایید. هیتلر اولین فردی بود که نه تنها تصمیم گرفت سر از راز چند هزار ساله بشقابهای پرنده و تاریخ این فرازمینیها در کره زمین سر در بیاورد بلکه اولین دولتی بود که موفق شد یک بشقاب پرنده سالم را که در کوههای ترکیه فرود آمده بود (البته بدون سرنشین بود) به آلمان منتقل کند. جاییکه متخصصان صنایع موشکی و نوابقی چون فون براون توانستند از طریق مهندسی معکوس نمونه هایی نیز بسازند که اگر در گوگل جستجو کنید German UFO عکسهایی از آنرا خواهید دید. آنها حتی توانستند راکتور ضد جاذبه آنرا نیز بسازند اما بدلایل نامعلومی تمامی این پروژه ها را دز پایان چنگ دوم منهدم کردند و حتی بعضی از دانشمندانشان را کشتند که البته ای عده ای به آمریکا فرار کردند و کار را در انجا دنبال کردند. وجود انسانهای فرازمینی و خاکستریها صحت دارد ولی بشدت مخفی نگه داشته میشود. از کامنتهای ابلهانه تعدادی از کاربران نا آگاه و بیسواد که بگذریم اطلاعات زیادی در این مورد هست و اخیرا دولتهای بریتانیا و استرالیا آرشیو اسناد UFO خود را به روی عموم باز کرده اند.
شنبه 12 فروردين 1391 - 11:51
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
pull.over - دوحه - قطر. بعدها در آمریکا بعد از فرود یک بشقاب پرنده در مزرعه ای در Roswell نیومکزیکو که از آن چهار موجود خاکستری رنگ بیرون افتادند در حالیکه 3 نفر از آنها مردند و یک نفر دیگر تا یک سال و نیم زنده بود توانستند به کمک دستگاهی با او ارتباط برقرار کنند و اطلاعات ذیقیمتی از او بدست اوردند. از جمله اینکه تنها در کهکشان راه شیری بیش از 600 هزار گونه انسانی متفاوت از ما و هزاران گونه هایبرید (ترکیبی از انسان و ماشین یا پیوند انسان با سایر جانداران) وجود دارد. ممکن است همه سوال کنند که پس اینها چرا حودشان را نشان نمیدهند؟ جواب سوال اینست که شرط پیوستن کره زمین به جامعه کیهانی دو چیز است. اول تخصص در مهندسی ژنتیک بنحوی که بتوان یک انسان کامل یا هر موجودی را خلق کرد که البته داریم به این سطح نزدیک میشویم و دوم توانایی سفر بین ستاره ای بدون سپری شدن زمان و از طریق Hyper Space است و نه با کمک سوختهای فسیلی و برخی دولتها توانسته اند راکتورهای ضد جاذبه و پیشرانه لازم برای سفر از طریق Hyper Jump را فراهم کنند و در حال آزمایش بقیه سیستمها و تئوریهای لازم هستند. سوال دیگری هست در خدمتم.
شنبه 12 فروردين 1391 - 12:03
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
dkdk - دانمارک - اسلیس قبلا یکبار همین جواب رو به تو داده بودم اما مثل اینکه توی مغز شماها فرو نمیرود که اولا هر اعتقادی شایسته احترام نیست. در هندوستان هم صدها میلیون گاو پرست وجود دارد! ثانیا ما با دین شما کاری نداشته و نداریم. این دین شماست که با تمام شئونات زندگی مردم ایران کار داشته و دارد. چون اینچنین است ما هم با اسلام شما کار داریم. بد جور هم کار داریم! چطور اینجا که میرسد تمام شما اسلامیها به دموکراسی اعتفاد پیدا میکنید؟ اگر اسلام به دموکراسی اعتقاد داشت که دیگه غمی نداشتیم!! بهتر است این ادا اطوارهای سیاسی و عوام فریبی ها و ژست دموکراتیک گرفتن را برای کسی در بیارید که اسلام فلاکت بار را نشناسد. اسلام هر جا قدم گذاشته بجز نکبت و بدبختی و جنگ و فقر و فساد چیزی برای مردم آن سرزمین به همراه نداشته. ماله کشی کافیست! در مورد اسلام و امام خیالی زمان که خیلیها به این موجود موهومی و جعلی اعتقاد دارند بیشتر خواهم نوشت!
شنبه 12 فروردين 1391 - 12:18
Matilda71 - سوئد - سوئد
united-iran - آکلند - نیوزیلند امیدوارم که همیشه خندان باشی‌ منو کشتی‌ از خنده
شنبه 12 فروردين 1391 - 14:18
ukguy4u - لندن - بریتانیا
هوایپیمای بدون سرنشینه اسرائیلیه
شنبه 12 فروردين 1391 - 14:43
zahra50 - کپنهاگ - دانمارک
dkdk باز از احترام به عقاید دیگران حرف زدی در حالی که مرتب فحاشی میکنی و ذرت پراکنی. یادت رفته چقدر چارواداری برای رفسنجانی عجوزه و دختر عفریته اش کامنت گذاشتی مثلا تو محترمی ؟!!!!!!همین سه سوت پیش به همه مخالفین مذهب گفتی بی شعور و خود فریب و نامحترم .ضمنا این دروغگوی زشت کلام دوست پسر رفسنجانیه زیاد بهش بها ندید.
شنبه 12 فروردين 1391 - 15:19
ali1111 - تهران - ایران
زبل خان - لوس آنجلس - آمریکا. ای‌کاش میشد اینجا بیشتر تو این زمینه صحبت کرد ولی‌ واقعاً جالب بود، ممنون.
شنبه 12 فروردين 1391 - 16:50
pull.over - دوحه - قطر
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا:خیلی خیلی ممنونم بابت توضیحات جالبی که دادین.حتما فردا با استفاده از نظرتون در اینترنت جستجو خواهم کرد.فعلا که دیگر سوالی ندارم.یک دنیا ممنون.
شنبه 12 فروردين 1391 - 17:56
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
((امام زمان - دروغ بیشرمانه آخوند شیعه - قسمت اول)) -- . پس از مرگ امام حسن عسگری عده ای که منطقی بودند امامت را پایان یافته دانستند اما مردی به عنوان عثمان ابن سعید عمر ادعا کرد که امام حسن عسگری دارای فرزندی 5 ساله است که در سردابه زندگی می کند. وی مدعی شد که او تنها رابط بین مردم و مهدی موعود است. عثمان مردم را فریفت و از آنها برای آن امام دروغین پول جمع کرد. وی به مدت 45 سال به این وسیله مردم را سرکیسه کرد!!! پس از مرگ او پسرش محمد ابن عثمان و پس از او یک ایرانی به نام حسین بن روح نوبختی و سپس ایرانی دیگری به نام محمد سمری این شیادی را دنبال کردند. محمد سمری در بستر مرگ با نشان دادن نامه ای از طرف امام زمان مدعی شد که امام زمان به غیبت کبری رفته!!! و پس از او رابطی بین مردم و امام زمان وجود نخواهد داشت و هرکس این ادعا را کند دروغ گفته است!!! ( به همین سادگی!) . ادامه دارد...
شنبه 12 فروردين 1391 - 12:20
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
(( امام زمان - دروغ بیشرمانه آخوند شیعه - قسمت دوم )) --. این 4 تن را نواب اربعه می گفتند. علت این که علی ابن محمد بن سمری مدعی شد که امام زمان به غیبت کبری رفته است این بود که مردمی که سمری از آنها برای امام زمان طلب پول میکرد از او می خواستند که به هر وسیله ای که شده ارتباط آنها را با امام زمان برقرار کند. او چون نتوانست در برابر آنان تاب بیاورد مسئلهُ غیبت امام خیالی زمان را بهانه ساخت!!!. در زمانیکه عثمان اولین رابط‘ مدعی شد که امام حسن عسگری پسری 5 ساله دارد که در سردابه زندگی می کند جعفر برادر امام حسن عسگری از این گفته به شگفت آمد و گفت برادرم هیچ گاه فرزندی نداشته است. اما عثمان با زیرکی او را متهم به دروغگویی کرد و او را از صحنه بدر کرد. ناگفته نماند که لغت عسگری به معنی بدون اولاد است. اطلاق واژه صاحب لشکر برای امامی که در تمام عمر در تقیه کامل بسر برده و شخصی منفعل بوده است کاملا نارواست. (صاحب کدام لشکر؟!! ) . ادامه دارد .
شنبه 12 فروردين 1391 - 12:20
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
(( امام زمان - دروغ بیشرمانه آخوند شیعه - قسمت آخر )) --. نمیدانم ما ایرانیان چه موقع خواهیم توانست خرد را جایگزین خرافات نماییم.... حتی ما ایرانیان از خواندن کتب معتبر تاریخی که خط بطلان بر این همه روایات و آیات و احادیث خرافی کشیده اند دریغ داریم! قبل از اسلام ، ‌سرزمین آریایی ایران بزرگترین تمدن زمین به شمار میرفت ولی اسلام بهمراه خرافی گرایی ذاتی ما ایرانیان همه چیز را بر باد داد تا به خمینی هندی و شورش احمقانه 57 رسیدیم و به یکباره آنچه را هم که باقی مانده بود از دست دادیم! به نظر میرسد که تا رسیدن به خرد جمعی هنوز دو نسل دیگر فاصله داریم. درود بر فرزندان راستین کوروش و جاوید ایران آریایی عاری از دین و فریب آخوندی!
شنبه 12 فروردين 1391 - 12:21
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
odin - انتورپن - بلژیک. دوست عزیز! با کمال احترام اطلاعات شما در این مورد بسیار اندک است و آنرا با دانسته های خودتان مقایسه کرده اید. اولاا تنها زمان عبور از دیوار صوتی صدا شنیده میشود و بعد از آنکه هواپیما از دیوار صوتی عبور کرد دیگر امواج صدا به آن نمیرسند که تجمع کنند و صدای انفجار را بوجود آورند. فقط در ثانیه ای که عبور از مرز صوت انجام میشود این صدا شنیده میشود. ثانیا سیستم پیشرانه یوفوها سیستمی است که در اطراف سقینه ایجاد میدانی معناطیسی و کاملا خلا مینماید. کسانیکه عبور بشفاب پرنده را از بالای سرشان دیده اند و هزاران گزارش در این مورد تایید میکند که هیچ صدایی در هنگام عبور بشقاب پرنده وجود ندارد و فقط صدای شبیه به وز وز یا Siren بصورت ملایم که ناشی از یونیزه شدن ملکولهای هواست شنیده میشود. راکتور ضد جاذبه چنین مسئله ای را ایجاد میکند. توصیه میکنم کتاب Alien Chronicle را از روی آمازون سفارش دهید تا ببینید اینها قدمتی بیش از بشر در روی زمین دارند.
شنبه 12 فروردين 1391 - 12:29
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
در همین وب سایت مقاله ای است با این مضمون:. (( به نوشته روزنامه «گاردین» یک گروه از کارشناسان فضایی اروپا می گویند که حدود ۴۰ درصد از ستاره های موجود در کهکشان راه شیری سیاره هایی دارند که از نظر موقعیت و درجه حرارت در وضعیتی هستند که احتمال وجود آب در سطح آنها ممکن است. با توجه به اینکه حدود صدو شصت میلیارد ستاره در کهکشان راه شیری وجود دارد احتمالا تعداد سیاره هایی که به دور آنها می چرخند و شرایط لازم برای حیات ، از جمله دمای مناسب و رطوبت لازم را دارند، ده ها میلیارد مورد است. )) .. بنابر این کاملا ساده لوحانه است که فکر کنیم ما تنها موجودات این عالم هستیم و تمدنهای فوق پیشرفته تر از ما یا عقب تر از ما وجود ندارند.
شنبه 12 فروردين 1391 - 12:33
mohsen_raja - تهران - ایران
daniall - نانت - فرانسه// خوب کاری می‌کنه! شما هم اگر در زمینه‌ای تخصص و اطلاعات داشتی، بفرمایید تا ما هم استفاده کنیم.
شنبه 12 فروردين 1391 - 17:59
potatis - مالمو - سوئد
در مورد صحبت dkdk چیزی که من میتونم بگم اینه که اونجایی که میگن به عقاید دیگران احترام بزاریم کاملا اشتباست چون هر عقیده ای قابل احترام نیست اما اونجا که میگن به عقاید دیگران بی احترامی و تمسخر نکنیم کاملا درست میگن چون تمسخر عقیده ای که بعضی ها ۱۰۰% بهش اعتقاد دارن چیزی جز محکمتر شدن اون عقیده (ولو اینکه ۱۰۰ % هم اشتباه باشه)در بین طرفداران نداره.
شنبه 12 فروردين 1391 - 18:18
potatis - مالمو - سوئد
جناب zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا با کمال احترام باید بگم که اگر پروژه ای با این سطح پیشرفت و گستردگی در اختیار آمریکاییها یا دیگر دولت ها بود که تاحالا حتما اطلاعات اون درز کرده بود، اون قضیه ی roswell هم که توسط دولت امریکا کاملا تکذیب شد و اخیرا هم کاخ سفید اعلام کرد که کوچکترین شواهدی از وجود ufo یا aliens تا به امروز به دست بشر کشف نشده ، درضمن شما چطور از یک ویدئو به اون تاری و نا واضح ای همچیز جزئیاتی استخراج کردین؟
شنبه 12 فروردين 1391 - 18:37
odin - انتورپن - بلژيك
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا- اولآ ممنون از شما که بنده را هم با این دار و دسته عوامفریب هم پایه کردین و جوابی که به اینها میدین رو برای منهم نوشتید: «اطلاعات شما در این مورد کمه!!!» عزیز جان بنده اینجا مقاله 4صفحه ای قرار نیست بنویسم، همین چندخط کامنت فکر میکنم بیشتر از اندازه کافی باشه، این فیلمها و سریالها را بنده هم دیدم ولی نه عقل سالم و نه هیچ دانشمند و محقق دانشگاهی ای تا الان نیومده بطور حتم بگه چنین چیزی یعنی یوفو وجود داره و پیرامید برامون ساختن و جاده و فرودگاه روی زمین میکشیدن! همین چند روز پیش یکی از مصاحبه های پروفسور هاوکینگ («بقول اغا شجاع!» هاوکینز!!!) را میدیدم که دقیقآ در مقابل این سوال گفت، اگر چنین چیزی واقعیت داشت چرا این موجودات فقط با افراد خل و چل و (ایگنورنت) تماس میگیرن؟
شنبه 12 فروردين 1391 - 18:57
odin - انتورپن - بلژيك
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا- عزیز جان شما لازم نیست که براتون توضیح داد، حجم فضا و سرعت گسترش اون بیشتر از این داستانهاست، فاصله ها نجومیه و انتی گراویتی و استفاده المان از تکنولوژی ایلینها مال هالی وود و سرگرمیهاست. دکتر فون براون دهها سال زحمت کشید،کپی و روخوانی از کلینگانها نکرده بود. این چیزها که شما نوشتی اصلآ ازت بعید بود. دقیقآ مثل این بود که سریالهای استارترک و استاروارز و این چیزها رو داشتم توی کامنت شما میدیدم. نمیدونم، البته مختارید اما انسان بامطالعه ای مثل شما استدلالهای مخالف و منتقد رو هم حداقل مطالعه میکنه نه اینکه به چند مدرک ساخته شده و قصه انسانهایی که هیچکدام در زندگی حرفه ای و شغل اصلی خودشون موفق نبودن و با دستاویزی به این داستان یوفو فقط تونستن برای خودشون تریبونی درست کنن! بسنده نمیکنه.
شنبه 12 فروردين 1391 - 18:59
daniall - نانت - فرانسه
من اطلاعاتی واسه استفاده کردن تو ندارم بچه جان. کار خوب رو تو میکنی که اینقدر خودتو قابل دونستی که نقش نخود فرنگی رو بازی کنی.برو به کارت برس پسر جان و وقت و زندگیتو با این حرفای خاله زنکی و دخالت کردن تو کار دیگران هدر نده البته اگه لذت میبری که همین فرمونو برو.
شنبه 12 فروردين 1391 - 19:00
truth-seeker - لندن - انگلستان
قدرتمندان دنیای ما عمدا مردم را در ناآگاهی و سرگرم مذاهب نگاه داشته‌اند، صرفاً برای گرفتن قدرتهای بیشتر. اگر این انسانها روزی بفهمند ما انسانهای روی زمین به نحوی یکی‌ از تولیدات انسانهای بسیار تکامل یافتهٔ جهانهای دیگر هستیم، حتما بسیاری دیوانه خواهند شد! حقیقت این است که بیلیون‌ها بیلیون نژاد‌های مختلف در جهان وجود دارند و به دنیای ما نیز گاهی سفر میکنند برای تحقیقات و سایر دلایل.. مثل تماس فیزیکی‌ یا تله‌پاتی با انسانهای تکامل یافتهٔ بیشتر از دیگران. در حال حاضر یک انسان در دنیای ما به صورت فیزیکی‌ و تله‌پاتی در تماس می‌باشد. حالا می‌خواهید باور کنید یا نکنید. حقیقت احتیاج به تحقیق دارد، قدرتمندان دنیا ما به شما هرگز نخواهند گفت.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 01:46
mohsen_raja - تهران - ایران
daniall - نانت - فرانسه/ اول؛ یادت باشه اسم من محسنه، هر وقت من مخاطبت بودم اول نوشته‌ات اسمم رو بنویس، "آقا"ش هم فراموش نشه، چون دوست ندارم آدمهای مثل تو همینجور محسن خشک‌و خالی صِدام کنند. دوم؛ نکنه فکر کردی فقط تو هستی که این حقو داری از ورزش گرفته تا طرز تهیه کشک‌بادمجون صحبت کنی و اظهارنظر بفرمایید؟!!! سوم؛ خدمتتون عرض کنم، من همین فرمون رو که تا حالا رفتم می‌رم، ولی تو یادت باشه هرچقدر خواستی ویراژ بده و تیکاف بزن، ولی به محله ما که می‌رسی دنده سنگین حرکت کن چون پیچش خطرناکه یه موقع چپ می‌کنی یا با من شاخ‌به شاخ می‌شی.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 03:44
Azadikhah - تكسل - هلند
احتمال نداره هواپیما باشه گرچه مسیر هوپیماهأی که به مهر آباد میروند از طرف برج میلاد هست و هواپیما به این سریعی نمیتونه رد بشه.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 05:24
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
odin - انتورپن - بلژیک. عزیزم! بنده نه به شما بی احترامی کردم نه شما را با بقیه مقایسه کردم. اگر کسی به من بگوید متاسفانه اطلاعات شما در زمینه پزشکی کم است بنده نه تنها ناراحت نمیشوم بلکه چون به ضعف خودم در این زمینه واقفم تایید هم میکنم مگر اینکه آنقدر غرور داشته باشم که بدون حتی نیم نگاهی به این همه مدارک شواهد آنرا یراحتی آب خوردن رد کنم. متاسفانه مجبورم حرفم را در مورد شما تکرار کنم که نه تنها اطلاعات شما اندک است بلکه حتی بخود زحمت ندادید جستجوی ساده ای بر روی یوتیوب یا روی وب انجام دهید و بعد بگویید اینها مطالب هالیوودی است و فقط انسانهای خل و چل به این چیزها اعتقاد دارند! اما اگر ذهن باز دارید میتوانم هزاران لینک بدهم که ببینید اولا دانشمندان معروف و کاندیداها و برنگان نوبل فیزیک و بقیه رشته ها مطالب مهمی در این زمینه دارند و ثانیا هزاران برگ سند و عکس و فیلم درز کرده از دولتها بر روی وب وجود دارد. از جمله دولتهای بریتانیا و استرالیا اخیرا آرشیو UFO را بروی همه باز کرده اند. لطفا به خود زحمتی بدهید و یکساعت از وقت عزیزتان را به جستجوی مطالبی که من برایتان لینک میدهم صرف کنید.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 05:23
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
odin - انتورپن - بلژیک - potatis - مالمو - سوئد . دوستان عزیز و بقیه دوستان لطفا لینکهای زیر را ببینید:. 1- صحبت فیزیکدان معروف جهان و صاحب تئوریهای مهم Michio Kaku در مورد بشفابهای پرنده و حیات فرازمینی و بسیاری مسائل دیگر. https://www.youtube.com/watch?v=_TXZegj_7u4. 2- مستند نحوه دستیابی آلمانها به اطلاعات فرازمینی و ارتباط با بیگانگان فضایی و دستیابی به بخشی از نحوه ساخت بشقابهای پرنده Gemran UFO :. https://www.youtube.com/watch?v=ZoMR_Oj6Qrs. 3- کنفرانس خبری افسران ارشد نظامی, کنترلرهای هوایی, مقامات دولتی, فیزیکدانها و بسیاری دیگر در مورد مشاهدات مکتوب در ارتباط با بشقابهای پرنده و غیره (همگی این افراد از مدارج و موقعیتهای بالا برخوردارند). https://www.youtube.com/watch?v=7vyVe-6YdUk. جهت اطلاع تمامی دوستان باید عرض کنم که دولتهای اروپایی, روسیه, چین و آمریکا در ارتباط مستقیم با فرازمینیها هستند و بوده اند و بنابر پروتکلی واحد تا جاییکه توانسته اند از نشت اطلاعات در سطح عموم جلوگیری کرده اند. لطفا لینکهای بالا را ببینید و اگر باز هم مدرک خواستید حاضرم هزاران لینک بدهم.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 05:39
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
potatis - مالمو - سوئد. دوست عزیز! اولا واقعه Roswell دارای دو گزارش بود. گزارش اول توسط فرمانده اسکادران بمب افکن اتمی مستقر در نیومکزیکو که اولین واحدی بود که در منطقه حضور یافت منتشر شد و تایید وجود 4 موجود در محل UFO که مردم محلی هم شاهد آن بوده اند و گزارش دوم در فردای آن روز توسط ارتش منتشر شد که آنرا تکذیب کرد و گفت آن فرمانده (فرمانده مهم ترین واحد نظامی ارتش) یک بالن نظامی را با UFO اشتباه گرفته و آن موجودات هم آدمک بوده اند!! در ضمن بسیار طبیعی که دولت آمریکا این مطالب را تکذیب کند. اگر تایید میکرد که مجبور بود به هزاران سوال مربوط به 50 سال اخیر پاسخ دهد و دیگر معمایی وجود نداشت! ثالثا پرسیدید از کجا توانستم این جزییات را تشخیص دهم بنده دوره جهت یابی و مسافت یابی را از طریق منظر (دیدگاه و زاویه دید) در ارتش دیده ام. فضای پشت سر گوینده فضایی به طول تقزیبا 20 تا 30 مایل است که این جسم در کمتر از 5 ثانیه طی میکند. با بدترین تخمین سرعت حرکت این شی بین 5 تا 8 مایل در ثانیه است. لطفا لینکهایی را که داده ام ببینید.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 05:51
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
odin - انتورپن - بلژیک و بقیه دوستانی که بعد از اینهمه اطلاعات هنوز هم شک دارید .. لینک زیر فیلمهای مستند از سازمان فضایی ناسا و سایر منابع که در جریان پرتاب ماهواره ها و رصد زمین یا صحنه های دیگر گرفته شده بشقابهای پرنده را در تعداد و ابعاد زیاد در اطراف زمین و در فضا نشان میدهند. نورهای درخشان در حال نوسان با سرعتهای بسیار زیاد در جو زمین یا در فضا آشغال فضایی نیستند!. https://www.youtube.com/watch?v=cWfEgzsInmMfeature=related. لینک زیر هم سفینه مادر و بقیه یوفوهای همراه را بر فراز آسمان لندن نشان میدهد که با دوربین های تلفن دستی و توسط چندین نفر و از زوایای مختلف گرفته شده و بوضوح سفینه مادر و بقیه Probe ها را نشان میدهد. https://www.youtube.com/watch?v=QDIF-ZwJbF0. اگر باز هم عکس و فیلم مستند میخواهید بفرمایید تا ارائه کنم
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 06:02
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
به جهش‌های علمی‌ فقط در ۵۰ ساله اخیر بنگرید----قسمتی‌ از اکتشافات و اختراعات بکلی غیر قابل باور بود!!! و اگر میگفتید به عنوان دیوانه محسوب میشدید!! حال کسی‌ میتواند بگوید در ۳۰--۴۰--۵۰-۱۰۰ ساله دیگر پیشرفت بشر به کجا خواهد رسید؟؟؟؟.....در کهکشان راه شیری-در بین میلیاردها کهکشان!!!!! میلیاردها سیار ه مشابه زمین هست چگونه با خودخواهی می‌توان ادعا کرد که کره ی زمین فقط زیستگاه حیات بوده؟؟؟ در ضمن تفکر به بعد زمان و سرعت---خاص پیشرفت فکری تا کنون بوده!!!!! آینده شاید چیز دیگری غیر از تفکّرات ما باشد-من ۱۰۰ درصد به وجود حیات در کرات دیگر معتقد‌هستم و پیشرفتهائی که از حیطه ی افکار ما خارج!!!!!!همین
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 06:07
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
odin - انتورپن - بلژیک. دوست عزیز! اینهم لینکی از آرشیو ناسا از پروازهای آپولو 16 و 14 و غیره و مصاحبه با فضانوردان معروف مثل ادگار میچل و بقیه سفرهای مدار زمین که در بسیاری از این صحنه ها سفاینی را بوضوح میبینید. جهت اطلاع شما و سایر شکاکان این فیلمها در هالیوود تهیه نشده و همگی به بیروم درز کرده اند. فضانورد ناسا را که دیگر انکار نمیکنید؟!. https://www.youtube.com/watch?v=WlLN_Jcg1pcfeature=related. جهت اطلاع شما و بقیه دوستان, سرهنگ گوردون کوپر فضانورد ناسا در سازمان ملل شهادت داد که در جریان سفرهای فضایی خود از نزدیک سفاین بیگانگان فضایی را دیده که تکنولوژی به مراتب برتر از ما داشته اند و پیشنهاد داد که دولتها با این مجودات ارتباط برقرار کنند که البته بعدها دولتها همین کار را هم کردند. این سند در سازمان ملل ثبت است. بنابر فکر نمیکن دیگر کسی بتواند آنرا انکار کند. ختم کلام!
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 06:11
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
odin - انتورپن - بلژیک. دوست عزیز! حیفم آمد که نشانه های وجود فرازمینی ها در مریخ و ماه را که در عکسهای دقیق ناسا و JPL وجود داشته و به بیرون درز کرده برایتان لینک ندهم! . https://www.youtube.com/watch?v=NDilRLCp2Pkfeature=related. اگر بعد از اینهمه مطلب و عکس و مصاحبه هنوز شک دارید میتوانم لینک مستقیم به ناسا و JPL بدهم تا خودتان عکسهای با وضوح بالا را آنالیز کنید و ببینید. طول و عرض جغرافیایی ماه و مریخ در عکسها و تمامی اطلاعات موجود است و پیدا کردن آن سخت نیست.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 06:20
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
pull.over - دوحه - قطر. دوست عزیز. چون علاقه مند هستید لطفا لینکهایی را که در بالا دادم ببینید. بخصوص مصاحبه با فضانوردان ناسا و فیلمهای درز کرده از ناسا و JPL و پروازهای آپولو و شاتل که در آن بشقابهای پرنده هواره حضور دارند و نظاره گر پروازهای ما هستند. بسیاری از فضانوردان ناسا بعد از بازنشستگی در این باره صحبت کرده اند و من تعجبب میکنم که بسیاری از ایرانیان هنوز این مطالب را نمیدانند. امروز دیگر بحث بر سر وجود یا عدم وجود فرازمینیها نیست. دوستانی که در آمریکا هستند همه روزه در کانالهای History و Science شاهد فیلمهای مستند در باره جزییات این قضایا هستند و فیلمهای مربوطه را میتوانید مستقیما از آنها سفارش داده یا بعضی را بر روی یوتیوب ببینید.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 12:48
danial nabi - استكهلم - سوئد
ملت هارو سری کار گذشتند این فراماسون‌های شیطان پرست برای احقاق قانون فرعون مصر باستان که همانا آنها خدایان زمین هستند و مردم بردگان آنها، ساده اندیشان هم چشم بسته به فرامین آنها تسلیم.
یکشنبه 13 فروردين 1391 - 15:16
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
تو خودت را سر کار نگذاشتی؟؟با معراج...شق‌ال قمر و هزاران چرند دیگر در دینت؟؟؟ روی که نیست سنگ پای قزوین برای بی‌سواد‌های اسلامی چون تو!!
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 03:09
odin - انتورپن - بلژيك
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا- زبلخان عزیز، بنده اتفاقآ Michio Kaku را خوب میشناسم و عضو سایتش و فیس بوکش هم هستم، هر چهارشنبه یکی از کارها و برنامه هام شنیدن و دیدن حتمی کلیپهایش در جواب به سوال دانشجوها و علاقه مندان فیزیک هستم، اینکه ایشون ارتباط و رفت و امد موجودات فرازمینی را پذیرفته باشه در هیچ جایی ندیدم ولی برعکس تائید گفته پروفسور هاوکینگ رو بیشتر در گفته هاش دیدم. اینکه موجود زنده بشکل هوشمند در راه شیری وجود داره تقریبآ صددرصده.این نتیجه اعدادیه که در مجموعه راه شیری هست نه حرف بنده. اما منطقه سبز(گرین زون)که زندگی و اب بشکل مایع رو تولید کنه در یک پریود و فاصله زمانی مشخص و محدوده، یعنی بعد از مدتی از بین میره. عمر راه شیری بیشتر از 10 میلیارد ساله.نیمه اول که نیمه تشکیل بازوهای پرسیوس و پگاسوس و .. غیره است شرایط برای تشکیل سیاره سنگی و ستاره های تامین کننده انرژی برای حیات در این نیمه اول نیست.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 04:26
odin - انتورپن - بلژيك
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا- پس میمونه نیمه دوم، اینکه در این پریود زمانی مشخص 600هزار یا بیشتر و کمتر حیات هوشمند داشته باشیم و اینها فدراسیونی با شرایطی خاص برای عضویت بوجود اورده باشن بیشتر علمی تخیلیه تا علمی. میچیو کاکو هم در هر برنامه ای که در مورد ایلین ها صحبت کرده دقیقآ همین رو گفته که باور نداره اینها با زمین و سیاستمدارها در ارتباط باشن. شما از خودت اینو بپرس چرا همه این فیلمها بصورت عجیبی تار، یا بهرحال مشکل دار هستن؟ تعداد فیلمهای تغلبی و ساخته شده در بین اینها شما بهتر از من میدونید چقدره البته قبول دارم که بعضی از این فیلمها واقعی هستن اما کار فیلم برداشت و ضبط انعکاس نور بر اجسامه، کوچکترین لغزش و مشکلی شکل رو بصورت دیگه ای نشون میده، مثلآ بنظر میرسه شما پذیرفتی که اینها واقعی هستن و مشکله که با شما بحث کرد که نیستن، هر چقدر هم گاف داشته باشن.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 04:28
odin - انتورپن - بلژيك
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا- در ضمن فضای پشت گوینده30 مایل یا 50کیلومتر نیست، شما برج میلاد رو ندیدی تا الان؟ از فاصله دو کیلومتری حتا نمیشه بخاطر دود تهران دیدش و این فاصله بیشتر از 1000 تا 1500 متر نیست. فاصله ای که این هواپیما طی میکنه از هزار متر هم شاید کمتر باشه. بله کنفرانسها و نشستهای زیادی برگذار میشه در مورد «یوفو» اما عزیز جان، جامعه علمی؛ منظور علوم تجربیه، به این کنفرانسها میخنده.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 04:28
odin - انتورپن - بلژيك
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا-عزیز جان لینک اخر رو نگاه کردم، تمامآ جعل و خیالبافی و دروغ بود. هزار بار مینویسه دانشمندان ناسا!!! اما نمیگه کدوم دانشمند!عزیز جان تو ناسا 25000 نفر کار میکردن تا اونجا که من یادمه،هر دربون و کارمندی که اجازه نداره در این مورد نظر بده و حرفش فکت وسند بشه! اخز فیلم هم بنده اسم هیچ متخصصی رو ندیدم که سازنده فیلم باشه.این هم کار یکی از جوونهای باورمند به این ایده است بدون هیچ تخصصی پشت کامپیوتر و نت نشستن و عکسها رو بدون انتشار زیرنوشتشون، که اصلآ چیز دیگه ای نوشته، پشت سرهم قرار دادن.عزیز جان در علوم تجربی چشم سر بازه و باور و ایمان و اعتقاد میره تو صندوقخونه.با دو کلمه هایپر و وارپ و فلان که مشکل باز شدن فضا، و مسافت حل نمیشه!ارتباط با مریخ 40 دقیقه طول میکشه بگی سلام و بشنوی علیک.پیامهای وویاژر یکسال طول میکشه بما برسه(تازه هنوز از منظومه خارج نشده)کلمات خل و چل از من نبود از هاوکینگ بود.
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 05:00
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
odin - انتورپن - بلژیک. آره بابا!! کاملا با شما هم عقیده هستم!!! اصلا همه چیز جعل و دروغ است!!! تمام فیلمها و بخصوص فیلم لندن در روز روشن دروغ است. باور کن هزاران نفر دانشمند و متخصص و مردم عادی و کنفرانسهای سالیانه UFO با حضور اساتید دانشگاه و متخصصان نظامی و غیزه همگی از اساس دروغ است و مشتی بیسواد و آبدارچی میخواهند این جعلیات را به خورد افراد نابغه ای چون شما بدهند که براحتی آب غورت دادن همه را در کوزه ای بریزید و بلافاصله به کشک اعلا تبدیل کنید!!! من باور میکنم که حرف شما صحبح است و شهادت فضانوردان آمریکا دروغ است!!! من باور میکنم که شهادت سرهنگ گوردون کوپر فضانورد (ببخشید آبدارچی ناسا) در سازمان ملل در ارتباط با دیدن بشقابهای پرنده در جریان پروازهای آپولو که بعنوان سند سازمان ملل منتشر شده و تمام مصاحبه هایش اوهام و دروغ است!! من باور میکنم که اصلا فضانوردان ناسا مشتی خل و چل (یا حداکثر دربان ناسا بوده اند)!! قسم به سر مبارک کل قضیه کشک است آقا!!!سرت سلامت برو بخواب! نگران این جعلیات هم نباش! من کاملا درکت میکنم عزیزم!! بقول اکبر عبدی شما خودشو ناراحت نکونو!!!
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 09:30
zebelkhan - لوس آنجلس - آمریکا
odin - انتورپن - بلژیک. راستی در ادامه جعلیاتی که من بقول شما ارائه کردم یک ویدئو کلیپ دیگر از فاکس نیوز پیدا کردم که توسط مقامات وزارت دفاع مکزیک منتشر شده (بقول شما آبدارچیها و دربانها) که در آن 16 UFO ثبت شده توسط شکاریهای رهگیر نیروی هوایی مکزیک فیلمبرداری و ثبت شده اند:. https://www.youtube.com/watch?v=hKdvBidbwnQ. بعدش اومدم برم بخوابم دیدم این Edwin (Buzz) Aldrin فضانوردی که دو بار بر روی کره ماه فرود آمده در مصاحبه با Larry King و Fox News گفته که در جریان سفرهای فضایی UFO ها را دیده. بعد اومدم کامپیوتر رو ببندم مصاحبه Neil Armerstrong اولین فضانورد فرود آمده بر روی ماه رو دیدم که میگفت ناسا در مورد فرازمینیها به مردم دروغ میگوید و میگفت در مکالمات رادیویی بین سفینه ما و زمین کد رمز Santa Claus مربوط به بشقابهای پرنده است که در ایستگاههای زمینی نیز شنیده شده. امان از این (بقول شما) آبدارچیهای متوهم ناسا!! چقدر دروغ میگن نه؟!!. میگم ها .. ولش کن هیچی ...
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 15:52
Fariborz Tabriz - تبریز - ایران
در ضمن اونی که گفت فضای پشت سر گوینه 1000 متره خیلی دیگه ته استعداده :)) . یعنی اصلا هیچی در مورد این فیلم نگه بهتره
‌سه شنبه 15 فروردين 1391 - 10:10
Fariborz Tabriz - تبریز - ایران
افراد ساده لوح هیچ وقت چیزی رو نمی پذیرند مگر اینکه به چشم ببینند یا اکثر مردم آنرا تایید کنند . انرژی زرو Zero power میدونید چیه ؟ یهنی یه باکس به اندازه 20x20 cm انرژی یه خونه رو برای همیشه تامین کنه . خیاله نه ؟؟ 99% شما مطمئنن میخندید ولی 2 نفر از آشنایان نزدیک من کارمند ارشد ناسا هستند . این موضوع رو عملا به چشم دیدند . UFO که خیلی واضحه که فضایی ها وجود دارند . میدونی یه ماهی تا وقتی تو آب فکر مینه بیرون از آب یعنی مرگ . و جان یعنی تنگ آبش . بعضی ها خیلی ساده اند در حالی که ادعا میکنند آخر هوشو استعدادند .
‌سه شنبه 15 فروردين 1391 - 10:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.